[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:12
m.theloosen schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:16:
Je betaald standaard voor een 16 gb versie:

Abbo: 29.95 X 24 = € 718.80
Aansluitkosten: € 26.25
Toestel: € 99.95

Totaal: € 845,-
Dit inclusief beltegoed en onbeperkt internet. Als jullie voor 800 euro een toestel los aanschaffen ben je toch gek? Dan wil je er internet bij dat is 24 maanden € 9.95 = € 238.80 en beltegoed a tmobile (150) € 6.75 x 24 = € 162,-

Dan kom uit op 800 + 238.80 + 162 =
Totaal € 1200 keiharde euro's.

En dan heb ik het nog maar over een 150 abbo. Waarom zou je een andere aanbieder willen?
Omdat, zoals hier vaker gezegd, T-Mobile bepaald geen perfecte provider is. Dekking is niet fantastisch en de aangeboden abonnementen ook niet. De super SIM only van Vodafone is een stuk aantrekkelijker wat mij (en een hoop anderen) betreft.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:16
m.theloosen schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:16:
Je betaald standaard voor een 16 gb versie:

Abbo: 29.95 X 24 = € 718.80
Aansluitkosten: € 26.25
Toestel: € 99.95

Totaal: € 845,-
Dit inclusief beltegoed en onbeperkt internet. Als jullie voor 800 euro een toestel los aanschaffen ben je toch gek? Dan wil je er internet bij dat is 24 maanden € 9.95 = € 238.80 en beltegoed a tmobile (150) € 6.75 x 24 = € 162,-

Dan kom uit op 800 + 238.80 + 162 =
Totaal € 1200 keiharde euro's.

En dan heb ik het nog maar over een 150 abbo. Waarom zou je een andere aanbieder willen?
Omdat ik al 45 Euro per maand betaal bij Vodafone en ik niet nog een abo erbij wil? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ook ik zit vast aan een abbo van T-Mobile t/m september 2010. Toch wil ik deze iPhone dolgraag hebben, het is alleen een beetje prijzig... Heb totaal nog geen ervaring met een iPhone, maar na het lezen van enkele reviews etc heb ik de knoop doorgehakt. Deze keer geen Nokia of wat anders!

De toestellen die 2call aanbied; zijn die sim-lock vrij?

[ Voor 0% gewijzigd door cv8x op 20-06-2009 00:11 . Reden: typo ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk daarvoor in de TS of op hun site! Zodoende kun je zien dat er 'n T-mobile simlock op zit.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

Swat schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:33:
Hmm ik kan niet wachten!

Ik ben op het moment in Amerika en zometeen gaan de winkels open :)
Helaas moet ik nog even afwachten of de jailbreak en sim unlock functie ook gaat werken voor de Iphone 3GS |:(
*knip*

Het linken naar sites waar de mogelijkheid wordt gegeven om te unlocken is in strijd met het beleid. Hoe ongeloofwaardig de site ook is ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 20-06-2009 12:13 ]

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:12
Klinkt niet heel betrouwbaar eerlijk gezegd.

[ Voor 29% gewijzigd door Hoedje op 20-06-2009 12:14 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

CLB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:56:
Kijk daarvoor in de TS of op hun site! Zodoende kun je zien dat er 'n T-mobile simlock op zit.
Oke, ik zie het inderdaad staan. Maar ik heb een sim kaart van T-Mobile dus dat moet geen probleem zijn dan?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 06-02 10:41
op marktplaats staan nu een aantal aanbiedingen van verkopers in de UK, ze verkopen ze voor een spot prijs van 400 tot 450 euro.

ik heb contact met 1 van die gasten en hij zegt een gecertificieerde apple verkoper te zijn, ze hebben bulk ingekocht bij apple en vandaar de spotprijs... dit is hun website http://www.smartmobile.com/

iemand hier bekend mee, ik vertrouw het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet doen, niet eens aan denken. 450,- euro kan niet, bestaat niet en jij bent zometeen getild!
EDIT: Marktplaats.nl en jij denkt dat daar Engelse verkopers op spammen, tsjaa ;)

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 20-06-2009 12:12 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 06-02 10:41
CLB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:12:
Niet doen, niet eens aan denken. 450,- euro kan niet, bestaat niet en jij bent zometeen getild!
EDIT: Marktplaats.nl en jij denkt dat daar Engelse verkopers op spammen, tsjaa ;)
nee precies ik vertrouw het ook niet, maar ik denk this verstandig dat iemand er over begint hier zodat anderen het kunnen lezen dat het bullshit is snap je.

het was ook vreemd dat de verkoper contact met me opnam via msn messenger. hij kwam nogal ongeduldig over en had nou niet gelijk de indruk met iemand te maken die een "groot" bedrijf leide.

mja allemaal wegblijven bij de engelse verkopers op marktplaats dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297229

Het zou best kunnen dat buitenlandse verkopen op marktplaats.nl zitten, zeker gezien de huidige situatie. Maar € 450,- is natuurlijk onmogelijk. Daarbij is het onverstandig om nieuwe IT-apparatuur te kopen via marktplaats.nl-handelaren in zulke situaties. De kans op oplichting is veel te groot.

Zou je in zo'n geval overigens wel goede garantie hebben? Ik overweeg namelijk zelf ook een iPhone te importeren of een geïmporteerde iPhone (iphonemonster.nl o.i.d.) te bestellen.

En zien jullie er zelf niet op tegen om maar 128kbit internet te hebben op jullie iPhone? (KPN)
Daar zie ik persoonlijk tegenop, omdat ik nog zo'n rot-abonnement heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 297229 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:54:
En zien jullie er zelf niet op tegen om maar 128kbit internet te hebben op jullie iPhone? (KPN)
Daar zie ik persoonlijk tegenop, omdat ik nog zo'n rot-abonnement heb.
Daarom neem ik ook geen KPN als ik 'n losse iPhone kan bemachtigen ;) Maar Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

CLB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:56:
[...]

