• Werewolf336
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08-2020
hellboy123 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:28:
[...]

de koptelefoon nog een keer aansluiten en weer loshalen? Wilt wel eens helpen dit een paar keer te herhalen :)
Heb ik al vele malen gedaan zonder resultaat :(

Ik krijg ook geen melding meer als ik hem aansluit....

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hoe hebben jullie dat email gebeuren ingesteldt?
het wil bij mij maar niet lukken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:52:
Waar bliijf je steken , als je de ingebouwde email wizzard gebruikt moet het simpel te doen zijn.

Het is overgens zo dat je mail automatisch contact maakt , je geeft permenent toestemming om mobiel internet te mogen gebruiken aan het programma en hij maakt dan automatisch contact iedere 5 minuten bijvoorbeeld om te kijken of je nieuwe mail hebt , daarna gaat ie in standby tot de tijd is verstreken die je hebt ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 08:14:
[...]

Waar bliijf je steken , als je de ingebouwde email wizzard gebruikt moet het simpel te doen zijn.

Het is overgens zo dat je mail automatisch contact maakt , je geeft permenent toestemming om mobiel internet te mogen gebruiken aan het programma en hij maakt dan automatisch contact iedere 5 minuten bijvoorbeeld om te kijken of je nieuwe mail hebt , daarna gaat ie in standby tot de tijd is verstreken die je hebt ingesteld
ik gebruik die wizard / dan kies ik hotmail / Vul ik mijn gegevens in.
Maar dan kom ik weer terug in het menu waar ik de soorten mails kan kiezen (hotmail,...) ik zie niet dat hij iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:52:
Eerst het toestel op offline gezet, daarna de wizard gestart en geen toestemming gegeven om op internet te gaan en daarna de gegevens handmatig ingesteld. Ik wil mijn inloggegevens nl. niet aan Nokia geven en weet ook niet of Nokia mail wel gecodeerde verbindingen gebruikt.

Het is met FP2 wel een stuk lastiger geworden om je mail gewoon in te stellen, dat Nokia mail gebeuren wordt erg actief gepushed. :(

Dat je weer terugkomt in het scherm zonder dat er iets aangemaakt wordt is mij ook geregeld gebeurt, een aantal keer geprobeerd en toen lukte het opeens. Of dat met firmware 051 beter gaat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

M'n WhatsApp-licensie is versprongen van 2010 naar 2012, das best aardig van ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 22:32
Heineken schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:32:
M'n WhatsApp-licensie is versprongen van 2010 naar 2012, das best aardig van ze :)
Mijne was gisteren verlopen! downloade whatsapp opnieuw(iets nieuwere versie) en ik zat weer in me trial period :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Heineken schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:32:
Die van mij ook :)
Weet jij toevallig wanneer de volledige versie voor de Nokia uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hallo allen!

Het binnen halen van email werkt zeer goed, op elk soort connectie van 3g tot wifi.Versturen is soms wel een probleem.
Afhankelijk van de gekozen verbinding heb ik een andere smtp nodig.
In het geval vam gprs moet ik de relay van mijn gsm provider gebruiken, via wifi de smtp van de internet provider.Dit is echt constant een andere, waardoor ik ookde settings van de mail zou moeten veranderen.

Daar zit het probleem, het veranderen van de smtp lukt niet.
Als ik een andere ingeef en de settings sluit, dan weer ga kijken staat die oude smtp daar weer!2 mogelijke oplossingen;
- alsnog die settings kunnen wijzigen, maar hoe?
- een progje gebruiken dat telkens een lijst met mogelijke servers geeft om te kiezen.

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hanzer schreef op zondag 19 september 2010 @ 17:56:
Afhankelijk van de gekozen verbinding heb ik een andere smtp nodig.
In het geval vam gprs moet ik de relay van mijn gsm provider gebruiken, via wifi de smtp van de internet provider.Dit is echt constant een andere, waardoor ik ookde settings van de mail zou moeten veranderen.
Welke internet provider laat dan niet toe dat je via je mobiel hun smtp server benaderd? Of heb je internet instellingen op je mobiel die via een proxy lopen (ik weet dat Vodafone dat standaard zo instelt), die proxy uitschakelen wil nogal eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

contrast schreef op zondag 19 september 2010 @ 17:28:
[...]

Die van mij ook :)
Weet jij toevallig wanneer de volledige versie voor de Nokia uitkomt?
De ontwikkelaars houden het op 'near future', maar ze zijn wel van plan veen feature die de iPhone heeft ook op het Nokia-platform toe te voegen. Het is nog even afwachten dus.
Gebruik een smtp-server die altijd benaderbaar is. Zelf gebruik de smtps-server van XS4all of de smtp-server van Gmail. Die zijn beiden op een andere poor bereikbaar, werken goed en zijn betrouwbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Heineken op 19-09-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Heineken schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:38:
De ontwikkelaars houden het op 'near future', maar ze zijn wel van plan veen feature die de iPhone heeft ook op het Nokia-platform toe te voegen. Het is nog even afwachten dus.
Bedankt voor de info, hij is in ieder geval voor 2 jaar verlegd, dus ze nemen de tijd volgens mij.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:10
kan iemand mij helpen met het probleem bij het openen van bepaalde websites.
Ik krijg de waarschuwing 'Kan bewerking niet uitvoeren'. Hoop iemand mij wil helpen om de juiste instellingen te kiezen voordat iemand anders mij vraagt om alle honderden posts van deze topic door te ploegen.
TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graavaa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:25
Heineken schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:38:
[...]

[...]

