[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:48
Ben van plan morgen naar Antwerpen te gaan, hoeveel kans geven jullie me een 16GB 3G S op te halen? Nu is het natuurlijk nog vroeg(hij is pas enkele uren in de verkoop) en ik ben er morgen pas rond half 2, maar uit de berichtgeving vind ik het vooralsnog moeilijk op te maken wat ik moet verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 22:03

xdc

Rctworld schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:27:
Ben van plan morgen naar Antwerpen te gaan, hoeveel kans geven jullie me een 16GB 3G S op te halen? Nu is het natuurlijk nog vroeg(hij is pas enkele uren in de verkoop) en ik ben er morgen pas rond half 2, maar uit de berichtgeving vind ik het vooralsnog moeilijk op te maken wat ik moet verwachten...
bespaar je de moeite ....
en ga een ander weekend naar antwerpen

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:34
Rctworld schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:27:
Bel een aantal winkels en reserveer. Dan ga je niet voor jan met de korte achternaam naar Antwerpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn ze nog steeds zo achterlijk bezig dat je geheim moet bellen omdat ze geen nederlandse nummers aannemen? of heb ik gewoon een slechte timing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dus, geheim nemen ze wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net in Lanaken geweest, zonder succes overigens, waar ze nog maar 1 iphone 16gb hadden liggen. Ik wil een witte 32gb, maar deze waren niet eens geleverd. Alleen de zwarte variant hadden ze binnen gekregen. Tot nu toe waren er alleen nog maar Nederlands geweest voor een iPhone :) geen enkele Belg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Was je zeker bij dat meisje met die groene blouse en brilletje?

De laatste 32 GB heb ik voor je neus weggekocht!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bree heb ik gebeld maar "had niks meer", kan de gok wagen is maar 10 minuutjes rijden.

En anders maasmechelen..

Enig idee wanneer ze weer aanvullen? volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yor schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:06:
Was je zeker bij dat meisje met die groene blouse en brilletje?

De laatste 32 GB heb ik voor je neus weggekocht!
klopt inderdaad. Aardige meid trouwens. Zij vertelde ook dat er waarschijnlijk dinsdag een nieuwe levering komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

T-Mobile is vanochtend in Almere begonnen met de verkoop van de eerste 200 exemplaren van de iPhone 3GS. Vanaf 7:00 uur schreven de eerste belangstellenden zich in om vervolgens plaats te nemen in het speciaal daarvoor ingerichte T-Mobile Hotel. In België konden klanten op zeven locaties van Mobistar terecht. Heel wat Nederlanders besloten de rit naar België te maken; hoewel Mobistar had aangegeven de eerste toestellen het liefst aan eigen klanten teverkopen, blijken toch veel mensen met succes een simlockvrij toestel te hebben ‘gescoord’.

De belangstelling in België leek daarmee nog groter dan in Nederland, waar volgens woordvoerster Priscilla Tomasoa tussen de 50 en 100 klanten afkwamen op de lancering in Almere.

Voor de lancering in Nederland had T-Mobile sample-artiest Eboman en concertpianiste Iris Hond ingehuurd. Iris speelde een zelf gecomponeerd muziekstuk op twee iPhone-piano’s (slogan op haar website: ‘Iris Hond geeft je vleugels’). Rond 10:00 uur waren alle aanwezigen voorzien van een iPhone met bijbehorend accessoirepakket. Vanochtend begon ook de verkoop in overige T-Mobile Shops en in winkels zoals Belcompany, Saturn en Media Markt.

T-Mobile verwacht vandaag door de eerste voorraad iPhones 3GS heen te zijn.

Bron: Iphoneclub.nl

[ Voor 4% gewijzigd door cv8x op 26-06-2009 14:21 . Reden: Bron toegevoegd ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 10:48
Whaha, off-topic, maar hoe bel jij anoniem naar België, lijkt mij niet te lukken? 8)7 Wil wel even weten wat ik moet verwachten morgen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een gouden tip waar ie te koop is? Dan kar ik er nu heen. Telefoon wordt inderdaad nergens opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

cv8x schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:20:
T-Mobile is vanochtend in Almere begonnen met de verkoop van de eerste 200 exemplaren van de iPhone 3GS. Vanaf 7:00 uur schreven de eerste belangstellenden zich in om vervolgens plaats te nemen in het speciaal daarvoor ingerichte T-Mobile Hotel. In België konden klanten op zeven locaties van Mobistar terecht. Heel wat Nederlanders besloten de rit naar België te maken; hoewel Mobistar had aangegeven de eerste toestellen het liefst aan eigen klanten teverkopen, blijken toch veel mensen met succes een simlockvrij toestel te hebben ‘gescoord’.

De belangstelling in België leek daarmee nog groter dan in Nederland, waar volgens woordvoerster Priscilla Tomasoa tussen de 50 en 100 klanten afkwamen op de lancering in Almere.

