Is het iemand gelukt om het geluidje van de camera uit te krijgen?
Zo ja? Hoe?
Zo ja? Hoe?
Verwijderd
Schijnt verplicht te zijn dat ie geluid maakt, zodat je niet stiekem foto's kunt maken. Dus helaas, want ik irriteer me er ook aan.contrast schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:58:
Is het iemand gelukt om het geluidje van de camera uit te krijgen?
Zo ja? Hoe?
In sommige landen moet dat inderdaad volgens de wet, om ongewenste foto's te voorkomen. In Nederland is dat bij mijn weten niet zo.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:20:
[...]
Schijnt verplicht te zijn dat ie geluid maakt, zodat je niet stiekem foto's kunt maken. Dus helaas, want ik irriteer me er ook aan.
Voor zover ik weet is 031.024 een Vodafone firmware release.Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:24:
Hmmm ... ik heb firmware versie 031.024.
Middels OTA kan ik niet upgraden naar 051.018
"Geen updates beschikbaar" is de melding.
Het betreft een unbranded telefoon.
Iemand hetzelfde probleem?
NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's
Verwijderd
Modi > Toep.snelkoppelingenBlack-Death schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:59:
Is het eigenlijk mogelijk die 6 snelkoppelingen aan de bovenkant van het scherm te wijzigen?
Gmail e-mail via Exchange is niet stabiel en niet aan te raden om te gebruiken. De kalender zou wel goed moeten werken. Hier werkt het op meerdere toestellen stabiel, ik sync de kalender en contactpersonen. Mijn instellingen:Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:08:
Vraagje:
Ik ben al een tijdje aan het stoeien met het instellen van m'n Gmail account zodat deze mijn mail en agenda Synchroniseerd! maar het wil echt niet lukken!!
Als ik bij mail for exchange mijn gmail acount invoer dan gaat dit allemaal goed (althans zo lijkt het, wellicht doe ik iets fout!) maar vervolgens komt er wel mail binnen, open ik deze zijn ze 0kb en staat er dus geen tekst in!
Ook de agenda wordt niet gesynchroniseerd... lastig dus!
Kan iemand me hier bij helpen? en mij exact vertellen hoe ik alles moet instellen zodat het werkt!
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Heineken op 08-09-2010 13:16 ]
Verwijderd
Heineken schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:15:
[...]
Modi > Toep.snelkoppelingen
[...]
Gmail e-mail via Exchange is niet stabiel en niet aan te raden om te gebruiken. De kalender zou wel goed moeten werken. Hier werkt het op meerdere toestellen stabiel, ik sync de kalender en contactpersonen. Mijn instellingen:
Gebruikersnaam: gebruikersnaam@domein.com
Servernaam: m.google.com
Domein: m.google.com
Beveiligde verbinding: ja
Poortnummer: 443
Ben overigens groot fan van de Gmail-app voor Symbian, maar blijk een van de weinige te zijn.
Bedankt voor de linkjes, maar die heb ze beide een tijdje geleden al geprobeerd. Open signed werkt niet meer voor de patch en eCam is geen optie voor mij.Heineken schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:30:
[...]
In sommige landen moet dat inderdaad volgens de wet, om ongewenste foto's te voorkomen. In Nederland is dat bij mijn weten niet zo.
Er zijn echter wel twee opties om te fotograferen zonder geluid. Zie de volgende links:
http://thehandheldblog.co...mera-sound-on-your-nokia/ en http://www.symbian-freeware.com/download-ccam.html
Verwijderd
Heineken schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:56:
De apps is alleen voor mail.
Als alle instellingen goed staan dan kan je nog een softreset proberen en de nieuwste Exchange download via Ovi.
Zo! Duurt even; heb je ook wat! Mijn update is beschikbaar en wordt nu binnengehaald.Bastiaan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:31:
Hee, en mijn update laat nog steeds op zich wachten...
Thnx!
