Het grote +3 posts topic

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:03:
+2. Ik vind het betoog weinig overtuigend, met zijn minimaal onderbouwde argumenten. Voor zijn laatste alinea geeft hij geen enkel bewijs en ook in de voorlaatste alinea geeft hij geen bewijs waarom het zou gaan zoals hij zegt. Wat er nu staat is dus niet meer dan een setje minimaal onderbouwde aannames.
De gebruikte argumenten zijn niet nieuw en zijn al veel langer bekend en worden in de reactie prima begrijpelijk weergegeven en zeker niet minimaal. Het lijkt me niet dat je er een duizendregelig betoog over hoeft te houden.
Bovendien is 'bewijs' nergens in de modfaq een vereiste voor een goede post.

Verwijderd

Er zijn in het nominatietopic nog geen +3 posts genomineerd Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/nopompom.gif

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:49:
[...]

Er zijn in het nominatietopic nog geen +3 posts genomineerd [afbeelding]
Je mag al mijn +3's nomineren :P

Verwijderd

:$ tijd voor een nieuwe bril O-) Maar... Het zou wel leuk zijn als er ook wat anderen zijn die nog wat nominaties aanbrengen, toch?
RoD schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:14:
[...]

Je mag al mijn +3's nomineren :P
Wacht ff, even al je +3 powermodden >:) ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2009 14:58 ]

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:57:
[...]

:$ tijd voor een nieuwe bril O-) Maar... Het zou wel leuk zijn als er ook wat anderen zijn die nog wat nominaties aanbrengen, toch?
Daar vraag ik zelf ook al om...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 20:45
Die eerste van Arnoud is een mooie reactie die ik ook een +3 heb gegeven. Die tweede, ik weet niet waarom je die op +3 wilt hebben, maar die heb ik gewoon een +1 gegeven (als eerste alle tweakers goed nieuw jaar wensen is niet voldoende voor mij voor een +3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die eerste is idd een +3

Die 2e is een +1, maximaal, een +3 is meningmodden en dus modmisbruik (die +2's ook overigens).

[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 02-01-2010 15:09 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel betere uitleg van wat het patent inhoud dan er in het tweakers >:) artikel zelf staat
TheInsomniac in 'nieuws: IBM krijgt patent op implementatie afkortingen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternatieve oplossing voor captcha van een tweaker:
gizmostudios in 'nieuws: Onderzoekers werken aan verbeterd captcha-systeem'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik geef hier geen +3 voor. Het is interessant maar niet waterdicht (je script gewoon het indrukken van de flash knop). Het enige wat de poster afvangt is form.submit() voor zover ik het zie. In de post direct onder zijn verhaal staat overigens ook al dat dit systeem ook niet echt waterdicht is. Wat mij betreft max +2.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, kan er ook geen +3 in zien, een +2 is ruim voldoende denk ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:10:
[...]
Het is interessant maar niet waterdicht (je script gewoon het indrukken van de flash knop).
Dat kan juist niet zo maar als je de knop en het indrukken event daarvan alleen binnen flash hebt gedefineerd.
Het is jammer dat je de waarde ervan niet inziet en je oordeel velt opbasis van een verkeerde aaname.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Da's een (ruime) +2, geen +3 imho. Hij is goed, maar nét ff te licht. En de leesbaarheid van de reactie zou ook iets beter kunnen imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:00:
Da's een (ruime) +2, geen +3 imho. Hij is goed, maar nét ff te licht. En de leesbaarheid van de reactie zou ook iets beter kunnen imho.
Misschien kun je ook eens afwachten met reageren voor je nogal strenge persoonlijke normen aan een ieder op te leggen. Het is namelijk de bedoeling volgens de modfaq dat moderaters ruimhartig +3's toekennen.
Wees daarom niet terughoudend met het uitdelen van +3's als een reactie in jouw ogen aan de bovenstaande criteria voldoet
(modfaq)

Ruime +2s zouden dus juist +3 moeten worden.

Door als promod vrijwel direct onder elke voordracht van een kandidaatreactie zelf een negatieve reactie te zetten wordt deze ongewenste terughoudendheid juist sterk bevorderd en blijft het aantal +3's veel te beperkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er staat dat je niet terughoudend hoeft te zijn, dat betekent niet dat je bij elke reactie met een +3 moet strooien. Als het wildhagen's beoordeling is dat die reactie een +2 waard is, dan hoef je niet meteen met de richtlijnen te wapperen ;)

Ik heb zelf ook een +2 gegeven. Een +3 vind ik het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:50:
[...]

