Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Bah, net als velen blijf ik met de huidige versie van de Nokia Ovi Suite time-outs krijgen bij het downloaden van kaarten/stemmen :(

Nu blijkt dat probleem met een oudere versie vaak niet aan de orde te zijn, echter kan ik deze versie nergens vinden. Heeft iemand toevallig een linkje naar Nokia Ovi Suite 2.1.1.1 of - nog beter - een definitief werkende oplossing voor de huidige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Ik had vandaag (nadat ik wss het zelf ergens heb aangezet) last van het menu dat met effecten naar andere delen ging (net als bij een powerpoint met slide out en fade in)..

nu heb ik dit opgelost door Fabrieks instellingen terug te zetten, maar nou blijft eigenlijk me vraag "waar heb ik dat aangezet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Laatst online: 25-08 18:25
Hritje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:52:

nu heb ik dit opgelost door Fabrieks instellingen terug te zetten, maar nou blijft eigenlijk me vraag "waar heb ik dat aangezet"
Even gezocht en gevonden;

Menu - Ctrl Panel - Themes - General - Options - Theme effects - On/Off :)

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contrast schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:36:
[...]

Even de verbinding met je mailbox verbreken, dan weer verbinden ;)
geprobeerd en helpt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:52:
[...]

geprobeerd en helpt ook niet
Hmm, dan gaat er iets fout.
Hij verzend je bericht meestal als je je mail synct, bij mij gebeurt dat als ik dus de verbinding verbreek en opnieuw verbind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Ik zit al een uurtje te zoeken (op telefoon en in handleiding) waar ik de teller voor de data kan vinden (aantal mb aan dataverkeer dat gegenereerd is).. Anyone? ik weet dat het erop zit want ik zag het laatst nog maar kan het nu niet meer vinden

nvm: al gevonden, gewoon bij logboek.. |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Black-Death op 22-10-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Weet er iemand inmiddels een goede oplossing om meer snelkoppelingen op het startscherm van de E72 te krijgen? Er is hier eerder een oplossing geplaatst, maar die werkt niet erg goed.
Probeer de betaalde versie eens (evt gratis via andere wegen), dit werkt erg goed

[ Voor 30% gewijzigd door Heineken op 22-10-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Iemand hier trouwens bekend met de spraakfunctie van Ovi Maps? Want ik krijg hem niet actief.. Heb het bestand gedownload via Nokia PC Suite maar er wordt niets gezegd tijdens navigatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:32
Heineken schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:16:
Weet er iemand inmiddels een goede oplossing om meer snelkoppelingen op het startscherm van de E72 te krijgen? Er is hier eerder een oplossing geplaatst, maar die werkt niet erg goed.

[...]

Probeer de betaalde versie eens (evt gratis via andere wegen), dit werkt erg goed
Prima ga ik die proberen, heb overigens meerdere snelkoppelingen app's geprobeerd. Werken allemaal als vervanger van huidige startscherm. Niet wat ik zoek dus, ik ben ook zoek naar een plugin op het huidige startscherm... Houd me dus ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etamboer schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 21:25:
[...]

Hi Tjerk,

Ik denk dat het in de beveiligingssettings zit. Bij Inkomende en Uitgaande email heb ik "Aan (StartTLS)".
Toegangspunt is natuurlijk anders (ik zit bij Vodafone). Gebruikersnaam is afhankelijk van je internetabonnement, dat is niet noodzakelijk hetzelfde als je emailadres (al kan dat bij xs4all wel geloof ik), maar als je wel email kunt ontvangen staat dat dus goed.
ik zit nog steeds met het probleem dat de xs4all email niet goed werkt. versturen lukt hier juist wel maar ontvangen niet. volgens vodafone moet de beveiliging op uit staan en de uitgaande email via mail06nr als username (en dus via de vodafone server - authsmtp.vodafone.nl) gaan, met xs4all zelf als uitgaande server werkte dit ook prima maar het ontvangen wil nog steeds niet lukken (via imap.xs4all.nl). Op een Iphone en via outlook lukt het voor dezelfde mailbox wel. Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:19
Zojuist is me opgevallen dat mijn toetsverlichting puur willekeurig aan of uit is. Is meer mensen dit opgevallen? Over het algemeen is de verlichting langer uit dan aan, maar ik heb nergens kunnen vinden waar dit in te stellen is..

Mijn gmail werkt momenteel overigens naar behoren. Hij synct iig automatisch, plotseling. Wel vind ik de mail client erg traag en verwijder ik er maar geen mails want dan staan ze nog onder 'alle berichten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Joster schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:36:
Zojuist is me opgevallen dat mijn toetsverlichting puur willekeurig aan of uit is. Is meer mensen dit opgevallen? Over het algemeen is de verlichting langer uit dan aan, maar ik heb nergens kunnen vinden waar dit in te stellen is..