Gebruik een smtp-server die altijd benaderbaar is. Zelf gebruik de smtps-server van XS4all of de smtp-server van Gmail. Die zijn beiden op een andere poor bereikbaar, werken goed en zijn betrouwbaar.
Je kan in de toekomst ook foto's verzenden. Iemand had per ongeluk een foto naar mij willen sturen via WhatsApp en toen gaf hij bij mij aan dat dat nog niet mogelijk was, maar in de toekomst wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

1abc schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:52:
kan iemand mij helpen met het probleem bij het openen van bepaalde websites.
Ik krijg de waarschuwing 'Kan bewerking niet uitvoeren'. Hoop iemand mij wil helpen om de juiste instellingen te kiezen voordat iemand anders mij vraagt om alle honderden posts van deze topic door te ploegen.
TIA
Loop je beveiligingsinstellingen van de browser eens door, wellicht staat iets niet helemaal goed.
Wannegekzeg! schreef op maandag 20 september 2010 @ 01:30:
[...]

Je kan in de toekomst ook foto's verzenden. Iemand had per ongeluk een foto naar mij willen sturen via WhatsApp en toen gaf hij bij mij aan dat dat nog niet mogelijk was, maar in de toekomst wel.
Klopt, krijg regelmatig zo'n melding binnen. Sommige mensen snappen maar niet dat het nog niet werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:17:
[...]

Welke internet provider laat dan niet toe dat je via je mobiel hun smtp server benaderd? Of heb je internet instellingen op je mobiel die via een proxy lopen (ik weet dat Vodafone dat standaard zo instelt), die proxy uitschakelen wil nogal eens helpen.
Elke provider staat niet toe dat je hun SMTP gebruikt via een andermans verbinding , uitgezonderd de providers die authencated SMTP hebben (bijvoorbeeld XS4ALL) maar dat zijn er maar heel erg weinig van.

Is ook logisch want anders zou ik via mijn t-mobile verbinding de SMTP van telfort gaan gebruiken en zo dus de hele wereld kunnen plat spammen en de SMTP van telfort komt op een blacklist en geloof mij , dat vinden ze echt niet fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:10
[b]Heineken schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:58:

Loop je beveiligingsinstellingen van de browser eens door, wellicht staat iets niet helemaal goed.
Algemeen:

Toegangspunt: altijd vragen
Homepage: http://www...
Miniweergave: aan
Geschiedenislijst: aan
Achtervoegsel: com, net...
Veiligheidswaarschuwingen: tonen
Java/ECMA-script: ingeschakeld
Java/ECMA-scriptfouten: logbestand maken

Pagina:
Inhoud laden: alle
Standaardcodering: automatisch
Pop-ups blokkeren: nee
Automatisch opnieuw laden: aan
Lettergrotte: ...

Privacy:
Onlangs bezochte pags: Aan
Formulierggvns opslaan: ...
Cookies: Toestaan
....
Dit was het zo een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:22:
Elke provider staat niet toe dat je hun SMTP gebruikt via een andermans verbinding , uitgezonderd de providers die authencated SMTP hebben (bijvoorbeeld XS4ALL) maar dat zijn er maar heel erg weinig van.
Ik wist niet dat dat zo zeldzaam was, ik zit inderdaad bij Xs4all en daar is het geen enkel probleem. Ik moet alleen, naast mijn login gegevens, ook een certificaat installeren op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:17:
[...]

Eerst het toestel op offline gezet, daarna de wizard gestart en geen toestemming gegeven om op internet te gaan en daarna de gegevens handmatig ingesteld. Ik wil mijn inloggegevens nl. niet aan Nokia geven en weet ook niet of Nokia mail wel gecodeerde verbindingen gebruikt.

Het is met FP2 wel een stuk lastiger geworden om je mail gewoon in te stellen, dat Nokia mail gebeuren wordt erg actief gepushed. :(

Dat je weer terugkomt in het scherm zonder dat er iets aangemaakt wordt is mij ook geregeld gebeurt, een aantal keer geprobeerd en toen lukte het opeens. Of dat met firmware 051 beter gaat weet ik niet.
Heb dit ook getest.
Maar ik kan geen mails binnen halen.
Nu krijg ik de melding dat hotmail niet kan aanmelden,mijn pw is echt wel goed wat ik invul :S
als ik kijk bij mailboxinstellingen staat een pw dat veel korter is dat het eigenlijke, ik kan dit veranderen maar hij slaat het niet op.
Server gegevens: pop3.live.com
smtp.live.com

[ Voor 9% gewijzigd door Denthis op 20-09-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:16:
Beste E72 gebruikers,

Ik heb sinds kort een E72, hiervoor had ik een E71.

Ik heb het probleem dat mijn mail niet direct binnenkort op mijn E72. Dit kwam bij mijn E71 wel zo goed als meteen binnen. Het gaat hier om een IMAP email adres.

Weet iemand hoe ik dit wel lekker werkend krijgt, of is dit tot op heden nog niet oplosbaar?

Alvast bedankt,
Cees
En we hebben er weer 1. Ik dacht dat ik de enige was die zich hieraan ergerde. Ik heb hierover ruzie gekribt bij de Nokia klantenservice maar ik slaag er niet in iemand aan het verstand te peuteren wat er mis is.

Dit is er mis: De feature die jij bedoelt heet IMAP-IDLE. Het houdt in dat de client (de Nokia dus) verbinding maakt met de IMAP server, controleert of er nieuwe mail is en vervolgens de verbinding open laat. Mocht er dan nieuwe mail arriveren, dan geeft de server via de openstaande verbinding een seintje en kan je toestel meteen piepen. Op de E71 werkte dit perfect. Mocht de verbinding om de een of andere reden verbroken raken (buiten bereik netwerk o.i.d.) dan wacht ie gewoon de ingestelde periode af (bv 30 minuten) en maakt ie opnieuw verbinding. Op deze manier heb je bijna push-mail.

Op de E72 krijg ik dit NIET voor elkaar. Wat ik ook doe, nadat ik het mailprogramma verlaat (of open laat in de achtergrond, maakt niks uit) dan wordt de verbinding verbroken. Eventuele nieuwe mail wordt pas gedetecteerd na afloop van de ingestelde periode (die ik dus maar op 5 minuten heb gezet). De E72 heeft dus geen IMAP-IDLE, maar er wordt wel als zodanig mee geadverteerd. Volgens mij weten ze bij het E72 team niet wat het betekent, want niemand snapte mijn vragen.

