Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Welkom in het Levertijden en Abonnementen topic over de Nokia E72

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/Nokia-E72-Front.jpg

Allereerst een paar belangrijke mededelingen die je in acht moet nemen:

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de Nokia E72
2. Discussie en meldingen over wanneer we de Nokia E72 kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de Nokia E72 horen

Wat we absoluut niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Voor Tech-Talk / Specificaties / ervaringen van gebruikers is dit de goede plek.

Startpost gekopieerd van Jorian29, met dank

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
http://www.gsmweb.nl/forms/tf027.htm

E72 voor 1 jaar i.c.m. Telfort 300 + internet bij GSMWEEB, € 35/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoi,

Ik heb de E72 al, met een Hi abonnement en Eindeloos Online erbij.
Nu staat dat Eindeloos Online ALTIJD aan op me E72.
Ik wil het alleen aan hebben als ik aan het browsen/mailen ben. Ik heb alle instellingen al op "Na bevestiging" gezet onder kopje "Toegangspunt gebruiken", maar het werkt niet mee, de verbinding wordt gewoon gemaakt zonder dat ik ergens om gevraagd heb, dan gaat ie mail ophalen of wat dan ook. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

edit:

Got it, Hotmail had die instelling van altijd aan. :p

Wel even een vraagje, bij Hotmail stond als toegangspunt "Mail en Java".
Ik heb dat nu op "Mobiel Internet" ingesteld.

Maar wat is die "Mail en Java" verbinding, aangezien ik dus nu al 2 dagen gebruikt heb voor het mail ophalen, maar eigenlijk niet weet of dat nou wel bij het Eindeloos Online pakket hoort.

[ Voor 28% gewijzigd door Vraaag op 06-12-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Ik denk dat je dit beter in het tech-topic kan vragen :)
Nokia E72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je misschien ook aangeven in dit topic hoe je nu kunt zien of het een E72 NL betreft of een import versie? Ik heb vluchtig het E72 topic doorgenomen en kom daar dingen tegen als "omgeflashed", "Let op! Er wordt een schriftelijke Engelstalige handleiding meegeleverd!" etc.

GSMweb.nl shopreviews:
3 sterren algemeen, 3,5 sterren verzending en 1 ster aftersales.
Zolang het product geen defecten kent en je dus niet te maken hebt met de aftersales van deze zaak lijkt het goed te zitten, maar als je problemen hebt met je product dat het gezeur dan begint :{. Van deze reviews over aftersales wordt ik niet vrolijk van en heeft de optie om bij GSMweb iets aan te schaffen flink verminderd.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:19
Ook ik vraag me af welke internetshops nu "importversie's" verkopen en welke wel degelijk de E72's leveren die daadwerkelijk voor de Nederlandse markt bestemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:18:
Ook ik vraag me af welke internetshops nu "importversie's" verkopen en welke wel degelijk de E72's leveren die daadwerkelijk voor de Nederlandse markt bestemd zijn.
Het is denk ik veilig om te stellen dat er momenteel nog geen Nederlandse toestellen worden geleverd. Vooral omdat de 'bekende' winkels het toestel nog niet kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
ZOlang je geen problemen hebt met het toetsenbord, zie ik niet in wat er mis is met "import" versies. Ze zijn allemaal made in finland ;)

Mijn aanvraag werd door telfort geweigerd. :( Zat er niets anders op, dan bij T-Mobile te verlengen. Je bent met Telfort 300 bij een 1 jarige abonnement ongeveer 180 euro goedkoper uit per jaar dan met Relax 300 bij T-Mobile. Echt belachelijk deze grote verschillen.

Ik had dus Telfort 300 + Surf&Mail Unlimited aangevraagd voor 0 euro toestelprijs en een 1 jarige abonnement. Dat is dus 25 euro abbo + 10 euro internet. Totaal 420 euro

T-Mobile Relax 300 + web’n’walk Plus voor toestelprijs van 95 euro en een 1 jarige abonnement.
Dat is dus 35 euro + 15 euro. Totaal 600 euro

Maar goed helaas ging het feestje met Telfort niet door :/

[ Voor 71% gewijzigd door Relief2009 op 09-12-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik doe gewoon Flex 25 1 jarige verlenging + web’n’walk plus voor toestelprijs van 29,95 euro.
Dat is dus 25 euro + 15 euro. Totaal 510 euro.

