Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
contrast schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:36:
[...]

Even +31 voor het nummer plaatsen in de contactpersonen lijst.

[...]

Ik vind dit de beste en veiligste manier, zo weet je ook zeker dat je niet op internet gaat.
Laat een servicebericht met de instellingen door je provider sturen, bewaar deze dan. Als je Nederland weer binnenkomt, dan zet je de internet verbinding weer terug.
hm ja das ook weer waar idd,
Waar kun je die instellingen van je provider verwijderen? ik kan het niet evht terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Denthis schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:50:
[...]

hm ja das ook weer waar idd,
Waar kun je die instellingen van je provider verwijderen? ik kan het niet evht terug vinden.
Menu > Bed. paneel > Instellingen > Verbinding > Bestemmingen > Internet
Daar moet je provider toegangspunt staan.

→ Vergeet ook niet je mms toeganspunt te verwijderen onder het kopje Multimedia bericht, die wilt ook nog eens spontaan verbinding maken heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08-2020
Ik heb eindelijk eens een update van mijn telefoon kunnen doen met de Software Updater.
Nu zag ik toevallig één verandering, maar vroeg me af of er een overzicht van de veranderingen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49
Is er bekend of je vanuit de standaard email client een herinnering kunt toevoegen net zoals in Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hele blonde vraag... ergens op pagina 108 van dit forum kwam ik een site tegen met leuke themes... hier heb ik er een aantal van gedownload en m'n E72 zegt dat deze opgeslagen zijn in de map Downloads... laat ik nu geen map Downloads kunnen vinden.... Wie kan me helpen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:51:
Ik heb een hele blonde vraag... ergens op pagina 108 van dit forum kwam ik een site tegen met leuke themes... hier heb ik er een aantal van gedownload en m'n E72 zegt dat deze opgeslagen zijn in de map Downloads... laat ik nu geen map Downloads kunnen vinden.... Wie kan me helpen?!?
Kijk eens in de map Downloads van je geheugenkaart ;)
Menu > Kantoor > Best. Beheer > Geheugenkaart > Downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVaags
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01 20:53

JVaags

Je voelt je beter in een 504

Ik heb nu sinds kort een zwarte E72 ter vervanging van mijn HTC TYTN.
Vind het een mooi toestel en is echt een goede opvolger van de TYTN die toch 3 jaar (zakelijk) trouwe dienst heeft gedaan. Moet nog wel een beetje wennen aan Symbian Zo vind ik het lezen van mails op een HTC prettiger dan op de Nokia (blokkerig lettertype en veel witregels) had ik met de HTC niet. De bel eigenschappen zijn stukken beter dan de TYTN.

Maar iets waar ik al een tijdje naar heb zitten zoeken: waar kan ik de batterij status vinden? Dus op hoeveel procent de batterij zit (niet icoontje rechtsbovenin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 13-09 08:09
JVaags schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:19:
Ik heb nu sinds kort een zwarte E72 ter vervanging van mijn HTC TYTN.
Vind het een mooi toestel en is echt een goede opvolger van de TYTN die toch 3 jaar (zakelijk) trouwe dienst heeft gedaan. Moet nog wel een beetje wennen aan Android..
E72 & Android? Symbian bedoel je waarschijnlijk ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVaags
  • Laatst online: 08-01 20:53

JVaags

Je voelt je beter in een 504

Lumics schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:38:
[...]

E72 & Android? Symbian bedoel je waarschijnlijk ? :/
:$ ehh.. oeps. Ja Symbian natuurlijk. Maar ben ondertussen getipt door iemand betreffende applicatie iON BatteryTimer. Ik denk dat ik die moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
contrast schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 00:46:
[...]

Menu > Bed. paneel > Instellingen > Verbinding > Bestemmingen > Internet
Daar moet je provider toegangspunt staan.

→ Vergeet ook niet je mms toeganspunt te verwijderen onder het kopje Multimedia bericht, die wilt ook nog eens spontaan verbinding maken heb ik gemerkt.
daar staat bij mij alleen het toegangs punt van mijn wifi.
Onder geen categorie staat wel bij mij mobiel internet, kpn mms en kpn streaming.
In het menu waar ook " internet" staat, staat een kopje met wapdiensten (hier onderstaat mobiel internet ook nog een keer). en onder " internet" staat ook het kopje multim. bericht (hier onder staat KPN MMS.

is het ook mogelijjk om een é te type met de E72?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Denthis schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:24:
[...]
is het ook mogelijjk om een é te type met de E72?
Het knopje 'Sym' en de e tegelijk indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
Ben al een tijdje bezig om zonder haperingen films te bekijken maar nog niet gelukt met de standaard video player en real player. Heb verschillende formaten en extensies geprobeerd (.avi/.mp4/.wmv) maar allemaal geen vloeiend beeld, wel geluid. Heb geen applicaties op de achtergrond draaiend, gebruik de laatste firmware en het is een unbranded toestel.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

ipje schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 02:11:
Ben al een tijdje bezig om zonder haperingen films te bekijken maar nog niet gelukt met de standaard video player en real player. Heb verschillende formaten en extensies geprobeerd (.avi/.mp4/.wmv) maar allemaal geen vloeiend beeld, wel geluid. Heb geen applicaties op de achtergrond draaiend, gebruik de laatste firmware en het is een unbranded toestel.

