gewoon nee.
Ik weet dat HCW Belgisch is, daarom juist. Ik heb ingesteld dat ik een mailjte krijg als daar de iPhone op voorraard is. Het voordeel vind ik dat ze ook Apple Premium Reseller zijn. En daarnaast als je als bedrijf bestelt hoef je de BTW niet te betalen. Als je al bedrijf bestelt kost ie volgens mij 475 euro. Als ik er tien zou inkopen zou ik hier in Nederland behoorlijk wat aan kunnen verdienen denk ik.SanderPS3 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 01:46:
Hcw.be is belgisch he
Net zo duur als bij alle mobistar winkels
En 21% BTW
Ja.. maar denk dat dat een paar maanden gaat duren voor je je 'tien' binnen hebtshadowman12 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 04:57:
[...]
Ik weet dat HCW Belgisch is, daarom juist. Ik heb ingesteld dat ik een mailjte krijg als daar de iPhone op voorraard is. Het voordeel vind ik dat ze ook Apple Premium Reseller zijn. En daarnaast als je als bedrijf bestelt hoef je de BTW niet te betalen. Als je al bedrijf bestelt kost ie volgens mij 475 euro. Als ik er tien zou inkopen zou ik hier in Nederland behoorlijk wat aan kunnen verdienen denk ik.
Er zijn al veel te veel profiteurs die hier een slaatje uitslaan. Verlaag je niet tot hun niveau!
Sypher schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:28:
En niet iedereen zou je dat ik dank afnemen.
Er zijn al veel te veel profiteurs die hier een slaatje uitslaan. Verlaag je niet tot hun niveau!
Verwijderd
bij Vodafone en Tim winkels waren ze totaal niet berijd om een iPhone los te verkopen, ze hebben schijnbaar niet zo veel en willen liever met een abbo verkopen, bij het woord iPhone werd all no no no gezegd
ik was ik Como aan het Como meer, waar ze toevallig
Como is overigens een half uurtje met de sneltrein of een uurtje met de trein vanaf Milaan, een zeker geen verkeerde plek voor een weekendje uit
.
[ Voor 10% gewijzigd door absrnd op 13-07-2009 11:35 ]
Dat zeg ik niet, waar ik van baal is dat er zoveel mensen zijn die er een slaatje uit willen slaan. Kopen die voor 575 / 675 en verkopen deze voor soms bijna het dubbele!Bosmonster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:38:
[...]
Is nu ineens iedere importeur een profiteur?
Er zijn talloze mensen aan het wachten tot ze eindelijk een toestel kunnen krijgen, en dan zijn er mensen die leuk hele batches opkopen om ze met vette winst te verkopen en natuurlijk het feit dat er überhaupt mensen zijn die ze dan ook nog eens kopen.
Het zal dan wel toegestaan zijn, maar fatsoenlijk vind ik het niet.
En ja ik ben van mening dat de meeste importeurs profiteurs zijn. Kom op zeg, verkopen > 1000 euro?! Bijna een prijs verdubbeling! Tuurlijk ze moesten ook hun "kosten dekken" maar je kan ook te ver gaan.
Maar dat is gewoon mijn mening.
[ Voor 4% gewijzigd door Sypher op 13-07-2009 11:44 ]
Verwijderd
Dat is imho nogal kortzichtig. Jij weet niet voor welk bedrag zij die dingen inkopen. In ieder geval zijn die prijzen zo hoog doordat ook hun inkoop een stuk hoger is, want zij kopen ze echt niet gewoon in de winkel, maar bij exporteurs. Hoe de (voornamelijk italiaanse) exporteurs aan hun stock komen weten we niet, maar aangezien het aanbod beperkt is en de vraag groot verhogen ook zij simpelweg hun prijzen.Sypher schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:41:
[...]
Dat zeg ik niet, waar ik van baal is dat er zoveel mensen zijn die er een slaatje uit willen slaan. Kopen die voor 575 / 675 en verkopen deze voor soms bijna het dubbele!
Er zijn talloze mensen aan het wachten tot ze eindelijk een toestel kunnen krijgen, en dan zijn er mensen die leuk hele batches opkopen om ze met vette winst te verkopen en natuurlijk het feit dat er überhaupt mensen zijn die ze dan ook nog eens kopen.
Het zal dan wel toegestaan zijn, maar fatsoenlijk vind ik het niet.
En ja ik ben van mening dat de meeste importeurs profiteurs zijn. Kom op zeg, verkopen > 1000 euro?! Bijna een prijs verdubbeling! Tuurlijk ze moesten ook hun "kosten dekken" maar je kan ook te ver gaan.
Maar dat is gewoon mijn mening.