Daarom neem ik ook geen KPN als ik 'n losse iPhone kan bemachtigen ;) Maar Vodafone!
Is het zo langzaam dan? En wat is de snelheid bij Vodafone??? Ik was van plan om mijn Hi! abbo te verlengen en Eindeloos Online bundel aan te schaffen... hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Maandag of dinsdag zal iPhone Service Point wel met de prijzen komen, nou ik ben benieuwd!

Laten we een weddenschap maken, wie er het dichtste bij de prijs van het 32GB model zit wint er eentje, tweakers betaald! :D ;)

Ik gok 799 Euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 125531 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:25:
Is het zo langzaam dan? En wat is de snelheid bij Vodafone???
Ik was van plan om mijn Hi! abbo te verlengen en Eindeloos Online bundel aan te schaffen... hmm...
Haha ja, KPN heeft 128kbit download / 64 kbit upload. Vodafone heeft 3600kbit download / 384 kbit upload.
Maar check hiervoor ook: [Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2
Outlandos schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:39:
Maandag of dinsdag zal iPhone Service Point wel met de prijzen komen, nou ik ben benieuwd!
Evenals Mobistar in Belgie..
Dacht dat die vriendin volgend weekend naar Engeland zou gaan, maar dat is dit weekend al..
Ben nu helemaal in dubio aangezien een concrete jailbreak / un simlock nog niet voorhanden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Outlandos schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:39:

Laten we een weddenschap maken, wie er het dichtste bij de prijs van het 32GB model zit wint er eentje, tweakers betaald! :D ;)

Ik gok 799 Euro..
€779 voor de 16GB, want ik heb er net eentje gekocht bij iPhonemonster.nl _/-\o_ (is al onderweg, en heb TrackTrace code van TNT)

[ Voor 5% gewijzigd door RHochstenbach op 21-06-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208475

Wat ik me afvraag: de mensen die ontevreden zijn over bereik van T-Mobile, wonen die in de grote steden, of juist niet?
En op welk gebied is de service van T-Mobile slecht? Ik heb de afgelopen 5-6 jaar dat ik mobiel bel misschien 3 keer service nodig gehad van een provider (bijvoorbeeld vragen over een rekening ofzo, of een geblokkeerde voicemail). Wat voor service hebben jullie 'vaak' nodig dat je overweegt een iPhone op een andere manier aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:03
Ik woon buitenaf, nog niet heel erg ver maar soms is het bereik echt heel brak en soms is het wel te doen, het fluctueert behoorlijk hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RHochstenbach schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:25:
[...]

€779 voor de 16GB, want ik heb er net eentje gekocht bij iPhonemonster.nl _/-\o_ (is al onderweg, en heb TrackTrace code van TNT)
RHochstenbach schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:25:
[...]

Dat wisten we al, want dat staat in de TS =p En ik woon in de Randstad, maar vind T-mobile ook erg duur voor wat er geboden wordt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276616

Anoniem: 208475 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:53:
Wat ik me afvraag: de mensen die ontevreden zijn over bereik van T-Mobile, wonen die in de grote steden, of juist niet?
En op welk gebied is de service van T-Mobile slecht? Ik heb de afgelopen 5-6 jaar dat ik mobiel bel misschien 3 keer service nodig gehad van een provider (bijvoorbeeld vragen over een rekening ofzo, of een geblokkeerde voicemail). Wat voor service hebben jullie 'vaak' nodig dat je overweegt een iPhone op een andere manier aan te schaffen?
T-Mobile biedt naar mijn idee juist hele goede service. Vooral in de winkels vind ik bij T-Mobile de service beter dan bijvoorbeeld Vodafone of KPN. Bereik weet ik niet zo goed, ik woon in de stad en zit regelmatig in de trein: nergens last van en vrijwel altijd vol bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik wacht even af wat de prijzen worden in de "simlockvrije" landen.
Wil ook perse een iPhone 3Gs icm KPN(netwerk) of Vodafone. (Netwerken met GSM900)

Ik woon in Epe en werk in Apeldoorn, in beide plaatsen op behoorlijk veel plekken zeer slechte/geen ontvangst met t-mobile, dan heb ik het over gewone GSM telefonie, met data mag je vaak al blij zijn met een redelijke GPRS verbinding.
Vooral inhouse is T-Mobile. extreem slecht, waarschijnlijk doordat men EN minder masten heeft EN geen GSM900 (lees: betere inhouse dekking).

Zit te denken aan het Vodafone super-simonly.

[ Voor 9% gewijzigd door DSmarty op 21-06-2009 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laten we eerlijk zijn qua prijspijl is T-mobile netto het goedkoopste in combinatie met een iPhone.

Ga komende week ook maar mobiel internet bestellen en hopelijk... de nieuwe iPhone 3G S (32GB) via iPhone Service Point, gezien jullie verwachten dat deze goedkoper zal zijn dan iPhonemonster.nl. Zouden beide sites binnen een week kunnen leveren? Ik ben bang voor een levertijd van langer dan een maand.

De verzekering neem ik via eerder geposte link. Vind het wel erg raar om online een verzekering af te sluiten, zonder persoonlijk langs te moeten komen. Wat bijvoorbeeld als je iPhone gestolen is? Wat is dan de procedure? Krijg je dan gratis of voor e50 of 100 een nieuwe na het ondertekenen van een formuliertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelzwarts
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-10-2024
Vandaag bij iphonemonster.nl een 32GB 3GS wit opgehaald, na reservering gisteren. Bedrijf werkt vooralsnog van thuis uit, qua communicatie ben ik goed op de hoogte gehouden. De afspraken worden goed nagekomen, en Karim hielp zelfs deze ter plekke te activeren. Voor degene die voor de huidige prijsstelling geinteresseerd zijn in de 3GS kan ik dit bedrijf dan ook sterk aanbevelen.

