[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
De website : http://www.unlockjeiphone.nl/index.html , werkt dat ook op de 3Gs ?
Er staat overal : OS 3.0 e.d, maar dat kan ook een addertje zijn omdat het niet op de 3Gs werkt.
Kennis van me heeft nu t-mobile lock, maar wil dus vodafone abbo :o
Iemand al ervaringen mee ? :),

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
SanderPS3 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:33:
De website : http://www.unlockjeiphone.nl/index.html , werkt dat ook op de 3Gs ?
Er staat overal : OS 3.0 e.d, maar dat kan ook een addertje zijn omdat het niet op de 3Gs werkt.
Kennis van me heeft nu t-mobile lock, maar wil dus vodafone abbo :o
Iemand al ervaringen mee ? :),
Dat is een unlocksimkaart. Niet aan beginnen. Bovendien komt binnen korte tijd de software unlock beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Is het nou zo dat je garantie hebt op je iPhone als je hem in Belgie met creditcard betaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrsRossi schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:35:
Is het nou zo dat je garantie hebt op je iPhone als je hem in Belgie met creditcard betaald? :)
Sommige creditcards bieden een verzekering van (meestal) 180 dagen. Dit is iets anders dan garantie. Fabrieksgarantie krijg je van Apple. Verder heb je nog 2 jaar wettelijke garantie richting de verkoper (Mobistar of een andere verkoper).
Let op: niet alle creditcards bieden een aankoopverzekering.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MrsRossi schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:35:
Dat kan je niet zo makkelijk stellen. Als ik met m'n Master Card betaal niet, maar m'n Visa heeft wel weer een verzekering e.d. erop.
Maar zelfs dan moet je wel goed de voorwaarden van je CC lezen (daar staat dit natuurlijk gewoon in).
Bij ICS ben je verzekerd tegen verlies diefstal of beschadiging. Maar beschadiging die onder de garantie van het product valt wordt niet gedekt door de verzekering. En ookal heb je je telefoon in België gekocht en krijg je misschien in Nederland geen garantie, zou een defect onder de fabrieksgarantie vallen en krijg je een reparatie dus niet via je CC maatschappij vergoed.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Apple biedt een wereldwijde garantie voor één jaar. Je kan daar onder Europees recht nog twee jaar van maken, eventueel, maar dat is met moeilijk doen.

http://store.apple.com/Ca...es/worldwidewarranty.html

Je kan met je kapotte iphone dus binnen een jaar altijd naar een reseller gaan en 'm daar onder garantie laten repareren, waar je het ding ook hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:58
Nee, Apple heeft de reparatie uitbesteedt aan de operators. Hierdoor kan je met een Belgische iPhone alleen bij Mobistar aankloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Ja, wat is het nou? :P Kun je met een uit België aangeschafte iPhone naar een Apple Premium Reseller voor fabrieksgarantie?

De één zegt van wel, en de ander zegt van niet... Heeft iemand toevallig ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

MrsRossi schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:26:
Ja, wat is het nou? :P Kun je met een uit België aangeschafte iPhone naar een Apple Premium Reseller voor fabrieksgarantie?

De één zegt van wel, en de ander zegt van niet... Heeft iemand toevallig ervaring?
Bij mijn aankopen afgelopen vrijdag bij mobistar vertelde de dame mij dat de garantie geclaimd kan worden bij mobistar en apple stores. Wat ervan klopt, weet ik niet. Ik weet wel dat ik met mijn belgische iPhone 2 jaar garantie heb ipv 1 hier in NL.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Over wel of geen internationale garantie zijn een hoop discussies gevoerd.
Vooral in het begin van dat soort discussies roept iedereen maar wat dus dat helpt niemand verder.
In een hele hoop losse topics en in de verschillende iPhone-topics is een hoop hierover geschreven, dus zullen we niet weer van voor af aan beginnen en het centraal houden :P

[ Voor 66% gewijzigd door fsfikke op 29-06-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Weet iemand hoe het zit met de voorraad op dit moment in België met de3GS?

Iemand gisteren nog eentje gekocht in België en beet gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 11:53
alwaysleft schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 07:14:
Weet iemand hoe het zit met de voorraad op dit moment in België met de3GS?

Iemand gisteren nog eentje gekocht in België en beet gehad?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Op verschillende sites hoor ik dingen als "Woensdag weer nieuwe levering" enzo...
Ik wil eigenlijk ook deze week ff naar Belgie rijden en eentje scoren. Heb vorige week met oude 2G iPhone verkocht en ben gewoon onwennig. Heb mijn oude Samsung D600 uit de kast gepakt, maar wat een ellende als je een iPhone gewend bent.

Mobistar is zo moeilijk te bereiken vind ik... Maar wil wel zeker weten eentje op voorraad hebben ergens, anders rijdt ik voor niets 2,5 uur heen en terug. :(
Het schijnt ook dat Switch ze ook verkoopt, alleen die zijn net zo onduidelijk over de voorraad.

[ Voor 6% gewijzigd door Saeverix op 30-06-2009 10:29 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb net nog wat zitten bellen naar Belgie maar ze zijn er in een bereik van 60 km van Eindhoven allemaal door heen. Iemand een idee hoe het in Italie zit? Voor €50,- vlieg ik er wel even naar toe. Hij is daar wel €15,- duurder.

http://www.apple.com/it/retail/iphone/availability.html

[ Voor 42% gewijzigd door Bartjeee op 30-06-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Bartjeee schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:34:
Heb net nog wat zitten bellen naar Belgie maar ze zijn er in een bereik van 60 km van Eindhoven allemaal door heen. Iemand een idee hoe het in Italie zit? Voor €50,- vlieg ik er wel even naar toe. Hij is daar wel €15,- duurder.