Dat is gewoon marktwerking. Als je minder volume kunt draaien, zul je de prijs per product moeten verhogen om dezelfde omzet te behalen. Dit is dus helemaal geen kwestie van "profiteren", maar normale marktwerking en bedrijfsvoering.
Zie boven. Valt weinig te profiteren als je nauwelijks telefoons kunt verkopenVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:56:
Dat is simpelweg profiteren van schaarste. Bedrijven die winst maken uit het doorverkopen van iPhones, hebben het goed voor elkaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2009 12:11 ]
Ik doelde voornamelijk op de "importeurs" die uit België en Italië halen. Bij die laatste valt er nu tenminste nog wat te halen, en daar wordt ook aanzienlijk gebruik van gemaakt. 40+ toestellen is geen uitzondering daar in Italië. Idem voor die mensen die ze op MP verkopen met een flink marge. Die nemen er dan wellicht maar 2 of 3 maar weten het zodanig te verkopen dat ze hun eigen toestel er uit hebben.Bosmonster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:07:
[...]
Dat is imho nogal kortzichtig. Jij weet niet voor welk bedrag zij die dingen inkopen. In ieder geval zijn die prijzen zo hoog doordat ook hun inkoop een stuk hoger is, want zij kopen ze echt niet gewoon in de winkel, maar bij exporteurs. Hoe de (voornamelijk italiaanse) exporteurs aan hun stock komen weten we niet, maar aangezien het aanbod beperkt is en de vraag groot verhogen ook zij simpelweg hun prijzen.
Dat is gewoon marktwerking. Als je minder volume kunt draaien, zul je de prijs per product moeten verhogen om dezelfde omzet te behalen. Dit is dus helemaal geen kwestie van "profiteren", maar normale marktwerking en bedrijfsvoering.
[...]
Zie boven. Valt weinig te profiteren als je nauwelijks telefoons kunt verkopenZo goed hebben ze het dus niet voor elkaar. Ze hebben liever een gezonde aanleverstroom en lagere prijzen kan ik je garanderen.
Dus als ze ze daar importeren - en zelf halen- zijn hun kosten niet zodanig om de prijs verdubbeling te verantwoorden.
Kijk aan de ene kant snap ik ze wel, maar aan de andere kant vind ik het gewoon reuze vervelend en irritant dat dat soort mensen het gewoon gigantisch lastig maken voor de andere mensen die gewoon 1 toestel trachten te bemachtigen en al weken bezig zijn dit voor elkaar te krijgen.
Dan zijn er natuurlijk nog mensen die niet kunnen wachten en graag enkele honderden euro's meer willen uitgeven als ze hem nu nu nu! krijgen. En natuurlijk heeft dit weer als effect dat de verkopende partij merkt dat het werkt, om vervolgens het zelfde geintje nog eens te herhalen.
Marktwerking of niet, ik ben gewoon van mening dat het egoïstisch is en ik baal er gewoon van.
Maar laten we niet te ver offtopic te gaan.
Er zit een wereld van verschil tussen de vakantieganger die een paar iPhones meeneemt uit Italië en de importeurs die proberen en bedrijf te runnen natuurlijk
İk ben met de auto naar turkıje gegaan. İk heb de oude İphones te koop gezen voor 150 euro (allen het toestel)Maxxi schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 03:25:
[...]
Ik ben vandaag terug gekomen uit turkije, ze adverteren al wel maar de telefoon is nog niet verkrijgbaar. Overigens kreeg ik zelf een steekproef in Nederland. Mocht mijn hele tas leeg halen, of ik nog sigaretten of nep kleding meegenomen had.. Ehhhmm? :-P Gelukkig (toevallig!) net alles binnen de grenzen gehouden.
Maar als je een nieuwe iPhone met doosje etc daarin hebt, dan heb je wel een probleem.
150 euro?Emrulez schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:38:
[...]
İk ben met de auto naar turkıje gegaan. İk heb de oude İphones te koop gezen voor 150 euro (allen het toestel)
Al hoor je wel verontruste berichten. Geen idee in hoeverre dit juist is.
Ik hoor ernstige berichten dat Mobistar alle Iphones achterhoudt om deze te voorzien van een simlock en deze pas na goedkeuring door het parlement in september weer vrij te geven voor distributie.
Dit zou een kleine ramp betekenen voor iedereen die een simlockvrij toestel willen gebruiken bij een andere provider. Hopenlijk komen ze snel, want ik begin me nu toch echt enigszins zorgen te maken. Heb 100 euro aanbetaald bij Switch, maar heb als Nederlander natuurlijk niets aan een telefoon met simlock en een belgisch abbo.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tuurlijk, ze gaan 2 maand lang de verkoop stopzetten... Diegene die dat bedacht heeft is niet helemaal lekker. Moet je kijken wat ze anders mislopen, als ze 2 maand lang de verkoop stoppen. Dat berichtje kun je met een korrel zout nemen.Sypher schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:37:
Dinsdag is wel (doorgaans) dé dag.