Als iemand het met andere instellingen wel aan de praat heeft, dan houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klökske schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:52:
[...]

Ok, ik kan nu wel weer mijn email ophalen na een reset. De push-functie werkt echter niet. Hij verbreekt na iedere handmatige sync de verbinding. Iemand hier een oplossing voor?
Nadat ik een businesscenter van KPN heb bezocht, talloze telefoontjes naar Nokia en een bezoek aan een Nokia Care centrum die mijn telefoon wilde opsturen, doet mijn telefoon het weer. Ik heb hetzelf maar opgelost.

Binnen de toegangspunten stond een aantal opties "mail en java" en "mobiel internet". Ik heb hem omgezet naar mobiel internet en hij werkt weer perfect. Dat de professionals mij dit niet konden vertellen of zelf opzoeken met mijn telefoon in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klökske schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:47:
Binnen de toegangspunten stond een aantal opties "mail en java"
Ah, dat is dat onzinding dat KPN steeds instelt. Ik heb er ook nog geen toepassing voor kunnen ontdekken en verwijder het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:31
Back-up gemaakt, update gedraaid en daarna een soft reset gedaan. Gelukkig heb ik een back-up want al mijn instellingen zijn mooi foetsie :(

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb de E72 nu een tijdje en hij bevalt best prima op één ding na. De toetsenblokkering. Ik heb nu vrijwel dagelijks dat deze er in mijn zak afga en ik ongemerkt sms'jes loop te versturen of mensen aan het bellen ben. Bijzonder irritant. Opzich ook niet zo gek dat dit snel gebeurd, de toetsen hiervoor zitten nu immers op dezelfde breedte en diepte. Is er een manier om de toetsencombinatie voor de blokkering te veranderen? Eventueel met software van derden, ik wel er best voor betalen namelijk :)

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Je kunt misschien de toestelblokkering gebruiken, dan moet je een pincode intoetsen om hem te deblokkeren.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Dick schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:07:
Ik heb de E72 nu een tijdje en hij bevalt best prima op één ding na. De toetsenblokkering. Ik heb nu vrijwel dagelijks dat deze er in mijn zak afga en ik ongemerkt sms'jes loop te versturen of mensen aan het bellen ben. Bijzonder irritant. Opzich ook niet zo gek dat dit snel gebeurd, de toetsen hiervoor zitten nu immers op dezelfde breedte en diepte. Is er een manier om de toetsencombinatie voor de blokkering te veranderen? Eventueel met software van derden, ik wel er best voor betalen namelijk :)
Dit heb ik ook. Nog niet kunnen oplossen. Er is wel software voor om dit te doen (bv MrLock) maar die veranderen niet de standaard toetscombinatie. Sommige van deze programma's kunnen wel een extra combinatie toevoegen.

Ik heb altijd dat ie spontaan berichten gaat voorlezen of probeert te voicedialen. Irritant, de combinatie linksboven-linksonder op de E71 werkte beter.

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 21:28
Joster schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:00:
Back-up gemaakt, update gedraaid en daarna een soft reset gedaan. Gelukkig heb ik een back-up want al mijn instellingen zijn mooi foetsie :(
Goh, wat vreemd dat alle instellingen verloren gaan na een reset, niet gedacht.
;)

Verwijderd

ReconE schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:35:
[...]

;)
Das vreemd ja want een soft reset hoort je instellingen met rust te laten...

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Dick schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:07:
Mijn koppen links en rechts boven zijn beide ingesteld als menu, en icm Mr. Lock (OVI-store) heb ik verder geen last meer van het probleem.

De automatische toetsenblokkering met pincode is handig, maar die wil je niet altijd gebruiken. Hij staat bij mij op 30min.

Verwijderd

heb nokia pc suite gedownload, maar als ik m'n telefoon wil aansluiten op de laptop, vindt nokia pc suite hem niet. ik kan wel gewoon op m'n telefoon gebruiken als massaschijf, of als netwerk bron gebruiken, en dan vindt nokia pc suite hem wel. maar als ik uit de 5 opties de bovenste, dus pc suite kies, komt ie niet in nokia pc suite te staan. kan iemand me helpen? ik moet namelijk perse een back-up maken, want m'n telefoon blijft vaak hangen, overigens alleen in het smsjes systeem, dus moet hem even updaten.

• Joster
ReconE schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:35:
[...]

;)
Zie het antwoord van Magneto II
;)

Edit:

Gmail opnieuw geconfigureerd via deze instellingen:

http://discussions.europe...dar-with-gmail/m-p/739242

Auto Sync werkt helaas nog steeds niet...

Overigens gaf het terugzetten van mijn back-up een fout bij het terug plaatsen van mijn sms berichten (boeit me overigens niet als er berichten verloren zijn gegaan, snapte de reden niet echt maar afijn), maar na 2 smsjes ontvangen te hebben vandaag blijft het envelopje staan (met de melding erboven dat ik een nieuw bericht heb, wat later weer wegging > geen pijltje naar boven dus ook geen uitgaand bericht bezig). Oude berichten zijn nergens te vinden (sim berichten zijn er ook niet) dus ik snap niet hoe dit kan..

Edit 2:

Envelopje is nu weer weg :S

Wat ik trouwens al eerder ben tegengekomen in dit topic is het programma Vlingo, dat automatisch opstart wanneer je de telefoon opnieuw aanzet. Dit wil ik helemaal niet. Het programma zelf is alleen maar een uitleg hoe het werkt (en waar je een toegangspunt kunt selecteren + de voorwaarden accepteren) maar instellingen doen voor wat betreft het niet automatisch laten opstarten is niet mogelijk. Erg irritant.

Wat ook erg irritant is, is dat wanneer ik bel vanuit mijn contactpersonen of het logboek, deze open blijven staan wanneer ik ophang. Van mij mogen deze gewoon dicht want ik heb ze sneller geopend dan dat ik ze via mijn open toepassingen moet benaderen..

