Dat klinkt niet al te best. Zijn er aanwijzingen dat er meer voorraad zal zijn bij andere Belgische winkels? Apple moet de capaciteit toch kunnen opschroeven op een bepaald moment zou je denken.
Apple zit met de launch in andere landen, daar moet ook voorraad naar toe. Zolang klanten niet weglopen (ander merk kopen) is het alleen maar in hun voordeel. Liever een fabriek die er 100.000 maakt en zo constant op 100% draait voor zes maanden als een fabriek die er 250.000 maakt drie maanden lang en daarna op de helft van zijn capaciteit moet draaien.
Ja, maar waarom beginnen ze dan niet wat eerder met de productie (of doen de launch wat later) zodat ze een goede voorraad op kunnen bouwen.
Ik denk dat er toch wel wat mensen zijn die deze weken naar AT&T/T-Mobile/etc gaan omdat ze gehoord hebben dat de nieuwe iPhone uit is, maar omdat die niet te krijgen is maar een andere kopen.
Ik denk dat er toch wel wat mensen zijn die deze weken naar AT&T/T-Mobile/etc gaan omdat ze gehoord hebben dat de nieuwe iPhone uit is, maar omdat die niet te krijgen is maar een andere kopen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wow de goedkoopste in Nederland:
http://www.cdmedia.nl/index.php?_a=viewProd&productId=35 - G 16 GB €550,-
http://www.cdmedia.nl/ind..._a=viewProd&productId=572 - GS 16GB voor €599.-
http://www.cdmedia.nl/ind..._a=viewProd&productId=573 - GS 32GB voor €699.-
Ze beweren die 32GB zelfs op voorraad te hebben. Vraag me af hoe betrouwbaar ze zijn met .€24,- op de Belgische prijs.
Ze staan overigens wel netjes ingeschreven bij de KvK
Ze beweren die 32GB zelfs op voorraad te hebben. Vraag me af hoe betrouwbaar ze zijn met .€24,- op de Belgische prijs.
[ Voor 6% gewijzigd door Sypher op 07-07-2009 20:54 ]
http://www.qshops.org/index.php/lid/419/cd-media.nl.html
Ziet er op zich ok uit, maar die prijzen zijn wel erg laag idd. En wederom kun je geen kleur kiezen (altijd weird)
Ziet er op zich ok uit, maar die prijzen zijn wel erg laag idd. En wederom kun je geen kleur kiezen (altijd weird)
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 07-07-2009 14:39 ]
Schijnbaar levert hij ook. Dat was in ieder geval vorig jaar wel het geval volgens iPhone importeren
Het oogt me alsnog ietwat fishy, vooral ook omdat de spelling op die site van ze erg ... belabberd is.
Sowieso dit al: "We krijgen maar beperkt geleverd per week van 10 a 15 stuks dus wij kunnen ze binnen 1 week aan klanten leveren als het net uit voorraad is"...
FYI: België heeft een nieuwe lichting gekregen.
Het oogt me alsnog ietwat fishy, vooral ook omdat de spelling op die site van ze erg ... belabberd is.
Sowieso dit al: "We krijgen maar beperkt geleverd per week van 10 a 15 stuks dus wij kunnen ze binnen 1 week aan klanten leveren als het net uit voorraad is"...
[ Voor 46% gewijzigd door Sypher op 07-07-2009 17:45 ]
waar in belgie ?Sypher schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:52:
Schijnbaar levert hij ook. Dat was in ieder geval vorig jaar wel het geval volgens iPhone importeren
slimmehotspot.nl
Geen V&A via het forum, neem dan even direct op of plaats een advertentie op de FP: http://tweakers.net/aanbod.
@Sypher
Welke winkels/plaatsen?
@Sypher
Welke winkels/plaatsen?
[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 07-07-2009 19:08 ]
Bij de omschrijving staat:Sypher schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:30:
Wow de goedkoopste in Nederland:
Ze beweren die 32GB zelfs op voorraad te hebben. Vraag me af hoe betrouwbaar ze zijn met .€14,- op de Belgische prijs.
DEZE ZIJN UNLOCKED OP 3.0
Dus ik denk persoonlijk gewoon gejailbreaked en unlocked met die tool van die "geohot" gast. En niet officieel simlockvrij.
CD-media heeft toentertijd ook heel veel iPhones verkocht... Vind dit toch wel erg mooie prijzen!
Ga de TS even updaten!
EDIT: Er is ook even 'n mailtje uit om te vragen of ze standaard simlockvrij zijn of simlockvrij zijn gemaakt
Ga de TS even updaten!
EDIT: Er is ook even 'n mailtje uit om te vragen of ze standaard simlockvrij zijn of simlockvrij zijn gemaakt
[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 07-07-2009 19:12 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik denk dat je dan toch een beetje onderschat wat voor een enorme logistieke operatie het is. Het is al ongelofelijk knap dat Apple de bevoorrading (met een vrijwel wereldwijde launch) zo strak weet uit te voeren. Daarbij is het natuurlijk ook lastig om de vraag precies te voorspellenfsfikke schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:26:
Ja, maar waarom beginnen ze dan niet wat eerder met de productie (of doen de launch wat later) zodat ze een goede voorraad op kunnen bouwen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
CD-Media heeft ze zelf unlocked kreeg ik per email te horen...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Niet interessant dus.CLB schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:40:
Why? Voor mensen die die break en unlock zelf niet aandurven is 't 'n zeer mooi alternatief vind ik. Kocht mijn 1st gen ook jailbreaked en unlocked...
Verwijderd
Ben benieuwd of er dit weekend ergens in Belgie wat iphones beschikbaar zijn. Kan eigenlijk niet meer wachten....
Mjah, vooruit, niet interessant voor mij danCLB schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:11:
Why? Voor mensen die die break en unlock zelf niet aandurven is 't 'n zeer mooi alternatief vind ik. Kocht mijn 1st gen ook jailbreaked en unlocked...
Precies? Nee. Maar aan de hand van eerdere ervaringen had men wel kunnen opmerken dat de vraag velen malen hoger ligt dan het aanbod. Dit gehannes was vorig jaar (schijnbaar) ook.Hoedje schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:05:
[...]
