Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:17:
[...]

Reeds meerdere keren gedaan en steeds: geen updates beschikbaar :?
Geen 'branded' telefoon van een provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Bij mij stond ie daar ook niet tussen (bij software updates op mn telefoon zelf), wel via de ovi suite, maar ik las op nokia forums dat ze bij nokia verschillende release schemas gebruiken voor landen, dus dat kan ook nog mee spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door SithWarrior op 17-11-2010 14:44 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:22:
[...]

Geen 'branded' telefoon van een provider?
nope; En echt raar, bij Ovi suite staat er ook dat er geen update is.

Ik heb trouwens ook juist bericht gehad om te zeggen dat ik mijn toestel mag binnenbrengen zodat ze het stof achter het scherm kunnen halen. Ik vind het wel jammer dat ik dit voorheb bij dit toestel.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
SithWarrior schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:52:
Downloaden kost je een uurtje, toch niet als je hem aan ovi suite hangt en dan update? (behalve als je hele langzame internet verbinding hebt ;) )
Duurde bij mij ongeveer 1 uur, via OVI Suite, telefoon via USB en een 1.2 Mbyte/sec verbinding. Misschien was de Nokia site traag... Ik heb heel Europa erop.

[ Voor 3% gewijzigd door etamboer op 17-11-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
simonr schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:27:
Op een eerdere telefoon heb ik eens gebruik gemaakt van Puppetmaster om mijn computer met mijn telefoon te bedienen. Nu kan ik dit programma echter niet meer vinden, bestaat het niet meer?
Weet iemand misschien of dit nog te vinden is en werkt op de E72? En als het niet meer bestaat, is er dan een ander programma voor de E72 wat (ongeveer) hetzelfde doet?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:13
@EBBR : daarnet de update gedaan hoor. Via de telefoon zelf...
(heb zwarte AZERTY)
Settings zijn allemaal bewaard gebleven,. klokje idd terug groot, gps werkt terug (onlangs geprobeerd en kreeg totaal geen fix. Morgen es buiten/auto proberen.
Wel 2 a 3 keer gereboot. Was eerst niet vooruit te branden, idee dat ie nu wel terug goed werkt.

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Weet iemand waar de Facebook app voor de Nokia E72 is te downloaden? Volgens mij zat hij standaard bij de software bijgeleverd, maar in een grijs verleden (toen ik Facebook nog niet gebruikte) heb ik hem verwijderd.
In de OVI winkel zie ik hem niet staan (wel Facebook uploader etc) en op internet kan ik hem ook niet 1,2,3, vinden... althans voor de Nokia E72.

• simonr
Grooveman11 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:48:
Weet iemand waar de Facebook app voor de Nokia E72 is te downloaden? Volgens mij zat hij standaard bij de software bijgeleverd, maar in een grijs verleden (toen ik Facebook nog niet gebruikte) heb ik hem verwijderd.
In de OVI winkel zie ik hem niet staan (wel Facebook uploader etc) en op internet kan ik hem ook niet 1,2,3, vinden... althans voor de Nokia E72.
Ik zie hem hier gewoon tussen staan? http://store.ovi.com/search?q=facebook

• Grooveman11
Jij bedoeld denk ik Snaptu of die Facebook uploader? Of kijk ik eroverheen?
Ik bedoel de originele Facebook toepassing: http://store.ovi.com/content/7907 of http://apps.store.ovi.com...nokia_social-nokia-social

Heb overigens de nieuwste firmware erop gezet. Ik heb het idee dat je de back up niet meer hoeft terug te zetten (na de update onthoudt hij gewoon alles). Heb tot op heden nog geen grote verschillen gezien. Het klokje onderin is inderdaad weer terug naar het oude formaat (groter dus). Ik had met de vorige versie opeens veel meer vastlopers dan normaal. Hoop dat dit nu opgelost is. Kan nog geen changelog vinden.

• simonr
Weird, ze zijn idd niet te zien als je zoekt voor de E72. Misschien een foutje, misschien werkt het niet op de E72 en zat het er in het begin verkeerd bij...

Andere bronnen:
http://www.i-symbian.com/downloads/?did=19
http://uploaded.to/file/7mpeo9

Het lijkt erop dat de app voor Symbian S60v3 uit de ovi store is gehaald.

[ Voor 36% gewijzigd door simonr op 18-11-2010 13:59 ]

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 20:08
Zijn er meerdere mensen die de afgelopen dagen te maken hebben met een niet stabiele e72. Vastlopers, wachtwoorden in moeten voeren voor internet e.d.?
Enig idee wat hier de oorzaak van is? (ik heb hem in combinatie met een HI abbo.)

• SithWarrior

SithWarrior

Ik zou mn god niet weten wat je met de Facebook app moet, het is alleen maar een linkje naar de mobiele website van facebook. Bookmark in je browser en gaan met die banaan?

• simonr
SithWarrior schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:11:
Ik zou mn god niet weten wat je met de Facebook app moet, het is alleen maar een linkje naar de mobiele website van facebook. Bookmark in je browser en gaan met die banaan?
Dat is inderdaad ook een facebook app, maar niet deze :)

• S87
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-12-2024

S87

officiele facebook app voor E72 is er niet zoals dat wel het geval is voor E71 etc.