Waarom ging Telfort niet door dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Joster schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:48:
Ik doe gewoon Flex 25 1 jarige verlenging + web’n’walk plus voor toestelprijs van 29,95 euro.
Dat is dus 25 euro + 15 euro. Totaal 510 euro.

Waarom ging Telfort niet door dan?
Waar heb jij dat kunnen regelen? En wat kost dat bij jou met een Relax 250? K wil namelijk later eventueel uitbreiden met een sms bundel.

Reden moet nog via de post binnenkomen. Altijd al gezeik gehad met telfort.

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 09-12-2009 23:10 ]

• Joster
Relax 250 + web'n'walk Plus wordt voor mij bij 1 jaar verlenging € 29,95 voor de telefoon en € 44,45 per maand. Gewoon op de T-Mobile site, daar contract vernieuwen :)

• Relief2009
Joster schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:08:
Relax 250 + web'n'walk Plus wordt voor mij bij 1 jaar verlenging € 29,95 voor de telefoon en € 44,45 per maand. Gewoon op de T-Mobile site, daar contract vernieuwen :)
Ah never mind :P Heb mobieltje nu nodig en niet over 3 weken :D

Wel lekker goedkoop!

• Joster
Ja ik wil hem eigenlijk ook nu ipv over 3 weken :(

Verwijderd

Ik heb hem gekocht in een "echte" winkel (Phonehouse). Verlenging voor 1 jaar van flexibel 625 + internet extra snel. Bijbetaling € 45,-. Na inlevering van een oud toestel was de bijbetaling € 20,-

Bij overige winkels verwachten zij hem eind deze week of begin volgende week.

• Joster
Klökske schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:31:
Ik heb hem gekocht in een "echte" winkel (Phonehouse). Verlenging voor 1 jaar van flexibel 625 + internet extra snel. Bijbetalinhttp://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/html/entities.htmlg € 45,-. Na inlevering van een oud toestel was de bijbetaling € 20,-

Bij overige winkels verwachten zij hem eind deze week of begin volgende week.
Wow, heeft The Phone House hem al?! Die zouden me bellen als het zover zou zijn.. Het gaat hierbij niet om een import model neem ik aan of wel?

Anders morgen maas eens langs :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 10-12-2009 21:52 ]

• Relief2009
Wow Phonehouse zoveel goedkoper? Damn...

Voel me echt genaaid met mijn 95 euro voor toestel bij 2call.nl

[ Voor 45% gewijzigd door Relief2009 op 10-12-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Had net t-mobile aan de lijn, verlening met een relaxt 150 1 jaar zou de e72 mij nog 109,95 kosten.

En hij zou leverbaar zijn binnen 5 tot 10 werkdagen.

Kan iemand mij vertellen of dat ding via t-mobile simlock vrij is of dat ze hem locken?

Edit: zie net dat ik hem bij een My Faves 20 voor 89,95 euro kan krijgen. (aangezien ik dat helle abbo toch niet gebruik word het steeds aantrekkelijker. Als hij simlock/branding vrij is)

[ Voor 27% gewijzigd door Magicw00b op 11-12-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Magicw00b schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:42:
Had net t-mobile aan de lijn, verlening met een relaxt 150 1 jaar zou de e72 mij nog 109,95 kosten.

Kan iemand mij vertellen of dat ding via t-mobile simlock vrij is of dat ze hem locken?

Edit: zie net dat ik hem bij een My Faves 20 voor 89,95 euro kan krijgen. (aangezien ik dat helle abbo toch niet gebruik word het steeds aantrekkelijker. Als hij simlock/branding vrij is)
1 tot 2 weken levering? Vreemd, de website heeft het over 4 weken. Zou me niet verbazen als je hem pas eind december krijgt (vooral met kerst en alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Relief2009 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:47:
[...]

1 tot 2 weken levering? Vreemd, de website heeft het over 4 weken. Zou me niet verbazen als je hem pas eind december krijgt (vooral met kerst en alles)
Ik heb daar nog extra naar gevraagd maar de persoon aan de tel bleef volhouden 5 tot 10 dagen. Maarja zolang ik niet weet of het toestel branding/simlock vrij is durf ik niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
2Call heeft het trouwens erg druk (ze hebben daar tekort aan personeel), dus het duurt veel langer met het verwerken van contractaanvragen.

