Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 20:47
Zijn er hier mensen die werkende mobiel TV op hun E72 hebben?

En maakt er iemand gebruik van tethering naar laptop?
En zo ja: hoe?

[ Voor 6% gewijzigd door QuiCk01 op 03-12-2010 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds 1 maand in het bezit van een nokia e72 mooi toestel werkt prima
1 irritatie

als ik de toetsenblokkering ophef krijg ik altijd een schermpje met verbinding maken met internet en dan 2 opties ik klik altijd op annuleren maar vind dit hoogst irri heb al geprobeerd bij instellingen packet gg staat op wanner nodig ern bij snelle packet gg staat uitgeschakeld
maar nog krijg ik altijd dit schermpje

wie weet hoe ik dat kan veranderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 20:08
QuiCk01 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 01:28:
Zijn er hier mensen die werkende mobiel TV op hun E72 hebben?

En maakt er iemand gebruik van tethering naar laptop?
En zo ja: hoe?
Tethering is mogelijk als je je Nokia via de usb-kabel aansluit op je laptop.
Zorg dat je ovi-suite hebt geinstalleerd. Dan staat er bovenin een aantal kopjes, en in een van die kopjes staat de optie je mobiel te gebruiken voor internet.
That's it, werkt altijd goed!
Mobiel TV heb ik nog nooit gedaan dus kan ik je niet mee helpen. (weet ook niet of dat mogelijk is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
timwijn schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:47:
[...]

Tethering is mogelijk als je je Nokia via de usb-kabel aansluit op je laptop.
Zorg dat je ovi-suite hebt geinstalleerd. Dan staat er bovenin een aantal kopjes, en in een van die kopjes staat de optie je mobiel te gebruiken voor internet.
That's it, werkt altijd goed!
Mobiel TV heb ik nog nooit gedaan dus kan ik je niet mee helpen. (weet ook niet of dat mogelijk is.)
Tethering kan ook via Bluetooth. Ik gebruik het in de trein of als ik onderweg ben. Internet is niet super snel, maar goed genoeg om te Googlen (hangt natuurlijk ook van je verbinding af).
TV heb ik ook geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn E72 verkopen. Hij is simlockvrij en onbeschadigd.
Hoeveel zou ik ervoor kunnen vragen? Wat is redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:04:
Heb begin deze week zelf 1 GEkocht. Voor 170, wat nog best netjes is! Ligt ook aan de staat ;)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ik heb sinds begin deze week een E72, alleen ik begrijp die hele Ovi niet meer.
Ik kon in het begin gewoon uit die store downloaden. Heb even foursquare gedownload. En nu wil ik aantal andere apps downloaden, maar dan blijft die gewoon op ''verbinden'' staan, weet iemand hier iets meer vanaf? En hoe je het fixt?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:04:
200 euro is een goede prijs. Eventueel een klein beetje zakken. Maar zou beginnen met 200.
Succes met de verkoop! Weet je al wat je nieuwe gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
FrankLe schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:07:
Ik heb sinds begin deze week een E72, alleen ik begrijp die hele Ovi niet meer.
Ik kon in het begin gewoon uit die store downloaden. Heb even foursquare gedownload. En nu wil ik aantal andere apps downloaden, maar dan blijft die gewoon op ''verbinden'' staan, weet iemand hier iets meer vanaf? En hoe je het fixt?
Kan komen dat ze weer onderhoud uitvoeren aan de ovi-store, was laatst ook zo. Gewoon op een ander moment weer proberen, iets anders zit er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:55:
[...]

200 euro is een goede prijs. Eventueel een klein beetje zakken. Maar zou beginnen met 200.
Succes met de verkoop! Weet je al wat je nieuwe gaat worden?
Ik kan eind december verlengen en dan neem ik de htc desire hd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Ik heb een vraagje over Whatsapp

ik kan namelijk geen contacten verwijderen of blokkeren uit mijn lijst van favorieten. Bij iphones en blackberry's kan dat blijkbaar wel.
Jullie enig idee? het is natuurlijk rete irritant als dat niet kan, gezien mensen die jou nummer nog in hun telefoon hebben jou gewoon kunnen blijven texten, en daarbij ook nog zien dat je het gelezen hebt gezien je direct naar het bericht gaat als je klikt op "message received"

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan op de nokia nog niet
volgens whatsapp kunnen we voor oud en nieuw als nokia gebruiker een ''verrassing'' verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Laatst online: 13-09 20:47
@timwijn en Grooveman11

Beide bedankt voor jullie antwoord. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Ik heb ook een nokia E5
wat ik aardig vind is dat ik hier geen topic of review van kan vinden,hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:32:
Ben sinds 1 maand in het bezit van een nokia e72 mooi toestel werkt prima
1 irritatie

als ik de toetsenblokkering ophef krijg ik altijd een schermpje met verbinding maken met internet en dan 2 opties ik klik altijd op annuleren maar vind dit hoogst irri heb al geprobeerd bij instellingen packet gg staat op wanner nodig ern bij snelle packet gg staat uitgeschakeld
maar nog krijg ik altijd dit schermpje

wie weet hoe ik dat kan veranderen??
iemand???? please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Je hebt vast bij een applicatie de verbindingsinstellingen ingesteld staan als "altijd vragen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Heb horen zeggen dat het aangeraden is de nokia 1 maal per week te sluiten(shutown) en hem dan een nacht te laten rusten en s'morgens terug aan en dat dit goed is voor de nokia,voor de processor ?
is dat juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

1475paul schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:44:
Heb horen zeggen dat het aangeraden is de nokia 1 maal per week te sluiten(shutown) en hem dan een nacht te laten rusten en s'morgens terug aan en dat dit goed is voor de nokia,voor de processor ?
is dat juist?
Volgens mij mag dat niks uitmaken.
Mijne draait ruim een maand zonder reboot, en blijft een constante snelheid houden, en hij blijft ook gewoon stabiel.