• Grooveman11
simonr schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:44:
Weird, ze zijn idd niet te zien als je zoekt voor de E72. Misschien een foutje, misschien werkt het niet op de E72 en zat het er in het begin verkeerd bij...

Andere bronnen:
http://www.i-symbian.com/downloads/?did=19
http://uploaded.to/file/7mpeo9

Het lijkt erop dat de app voor Symbian S60v3 uit de ovi store is gehaald.
Thanks voor je speurwerk! ;)
Helaas werkt hij niet. Je krijgt een foutmelding, schijnt een bekend probleem te zijn: http://forum.developers.facebook.net/viewtopic.php?id=29684

Dat wordt inderdaad via de browser dan...

• SithWarrior

SithWarrior

Grooveman11 heeft het over de facebook app die standaard bij de E72 zat, dat is niks meer of minder dan een redictor naar de mobiele website?

• S87

S87

SithWarrior schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:28:
Grooveman11 heeft het over de facebook app die standaard bij de E72 zat, dat is niks meer of minder dan een redictor naar de mobiele website?
ja dat is precies wat je zegt!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
hier nog een vastloper na upgrade 052.005 ... na de update is mijn e72 instabieler geworden... sinds 3 dagen elke dag 1 a 2 keer vastloper...

en ben nog steeds opzoek naar een complete release log van 052.005.... is ook nergens te vinden...

en onpro van nokia... shame.....

• Grooveman11
S87 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:35:
[...]

ja dat is precies wat je zegt!
Dat wist ik niet. Ik doe het nu dus idd via de browser maar wel met een snelkoppeling naar mijn snelkoppelingen op mijn home-screen (kon een toepassing downloaden). Werkt prima :)

• timwijn
bluemind schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:57:
hier nog een vastloper na upgrade 052.005 ... na de update is mijn e72 instabieler geworden... sinds 3 dagen elke dag 1 a 2 keer vastloper...

en ben nog steeds opzoek naar een complete release log van 052.005.... is ook nergens te vinden...

Ja precies, zwaar irritant! Hoop dat iemand weet hoe we dit kunnen verhelpen.
I.p.v. over facebook apps te praten :X

• SithWarrior

SithWarrior

Bij mij gaat de update als de brandweer, geen vastloper niks, dus dit zijn meer issues die je denk ik op de nokia forums kan bespreken, daar zitten ook nog her en der wat mensen die er wat aan kunnen doen ;)

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik krijg de hele tijd errors bij het downloaden van de firmware update in Ovi. Zou de server overbelast zijn? Ik hoop dat de telefoon de laatste 13 maanden wat beter doorbrengt dan de eerste 11. Vette tegenvaller en hierdoor naar Android (HTC Desire) overgestapt. Bevalt veel beter, maar misschien kan Nokia ons verrassen?

--
Update: met Ovi Suite continu mislukkingen, met de Nokia Software Updater (?? ineens betalabs materiaal, terwijl het vroeger onderdeel was van PC Suite??) meteen de eerste poging raak.
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-software-updater/

[ Voor 27% gewijzigd door Helsie op 18-11-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 19:56
Updaten via de 'update' functie in de telefoon zelf werkte prima. Download = 2mb groot en snel geinstalleerd. Tot nu toe zonder vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merk nog 0 verschil van de update
alleen dat klokje is groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik merk wel verschil De type bug is opgelost volgens mij.
Verder heb ik een reset gedaan van mijn email account en daardoor zijn mijn contacten opgeschoond. Maar goed, dat heb ik zelf gedaan en had wellicht ook met de oude software gekund.
Wat ik wel merkte: als ik door mijn contactenlijst scroll door de omlaag-knop ingedrukt te houden, blijft ie op een gegeven moment hangen en op een vreemde manier door de lijst springen. Anderen die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:02
Update gedaan via de telefoon zelf, 2mb.

Geen idee wat er aangepast is (geen release notes te vinden van de 052.005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Op A2phone staat de volgende release notes:

•Changes in timezones
•Silent mode enabled
•Adobe Reader updated to 2.5.202
•Default system start up date (11/10/2010)
•Clock time font bolded
•Device Management corrected
•Keypad autolock change
•Startup Database updated
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Is de agenda ook gerepareerd? Als ik bij het onderwerp of locatie iets typ, zijn de letters wit. Als ik het hele zaakje selecteer zie ik de tekst weer wel.
Bij mij staat de update nog niet klaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
hoeveel maal mag de e72 gereboot worden of hoeveel maal per week rebooten julie de e72?Kan die stuk gaan daar ik deze toch 1 maal per week reboot (uit en aanzetten).
en ik heb soms programmas die ik instaleer ,en hij zegt dat de software niet veilig is ,moet ik deze dan niet instaleren of mag ik gewwon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
hellboy123 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:02:
Is de agenda ook gerepareerd? Als ik bij het onderwerp of locatie iets typ, zijn de letters wit. Als ik het hele zaakje selecteer zie ik de tekst weer wel.
Bij mij staat de update nog niet klaar....
Dat ligt dan aan je "Thema". Misschien heb je een thema gedownload waarvan niet alle kleuren kloppen. Ik heb er zo al vele weer weggedaan. Het standaardthema doet het wel goed maar is nogal flets. De nieuwe van Pizero (Blue Haze, van de OVI Store) is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
etamboer schreef op zondag 21 november 2010 @ 09:54:
[...]