Misschien kun je ook eens afwachten met reageren voor je nogal strenge persoonlijke normen aan een ieder op te leggen. Het is namelijk de bedoeling volgens de modfaq dat moderaters ruimhartig +3's toekennen.
Ja, maar hij voldoet dus niet aan de criteria voor een +3, om de redenen die ik al aangaf. Als hij niet aan de criteria voldoet, hoef je hem dus ook geen +3 te geven, zoals het stukje al aangeeft dat je nota bene zelf quote...

Een +2 dus, geen +3, in dit geval.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:53:
Er staat dat je niet terughoudend hoeft te zijn, dat betekent niet dat je bij elke reactie met een +3 moet strooien.
Er staat ook niet dat je als promod meteen een negatief advies moet geven in deze thread zodat vervolgens andere mods heel terughouden zullen zijn.
Als een promod hier binne 5 minuten na de voordracht van een reactie een negatieve opmerking maakt is de kans dat er nog iemand een +3 uitdeelt zo goed als nul ook als ze het zonder die opmerking misschien wel gedaan hadden.

Onder de extreem zware eisen die sommige pro-mods hier aan een plus 3 stellen wordt er gemiddeld nog niet eens 1 reactie per dag tot +3 verheven.

Bovenstaande reactie van Bor de Wollef bijvoorbeeld die gewoon een niet juiste conclusie trekt en die meteen hier neerplant en maximaal een +2 voorstelt en daarmee de kans op een andere moderatie meteen om zxeep helpt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als een promod hier een negatieve opmerking maakt is de kans dat er nog iemand een +3 uitdeelt zo goed als nul ook als ze het zonder die opmerking misschien wel gedaan hadden.
Dat kan best zijn, maar dat is geen valide reden om dan maar een +3 te geven aan een reactie die dat niet verdient. En laten we eerlijk zijn, deze reactie verdient het gewoon niet. Hij is gewoon net even te licht, en de leesbaarheid (alinea's, witregels, spelfouten) had ook beter gekund.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:20:
[...]
Dat kan best zijn, maar dat is geen valide reden om dan maar een +3 te geven aan een reactie die dat niet verdient. En laten we eerlijk zijn, deze reactie verdient het gewoon niet. Hij is gewoon net even te licht, en de leesbaarheid (alinea's, witregels, spelfouten) had ook beter gekund.
Ik vraag toch niet om anders te modereren.
Ik vind het echer niet nodig dat pro-mod hun opinie opleggen aan anderen en dat is wat je doet als je heel snel een negatieve reactie geeft op een voordracht in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee hoor, ik leg niemand mijn mening op.

Jij draagt een reactie voor, iedereen heeft het recht om zijn of haar mening over de aangedragen reactie te geven. Dat geld dus net zo goed voor mij als voor een willekeurige user. Dat ik promod ben doet niet ter zake, een promod heeft niet meer of minder rechten dan overige reguliere mods.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:58

Matis

Rubber Rocket

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:21:
[...]

Dat kan juist niet zo maar als je de knop en het indrukken event daarvan alleen binnen flash hebt gedefineerd.
Het is jammer dat je de waarde ervan niet inziet en je oordeel velt opbasis van een verkeerde aaname.
offtopic:
Grappig dat je dat zegt gezien mouse click etc met de juiste tools prima te scripten zijn, zeker wanneer de knop ook nog elke keer op dezelfde plaats staat of hetzelfde uiterlijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
Ik vind dit eigenlijk wel een hele nette goed onderbouwde post en +3 waard:
Marcks in 'nieuws: Belgische senator wil three-strikes-wet; Groenen willen 'providertaks''
Hoewel niet 100% on-topic, zouden we dit soort doordachte posts moeten willen stimuleren met +3.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MrAngry schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:43:
Ik vind dit eigenlijk wel een hele nette goed onderbouwde post en +3 waard:
Marcks in 'nieuws: Belgische senator wil three-strikes-wet; Groenen willen 'providertaks''
Hoewel niet 100% on-topic, zouden we dit soort doordachte posts moeten willen stimuleren met +3.
Mee eens, zijn parent Mgear in 'nieuws: Belgische senator wil three-strikes-wet; Groenen willen 'providertaks'' mag wat mij betreft ook wel naar minstens +2.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Mooie reacties. Eenmaal +3 en eenmaal +2 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik vind dit een mooie analyse in het iPad nieuwsbericht. +3 imo
Verwijderd in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hoewel de door hem genoemde mobiliteitsvoordelen een op een van toepassing zijn op nettops mag het geheel inderdaad wel op +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit soort opmerkingen (apple fanboy post blijkbaar) haalt het niveau van de post wel behoorlijk naar beneden:
Misschien dat MS later nog een duit in het zakje kan doen, maar Windows7 zal volgen mij niet gaan lukken. Dat is een bloated systeem zoals MS ze al decennia lang maakt om Intel in staat te stellen de nieuwste processors te slijten. Ze werden samen wel wintel genoemd, omdat ze elkaars markt creeerden met hun producten, wat natuurlijk heel goed was voor de ontwikkeling.
gevolgd door:
Apple did it again.
Voor dit soort fanboy onzin ga ik geen +3 toekennen.