Gelukkig heeft de mevrouw aan de lijn mijn aanvraag bovenop de stapel neergezet, dus het zou meteen verwerkt moeten worden. Top Service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al bekend wanneer Hi deze telefoon gaat leveren? Was vanmiddag bij T-mobile winkel om te verlengen, maar dat zou me 40 euro in de maand gaan kosten voor een twee jarig abbonemnent (incl. sms/inet). Zoals hierboven aangegeven belachelijk hoog. Hi online / student, zou neerkomen op eerste jaar 25 en daarna 30 dus stuk interessanter.

Phonehouse (in Alphen aan den Rijn) had hem vanmiddag op voorraad. Heb er nog even mee mogen spelen, maar deze kunnen helaas geen hi student / online prijzen abbo's afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Een 1 jarig abo is in feite altijd goedkoper. Bij T-Mobile kan ik hem zoals gezegd voor 30 euro halen met 40 euro abo kosten per maand. Dat is goedkoper dan hetgeen jij bij Hi schetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Mooi, ik kan hem nu afhalen bij 2call. Ging lekker snel. Binnen een half uur na mijn gesprekje is het geaccepteerd :)

Veel duurder dan telfort, maar ja weinig andere keus op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicw00b schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:42:

Vind ik eerlijk gezegd nog goed te doen :). Volgende week eens kijken of ze dat mij ook kunnen aanbieden. Goedkoper is nog beter, maar heb geen trek in een import toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Aangezien ik mijn zakelijke simkaart erin steek maakt het mij niet uit wat voor abbo ik erbij heb, dat simkaartje ligd al een jaar hier in de kast.....eigenlijk zonde. Maarja op deze manier is het goedkoper dan het los aangeschaffen van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:55:
Een 1 jarig abo is in feite altijd goedkoper. Bij T-Mobile kan ik hem zoals gezegd voor 30 euro halen met 40 euro abo kosten per maand. Dat is goedkoper dan hetgeen jij bij Hi schetst.
Heb je daar ook een sms bundel bij? Want de grootste kostenpost die ik bij T-Mobile moet maken is het aanschaffen van een sms bundel, omdat bij relax sms'jes niet inbegrepen zitten. Heb nog wel gekeken naar de optie om een Flex abonnement te nemen, maar qua minuten / sms komt dat onvoordelig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper007
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09-2024

topper007

Toppertje !!

Krijg net van de Nokia Shop dit mailtje binnen (imei etc weggelaten), het gaat hier om de versie in het Topaz Bruin:
-------------
Beste -

Je bestelling, zoals hieronder wordt weergegeven, is op 29-10-2009 verzonden.
Er wordt 429,00 € in rekening gebracht voor de producten die je hebt besteld.

Bestelnummer ----

Bezorggegevens:

Besteloverzicht:
Aantal/omschrijving/IMEI: 1 / Nokia E72 (SKU-nummer 002M8C7) / - Aantal/omschrijving/IMEI: 1 / Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon BH-216 (SKU-nummer 02715Z8) /
Subtotaal: 429,00 €
Bezorgkosten: 0,00 €
BTW: 68,50 €
Totaal bestelling: 429,00 €
----------
Hiermee wordt bevestigd dat de Topaz Bruine editie inmiddels geleverd gaat worden. Iemand zo'n zelfde email gekregen? Kreeg nog een week geleden te horen dat de versie in het Topaz Bruin pas in januari geleverd gaat worden.

Verwijderd

Is er al enige zekerheid omtrent de levering van de Nokia E72 bij T-Mobile? Heb van de week m'n abo verlengt.. Ben zeer benieuwd wanneer deze komt aangezien de medewerker van de Klantenservice ook niet wist wanneer deze geleverd zou worden! Raar lijkt mij dat daar geen zekerheid over is, terwijl het toestel wel volop wordt aangeboden door T-Mobile!

De melding op TM shop wordt ook niet aangepast. Staat al een tijdje op: "Dit toestel heeft momenteel een levertijd van c.a. 4 weken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:40
Via T-Mobile voor de kerstdagen een verlening genomen met een E72 en hierbij werd vermeld dat in week53 door de transporteur contact zou worden opgenomen om een aflever afspraak te plannen. Iemand al iets vernomen? Het is nogal stil omtrent de leveringen..

Oja, iemand een idee of dat deze gebrand zijn door T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist langs de tmo shop gelopen. Volgens de bestellijst worden ze morgen geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deWit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:52

deWit

Niet goed, geld toch kwijt!

Vandaag een E72 bij de t-mobile shop opgehaald. Icm contractverlenging was 't nog gratis ook. Ze zijn gebrand, op de onderbalk staat t-mobile, valt me nog mee. Wel custom firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
deWit schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:40:
Vandaag een E72 bij de t-mobile shop opgehaald. Icm contractverlenging was 't nog gratis ook. Ze zijn gebrand, op de onderbalk staat t-mobile, valt me nog mee. Wel custom firmware
dat heb ik net helaas ook gezien, is die custom firmware makkelijk te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn T-mobile branded E72 ontvangen. Ik vind de aanpassingen van de firmware wel ingrijpend genoeg om te overwegen het toestel in de verkoop te doen mocht dit niet te flashen zijn naar de standaard firmware.

Redenen:
T-mobile opstartschermen nadat je al de nokia opstartschermen hebt gezien.
T-Mobile aangepaste ikonen en de "handige" programma's welke niet te verwijderen zijn.
Van de bijgeleverde 4Gb memorycard is al 3Gb gebruikt voor.. who knows what
Mijn zeer veelvuldig gebruike VOIP intstellingen zijn niet toe te passen op de E72, opties hoe dit kan worden ingesteld, zijn doormiddel van de custom firmware uitgeschakeld. Dit betekent overigens niet dat je Gizmo of Skype of Fringe niet kan installeren. Maar het betekend wel dat je geen eigen instellingen meer kunt invoeren om bijvoorbeeld het perfecte en zeer goedkope POIVY (zie http://www.poivy.com/en/sipp.html) te kunnen gebruiken.

Ik ben dus op dit moment niet tevreden en gebruik dus nog maar mijn E71 non branded toestel, ga aankomend weekend kijken of het mogelijk is het toestel naar standaard firmware te laten flashen.
*Via de Software updater en *#7370# blijf je zitten met custom firmware.

Mijn tip, regel de telefoon gewoon via 1 van de vele mobiele webwinkels als je niet wilt worden begrensd in de mogelijkheden! Ik ging er even vanuit dat het toestel niet zou zijn voorzien van de custom firmware, klein foutje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe dit bij Hi / Kpn zit? Zover ik weet hebben die namelijk bijna nooit branded toestellen, of is de firmware dan alsnog 'gelocked'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik had een vraagje.

Ik wil de nokia e72 (los) bestellen, maar ik lees hier dat mensen een buitenlands toestel etc hebben ontvangen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Van welke site raden jullie mij aan om de Nokia e72 te bestellen? Liefst zo goedkoop mogelijk

Thnx!

is zoiets wat?
http://www.gsmwijzer.nl/gsmshop/product/6072/nokia-e72

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:08:
Weet iemand hoe dit bij Hi / Kpn zit? Zover ik weet hebben die namelijk bijna nooit branded toestellen, of is de firmware dan alsnog 'gelocked'?
Tot nu toe heb ik het wel meegemaakt dat er gelockte toestellen van KPN waren. Zoals bijvoorbeeld S.E. K800i, C902, sommige Samsung toestellen (zo oud dat ik het me niet kan herinneren behalve de D820) en Blackberry toestellen.
Met de E72 moet je dus safe zitten.

@Umut1989: zelf heb ik ook goede ervaringen met GSMTrack.nl, daar zou je op 364,- komen wat dus wel duurder is dan jouw site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik over 10 dagen mn Telfort abbonement mag verlengen en ik ga naar de Telfort shop. Welke voordelen biedt dit mij tov naar een andere winkel wat betreft aanschafprijs.
Ik heb een 300 min abbonement bij telfort (inmiddels 2,5 jaar telfort klant). Als ik nu bv. bij een ik noem maar wat phonehouse kijk dan zie ik dat het toestel me ongeveer 135 euro kost met hetzelfde abbonement bij verlenging.

Mijn vraag dus als ik nu rechtstreeks via Telfort mn abbo verleng, kan ik hem dan gratis of goedkoper erbij krijgen? Is er ruimte om te onderhandelen? Kan ik dreigen dat ik overstap naar t-mobile? etcetera??