Dat ligt dan aan je "Thema". Misschien heb je een thema gedownload waarvan niet alle kleuren kloppen. Ik heb er zo al vele weer weggedaan. Het standaardthema doet het wel goed maar is nogal flets. De nieuwe van Pizero (Blue Haze, van de OVI Store) is goed.
HA inderdaad, ik had een n-series theme erop staan. Nu met de standaard theme geen problemen meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Ik heb een vraagje, heb net al mijn contacten van mijn oude simkaart naar het geheugen van mijn E72 gekopieerd. Nieuwe simkaart erin, en nu wil ik het weer kopieren van de telefoon naar de simkaart. Het probleem als ik alle contacten gemarkeerd heb en dan beheren>Kopieren doe, geeft e telefoon aan:onvoldoende geheugen.

Ligt dit dan aan mijn simkaart? dat deze geen nummers kan opslaan? of is het normaal dat je tegenwoordig geen nummers meer op de sim kunt zetten?

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Vroeger pasten er maar 50 contacten op een simkaart. In latere versies 150 (zo een heb ik). Ik weet niet wat tegenwoordig de limiet is. Bovendien is er vaak alleen plaats voor naam+nummer, geen emailadressen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Zojuist loop ik tegen een vreemde bug aan in de music player:

bij opening, artists typ ik 'jamiro' om een artiest te zoeken. Alleen de j als eerste letter wordt simpelweg niet op gereageerd! De a is de eerste letter die gepakt wordt. Meer mensen die dit hebben?

Edit; kom er net achter dat bij albums en all songs hetzelfde verhaal geldt! Als je andere letter hebt getypt, deze weghaald en dan een j probeert werkt het weer wel! Dan terug (naar hoofdscherm media player) en weer opnieuw proberen werkt het weer niet.

[ Voor 31% gewijzigd door r0el op 22-11-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 20:47
Ik heb even een vraagje: Is het mogelijk om je E72 te koppelen aan de agenda in gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Gebruik de search functie in dit topic is, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Helsie schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:06:
Wat ik wel merkte: als ik door mijn contactenlijst scroll door de omlaag-knop ingedrukt te houden, blijft ie op een gegeven moment hangen en op een vreemde manier door de lijst springen. Anderen die dit ook hebben?
Hier met ~350 contacten geen last van. Veel ook met contactafbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:15
QuiCk01 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:02:
Ik heb even een vraagje: Is het mogelijk om je E72 te koppelen aan de agenda in gmail?
Hiervoor kan je Google Sync gebruiken: http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=147951

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De accu van mijn telefoon is wel erg zwak :(

ik haalde om 11 uur sochtends de telefoon uit de lader, had in de middag heletijd whatssapp en msn aan en om 6 uur ging de telefoon al in bespaarmodus :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:11:
De accu van mijn telefoon is wel erg zwak :(

ik haalde om 11 uur sochtends de telefoon uit de lader, had in de middag heletijd whatssapp en msn aan en om 6 uur ging de telefoon al in bespaarmodus :S
Das inderdaad vroeg, zelfs als je het de hele middag intensief hebt gebruikt, zou ik nog niet verwachten dat hij in de bespaarmodus ging. (ik had dat wel met men Desire, maar die batterij was ook wel echt een onding.) Zou anders als hij vaker zo snel leeg gaan, even op zoek gaan naar een andere batterij. Worden wel aangeboden op tweakers. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, ik kan in december mijn abbo verlengen, ga dan denk ik voor de htc desire hd

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:55:
ach, ik kan in december mijn abbo verlengen, ga dan denk ik voor de htc desire hd
Hou er rekening mee dat als je van een Nokia naar zo'n telefoon gaat, dat de batterij echt heel kort mee gaat.
Ben zelf van een E51 naar HTC Desire gegaan, vond Android gaaf, maar knapte af op onscreen typen en korte batterijduur. Hierna ben ik naar een E72 gegaan. Test dus eerst, alvorens je beslist.

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 08:38

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

bluemind schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:57:

Mijn accuduur lijkt echt serieus korter sinds de firmware update! Binnen 24uur is het gedaan met de pret.
Zijn er anderen die dit ook merken?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• ed73
  • Laatst online: 12-09 23:21
Audi_S2 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:03:
[...]

Mijn accuduur lijkt echt serieus korter sinds de firmware update! Binnen 24uur is het gedaan met de pret.
Zijn er anderen die dit ook merken?
Ik heb juist het idee dat het beter is geworden door de laatste 2 firmware updates.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

ed73 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:07:
[...]

Ik heb juist het idee dat het beter is geworden door de laatste 2 firmware updates.
Dat ideehad ik ook na de een na laatste update. De accu gaat me gemak twee dagen mee, en ik gebruik m'n telefoon behoorlijk veel.

Verwijderd

timwijn schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:19:
[...]