De reactie er op : appel437 in 'nieuws: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet'

mag van mij wel naar +2 ipv de +1 waar hij nu op staat omdat het bovenstaande reactie wat meer in contrast plaatst.

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 28-01-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik had hem ook al +2 gegeven. Vooral door flames/trolls die jij citeerde maait hij het gras voor zijn eigen voeten weg, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Yup, die trollerige onzin zorgt bij mij voor een punt aftrek. Een +2 is dus imho het maximum voor deze post.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Matis schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:08:
[...]

Ik had hem ook al +2 gegeven. Vooral door flames/trolls die jij citeerde maait hij het gras voor zijn eigen voeten weg, beetje jammer.
Inderdaad jammer. Het is namelijk verder een nette post maar voor mijn gevoel te trollerig / te "I love Apple" voor de +3. Een +2 vind ik daarom echt het max haalbare in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Mja ok, maar dan moeten we ook niet met z'n allen huilen dat er zo weinig +3 gemod wordt. Ik zie het wel vaker dat er voor een zinnetje of een woordje een punt wordt afgetrokken, kleinzerig vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

MrAngry schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:26:
Mja ok, maar dan moeten we ook niet met z'n allen huilen dat er zo weinig +3 gemod wordt. Ik zie het wel vaker dat er voor een zinnetje of een woordje een punt wordt afgetrokken, kleinzerig vind ik dat.
Ben ik niet met je eens, allereerst staan er een aantal onbewezen leuzen in, daarnaast is het een duidelijke troll. Zoiets behoort geen +3 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het gaat hier om wel meer dan "één zinnetje of één woordje", maar om een complete alinea plus nog eens een losse zin.

Een +3 is niet bedoeld voor trolls, flames etc. Die zijn namelijk niet 'Must Read'.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
wildhagen schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:34:
[...]

Het gaat hier om wel meer dan "één zinnetje of één woordje", maar om een complete alinea plus nog eens een losse zin.

Een +3 is niet bedoeld voor trolls, flames etc. Die zijn namelijk niet 'Must Read'.
Het gaat niet om de specifieke details, maar als je zo'n post eindigt met een paar regels die duidelijk onzin zijn dan kan me dat niet zoveel boeien. Ik vind de hele mod sfeer altijd zo benauwd. Jij doet nu ook weer alsof ie een een flinke fout begaat. "Een hele alinea" Poeh, dat zijn dus 3 zinnen. Ik ben het ermee eens dat het hier een twijfel geval betreft, maar iets losser in de klikvinger mag best.
Net als dat benauwde focussen op de +3 aanduiding must read. Dat betekent uiteraard niet dat iedereen het zou moeten lezen, dan zouden we het wel met een push message door de strot rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind er niets kleinzerigs aan om een post als deze welke gewoon duidelijke trolls bevat een +2 te geven ipv een +3. Sterker nog, ik durf te stellen dat de betreffende post gewoon niet voldoet aan de richtlijnen voor een +3 waardering. Als je de hele post goed leest staat er niets anders dan een eigen mening, een of meerdere trolls en fanboy achtige slogans ala "apple did it again".

Dat er word gezegd dat er te weinig posts op +3 komen wil toch niet zeggen dat we posts die gewoon de gewenste kwaliteit niet halen maar op +3 moeten zetten om aan onze taks te komen?

Waarom zou jij hier juist wel een +3 willen toekennen?