Heb zelf ook aan Italie zitten denken, alleen als je iPhone een defect krijgt zul je terug moeten naar Italie...
In dat geval rijdt ik liever even naar Belgie, toch een stukje dichterbij. En daarbij komt ook nog de geweldige taal waarin je moet proberen uit te leggen dat je iPhone niet meer functioneerd in Italie...

Ik had zelf eind deze week in de planning, maar ben bang dat het niet gaat lukken met de voorraad in Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Bartjeee schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:34:

Hij is daar 25 euro duurder, als je direct bij Apple koopt en 45 euro duurder bij Tim en Vodafone. Ik heb een nichtje die woont in Italië. Het is daar ook een drama. Het is echt niet zo dat de iPhone zo populair is bij Italiaanse klanten, maar ze worden vrijwel allemaal geëxporteerd over de hele wereld. Gelukkig kun je hem ook bij de online Apple Store bestellen en dan naar een adres in Italië laten bezorgen of dus bij een van de echte Apple Stores de beschikbaarheid online checken :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoy
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-06 18:17
Ik probeer al 2 dagen te bellen met Maasmechelen en met Lanaken.
Krijg bij allebei de winkels de bezettoon te horen. :X
Ik bel al zonder nummervermelding.

Hoop er toch snel eentje te bemachtigen.
Anders kijken of er vrijdag een te krijgen is in Antwerpen.
Ga daar toch met een stel vrienden naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vindt de losse prijs in NL wel erg voor prijsed gewoon bijna meer dan 200 euro invergelijking met belgie.

Dus ik denk als ik hem ga halen dan wordt dat in belgie, maar ik wacht eerst ff die hitte problemen af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de mogelijkheid om een iPhone 3G s uit Canada te laten meenemen door goede vrienden.
Zou het dan ook werken om te unlocken en te Jailbreaken zodat ik gewoon met een Telfort of Hi kan gebruiken, en alles?

HBBH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:28:
Ik heb nu de mogelijkheid om een iPhone 3G s uit Canada te laten meenemen door goede vrienden.
Zou het dan ook werken om te unlocken en te Jailbreaken zodat ik gewoon met een Telfort of Hi kan gebruiken, en alles?

HBBH
Zodra de software daarvoor uit is wel. Maar die is er momenteel nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:19:
vindt de losse prijs in NL wel erg voor prijsed gewoon bijna meer dan 200 euro invergelijking met belgie.

Dus ik denk als ik hem ga halen dan wordt dat in belgie, maar ik wacht eerst ff die hitte problemen af :)
Hmm, ik ben benieuwd of je zult slagen... Ik zou zelf graag ook ergens dit weekend een tripje maken naar België, maar ben bang dat ze daar door alle voorraden heen zullen zijn. Ik zal maar eens gaan bellen naar de MobiStar centers deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35
Leuk, heb ik een iPhone 3GS uit Belgie, wil ik um gaan verzekeren bij gsmverzekeren.nl kan dit niet omdat-ie in Belgie gekocht is :')

En in Belgie kun je alleen een verzekering krijgen als je aldaar woonachtig bent! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Op een forum gelezen dat je de iPhone 3gs ook gewoon via de Italiaanse online Apple Store kunt bestellen en met succes. Ik heb zojuist een bestelling gedaan van een zwarte 3gs 32gb voor 699 inclusief verzendkosten! Levering ergens tussen 3 en 6 juli aanstaande, ik ben benieuwd! :)

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:25
massari schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:45:
Op een forum gelezen dat je de iPhone 3gs ook gewoon via de Italiaanse online Apple Store kunt bestellen en met succes. Ik heb zojuist een bestelling gedaan van een zwarte 3gs 32gb voor 699 inclusief verzendkosten! Levering ergens tussen 3 en 6 juli aanstaande, ik ben benieuwd! :)
Oei, dat is geen geld. Als je hem hier dan ook nog kunt verzekeren is dat perfect.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
massari schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:45:
Ik hoop voor je dat het werkt. Volgens MacRumors forum worden de bestellingen inmiddels gedubbelcheckt op afleverplaatsen buiten Italië. Overigens komt de iPhone uit Nederland :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Hoop dat het werkt ja, ik heb inmiddels een orderbevestiging per mail binnengekregen.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outlandos schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:53:
Leuk, heb ik een iPhone 3GS uit Belgie, wil ik um gaan verzekeren bij gsmverzekeren.nl kan dit niet omdat-ie in Belgie gekocht is :')

En in Belgie kun je alleen een verzekering krijgen als je aldaar woonachtig bent! :/
Dat was dus al bekend:
CLB schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:25:
EDIT: Ook GSM-verzekeren.nl doet niet aan verzekering voor iPhones uit het buitenland?
Vraag me toch af hoe ze dit checken? IMEI codes ofzo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:30:
[...]

Zodra de software daarvoor uit is wel. Maar die is er momenteel nog niet.
Oke, en is het zeker dat die uitkomt? En zo ja op welk termijn?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:35:
[...]

Oke, en is het zeker dat die uitkomt? En zo ja op welk termijn?

Alvast bedankt!
Weet niemand.

http://blog.iphone-dev.org/

Al is mij niet helemaal duidelijk of de ultrasnow nou wel of niet werkt. Hun berichten zijn soms wat wazig.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Beste MrsRossi,

Garantie op iPhones gaat alleen via het verkooppunt. Als dit in België is moet je ook daar heen voor je garantie.

Met vriendelijke groet.

Robert

MacMe Groningen

Mweh... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

massari schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:22:
Hoop dat het werkt ja, ik heb inmiddels een orderbevestiging per mail binnengekregen.
Laat je hem op een NL adres berzorgen of op een Italiaans? Ik kan er nu namelijk niet meer voor kiezen om het in NL te laten berzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:57
SpeedfreakR schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:00:
[...]

Laat je hem op een NL adres berzorgen of op een Italiaans? Ik kan er nu namelijk niet meer voor kiezen om het in NL te laten berzorgen.
Bij mij ook niet, afleveradres entry velden zijn alleen voor Italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

SpeedfreakR schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:00:
[...]

