Geen probleem, hoor...posttoast schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:40:
OK, sorry, dat had ik even niet begrepen.
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:35:
[...]
In Zwitserland deed men dat juist wel (door middel van geldige wetgeving).
[...]
Sja, Zwitsers hé. Die zitten niet voor niets niet in de EU.
Nu maar hopen dat onze Belgische vrienden snel met de prijzen komen en dat de beschikbaarheid behoorlijk is.
Zit mijn vriendin al lekker te maken met een gezellig dagje shoppen in Antwerpen.
Wat zal die verrast zijn als ik toevallig een route heb bedacht die langs alle telefoonwinkels loopt.
[...]
[...]
Nu maar hopen dat onze Belgische vrienden snel met de prijzen komen en dat de beschikbaarheid behoorlijk is.
Zit mijn vriendin al lekker te maken met een gezellig dagje shoppen in Antwerpen.
Wat zal die verrast zijn als ik toevallig een route heb bedacht die langs alle telefoonwinkels loopt.
Verwijderd
Je hebt gelijk. Maar op grond van een aantal verdragen nemen ze toch verplichtingen uit "the EU/EC Treaty" op zich.Marc P schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:45:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:35:
[...]
[...]
"Onze Belgische vrienden" hebben hun prijzen al bekendgemaakt.
http://www.iphoneclub.nl/...anaf-26-juni-beschikbaar/
Een reisje naar Antwerpen lijkt me een heel interessant idee...
Uhm.. @Marc P de prijzen zijn al bekend hoor van Mobistar.
/spuit11
/spuit11
[ Voor 4% gewijzigd door DeluxZ op 25-06-2009 10:51 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Ik hoop echt dat I.S.P. vandaag eindelijk met zijn prijzen zal komen. Anders denk ik dat ik morgen maar richting Antwerpen vertrek... De prijzen daar zijn toch best laag...
Het begint mij ook wat te storen. Als ik dit had geweten had ik hem al lang geleden bij IPM besteld... (en dus nu al lang in huis gehad)Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:53:
Ik hoop echt dat I.S.P. vandaag eindelijk met zijn prijzen zal komen. Anders denk ik dat ik morgen maar richting Antwerpen vertrek... De prijzen daar zijn toch best laag...
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2009 11:05 ]
Verwijderd
Yup, ik dacht dat we ruim van tevoren de prijzen zouden weten, maar helaas is het niet het geval. Als ik het had geweten, had ik mijn iPhone ook bij IPM besteld. Dat slaat toch nergens op...
Ja? Vind je het prijsverschil met België (€ 879,- en € 675,-) niet groot genoeg om dan daar gewoon heen te rijden? Tenzij het bij ISP wat dichterbij de prijzen van de zuiderburen ligt, pak ik lekker de auto of trein. Qua garantie kun je dan hier wel een verzekering afsluiten toch?Bosmonster schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:05:
[...]
Het begint mij ook wat te storen. Als ik dit had geweten had ik hem al lang geleden bij IPM besteld... (en dus nu al lang in huis gehad)
Garantie is geen verzekering. Verzekering alleen al kost me in 2 jaar tijd meer dan het verschil in prijsposttoast schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:17:
[...]
Ja? Vind je het prijsverschil met België (€ 879,- en € 675,-) niet groot genoeg om dan daar gewoon heen te rijden? Tenzij het bij ISP wat dichterbij de prijzen van de zuiderburen ligt, pak ik lekker de auto of trein. Qua garantie kun je dan hier wel een verzekering afsluiten toch?
Daarnaast ga ik niet voor een iPhone naar Belgie tenzij ik daar toch al wat te doen heb. Mijn tijd is me iets meer waard dan een paar euro's. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2009 11:20 ]
Daar heb je een puntje. Ik zag mezelf al een lekker nachtje Antwerpen meepakken, maar daar moet je ook maar net zin in hebben natuurlijk.Bosmonster schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:20:
[...]
Garantie is geen verzekering. Verzekering alleen al kost me in 2 jaar tijd meer dan het verschil in prijs
Daarnaast ga ik niet voor een iPhone naar Belgie tenzij ik daar toch al wat te doen heb. Mijn tijd is me iets meer waard dan een paar euro's. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk
Verwijderd
Bij ISP krijg je twee jaar garantie en hoef je dus niet naar België te reizen als er met je iPhone iets mis is. (zelf zeggen ze bij ISP dat als je iPhone een defect zal vertonen, dan je dan binnen twee jaar van hen gewoon een nieuwe iPhone krijgt...)posttoast schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:17:
[...]
Ja? Vind je het prijsverschil met België (€ 879,- en € 675,-) niet groot genoeg om dan daar gewoon heen te rijden? Tenzij het bij ISP wat dichterbij de prijzen van de zuiderburen ligt, pak ik lekker de auto of trein. Qua garantie kun je dan hier wel een verzekering afsluiten toch?
Bovendien heb ik ook niet veel vrije tijd om naar Antwerpen te gaan in hoop om daar een iPhone te bemachtigen (het staat nog niet vast dat je hem daadwerkelijk krijgt...)
Dus ja... vandaar dat ik op de dag van release van de nieuwe 3GS een reservering bij ISP geplaatst had.
Nu nog even wachten totdat ze de prijzen bekend zullen maken...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 11:25 ]
nvm foutje
[ Voor 124% gewijzigd door Virtual Reality op 25-06-2009 11:29 ]
Als je student bent ofzo of je woont echt vlak bij de grens (iemand hierboven had het over kwartiertje rijden naar Mobistar winkel) dan is het natuurlijk wel interessant. Maar voor mij is het best een eindje. Ik werk 50 uur in de week ofzo dus betaal ik liever iets meer dan dat ik een dag naar Belgie ga.posttoast schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:21:
[...]
Daar heb je een puntje. Ik zag mezelf al een lekker nachtje Antwerpen meepakken, maar daar moet je ook maar net zin in hebben natuurlijk.
Maar dat verschilt dus per situatie. Kan me heel goed voorstellen dat het voor sommigen wel loont.
Dat is iPhoneservice.nl
Edit:
Oh, Schrammy89 heeft zijn reactie alweer bijgewerkt
Edit:
Oh, Schrammy89 heeft zijn reactie alweer bijgewerkt
[ Voor 55% gewijzigd door mauricedb op 25-06-2009 11:32 ]
Ik heb een mail gekregen van Mobistar met daarin de link om te reserveren voor de event van morgen.
Ik heb het geprobeerd maar het is gewoon uitverkocht. Ik krijg de melding niet meer voorradig.
Dus ik denk dat ik maar morgen thuis blijf.
Ik heb het geprobeerd maar het is gewoon uitverkocht. Ik krijg de melding niet meer voorradig.
