[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cv8x schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:37:
Op studentmobiel kost de iPhone 3GS 16GB €735,- (zowel wit als zwart). Misschien iets voor in de TS?

Bladieblaa

Blaaaaat blaat
Komt erin!

Phoneshop is volgens mij 't zelfde als 2call, als ik naar het uiterlijk / design van de website kijk...
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:06:
pdashop heeft geen simlock vrije 3GS iphones. tis gewoon de prijs voor los toestel met tmob lock.
Hoe weet je dat? Qua prijzen zou 't namelijk makkelijk kunnen hoor...
brambest schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:10:
xxapp is ook betrouwbaar, heb er mijn iphone 3 g gehaald.

Prijzen:

Iphone 3GS 16 gb: 999,00 incl. btw, 839,50 ex btw.
Iphone 3GS 32 gb: 1099,00 incl. btw, 923,53 ex btw.
Komt er ook in! Mja wie gaat 'm daar nou kopen voor die prijzen 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:18:
Bij Swisscom in Zwitserland zijn de prijzen momenteel:

Iphone 3GS 16 gb: 662,73 euro ( met sim-lock)
Iphone 3GS 32 gb: 795,41 euro ( met sim-lock)

De iPhone 3g was daar maar 385 euro!!!
Komt er ook in!
cv8x schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:21:
Wat ik me trouwens afvraag (ik heb de vraag al eerder gesteld, maar kreeg verschillende antwoorden)
Dan krijg je die nu toch weer...? Verifieer 't bij T-mobile... Soms werkt prepaid niet in 'n abbo toestel enzo!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:57:
Mag ik vragen wat jullie doen als jullie een los toestel aanschaffen?
Voornaamste reden is omdat ik dan niet aan T-mobile gebonden ben:
- 2 jaar abonnement
- 2 jaar teveel betalen voor wat je krijgt
- 2 jaar internetsnelheden van 2mbit

En daar heb ik geen zin in :)
Nemen jullie dan een mobiel internet abbonement + goedkoop bel abbonement?
Gewoon een sim only ja :)
Scheelt dit dan uiteindelijk veel geld of doen jullie het om bij een andere provider te kunnen zitten?
Waarschijnlijk ben ik nog duurder uit, of scheelt het een tientje.. Gaat meer om de provider bij mij..
Tevens kan ik dan gewoon een 1 jarig abbo'tje afsluiten en zo na 'n jaar m'n 3GS weer wegkeilen :+
[quote]
Bosmonster schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:09:
(Vodafone heeft bijvoorbeeld een 13,50/maand abonnementje met onbeperkt internet speciaal voor iPhone bezitters).
Wel weer 2 jaar, das wel jammer
Abbo gewoon aan je vader / moeder / broer verpatsen.. Die betaalt de maandkosten en jij hebt 'n iPhone.
Vraag me wel af of dat werkt trouwens aangezien de simkaart dan in 'n andere telefoon zit dan de iPhone.
Tevens heb je geen kans op nummerbehoud en is 't maar een rare manier om 'n iPhone te bemachtigen haha.
pff okee :)

EDIT: Alles is verwerkt, zie je 'n foutje DM me!

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 23-06-2009 18:01 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:36
Die losse prijzen in de VS zijn wel errug laag zeg.. (even omgerekend) 500 euro voor een 32GB versie, en 430 voor de 16GB O+ De 'oude' 3G is helemaal een koopje voor 355 euro! Maargoed, in praktijk zal het wel iets duurder uitpakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

CLB schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:20:
Dan krijg je die nu toch weer...? Verifieer 't bij T-mobile... Soms werkt prepaid niet in 'n abbo toestel enzo!
Heb ik al gedaan (mail verzonden), maar tot op heden niks gehoord. Vandaar dat ik mijn vraag hier stelde, want het zou toch zomaar eens kunnen zijn dat iemand hier daar ervaring mee zou kunnen hebben...

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:31
Zojuist via twitter bij 'n vriendelijke Italiaan een zwarte 16GB 3GS besteld. Wordt morgen met 24-uurs-expressbezorging verzonden. 'k Zal jullie op de hoogte houden.

Ohja, totaal: € 750,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:43
T_E_O schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:01:
Zojuist via twitter bij 'n vriendelijke Italiaan een zwarte 16GB 3GS besteld. Wordt morgen met 24-uurs-expressbezorging verzonden. 'k Zal jullie op de hoogte houden.

Ohja, totaal: € 750,-
Sorry, maar waarom bestel je um dan gewoon niet bij iPhonemonster.nl? Dan ben je 30 Euro kwijt maar als er wat mee mis is heb je daar direct garantie. Beetje onzinnig om 3 tientjes te besparen en um daarvoor helemaal in Italie te bestellen als je het mij vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:09:
[...]

Sorry, maar waarom bestel je um dan gewoon niet bij iPhonemonster.nl? Dan ben je 30 Euro kwijt maar als er wat mee mis is heb je daar direct garantie. Beetje onzinnig om 3 tientjes te besparen en um daarvoor helemaal in Italie te bestellen als je het mij vraagt..
Omdat ik slecht tegen wachten kan :X En bovendien binnenkort ergens op vakantie ga en dan graag 'n 3GS meeneem. Garantie vind ik niet zo belangrijk; dat had ik op m'n 2G ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonist schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:50:
Die losse prijzen in de VS zijn wel errug laag zeg.. (even omgerekend) 500 euro voor een 32GB versie, en 430 voor de 16GB O+ De 'oude' 3G is helemaal een koopje voor 355 euro! Maargoed, in praktijk zal het wel iets duurder uitpakken :9
Als ie net op of onder de 430 euro blijft mag je hem zo invoeren :). http://www.douane.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
T_E_O schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:18:
[...]

Omdat ik slecht tegen wachten kan :X En bovendien binnenkort ergens op vakantie ga en dan graag 'n 3GS meeneem. Garantie vind ik niet zo belangrijk; dat had ik op m'n 2G ook niet.
Als je gereserveerd had had je nu al een iPhone 3GS gehad, de volgende lading verwachten ze volgende week al, dus of je nou echt sneller uit bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:29:
[...]