[ Voor 89% gewijzigd door Joster op 22-09-2010 21:01 ]

• contrast
  • Niet online
Er is een nieuwe update voor Whatsapp :)
Je kunt in ieder geval meer opties instellen en de interface waar je contacten staan is iets veranderd.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bedankt voor de tips mbt de toetsenblokkering. Het idee van de toestelblokkering klinkt nog niet zo gek, zorgt dit er ook voor dat de voicedial/berichtenlezen worden geblokkeerd? Net als PhilipsFan heb ik dat ook regelmatig namelijk. Ik ga het eens proberen in ieder geval, mocht het niet voldoende oplossing bieden dan probeer ik MrLock :)

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Joster schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:01:
[...]
Wat ik trouwens al eerder ben tegengekomen in dit topic is het programma Vlingo, dat automatisch opstart wanneer je de telefoon opnieuw aanzet. Dit wil ik helemaal niet. Het programma zelf is alleen maar een uitleg hoe het werkt (en waar je een toegangspunt kunt selecteren + de voorwaarden accepteren) maar instellingen doen voor wat betreft het niet automatisch laten opstarten is niet mogelijk. Erg irritant.
Als je Vlingo een keer instelt dan kan je vervolgens via de instellingen aangeven dat hij niet automatisch op start. Dan ben je er vanaf en doet het programma alleen iets wanneer jij hem opent.
contrast schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:16:
Er is een nieuwe update voor Whatsapp :)
Je kunt in ieder geval meer opties instellen en de interface waar je contacten staan is iets veranderd.
Het is nu ook mogelijk een andere berichtentoon in te schakelen, nice.

Vind het erg mooi om te zien dat WhatsApp het S60-platform zo ondersteunt en het programma blijft verbeteren, terwijl het in de media vooral over de iPhone en Android gaat. Gebruikt het programma dagelijks intensief met veel plezier.

• contrast
  • Niet online
Heineken schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:32:
Het is nu ook mogelijk een andere berichtentoon in te schakelen, nice.

Vind het erg mooi om te zien dat WhatsApp het S60-platform zo ondersteunt en het programma blijft verbeteren, terwijl het in de media vooral over de iPhone en Android gaat. Gebruikt het programma dagelijks intensief met veel plezier.
Het is idd erg handig dat je zelf je berichttoon kunt instellingen.
Ik mis alleen de blokkeer functie nog, hoop dat ze deze er snel inbouwen.

Verwijderd

Heineken schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:32:
Ze zijn niet de enige hoor, ik draai Skype tegenwoordig bijna altijd op m'n mobiel. Als ik thuis ben via WiFi, anders via 3G. Ze ondersteunen Symbian een stuk beter dan Android.

Verwijderd

Kan je is uitleggen hoe je dr mail hebt ingesteld, want ik krijg het niet voor elkaar!
BoXie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 01:04:
Wilde even Mail for Exchange instellen voor mijn vriendin's e-mail bij de Hogeschool Utrecht (HU). Weet iemand toevallig het 'windows domein' daar ? Iemand die daar ook studeert en mail ophaalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:23:
Kan je is uitleggen hoe je dr mail hebt ingesteld, want ik krijg het niet voor elkaar!

[...]
De HU-mail is voor studenten niet via Exchange, POP of IMAP bereikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de E7 een waardig opvolger worden voor deze E72? Ik begin in ieder geval warm te lopen. Ik mis toch wel een groot scherm. De batterijduur is echter perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
Hoe wordt aangegeven wanneer er updates beschikbaar zijn voor de kaarten in OVI?
Is hier een manier voor om achter te komen welke versie van de kaarten je hebt en welke beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Klökske schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:57:
Gaat de E7 een waardig opvolger worden voor deze E72? Ik begin in ieder geval warm te lopen. Ik mis toch wel een groot scherm. De batterijduur is echter perfect.
Het is een erg mooi toestel, maar ook een flink stuk duurder dan de E72. Ik twijfel sterk, zeker omdat touchscreens icm Symbian zich nog niet bewezen heeft.
Eind december loopt m'n contract af, maar het wordt denk aan jaar simonly en een extra accu voor de langere vakanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
ik heb sinds gisteren een E72, prima ding maar je voelt het al...
echter......
onderin het startscherm blijft een envelopje knipperen.
alle mail en sms zijn gelezen en verzonden, er staat niks meer open.
zelfs mijn ingestelde hotmail verwijderd maar het blijft knipperen.
hoe kom ik hier van af!
ook staat links boven in constant 3G. is dit goed?
of brengt dit extra kosten mee?
bedankt alvast voor jullie hulp!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 13-09 20:08
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:59:
Hallo allemaal,
ik heb sinds gisteren een E72, prima ding maar je voelt het al...
echter......
onderin het startscherm blijft een envelopje knipperen.
alle mail en sms zijn gelezen en verzonden, er staat niks meer open.
zelfs mijn ingestelde hotmail verwijderd maar het blijft knipperen.
hoe kom ik hier van af!
ook staat links boven in constant 3G. is dit goed?
of brengt dit extra kosten mee?
bedankt alvast voor jullie hulp!!!
Niet om te zeuren, maar die eerste vraag is al ontiegelijk vaak gesteld in dit topic. Als je een paar pagina's terug leest zie je het antwoord al waarschijnlijk al.
even een wat oudere quote die ik met de zoekfunctie heb gevonden:
etamboer schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:54:
[...]

Dit is al een paar keer langsgekomen: je hebt SMS berichten op je SIM-kaart staan. Als je die verwijdert is het envelopje weg. (Menu/Berichten/Opties/SIM-berichten).
Bij mij was dit de oplossing.

[ Voor 3% gewijzigd door hellboy123 op 24-09-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:19:
[...]

Niet om te zeuren, maar die eerste vraag is al ontiegelijk vaak gesteld in dit topic. Als je een paar pagina's terug leest zie je het antwoord al waarschijnlijk al.
even een wat oudere quote die ik met de zoekfunctie heb gevonden:

[...]
Mijn excuses! had echt alle 158 paginas doorgekeken.... om zeker te zijn geen DOMME vraag te stellen.
shit toch mislukt.........
maar dat 3G? dat moet toch uitstaan?

groetjes en super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 13-09 20:08
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:24:
[...]