Voor de lancering in Nederland had T-Mobile sample-artiest Eboman en concertpianiste Iris Hond ingehuurd. Iris speelde een zelf gecomponeerd muziekstuk op twee iPhone-piano’s (slogan op haar website: ‘Iris Hond geeft je vleugels’). Rond 10:00 uur waren alle aanwezigen voorzien van een iPhone met bijbehorend accessoirepakket. Vanochtend begon ook de verkoop in overige T-Mobile Shops en in winkels zoals Belcompany, Saturn en Media Markt.

T-Mobile verwacht vandaag door de eerste voorraad iPhones 3GS heen te zijn.
Behalve dat je je af kan vragen hoe nuttig het is om hier alle posts van iphoneclub te copy/pasten is het wel zo netjes om een bron te vermelden.

edit:
Het is gewoon gebruikelijk om een bron te vermelden als je een bericht van een website/krant/boek overneemt.
Geen reden om meteen zo aanvallend te doen joh.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 26-06-2009 14:12 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

fsfikke schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:37:
Behalve dat je je af kan vragen hoe nuttig het is om hier alle posts van iphoneclub te copy/pasten is het wel zo netjes om een bron te vermelden.
Ach, je kan je maar ergens druk om maken toch? Tevens is dit artikel redelijk interessant voor dit topic (net zoals dat andere artikel wat een bladzijde terug staat), aangezien er veel mensen van plan waren om naar Belgie af te reizen. Ik vind het erg nuttig. Wat jij ervan vindt boeit me echt totaal niet.

[ Voor 6% gewijzigd door cv8x op 26-06-2009 14:05 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Rctworld schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:05:
[...]

Whaha, off-topic, maar hoe bel jij anoniem naar België, lijkt mij niet te lukken? 8)7 Wil wel even weten wat ik moet verwachten morgen namelijk...
Uhh, gewoon nummer herkenning uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
cv8x schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:56:
[...]

Ach, je kan je maar ergens druk om maken toch? Tevens is dit artikel redelijk interessant voor dit topic (net zoals dat andere artikel wat een bladzijde terug staat), aangezien er veel mensen van plan waren om naar Belgie af te reizen. Ik vind het erg nuttig. Wat jij ervan vindt boeit me echt totaal niet.
Toch is het wel zo netjes om een bron te vermelden bij dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij maasmechelen ligt de telefoon erlangs en in bree nemen ze niet meer op.
Ook niet met een bels nummer.

laat zo straks wat belse vrienden langsgaan in bree, mochten ze m mischien wel hebben voor mensen met een bels accent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

MrAcid schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:12:
Toch is het wel zo netjes om een bron te vermelden bij dit soort dingen.
Daar heb je ook wel gelijk in en dat zal ik in de toekomst ook zeker gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 22:41
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:16:
bij maasmechelen ligt de telefoon erlangs en in bree nemen ze niet meer op.
Ook niet met een bels nummer.

laat zo straks wat belse vrienden langsgaan in bree, mochten ze m mischien wel hebben voor mensen met een bels accent ;)
Haha, daar ben ik dus ook net achter gekomen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loopezz schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:41:
[...]

Haha, daar ben ik dus ook net achter gekomen! |:(
gebeld of langs geweest?

had ze net proberen te laten bellen alleen namen ze niet meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:49:
[...]

gebeld of langs geweest?

had ze net proberen te laten bellen alleen namen ze niet meer op
Ik heb gebeld naar Lommel, Bree en Maasmechelen.
Lommel: in gesprek;
Bree: nemen niet op (2×);
Maasmechelen: in gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vrienden gaan iig in bree kijken, en als ze daar niet zijn rij ik morgen even naar Maasmechelen, kan ik ook meteen goedkoop tanken voor 31 cent >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
Ik wil graag 2× 32gb reserveren, maar dat gaat nu moeilijk. >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles uitverkocht bij bree, vrijdag weer nieuwe levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gooien ze prijzen dan de 1e weken niet omhoog? Had ook wel € 750,- willen betalen voor de 32GB iPhone in Belgie.

iPhonemonster en iPhoneServicepoint zijn slim bezig. Ze hebben margens van € 300 tot € 500,- per telefoon, maar ze geraken alles toch wel kwijt.

Jammer dat ik weer een week extra moet wachten! Grote kans dat het nog wel 2-3 weken kan duren voordat mijn iPhone binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:43:
Waarom gooien ze prijzen dan de 1e weken niet omhoog? Had ook wel € 750,- willen betalen voor de 32GB iPhone in Belgie.

iPhonemonster en iPhoneServicepoint zijn slim bezig. Ze hebben margens van € 300 tot € 500,- per telefoon, maar ze geraken alles toch wel kwijt.

Jammer dat ik weer een week extra moet wachten! Grote kans dat het nog wel 2-3 weken kan duren voordat mijn iPhone binnen is.
IPM een marge van 300+ ? Heb je de prijzen al eens bekeken? Denk dat hij z'n prijzen binnenkort ook wel zal moeten verhogen, tenzij die een eigen source heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GSM-wijzer biedt ook losse iPhones aan:
735,- voor de 16GB versie en 797,- voor de 32GB versie.. Wel T-mobile simlocked!

