Zie het antwoord van Magneto II
Edit:
Gmail opnieuw geconfigureerd via deze instellingen:
http://discussions.europe...dar-with-gmail/m-p/739242
Auto Sync werkt helaas nog steeds niet...
Overigens gaf het terugzetten van mijn back-up een fout bij het terug plaatsen van mijn sms berichten (boeit me overigens niet als er berichten verloren zijn gegaan, snapte de reden niet echt maar afijn), maar na 2 smsjes ontvangen te hebben vandaag blijft het envelopje staan (met de melding erboven dat ik een nieuw bericht heb, wat later weer wegging > geen pijltje naar boven dus ook geen uitgaand bericht bezig). Oude berichten zijn nergens te vinden (sim berichten zijn er ook niet) dus ik snap niet hoe dit kan..
Edit 2:
Envelopje is nu weer weg
Wat ik trouwens al eerder ben tegengekomen in dit topic is het programma Vlingo, dat automatisch opstart wanneer je de telefoon opnieuw aanzet. Dit wil ik helemaal niet. Het programma zelf is alleen maar een uitleg hoe het werkt (en waar je een toegangspunt kunt selecteren + de voorwaarden accepteren) maar instellingen doen voor wat betreft het niet automatisch laten opstarten is niet mogelijk. Erg irritant.
Wat ook erg irritant is, is dat wanneer ik bel vanuit mijn contactpersonen of het logboek, deze open blijven staan wanneer ik ophang. Van mij mogen deze gewoon dicht want ik heb ze sneller geopend dan dat ik ze via mijn open toepassingen moet benaderen..
[
Voor 89% gewijzigd door
Joster op 22-09-2010 21:01
]