Dus ik denk dat ik maar morgen thuis blijf.
Gelukkig woon ik maar 15 minuten van de grens dus ik bel morgen gewoon even om te vragen of ze er nog hebben en dan rij ik daar naar toe
Iemand ook ervaringen met deze website?
http://www.lionsalesstore.com/apple_iphone.html
450 dollar voor een Iphone 3gs(unlocked) is toch gewoon onmogelijk zou je zeggen?
450 dollar voor een Iphone 3gs(unlocked) is toch gewoon onmogelijk zou je zeggen?
IPM is ook niet zaligmakend natuurlijk. Heb hem daar ook in bestelling staan (en al betaald) maar de levertijd is opgelopen naar 2-3 weken, kreeg ik te horen...Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:15:
Yup, ik dacht dat we ruim van tevoren de prijzen zouden weten, maar helaas is het niet het geval. Als ik het had geweten, had ik mijn iPhone ook bij IPM besteld. Dat slaat toch nergens op...
If it sounds too good to be true...Tooren4321 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:29:
Tre Italia heeft zijn prijzen ook bekend gemaakt
599 voor 16gb en 699 voor 32gb
Zie http://www.iphoneclub.nl/...hone-3gs-599-en-699-euro/
599 voor 16gb en 699 voor 32gb
Zie http://www.iphoneclub.nl/...hone-3gs-599-en-699-euro/
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
Is wel erg goedkoop inderdaad. Sterker nog als je er eentje probeert te kopen dan moet je je CC gegevens invoeren, maar je kan nergens aangeven welke telefoon je wilt hebben. Heb overigens nog geen ervaringen op internet kunnen vinden...Tooren4321 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:29:
Verwijderd
Ha... Die site lijkt heel erg verdacht, hoewel hij er wel heel netjes uitziet.
De Western Union betalingen geschieden by the way op de naam van de ene Sarah Edwin, wat me best vreemd lijkt (het gaat niet om een bedrijf, maar om een particulier)
"This is our Western Union Payment etail Below.
Name: Sarah Edwin
Address: UNIT 61-63, ST THOMAS ROAD, HUDDERSFIELD, YORKSHIRE,
Zip Code: HD1 3LG
Country: United Kingdom Uk"
Ik neem aan dat het oplichters zijn...
De Western Union betalingen geschieden by the way op de naam van de ene Sarah Edwin, wat me best vreemd lijkt (het gaat niet om een bedrijf, maar om een particulier)
"This is our Western Union Payment etail Below.
Name: Sarah Edwin
Address: UNIT 61-63, ST THOMAS ROAD, HUDDERSFIELD, YORKSHIRE,
Zip Code: HD1 3LG
Country: United Kingdom Uk"
Ik neem aan dat het oplichters zijn...
Lijkt me duidelijk ja. Ik zal van het weekend ook eens een kijkje gaan nemen in Bels. Ik houd jullie op de hoogte.
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Verwijderd
Het is nu al 14:08... Het ziet ernaar uit dat de I.S.P. van zich vandaag niets zal laten weten. Waarschijnlijk zullen de prijzen pas morgen bekend zijn...
Nu weten we het wel dat I.S.P. z'n prijzen nog niet heeft bekend gemaakt, mocht dat wel zo zijn dan staat het waarschijnlijk binnen een paar minuten in dit topic...

Helemaal onder aan de pagina staat een iPhone 2G (die naam bestaat niet). Dus ze zijn niet erg op de hoogte (de 1e iPhone is de 1e generatie, de 3G de 2e generatie). Kan je het beste voorzichtig mee zijn.Flatwhite schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:58:
[...]
Is wel erg goedkoop inderdaad. Sterker nog als je er eentje probeert te kopen dan moet je je CC gegevens invoeren, maar je kan nergens aangeven welke telefoon je wilt hebben. Heb overigens nog geen ervaringen op internet kunnen vinden...
Verwijderd
Kun je ook zakelijk de iphone bestellen in België bij Mobistar?
Levert Mobistar de iPhone ook per post?
Levert Mobistar de iPhone ook per post?
Verwijderd
De prijzen van I.S.P. zijn bekend!!!!
Ze zijn wel ongelooflijk hoog: ruim 1000 euro voor een 32Gb-versie!!! (ze hebben een nieuwe website by the way)
http://iphoneservicepoint...phone_3gs_32gb_zwart.html
Wat vreemd is, is dat de iPhone's pas over 1-3 weken leverbaar zijn. Crap! Morgen ga ik naar België!!!!
Bij I.S.P. ga niet bestellen... dit staat vast!!!!!!!
Ze zijn wel ongelooflijk hoog: ruim 1000 euro voor een 32Gb-versie!!! (ze hebben een nieuwe website by the way)
http://iphoneservicepoint...phone_3gs_32gb_zwart.html
Wat vreemd is, is dat de iPhone's pas over 1-3 weken leverbaar zijn. Crap! Morgen ga ik naar België!!!!
Bij I.S.P. ga niet bestellen... dit staat vast!!!!!!!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 17:00 ]
Jezus wat een prijzen zeg, onvoorstelbaar! Nee, die valt voor mij af, definitief.
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Verwijderd
Heeft iemand een idee of we morgen in België aan iPhone's kunnen komen? 
Ik neem aan dat we dan langs Mobistar winkels en MediaMarkt moeten gaan. Zijn er ook andere winkels waar de iPhone's te koop zouden kunnen zijn?
Ik neem aan dat we dan langs Mobistar winkels en MediaMarkt moeten gaan. Zijn er ook andere winkels waar de iPhone's te koop zouden kunnen zijn?
Verwijderd
Alleen Mobistar toch? Of kunnen alle Belgische bedrijven makkelijk aan iPhones komen?
Ik wil de mijne namelijk per post laten afleveren en btw-vrij zakelijk bestellen.
Ik wil de mijne namelijk per post laten afleveren en btw-vrij zakelijk bestellen.
Verwijderd
Om online te kunnen bestellen moet je een Mobistar-klant zijn, toch?...
Maar hoe werkt het dan? De iPhone zelf is simlock-vrij, maar zit je dan nog vast aan een abbo???
Maar hoe werkt het dan? De iPhone zelf is simlock-vrij, maar zit je dan nog vast aan een abbo???
Hoe lang duurt het nog voordat je gewoon rustig naar Belgie kunt rijden en ze hem gewoon overal op voorraad hebben zodat je niet hoeft te kutten of in de rij hoeft te staan. Als er over 2 of 3 weken nieuwe ladingen komen, dan wacht ik liever.