[ Voor 14% gewijzigd door kevin33 op 04-12-2010 21:02 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na die update doet mn e72 echt k*t
9 van de 10x trilt hij niet eens meer als die in trilstand staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMookhoek
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb iets raars met mijn E72. De menu iconen zijn niet geanimeerd, behalve de iconen in het menu 'mail'....

Iemand een idee waar ik kan instellen dat de menu iconen geanimeerd (bewegend) mogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
1475paul schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:44:
is dat juist?
Dat is complete onzin. Af en toe even opnieuw aan en uit zetten wil wel helpen, algemeen bekend dat telefoons daar weer even een boost van krijgen.
De hele nacht daarentegen uit laten staan is echt helemaal nergens voor nodig en voegt niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
MMookhoek schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:59:
Ik heb iets raars met mijn E72. De menu iconen zijn niet geanimeerd, behalve de iconen in het menu 'mail'....

Iemand een idee waar ik kan instellen dat de menu iconen geanimeerd (bewegend) mogen zijn?
Ligt het er misschien aan dat je een ander thema hebt ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
diontjuh schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:37:
Ik heb een vraagje over Whatsapp

ik kan namelijk geen contacten verwijderen of blokkeren uit mijn lijst van favorieten. Bij iphones en blackberry's kan dat blijkbaar wel.
Jullie enig idee? het is natuurlijk rete irritant als dat niet kan, gezien mensen die jou nummer nog in hun telefoon hebben jou gewoon kunnen blijven texten, en daarbij ook nog zien dat je het gelezen hebt gezien je direct naar het bericht gaat als je klikt op "message received"
nou dat werkt ook niet 100%.
Bij mijn vriendin geeft die al 2 vinkjes aan heb ik het bericht nog niet geopent.
Dus dat systeem klopt niet van ze!.
Laats was ook 1vinkje bij ons beide, terwijl het bericht niet eens aangekomen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
MMookhoek schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:59:

Menu/Bed.paneel/Thema's/Algemeen/Opties/Thema-effecten/Aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Denthis schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:27:
[...]

nou dat werkt ook niet 100%.
Bij mijn vriendin geeft die al 2 vinkjes aan heb ik het bericht nog niet geopent.
Dus dat systeem klopt niet van ze!.
Laats was ook 1vinkje bij ons beide, terwijl het bericht niet eens aangekomen is!
In tegenstelling tot Blackberry Messenger betekenen die vinkjes bij Whatsapp iets anders. Eerste vinkje betekent dat je bericht is aangekomen op hun server. Tweede vinkje betekent dat het bericht is aangekomen bij de foon, dus niet dat het al gelezen is. Dat hebben ze bij Whatsapp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Digitizers schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:44:
[...]

In tegenstelling tot Blackberry Messenger betekenen die vinkjes bij Whatsapp iets anders. Eerste vinkje betekent dat je bericht is aangekomen op hun server. Tweede vinkje betekent dat het bericht is aangekomen bij de foon, dus niet dat het al gelezen is. Dat hebben ze bij Whatsapp niet.
Ow is dat zo?
Ik meen ooit eens bij whatsapp gelezen te hebben dat de vinkjes betekenen.
eerste: aangekomen op de foon
2de: gelezen.
Maar wat jij zegt verklaart wel een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Meer mensen die last hebben van het batterijenklepje?
Ding dondert er om de haverklap af?
De 'klik' die hij dient te maken aan de onderkant is zo minimaal dat het nou niet echt solide te noemen is.
Als je hem wat harder op tafel neerlegt, schiet het klepje er al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Geen last van. Misschien het klemmetje aan de binnenkant van de klep voorzichtig een beetje verbuigen? Of is het plastic nokje versleten door veelvuldig open- en dichtdoen?
Of gebruik je een hoesje dat bij het uitnemen van de telefoon per ongeluk het knopje ontgrendelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
timwijn schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:35:
[...]

Dat is complete onzin. Af en toe even opnieuw aan en uit zetten wil wel helpen, algemeen bekend dat telefoons daar weer even een boost van krijgen.
De hele nacht daarentegen uit laten staan is echt helemaal nergens voor nodig en voegt niks toe.
Af en toe even opnieuw aan en uit zetten wil wel helpen hoeveel keer per maand of per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Heeft er iemand ervaaring met Ramblow?
is dat goed of heeft dit geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
1475paul schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:56:
[...]

Af en toe even opnieuw aan en uit zetten wil wel helpen hoeveel keer per maand of per week?
Op het moment dat je het gevoel hebt dat je telefoon weer wat trager wordt, langzamer reageert, of af en toe vastloopt.
Er is geen standaard voor te zeggen hoe vaak dat is.

EDIT: Programma's als ramblow gewoon links laten liggen, doen niets geen goeds. Beetje hetzelfde als advanced task killer van Android. Heb je echt helemaal niks aan!

