Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Is het iemand gelukt om het geluidje van de camera uit te krijgen?
Zo ja? Hoe? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contrast schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:58:
Is het iemand gelukt om het geluidje van de camera uit te krijgen?
Zo ja? Hoe? ;)
Schijnt verplicht te zijn dat ie geluid maakt, zodat je niet stiekem foto's kunt maken. Dus helaas, want ik irriteer me er ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:20:
[...]

Schijnt verplicht te zijn dat ie geluid maakt, zodat je niet stiekem foto's kunt maken. Dus helaas, want ik irriteer me er ook aan.
In sommige landen moet dat inderdaad volgens de wet, om ongewenste foto's te voorkomen. In Nederland is dat bij mijn weten niet zo.

Er zijn echter wel twee opties om te fotograferen zonder geluid. Zie de volgende links:
http://thehandheldblog.co...mera-sound-on-your-nokia/ en http://www.symbian-freeware.com/download-ccam.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:24:
Hmmm ... ik heb firmware versie 031.024.
Middels OTA kan ik niet upgraden naar 051.018
"Geen updates beschikbaar" is de melding.

Het betreft een unbranded telefoon.

Iemand hetzelfde probleem?
Voor zover ik weet is 031.024 een Vodafone firmware release.
Ook ik krijg nog geen update en we zullen rustig moeten afwachten denk ik.

Je kan HIER controleren of er een update beschikbaar is voor jou toestel.

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Is het eigenlijk mogelijk die 6 snelkoppelingen aan de bovenkant van het scherm te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik ben al een tijdje aan het stoeien met het instellen van m'n Gmail account zodat deze mijn mail en agenda Synchroniseerd! maar het wil echt niet lukken!!
Als ik bij mail for exchange mijn gmail acount invoer dan gaat dit allemaal goed (althans zo lijkt het, wellicht doe ik iets fout!) maar vervolgens komt er wel mail binnen, open ik deze zijn ze 0kb en staat er dus geen tekst in!
Ook de agenda wordt niet gesynchroniseerd... lastig dus!
Kan iemand me hier bij helpen? en mij exact vertellen hoe ik alles moet instellen zodat het werkt!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Black-Death schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:59:
Is het eigenlijk mogelijk die 6 snelkoppelingen aan de bovenkant van het scherm te wijzigen?
Modi > Toep.snelkoppelingen
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:08:
Vraagje:

Ik ben al een tijdje aan het stoeien met het instellen van m'n Gmail account zodat deze mijn mail en agenda Synchroniseerd! maar het wil echt niet lukken!!
Als ik bij mail for exchange mijn gmail acount invoer dan gaat dit allemaal goed (althans zo lijkt het, wellicht doe ik iets fout!) maar vervolgens komt er wel mail binnen, open ik deze zijn ze 0kb en staat er dus geen tekst in!
Ook de agenda wordt niet gesynchroniseerd... lastig dus!
Kan iemand me hier bij helpen? en mij exact vertellen hoe ik alles moet instellen zodat het werkt!

Alvast bedankt!
Gmail e-mail via Exchange is niet stabiel en niet aan te raden om te gebruiken. De kalender zou wel goed moeten werken. Hier werkt het op meerdere toestellen stabiel, ik sync de kalender en contactpersonen. Mijn instellingen:
Gebruikersnaam: gebruikersnaam@domein.com
Servernaam: m.google.com
Domein: m.google.com
Beveiligde verbinding: ja
Poortnummer: 443

Ben overigens groot fan van de Gmail-app voor Symbian, maar blijk een van de weinige te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Heineken op 08-09-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de snelle reactie!
Heb alles zo ingesteld, maar nog zijn mijn berichten in de inbox 0kb, en kan ik geen mail sturen dan geeft deze aan '' kan opdracht niet voltooien''
Synchroniseerd die symbian app wel je agenda enzo?
Hoop dat iemand een oplossing weet zodat mail for exchange gewoon werkt..

Grtz,
Heineken schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:15:
[...]

Modi > Toep.snelkoppelingen

[...]

Gmail e-mail via Exchange is niet stabiel en niet aan te raden om te gebruiken. De kalender zou wel goed moeten werken. Hier werkt het op meerdere toestellen stabiel, ik sync de kalender en contactpersonen. Mijn instellingen:
Gebruikersnaam: gebruikersnaam@domein.com
Servernaam: m.google.com
Domein: m.google.com
Beveiligde verbinding: ja
Poortnummer: 443

Ben overigens groot fan van de Gmail-app voor Symbian, maar blijk een van de weinige te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Heineken schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:30:
[...]

In sommige landen moet dat inderdaad volgens de wet, om ongewenste foto's te voorkomen. In Nederland is dat bij mijn weten niet zo.

Er zijn echter wel twee opties om te fotograferen zonder geluid. Zie de volgende links:
http://thehandheldblog.co...mera-sound-on-your-nokia/ en http://www.symbian-freeware.com/download-ccam.html
Bedankt voor de linkjes, maar die heb ze beide een tijdje geleden al geprobeerd. Open signed werkt niet meer voor de patch en eCam is geen optie voor mij.

Ik heb al bijna heel Google afgezocht, maar niet echt veel goeds gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

De apps is alleen voor mail.
Als alle instellingen goed staan dan kan je nog een softreset proberen en de nieuwste Exchange download via Ovi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dan moet ik dat maar gaan proberen... hoe deed je ook al weer een soft reset?
Dankjewel voor de moeite trouwens!
Heineken schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:56:
De apps is alleen voor mail.
Als alle instellingen goed staan dan kan je nog een softreset proberen en de nieuwste Exchange download via Ovi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 19:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Bastiaan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:31:
Hee, en mijn update laat nog steeds op zich wachten... :(
Zo! Duurt even; heb je ook wat! Mijn update is beschikbaar en wordt nu binnengehaald.
Blijf het wel bijzonder vinden dat het niet allemaal tegelijk beschikbaar is, maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Thnx!