Mijn gmail werkt momenteel overigens naar behoren. Hij synct iig automatisch, plotseling. Wel vind ik de mail client erg traag en verwijder ik er maar geen mails want dan staan ze nog onder 'alle berichten'.
Probleem met de lichtsensor dus. Gaat de toetsverlichting wel aan als je de sensor bedekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:31:
ik zit nog steeds met het probleem dat de xs4all email niet goed werkt. versturen lukt hier juist wel maar ontvangen niet. volgens vodafone moet de beveiliging op uit staan en de uitgaande email via mail06nr als username (en dus via de vodafone server - authsmtp.vodafone.nl) gaan, met xs4all zelf als uitgaande server werkte dit ook prima maar het ontvangen wil nog steeds niet lukken (via imap.xs4all.nl). Op een Iphone en via outlook lukt het voor dezelfde mailbox wel. Iemand met hetzelfde probleem?
Wat een onzin van Vodafone. Waarom zou je hen er tussen zetten? Ik haal de mail direct bij Xs4all zelf op (dus ook geen Nokia mail er tussen). Bij inkomende mailinstellingen heb ik:

Gebruikersnaam: <je username bij xs4all zonder @xs4all.nl of wat dan ook erachter>
Wachtwoord: <je wachtwoord>
Inkomende mailserver: imap.xs4all.nl
Toegangspunt: heb ik op altijd vragen maar dat moet je zelf instellen. Liefst iets zonder Vodafone Live proxy ertussen.
Beveiliging: aan (SSL/TLS)
Poort: Standaard

Uitgaande mail:
Gebruikersveificatie: Zelfde als inkomend
Gebruikersnaam: zie inkomend
uitgaande mailserver: smtps.xs4all.nl
Toegangspunt zie inkomend
Beveiliging: Aan (SSL/TLS)
Poort: Standaard

En heb je dat Xs4all certificaat ook geimporteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Black-Death schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:53:
Iemand hier trouwens bekend met de spraakfunctie van Ovi Maps? Want ik krijg hem niet actief.. Heb het bestand gedownload via Nokia PC Suite maar er wordt niets gezegd tijdens navigatie..
Dit werkt bij mij wel, tenzij de telefoon via bluetooth verbonden is met mijn carkit, dan hoor ik geen stem. Hierdoor is de navigatiefunctie tamelijk nutteloos in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Laatst online: 13-09 17:18
Bestaat er voor de E72 ook een app als 'buienalarm' voor android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:19
Black-Death schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:49:
[...]

Probleem met de lichtsensor dus. Gaat de toetsverlichting wel aan als je de sensor bedekt?
Ik denk dat het kwam doordat ik in een ruimte was die een beetje half half was zeg maar, net als nu ik half onder een lamp zit en hij ook af en toe aan en uit springt.

Vinger er op werkt gewoon, maar hoeveel vertraging heeft ie ongevveer? Sec. of 3 / 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Mijn broer heeft het kleine broertje gekocht, de E71, die heeft ook een metalen achterkant en die wordt heel snel vettig. Dat vind ik een minpunt aan de metalen achterkant... (het zou beter geweest zijn als ze er een brushed alu backplate opzetten ;)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
waarom krijg ik zo vaak 'certificaatfout' als ik een app probeer te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Hoe kan ik een vergaderverzoek verzenden naar iemand anders met een E72?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edwardmila schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:25:
waarom krijg ik zo vaak 'certificaatfout' als ik een app probeer te installeren?
Waarschijnlijk is de app miet gesigned of is het certificaat verlopen. In het eerste geval moet je zelf een certificaat ophalen op cer.opda.cn/en en je app signen met SignSIS en in het tweede geval de datum voldoende jaar terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

epTa schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:28:
[...]

Even gezocht en gevonden;

Menu - Ctrl Panel - Themes - General - Options - Theme effects - On/Off :)
Dankje wel, het zat dus in het scherm waar ik kon kiezen voor "Black theme" en daar vervolgens op opties klikken.. ( kon het echt niet terug vinden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb nog een mooie Brodit autohouder voor een Nokia e72 te koop,15 euro, iemand geinteresseerd??
ximaxxx@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
JaMaaT schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:06:
[...]

Prima ga ik die proberen, heb overigens meerdere snelkoppelingen app's geprobeerd. Werken allemaal als vervanger van huidige startscherm. Niet wat ik zoek dus, ik ben ook zoek naar een plugin op het huidige startscherm... Houd me dus ook aanbevolen.
Al iets gevonden? Ben ook wel geinterresseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:15:
[...]

Waarschijnlijk is de app miet gesigned of is het certificaat verlopen. In het eerste geval moet je zelf een certificaat ophalen op cer.opda.cn/en en je app signen met SignSIS en in het tweede geval de datum voldoende jaar terugzetten.
Uhhhh dat gaat boven mijn pet...kun je het uitleggen voor dummies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
edwardmila schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:44:
[...]

Al iets gevonden? Ben ook wel geinterresseerd...
Nee, wat ik zelf heb gevonden werkt niet... Ben op zoek naar tips van anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08-2020
Voor de software upgrade die ik heb gedaan kon ik via de Galerij altijd afbeeldingen direct naar mijn Flickr account uploaden door de foto te openen en dan het Wereldbolletje te selecteren.

Ik heb mijn Flickr account opnieuw ingesteld, maar kom nu in het Online delen menu als ik op het Wereldbolletje klik.
Hier kan ik in mijn flickr account (en zie ik mijn afgeschermde foto's, dus mijn accountnaam en wachtwoord zijn wel goed).
En daar staat Outbox, waar een heel groot aantal mislukte uploads staan.
De rest van de accounts (ovi etc.) heb ik al weggegooid.

Als ik voor "Uploaden naar Flickr" (Deel hier uw media!) kies, dan lijkt er niets te gebeuren.

Iemand een idee hoe ik dit weer goed kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Het was me opgevallen, na het installeren van windows live, dat als je naar contacten gaat (die standaard op telefoon staat) en je hebt het geselecteerd tijdens de installatie, van windows live messenger die daar ook tussen moet staan in het lijstje waar je de bron kan kiezen zeg maar, dat staat ie ook wel. Alleen de veldnaam is leeg dus kan er wel naar toe gaan en selecteren etc etc. Dus dat werkt allemaal gewoon.