Zelf word ik helemaal gek van al die keuzes zeg, nu weer helemaal door de HTC Hero

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
CLB schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:04:
GSM-wijzer biedt ook losse iPhones aan:
735,- voor de 16GB versie en 797,- voor de 32GB versie.. Wel T-mobile simlocked!

Zelf word ik helemaal gek van al die keuzes zeg, nu weer helemaal door de HTC Hero
Hoezo? Jij hebt toch een simunlocked iPhone nodig. Dat is dat toch sowieso geen optie? Daarnaast moet je toch nog even wachten. Dan kan je net zo goed even wachten op de reviews van de HTC Hero.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je toch zelf unlocken =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Zo vanmorgen een iPhone 3GS 16GB Wit kunnen bemachtigen. Kon alleen niet pinnen in de winkel en bij de bank kon ik niet meer dan €500 euro opnemen. Dus moest ik even terug over de grens om nog 75 euro erbij te halen. Daarna kon ik hem meenemen, nadat deze was geregistreerd in de winkel!

Ben er blij mee!! :D :D

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35
Hierbij wil ik maxap nog even extra bedanken voor alle moeite die hij heeft gedaan om ook voor mij een iPhone 3GS 32GB zwart mee te nemen uit Belgie! :D

Echt geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd of ze in België nu ook echt door de huidige voorraad heen zijn in alle winkels. Ik hoorde op het nieuws ook al dat het in Nederland niet storm loopt maar in België blijkbaar wel (bijna alleen maar Nederlanders daar). Hoop stiekem dat T-Mobile / Apple hier iets van leren, ze hebben natuurlijk een prachtig contract, maar of dat opweegt tegen de verkopen die ze zouden maken als het niet T-Mobile exclusief was? Ik vraag het me af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben zelf bij Mobistar in Mol, Geel en Herentals geweest, helaas bij geen van allen succes.
Men gaf aan dat de eerste batches gereserveerd zijn door mensen, in twee/drie weken verwacht men voldoende voorraad voor losse winkelverkoop. (In Mol gaf men overigens duidelijk aan dat men voorrang geeft aan mensen met een mobistar abonnement)

(Overigens kreeg ik bij wat mensen voor mij de indruk dat eea cash betaald diende te worden)

[ Voor 12% gewijzigd door DSmarty op 26-06-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:23:
Hierbij wil ik maxap nog even extra bedanken voor alle moeite die hij heeft gedaan om ook voor mij een iPhone 3GS 32GB zwart mee te nemen uit Belgie! :D

Echt geweldig! _/-\o_
Graag gedaan, maat!!! :D
Veel plezier daarmee!!!

Edit: Als je me de link naar de website waar je je hoesje hebt besteld, kunt geven, dan ben ik ook helemaal happy en zal de doos met mijn iPhone eindelijk openmaken (als ik dat hoesje besteld en ontvangen zal hebben)... ;) It's hard to be a mierenneuker! 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Gister ook 32GB in België gehaald. Was de laatste die ze hadden.

[ Voor 70% gewijzigd door tommy6 op 27-06-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 09:55:
[...]

Graag gedaan, maat!!! :D
Veel plezier daarmee!!!

Edit: Als je me de link naar de website waar je je hoesje hebt besteld, kunt geven, dan ben ik ook helemaal happy en zal de doos met mijn iPhone eindelijk openmaken (als ik dat hoesje besteld en ontvangen zal hebben)... ;) It's hard to be a mierenneuker! 8)7
Haha, je hebt een direct message met daarin alles :)

En ik heb de iPhone 3GS 32GB Zwart nu dus ook! Woooieiiiiiiiii! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:41:
[...]

Haha, je hebt een direct message met daarin alles :)

En ik heb de iPhone 3GS 32GB Zwart nu dus ook! Woooieiiiiiiiii! _/-\o_
Thx! Die zal ik zometeen even checken!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DSmarty schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:27:
Ik ben zelf bij Mobistar in Mol, Geel en Herentals geweest, helaas bij geen van allen succes.
Men gaf aan dat de eerste batches gereserveerd zijn door mensen, in twee/drie weken verwacht men voldoende voorraad voor losse winkelverkoop. (In Mol gaf men overigens duidelijk aan dat men voorrang geeft aan mensen met een mobistar abonnement)

(Overigens kreeg ik bij wat mensen voor mij de indruk dat eea cash betaald diende te worden)
Dat bespaart mij een ritje, ik wou in Antwerpen gaan kijken maar ik verwacht gezien de berichten dat ze daar ook wel op zijn.
Of weet iemand waar ze nog wel een lading hebben liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, lijkt allemaal prima maar toch even for the record: Ik kan dus naar Belgie rijden, een 3GS halen en dan hier in Nederland gebruiken met een Vodafone abonnementje onder deze voorwaarden:
1. Dat er voorraad is in Belgie :)
2. Visual Voicemail werkt niet
3. Ik een simkaart van elke willekeurige NL provider bij me heb waarmee de iPhone in belgie geactiveerd kan worden.

Dekt dit de lading? Want dan rij ik over een week of twee even de grens over!