Windows Veteran turned Apple Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:31
Kan ik met de zorgeloos SMS bloX van vodafone prepaid ook gewoon internetten op een iPhone 3gs ?
Of gaat dat niet lukken :) ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Anoniem: 276616 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 01:34:
[...]
Vooral in de winkels vind ik bij T-Mobile de service beter dan bijvoorbeeld Vodafone of KPN.
Als je het niet erg vind om een uur in de rij te staan :P Hier in het centrum staan de mensen meestal tot buiten namelijk.
SanderPS3 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 02:32:
Kan ik met de zorgeloos SMS bloX van vodafone prepaid ook gewoon internetten op een iPhone 3gs ?
Of gaat dat niet lukken :) ?
Internetten met SMS blox? Wat denk je zelf? :P

Als je de internet blox bedoelt.. uiteraard kun je daarmee internetten..

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2009 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35354

Dit topic is bedoeld voor het kopen van een Iphone 3G S zonder abonnement bij T-Mobile. Kunnen we dan die discussie achterwegen laten aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:02
Voor al dat soort vragen is er een apart topic, dan blijft het tenminste nog een beetje overzichtelijk: [iPhone 3G S] Provider & Abonnementen - deel 7 :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Anoniem: 208475 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:53:
Ik woon in Kerkrade, en had vaak last van slecht bereik. Maar ook in grote steden zoals Heerlen, Maastricht, Sittard, Eindhoven en Amsterdam maar zelden bereik en vaak "geen service". Daarom koop ik de iPhones altijd simlock-vrij. Kost wel veel meer, maar dan weet ik wel zeker dat het functioneert (aan het eind van het contract ben je net zo veel geld kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Wat ik me weer afvraag: Ik heb al een t-mobile abbo. Stel dat ik een iPhone 3GS koop bij bijv. 2call (die alleen geschikt zijn voor t-mobile klanten/abbo's), kan ik dan mijn sim-kaart gebruiken of geldt dat alleen voor nieuwe, speciale abbonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:52:
[...]

Haha ja, KPN heeft 128kbit download / 64 kbit upload. Vodafone heeft 3600kbit download / 384 kbit upload.
Maar check hiervoor ook: [Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2
...
Oh My God! :) Wat een verschil, zeg! Gezien ik KPN toch in elk opzicht fijner vind, ga ik dit keer weer voor een Hi! abbo. Het is alleen ongelooflijk jammer dat ze zulke lage snelheden hanteren. Wie weet, misschien zullen ze in de nabije toekomst aangepast worden. Dat kunnen we tenminste hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cv8x schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:55:
Wat ik me weer afvraag: Ik heb al een t-mobile abbo. Stel dat ik een iPhone 3GS koop bij bijv. 2call (die alleen geschikt zijn voor t-mobile klanten/abbo's), kan ik dan mijn sim-kaart gebruiken of geldt dat alleen voor nieuwe, speciale abbonnementen?
T-mobile lock = T-mobile lock
Anoniem: 125531 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:16:
[...]

...
Oh My God! :) Wat een verschil, zeg! Gezien ik KPN toch in elk opzicht fijner vind, ga ik dit keer weer voor een Hi! abbo. Het is alleen ongelooflijk jammer dat ze zulke lage snelheden hanteren. Wie weet, misschien zullen ze in de nabije toekomst aangepast worden. Dat kunnen we tenminste hopen...
Wat is er speciaal zo fijn aan Hi! dan :? Alleen de snelheden van het data-abo zijn voor mij al een reden geen Hi! te namen, maar Vodafone. En dan heb ik het nog niet eens over het speciale iPhone abo bij Vodafone voor een spotprijs inclusief onbeperkt internet.

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bosmonster schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:32:
[...]
[...]
Sorry, maar ik begrijp het nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:32:
[...]

[...]

Wat is er speciaal zo fijn aan Hi! dan :? Alleen de snelheden van het data-abo zijn voor mij al een reden geen Hi! te namen, maar Vodafone. En dan heb ik het nog niet eens over het speciale iPhone abo bij Vodafone voor een spotprijs inclusief onbeperkt internet.
Nee... ik ben al jaren klant van Hi! en wil nog steeds van hun kortingen etc. blijven profiteren. Bovendien heeft Hi! mij nog nooit in de steek gelaten waar ik me ook mocht bevinden. Ontzettend jammer dat hun internetsnelheden zo laag zijn, maar goed, waarschijnlijk zal dat ik de toekomst veranderen. :)

PS. Ik bekijk nu de reviews van de nieuwe iPhone en wat video's die ermee geschoten zijn en op youtube zijn geplaatst. Hmmmm :9, de kwaliteit van dat apparaatje waar we allemaal zo op zitten te wachten, is ongelooflijk! Iphoneservicepoint, kom maar snel met die prijzen van jullie! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 21-06-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
cv8x schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:45:
[...]

Dat kan dus.

[ Voor 86% gewijzigd door MrAcid op 21-06-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:07
cv8x schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:45:
Hij/zij bedoelt dat een lock op TM een lock op TM is, dus ja zou moeten werken. Anders vraag je 2call of dit het geval is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Ok duidelijk. Bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Anoniem: 125531 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:48:
[...]