Iemand een tip?
Een andere player proberen, en staan de filmpjes op je geheugen kaart? Misschien is die wat traag?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de E72 ook aankopen maar ik twijfel nog zeer sterk over welke ik nu ga nemen. De zwarte of de grijze versie. Bij de zwarte vind ik het minder dat je zo die 2 halve ovale witte randjes ziet rond die shortcuts voor berichten en adresboek enzo. en zwart lijkt hij meer op een blackberry :) en dat wil ik niet :) Straks in de winkel eens beide van dichtbij bekijken

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds mijn update 5 aug 2010 , krijg ik van sommige smsjes wel de naam te zien , en van andere smsjes de telefoon nummer . Weet iemand hoe ik dit kan veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus de grijze versie, maar ik zit al meteen met een probleem. Het lukt me maar niet om de gsm te verbinden met de computer. Wanneer ik ovi start zie ik wel dat de gsm verbonden is maar wanneer ik het toestel wil updaten blijft hij hangen bij het backupen en als ik dat backup weglaat ook bij het installeren. Er komt dan op te staan dat er geen verbinding is met het toestel. Weten jullie wat ik moet doen? Misschien ergens driver downloaden?

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een goede vervanger weet voor de e72?
ben nu al uitgekeken en de telefoon is echt rete sloom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:13:
Iemand die een goede vervanger weet voor de e72?
ben nu al uitgekeken en de telefoon is echt rete sloom
e5, die schijnt snel te zijn en kan goed multitasken :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, misschien kunnen jullie mij hierbij helpen.
Onlangs heb de e72 binnen gehad en deze wil ik graag verbinden met de computer.
Alleen hier beginnen de problemen:
ik kan de e72 wel verbinden met de computer via massa opslag, maar zodra ik PC suite aanvink gaat het fout.
Daarom heb ik de Nokia Ovi Suite opnieuw geinstalleerd, maar helaas geen effect.
Toen heb ik Nokia Ovi Suite eraf gehaald (met YourUninstaller, dus ook register key's en dergelijke), en Nokia PC Suite geinstalleerd, maar helaas ook dit werkt niet. Ook vond ik op het internet nog een tool van Nokia om de PC suite te verwijderen. Na dit gedaan te hebben en alles opnieuw te hebben geinstalleerd werkt het nog steeds niet.
Na talloze keren alles eraf gehaald te hebben en opnieuw te hebben geinstalleerd heb ik eigenlijk geen idee meer wat ik nog kan proberen.

Hebben sommige van jullie soms dezelfde problemen(gehad) en weten jullie hier een oplossing voor?

Alvast hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 19:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:20:
[...]

ik kan de e72 wel verbinden met de computer via massa opslag, maar zodra ik PC suite aanvink gaat het fout.

[...]
Wat gaat er dan precies fout?

[ Voor 62% gewijzigd door Bastiaan op 07-10-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er ook mensen problemen met het binnenhalen van de bijlage van de mail?

Ik heb zowel een hotmail en gmail account geactiveerd op mijn e72.
Mijn mail werkt perfect en is vaak nog eerder binnen als op mijn pc.
Echter wanneer ik de bijlage bij een mail wil downloaden duurt dit vaak mega lang.
Hij blijft dan steken op 0% en komt dan niet verder.

Ook het openen van grote html berichten kan hij niet aan.

Weet iemand hier raad me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:03:
Hebben er ook mensen problemen met het binnenhalen van de bijlage van de mail?

Ik heb zowel een hotmail en gmail account geactiveerd op mijn e72.
Mijn mail werkt perfect en is vaak nog eerder binnen als op mijn pc.
Echter wanneer ik de bijlage bij een mail wil downloaden duurt dit vaak mega lang.
Hij blijft dan steken op 0% en komt dan niet verder.

Ook het openen van grote html berichten kan hij niet aan.

Weet iemand hier raad me?
bij mij blijft ie ook lang op 0 staan maar na even wachten begint ie te lopen (Gmail met vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk ook nog een vraag in verband met die meldingsindicator. Is het ook mogelijk om hem zo traag te laten aangaan wanneer je een sms ofzo hebt? Ik heb nu dus stand-by comm uitstaan maar als ik dan een sms heb dan flikkert hij zo snel, ik zou dus graag hebben dat de led traag flitst maar ook niet de hele tijd zoals dat gebeurt wanneer je stand-by comm inschakeld.

Heeft er iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:31:
Ik heb eigenlijk ook nog een vraag in verband met die meldingsindicator. Is het ook mogelijk om hem zo traag te laten aangaan wanneer je een sms ofzo hebt? Ik heb nu dus stand-by comm uitstaan maar als ik dan een sms heb dan flikkert hij zo snel, ik zou dus graag hebben dat de led traag flitst maar ook niet de hele tijd zoals dat gebeurt wanneer je stand-by comm inschakeld.

Je kunt wel instellen hoe lang hij moet knipperen (Menu/Bed. paneel/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Meldingsindicatoren/Meldingsindicator), maar niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:31:

Je kan m alleen in standby laten 'breathen' zoals ze dat noemen. Melding (knipperen) kan je niet veranderen. Alleen bij welk event hij knippert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:06:
[...]