Mijn excuses! had echt alle 158 paginas doorgekeken.... om zeker te zijn geen DOMME vraag te stellen.
shit toch mislukt.........
maar dat 3G? dat moet toch uitstaan?

groetjes en super bedankt!
staan er ook 2pijltjes bij? Dan is er verbindig met internet, en kost dat geld als je geen internetabo bij je telefoonabo hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik las van Boxie het volgende:

ben er al achter. Domein = geen en Exch. server is 'student.hu.nl' .. werkt als zonnetje

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie!
Heineken schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:51:
[...]

De HU-mail is voor studenten niet via Exchange, POP of IMAP bereikbaar..
Het werkt!! is opgelost!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 20:05 ]

• jel_elz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-12-2022

jel_elz

Intel Pentium 4 HT :D

Ik heb sinds een aantal dagen een E72 en alles werkt perfect behalve de Mail for exchange server voor email van het werkt. Ben naar de ICT afdeling geweest en gevraagd of ze het wouden instellen maar deze kwamen meteen met het verhaal dat onze server eigenlijk alleen maar HTC's ondersteund. Ze hebben het toch geprobreerd maar het is niet gelukt.

Ben zelf ook nog even bezig geweest om het voor elkaar te krijgen maar het is tot nu toe helaas niet gelukt.

Ik werk met de volgende instellingen:
Email: voornaam.achternaam@bedrijfsnaam.nl
Gebruikersnaam: voornaam.achternaam
Servernaam: webmail.domeinnaam.nl
Domein: domeinnaam
Beveiligde Verbinding: Ja
Poortnummer: 443

Heb bij gebruikersnaam ook al bedrijfsnaam_voornaam geprobeerd (hier log ik mee in op systeem bij het werk) maa dit werkte ook niet. Iemand een idee wat er aan de hand is?

Desktop: Intel Pentium 4 2.4ghz HT; 2x512mb DDR400; ASUS V9999/TD NVIDIA GeFORCE 6800 128mb DDR-SDRAM; Seagate 80GB + 250GB; Lite-On SOHW-1633S Laptop: Acer Intel Celeron M 370 1.5ghz; 512mb DDR2; Seagate 40GB; LG Dual Layer DVD±RW Writer

• pvds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2024
jel_elz schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 10:47:
Ik heb sinds een aantal dagen een E72 en alles werkt perfect behalve de Mail for exchange server voor email van het werkt. Ben naar de ICT afdeling geweest en gevraagd of ze het wouden instellen maar deze kwamen meteen met het verhaal dat onze server eigenlijk alleen maar HTC's ondersteund. Ze hebben het toch geprobreerd maar het is niet gelukt.

Ben zelf ook nog even bezig geweest om het voor elkaar te krijgen maar het is tot nu toe helaas niet gelukt.

Ik werk met de volgende instellingen:
Email: voornaam.achternaam@bedrijfsnaam.nl
Gebruikersnaam: voornaam.achternaam
Servernaam: webmail.domeinnaam.nl
Domein: domeinnaam
Beveiligde Verbinding: Ja
Poortnummer: 443

Heb bij gebruikersnaam ook al bedrijfsnaam_voornaam geprobeerd (hier log ik mee in op systeem bij het werk) maa dit werkte ook niet. Iemand een idee wat er aan de hand is?
Het zou zomaar kunnen dat jullie IT afdeling een verkeerd certificaat gebruikt.het moet een Legacy certificaat zijn.
Verder moet het certificeringspad met tussenliggende certificaten inclusief het root certificaat geinstalleerd zijn.

Een standaard webserver (webmail) certificaat is niet voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Laatst online: 13-09 17:18
Ik krijg voortdurend de melding 'verplichte kenmerken ontbreken' als een een app wil installeren.
Hoe komt dit en wat kan ik ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

edwardmila schreef op zondag 26 september 2010 @ 09:23:
Ik krijg voortdurend de melding 'verplichte kenmerken ontbreken' als een een app wil installeren.
Hoe komt dit en wat kan ik ermee?
Ik ken de melding niet, maar je kan het proberen op de te lossen door bij Bed.paneel > Toep.beheer > opties > instellingen bij Softwareinstallatie 'alles' te selecteren en bij Online certificaatcontrole 'uit'. Wellicht helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem ?

Ik heb in de mail app mijn GMAIL account ingesteld, netjes alle venster doorlopen en dat gaat allemaal goed, behalve dat ik helemaal niks ontvang qua mail op me telefoon.
Zie me inbox niet, die blijft leeg, maar ben wel verbonden zegt ie.
snap er geen drol van, hebben meer mensen hier last van ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
mregeling2005 schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:23:
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem ?

Ik heb in de mail app mijn GMAIL account ingesteld, netjes alle venster doorlopen en dat gaat allemaal goed, behalve dat ik helemaal niks ontvang qua mail op me telefoon.
Zie me inbox niet, die blijft leeg, maar ben wel verbonden zegt ie.
snap er geen drol van, hebben meer mensen hier last van ??
Ik heb het exact zelfde probleem, maar dan met mijn Ovi-account. Toen ik echter mijn G-mail als tweede account instelde, werkte deze wel en ontving ik wel gewoon mail.

Daarnaast gaat de SMS toon ook niet als ik sms krijg, de screensaver en de balk naast de digitale klok laat nooit het 'nieuwe sms icoontje zien' maar het lampje flikkert wel. Heeft iemand ook last van?
Heb wel gewoon in het profiel algemeen een sms toon ingesteld.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jel_elz

jel_elz

pvds schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:37:
[...]

Het zou zomaar kunnen dat jullie IT afdeling een verkeerd certificaat gebruikt.het moet een Legacy certificaat zijn.
Verder moet het certificeringspad met tussenliggende certificaten inclusief het root certificaat geinstalleerd zijn.