Ik blijf wel nog proberen houden met de Maps van Ovi.. hij vindt maar geen satellieten, terwijl Google Maps dat volgens mij wel lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Denthis schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:58:
[...]

dankje wel,
ik wacht nog ff tot ik thuis ben, ik heb er vandaag een hoop afspraken ingezet, en wil die niet kwijt raken.
Dus thuis eerst ff een backupje draaien en dan resetten :D!!!!
Nou de reset heeft niet gewerkt.
En door een software reset ben je ook een deel van je instellingen kwijt.
Ik heb al beide modussen geprobeerd (zakelijk en prive). Helpt ook niet.
Wat een gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb nu enkele weken deze gsm na jaren met de e51 te hebben rond gelopen.

Alles werkt zoals het hoort. Maar er zijn nog enkele apps die ik zoek, die volgens mij meerdere mensen kunnen gebruiken.
Bv:
- Een app dat de phone automatisch kan rebooten (zonder geluid) bv 's nachts. Dit om problemen te voorkomen van bv vast lopers.

- Een Wlan scanner. Om een overzicht te krijgen van SSID, Channel, Ontvangst sterkte, security soort...

- Putty voor smartphone Gevonden precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hanzer schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:24:
- Een Wlan scanner. Om een overzicht te krijgen van SSID, Channel, Ontvangst sterkte, security soort...
Dat heeft toch pas zin als airodump etc. naar Symbian geport zijn? Ik zou tenminste niet weten wat je er anders mee moet dan WEP netwerken kraken, want een gewone scan die de namen weergeeft en aangeeft of het beveiligd is of niet zit er standaard al op, die krijg je als je bij internet je verbinding op altijd vragen zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor mij heeft het toch wel zin. Jij denkt onmiddelijk aan kraken van WEP, maar dat is niet de bedoeling.
Ik kom op veel plaatsen waar ik wlan's installeer, tzou tof zijn moest ik zo snel al een idee kunnen krijgen van wat er al in de buurt actief is en op welk kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
nu ben ik al enige maanden in bezit van de e72, zojuist de firmware geupdate en een harde reset gedaan. het lukt mij nu niet meer om het lichtje wat om de navigatietoets heen schijnt uit te zetten als de telefoon niet gebruikt wordt. ik heb geprobeerd dit op te zoeken in dit topic omdat ik weet dat het al ergens vermeld is, maar krijg het niet meer terug gevonden helaas, is ondertussen wel erg lang topic geworden. maar tot slot kan ik nog melden dat ik uiterst tevreden ben over deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Sj44kie schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:43:
nu ben ik al enige maanden in bezit van de e72, zojuist de firmware geupdate en een harde reset gedaan. het lukt mij nu niet meer om het lichtje wat om de navigatietoets heen schijnt uit te zetten als de telefoon niet gebruikt wordt. ik heb geprobeerd dit op te zoeken in dit topic omdat ik weet dat het al ergens vermeld is, maar krijg het niet meer terug gevonden helaas, is ondertussen wel erg lang topic geworden. maar tot slot kan ik nog melden dat ik uiterst tevreden ben over deze telefoon!
contrast schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:29:
[...]

Menu > Bed. paneel > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Meldingsindicatoren > Stand-by comm. > Comm. lampje > UIT ;)
;)

Verwijderd

Klökske schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:44:
[...]

Iemand dit probleem al opgelost? Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Een update naar de nieuwe firmware helpt niet, bellen naar Nokia ook niet.
Ok, ik kan nu wel weer mijn email ophalen na een reset. De push-functie werkt echter niet. Hij verbreekt na iedere handmatige sync de verbinding. Iemand hier een oplossing voor?

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:04
Ik heb gister ook m'n E72 ontvangen. Heb er nu Skype op staan en de Hyves app.

Zijn er nog must haves qua applicaties? Heb gister direct uit de doos de updates gedraaid. Alles is dus up to date.

Is er nog een internetbrowser die jullie aanbevelen? Of is de standaard browser gewoon goed?

Verwijderd

Opera installeren, veel fijner.

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Must haves zijn volgens mij:
- Gravity (twitter, facebook ed)
- WhatsApp
- MrLock

• JaMaaT
Heineken schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:26:
Must haves zijn volgens mij:
- Gravity (twitter, facebook ed)
- WhatsApp
- MrLock
Ik twitter en facebook niet...

Wat doen de andere 2 apps?

Edit: WhatsApp is dus gewoon Pingen... Toch?

Mr. Lock... zie persoonlijk nog niet echt de meerwaarde tov de gewone toetsenbord vergrendeling.

Weet iemand of je kunt instellen dat wanneer aan de lader het toestel "lock-free" blijft? Makkelijk in de auto tijdens navigeren.

[ Voor 34% gewijzigd door JaMaaT op 09-09-2010 16:42 ]

Verwijderd

Wat een stelletje knurften bij Nokia. Problemen oplossen kunnen zij daar niet, verder schuiven kunnen zij echter super.IK WIL DE PUSH FUNCTIE TERUG!!! Zo, dat lucht niet op.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Shazam ;)
Opera Mini 4.x (5 zuigt op de E72 vind ik net als de Mobile versie).
Slick
Formule 1 2010
JoikuSpot
JbakTaskMan
Sports Tracker

Maarja of je het allemaal nodig vind....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

contrast schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:56:
[...]

Bedankt voor de linkjes, maar die heb ze beide een tijdje geleden al geprobeerd. Open signed werkt niet meer voor de patch en eCam is geen optie voor mij.

Ik heb al bijna heel Google afgezocht, maar niet echt veel goeds gevonden.
Je kunt beter zelf een certificaat regelen bij OPDA: ga naar OPDA: http://cer.opda.cn/en/ en registreer. Als ze nog om een telefoonnummer vragen, vul dan een getal van 11 cijfers in dat begint met 13 (geen idee waarom dat zo werkt). Na een paar dagen krijg je een developer certificaat en kun je je eigen programma's signen met SignSIS.