Ik denk dat je dan toch een beetje onderschat wat voor een enorme logistieke operatie het is. Het is al ongelofelijk knap dat Apple de bevoorrading (met een vrijwel wereldwijde launch) zo strak weet uit te voeren. Daarbij is het natuurlijk ook lastig om de vraag precies te voorspellen
Gezien het feit dat ze gisteren of vandaag hun levering hebben gehad, en ze er maar een handje vol per winkel krijgen (150 over heel België) vrees ik dat je dit weekend niet zal slagen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:30:
Ben benieuwd of er dit weekend ergens in Belgie wat iphones beschikbaar zijn. Kan eigenlijk niet meer wachten....
Overigens nog een tip voor iedereen die op zoek is.
De Apple reseller Easy-M (zit o.a. in Leuven (2x), Herentals, Mechelen en Turnhout) accepteert reserveringen per email.
Mail je bestelling naar iphone@easy-m.be en vermeld daarin welk toestel je zoekt, kleur, je adres/telefoon en natuurlijk waar je hem wilt afhalen. Het gebeurt daar op first-come first-served basis aan de hand van volgorde van ontvangst aan hun kant.
Heb hier vanmiddag ook maar een mailtje aan gewaagd omdat je schijnbaar veel geluk moet hebben om te slagen bij Mobistar winkels.
Let wel: Het is vrijblijvend en men kan geen indicaties van levertijd doen. Zodra je aan de beurt bent bellen ze je (neem ik aan) vanzelf.
Wie niet waagt enzo..
[ Voor 20% gewijzigd door Sypher op 07-07-2009 23:01 ]
Verwijderd
Vandaag 4 Mobistar winkels in Brussel geprobeerd, ook nog een Apple store, maar helaas allen zonder succes. Er werd mij verteld dat ze later deze week een grotere levering zouden krijgen, reserveren was echter onmogelijk omdat de reserveer lijsten al helemaal vol stonden. 
Ze vertelde allemaal dat ze rond half augustus weer ruim voorraad hadden en dat ik dan maar weer moest terugkomen (hetzelfde wat ik ook al eerder in Turnhout had gehoord dus), maar we geven natuurlijk niet op
Ze vertelde allemaal dat ze rond half augustus weer ruim voorraad hadden en dat ik dan maar weer moest terugkomen (hetzelfde wat ik ook al eerder in Turnhout had gehoord dus), maar we geven natuurlijk niet op
En als je wilt updaten? Koop je dan weer een nieuwe met 3.1 unlocked omdat je het zelf niet aandurftCLB schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:11:
Na mijn T-Mobile abbo wil ik gewoon echt een simlockvrije en gewoon een relaxed Vodafone abbo. In het buitenland kan ik dan ook gewoon een prepaid kaartje gebruiken en als er een update is gelijk updaten in plaats van wachten tot er weer een unlock komt.
Verwijderd
Deze gek waagt zich er dan ook maar aanSypher schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:59:
[...]
[...]
Overigens nog een tip voor iedereen die op zoek is.
De Apple reseller Easy-M (zit o.a. in Leuven (2x), Herentals, Mechelen en Turnhout) accepteert reserveringen per email.
Mail je bestelling naar iphone@easy-m.be en vermeld daarin welk toestel je zoekt, kleur, je adres/telefoon en natuurlijk waar je hem wilt afhalen. Het gebeurt daar op first-come first-served basis aan de hand van volgorde van ontvangst aan hun kant.
Wie niet waagt enzo..

En een toestel kopen dat al uit de verpakking is geweest en iemand al mee gerommeld heeft (en dus de garantie ook al van ongeldig is)?CLB schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:11:
No thanks
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 08-07-2009 09:39 ]
Verwijderd
Ik had al al zo iets gedacht, als je de beschrijving bij de GS zo leest.CLB schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:40:
dus dan is het via hcw.be nog de goedkoopste oplossing, als ze daar beschikbaar komen natuurlijk
want een vanaf 775 prijs in een NL shop of 577 euro vindt ik nog wel een groot verschil.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 09:47 ]
@CLB: Ik zou het feit dat de phone softwarematig unlocked is overigens wel even met een sterretje in de openingspost zetten. Daar staat nu blond dat ie geen simlock heeft tussen de overige origineel unlocked aanbiedingen.
Daarnaast overigens.. Er is toch nog helemaal geen unlock voor de 3GS beschikbaar? Hoe hebben ze die toestellen dan unlocked?
Daarnaast overigens.. Er is toch nog helemaal geen unlock voor de 3GS beschikbaar? Hoe hebben ze die toestellen dan unlocked?
Dat soort mensen moeten gewoon niets met jailbreak en unlocks doen. Die hebben dan een mooi ding, zien een nieuwe update van iPhone OS via iTunes en zullen dat klakkeloos installeren. Weg jailbreak, weg unlock en men zit met een veredelde iPod Touch opgescheept, ze gooien dan bijna 700 euro over de balk...dat geeft denk ik ook wel aan wat voor reacties dat gaat opleveren (iets met misleiding, oplichting, etc.). Vergeet niet dat dit type mensen ook niet heel erg into dingen als jailbreak en unlock is. Voor wie dat wel is zal het ook zelf aandurven en kunnen. Hooguit handig voor mensen die er gewoon te lui voor zijnCLB schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:11:
Overigens zijn er binnen Nederland ook wel zat toko's die de T-Mobile locked versie verkopen waarbij er volgens mij zelfs nog een aantal zijn die ze ook nog eens voor je willen jailbreaken/unlocken.
Mwah je zal genoeg wannabe's hebben die 'm niet perse hoeven updaten, maar wel 'n iPhone willen.Executor16 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 00:18:
En als je wilt updaten? Koop je dan weer een nieuwe met 3.1 unlocked omdat je het zelf niet aandurft
Je hebt gewoon garantie via CD-media, lijkt me logisch.Bosmonster schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:36:
En een toestel kopen dat al uit de verpakking is geweest en iemand al mee gerommeld heeft
(en dus de garantie ook al van ongeldig is)?
Uhm weet niet waar je 577,- vandaan haalt...Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:42:
dus dan is het via hcw.be nog de goedkoopste oplossing, als ze daar beschikbaar komen natuurlijk
want een vanaf 775 prijs in een NL shop of 577 euro vindt ik nog wel een groot verschil.