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 28-01-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wim-Bart in 'nieuws: Minister: politie werkte besturingssystemen niet bij - update'

Mag ik deze voordragen voor een +3? Een goed en zeer informatief stuk dat een hoop verduidelijkt, en ver boven de overige reacties in de newspost uitsteekt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Dat is zonder twijfel +3 waard ja.
Jammer dat waarschijnlijk maar heel weinig mensen het zullen lezen omdat het topic al wat ouder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een duidelijke +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik vind een +2 voor deze post prima, eerlijk gezegd.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Met kernfusie heeft deze post maar heel weinig te maken, een +3 zal ik er dus ook niet voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:15

F.West98

Alweer 16 jaar hier

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die had zijn eigen review wel kunnen schrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:13
Voor mij is dit een zeer goede +2, dit ivm offtipic. Alhoewel hij zeer informatief is in de zin van het uitleggen hoe de emissiehandel in zijn werk gaat, gaat hij niet in op het phishing gedeelte zelf.
Als hij er een stukje over het phishing had bijgezet was het voor mij zeker een +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bl@ckbird in 'nieuws: Riverbed gebruikt ssd's in nieuwe wan-accelerators'

Mag ik deze nomineren voor een +3? Goed, uitgebreid, informatief stuk met de nodige bronvermeldingen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Helemaal mee eens :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Yes, ook een +3 van mijn kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 14:36
Te weinig diepgang voor de +3, dus wat mij betreft een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Goede onderbouwing waarom die patentaanvraag afgewezen zou kunnen worden geeft hij niet:
Ik hoop voor Apple dat ze een andere manier van detectie of dergelijke hebben zodat dit patent gehonoreerd word,
Die linkjes zijn dan wel interessant,maar het zegt volgens mij maar weinig over 'kracht' van deze patentaanvraag.
Ik houd het op een +2 :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het belangrijkste wat hij aangeeft is dat dit patent niet volledig uniek is. Zijn doel lijkt helemaal niet om aan te geven dat de aanvraag waarschijnlijk wordt afgewezen, maar om het patent in perspectief te zetten. Ik vind dat een +3 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
GTOfire in 'reviews: Aliens vs Predator'
dit vind ik een +3, echt een hele goede reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Eens met hierboven. Een plus twee zou 'm tekort doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik had hem op een 2.5,maar die smaak is er niet. Een mooie toelichting van de kenner, heb er een +3 aan gegeven,was voor mij ook de enige bij dat nieuwsartikel die in aanmerking kwam. En het werd weer eens tijd voor een reactie in dit topic. Naja, oordeel zelf maar. :)
Paultje3181 in 'nieuws: Medicijnen nog steeds online verkocht door maas in wet'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 20:45
Heb hem ook een +3 gegeven. Inzicht van iemand met kennis met duidelijke voorbeelden is voor de meeste lezers van het nieuwsbericht van toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ik heb hem ook een +3 gegeven. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een heel mooi stuk analyse, natuurlijk kan dat op +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik heb ook al gepost in het KMMT (schaamteloze crosspost dus :P), maar deze uitgebreide informatieve reactie wil ik wel nomineren voor +3 :) :
Bart ® in 'nieuws: Minister komt met nieuw voorstel voor invoering slimme energiemeter'

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ghost Dog schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:19:
Ik heb ook al gepost in het KMMT (schaamteloze crosspost dus :P), maar deze uitgebreide informatieve reactie wil ik wel nomineren voor +3 :) :
Bart ® in 'nieuws: Minister komt met nieuw voorstel voor invoering slimme energiemeter'
Er staat wat mij betreft te veel onzin, onderschatting van risico's, dooddoeners in om er een must read van te maken. Ik ga voor de +2.
Ik hoop dat iedereen hier nu een beter oordeel kan vellen over slimme meters, dan lomp maar iedereen napraten over privacy. Want dat is namelijk waar iedereen zogenaamd over struikelt, omdat daar alleen maar over gesproken wordt in de media. Waar het echter om draait, de voordelen, daar wordt niet over gesproken.
Dit soort zaken maakt het betoog er niet beter op (slechts een voorbeeld, de post bevat meer van dit soort zaken. Kortom: iedereen die privacy issues ziet praat lomp de media na en denkt niet na over voordelen.