Als je gereserveerd had had je nu al een iPhone 3GS gehad, de volgende lading verwachten ze volgende week al, dus of je nou echt sneller uit bent?
Hij is 'r donderdag, dus dat denk ik wel. En reserveren had gekund inderdaad, maar ik heb mezelf 'n tijd lang wijs kunnen maken dat 'n 3GS niet voldoende interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T_E_O schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:18:
En die Italiaan zorgt dat hij vrijdag op je deurmat ligt ofzo?
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:20:
Als ie net op of onder de 430 euro blijft mag je hem zo invoeren :). http://www.douane.nl/
Niet als je hem importeert via eBay ofzo, alleen als je zelf door de douane wandelt..
Tevens hoeft dit niet besproken te worden in dit topic, wat ook in de TS aangegeven staat :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb mijn iPhone 3GS 32GB zwart trouwens op 15 juni gereserveerd bij ISP. Dus ik zal wel ergens middenin de lijst staan! :P

Maar ik krijg mijn case toch pas over paar weken, dus zo'n haast heb ik nou ook weer niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
CLB schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:50:
[...]

En die Italiaan zorgt dat hij vrijdag op je deurmat ligt ofzo?
Hij wordt donderdag bezorgd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ook goed, vind 't beetje onnozele actie, maarja als jij er blij mee bent, no problem en no offence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:55:
Ik heb mijn iPhone 3GS 32GB zwart trouwens op 15 juni gereserveerd bij ISP. Dus ik zal wel ergens middenin de lijst staan! :P

Maar ik krijg mijn case toch pas over paar weken, dus zo'n haast heb ik nou ook weer niet hoor.
Nice. Ik heb 3 pre-orders op 9 juni geplaatst omdat ik niet precies wist of ik een zwarte of een witte iPhone 3GS 32Gb wilde. En ik heb ook nog een 16gb versie pre-ordered voor mijn broertje.
Aangezien de reserveringen toch vrijblijvend zijn, denk ik dat ik twee van hen in een bestelling zal omzetten.
:)

Ik vind het toch ontzettend jammer dat de prijzen van ISP nog niet bekend zijn... Ik check hun website en dit topic 30 keer per dag... tot nu toe zonder succes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
CLB schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:03:
Hmm ook goed, vind 't beetje onnozele actie, maarja als jij er blij mee bent, no problem en no offence!
Onnozel is wat sterk uitgedrukt; ik zal 't lezen als onnodig of onzinnig :) Heb op GoT nog geen berichten gezien van mensen binnen NL die 'm al hebben trouwens; ben benieuwd hoeveel stuks die eerste partij van iphonemonster was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O die zijn er wel hoor, gewoon afgehaald hier bij iPhonemonster.nl =)
oa michelzwarts in "[iPhone 3G S] Importeren en / of losse koop"

Sorry voor het woord 'onnozel' was niet zo bedoeld!

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 23-06-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
CLB schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:30:
O die zijn er wel hoor, gewoon afgehaald hier bij iPhonemonster.nl =)
oa michelzwarts in "[iPhone 3G S] Importeren en / of losse koop"

Sorry voor het woord 'onnozel' was niet zo bedoeld!
Tof, ik had ze nog niet gevonden. Maar goed, ik zal jullie toch op de hoogte houden van m'n 3GS-via-twitter-avontuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Cyclonist schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:50:
het mooie is nog dat je met die 430 onder de grens zit van de douane waarbij je aan moet geven en belasting moet betalen :D

overigens zijn dat geen simlockvrije toestellen. ben over 2 weken in de VS. hopen dat de dollar koers nog gunstiger is en de prijs misschien iets gezakt is. dan zou ik wel overwegen om er een te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige nadeel is dat je schijnbaar alleen met die unlock tools kan unlocken als je hem ook jailbreaked..? jailbreaken vind ik persoonlijk te ver gaan :(

bron: nieuws: Hackers brengen unlocktool Ultrasn0w voor iPhone 3G uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Te ver :') ? De 3GS kan je sowieso nog niet jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 07:26:
[...]

Precies.

[...]

$699 is de prijs voor een losse Iphone 3G S 32G
$599 is de prijs voor een losse Iphone 3G S 16G
$499 is de prijs voor een losse Iphone 3G 8G

Dit is dus zonder abbo, even wachten op Ultrasn0w en gaan :) :>

[...]

Ik stond in de store en vroeg letterlijk of ik een Iphone kon kopen en wat de prijs zou zijn zonder abbo.
De beste man vertelde mij bovenstaande prijzen.

Het enige punt is dat ie dan wel AT&T gelocked is.. :)
Heren ik denk dat er een kleine rectificatie of toevoeging aan zit te komen.

Morgen ga ik in LA de Iphone 3G 8G halen en ik denk dat bovenstaande prijzen zonder BTW zijn.
Zoals gezegd morgen weet ik meer over de exacte prijs en ik twijfel nog even over de Iphone 3G S aangezien ultrasn0w nog steeds niet uit is voor de 3G S, maar als ik een mooie deal kan maken dan neem ik die erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:03: jailbreaken vind ik persoonlijk te ver gaan :(
Jailbreaken is de enige manier imho om 'n iPhone normaal te kunnen gebruiken, omdat hij anders zo gesloten is als de pest. Na een jailbreak is 't zo'n fijn apparaat waar werkelijk alles voor is in te stellen =) Zelf heb ik 't nog nooit gedaan, gewoon zo gekocht. Mja 't moet er toch ooit van komen.. Zelf wacht ik de prijzen van Mobistar nog af.. Mocht dat wat zijn dan twijfel ik nog, anders wordt 't 'm niet en ga ik voor 'n Touch Diamond2 of 'n Androider..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 02:46:
[...]

Morgen ga ik in LA de Iphone 3G 8G halen en ik denk dat bovenstaande prijzen zonder BTW zijn.
Zoals gezegd morgen weet ik meer over de exacte prijs en ik twijfel nog even over de Iphone 3G S aangezien ultrasn0w nog steeds niet uit is voor de 3G S, maar als ik een mooie deal kan maken dan neem ik die erbij :+
prijzen in de VS zijn meestal zonder BTW omdat die per staat verschilt. maar ik vraag me af als je als buitenlander (nederlander) daar koopt of je dan inderdaad ook die tax free zooi hebt zoals je dat in Nederland hebt als je iets koopt en je komt uit het buitenland.
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 05:40:
[...]