[ Voor 17% gewijzigd door timwijn op 06-12-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
timwijn schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:58:
[...]

Op het moment dat je het gevoel hebt dat je telefoon weer wat trager wordt, langzamer reageert, of af en toe vastloopt.
Er is geen standaard voor te zeggen hoe vaak dat is.

EDIT: Programma's als ramblow gewoon links laten liggen, doen niets geen goeds. Beetje hetzelfde als advanced task killer van Android. Heb je echt helemaal niks aan!
Dus als ik elke week even een reboot doe kan het geen kwaad voor de e72 en is die altijd top inform ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
1475paul schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:12:
[...]

Dus als ik elke week even een reboot doe kan het geen kwaad voor de e72 en is die altijd top inform ?
Ja joh is meer dan genoeg! Heb mijn telefoon bijna nooit uit en hij loopt als een trein. Alleen als ie langzaam is of even vastloopt dan reboot ik hem even en is ie weer in topvorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn telefoon heeft trouwens gisteren 4 uur moeten laden om vol te raken
vanaf 27%

dat is toch niet normaal meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed73
  • Laatst online: 12-09 23:21
Die van mij loopt als een trein, eigenlijk geen vastlopers, af en toe herstart ik hem preventief (niet wekelijks), opgeladen in anderhalf uur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Er zijn twee opladers in de roulatie, een snelle en een trage. Misschien heb jij de trage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etamboer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:55:
Er zijn twee opladers in de roulatie, een snelle en een trage. Misschien heb jij de trage...
Ik heb de AC 3E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Bij de mijne zat geleverd de AC-8E 890mA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
zal inderdaad wel aan je lader liggen ofzo!
Heb je je E72 al te koop staan:)? Of wacht je nog even met de Desire HD kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat nog niet te koop, ik mag mijn abbo eind december al verlengen met een nieuw toestel. Maar ik zit nog erg te twijfelen, want ik wil eigenlijk weg bij tmobile.
Maar dan moet ik tot eind maart wachten -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:12:
Hij staat nog niet te koop, ik mag mijn abbo eind december al verlengen met een nieuw toestel. Maar ik zit nog erg te twijfelen, want ik wil eigenlijk weg bij tmobile.
Haha, waarom verkoop je E72 niet gewoon, koop je een los toestel weer (tweedehands Desire HD's zijn hier wel te koop) en dan neem je in maart gewoon een sim-only;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn E72 nu bijna een jaar, op een enkele, zeldzame, vastloper na was ik er erg tevreden over.
Ik gebruik hem zakelijk, 2 mailaccounts push via Nokia messaging, continu bluetooth aan ivm carkit.

Ik deed altijd makkelijk twee dagen met een volgeladen batterij. Sinds ongeveer twee weken krijg ik nagenoeg elke dag rond vijf uur 's middags de melding dat de batterij helemaal leeg is.
Ik heb rond die tijd de firmware bijgewerkt naar de meest recente versie, verder niets gewijzigd.
Komt dit probleem iemand bekend voor bij deze firmware? Iemand nog tips voordat de wat meer drastische maatregelen in beeld komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:59:
Ik heb mijn E72 nu bijna een jaar, op een enkele, zeldzame, vastloper na was ik er erg tevreden over.
Ik gebruik hem zakelijk, 2 mailaccounts push via Nokia messaging, continu bluetooth aan ivm carkit.

Ik deed altijd makkelijk twee dagen met een volgeladen batterij. Sinds ongeveer twee weken krijg ik nagenoeg elke dag rond vijf uur 's middags de melding dat de batterij helemaal leeg is.
Ik heb rond die tijd de firmware bijgewerkt naar de meest recente versie, verder niets gewijzigd.
Komt dit probleem iemand bekend voor bij deze firmware? Iemand nog tips voordat de wat meer drastische maatregelen in beeld komen?
Nee heeft naar mijn weten niks met de firmware te maken. Kijk of je van iemand even een andere batterij kan kopen, en anders moet je ff een nieuwe kopen. Zijn niet zo duur, volgens mij ook wel tweedehands op tweakers te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb hem nu ook bijna een jaar, en merk ook dat de batterij steeds sneller leeg is, erg jammer.
timwijn schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:16:
[...]

Nee heeft naar mijn weten niks met de firmware te maken. Kijk of je van iemand even een andere batterij kan kopen, en anders moet je ff een nieuwe kopen. Zijn niet zo duur, volgens mij ook wel tweedehands op tweakers te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:12:
Als je snellader zoekt, nokia site 15 euro. AC10 micro usb lader.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Sj44kie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:24:
Ik heb hem nu ook bijna een jaar, en merk ook dat de batterij steeds sneller leeg is, erg jammer.

[...]
Voor prijzen van een andere batterij: pricewatch: Nokia BP-4L
20 euro'tjes, 24 uurs verzending, lijkt me prima te doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:44:
[...]

Haha, waarom verkoop je E72 niet gewoon, koop je een los toestel weer (tweedehands Desire HD's zijn hier wel te koop) en dan neem je in maart gewoon een sim-only;)
vind ruim 400 euro teveel voor een 2de hands ding waar iets mis mee kan zijn
ik ga dat risico niet nemen

bovendien betaal ik al momenteel 55 euro voor een simonly abbo, daarbij kan ik het toestel gratis krijgen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 01:28:
[...]

vind ruim 400 euro teveel voor een 2de hands ding waar iets mis mee kan zijn
ik ga dat risico niet nemen

bovendien betaal ik al momenteel 55 euro voor een simonly abbo, daarbij kan ik het toestel gratis krijgen
Hm okee kan ik in komen.
Zou ik inderdaad rustig wachten tot je kan verlengen.
Had je nog gezien dat ik een link voor snellader stuurde? Misschien is dat wat voor je tot je een nieuwe phone koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
is inderdaad niet duur voor een orginele, op de nokia site is deze namelijk 40 euro
timwijn schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:54:
[...]