Volgende keer graag via DM melden.. ik kijk er nog even naar.Bosmonster schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:47:
@CLB: Ik zou het feit dat de phone softwarematig unlocked is overigens wel even met een sterretje in de openingspost zetten. Daar staat nu blond dat ie geen simlock heeft tussen de overige origineel unlocked aanbiedingen.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Kocht zelf m'n iPhone 1st gen jailbreaked en simlockvrij.ppl schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:22:
[...]
Dat soort mensen moeten gewoon niets met jailbreak en unlocks doen. Die hebben dan een mooi ding, zien een nieuwe update van iPhone OS via iTunes en zullen dat klakkeloos installeren. Weg jailbreak, weg unlock en men zit met een veredelde iPod Touch opgescheept, ze gooien dan bijna 700 euro over de balk...dat geeft denk ik ook wel aan wat voor reacties dat gaat opleveren (iets met misleiding, oplichting, etc.). Vergeet niet dat dit type mensen ook niet heel erg into dingen als jailbreak en unlock is. Voor wie dat wel is zal het ook zelf aandurven en kunnen. Hooguit handig voor mensen die er gewoon te lui voor zijn
Waarom? Omdat ik 't zelf niet aandurfde om later met 'n gebricked toestel rond te zeulen
Natuurlijk heb je 'simpele' mensen die 'm gewoon aan iTunes hangen enzo, maarja die leggen echt niet even 700,- neer.
http://www.hcw.be/p.aspx?p=P2799 + verzendkostenCLB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:51:
Uhm weet niet waar je 577,- vandaan haalt...
Ahh my bad dacht dat dark66 't over de 32GB versie had..
Maar dan klopt de 775,- prijs niet, want goedkoopste hier in NL is 599,-
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 08-07-2009 15:00 ]
Verwijderd
he waar kun je hem dan voor 599 halen??CLB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:39:
Ahh my bad dacht dat dark66 't over de 32GB versie had..
en dan natuurlijk wel origineel simlockvrij
Want bij cd-media is hij simlockvrij gemaakt door die gasten zelf.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 19:44 ]
CLB heeft het over de prijzen die in de TS staan, misschien dat je daar even kijktVerwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:42:
[...]
he waar kun je hem dan voor 599 halen??
en dan natuurlijk wel origineel simlockvrij
Voor €599 krijg je een iPhone, maar zoals hier in de afgelopen posts besproken, zit daar een softwarematige unlock op.
Jailbreak & Unlock is al wel beschikbaar voor iPhone 3GS hoorBosmonster schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:47:
Ik wist niet dat ultrasnow ook werkte met die andere jailbreak die eerder deze week was gereleased. Maar nu is die van Dev Team ook uit dus maakt het niet meer uitVeeGee schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:58:
[...]
Jailbreak & Unlock is al wel beschikbaar voor iPhone 3GS hoor. Gister net een iPhone 3Gs gekocht bij de Apple store in Carlsbad, California zonder abbo. De 16GB was helaas op, dus nu de 32GB werkend
Bij de AT&T store doen ze echter wel moeilijk. Daar kun je wel een iPhone 3Gs los kopen, maar dan moet je wel in het bezit zijn van een AT&T account, die ik natuurlijk niet had. Bij de Apple store was het echter geen probleem en kreeg ik hem zo mee
Hoeveel heb je er ''omgerekend'' nu voor betaald dan? Ik heb ook een oom die geregelt naar de states moet .. misschien moet hij maar es langs een apple store wippen
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Heb mailtje gestuurd naar HCW.be 
Gevraagd hoe het zit met nederlandse verzending en Zakelijk kopen van de iphone.
Of de BTW achterwege gelaten kan worden dmv kvk nummer laten zien oid
We wachten af
Ill keep you posted
Gevraagd hoe het zit met nederlandse verzending en Zakelijk kopen van de iphone.
Of de BTW achterwege gelaten kan worden dmv kvk nummer laten zien oid
We wachten af
Ill keep you posted
gewoon nee.
Ja graag wat informatie inzake de aanschaf van een iPhone in de verenigde staten, VeeGee. Mogelijk kan iemand één meebrengen voor mij. Als "met thuisactivering" lukt en je dus slechts 299 moet betalen, zou dat tof om te horen zijn.
Battle.net: NagaByrd#2844
Volgens mij is de losse prijs van een Iphone 3GS 16 gb 599 Dollar. Laatst eens uitgezocht.nagasy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:01:
Ja graag wat informatie inzake de aanschaf van een iPhone in de verenigde staten, VeeGee. Mogelijk kan iemand één meebrengen voor mij. Als "met thuisactivering" lukt en je dus slechts 299 moet betalen, zou dat tof om te horen zijn.
Zijn een paar nadelen aan..
Op douane.nl staat dat je de iphone moet aangeven omdat deze de waarde van 430 euro overschrijd
[http://douane.nl/particulier/reizigersbagage/reizigersbagage-05.html]
[599 U.S. dollars = 432.45975 Euros, pijnlijk, ik weet het]
En dan betaal je dus belasting & invoerrechten over het hele product.
Niet aangeven kan ook, zijn alleen fixe boete's voor bedacht.
Bovendien heb je dan waarschijnelijk een At&t simlock (Zo verkopen ze ze in de americaanse Apple Retail Store's)
Dit is wat ik er van weet in ieder geval.
Per post laten versturen uit de States lijkt dan een slimmer idee. Versturen als 'Gift Package' en hopen dat hij niet gecontroleerd word bij de douane, anders betaal je weer dezelfde invoerrechten.
Dan zit je alleen weer met de kosten van het versturen. Die het verschil met europa weer een stukje kleiner maken.
De kans dat een pakket via de post onderschept wordt is vrij groot. Als je hem zelf meeneemt is die kans klein. Gewoon laptop meenemen en in Amerika unlocken en sim kaart erin. Het doosje en de boekjes daar laten.W.Zijlstra. schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:18:
[...]
Volgens mij is de losse prijs van een Iphone 3GS 16 gb 599 Dollar. Laatst eens uitgezocht.
Zijn een paar nadelen aan..
Op douane.nl staat dat je de iphone moet aangeven omdat deze de waarde van 430 euro overschrijd
[http://douane.nl/particulier/reizigersbagage/reizigersbagage-05.html]
\[599 U.S. dollars = 432.45975 Euros, pijnlijk, ik weet het]
En dan betaal je dus belasting & invoerrechten over het hele product.