Jailbreaken is de enige manier imho om 'n iPhone normaal te kunnen gebruiken, omdat hij anders zo gesloten is als de pest. Na een jailbreak is 't zo'n fijn apparaat waar werkelijk alles voor is in te stellen =) Zelf heb ik 't nog nooit gedaan, gewoon zo gekocht. Mja 't moet er toch ooit van komen.. Zelf wacht ik de prijzen van Mobistar nog af.. Mocht dat wat zijn dan twijfel ik nog, anders wordt 't 'm niet en ga ik voor 'n Touch Diamond2 of 'n Androider..
heb zelf de eerste touch diamond, ik zou je echt afraden om een winmo toestel te nemen. echt vond het in het begin allemaal super tof dat touchflow en noem maar op. maar toestel is en blijft heel irritant langzaam zelfs na tweaks. en aangezien de interne hardware van de TD2 hetzelfde is op wat extra ram na, denk ik niet dat het er veel beter op geworden zal zijn. iphone is iets duurder maar die paar keer dat ik dat ding in mn hand heb gehad werkte die gewoon vlot zonder gezeik. dat was nog de oude. de nieuwe is alleen maar sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zelf de TS van het Touch Diamond2 topic dus ik ken 't toestel wel redelijk! iPhone is gewoon heel anders qua OS en dergelijke.. Ze hebben allebei voor- en nadelen, maar die discussie ga ik hier niet starten =) Vind 't een moeilijke keuze ook omdat de iPhone qua gebruikersgemak heel relaxed is, maar ik 't design niet je van het vind.. Ach voordat ik verder begin te brallen eerst maar de prijzen afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:50:
Ik ben zelf de TS van het Touch Diamond2 topic dus ik ken 't toestel wel redelijk! iPhone is gewoon heel anders qua OS en dergelijke.. Ze hebben allebei voor- en nadelen, maar die discussie ga ik hier niet starten =) Vind 't een moeilijke keuze ook omdat de iPhone qua gebruikersgemak heel relaxed is, maar ik 't design niet je van het vind.. Ach voordat ik verder begin te brallen eerst maar de prijzen afwachten!
:) inderdaad ben wel benieuwd wat de belgische prijzen zijn. maar hebben allebei inderdaad voor en nadelen. zie momenteel meer nadelen aan een WinMo toestel dan de iphone, daar dat is misschien omdat het gras aan de overkant altijd groener is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:50:
:) inderdaad ben wel benieuwd wat de belgische prijzen zijn. maar hebben allebei inderdaad voor en nadelen. zie momenteel meer nadelen aan een WinMo toestel dan de iphone, daar dat is misschien omdat het gras aan de overkant altijd groener is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:24
Ik ga deze zomer ook naar de VS, en ik ben echt benieuwd of ze de iPhone 3GS los verkopen. 2 jaar geleden heb ik daar een losse 2G gekocht, en vond het jammer dat dit niet meer mogelijk was met de 3G.
Dus mocht iemand erin geslaagd zijn inderdaad een losse iPhone 3GS te bemachtigen dan zou ik dit graag even vernemen via dit topic, dan weet ik waar ik aan toe ben deze zomer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ik las dus in de review van iLounge het volgende:
Most common is the “purchase with a new subsidized contract” option, which requires a customer to pay $199 (16GB) or $299 (32GB) up front, plus a $36 activation fee, along with an agreement to make at least $720 in additional payments for iPhone 3GS Internet access over a 24-month period, plus at least $960 in additional payments for telephone calling minutes. With taxes and fees, the minimum outlay for an iPhone 3GS is roughly $2,300 to $2,400 across the life of the contract, not including text messages, which can be purchased in bundles starting at $5 extra per month. You can cancel the contract at any time by paying a pro-rated “early termination fee,” which starts at $175 and diminishes each month you remain on the contract. Two other options—purchasing in the middle of an existing subsidized contract ($399/$499), and purchasing without a contract ($599/$699) also exist; it is less expensive to terminate a contract early than to purchase at the higher prices.
wat ik hieruit begrijp dat het dus geheel wettelijk is daar om een iphone te kopen met abonnement. dus in dit geval een 32gb voor 300$ en dan vervolgens meteen je abo opzeggen en een vergoeding van 175$ betalen omdat je je twee-jarig contract opzegt. en dus vervolgens een iphone hebben voor 475$.
ik sta hier effe verbaasd van te kijken... zit namelijk over 2 weken in de states dus even uitzoeken wat de voorwaarden zijn om daar een contract af te sluiten. voor die prijs wil ik wel een iphone hebben namelijk :D

maar klopt dit??? of mis ik hier iets, iemand hier ervaring mee of die hier meer over weet. vind het echt raar dat AT&T de optie zo aanbiedt.

EDIT: aha, zo dom zijn ze nou ook weer niet, effe de voorwaarden opgezocht:
Terms Applicable to AT&T Nation/FamilyTalk® GSM Plans: Credit approval required. Subscriber must live and have a mailing address within AT&T's owned network coverage area. An early termination fee of $175 applies if service is terminated before the end of the contract term. For service activated on or after May 25, 2008 the Early Termination Fee will be reduced by $5.00 for each full month toward your minimum term that you complete. If phone is returned within 3 days, activation fee will be refunded. If phone is returned within 30 days in like-new condition with all components, early termination fee will be waived. All other charges apply. Some dealers impose additional fees. iPhone returns will be subject to a 10% restocking fee, except where prohibited.
dus als ik het zo zie moet je dus je telefoon wel terugbrengen naar die gasten als je je contract eerder opzegt. ten minste zo begrijp ik het nu... maar weet het neit zeker

[ Voor 26% gewijzigd door dangerpaki op 24-06-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
je zou kunnen kijken of dit nog werkt, je zit dan zonder het contract echter ben je dan wel duurder uit dan de 475$.

http://www.iphonedownload...ne-3g-s-without-contract/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Brackpc schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:31:
je zou kunnen kijken of dit nog werkt, je zit dan zonder het contract echter ben je dan wel duurder uit dan de 475$.

http://www.iphonedownload...ne-3g-s-without-contract/
klopt maar volgens mij kom je met die truuk ook niet op 475. want je moet de eerste maand abonnement nog betalen. en 30 dagen minimaal contract hebben anders moet je je telefoon namelijk ook inleveren. pas na een maand mag je die houden. alleen ja, ik zit er maar 10 dagen...

dus kijken of iemand anders dat trukje zou willen uithalen voor mij. schuif ik diegene gewoon geld en dan doet hij zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij moet je ook nog een deel van de maanden abbo betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Vanavond moeten we toch meer weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:34:
Vanavond moeten we toch meer weten! :)
Ik hoop het...