Al hoor je wel verontruste berichten. Geen idee in hoeverre dit juist is.
[...]
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Over het algemeen Vaak krijgen ze dinsdag hun levering. Maar schijnbaar worden ze random geleverd dus is het wel een gok. Maar als je er toch bent..trolleystad schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:02:
Dinsdag dé dag? Zou wel mooi zijn. Ik moet helemaal naar het zuiden, dus wie weet...
Laat je wel even weten als je beet hebt (en waar)?
Wat denken sommigen niet.. dat er met een druk op de knop ff 10 miljoen iPhones de fabriek uit rollen?
Nu denken er misschien wel +/- 50 mensen "Oh dan kan ik beter ergens anders eentje halen"
En zijn er weer 50 iphones in voorraad
Wel slim!
Niks egoistisch aan. Zolang mensen dat ervoor willen betalen is het een eerlijke prijs. Dat jij dat niet kan / wil betalen is jouw probleem.Sypher schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:19:
[...]
Marktwerking of niet, ik ben gewoon van mening dat het egoïstisch is en ik baal er gewoon van.
16 GB iPhone 3GS 799 euro
32 GB iPhone 3GS 859 euro
http://www.vtu-telecom.nl/html/tmobile_iphone3g.aspx
weet niet of ze voorraad hebben trouwens.
Apple | Marantz | B&W
Ik denk dat dit gewoon een persoonlijke mening is. Ik vind de prijzen zelf ook belachelijk hoog die die importeurs rekenen. En dan heb ik het over de webwinkel-importeurs zoals MacCity en Phoneshop. Misschien is de service beter (dus dat ze sneller een nieuwe iPhone leveren als ie kapot is, dit lijkt me sterk) maar daar kan ik niet over beslissen, dus ik kijk echt naar het eindbedrag dat je moet betalen voor een iPhoneAdlermann schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:37:
[...]
Niks egoistisch aan. Zolang mensen dat ervoor willen betalen is het een eerlijke prijs. Dat jij dat niet kan / wil betalen is jouw probleem.
Misschien een domme vraag, maar weet toevallig iemand of de service beter is bij dergelijke winkels? Of gaat dat allemaal rechtstreeks via Apple, dus hebben zij daar niks mee te maken?
Maar zoals Sypher al zei: Laten we niet al te ver offtopic raken
Denk dus dat het niet heel veel uit maakt !
Alleen wat klantbehandeling verschil, dus hoe ze je behandelen als klant zijnde
gewoon nee.
Correctemundo.Ruubster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:59:Ik denk dat dit gewoon een persoonlijke mening is.
Hmm het schijnt dat je als je toestel kapot gaat en deze laat repareren via Mobistar, dat je kans hebt (weet niet of het altijd zo is) dat je een simlock erop krijgt. Werd dat niet vanuit Apple aangestuurd?
Vreemd verhaal. Verder heb ik weinig gehoord over mensen die hun 3G(S) hebben laten repareren door Mobistar. Dit is de eerste keer dat iemand beweert een simlock cadeau te hebben gekregen. Goed, die kan je schijnbaar ook verwijderen, maar dat is het punt nietze doen het nu al , kheb mijn iphone moeten omwisselen omdat ik een probleem had met het scherm ik kreeg een gesimlocked toestel terug.... ik zat met mobile vikings maar ben moeten overstappen naar mobistar.... ik wil dit aanklagen maar weet nog nie hoe...
Overigens wel over Dynafix, doch niet specifiek over dit toestel. Deze wordt schijnbaar ook ingezet door T for Telecom voor reparaties en heeft meer kuren. Maar ja, je weet van-te-voren nooit of je überhaupt ooit garantie zal gaan claimen, en hoe het in jouw specifieke geval verloopt.
Tja.. blijf het niet zeggen.. De exporteurs vragen hogere prijzen, dus dan is het logisch dat de importeurs ook hun prijzen verhogen toch? Dat gaat vanzelf naar beneden zodra de vraag afneemt en hiermee de importprijzen en marges ook. Ik word een beetje moe van die ononderbouwde 'meningen'.Ruubster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:59:
[...]
Ik denk dat dit gewoon een persoonlijke mening is. Ik vind de prijzen zelf ook belachelijk hoog die die importeurs rekenen. En dan heb ik het over de webwinkel-importeurs zoals MacCity en Phoneshop. Misschien is de service beter (dus dat ze sneller een nieuwe iPhone leveren als ie kapot is, dit lijkt me sterk) maar daar kan ik niet over beslissen, dus ik kijk echt naar het eindbedrag dat je moet betalen voor een iPhone![]()
Misschien een domme vraag, maar weet toevallig iemand of de service beter is bij dergelijke winkels? Of gaat dat allemaal rechtstreeks via Apple, dus hebben zij daar niks mee te maken?