Maar waar in het lijstje dus 'Telefoon" staat (en bij mij ook nog contacten, omdat ik ovi contacten heb geinstalleerd) staat windows live er dus zonder naam. Is dat een fout in mijn installatie, of is dat een bug die in die app zit?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb whatsapp gedownload, maar klopt het dat dit constant met internet verbonden moet zijn? en zo niet, waar kan ik dat wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:50
Ik heb vandaag een E72 gekocht, super toestel als vervanger van mijn oude G1.
Heb hem t-mobile branded gekocht... en nu wil ik graag updaten.. zit nog op 031.023.
Nu had ik al via de software geprobeerd te updaten, maar die gaf aan dat er geen updates waren voor mijn toestel. Iemand die een mogelijkheid weet om hem wel te kunnen updaten?

En ik kan de Ovi store niet in... hij opent gewoon helemaal niet. Maar dat zal met updaten ook wel over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:01:
ik heb whatsapp gedownload, maar klopt het dat dit constant met internet verbonden moet zijn? en zo niet, waar kan ik dat wijzigen?
Dat klopt, maar je kan ook alleen WiFi gebruiken.
Het kost trouwens weinig stroom en data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVaags
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01 20:53

JVaags

Je voelt je beter in een 504

Ik bel veel met mijn E72 en heb hem op GSM gezet ipv dual mode zodat de batterij langer meegaat. Alleen als ik aan het internetten ben wil ik hem graag naar UMTS schakelen voor de snelheid.

Nu kon ik op mijn HTC via de comm manager snel schakelen van GSM naar 3G, is hier voor de Nokia ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Bastiaan schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:06:
Bah, net als velen blijf ik met de huidige versie van de Nokia Ovi Suite time-outs krijgen bij het downloaden van kaarten/stemmen :(

Nu blijkt dat probleem met een oudere versie vaak niet aan de orde te zijn, echter kan ik deze versie nergens vinden. Heeft iemand toevallig een linkje naar Nokia Ovi Suite 2.1.1.1 of - nog beter - een definitief werkende oplossing voor de huidige versie?
Toch even een kickje, omdat ik dit maar niet opgelost krijg.
Het probleem blijft; ook sinds de vorige firmware, ook nadat mijn notebook opnieuw geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 22:11
Zijn er hier nog meer mensen die het volgende probleem ervaren:
Soms wanneer ik zit te internetten of bezig ben met een app, dan zegt hij dat het geheugen vol is en dat ik toepassingen moet sluiten, terwijl ik dan behalve wat ik aan het doen ben, niks open heb staan.
Ik heb wel gewoon de laatste software erop staan e.d.
Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

Dat probleem heb ik soms ook, maar dat zijn dat sites waarbij de browser aangeeft 4Mb gedownload te hebben. Bij normaal surfen op iets minder absurde sites heb ik daar nooit last van.

(Altijd leuk ook, van die artikelen over hoe je een site geschikt voor mobiel maakt, en dan 2+ mb aan site moeten downloaden om het artikel te kunnen lezen...).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Weet niet of de oplossing hier al geboden is, maar zat zelf met het probleem dat als ik mijn email wilde instellen (hotmail/gmail e.a.) ik niet verder kwam dan het invullen van mijn email adres en bijbehorend wachtwoord. Hierna kwam hij steeds weer terug op het emailprovider keuze scherm.
Nu heb ik net even een Vodafone (normaal gesproken T-Mobile) simkaart in het toestel gedaan voor zo'n 10 minuten en alle instellingen (MMS/Internet etc.) geaccepteerd (weet niet of dit ermee te maken heeft). Vervolgens weer simkaart terug gewisseld en alle Vodafone instellingen eruit gegooid. Hierna weer de email setup wizard gestart en hij deed het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Crazy D schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:48:
Dat probleem heb ik soms ook, maar dat zijn dat sites waarbij de browser aangeeft 4Mb gedownload te hebben. Bij normaal surfen op iets minder absurde sites heb ik daar nooit last van.

(Altijd leuk ook, van die artikelen over hoe je een site geschikt voor mobiel maakt, en dan 2+ mb aan site moeten downloaden om het artikel te kunnen lezen...).
Dat probleem heb ik niet alleen bij zulke sites, maar ook al als ik op tweakers zit, hij geeft dan die melding en stopt ook met verder laden van de pagina. Tevens gebeurd dit soms ook in toepassingen, erg vervelend. Iemand die een oplossing heeft hoor ik graag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-12-2024

S87

lpetersen schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:47:
Weet niet of de oplossing hier al geboden is, maar zat zelf met het probleem dat als ik mijn email wilde instellen (hotmail/gmail e.a.) ik niet verder kwam dan het invullen van mijn email adres en bijbehorend wachtwoord. Hierna kwam hij steeds weer terug op het emailprovider keuze scherm.
Nu heb ik net even een Vodafone (normaal gesproken T-Mobile) simkaart in het toestel gedaan voor zo'n 10 minuten en alle instellingen (MMS/Internet etc.) geaccepteerd (weet niet of dit ermee te maken heeft). Vervolgens weer simkaart terug gewisseld en alle Vodafone instellingen eruit gegooid. Hierna weer de email setup wizard gestart en hij deed het!
hier heb ik zelf ook last van! dus sim kaart eruit halen en het werkt wel weer normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
S87 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:08:
[...]

hier heb ik zelf ook last van! dus sim kaart eruit halen en het werkt wel weer normaal?
Ja, dat heeft bij mij in ieder geval de oplossing geboden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-12-2024

S87

lpetersen schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:32:
[...]

Ja, dat heeft bij mij in ieder geval de oplossing geboden!
werkt hier ook! bedankt voor de tip iig!

trouwens heeft iemand ervaring met een silicon case nokia e72 hoesje? eentje zoals http://www.mobilesupplies...3b6bb56db39863ddadb6f0ce6

vraag me eerlijk gezegd af of dit wel goed zit en of het voldoende bescherming biedt zoals het standaard leren case die bij de E72 wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2024
S87 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:55:
[...]

werkt hier ook! bedankt voor de tip iig!

trouwens heeft iemand ervaring met een silicon case nokia e72 hoesje? eentje zoals http://www.mobilesupplies...3b6bb56db39863ddadb6f0ce6

vraag me eerlijk gezegd af of dit wel goed zit en of het voldoende bescherming biedt zoals het standaard leren case die bij de E72 wordt geleverd?
Ja heb ik een week geprobeert maar ligt inmiddels al weer een maand of 6 werkloos in mijn rommel la.
je kan je telefoon niet uit je zak krijgen met dat ding er omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Ik heb nog steeds problemen met de Ovi-mail, er verschijnt geen mail in de inbox, ook niet als je de mailbox opnieuw instelt of op 'synchroniseren' klikt of 'nu verbinden'. Mail die je verstuurd vanaf de handset komt wel gewoon aan bij de ontvanger...

Daarnaast werkt het sms-geluid ook niet meer... Het lampje flikkert wel en ook op het startscherm staat wel een icoontje, maar het geluid doet het niet meer, ongeacht welk profiel.
Ik vraag me nu af of die twee problemen met elkaar verband houden...

Iemand toevallig hetzelfde probleem of een oplossing?

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik irriteer me eraan dat symbian bijna geen leuke apps hebben, zoals android.
Elke maand verschijnt er misschien 3 apps in de ovi store en daar heb je ook geen zak aan. Symbian is echt een grote flop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet trouwens niet meer wat mijn blokkeringscode is, probeerde hem net te veranderen maar het lukt mij niet. Enig idee hoe ik erachter kan komen en hem kan veranderen zonder mijn telefoon te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:54:
Ik irriteer me eraan dat symbian bijna geen leuke apps hebben, zoals android.
Elke maand verschijnt er misschien 3 apps in de ovi store en daar heb je ook geen zak aan. Symbian is echt een grote flop!
Hoe kan je nou zeggen dat Symbian een grote flop is? Symbian is lange tijd tot de komst van IOS en andere operating systems, heersend geweest.. Kijk alsjeblieft even hier http://www.symbian.org/about-us/history-symbian en verdiep je er even in, voordat je iets zegt zoals dat symbian een grote flop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:10:
Ik weet trouwens niet meer wat mijn blokkeringscode is, probeerde hem net te veranderen maar het lukt mij niet. Enig idee hoe ik erachter kan komen en hem kan veranderen zonder mijn telefoon te resetten?
Het is niet meer de standaard 12345 code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, en historie doet er niet toe. De concurrenten zijn momenteel 10x verder in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:10:
Nee, en historie doet er niet toe. De concurrenten zijn momenteel 10x verder in ontwikkeling.
historie doet er wel degelijk toe. Een flop is een product of dienst na niet verder komt dan de introductiefase. Dat symbian jarenlang heersend is geweest en dus een rijke historie heeft doet er wel degelijk toe. Je zegt toch ook niet van een walkman terwijl er 33 miljoen van zijn verkocht in 30 jaar ongeveer dat het een flop is, omdat er nu mp3 spelers enz. Zijn? Hetzelfde kan je dus ook niet van symbian toestellen zeggen waar er in minder dan 30 jaar meer dan 100 miljoen van zijn verkocht.
Beter nadenken voordat je weer iets zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in deze tijd walkmans blijft verkopen, terwijl je concurrenten mp4 spelers verkopen, ben je gewoon een flop.
Innovatie houdt een bedrijf in stand. En Nokia raakt momenteel door dit gebrek heel veel klanten kwijt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:41:
Als je in deze tijd walkmans blijft verkopen, terwijl je concurrenten mp4 spelers verkopen, ben je gewoon een flop.
Innovatie houdt een bedrijf in stand. En Nokia raakt momenteel door dit gebrek heel veel klanten kwijt.
dat nokia klanten kwijtraakt is duidelijk. Ze hebben de smartphoneslag dik verloren en spelen eigenlijk niet of nauwelijks meer een rol van betekenis op de smartphonemarkt. Helemaal niet t.o.v. Ios en android. Dit is echter nog steeds geen reden om te stellen dat symbian een flop is. Als je dit nu nog niet begrijpt verzoek ik je toch echt dringend om het woord flop en de betekenis daarvan verder te onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
mijn E72 voldoet aan de eisen die ik aan mijn toestel stel en daarmee vind ik symbian prima presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Voor mij geld het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 17:48
Het OS werkt in principe goed, maar:
-Helaas moet je sommige opties in 10 menulagen opzoeken.
-Het apparaat heeft de neiging om af en toe gewoon spontaan te rebooten, ik hoef dan geen pincode op te geven(hebben volgens mij alle nokia's last van?)
-Vaak een melding dat het geheugen vol is bij het browsen. Telefoon is helemaal standaard, met alleen opera er op geinstalleerd.
-De mail-app is zo slecht dat je af en toe de telefoon wel kapot wilt gooien
1. Bij het openen van een mail komt er een pop-up dat de mail opgehaalt wordt, helaas slaat deze nogal vaak vast waardoor deze continu opnieuw geopent wordt.
2. Heel leuk die opties dat je in kan stellen wanneer de app moet syncen, helaas werkt dat helemaal niet. Als ik instel dat er alleen doordeweeks mail opgehaald moet worden(om de 15 minuten), dan stopt de sync helemaal.
3. Ingesteld dat er om de 15 minuten(hele week, want zie punt 2) op mail gechekt moet worden, maar toch krijg ik al mijn mail "instant" binnen. Intervallen instellen werkt dus niet.

Ik ben toch blij dat ik binnen enkele maanden weer eens mijn telefoon-abo mag verleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
hellboy123 schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:39:
Het OS werkt in principe goed, maar:
-Helaas moet je sommige opties in 10 menulagen opzoeken.
-Het apparaat heeft de neiging om af en toe gewoon spontaan te rebooten, ik hoef dan geen pincode op te geven(hebben volgens mij alle nokia's last van?)
-Vaak een melding dat het geheugen vol is bij het browsen. Telefoon is helemaal standaard, met alleen opera er op geinstalleerd.
-De mail-app is zo slecht dat je af en toe de telefoon wel kapot wilt gooien
1. Bij het openen van een mail komt er een pop-up dat de mail opgehaalt wordt, helaas slaat deze nogal vaak vast waardoor deze continu opnieuw geopent wordt.
2. Heel leuk die opties dat je in kan stellen wanneer de app moet syncen, helaas werkt dat helemaal niet. Als ik instel dat er alleen doordeweeks mail opgehaald moet worden(om de 15 minuten), dan stopt de sync helemaal.
3. Ingesteld dat er om de 15 minuten(hele week, want zie punt 2) op mail gechekt moet worden, maar toch krijg ik al mijn mail "instant" binnen. Intervallen instellen werkt dus niet.

Ik ben toch blij dat ik binnen enkele maanden weer eens mijn telefoon-abo mag verleggen :)
De werking van het OS werd in de discussie die ik had niet ter discussie gesteld. Alleen of de term flop in mijn ogen gebruikt mocht worden met Symbian (absoluut niet!).
Ik herken het mailprobleem van je niet! Mijn hotmail komt altijd lekker binnen, pakweg 5 seconden nadat het op mijn computer binnen is.
Dat browsen is wel irritant, het probleem van het volle geheugen heb ik soms ook. Heb hier laatst al voor een oplossing gevraagd maar nog niet gekregen, helaas.
Door 10 lagen heen lopen vind ik bijzonder erg meevallen en zal in sommige gevallen bij Android niet beter zijn. En ja ik spreek uit ervaring, heb een Desire gehad. Symbian is ideaal voor de mensen die niet een volledige smartphone nodig hebben, maar wel hun mail willen checken en af en toe wat op internet opzoeken.
Wil je apps + een rijkere experience moet je voor iOS kiezen of Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 17:48
timwijn schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:01:
[...]

De werking van het OS werd in de discussie die ik had niet ter discussie gesteld. Alleen of de term flop in mijn ogen gebruikt mocht worden met Symbian (absoluut niet!).
Ik herken het mailprobleem van je niet! Mijn hotmail komt altijd lekker binnen, pakweg 5 seconden nadat het op mijn computer binnen is.
Dat browsen is wel irritant, het probleem van het volle geheugen heb ik soms ook. Heb hier laatst al voor een oplossing gevraagd maar nog niet gekregen, helaas.
Door 10 lagen heen lopen vind ik bijzonder erg meevallen en zal in sommige gevallen bij Android niet beter zijn. En ja ik spreek uit ervaring, heb een Desire gehad. Symbian is ideaal voor de mensen die niet een volledige smartphone nodig hebben, maar wel hun mail willen checken en af en toe wat op internet opzoeken.
Wil je apps + een rijkere experience moet je voor iOS kiezen of Android.
dat het systeem opzich in deze discussie geen flop is ben ik helemaal met je eens. En met de mail, ik krijg mijn mail inderdaad ook meteen binnen. Dit betekend dat er constant internet verbindig is, dit wil ik niet dus vandaar dat ik een interval in gesteld heb, waar het toestel zich weigert aan te houden.

[ Voor 13% gewijzigd door hellboy123 op 07-11-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Heb je bij packet-gegevens wel ingesteld dat ie alleen verbinding moet maken indien nodig? Bij mij verbreekt ie na mail ophalen wel direct de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:33:
Ik heb de Nokia E72 nu een aantal weken in m'n bezit en ben er erg tevreden over. Dit is m'n eerste smartphone, dus is sowieso al een verbetering na een telefoon waarmee je alleen maar kunt sms-en en bellen ;)
Wel heb ik 2 vragen, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden:
* als ik m'n navigatie opstart, krijg ik geen GPS fix, ook al sta ik een uur buiten. Met Google Maps heb ik geen probleem, ik snap er niets van...
--
Hoop dat iemand me kan helpen... Alvast bedankt!
Bij Positiebepalingsmethoden, vink alleen Assisted GPS en Integrated GPS aan, en de anderen uit. Dat hielp bij mij, waardoor de navigatie nu perfect werkt. (Te vinden in Menu --> Maps --> GPS-ggvns --> (dan zegt ie dat ie gaat zoeken naar GPS) en dan Opties --> Instellingen positiebepaling --> Methoden positiebepaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
etamboer schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:13:
Heb je bij packet-gegevens wel ingesteld dat ie alleen verbinding moet maken indien nodig? Bij mij verbreekt ie na mail ophalen wel direct de verbinding.
Hoe kan ik bij de mail (hotmail) instellen dat ie 'altijd vraagt' welke verbinding ik wil?
Ik had de mail zo ingesteld dat ik altijd de vraag kreeg welke verbinding ik wilde maken; dit is echter plots verdwenen en ik kan het niet meer terug vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
edwardmila schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:16:
[...]

Hoe kan ik bij de mail (hotmail) instellen dat ie 'altijd vraagt' welke verbinding ik wil?
Ik had de mail zo ingesteld dat ik altijd de vraag kreeg welke verbinding ik wilde maken; dit is echter plots verdwenen en ik kan het niet meer terug vinden...
Misschien als je instellingen--> verbinding --> packet-ggvns --> en dan snelle toeg. packet-geg. uitschakeld? Dat ie dan wel vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Zijn er mensen met verstand van outlook hier?

Ik wil graag mijn gsm synchroniseren met outlook.
Dit is geen punt maar..
Outlook word al gebruikt door mijn werk mail en hotmail.
Ik wil niet dat de gegevens van mijn gsm in die profielen komen te staan.

Nu kan ik wel een fake email adres toevoegen maar dan krijg ik altijd die foutmelding te zien dat er geen mails op gehaald kan worden voor dat mail adres.

Iemand van jullie een idee?
Ik deed voorheen altijd een soort van offline account aanmaken. (hoefde dan ook geen mail instellingen in te vullen)

heb al iets gevonden.
Heb gewoon mappen aangemaak voor agenga, taken, notities, contactpersonen, ..
die toegekent waarvoor ze dienen.
En nu kan ik kiezen uit de contactpersonen die ik wil gebruiken.
Werk
Hotmail
Gsm.
Werkt goed zo.

[ Voor 18% gewijzigd door Denthis op 09-11-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Werkt die ingebouwde mail for exchange client van de E72 met Exchange 2010 samen? (ze gaan hier morgen migreren van 2007 naar 2010) Ik las hier al iets over dat de agenda dan niet meer synced, is dat ook de ervaring van andere hier?

[ Voor 27% gewijzigd door SithWarrior op 10-11-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
klopt het is mij in ieder geval niet gelukt om de agenda te syncen, maak er nu ook geen gebruik meer van
SithWarrior schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:50:
Werkt die ingebouwde mail for exchange client van de E72 met Exchange 2010 samen? (ze gaan hier morgen migreren van 2007 naar 2010) Ik las hier al iets over dat de agenda dan niet meer synced, is dat ook de ervaring van andere hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
SithWarrior schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:50:
Werkt prima wij gebruiken exchange 2010 met E72, E70, N97 en HTC Touch telefoons nagenoeg geen problemen.

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Hoe doe ik een reboot op mijn nokia?
is dat met een software zoja waar kan ik die vinden?

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Sinds kort de E72 in mijn bezit.
Loop echter tegen 2 puntjes aan die me niet bevallen, wellicht dat iemand raad weet?

-Bel in de auto altijd via mijn Parrot.
gaat de stem van de Ovi-Navigatie altijd automatisch over de parrot of kun je ook instellen
dat deze via de telefoon zelf blijft lopen?
- Bellen met Parrot gaat niet goed. Telefoon wordt wel herkent door de parrot en de verbinding wordt
ook goed (automatisch) tot stand gebracht. Probleem is alleen dat het geluid niet werkt. Ik hoor dus niets
over de luidspreker van de Parrot. Gooi ik de parrot uit mijn lijst van accessoires en stel ik hem
opnieuw in, werkt ie prima. Stap ik vervolgens een dag later weer in de auto is het probleem weer terug nadat
er automatisch verbinding is gelegd tussen Parrot en E72...

• Denthis
Mich007 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:09:
Sinds kort de E72 in mijn bezit.
Loop echter tegen 2 puntjes aan die me niet bevallen, wellicht dat iemand raad weet?

-Bel in de auto altijd via mijn Parrot.
gaat de stem van de Ovi-Navigatie altijd automatisch over de parrot of kun je ook instellen
dat deze via de telefoon zelf blijft lopen?
- Bellen met Parrot gaat niet goed. Telefoon wordt wel herkent door de parrot en de verbinding wordt
ook goed (automatisch) tot stand gebracht. Probleem is alleen dat het geluid niet werkt. Ik hoor dus niets
over de luidspreker van de Parrot. Gooi ik de parrot uit mijn lijst van accessoires en stel ik hem
opnieuw in, werkt ie prima. Stap ik vervolgens een dag later weer in de auto is het probleem weer terug nadat
Ik gebruik een parrot MKI9200 en dat werkt perfect.
Volgens mij kun je instellen wat er allemaal via de parrot moet gaan.
Maar weet niet meer of je dit op de E72 of parrot moet instellen.

Doe je de parrot ook autoriseren?

Verwijderd

[b][message=35011335,noline]Mich007 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:09[/message- Bellen met Parrot gaat niet goed. Telefoon wordt wel herkent door de parrot en de verbinding wordt
Heeft je Parrot (welk model?) de meest recente software versie? Dat lost ook bij Parrots vaak veel probleempjes op... Even nakijken op www.parrot.com/nl welke software er voor jouw model beschikbaar is en checken op je Parrot.

• 1475paul
Wat is het beste
installeer ik de software op mijn geheugekaart of op de nokia
software is (best profile-best message-sygic-memorypro en mr lock
en waarom op geheugen of geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Volgens mij kan vanaf het interne geheugen sneller gelezen worden, maar dat is ook afhankelijk van hoe snel je geheugenkaart is natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
timwijn schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:29:
[...]

Misschien als je instellingen--> verbinding --> packet-ggvns --> en dan snelle toeg. packet-geg. uitschakeld? Dat ie dan wel vraagt?
Geprobeerd, maakt geen verschil...