Wat denken jullie wanneer de iphoneservicepoint ons e-mails betreffende onze reserveringen gaat sturen? Hopelijk zal het vanavond of morgen toch eindelijk gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:29:
[...]

Ik hoop het...

Wat denken jullie wanneer de iphoneservicepoint ons e-mails betreffende onze reserveringen gaat sturen? Hopelijk zal het vanavond of morgen toch eindelijk gebeuren...
Ik heb eerder vandaag de geweldig informatieve mail teruggekregen:
Update volgt zsm

Hartelijke groeten,
Léon Dantuma
Niet heel nuttig dus :P Heb het vermoeden dat ze even de prijzen van Belgie afwachten, kan me geen andere reden bedenken. Dus denk dat ze later vandaag (na 16:00 als Mobistar de prijzen bekend maakt) ook de mail wel de deur uit zullen doen.

Nog even gekeken en mijn reservering is van 9 juni om 10:07, dus hoop dat ik bij de eerste batch zit :)

Nog 10 minuutjes voor de prijzen van Mobistar *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:49:
[...]

Ik heb eerder vandaag de geweldig informatieve mail teruggekregen:

[...]

Niet heel nuttig dus :P Heb het vermoeden dat ze even de prijzen van Belgie afwachten, kan me geen andere reden bedenken. Dus denk dat ze later vandaag (na 16:00 als Mobistar de prijzen bekend maakt) ook de mail wel de deur uit zullen doen.

Nog even gekeken en mijn reservering is van 9 juni om 10:07, dus hoop dat ik bij de eerste batch zit :)

Nog 10 minuutjes voor de prijzen van Mobistar *O*
Oh... that's nice.
Ik kan niet meer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:51:
Volgens mij moet je ook nog een deel van de maanden abbo betalen
ja je eerste maand abo, op zn goedkoopst is dat dus 30 voor de internet en 39 voor de belminuten. dus 70 dollar (+btw nog)

had even uitgerekend dan kom je nog steeds voor de 32gb op 585 dollar wat zou uitkomen met de huidige koers op €420. lijkt me een hele schappelijke prijs :)

ben zelf ook benieuwd naar die prijzen van mobistar, maar gezien de prijzen van italie en hiero zal de prijs neit zo heel aantrekkelijk zijn gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de prijzen van Mobistar nou bekend of niet?
Op deze website http://iphone3g.mobistar.be/nl/iphone3g.cfm# kun je wat prijzen zien (maar het betreft waarschijnlijk de iPhone3G), maar ik weet niet of we daarop zitten te wachten. :S

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:16
Prijzen Mobistar bekend:

http://www.belgium-iphone...-les-prix-de-liphone-3gs/

€575 16GB
€675 32GB
€475 8GB

Allen simlock vrij...

[ Voor 21% gewijzigd door JaP.NeT op 24-06-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nope.. ze zijn te laat :P Was wel een beetje te verwachten, maar ja.. we zien wel.

edit: nice!

675 voor de 32GB!

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uau... 675€ voor een 32Gb-versie.
Gaat het dan om een simlock-vrij toestel?
Het is best een lage prijs, hoor...

Edit: Iphoneservicepoint, kom nu maar op met je prijzen!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:09:
Uau... 675€ voor een 32Gb-versie.
Gaat het dan om een simlock-vrij toestel?
Het is best een lage prijs, hoor...
Yeah, ze verkopen ze alleen simlock vrij. De oude 16GB was 615 in Belgie, dus zal wel kloppen.

Nu alleen de prijzen van ISP nog even afwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Mijn Frans is niet zo al te best, maar gaat dat om een simlock vrij toestel die je ook in NL gewoon kan gebruiken?

Edit: Zie het antwoord al staan ;)

Ik neem aan ook te gebruiken in NL?

[ Voor 25% gewijzigd door cv8x op 24-06-2009 16:11 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig... Nu wordt het best wel aantrekkelijk om een reisje naar België te maken en daar een nieuwe iPhone aan te schaffen. Ik ben heel benieuwd hoe hoog de prijzen van iPhoneservicepoint zullen zijn...

Edit: Yup, de Belgische iPhone kun je gewoon in NL blijven gebruiken. (zo zit het ook met de Italiaanse versie)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cv8x schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:10:
Mijn Frans is niet zo al te best, maar gaat dat om een simlock vrij toestel die je ook in NL gewoon kan gebruiken?

Edit: Zie het antwoord al staan ;)

Ik neem aan ook te gebruiken in NL?
Je Frans hoeft niet zo heel best te zijn om non-simlockée te begrijpen toch? :+
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:12:
Geweldig... Nu wordt het best wel aantrekkelijk om een reisje naar België te maken en daar een nieuwe iPhone aan te schaffen. Ik ben heel benieuwd hoe hoog de prijzen van iPhoneservicepoint zullen zijn...

Edit: Yup, de Belgische iPhone kun je gewoon in NL blijven gebruiken. (zo zit het ook met de Italiaanse versie)
Idd.. voor 200 euro is het wel aantrekkelijk, voor 100 euro meer ga ik niet de moeite nemen helemaal naar belgie af te reizen.

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Laatst online: 17:16
Bosmonster schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:10:
[...]

Yeah, ze verkopen ze alleen simlock vrij. De oude 16GB was 615 in Belgie, dus zal wel kloppen.