Hou er rekening mee dat als je van een Nokia naar zo'n telefoon gaat, dat de batterij echt heel kort mee gaat.
Ben zelf van een E51 naar HTC Desire gegaan, vond Android gaaf, maar knapte af op onscreen typen en korte batterijduur. Hierna ben ik naar een E72 gegaan. Test dus eerst, alvorens je beslist.
hmm op papier scheelt het iig niet veel

e72:
Stand-by Up to 480 h (2G) / 576 h (3G)
Talk time Up to 12 h 30 min (2G) / 6 h (3G)

Desire HD
Up to 490 h (2G) / Up to 420 h (3G)
Up to 9 h 15 min (2G) / Up to 5 h 30 min (3G)

(gsmarena.com)

• Grooveman11
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:45:
[...]

hmm op papier scheelt het iig niet veel

e72:
Stand-by Up to 480 h (2G) / 576 h (3G)
Talk time Up to 12 h 30 min (2G) / 6 h (3G)

Desire HD
Up to 490 h (2G) / Up to 420 h (3G)
Up to 9 h 15 min (2G) / Up to 5 h 30 min (3G)

(gsmarena.com)
Met alle respect maar bij de aangegeven standby-tijden, zowel voor de Nokia als voor de HTC en voor alle andere telefoons; daar klopt niks van. Hier moet echter wordt vermeldt dat deze tijden inhouden dat de telefoon niet wordt aangeraakt. Maar dan alsnog is dit zwaar over de top. Ik moet wel zeggen dat Nokia één van de betere is op het gebied van accu's. Mijn E72 gaat prima 3/4 dagen mee.
Maar alsjeblieft... let niet op die tijden. Ervaringen van gebruikers zijn veel belangrijker.

Verwijderd

mijn e72 gaat af en toe van zelf aan en uit zoals bij de meeste en soms als ik op internet zit gaat hij opeens naar het start scherm. Hij is soms ook sloom. Maja ik d8 ik ga terug zetten naar de fabrieksinstellingen. blokkeringcode ingevoerd (12345). dus ging hij uit. even zag ik nokia logo weer scherm was wel zwart.daarna was het weer weg. ging hij niet meer aan na 5 a 10 min w8ten. zelf gestart vet vaag was het.ik kon niet bellen had geen bereik. ik kon geen nummer invoeren bij het bureaublad zeg maar. ik kon de 4 knopjes(menu,agenda,contacten,berichten)wel gebruiken.bij berichten kon ik gewoon typen. ook bij contacten kon ik iemand toevoegen in mijn lijst. maar niet bellen of sms versturen. 2 knopjes op de telefoon(beltoets en eindetoets)doen het ook niet.ik kan wel naar fabrieksinstellingen. doe ik dat weer. weer het zelfde probleem.ik wil het harde reset doen. maar dat lukt dus niet omdat ik niks kan typen. dus nu kan ik helemaal niks.. iemand zelfde probelemen gehad mss.. oplossing???

thx any way

Verwijderd

Grooveman11 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:04:
[...]

Met alle respect maar bij de aangegeven standby-tijden, zowel voor de Nokia als voor de HTC en voor alle andere telefoons; daar klopt niks van. Hier moet echter wordt vermeldt dat deze tijden inhouden dat de telefoon niet wordt aangeraakt. Maar dan alsnog is dit zwaar over de top. Ik moet wel zeggen dat Nokia één van de betere is op het gebied van accu's. Mijn E72 gaat prima 3/4 dagen mee.
Maar alsjeblieft... let niet op die tijden. Ervaringen van gebruikers zijn veel belangrijker.
thnx
ik gebruik mijn telefoon wel veel en helaas moet ik hem elke nacht aansluiten, want als ik dat niet doe is hij de volgende ochtend helemaal leeg

maar ik bel dan ook ogv 2 uur per dag, heledag door smssen en mailen en ook af en toe whatssap + internet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 14:20 ]

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
het programma avis touch restart
is dit veilig
want als ik het wil instaleren zegt dat het niet vertrouwd is
mag ik doorgaan of liever niet?

hoeveel keer per dag of per week of per maand herstarten jullie de e72
en hoeveel keer mag je dit doen zonder hem stuk te maken en wat is het beste hem autom. 1 maal per week heropstarten of alleen als het nodig is?

[ Voor 42% gewijzigd door 1475paul op 25-11-2010 19:23 ]

• timwijn
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:11:
[...]

thnx
ik gebruik mijn telefoon wel veel en helaas moet ik hem elke nacht aansluiten, want als ik dat niet doe is hij de volgende ochtend helemaal leeg

maar ik bel dan ook ogv 2 uur per dag, heledag door smssen en mailen en ook af en toe whatssap + internet
Ik spreek uit ervaring he. Heb een Desire gehad en heb dus momenteel een E72.
De Desire was bij mij als ik hem om bijv. 10 uur 's ochtends uit de lader pakte, om 11 uur 's avonds leeg. En dan bedoel ik ook echt LEEG. Ik bel denk ik een half uur tot drie kwartier per dag. Verder internetten en apps een uur of 2 per dag. Het is ook algemeen bekend dat dat soort smartphones een slechte batterijduur hebben. Kijk rustig rond, een 2e batterij is natuurlijk ook een optie als je zo'n toestel gaat halen. Android is in ieder geval een superfijn OS en HTC's sense sausje er over werkt erg soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:05
timwijn schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:43:
[...]