Gewoon in Nederland bij mij thuis. Tussen vrijdag 3 juli en maandag 6 juli zou hij hier moeten arriveren.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:57
@massari

Heb jij via de tel. besteld? Ik probeer online mijn afleveradres NL te maken maar dat lukt niet.

Hoe heb jij het precies gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Check: http://www.iphoneclub.nl/...ag-gewoon-aangekomen.html

Order is nog wel actief, maar voor hoe lang? Ik hoop dat het doorgaat, anders wordt het toch weer een ritje Antwerpen binnenkort.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
Heb zojuist van IPM de iPhone geleverd gekregen.
Let op; hij wordt aangetekend verstuurd en toch heeft de TNT man gewoon het pakje aan een collega van mij afgegeven, die ervoor getekend heeft. Erg vreemd en dus niet betrouwbaar!
Het apparaat werkt echter goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Ben vandaag in Antwerpen geweest, wilde er toch al even heen om het eens te bekijken, maar helaas met lege handen weer naar huis.

Ben bij alle winkels op de Meir langs geweest, maar niemand had ze en de eerste leverdatum was met twee weken en de laatste ruim een maand. Denk dus dat ik voorlopig niet nog een keer ga, eerst maar eens zorgen dat er eentje gereserveerd wordt. Heb dat vandaag niet gedaan, want de meeste winkels willen gelijk 50 - 100 euro hebben als je wilt reserveren... En daar houd ik niet zo van, dus ik ga volgende maand nog wel een keertje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 10:48
Mikey NL schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:07:
Ben vandaag in Antwerpen geweest, wilde er toch al even heen om het eens te bekijken, maar helaas met lege handen weer naar huis.
[...]
Was afgelopen zaterdag helaas ook al het geval, helemaal niets... Maar voor mij wilden ze niet eens reserveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:34

Japie.G

Colour Classic

massari schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:57:
Check: http://www.iphoneclub.nl/...ag-gewoon-aangekomen.html

Order is nog wel actief, maar voor hoe lang? Ik hoop dat het doorgaat, anders wordt het toch weer een ritje Antwerpen binnenkort.
ook gedaan! Ben benieuwd! Zou wel mooi wezen!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Wel handig dat ie thuis komt voor dat geld vanuit Italie, maar ik rij liever naar Belgie denk ik.

1. Langere garantie (2 jaar)
2. Makkelijker te bereiken en de taal te spreken ivm garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de zekerheid, klopt het dat als ik een iphone door iemand mee laat nemen uit Canada, dat hieraan geen abonnement verbonden is? Dus enkel de iPhone 3G s 16 GB voor $199,-

HBBH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm beetje realistisch nadenken misschien? Voor 199 Canadese dollar heb jij geen losse iPhone
(Canada heeft naar mijn weten zelfs 3 jarige abonnementen)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je ze ook uit Engeland kunnen halen, zoals mensen hierboven dat uit Italië doen?
In Engeland koop je de iPhone 3GS los voor (omgerekend) 517,04 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

overigens:

Als je via T-Mobile de iPhone 3GS16 gb bestelt is ie voor 99,99 te krijgen bij een myfaves 20 abbo 2 jaar.

24 x 20 is 480 euro, plus de 100 euro aanschafkosten, heb je hem voor 580. Abbo gooi je weg/koop je af, e voila!

Alleen die simlock dan. Maar dat zal een kwestie van tijd wezen denk ik! Lijkt me altijd een betere optie dan zo'n ding in Amerika of een ander gelocked land te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:28:
Zou je ze ook uit Engeland kunnen halen, zoals mensen hierboven dat uit Italië doen?
In Engeland koop je de iPhone 3GS los voor (omgerekend) 517,04 pond.
Er zit wel een O2 simlock op, maar ze hebben een PAYG (prepaid) uitvoering :)
Japie.G schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:33:
overigens:

Als je via T-Mobile de iPhone 3GS16 gb bestelt is ie voor 99,99 te krijgen bij een myfaves 20 abbo 2 jaar.

24 x 20 is 480 euro, plus de 100 euro aanschafkosten, heb je hem voor 580. Abbo gooi je weg/koop je af, e voila!

Alleen die simlock dan. Maar dat zal een kwestie van tijd wezen denk ik! Lijkt me altijd een betere optie dan zo'n ding in Amerika of een ander gelocked land te halen.
Dat is meer iets voor het abonnementen topic. Maar is dat met verlenging of via een derde?

[ Voor 47% gewijzigd door Hoedje op 30-06-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Hoedje schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:34:
[...]

Er zit wel een O2 simlock op, maar ze hebben een PAYG (prepaid) uitvoering :)

[...]

Dat is meer iets voor het abonnementen topic. Maar is dat met verlenging of via een derde?
Oh sorry! Zie nu pas dat dat met contractvernieuwing is! Nevermind dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je een iPhone uit Italië of Engeland haalt, wat vul je dan in bij de postcode in de Apple Online Store?
Een Nederlandse postcode wordt afgewezen, niet het juiste formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:41:
Maar als je een iPhone uit Italië of Engeland haalt, wat vul je dan in bij de postcode in de Apple Online Store?
Een Nederlandse postcode wordt afgewezen, niet het juiste formaat.
VAC 00000

werkt, ik heb bevestigingsmail gehad!

3 adresvelden:

Straat+nummer
postcode
Olanda/The Netherlands

en dan bij VAC 00000 invullen.

Je vult dus je adres gegevens in bij de 'extra info' velden.

[ Voor 6% gewijzigd door Japie.G op 30-06-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japie.G schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:45:
[...]

VAC 00000

werkt, ik heb bevestigingsmail gehad!

3 adresvelden:

Straat+nummer
postcode
Olanda/The Netherlands

en dan bij VAC 00000 invullen.