Nee... ik ben al jaren klant van Hi! en wil nog steeds van hun kortingen etc. blijven profiteren. Bovendien heeft Hi! mij nog nooit in de steek gelaten waar ik me ook mocht bevinden. Ontzettend jammer dat hun internetsnelheden zo laag zijn, maar goed, waarschijnlijk zal dat ik de toekomst veranderen. :)

PS. Ik bekijk nu de reviews van de nieuwe iPhone en wat video's die ermee geschoten zijn en op youtube zijn geplaatst. Hmmmm :9, de kwaliteit van dat apparaatje waar we allemaal zo op zitten te wachten, is ongelooflijk! Iphoneservicepoint, kom maar snel met die prijzen van jullie! :)
Zou ik Vodafone nemen. Bereik is ongeveer gelijk aan KPN. Op bepaalde plekken scoort KPN beter en op andere Vodafone weer. Gemiddeld bieden ze beiden een goede dekking. Vodafone biedt echter een veel sneller internetabo dus lijkt me Vodafone een goede keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loekie schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:49:
Hij/zij bedoelt dat een lock op TM een lock op TM is, dus ja zou moeten werken.
Is het niet dat T-mobile ook verschillende locks heeft?
Zodat je in een prepaid mobieltje geen abbo simkaart kan gebruiken en dergelijke?
Volgens mij wel is opgevangen namelijk dus zodoende dat ik het hier even oprakel!

@ cv8x:
Waarom zou je bij 2call.nl een toestel bestellen voor 50,- minder met 'n T-mobile simlock?
Als je dan toch zo'n enorm bedrag uitgeeft, kun je ook wel een weekje langer werken 'm simlockvrij kopen?

En voor antwoorden over data-abbo's kunnen jullie hier kijken: [Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 21-06-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:07
CLB schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:59:
[...]

Is het niet dat T-mobile ook verschillende locks heeft?
Zodat je in een prepaid mobieltje geen abbo simkaart kan gebruiken en dergelijke?
Volgens mij wel is opgevangen namelijk dus zodoende dat ik het hier even oprakel!
Het zou maar zo kunnen, nooit getest, bel altijd postpaid. Daarnaast vaak in unlocked toestel, de 3G S kan voor mij het eerste toestel worden dat gelockt is. Ik haal er ws wel een simtool bij om in Spanje m'n Spaanse SIM te gebruiken, ik vind simlock een achterhaald begrip, maar goed het zij zo.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

CLB schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:59:
@ cv8x:
Waarom zou je bij 2call.nl een toestel bestellen voor 50,- minder met 'n T-mobile simlock?
Als je dan toch zo'n enorm bedrag uitgeeft, kun je ook wel een weekje langer werken 'm simlockvrij kopen?
Ja daar heb je ook gelijk in, maar ik vroeg het me gewoon af. En een weekje werken voor €50,-... Hmm zal mijn baas blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat de prijzen zo hoog zijn. Ik wil graag voor € 699,- een nieuwe iPhone aanschaffen. Hoe doen iPhonemonster.nl e.d. het dan? Zij importeren toch ook gewoon?

Ze zijn los zo goedkoop in Engeland, dat het gewoon onrechtvaardig is, dat wij 2x zoveel moeten betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cv8x schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:57:
En een weekje werken voor €50,-... Hmm zal mijn baas blij mee zijn ;)
;) Iedereen blij toch >:)
Anoniem: 297229 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:57:
Hoe doen iPhonemonster.nl e.d. het dan? Zij importeren toch ook gewoon?
Zal wel te maken hebben met bulk :)
Ze zijn los zo goedkoop in Engeland, dat het gewoon onrechtvaardig is, dat wij 2x zoveel moeten betalen!
2x zoveel is wel een beetje overdreven natuurlijk :)
En daar biedt de provider ze zelf aan, in NL is dat helaas niet het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlivierF
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-05 15:47
Is importeren vanuit Amerika een optie? Ik heb er wel vertrouwen in dat er een unlock komt van het dev team, maar dan moet hij wel in de winkel te koop zijn zonder gelijk een abonnement af sluiten.
Is er al iemand in Amerika geweest die dit geprobeerd heeft? Een vriend van me gaat over twee weken naar de states vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Volgens mij kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat Apple dit inderdaad niet meer toelaat, na de run op losse iPhones 3G! Zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA

Swat|IA

OlivierF schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:20:
Is importeren vanuit Amerika een optie? Ik heb er wel vertrouwen in dat er een unlock komt van het dev team, maar dan moet hij wel in de winkel te koop zijn zonder gelijk een abonnement af sluiten.
Is er al iemand in Amerika geweest die dit geprobeerd heeft? Een vriend van me gaat over twee weken naar de states vandaar..
Importeren is een optie.
Op dit moment zit ik toevallig in de States en gisteren heb ik nog een 3G S in mijn handen gehad (in een officiële apple store): $699 voor een 32GB.

Ik heb het niet gedaan omdat ik eigenlijk zeker wil weten dat er een unlock komt voordat ik 500.823959 Euro's uitgeef :)
En waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Swat schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:13:
[...]

Importeren is een optie.
Op dit moment zit ik toevallig in de States en gisteren heb ik nog een 3G S in mijn handen gehad (in een officiële apple store): $699 voor een 32GB.

Ik heb het niet gedaan omdat ik eigenlijk zeker wil weten dat er een unlock komt voordat ik 500.823959 Euro's uitgeef :)
Dat is wel erg interessant. Weet je zeker dat je hem dus ook los kunt kopen in een Apple Store? Niet alleen via een of andere vage omweg op hun internet pagina?
Dat zou erg mooi zijn namelijk. Over een paar weken ben ik in D.C. en als je ze gewoon los kan kopen ga ik dat zeker doen.
Dan neem ik gewoon dat Vodafone abbo en totdat de unlock er is gebruik ik m'n huidige iPhone.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

fsfikke schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:15:
[...]

Dat is wel erg interessant. Weet je zeker dat je hem dus ook los kunt kopen in een Apple Store? Niet alleen via een of andere vage omweg op hun internet pagina?
Dat zou erg mooi zijn namelijk. Over een paar weken ben ik in D.C. en als je ze gewoon los kan kopen ga ik dat zeker doen.
Dan neem ik gewoon dat Vodafone abbo en totdat de unlock er is gebruik ik m'n huidige iPhone.
Je mag (uit landen buiten de EU) tot 430 euro invoeren zonder aangifte te doen bij de NL douane. Iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 22:08
[...]