Ik kan bij 'instellingen', 'accountinstellingen', 'accountinformatie', 'toegangspunt' kiezen uit:
- Geen
- WIFI van thuis
- T-Mobile hotspot
- T-Mobile internet
- T-Mobile MMS

Als ik 'geen' selecteer, slaat ie dat niet op in het geheugen. Wat ik ook probeer...ik krijg niet de keuze!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik probeer op school verbinding te maken het draadloos netwerk waar een aantal zaken zijn aangepast.

Het Wi-Fi netwerk is PEAP met de verificatiemethode EAP-MSCHAP v2 zonder certificaten.

Iemand ervaring met het verbinden naar dit soort draadloze netwerken? Ik krijg het namelijk niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
timskiej schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:48:
Ik probeer op school verbinding te maken het draadloos netwerk waar een aantal zaken zijn aangepast.

Het Wi-Fi netwerk is PEAP met de verificatiemethode EAP-MSCHAP v2 zonder certificaten.

Iemand ervaring met het verbinden naar dit soort draadloze netwerken? Ik krijg het namelijk niet aan de praat.
Zeker eduroam? Vink bij Cipher alle dingen aan. Daarmee werkt het bij mij probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
bestaat er een software die de nokia reboot

ik heb dit gevonden is dit goed - TOUCH RSTART
http://www.symbian-freeware.com/download-touch-restart.html

[ Voor 56% gewijzigd door 1475paul op 13-11-2010 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
1475paul schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 06:31:
bestaat er een software die de nokia reboot

ik heb dit gevonden is dit goed - TOUCH RSTART
http://www.symbian-freeware.com/download-touch-restart.html
Wat is het voordeel van een reboot ipv het 'uit' en weer 'aan' zetten van het toestel (behalve de extra handelingen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
edwardmila schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 08:04:
[...]

Wat is het voordeel van een reboot ipv het 'uit' en weer 'aan' zetten van het toestel (behalve de extra handelingen)?
zoals je zegt de extra handeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVaags
  • Laatst online: 08-01 20:53

JVaags

Je voelt je beter in een 504

Ik heb het volgende probleem: als mensen bellen met een zware stem (of bijvoorbeeld de stem van de voicemail) dan trilt er af en toe iets mee in de telefoon waardoor het geluid kraakt. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
Op een eerdere telefoon heb ik eens gebruik gemaakt van Puppetmaster om mijn computer met mijn telefoon te bedienen. Nu kan ik dit programma echter niet meer vinden, bestaat het niet meer?
Weet iemand misschien of dit nog te vinden is en werkt op de E72? En als het niet meer bestaat, is er dan een ander programma voor de E72 wat (ongeveer) hetzelfde doet?
1475paul schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 08:09:
[...]

zoals je zegt de extra handeling
De extra handeling is voor jou he, niet voor de telefoon. Voor de telefoon is rebooten gewoon opnieuw opstarten.

:+ Je kunt ook proberen of het je lukt met je tenen terwijl je op je kop staat, heb je ook een boel extra handelingen

[ Voor 31% gewijzigd door simonr op 14-11-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
r0el schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:26:
[...]

Zeker eduroam? Vink bij Cipher alle dingen aan. Daarmee werkt het bij mij probleemloos.
Nee niet eduroam, het gewone wifi netwerk van mijn school.
Wat is Cipher? ik vind alleen een app die SMS berichen encrypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
timskiej schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:04:
[...]

Nee niet eduroam, het gewone wifi netwerk van mijn school.
Wat is Cipher? ik vind alleen een app die SMS berichen encrypt.
Cipher vind je onder je EAP-PEAP instellingen (voorbeeld https://securehomes.esat....k_to_accept_the_default_c) Maar nu het niet om eduroam gaat heb je hier niks aan. Wellicht dat het werkt though....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik moet sinds gister inloggen voor op internet te kunnnen.
Iemand een idee wat ik daar moet invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Inlog gegevens van je netwerk / VPN?

[ Voor 66% gewijzigd door SithWarrior op 16-11-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Zojuist een melding van OVI Suite dat er nieuwe firmware is, meteen maar geïnstalleerd. Versie 052.005. Weet iemand al wat er veranderd is? Ik zie vooralsnog geen enkel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Denthis schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 08:23:
Ik moet sinds gister inloggen voor op internet te kunnnen.
Iemand een idee wat ik daar moet invullen?
Hier heb ik ook sinds gisteren last van..

Is dit iets van HI? of is het toevallig dat we dit tegelijk meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds donderdag plots problemen om met mijn Gmail emails te ontvangen. Het lukt niet meer, ik heb juist geprobeerd om de account te verwijderen en opnieuw in te stellen, maar wanneer ik het wachtwoord geef, dan springt hij gewoon terug naar het beeld met de verschillende soorten email-adressen.

Ik heb ook ontdekt dat er stof onder mijn scherm zit, zojuist een email gestuurd naar Nokia. Als het gaat doe ik hem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

etamboer schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:06:
Zojuist een melding van OVI Suite dat er nieuwe firmware is, meteen maar geïnstalleerd. Versie 052.005. Weet iemand al wat er veranderd is? Ik zie vooralsnog geen enkel verschil.
Inderdaad, die van mij geeft ook aan dat er een update klaar staat. Op het internet heb ik dit kunnen vinden:

- Adobe PDF has been revised up 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
SithWarrior schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:14:
[...]