Nou de reset heeft niet gewerkt.Denthis schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:58:
[...]
dankje wel,
ik wacht nog ff tot ik thuis ben, ik heb er vandaag een hoop afspraken ingezet, en wil die niet kwijt raken.
Dus thuis eerst ff een backupje draaien en dan resetten :D!!!!
Verwijderd
Dat heeft toch pas zin als airodump etc. naar Symbian geport zijn? Ik zou tenminste niet weten wat je er anders mee moet dan WEP netwerken kraken, want een gewone scan die de namen weergeeft en aangeeft of het beveiligd is of niet zit er standaard al op, die krijg je als je bij internet je verbinding op altijd vragen zet.hanzer schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:24:
- Een Wlan scanner. Om een overzicht te krijgen van SSID, Channel, Ontvangst sterkte, security soort...
Sj44kie schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:43:
nu ben ik al enige maanden in bezit van de e72, zojuist de firmware geupdate en een harde reset gedaan. het lukt mij nu niet meer om het lichtje wat om de navigatietoets heen schijnt uit te zetten als de telefoon niet gebruikt wordt. ik heb geprobeerd dit op te zoeken in dit topic omdat ik weet dat het al ergens vermeld is, maar krijg het niet meer terug gevonden helaas, is ondertussen wel erg lang topic geworden. maar tot slot kan ik nog melden dat ik uiterst tevreden ben over deze telefoon!
contrast schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:29:
[...]
Menu > Bed. paneel > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Meldingsindicatoren > Stand-by comm. > Comm. lampje > UIT
Verwijderd
Ok, ik kan nu wel weer mijn email ophalen na een reset. De push-functie werkt echter niet. Hij verbreekt na iedere handmatige sync de verbinding. Iemand hier een oplossing voor?Klökske schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:44:
[...]
Iemand dit probleem al opgelost? Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Een update naar de nieuwe firmware helpt niet, bellen naar Nokia ook niet.
Ik twitter en facebook niet...Heineken schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:26:
Must haves zijn volgens mij:
- Gravity (twitter, facebook ed)
- MrLock
[ Voor 34% gewijzigd door JaMaaT op 09-09-2010 16:42 ]
Verwijderd
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Je kunt beter zelf een certificaat regelen bij OPDA: ga naar OPDA: http://cer.opda.cn/en/ en registreer. Als ze nog om een telefoonnummer vragen, vul dan een getal van 11 cijfers in dat begint met 13 (geen idee waarom dat zo werkt). Na een paar dagen krijg je een developer certificaat en kun je je eigen programma's signen met SignSIS.contrast schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:56:
[...]
Bedankt voor de linkjes, maar die heb ze beide een tijdje geleden al geprobeerd. Open signed werkt niet meer voor de patch en eCam is geen optie voor mij.
Ik heb al bijna heel Google afgezocht, maar niet echt veel goeds gevonden.
[ Voor 22% gewijzigd door dieselb0y op 09-09-2010 19:30 ]
[ Voor 3% gewijzigd door hellboy123 op 09-09-2010 20:21 ]
Dat is toevallig, heb dat vanmiddag gedaan!Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:58:
[...]
Je kunt beter zelf een certificaat regelen bij OPDA: ga naar OPDA: http://cer.opda.cn/en/ en registreer. Als ze nog om een telefoonnummer vragen, vul dan een getal van 11 cijfers in dat begint met 13 (geen idee waarom dat zo werkt). Na een paar dagen krijg je een developer certificaat en kun je je eigen programma's signen met SignSIS.
Verwijderd
Denk toch dat het aan je instellingen ligt , de push functie doet het uitsteekbaar bij mijKlökske schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:20:
Wat een stelletje knurften bij Nokia. Problemen oplossen kunnen zij daar niet, verder schuiven kunnen zij echter super.IK WIL DE PUSH FUNCTIE TERUG!!! Zo, dat lucht niet op.
hm dat straks ook eens proberen, dat wil ik ook wel.contrast schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:26:
[...]