Voor prijzen van een andere batterij: pricewatch: Nokia BP-4L
20 euro'tjes, 24 uurs verzending, lijkt me prima te doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:29:
[...]

Hm okee kan ik in komen.
Zou ik inderdaad rustig wachten tot je kan verlengen.
Had je nog gezien dat ik een link voor snellader stuurde? Misschien is dat wat voor je tot je een nieuwe phone koopt.
thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je ervoor zorgen dat de telefoon niet automatisch connect met wifi? (in mijn geval 3 vaste toegangspunten)?

Ik wil het gewoon handmatig snel aan en uit kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:05
Ben sinds een week van de E72 naar de Desire Z overgestapt. Soms mis ik de E72 nog, en wel hierom:
Direct telnummers kiezen op je homescreen kan niet, daar moet je eerst de tel app voor starten.
Sneltoets voor de zaklamp.
De toetsaanslag en de textuur van het E72 ramplankje vind ik beter.
Dat uitklappen van het tobo van de DZ is clumsy.
Active noise cancellation heeft de DZ niet, je hoort veel geruis tijdens telefoneren. Sowieso lijkt de telefoniehardware een pak goedkoper. Minpunt van de DZ.
Een simpele delete functie kent de DZ niet, dat is bij E72 shift-backspace.
Die gare browser van de E72 zal ik echter niet missen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door ReconE op 10-12-2010 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
ReconE schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 07:27:
Ben sinds een week van de E72 naar de Desire Z overgestapt. Soms mis ik de E72 nog, en wel hierom:
Direct telnummers kiezen op je homescreen kan niet, daar moet je eerst de tel app voor starten.
Sneltoets voor de zaklamp.
De toetsaanslag en de textuur van het E72 ramplankje vind ik beter.
Dat uitklappen van het tobo van de DZ is clumsy.
Active noise cancellation heeft de DZ niet, je hoort veel geruis tijdens telefoneren. Sowieso lijkt de telefoniehardware een pak goedkoper. Minpunt van de DZ.
Een simpele delete functie kent de DZ niet, dat is bij E72 shift-backspace.
Die gare browser van de E72 zal ik echter niet missen. :)
Haha mooie opsomming van de min- en pluspunten!
Ben je over het geheel genomen wel blij met je DZ? Of had je liever je E72 gehouden? En hoe is de batterijduur van de DZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de menu snelkoppeling (rechtsonder in beeld) ook helemaal uitschakelen? Standaard staat daar geloof ik de camera. Het nadeel is dat als ik het menu deblokkeer heel vaak de camera gestart werd die ik dan weer moest sluiten, ik heb er nu internet ingezet maar ook dat is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
timwijn schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:52:
[...]

Haha mooie opsomming van de min- en pluspunten!
Ben je over het geheel genomen wel blij met je DZ? Of had je liever je E72 gehouden? En hoe is de batterijduur van de DZ?
Thx :) Ik ben overall wel blij met de DZ ten opzichte van de E72. De DZ kan ik gewoon voor de lol op 1150 Mhz overklokken. Als ik de HTC saus zat ben een cyanogenmod erop zetten. En ik mail en internet meer dan dat ik bel.
Ik doe ongeveer 8 uur met een batterijlading op de DZ. Dus continu aan de prik. Maar een kantoorsloofje als ik kan dat wel handelen, een usb poort is altijd wel in de buurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
ReconE schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:08:
[...]

Thx :) Ik ben overall wel blij met de DZ ten opzichte van de E72. De DZ kan ik gewoon voor de lol op 1150 Mhz overklokken. Als ik de HTC saus zat ben een cyanogenmod erop zetten. En ik mail en internet meer dan dat ik bel.
Ik doe ongeveer 8 uur met een batterijlading op de DZ. Dus continu aan de prik. Maar een kantoorsloofje als ik kan dat wel handelen, een usb poort is altijd wel in de buurt. ;)
Haha klinkt goed 1150 Mhz!
Mailen en internet moet ook wel lekker gaan erop inderdaad en toetsenbord zal wel beetje wennen zijn!
Pff 8 uur, dat was ook het hoofdpunt waarom ik mijn Desire heb weggedaan en een E72 heb gekocht.
Aangezien ik nog studeer, was het niet te doen. Had niet altijd iets in de buurt om op te laden. Stel je voor, je pakt hem van de lader 's ochtends, komt niet meer thuis, gaat op stap. Heb je de hele nacht geen telefoon meer. Vind de accuduur zo ontzettend slecht! Maar goed, als je zoals jij altijd wel iets in de buurt hebt om hem op te laden, dan is het op zich niet echt een probleem natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
Over het stappen; ik denk dat de E72 een plens bier ook nog wel overleeft, daar zit je goed mee.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 16:00
Hoi, ik heb sinds een week ook de e72 en het bevalt goed. Heb alleen problemen met syncen met google. Voordat ik deze post maak heb ik echt wel gezocht wat het kon zijn, maar het wil niet lukken.