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 22:32
Ik weet niet of iemand het al heeft gemerkt of het al gepost is maar sinds de update hoef ik niet meer constant het certificaat te accepteren bij het ophalen van mail via de exchange! Heerlijk eindelijk!

Telefoon gaat inderdaad ook bij mij constant op toetsenblokkering maar dat is opzich wel fijn..

Vind de telefoon steeds fijner om mee te werken MAAR wie o wie heeft zijn agenda en taken al kunnen syncen met de servers van hotmail? Ik krijg namelijk steeds foutmeldingen..

[ Voor 22% gewijzigd door dieselb0y op 09-09-2010 19:30 ]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
Sinds de update wordt mijn mail niet altijd automatisch bijgewerkt. Wanneer ik de mail-app open wordt dan alsnog alles binnengehaald. Het gekke is dat het een aantal uren wel goed gaat, maar daarna wordt een halve dag niets meer binnengehaald :|
(2 imap accounts)

[ Voor 3% gewijzigd door hellboy123 op 09-09-2010 20:21 ]

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:58:
[...]

Je kunt beter zelf een certificaat regelen bij OPDA: ga naar OPDA: http://cer.opda.cn/en/ en registreer. Als ze nog om een telefoonnummer vragen, vul dan een getal van 11 cijfers in dat begint met 13 (geen idee waarom dat zo werkt). Na een paar dagen krijg je een developer certificaat en kun je je eigen programma's signen met SignSIS.
Dat is toevallig, heb dat vanmiddag gedaan!
Met een beetje moeite (me chinees is niet al te goed :9 ) is het met uiteindelijk gelukt. voelt er raar om een foto te maken zonder geluid, zit nog steeds te wachten tot ik het geluidje hoor, maar die is nu voorgoed weg :D

Toch bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klökske schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:20:
Wat een stelletje knurften bij Nokia. Problemen oplossen kunnen zij daar niet, verder schuiven kunnen zij echter super.IK WIL DE PUSH FUNCTIE TERUG!!! Zo, dat lucht niet op.
Denk toch dat het aan je instellingen ligt , de push functie doet het uitsteekbaar bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
contrast schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:26:
[...]

Dat is toevallig, heb dat vanmiddag gedaan!
Met een beetje moeite (me chinees is niet al te goed :9 ) is het met uiteindelijk gelukt. voelt er raar om een foto te maken zonder geluid, zit nog steeds te wachten tot ik het geluidje hoor, maar die is nu voorgoed weg :D

Toch bedankt voor het meedenken.
hm dat straks ook eens proberen, dat wil ik ook wel.
Kijken of dat wel wil werken op mijn gsm.
Die toetsenblokkering heb ik nog steeds niet werkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:24
Het is echt niet te geloven. Zelf NA de meest recente update functioneert een deel van de normale email client niet. Bij email accounts met een pop server (Planet, KPN) verschijnen verzonden en doorgestuurde berichten nog steeds niet in de "sent items" box op de telefoon. HTML werkt niet. De lay-out van de mails ziet er niet uit. De basis functies van deze email telefoon werken exht volstrekt onvoldoende. Ik switch nu definitief naar mijn HTC Desire. Gewoon, omdat het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roost schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:35:
Het is echt niet te geloven. Zelf NA de meest recente update functioneert een deel van de normale email client niet. Bij email accounts met een pop server (Planet, KPN) verschijnen verzonden en doorgestuurde berichten nog steeds niet in de "sent items" box op de telefoon. HTML werkt niet. De lay-out van de mails ziet er niet uit. De basis functies van deze email telefoon werken exht volstrekt onvoldoende. Ik switch nu definitief naar mijn HTC Desire. Gewoon, omdat het werkt...
Ook een reset gedaan? Andere mail progje geprobeerd?

Ik kan niet oordelen over je sent items probleem maar HTML werkt wel degelijk op de E72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Is er een applicatie zodat je meer snelkoppelingen op je Homescreen kwijt kunt?

Vind het er nu eigenlijk te weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:16:
[...]

Ook een reset gedaan? Andere mail progje geprobeerd?

Ik kan niet oordelen over je sent items probleem maar HTML werkt wel degelijk op de E72
Ja reset gedaan. Het probleem van de beantwoorde en geforwarde berichten die via de bestaande email client en een pop server verstuurd worden en niet in de "sent items" box op de telefoon terechtkomen bestaat al langer. Sindsdien gebruik ik Emoze. Maar je zou toch verwachten dat het met de laatste fw update goed zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Ok thnx, net even gedownload. Je krijgt dan een aparte laag over je huidige.

Je hebt dan helaas niet gewoon op de standaard homescreen mogelijkheid tot uitbreiden van snelkoppelingen.

Dus als iemand nog een tip heeft voor deze software (als het bestaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
he dat office gedoe (pfdf) op je gsm moet je activeren. Moet je hiervoor betalen? of kun je dit gerust activeren?

Hoe bevalt jullie internet op de mobiel?
ik wil het miss ook gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Contrast zou je mij kunnen helpen met dat signen? het wil bij mij niet echt lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Denthis schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:05:
he dat office gedoe (pfdf) op je gsm moet je activeren. Moet je hiervoor betalen? of kun je dit gerust activeren?

Hoe bevalt jullie internet op de mobiel?
ik wil het miss ook gaan aanschaffen.
Volgens mij kun je hem gerust activeren, let wel op dat je waarschijnlijk op internet moet voor de activatie, en als je geen internet hebt gaat dat veel geld kosten.

Voor de rest bevalt internet erg goed, zou niet zonder kunnen.
Denthis schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:57:
Contrast zou je mij kunnen helpen met dat signen? het wil bij mij niet echt lukken
Laat me weten hoe ver je bent, dan help ik je verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:05:
Quickoffice moet je activeren, de pdf viewer werkt zo. Ik heb dat met een fake email adres gedaan en dat lukte gewoon. Gaat inderdaad via internet maar dat kun je ook via WiFi doen.

• Denthis
contrast schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:44:
[...]