Importeren is een optie.

[...]

En waarom niet?
zit volgende maand ook in de states. alleen jammer dat ze die dingen niet simlockvrij verkopen, moet toch echt eens gaan gebeuren. hopelijk is tegen volgende maand de hype wat afgenomen en de prijs wat gezakt. ik hoef sowieso niet per se een 32 gb te hebben 16 is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog geen losse prijzen van de iPhones bekend bij Mobistar België of iPhoneservicepoint...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 21:24

ScSi

Belg.

Ik mag hopen dat Mobistar toch de prijzen bekend maakt voor vrijdag, anders sta je aan te schuiven voor een nieuwe iPhone voor een misschien belachelijk hoog bedrag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
ScSi schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:10:
Ik mag hopen dat Mobistar toch de prijzen bekend maakt voor vrijdag, anders sta je aan te schuiven voor een nieuwe iPhone voor een misschien belachelijk hoog bedrag..
Maandagmiddag, uiterlijk dinsdag zouden ze met de prijzen komen, nog even afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlivierF

Importeren is een optie.

Ok, dat is goed nieuws! Prijzen liggen wel hoger dan wanneer je een abonnement af zou sluiten.. Is daarvan nog een prijslijst beschikbaar ergens? Ik kom hem op de (US) apple site niet tegen.

Edit: Dit is een regeling voor bestaande AT&T klanten, die willen upgraden naar een 3GS, moet je dan geen AT&T klantnummer oid kunnen overleggen?

[ Voor 11% gewijzigd door OlivierF op 22-06-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
OlivierF schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:50:
[...]

Ok, dat is goed nieuws! Prijzen liggen wel hoger dan wanneer je een abonnement af zou sluiten.. Is daarvan nog een prijslijst beschikbaar ergens? Ik kom hem op de (US) apple site niet tegen.

Edit: Dit is een regeling voor bestaande AT&T klanten, die willen upgraden naar een 3GS, moet je dan geen AT&T klantnummer oid kunnen overleggen?
je bedoelt de prijzen bij de apple shop? die hierboven genoemd werden dat die als upgrade regeling zijn voor de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Omdat alles in de winkel wordt geactiveerd? Tenminste, dat was met de 3G volgens mij zo. Met de eerste generatie kon je zo met meerdere telefoons naar buiten lopen en het AT&T abbo nooit activeren.

Maar goed, jij staat daar op dit moment dus zal er ongetwijfeld een betere kijk op hebben! :) Biedt mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MrAcid schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:47:
[...]

Omdat alles in de winkel wordt geactiveerd? Tenminste, dat was met de 3G volgens mij zo. Met de eerste generatie kon je zo met meerdere telefoons naar buiten lopen en het AT&T abbo nooit activeren.

Maar goed, jij staat daar op dit moment dus zal er ongetwijfeld een betere kijk op hebben! :) Biedt mogelijkheden!
Als ie in die winkel ook een abonnement af zou moeten sluiten zou dat ding geen $699 kosten.
Maar enige verheldering over dit onderwerp zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlivierF
dangerpaki schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:44:
[...]

je bedoelt de prijzen bij de apple shop? die hierboven genoemd werden dat die als upgrade regeling zijn voor de iphone?
Met die upgrade voor bestaande klanten. Die prijzen staan niet op de apple site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 11:50

Neus

www.zenaconsult.com

Heb net een mailtje naar de TS gestuurd voor de prijzen van Vodafone in Italie; ze zijn hetzelfde als die van TIM. De iPhone 3G (zonder S) 8GB kost nu 499.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
OlivierF schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:52:
[...]

Met die upgrade voor bestaande klanten. Die prijzen staan niet op de apple site.
stiekem hoop ik dat de prijzen voor een iphone voor upgrade nog lager zijn. dan is het straks een kwestie van iemand in de VS vinden die een iphone wil upgraden en koop ik de iphone wel over natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neus schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:56:
Heb net een mailtje naar de TS gestuurd voor de prijzen van Vodafone in Italie; ze zijn hetzelfde als die van TIM. De iPhone 3G (zonder S) 8GB kost nu 499.
Dank daarvoor, is ook verwerkt in de TS!

EDIT: Waarom zijn de prijzen weg bij de iPhones die hierboven het topic vermeld staan.. Heb ze niet voor niks gesubmit zeg 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 22-06-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Anoniem: 248577 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 07:53:
[...]

Je mag (uit landen buiten de EU) tot 430 euro invoeren zonder aangifte te doen bij de NL douane. Iets om rekening mee te houden.
Vergeet de bijkomende Nederlandse BTW en inklaringskosten die de vervoerder berekent, niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordat mensen hierop door willen gaan:
CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:00:
Over extra douanekosten en / of belasting bij bestelling uit het buitenland zijn tientallen topics te
vinden op Tweakers.net. Zodoende wordt daar ook geen aandacht aan besteed in deze TopicStart.
Lijkt me zelf ook niet helemaal leuk als we weer dat geblaat krijgen met kostenberekeningen en kans op gepakt te worden, en omzeilmethodes te lezen krijgen en 'ik laat 10$ op m'n pakketje schrijven' troep.. Dankjullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Die Belgen zijn wel langzaam met hun prijzen zeg! 4 dagen voor de release en nog steeds geen update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:50
Ik begin nu toch wel een beetje benieuwd te worden idd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begin ook erg benieuwd naar de prijzen van andere aanbieders te geraken. De financiële kosten qua prijs van iPhonemonster kosten me gewoon te hoog t.o.v. de prijzen in e.g. Engeland en Italië. Er zit bijna € 200,- verschil in.