Je vult dus je adres gegevens in bij de 'extra info' velden.
Thanks! Ga ik eens proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japie.G schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:37:
[...]

Oh sorry! Zie nu pas dat dat met contractvernieuwing is! Nevermind dus..
Dat de iPhone 3Gs nog niet gejailbreakt kan worden weet ik, maar kan hij al wel simlockvrij gemaakt worden (unlock)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:49:
[...]

Dat de iPhone 3Gs nog niet gejailbreakt kan worden weet ik, maar kan hij al wel simlockvrij gemaakt worden (unlock)?
Nee. Om hem te unlocken moet je hem eerst jailbreaken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japie.G schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:33:
overigens:

Als ik op de site van T-Mobile deze combinatie wil nemen krijg ik een veel hogere prijs voor de iPhone te zien, 440,30 euro. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: offtopic. Verplaatst naar Abonnementen.

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Heb een bestelling geplaatst in de Italiaanse Apple store, ben benieuwd. Zal jullie op de hoogte houden.

Afbeeldingslocatie: http://geven.mine.nu/got/iphone_italia.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:49:
[...]

dat de iPhone 3Gs nog niet gejailbreakt kan worden weet ik, maar kan hij al wel simlockvrij gemaakt worden (unlock)?
die jailbreak gaat er zeker komen, kwestie van tijd, maarrrrrrrrrrrrrrrrrr kan iedereen t jailbreaken/unlocken afraden. ben 1e generatie gebruiker (juli 2007) en ook 1 vd eersten die em unlocked heeft. bij elke firmware upgrade moet je altijd wachten tot de jailbreak is geprogrammeerd. daarna moet je nog eens 2 weken wachten om te zien of de jailbreak op een juiste manier werkt. liet eerst anderen pielen met de unlock en als de berichten goed waren, ging ik pas over tot n firmware-update.

helaas zijn er veel prutsers geweest (oa. ZiPhone) die je baseband/iphone behoorlijk hebben opge@#$&.
dit was veel later pas bekend en dan had je ZiPhone al gebruikt en was de schade al daar.

verder heeft apple iets ontdekt in de unlockmethoden waarmee ze deze iphones "tegen" konden werken. mijn WIFI doet t bijvoorbeeld maar 2 min, daarna verdwijnt tie uit de lucht. dit gebeurt veel met iphones die in aug 2007 zijn unlocked en heb ik nooit meer goed gekregen.
apple zit ook niet stil en weten dat de iphones gehackt zullen worden en zij zullen weer op hun beurt iets verzinnen om 'ons' te pesten...

elke keer wachten en pielen met unlocken was de moeite waard in 2007; je kon de iphone zonder abo en helft vd nederlandse prijs krijgen. maar op het ogenblik is het absoluut niet meer de moeite waard: koop n simlock-vrij toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Executor16 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:48:
Wel handig dat ie thuis komt voor dat geld vanuit Italie, maar ik rij liever naar Belgie denk ik.

1. Langere garantie (2 jaar)
2. Makkelijker te bereiken en de taal te spreken ivm garantie.
volgens mij kan je gewoon naar de applestore als dat ding van de applestore afkomt lijkt me.
en europa heb je sowieso wettelijk 2jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nm

[ Voor 104% gewijzigd door Bosmonster op 01-07-2009 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Als ik een iphone 3GS via de italiaanse applestore bestel, kan deze dan in NL worden afgeleverd? En hoe zit het met de taalinstellingen, zit de nederlandse taal er ook bij?

En binnen welke termijn wordt de telefoon geleverd?

Thanks voor het beantwoorden van m'n vragen, maar daar ik op het werk zit kan ik niet het hele topic doorspitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Fratti schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:27:
Als ik een iphone 3GS via de italiaanse applestore bestel, kan deze dan in NL worden afgeleverd? En hoe zit het met de taalinstellingen, zit de nederlandse taal er ook bij?

En binnen welke termijn wordt de telefoon geleverd?

Thanks voor het beantwoorden van m'n vragen, maar daar ik op het werk zit kan ik niet het hele topic doorspitten :(
Daar hoef je niet het hele topic voor door te spitten, maar slechts een paar posts voor terug te kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Amsterdamski schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:46:
[...]
*betoog tegen jailbreak & unlock*

elke keer wachten en pielen met unlocken was de moeite waard in 2007; je kon de iphone zonder abo en helft vd nederlandse prijs krijgen. maar op het ogenblik is het absoluut niet meer de moeite waard: koop n simlock-vrij toestel!
Zo erg is het nou ook allemaal weer niet. Daarnaast is Apple juist helemaal niet zo actief bezig om het allemaal te blokkeren anders was er nooit zo snel een jailbreak voor de 3GS mogelijk, dan hadden ze wel weer nieuwe (hardwarematige) barriéres opgeworpen.

Er zijn ook genoeg mensen met een eerste generatie iPhone die nergens problemen mee hebben (ik, ik, ik!).

Neemt niet weg dat ik je advies om simlockvrij te kopen in plaats van zelf unlocken ook aan iedereen zou willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, foutje... :o

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Bosmonster schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:30:
[...]

Daar hoef je niet het hele topic voor door te spitten, maar slechts een paar posts voor terug te kijken :X
Gedaan, en toch blijft mijn vragen open. Dus als je het antwoord heb graag je reactie want aan je comment heb ik helaas niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Fratti schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:52:
[...]

Gedaan, en toch blijft mijn vragen open. Dus als je het antwoord heb graag je reactie want aan je comment heb ik helaas niets.
Er staat verdorrie een screenshot van een bestelscherm 2 posts boven je, met daarin al antwoord op 2 van je drie vragen...

Ja je kunt naar NL shippen, maar niemand weet nog of het momenteel nog goed afgehandeld wordt. (Al zeggen sommigen dat ze NL niet kunnen kiezen bij het bestellen..) Kun je natuurlijk zelf makkelijk even bekijken...