@Outlandos, uit nieuwsgierigheid: Welk hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 16:23:
Ok, lijkt allemaal prima maar toch even for the record: Ik kan dus naar Belgie rijden, een 3GS halen en dan hier in Nederland gebruiken met een Vodafone abonnementje onder deze voorwaarden:
3. Ik een simkaart van elke willekeurige NL provider bij me heb waarmee de iPhone in belgie geactiveerd kan worden.

Volgens mij hoeft die laatste stap niet, not sure though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 16:23:

http://www.youtube.com/watch?v=lFhyP8ya1kE :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Maat van me is vandaag geweest om er twee proberen te bemachtigen... helaas overal in Antwerpen bij elke Mobistar uitverkocht, baal baal baal...

Ben benieuwd wanneer ze de gsm's weer op voorraad hebben.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof! Hebben ze die dingen hier in NL nog ergens op voorraad? Lees: mag ik dat linkje ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:20:
[...]

Tof! Hebben ze die dingen hier in NL nog ergens op voorraad? Lees: mag ik dat linkje ook? :)
Nee helaas overal in Amerika uitverkocht en Europa is pas veel later aan de beurt, ik heb samen met 5 andere tweakers een groupsbuy gedaan omdat de verzendkosten op de officiele Griffin site zo extreem hoog zijn. Maar we staan tot midden/eind juli nog op back-order!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appletje
  • Laatst online: 23-08 20:03
Weet iemand ook al iets over de release in Luxemburg? Aangezien veel dingen daar goedkoper zijn, zou de iphone daar ook op t prijsniveau van Belgie zitten? Zou mooi zijn, kom er namelijk doorheen tijdens mijn vakantie naar Frankrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appletje schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:43:
Weet iemand ook al iets over de release in Luxemburg? Aangezien veel dingen daar goedkoper zijn, zou de iphone daar ook op t prijsniveau van Belgie zitten? Zou mooi zijn, kom er namelijk doorheen tijdens mijn vakantie naar Frankrijk...
http://iphone3g.vox.lu/en/index.cfm vermoedelijk alleen in combinatie met abo. Release juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:22:
[...]

http://iphone3g.vox.lu/en/index.cfm vermoedelijk alleen in combinatie met abo. Release juli.
Volgens Apple is ie daar ook sim-lock vrij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met het importeren van een iPhone 3G s uit Amerika.
En weet iemand misschien hoe dit in zijn werk gaat??

Koos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 15:14:

Koos ;)
Bestellen en afwachten :?

Voor meer info over bestellingen buiten de EU kan je je inlezen op website van de Douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 15:14:

Koos ;)
Ik zou even het topic doornemen en de zoekfunctie van het forum gebruiken. Er is een hoop geschreven over het importeren van iPhones en van spullen in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Wanneer denken jullie dat er genoeg op voorraad is bij Mobistar zodat ik niet voor niets naar België rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:10
Executor16 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:20:
Wanneer denken jullie dat er genoeg op voorraad is bij Mobistar zodat ik niet voor niets naar België rijdt.
Ik denk en hoop binnen nu en twee weken.

In het weekend van 11 juli ben ik in Brabant en ga het dan eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Hoeveel gaat een iPhone (16GB en 32GB) kosten in België met aftrek van de BTW? Misschien kan m'n moeder hem op haar bedrijfje zetten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
MrsRossi schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:52:
Hoeveel gaat een iPhone (16GB en 32GB) kosten in België met aftrek van de BTW? Misschien kan m'n moeder hem op haar bedrijfje zetten :9~
Is BTW in België niet ook gewoon 19%?

Maarre: kan dat zomaar, als je iets in het buitenland koopt? Of maakt het in dit geval niet uit omdat het een EU-land is?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

*knip* daar hebben we V&A voor.

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 28-06-2009 20:33 ]

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:10
posttoast schreef op zondag 28 juni 2009 @ 17:07:
[...]

Maarre: kan dat zomaar, als je iets in het buitenland koopt? Of maakt het in dit geval niet uit omdat het een EU-land is?
Volgens mij is het zo dat als je aan kunt tonen dat je een Nederlands BTW nummer hebt je vrij van BTW kunt kopen in Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Weet je dat zeker ?:o
Dat zou echt te vet wezen namelijk :)

EDIT : Non, dat is niet mogelijk, of in iedergeval niet voor zulk soort aankopen :)

[ Voor 43% gewijzigd door Bloemstukje op 28-06-2009 18:05 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 08:13
posttoast schreef op zondag 28 juni 2009 @ 17:07:
[...]

21% zelfs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

*knip* daar hebben we V&A voor.

[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 28-06-2009 20:34 ]

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

MrsRossi schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:52:
Staat gewoon op de site van mobistar hoor ;) http://iphone3g.mobistar.be/nl/iphone3g.cfm

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
SanderPS3 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:03:

EDIT : Non, dat is niet mogelijk, of in iedergeval niet voor zulk soort aankopen :)
Waarom niet voor zulke aankopen? En voor welke aankopen dan wel?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:03:

Bij dit soort aankopen kun je niet btw-vrij in andere EU-landen bestellen? Wat een onzin is dat zeg.
Bedrijven betalen nooit BTW. Binnen de EU mogen bedrijven niet eens btw rekenen aan elkaar. Binnen Nederland dient er wel BTW gerekend te worden, maar wordt dit later verrekend. Je mag alle btw aftrekken.