Ik spreek uit ervaring he. Heb een Desire gehad en heb dus momenteel een E72.
Wil mijn google mail, kalender en contacts via mail for exchange (active sync) syncen met mijn E72. Het lukt van geen kanten, de E72 is te buggy. Ben inmiddels Nokia helemaal zat en heb de desire Z besteld. Succes iig met je E72, het is een toestel dat lekker lang meegaat op 1 batterijlading. Dat zal ik wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik hoop dat er nog een keer een grote software update aankomt, als ik zo kijk naar de UI van b.v. de X2-01 of de C6-00 ziet de interface er een stuk strakker uit, ook mis ik een weerapp zoals op mijn oude HTC, een rss reader op het homescreen zou ook wel tof zijn.

Jammer dat SPB niet draait op de E72.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 20:47
edit:

Heeft dat syncen niet te maken met dit": http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1414281/0 ?

[ Voor 75% gewijzigd door QuiCk01 op 27-11-2010 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
ReconE schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:38:
[...]

Wil mijn google mail, kalender en contacts via mail for exchange (active sync) syncen met mijn E72. Het lukt van geen kanten, de E72 is te buggy. Ben inmiddels Nokia helemaal zat en heb de desire Z besteld. Succes iig met je E72, het is een toestel dat lekker lang meegaat op 1 batterijlading. Dat zal ik wel missen.
Aan die overstap zat ik inmiddels ook al te denken. E72 vertoond echt behoorlijk wat kuren de laatste tijd. Zelf resetten dat soort dingen. + is toetsenbord + batterij. - besturingsysteem - bugs.
Laat me even weten hoe de Desire Z bevalt, ook in verhouding met de batterijduur tot de E72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:56
Lange batterijduur is leuk, maar als de basisfunctionaliteit niet goed werkt, wat heb je er dan aan?
Ik heb liever 2 dagen goed werkende google integratie (kalendar, email, contacts) met een Android telefoon dan 14 dagen brakke kalender & brakke email met een Nokia Symbian.
Het ideaal voor mij persoonlijk zou de E72 hardware zijn, met een hogere resolutie scherm (3 inch en 640x480?) en dan met Android OS er op in plaats van het stervende (dode?) Symbian.
Nokia is nu zelfs ontwikkelaars aan het BETALEN om apps in de Ovi store te ontwikkelen. Triest, toch?

[ Voor 34% gewijzigd door phobosdeimos op 27-11-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Windows live messenger geïnstalleerd en nu komt er dus ook een hotmail tekentje in het menu berichten te staan. Als je naar sms berichten gaat een dan een paar tabjes naar rechts staat een @ tekenen van hotmail. Kan ik dit ook veranderen naar een maill for exchange teken?

Ik ontvang ook me hotmail via het systeem van windows live messenger... die dus gelijk mee komt met de installatie, maar dit synchroniseert niet altijd even goed. Iemand een oplossing??

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Nee dat kan niet, maar persoonlijk vind ik dat nog het minst irritant, het meest irritant vind is dat bij contacten hotmail / WLM er tussen staat maar dat de naam leeg is (je kan hem wel selecteren, en het werkt gewoon maar er staat dus geen naam bij) Is al bekend bij Nokia, maar ze doen er weinig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
phobosdeimos schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:20:
Lange batterijduur is leuk, maar als de basisfunctionaliteit niet goed werkt, wat heb je er dan aan?
Ik heb liever 2 dagen goed werkende google integratie (kalendar, email, contacts) met een Android telefoon dan 14 dagen brakke kalender & brakke email met een Nokia Symbian.
Het ideaal voor mij persoonlijk zou de E72 hardware zijn, met een hogere resolutie scherm (3 inch en 640x480?) en dan met Android OS er op in plaats van het stervende (dode?) Symbian.
Nokia is nu zelfs ontwikkelaars aan het BETALEN om apps in de Ovi store te ontwikkelen. Triest, toch?
Even een kleine comment op de beschrijvingen die je doet van de batterijduur. Ik haalde op mijn Android telefoon max. 10 a 11 uur. En met mijn E72 doe ik ongeveer, anderhalf tot twee dagen. 10 a 11 uur is zo veel te kort voor mij en batterij wisselen als de een leeg is, vind ik te irritant. Dus voor mij blijft de keuze lastig wat ik na mijn E72 zal doen. Misschien toch een iP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt genoeg android toestellen die langer meegaan. De desire HD en de Galaxy S bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:37:
Je hebt genoeg android toestellen die langer meegaan. De desire HD en de Galaxy S bijv.
Ja twee uur misschien.

Ik begin ook te twijfelen wat ik hierna moet gaan nemen. Hiervoor een E71 gehad en dan nu een E72. De batterijduur vind ik uberfijn. Maar sinds de laatste twee updates loopt hij zo vaak vast; als ik Opera opstart, als ik een smsje type , mail check noem maar op. Begin me er lichtelijk aan te irriteren. Was eerst altijd pro E72 maar dat heb ik nu laten schieten.
Persoonlijk heb ik het niet op touchscreens. Misschien toch maar een BB (dan moet ik de batterij duur voor lief nemen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:37:
Als jij dat denkt, moet je er vooral een gaan halen.
Wanneer je de hele tijd wat anders beweerd dan ik je vertel, moet je het ook zelf maar aan den lijve ondervinden. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx
Het zal wel goedkomen, werk namelijk zelf in een telefoonwinkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:16:
Thnx
Het zal wel goedkomen, werk namelijk zelf in een telefoonwinkel ;)
Gebruikerservaring galaxy S ik qoute hier even:
"Ik ben sinds een week ook een trotse eigenaar van een SGS, en ik ben helemaal verkocht! Ik gebruik het ding zo intensief dat ik er nauwelijks een dag mee rondkom en hij moet alweer opladen."