De levertijd staat ook netjes in die screenshot.

En alle iPhones zijn hetzelfde en ondersteunen alle talen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 01-07-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Bosmonster schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:55:
[...]

Er staat verdorrie een screenshot van een bestelscherm 2 posts boven je, met daarin al antwoord op 2 van je drie vragen...

Ja je kunt naar NL shippen, maar niemand weet nog of het momenteel nog goed afgehandeld wordt. (Al zeggen sommigen dat ze NL niet kunnen kiezen bij het bestellen..) Kun je natuurlijk zelf makkelijk even bekijken...

De levertijd staat ook netjes in die screenshot.

En alle iPhones zijn hetzelfde en ondersteunen alle talen.
Kijk dank voor je reactie, zo kan het dus ook. Gelukkig is mijn leidinggevende een italiaan dus zal hem even vragen om contact met Apple italie op te nemen om duidelijkheid te krijgen over de verzending.

Apple NL gaf aan dat bestellen kon, maar het afleveradres in italie moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 07-09 02:49
Fratti schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:00:
[...]

Kijk dank voor je reactie, zo kan het dus ook. Gelukkig is mijn leidinggevende een italiaan dus zal hem even vragen om contact met Apple italie op te nemen om duidelijkheid te krijgen over de verzending.

Apple NL gaf aan dat bestellen kon, maar het afleveradres in italie moest zijn.
Volgens dit topic is het gewoon mogelijk, zonder extra verzendkosten (zonder verzendkosten in z'n geheel) vanuit Italie een iPhone te leveren naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
Milenco schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:22:
[...]

Volgens dit topic is het gewoon mogelijk, zonder extra verzendkosten (zonder verzendkosten in z'n geheel) vanuit Italie een iPhone te leveren naar Nederland.
Er worden daar anders wel genoeg orders gecanceld, ze beginnen het een beetje door te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Fratti schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:00:
[...]

Kijk dank voor je reactie, zo kan het dus ook.
Niet zo belerend alsjeblieft, jij bent degene die te lui is 2 posts omhoog te scrollen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 01-07-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:04:
Uhm beetje realistisch nadenken misschien? Voor 199 Canadese dollar heb jij geen losse iPhone
(Canada heeft naar mijn weten zelfs 3 jarige abonnementen)
Waarom heb ik daar nergens anders over gelezen?
Ik heb al meerdere malen een complete prijslijst bekeken van mensen op andere fora, en daar stond niks over een abo? :?

HBBH (sorry voor berich paar boxes hierboven!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 18:11
Nou heb het ook nog maar even geprobeerd...ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
De iPhones uit de Italiaanse Apple Online Store worden gewoon vanuit NL verzonden. (vanuit bedrijf Syncreon Technology te Waalwijk) Dus ze gaan niet nog eens via een omweg uit Italië komen. (Alhoewel dat wel eens voorkwam bij de Duitsers 8)7 )

[ Voor 36% gewijzigd door dentify op 01-07-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Ben heel benieuwd of het bestellen in de Italiaanse store werkt. Mijn verwachtte verzenddatum staat op 4 dagen. Nou kan ik me herinneren van mijn iMac dat er 6 dagen stond terwijl hij na 3 dagen al op de post zat. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Bartjeee schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:11:
Ben heel benieuwd of het bestellen in de Italiaanse store werkt. Mijn verwachtte verzenddatum staat op 4 dagen. Nou kan ik me herinneren van mijn iMac dat er 6 dagen stond terwijl hij na 3 dagen al op de post zat. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Geduld mijn vriend... geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
dentify schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:58:
De iPhones uit de Italiaanse Apple Online Store worden gewoon vanuit NL verzonden. (vanuit bedrijf Syncreon Technology te Waalwijk) Dus ze gaan niet nog eens via een omweg uit Italië komen. (Alhoewel dat wel eens voorkwam bij de Duitsers 8)7 )
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Net gebeld naar een Apple Store in NL, service medewerker wist mij te vertellen dat garanties idd lopen via het verkooppunt. Dus besteld in Italie of Belgie is daar heen gaan, althans naar die Apple Store om de garantie te claimen. Geld ook voor online bestellingen in de Apple Store, dus als je via Apple Italie de iPhone scoort, loopt de garantie ook via Apple Italie.

Hierdoor toch maar besloten om het niet via Apple Italie te gaan proberen, rij over 2 weken wel naar Mobistar Turnhout, slechts een half uurtje hiervandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
pebbie schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:56:
Net gebeld naar een Apple Store in NL, service medewerker wist mij te vertellen dat garanties idd lopen via het verkooppunt. Dus besteld in Italie of Belgie is daar heen gaan, althans naar die Apple Store om de garantie te claimen. Geld ook voor online bestellingen in de Apple Store, dus als je via Apple Italie de iPhone scoort, loopt de garantie ook via Apple Italie.

Hierdoor toch maar besloten om het niet via Apple Italie te gaan proberen, rij over 2 weken wel naar Mobistar Turnhout, slechts een half uurtje hiervandaan.
dat kunnen ze wel zeggen bij apple maar volgens mij klopt dat niet helemaal. ik denk dat als jij een bon van apple hebt en een telefoon van apple dat ze er hier niet onderuit kunnen qua garantie. ze kunnen zeggen wat ze willen. maar dat het een geintegreerd systeem is met een achterliggende winkel is wel heel duidlelijk. komt bijvoorbeeld ook naar voren uit het feit dat je bestelling van de italiaanse website gewoon op je nederlandse applestore in de lijst komt te staan.

bedoel zelf sturen ze ook lekker effe een laptop uit hongkong op en moet ik wachten. en die kan gewoon hier bij apple voor de garantie naar toe. dus waarom zou dat niet met een iphone uit italie kunnen. alleen omdat jij hem zelf op de italiaanse website zou besteld hebben? dacht het niet. en je gelooft toch niet echt het verhaal dat tmobile zelf iphones zou repareren?