Zijn er mensen met ervaringen met het verzekeren via gsmverzekeren.nl? Gezien ik geen T-mobile zal nemen, zal ik een andere oplossing voor een verzekering moeten vinden. Een vriend van mij heeft het glas gebroken op zijn iPhone en vind dat erg zonde!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 297229 op 22-06-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-05 10:35
Swat, wat kosten de 8 GB en 16 GB zonder abonnement in de States dan? Is het echt mogelijk om zonder activatie buiten te lopen? Weet wel wat mensen die naar daar gaan deze zomer... vandaar.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA

Swat|IA

fsfikke schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:49:
[...]

Als ie in die winkel ook een abonnement af zou moeten sluiten zou dat ding geen $699 kosten.
Maar enige verheldering over dit onderwerp zou mooi zijn.
Precies.
Th1x4nG schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:16:
Swat, wat kosten de 8 GB en 16 GB zonder abonnement in de States dan? Is het echt mogelijk om zonder activatie buiten te lopen? Weet wel wat mensen die naar daar gaan deze zomer... vandaar.
$699 is de prijs voor een losse Iphone 3G S 32G
$599 is de prijs voor een losse Iphone 3G S 16G
$499 is de prijs voor een losse Iphone 3G 8G

Dit is dus zonder abbo, even wachten op Ultrasn0w en gaan :) :>
fsfikke schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:15:
[...]

Weet je zeker dat je hem dus ook los kunt kopen in een Apple Store? Niet alleen via een of andere vage omweg op hun internet pagina?
Ik stond in de store en vroeg letterlijk of ik een Iphone kon kopen en wat de prijs zou zijn zonder abbo.
De beste man vertelde mij bovenstaande prijzen.

Het enige punt is dat ie dan wel AT&T gelocked is.. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Swat|IA op 23-06-2009 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 21:24

ScSi

Belg.

Outlandos schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:14:
Die Belgen zijn wel langzaam met hun prijzen zeg! 4 dagen voor de release en nog steeds geen update!
Ook bij de Mobistar centra lijken ze (of het waar is weet ik natuurlijk niet..) ook nog van niets te weten. Heb 3 centra gebeld, allen kennen nog geen prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Swat schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 07:26:
[...]

Precies.

[...]

$699 is de prijs voor een losse Iphone 3G S 32G
$599 is de prijs voor een losse Iphone 3G S 16G
$499 is de prijs voor een losse Iphone 3G 8G

Dit is dus zonder abbo, even wachten op Ultrasn0w en gaan :) :>

[...]

Ik stond in de store en vroeg letterlijk of ik een Iphone kon kopen en wat de prijs zou zijn zonder abbo.
De beste man vertelde mij bovenstaande prijzen.

Het enige punt is dat ie dan wel AT&T gelocked is.. :)
en wat zijn de nadelen tegenover een standaard unlocked toestel kopen? want begreep iets met als je eenmaal simlockvrij hebt gemaakt dat de baseband dan niet meer geupgrade kan worden? of iets met software updates die neit meer kunnen. kijk ik weet dat na elke software update je weer effe opnieuw moet 'hacken' maar zolang ik gewoon alles up to date kan draaien (evt met enige vertraging) vind ik het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Dit vraag ik mij ook af. Moet je elke keer weer unlocken?

Wat als je hem in de winkel laat unlocken, laten we zeggen in Engeland bij O2, hoeveel zal dat kosten? En zou dat ook in NL kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Op studentmobiel kost de iPhone 3GS 16GB €735,- (zowel wit als zwart). Misschien iets voor in de TS?

Edit: Wel met een t-mobile lock.

Nog een keer edit:

Op phoneshop.nl staan de volgende prijzen (simlock-vrij)

Apple iPhone 3GS 16GB Black: €943,-
Apple iPhone 3GS 32GB Black: €1082,-

Dit zelfde geldt voor de witte uitvoering.

Op pdashop.nl staan de volgende prijzen (simlock-vrij)

Apple iPhone 3GS 16 GB Black: €794,- incl BTW + verzendkosten
Apple iPhone 3GS 32 GB Black: €854,- incl BTW + verzendkosten

[ Voor 83% gewijzigd door cv8x op 23-06-2009 10:55 . Reden: Extra info, meer prijzen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Killzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:22:
Dit vraag ik mij ook af. Moet je elke keer weer unlocken?

Wat als je hem in de winkel laat unlocken, laten we zeggen in Engeland bij O2, hoeveel zal dat kosten? En zou dat ook in NL kunnen?
als je zelf jailbreakt en unlockt moet je wel elke keer jailbreaken en unlocken. maar het gaat er mij om of ik ook compleet alles kan updaten, heb iets gehoord over dat je vastzit aan je baseband op het moment dat je jailbreakt en dat nieuwe basebands niet meer als update kunnen worden gezet. het telkens unlocken vind ik niet erg, maar niet alles aan software kunnen updaten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
cv8x schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:37:
Op studentmobiel kost de iPhone 3GS 16GB €735,- (zowel wit als zwart). Misschien iets voor in de TS?

Edit: Wel met een t-mobile lock.

Nog een keer edit:

Op phoneshop.nl staan de volgende prijzen (simlock-vrij)

Apple iPhone 3GS 16GB Black: €943,-
Apple iPhone 3GS 32GB Black: €1082,-

Op pdashop.nl staan de volgende prijzen (simlock-vrij)

Apple iPhone 3GS 16 GB Black: €794,- incl BTW + verzendkosten
Apple iPhone 3GS 32 GB Black: €854,- incl BTW + verzendkosten

Nice, PDAshop is een betrouwbare winkel en goede service en garantie! Nu enkel nog even wachten op iPhone Service Point!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:04:
[...]

Nice, PDAshop is een betrouwbare winkel en goede service en garantie! Nu enkel nog even wachten op iPhone Service Point!
pdashop heeft geen simlock vrije 3GS iphones. tis gewoon de prijs voor los toestel met tmob lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:06:
[...]

pdashop heeft geen simlock vrije 3GS iphones. tis gewoon de prijs voor los toestel met tmob lock.
Ohw oke :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
xxapp is ook betrouwbaar, heb er mijn iphone 3 g gehaald.