Je kan m alleen in standby laten 'breathen' zoals ze dat noemen. Melding (knipperen) kan je niet veranderen. Alleen bij welk event hij knippert.
Oké bedankt voor de uitleg :) ik laat dat "breathen" toch maar uitstaan, vind ik redelijk irriterend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik als enorme E71/E72 fan kon het toch niet laten om de N8 te kopen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Ik heb zo net outlook hotmail connector geinstalleerd, nu kan ik makkelijk mijn agenda van hotmail bijwerken.
Nu heb ik mijn hotmail account ook gekoppeld op mijn nokia E75, De mailtje haalt hij pirma binnen. alleen de agenda items niet ?

Nu zie ik ook dat in onder de knop synchronistatie een profiel kan instellen , standaart is er een pc suite profiel. Heeft dit er iets mee te maken ?

Tevens heb ik ook bij de instellingen van mij agenda Standaardmailbox > hotmail

Maar het werkt nog steeds niet. De nokia E75 is aangesloten met het thuis wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Ben nu een zeer tevreden gebruiker van de E72, maar zit nog met 1 probleem.
Ik krijg de gratis navigatie van Ovi niet aan de praat. Hij vindt namelijk geen satellieten en daardoor geen plaatsbepalen. Dit terwijl Google Maps wel satellieten vindt. Daarom is er denk ik geen hardwarematig probleem. Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Heeft iemand hier onlangs een app gesigned? Ik probeer Isms te signen, maar het lukt hier echt niet. Ben er 3 uur mee bezig en wordt er een beetje moedeloos van. Er zijn allemaal nieuwe restricties met betrekking tot Symbian Signed. Een half jaar geleden ging het vlekkeloos.
Kent iemand anders een programmaatje voor sms wat lijkt op Isms (dus dat je precies de smsjes onder elkaar krijgt met wie je aan het smsen bent). Scheelt dat je niet de hele tijd hoeft te kijken in verzonden items :) Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Black-Death schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:44:
Ben nu een zeer tevreden gebruiker van de E72, maar zit nog met 1 probleem.
Ik krijg de gratis navigatie van Ovi niet aan de praat. Hij vindt namelijk geen satellieten en daardoor geen plaatsbepalen. Dit terwijl Google Maps wel satellieten vindt. Daarom is er denk ik geen hardwarematig probleem. Iemand een ideetje?
ik krijg mijn gps ook niet meer werkend.
Mijn gps heeft altijd gewerkt in combinatie met sygic, nu werkt het niet meer.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Denthis schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:46:
[...]

ik krijg mijn gps ook niet meer werkend.
Mijn gps heeft altijd gewerkt in combinatie met sygic, nu werkt het niet meer.
Iemand een idee?
Werkt het wel met Ovi? Of met Google Maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grooveman11 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:29:
Heeft iemand hier onlangs een app gesigned? Ik probeer Isms te signen, maar het lukt hier echt niet. Ben er 3 uur mee bezig en wordt er een beetje moedeloos van. Er zijn allemaal nieuwe restricties met betrekking tot Symbian Signed. Een half jaar geleden ging het vlekkeloos.
Schei uit met die onzin van Symbian Signed, haal een deveoper certificaat op http://cer.opda.cn/en en download SignSis. Dan kun je je eigen programma's signen voor jouw telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:46
Folkifoon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:47:
Ik als enorme E71/E72 fan kon het toch niet laten om de N8 te kopen. Meer mensen hier last van?
Ik ben erg gecharmeerd van de C7. Dat is in feite een N8, maar dan zonder de supercamera en in een veel stijlvoller E71-achtig jasje.. Denk dat ik die naast mijn E72 ga gebruiken om eens te zien of touch iets voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkifoon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:47:
Nee. Ik ben geen liefhebber van touchscreens en stel een degelijk niet bewegend toetsenbord op prijs. Behalve de E72 heeft Nokia dan momenteel alleen nog de E5 en de E52/E55 die mogelijk interessant zijn, maar de E5 is geen verbetering t.o.v. de E72 en de E52 is wel lekker compact maar heeft last van te weinig intern geheugen (en alles op de geheugenkaart werkt ook niet lekker). Dus momenteel heeft Nokia geen enkel toestel dat ik als vervanger van m'n E72 zou kopen.

Nou ja, m'n abonnement loopt nog 1,5 jaar en daarnma zie ik wel verder. Tegen die tijd zal er hopenlijk wel weer iets interessants op de markt zijn, en anders wordt het SIM-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Als ik mijn telefoon blokkeer, krijg ik de ene keer een scherm waar ik nog wel informatie zie etc, en de andere keer zie ik alleen een grote slot. zie screenshots.

Scherm 1                                                                    Scherm 2
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/24c61eh.jpg Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/33uwd2h.jpg

Weet iemand hoe dat komt? En hoe kan ik instellen dat ik tijdens elke blokkade scherm 1 zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee daar. Hele happy gebruiker van een E72 hier. Echter 1 probleempje. Als ik Opera Mobile 10 gebruik (die trouwens geweldig is), krijg ik na een poosje een "memory full" error. Dit heb ik niet met de Nokia browser of SkyFire op dezelfde pagina's. Deze twee kunnen echter niet op tegen de handige interface van Opera 10.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:20:
[...]
Schei uit met die onzin van Symbian Signed, haal een deveoper certificaat op http://cer.opda.cn/en en download SignSis. Dan kun je je eigen programma's signen voor jouw telefoon.
Ik doe het lekker via die site zelf. Dat gedoe met key-files en wachtwoorden en weet ik wat allemaal vind ik maar vaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
contrast schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:50:
Als ik mijn telefoon blokkeer, krijg ik de ene keer een scherm waar ik nog wel informatie zie etc, en de andere keer zie ik alleen een grote slot. zie screenshots.