Het zou van erg veel brutaliteit getuigen als Mobistar het niet nodig vindt om btw-vrije iPhones te verkopen aan bedrijven binnen Europa, omdat dat hun niet goed uitkomt. Omdat ze bijvoorbeeld liever met abonnementen verkopen, omdat ze toch vaker wel dan niet door hun voorraad zijn de 1e maand.

Ook jammer dat je niet naar Mobistar Belgie kunt bellen vanuit Nederland. Zou meer verwachten van een van de grootste telecom-operators in Belgie.

Zal Mobistar morgen anoniem bellen. Ben benieuwd wat mijn mogelijkheden zijn. Ik woon niet dit bij de Belgische grens en moet de aankoop zakelijk doen. Dat maakt het ook lastig iemand anders te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laohu
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Als ik het goed begrijp is het een voordeel om bij iPhone Monster of ISP te kopen zodat je geen gezeur hebt met het inroepen van de garantie mocht er een probleem zijn met m'n iPhone (lees: weer naar België of Italië reizen). Klopt dit? Stel echter dat er een probleem is, dan kan je toch altijd de iPhone per post opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laohu schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:37:
Als ik het goed begrijp is het een voordeel om bij iPhone Monster of ISP te kopen zodat je geen gezeur hebt met het inroepen van de garantie mocht er een probleem zijn met m'n iPhone (lees: weer naar België of Italië reizen). Klopt dit? Stel echter dat er een probleem is, dan kan je toch altijd de iPhone per post opsturen?
Dat per post opsturen zou in theorie, na overleg, moeten kunnen. Overigens valt nog te bezien of Apple NL niet ook de reparatie wil uitvoeren of zelfs moet uitvoeren o.g.v. Europees recht (het verlenen van garantie in enkel het EU land van aankoop zou een beperking op het vrij verkeer van goederen kunnen inhouden). Zie apart topic Wettelijke internationale garantie op de iPhone of niet? Maar los hiervan zal Apple NL vermoedelijk wel service verlenen. Ook mensen die verhuizen vanuit Italie of Belgie e.d. zullen ze vermoedelijk niet in de kou laten staan.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:00:
Over extra douanekosten en / of belasting bij bestelling uit het buitenland zijn tientallen topics te
vinden op Tweakers.net. Zodoende wordt daar ook geen aandacht aan besteed in deze TopicStart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:42:
Over extra douanekosten en / of belasting bij bestelling uit het buitenland zijn tientallen topics te
vinden op Tweakers.net. Zodoende wordt daar ook geen aandacht aan besteed in deze TopicStart.
Lijkt me in dit geval wel relevant. In kan in de topics weinig terug vinden over hoe het zit als je in fysieke buitenlandse winkel BTW vrij wil kopen. In dit geval is het specifieke beleid van Mobistar met betrekking tot dit onderwerp van belang.

Ben dus benieuwd of iemand ervaring heeft met het BTW vrij aanschaffen van een iPhone bij Mobistar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan start je daarvoor een eigen topic? Ik zet het niet voor niks in de TS natuurlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:15:
[...]

Lijkt me in dit geval wel relevant. In kan in de topics weinig terug vinden over hoe het zit als je in fysieke buitenlandse winkel BTW vrij wil kopen. In dit geval is het specifieke beleid van Mobistar met betrekking tot dit onderwerp van belang.

Ben dus benieuwd of iemand ervaring heeft met het BTW vrij aanschaffen van een iPhone bij Mobistar.
daar ben ik ook benieuwd naar, want als dat mogelijk is zou mij dat weer wat schelen zeg.

weet iemand dat hoe dat in belgie te werk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sowieso kun je BTW terugvragen aan de Belgische Belastingdienst. Meer info over hoe dat moet klik: http://belastingdienst.nl...3/ob03-33.html#P322_43182 en hier http://www.nkvk.be/5export/5g_btw.asp. Hou echter rekening met het drempelbedrag (niet helemaal duidelijk is of dat 25 of 200 euro aan BTW is).

Verder zou het mogelijk moeten zijn BTW vrij te kopen o.g.v. het Belgische Wetboek BTW, artikel 21. Zie http://www.fisconet.fgov.be. Wel zul je dan iets moeten overleggen waaruit blijkt dat je in NL BTW plichtig bent, bijvoorbeeld een kopie van de beschikking (van de NL Belastingdienst) waarmee je als ondernemer in de zin van de BTW wordt aangemerkt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand ervaring met deze shop? http://innovatiefnederlan...dys/iphone-3g-s-32gb.html

Shop levert alleen na vooruitbetaling, betalen bij afhalen is niet mogelijk. Prijs van 575 voor 32GB versie klinkt te goed om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
wian schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:20:
Iemand ervaring met deze shop? http://innovatiefnederlan...dys/iphone-3g-s-32gb.html

Shop levert alleen na vooruitbetaling, betalen bij afhalen is niet mogelijk. Prijs van 575 voor 32GB versie klinkt te goed om waar te zijn.
Als het te mooi klinkt om waar te zijn...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Ik zie er trouwens vanaf, m'n moeder heeft nou niet echt een onderneming waar ze de iPhone voor nodig heeft... dus dan wordt het wel link om het aan te geven.

