Er staat wat mij betreft te veel onzin, onderschatting van risico's, dooddoeners in om er een must read van te maken. Ik ga voor de +2.
Ik hoop dat iedereen hier nu een beter oordeel kan vellen over slimme meters, dan lomp maar iedereen napraten over privacy. Want dat is namelijk waar iedereen zogenaamd over struikelt, omdat daar alleen maar over gesproken wordt in de media. Waar het echter om draait, de voordelen, daar wordt niet over gesproken.
Dit soort zaken maakt het betoog er niet beter op (slechts een voorbeeld, de post bevat meer van dit soort zaken. Kortom: iedereen die privacy issues ziet praat lomp de media na en denkt niet na over voordelen.
Komt nog bij:
Omdat de meeste mensen alleen maar als een schaap de kudde napraten en huilen om privacy (een begrip dat dus toch al niet eens meer bestaat), zal ik uitleggen waarom de slimme meter wél belangrijk is:
Ik ga zelfs geen +2 meer geven.
Daarnaast wil deze poster wel erg graag naar deze post verwijzen:
Bart ® in 'nieuws: Minister komt met nieuw voorstel voor invoering slimme energiemeter'
Bart ® in 'nieuws: Minister komt met nieuw voorstel voor invoering slimme energiemeter'
Edit: nu de posts binnenstromen bij die post heb ik met zekerheid besloten geen +3 uit te delen. Bart werkt bij de energieleverancier en zet een enigszins gekleurd verhaal neer. Het aantal posts waarin punten worden weerlegd of tegengesproken groeit met de minuut.
[
Voor 62% gewijzigd door
Bor op 25-04-2010 20:16
]