Nu alleen de prijzen van ISP nog even afwachten.
[/quote]
Tout d’abord, bien que la vente conjointe soit désormais autorisée en Belgique, l’opérateur continuera, comme par le passé, à proposer ce nouvel iPhone de manière non-simlockée. Vous pourrez donc utiliser l’iPhone 3GS sur n’importe quels réseaux en Belgique.
[quote]

Jep :9 , prijzen vallen me behoorlijk mee ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog afwachten hoe het met de voorraad is :) Ik hoop dit weekend nog een ritje naar BE te maken om er eentje te halen :) Weet iemand of er een mogelijkheid is om er een te reserveren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:13:
Nu nog afwachten hoe het met de voorraad is :) Ik hoop dit weekend nog een ritje naar BE te maken om er eentje te halen :) Weet iemand of er een mogelijkheid is om er een te reserveren? :)
Ik denk dat bestaande Mobistarklanten hem kunnen reserveren en dan gaan afhalen in de grote Mobistarwinkels. De rest zal moeten aanschuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€675 voor een 32Gb-versie, dat is wel een redelijke prijs, zeg. Bij ISP zullen we blijkbaar €125-150 meer moeten betalen. Maar gezien hun garantie van 2 jaar en het feit dat je dan niet naar België hoeft te reizen, lijkt het me een zeer goed alternatief.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:14:
[...]

Ik denk dat bestaande Mobistarklanten hem kunnen reserveren en dan gaan afhalen in de grote Mobistarwinkels. De rest zal moeten aanschuiven...
Yeah net als bij de 3G in het begin zullen de winkels wel niet zo happig zijn losse exemplaren te laten reserveren, zeker voor nederlanders.
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:15:
€675 voor een 32Gb-versie, dat is wel een redelijke prijs, zeg. Bij ISP zullen we blijkbaar €125-150 meer moeten betalen.
Dat zou ik een mooie prijs vinden nog steeds. Dat zou een stuk goedkoper zijn dan IPM.

Ik hoop op een prijs van 799 bijvoorbeeld voor de 32GB bij ISP, maar ja dat zal hem wel niet worden vrees ik.

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vriendin die een weekje naar new york gaat, kan zij daar voor mij een 3gs voor 199$ op de kop tikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:19:
ik heb een vriendin die een weekje naar new york gaat, kan zij daar voor mij een 3gs voor 199$ op de kop tikken?
Als ze het niet erg vindt om de komende 2 jaar een AT&T abbo te betalen en jij een gesimlocked toestel hebt ;)

Maar kom op mensen.. deze vragen kun je makkelijk terugvinden in het topic, want ze worden 5x per dag gesteld.. Kan dit niet in een warning ofzo komen bij de reactie?

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bosmonster schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:16:
[...]

Yeah net als bij de 3G in het begin zullen de winkels wel niet zo happig zijn losse exemplaren te laten reserveren, zeker voor nederlanders.

[...]

Dat zou ik een mooie prijs vinden nog steeds. Dat zou een stuk goedkoper zijn dan IPM.

Ik hoop op een prijs van 799 bijvoorbeeld voor de 32GB bij ISP, maar ja dat zal hem wel niet worden vrees ik.
Hoop ook op bovenstaande prijs, maar ben erg bang dat het wat duurder zal uitpakken. Gelukkig woon ik maar een kleine 10km van de Belgische grens vandaan, dus als ik iemand kan helpen dan doe ik dat graag!

[ Voor 3% gewijzigd door cv8x op 24-06-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaP.NeT schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:08:
Prijzen Mobistar bekend:

€575 16GB
€675 32GB
€475 8GB

Allen simlock vrij...
Wauw, geweldige prijzen! Ik denk dat ik maar een keer naar Belgie rij, voor mij 50km rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JaP.NeT schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:08:
Prijzen Mobistar bekend:

€575 16GB
€675 32GB
€475 8GB

Allen simlock vrij...
HOPPATEE >:) CLB gaat weer aan het rekenen :9
En even kijken waar de Mobistar winkels zijn, Antwerpen ofzo? Kan ik grotendeels met de (gratis) trein :9

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 24-06-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Dat bedrag van €475 is voor een iPhone 3G 8GB ipv voor een iPhone 3GS 8G (want die is er niet volgens mij)...

[ Voor 23% gewijzigd door cv8x op 24-06-2009 16:37 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cv8x schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:36:
Dat bedrag van €475 is voor een iPhone 3G ipv voor een iPhone 3GS...
Dat was al wel bekend toch? Dat de 8GB de oude 3G is met een mooier prijsje. Imho niet echt interessant als je bedenkt hoeveel meer je krijgt voor 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bosmonster schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:
Dat was al wel bekend toch? Dat de 8GB de oude 3G is met een mooier prijsje. Imho niet echt interessant als je bedenkt hoeveel meer je krijgt voor 100 euro.
Yep, was al bekend, vandaar mijn vermelding daarvan (iemand anders had deze prijs gepost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, de prijzen van Mobistar zijn wel heel aantrekkelijk. Misschien zal ik toch een reisje naar Antwerpen wagen, mits I.S.P. belachelijk hoge bedragen voor de nieuwe iPhone's zal gaan vragen. :) Mocht iemand een e-mail van I.S.P. ontvangen hebben, laat het dan aub weten... we zijn heel erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk niet dat dat voor mij interessant wordt..
Waarom zou ik 799,- betalen voor 'n 32GB editie als ik 'm in Belgie scoor voor 675,- ?
Garantie zullen er 'n paar zeggen, nou 125,- aan garantie is alweer 'n 5e deel van 'n nieuwe iPhone.
(en je kan hier in NL ook gewoon 'n verzekering afsluiten voor telefoons via derde partijen dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:43:
Denk niet dat dat voor mij interessant wordt..
Waarom zou ik 799,- betalen voor 'n 32GB editie als ik 'm in Belgie scoor voor 675,- ?
Garantie zullen er 'n paar zeggen, nou 125,- aan garantie is alweer 'n 5e deel van 'n nieuwe iPhone.
(en je kan hier in NL ook gewoon 'n verzekering afsluiten voor telefoons via derde partijen dus...)
Garantie is 1 ding. Maar ook reistijd/kosten spelen mee. Als ik een dag kwijt ben (en dan daar nog niet zeker ben van een iPhone), is me dat ook geld waard.

Ik vind het dan niet erg wat meer te betalen bij een importeur die me ook nederlandse garantie geeft en dat ding gewoon opstuurt. Ik heb wel iets beters te doen dan winkels in Belgie af te gaan struinen :P

En verzekering is natuurlijk geen garantie..

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan, ik vind 125,- erg veel geld, reis gratis in NL (OV ftw) en dan ben ik lekker 'n dagje de hort op..
Tevens zou ik 'm gewoon even klaar laten liggen, dierentuintje van Antwerpen erbij en klaar..

