dangerpaki schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:42:
[...]
ik denk dat de simlock binnenkort wel snel te verwijderen zal zijn. dollar koers is momenteel inderdaad wel handig. als je het pakje op laat sturen als gift dan is er geen probleem geloof ik. ik zit zelf volgende week in de VS. met de huidige koers zou de 16gb versie nog zelfs onder de 430 euro grens komen en zou je die dus zo kunnen invoeren zonder overige belastingen te betalen als ik het goed heb.
ik hoop intussen natuurlijk dat de dollar koers een flinke klap krijgt tegen volgende week zodat ik lekker goedkoop kan shoppen daaro.
Jij denkt, maar weet niets zeker. Er valt dus niets over te vertellen. Ook over iPhone Software 3.1 die over ongeveer 2 maanden uitkomt is niets bekend. Als daar weer een baseband verandering in zit is het maar weer afwachten.
En het "Pakje opsturen als Gift" truukje trappen ze bij de douane al lang niet meer in. Alle pakjes uit Amerika staat Gift op

Ze trekken je pakje open en zoeken naar een aankoopbewijs. Is die er niet? Dan krijg je een brief thuis met de vraag of je het aankoopbewijs wilt opsturen/faxen zodat hij ingeklaard kan worden.
Ik zit niet uit mijn net te lullen want ik heb het 2 jaar terug met de eerste iPhone uit Amerika meegemaakt.
Als je zelf persoonlijk naar Amerika gaat is het wel wat makkelijker. De waarde van goederen die je mee mag nemen is kort geleden ook omhoog gegaaan.
Maar zoals ik zei: Via de post blijft het een groot risico om je eerst zo voordelige iPhone een stuk duurder te maken.
Bosmonster schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:59:
[...]
Waarom haal je er dan niet eentje in belgie? Veel goedkoper en ook nog simlockvrij. Prepaid in een iPhone is niet echt lekker, want dan kun je nauwelijks gebruik maken van internet (en is je iPhone vrij nutteloos). En wie weet duurt het nog een half jaar voor er een unlock komt..
http://blog.iphone-dev.org/
De jailbreak die ze nu hebben werkt niet meer met de 3.1 firmware en de unlock waren ze uberhaupt nog mee bezig. De 3.0 firmware is verder aardig buggy, dus zou wel willen kunnen upgraden persoonlijk, ipv vast te zitten aan oude firmware door een unlocked toestel...
Waarom is een iPhone met Prepaid nutteloos? Ik ben sinds gister ook overgestapt van Abonnement naar Prepaid.
Tegenwoordig kun je namelijk bij Prepaid ook onbeperkt internet inschakelen voor 9,50 per maand.
Hi is hier mee begonnen volgens mij, alleen heeft zeer traag internet.
Ik zit momenteel bij Vodafone. Die werkt met BloX. Zodra je je Onbeperkt Internet BloX inschakeld wordt er 9,50 van je beltegoed afgeschreven. Aan het eind van de maand krijg je een berichtje en kun je aangeven dat hij de volgende maand automatisch doorgaat (mits je op dat moment 9,50 beltegoed hebt).
Je hebt dan dus net als bij een abonnement 3,6Mbit Onbeperkt internet op een Prepaid kaartje. Ideaal
[
Voor 30% gewijzigd door
Saeverix op 02-07-2009 10:11
]
People who live in glass houses shouldn't throw stones.