Hoezo lange batterijduur?

Maar ja, beetje nutteloze discussie dit natuurlijk in het E72 forum.

Weet er iemand waarom de E72 de laatste tijd zo verschrikkelijk veel last heeft van self-resets en dat soort ongein? Ik word echt niet goed van die telefoon de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet mijn E72 ook elke dag opladen, dus dat zegt niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
De batterij van mijn E72 redt het tegenwoordig ook nog maar nauwelijks een dag..

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
timwijn schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:29:
[...]

Gebruikerservaring galaxy S ik qoute hier even:
"Ik ben sinds een week ook een trotse eigenaar van een SGS, en ik ben helemaal verkocht! Ik gebruik het ding zo intensief dat ik er nauwelijks een dag mee rondkom en hij moet alweer opladen."

Hoezo lange batterijduur?

Maar ja, beetje nutteloze discussie dit natuurlijk in het E72 forum.

Weet er iemand waarom de E72 de laatste tijd zo verschrikkelijk veel last heeft van self-resets en dat soort ongein? Ik word echt niet goed van die telefoon de laatste tijd.
Same here. Ik heb vandaag nog geen reset gehad, het is een wonder.

@ Umut: Veel mensen zijn positief over de batterij.
Ik kan hem ook elke dag gaan opladen, maar is niet nodig. Gebruik hem redelijk intensief.

Daarnaast laat ik hem altijd helemaal leeglopen, totdat hij vanzelf uitgaat. Dan pas opladen.
Mogelijk heb je een verkeerde batterij te pakken, of je belt 4 uur per dag. Maar dat vindt je telefoonrekening niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen, probleempje met mijn maps waar ik niet meteen een oplossing kan voor vinden. Ik heb daarstraks mijn oude kaarten eraf gedaan en nieuwe geistalleerd, tot dusver geen probleem. Nu vind hij echter nergens een straatnaam. iemand enig idee wat ik fout gedaan heb?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bel ongv 2 uur per dag en heledag door smssen. Dat is ook de enige reden waarom ik tmobile heb, de tmobile family, 6 mensen waarmee je onbeperkt kan bellen en smssen voor een 10tje per maand :)

eind van de dag zit die dan wel ongv op 30/40%
maar als ik hem dan niet aan de lader zet, gaat die de volgende ochtend in de bus al uit

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:56:
Ik bel ongv 2 uur per dag en heledag door smssen. Dat is ook de enige reden waarom ik tmobile heb, de tmobile family, 6 mensen waarmee je onbeperkt kan bellen en smssen voor een 10tje per maand :)

maar als ik hem dan niet aan de lader zet, gaat die de volgende ochtend in de bus al uit
Klopt, ik leg hem ook elke dag aan de lader, omdat hij anders de tweede dag niet kan afmaken.
Als je een android toestel neemt, ben je verzekerd dat hij bij jou gebruik dezelfde dag in de avond nog helemaal leeg is. Maar goed, stoppen met deze discussie, focus op mensen die hulp bij hun E72 nodig hebben.
Zoals ik, waarom loopt dat ding nou de hele tijd vast jongens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
met de laatste fw update hebben ze volgens mij meer kapot gemaakt als hersteld... het loopt gewoon vast als door de menu aan het beladeren ben, gisteren zag ik het klokje onderaan niet, na uit/aanzetten kwam wel te voorschijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Bij mij werkt hij goed met de nieuwe firmware. Ik vind hem vrij traag gegeven de snelle processor, alsof het verwerken van user-input de laagste prioriteit heeft, maar dat is al zo vanaf het begin. Opladen doe ik 2 à 3 keer per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Krijg ook steeds vaker last van vastlopers helaas.

Gisteren nog op de snelweg.
Navigatie ingesteld een aangereden. Op het begin geen probleem maar toen ineens een vastloper.
Aangezien je niet de hele tijd op je scherm kijkt als je op de snelweg zit heb je dat dus niet (zo snel) in de gaten.
Resultaat: afslag gemist en 20 min. te laat op een afspraak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Is die update automatisch doorgevoerd dan? Kan me niet herinneren dat ik iets heb gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy1980
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08-2012
v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm van de klachten hier genoemd herken ik er geen, ik heb die van mij hard gereset voor het updaten, en hij gaat super. Loopt nooit vast, en traag is die ook zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
SithWarrior schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:06:
Hmm van de klachten hier genoemd herken ik er geen, ik heb die van mij hard gereset voor het updaten, en hij gaat super. Loopt nooit vast, en traag is die ook zeker niet.
Hmm zie het eigenlijk niet zitten om nu nog weer een harde reset uit te voeren. Moet ik mail-account en alles weer opnieuw in gaan voeren -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Ik heb een carkit Parrot MKi9100. Het koppelen loopt prima, maar als ik Ovi Maps gebruik hoor ik de stem niet via de carikit...enig idee? Nogmaals bellen etc etc gaat goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:56:

Umut, ik kan het niet laten je dit artikel vandaag op tweakers geplaatst nog even te laten zien:

nieuws: HTC: accuduur smartphones wordt in de toekomst niet beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste update blijft mijn telefoon aan het opstarten en boot een paar keer voordat ik er iets mee kan doen. Nu kan ik ook niet meer gebeld worden (hij gaat meteen naar voicemail). Wat is er aan de hand?
Kan ik de vorige firmware terug zetten? Dit is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87

S87

Firmware valt niet terug te zetten volgens mij.