Denk je 't bijna te weten lees je dit:
Unneoetech schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:16:
Hmm vandaag is de HTC Hero officieel aangekondigd. Deze komt begin juli in de winkels.
mja offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:46:
Dat kan, ik vind 125,- erg veel geld, reis gratis in NL (OV ftw) en dan ben ik lekker 'n dagje de hort op..
Tevens zou ik 'm gewoon even klaar laten liggen, dierentuintje van Antwerpen erbij en klaar..

Denk je 't bijna te weten lees je dit:

[...]

mja offtopic
Mjah, android is voor mij nog niet volwassen genoeg, dus nog geen optie. Misschien bij m'n volgende telefoon-update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kijk, nu word het interessant! Een sim-lock vrije 3G S 32GB voor €675! Tel daarbij op een retourtje Antwerpen van maar liefst €9,20 (ov-jaarkaart). Lijkt me een goede deal. (Al zijn het gewoon nog steeds heel hoge bedragen voor een student, maar dat terzijde.)

Hoop dat het een beetje meezit met de voorraad etc, anders ben ik een dag (woon in heerenveen, dus ben dan bijna 8uur in totaal kwijt) aan het reizen voor niks.

Maar goed, ik weet al wat ik vrijdag ga doen!

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bestel je 'm toch en laat je 'm klaarleggen? Lijkt me nou niet al te moeilijk en zou je hoop tijd besparen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:23
JanHenk schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:50:
Kijk, nu word het interessant! Een sim-lock vrije 3G S 32GB voor €675! Tel daarbij op een retourtje Antwerpen van maar liefst €9,20 (ov-jaarkaart). Lijkt me een goede deal. (Al zijn het gewoon nog steeds heel hoge bedragen voor een student, maar dat terzijde.)

Hoop dat het een beetje meezit met de voorraad etc, anders ben ik een dag (woon in heerenveen, dus ben dan bijna 8uur in totaal kwijt) aan het reizen voor niks.

Maar goed, ik weet al wat ik vrijdag ga doen!
Daar heb je een goed punt. Als je daar komt en ze hebben niks, wordt het voordeel al snel minder. Even naar Antwerpen heen en weer is niet zo'n punt. Plakken we er een dagje uit aan vast, en klaar.

Ben ook benieuwd wat bv. 2call.nl etc. met de prijzen gaan doen. Die kunnen torenhogen prijzen natuurlijk niet zo lang volhouden als het in Belgie zoveel "goedkoper" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Paar blz terug heb ik gegokt op een prijs van 799 Euro bij ISP, misschien krijg ik wel gelijk! Ik betaal geen cent meer dan dat bedrag, anders ga ik zelf wel lekker naar Antwerpen. Eigenlijk vind ik 775 al mijn max.. dan vangen ze nog 100 Euro per phone..

[ Voor 17% gewijzigd door outlandos op 24-06-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:53:
Bestel je 'm toch en laat je 'm klaarleggen? Lijkt me nou niet al te moeilijk en zou je hoop tijd besparen!
Waar kan ik hem bestellen dan? Nog nergens toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Overigens ziet die HTC Hero er wel kei gaaf uit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben bezig met 'n HTC Hero TS'je in elkaar aan 't pompen, zal 1 dezer dagen online komen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Aeon schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:53:
[...]

Daar heb je een goed punt. Als je daar komt en ze hebben niks, wordt het voordeel al snel minder. Even naar Antwerpen heen en weer is niet zo'n punt. Plakken we er een dagje uit aan vast, en klaar.

Ben ook benieuwd wat bv. 2call.nl etc. met de prijzen gaan doen. Die kunnen torenhogen prijzen natuurlijk niet zo lang volhouden als het in Belgie zoveel "goedkoper" is.
2call zal er niet zoveel mee doen denk ik, die zijn gespecialiseerde importeur.
Outlandos schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:53:
Paar blz terug heb ik gegokt op een prijs van 799 Euro bij ISP, misschien krijg ik wel gelijk! Ik betaal geen cent meer dan dat bedrag, anders ga ik zelf wel lekker naar Antwerpen. Eigenlijk vind ik 775 al mijn max.. dan vangen ze nog 100 Euro per phone..
Ik mag hopen dat ze iets meer vangen dan 100 euro per iphone, want op zo'n marge kun je geen bedrijf runnen volgens mij, na aftrek van belasting en overige onkosten. Ze zullen die dingen ook wel een stukje goedkoper inkopen neem ik aan ;)

Dat zal ook wel de reden zijn dat ze in het begin wat duurder zijn. Het aanbod is beperkt, dus moeten ze hun marge verhogen om enigszins dezelfde omzet te kunnen behouden.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Bosmonster schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:17:
[...]

2call zal er niet zoveel mee doen denk ik, die zijn gespecialiseerde importeur.

[...]

Ik mag hopen dat ze iets meer vangen dan 100 euro per iphone, want op zo'n marge kun je geen bedrijf runnen volgens mij, na aftrek van belasting en overige onkosten. Ze zullen die dingen ook wel een stukje goedkoper inkopen neem ik aan ;)

Dat zal ook wel de reden zijn dat ze in het begin wat duurder zijn. Het aanbod is beperkt, dus moeten ze hun marge verhogen om enigszins dezelfde omzet te kunnen behouden.
ja je hebt gelijk, al kunnen ze hun kosten relatief laag houden. iPhonemonster bijvoorbeeld werken vanuit hun huis adres. maar beter komt ISP vanavond ''al'' met hun prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wachten wachten wachten!

Ik heb wel een zeer aantrekkelijke manier gevonden voor een nog goedkopere iPhone =)
Het is voor mij goedkoper om m'n abbo te verlengen met 'n nieuw toestel en die te verkopen,
dan een losse iPhone te kopen met een goedkopere sim-only per maand namelijk...

Dan zou een 32GB iPhone de om en nabij neerkomen op zo'n 475,- O-)
(en dat is 25,- meer dan m'n 1st generation iPhone van 8GB die ik toentertijd kocht :+ )

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 24-06-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:45:
[...]

Garantie is 1 ding. Maar ook reistijd/kosten spelen mee. Als ik een dag kwijt ben (en dan daar nog niet zeker ben van een iPhone), is me dat ook geld waard.