Maar zoals Sypher al zei: Laten we niet al te ver offtopic raken
En wat betreft je vraag. Je hebt garantie bij de winkel waar je hem koopt. Hoe zij die garantie uitvoeren is niet zo heel boeiend, maar dat zal niet veel verschillen van hoe andere winkels dat doen.
OMG Sypher kap nou.. je begint op mn lachspieren te werken! Ditzelfde onzin-verhaal deed vorig jaar met de 3G ook al de rondeSypher schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:42:
[...]
Hmm het schijnt dat je als je toestel kapot gaat en deze laat repareren via Mobistar, dat je kans hebt (weet niet of het altijd zo is) dat je een simlock erop krijgt.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 14-07-2009 00:06 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Bron: http://www.macrumors.com/...ions-on-unlocked-iphones/In a blog post over the weekend and a press release issued today, Czech iPhone developer PoweryBase notes that Apple appears to be blocking Push Notifications on iPhones that have been unlocked for use on non-official wireless carriers.
Heb nog nergens gevonden of dit ook voor 'legaal' unlockte iPhones geldt, overigens heeft het Dev Team er een fix voor gemaakt, maar ben niet van plan om mijn toekomstige Belgische 3GS te jailbreaken.
Verwijderd
En die staan daarbij ook nog een aangemeld in de database van apple dat ze legaal geunlocked zijn
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 22:23 ]
Zou ook wat onhandig zijn, want alle iPhones in Belgie en Italie zijn unlocked. Dan kan niemand daar gebruik maken van push notificationsVerwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:21:
Denk niet dat ze dat ook bij originele simlock vrije iphones gaat doen.
En die staan daarbij ook nog een aangemeld in de database van apple dat ze legaal geunlocked zijn
Verwijderd
Zoals ik nu de reacties op internet lees lijkt het erop dat het helaas echt niet werkt met een legaal unlockte iPhone en dat die klanten gewoon pech hebben. Heb echter pas 1 'bevestiging' gevonden, even wachten op reactie van iemand hier die het geprobeerd heeft. Zou het zelf ook heel vreemd vinden namelijkBosmonster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:59:
[...]
Zou ook wat onhandig zijn, want alle iPhones in Belgie en Italie zijn unlocked. Dan kan niemand daar gebruik maken van push notifications
Nou goed, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat grote onzin is. Ik heb een Italiaanse 3GS (dus zonder simlock) en push notifications werken uitstekend, Daarbij lijkt me dat verhaal van Heyway halve onzin, aangezien het probleem specifiek ligt bij de iPhone 2G (die niet bij de originele provider gebruikt wordt) en het blijkbaar het opgelost kan worden door devteam/insert_name maker van de unlock/jailbreakVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:00:
[...]
Zoals ik nu de reacties op internet lees lijkt het erop dat het helaas echt niet werkt met een legaal unlockte iPhone en dat die klanten gewoon pech hebben. Heb echter pas 1 'bevestiging' gevonden, even wachten op reactie van iemand hier die het geprobeerd heeft. Zou het zelf ook heel vreemd vinden namelijk
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Vanmiddag mn 3GS ophalen bij het postkantoor (*knip* TNT kwam gisteren toen er nog niemand op de zaak was...)
Dat schelden is nergens voor nodig...
[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 15-07-2009 17:02 ]
Verwijderd
Ik ben heel benieuwd of het je gelukt istrolleystad schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:11:
Morgen moet ik toevallig naar Belgie. Iemand enig idee of een mobistar center o.i.d. ze uberhaupt nog op voorraad heeft daar of is het overal uitverkocht?
Levertijden zijn ook in Belgie nu nog 4 weken+ volgens mij, dus bewtijfel of je ergens even iets mee kan pakkenCLB schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:48:
Ben benieuwd of de eerste rushers nu allemaal al voorzien zijn.. Zo kan ik binnenkort lekker weekendje Antwerpen pakken en gelijk een iPhone'tje meepakken. Helaas zijn al die voorraden nergens (reallife) te zien.
Volgens mij hebben zij die gegevens gewoon overgenomen uit dit topic
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 15-07-2009 13:52 ]
Ja, ik ben zelf ook erg geïnteresseerd in jouw poging. Een vriend van me gaat komende twee weken naar België toe (Antwerpen, Brussel en Gent), en hij zou kijken of hij er eentje kon kopen voor me. Als ik hier de reacties lees dan kan het goed zijn dat hij achter het net vist, aangezien de meeste wachttijden op een maand of meer staan.