Dat is toevallig, heb dat vanmiddag gedaan!
Met een beetje moeite (me chinees is niet al te goed) is het met uiteindelijk gelukt. voelt er raar om een foto te maken zonder geluid, zit nog steeds te wachten tot ik het geluidje hoor, maar die is nu voorgoed weg
Toch bedankt voor het meedenken.
Verwijderd
Ook een reset gedaan? Andere mail progje geprobeerd?Roost schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:35:
Het is echt niet te geloven. Zelf NA de meest recente update functioneert een deel van de normale email client niet. Bij email accounts met een pop server (Planet, KPN) verschijnen verzonden en doorgestuurde berichten nog steeds niet in de "sent items" box op de telefoon. HTML werkt niet. De lay-out van de mails ziet er niet uit. De basis functies van deze email telefoon werken exht volstrekt onvoldoende. Ik switch nu definitief naar mijn HTC Desire. Gewoon, omdat het werkt...
Ja reset gedaan. Het probleem van de beantwoorde en geforwarde berichten die via de bestaande email client en een pop server verstuurd worden en niet in de "sent items" box op de telefoon terechtkomen bestaat al langer. Sindsdien gebruik ik Emoze. Maar je zou toch verwachten dat het met de laatste fw update goed zou komen...Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:16:
[...]
Ook een reset gedaan? Andere mail progje geprobeerd?
Ik kan niet oordelen over je sent items probleem maar HTML werkt wel degelijk op de E72
Ok thnx, net even gedownload. Je krijgt dan een aparte laag over je huidige.
Volgens mij kun je hem gerust activeren, let wel op dat je waarschijnlijk op internet moet voor de activatie, en als je geen internet hebt gaat dat veel geld kosten.Denthis schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:05:
he dat office gedoe (pfdf) op je gsm moet je activeren. Moet je hiervoor betalen? of kun je dit gerust activeren?
Hoe bevalt jullie internet op de mobiel?
ik wil het miss ook gaan aanschaffen.
Laat me weten hoe ver je bent, dan help ik je verderDenthis schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:57:
Contrast zou je mij kunnen helpen met dat signen? het wil bij mij niet echt lukken
Verwijderd
Quickoffice moet je activeren, de pdf viewer werkt zo. Ik heb dat met een fake email adres gedaan en dat lukte gewoon. Gaat inderdaad via internet maar dat kun je ook via WiFi doen.Denthis schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:05:
he dat office gedoe (pfdf) op je gsm moet je activeren. Moet je hiervoor betalen? of kun je dit gerust activeren?
Oke dankje.contrast schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:44:
[...]
Volgens mij kun je hem gerust activeren, let wel op dat je waarschijnlijk op internet moet voor de activatie, en als je geen internet hebt gaat dat veel geld kosten.
Voor de rest bevalt internet erg goed, zou niet zonder kunnen.
[...]
Laat me weten hoe ver je bent, dan help ik je verder
Oke, dan ben er er al bijnaDenthis schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 07:59:
[...]
Oke dankje.
Eens activeren (mijn vriendin doet met haar gsm veel emailen enzo, en die moest dat activeren daarom mijn vraag).
Hoe ver ik ben haha.
Ik heb die 2 bestandjes gedownload van die chinese site.
Maar dat eerste bestandje kan ik wel openen, komt ff een zwart schermpje maar das ook meteen weer weg.
Dus kan ik geen key en sign bestandje aanmaken of invoeren.
Verder dan dat kom ik niet.
Ik heb het gedaan, alleen nu nog op mijn gsm zien te krijgen.contrast schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:48:
[...]
Oke, dan ben er er al bijna
Download dan het volgende .zip bestandje met 2 files erin.
1. Open de SignTool.exe
2. Bij het eerste vakje open je de signsis.exe (zit ook bij het zip bestandje)
3. Bij het 2e vakje open je de .sis file, die je dus moet signen. ik heb deze gebruikt voor het camera geluidje.
4. Bij het 3e vakje moet je de .cer file gebruiken en bij het 4e vakje de .key.
5. Bij het 5e vakje geef je de output naam aan.
6. Daarna installeer je de output file op je mobiel, en als alles goed is gegaan dan hoor je het geluidje van de camera niet meer.