Advies, raad en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Laatst online: 13-09 12:54

murphsy

Product Monkey

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:50:
[...]

Tot nu toe heb ik het wel meegemaakt dat er gelockte toestellen van KPN waren. Zoals bijvoorbeeld S.E. K800i, C902, sommige Samsung toestellen (zo oud dat ik het me niet kan herinneren behalve de D820) en Blackberry toestellen.
Met de E72 moet je dus safe zitten.

@Umut1989: zelf heb ik ook goede ervaringen met GSMTrack.nl, daar zou je op 364,- komen wat dus wel duurder is dan jouw site.
Voor zover ik weet zijn de KPN Hi en KPN Flexibel E72's unbranded. Anders voor de zekerheid bij een webwinkel bestellen, die leveren vrijwel altijd simlock vrij uit. Een mailtje of telefoontje naar de klantenservice biedt dan zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Laatste vraagje voor ik mijn e72 wil gaan bestellen!

Het gaat om deze site:
http://www.gsmwijzer.nl/gsmshop/product/6072

Ik heb er naar gebeld en het is een unbranded toetstel (dus zonder provider logo), het is QWERTY, maar het heeft een engelse handleiding.

Kan ik het dus vertrouwen en bestellen? Want ik hoorde dat als er geen NL handleiding bijzat dat het een buitenlands toestel zou zijn.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:50:
Hey,

Het gaat om deze site:

Ik heb er naar gebeld en het is een unbranded toetstel (dus zonder provider logo), het is QWERTY, maar het heeft een engelse handleiding.

Kan ik het dus vertrouwen en bestellen? Want ik hoorde dat als er geen NL handleiding bijzat dat het een buitenlands toestel zou zijn.

BVD
Inderdaad, geen Nederlandse handleiding is dus niet bestemd voor de Nederlandse markt.
Dat hoeft in principe geen problemen op te leveren (garantie is te gebruiken via site waar je besteld en via nokia service points, de taal is in het Nederlands instelbaar enz).

Maar, als je zoveel geld aan een los toestel uitgeeft zou ik er wel 10-20 euro meer voor over hebben als het toestel wel voor de Nederlandse markt bestemd is. Noem me een zeurpiet, maar daar zou ik me persoonlijk prettiger bij voelen. Dit wordt anders als het meer geld gaat schelen.
Waarom? Alles compleet en in orde, als je dan ooit wilt verkopen is dat ook makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:50:
Hey,

Het gaat om deze site:

BVD
Mijn 5800 en N97 mini komen hier ook vandaan. Niet voor de NL markt bestemd, maar prima toestellen met NL taal (ook na update) en gewoon garantie. Waarom betalen voor een boekje dat je niet gebruikt en eventueel kunt downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 08:38

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Is de bruine al leverbaar? Hij staat wel op de nokiashop, maar ik wil hem graag met contract verlening van T-mobile.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Gisteren besteld bij onze zakelijke KPN Business Partner (levert niet aan consumenten), vandaag binnen, unbranded sim-lock vrije grijze E72 voor Eur 275,- ex. BTW.

Gaat om de NL versie. Heb een doorlopend 1000min sim-only abbo bij KPN, vandaar dat ik alleen het losse toestel koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik mag inmiddels m'n abo verlengen bij Vodafone, na 2 maanden terug mijn Touch Diamond verloren te hebben aan een val van een meter heb ik van een vriend zijn E71 over mogen nemen. En het is het mooiste wat me overkomen is kwa geluk-bij-een-ongeluk!
Nu wil ik heel graag verlengen met de E72, maar ik kan op de site de E72 nergens vinden. Ik heb al van mensen gelezen die het toestel hebben i.c.m. Vodafone en dat wil ik ook graag. Kan iemand mij wijzen op een manier?

Ik zou ook naar (bijvoorbeeld) Hi kunnen maar dan moet ik tot juli wachten en iedereen weet hoe graag wij tweakers nieuwe speeltjes willen en het liefst zo snel mogelijk.

Overigens heb ik hem wel gevonden in de Zakelijke winkel van Voda, maar wil er een gewoon (inmiddels zo omgedoopt) Bel+SMS+Web abo bij

[ Voor 9% gewijzigd door Kiwiknaapje op 15-02-2010 22:03 ]

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik zie dat de E72 nu ook bij Telfort te krijgen is. Kan ik mijn abo gaan verlengen.