Niet aangeven kan ook, zijn alleen fixe boete's voor bedacht.
Bovendien heb je dan waarschijnelijk een At&t simlock (Zo verkopen ze ze in de americaanse Apple Retail Store's)
Dit is wat ik er van weet in ieder geval.
Per post laten versturen uit de States lijkt dan een slimmer idee. Versturen als 'Gift Package' en hopen dat hij niet gecontroleerd word bij de douane, anders betaal je weer dezelfde invoerrechten.
Dan zit je alleen weer met de kosten van het versturen. Die het verschil met europa weer een stukje kleiner maken.
Misschien dat we deze discussie niet weer hier voeren 
Vooral omdat er geen nieuwe feiten boven water komen. Het lijkt me handiger om dat gewoon de posts over dit onderwerp te lezen ipv van voor af aan te beginnen (wat weer twintig posts kost om het import plaatje compleet te maken).
Vooral omdat er geen nieuwe feiten boven water komen. Het lijkt me handiger om dat gewoon de posts over dit onderwerp te lezen ipv van voor af aan te beginnen (wat weer twintig posts kost om het import plaatje compleet te maken).
[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 09-07-2009 00:55 ]
Das ook zonde, stuur het doosje en de boekjes dan op naar jezelf via de postBartjeee schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:38:
[...]
De kans dat een pakket via de post onderschept wordt is vrij groot. Als je hem zelf meeneemt is die kans klein. Gewoon laptop meenemen en in Amerika unlocken en sim kaart erin. Het doosje en de boekjes daar laten.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 09-07-2009 00:56 ]
Idd, zo heb ik het ook gedaan, Laptop meegenomen, hier gejailbreakt en unlocked, en vervolgens het bonnetje in een enveloppe en (leeg) doosje versturen. Gewoon op je iPhone wat muziek en apps zetten, en geen haan die er naar kraait.Bosmonster schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:55:
[...]
Das ook zonde, stuur het doosje en de boekjes dan op naar jezelf via de postWeegt toch niks en zonder inhoud is het maar een doosje en niks waard
De iPhone kost los 599 of 699 dollar (16 of 32GB), en je kan gewoon een Apple Retail store binnen lopen en een aanschaffen. No questions asked. Daar komen natuurlijk nog wel wat taxes bij (verschilt per staat). Ik was 740 kwijt voor mijn iPhone 3Gs 32GB. Dat is omgerekend minder dan 550 euro.
Leuk, maar zet je hiermee niet mensen aan tot het begaan van strafbare feiten? Ik wil niet de paus uithangen hier, maar over cracks mogen we niet lullen, warez is helemaal uit den boze maar jij gaat hier even piekfijn mensen aanzetten tot dingen die ook niet door de beugel kunnen.Dit is geen import maar smokkel..VeeGee schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 01:38:
[...]
Idd, zo heb ik het ook gedaan, Laptop meegenomen, hier gejailbreakt en unlocked, en vervolgens het bonnetje in een enveloppe en (leeg) doosje versturen. Gewoon op je iPhone wat muziek en apps zetten, en geen haan die er naar kraait.
De iPhone kost los 599 of 699 dollar (16 of 32GB), en je kan gewoon een Apple Retail store binnen lopen en een aanschaffen. No questions asked. Daar komen natuurlijk nog wel wat taxes bij (verschilt per staat). Ik was 740 kwijt voor mijn iPhone 3Gs 32GB. Dat is omgerekend minder dan 550 euro.
http://yor.minitroopers.com
Betekend dat dat er een douane medewerker na het zien van jouw iPhone op je af is gestapt en gekeken heeft of er muziek en apps op staan en je daarna liet gaan?VeeGee schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 01:38:
[...]
Idd, zo heb ik het ook gedaan, Laptop meegenomen, hier gejailbreakt en unlocked, en vervolgens het bonnetje in een enveloppe en (leeg) doosje versturen. Gewoon op je iPhone wat muziek en apps zetten, en geen haan die er naar kraait.
Als ze je er uit kiezen kom je er echt niet zo makkelijk van af hoor (Goh meneer een gloednieuwe iPhone 3G S met provider <> T-Mobile, dat is interessant!)
Volgens mij kunnen ze dan inderdaad zeggen van: Nou meneer, bewijs maar even dat die telefoon in Nederland is gekocht. Op dat moment kun jij je bonnetje laten zien/opsturen. Je zult dan al zelf een aankoopbon moeten gaan maken wil je er nog onderuit komen.fsfikke schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 01:57:
[...]
Betekend dat dat er een douane medewerker na het zien van jouw iPhone op je af is gestapt en gekeken heeft of er muziek en apps op staan en je daarna liet gaan?
Als ze je er uit kiezen kom je er echt niet zo makkelijk van af hoor (Goh meneer een gloednieuwe iPhone 3G S met provider <> T-Mobile, dat is interessant!)
Ze worden steeds slimmer daar bij de Douane...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
gewoon zeggen dat je em in Beverwijk op de zwarte markt hebt gekocht en nooit een bonnetje hebt ontvangen, klaarrrrrrrrrrrrSaeverix schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 08:36:
[...]
Volgens mij kunnen ze dan inderdaad zeggen van: Nou meneer, bewijs maar even dat die telefoon in Nederland is gekocht. Op dat moment kun jij je bonnetje laten zien/opsturen. Je zult dan al zelf een aankoopbon moeten gaan maken wil je er nog onderuit komen.
Ze worden steeds slimmer daar bij de Douane...
maar goed, importeren uit de states is totaal niet meer interessant gezien de prijs, simlock en garantie! dus dat wordt pielen in belgie!
Verwijderd
Zie het voordeel van dat hele omslachtige gedoe van kopen in de USA totaal niet. De tijd die het allemaal kost om te unlocken etc... Belgie is dan toch veel makkelijker.Amsterdamski schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:16:
[...]
gewoon zeggen dat je em in Beverwijk op de zwarte markt hebt gekocht en nooit een bonnetje hebt ontvangen, klaarrrrrrrrrrrr
maar goed, importeren uit de states is totaal niet meer interessant gezien de prijs, simlock en garantie! dus dat wordt pielen in belgie!
Verwijderd
So wrong.. Ik kocht een normale 3G daar.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:05:
[...]
Zie het voordeel van dat hele omslachtige gedoe van kopen in de USA totaal niet. De tijd die het allemaal kost om te unlocken etc... Belgie is dan toch veel makkelijker.
Binnen 20 minuten jailbreak en simlock vrij.. alleen garantie, tsja.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 11:43 ]
Weet iemand hoe het nu staat met voorraden in Belgie?
Over anderhalve week ga ik voor een week of twee nar Belgie/Frankrijk. Zou ik een kans maken of is het mission impossible? En waar zou ik de meeste kans hebben?
Over anderhalve week ga ik voor een week of twee nar Belgie/Frankrijk. Zou ik een kans maken of is het mission impossible? En waar zou ik de meeste kans hebben?
Ik ben komend weekend in de buurt van de grens en zal eens gaan kijken. Eerlijk gezegd verwacht ik niet met een iPhone terug te komen. Bij alle Mobistar vestigingen dicht bij de grens zijn de nieuwe voorraden volgens mij binnen no time weer op, je moet dus echt mazzel hebben.ione schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:59:
Edit: als iemand nog tips heeft waar je het meeste kans hebt hoor ik dat graag.
[ Voor 6% gewijzigd door XtremeDesign op 09-07-2009 12:05 ]
Elke week (op dinsdag) worden er ~ 150 iPhones geleverd in heel Belgïe. Een heel klein deel (van deze iPhones) worden aan de resellers zoals Easy-M geleverd. Aangezien er veel Mobistar vestigingen zijn, is de levering per vestiging erg laag en als je specifieke wensen hebt (kleur wit bijvoorbeeld) is de kans nog eens veel kleiner.ione schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:59:
Je maakt het meeste kans bij de kleinere plaatsen, Antwerpen en Leuven kan je sowieso wel vergeten lijkt me. Verder werkt men bij sommige vestigingen met wachtlijsten, en ik neem aan dat de leveringen eerste naar de mensen op die lijsten gaan.
Bottom line: er is sowieso al weinig kans dat je slaagt, maar de meeste kans heb je dus als je:
- ...Op de dag van de levering gaat
- ...Naar de kleinere plaatsen gaat
- ...Zo vroeg mogelijk gaat
- ...Zo ver mogelijk van de Nederlandse en Duitse grens gaat.
- ...Geen specifieke wens hebt voor capaciteit en kleur
Verwijderd
Jah.. Dit heb ik dus ondervonden, de gehele week nemen ze niet op.Sypher schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:05:
[...]
Bel overigens wel zonder nummerweergave, dat maakt je kans weer wat groter.
Zo maar eens met nummerweergave uit bellen.
Verwijderd
Ik hoop dat er elke dinsdag meer dan ~150 toestellen uitgeleverd worden in heel Belgie. Dat zou inhouden dat elke winkel er op dinsdag 1 nieuwe iPhone ontvangt.

"Altijd één bij jou in de buurt
Met wel 150 winkels in België vind je zeker en vast altijd een Mobistar Center bij jou in de buurt."
Met wel 150 winkels in België vind je zeker en vast altijd een Mobistar Center bij jou in de buurt."
Verwijderd
Hoe komen jullie aan die gegevens dat er maar 150 iphones per week aan heel belgie worden geleverd, vindt dat namelijk wel heel erg weinig en raar???Sypher schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:05:
[...]
Elke week (op dinsdag) worden er ~ 150 iPhones geleverd in heel Belgïe. Een heel klein deel (van deze iPhones) worden aan de resellers zoals Easy-M geleverd. Aangezien er veel Mobistar vestigingen zijn, is de levering per vestiging erg laag en als je specifieke wensen hebt (kleur wit bijvoorbeeld) is de kans nog eens veel kleiner.
Of is het alleen de eerste weken zo en daarna meer?
Dat zijn de berichten die hier en daar het internet op geslingerd worden, vaak naar aanleiding wat de winkels hebben aangegeven.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:15:
[...]
Hoe komen jullie aan die gegevens dat er maar 150 iphones per week aan heel belgie worden geleverd, vindt dat namelijk wel heel erg weinig en raar???
Of is het alleen de eerste weken zo en daarna meer?
Ik zie niet echt gebeuren dat ze de aantallen nu (2 weken na de officiële launch) in BE gaan opkrikken. Dat zou onlogisch zijn.
Ik vraag me echt of dit een capaciteitsprobleem is of gewoon een tactiek van Apple. Wat heeft het voor nut om zo weinig uit te leveren?
De vraag neemt niet echt af, en neemt misschien zelfs nog toe. Je bouwt op zo'n manier natuurlijk wel een drang op bij de mensen die hem willen kopen, wat opzich weer de nodige "publiciteit" oplevert (ook negatieve publiciteit is publiciteit).
Jammer dat er geen voorraad site is - vanuit Apple/Mobistar of zelfs community based. Dit zal natuurlijk een hele hoop schelen.
Deze geruchten doen zich altijd bij ieder schaars product voor (zoals de Wii, iphones, etc).Sypher schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:40:
[...]
De vraag neemt niet echt af, en neemt misschien zelfs nog toe. Je bouwt op zo'n manier natuurlijk wel een drang op bij de mensen die hem willen kopen, wat opzich weer de nodige "publiciteit" oplevert (ook negatieve publiciteit is publiciteit).
Trust me, het is altijd BS. Als een bedrijf aan de vraag kon voldoen zouden ze dat 100% zeker doen.
Er worden momenteel ongeveer 1,5 miljoen iPhones per maand geproduceerd. Deze productie wordt de komende maanden verder opgeschroefd tot 2 - 2,5 miljoen als ik berichten van analysten moet geloven.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 09-07-2009 14:24 ]
Schaarste creeren in anders wel een beproefde marktetingtool. Ik heb mijn iphone nu ook in Belgie besteld, en ik hoop dat de aantallen van geleverde toestellen flink omhoog gaan.
Yeah, maar dat wil niet zeggen dat bij iedere schaarste die gecreeerd isFreezerator schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:20:
Schaarste creeren in anders wel een beproefde marktetingtool.
Schaarste creeren is iets dat je doet bij luxegoederen, niet bij massaproducten als mobiele telefoons (of spelconsoles zoals de Wii waar dat gekke gerucht ook al de ronde deed). Met iedere iPhone die ze minder verkopen lopen ze namelijk inkomsten mis (en dan bedoel ik niet eens de telefoon zelf, maar de contracten met de providers).