Lees sinds paar dagen steeds meer berichten van mensen over plotselinge reboot en vasthangen van hun e72. Ik heb hier ook last van sinds ik de firmware heb geüpdatet. Bij mij reboot hij niet, maar blijft vasthangen en dit kon ik alleen oplossen door de batterij te verwijderen en weer terug te plaatsen.
Wordt steeds irritanter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Is er nog niemand naar een Nokia service point geweest met deze "klachten"?
Volgens mij is de E72 nog wel een tijdje in garantie (2 jaar bij Nokia).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Gutteguttegut schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:26:
Is er nog niemand naar een Nokia service point geweest met deze "klachten"?
Volgens mij is de E72 nog wel een tijdje in garantie (2 jaar bij Nokia).
Bij een NSP doen ze een hard-reset. Dat is de makkelijkste oplossing. Daarna doet hij het weer.. voor een dag of 3. Daarna komen over het algemeen de klachten weer terug. Zij kunnen eigenlijk ook niks anders doen.
Een hard-reset kun je zelf ook uitvoeren. Het ligt aan de firmware denk ik, zeker als zoveel mensen er last van blijken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Grooveman11 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:41:
[...]
Bij een NSP doen ze een hard-reset. Dat is de makkelijkste oplossing. Daarna doet hij het weer.. voor een dag of 3. Daarna komen over het algemeen de klachten weer terug. Zij kunnen eigenlijk ook niks anders doen.
Een hard-reset kun je zelf ook uitvoeren. Het ligt aan de firmware denk ik, zeker als zoveel mensen er last van blijken te hebben.
Mijn ervaring is dat zeurende mensen sneller en beter geholpen worden dan mensen die maar afwachten...
(Ben/T-Mobile -> geen abbo hoeven te betalen vanwege klagen betreffende slecht ontvangst, KPN -> erg veel korting op een nieuw abbo na diverse klachten, Dell -> zeer snel iemand op de stoep omdat ik 3x op 1 dag belde met klachten).

Dus regelmatig bij Nokia klagen kan misschien wel eens een oplossing zijn.

Ik heb zelf nog de originele firmware van eind vorig jaar met een paar kleine issues waar ik mee kan leven trouwens.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Hm ik vind het echt waardeloos, overweeg nu om weer mijn E72 weg te doen door die vastlopers de hele tijd. Maar dat is dan alweer mijn 4e telefoon in 1 jaar. Beetje moeilijk tevreden en snel uitgekeken op dingenXD.

Iemand nog een telefoon in de aanbieding voor ruil met een E72?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat apart... ik heb ook totaal nergens last van, zowel niet voor als na de update. Geen vastlopers, geen verkorte batterijduur etc. etc. Ik gebruik de telefoon niet heel intensief, af en toe eens mail checken of de bustijden ed. bekijken en bluetooth staat altijd aan maar daar houdt het wel mee op (naast bellen/sms natuurlijk he). Ik kan ongeveer 3 å 4 dagen met de accu doen, lijkt mij een prima score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Alle hier genoemde klachten kan ik mij ook niet in vinden.. Retestabiel, hele dag whatsapp, sms, bellen en internetten, geen Bt, af en toe Wifi. Allemaal zonder problemen! Whatsapp zuipt wel batterij maar dat weet je als je eraan begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Ik ben ook altijd iemand die netjes met zijn telefoon omgaat. Want als hij kapot is, is het net of je je portemonnee mist (misschien nog wel erger). Wat betreft de accu gaat het allemaal goed. Maar hij loopt steeds vaker automatisch vast en ik heb er niet ontzettend veel programma's opstaan en doe niet heel erg aan multitasken. Maar toch loopt ie niet lekker. Misschien toch maar een hard resetje.

Lees overigens dit net: http://www.nu.nl/internet...-in-2011-marktleider.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
wat is nokia soms een (piep)bedrijf zeg.... Introduceren ze in de vorige firmware de functie dat je toetsen in elk programma na X tijd wordt vergrendelt, waar ik helemaal aan ben gewent. Halen ze het er bij de laatste firmware er weer uit 8)7. Nu vergeet ik dus regelmatig om weer naar het homescreen te gaan en zelf maar de toetenblock erop te gooien... Met alle gevolgen van dien.