Een standaard webserver (webmail) certificaat is niet voldoende!
Bedankt voor de reactie pvds. Kun je dit nog iets duidelijker uitleggen? Is dit gemakkelijk aan te passen door de ICT afdeling, of door mij? En verklaart dat ook het feit dat de HTC's met windows mobile wel werken?

Desktop: Intel Pentium 4 2.4ghz HT; 2x512mb DDR400; ASUS V9999/TD NVIDIA GeFORCE 6800 128mb DDR-SDRAM; Seagate 80GB + 250GB; Lite-On SOHW-1633S Laptop: Acer Intel Celeron M 370 1.5ghz; 512mb DDR2; Seagate 40GB; LG Dual Layer DVD±RW Writer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Laatst online: 13-09 17:18
Heineken schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:15:
[...]

Ik ken de melding niet, maar je kan het proberen op de te lossen door bij Bed.paneel > Toep.beheer > opties > instellingen bij Softwareinstallatie 'alles' te selecteren en bij Online certificaatcontrole 'uit'. Wellicht helpt het.
Heb ik nagekeken, maar dat stond al zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
InfinityEye schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:11:
[...]

Ik heb het exact zelfde probleem, maar dan met mijn Ovi-account. Toen ik echter mijn G-mail als tweede account instelde, werkte deze wel en ontving ik wel gewoon mail.

Daarnaast gaat de SMS toon ook niet als ik sms krijg, de screensaver en de balk naast de digitale klok laat nooit het 'nieuwe sms icoontje zien' maar het lampje flikkert wel. Heeft iemand ook last van?
werkt bij mij niet.
gmail wil helemaal niks ontvangen, heel vreemd want hij geeft verder geen foutmeldingen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
jel_elz schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:37:
[...]

Bedankt voor de reactie pvds. Kun je dit nog iets duidelijker uitleggen? Is dit gemakkelijk aan te passen door de ICT afdeling, of door mij? En verklaart dat ook het feit dat de HTC's met windows mobile wel werken?
Dat moet jullie IT afdeling doen.

Wat je zelf nog kan proberen is even via de browser van je telefoon jullie web mail openen en het certificaat accepteren. en dan weer proberen MFE te synchroniseren.

Ben je een gewone domein gebruiker?

http://www.nokia.nl/support/software/nokia-mail-for-exchange

Succes

[ Voor 9% gewijzigd door pvds op 26-09-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
iemand wel al gmail van de universiteit utrecht aan de praat gekregen?
ik ontvang de mails nu gewoon via mijn normale gmail account door ze vanaf de gmail.students.uu.nl door te sturen, maar ik vroeg mij af of dit ook op een andere manier kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSmurf
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb sinds vanmiddag dat m'n mail gewoon helemaal niet meer binnenkomt op m'n E72.

Zowel Hotmail als Gmail synchroniseren niet meer en ook bij handmatig verzenden/ontvangen komt er niets meer binnen. Heb m'n hotmailbox verwijderd en opnieuw ingesteld, komt netjes in het rijtje van mailboxen te staan, maar blijft gewoon leeg.

Er staat overigens wel dat ik verbinding heb. Bij verzenden/ontvangen gaat hij ronddraaien (blauw/groene pijltje) en dan komt het groene rondje er gewoon te staan, alsof alles binnen is.

Snap er niets van, want vanmorgen en aan het begin van de middag kreeg ik m'n mails nog netjes binnen...

EDIT: Verzenden werkt ook niet meer, hij blijft hangen in de outbox. Hier idem dito dat het groene rondje er gewoon staat.

[ Voor 9% gewijzigd door BigSmurf op 26-09-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
mregeling2005 schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:01:
[...]

werkt bij mij niet.
gmail wil helemaal niks ontvangen, heel vreemd want hij geeft verder geen foutmeldingen ofzo.
Probeer het eens volgens de oplossing binnen dit lijntje:

http://discussions.europe...dar-with-gmail/m-p/739242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hebben sommige van jullie ook problemen met het feit dat Ovi niet synct? Gister kwam ik erachter dat OVI m'n telefoon voor het laatst op 14 sept gesynct had. Mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
InfinityEye schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:11:
[...]

Ik heb hier ook last van! Draai de nieuwste firmware...

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je kan pingen met : WhatsApp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:00
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:03:
weet iemand hoe je kan pingen met : WhatsApp ?
Installeren en gaan met die banaan? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:09:
[...]

Installeren en gaan met die banaan? :O
ik heb hem geinstalleerd. maar hoe werkt dat dan dat pingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Solomon schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:50:
[...]

Ik heb hier ook last van! Draai de nieuwste firmware...
Ik draai ook de nieuwste update, maar sinds mijn batterij volledig leeg is geraakt en ik 'm heb opgeladen doet de SMS toon het af en toe wel, en af en toe niet...
M.a.w. het probleem wordt aparter, ik kan er geen patroon in ontdekken.
Heb wel Whatsapp geinstalleerd, jij/jullie ook?

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn er in de ovi store zo weinig handige apps?
Er komen serieus ook 2 apps per maand bij ofzo :S waarom is het niet zoals de iphonestore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je apps zoekt kun je beter op internet zoeken dan in OVI. Veel handiger, dan kun je tenminste de installer downloaden i.p.v. bij elke herinstall of elk nieuw toestel maar te moeten hopen dat het nog ergens online staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jel_elz

jel_elz

pvds schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:33:
[...]

Dat moet jullie IT afdeling doen.

Wat je zelf nog kan proberen is even via de browser van je telefoon jullie web mail openen en het certificaat accepteren. en dan weer proberen MFE te synchroniseren.

Ben je een gewone domein gebruiker?

http://www.nokia.nl/support/software/nokia-mail-for-exchange

Succes
Ik denk niet dat ik onze ICT afdeling zo ver krijg.. ze roepen dan meteen weer dat ik beter een HTC kan nemen, echt belachelijk maarja!
Ik kan trouwens ook niet op de webmail, kan alleen via een VPN verbinding thuis bij mijn mail. De webmail mogen alleen werknemers gebruiken die veel reizen naar het buitenland, die geven ze speciaal toestemming!