Volgens mij kun je hem gerust activeren, let wel op dat je waarschijnlijk op internet moet voor de activatie, en als je geen internet hebt gaat dat veel geld kosten.

Voor de rest bevalt internet erg goed, zou niet zonder kunnen.

[...]

Laat me weten hoe ver je bent, dan help ik je verder ;)
Oke dankje.
Eens activeren (mijn vriendin doet met haar gsm veel emailen enzo, en die moest dat activeren daarom mijn vraag).

Hoe ver ik ben haha.
Ik heb die 2 bestandjes gedownload van die chinese site.
Maar dat eerste bestandje kan ik wel openen, komt ff een zwart schermpje maar das ook meteen weer weg.
Dus kan ik geen key en sign bestandje aanmaken of invoeren.
Verder dan dat kom ik niet.

• S87
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-12-2024

S87

sinds de nieuwe software update van augustus is de digitale tijd op de onderste balk kleiner en minder goed leesbaar vind ik, is dat eigenlijk aan te passen?

• contrast
  • Niet online
Denthis schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 07:59:
[...]

Oke dankje.
Eens activeren (mijn vriendin doet met haar gsm veel emailen enzo, en die moest dat activeren daarom mijn vraag).

Hoe ver ik ben haha.
Ik heb die 2 bestandjes gedownload van die chinese site.
Maar dat eerste bestandje kan ik wel openen, komt ff een zwart schermpje maar das ook meteen weer weg.
Dus kan ik geen key en sign bestandje aanmaken of invoeren.
Verder dan dat kom ik niet.
Oke, dan ben er er al bijna :)
Download dan het volgende .zip bestandje met 2 files erin.

1. Open de SignTool.exe
2. Bij het eerste vakje open je de signsis.exe (zit ook bij het zip bestandje)
3. Bij het 2e vakje open je de .sis file, die je dus moet signen. ik heb deze gebruikt voor het camera geluidje.
4. Bij het 3e vakje moet je de .cer file gebruiken en bij het 4e vakje de .key.
5. Bij het 5e vakje geef je de output naam aan.
6. Daarna installeer je de output file op je mobiel, en als alles goed is gegaan dan hoor je het geluidje van de camera niet meer.

Het is wel op eigen risico ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
contrast schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:48:
[...]

Oke, dan ben er er al bijna :)
Download dan het volgende .zip bestandje met 2 files erin.

1. Open de SignTool.exe
2. Bij het eerste vakje open je de signsis.exe (zit ook bij het zip bestandje)
3. Bij het 2e vakje open je de .sis file, die je dus moet signen. ik heb deze gebruikt voor het camera geluidje.
4. Bij het 3e vakje moet je de .cer file gebruiken en bij het 4e vakje de .key.
5. Bij het 5e vakje geef je de output naam aan.
6. Daarna installeer je de output file op je mobiel, en als alles goed is gegaan dan hoor je het geluidje van de camera niet meer.

Het is wel op eigen risico ;)
Ik heb het gedaan, alleen nu nog op mijn gsm zien te krijgen.
(ik zit op mijn werk)

Dankje wel voor de uitleg, eerste keer dat ik iets doe signen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het camera filetje werkt heel goed , eindelijk een werkende oplossing.

Bedankt voor de uitleg over het signen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Denthis schreef op zondag 12 september 2010 @ 09:11:
[...]

(ik zit op mijn werk)

Is het mogelijk om een bestandje van je hotmail op je mobiel op te slaan?
Ik kan alleen maar openen kiezen, en dan krijg ik wat wazige tekens te zien op mijn gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Denthis schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:29:
[...]

Is het mogelijk om een bestandje van je hotmail op je mobiel op te slaan?
Ik kan alleen maar openen kiezen, en dan krijg ik wat wazige tekens te zien op mijn gsm.
Als je naar mobile.live.com gaat, kun je daar in je mail attachments downloaden. Werkt hier prima. Vanuit mijn telefoon (WLM) werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Het programma om je camera stil te krijgen werkte bij mij alleen door hem via Ovi Suite te installeren. Direct vanaf het web wilde hij niet en gaf idd rare tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Grooveman11 schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:26:
[...]

Als je naar mobile.live.com gaat, kun je daar in je mail attachments downloaden. Werkt hier prima. Vanuit mijn telefoon (WLM) werkt het niet.
dat lukt mij zo ook niet, ik kan nergens kiezen om het bestand op te slaan, hij doet het automatisch openen.
Moet ik maar wachten totdat ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Is het tegenwoordig nog steeds lastig om applicaties te signen.
Want na ruim 2 jaar wil ik weer terug naar Symbian.
Ik weet dat je vroeger naar een chinese site moest en je IMei invullen etc.
Hoe werkt dit nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

gram501 schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:19:
Hoe werkt dit nu?
Die site is er nog steeds, maar is inmiddels ook in het Engels vertaald: http://cer.opda.cn/en/
Ik vind het persoonlijk best handig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Denthis schreef op zondag 12 september 2010 @ 09:11:
[...]

(ik zit op mijn werk)

Geen dank, voor mij was dit ook de eerste keer :D
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:28:
Het camera filetje werkt heel goed , eindelijk een werkende oplossing.

Bedankt voor de uitleg over het signen....
Goed om te horen dat het werkt.
Heineken schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:41:
Het programma om je camera stil te krijgen werkte bij mij alleen door hem via Ovi Suite te installeren. Direct vanaf het web wilde hij niet en gaf idd rare tekens.
Het beste is ook om hem via Ovi Suite te installeren.
gram501 schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:19:
Hoe werkt dit nu?
Bekijk eerst de site die wordt genoemd hier boven mij, en voor de stappen; Zie mijn uitleg.

[ Voor 3% gewijzigd door contrast op 12-09-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
bluemind schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:50:
@Magneto II wat bedoel je met eeen rma-tje. Whatsapp was bij mij wel bekend. whatsapp en pingchat doen precies het zelfde. Alleen pingchat is gratis en werkt beter als whatsapp, wordt door meer personen gebruikt.
Alleen pingchat heeft geen symbian variant... helaas...