Komt nog bij:
Omdat de meeste mensen alleen maar als een schaap de kudde napraten en huilen om privacy (een begrip dat dus toch al niet eens meer bestaat), zal ik uitleggen waarom de slimme meter wél belangrijk is:
Ik ga zelfs geen +2 meer geven.

Daarnaast wil deze poster wel erg graag naar deze post verwijzen:

Edit: nu de posts binnenstromen bij die post heb ik met zekerheid besloten geen +3 uit te delen. Bart werkt bij de energieleverancier en zet een enigszins gekleurd verhaal neer. Het aantal posts waarin punten worden weerlegd of tegengesproken groeit met de minuut.

[ Voor 62% gewijzigd door Bor op 25-04-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb die post inmiddels aangedragen in het mismod topic omdat ik een +3 echt een mismod vind gezien het geflame in de post en het gekleurde karakter. Wellicht is het handig om het geheel op 1 plaats te bespreken. Mijn punten staan hier: Bor de Wollef in "Het kleine-mismoderatietopic deel XVII"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Bor de Wollef schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:21:
Ik heb die post inmiddels aangedragen in het mismod topic omdat ik een +3 echt een mismod vind gezien het geflame in de post en het gekleurde karakter. Wellicht is het handig om het geheel op 1 plaats te bespreken. Mijn punten staan hier: Bor de Wollef in "Het kleine-mismoderatietopic deel XVII"
Hmm, bij nader inzien heb je een goed punt inderdaad.
Als hij niet zo suggestief zou zijn, en niet telkens door zou verwijzen naar zijn reactie zou een +3 nog wel kunnen, maar op deze manier inderdaad niet. Omdat ik hem nog steeds boven het maaiveld vind uitsteken blijft hij bij mij wel op +2 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ondanks dat de eerste link in de post niet werkt heeft de reactie wmb toch voldoende inhoud voor een +3 .
(Leuke bijkomstigheid is dat het hier een 'eerste reactie' betreft,volgens mij is een +3 zeer zeldzaam in zo'n geval) Er is massaal +2 voor gegeven,dus zullen we? :)

Admiral Freebee in 'poll: ReadyBoost'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
pcgek schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:53:
Ondanks dat de eerste link in de post niet werkt heeft de reactie wmb toch voldoende inhoud voor een +3 .
(Leuke bijkomstigheid is dat het hier een 'eerste reactie' betreft,volgens mij is een +3 zeer zeldzaam in zo'n geval) Er is massaal +2 voor gegeven,dus zullen we? :)

ach ja, waarom ook niet.
altijd leuk begin, je eerste post een +3.
nog wel wat tikjes voor een +3, kom op mensen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

What about this one? :P
Ik denk dat dit zeker wel een +3 waard is.

Eonfge in 'meuk: VirtualBox 3.1.8'

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Bensimpel schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:42:
What about this one? :P
Ik denk dat dit zeker wel een +3 waard is.

Eonfge in 'meuk: VirtualBox 3.1.8'
Ik zie er persoonlijk geen +3 in, voornamelijk omdat wat gesteld wordt niet helemaal waar is en/of niet compleet is.
Daarnaast zitten er nogal wat spelfouten in.

+2 is het absoluut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:15

Herman

FP ProMod
pcgek schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:53:

Oei oei oei, hij is er bijna! 8)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Herman87 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:50:
[...]

Oei oei oei, hij is er bijna! 8)
Hij is er al :P :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Waarom een +3? Ik vind hem vooral erg informatief maar hij hikt nog net tegen de +3 aan imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:15

Herman

FP ProMod
Jejking schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:42:
Waarom een +3? Ik vind hem vooral erg informatief maar hij hikt nog net tegen de +3 aan imho.
Ik vind 'm ook tussen een +2 en een +3 in zitten. Maar toen zag ik dat het de eerste post van het item is, en dat gaf voor mij de doorslag om +3 te geven.

Alle items worden aangevallen door FIPO's of kromme en slappe redenaties om maar bovenaan te komen. Laat dit dan een stimulans zijn om het gezegde te handhaven: Spreken is zilver...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Laten we het nog veel simpeler houden: alles wat tegen +3 aanhikt mag ook gewoon op +3. Er mag best een +3 extra gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nou, vooruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
allbei dus een +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee, in Eonfge in 'meuk: VirtualBox 3.1.8' zitten te veel fundamentele fouten. Je kunt niet alleen deze reactie lezen en tevreden zijn, je moet de daarop volgende reacties ook lezen. Dat is voor de reden om geen +3 te geven, maar bij de +2 te blijven.
Admiral Freebee in 'poll: ReadyBoost' geef ik wel een +3.

[ Voor 17% gewijzigd door Dirk op 12-05-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Dirk schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:35:
Nee, in Eonfge in 'meuk: VirtualBox 3.1.8' zitten te veel fundamentele fouten. Je kunt niet alleen deze reactie lezen en tevreden zijn, je moet de daarop volgende reacties ook lezen. Dat is voor de reden om geen +3 te geven, maar bij de +2 te blijven.
ok, de eerste bevat wat fouten, die mij niet op waren gevallen voordat ik die andere reacties las, een +2 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Dirk schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:35:
Even opnieuw gelezen, en je hebt gelijk, excuses.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Is dit een +3 waard?
tehsojiro in 'nieuws: Amerikaanse luchtmacht benadeeld door nieuwe PS3-firmware'
Ik vind hem erg netjes. Nette quotes, kernpunten in bold, bron eronder, duidelijk, en absoluut ontopic. :)
Hij voegt er zelf niet zoveel aan toe, maar bij dit artikel vind ik dit wel verplicht leesvoer.

[ Voor 14% gewijzigd door Ghost Dog op 13-05-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Laatst online: 22:40
Ghost Dog schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:42:
Is dit een +3 waard?
tehsojiro in 'nieuws: Amerikaanse luchtmacht benadeeld door nieuwe PS3-firmware'
Ik vind hem erg netjes. Nette quotes, kernpunten in bold, bron eronder, duidelijk, en absoluut ontopic. :)
Hij voegt er zelf niet zoveel aan toe, maar bij dit artikel vind ik dit wel verplicht leesvoer.
Tjsa, persoonlijk had ik 'm op +2 staan. Het is namelijk alleen maar puur informatief. Verder omdat hij zelf niets heeft toegevoegd denk ik niet dat het een echte +3 waard is. Echter de hele sub-thread is voor mij wel +3! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door WouterKvG op 14-05-2010 17:30 ]

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind hem ook wat te licht voor een +3, het is imho een goede +2.

Het bestaat namelijk grotendeels uit copy/paste-werk van andere bronnen (wel netjes met vermelding), met relatief weinig eigen bijdrage.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:17:
Ik vind hem ook wat te licht voor een +3, het is imho een goede +2.

Het bestaat namelijk grotendeels uit copy/paste-werk van andere bronnen (wel netjes met vermelding), met relatief weinig eigen bijdrage.
Eensch. Ik vind een +2 voldoende in dit geval. Het zijn een aantal quotes met links naar de teksten maar meer eigenlijk niet. Interessant maar wat mij betreft geen must read.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gerco in 'nieuws: Google verzamelde privédata via Streetview-auto's'

vind ik zeker een kandidaat voor een +3 must read... niet omdat het super-uitgebreide informatie bevat... maar wél gewoon een uiterst duidelijke korte post is die informatie geeft die eigen onmisbaar is in die thread en als mensen hem ig goed lezen, de discussie duidelijk 'anders' maakt...

iig heel sterk bewijst dat er geen sprake is van kwade opzet, maar hooguit geen extra werk gedaan is om de overvlodige data te verwijderen vordat deze opgeslagen is.

binnen die disscussie voldoet hij imho zeker aan de kwalififcatie 'die post moet je even lezen'

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 15-05-2010 12:31 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Beter dan een gemiddelde +2, dus dan geef ik graag een +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

ziekloon in 'nieuws: Pentagon benoemt eerste generaal voor 'Cyber Command''
Deze reactie, hoewel kort, bevat zulke essentiële informatie bij het artikel dat ik deze wel +3 moet geven.
Ik snap werkelijk niet dat het niet in het artikel zelf staat, omdat ik me vrijwel niets relevanters bij dit nieuwsitem kan voorstellen dan wie die generaal is, en waar hij voor opgeleid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Aan de hand van CodeCaster: Gechipte charlatan zou ik ook sfc1971 in 'nieuws: Wetenschapper met chipimplantaat verspreidt virus' willen nomineren voor +3. De reactie biedt een grote hoeveelheid extra informatie op het nieuwsbericht, dat eigenlijk dat bericht aanvult en de lezer neigt tot kritisch denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jammer van die flame in de laatste zin, maar absoluut een +3 ja :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste