Ik struin de halve dag het internet af

Loekie schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:09:
[...]
Het gaat toch om mobistar vestigingen? Ik vind het niet zo raar, als je een klant een abo met telefoon verkoopt heeft zo'n klant meer waarde dan wanneer deze alleen de telefoon verkoopt. Ik vind het zelfs redelijk coulant dat je het ding alsnog met accessoire pakket mee mag nemen,
Hoe zou jij het vinden als half Duitsland hier allen de 3GS opkopen, dat draag je naast de Duitsers ook de verkopende partij(hier T-mobile) na.
Klopt maar dat zal het zelfde zijn dat als je een TV koopt en hem alleen meekrijgt als je ook een DVDspeler koopt

Zoiets valt zover ik weet onder koppelverkoop, en dat
mag niet in België. Dat is immers de reden dat hij simlockvrij en zonder abonnement in de verkoop ligt.
NL / Accesoirepakket zijn overigens niet aan elkaar gerelateerd. Dat accessoire pakket kost overigens iets van 50 euro.
Spike_wolf schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:16:
Ik vind het idd niet kunnen dat je er alleen een mee mag nemen als je er andere zut bij koopt die je waarschijnlijk niet eens wil hebben

Jammer voor die Belgen dat wij kaaskoppen hun voorraden komen opkopen, maar daar kunnen wij niks aan doen, moeten zij maar boos zijn tegen Apple, en niet ons extra kosten op de hals gooien en anders wijgeren.
Al komt men uit verweggistan overgevlogen. Het is onbehoorlijk om mensen op basis van hun afkomst te weigeren, en voelt een beetje als discriminatie aan.
Overigens zijn sommige Mobistar vestigingen (of verkopers) schijnbaar niet zo, en krijg je hem gewoon mee. Nederlander of niet. Accessoire pakket of niet.
Men had gewoon voor goede bevoorrading moeten zorgen. Hebben ze niets geleerd van de vorige keren? Maar ja men zegt dat het de schuld is van Apple. Vraag me af waarom deze dan maar tussen 3 en 10 toestellen per levering meesturen aan de vestigingen. Je zou toch denken dat ze blij zijn met de run.
[
Voor 32% gewijzigd door
Sypher op 03-07-2009 20:19
]