Prijzen:

Iphone 3GS 16 gb: 999,00 incl. btw, 839,50 ex btw.
Iphone 3GS 32 gb: 1099,00 incl. btw, 923,53 ex btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307381

Bij Swisscom in Zwitserland zijn de prijzen momenteel:

Iphone 3GS 16 gb: 662,73 euro ( met sim-lock)
Iphone 3GS 32 gb: 795,41 euro ( met sim-lock)

De iPhone 3g was daar maar 385 euro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:06:
[...]

Sorry, ik ging er vanuit dat de toestellen simlock-vrij zijn.

Wat ik me trouwens afvraag (ik heb de vraag al eerder gesteld, maar kreeg verschillende antwoorden)

Kan ik als ik een los toestel koop met t-mobile lock, mijn huidige t-mobile simkaart gebruiken in het toestel?

[ Voor 27% gewijzigd door cv8x op 23-06-2009 11:28 . Reden: Question ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
brambest schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:10:
xxapp is ook betrouwbaar, heb er mijn iphone 3 g gehaald.

Prijzen:

Iphone 3GS 16 gb: 999,00 incl. btw, 839,50 ex btw.
Iphone 3GS 32 gb: 1099,00 incl. btw, 923,53 ex btw.
Ja fijn, maar nog ruim 200 euro meer betalen dan bij iPhoneMonster is wel een beetje van de zotte :P
cv8x schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:21:
[...]

Kan ik als ik een los toestel koop met t-mobile lock, mijn huidige t-mobile simkaart gebruiken in het toestel?
*zucht* natuurlijk kan dat..

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 23-06-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bosmonster schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:30:
[...]

Ja fijn, maar nog ruim 200 euro meer betalen dan bij iPhoneMonster is wel een beetje van de zotte :P

[...]

*zucht* natuurlijk kan dat..
Dankje. Wist niet dat het zo'n vermoeiende vraag zou zijn... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cv8x schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:35:
[...]

Dankje. Wist niet dat het zo'n vermoeiende vraag zou zijn... :|
Sorry, maar het is toch logisch :? Dat is toch de hele definitie van een simlock? Dat je alleen sims van die provider kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bosmonster schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:37:
[...]

Sorry, maar het is toch logisch :? Dat is toch de hele definitie van een simlock? Dat je alleen sims van die provider kunt gebruiken?
Dat klopt, het leek mij ook logisch, maar na deze vraag eerder gesteld te hebben kreeg ik verschillende reacties. Volgens de 1 kan het wel, volgens de ander niet. Vandaar mijn herhaalde vraag. Maar bedankt voor je antwoord, hier heb ik wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cv8x schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:42:
[...]

Dat klopt, het leek mij ook logisch, maar na deze vraag eerder gesteld te hebben kreeg ik verschillende reacties. Volgens de 1 kan het wel, volgens de ander niet. Vandaar mijn herhaalde vraag. Maar bedankt voor je antwoord, hier heb ik wat aan.
Enige waar providers soms nog verschil in maken is prepaid-sim en abbo-sim, maar of dat zo is bij Tmob (en of je uberhaupt een prepaid-sim hebt) kun je het beste bij de provider zelf vragen.

Als je een abbo-sim hebt is het sowieso geen probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 23-06-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Oke, dank u. Ik heb een abbo-sim, dus geen probleem lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Hi,

Mag ik vragen wat jullie doen als jullie een los toestel aanschaffen?
Nemen jullie dan een mobiel internet abbonement + goedkoop bel abbonement?
Scheelt dit dan uiteindelijk veel geld of doen jullie het om bij een andere provider te kunnen zitten?
In de VS scheelt het wel heel erg in de losse prijs trouwens, ben benieuwd of dat makkelijk te doen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Anoniem: 154173 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:57:
Hi,

Scheelt dit dan uiteindelijk veel geld of doen jullie het om bij een andere provider te kunnen zitten?
In de VS scheelt het wel heel erg in de losse prijs trouwens, ben benieuwd of dat makkelijk te doen is..
nou ik neem hem straks met name los omdat ik al een abonnement heb lopen en mn nummer wil behouden en niet met twee telefoons wil rondlopen. en aangezien mijn abo nog zeker een jaar loopt is het voor mij geen optie om te verlengen. heb je nu nog geen abo en wil je die halen dan zou ik lekker makkelijk doen en bij tmob gewoon een abo afsluiten met de telefoon. na 1 jaar moeten ze je telefoon gratis simlockvrij maken volgens de wet (als je erom vraagt).
bedoel waarom €900 uitgeven en dan een los abonnement nemen waar je toch nog voor gaat betalen. kan je toch beter in een keer een abo afsluiten toestel gratis erbij krijgen. ben je over 2 jaar ook €900 kwijt maar voor dezelfde prijs wel een databundel en belminuten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 154173 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:57:
Hi,

Het verschilt. Persoonlijk wil ik graag bij Vodafone blijven en mijn abbo daar loopt nog tot begin 2010, dus ik kies ervoor maar de knip open te trekken en een simlockvrije import te kopen. Dat verdien ik weer een klein beetje terug door volgend jaar een cheapo sim-only abonnementje af te sluiten (Vodafone heeft bijvoorbeeld een 13,50/maand abonnementje met onbeperkt internet speciaal voor iPhone bezitters).

Als je al een T-mobile abbo hebt dan zijn er waarschijnlijk goedkopere opties. Je kunt bijvoorbeeld een nieuw abonnement nemen en die verkopen, en je oude sim gewoon in je nieuwe iPhone stoppen.
Anoniem: 154173 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:09:
[...]