Even over het verhaal van de simlock in België: http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4351
Het verhaal dat de komende 2 maanden de iPhone niet wordt verkocht is kletskoek maar er is wel een soortgelijk verhaal in de omloop.
Geciteerd vanuit het artikel:
Het ligt in de lijn der verwachting dat wanneer de wet in werking treedt, de kosten voor een iPhone in België flink zullen dalen. De 'prijs' die daarvoor wordt betaald is een simlock waarmee nieuwe toestellen ongetwijfeld zullen worden uitgeleverd.
Over twee maanden zou dus alleen Italië overblijven...Het wetsvoorstel ligt nu bij de Raad van State en moet in september door het parlement goedgekeurd worden.
Bij Mobistars in Antwerpen was ie een uurtje geleden compleet uitverkocht. Reserveren kon bij een vooruitbetaling en 6 weken wachttijd.CLB schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:48:
Ben benieuwd of de eerste rushers nu allemaal al voorzien zijn.. Zo kan ik binnenkort lekker weekendje Antwerpen pakken en gelijk een iPhone'tje meepakken. Helaas zijn al die voorraden nergens (reallife) te zien.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Heeft bijna 3 weken geduurd, maar hulde aan iPhonemonster. Geweldige service!
Nu maar wachten wanneer hij komt
gewoon nee.
Kijk, dat klinkt goed. Kun je op die site gewoon je Nederlandse KvK nummer opgeven ofzo? En hoe zit het eigenlijk verder, moet je het dan nog opgeven bij de Nederlandse belastingdienst?SanderPS3 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:47:
Ik heb de iphone bij HCW.be besteld
Nu maar wachten wanneer hij komtZal waarschijnlijk pas augustus worden, maar voor de 350 euro verschil wacht ik daar graag op
( heb btw vrij gekocht, zakelijk ! )
CLB schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:41:
Er is een speciaal topic om de iPhone belastingvrij aan te schaffen uit België, zie daarvoor de TS.
Dat weet ik, maar daar heeft SanderPS3 niet gereageerd. Als zijn reactie op mijn reactie interessant is post ik het ook wel daar.
Toch gewoon hier een reactie plaatsen hoorposttoast schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:02:
[...]
Kijk, dat klinkt goed. Kun je op die site gewoon je Nederlandse KvK nummer opgeven ofzo? En hoe zit het eigenlijk verder, moet je het dan nog opgeven bij de Nederlandse belastingdienst?
Ik heb contact gehad met de afdeling verkoop, die alles netjes voor mij heeft afgewerkt
Het enige wat nodig was, was een bewijs van de Kamer van Koophandel, en een BTW nummer.
Niks geen gedoe met nederlandse belasting oid, zij regelen alles
Je hoeft ook geen btw terug te vragen, je mag gewoon belasting vrij betalen.
Dat scheelt dus in mijn geval precies 100 euro !
Even contact opnemen en soort van toestemming vragen, in de mailtjes naar mij lieten ze weten dat het bij mij om een uitzondering ging, ivm betalen op factuur, opsturen naar nederland en dan ook nog zakelijk kopen
Echt hele vriendelijke Mensen daar
gewoon nee.
Cool, dank. Ik ga eens vragen of dit bij mij ook kan. Ik plaats jouw bericht ook even in het BTW-vrij aanschaf topic trouwens.SanderPS3 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:49:
[...]
Toch gewoon hier een reactie plaatsen hoor
Ik heb contact gehad met de afdeling verkoop, die alles netjes voor mij heeft afgewerkt
Het enige wat nodig was, was een bewijs van de Kamer van Koophandel, en een BTW nummer.
Niks geen gedoe met nederlandse belasting oid, zij regelen alles
Je hoeft ook geen btw terug te vragen, je mag gewoon belasting vrij betalen.
Dat scheelt dus in mijn geval precies 100 euro !
Even contact opnemen en soort van toestemming vragen, in de mailtjes naar mij lieten ze weten dat het bij mij om een uitzondering ging, ivm betalen op factuur, opsturen naar nederland en dan ook nog zakelijk kopen
Echt hele vriendelijke Mensen daarSucces !

Scheelt je weer een 20MB(!) PDF downloaden
Er staat wel 3G, geen 3GS. € 649.- voor een 3G is nou niet echt "de laagste prijs van Europa". De goedkoopste 3G staat voor €640,- in de PW en is voor minder (€ 475,-) in België verkrijgbaar.