Inderdaad, die van mij geeft ook aan dat er een update klaar staat. Op het internet heb ik dit kunnen vinden:

- Adobe PDF has been revised up 2.5
Mmm, ik hoop dat de update wel meer inhoudt dan dat... Het klokje onderin het scherm heeft weer zijn normale afmetingen terug, da's alvast wat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ja, het houd meer in, maar mijn chinees / en vietnamees is niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Heb me er ook maar meteen opgezet. Klokje is idd weer normaal, nieuwe adobe reader. Bij update werd 'much improvements' en 'bugfixes' weergegeven maar dat zullen ze er altijd bijzetten lijkt me.... Nu ns kijken wat we zoal tegenkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:10:
Heb me er ook maar meteen opgezet. Klokje is idd weer normaal, nieuwe adobe reader. Bij update werd 'much improvements' en 'bugfixes' weergegeven maar dat zullen ze er altijd bijzetten lijkt me.... Nu ns kijken wat we zoal tegenkomen :)
Bij mij in Ovi suite word er nog steeds geen update aangegeven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
Pushmail lijkt wel beter te werken met MFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Heeft iemand de change log van fw 052.005 kunnen bemachtigen? Bij zo een update is het gebruikelijk om de totale change log/ defects / bugz te melden maar van een pro bedrijf als nokia komt er zoiets nooit niento...niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Wat ik ondertussen voorbij heb zien komen op de offical nokia forums:

- Adobe LE is back to 2.5
- Keypad no longer locks everywhere - just at the homescreen
- More RAM space available
* Camara Auto focus works much better
* The bottom clock returns to its normal size
* Dual Mode UMTS/ GSM works now
* Email client 2.2.0

Waar ik iig mijn twijfels heb bij het laatste punt, die was volgens mij al 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
En de tweede optie was nu juist zo handig, waarom is die nu weer weg !@#$%
Overigens zijn er ook nieuwe kaarten voor Nokia Maps, download kost je een uurtje... Nog steeds geen Nederlandse stem met straatnamen helaas.

[ Voor 49% gewijzigd door etamboer op 17-11-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Downloaden kost je een uurtje, toch niet als je hem aan ovi suite hangt en dan update? (behalve als je hele langzame internet verbinding hebt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
Mwoa, kan best hoor, aangezien Ovi niet alleen de veranderingen update maar alle maps vervangt. Ligt er dus aan welke landen je allemaal wilt hebben, maar kan aardig lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:43
Ik heb wel een changelog voor v51.018 misschien dat je daar wat aan hebt?

Data package : 7.0
MCU SW version : 051.018
"
SW improvements and corrections
"
" • Browser upgrade into 7.2.6
• Freestyle Baseline 3.0 (latest version) update
• QuickOffice upgrade into 6.2.439
o New languages introduced, Office 2007 compatibility
• OVI Music client Inc9Br5 update
o Music 3.0: full album purchase, PIN less activation
• Lotus Notes Traveller 8.5.1 update
• Smart Connect 1.3.55 update
• OVI Store 1.6 update
• OVI Files widget 1.2.3.0 update

Removals
• Windows Live removal

CHANGES AND IMPROVEMENTS
• New chat functionalities for the users
• Microsoft Office Communicator added to vanilla SW UDA content
• Nokia Messaging for Instant Messaging / Nokia Chat 2.0 added to vanilla SW UDA
content
• Improved Email, Calendar and Contacts experience
• Performance improvements
• Stability and usability improvements
• Menu layout changes, among other things:
- Maps moved to Main menu from Applications - GPS folder
- Help moved from Main menu to Applications folder
- Main menu re-ordered
- SW update moved from Phone folder to main level of Control panel folder.
- Facebook, YouTube, MySpace, Bloomberg moved from Internet folder to Applications
folder
• No changes to vanilla memory cards
• Altogether 450+ errors are fixed."
"
New features
"
"Microsoft Office Communicator 1.7 integrated
Nokia Messaging for Instant Messaging / Nokia Chat 2.0 integrated"
"
Known issues
"
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simonr schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:56:
Mwoa, kan best hoor, aangezien Ovi niet alleen de veranderingen update maar alle maps vervangt. Ligt er dus aan welke landen je allemaal wilt hebben, maar kan aardig lang duren.
Hoe hebben jullie de update binnengekregen? Bij mij lukt het maar niet. Heeft dit misschien te maken dat ik in België woon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:09
Kalua schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:32:

Altogether 450+ errors are fixed
Tegelijk hilarisch en droef eigenlijk. De meest urgente zaken (zoals WERKENDE imap mail met idle support, en een toetsenbord dat geen letters overslaat als je snel typt) kunnen ze evenwel niet opgelost krijgen.
Een echte business telefoon is de E72 (ja hoor, als zelfs email en sync met google niet goed werkt...).
Ik had hem graag gekocht, maar moet helaas voor Android gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
@SithWarrior : op de '51.' fwupdate stond ie inderdaad al als 2.2.0..

@EBBR : niets te maken met het land :-) Net getest en de update staat klaar (2Mb download dacht ik)
Zal iets voor vanavond of zo zijn. (wel getest via toestel zelf, niet via ovi suite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 18:04
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:08:
[...]

Hoe hebben jullie de update binnengekregen? Bij mij lukt het maar niet. Heeft dit misschien te maken dat ik in België woon?
Typ *#0000# in het startscherm van uw telefoon.
Selecteer Opties > Op updates controleren.
Volg de aanwijzingen op het scherm totdat de update is voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lumics schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:57:
[...]

Typ *#0000# in het startscherm van uw telefoon.
Selecteer Opties > Op updates controleren.
Volg de aanwijzingen op het scherm totdat de update is voltooid.
Reeds meerdere keren gedaan en steeds: geen updates beschikbaar :?
Pagina: 1 ... 42 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.