Scherm 1                                                                    Scherm 2
[afbeelding] [afbeelding]

Weet iemand hoe dat komt? En hoe kan ik instellen dat ik tijdens elke blokkade scherm 1 zie?
Hoe krijg je dat scherm eigenlijk? Het ziet er bij mij heel anders uit. Ik zie altijd gewoon de "desktop" van de telefoon, zonder slotje of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
hellboy123 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:33:
[...]

Hoe krijg je dat scherm eigenlijk? Het ziet er bij mij heel anders uit. Ik zie altijd gewoon de "desktop" van de telefoon, zonder slotje of wat dan ook
Ik laat de telefoon binnen een x aantal minuten blokkeren met wachtwoord, dan krijg je dat scherm te zien ;)
Maar de ene keer krijg ik dus alleen een slotje, en de andere keer met wat meer informatie, bijvoorbeeld de datum en agenda items etc.

Ik wil dus dat ik altijd dat ene schermpje met de datum etc zie. :)
Iemand enig idee?

[ Voor 7% gewijzigd door contrast op 11-10-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel geheugen de telefoon wil hebben op de geheugenkaart om z'n eigen data op te slaan? Ik krijg nu geregeld de melding dat het sd-kaart geheugen te vol zit terwijl ik nog 212MB vrij heb (van de 32GB). Daar zou hij toch genoeg aan moeten hebben om thumbs e.d. op te slaan? Zoveel plaatjes staan er trouwens niet op, het zijn grotendeels films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 21:39
iemand de suikerklontjesmethode al geprobeert bij een t-mobile logo?

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contrast schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:50:

[afbeelding] [afbeelding]

Ik krijg ook alleen een sleuteltje onder in beeld als ie vergrendeld is. Ook bij automatisch (net geprobeerd). Beide plaatjes die jij laat zien niet. Ligt misschien aan de instellingen van het standby scherm/ zakelijk/prive modi? Ik heb altijd zakelijk aan staan en het hele scherm vol met snelkoppelingen, agenda, email, WLAN-scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:03:
[...]

Ik krijg ook alleen een sleuteltje onder in beeld als ie vergrendeld is. Ook bij automatisch (net geprobeerd). Beide plaatjes die jij laat zien niet. Ligt misschien aan de instellingen van het standby scherm/ zakelijk/prive modi? Ik heb altijd zakelijk aan staan en het hele scherm vol met snelkoppelingen, agenda, email, WLAN-scanner.
Jij hebt het over de toetsenbord blokkering, ik blokkeer de hele telefoon ;)
Probeer zelf maar eens. Aan/uit knop 1x indrukken > Blokkeer telefoon.
Zorg er wel voor dat je je blokkeringscode weet, anders kom je er niet meer in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je dat oplichtende knopje kan uitzetten? als hij in standby mode gaat..

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:32:
Iemand een idee hoe je dat oplichtende knopje kan uitzetten? als hij in standby mode gaat..
Menu > Bed. paneel > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Meldingsindicatoren > Stand-by comm. > Comm. lampje > UIT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Weet iemand mischien de default blokkeringscode? Ik heb 0000 en 1111 geprobeerd, maar deze zijn het niet...

[ Voor 49% gewijzigd door bluemind op 13-10-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contrast schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:28:
[...]

Jij hebt het over de toetsenbord blokkering, ik blokkeer de hele telefoon ;)
Probeer zelf maar eens. Aan/uit knop 1x indrukken > Blokkeer telefoon.
Zorg er wel voor dat je je blokkeringscode weet, anders kom je er niet meer in. :)
Inderdaad, je hebt gelijk. Nu wel toestelblokkering geprobeerd, en ik krijg altijd het linker schermpje te zien. Maar zit het toch niet in de zakelijke/privé-modus? Of gebruik je die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht 1234

Zijn er trouwens goede alternatieven voor Nokia Mail die goed kunnen syncen met Google Calendar en Gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:31:
Ik dacht 1234

Zijn er trouwens goede alternatieven voor Nokia Mail die goed kunnen syncen met Google Calendar en Gmail?
gevonden het is 12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf een tekentje zien dat ie iets aan het verzenden is, maar dat is niet zo, hoe krijg ik dat weg? Opnieuw opstarten helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:37:
Ik blijf een tekentje zien dat ie iets aan het verzenden is, maar dat is niet zo, hoe krijg ik dat weg? Opnieuw opstarten helpt niet.
Je outbox legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 21:39
suikerklontjes methode werkt niet:(

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb een probleem,
links boven staat 3g met vaak pijltjes eronder, en ik heb geen internet op mijn abbo
hoe krijg ik dat weg want volgensmij kost dit geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)

Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:27:
[...]