De bedoeling is om contacts en agenda items van gmail te syncen met de e72.

Ik heb MFE geconfigureerd:

Email: google mail adres
gebruikersnaam: google mail adres
wachtwoord: google wachtwoord
servernaam; m.google.com
domein: leeg of m.google.com (beide geprobeerd)
beveiligde verbinding staat aan
E-mail syncen staat uit

Verder heb ik voor de mail gewoon google mail gebruikt via standaard mail applicatie, dat werkt wel goed.

Op googlle account kan ik ook geen settings vinden die te maken hebben met syncen.

Wat moet ik doen om contatcs en de agenda te syncen? dank

edit. Het werkt nu. Syncen van taken moet uit staan?

[ Voor 3% gewijzigd door Outl@w op 10-12-2010 19:28 ]

Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:56:
Kan ik de menu snelkoppeling (rechtsonder in beeld) ook helemaal uitschakelen? Standaard staat daar geloof ik de camera. Het nadeel is dat als ik het menu deblokkeer heel vaak de camera gestart werd die ik dan weer moest sluiten, ik heb er nu internet ingezet maar ook dat is lastig.
Ik heb links én rechts menu staan, dat werkt goed. Had idd ook last van het opstarten van de camera.
Outl@w schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:49:
[...]
Jep, ook e-mail via sync zou ik uit zetten. Het werkt wisselvallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Heeft iemand een idee hoe ik mijn universiteits mail kan syncen met mijn telefoon? (RUG)
Weet dat er ook de optie is dat ik die mailbox doorschakel naar mijn hotmail, maar zou het fijn vinden twee gescheiden inboxen te houden, die ik beide met m'n telefoon kan syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, Ik heb ook een E72 en hij is super!

Heel handig! De Opera browser is gratis, je kan je 5 tabbladen instellen, dus geen www. enz....meer.

Verder heb ik nu ook de nieuwe whatsapp geinstalleerd wat je veel sms geld kan besparen!!!

Echt proberen, en als je t leuk vind laat me weten wat je ervaring is ?

Grz Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kveli
  • Laatst online: 03-03 18:13
Hallo tweakers, ik heb het volgende probleem; ik heb softwareversie 031.023 en ovi suite versie 2.2.1.23. Nu heb ik gelezen dat er een update is voor de foon, maar die kan ik er met geen mogelijkheid op krijgen; vanuit app. beheer de melding: "verbindingsfout" (instellingen keer op keer gedownload van T-mobile) en via de Ovi suite de melding dat ik de nieuwste versie reeds heb (terwijl er toch echt een nieuwere beschikbaar schijnt te zijn). Iemand hier een oplossing voor? (p.s. ik heb dit forum doorgelezen vanaf 137, en gegoogled als een malle).

A dyslexic, agnostic insomniac : one who lies awake at night wondering if there really is a dog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Kveli schreef op maandag 13 december 2010 @ 02:02:
Hallo tweakers, ik heb het volgende probleem; ik heb softwareversie 031.023 en ovi suite versie 2.2.1.23. Nu heb ik gelezen dat er een update is voor de foon, maar die kan ik er met geen mogelijkheid op krijgen; vanuit app. beheer de melding: "verbindingsfout" (instellingen keer op keer gedownload van T-mobile) en via de Ovi suite de melding dat ik de nieuwste versie reeds heb (terwijl er toch echt een nieuwere beschikbaar schijnt te zijn). Iemand hier een oplossing voor? (p.s. ik heb dit forum doorgelezen vanaf 137, en gegoogled als een malle).
Als jij bij bedieningspaneel kijkt, dan telefoon, dan staat daar onderin dat menu de optie Sw-update, heb je daar al gekeken of er een update voor je bij staat? En al geprobeerd via daar binnen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heineken schreef op zondag 12 december 2010 @ 10:45:
Ik heb links én rechts menu staan, dat werkt goed. Had idd ook last van het opstarten van de camera.
Thx voor de tip. Dat is inderdaad het handigste, die is ook snel te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Outl@w schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:49:
Hoi, ik heb sinds een week ook de e72 en het bevalt goed. Heb alleen problemen met syncen met google. Voordat ik deze post maak heb ik echt wel gezocht wat het kon zijn, maar het wil niet lukken.

De bedoeling is om contacts en agenda items van gmail te syncen met de e72.

Ik heb MFE geconfigureerd:

Email: google mail adres
gebruikersnaam: google mail adres
wachtwoord: google wachtwoord
servernaam; m.google.com
domein: leeg of m.google.com (beide geprobeerd)
beveiligde verbinding staat aan
E-mail syncen staat uit

Verder heb ik voor de mail gewoon google mail gebruikt via standaard mail applicatie, dat werkt wel goed.

Op googlle account kan ik ook geen settings vinden die te maken hebben met syncen.

Wat moet ik doen om contatcs en de agenda te syncen? dank

Nadat ik deze posting zag heb ik het op mijn toestel ook nog een keer proberen in te stellen. Door het syncen van taken (en mail) uit te laten is het mij nu ook gelukt. Al m'n afspraken die ik in m'n toestel had staan, zijn netjes overgenomen in m' G-mail. M'n contactpersonen kan ik nog niet terugvinden.

Bij wijze van test heb ik ook een afspraak aan m'n G-mail toegevoegd. Deze is echter 2u later nog niet in m'n toestel verschenen.