[ Voor 14% gewijzigd door dangerpaki op 01-07-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Als een product zowel verkocht wordt in NL als in andere landen en je heb het product gekocht in het buitenland dan moet de fabrikant gewoon garantie verlenen. Ze zullen je altijd als eerst verwijzen naar de dealer waar jij het product gekocht heb en moeilijk doen, maar er bestaat een wetgeving die de consument hiertegen beschermt en de fabrikant verplicht stelt om het product te herstellen als het nog binnen de garantie valt of zelfs in bepaalde gevallens soms daarbuiten.

Ik meen mij te herinneren dat er een groot artikel was gepubliceert in de gids van de consumentenbond maar hoe het exact zit weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Fratti schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:19:
Als een product zowel verkocht wordt in NL als in andere landen en je heb het product gekocht in het buitenland dan moet de fabrikant gewoon garantie verlenen. Ze zullen je altijd als eerst verwijzen naar de dealer waar jij het product gekocht heb en moeilijk doen, maar er bestaat een wetgeving die de consument hiertegen beschermt en de fabrikant verplicht stelt om het product te herstellen als het nog binnen de garantie valt of zelfs in bepaalde gevallens soms daarbuiten.

Ik meen mij te herinneren dat er een groot artikel was gepubliceert in de gids van de consumentenbond maar hoe het exact zit weet ik niet meer.
Daar hebben wel meer mensen last van.
Ik quote mezelf maar eens:
fsfikke schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:41:
Over wel of geen internationale garantie zijn een hoop discussies gevoerd.
Vooral in het begin van dat soort discussies roept iedereen maar wat dus dat helpt niemand verder.
In een hele hoop losse topics en in de verschillende iPhone-topics is een hoop hierover geschreven, dus zullen we niet weer van voor af aan beginnen en het centraal houden :P
Wettelijke internationale garantie op de iPhone of niet? lijkt me de meest geschikte plek om de discussie verder te voeren, maar kom dan wel met meer dan 'Ik denk dat...' of 'Volgens mij moeten ze...'.

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 01-07-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is best een interessante discussie, het probleem is alleen dat nog niemand ook maar één juridisch steekhoudend argument daarvoor heeft aangevoerd. Overigens wil ik jullie verwijzen naar Wettelijke internationale garantie op de iPhone of niet? om de discussie voort te zetten.

Edit: ah, er was nog een pagina :P

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 01-07-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Bartjeee schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:40:
Heb een bestelling geplaatst in de Italiaanse Apple store, ben benieuwd. Zal jullie op de hoogte houden.
[...]
Gisteren hetzelfde gedaan, kreeg zojuist een mailtje dat hij gecancelt zou zijn om dat het een ongeldige postcode zou zijn, toen ik echter naar de site ging stond er nog gewoon dat hij in verwerking was en dus snel me postcode aangepast van 00000 naar me eigen postcode met een 0 ervoor. Als ze namelijk al door hebben dat ie naar Nederland moet bij de UPS zullen ze daar ook wel begrijpen dat die postcode dan zonder die 0 ervoor is :P Hoop ik dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Rctworld schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:31:
[...]

Gisteren hetzelfde gedaan, kreeg zojuist een mailtje dat hij gecancelt zou zijn om dat het een ongeldige postcode zou zijn, toen ik echter naar de site ging stond er nog gewoon dat hij in verwerking was en dus snel me postcode aangepast van 00000 naar me eigen postcode met een 0 ervoor. Als ze namelijk al door hebben dat ie naar Nederland moet bij de UPS zullen ze daar ook wel begrijpen dat die postcode dan zonder die 0 ervoor is :P Hoop ik dan 8)7
Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Wanneer schrijft de Apple store het bedrag van de CC? Op het moment van aanschaf of op het moment van verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Bartjeee schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:20:
Wanneer schrijft de Apple store het bedrag van de CC? Op het moment van aanschaf of op het moment van verzending?
Ik hoop het laatste, anders ben ik inmiddels al 1200 euro lichter ;) Maar de CC gegevens worden volgens mij altijd op het moment van bestelling gecontroleerd en pas bij verzending daadwerkelijk verwerkt tot een afschrijving, bij betrouwbare winkels dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hmm, hem bestellen in de Applesotre Italie, daar zit toch geen risico aan eigenlijk? Hooguit dat hij verdwaalt in de post?
Kan ie niet geleverd worden om wat voor een redenen dan ook dan ben je toch geen geld kwijt voor niets?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben heel erg benieuwd of die bestelde iphones uit Italië ook echt aan komen.

Het lijkt mij dat apple dit op een of andere mannier wel controleert en dan tegen houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:19:

Het lijkt mij dat apple dit op een of andere mannier wel controleert en dan tegen houd
Ik denk dat ik morgen wel meer weet als ik mijn status mag geloven :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:19:

Op zich zal het Apple niet heel veel uitmaken want ze verdienen er wel op. Echter o.g.v. de afspraken die met T-Mobile zijn gemaakt kan het problemen geven in die zin dat T-Mobile dit niet leuk zal vinden en Apple er op zal aanspreken. Anderzijds, de mensen die nu via apple.com/it bestellen waren toch al van plan te importeren. Dus die klanten loopt T-Mobile niet echt mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Nou mijn order is gecancelled, :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjeee schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:12:
Nou mijn order is gecancelled, :/
Gewoon mailen en vragen waarom. Vertel ze maar dat je het verdelen van markten in strijd is met het Europees vrije verkeer van goederen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik heb net getracht een iphone te bestellen via de italiaanse applestore, maar m'n leidinggevende die italiaans is gaf aan dat het niet mogelijk was daar het alleen in italie bezorgd zal worden.