Inderdaad, je hebt gelijk. Nu wel toestelblokkering geprobeerd, en ik krijg altijd het linker schermpje te zien. Maar zit het toch niet in de zakelijke/privé-modus? Of gebruik je die niet?
Volgens mij niet, die van mij heeft altijd al op de zakelijke modus gestaan en heb beide schermen wel eens voorbij zien komen.
Vind dat switchen steeds helemaal niets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:28:
hallo,

ik heb een probleem,
links boven staat 3g met vaak pijltjes eronder, en ik heb geen internet op mijn abbo
hoe krijg ik dat weg want volgensmij kost dit geld?
Als je de nieuwste firmware hebt (versie 51.018), vraagt je telefoon het elke keer als ie via 3G data wil versturen. Als je dan dus elke keer "nee" zegt, is er niets aan de hand. Je telefoon belt ook via het 3G netwerk, maar dit kost geen extra geld als het goed is.

Als je echter wel data gaat gebruiken, dan kost dit je inderdaad klauwen vol geld als je geen internet abonnement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil er een andere simkaart in doen. Maar zelfs als ik de telefoon aan zet zonder sim kaart erin, blijft ie vragen om een blokkeringscode? Ik heb de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen, dan zou die blokkeringscode toch weg moeten zijn? Of heeft dat niets met elkaar te maken? En hebben jullie enig idee of er een standaard blokkeringscode is? 00000 doet ie niet en 12345 (standaard code) doet ie ook niet.

En als ik een andere simkaart erin doe, ook van Vodafone, blijft ie ook vragen om die blokkeringscode, terwijl bij die simkaart er ook niet eens een pincode opzit.

En kun je de telefoon gewoon simlockvrij laten maken bij zo'n duister telefoonszaakje voor 10 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blokkeringscode heeft niks met pincode te maken, de laatste hangt alleen van de simkaart af. En resetten naar fabrieksinstellingen maakt voor die code niks uit, zelfs bij een volledige reflash blijft die code erop. Wel zo veilig dat als mijn toestel gejat wordt ik weet dat de dief er lekker niks mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:10
web: kan bewerking niet uitvoeren!

Krijgt iemand deze waarschuwing en hoe los je dat op!

Ik krijg deze elke keer als ik naar een htpps:// site wil en die is juist zo belangrijk voor mijn werk.
Ik heb van alles geprobeerd... Na harde reset lukt het even en vervolgens, blijkbaar haalt het toestel ondertussen automatisch de laatste firmware, lukt het niet meer.

Excuus voor het herhalen van deze vraag! Ik zal het echt op prijs stellen als iemand mij een oplossing weet te geven.
Voor een tijdje maar... Ben echt utgekeken op dit toestel en kan niet wachten totdat BB torch in ons land wordt geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klinkt meer als e.o.a. buggy Javascript op die site dan een probleem met https want met dat laatste heb ik geen probleem, ik kan de internetbankiersite gewoon openen.

En firmware wordt niet even tussendoor geupdate, dat is echt onzin.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Zo, ik heb sinds 2 dagen ook een E72 (voorheen een HTC)
maar ben blij dat ik weer me vertrouwde symbian kan gebruiken! (eerst had ik namelijk de N82)

meteen een vraag wat ik zo snel niet kan vinden,
toetsenblokkering, hoe gaat die erop met een sneltoets? (gebruik momenteel de knop bovenop het toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
De linkerboven (menu) en rechterboven (camera) toetsen na elkaar indrukken.
Hritje schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:06:
Zo, ik heb sinds 2 dagen ook een E72 (voorheen een HTC)
maar ben blij dat ik weer me vertrouwde symbian kan gebruiken! (eerst had ik namelijk de N82)

meteen een vraag wat ik zo snel niet kan vinden,
toetsenblokkering, hoe gaat die erop met een sneltoets? (gebruik momenteel de knop bovenop het toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Sj44kie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:02:
De linkerboven (menu) en rechterboven (camera) toetsen na elkaar indrukken.
[...]
Oh hey, dankje! gaat net iets sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdoerie, mijn scherm is gebarsten. Wie heeft een goedkoop, maar goed adresje voor een nieuw schermpje? In ieder geval niet Brapa, deze heeft geen originele schermen en zijn redelijk snel kaduuk. En een duidelijke handleiding voor het zelf doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klökske schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:54:
Verdoerie, mijn scherm is gebarsten. Wie heeft een goedkoop, maar goed adresje voor een nieuw schermpje? In ieder geval niet Brapa, deze heeft geen originele schermen en zijn redelijk snel kaduuk. En een duidelijke handleiding voor het zelf doen?
Ik heb hier ooit eens schermen besteld, helaas zijn ze niet goedkoop (39 Euro voor een E72 scherm): http://www.d2onderdelen.nl/toestellen/nokia-/nokia-e72.html

Handleiding: zoek de service manual E72 level 1-2 (pdf file van 1,6MB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor de tip. Ik heb echter deze http://www.gsm-eindhoven.nl/index.htm al gevonden op marktplaats. Hij vervangt voor maar € 35,- het scherm. Ik ga morgen daar maar eens langs. Dan hoef ik ook niet zelf te sukkelen.

Hoe weet ik of het originele schermen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de firmware v031.023 erop staan. Nu ben ik aan het twijfelen of ik de nieuwe firmware 051.018
erop moet zetten. Is het nou echt een verbetering of krijg je er alleen maar problemen van?

Als ik een firmware update zou doen, wil ik eerst een soft reset uitvoeren maar moet ik dan mijn geheugenkaart eruit halen??