Iemand die me wat meer informatie kan geven over de syncronisatie-interval van de agenda en de contactpersonen? Waar is dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 18:19
Ik ben qua e-mail omgang net zo groen als met mijn nieuwe E 72. Ik heb nu eindelijk besloten om mijn e-mailberichten ook via de mobiel te laten lopen. Dat lijkt voor de ontvangen berichten gelukt. Alleen als ik berichten verzend via de E72 krijg ik ze nog wel op de server (gmail) te zien maar niet in Outlook 2007. Hoe krijg ik die verzonden berichten wel in beeld? Door ze van pop3 in imap te zetten? En heeft e-mail weer andere regels dan outlook 2007

(Ik heb dit bericht ook in de hoofdmap Symbian en Meego geplaatst. Ik was even vergeten hoe ik in deze draad moest komen. Hoe haal ik die berichten nu uit die hoofdmap?)

[ Voor 7% gewijzigd door PaoloK op 13-12-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Heeft iemand een idee hoe ik mijn universiteits mail kan syncen met mijn telefoon? (RUG)
Weet dat er ook de optie is dat ik die mailbox doorschakel naar mijn hotmail, maar zou het fijn vinden twee gescheiden inboxen te houden, die ik beide met m'n telefoon kan syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnf
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-03 22:25
Ik ben er over aan het denken om een nokia e72 te kopen maar ik lees overal dat hij nogal last heeft van vastlopers. Is dit al verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
stijnf schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:45:
Ik ben er over aan het denken om een nokia e72 te kopen maar ik lees overal dat hij nogal last heeft van vastlopers. Is dit al verholpen?
Heel erg zelfs...minstens 1 * per dag.... fw 052.005 deugt helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
Ik heb mijn E72 nu bijna een half jaar, altijd de nieuwste firmware erop en nog nooit een vastloper gehad. Hoewel er in dit topic veel melding wordt gemaakt van problemen, zijn het echt maar incidenten en ik zou me daar niet door laten leiden. Het zijn ook altijd de negatieve ervaringen die naar boven komen op fora. (Logisch ook, die mensen zoeken oplossingen. Heb je geen probleem, hoef je er ook niet over te praten.)
Mijn advies: lekker doen, prima telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnf schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:45:
Nog nooit gehad, ongeveer 1 jaar in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Voor mij geld zelfde, hij is nog nooit vast gelopen / gecrashed. Ik ben een heel heel tevreden E72 gebruiker.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
bluemind schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:39:
[...]

Die van mij is heel stabiel met deze firmware, probeer het probleem eens te zoeken in software die je erop hebt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
ook >1 jaar in bezit en nog nooit een vastloper gehad, iedere keer netjes de firmware ge-update

heeft iemand ondertussen ervaring met gmail-accounts van de universiteit utrecht op de E72?

[ Voor 33% gewijzigd door Sj44kie op 14-12-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:35

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

bluemind schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:39:
[...]

Hier ook. Ik was echt super tevreden over deze telefoon tot de laatste FW update. Ik zit erover te denken om langs een servicepoint te gaan om de oude SW terug te laten flashen.

Ik heb geen enkel los stukje software erop staan, alleen de standaard software.

Verder is het nog steeds een briljant toestel, maar ik hoop dat ze dit rap fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Als je dat ding aanzet krijg je trouwens zo een Nokia tunetje, kan dat ook ergens uit?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kveli
  • Laatst online: 03-03 18:13
timwijn schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:53:
[...]

Als jij bij bedieningspaneel kijkt, dan telefoon, dan staat daar onderin dat menu de optie Sw-update, heb je daar al gekeken of er een update voor je bij staat? En al geprobeerd via daar binnen te halen?
Dat heb ik inderdaad al gedaan, alleen staat er in dat menu geen "update optie", maar ik typ *#0000# en ga dan naar opties en controleren op updates. Hier geeft ie dan dus geen resultaat, want: "verbindingsfout". Ik krijg overigens ook niet de mogelijkheid om te kiezen tussen T-Mobile internet of de Wifi. Iemand goede ideeën?

A dyslexic, agnostic insomniac : one who lies awake at night wondering if there really is a dog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Kveli schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:23:
[...]

Dat heb ik inderdaad al gedaan, alleen staat er in dat menu geen "update optie", maar ik typ *#0000# en ga dan naar opties en controleren op updates. Hier geeft ie dan dus geen resultaat, want: "verbindingsfout". Ik krijg overigens ook niet de mogelijkheid om te kiezen tussen T-Mobile internet of de Wifi. Iemand goede ideeën?
Hoe kan het dat die optie daar niet staat bij jou? Ongeacht of er een update is of niet, moet dat altijd in dat menu staan.. Vreemd.

Kan ik je niet verder helpen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn telefoon loopt ook steeds vaker vast, soms de trilfunctie het ook opeens niet meer voor een paar uur

soms wanneer ik mijn telefoon uitzet en weer aan wil zetten gaat die niet aan, dan trilt die alleen. moet ik weer batterij eruit halen en er weer in doen, heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:13
@Kveli: In bedPaneel, staat ook app.Beheer (is normaal 't zelfde als *#0000# --> daar heb ik geen serverprofielen staan, en standaard staat Nokia hier)

Dan kan je daar controleren voor updates.