[ Voor 38% gewijzigd door Sypher op 15-07-2009 20:32 ]
Verwijderd
Bij HCW.be sturen ze hem voor 5 euro extra naar je huisadres toe, dus dat scheelt je de reiskosten lijkt me. En bij een defect kun je denk ik zelf kiezen, of naar de winkel gaan om af te leveren, of aanmelden via email en aangetekend verzenden, ook weer goedkoper dan op en neer treinen. Maar goed ieder zijn eigen keuze natuurlijk.mauricedb schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:35:
Ik woon nou niet bepaald dicht bij België. Ik ben circa 50/60 euro kwijt aan een retourtje naar België. Oftewel, 575,- + 50/60 = circa 630,-. Mocht de iPhone kuren hebben, dan ben ik nogmaals 50/60 euro kwijt om garantie te krijgen en zit ik al aardig in de buurt van de 700,-. Tevens ben ik dan erg veel uurtjes kwijt om heen en terug te gaan. Dus als je het zo bekijkt
[ Voor 54% gewijzigd door mauricedb op 15-07-2009 23:00 ]
Nu kan je deze daar ook gewoon unlocked aanschaffen voor 30.500 India Roepies en dat is 450 a 470 euro.
Kijk dat zijn nog eens leuke prijzen
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik zal alleen even geduld moeten hebben tot ie binnen is...
Verwijderd
Ik ken ook een bedrijf, die hem gewoon in Nederland levert, dan heb je sowieso geen gezeur met unlocken e.d. want dat hoeft niet. Garantie en reparaties zijn dan ook geen probleemRuubster schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:55:
Ik lees toch nog best veel dat er wel eens Iphones kapot zijn/gerepareerd moeten worden. Vandaag zag ik op het 'Ervaringen-forum' van de 3GS dat iemand geen UMTS/GPRS kon krijgen, lijkt me toch cruciaalDan haal ik m toch liever in de buurt (lees: België), vanwege garantie
Ik woon toch niet zo ver van de grens af.
Ik zal alleen even geduld moeten hebben tot ie binnen is...
klik
Grappig... Grappig... Maar eh, met T-mobile heb ik hier geen bereik, alleen KPN (en dan Vodafone). Kortom, voor mij zit er niks anders op dan een Iphone op een andere manier te scoren, want ik denk dat verhuizen nog duurder isVerwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:20:
[...]
Ik ken ook een bedrijf, die hem gewoon in Nederland levert, dan heb je sowieso geen gezeur met unlocken e.d. want dat hoeft niet. Garantie en reparaties zijn dan ook geen probleem
klik
Toch is t vreemd, ik woon in principe tussen 3 grote steden in, en wij kunnen zelfs geen snelle ADSL-verbinding aan... Maar dat even terzijde!
Toch tijd voor een verhuizing lijkt me danRuubster schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:31:
[...]
Grappig... Grappig... Maar eh, met T-mobile heb ik hier geen bereik, alleen KPN (en dan Vodafone). Kortom, voor mij zit er niks anders op dan een Iphone op een andere manier te scoren, want ik denk dat verhuizen nog duurder isHet zal wel iets te maken hebben met de elektriciteits-verdeelcentrale (of hoe het ook heet) hier om de hoek.
Toch is t vreemd, ik woon in principe tussen 3 grote steden in, en wij kunnen zelfs geen snelle ADSL-verbinding aan... Maar dat even terzijde!
Nee, nog niet, ze zijn nu glasvezel aan het aanleggen, en aangezien wij een van de weinige dorpen in de buurt zijn die het krijgen, blijf ik hier nog maar even. En als ik het eenmaal heb, is de dekking hier het enige probleem, en dat overleef ik wel
Maar we dwalen nu wel heel erg af! Ik wou alleen even kort uitleggen waarom T-Mobile voor mij geen optie is, maar dat snappen jullie nu vast wel
Marktplaats
En ik had er meer na gevraagd en kwam hier terecht
Zou het betrouwbaar zijn? En als ik het via paypal zou betalen, zou ik toch een deel terugkunnen krijgen als het vals zou zijn?
Ik had nog iets gevraagd bij een bulk van 5 zou hij p.s. 300 euro vragen
Terentio schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:00:
Ik ben iets tegengekomen op internet,maar is het betrouwbaar?
Marktplaats
En ik had er meer na gevraagd en kwam hier terecht
Zou het betrouwbaar zijn? En als ik het via paypal zou betalen, zou ik toch een deel terugkunnen krijgen als het vals zou zijn?
Daarnaast... kom op.. 300 euro per iPhone 3GS, daar hoef je geen professor voor te zijn om te weten dat datOnderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
A. oplichting is of
B. nep iPhones zijn
Dan kan ik 'm opnemen in de TS namelijk en anders niet
Zelf heb ik besloten om uiteindelijk toch 'n losse iPhone 3GS te gaan halen (hopelijk in Belgie)
M'n huidige abbo verleng ik dan met 'n ander mooi toestel (momenteel staat de HTC Hero bovenaan) en dan zie ik wel...