Ok heb trouwens ook last van een piepende telefoon. Geregeld piept de telefoon als hij in mijn broekzak zit, als ik dan de telefoon pak staat er geen melding of wat dan ook. Het piepje is het standaardpiepje bijvoorbeeld zoals wanneer je de bluetooth aanzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87

S87

hellboy123 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:32:
Ok heb trouwens ook last van een piepende telefoon. Geregeld piept de telefoon als hij in mijn broekzak zit, als ik dan de telefoon pak staat er geen melding of wat dan ook. Het piepje is het standaardpiepje bijvoorbeeld zoals wanneer je de bluetooth aanzet
dit geluid heb ik ook, maar geen idee waarvan het afkomstig is..
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
Kan zijn dat de verbinding van het een-of-ander even verbroken is, dus als je uit het bereik komt van bluetooth/wlan/watdanook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wilde ik op windows live messenger maar er kwam het volgende in beeld bij het aanmelden: Druk de middelste toets om de serviceovereenkomst te bekijken en meld u aan. ---> als ik dat doe krijg ik de volgende tekst: Probleem bij het aanmelden bij messenger. dit kan aan de service liggen of u hebt slecht bereik. probeer het later opnieuw. ---> Heeft iemand hier ook last van??? en hoe kan ik dit oplossen? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:59:
Vandaag wilde ik op windows live messenger maar er kwam het volgende in beeld bij het aanmelden: Druk de middelste toet om de serviceovereenkomst te bekijken en meld u aan. ---> als ik dat doe krijg ik de volgende tekst: Probleem bij het aanmelden bij messenger. dit kan aan de service liggen of u hebt slecht bereik. probeer het later opnieuw. ---> Heeft iemand hier ook last van??? en hoe kan ik dit oplossen? alvast bedankt!
Toevallig KPN als provider? Die lag er vanmiddag een tijd uit in een deel van Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:27:
[...]

Toevallig KPN als provider? Die lag er vanmiddag een tijd uit in een deel van Nederland
nee, ik zit niet bij KPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar weken een E72 nadat m'n E51 het liet afweten en hij bevalt prima. Nadeel is toch wel de agendafunctie, m.i. werkt deze log en te traag t.o.v de E51.

Verder heb ik ook Whatsapp, wat ik alleen raar vindt is dat Whatsapp constant verbinding met m'n wifi thuis en op m'n werk maakt (heb verder geen internetabo), ook al verbreek ik die. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
r0el schreef op woensdag 01 december 2010 @ 00:08:
Alle hier genoemde klachten kan ik mij ook niet in vinden.. Retestabiel, hele dag whatsapp, sms, bellen en internetten, geen Bt, af en toe Wifi. Allemaal zonder problemen! Whatsapp zuipt wel batterij maar dat weet je als je eraan begint!
Volgens mij heb je dan mazzel!
Hoor veel klachten op dit forum en heb net zelf weer een vastlopertje gehad. Kon niet meer bij mijn smsjes komen o.i.d.. Dat werd dus weer opnieuw telefoon uit en aanzetten om vervolgens er weer even tegen aan te kunnen. Rete irritant dus.
Toen ik hem paar maanden geleden had aangeschaft, dacht ik lekker toestel, goed voor wat ik op het oog had. (had dit jaar al 4x van telefoon gewisseld.) Maar ben nu toch wel weer op een punt aan gekomen, dat ik denk misschien toch maar weer wat anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
timwijn schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:41:
[...]

Volgens mij heb je dan mazzel!
Hoor veel klachten op dit forum en heb net zelf weer een vastlopertje gehad. Kon niet meer bij mijn smsjes komen o.i.d.. Dat werd dus weer opnieuw telefoon uit en aanzetten om vervolgens er weer even tegen aan te kunnen. Rete irritant dus.
Toen ik hem paar maanden geleden had aangeschaft, dacht ik lekker toestel, goed voor wat ik op het oog had. (had dit jaar al 4x van telefoon gewisseld.) Maar ben nu toch wel weer op een punt aan gekomen, dat ik denk misschien toch maar weer wat anders..
Ik zit met precies hetzelfde, alleen is het bij mij mijn 3e switch in een jaar. Op papier is het een goede telefoon. Hardwarematig is hij ook goed, alleen zoals met bijna alle nokia's van tegenwoordig zit er een stuk software op welke je niet eens beta kan noemen, zo slecht is het. Testen ze dan helemaal niets meer? Gelukkig mag ik binnenkort weer mijn abo verlengen, dus ik hoef gelukkig niet zo lang meer. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87

S87

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:48:
Ik heb sinds een paar weken een E72 nadat m'n E51 het liet afweten en hij bevalt prima. Nadeel is toch wel de agendafunctie, m.i. werkt deze log en te traag t.o.v de E51.

Verder heb ik ook Whatsapp, wat ik alleen raar vindt is dat Whatsapp constant verbinding met m'n wifi thuis en op m'n werk maakt (heb verder geen internetabo), ook al verbreek ik die. Is dat normaal?
ja whatsapp maakt bij mij ook standaard verbinding met wifi als ik dat tenminste aan heb staan en als ik van thuis ben dan verbreekt de verbinding met wifi standaard door het bereik en gaat ie verder op mn abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

als er nog ontevreden personen zijn, die graag een ander toestel willen proberen -> ik heb een touch pro 2 die ik wel wil ruilen voor een e72...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
retlaw schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:16:
als er nog ontevreden personen zijn, die graag een ander toestel willen proberen -> ik heb een touch pro 2 die ik wel wil ruilen voor een e72...
maak ff een aabod of vraag advertentie aan (niet beiden) en biedt je telefoon daar maar verder te ruil aan;)
Pagina: 1 ... 43 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.