Het is wel op eigen risico
Verwijderd
Is het mogelijk om een bestandje van je hotmail op je mobiel op te slaan?Denthis schreef op zondag 12 september 2010 @ 09:11:
[...]
Ik heb het gedaan, alleen nu nog op mijn gsm zien te krijgen.
(ik zit op mijn werk)
Dankje wel voor de uitleg, eerste keer dat ik iets doe signen.
Als je naar mobile.live.com gaat, kun je daar in je mail attachments downloaden. Werkt hier prima. Vanuit mijn telefoon (WLM) werkt het niet.Denthis schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:29:
[...]
Is het mogelijk om een bestandje van je hotmail op je mobiel op te slaan?
Ik kan alleen maar openen kiezen, en dan krijg ik wat wazige tekens te zien op mijn gsm.
dat lukt mij zo ook niet, ik kan nergens kiezen om het bestand op te slaan, hij doet het automatisch openen.Grooveman11 schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:26:
[...]
Als je naar mobile.live.com gaat, kun je daar in je mail attachments downloaden. Werkt hier prima. Vanuit mijn telefoon (WLM) werkt het niet.
Die site is er nog steeds, maar is inmiddels ook in het Engels vertaald: http://cer.opda.cn/en/gram501 schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:19:
Is het tegenwoordig nog steeds lastig om applicaties te signen.
Want na ruim 2 jaar wil ik weer terug naar Symbian.
Ik weet dat je vroeger naar een chinese site moest en je IMei invullen etc.
Hoe werkt dit nu?
Geen dank, voor mij was dit ook de eerste keerDenthis schreef op zondag 12 september 2010 @ 09:11:
[...]
Ik heb het gedaan, alleen nu nog op mijn gsm zien te krijgen.
(ik zit op mijn werk)
Dankje wel voor de uitleg, eerste keer dat ik iets doe signen.
Goed om te horen dat het werkt.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:28:
Het camera filetje werkt heel goed , eindelijk een werkende oplossing.
Bedankt voor de uitleg over het signen....
Het beste is ook om hem via Ovi Suite te installeren.Heineken schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:41:
Het programma om je camera stil te krijgen werkte bij mij alleen door hem via Ovi Suite te installeren. Direct vanaf het web wilde hij niet en gaf idd rare tekens.
Bekijk eerst de site die wordt genoemd hier boven mij, en voor de stappen; Zie mijn uitleg.gram501 schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:19:
Is het tegenwoordig nog steeds lastig om applicaties te signen.
Want na ruim 2 jaar wil ik weer terug naar Symbian.
Ik weet dat je vroeger naar een chinese site moest en je IMei invullen etc.
Hoe werkt dit nu?
[ Voor 3% gewijzigd door contrast op 12-09-2010 16:27 ]
Je geeft zelf aan dat pingchat geen symbian variant heeft, waarom vraag je dan of die er is?bluemind schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:50:
@Magneto II wat bedoel je met eeen rma-tje. Whatsapp was bij mij wel bekend. whatsapp en pingchat doen precies het zelfde. Alleen pingchat is gratis en werkt beter als whatsapp, wordt door meer personen gebruikt.
Alleen pingchat heeft geen symbian variant... helaas...
?!? rma ?!?
Dat is Palringo, maar echt lekker vind ik het niet werken.Phoolie schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:45:
[...]
Je geeft zelf aan dat pingchat geen symbian variant heeft, waarom vraag je dan of die er is?
Maar wat je zegt klopt niet, want er is al een hele tijd een applicatie voor symbian die pingchat ondersteund, kom even niet op de naam, maar het is zo'n applicatie als Nimbuzz, zoek even in het N97 topic, daar werd het ooit een keer besproken.