Hmm Pro-Assist werkt niet icm Mobistar iPhone:
Geachte heer/mevrouw,
Wij verzekeren geen iPhones die buiten Nederland zijn aangeschaft. Dit komt omdat de reparatie ingeval van schade moet plaatsvinden in het land waar de iPhone vandaan komt. Wij kunnen dan niet de service bieden die in onze polisvoorwaarden staat.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Puntje waarvan ik denk: hmmm okee okee... ISP kom maar op met je prijzen!
EDIT: Hahaha ISP is 'n dikke fail
(ben er over uit dat ik 'n Super Sim Only neem voor 13,50 dus 'n iets duurdere iPhone mag ook)
Alhoewel ik me wel afvraag wat voor garantie ISP zelf biedt? 2 jaar garantie, maar voor wat?
Waterschade? Valschade? Kapotte iPhone and so on? Bij Pro-Assist zou het nog 12 x 7 euro zijn ofzo..
Geachte heer/mevrouw,
Wij verzekeren geen iPhones die buiten Nederland zijn aangeschaft. Dit komt omdat de reparatie ingeval van schade moet plaatsvinden in het land waar de iPhone vandaan komt. Wij kunnen dan niet de service bieden die in onze polisvoorwaarden staat.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Puntje waarvan ik denk: hmmm okee okee... ISP kom maar op met je prijzen!
EDIT: Hahaha ISP is 'n dikke fail
(ben er over uit dat ik 'n Super Sim Only neem voor 13,50 dus 'n iets duurdere iPhone mag ook)
Alhoewel ik me wel afvraag wat voor garantie ISP zelf biedt? 2 jaar garantie, maar voor wat?
Waterschade? Valschade? Kapotte iPhone and so on? Bij Pro-Assist zou het nog 12 x 7 euro zijn ofzo..
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 25-06-2009 17:17 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Hey, begrijp ik het goed dat je bij Mobistar een iPhone enkel in combinatie met een abbo (van 24 maanden) kunt aanschaffen????? Volgens hun website is het zo.
Je betaalt dus €675 voor de iPhone zelf en dan nog 30€ x 24 (het goedkoopste tariefplan)= €1395 !!!!!!
Hmmmm.....
Iemand???
Je betaalt dus €675 voor de iPhone zelf en dan nog 30€ x 24 (het goedkoopste tariefplan)= €1395 !!!!!!
Hmmmm.....
Iemand???
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 17:23 ]
Nee, de telefoons van Mobistar zijn vziw gewoon sim-lock vrij, en niet gebonden aan een abbo. Zou wel goed kunnen zijn dat deze alleen los verkrijgbaar zijn in hun winkels, dit heb ik zelf niet nagekeken.
[ Voor 37% gewijzigd door dutchminator op 25-06-2009 17:25 ]
Verwijderd
Bedankt voor je reactie.dutchminator schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:24:
Nee, de telefoons van Mobistar zijn vziw gewoon sim-lock vrij, en niet gebonden aan een abbo.
Dus je koopt een iPhone bij Mobistar voor €675 en that's it????
Net een e-mail van I.S.P. ontvangen dat ik bij hen een iPhone kan bestellen...
En een auto-reply mailtje van iPhonemonster zegt dat de leverbaarheid bij hen 3 weken is.
De enige mogelijkheid nu is dus even naar België gaan...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 17:26 ]
Yep, dan is het aan jezelf om ergens een pre-paid of een sim-only abbo af te sluiten. In dit topic is in ieder geval veel lof voor de Super Sim Only van Vodafone.
Verwijderd
Oke... dus ik begreep het goed. Op hun website (Mobistar) kun je een iPhone enkel in combinatie met een abbo bestellen.dutchminator schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:25:
Yep, dan is het aan jezelf om ergens een pre-paid of een sim-only abbo af te sluiten. In dit topic is in ieder geval veel lof voor de Super Sim Only van Vodafone.
Nice.. nice.. waarschijnlijk reis ik morgen dan even naar België... Hoewel ik graag zou willen weten hoe groot de kans is dat ik daar aan een iPhone zal kunnen komen...
Denk dat je beter 1-2 weken kunt wachten... Ga ik namelijk ook doen.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:28:
[...]
Oke... dus ik begreep het goed. Op hun website (Mobistar) kun je een iPhone enkel in combinatie met een abbo bestellen.
Nice.. nice.. waarschijnlijk reis ik morgen dan even naar België... Hoewel ik graag zou willen weten hoe groot de kans is dat ik daar aan een iPhone zal kunnen komen...
Geen zin om morgen als een idioot daar in de rij te staan en er aan het einde van de rij achter komen dat ze op zijn...
Heb gister me oude iPhone verkocht (nog 330 euro voor mijn 16GB 2G US iPhone gekregen) alleen ben nu al onwennig. Heb tijdelijk maar een oude Samsung D600 uit de kast gehaald, alleen das echt moeilijk als je gewend bent aan een iPhone
Nog maar even 1-2 weken zien vol te houden.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Zelf wacht ik nog tot dat m'n abbo afloop dat is 19 juli, zijn ze ook wat beter verkrijgbaar...
Zoek nu alleen nog 'n toko die m'n iPhone hier in NL kan verzekeren als ik 'm in Belgie gekocht heb..
EDIT: Heb even http://www.gsmverzekeren.nl/telefoon_verzekering.htm emailtje gestuurd
Dacht dat iPhoneServicePoint ook 2 jaar garantie meegaf standaard, lees ik dit:
Extra garantie
Het is mogelijk om de garantie op uw iPhone te verlengen van 1 naar 2 jaar. Binnen dit 2e jaar zijn dezelfde Apple garantievoorwaarden van toepassing als in het 1e jaar. De kosten voor deze extra garantie bedragen € 69,-. U kunt deze garantie gelijk bestellen bij uw order. Uw factuur is tevens het garantiebewijs waarop het 2e jaar garantie wordt aangegeven. U ontvangt geen extra fysiek product.
Dus ze verkopen gewoon standaard Apple garantie... Lekker onzin zeg!
Als de mijne kapot is ga ik wel weer naar Antwerpen en fixed Mobistar 't maar
Of er moet nog 'n goedkope Nederlandse aanbieder komen, maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren...
EDIT @ Hieronder: Inderdaad, is weer 'n halve nieuwe iPhone...
Zoek nu alleen nog 'n toko die m'n iPhone hier in NL kan verzekeren als ik 'm in Belgie gekocht heb..
EDIT: Heb even http://www.gsmverzekeren.nl/telefoon_verzekering.htm emailtje gestuurd
Dacht dat iPhoneServicePoint ook 2 jaar garantie meegaf standaard, lees ik dit:
Extra garantie
Het is mogelijk om de garantie op uw iPhone te verlengen van 1 naar 2 jaar. Binnen dit 2e jaar zijn dezelfde Apple garantievoorwaarden van toepassing als in het 1e jaar. De kosten voor deze extra garantie bedragen € 69,-. U kunt deze garantie gelijk bestellen bij uw order. Uw factuur is tevens het garantiebewijs waarop het 2e jaar garantie wordt aangegeven. U ontvangt geen extra fysiek product.
Dus ze verkopen gewoon standaard Apple garantie... Lekker onzin zeg!
Als de mijne kapot is ga ik wel weer naar Antwerpen en fixed Mobistar 't maar
Of er moet nog 'n goedkope Nederlandse aanbieder komen, maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren...
EDIT @ Hieronder: Inderdaad, is weer 'n halve nieuwe iPhone...
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 25-06-2009 17:51 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tja, jammer dat je hem (nog) niet in Nederland kunt verzekeren, maar ik denk dat het voor mij ook naar België wordt. Het verschil 675 en 1000 euro is mij iets te gortig, voor 325 euro kan ik bij wijze van spreken een weekendje Antwerpen doen.
LOL @ de ISP prijzen. 16GB voor 949 euro terwijl je in Belgie hem voor 575 kan halen. 375 euro duurder dus bij ISP. Ze willen daar niks verkopen ofzo
Verwijderd
Ze zullen daar niets verkopen. Voor de prijs van een iPhone 32Gb bij ISP kun je in België bijna 2 iPhone's 32Gb kopen. ISP valt voor mij meteen af...DeluxZ schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:51:
LOL @ de ISP prijzen. 16GB voor 949 euro terwijl je in Belgie hem voor 575 kan halen. 375 euro duurder dus bij ISP. Ze willen daar niks verkopen ofzo
België echter blijft een goed alternatief (en iphonemonster.nl ook, maar deze levert pas over 3 weken)...
Zit er aan te twijfelen om morgen in Belgie in de rij te gaan staan of twee weken te wachten. Zou eigenlijk wel willen weten hoeveel 3G S'en ze per winkel binnen kijgen. Als dit er maar enkele zijn dat is het de moeite niet. Is er nog iemand die weet of er mogelijk verschil tussen de Mobistar winkel in Lommel/Mol/Herentals/Geel zit?
[ Voor 19% gewijzigd door Bartjeee op 25-06-2009 18:02 ]
Verwijderd
Denken jullie dat er morgen lange rijen voor de Mobistar winkels zullen staan?
IK denk het niet aangezien het morgen toch een werkdag is.
Het is wel slim om een aantal weken te wachten, though...
Verwijderd
Ach, wat is slim, indien je anderhalf uur moet wachten, dan is het nog wel de moeite waard. Het zal alleen vervelend met het weer zijn, maar daar wordt de rij alleen maar korter van.
Had ze nog even gebeld, maar lijk hier problemen te hebben met het bellen naar hun 0032-nummer via mijn mobiel. 2x hoorde ik 13 seconden niets en werd de verbinding verbroken en 3x hoorde ik een dame met een Belgisch accent mij vriendelijk namens Mobistar zeggen dat ik haar niet mocht bellen.
Had ze nog even gebeld, maar lijk hier problemen te hebben met het bellen naar hun 0032-nummer via mijn mobiel. 2x hoorde ik 13 seconden niets en werd de verbinding verbroken en 3x hoorde ik een dame met een Belgisch accent mij vriendelijk namens Mobistar zeggen dat ik haar niet mocht bellen.
Nou die werkdagen zeggen niet veel meer tegenwoordig, denk dat er veelste weinig aanbod zal zijn!
Ik snap opzich de coolness-factor wel: het liefst wil je die telefoon nú in huis hebben. Maar waarom niet gewoon sowieso even een paar weken wachten? Dan zijn alle prijzen van webshops wel zo'n beetje bekend, en dan is er in België ook weer voldoende voorraad.
Verwijderd
Ah ja... we zien het wel.
Maar kan het niet zo zijn dat de iPhone 3GS niet helemaal simlock-vrij zal blijken? Dus als je je Nederlandse simkaart erin doet, dat hij dan niet werkt?
Ik hoop dat simlock-vrij echt simlock-vrij betekent...
Een andere reden voor mij om een aantal weken te wachten, is dat ik geen Griffin Reveal hoesje heb kunnen kopen.
Ik wilde mijn nieuwe iPhone er meteen in doen... Helaas, wordt deze pas later in Juli gereleased...
Maar kan het niet zo zijn dat de iPhone 3GS niet helemaal simlock-vrij zal blijken? Dus als je je Nederlandse simkaart erin doet, dat hij dan niet werkt?
Ik hoop dat simlock-vrij echt simlock-vrij betekent...
Een andere reden voor mij om een aantal weken te wachten, is dat ik geen Griffin Reveal hoesje heb kunnen kopen.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 18:26 ]
Ja, voor zover ik weet bestaat er niet zoiets als "half-simlockvrij"
Doe je toch je simkaart terplaatse in het toestel? Doe ik toch wel om op dode pixels te checken!
EDIT: Ook GSM-verzekeren.nl doet niet aan verzekering voor iPhones uit het buitenland?
Vraag me toch af hoe ze dit checken? IMEI codes ofzo...
EDIT: Ook GSM-verzekeren.nl doet niet aan verzekering voor iPhones uit het buitenland?
[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 25-06-2009 18:26 ]
Jesus... was naar een seminar en zie net de mail dat de iphones bij ISP klaar liggen.. ik zal wel laat zijn, maar 1049 euro
WTF

Verwijderd
Hmm... dat is wel een hele goeie... Even ter plaatse checken moeten we dus ook...CLB schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:25:
Doe je toch je simkaart terplaatse in het toestel? Doe ik toch wel om op dode pixels te checken!
Verwijderd
Dat lijkt me het meest verstandig. Vermoedelijk hebben ze tegen die tijd bij de Mediamarkt Antwerpen ook voorraad. Het schijnt zo te zijn dat de MM in NL dan ook service verlenen als ie kapot gaat, althans dat beweert MM Antwerpen. Niet bevestigd door MM NL of o.b.v. ervaringen.posttoast schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:20:
Ik snap opzich de coolness-factor wel: het liefst wil je die telefoon nú in huis hebben. Maar waarom niet gewoon sowieso even een paar weken wachten? Dan zijn alle prijzen van webshops wel zo'n beetje bekend, en dan is er in België ook weer voldoende voorraad.
Overigens is het nog maar de vraag of Apple NL niet verplicht is ook service/garantie te verlenen. Het niet verlenen van garantie op een iPhone niet in NL gekocht kon wel eens een beperking zijn van het vrij verkeer van goederen (EU regels). Maar ja, daar moet je natuurlijk niet op gokken. Gelukkig vertoont het grootste deel van de iPhones geen gebreken.
Verwijderd
Precies, en dat is ook een reden waarom die websites (iphonemonster.nl en I.S.P.) 1-2 jaar garantie op de iPhone's hebben: men weet dat ze bijna nooit kapot gaan (wegens technische gebreken).Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:27:
[...]
Dat lijkt me het meest verstandig. Vermoedelijk hebben ze tegen die tijd bij de Mediamarkt Antwerpen ook voorraad. Het schijnt zo te zijn dat de MM in NL dan ook service verlenen als ie kapot gaat, althans dat beweert MM Antwerpen. Niet bevestigd door MM NL of o.b.v. ervaringen.
Overigens is het nog maar de vraag of Apple NL niet verplicht is ook service/garantie te verlenen. Het niet verlenen van garantie op een iPhone niet in NL gekocht kon wel eens een beperking zijn van het vrij verkeer van goederen (EU regels). Maar ja, daar moet je natuurlijk niet op gokken. Gelukkig vertoont het grootste deel van de iPhones geen gebreken.
Nou volgens mij niet, volgens mij bieden ze garantie aan die gewoon standaard van Apple wordt gegeven.
En aangezien ze toch goede connecties hebben in Italie / Belgie is 't geen probleem om dit te claimen via Apple.
En aangezien ze toch goede connecties hebben in Italie / Belgie is 't geen probleem om dit te claimen via Apple.
Overigens maar direct besteld bij IPM.. levertijd helaas wel 3 weken inmiddels..
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2009 18:35 ]
Er zullen inderdaad rijen gaan staan, maarja.. Of 'een aantal weken' wachten zo slim is...Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:01:
Denken jullie dat er morgen lange rijen voor de Mobistar winkels zullen staan?
Mijn ervaring is dat je dan heel lang moet wachten.
Vorig jaar was de aanvoer van iPhones zo verschrikkelijk slecht (of de vraag zo groot), dat ik in totaal 2-3 maanden moeten wachten. Ook geven ze mensen die een abbonement willen afsluiten voorrang.
Ik zou het wel weten..
Bij de next-gen iPhones (4G?) staat Jan in de rij!
Verwijderd
Haha...JanvdVeer schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:12:
[...]
Er zullen inderdaad rijen gaan staan, maarja.. Of 'een aantal weken' wachten zo slim is...
Mijn ervaring is dat je dan heel lang moet wachten.
Vorig jaar was de aanvoer van iPhones zo verschrikkelijk slecht (of de vraag zo groot), dat ik in totaal 2-3 maanden moeten wachten. Ook geven ze mensen die een abbonement willen afsluiten voorrang.
Ik zou het wel weten..![]()
Bij de next-gen iPhones (4G?) staat Jan in de rij!
Had vandaag telefonisch contact met de Mobistar in Geel. De verkoper vertelde mij dat ze inderdaad voorrang zullen geven aan mensen die de iPhone in combinatie met een abonnement willen kopen. Naar mijn idee is dit gewoon verboden en dat heb ik hem ook gezegd. Was eerst van plan om zaterdag naar België te gaan, maar begin er steeds meer aan te twijfelen of dat wel zin heeft.
Mjah ik sla mezelf ook voor mn kop nu dat ik niet gewoon 2 weken geleden bij IPM heb besteld.. had ik hem nu al lang gehad.
Jammer dat dat kut ISP zo lang met die prijzen op zich heeft laten wachten.. en dat ze dan nog met zulke belachelijke prijzen komen ook..
* Bosmonster baalt een beetje, valt het op?
Jammer dat dat kut ISP zo lang met die prijzen op zich heeft laten wachten.. en dat ze dan nog met zulke belachelijke prijzen komen ook..
* Bosmonster baalt een beetje, valt het op?
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2009 19:19 ]
In mijn geval omdat ik graag met navigatie-software op vakantie wil over twee weken. M'n originele iPhone ondersteunt geen GPS en ik wil geen losse Tomtom.posttoast schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:20:
Mijn 3GS vanochtend ontvangen, netjes volgens afspraak. Simlockvrij-uit-doos is 'n verademing in vergelijking met 't zelf simlockvrij maken van de originele iPhone destijds. Gewoon m'n simkaart erin, aan iTunes en gaan. Toestel is duidelijk sneller en de videocamera en 't kompas werken leuk. UMTS is natuurlijk ook veel sneller dan GPRS.
Zullen ze niet geleerd hebben van vorig jaar en nu gewoon meer voorraad hebben? Bovendien vraag ik me oprecht af of de run net zo groot zal zijn. In de VS is het te begrijpen: daar hadden veel mensen nog een eerste generatie iPhone. Iedereen die de 3G niet gekocht heeft zal nu wellicht een upgrade naar de 3Gs overwegen. Hier was de 3G de eerste, ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die hun 3G perse willen omruilen (op een handjevol tweakers na dan
)
Verwijderd
Hmmmm,
Toch zit ik nog steeds te twijfelen.. Zal ik nu wel of geen iphone meenemen uit de US?
Er duiken links en rechts verhalen op dat GeoHot een bootloader van de 3GS heeft kunnen 'bypassen' maar er is nog steeds geen jailbreak
Toch zit ik nog steeds te twijfelen.. Zal ik nu wel of geen iphone meenemen uit de US?
Er duiken links en rechts verhalen op dat GeoHot een bootloader van de 3GS heeft kunnen 'bypassen' maar er is nog steeds geen jailbreak

Er is 'nog steeds' geen jailbreak, ding is een week uit / oud... Zou 't gewoon doen!!
Verwijderd
Hmmm.... zullen ze je dan de winkel niet binnenlaten?tommy6 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:18:
Had vandaag telefonisch contact met de Mobistar in Geel. De verkoper vertelde mij dat ze inderdaad voorrang zullen geven aan mensen die de iPhone in combinatie met een abonnement willen kopen. Naar mijn idee is dit gewoon verboden en dat heb ik hem ook gezegd. Was eerst van plan om zaterdag naar België te gaan, maar begin er steeds meer aan te twijfelen of dat wel zin heeft.
Of zullen ze dan tegen je zeggen dat je maar moet wachten totdat iedereen die een iPhone met een abbo, klaar is?
Dat is toch heel vreemd.... Ik denk dat het een beetje onzin is...
Hoe ga je die meenemen vanuit de VS?Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:42:
Hmmmm,
Nee, zo moet je dat niet zien. Wat ze doen is dat ze de voorkeur geven aan mensen met abbo. Als ze nog voldoende toestellen 'achter' hebben liggen weigeren ze je heus niet.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:25:
[...]
Hmmm.... zullen ze je dan de winkel niet binnenlaten?
Of zullen ze dan tegen je zeggen dat je maar moet wachten totdat iedereen die een iPhone met een abbo, klaar is?