?!? rma ?!?
Je geeft zelf aan dat pingchat geen symbian variant heeft, waarom vraag je dan of die er is? :S

Maar wat je zegt klopt niet, want er is al een hele tijd een applicatie voor symbian die pingchat ondersteund, kom even niet op de naam, maar het is zo'n applicatie als Nimbuzz, zoek even in het N97 topic, daar werd het ooit een keer besproken.

RMA had je met behulp van google natuurlijk ook wel zelf kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Phoolie schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:45:
[...]
Je geeft zelf aan dat pingchat geen symbian variant heeft, waarom vraag je dan of die er is? :S

Maar wat je zegt klopt niet, want er is al een hele tijd een applicatie voor symbian die pingchat ondersteund, kom even niet op de naam, maar het is zo'n applicatie als Nimbuzz, zoek even in het N97 topic, daar werd het ooit een keer besproken.

RMA had je met behulp van google natuurlijk ook wel zelf kunnen vinden.
Dat is Palringo, maar echt lekker vind ik het niet werken.
contrast schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:34:
[...]
Het beste is ook om hem via Ovi Suite te installeren.
Normaal is dat niet nodig en ook omslachtiger. Aangezien Ovi Suite een traag programma is welke regelmatig vast loopt, gebruik ik het liever niet

[ Voor 23% gewijzigd door Heineken op 13-09-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
@Heineken, ik heb op de site van palringo gekeken voor ondersteunende IM's maar pingchat staat daar niet onder. Weet je zeker dat je met palringo message's kan krijgen van pingchat protocol/gebruikers.

@Phoolie.... had ik allang uitgezocht en ook via google.....tnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Het werkt ook bij mij nu.
had eerst het instal bestandje op de geheugenkaart gezet en zo geinstalleerd maar dat werkte niet.

Vanmorgen via pc suite geinstalleerd en mijn geluid is weg :D.
Dankje wel voor de hulp.

Nu nog eens gaan uitzoeken of het wel nodig is voor mij internet op mijn mobiel.
Ik heb op mijn werk pc met internet en thuis ook dusja lastig lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Heineken schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:49:
Normaal is dat niet nodig en ook omslachtiger. Aangezien Ovi Suite een traag programma is welke regelmatig vast loopt, gebruik ik het liever niet
Bij mij werkt Ovi Suite erg snel. Heb ook nog nooit meegemaakt dat hij vastloopt.. ;)
Denthis schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:11:
Nu nog eens gaan uitzoeken of het wel nodig is voor mij internet op mijn mobiel.
Ik heb op mijn werk pc met internet en thuis ook dusja lastig lastig
En als je op plaatsen komt waar geen internet is?
Ik vind het persoonlijk erg handig als je even snel een mail wilt checken of iets wilt opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 08:09
Ik zoek een nieuwe werktelefoon. Omdat een BB bold 9700 een specifiek abo nodig heeft, en dat niet mogelij i sop mijn werk vodafone abonnement, gaat mijn voorkeur uit naar deze e72.

Echter wordt ik een beetje afgeschrikt door alle negatieve reviews. Er wordt veel gesproken over het achterhaalde OS.

Hoe tevreden zijn jullie? Ik moet er toch weer 3 jaar mee bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik ben er erg tevreden mee. Laatste firmware erop en een beetje stoeien met instellingen (ik wil geen Nokia Messaging gebruiken dus moest alles zelf instellen (4 email accounts), als je elke keer als hij tijdens het instellen om een verbinding vraagt op Cancel of Weiger of zo drukt gaat dat prima.
Uitstekende hardware, software is niet zo gelikt als de huidige touchscreen telefoons maar werkt goed. Gratis navigatie, fijn toetsenbord, email, internet, camera, wat wil je nog meer (ja, ja, kom maar op :-) )
Al die social media nonsens is overigens ook gewoon beschikbaar voor deze telefoon. Ik heb er na 4 maanden nog geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
Mijn moeder heeft sinds afgelopen woensdag de nokia E72. Nu knippert bij haar de hele tijd het envellopje. Mijn moeder irriteert zich hier dood aan. Nu is mijn vraag: hoe haal ik dat weg?

Ps: ik heb gekeken of ze een ongelezen bericht heeft. Heb bepaalde instellingen al veranderd. Normaal ben ik hier wel handig in. Maar nu weet ik het echt niet meer. Please wie kan me helpen? (ben 3 dagen druk geweest voor mijn moeders E72 :( )

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

bluemind schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:06:
@Heineken, ik heb op de site van palringo gekeken voor ondersteunende IM's maar pingchat staat daar niet onder. Weet je zeker dat je met palringo message's kan krijgen van pingchat protocol/gebruikers.
Zeker weet ik dat niet, maar het werd eerder genoemd in dit topic. Wellicht is het andere vorm van Ping, zag iets over Samsung staan.
pinokkia schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:51:
Mijn moeder heeft sinds afgelopen woensdag de nokia E72. Nu knippert bij haar de hele tijd het envellopje. Mijn moeder irriteert zich hier dood aan. Nu is mijn vraag: hoe haal ik dat weg?
Is al heeeel vaak langs gekomen, maar vooruit:

Ga naar berichten -> opties -> SIM-berichten -> en dan de berichten openen/verplaatsen/verwijderen.
Lumics schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:41:Hoe tevreden zijn jullie? Ik moet er toch weer 3 jaar mee bellen!
In mijn ogen is het de beste non-touch telefoon die er op de markt is. Alles wat je zou willen kan er mee, soms is het alleen een beetje een gepruts om voor elkaar te krijgen. Ook is de layout niet zo gelikt als Android/iPhone en zijn de fun-apps niet echt aanwezig, maar dat maakt mij weinig uit. Ik zou niet anders meer willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 03:09
Heineken schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:18:

Is al heeeel vaak langs gekomen, maar vooruit:

Ga naar berichten -> opties -> SIM-berichten -> en dan de berichten openen/verplaatsen/verwijderen..
|:( 8)7 Dat ik daar niet aan gedacht heb. Ze heeft heel veel simberichten. Ik zelf plaats ze altijd op geheugen van het toestel zelf. Bedankt.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste E72 gebruikers,

Ik heb sinds kort een E72, hiervoor had ik een E71.