RMA had je met behulp van google natuurlijk ook wel zelf kunnen vinden.
Normaal is dat niet nodig en ook omslachtiger. Aangezien Ovi Suite een traag programma is welke regelmatig vast loopt, gebruik ik het liever nietcontrast schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:34:
[...]
Het beste is ook om hem via Ovi Suite te installeren.
[ Voor 23% gewijzigd door Heineken op 13-09-2010 11:51 ]
Bij mij werkt Ovi Suite erg snel. Heb ook nog nooit meegemaakt dat hij vastloopt..Heineken schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:49:
Normaal is dat niet nodig en ook omslachtiger. Aangezien Ovi Suite een traag programma is welke regelmatig vast loopt, gebruik ik het liever niet
En als je op plaatsen komt waar geen internet is?Denthis schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:11:
Nu nog eens gaan uitzoeken of het wel nodig is voor mij internet op mijn mobiel.
Ik heb op mijn werk pc met internet en thuis ook dusja lastig lastig
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Zeker weet ik dat niet, maar het werd eerder genoemd in dit topic. Wellicht is het andere vorm van Ping, zag iets over Samsung staan.bluemind schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:06:
@Heineken, ik heb op de site van palringo gekeken voor ondersteunende IM's maar pingchat staat daar niet onder. Weet je zeker dat je met palringo message's kan krijgen van pingchat protocol/gebruikers.
Is al heeeel vaak langs gekomen, maar vooruit:pinokkia schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:51:
Mijn moeder heeft sinds afgelopen woensdag de nokia E72. Nu knippert bij haar de hele tijd het envellopje. Mijn moeder irriteert zich hier dood aan. Nu is mijn vraag: hoe haal ik dat weg?
In mijn ogen is het de beste non-touch telefoon die er op de markt is. Alles wat je zou willen kan er mee, soms is het alleen een beetje een gepruts om voor elkaar te krijgen. Ook is de layout niet zo gelikt als Android/iPhone en zijn de fun-apps niet echt aanwezig, maar dat maakt mij weinig uit. Ik zou niet anders meer willen.Lumics schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:41:Hoe tevreden zijn jullie? Ik moet er toch weer 3 jaar mee bellen!
Heineken schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:18:
Is al heeeel vaak langs gekomen, maar vooruit:
Ga naar berichten -> opties -> SIM-berichten -> en dan de berichten openen/verplaatsen/verwijderen..
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Snellere geheugenkaart kopen?Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:30:
Heeft iemand nog een gouden tip om wel op hoge resolutie naar de geheugenkaart te kunnen filmen?
Verwijderd
Verwijderd
Je kaart moet FAT32 geformateerd zijn , NTSF werkt niet.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:29:
OK en heb je ook een advies, ik weet er te weinig van.
Kan ik dan gewoon alles (de hele directory-tree) van mijn oude geheugenkaart naar de nieuwe kopiëren (met name de kaarten voor de navigatie?
Hoe moet de geheugenkaart geformatteerd worden? FAT, FAT32 of NTFS?
[...]
Verwijderd
Vreemd, dat werkte bij mij wel (nadat ik het gesigned had natuurlijk). Zo installeer ik eigenlijk alle software op Symbian.Denthis schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:11:
Het werkt ook bij mij nu.
had eerst het instal bestandje op de geheugenkaart gezet en zo geinstalleerd maar dat werkte niet.
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 15-09-2010 08:08 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Nee dat klopt niet , het is inderdaad het zelfde als de E71 , indrukken zou bevestigen/ok moet zijn , bij mij wel tenminsteBillSpaarbank schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:03:
Ik heb gisteren mijn splinternieuwe E72 ontvangen, maar ik heb volgens mij een probleempje. Ik kan me herinneren van een Nokia E71 dat de middelste toets in je D-pad een selectie toets was. Dus indrukken is "bevestigen/ok".