De SW-update is eerder (dacht ik) voor nieuwe of reeds geinstalleerde toepassingen te updaten naar nieuwere versie

Je moet echt wel zien dat de productcode die je hebt overeenstemt he (prodcode staat onder batterij)

Dacht dat je via de nokia site ergens een check hebt waarbij je de code ingeeft en die meldt dan wat de laatste versie is.
(is een mouw aan te passen door prodcode te wijzigen, maar is hier al aantal keer gepasseerd, dus effe zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Benjike schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:54:
@Kveli: In bedPaneel, staat ook app.Beheer (is normaal 't zelfde als *#0000# --> daar heb ik geen serverprofielen staan, en standaard staat Nokia hier)

Dan kan je daar controleren voor updates.

De SW-update is eerder (dacht ik) voor nieuwe of reeds geinstalleerde toepassingen te updaten naar nieuwere versie

Je moet echt wel zien dat de productcode die je hebt overeenstemt he (prodcode staat onder batterij)

Dacht dat je via de nokia site ergens een check hebt waarbij je de code ingeeft en die meldt dan wat de laatste versie is.
(is een mouw aan te passen door prodcode te wijzigen, maar is hier al aantal keer gepasseerd, dus effe zoeken)
Nee hoor, ook telefoonsoftware zelfs (firmware updaten) staat bijna nooit iets voor een toepassing voor, want die updates krijg je zodra je een app opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjerkpolle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 14:47
E72 schakelt ongewild uit:

Ik heb een probleem met mijn e72. Heb al gegoogled, maar kan nog niet vinden waar het nu aan kan liggen.
Mijn e72 schakelt soms vanzelf uit. Dit is erg vervelend. Dit kan gebeuren als ik de telefoon in de broekzak heb of soms ergens neerleg. Het lijkt bijna een losse verbinding van de accu met de telefoon te liggen of zo, maar wat kun je er aan doen?

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
tjerkpolle schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:41:
E72 schakelt ongewild uit:

Ik heb een probleem met mijn e72. Heb al gegoogled, maar kan nog niet vinden waar het nu aan kan liggen.
Mijn e72 schakelt soms vanzelf uit. Dit is erg vervelend. Dit kan gebeuren als ik de telefoon in de broekzak heb of soms ergens neerleg. Het lijkt bijna een losse verbinding van de accu met de telefoon te liggen of zo, maar wat kun je er aan doen?

Meer mensen met dit probleem?
Accu ligt héél erg losjes in de telefoon, dus dat zal het probleem zijn. Denk dat dit alleen te verhelpen is met iets er tussen doen. Stukje papier, zodat er wat meer druk op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Nokia is van plan om volgend jaar updates uit te gaan brengen voor Symbian, waarbij onder andere de interface onder handen wordt genomen. Ook wil de Finse fabrikant telefoons uit gaan brengen die zijn voorzien van een dualcore-processor.

Op een bijeenkomst in Beijing zou Nokia hebben gezegd dat de aanpassingen aan de interface zich onder andere richten op het verbeteren van de homescreens, zo meldt Computerworld. De Symbian-ui zou daarbij intuïtiever in het gebruik moeten worden. Ook wordt de browser vernieuwd, en moet het gemakkelijker worden om de Symbian-software op de telefoon te updaten. De eerste update, die voor het eerste kwartaal van volgend jaar op de planning staat, zou voor meer dan 50 wijzigingen aan het OS zorgen, waarbij de belangrijkste verandering een toegenomen gebruikersvriendelijkheid van de browser moet worden. In het tweede en het derde kwartaal moeten ook updates uitkomen, waarmee Nokia voor volgend jaar in totaal vier of vijf updates in de pijplijn heeft.

Ook heeft Nokia plannen voor nieuwe hardware die het in zijn telefoons gebruikt: zo moeten er volgend jaar modellen uitkomen die zijn voorzien van 1GHz-processors, en moeten de grafische prestaties worden verbeterd. Aan het einde van 2011 moeten er modellen uitkomen met dualcore-processors, maar het kan ook zijn dat deze naar begin 2012 worden verplaatst.

Voorheen was de Finse fabrikant van plan om vernieuwingen aan het OS onder de naam Symbian^4 uit te brengen, maar Nokia maakte onlangs bekend dat het de versienummers voor zijn mobiele besturingssysteem schrapt, en het OS vaker wil gaan updaten. Ook nam Nokia onlangs het beheer van Symbian over van de Symbian Foundation: de stichting houdt zich nu alleen nog maar bezig met licentiebeheer voor het Symbian-OS, waarbij de ontwikkeling in zijn geheel aan Nokia wordt gelaten.
Laten we hopen dat ze de E72 ook meenemen, met name het homescreen.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik geef het weinig kans. De E72 is non-touch en daarom een stuk minder interessant. Nokia (en alle andere smartphonefabrikanten) richten zich vooral op touchscreentelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Heineken schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:24:
Ik geef het weinig kans. De E72 is non-touch en daarom een stuk minder interessant. Nokia (en alle andere smartphonefabrikanten) richten zich vooral op touchscreentelefoons.
1 van de redenen waarom ik voor de E72 heb gekozen is het non touch verhaal, ik denk dat een volledig toetsenbord een stuk makkelijker is dan een on screen tb, op mijn HTC Diamond vond ik dat echt een drama.

Jammer dat de accu van mijn e72 binnen 2 dagen helemaal leeg loopt.