Verder denk ik dat als je met een wetboek (beetje overdreven uiteraard) naar een Apple Premium Reseller gaat, je toch echt wel garantie zou moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
posttoast schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:23:
[...]

Als het te mooi klinkt om waar te zijn...
Helemaal gelijk. 575 voor een toestel dat in belgie al 675 kost. Dat kunnen ze onmogelijk aanbieden voor die prijs.

Vreemde is wel dat de rest van de shop er redelijk betrouwbaar uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Het adres, telefoonnummer, fax nummer, kvk nummer en bankrekeningnummer staat ook gewoon op de site: http://innovatiefnederland.nl/shop/customer-service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrsRossi schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:23:
Ik zie er trouwens vanaf, m'n moeder heeft nou niet echt een onderneming waar ze de iPhone voor nodig heeft... dus dan wordt het wel link om het aan te geven.

Verder denk ik dat als je met een wetboek (beetje overdreven uiteraard) naar een Apple Premium Reseller gaat, je toch echt wel garantie zou moeten krijgen?
Nee, bij een defect aan een in het buitenland gekochte iPhone dien je je in NL te wenden tot Apple NL. Uiteraard kun je het proberen bij een APR maar die hoeven je niet te helpen, zij zijn immers eigen baas en geen juridisch verlengstuk van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm.. er zitten wel heel erg veel losse eindjes en rare dingetjes in de hoofdsite:

http://www.innovatiefnederland.nl

Ik kan niet echt dingen vinden die mij 100% zekerheid geven, maar raar gevoel geeft de site wel..

Heel veel links komen bijvoorbeeld hier uit (veel aanmeld links):

http://www.innovatiefnede...tion=com_contact&Itemid=3

Wat mij erg het idee geeft dat de site eronder in elkaar geflanst is om een een betrouwbaardere indruk te verwerven.

edit: wat ook nog een optie is is dat deze site gewoon gehacked is en daar de shop op is gezet. Er draait namelijk een antieke joomla versie op.

edit2: Verder is het natuurlijk nogal vreemd dat je geen kleur kan kiezen en dat ze ook de 16GB (en 8GB for that matter) niet aanbieden :)

edit3: Ow ze hebben wel de oude 3G 16GB voor het leuke prijsje van 295 euro :+
http://innovatiefnederlan...one-3g-16gb-topprijs.html

[ Voor 70% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wian schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:51:
Het adres, telefoonnummer, fax nummer, kvk nummer en bankrekeningnummer staat ook gewoon op de site: http://innovatiefnederland.nl/shop/customer-service
De site is ergens november 2008 geregistreerd. Dus het is vrij nieuw allemaal. Voor 575 kan niemand (buiten de officiele verkoopkanalen) de iPhone 3GS 32GB aanbieden zonder verlies te lijden.
De site geeft mij geen goed gevoel. Het is allemaal te vaag en een soort vreemde combinatie van webwinkel en informatiekanaal.
Advies: niet doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:08:
[...]

De site is ergens november 2008 geregistreerd. Dus het is vrij nieuw allemaal.
Datum registratie 12-08-2003

Maar verder het je gelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je kan betalen met paypal, en die pagina is wel officieel, beveiligd en al.

Word het daarmee niet iets safer?

klinkt wel heel ongeloofwaardig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er werd gisteren (ja, advertentie is nu weg) een iPhone 3G s aangeboden op marktplaats.... voor €145,-
Dus ik heb even contact opgenomen met die man, hij zegt:
"Alle telefoons zijn NIEUW, hebben Dutch-Menu. Zijn alle originele accessoires, internationale garantie (2 jaar). 100% ORIGINAL / AUTHENTIC / geen imitatie!
Ik heb 25 mobiele telefoons beschikbaar voor verkoop.
Vertel me precies hoe veel telefoons die u wilt kopen of in de volgende e-mail Ik kan u een lijst met prijzen."

Ik vertrouw dit niet helemaal... Ik heb dan ook terug gemaild vanwaar die prijs zo laag is.

Weet iemand misschien hoe ik kan zien of het om een ectie iPhone 3G s gaat?

Koos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Lijkt mij erop dat je hier te maken hebt met types die ook zo vaak op Kassa en Radar geweest zijn:
  • Niet bestaand bedrijf,
  • Op het adres komt al maanden niemand meer,
  • etc etc etc
Ik zou er niks kopen, de paypal garantie is ook maar een vorm van schijnveiligheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:28:

Koos ;)
De prijs ;)

Bosmonster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:28:
Er werd gisteren (ja, advertentie is nu weg) een iPhone 3G s aangeboden op marktplaats.... voor €145,-
Dus ik heb even contact opgenomen met die man, hij zegt:
"Alle telefoons zijn NIEUW, hebben Dutch-Menu. Zijn alle originele accessoires, internationale garantie (2 jaar). 100% ORIGINAL / AUTHENTIC / geen imitatie!
Ik heb 25 mobiele telefoons beschikbaar voor verkoop.
Vertel me precies hoe veel telefoons die u wilt kopen of in de volgende e-mail Ik kan u een lijst met prijzen."

Ik vertrouw dit niet helemaal... Ik heb dan ook terug gemaild vanwaar die prijs zo laag is.

Koos ;)
Zie mijn bijdrage elders op dit forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Vinden op geheel eigen wijze een nieuwe betaalmethode van ebay uit,
Dat is geen nieuwe betaalmethode van eBay. Zij bieden al eeuwen escrow services aan (nou ja, via approved third parties dan). (http://pages.ebay.com/help/pay/escrow.html)

Maar meestal sturen die oplichters je naar een andere (natuurlijk fake) escrow service.

Edit: ow.. dat was een ander topic.. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Heb geen idee of dit een betrouwbare site is (twijfel zelf ook, vandaar dat ik de discussie hier heb gestart) maar het is in ieder geval geen doorsnee Bulgaar of Nigeriaan die je altijd op marktplaats tegenkomt. Alle communicatie gaat in het Nederlands, hij reageert netjes op email. Hij heet Jurgen Weber, staat ook op linked-in (met foto) met verwijzing naar innovatiefnederland. Betaling is via paypall of credit card (op de site wordt ook ideal genoemd, maar dit is geen optie bij een bestelling). Afhalen is bespreekbaar, maar betaling moet vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
wian schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:44:
Heb geen idee of dit een betrouwbare site is (twijfel zelf ook, vandaar dat ik de discussie hier heb gestart) maar het is in ieder geval geen doorsnee Bulgaar of Nigeriaan die je altijd op marktplaats tegenkomt. Alle communicatie gaat in het Nederlands, hij reageert netjes op email. Hij heet Jurgen Weber, staat ook op linked-in (met foto) met verwijzing naar innovatiefnederland. Betaling is via paypall of credit card (op de site wordt ook ideal genoemd, maar dit is geen optie bij een bestelling). Afhalen is bespreekbaar, maar betaling moet vooraf.
Voor de rest klopt het inderdaad aardig, al kom je aardig wat losse eindjes en rarigheden tegen.

Maar het raarste zijn toch natuurlijk de prijzen :) Die zijn gewoon onmogelijk, simpel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:12:
[...]

Datum registratie 12-08-2003

Maar verder het je gelijk natuurlijk.
Klopt, maar die www.ijsselmonde-online.nl (de eigenlijke webshop) is van Date registered: 04-11-2008
Edit: de Webshop zit op beide URL's.

Wie nog mocht twijfelen: hier niet kopen en al helemaal niet via marktplaats. In China hebben ze ook telefoons die identiek zijn aan een iPhone maar dan geen Apple erop hebben staan maar Napple of zoiets. Die troep verkopen ze misschien wel via marktplaats maar grootste kans is dat je niet eens zo'n nepper krijgt via marktplaats maar gewoon helemaal niets.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:37
Yor schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:29:
Lijkt mij erop dat je hier te maken hebt met types die ook zo vaak op Kassa en Radar geweest zijn:
  • Niet bestaand bedrijf,
  • Op het adres komt al maanden niemand meer,
  • etc etc etc
Ik zou er niks kopen, de paypal garantie is ook maar een vorm van schijnveiligheid..
Hmm lijkt me inderdaad geen zuivere koffie...
Het kantoor waar ze het op hun site over hebben *klik*
Is nou niet echt een kantoor waar een aantal vrijwilligers werken lijkt me...
Zie google maps streetview ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon onzin dus, en dan hoeft er ook niet meer over gesproken te worden dunkt me?

Ik kreeg bericht van iPhonemonster dat ze genoodzaakt waren om de prijzen met 80,- te verhogen:
Let op: Wegens het geringe aanbod van iphones worden de inkoopkosten en transactiekosten per toestel hoger. Als gevolg daarvan zijn wij genoodzaakt om onze prijzen te verhogen. Alle bestellingen gedaan tot 28 juni 2009 om 13:30 worden geleverd tegen het oude tarief. Na dit tijdstip is het nieuwe tarief van toepassing, hierop wordt onder geen enkel beding van afgeweken. Al is een prijsverhoging zo vervelend, iPhoneMonster.nl blijft gemiddeld gezien nog steeds 90 euro goedkoper dan de concurrenten.

Voor de rest nog shops waar ze los te koop zijn, prop ik het in de TS!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik ben pas sinds zondag terug in 't land (Belgie) en vandaag waren ze al uitverkocht. (Oost-Vlaanderen)
Ik sta nu op een reservatielijst en donderdag gingen er nieuwe binnen komen! Dus nog even afwachten.
3G modelletjes waren er nog wel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:29:
Gewoon onzin dus, en dan hoeft er ook niet meer over gesproken te worden dunkt me?

Ik kreeg bericht van iPhonemonster dat ze genoodzaakt waren om de prijzen met 80,- te verhogen:
Let op: Wegens het geringe aanbod van iphones worden de inkoopkosten en transactiekosten per toestel hoger. Als gevolg daarvan zijn wij genoodzaakt om onze prijzen te verhogen. Alle bestellingen gedaan tot 28 juni 2009 om 13:30 worden geleverd tegen het oude tarief. Na dit tijdstip is het nieuwe tarief van toepassing, hierop wordt onder geen enkel beding van afgeweken. Al is een prijsverhoging zo vervelend, iPhoneMonster.nl blijft gemiddeld gezien nog steeds 90 euro goedkoper dan de concurrenten.

Voor de rest nog shops waar ze los te koop zijn, prop ik het in de TS!?
Was wel te verwachten. De prijzen die exporteurs rekenen zijn een stuk hoger geworden door het geringe aanbod en de hoge vraag (kijk maar naar ISP). Hij had wel in de voorwaarden staan overigens dat als de prijzen verhoogd werden dit alleen voor nieuwe bestellingen zou gelden.

Gelukkig heb ik afgelopen donderdag besteld voor 879 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 10:09
Bosmonster schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:06:
[...]

Was wel te verwachten. De prijzen die exporteurs rekenen zijn een stuk hoger geworden door het geringe aanbod en de hoge vraag (kijk maar naar ISP). Hij had wel in de voorwaarden staan overigens dat als de prijzen verhoogd werden dit alleen voor nieuwe bestellingen zou gelden.

Gelukkig heb ik afgelopen donderdag besteld voor 879 :P
Heb ook vorige week besteld bij IPM en kreeg vandaag bericht dat hij opgestuurd is. Zou er dus morgen moeten zijn, ik ben benieuwd. Kreeg donderdag nog een e-mail dat het 2-3 weken zou duren, dus als dat werkelijk maar 5 dagen is, is ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:41:
[...]

Dat per post opsturen zou in theorie, na overleg, moeten kunnen. Overigens valt nog te bezien of Apple NL niet ook de reparatie wil uitvoeren of zelfs moet uitvoeren o.g.v. Europees recht (het verlenen van garantie in enkel het EU land van aankoop zou een beperking op het vrij verkeer van goederen kunnen inhouden). Zie apart topic Wettelijke internationale garantie op de iPhone of niet? Maar los hiervan zal Apple NL vermoedelijk wel service verlenen. Ook mensen die verhuizen vanuit Italie of Belgie e.d. zullen ze vermoedelijk niet in de kou laten staan.
Zoals ook in het andere topic ( Bob Popcorn in "[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 21" ) gemeld, verzorgt T Mobile de afhandeling van de garantie gevallen voor Apple in NL. Het terugsturen van een import exemplaar van de 3G leidde in ieder geval tot een directe retourzending met een brief van Tmobile erbij.(zonder reparatie)

[ Voor 4% gewijzigd door Azqi op 29-06-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 09:48
Azqi schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:24:
[...]

Zoals ook in het andere topic ( Bob Popcorn in "[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 21" ) gemeld, verzorgt T Mobile de afhandeling van de garantie gevallen voor Apple in NL. Het terugsturen van een import exemplaar van de 3G leidde in ieder geval tot een directe retourzending met een brief van Tmobile erbij.(zonder reparatie)
je moet een import exemplaar ook niet naar tmobile sturen maar gewoon naar de apple shop. apple moet dat ding repareren niet tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Soeski schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:19:
[...]

Heb ook vorige week besteld bij IPM en kreeg vandaag bericht dat hij opgestuurd is. Zou er dus morgen moeten zijn, ik ben benieuwd. Kreeg donderdag nog een e-mail dat het 2-3 weken zou duren, dus als dat werkelijk maar 5 dagen is, is ik blij :)
Ow dat is goed nieuws :) Wanneer had jij hem besteld vorige week? Ik donderdag middag pas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets zouden ze hier ook moeten hebben :) http://www.engadget.com/2...p-on-iphone-3gs-availabi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 10:09
Bosmonster schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:43:
[...]

Ow dat is goed nieuws :) Wanneer had jij hem besteld vorige week? Ik donderdag middag pas :/
Vorige week zondagavond; 21 juni. Kreeg toen 24 juni een e-mail dat de levertijd 2-3 weken zou zijn. Altijd spannend, vooruit betalen bij een toko die je niet kent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Soeski schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:12:
[...]

Vorige week zondagavond; 21 juni. Kreeg toen 24 juni een e-mail dat de levertijd 2-3 weken zou zijn. Altijd spannend, vooruit betalen bij een toko die je niet kent...
Yeah vond ik ook, maar goede verhalen gehoord tot nu toe over hem en hij communiceert goed. En het feit dat jij nu uitgeleverd krijgt neemt het beetje vrees dat ik had ook weg :)

Ik zal nog wel minimaal 2 weken moeten wachten vrees ik, maar goed, dat wist ik van te voren :P Had ik maar niet zo stom moeten zijn op de prijzen van ISP te wachten :P Voor 170 euro verschil wil ik wel 3 weekjes wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[iPhone 3GS] Zakelijk btw-vrij importeren vanuit Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super! Zet 'm er even bij in de TS, en dan blijft dit specifieke topic lekker ontopic! Dank!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.