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justdowner
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 09:14
Ik gebruik al een tijdje naar volle tevredenheid een E72 en vroeg me nu iets af: Kan ik met mijn E72 gebruik maken van een bedraad netwerk via Ad-Hoc in Windows 7. Ik heb geprobeerd een Ad-Hoc netwerk op te zetten met de optie 'internet delen' aan, zowel met WPA2 en WEP beveiligingsprotocol maar ik krijg steeds de error: Feature not supported. Kan iemand mij op misschien op weg helpen (kan op zowel op google als dit topic niks vinden) of gewoon melden dat Ad-Hoc niet gaat werken zodat ik kan ophouden met proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Vraagje; ik merk sindskort dat nieuwe contactpersonen (aangemaakt in Outlook of toestel zelf) niet worden gesynchroniseerd tussen toestel en Outlook (Exchange 2003 SP2).

E-mail en agenda werken prima, alleen de contacten worden niet gesynchroniseerd.

Komt dit iemand bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Rickstah schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:11:
Vraagje; ik merk sindskort dat nieuwe contactpersonen (aangemaakt in Outlook of toestel zelf) niet worden gesynchroniseerd tussen toestel en Outlook (Exchange 2003 SP2).

E-mail en agenda werken prima, alleen de contacten worden niet gesynchroniseerd.

Komt dit iemand bekend voor?
heb je deze wel aangevinkt? volgens mij kan je kiezen wat je wil updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Hritje schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:26:
[...]

heb je deze wel aangevinkt? volgens mij kan je kiezen wat je wil updaten.
Ja, is aangevinkt (bij Beheer persoonlijke info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:57:
Ik heb nu de firmware v031.023 erop staan. Nu ben ik aan het twijfelen of ik de nieuwe firmware 051.018
erop moet zetten. Is het nou echt een verbetering of krijg je er alleen maar problemen van?
Er komt een nieuwere versie van QuickOffice mee die een stuk beter is en een nieuwre versie van Nokia Maps.
Als ik een firmware update zou doen, wil ik eerst een soft reset uitvoeren maar moet ik dan mijn geheugenkaart eruit halen??
Wat bedoel je met een soft reset? En waarom zou je dat doen? Ik heb de mijne gewoon direct op het toestel geupdated, dat werkte meteen. Wel eerst een backup gemaakt maar die heb ik niet nodig gehad. Ik kon daarna wel Skype herinstalleren omdat er geen verstaanbaar geluid meer uitkwam maar ik weet niet zeker of ndat aan de update lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

2 kleine vraagjes omtrend de nokie E72

Ik had de laatste tijd last van een vastlopende EMail applicatie. Ik gebruik de gewone GMail e-mail sync, maar af en toe kan deze geen mail openen. Daarna sluit de app af, en krijg ik het niet meer opgestart. Ik moet de telefoon dan opnieuw opstarten.
Gisteravond een backup gemaakt van de telefoon en een hardreset uitgevoerd. Na de eerste keer had ik alle data nog, dus nog een keer gedaan (via *#7370# ) en daarna was het apparaat echt leeg.
Instellingen weer erin gezet (handmatig) en binnen het uur had ik het zelfde probleem.

Het liefste zou ik Mail4Exchange gebruiken om mail te syncen (dat gebruik ik toch al voor Agenda en Contacts) maar dan kan ik geen mail versturen. (Ik krijg dan de melding dat de bewerking niet voltooid kan worden.)

Kent iemand deze problemen?

Deze persoon heeft een vergelijkend probleem: klik

2e vraag is: Na de harde reset is mijn rechtermenuknop veranderd in "Camera", en dit wil ik veranderen naar "Profielen". (Die gebruik ik vaak) maar ik kan toch nergens meer vinden waar je dat kan wijzigen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 19-10-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Mensen,

Ben op zoek naar een applicatie die m'n 3G verbinding kan delen met mijn Android Tablet over WiFi.

Heb JoikuSpot (gratis versie) geinstalleerd, met deze applicatie vind ik met een beetje geluk de telefoon als accespoint, maar internet via de telefoon werkt gewoon niet.

Heeft iemand een ander alternatief voor JoikuSpot of een andere suggestie om van de 3G verbinding op mijn telefoon gebruik te maken via mijn Tablet (wel via WiFi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik heb sinds gister een witte e72 en die zijn volgens mij zeldzaam oid's. Die van mij is branded. Zowel van binnen als van buiten dus heb ik de productcode veranderd. Ook dan zijn de firmwares zeldzaam, want ik kon met geen mogelijkheid een product code voor de witte benelux versie vinden dus heb ik maar een grijze genomen. (ik heb nu een azerty indeling. Heel vervelend!)

Wat de buitenkant betreft... Ik heb daar een irritante logo van T-Mobile en die wil ik weg hebben. Ik kan alleen nergens dat stukje wit vinden zodat ik het kan vervangen. Weet iemand waar ik een witte a-cover kan kopen?

Kan ik trouwens ook een grey, black of brown benelux firmware productcode firmware gebruiken zonder problemen. Ik heb het risico gister toch gewaagd, maar vraag me af waarom er verschillende firmwares zijn voor verschillende kleuren. Het enige wat in me opkomt is de vooraf geïnstalleerde theme die overeenkomt met de kleur.?