Ik heb het probleem dat mijn mail niet direct binnenkort op mijn E72. Dit kwam bij mijn E71 wel zo goed als meteen binnen. Het gaat hier om een IMAP email adres.

Weet iemand hoe ik dit wel lekker werkend krijgt, of is dit tot op heden nog niet oplosbaar?

Alvast bedankt,
Cees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij de E51 en E71 mail verwijderd uit een IMAP mailbox krijg je de keus om de mail alleen van het toestel te verwijderen of ook van de server. Handig als je toestelgeheugen volloopt. Weet iemand hoe dat hij de E72 werkt? Het lijkt er op dat die de mail dan ook meteen uit je IMAP mailbox gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat een filmpje maken op de hoogste resolutie op de geheugenkaart niet goed gaat: beeld blijft hangen. Dit komt waarschijnlijk omdat hij het bestand niet snel genoeg naar de kaart kan wegschrijven. Normale resolutie of wegschrijven naar het telefoongeheugen lukt wel.
Heeft iemand nog een gouden tip om wel op hoge resolutie naar de geheugenkaart te kunnen filmen?

Terzijde:
Het geluid van de filmpjes is wel goed overigens. Ik was afgelopen weekend op Appelpop. Heb een paar stukjes gefilmd, met haperend beeld dus, maar het geluid is picobello. Beter dan wat ik bij andere filmpjes van Appelpop op Youtube zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:30:
Heeft iemand nog een gouden tip om wel op hoge resolutie naar de geheugenkaart te kunnen filmen?
Snellere geheugenkaart kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK en heb je ook een advies, ik weet er te weinig van.
Kan ik dan gewoon alles (de hele directory-tree) van mijn oude geheugenkaart naar de nieuwe kopiëren (met name de kaarten voor de navigatie?

Hoe moet de geheugenkaart geformatteerd worden? FAT, FAT32 of NTFS?
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:02:
[...]

Snellere geheugenkaart kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
He dat whatapps werkt best fijn ook met mensen die een BB hebben.

Is er ook een variant voor op WM te installeren?
Of iets wat er mee kan communiceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:29:
OK en heb je ook een advies, ik weet er te weinig van.
Kan ik dan gewoon alles (de hele directory-tree) van mijn oude geheugenkaart naar de nieuwe kopiëren (met name de kaarten voor de navigatie?

Hoe moet de geheugenkaart geformatteerd worden? FAT, FAT32 of NTFS?

[...]
Je kaart moet FAT32 geformateerd zijn , NTSF werkt niet.
Geheugen kaartjes zijn er in verschillende Class aanduidingen , b.v Class 2 , Class 4 , Class 6 en Class 8.

Hoe hoger de Class , hoe sneller en van de kaart gelezen kan worden en naar toe geschreven kan worden.
Als je dus een 16GB kaart heb maar met Class 2 dan zou het goed kunnen kloppen wat je beschrijft , Heb je de zelfde in Class 8 dan zul je een stuk minder problemen hebben
En als laatste , Ja je kan alles gewoon kopieren naar je nieuwe kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:11:
Het werkt ook bij mij nu.
had eerst het instal bestandje op de geheugenkaart gezet en zo geinstalleerd maar dat werkte niet.
Vreemd, dat werkte bij mij wel (nadat ik het gesigned had natuurlijk). Zo installeer ik eigenlijk alle software op Symbian.

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

om nog even terug te komen op de mensen die met hun blackberry, en misschien ook iphone (en sinds kort zelfs android!) vriendjes willen 'pingen', er is al een tijdje een mooi programma uit wat op al deze platformen te installeren is (een gratis probeer-beta voor Symbian), een zware aanrader voor een ieder met een internetbundel,
www.whatsapp.com

een uitkomst om zonder sms bundels de maand door te komen!

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn splinternieuwe E72 ontvangen, maar ik heb volgens mij een probleempje. Ik kan me herinneren van een Nokia E71 dat de middelste toets in je D-pad een selectie toets was. Dus indrukken is "bevestigen/ok".

Bij mijn e72 werkt dit niet en moet ik op de linkerselectietoets drukken op "opties" en vervolgens kiezen voor "selecteren". Ik weet bijna zeker dat de middelste knop op de E72 zou moeten werken. Hardwarematig foutje of klopt het dat deze het niet meer doet?

[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 15-09-2010 08:08 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:03:
Ik heb gisteren mijn splinternieuwe E72 ontvangen, maar ik heb volgens mij een probleempje. Ik kan me herinneren van een Nokia E71 dat de middelste toets in je D-pad een selectie toets was. Dus indrukken is "bevestigen/ok".

Bij mijn e72 werkt dit niet en moet ik op de linkerselectietoets drukken op "opties" en vervolgens kiezen voor "selecteren". Ik weet bijna zeker dat de middelste knop op de E72 zou moeten werken. Hardwarematig foutje of klopt het dat deze het niet meer doet?
Nee dat klopt niet , het is inderdaad het zelfde als de E71 , indrukken zou bevestigen/ok moet zijn , bij mij wel tenminste

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:14:
[...]

Nee dat klopt niet , het is inderdaad het zelfde als de E71 , indrukken zou bevestigen/ok moet zijn , bij mij wel tenminste
Ok, bedankt, dan moet hij terug. Heb al geupdate en een hard reset gedaan, maar het probleem blijft. Ik kom er nu ook achter dat als ik heel hard druk dat hij het dan wel af en toe doet.

Verwijderd

Misschien dat ze hem bij een Nokia Service Point direct kunnen repareren , waarschijnlijk is alleen het toetsenbordje defect....als het kan dan scheelt het weer een paar weken wachten.

Als je er al gegevens in hebt staan vergeet dan niet eerst een back-up te maken

• Denthis
ik kreeg net weer een update melding.
207mb. En nu werkt de telefoonblokkering wel altijd :) ikke is blij.

Niemand een oplossing voor een soort programma als whatsapp voor op Windows mobile?

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:29:
Misschien dat ze hem bij een Nokia Service Point direct kunnen repareren , waarschijnlijk is alleen het toetsenbordje defect....als het kan dan scheelt het weer een paar weken wachten.

Als je er al gegevens in hebt staan vergeet dan niet eerst een back-up te maken
Thnx, maar de winkel heeft hem direct omgeruild _/-\o_

Ik heb nu een heerlijk werkende E72. Hopelijk meer geluk met deze. Zo blij met het toetsenbord, ik kom van een Motorola Milestone af en op dit toetsenbord kun je gewoon bijna blindelings typen.
Denthis schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:58:
ik kreeg net weer een update melding.
207mb. En nu werkt de telefoonblokkering wel altijd :) ikke is blij.

Niemand een oplossing voor een soort programma als whatsapp voor op Windows mobile?
Heb je het wel over de E72? De Nokiasite geeft aan dat 051.018 de laatste versie is.

[ Voor 23% gewijzigd door BillSpaarbank op 15-09-2010 14:18 ]

• Denthis
BillSpaarbank schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:13:
[...]

Thnx, maar de winkel heeft hem direct omgeruild _/-\o_

Ik heb nu een heerlijk werkende E72. Hopelijk meer geluk met deze. Zo blij met het toetsenbord, ik kom van een Motorola Milestone af en op dit toetsenbord kun je gewoon bijna blindelings typen.

[...]

Heb je het wel over de E72? De Nokiasite geeft aan dat 051.018 de laatste versie is.
ja duh.

laats kwam die update uit, kreeg k ook zon melding op mijn gsm.
En vandaag kreeg ik er weer 1. En nu staat die ook op 051.018 (hiervoor weet ik niet). en werkt alles het zelfde als bij andere mensen.

Internet is aangevraagd, nu wachten totdat ik het geactiveerd word!!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Denthis schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:54:
[...]

ja duh.

laats kwam die update uit, kreeg k ook zon melding op mijn gsm.
En vandaag kreeg ik er weer 1. En nu staat die ook op 051.018 (hiervoor weet ik niet). en werkt alles het zelfde als bij andere mensen.

Internet is aangevraagd, nu wachten totdat ik het geactiveerd word!!
Ik verbaasde me alleen over die 207 MB ;) Bij mij was het 12 MB.

• hellboy123
BillSpaarbank schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:22:
[...]

Ik verbaasde me alleen over die 207 MB ;) Bij mij was het 12 MB.
Ik had ook via de telefoon geupdate, was ook maar 12MB, maar dat werkte echt totaal niet goed. Hierna via de pc de update binnengehaald, de volle 207mb, en opnieuw geinstalleerd en sindsdien werkt het toestel weer geweldig.

Verwijderd

Hola,

Ik had mail exchange op mijn E72. Nadat ik de nieuwste firmware wilde dowloaden was mijn E72 ''dood''. Bij een servicepoint mijn E72 laten resetten. Nu heb ik geen email geinstalleerd, en hier komt ie:
als ik een nwe mailbox wil instellen en wel mail for exchange dan geeft ie aan: ''maximum aantal mailboxen gedefinieerd. Verwijder een bestaande mailbox en probeer het opnieuw.''
Hoe krijg ik het voor elkaar om alsnog mail for exchange te installeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:31:
Hola,

Ik had mail exchange op mijn E72. Nadat ik de nieuwste firmware wilde dowloaden was mijn E72 ''dood''. Bij een servicepoint mijn E72 laten resetten. Nu heb ik geen email geinstalleerd, en hier komt ie:
als ik een nwe mailbox wil instellen en wel mail for exchange dan geeft ie aan: ''maximum aantal mailboxen gedefinieerd. Verwijder een bestaande mailbox en probeer het opnieuw.''
Hoe krijg ik het voor elkaar om alsnog mail for exchange te installeren?
Probeer even te resetten , soft reset zou voldoende moeten zijn...

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Zijn er significante verbeteringen merkbaar? Bij mijn E71 wilde ik telkens de nieuwste update hebben, in de hoop dat bugs waren opgelost. Nu looopt mijn E72 lekker dus is niet noodzakelijk. Wanneer het echt een toegevoegde waarde biedt, update ik hem zeker :)

Verwijderd

Grooveman11 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:33:
Zijn er significante verbeteringen merkbaar? Bij mijn E71 wilde ik telkens de nieuwste update hebben, in de hoop dat bugs waren opgelost. Nu looopt mijn E72 lekker dus is niet noodzakelijk. Wanneer het echt een toegevoegde waarde biedt, update ik hem zeker :)
MIjn E72 lijkt sneller in het verwerken van opdrachten zoals het menu ingaan , gallerij openen e.d
Het klokje is wat kleiner geworden , ook die helemaal onderin staat maar verder heb ik niet echt dingen gevonden tot nu toe.

Die van mij werkte trouwens ook perfect en dat doet ie na de FW update nog steeds;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 10:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:14:
[...]

Je kaart moet FAT32 geformateerd zijn , NTSF werkt niet.
Geheugen kaartjes zijn er in verschillende Class aanduidingen , b.v Class 2 , Class 4 , Class 6 en Class 8.