Factuuradres kan in NL zijn, maar bezorgadres kan alleen maar een italiaans adres zijn. Nu heb ik de mazzel dat hij over 2 weken naar italie gaat en er 1 voor mij meeneemt, maar hoe hebben jullie bovenstaande opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:22:
Ik heb net getracht een iphone te bestellen via de italiaanse applestore, maar m'n leidinggevende die italiaans is gaf aan dat het niet mogelijk was daar het alleen in italie bezorgd zal worden.

Factuuradres kan in NL zijn, maar bezorgadres kan alleen maar een italiaans adres zijn. Nu heb ik de mazzel dat hij over 2 weken naar italie gaat en er 1 voor mij meeneemt, maar hoe hebben jullie bovenstaande opgelost?
Kijk hier voor meer info: http://www.iphoneclub.nl/...ag-gewoon-aangekomen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

shit mijne is ook gecanceld!

Helaas, het was de poging waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
Hoedje schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:29:
Het is best een interessante discussie, het probleem is alleen dat nog niemand ook maar één juridisch steekhoudend argument daarvoor heeft aangevoerd. Overigens wil ik jullie verwijzen naar Wettelijke internationale garantie op de iPhone of niet? om de discussie voort te zetten.

Edit: ah, er was nog een pagina :P
Heb het stukje gevonden dat destijds in de gids van consumentenbond stond, zal het daar neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooren4321
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Ik wil graag een Iphone 3gs uit Amerika laten importeren dmv Ebay (door de dollar/euro verhouding scheelt dit aanzienlijk!) die simlock van AT&T valt binnenkort wel te verwijderen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Tooren4321 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:26:
Ik wil graag een Iphone 3gs uit Amerika laten importeren dmv Ebay (door de dollar/euro verhouding scheelt dit aanzienlijk!) die simlock van AT&T valt binnenkort wel te verwijderen neem ik aan?
Dat is momenteel alleen nog maar gokken. Er gaan al wat geruchten dat het al aardig lukt, maar niets is zeker.
Zou zonde zijn als je straks met een dure iPod Touch thuis zit...

Plus je hebt 90% kans dat je pakketje gepakt wordt bij de douane en dan moet je 19% BTW + Importheffing betalen. En dan is je iPhone ineens een stuk minder voordelig.

Via USPS verzenden heb je volgens mij al 99% kans dat ze je pakketje pakken en geld willen zien.
Via andere vervoersbedrijven als UPS heb je wel een mindere kans dat ze je pakje pakken, maar nog steeds te veel om op te gokken...

Maarja uiteindelijk moet je het zelf allemaal beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Saeverix schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:37:
[...]

Dat is momenteel alleen nog maar gokken. Er gaan al wat geruchten dat het al aardig lukt, maar niets is zeker.
Zou zonde zijn als je straks met een dure iPod Touch thuis zit...

Plus je hebt 90% kans dat je pakketje gepakt wordt bij de douane en dan moet je 19% BTW + Importheffing betalen. En dan is je iPhone ineens een stuk minder voordelig.

Via USPS verzenden heb je volgens mij al 99% kans dat ze je pakketje pakken en geld willen zien.
Via andere vervoersbedrijven als UPS heb je wel een mindere kans dat ze je pakje pakken, maar nog steeds te veel om op te gokken...

Maarja uiteindelijk moet je het zelf allemaal beslissen.
ik denk dat de simlock binnenkort wel snel te verwijderen zal zijn. dollar koers is momenteel inderdaad wel handig. als je het pakje op laat sturen als gift dan is er geen probleem geloof ik. ik zit zelf volgende week in de VS. met de huidige koers zou de 16gb versie nog zelfs onder de 430 euro grens komen en zou je die dus zo kunnen invoeren zonder overige belastingen te betalen als ik het goed heb.

ik hoop intussen natuurlijk dat de dollar koers een flinke klap krijgt tegen volgende week zodat ik lekker goedkoop kan shoppen daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Shit, de mijne is ook gecancelled:

Het verzendadres en/of de postcode zijn onjuist en/of ongeldig en daardoor kunnen we uw bestelling niet verwerken.

We verzoeken u vriendelijk om uw bestelling opnieuw te plaatsen, maar dan met en correct verzendadress en/of de juiste postcode.

Met vriendelijke groet,
De Apple Store

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Denk dat ik zelf afstap van het idee om er eentje in het buitenland te kopen, maar dat ik hier in NL bij 2Call of bij een andere shop een gesimlockte T-Mobile variant ga kopen, stop ik er voor de time-being een prepaid kaartje in en zodra de iPhone te unlocken valt, dan maak ik hem simlockvrij en zet er dan een simkaart met mijn huidige abo erin.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
massari schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:44:
Denk dat ik zelf afstap van het idee om er eentje in het buitenland te kopen, maar dat ik hier in NL bij 2Call of bij een andere shop een gesimlockte T-Mobile variant ga kopen, stop ik er voor de time-being een prepaid kaartje in en zodra de iPhone te unlocken valt, dan maak ik hem simlockvrij en zet er dan een simkaart met mijn huidige abo erin.
Waarom haal je er dan niet eentje in belgie? Veel goedkoper en ook nog simlockvrij. Prepaid in een iPhone is niet echt lekker, want dan kun je nauwelijks gebruik maken van internet (en is je iPhone vrij nutteloos). En wie weet duurt het nog een half jaar voor er een unlock komt..

De jailbreak die ze nu hebben werkt niet meer met de 3.1 firmware en de unlock waren ze uberhaupt nog mee bezig. De 3.0 firmware is verder aardig buggy, dus zou wel willen kunnen upgraden persoonlijk, ipv vast te zitten aan oude firmware door een unlocked toestel...