Wat bedoel je verder met een gewone domein gebruiker? Ik heb ook al geprobeer een regel in outlook te maken dat hij alles doorstuurd naar een gmail account.. de mails komen wel bij verzonden, maar komen niet aan bij Gmail. Als ik een mail gewoon stuur naar dat gmailadres dan komen ze wel aan. Zouden ze dit nou ook weer geblokkeerd hebben :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:42:
Als je apps zoekt kun je beter op internet zoeken dan in OVI. Veel handiger, dan kun je tenminste de installer downloaden i.p.v. bij elke herinstall of elk nieuw toestel maar te moeten hopen dat het nog ergens online staat.
Ik zoek gewoon leuke boeiende apps, er zijn wel sites waar ik ze op kan vinden, maar het is gewoon niet zo overzichtelijk als de ovistore. Bovendien staat er vaak ook geen beschrijving en geen printscreen.
Zijn er andere goede sites netzoals de ovi store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:27:
[...]

ik heb hem geinstalleerd. maar hoe werkt dat dan dat pingen?
niemand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
jel_elz schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:55:
[...]

Ik denk niet dat ik onze ICT afdeling zo ver krijg.. ze roepen dan meteen weer dat ik beter een HTC kan nemen, echt belachelijk maarja!
Ik kan trouwens ook niet op de webmail, kan alleen via een VPN verbinding thuis bij mijn mail. De webmail mogen alleen werknemers gebruiken die veel reizen naar het buitenland, die geven ze speciaal toestemming!

Wat bedoel je verder met een gewone domein gebruiker? Ik heb ook al geprobeer een regel in outlook te maken dat hij alles doorstuurd naar een gmail account.. de mails komen wel bij verzonden, maar komen niet aan bij Gmail. Als ik een mail gewoon stuur naar dat gmailadres dan komen ze wel aan. Zouden ze dit nou ook weer geblokkeerd hebben :S ?
Haal het ssl vinkje eens weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Heb je het programma wel opgestart?
Je ziet een lijst met favorites. Daar zie je de mensen die WhatsApp ook al hebben (registratie werkt op basis van telefoonnummer, WhatsApp scant jouw telefoonboek). Als iemand niet bij jouw Favorites staat, dan kan je hem via Contacts eenvoudig per sms of mail uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom brengt nokia de e73 uit?
Er is gewoon geen verschil met de e72 :S

http://www.gsmarena.com/c...Phone1=3348&idPhone2=2831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:42:
Waarom brengt nokia de e73 uit?
Er is gewoon geen verschil met de e72 :S

http://www.gsmarena.com/c...Phone1=3348&idPhone2=2831
Volgens mij is dat een T-Mobile branded ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb problemen met het synchroniseren van mijn Outlook 2007 agenda middels OVI suite en krijg daarbij foutcode: 83860026, deze fout code zegt "Installeer Microsoft Outlook opnieuw en synchroniseer vervolgens nogmaals". Ik heb al eens Outlook opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.

Ik heb al via Google en de OVI gezocht naar een oplossing maar niets kunnen vinden.
Kan iemand mij hierbij helpen?

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:47:
[...]

Volgens mij is dat een T-Mobile branded ding.
ja dat maakt verder niet uit, je hebt hem ook unbranded
de stats zijn gewoon het zelfde, dus waarom nieuwe tel uitbrengen?

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:52:
[...]

ja dat maakt verder niet uit, je hebt hem ook unbranded
de stats zijn gewoon het zelfde, dus waarom nieuwe tel uitbrengen?
http://www.informationwee...10/06/tmobile_brings.html;

Ze brengen de E73 goedkoop ($70,-) en proberen met het toestel de markt in Amerika open te breken.

• Solomon
InfinityEye schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:49:
[...]

Ik draai ook de nieuwste update, maar sinds mijn batterij volledig leeg is geraakt en ik 'm heb opgeladen doet de SMS toon het af en toe wel, en af en toe niet...
M.a.w. het probleem wordt aparter, ik kan er geen patroon in ontdekken.
Heb wel Whatsapp geinstalleerd, jij/jullie ook?
Ik heb ook Whatsapp geinstalleerd! Die doet het wel goed wat betreft berichtnotificaties...

• Denthis
Voor email instellingen moet je je gegevens ingeven op deze site:
email.nokia.com

Die sturen je een sms met de instellingen werkt heel goed.
Heb het hiermee ook werkend gekregen!!

• Joster
Ook gmail ja?

• contrast
  • Niet online
Het is volgens mij gewoon beter om je mail via de normale weg in te stellen.
1 tip: weiger de algemene voorwaarden als daar om gevraagd wordt :)

• Perzikvrucht
contrast schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:29:
Het is volgens mij gewoon beter om je mail via de normale weg in te stellen.
1 tip: weiger de algemene voorwaarden als daar om gevraagd wordt :)
Waarom dan? En kan je dan wel verder met het instellen?

• contrast
  • Niet online
barzi schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:12:
[...]

Waarom dan? En kan je dan wel verder met het instellen?
Ja, zo heb ik het altijd al gedaan, omdat het niet werkt als je de voorwaarden accepteert.
Als je goed zou lezen, dan zie je ook dat dat de voorwaarden van Nokia messaging zijn, en niet voor de normale mail client :)

Dus gewoon de voorwaarden weigeren, en het werkt prima.

• jel_elz

jel_elz

pvds schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 07:25:
[...]

Haal het ssl vinkje eens weg?
Kan het er ook mee te maken hebben dat ik mijn werkmail er niet opkrijg omdat we een Microsoft ISA server 2006 hebben?

• pvds
jel_elz schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:56:
[...]

Kan het er ook mee te maken hebben dat ik mijn werkmail er niet opkrijg omdat we een Microsoft ISA server 2006 hebben?
Ik beheer een netwerkje met exchange 2010 en ISA 2006 en bij ons werkt het prima.
Helaas zijn er teveel variabelen om dit probleem hier op te lossen.