Schaarste creeren bij producten waarbij je gebaat bent bij grote afname is natuurlijk nogal tegenstrijdig
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 09-07-2009 18:34 ]
Vraagje:
Ik kan een simlockvrij gemaakte 3GS kopen bij een gsm shop. Het is toch zo dat wanneer Apple met OS 3.1 of hoger komt, je telefoon dan opnieuw wordt gesimlocked? Dus moet je weer unlocksoftware downloaden via Dev Team om je telefoon in geval van nieuwe firmware te unlocken.
Is er geen manier om hem voor altijd te unlocken?
Ik kan een simlockvrij gemaakte 3GS kopen bij een gsm shop. Het is toch zo dat wanneer Apple met OS 3.1 of hoger komt, je telefoon dan opnieuw wordt gesimlocked? Dus moet je weer unlocksoftware downloaden via Dev Team om je telefoon in geval van nieuwe firmware te unlocken.
Apple | Marantz | B&W
Denk je niet dat iedereen die hun iPhone softwarematig unlocked dat liever zou hebben?massari schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:00:
Vraagje:
Wanneer dat mogelijk zou zijn zou dat wel bekend zijn en zou niemand meer de moeite nemen om het via de jailbreak e.d. te doen.
Wie gaat binnenkort naar Hong Kong?
De iphone 3GS 32G simlockvrij kost daar maar 580 euros.
Ik vertrek op 1 augustus.
Interessant artikel voor je:mivacron schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:21:
http://blog.vinko.com/200...s-in-hong-kong/#more-3405
Ze schrijven daar dat de iPhone 3G S zonder abonnement waarschijnlijk pas later in de verkoop zal gaan.
Zou hem voor 100 euro meer toch in BE gaan halen, in ieder geval dichterbij voor je garantie enzo.mivacron schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:21:
Hmm, ok. Ik wist niet exact hoe het werkt, maar nu wel.fsfikke schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:04:
[...]
Denk je niet dat iedereen die hun iPhone softwarematig unlocked dat liever zou hebben?
Wanneer dat mogelijk zou zijn zou dat wel bekend zijn en zou niemand meer de moeite nemen om het via de jailbreak e.d. te doen.
Hoe zijn de ervaringen in het algemeen rondom het softwarematig unlocken via jailbreak etc.? Bestaan er naast succesverhalen ook wat minder goede verhalen rondom deze truc?
Ik ben erg in dubio. 200 euro scheelt het ongeveer tussen een simlockvrij gemaakt toestel en een af-fabriek simlockvrije toestel. Wat is wijsheid?
Apple | Marantz | B&W
Scheelt 25,- (gebaseerd op prijzen van CD-media en de losse iPhone prijzen in Belgie)massari schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:03:
200 euro scheelt het ongeveer
Heb het dan ook voornamelijk over geïmporteerde Italiaanse iPhones die via webshops hier in NL worden verkocht.CLB schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:05:
[...]
Scheelt 25,- (gebaseerd op prijzen van CD-media en de losse iPhone prijzen in Belgie)
Apple | Marantz | B&W
Waarom zo'n dure kiezen en niet voor 'n Belgische gaan? Garantie? Verzekering?
V&A is niet toegestaan op het forum.
Weet iemand hoe de markt in Spanje is?
Weet iemand hoe de markt in Spanje is?
[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 11-07-2009 10:28 ]
In Spanje zijn ze in ieder geval gesimlocked en waarschijnlijk niet goedkoper dan unlocked uit belgie.
Die simlock valt te krakenBosmonster schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 02:10:
In Spanje zijn ze in ieder geval gesimlocked en waarschijnlijk niet goedkoper dan unlocked uit belgie.
Trouwens al je hier een abbo neemt van €50 per maand, krijg je hem gratis erbij
Typhone aanbieding
[ Voor 23% gewijzigd door Turdie op 10-07-2009 02:32 ]
Maar bij CD-Media zit je met hetzelfde probleem. Ook deze Iphones komen uit het buitenland (UK), dus zit je ook met garantie. Nu zegt hij wel dat je dit zelf via zijn rma afdeling kan regelen. Toch vind ik het niet helemaal zuivere koffie. Als je ook op internet rond zoekt dan kom je inderdaad positieve verhalen tegen, maar toch ook een flink aantal minder positieve.CLB schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:05:
[...]
Scheelt 25,- (gebaseerd op prijzen van CD-media en de losse iPhone prijzen in Belgie)
heb heel veel ervaring met unlocken, zou t niet doen en t scheelt minder dan 200 piek volgens mij. zie ook mn bericht n paar blz terugmassari schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:03:
[...]
Hmm, ok. Ik wist niet exact hoe het werkt, maar nu wel.
Hoe zijn de ervaringen in het algemeen rondom het softwarematig unlocken via jailbreak etc.? Bestaan er naast succesverhalen ook wat minder goede verhalen rondom deze truc?
Ik ben erg in dubio. 200 euro scheelt het ongeveer tussen een simlockvrij gemaakt toestel en een af-fabriek simlockvrije toestel. Wat is wijsheid?
Ja valt te kraken, maar je hebt geen garantie en een softwarematig unlocked toestel voor waarschijnlijk meer dan een simlockvrije iphone uit belgieshadowman12 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 02:26:
[...]
Die simlock valt te kraken![]()
. Ik heb ook de iPhone 1G en 3G weten te kraken, dus dat moet wel lukken. Inmiddels is er volgens mij ook al een tool daarvoor uit.
Trouwens al je hier een abbo neemt van €50 per maand, krijg je hem gratis erbij
Typhone aanbieding
En 50/maand voor 24 maanden... dat is 1200 euro voor een 16GB versie van 600 euro (en dan nog simlocked ook). M.a.w. ook aardig aan de prijs.
Net contact gehad met iPhonemonster trouwens. De leveringen zijn schaars, maar ze hebben vanmorgen een leuke lading binnengekregen. De 32GB zwart is populair en moeilijk te leveren. Gelukkig heb ik een witte in bestelling en die gaat er misschien vandaag nog uit (laten we het hopen
Tot nu toe trouwens 5/5 voor iphonemonster. Concurrerende prijzen en prima service/communicatie!