Bij mijn e72 werkt dit niet en moet ik op de linkerselectietoets drukken op "opties" en vervolgens kiezen voor "selecteren". Ik weet bijna zeker dat de middelste knop op de E72 zou moeten werken. Hardwarematig foutje of klopt het dat deze het niet meer doet?
Ok, bedankt, dan moet hij terug. Heb al geupdate en een hard reset gedaan, maar het probleem blijft. Ik kom er nu ook achter dat als ik heel hard druk dat hij het dan wel af en toe doet.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:14:
[...]
Nee dat klopt niet , het is inderdaad het zelfde als de E71 , indrukken zou bevestigen/ok moet zijn , bij mij wel tenminste
Verwijderd
Thnx, maar de winkel heeft hem direct omgeruildVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:29:
Misschien dat ze hem bij een Nokia Service Point direct kunnen repareren , waarschijnlijk is alleen het toetsenbordje defect....als het kan dan scheelt het weer een paar weken wachten.
Als je er al gegevens in hebt staan vergeet dan niet eerst een back-up te maken
Heb je het wel over de E72? De Nokiasite geeft aan dat 051.018 de laatste versie is.Denthis schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:58:
ik kreeg net weer een update melding.
207mb. En nu werkt de telefoonblokkering wel altijdikke is blij.
Niemand een oplossing voor een soort programma als whatsapp voor op Windows mobile?
[ Voor 23% gewijzigd door BillSpaarbank op 15-09-2010 14:18 ]
ja duh.BillSpaarbank schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:13:
[...]
Thnx, maar de winkel heeft hem direct omgeruild![]()
Ik heb nu een heerlijk werkende E72. Hopelijk meer geluk met deze. Zo blij met het toetsenbord, ik kom van een Motorola Milestone af en op dit toetsenbord kun je gewoon bijna blindelings typen.
[...]
Heb je het wel over de E72? De Nokiasite geeft aan dat 051.018 de laatste versie is.
Ik verbaasde me alleen over die 207 MBDenthis schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:54:
[...]
ja duh.
laats kwam die update uit, kreeg k ook zon melding op mijn gsm.
En vandaag kreeg ik er weer 1. En nu staat die ook op 051.018 (hiervoor weet ik niet). en werkt alles het zelfde als bij andere mensen.
Internet is aangevraagd, nu wachten totdat ik het geactiveerd word!!
Ik had ook via de telefoon geupdate, was ook maar 12MB, maar dat werkte echt totaal niet goed. Hierna via de pc de update binnengehaald, de volle 207mb, en opnieuw geinstalleerd en sindsdien werkt het toestel weer geweldig.BillSpaarbank schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:22:
[...]
Ik verbaasde me alleen over die 207 MBBij mij was het 12 MB.
Verwijderd
Verwijderd
Probeer even te resetten , soft reset zou voldoende moeten zijn...Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:31:
Hola,
Ik had mail exchange op mijn E72. Nadat ik de nieuwste firmware wilde dowloaden was mijn E72 ''dood''. Bij een servicepoint mijn E72 laten resetten. Nu heb ik geen email geinstalleerd, en hier komt ie:
als ik een nwe mailbox wil instellen en wel mail for exchange dan geeft ie aan: ''maximum aantal mailboxen gedefinieerd. Verwijder een bestaande mailbox en probeer het opnieuw.''
Hoe krijg ik het voor elkaar om alsnog mail for exchange te installeren?
Verwijderd
MIjn E72 lijkt sneller in het verwerken van opdrachten zoals het menu ingaan , gallerij openen e.dGrooveman11 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:33:
Zijn er significante verbeteringen merkbaar? Bij mijn E71 wilde ik telkens de nieuwste update hebben, in de hoop dat bugs waren opgelost. Nu looopt mijn E72 lekker dus is niet noodzakelijk. Wanneer het echt een toegevoegde waarde biedt, update ik hem zeker
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 10:55 ]
Verwijderd
Dank. Ik heb het kaartje in een USB lezer gestopt. Is inderdaad FAT32. Bovendien lijkt het kaartje, wat standaard meegeleverd wordt met de telefoon, Class 4, zou dus redelijk snel moeten zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:14:
[...]