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
dangerpaki schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:42:
[...]

ik denk dat de simlock binnenkort wel snel te verwijderen zal zijn. dollar koers is momenteel inderdaad wel handig. als je het pakje op laat sturen als gift dan is er geen probleem geloof ik. ik zit zelf volgende week in de VS. met de huidige koers zou de 16gb versie nog zelfs onder de 430 euro grens komen en zou je die dus zo kunnen invoeren zonder overige belastingen te betalen als ik het goed heb.

ik hoop intussen natuurlijk dat de dollar koers een flinke klap krijgt tegen volgende week zodat ik lekker goedkoop kan shoppen daaro.
Jij denkt, maar weet niets zeker. Er valt dus niets over te vertellen. Ook over iPhone Software 3.1 die over ongeveer 2 maanden uitkomt is niets bekend. Als daar weer een baseband verandering in zit is het maar weer afwachten.

En het "Pakje opsturen als Gift" truukje trappen ze bij de douane al lang niet meer in. Alle pakjes uit Amerika staat Gift op :)
Ze trekken je pakje open en zoeken naar een aankoopbewijs. Is die er niet? Dan krijg je een brief thuis met de vraag of je het aankoopbewijs wilt opsturen/faxen zodat hij ingeklaard kan worden.
Ik zit niet uit mijn net te lullen want ik heb het 2 jaar terug met de eerste iPhone uit Amerika meegemaakt.

Als je zelf persoonlijk naar Amerika gaat is het wel wat makkelijker. De waarde van goederen die je mee mag nemen is kort geleden ook omhoog gegaaan.
Maar zoals ik zei: Via de post blijft het een groot risico om je eerst zo voordelige iPhone een stuk duurder te maken.
Bosmonster schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:59:
[...]

Waarom haal je er dan niet eentje in belgie? Veel goedkoper en ook nog simlockvrij. Prepaid in een iPhone is niet echt lekker, want dan kun je nauwelijks gebruik maken van internet (en is je iPhone vrij nutteloos). En wie weet duurt het nog een half jaar voor er een unlock komt..

De jailbreak die ze nu hebben werkt niet meer met de 3.1 firmware en de unlock waren ze uberhaupt nog mee bezig. De 3.0 firmware is verder aardig buggy, dus zou wel willen kunnen upgraden persoonlijk, ipv vast te zitten aan oude firmware door een unlocked toestel...
Waarom is een iPhone met Prepaid nutteloos? Ik ben sinds gister ook overgestapt van Abonnement naar Prepaid.
Tegenwoordig kun je namelijk bij Prepaid ook onbeperkt internet inschakelen voor 9,50 per maand.
Hi is hier mee begonnen volgens mij, alleen heeft zeer traag internet.

Ik zit momenteel bij Vodafone. Die werkt met BloX. Zodra je je Onbeperkt Internet BloX inschakeld wordt er 9,50 van je beltegoed afgeschreven. Aan het eind van de maand krijg je een berichtje en kun je aangeven dat hij de volgende maand automatisch doorgaat (mits je op dat moment 9,50 beltegoed hebt).

Je hebt dan dus net als bij een abonnement 3,6Mbit Onbeperkt internet op een Prepaid kaartje. Ideaal _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Saeverix op 02-07-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Saeverix schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:06:
[...]

Jij denkt, maar weet niets zeker. Er valt dus niets over te vertellen. Ook over iPhone Software 3.1 die over ongeveer 2 maanden uitkomt is niets bekend. Als daar weer een baseband verandering in zit is het maar weer afwachten.

En het "Pakje opsturen als Gift" truukje trappen ze bij de douane al lang niet meer in. Alle pakjes uit Amerika staat Gift op :)
Ze trekken je pakje open en zoeken naar een aankoopbewijs. Is die er niet? Dan krijg je een brief thuis met de vraag of je het aankoopbewijs wilt opsturen/faxen zodat hij ingeklaard kan worden.
Ik zit niet uit mijn net te lullen want ik heb het 2 jaar terug met de eerste iPhone uit Amerika meegemaakt.

Als je zelf persoonlijk naar Amerika gaat is het wel wat makkelijker. De waarde van goederen die je mee mag nemen is kort geleden ook omhoog gegaaan.
Maar zoals ik zei: Via de post blijft het een groot risico om je eerst zo voordelige iPhone een stuk duurder te maken.

[...]

Waarom is een iPhone met Prepaid nutteloos? Ik ben sinds gister ook overgestapt van Abonnement naar Prepaid.
Tegenwoordig kun je namelijk bij Prepaid ook onbeperkt internet inschakelen voor 9,50 per maand.
Hi is hier mee begonnen volgens mij, alleen heeft zeer traag internet.

Ik zit momenteel bij Vodafone. Die werkt met BloX. Zodra je je Onbeperkt Internet BloX inschakeld wordt er 9,50 van je beltegoed afgeschreven. Aan het eind van de maand krijg je een berichtje en kun je aangeven dat hij de volgende maand automatisch doorgaat (mits je op dat moment 9,50 beltegoed hebt).

Je hebt dan dus net als bij een abonnement 3,6Mbit Onbeperkt internet op een Prepaid kaartje. Ideaal _/-\o_
eh das toch super raar dat je kado wordt aangehouden en jij vervolgens een bon moet aanleveren. duh daarom heet het ook een kado, omdat je het van iemand anders krijgt en je niet weet wat het kost en je zeker geen bon hebt. maar ikhoor nog regelmatig van mensen die het zo aanpakken hoor en het gaat prima. misschien dat je net ongeluk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Bosmonster schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:59:
[...]

Dat geeft niet. De iPhone hoef ik niet te gebruiken om op internet te surfen. Deze zal ik meer gebruiken voor muziek, apps uit de Apple Store en om gewoon te bellen. Internetten doe ik dan wel via Wifi.

Een iPhone uit België is misschien wel goedkoper, maar niemand kan ons vertellen wanneer deze bij Mobistar weer op voorraad zijn.

Apple | Marantz | B&W

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.