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2009 11:37 ]
Het is 45 euro en je betaalt natuurlijk ook gewoon voor het bellen zelfBosmonster schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:35:
[...]
Ja valt te kraken, maar je hebt geen garantie en een softwarematig unlocked toestel voor waarschijnlijk meer dan een simlockvrije iphone uit belgieGewoon zinloos dus imho.
En 50/maand voor 24 maanden... dat is 1200 euro voor een 16GB versie van 600 euro (en dan nog simlocked ook). M.a.w. ook aardig aan de prijs.
Net contact gehad met iPhonemonster trouwens. De leveringen zijn schaars, maar ze hebben vanmorgen een leuke lading binnengekregen. De 32GB zwart is populair en moeilijk te leveren. Gelukkig heb ik een witte in bestelling en die gaat er misschien vandaag nog uit (laten we het hopen).
Tot nu toe trouwens 5/5 voor iphonemonster. Concurrerende prijzen en prima service/communicatie!
Dat maakt niet zo heel erg veel uit. Als je voor 600 een losse iphone koopt kun je daar een sim-only van 20/maand voor bijnemen. Dat is best een flinke bundel + je hebt een simlockvrij toestel.stefan_el schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:48:
[...]
Het is 45 euro en je betaalt natuurlijk ook gewoon voor het bellen zelf
Maar goed dit is het verkeerde topic hiervoor
Net gebeld door Karim van iPhonemonster. Hij had mijn 32GB wit vandaag uit kunnen leveren, maar morgen is er niemand op kantoor hier, dus we hebben afgesproken dat hij hem maandag verstuurt, dan heb ik hem dinsdag \o/
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2009 14:02 ]
Komt, omdat internet gewoon 1 grote klaagbank is.thoomie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:33:
maar toch ook een flink aantal minder positieve.
Ik haal zondag bij XXaPP te Twello mijn 32 gig in het zwart op, geheel simlockvrij. Mijn eerdere bestelling ga ik annuleren.
Apple | Marantz | B&W
Mooi idioot dat je €1019 gaat betalen voor een 32GB iPhone...massari schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:30:
Ik haal zondag bij XXaPP te Twello mijn 32 gig in het zwart op, geheel simlockvrij. Mijn eerdere bestelling ga ik annuleren.
Gewoon €342 euro winst voor die mensen. Bij "Het Computer Winkeltje" in Belgie kost hij namelijk slechts €677.
Maarja het is en blijf je eigen keuze natuurlijk...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Jemig je hebt precies de duurste uitgekozen van de lijstmassari schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:30:

Ik snap niet dat mensen graag (extreem) te veel betalen voor deze toestellen.. Je zit bij XXaPP bijna op een verdubbeling van de daadwerkelijke waarde.
Ja ok: je hebt hem wel, en voor de "België tarieven" is het natuurlijk maar de vraag wanneer en of je er een te pakken krijgt. Maar toch.
edit:
Ah mijn bovenbuurman komt er ook al mee aanzetten
Ah mijn bovenbuurman komt er ook al mee aanzetten
[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 10-07-2009 14:44 ]
Ik ben ondernemer en koop hem zakelijk, dus de BTW gaat er nog vanaf. Zoveel scheelt het uiteindelijk niet meer en heb geen zin om stad en land af te reizen (kost benzine) voor een iPhone. Misschien verkeer ik wel in een luxe positie. Maar een 32gb bij iPhonemonster is ook aan de hoge kant. Het is maar net wat je wilt.Saeverix schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:41:
[...]
Mooi idioot dat je €1019 gaat betalen voor een 32GB iPhone...
Gewoon €342 euro winst voor die mensen. Bij "Het Computer Winkeltje" in Belgie kost hij namelijk slechts €677.
Apple | Marantz | B&W
Dat is niet te vergelijken. Kosten bij exporteurs zijn niet te vergelijken met winkelprijzen in andere landen momenteel. Daar geldt gewoon het vraag/aanbod verhaal en met veel vraag en weinig aanbod zijn die prijzen relatief hoog, vandaar de hoge prijzen bij importeurs.Saeverix schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:41:
[...]
Mooi idioot dat je €1019 gaat betalen voor een 32GB iPhone...
Ik heb wel de 32GB bij IPM besteld, maar dat was nog voor 879. De nieuwe prijs vind ik ook aan de hoge kant, ook al zijn ze nog steeds een stuk goedkoper dan de rest.massari schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:45:
[...]
Ik ben ondernemer en koop hem zakelijk, dus de BTW gaat er nog vanaf. Zoveel scheelt het uiteindelijk niet meer en heb geen zin om stad en land af te reizen (kost benzine) voor een iPhone. Misschien verkeer ik wel in een luxe positie. Maar een 32gb bij iPhonemonster is ook aan de hoge kant. Het is maar net wat je wilt.
[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2009 14:49 ]
Oh dat heb je dan goed gedaan! Het is nog steeds veel, maar ja wel goedkoper dan de rest. Andere webshops hier in NL zitten met gesimlockte versies of zijn naderhand simlockvrij gemaakt (softwarematig), naast IPM, Iphoneservicepoint en XXaPP zijn er maar weinig aanbieders die een simlockvrij toestel (meestal uit Italie) kunnen leveren en er nog een btw bon bij kunnen geven.Bosmonster schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:48:
[...]
Dat is niet te vergelijken. Kosten bij exporteurs zijn niet te vergelijken met winkelprijzen in andere landen momenteel. Daar geldt gewoon het vraag/aanbod verhaal en met veel vraag en weinig aanbod zijn die prijzen relatief hoog, vandaar de hoge prijzen bij importeurs.
[...]
Ik heb wel de 32GB bij IPM besteld, maar dat was nog voor 879. De nieuwe prijs vind ik ook aan de hoge kant, ook al zijn ze nog steeds een stuk goedkoper dan de rest.
Apple | Marantz | B&W
Hmm ik hoor allemaal berichten van maanden wachttijd ondertussen en dat koppelverkopen weer zijn/worden toegestaan in België. Dat betekend niet veel goeds, totaal niet...
dat heb ik ook gemerkt. Na wat Mobistar winkels gebeld te hebben, zijn de wachtijden inmiddels ruim boven de maand opgelopen, sommingen roepen zelfs 2 maandenSypher schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:38:
Hmm ik hoor allemaal berichten van maanden wachttijd ondertussen en dat koppelverkopen weer zijn/worden toegestaan in België. Dat betekend niet veel goeds, totaal niet...