Ik vraag me wel af of de Telfort E72 branded is? Weet iemand dat al?

Edit: ik zie nu dat Telfort bij Surf & Mail uitzendinggemist blokkeert. Voor mij een dealbreaker, dus ik ga maar verder kijken.

T-mobile heeft hem ook, maar is branded zie ik.
Vodafone heeft hem ook, is die branded?
Nu wil ik heel graag verlengen met de E72, maar ik kan op de site de E72 nergens vinden. Ik heb al van mensen gelezen die het toestel hebben i.c.m. Vodafone en dat wil ik ook graag. Kan iemand mij wijzen op een manier?
Je kan hem bij Vodafone vinden door op E72 te zoeken. Dan vind je een aantal links naar de zakelijke shop, maar ook één naar prive. Prijzen zijn echter belachelijk hoog.

http://www.vodafone.nl/sh...ele-telefoons/sku50930025

[ Voor 81% gewijzigd door reynard80 op 17-02-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
reynard80 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:09:
Ik zie dat de E72 nu ook bij Telfort te krijgen is. Kan ik mijn abo gaan verlengen.

Ik vraag me wel af of de Telfort E72 branded is? Weet iemand dat al?

Edit: ik zie nu dat Telfort bij Surf & Mail uitzendinggemist blokkeert. Voor mij een dealbreaker, dus ik ga maar verder kijken.

T-mobile heeft hem ook, maar is branded zie ik.
Vodafone heeft hem ook, is die branded?

[...]

Je kan hem bij Vodafone vinden door op E72 te zoeken. Dan vind je een aantal links naar de zakelijke shop, maar ook één naar prive. Prijzen zijn echter belachelijk hoog.

http://www.vodafone.nl/sh...ele-telefoons/sku50930025
Prijzen belachelijk hoog? Heb hem vandaag telefonisch besteld bij Vodafone. Gratis bij 2 jaar Bel+SMS+Web 150. 1 jaar was trouwens 136 euro geweest voor het toestel.

Over 5 tot 7 dagen kan ik je vertellen of die branded is. Ik denk het wel aangezien Vodafone zo goed als al (zo niet al) zijn toestellen brand. Maar heb in het E72 vluchtig voorbij zien komen dat de branded toestellen probleemloos geupdate kunnen worden met nieuwe firmware, maar wat daarvan klopt kan ik dus nog niet bevestigen.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-01-2022
Kiwiknaapje schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:52:
[...]

Prijzen belachelijk hoog? Heb hem vandaag telefonisch besteld bij Vodafone. Gratis bij 2 jaar Bel+SMS+Web 150. 1 jaar was trouwens 136 euro geweest voor het toestel.

Over 5 tot 7 dagen kan ik je vertellen of die branded is. Ik denk het wel aangezien Vodafone zo goed als al (zo niet al) zijn toestellen brand. Maar heb in het E72 vluchtig voorbij zien komen dat de branded toestellen probleemloos geupdate kunnen worden met nieuwe firmware, maar wat daarvan klopt kan ik dus nog niet bevestigen.
Ik vind de prijzen bij 1-jarig nogal hoog (wil geen 2-jarig). Maar benieuwd of ie branded is. De E71 van mijn vriendin van Vodafone is dat niet, dus ik hoop de E72 ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hi 25 (KPN?) verlengen 1 jaar + (gratis) zwarte E72 + Eindeloos Online XtraSnel + 8GB class 6 SDHC (+de standaard 4GB) = 34,90 euro per maand :)
* Gutteguttegut is happy.

[ Voor 13% gewijzigd door Gutteguttegut op 28-02-2010 17:47 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Weet iemand ook of je de Tropaz Bruine versie in combinatie kan krijgen met een abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
robertvansloten schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:38:
Weet iemand ook of je de Tropaz Bruine versie in combinatie kan krijgen met een abbonement?
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Helaas, als je daar doorklik kom je op sites uit die alleen de zwarte en grijze hebben, gsmwijzer en studentmobiel. daarom staan er ook geen prijzen en sites bij los toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag besteld 1 jarig contract 18,95 per maand (tmobile relax normaal 25 euro) bijbetaling 104,00 euro. Krijg er gratis kaspersky antivirus twv 25,00 euro bij. Vind dit een goede deal.
Pagina: 1