Wat is jouw reden om naar België te gaan en niet gewoon vanaf hier bij HCW te bestellen?CLB schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:46:
Iemand al antwoord van dat Boxxer? Of het de 3GS betreft?
Dan kan ik 'm opnemen in de TS namelijk en anders niet![]()
Zelf heb ik besloten om uiteindelijk toch 'n losse iPhone 3GS te gaan halen (hopelijk in Belgie)
M'n huidige abbo verleng ik dan met 'n ander mooi toestel (momenteel staat de HTC Hero bovenaan) en dan zie ik wel...
- Kan gelijk dagje / nachtje / weekendje Antwerpen meepakken met m'n gurl
- Zulke dure pakketjes opsturen, ben ik niet echt 'n fan van
- Ik kan gelijk checken op dode pixels / gare knopjes in de winkel zelf
Prijzen zijn nagenoeg het zelfde (zelf gaan kost natuurlijk vervoer en dergelijke)
HCW vind ik wel interessant, maar eigenlijk alleen als ik geen BTW hoef te betalen (en dat lukt mij niet)
En mocht je geld teveel hebben, Phoneshop heeft de 16GB zwarte versie op voorraad, levering 1 dag.
De 32GB versie is ook op voorraad, maar heeft 'n levertijd van 5 dagen.. Ben benieuwd of dat klopt, denk 't niet.
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 17-07-2009 14:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Google streetview komt op deze witte deur uit.Terentio schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:04:
Knew it, had er ook vaag vermoeden mee bij de emails was hij ook opdringerig. Bedankt.
Best leuk om zo Streetview te gebruiken! Maar ik denk dat het gewoon nep is want dit is te goedkoop. Kijk alleen al naar de prijs van de PS3 of Nokia N97.
Te mooi om waar te zijn = Nep = Niet doen.
Hoe bedoel je 'op dode pixels checken'? Want als je de Iphone voor de eerste keer aanzet, dan moet je hem toch aan Itunes aansluiten, want dan krijg je alleen een scherm met (volgens mij) een USB-logo en een ander logo? Ik weet niet of het een domme vraag is, mjaCLB schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:09:
- Ik kan gelijk checken op dode pixels / gare knopjes in de winkel zelf
Heb 't 1x gehad met 'n PDA, mocht na veel gedoe na welgeteld 1 hele dag het toestel komen ruilen.
Ze vertelden mij bij de bestelling dat de iPhone 16GB zwart het best leverbaar was. De witte 32GB hadden ze nog niet binnen gehad.
Telefoon werkt goed met mijn KPN-chip.
Haha veels te mooi gezienVerwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 16:30:
[...]
Google streetview komt op deze witte deur uit.
Best leuk om zo Streetview te gebruiken! Maar ik denk dat het gewoon nep is want dit is te goedkoop. Kijk alleen al naar de prijs van de PS3 of Nokia N97.
Te mooi om waar te zijn = Nep = Niet doen.
Die discussie moet je niet eens proberen te willen aangaan om dan je geld terug te krijgen. Kost je te veel moeite en energie. Enne dat geld wordt alleen maar teruggestort als degene die jij betaald hebt zijn paypal account nog heeft met saldo erop. En ik heb het donkerbruine vermoeden dat tegen de tijd dat jij en vele anderen het geld terug willen de account al gesloten is.Terentio schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:00:
En als ik het via paypal zou betalen, zou ik toch een deel terugkunnen krijgen als het vals zou zijn?
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook!
Zeer interessant, woon niet al te ver van Turnhout vandaan.groene henk schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:17:
Vandaag mijn iPhone 16GB opgehaald bij Mobistar in Gent (Veldstraat). Zeer aardige (jonge) mensen, waar je eerst 115 euro moet aanbetalen en op een wachtlijst wordt gezet. En na 1.5 week is hij aangekomen.
Ze vertelden mij bij de bestelling dat de iPhone 16GB zwart het best leverbaar was. De witte 32GB hadden ze nog niet binnen gehad.
Telefoon werkt goed met mijn KPN-chip.
Hadden ze je ook verteld hoe lang ze dachten dat het ging duren voor je bestelling binnen was?
Werd je ook verplicht om nog voor 55 euro aan overige accesoires te kopen waar je mogelijk geen interesse in had? (lader, case etc, heb dat hier ergens gelezen op tweak forum).
Daar mogen ze je nooit toe verplichten, dus dat is simpel zatpebbie schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:09:
[...]
Werd je ook verplicht om nog voor 55 euro aan overige accesoires te kopen waar je mogelijk geen interesse in had? (lader, case etc, heb dat hier ergens gelezen op tweak forum).
CLB schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:46:
Iemand al antwoord van dat Boxxer? Of het de 3GS betreft?
Dan kan ik 'm opnemen in de TS namelijk en anders niet
Een 3G voor dat geld is nou ook geen koopjeHet gaat wel om een 3G model een 3GS is ook nog niet mogelijk voor dit geld.
Ik hoop U voldoende te hebben geinformeerd.
Toch doen sommigen het, en trapt men er best vaak in naar ik heb gelezen.Bosmonster schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:10:
[...]
Daar mogen ze je nooit toe verplichten, dus dat is simpel zat
[ Voor 24% gewijzigd door Sypher op 17-07-2009 23:01 ]
Verwijderd
Maar heb je de iphone nu wel zonder accessoires , of heb je de deal gewoon geannuleerd? En om welke accessoires ging het?Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:05:
let op bij de mobistar in maasmechelen en lanaken. Als je een iPhone reserveert geef dan duidelijk aan dat je geen accesoires wilt. Ik werd vrijdag gesmst dat mijn iphone er was. Echter ik moest de accesoires erbij kopen. Niet gedaan natuurlijk!!
Verwijderd
Verwijderd
Heel vaag zeg, want je mocht hem dus niet meenemen omdat je van te voren niet expliciet had aangegeven geen accessoires te willen. Hmmmm is dat geen verplichte koppelverkoopVerwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:38:
ik heb nu geen iphone. Accesoires waren een autolader, screenprotector en een case. Ik sta nu op de lijst voor iphone zonder acc.pakket. Wil toch graag zelf uitmaken welke accesoires ik ga gebruiken. ( invisibleshield en sensa case). De autolader had ik al van mijn ipod.
Is zo illegaal als wat. Ik had denk ik redelijk stampij gemaakt in die winkelVerwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:10:
[...]
Heel vaag zeg, want je mocht hem dus niet meenemen omdat je van te voren niet expliciet had aangegeven geen accessoires te willen. Hmmmm is dat geen verplichte koppelverkoop.
Verwijderd
Trust me! I did!Bosmonster schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:08:
[...]
Is zo illegaal als wat. Ik had denk ik redelijk stampij gemaakt in die winkel
Ben in de winkels van Saturn, MediaMarkt, Mobistar en Switch geweest. Allemaal een keurig bordje bij de kassa dat er geen voorraad is. De enige winkel die een uitspraak deed over de verwachte binnenkomst van nieuwe telefoons was Saturn. Die verwachten deze week nieuwe voorraad. MediaMarkt medewerkers vertelde dat ze voor Augustus niets meer verwachten. En dat zelf als er voorraad komt deze binnen een dag uitverkocht zal zijn door alle "Ollanders" die langskomen.
Dit verschilt per vestiging, maar je krijgt hem dus alleen mee als je voor €89,- een verzekering afsluit.
Ik weet er het fijne niet van, maar je komt er schijnbaar niet onderuit.
Je bedoelt de Mobistar-winkels?Sypher schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:38:
Leuk, na het verplichte accessoire pakket is er een winkel die het nog leuker aanpakt: Een verplichte verzekering.
Dit verschilt per vestiging, maar je krijgt hem dus alleen mee als je voor €89,- een verzekering afsluit.
Ik weet er het fijne niet van, maar je komt er schijnbaar niet onderuit.
Klopt. In Gent doet men dit niet, maar in Wijnegem iig wel. Hoe het met de rest gesteld is, geen idee.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:02:
dit schijnt het geval te zijn bij de winkels van Fnac, maar dat verschilt per winkel.
Verwijderd
Ik kan op de apple site nergens terug vinden dat HCW een Apple Premium Reseller is, iemand enig idee hoe dit komt?shadowman12 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 04:57:
[...]
Ik weet dat HCW Belgisch is, daarom juist. Ik heb ingesteld dat ik een mailjte krijg als daar de iPhone op voorraard is. Het voordeel vind ik dat ze ook Apple Premium Reseller zijn. En daarnaast als je als bedrijf bestelt hoef je de BTW niet te betalen. Als je al bedrijf bestelt kost ie volgens mij 475 euro. Als ik er tien zou inkopen zou ik hier in Nederland behoorlijk wat aan kunnen verdienen denk ik.
Verwijderd
Omdat ze het niet zijn? Zie http://www.apple.com/benl/buy/locator/Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:00:
[...]
Ik kan op de apple site nergens terug vinden dat HCW een Apple Premium Reseller is, iemand enig idee hoe dit komt?
Dit topic is gesloten.