Dat is toch heel vreemd.... Ik denk dat het een beetje onzin is...
En dat mensen die een abbo af willen sluiten voorrang krijgen is niet meer dan logisch (vanuit ondernemers perspectief gezien) want aan een abbonement verdient Mobistar!
Wat je kan doen is naar de winkel gaan, vervolgens zeggen dat je voor een toestel met abbo komt. Als je geluk hebt haalt hij er dan één uit de voorraadkamer, en dan zeg je "Ik ben van gedachten veranderd. Doet er mij toch maar één zonder abbonement.
Het is triest dat het zo moet, maarja.... Beter iets als niets
Meenemen is het punt niet, als je tenminste zo ver komt!Flatwhite schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:44:
Hoe ga je die meenemen vanuit de VS?
Probleem is (was/is met 3G zo) dat je geen 3G mee krijgt zonder gelijk in de winkel te activeren, of is dat alleen met abbo?
En die jailbreak komt er echt wel, dus daarvoor hoef je het niet te laten
[ Voor 16% gewijzigd door JanvdVeer op 25-06-2009 20:58 ]
Dit is nog niet de huiskamer

[ Voor 98% gewijzigd door Hoedje op 25-06-2009 22:55 ]
Verwijderd
Hmm, ik zit ook erg te twijfelen of ik morgen mijn oom (belg) naar de Mobistar in Turnhout moet sturen. Zo lang in de rij staan vind ik ook weer zo lullig namelijk en een paar weekjes wachten moet ook wel lukken 
Twijfel, twijfel
Twijfel, twijfel
Verwijderd
Persbericht 15-juli-2009
Nadat half Nederland had besloten 2-3 weken te wachten op het halen van de nieuwe iPhone in België om wachtrijen te ontlopen, zijn ze massaal naar België gegaan. Sinds de release zijn er niet zulke lange wachtrijen geweest.
Niemand heeft mijn vraag beantwoord of je niet bij Mobistar kunt bestellen en hun per post te laten versturen. Bij elk normaal bedrijf is dat gewoon mogelijk, echter zal Mobistar natuurlijk liever abonnementen verkopen dan losse iPhones.
Nadat half Nederland had besloten 2-3 weken te wachten op het halen van de nieuwe iPhone in België om wachtrijen te ontlopen, zijn ze massaal naar België gegaan. Sinds de release zijn er niet zulke lange wachtrijen geweest.
Niemand heeft mijn vraag beantwoord of je niet bij Mobistar kunt bestellen en hun per post te laten versturen. Bij elk normaal bedrijf is dat gewoon mogelijk, echter zal Mobistar natuurlijk liever abonnementen verkopen dan losse iPhones.
Het is dat ik morgen moet werken, anders had ik nu naar Belgie gegaan! Gewoon lachen tot nachie campen voor de winkel heb ik nog nooit gedaan en met dit weer en wat bier zie ik dat wel zitten hoor!

Verwijderd
Haha... ik kan het moeilijk voor me zien. Het is moeilijk voor te stellen dat er iemand van de medewerkers bij de deur gaat staan en de rijen gaat scheiden: jullie gaan voor want jullie willen graag een abbo en jullie blijven daar maar staan aangezien jullie een simlock-vrij toestel zonder abbo willen nemen...JanvdVeer schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:55:
[...]
Nee, zo moet je dat niet zien. Wat ze doen is dat ze de voorkeur geven aan mensen met abbo. Als ze nog voldoende toestellen 'achter' hebben liggen weigeren ze je heus niet.
En dat mensen die een abbo af willen sluiten voorrang krijgen is niet meer dan logisch (vanuit ondernemers perspectief gezien) want aan een abbonement verdient Mobistar!
Wat je kan doen is naar de winkel gaan, vervolgens zeggen dat je voor een toestel met abbo komt. Als je geluk hebt haalt hij er dan één uit de voorraadkamer, en dan zeg je "Ik ben van gedachten veranderd. Doet er mij toch maar één zonder abbonement.
Het is triest dat het zo moet, maarja.... Beter iets als niets
Kom op... het is een winkel, je loopt er binnen, kijkt rond (daar heb je ook het recht op). Vervolgens besluit je een iPhone zonder abbo te kopen. Zeggen ze dat je die mag meenemen omdat ze nog genoeg voorraad hebben, dan koop je die. Zo niet, dan loop je naar de volgende Mobistar winkel...
Ik denk dat in praktijk alles veel makkelijker zal zijn en ben ontzettend benieuwd naar de verhalen van gelukkigen die morgen toch een iPhone 3GS in België zullen kunnen bemachtigen.:)
Ik heb al even op de website van Mobistar gekeken en het lijkt erop dat dat niet mogelijk is. Althans, nu niet. Maar misschien wel als de eerste gekte voorbij is. Als Mobistar zijnde zou ik even een Ideal account regelen en laat de Nederlanders maar komen.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:26:
Persbericht 15-juli-2009
Verwijderd
Geen 3G? Dat is een apart verhaal.. daar heb ik nog niets van vernomen namelijk.JanvdVeer schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:55:
[...]
[...]
Meenemen is het punt niet, als je tenminste zo ver komt!
Probleem is (was/is met 3G zo) dat je geen 3G mee krijgt zonder gelijk in de winkel te activeren, of is dat alleen met abbo?
En die jailbreak komt er echt wel, dus daarvoor hoef je het niet te laten
Op een KPN kaart krijg ik wel 3G service maar bij het ophalen van een pagina staat er dat ik geen 3G abonnement heb (dat klopt want in NL heb ik dat ook niet)
Kan iemand bovenstaand verhaal bevestigen?
Waarom niet bij iPhonemonster? met 880 euro is die toch veel goedkoper? En 3 weken levertijd? Kom op man, wacht dan gewoon 3 weken, met een beetje geluk kan je um dan al veel goedkoper krijgen.Bosmonster schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:35:
Overigens maar direct besteld bij IPM.. levertijd helaas wel 3 weken inmiddels..
[ Voor 18% gewijzigd door outlandos op 25-06-2009 22:48 ]
Hij bedoelt dat je geen iPhone 3G meekrijgt (de telefoon dus) zonder ter plekke het abonnement te activeren. Je moet dus een abonnement nemen.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:44:
[...]
Geen 3G? Dat is een apart verhaal.. daar heb ik nog niets van vernomen namelijk.
Op een KPN kaart krijg ik wel 3G service maar bij het ophalen van een pagina staat er dat ik geen 3G abonnement heb (dat klopt want in NL heb ik dat ook niet)
Verwijderd
Met 3g bedoelt hij de iphone 3gVerwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:44:
[...]
Geen 3G? Dat is een apart verhaal.. daar heb ik nog niets van vernomen namelijk.
IPM = iphonemonster...Outlandos schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:48:
[...]
Waarom niet bij iPhonemonster? met 880 euro is die toch veel goedkoper? En 3 weken levertijd? Kom op man, wacht dan gewoon 3 weken, met een beetje geluk kan je um dan al veel goedkoper krijgen.
En verwacht niet dat de prijs over 3 weken ineens veel lager is, als de levertijden nu al 3+ weken zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2009 23:05 ]
Verwijderd
posttoast schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:53:
[...]
Hij bedoelt dat je geen iPhone 3G meekrijgt (de telefoon dus) zonder ter plekke het abonnement te activeren. Je moet dus een abonnement nemen.
Errrr ik heb gisteren een 3G 8Gig gekocht voor $499 (no tax)
Dus ik gaat nu naar de winkel om een 3G S 32G te kopen dan maar, JB zal er wel binnen enkele dagen zijn
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 23:18 ]
No tax klinkt interessant. Vertel meer 
Heb je hem bij Apple gekocht of bij een AT&T winkel?
(btw, jailbraik is wat anders dan een unlock he
)
@hieronder:
AT&T biedt de iPhone's gewoon zonder abbo aan maar wel met simlock.
Van de website van AT&T:
(btw, jailbraik is wat anders dan een unlock he
@hieronder:
AT&T biedt de iPhone's gewoon zonder abbo aan maar wel met simlock.
Van de website van AT&T:
Zal ook wel voor de 3G gelden.So, what if you still aren't eligible for our best upgrade pricing and you still want iPhone 3GS now? You do have options:
* You may qualify for the iPhone 3GS early upgrade price of $399 (16GB) or $499 (32GB).
* You can pay full retail—and not have to sign a 2-year contract—at $599 (16GB) or $699 (32GB).
[ Voor 124% gewijzigd door fsfikke op 25-06-2009 23:28 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Je moet toch de iPhone activeren in de winkel? Care to explain?Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:17:
[...]
[...]
Errrr ik heb gisteren een 3G 8Gig gekocht voor $499 (no tax)
Dus ik gaat nu naar de winkel om een 3G S 32G te kopen dan maar, JB zal er wel binnen enkele dagen zijn
ow sorry ik zag 3 letters staan en dacht gelijk aan iPhone Service PointBosmonster schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:04:
[...]
IPM = iphonemonster...
En verwacht niet dat de prijs over 3 weken ineens veel lager is, als de levertijden nu al 3+ weken zijn
Verwijderd
Hey, kerel, check je PM even...Outlandos schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:29:
[...]
ow sorry ik zag 3 letters staan en dacht gelijk aan iPhone Service Point
Verwijderd
No tax betekend dat je die er nog bij moet rekenen.. Maar ik probeerde lui te zijn, terwijl het me nu nog meer moeite gaat kostenfsfikke schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:19:
No tax klinkt interessant. Vertel meer
(btw, jailbraik is wat anders dan een unlock he)
Dus $499 * 1.0925 * 0,71 = €387,- voor die 3G 8G
Een jailbreak is wat anders dan een unlock, maar zonder JB geen unlock.. En aangezien de BB van 3G en 3G S hetzelfde is werkt het unlocken ook als de 3G S eenmaal ge-jailbreaked is
Nope, in een officiele apple store verkopen ze em gewoon los.Flatwhite schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:21:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Je moet toch de iPhone activeren in de winkel? Care to explain?![]()
Bij een AT&T store natuurlijk niet omdat het hun alleen maar om het Abonnement gaat
Ik wil er 1 halen in Belgie. Maar ik vraag me af...
Zouden ze bij Mobistar niet hun iPhones eerst aan mensen willen verkopen die er een abbonement bij nemen? Daar verdienen ze meer aan dan al die Hollanders die die losse iPhones komen halen.
Ik hou iig rekening met wat langere levertijden.
Zouden ze bij Mobistar niet hun iPhones eerst aan mensen willen verkopen die er een abbonement bij nemen? Daar verdienen ze meer aan dan al die Hollanders die die losse iPhones komen halen.
Verwijderd
Vraag het je niet langer af.. iemand in dit topic (meen ik) heeft al bevestigd dat dit zo is.Aeon schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:56:
Ik wil er 1 halen in Belgie. Maar ik vraag me af...
Hij zou gebeld hebben met iemand van Mobistar die dit hem had verteld:
tommy6 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:18:
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2009 00:10 ]
Ik begrijp echt niet helemaal waarom iedereen perse morgen een iPhone 3GS op de kop wil tikken...
Zelf moet ik gewoon nog even 'n klein maandje wachten totdat ik mag verlengen, maar als dat niet zo was had ik morgen echt niet gelijk naar Belgie ofzo geraced.. Kan toch wel even wachten of zijn jullie zo geil haha?
Zelf vind ik het wachten nog wel best:
- Ze zullen nu toch nog niet zo goed beschikbaar zijn
- Ik kan mooi wachten totdat er 'n jailbreak uitkomt voor de 3GS
Zelf moet ik gewoon nog even 'n klein maandje wachten totdat ik mag verlengen, maar als dat niet zo was had ik morgen echt niet gelijk naar Belgie ofzo geraced.. Kan toch wel even wachten of zijn jullie zo geil haha?
Verwijderd
Deze morgen in de wachtrij gestaan in Gent voor mijn pa. Vrij veel volk, problemen met bancontact lol.
Iedereen moest voorlopig cash betalen. In vergelijking met de lancering van de 3G hebben ze meer iPhones op stock, ze willen echter niet zeggen hoeveel. Ik kan dus ook niet zeggen of er binnen een paar uur nog op stock zullen zijn...
Veel succes in ieder geval!
Iedereen moest voorlopig cash betalen. In vergelijking met de lancering van de 3G hebben ze meer iPhones op stock, ze willen echter niet zeggen hoeveel. Ik kan dus ook niet zeggen of er binnen een paar uur nog op stock zullen zijn...
Veel succes in ieder geval!
Helemaal mee eens. Ik zal het toestel los moeten kopen (en dat ga ik in Belgie doen waarschijnlijk), maar ik wacht eerst even af tot de bui is overgewaaidCLB schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 00:19:
Ik begrijp echt niet helemaal waarom iedereen perse morgen een iPhone 3GS op de kop wil tikken...
heb er eentje van de mobistar in turnhout 32GB zwart,
Wilde eigenlijk een 16GB maar die was al op.
Waren iets van 7 mensen om 9 uur in de Rij ,
Overigens allemaal NL-ers (blijkbaar is de mania hier groter dan in Belgie)
Binnen half uur uitverkocht.
Bespaar je dus de moeite om naar mobistar turnhout te gaan.