Ik vind het dan niet erg wat meer te betalen bij een importeur die me ook nederlandse garantie geeft en dat ding gewoon opstuurt. Ik heb wel iets beters te doen dan winkels in Belgie af te gaan struinen :P

En verzekering is natuurlijk geen garantie..
Helemaal mee eens. Nu nog maar de prijzen van I.S.P. afwachten. Waarom duurt het nou zo lang? Kom op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:42

Mfpower

In dubio

Weet iemand of het nog mogelijk is om een sim only abo te nemen waarbij je de normale telefoonsubsidie cash krijgt ipv korting op abo.Op deze manier kun je via de cashback de iphone redelijk goedkoop aanschaffen in Belgie. Ik heb dat een aantal jaar geleden gedaan, maar ik vind het nergens meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Voor 675 rijd ik zaterdag wel even naar België. Heb van de week contact gehad met een Mobistar winkel in Antwerpen, maar deze deed niet aan reserveren. Weet iemand of dit bij alle Mobistar winkels zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:26:
Wachten wachten wachten!

Ik heb wel een zeer aantrekkelijke manier gevonden voor een nog goedkopere iPhone =)
Het is voor mij goedkoper om m'n abbo te verlengen met 'n nieuw toestel en die te verkopen,
dan een losse iPhone te kopen met een goedkopere sim-only per maand namelijk...

Dan zou een 32GB iPhone de om en nabij neerkomen op zo'n 475,- O-)
(en dat is 25,- meer dan m'n 1st generation iPhone van 8GB die ik toentertijd kocht :+ )
Maar dan heb je dus twee abonnementen? Of begrijp ik je verkeerd?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat begrijp je verkeerd =)

Ik verleng m'n huidige VF abbo gewoon met een leuke telefoon die ik doorverkoop.
Ik heb dan 'n 1 jarige verlenging met m'n huidige simkaart die ik dan in m'n los gekochte iPhone doe...

Ik betaal per maand dan iets meer als een bij een sim-only abonnementje, maar de verkoop compenseert dat.

Voordelen:
- Simlockvrije iPhone, die ik alleen moet jailbreaken en altijd simlockvrij blijft
- Vrije keuze in abonnement en voor mij geldt dan 1 jarige Vodafone verlenging
- Heb een voor mij veel beter abonnementje dan T-mobile aanbiedt
- Zit nu bij Vodafone en zie werkelijk geen redenen om over te stappen
- Heb internetsnelheden die T-mobile bij lange na niet kan bijhouden of aanbiedt

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 24-06-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Ah, ok :) Ik dacht dat je bedoelde dat je nú ook een sim-only ging nemen. Maar dat doe je dus pas over een jaar.

Interessant idee wel, misschien ook iets voor mij (heb nu ook een VF abonnement). Welke telefoons liggen een beetje goed in de markt, qua losse verkoop? ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
posttoast schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:57:
Ah, ok :) Ik dacht dat je bedoelde dat je nú ook een sim-only ging nemen.
Dacht ik natuurlijk ook toen ik die Mobistar prijzen zag!
YEAH simlockvrije iPhone plus goedkope sim-only, maar zo goedkoop is dat niet hoor (of ik kijk verkeerd)
Maar dat doe je dus pas over een jaar.
Tsjaa dat zie ik dan wel... Misschien weer 'duur verlengen' met nieuwe telefoon ofzo...
Interessant idee wel, misschien ook iets voor mij (heb nu ook een VF abonnement).
Voorbeeldje: CLB in "[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - d..."

[ Voor 68% gewijzigd door CLB op 24-06-2009 20:53 . Reden: M'n wiskundige berekening weggehaald =) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Laatst online: 23:05
Mm met de eerste generatie heb ik er nog eens 3 uit Engeland meegenomen, 2 verkocht, en 1 gratis overgehouden (incl. reiskosten)

Wil ik nu hetzelfde grapje doen moet ik er ~7 halen, 6 verkopen. En hopen dat je er 750/stuk voor krijgt. (locked, 32gb, nieuw in doos, geen garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:04:
[...]
//gigantische berekening van de heer CLB
Uhm, vodafone supersim? Mag je die niet gewoon gebruiken op de 3GS? dan heb je voor 13,50 alle abbo-kosten per maand.

Of je wilt niet aan een 2 jarig abbo vast zitten?

[ Voor 80% gewijzigd door DesertShooter op 24-06-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Opperhoof schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:20:
Mm met de eerste generatie heb ik er nog eens 3 uit Engeland meegenomen, 2 verkocht, en 1 gratis overgehouden (incl. reiskosten)

Wil ik nu hetzelfde grapje doen moet ik er ~7 halen, 6 verkopen. En hopen dat je er 750/stuk voor krijgt. (locked, 32gb, nieuw in doos, geen garantie)
Waarom ga je niet naar Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is nog goedkoper inderdaad, maar:
- liever geen 2 jaar
- na bijvoorbeeld een jaar gebruikt te hebben is 't maar de vraag of het in 'n nieuw / ander toestel werkt...

Als ik dat laatste zeker wist had ik 't zeker gedaan!

Zit me nu te bedenken: Kan ook gewoon 2e jaar betalen elke maand en er geen gebruik van maken..
Dan zou het neerkomen op simpel gezegd het dubbele per maand voor 1 jaar lang oftewel 27,-

Zometeen nog maar is verder rekenen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
CLB:

http://www.vodafone.nl/Vo...waarden%20Super%20SIM.pdf

Kijk maar eens naar puntje 5... Daaruit maak ik twee dingen op:
1. Je kunt het gewoon in een andere telefoon gebruiken en
2. Het word gewoon omgezet in een ander SIM-Only abo. (Binnen de contractperiode)

Het zal zeker niet in een goedkopere SIM-Only om worden gezet, maar waarschijnlijk ook niet een veel duurdere. Ik zou het wel weten als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank, maar:
1. Dat mag dus 2x en als ze het daadwerkelijk checken is het geen Super Sim Only meer
2. Het wordt niet omgezet naar een sim-only abbo, maar naar 'n regulier abbo voor de volle pond

Dan kan ik dus wel het eerste jaar 13,50 gaan betalen en netjes die Super Sim Only in m'n iPhone gebruiken.
Mocht ik daarna 'n nieuwe telefoon willen vind ik een 'regulier abbo' ook wel best en heb ik toch 1 jaar 13,50 / maand betaald...