Succes

Verwijderd

Ik heb een raar probleem met de toetsenherkenning in TomTom: ik heb TomTom 6 voor Symbian geinstalleerd en dat werkt goed met een externe GPS (de software om de interne GPS van de E71 te gebruiken kreeg ik niet aan de gang op de E72).

Alleen, als ik een straatnaam ingeef denkt hij blijkbaar dat de toetsen waar ook cijfers op staan net zo werken als een 3x4 keyblock: 1 keer op de "R" (1) drukken geeft een A, 2 keer een B, etc. De toetsen zonder cijfers erop werken wel normaal. De toets met het schuine pijltje linksonder heeft geen effect. Weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen?

Edit: ik heb dit nog eens expliciet met een E71 getest, daar werkt het wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 22:47 ]

• Perzikvrucht
Weet iemand toevallig of er een applicatie/tweak is dat als je twee keer op spatie drukt er een punt verschijnt, á la iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
barzi schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:43:
Weet iemand toevallig of er een applicatie/tweak is dat als je twee keer op spatie drukt er een punt verschijnt, á la iPhone?
Waarom zou je dat willen? Er is een aparte toets voor de punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Omdat twee keer op spatie drukken (wat bij een iPhone een punt + spatie geeft) sneller typt dan een spatie + een punt. Voor mij in ieder geval dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
barzi schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:14:
Omdat twee keer op spatie drukken (wat bij een iPhone een punt + spatie geeft) sneller typt dan een spatie + een punt. Voor mij in ieder geval dan.
Als ik met 2 vingers typ (wat ik altijd doe op m'n e72) heb ik marginaal tijdsverlies. Als je daar echter je tijd uit moet halen; cursus tijdsmanagement een idee? ;)

Is er overigens al iets van Facebook integratie voor de E72? Ik wil wel fotootjes enz uploaden maar dat kan niet direct vanuit de gallery (met die vage plugin die niet werkt) en via de site is net niet. Geen dedicated prog of nieuws?

[ Voor 21% gewijzigd door r0el op 01-10-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ja dat werkt voor elke email client.

Is het mogelijk om vanuit een email een word documentje te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jel_elz

jel_elz

Weet iemand nog alternatieve mailprogramma's voor de E72 ipv Mail for exchange? Roadstone, Emoze? welke meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietame
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-07 18:36
Weet iemand of er al een vervanger komt voor de nokia e72. Heb zelf nu de e71 en bevalt prima. Hoor van collegas allemaal klachten over HTC en windows mobile telefoons.

Of gewoon een jaar werken met de e72.

Ik gebruik nu memotoo voor synchroniseren tussen thuis pc - internet agenda en e71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kent iemand nog een goede RSS reader? Wil er best voor betalen als ie overzichtelijk is. Het liefst via Google Reader (anders moet ik mijn feeds opnieuw invoeren).

En heeft iemand met een T-mobile toestel al eens geprobeerd het T-mobile logo onderaan het toestel te verwijderen? Ik lees op het internet dat het met suikerklontjes kan.

[ Voor 34% gewijzigd door Perzikvrucht op 02-10-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
barzi schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:07:
Kent iemand nog een goede RSS reader? Wil er best voor betalen als ie overzichtelijk is. Het liefst via Google Reader (anders moet ik mijn feeds opnieuw invoeren).

En heeft iemand met een T-mobile toestel al eens geprobeerd het T-mobile logo onderaan het toestel te verwijderen? Ik lees op het internet dat het met suikerklontjes kan.
Gravity (voorheen enkel twitter client) heeft tegenwoordig onder andere ondersteuning voor Google Reader en Facebook. Gebruik het Google Reader gedeelte zelf niet, dus daar kan ik weinig over vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Hoe zit het met internet verbinding als je in het buitenland bent?
betaal je hierdan extra voor of heb je dan een kleiner limiet of iets?
Is het mogelijk om de internet verbinding uit te zetten?

[ Voor 17% gewijzigd door Denthis op 03-10-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Denthis schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:10:
Hoe zit het met internet verbinding als je in het buitenland bent?
betaal je hierdan extra voor of heb je dan een kleiner limiet of iets?
Is het mogelijk om de internet verbinding uit te zetten?
Je betaald je rot als je gaat internetten in het buitenland.

Als ik naar het buitenland ga, dan verwijder ik gewoon t-mobile internet uit de verbindingen lijst, dan ben ik er ook zeker van dat geen enkel programma er gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds mijn update 5 aug 2010 , krijg ik van sommige smsjes wel de naam te zien , en van andere smsjes de telefoon nummer . Weet iemand hoe ik dit kan veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
contrast schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:45:
[...]

Je betaald je rot als je gaat internetten in het buitenland.

Als ik naar het buitenland ga, dan verwijder ik gewoon t-mobile internet uit de verbindingen lijst, dan ben ik er ook zeker van dat geen enkel programma er gebruik van kan maken.
kan dat echt niet makkelijker?
Ik kom namelijk geregeld in het buitenland, vind het een beetje omslachtig om telkens dat te verwijderen.
Als ik internet niet gebruik, maar wel het symbooltje bij mijn netwerk icoon zie, word er dan even goed data verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:49:
Sinds mijn update 5 aug 2010 , krijg ik van sommige smsjes wel de naam te zien , en van andere smsjes de telefoon nummer . Weet iemand hoe ik dit kan veranderen ?
Even +31 voor het nummer plaatsen in de contactpersonen lijst.
Denthis schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:11:
[...]

kan dat echt niet makkelijker?
Ik kom namelijk geregeld in het buitenland, vind het een beetje omslachtig om telkens dat te verwijderen.
Als ik internet niet gebruik, maar wel het symbooltje bij mijn netwerk icoon zie, word er dan even goed data verzonden?
Ik vind dit de beste en veiligste manier, zo weet je ook zeker dat je niet op internet gaat.
Laat een servicebericht met de instellingen door je provider sturen, bewaar deze dan. Als je Nederland weer binnenkomt, dan zet je de internet verbinding weer terug.
Pagina: 1 ... 40 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.