(Die van mij komt dus van t-mobile vandaan)

[ Voor 13% gewijzigd door Younes op 19-10-2010 11:20 ]

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-08 16:30
Ik heb een E72, maar sinds kort blijft hij continue internet connectie maken. via t-mobile i-net , en als ik hem vebreek dan connect hij automactish , waar kan ik dat uitzetten? zoek er al 2 dagen na..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
DonDee schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:35:
Ik heb een E72, maar sinds kort blijft hij continue internet connectie maken. via t-mobile i-net , en als ik hem vebreek dan connect hij automactish , waar kan ik dat uitzetten? zoek er al 2 dagen na..
Toevallig je push-mail ingesteld? If so zal ie verbonden willen blijven om mailberichten te kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want ik kon met geen mogelijkheid een product code voor de witte benelux versie vinden dus heb ik maar een grijze genomen. (ik heb nu een azerty indeling. Heel vervelend!)
Kleur maakt natuurlijk niks uit, ik heb een zwarte met code 0573569. Die is in elk geval gewoon qwerty. Dat is volgens de lijst van Navifirm een EURO QW1 BLACK. Productcode 0597978 hoort bij de EURO QW1 WHITE, dus als je om kleur geeft zou ik die laatste eens proberen en de firmware herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
DonDee schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:35:
Als je de ophangknop ingedrukt houd verbreekt hij alle Packet-gegevens-verbinding van je toetgangspunt. Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Mijn mail deed raar, dus ging het opnieuw instellen,
Maar nu staat er bij de geavanceerde mailinstellingen bij uitgaande- en inkomende mailserver niks. Terwijl hier wel een roze sterretje voor staat (van verplicht invullen).
Heb een @live.nl account, wat meot ik hier neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:39:
[...]

Kleur maakt natuurlijk niks uit, ik heb een zwarte met code 0573569. Die is in elk geval gewoon qwerty. Dat is volgens de lijst van Navifirm een EURO QW1 BLACK. Productcode 0597978 hoort bij de EURO QW1 WHITE, dus als je om kleur geeft zou ik die laatste eens proberen en de firmware herinstalleren.
Ik heb gister dus geupdate naar versie 51.xxx (geen fout) Nu heb ik naar aanleiding van jouw post de productcode veranderd en opnieuw geupdate, maar hij wil niet meer lager dan 51.xxx, dus naar de versie die jullie allemaal gebruiken. toetsenbord is wel ok. Hij is nu ook al 1x vastgelopen, maar verder maar ff kijken of ik per se moet downgraden en hoe ik dat eventueel zou moeten doen. (Iemand?)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:06:
Hey,

Mijn mail deed raar, dus ging het opnieuw instellen,
Maar nu staat er bij de geavanceerde mailinstellingen bij uitgaande- en inkomende mailserver niks. Terwijl hier wel een roze sterretje voor staat (van verplicht invullen).
Heb een @live.nl account, wat meot ik hier neerzetten?
Ik weet dus niet of het daar aan ligt, maar mijn hotmail wilt maar geen verbinding maken, terwijl internet etc alles het wel gewoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
Had dit vandaag ook bij zowel mijn gmail als hotmail, is wel vaker naar mijn idee en ligt volgens mij aan de mailserver van Nokia. Heb iedere voorgaande keren nog opnieuw ingesteld, maar vandaag niets gedaan en hij deed het vanavond uit zichzelf gewoon weer.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:49:
[...]

Ik weet dus niet of het daar aan ligt, maar mijn hotmail wilt maar geen verbinding maken, terwijl internet etc alles het wel gewoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag dus precies hetzelfde...zowel mijn gmail als mijn hotmail maken geen connectie meer...de provider al gebeld, maar die konden het ook niet vinden...zal het dan morgen misschien opgelost zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Younes schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:22:
[...]

Ik heb gister dus geupdate naar versie 51.xxx (geen fout) Nu heb ik naar aanleiding van jouw post de productcode veranderd en opnieuw geupdate, maar hij wil niet meer lager dan 51.xxx, dus naar de versie die jullie allemaal gebruiken. toetsenbord is wel ok. Hij is nu ook al 1x vastgelopen, maar verder maar ff kijken of ik per se moet downgraden en hoe ik dat eventueel zou moeten doen. (Iemand?)
Je kunt helaas niet downgraden. Ik heb ook een keer een 'verkeerde' productcode gebruikt waardoor ik de nieuwste versie kon downloaden: deze was alleen wel bedoeld voor het midden-oosten. Gevolg: Engels menu. Ik heb alle mogelijkheden bekeken om te downgraden, die zijn er niet. Je zal moeten wachten tot een nieuwe firmware verschijnt (voor jouw productcode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:46:
Ik heb vandaag dus precies hetzelfde...zowel mijn gmail als mijn hotmail maken geen connectie meer...de provider al gebeld, maar die konden het ook niet vinden...zal het dan morgen misschien opgelost zijn?
Problemen zijn weer opgelost. Mail instellen en ophalen werkt weer naar behoren. Eindelijk................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-08 16:30
r0el schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:46:
[...]