Hmm ga vandeweek maar is naar 'n shop om te vragen of dit kan...

1e jaar 13,50 / maand en 2e jaar gewoon om laten zetten naar 27,50 / 35,00 abbo ofzo.. Scheelt ook al erg!

EDIT: Ook is MacCity aan de TS toegevoegd! 869,- en 1069,- voor simlockvrije iPhone 3GS'jes!

EDIT @ Hieronder: Vind ik ook.. Ik probeer het gescheiden te houden, maarja gaat al snel offtopic idd..
Maar dat abbo topic is vooral bedoeld voor de door T-mobile aangeboden abonnementen dus zodoende :)

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 24-06-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Niet om vervelend te doen, maar is het onderscheid tussen dit topic en [iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7 niet een beetje onhandig? Discussies gaan door elkaar lopen, wat logisch is omdat het nogal wat overlap heeft.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
posttoast schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:17:
Niet om vervelend te doen, maar is het onderscheid tussen dit topic en [iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7 niet een beetje onhandig? Discussies gaan door elkaar lopen, wat logisch is omdat het nogal wat overlap heeft.
Dat is het helemaal niet. Het is heel simpel, dit topic gaat over allerhande importzaken. Het andere topic gaat over abonnementen.

Dat sommige mensen (ja, ik kijk naar jou CLB :> ) hier berekeningen gaan plaatsen waar de gemiddelde wiskundige nog jaloers van wordt, en dus abonnementen gaan bespreken, is een ander verhaal.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoedje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:51:
Dat sommige mensen (ja, ik kijk naar jou CLB :> ) hier berekeningen gaan plaatsen waar de gemiddelde wiskundige nog jaloers van wordt, en dus abonnementen gaan bespreken, is een ander verhaal.
Tsjaa als iemand daar interesse in heeft ga ik niet direct zeggen: ABBO-topic, dat doe ik al genoeg :/ :)
Maar hij is weggehaald so I'm sorry!

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 24-06-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Hoedje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:51:
[...]

Dat is het helemaal niet. Het is heel simpel, dit topic gaat over allerhande importzaken. Het andere topic gaat over abonnementen.

Dat sommige mensen (ja, ik kijk naar jouw CLB :> ) hier berekeningen gaan plaatsen waar de gemiddelde wiskundige nog jaloers van wordt, en dus abonnementen gaan bespreken, is een ander verhaal.
Nou, vooruit dan maar. Ik vind jouw berekeningen wel handig hoor CLB ;) , maar dan inderdaad in dat andere topic!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 02:46:
[...]

Hallo,

Vanmiddag heb ik voor mijn vriendin een Iphone 3G 8Gig gekocht (de oude dus).
Dit was geen probleem en het geheel kostte $499 + 9,25% BTW = $545 = € 391.410514

In het hotel even een JB gedaan, en ultrasn0w erop gezet en het werkt als een trein 8)

Morgen ga ik nog even kijken voor de 3G S. Het kopen zal het probleem niet zijn, maar er is nog geen JB/Unlock uit en vrijdag vlieg ik terug.. Zal ik de gok wagen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Net eens even gekeken op de site van Mobistar en daar staat dat de iphones vrijdag al leverbaar zijn. Nu is het voor mij een kleine 15 minuten rijden naar zo'n winkel, maar ik vraag me af of je hem als Nederlander zo mee krijgt?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet? Maakt die lui 't nou uit wie 'm koopt en een ze vragen toch niet naar je Belgische ID of paspoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yor schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 03:45:
Net eens even gekeken op de site van Mobistar en daar staat dat de iphones vrijdag al leverbaar zijn. Nu is het voor mij een kleine 15 minuten rijden naar zo'n winkel, maar ik vraag me af of je hem als Nederlander zo mee krijgt?
Het maakt helemaal niet uit wie hem koopt. Succes met je aankoop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Yor schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 03:45:
Kan me niet voorstellen dat binnen de EU geweigerd mag worden een telefoon te verkopen op basis van woonadres/land. Daar is dat de hele EU op gebaseerd, een europa met een vrij verkeer van mensen en goederen. Die hele discussie is jaren geleden al gevoerd over het verkopen van auto's door Belgen en Duitsers aan Nederlanders. Lijkt me dat dezelfde regels van toepassing blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
1 dag voor de release en nog steeds geen prijzen bekend.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc P schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:16:
[...]

Kan me niet voorstellen dat binnen de EU geweigerd mag worden een telefoon te verkopen op basis van woonadres/land. Daar is dat de hele EU op gebaseerd, een europa met een vrij verkeer van mensen en goederen. Die hele discussie is jaren geleden al gevoerd over het verkopen van auto's door Belgen en Duitsers aan Nederlanders. Lijkt me dat dezelfde regels van toepassing blijven.
In Zwitserland deed men dat juist wel (door middel van geldige wetgeving). Daar mocht men een iPhone kopen mits je een Zwitsers paspoort had. Ik weet niet hoe het nu is, maar er zijn dus degelijk uitzonderingsregels op de vier vrijheden van de EU, goederen, diensten, personen en kapitaal, waar je op doelt. In geval met het vrij verkeer van goederen gaat het vooral om het invoeren van producten uit andere EU-lidstaten zonder dat je heffingen zou hoeven te betalen. Dus als ze het verkoop van iPhone's aan buitenlanders verbieden, dan kan dat op verschillende gronden gerechtvaardigd zijn (onder andere garantievoorwaarden)
Outlandos schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:28:
Het is ongelooflijk. Moeten nou tot morgenochtend wachten om de prijzen van I.S.P. te weten te komen? Dat kan toch niet waar zijn...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Outlandos schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:28:
Welke prijzen? Wat is er nog niet bekend? Het is toch inmiddels zowel in NL als België bekend gemaakt?

[ Voor 12% gewijzigd door posttoast op 25-06-2009 10:37 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:37:
[...]

Welke prijzen? Wat is er nog niet bekend? Het is toch inmiddels zowel in NL als België bekend gemaakt?
iPhoneservicepoint.nl moet nog zijn prijzen bekend maken. Daar zitten we allemaal op te wachten aangezien een aantal tweakers (waaronder ondergetekende) daar de nieuwe iPhone gereserveerd had.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
OK, sorry, dat had ik even niet begrepen.

omniscale.nl

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.