Ja precies, mijn abbonement loopt al bijna af dus dan lijkt me dat wel logisch. Bedankt!
In dat geval zou ik sowieso gewoon een nieuwe T-mobile abbo afsluiten met iPhone :) Uiteindelijk is dat wel het voordeligst.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 23-06-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

dangerpaki schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:02:
[...]

nou ik neem hem straks met name los omdat ik al een abonnement heb lopen en mn nummer wil behouden en niet met twee telefoons wil rondlopen. en aangezien mijn abo nog zeker een jaar loopt is het voor mij geen optie om te verlengen. heb je nu nog geen abo en wil je die halen dan zou ik lekker makkelijk doen en bij tmob gewoon een abo afsluiten met de telefoon. na 1 jaar moeten ze je telefoon gratis simlockvrij maken volgens de wet (als je erom vraagt).
bedoel waarom €900 uitgeven en dan een los abonnement nemen waar je toch nog voor gaat betalen. kan je toch beter in een keer een abo afsluiten toestel gratis erbij krijgen. ben je over 2 jaar ook €900 kwijt maar voor dezelfde prijs wel een databundel en belminuten erbij.
Ja precies, mijn abbonement loopt al bijna af dus dan lijkt me dat wel logisch. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bosmonster schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:09:
[...]

Als je al een T-mobile abbo hebt dan zijn er waarschijnlijk goedkopere opties. Je kunt bijvoorbeeld een nieuw abonnement nemen en die verkopen, en je oude sim gewoon in je nieuwe iPhone stoppen.
Wat bedoel je met "Je kunt bijvoorbeeld een nieuw abonnement nemen en die verkopen" als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44812

Misschien een domme vraag, maar kwam het zo niet tegen: zitten er - behalve prijs - nog nadelen aan het kopen van een simlockvrije iPhone? Gezeik met software, upgrades, dat soort praat?

Als ik dan honderden euro's neertel voor een telefoontje wil ik wel de real gebruiksvriendelijke Apple deal namelijk.

Edit: en wanneer is ie los te koop in België?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 44812 op 23-06-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zo een iPhone is het meest gebruikersvriendelijke wat je kan krijgen. Je hoeft je na de aanschaf nergens meer zorgen over te maken. Je kan elke update gewoon installeren zonder bang te zijn dat je je unlock kwijtraakt e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm... kom op zeg! Hoe lang duurt het nog voordat we de prijzen van iphoneservicepoint.nl te weten zullen komen? Ik kan niet meer wachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anoniem: 125531 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:55:
Hmm... kom op zeg! Hoe lang duurt het nog voordat we de prijzen van iphoneservicepoint.nl te weten zullen komen? Ik kan niet meer wachten... :(
Ja ik denk dat ISP zich een beetje verslikt heeft en dacht wel even te wachten tot de Belgen met hun prijzen kwamen.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44812

Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:24:
[...]

Ja ik denk dat ISP zich een beetje verslikt heeft en dacht wel even te wachten tot de Belgen met hun prijzen kwamen.. :')
Ben ik ook benieuwd naar. 26 juni waarschijnlijk?

Iemand enig idee hoe het qua voorraden zit, loopt het hard met de losse iPhones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:24:
[...]

Ze halen ze uit italie toch? Denk dat ze gewoon geen haast hebben. Ze hebben waarschijnlijk inmiddels honderden reserveringen liggen en kijken even wat de concurrentie doet.

Maar irritant is het wel, heb ze vanmorgen nog een mailtje gestuurd. Ook omdat ze zeiden dat hoe eerder je gereserveerd hebt, hoe eerder je aan de beurt bent voor een iPhone. Ik heb op 9 juni 's-ochtends al gereserveerd en wil dus graag weten of ik dan direct in aanmerking kom. Als blijkt dat ik dan nog nummer 200 ben bestel ik vandaag nog bij iPhonemonster namelijk...

Maar nog geen reactie natuurlijk..
Anoniem: 44812 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:32:
[...]
Iemand enig idee hoe het qua voorraden zit, loopt het hard met de losse iPhones?
Ja loopt hard. Iphonemonster was al door de voorraad heen en kreeg volgende week maandag weer nieuwe binnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 23-06-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Bosmonster schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:48:
[...]

Ze halen ze uit italie toch? Denk dat ze gewoon geen haast hebben. Ze hebben waarschijnlijk inmiddels honderden reserveringen liggen en kijken even wat de concurrentie doet.

Maar irritant is het wel, heb ze vanmorgen nog een mailtje gestuurd. Ook omdat ze zeiden dat hoe eerder je gereserveerd hebt, hoe eerder je aan de beurt bent voor een iPhone. Ik heb op 9 juni 's-ochtends al gereserveerd en wil dus graag weten of ik dan direct in aanmerking kom. Als blijkt dat ik dan nog nummer 200 ben bestel ik vandaag nog bij iPhonemonster namelijk...

Maar nog geen reactie natuurlijk..

[...]

Ja loopt hard. Iphonemonster was al door de voorraad heen en kreeg volgende week maandag weer nieuwe binnen.
Ik denk dat je dan wel goed zit hoor :+ ik heb pas veel later gereserveerd! Wel voor de 32GB, hopelijk is die vraag wat kleiner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:57:
[...]

Ik denk dat je dan wel goed zit hoor :+ ik heb pas veel later gereserveerd! Wel voor de 32GB, hopelijk is die vraag wat kleiner!
Ik wil ook een witte 32GB. Ben wel van plan 2 jaar met de phone te gaan doen, en sla dus een update over volgend jaar. Dan ga ik niet bezuinigen op de opslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Morgen om 16:00 maakt mobistar de prijzen bekend!

http://www.iphoneclub.nl/...rijzen-iphone-3gs-bekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wow.. feitelijk 1 werkdag voor de release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:10:
[...]

Wow.. feitelijk 1 werkdag voor de release..
Ongelooflijk! ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.