Hoe hoger de Class , hoe sneller en van de kaart gelezen kan worden en naar toe geschreven kan worden.
Als je dus een 16GB kaart heb maar met Class 2 dan zou het goed kunnen kloppen wat je beschrijft , Heb je de zelfde in Class 8 dan zul je een stuk minder problemen hebben
En als laatste , Ja je kan alles gewoon kopieren naar je nieuwe kaart
Dank. Ik heb het kaartje in een USB lezer gestopt. Is inderdaad FAT32. Bovendien lijkt het kaartje, wat standaard meegeleverd wordt met de telefoon, Class 4, zou dus redelijk snel moeten zijn.
Ik heb vervolgens alles gekopieerd op mijn harde schijf (lukte op 2 bestandjes na: autorun wilde die niet kopiëren, maar na reseten van het archive bit wel, ik weet niet of het dan problemen geef als hem terug kopieer naar de telefoon).
Toen heb ik eerst het kaartje gedefragmenteerd. Dat duurde vreselijk lang. Weer geprobeerd met hoge resolutie video opnemen op kaartje en nu lijkt het goed te gaan. Voorlopig heb ik hem dus nog niet opnieuw geformateerd.

Wordt wellicht nog vervolgd.

• edwardmila
  • Laatst online: 13-09 17:18
fewips schreef op woensdag 15 september 2010 @ 04:53:
om nog even terug te komen op de mensen die met hun blackberry, en misschien ook iphone (en sinds kort zelfs android!) vriendjes willen 'pingen', er is al een tijdje een mooi programma uit wat op al deze platformen te installeren is (een gratis probeer-beta voor Symbian), een zware aanrader voor een ieder met een internetbundel,
www.whatsapp.com

een uitkomst om zonder sms bundels de maand door te komen!
Ik ben maar een leek...maar wat is het verschil tussen bv msn en Whatsapp?
Ik bedoel...ik heb nu msn...waarom is Whatsapp beter of is dat niet te vergelijken?

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

edwardmila schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:21:
[...]

Ik ben maar een leek...maar wat is het verschil tussen bv msn en Whatsapp?
Ik bedoel...ik heb nu msn...waarom is Whatsapp beter of is dat niet te vergelijken?
MSN moet constant aan staan en kost hierdoor meer stroom. Ook moet je controleren of je een bericht hebt.

Bij WhatsApp krijg je een smsmelding als er een berichtje binnen komt.

• edwardmila
  • Laatst online: 13-09 17:18
Heineken schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:08:
[...]

MSN moet constant aan staan en kost hierdoor meer stroom. Ook moet je controleren of je een bericht hebt.

Bij WhatsApp krijg je een smsmelding als er een berichtje binnen komt.
ja oke, maar dat sms berichtje moet ik ook betalen...

• Graavaa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:25
edwardmila schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:31:
[...]

ja oke, maar dat sms berichtje moet ik ook betalen...
Dat is dus het fijne van WhatsApp.
Het is een soort smsen, maar dan gratis (als je onbeperkt internet hebt)

Als je een berichtje binnenkrijg, krijg je hetzelfde toontje als een sms, en staat er op je hoofdscherm dat je een nieuw bericht hebt.
Eigenlijk hetzelfde als smsen dus

[ Voor 22% gewijzigd door Graavaa op 16-09-2010 19:08 ]

Verwijderd

Nope, still not working. Ik krijg weer dezelfde melding........

Iemand anders een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:28
Wannegekzeg! schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:07:
[...]

Dat is dus het fijne van WhatsApp.
Het is een soort smsen, maar dan gratis (als je onbeperkt internet hebt)
Voor WhatsApp moet je na 90 dagen free trial $2/maand betalen. Het is dus niet gratis.
Of het duur of goedkoop is mag ieder voor zichzelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ReconE schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:25:
[...]

Voor WhatsApp moet je na 90 dagen free trial $2/maand betalen. Het is dus niet gratis.
de mijne is een jaar geldig. als je een update krijgt en dan opnieuw installeerd heb je weer een jaar geldig.
En binnen dat jaar zal er zeker wel weer een update uitkomen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik krijg hotmail niet ingesteld op mijn gsm.
Ik voer mijn adres en pw in via de wizard, en dan klik ik op oke. als ik dan terug ga moet ik het weer instellen het lijkt wel of die het niet opslaat.

En als ik internet op wil maakt hij telkens verbinding, kan deze verbinding niet aanblijven staan? is toch ook nodig om mails binnen te halen lijkt mij?
(ben een leek met dit internet gebeuren is mijn eerste keer :P)

Ik zie nu wel dat ik continue een kpn mms verbinding heb aanstaan? weet niet wat dit inhoud.

[ Voor 35% gewijzigd door Denthis op 17-09-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 18:18

KabalA!

[ No-Life ]

[...]

Please download the latest version of WhatsApp Messenger below and enjoy our service free for 90 days. During, or after free trial period you can purchase service for $1.99 USD/year.

Dat scheelt dus nogal wat met wat jij zegt, en in mijn beleving is dat goedkoop ;)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik vind het nog wel gek dat iPhone-gebruikers een eenmalig betalen en Nokia-mensen per jaar mogen betalen. Maar wat mij betreft is WhatsApp z'n geld meer dan waard. Ik ga volgende maand het bedragje betalen om er nog een jaar van te mogen genieten.

• Graavaa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:25
[...]

Dat klopt, ik bedoelde ook de kosten voor het sturen van een smsje.
Maar die van mij is zelfs nog geldig tot 13-10-2012

• Werewolf336
  • Laatst online: 24-08-2020
Na het gebruik van mikn hoofdtelefoon gaat het icoontje niet weg uit mijn scherm als ik de hoofdtelefoon zelf eruit haal.
Ook na uit- en aanzetten blijft het icoontje daar en heb ik dus geen geluid over mijn speaker.
In de menu's heb ik zo snel niet kunnen vinden hoe ik dit weg krijg.
Iemand een idee?

• hellboy123
Werewolf336 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 09:50:
Na het gebruik van mikn hoofdtelefoon gaat het icoontje niet weg uit mijn scherm als ik de hoofdtelefoon zelf eruit haal.
Ook na uit- en aanzetten blijft het icoontje daar en heb ik dus geen geluid over mijn speaker.
In de menu's heb ik zo snel niet kunnen vinden hoe ik dit weg krijg.
Iemand een idee?
de koptelefoon nog een keer aansluiten en weer loshalen? Wilt wel eens helpen dit een paar keer te herhalen :)
Pagina: 1 ... 39 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.