[ Voor 11% gewijzigd door kevin33 op 15-12-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
Heineken schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:24:
er zal toch altijd nog een flinke markt overblijven voor gsm's met een fysiek toetsenbord, doordat er simpelweg genoeg mensen zijn die een touchscreens niet prettig/praktisch vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je ervoor zorgen dat de telefoon niet automatisch connect met wifi? (in mijn geval 3 vaste toegangspunten)?

Ik wil het gewoon handmatig snel aan en uit kunnen zetten (a la sbsettings bij iPad/iPhone) maar die hoop heb ik al verloren.

• Grooveman11
Sj44kie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:11:
[...]

er zal toch altijd nog een flinke markt overblijven voor gsm's met een fysiek toetsenbord, doordat er simpelweg genoeg mensen zijn die een touchscreens niet prettig/praktisch vinden.
+1

• Grooveman11
kevin33 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:41:
[...]

1 van de redenen waarom ik voor de E72 heb gekozen is het non touch verhaal, ik denk dat een volledig toetsenbord een stuk makkelijker is dan een on screen tb, op mijn HTC Diamond vond ik dat echt een drama.

Jammer dat de accu van mijn e72 binnen 2 dagen helemaal leeg loopt.
Ik denk dat je 3 x in je handjes mag klappen met de accuduur van de E72. Ik vind het veruit de beste accuduur die ik tot nu toe heb gehad.
Touchscreen vind ik ook een drama.

• timwijn
Grooveman11 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:27:
[...]

Ik denk dat je 3 x in je handjes mag klappen met de accuduur van de E72. Ik vind het veruit de beste accuduur die ik tot nu toe heb gehad.
Touchscreen vind ik ook een drama.
Als je 2 dagen doet met de accu is echt niks mis mee hoor.
Ik kom van een HTC desire, wat is de accu dan een verademing joh.
*ja ik gebruik mijn telefoon zeer intensief, anderhalve dag is mijn E72 leeg, HTC binnen 1 dag, 10 uur)

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik ben het er mee eens dan nontouch veel fijner werkt (heb zelf een jaar lang met Windows Mobile opgescheept gezeten), maar de markt voor dit type telefoons wordt steeds kleiner. Minder verkopen betekent minder innovatie. De plek waar nog echt geïnnoveerd wordt met nontouch is BlackBerry. Ook Motorola doet een leuke poging met de Droid Pro die zowel een qwerty-toetsenbord als een touchscreen heeft.

De Symbianversie waar de E72 op draait, bestaat al jaren in dezelfde vorm en daar lijkt weinig aan te gaan veranderen.

Mijn redenen om voor de E72 te gaan waren het qwerty-toetsenbord en de langere accuduur. Hier voldoet het toestel helemaal aan. Ook kan je er bijna alles mee en lijkt het soms net een Zwitsers zakmes, maar toch wordt het links en rechts ingehaald door andere telefoons die meer kunnen.

• timwijn
Heineken schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:40:
Ik ben het er mee eens dan nontouch veel fijner werkt (heb zelf een jaar lang met Windows Mobile opgescheept gezeten), maar de markt voor dit type telefoons wordt steeds kleiner. Minder verkopen betekent minder innovatie. De plek waar nog echt geïnnoveerd wordt met nontouch is BlackBerry. Ook Motorola doet een leuke poging met de Droid Pro die zowel een qwerty-toetsenbord als een touchscreen heeft.

De Symbianversie waar de E72 op draait, bestaat al jaren in dezelfde vorm en daar lijkt weinig aan te gaan veranderen.

Mijn redenen om voor de E72 te gaan waren het qwerty-toetsenbord en de langere accuduur. Hier voldoet het toestel helemaal aan. Ook kan je er bijna alles mee en lijkt het soms net een Zwitsers zakmes, maar toch wordt het links en rechts ingehaald door andere telefoons die meer kunnen.
Klopt, precies de redenen waarom ik mijn andere telefoon dus had weg gedaan. (htc desire)
Toch vind ik het besturingssysteem(niet dat ik dat niet van te voren wist, had ook al e51 gehad) niet goed meer, zeker de internetbrowser is echt een onding.
Afgezien daarvan, bijzonder fijne telefoon, maar wat je ook zegt gedateerd.

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

ff met een alternatief homescreen bezig geweest.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/vq4809.jpg

• timskiej
  • Laatst online: 09-09 19:30
kevin33 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:50:
ff met een alternatief homescreen bezig geweest.

[afbeelding]
Nice waar heb je die vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

timskiej schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:15:
[...]

Nice waar heb je die vandaan gehaald?
Zelf gemaakt, eens kijken of het dit ook nog werkend kan gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
timwijn schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:09:
[...]

Klopt, precies de redenen waarom ik mijn andere telefoon dus had weg gedaan. (htc desire)
Toch vind ik het besturingssysteem(niet dat ik dat niet van te voren wist, had ook al e51 gehad) niet goed meer, zeker de internetbrowser is echt een onding.
Afgezien daarvan, bijzonder fijne telefoon, maar wat je ook zegt gedateerd.
Opera Mobile/Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Vind ik niet spectaculair werken, maar wel beter inderdaad dan de gewone browser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
kevin33 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:07:
[...]

Zelf gemaakt, eens kijken of het dit ook nog werkend kan gaan maken.
INSANE! Echt zeeeeer nice!
Als je hem werkend hebt gekregen, graag even een melding hoe je dat precies hebt gedaan! Ziet er echt heel goed uit man! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Hou me ook zeker aanbevolen als dit homescreen werkend is!
zeer nice!
Pagina: 1 ... 44 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.