Toevallig je push-mail ingesteld? If so zal ie verbonden willen blijven om mailberichten te kunnen ontvangen.
uhm nu je het zegt , denk ik eerder dat het komt datr ik whats app heb geinstaleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Kan iemand mijn het verschil vertellen tussen de "normale" nokia E72 en de Nokia E72 Navigation Edition?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
SithWarrior schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:40:
Kan iemand mijn het verschil vertellen tussen de "normale" nokia E72 en de Nokia E72 Navigation Edition?
Volgens mij zit op de Navigation Edition de nieuwe gratis versie van Maps voorgeïnstalleerd en krijg je er een houder voor op je voorruit bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Aha, die houder kost dus 32 euro. Dat is het verschil, dat andere van die gratis maps, die kan je ook op de "gewone" zetten natuurlijk, als je hem update.

Het is nu voor mij helemaal helder, dank u! :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:54:
Aha, die houder kost dus 32 euro. Dat is het verschil, dat andere van die gratis maps, die kan je ook op de "gewone" zetten natuurlijk, als je hem update.
Het prijsverschil dat jij noemt lijkt mij eerder het verschil tussen een officiële Benelux-versie (o.a. met originele NL-handleiding) en versies uit andere landen. Bij de Nederlandse distributeurs zijn momenteel volgens mij alleen de Navi-versies verkrijgbaar en die kosten daar al lange tijd hetzelfde als de niet Navi-versies (toen die nog verkrijgbaar waren)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Nokia E72 nu een aantal weken in m'n bezit en ben er erg tevreden over. Dit is m'n eerste smartphone, dus is sowieso al een verbetering na een telefoon waarmee je alleen maar kunt sms-en en bellen ;)
Wel heb ik 2 vragen, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden:
* als ik m'n navigatie opstart, krijg ik geen GPS fix, ook al sta ik een uur buiten. Met Google Maps heb ik geen probleem, ik snap er niets van...
* ik heb m'n Ziggo mail account ook op m'n telefoon staan, maar krijg voor m'n gevoel niet alle mail binnen die ik op m'n vaste PC binnen krijg. Ook blijft deze mail niet in m'n inbox of verzonden mail staan, terwijl ik deze niet handmatig verwijder... nu kan ik me voorstellen dat e.e.a. verdwijnt als ik dezelfde mailtjes op m'n vaste PC heb gelezen en/of verwijderd, maar is er een mogelijkheid dat alle mail gewoon in de betreffende mappen in m'n Ziggo mail blijft staan?
Hoop dat iemand me kan helpen... Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Younes schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:22:
Ik heb gister dus geupdate naar versie 51.xxx (geen fout) Nu heb ik naar aanleiding van jouw post de productcode veranderd en opnieuw geupdate, maar hij wil niet meer lager dan 51.xxx, dus naar de versie die jullie allemaal gebruiken.
Ik draai momenteel 51.18, dus hoe je er bij komt dat wij "allemaal" een oudere versie zouden draaien? Ik zou in elk geval beslist niet willen downgraden naar de vorige versie.

Overigens is downgraden wel mogelijk maar niet makkelijk, dan zul je met Phoenix aan de slag moeten maar hoe dat precies gaat als je wilt downgraden weet ik niet.
toetsenbord is wel ok.
Ik dacht dat dat je probleem was, blij dat dat opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:12:
[...]

Ik draai momenteel 51.18, dus hoe je er bij komt dat wij "allemaal" een oudere versie zouden draaien? Ik zou in elk geval beslist niet willen downgraden naar de vorige versie.

Overigens is downgraden wel mogelijk maar niet makkelijk, dan zul je met Phoenix aan de slag moeten maar hoe dat precies gaat als je wilt downgraden weet ik niet.

[...]

Ik dacht dat dat je probleem was, blij dat dat opgelost is.
Ik heb volgens mij niet gezegd dat jullie een 'oudere' versie hebben. Ik dacht een versienummer te hebben die afwijkt van die van jullie en dat is versie 31.xx (weet ff niet meer precies welke). Vandaar... Ik vond het dus vreemd dat ik een versie 51.xx had, maar jij hebt dat dus ook dus is er niets aan t handje...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gaat dat mailen trouwens zo traag met de E72?

Elke keer als ik een mail verstuur, staat er ''Email wacht op verzending''.
En dan is die uur/uren later pas verstuurd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:57:
Waarom gaat dat mailen trouwens zo traag met de E72?

Elke keer als ik een mail verstuur, staat er ''Email wacht op verzending''.
En dan is die uur/uren later pas verstuurd :S
Even de verbinding met je mailbox verbreken, dan weer verbinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
JaMaaT schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:21:
Mensen,

Ben op zoek naar een applicatie die m'n 3G verbinding kan delen met mijn Android Tablet over WiFi.

Heb JoikuSpot (gratis versie) geinstalleerd, met deze applicatie vind ik met een beetje geluk de telefoon als accespoint, maar internet via de telefoon werkt gewoon niet.

Heeft iemand een ander alternatief voor JoikuSpot of een andere suggestie om van de 3G verbinding op mijn telefoon gebruik te maken via mijn Tablet (wel via WiFi).
(n)iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:07:
Kent iemand nog een goede RSS reader? Wil er best voor betalen als ie overzichtelijk is. Het liefst via Google Reader (anders moet ik mijn feeds opnieuw invoeren).

En heeft iemand met een T-mobile toestel al eens geprobeerd het T-mobile logo onderaan het toestel te verwijderen? Ik lees op het internet dat het met suikerklontjes kan.
snaptu is een goed programmaatje.
Pagina: 1 ... 41 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.