Zit er nu toch aan te denken 1tje in Italie te halen of toch in de States. Sinds eind april is mijn 1G kapot en begin gek te worden van mn oude Nokia rammelaar.
Heeft iemand ervaring met het kopen van n iphone in Italie? Ze zijn in de Apple shops los verkrijgbaar, simlockvrij toch?!
Nee, Ja en Ja.Amsterdamski schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:21:
Heeft iemand ervaring met het kopen van n iphone in Italie? Ze zijn in de Apple shops los verkrijgbaar, simlockvrij toch?!
Heb hem zelf vorige week bij Easy-M gereserveerd, maar ik vrees dat het nog wel even kan duren. Had de hoop dat er deze week een nieuwe levering zou komen en dat ik dan even wat winkels kon bellen.
Maar ja, je weet het niet. Zolang er niets vanuit Mobistar is bevestigd, valt er niets anders te doen dan af te wachten.
Nieuwe prijzen iPhoneServicePoint:
16GB: 899
32GB: 999
Komen al iets in de buurt bij Iphonemonster
Verwijderd
Iemand inmiddels al ervaring met de voorraden en simlocks in Italië?Amsterdamski schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:21:
[...]
dat heb ik ook gemerkt. Na wat Mobistar winkels gebeld te hebben, zijn de wachtijden inmiddels ruim boven de maand opgelopen, sommingen roepen zelfs 2 maanden![]()
Zit er nu toch aan te denken 1tje in Italie te halen of toch in de States. Sinds eind april is mijn 1G kapot en begin gek te worden van mn oude Nokia rammelaar.
Tja, daar heb ik nu ook een 16gb versie besteld, maar ben bang dat ik toch nog een flinke tijd moet wachten. Ik volg het forum al iets van 3 weken, en ik lees alleen maar berichten dat er weinig geleverd worden.Sypher schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:46:
[...]
Heb hem zelf vorige week bij Easy-M gereserveerd, maar ik vrees dat het nog wel even kan duren. Had de hoop dat er deze week een nieuwe levering zou komen en dat ik dan even wat winkels kon bellen.
Maar ja, je weet het niet. Zolang er niets vanuit Mobistar is bevestigd, valt er niets anders te doen dan af te wachten.
Wanneer heb jij hem besteld? Dan heb ik een indicatie voor als jij m binnen hebt
Voorraden beperkt zoals overal. Simlocks hebben ze daar niet, bijna alle import komt uit ItaliëVerwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:35:
[...]
Iemand inmiddels al ervaring met de voorraden en simlocks in Italië?
Nou, na 2 geflopte trips naar Belgie heeft vandaag een kennis van mij de Iphone 3GS uit italie meegenomen. Hij heeft hem in Milan gekocht. Ze hadden voldoende voorrad!
Hij is wel super snel vergeleken met de 3G!
Hij is wel super snel vergeleken met de 3G!
Ik kan voor €150,- naar Milaan vliegen en voor €230,- naar Rome. Zit er aan te denken om er van de week even een te halen in Italie, alleen is Milaan riskanter, in Rome is de voorraad online te checken en is hij eigenlijk de afgelopen weken altijd op voorraad geweest. Wat is wijsheid in dit geval?
Vlieg dan met Ryanair voor 50 euro heen en terug, lekker cheap
Vluchten voor die prijzen zijn nu (vakantie seizoen) niet beschikbaar. De genoemde prijzen zijn via Ryanair.Cyclonist schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:15:
Vlieg dan met Ryanair voor 50 euro heen en terug, lekker cheap
Wijsheid in dit geval lijkt me dat je je niet gek laat maken door de hype en even een maand wacht
, hopelijk zijn de voorraden in België dan wat beter op peil. Mensen willen altijd juist hebben wat ze niet kunnen krijgen, maar om die tijd, moeite en geld voor een telefoon erin te stoppen, tja... je moet het zelf weten natuurlijk.
Heeft iemand ervaring met het importeren van een iPhone uit Canada? Is dit de moeite waard of niet?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Hij bedoelt waarschijnlijk de piek in de vraag, die er bij de release is. Hype is daarvoor niet echt een geschikt woordokio schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:25:
een iphone is toch al lang geen hype meer sinds het uitkomen van de 3g?
We verwachten wat inzet op GoT. In het topic is er ook al het een en ander gezegd over het kopen in Canada. Wat heb je zelf al gevonden? Wat wil je weten? De prijs is $699/799 (CAD) of je dat interessant vindt, is aan jou.argro schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:39:
Heeft iemand ervaring met het importeren van een iPhone uit Canada? Is dit de moeite waard of niet?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Over Canada heb ik dit topic niet veel kunnen vinden. Vandaar mijn vraag. 799CAD is circa 500 euro. Op zich geen gekke prijs. Vermoed alleen wel dat een Canadese iPhone voorzien is van simlock. Klopt dat?Hoedje schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:48:
[...]
We verwachten wat inzet op GoT. In het topic is er ook al het een en ander gezegd over het kopen in Canada. Wat heb je zelf al gevonden? Wat wil je weten? De prijs is $699/799 (CAD) of je dat interessant vindt, is aan jou.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Klopt. En garantie in Canada.argro schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:50:
[...]
Over Canada heb ik dit topic niet veel kunnen vinden. Vandaar mijn vraag. 799CAD is circa 500 euro. Op zich geen gekke prijs. Vermoed alleen wel dat een Canadese iPhone voorzien is van simlock. Klopt dat?
Verwijderd
Je kan je eigen ook gek laten maken heh. Dat weer toestaan van koppelverkoop gaat nog wel een tijd duren lijkt me. Dat hebben ze niet dit jaar nog geregeld.Sypher schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:38:
Zelfde geldt voor XXaPP.Bosmonster schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:35:
Nieuwe prijzen iPhoneServicePoint:
Vandaag mijn 32 gig in bezit gekregen. Mooi ding!
Apple | Marantz | B&W
Bij HCW.BE kost de iPhone 3GS 16GB, €575 incl btw, zonder €475? Is dat een redelijke prijs? Hij komt daar pas 31-7-2009 binnen, verwacht. Hoe kan dat er zo'n verschil zit in winkels?
Dit topic is gesloten.