De winkel had 10 stuks op stock (volgens verkoper) .
De 1ste persoon , (uit Rozendaal ), kreeg de iphone mee zonder geactiveerd te hebben.
Dus die moet vandaag nog helemaal terug om hem te laten activeren
Overigens max 1 stuks p.p met of zonder abo , allemaal geen probleem.
Wilde eigenlijk een 16GB maar die was al op.
Waren iets van 7 mensen om 9 uur in de Rij ,
Overigens allemaal NL-ers (blijkbaar is de mania hier groter dan in Belgie)
Binnen half uur uitverkocht.
Bespaar je dus de moeite om naar mobistar turnhout te gaan.
De winkel had 10 stuks op stock (volgens verkoper) .
De 1ste persoon , (uit Rozendaal ), kreeg de iphone mee zonder geactiveerd te hebben.
Dus die moet vandaag nog helemaal terug om hem te laten activeren
Overigens max 1 stuks p.p met of zonder abo , allemaal geen probleem.
[ Voor 4% gewijzigd door xdc op 26-06-2009 10:42 ]
slimmehotspot.nl
Hmm ik twijfel ook nog over de kleur... Zwart of wit...
Ga er wel een protection case omheen doen, maar welke ofzo weet ik ook nog niet.
Maar @ hierboven: Klinkt nog best goed te doen, maak me dus ook geen zorgen als ik over 'n maandje ga.
Ga er wel een protection case omheen doen, maar welke ofzo weet ik ook nog niet.
Maar @ hierboven: Klinkt nog best goed te doen, maak me dus ook geen zorgen als ik over 'n maandje ga.
Gaat helemaal goed komen (jailbreak):Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:39:
Een jailbreak is wat anders dan een unlock, maar zonder JB geen unlock.. En aangezien de BB van 3G en 3G S hetzelfde is werkt het unlocken ook als de 3G S eenmaal ge-jailbreaked is
Het iPhone Dev Team heeft zojuist bevestigd dat het beveiligingslek 24Kpwn, dat op de iPod touch 2G aanwezig was, ook op de bootrom van de iPhone 3GS is te vinden. Daarmee wordt het op korte termijn mogelijk om een jailbreak voor de iPhone 3GS door te voeren, met behulp van redsn0w. Ook bevestigt het iPhone Dev Team, dat een unlock via ultrasn0w binnen handbereik komt.
In de posting zeggen ze, dat ze zo’n 5 uur geleden de ontdekking hebben gedaan. De bootrom op de iPhone 3GS lijkt afkomstig uit augustus 2008. Toch betekent het niet dat het Dev Team nu uiteindelijk het kat-en-muisspelletje met Apple heeft gewonnen. Op hun blog schrijven ze, dat er toch uitdagende aspecten aan de 3GS-jailbreak blijven zitten, die niet op andere apparaten gelden. De fundamentele zwakheden zijn echter wel aanwezig. Straks dus jailbreaken met redsn0w en unlocken met ultrasn0w (maar nu nog niet).
Bron: Iphoneclub.nl
Volgens de FP is een unlock al beschikbaar?cv8x schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:48:
[...]
Gaat helemaal goed komen (jailbreak):
Het iPhone Dev Team heeft zojuist bevestigd dat het beveiligingslek 24Kpwn, dat op de iPod touch 2G aanwezig was, ook op de bootrom van de iPhone 3GS is te vinden. Daarmee wordt het op korte termijn mogelijk om een jailbreak voor de iPhone 3GS door te voeren, met behulp van redsn0w. Ook bevestigt het iPhone Dev Team, dat een unlock via ultrasn0w binnen handbereik komt.
In de posting zeggen ze, dat ze zo’n 5 uur geleden de ontdekking hebben gedaan. De bootrom op de iPhone 3GS lijkt afkomstig uit augustus 2008. Toch betekent het niet dat het Dev Team nu uiteindelijk het kat-en-muisspelletje met Apple heeft gewonnen. Op hun blog schrijven ze, dat er toch uitdagende aspecten aan de 3GS-jailbreak blijven zitten, die niet op andere apparaten gelden. De fundamentele zwakheden zijn echter wel aanwezig. Straks dus jailbreaken met redsn0w en unlocken met ultrasn0w (maar nu nog niet).
nieuws: Hype en hack begeleiden introductie nieuwe iPhone
Dat lijkt me een beetje te voorbarig.De nieuwe smartphone is al te unlocken en binnenkort ook te jailbreaken, zegt het iPhone Dev Team...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Weet iemand wanneer de iphones weer volop op voorraad zijn bij onze zuiderburen ? 
Wil hem heel graag daar halen, maar ik wil natuurlijk niet voor verrassingen komt te staan als ik eenmaal 220 km heb afgelegd.
Wil hem heel graag daar halen, maar ik wil natuurlijk niet voor verrassingen komt te staan als ik eenmaal 220 km heb afgelegd.
gewoon nee.
Ik zie net dat de dichtstbijzijnde Mobistar winkel maar 20 minuten fietsen is, dat is wel ff ideaal
Mijn grootste twijfel voor zo'n Belgisch toestel zou namelijk de garantie zijn, maar daar sta ik dus weer snel voor de deur mocht het nodig zijn. Ik wacht overigens nog een paar weekjes, geen zin in al die stress vandaag
Verwijderd
Zou het nog zin hebben naar België te rijden vandaag (lees binnen nu en 2 uur?). Zo ja, iemand al geweest en nog tips waar ik het beste heen kan? Zit in Amsterdam.
Denk dat vandaag naar Belgie rijden niet zoveel zin meer heeft, en al zeker niet naar Antwerpen (daar stikte het al van de Nederlanders). De meeste winkels hadden trouwens maar een 20-30-tal iPhones in voorraad.
Geen idee wanneer de voorraad wordt aangevuld btw
Dat iPhones met voorrang verkocht worden aan mensen die bij Mobistar een abo nemen is trouwens lulkoek. Ze worden aan iedereen verkocht die eentje wil (wel maar een per persoon uiteraard)
Beste is gewoon even bellen met een Mobistar winkel om te vragen wat de voorraad is, misschien willen ze wel een wegleggen voor een paar uurtjes?
Meer vragen, vuur maar af..
Geen idee wanneer de voorraad wordt aangevuld btw
Dat iPhones met voorrang verkocht worden aan mensen die bij Mobistar een abo nemen is trouwens lulkoek. Ze worden aan iedereen verkocht die eentje wil (wel maar een per persoon uiteraard)
Beste is gewoon even bellen met een Mobistar winkel om te vragen wat de voorraad is, misschien willen ze wel een wegleggen voor een paar uurtjes?
Meer vragen, vuur maar af..
Dit topic is gesloten.