Je kaart moet FAT32 geformateerd zijn , NTSF werkt niet.
Geheugen kaartjes zijn er in verschillende Class aanduidingen , b.v Class 2 , Class 4 , Class 6 en Class 8.
Hoe hoger de Class , hoe sneller en van de kaart gelezen kan worden en naar toe geschreven kan worden.
Als je dus een 16GB kaart heb maar met Class 2 dan zou het goed kunnen kloppen wat je beschrijft , Heb je de zelfde in Class 8 dan zul je een stuk minder problemen hebben
En als laatste , Ja je kan alles gewoon kopieren naar je nieuwe kaart
Ik ben maar een leek...maar wat is het verschil tussen bv msn en Whatsapp?fewips schreef op woensdag 15 september 2010 @ 04:53:
om nog even terug te komen op de mensen die met hun blackberry, en misschien ook iphone (en sinds kort zelfs android!) vriendjes willen 'pingen', er is al een tijdje een mooi programma uit wat op al deze platformen te installeren is (een gratis probeer-beta voor Symbian), een zware aanrader voor een ieder met een internetbundel,
www.whatsapp.com
een uitkomst om zonder sms bundels de maand door te komen!
MSN moet constant aan staan en kost hierdoor meer stroom. Ook moet je controleren of je een bericht hebt.edwardmila schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:21:
[...]
Ik ben maar een leek...maar wat is het verschil tussen bv msn en Whatsapp?
Ik bedoel...ik heb nu msn...waarom is Whatsapp beter of is dat niet te vergelijken?
ja oke, maar dat sms berichtje moet ik ook betalen...Heineken schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:08:
[...]
MSN moet constant aan staan en kost hierdoor meer stroom. Ook moet je controleren of je een bericht hebt.
Bij WhatsApp krijg je een smsmelding als er een berichtje binnen komt.
Dat is dus het fijne van WhatsApp.edwardmila schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:31:
[...]
ja oke, maar dat sms berichtje moet ik ook betalen...
[ Voor 22% gewijzigd door Graavaa op 16-09-2010 19:08 ]
Verwijderd
Voor WhatsApp moet je na 90 dagen free trial $2/maand betalen. Het is dus niet gratis.Wannegekzeg! schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:07:
[...]
Dat is dus het fijne van WhatsApp.
Het is een soort smsen, maar dan gratis (als je onbeperkt internet hebt)
de mijne is een jaar geldig. als je een update krijgt en dan opnieuw installeerd heb je weer een jaar geldig.ReconE schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:25:
[...]
Voor WhatsApp moet je na 90 dagen free trial $2/maand betalen. Het is dus niet gratis.
Of het duur of goedkoop is mag ieder voor zichzelf bepalen.
[ Voor 35% gewijzigd door Denthis op 17-09-2010 16:14 ]
Please download the latest version of WhatsApp Messenger below and enjoy our service free for 90 days. During, or after free trial period you can purchase service for $1.99 USD/year.ReconE schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:25:
[...]
Voor WhatsApp moet je na 90 dagen free trial $2/maand betalen. Het is dus niet gratis.
Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg
Dat klopt, ik bedoelde ook de kosten voor het sturen van een smsje.ReconE schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:25:
[...]
de koptelefoon nog een keer aansluiten en weer loshalen? Wilt wel eens helpen dit een paar keer te herhalenWerewolf336 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 09:50:
Na het gebruik van mikn hoofdtelefoon gaat het icoontje niet weg uit mijn scherm als ik de hoofdtelefoon zelf eruit haal.
Ook na uit- en aanzetten blijft het icoontje daar en heb ik dus geen geluid over mijn speaker.
In de menu's heb ik zo snel niet kunnen vinden hoe ik dit weg krijg.
Iemand een idee?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq