Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:03:
ik ehb ook weer een vraagje.
Mijn gsm trilt niet als ik een oproep krijg (stil profiel)
Terwijl trillen wat aan staat.
Of zie ik een instelling over het hoofd?
Heb je de optie "waarschuwen bij: alle oproepen" aan staan? Volgens mij is de standaard-instelling voor het profiel Stil inderdaad ook echt helemaal stil, dus ook zonder trillen.

biedieningspan. > Profilen > Stil > Aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ben een voor mij nieuw pobleempje tegengekomen.
Heb een aantal softwarepakketjes (X-plore (geregistreerde versie voor e-72), Nimbuzz, NOS-Teletekst en Operamobile) geinstalleerd en volledig werkend gehad.

Vorige week echter wil ik X-plore opstarten... eerste reactie van de E72 was dat dit niet kon vanwege een beveiligingsrisico (???) Dit gebeurde ook met Opera.
Na E72 uit en weer aan gezet te hebben ... gebeurde er helemaal niets meer als ik op bijvoorbeeld X-plore druk. Ook gene beveiligings(fout)melding

Bij opnieuw installeren krijg ik telkens de melding dat installatie is mislukt... of dat het bestand is beschadigd.
Ook al heb ik dat dan opnieuw op de E72 gezet.

Geen idee wat er aan de hand kan zijn... iemand van jullie misschien?

Uiteindelijk maar sdhc-kaartje backup van geprobeerd te maken... map voor map en bestand voor bestand en kaartje geformatteerd. Kopie weer terug gezet. Mapje "sys" kwam ik helemaal niet in dus die niet kunnen kopieren maar uiteindelijk lijkt dit allemaal toch de oplossing.... pfff

[ Voor 15% gewijzigd door peerke63 op 29-08-2010 19:43 . Reden: Oplossing?? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:50:
[...]

Heb je de optie "waarschuwen bij: alle oproepen" aan staan? Volgens mij is de standaard-instelling voor het profiel Stil inderdaad ook echt helemaal stil, dus ook zonder trillen.

biedieningspan. > Profilen > Stil > Aanpassen
Iets stoms eigenlijk. maar heb het gevonden.
De beltoontype stond op stil en dit moet op beltoon staan.
Dus nu trilt hij :D

Is het mogelijk om de automatische toetsenblokkering in te laten gaan, terwijl je nog in het menu of iets zit?
Nu gaat die alleen in werking als ik op het bureaublad zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Denthis op 30-08-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 19:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik zit met een vrij vaag probleem.

Wanneer ik via de mail-button mijn mail bekijk (Mail for Exchange) gaat dat prima. Wanneer ik terugga naar mijn hoofdscherm via de home-button of de 'ophang'-buttom en ik open vervolgens weer MfE, krijg ik de instellingen te zien in plaats van de mailbox. Ik heb het toestel al eens gereset en geüpdate, maar het probleem blijft gewoon.

Iemand met dezelfde ervaring? Of (doe ik het namelijk ook voor ;) ) de oplossing?
Denthis schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:45:
Is het mogelijk om de automatische toetsenblokkering in te laten gaan, terwijl je nog in het menu of iets zit?
Nee, dat is niet mogelijk. Maar waarom wil je dat? Is het niet makkelijk om - als je je toestel dan toch in de hand hebt - één keer op de home-toets te drukken? :)

[ Voor 32% gewijzigd door Bastiaan op 31-08-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Denthis schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:45:

Er bestaat wel een mogelijkheid om automatisch de toetsenbord te blokkeren ongeacht waar je bent in het menu. De telefoon wordt dan wel geblokkeerd, en als je hem uit de blokkade wilt halen dien je de blokkeringscode in te voeren. Ook kun je instellen na hoeveel minuten dit moet gebeuren.

Menu > Bed. paneel > Instellingen > Algemeen > Beveiliging > Telefoon en SIM > Per. autom. blokk. telefn.
Dan even op 'Door gebr. gedef.' klikken en het aantal minuten instellen. :)

Laat me even weten of je hier iets aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Bastiaan schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:11:
Ik zit met een vrij vaag probleem.

Wanneer ik via de mail-button mijn mail bekijk (Mail for Exchange) gaat dat prima. Wanneer ik terugga naar mijn hoofdscherm via de home-button of de 'ophang'-buttom en ik open vervolgens weer MfE, krijg ik de instellingen te zien in plaats van de mailbox. Ik heb het toestel al eens gereset en geüpdate, maar het probleem blijft gewoon.

Iemand met dezelfde ervaring? Of (doe ik het namelijk ook voor ;) ) de oplossing?

[...]

Nee, dat is niet mogelijk. Maar waarom wil je dat? Is het niet makkelijk om - als je je toestel dan toch in de hand hebt - één keer op de home-toets te drukken? :)
Miss moet ik daar maar een gewoonte van maken.
ja vind dat wel fijn hoef ik niet altijd terug te gaan naar het bureaublad en kan ik mijn gsm gewoon in het inbox menu laten staan. (sms vrij veel).

En zon code heb ik geprobeerd, maar is mij toch net iets te lastig om telkens die code in te drukken.
Dankje voor de reacties.

volgende week ga ik ook eens internet erop aanschaffen toch wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu al 2 maanden een E72, ben er erg tevreden over! Maar sinds dit weekend begint hij raar te doen. Hij loopt een soort van vast. Soms geeft hij de waarschuwing accu leeg(en dat terwijl hij dan net uit de lader komt) Zet ik de telefoon daarna weer aan, dan geeft hij aan dat de accu gewoon vol is.

Vandaag viel hij bijvoorbeeld tijdens een uitgaand telefoongesprek 3 keer uit. Toen ik terug werd gebeld was het geen enkel probleem, en was er niets aan de hand. De Nokia heeft nog de standaart software zoals hij uit de doos kwam. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu na 7 maanden wel uitgekeken op de e72, iemand een goede alternatief weet voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 21:28
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:26:
Ben nu na 7 maanden wel uitgekeken op de e72, iemand een goede alternatief weet voor deze telefoon?
Mijn gevoel zegt dat Nokia geen alternatief voor de e72 op de lange termijn biedt. Je moet je opvolger bij RIM, HTC, of Samsung zoeken. Dan is je keuze afhankelijk van je budget en wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
ReconE schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:15:
[...]

Mijn gevoel zegt dat Nokia geen alternatief voor de e72 op de lange termijn biedt. Je moet je opvolger bij RIM, HTC, of Samsung zoeken. Dan is je keuze afhankelijk van je budget en wensen.
Tuurlijk wel .. E7 staat al op de roadmap .. is alleen nog niet 'bekend'.
Ik ga zometeen voor de N8. Wel een N-serie, maar met de degelijkheid van de E serie (afgezien van het rampzalige stuk k*tplastic wat E72 heet dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
BoXie schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:47:
[...]

Tuurlijk wel .. E7 staat al op de roadmap .. is alleen nog niet 'bekend'.
Ik ga zometeen voor de N8. Wel een N-serie, maar met de degelijkheid van de E serie (afgezien van het rampzalige stuk k*tplastic wat E72 heet dan).
met mijn e72 is hardwarematig niets is hoor :? Alleen het stukje plastic waar de microfoon in zit zat een beetje los, maar sinds de telefoon een keer op de grond is gevallen zit het stukje plastic muurvast :)

Qua software ben ik niet echt tevreden. Het is echt jammer dat je maar 1 exchange mail box mag hebben, en dat het apparaat af en toe uit zichzelf opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

The update is available over-the-air, but curiously not yet via Nokia Software Updater. For those who don't know how to trigger OTA updates, type in *#0000# from the home screen and select 'Check for updates' from the Options menu.
Wat zou daar dan de reden van zijn? Zou het bewust aan een selecter publiek worden aangeboden (zij die het deze manier kennen/uitvoeren) om eventuele problemen te ondervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik krijg de nieuwe firmware hier niet gedownload, de server verbreekt de verbinding na een paar minuten. Zijn er mensen die het wel lukt om te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Heineken schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:20:
Ik krijg de nieuwe firmware hier niet gedownload, de server verbreekt de verbinding na een paar minuten. Zijn er mensen die het wel lukt om te updaten?
Updaten naar de laatste v31 ging zonder problemen. Wanneer ik meteen daarna weer probeer te updaten krijg ik hetzelfde resultaat.

Edit: Ik begrijp alleen hieruit dat de update gericht is op toestellen in het Midden-Oosten/Afrika.
...is dus ook niet meer van toepassing, gezien de ervaring van Heineken...

[ Voor 25% gewijzigd door Bastiaan op 01-09-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Inmiddels heb ik via Ovi Suite de update gedownload, het toestel lijkt iets sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Ook geïnstalleerd. Lijkt iets sneller inderdaad. De meeste zaken van de changelog heb ik echter niet, nl. andere versie van QuickOffice (maar dat heeft misschien met de taal te maken), en al die wijzigingen die in het menu zouden zijn aangebracht heb ik ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door etamboer op 01-09-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een poging gedaan tot upgrade naar 051.018 vanaf de telefoon, maar dat werkte niet echt. Nieuwe firmware staat er wel op (ik zie in ieder geval veranderingen, zoals bijvoorbeeld een kleinere weergave van de klok onderin), maar hij werkt nauwelijks. Alles duurt heel lang (basic dingen als GSM-verbinding, menu openen, etc.), Mail for Exchage en Optical Navi Key werken ook niet meer. Ik ga het zo maar eens proberen via OVI-suite.

*edit*

Firmware opnieuw geïnstalleerd via de oude vertrouwde Nokia PC Suite, en alles werkt weer. Alles lijkt net iets sneller te gaan, en zoals gezegd is het klokje wat kleiner in het hoofdscherm. Overigens Was de Update nu ruim 200 MB groot, de versie die ik vanaf de telefoon zelf probeerde (via *#0000#) was slechts 11MB.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
heb ook via de telefoon zelf de update uitgevoerd, maar op die manier werkt hij voor geen meter meer.
Al mijn instellingen voor internet en mms zijn weg. Nieuwe toegangspunten kan ik niet aanmaken. Kan alleen nog via wlan op internet komen..en ook alleen in nokia's eigen browser. Opera en skyfire werken uberhaupt niet meer.
Meer mensen deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb het toestel net geupgraded via de telefoon en WiFi zelf en dat is perfect gegaan. Alle instellingen en programma's bleven behouden zoals ze stonden, ook alle aanpassingen in de mappenstructuur zijn bewaard gebleven. Een hele verbetering met FP1 waar je daarna minstens een uur kwijt was om alles weer goed in te stellen.

De volledige firmware (gedownload met navifirm) is 195MB, ik denk dat die 11MB een soort diff file is.

• contrast
  • Niet online
Ik probeerde eerste de update via de Nokia Ovi Suite te zoeken, maar die zei dat er geen updates waren.
Toen maar Nokia software updater gedownload, daarmee geeft ie wel aan dat er een update is.

Dus voor de mensen die geen nieuwe update krijgen via het Nokia Ovi Suite, download dan eens de Nokia software updater. ;)

--edit--
Installatie van de update is vlekkeloos verlopen, alles is nog gebleven zoals het was.
En ik merk ook dat de snelheid iets verbeterd is. :)

[ Voor 20% gewijzigd door contrast op 02-09-2010 00:44 ]

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Ik heb ook een update gedaan middels over de air methode en met succes. Behalve vligro en quickoffice zie ik geen verschil, of het hiermee sneller is geworden, dat is ook niet merkbaar. Ik hoor en lees hier en daar dat de +450 defects zijn opgelost, ik kon niet aan een lijstje komen. Na deze update was ook ovimaps naar 3.4 upgraded, daar ook het zelfde, succes, maar verschil zie ik niet?

wat zijn julie bevindingen met de laatste firmware update en ovi opdate?

Zou het echt veel uitmaken tussen over de air upgrade (12 MB waarschijnlijk een diff) en een totale update via ovi software... ?!?

• bluemind
En nog een vraagje... PINGCHAT voor symbian... wordt het ontwikkeld, komt deze naar symbian platform....

• bluemind
iig opslaan naar een fotoshoot duurt nog steeds ontzettend lang.. dus dat is hiermee nog niet opgelost..

• contrast
  • Niet online
Denthis schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:46:

En zon code heb ik geprobeerd, maar is mij toch net iets te lastig om telkens die code in te drukken.
Dankje voor de reacties.
Bij de nieuwe firmware update gaat de automatische toetsenblokkering wel aan, ongeacht waar je bent. ;)

Verwijderd

bluemind schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:55:
iig opslaan naar een fotoshoot duurt nog steeds ontzettend lang.. dus dat is hiermee nog niet opgelost..
Ligt volgens mij aan het bijgeleverde geheugenkaartje. Ik heb er nu een class 6 in zitten, en dan gaat opslaan merkbaar sneller.

• contrast
  • Niet online
Sinds de nieuwe firmware update krijg ik niet meer de naam te zien op het hoofdscherm als ik een sms ontvang.
Op het hoofdscherm is alleen de nummer te zien, als ik erop klik, dan verschijnt pas de naam van de contactpersoon. :/

Nog meer mensen hier last van?

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:36
Ook geupdate...
klokje inderdaad verkleind.
autolock is inderdaad waar je je maar bevindt, dus is wel een vooruitgang !

@etamboer : Hier ook geen wijzigingen in menustructuur voor zover ik kan zien
@contrast : sms : net laten testen, zie wel degelijk de naam staan hoor, niet nr

Exchange mail deed eerst niets, nadien gereboot en nog es geprobeerd en dan wel ok.

Merk precies wel dat bij ophalen van de mail, opeens via 3G ging ipv de wifi.
Taken synchroniseren doet ie precies ook niet meer...
Instelling staat dat ie bij 'betere connectie' niet mag switchen. Mogelijk ligt het aan de ontvangst hier (deze avond thuis es proberen).
Maar eerst deze avond nog es checken of dat thuis ook het geval is.

Verwijderd

Hier ook ge-update " Over The Air"
Wat valt op:
+ MfE synchroniseert nu wel real-time: mailtjes komen op de telefoon eerder binnen dan op de Outlook op me laptop ;)
- Klokje kleiner (i.v.m. leeftijd steeds meer moeite met kleine letters)
- Agenda is eerst leeggepoetst, maar na een kwartiertje weer bij
Verder nog geen verschillen gezien.

Keep U posted!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Hee, en mijn update laat nog steeds op zich wachten... :(

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Ik heb ook de update OTA binnengehaald, installatie ging goed. Na opnieuw opstarten gaf het toestel een aantal keren aan 'Systeemfout' en nu krijg ik het toestel niet eens ingeschakeld.

Ook niet herhaaldelijk de batterij eruit te hebben gehaald.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Rickstah schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:33:
Ik heb ook de update OTA binnengehaald, installatie ging goed. Na opnieuw opstarten gaf het toestel een aantal keren aan 'Systeemfout' en nu krijg ik het toestel niet eens ingeschakeld.

Ook niet herhaaldelijk de batterij eruit te hebben gehaald.

Iemand enig idee?
Reageert hij ook niet als je de data kabel aansluit?

• bluemind
geen commentaar op PINGCHAT ?

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:44:
[...]

Reageert hij ook niet als je de data kabel aansluit?
Dat is een goeie....zal ik eens proberen.

@bluemind; bedoel je Whatsapp?

• contrast
  • Niet online
Bastiaan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:31:
Hee, en mijn update laat nog steeds op zich wachten... :(
Download eens de Nokia Software updater, heb ik ook gedaan omdat Ovi suite geen update kon vinden. ;)
Benjike schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:02:
@contrast : sms : net laten testen, zie wel degelijk de naam staan hoor, niet nr
Misschien komt het omdat ik mijn contacten niet op mijn telefoon heb opgeslagen? waar heb jij ze staan?

• bluemind
@Rickstah, nee ik bedoel Whatsapp niet, het is volgens mij een variant op whatisapp, maar pingchat wordt ondersteund door, iphone, blackberry en android.... maar niet door symbian..

Verwijderd

Ook de update geinstalleerd , werkt goed en sneller .....

• Denthis
Ow, de update is dus goeie poeier?

Ben je na het update je instellingen kwijt? of kun je die ook herstellen met een update?

Ik kan niet wachten tot ik thuis ben van mijn werk.

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Werkt conversations (van nokia beta labs) nu weer wel? Welke versie moest je ookalweer hebben? Wil wel proberen nml...

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Denthis schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:50:Ben je na het update je instellingen kwijt? of kun je die ook herstellen met een update?
Hier is alles netjes blijven staan. Gelukkig maar, het maken van een back-up duurde me te lang en heb ik afgebroken.
r0el schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:12:
Werkt conversations (van nokia beta labs) nu weer wel? Welke versie moest je ookalweer hebben? Wil wel proberen nml...
Er zijn ook alternatieven.

Verwijderd

Na de update is in Nokia messaging de ouderwetse indeling va synchronisatie intervallen terug. Daarvoor had ik na een hard-reset eindelijk pushmail werkend. Iemand anders dit ook gemerkt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:51:
ik heb nu al 2 maanden een E72, ben er erg tevreden over! Maar sinds dit weekend begint hij raar te doen. Hij loopt een soort van vast. Soms geeft hij de waarschuwing accu leeg(en dat terwijl hij dan net uit de lader komt) Zet ik de telefoon daarna weer aan, dan geeft hij aan dat de accu gewoon vol is.

Vandaag viel hij bijvoorbeeld tijdens een uitgaand telefoongesprek 3 keer uit. Toen ik terug werd gebeld was het geen enkel probleem, en was er niets aan de hand. De Nokia heeft nog de standaart software zoals hij uit de doos kwam. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
iemand een idee?

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:36
Probleem met Smartconnect thuis ook voorgehad...
Had thuis ook het probleem dat ie middenin een sync switchte naar 'data' terwijl ik vroeger altijd wifi gebruikte (let wel : hij start met wifi maar switchte op een bepaald moment).

Heb nu de smartconnect groep verwijderd (dan reboot) en opnieuw aangemaakt (terug reboot en dan connecties toegevoegd).
Heb het idee dat ie nu terug beter de wifi neemt. (nog es verder uittesten in ieder geval)
contrast schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:08:

Misschien komt het omdat ik mijn contacten niet op mijn telefoon heb opgeslagen? waar heb jij ze staan?
Nooit aangepast, net gecheckt en staat op telefoongeheugen (is ook niet te wijzigen precies)
Denthis schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:50:
Ben je na het update je instellingen kwijt? of kun je die ook herstellen met een update?
Geen instellingen kwijt. Maar better safe than sorry...
Evt updaten naar de nieuwe firmware? Afhankelijk van welke versie je nu hebt staan ? (*#0000# ingeven op het toestel dan krijg je huidige versie te zien)

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

contrast schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:08:
Download eens de Nokia Software updater, heb ik ook gedaan omdat Ovi suite geen update kon vinden. ;)
Nope; helaas ook niet. We wachten het gewoon maar even rustig af :)
Wellicht dat een update het probleem verhelpt? Daarna wel even een reset uitvoeren van je toestel en weer een schone start maken.

• contrast
  • Niet online
Bastiaan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:19:
[...]

Nope; helaas ook niet. We wachten het gewoon maar even rustig af :)
Heb je wel een unbranded telefoon? ;)

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

contrast schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:46:
Heb je wel een unbranded telefoon? ;)
Yup! :)

Morgen weer een dag; probeer ik het dan nog maar eens. Heb al vaker meegemaakt dat een update niet voor alle toestellen tegelijk beschikbaar is, dus ik ben wellicht wat (te) ongeduldig O-)

• contrast
  • Niet online
Bastiaan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:17:
[...]

Yup! :)

Morgen weer een dag; probeer ik het dan nog maar eens. Heb al vaker meegemaakt dat een update niet voor alle toestellen tegelijk beschikbaar is, dus ik ben wellicht wat (te) ongeduldig O-)
Oke!
Dan maar gewoon afwachten :)

Verwijderd

Benjike schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:17:

Evt updaten naar de nieuwe firmware? Afhankelijk van welke versie je nu hebt staan ? (*#0000# ingeven op het toestel dan krijg je huidige versie te zien)
Dit geeft hij weer:

Sofware versie: 031.023
Datum software versie: 31 - Mar - 2010
Aangepaste versie: 031.023.(00.01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:45:
[...]

Dit geeft hij weer:

Sofware versie: 031.023
Datum software versie: 31 - Mar - 2010
Aangepaste versie: 031.023.(00.01)
Even updaten dus.....kan je in dat zelfde veld doen door optie's te openen.....moet je wel mobiel internet hebben of via wifi....anders even met een kabeltje via de Ovi Suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
contrast schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:23:
Sinds de nieuwe firmware update krijg ik niet meer de naam te zien op het hoofdscherm als ik een sms ontvang.
Op het hoofdscherm is alleen de nummer te zien, als ik erop klik, dan verschijnt pas de naam van de contactpersoon. :/

Nog meer mensen hier last van?
Probleem inmiddels opgelost door een +31 voor de telefoonnummers te zetten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickstah schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:05:
[...]

Dat is een goeie....zal ik eens proberen.

@bluemind; bedoel je Whatsapp?
En ?!? is ie weer in orde of word het een rma-tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
heb hem ook geupdate en hij lijkt idd sneller nu.

Maar dat hijoveral op blokkering gaat, is bij mij niet het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:43
Kan iemand bevestigen dat nu wel verzonden en geforwarde emails vanuit de standaard mail client in de "sent" items mailbox op de telefoon verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
@Magneto II wat bedoel je met eeen rma-tje. Whatsapp was bij mij wel bekend. whatsapp en pingchat doen precies het zelfde. Alleen pingchat is gratis en werkt beter als whatsapp, wordt door meer personen gebruikt.
Alleen pingchat heeft geen symbian variant... helaas...

?!? rma ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

bluemind schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:50:
Alleen pingchat is gratis en werkt beter als whatsapp, wordt door meer personen gebruikt.
Dat ligt er aan hoe de telefoonmerkverdeling binnen je vriendengroep is. WhatsApp gebruiken we hier nu bijna allemaal om te communiceren, werkt erg lekker. 't Is alleen nog wachten op de versie voor Android, maar op Nokia draait hij errug goed. Zou al bijna niet meer zonder kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Heineken schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:06:
[...]

Dat ligt er aan hoe de telefoonmerkverdeling binnen je vriendengroep is. WhatsApp gebruiken we hier nu bijna allemaal om te communiceren, werkt erg lekker. 't Is alleen nog wachten op de versie voor Android, maar op Nokia draait hij errug goed. Zou al bijna niet meer zonder kunnen...
Whatsapp voor de Nokia zit nog in de beta fase. Ik hoop dat er later ook meer opties komen zoals bij de versie van de Blackberry en Iphone.

Zelf gebruik ik het ook erg veel, werkt erg fijn, alleen mis ik nog een aantal functies die wel beschikbaar zijn voor de Blackberry en Iphone, zoals; bestanden versturen en contacten blokkeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Toch nog een vraag naar aanleiding van de update.
Versie is nu: 051.018

Heb problemen met vooral internetverbinding: als ik naar instellingen --> verbinding --> bestemmingen ga, zie ik nergens een toegangspunt staan. Alleen bij geen categorie staan er 13. Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar om deze te verplaatsen (opties, indelen, verplaatsen naar andere map). Kan wel handmatig een internettoegangspunt toevoegen, maar deze pakt hij in geen enkel programma (opera, skyfire, msn etc... werken derhalve niet). Die 13 toegangspunten kan ik ook niet verwijderen trouwens.

Meer mensen dit probleem? Zo kan ik er weinig mee, want kan bepaalde instellingen in de profielen helaas ook niet meer aanpassen. Heb hem inmiddels ook via nokia pc suite geupdate, zonder effect.

Als iemand ideeën heeft, hoor ik ze graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Beaub schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:39:
Toch nog een vraag naar aanleiding van de update.
Versie is nu: 051.018

Heb problemen met vooral internetverbinding: als ik naar instellingen --> verbinding --> bestemmingen ga, zie ik nergens een toegangspunt staan. Alleen bij geen categorie staan er 13. Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar om deze te verplaatsen (opties, indelen, verplaatsen naar andere map). Kan wel handmatig een internettoegangspunt toevoegen, maar deze pakt hij in geen enkel programma (opera, skyfire, msn etc... werken derhalve niet). Die 13 toegangspunten kan ik ook niet verwijderen trouwens.

Meer mensen dit probleem? Zo kan ik er weinig mee, want kan bepaalde instellingen in de profielen helaas ook niet meer aanpassen. Heb hem inmiddels ook via nokia pc suite geupdate, zonder effect.

Als iemand ideeën heeft, hoor ik ze graag!
Als een reset geen oplossing geeft lijkt het mij handig om even langs een Nokia Service Point te gaan.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Heineken schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:06:
[...]

versie voor android is albeschikbaar, maar het werkt erg goed onderling tussen een nokia / android/ bb/ iphone :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
bluemind schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:50:
@Magneto II wat bedoel je met eeen rma-tje. Whatsapp was bij mij wel bekend. whatsapp en pingchat doen precies het zelfde. Alleen pingchat is gratis en werkt beter als whatsapp, wordt door meer personen gebruikt.
Alleen pingchat heeft geen symbian variant... helaas...

?!? rma ?!?
RMA = Return Material Authorization, een afspraak tussen een klant en een leverancier om een artikel terug te mogen sturen voor reparatie of vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Denthis schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:41:
heb hem ook geupdate en hij lijkt idd sneller nu.

Maar dat hijoveral op blokkering gaat, is bij mij niet het geval
Staat je automatische toetsenblokkering wel aan?
Bij mij gebeurt dat wel, zie screenshots.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/20tfcc4.jpg Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2mma5go.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Nu ook aan het updaten. Ik hoop dat mijn spontane pushmail problemen ook opgelost zijn. De telefoon haalde telkens geen mail meer op. Mailbox opnieuw instellen en dan werkte het weer een paar dagen. Hij haalde zelfs niet meer met de sync interval mail op. Voorheen had hij daar geen last van.

Ik hoop ook op een update van de agenda, deze is vrij brak imo.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ... ik heb firmware versie 031.024.
Middels OTA kan ik niet upgraden naar 051.018
"Geen updates beschikbaar" is de melding.

Het betreft een unbranded telefoon.

Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:17
Het toestel lijkt sneller te gaan, en langer met de accu. ( kan nu 1 dag langer ).

Ik denk dat dat grotendeels komt, doordat de gprs verbinding niet constant meer actief is, en wordt opgebouwd als een applicatie dit vraagt. Eerst was het zo dat als mijn mail applicatie open stond, de gprs verbinding constant actief was. Dit is nu niet meer het geval.

Merken meer mensen dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
contrast schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:57:
[...]

Staat je automatische toetsenblokkering wel aan?
Bij mij gebeurt dat wel, zie screenshots.

[afbeelding] [afbeelding]
hm wat raar,het staat volgens mij wel aan, wat ik kan zien.
Of ik kijk verkeerd, waar moet ik dan kijken?

Als hij op internet gaat geeft die dat aan? icoontje ofzo?
Ik heb namelijk geen internet erop, enige wanneer die erop mag van mij is als ik het wil of als een mms verstuurd of binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb best vaak dat mijn berichten niet aankomen met whatsapp
dan staat er of een rood klokje of 1 v'tje. Soms restart ik mijn telefoon na 2 dagen en dan krijg ik opeens een bericht dat mensen 2 dagen geleden tegen mij gepraat hebben.
Of ligt dit aan de waardeloze provider tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 08:38

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

ik heb sinds een week een vreemd probleem. Ik kan geen mails meer ophalen. Hij slikt het wachtwoord niet. :$
Ik kan de mailbox ook niet verwijderen en opnieuw aanmaken omdat ik daarvoor "verbonden" moet zijn. Hoe kan dit in godsnaam? Ik heb net de nieuwste firmware geinstalleerd maar dit helpt ook niet. :(

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn berichtenlezer, hoe krijg ik deze weg onder de sneltoets (menu knop lang ingedrukt).
Deze optie staat niet bij de snelkoppelingen. Ik word er echt schijtziek van, elke keer als ik toetsenbord wil blokkeren komt deze berichtenlezer weer.

Kan ik de berichtenlezer anders verwijderen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:43
Ik heb precies hetzelfde na de nieuwe update! Lukt op geen enkele manier om contact met de email client te krijgen.... Verbinden lukt steeds niet en hij blijft om passwords vragen. Wat te doen? Ik heb al mijn adressen opnieuw aangemaakt op email.nokia.com, maar op de een of andere manier maakt hij geen contact meet met de server.
Audi_S2 schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:09:
ik heb sinds een week een vreemd probleem. Ik kan geen mails meer ophalen. Hij slikt het wachtwoord niet. :$
Ik kan de mailbox ook niet verwijderen en opnieuw aanmaken omdat ik daarvoor "verbonden" moet zijn. Hoe kan dit in godsnaam? Ik heb net de nieuwste firmware geinstalleerd maar dit helpt ook niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
Roost schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:10:
Ik heb precies hetzelfde na de nieuwe update! Lukt op geen enkele manier om contact met de email client te krijgen.... Verbinden lukt steeds niet en hij blijft om passwords vragen. Wat te doen? Ik heb al mijn adressen opnieuw aangemaakt op email.nokia.com, maar op de een of andere manier maakt hij geen contact meet met de server.

[...]
Mijn IMAP accounts doen het als van ouds na de update. Verder lijkt het apparaat inderdaad wat responsiever geworden, dat was ook niet zo moeilijk aangezien het apparaat zo traag als dikke stront door een trechter was. Het lezen van een HTML mail is trouwens nog net zo traag als voor de update, je kan bijna een bak koffie gaan halen in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Sinds een paar dagen deze telefoon en ben er erg over te spreken.

Heb wel een vraagje: bij de Bookmarks van internet zitten een aantal standaardbookmarks, is er een manier om deze eruit te slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Denthis schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:53:
[...]

hm wat raar,het staat volgens mij wel aan, wat ik kan zien.
Of ik kijk verkeerd, waar moet ik dan kijken?
Menu > Bed. paneel > Instellingen > Algemeen > Beveiliging > Telefoon en SIM-kaart > Per. autom. blokk. ttsnb.

Daar kun je de aantal minuten instellen.
Laat me even weten of je eruit bent gekomen :)
Black-Death schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:44:
Sinds een paar dagen deze telefoon en ben er erg over te spreken.

Heb wel een vraagje: bij de Bookmarks van internet zitten een aantal standaardbookmarks, is er een manier om deze eruit te slopen?
Ja, gewoon delete knopje indrukken? (boven de Enter)

[ Voor 29% gewijzigd door contrast op 05-09-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
contrast schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:57:
[...]

Ja, maar er staan ook van die standaard mapjes als 'Toepassingen downldn' en 'Afbld. downloaden', die krijg ik niet weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
contrast schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:57:
[...]

Menu > Bed. paneel > Instellingen > Algemeen > Beveiliging > Telefoon en SIM-kaart > Per. autom. blokk. ttsnb.

Daar kun je de aantal minuten instellen.
Laat me even weten of je eruit bent gekomen :)

[...]

die instellingen heb ik ook.
Maar mijn blokkering gaat niet aan als ik in het menu ben :S
waarom heb ik dat weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahmi
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Black-Death schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:18:
[...]

Ja, maar er staan ook van die standaard mapjes als 'Toepassingen downldn' en 'Afbld. downloaden', die krijg ik niet weg..
Ik heb hetzelfde met mijn E71.

Gewoon reguliere bookmarks er boven neerzetten, dan heb je er geen last meer van.
(rechter key->bookmark manager->move)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Denthis schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:21:
[...]

die instellingen heb ik ook.
Maar mijn blokkering gaat niet aan als ik in het menu ben :S
waarom heb ik dat weer!!
Hmm, dat is dan wel erg vaag.
Net nog even in het menu geprobeerd, de toetsenblokkering springt gewoon aan.

Overigens heb ik juist hierdoor mijn automatische toetsenblokkering op 5 minuten gezet, omdat het af en toe erg irritant is als die erop springt als je een minuutje niets hebt gedaan :P
Black-Death schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:18:
[...]

Oh, die heb ik gewoon direct verwijderd toen ik mijn mobiel kocht, en sindsdien niet meer teruggezien.
Heb je een branded telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Bahmi schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:27:
[...]

Ik heb hetzelfde met mijn E71.

Gewoon reguliere bookmarks er boven neerzetten, dan heb je er geen last meer van.
(rechter key->bookmark manager->move)
Thnx!
contrast schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:02:
[...]

Oh, die heb ik gewoon direct verwijderd toen ik mijn mobiel kocht, en sindsdien niet meer teruggezien.
Gekregen bij verlenging van Vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
contrast schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:02:
[...]

Hmm, dat is dan wel erg vaag.
Net nog even in het menu geprobeerd, de toetsenblokkering springt gewoon aan.

Overigens heb ik juist hierdoor mijn automatische toetsenblokkering op 5 minuten gezet, omdat het af en toe erg irritant is als die erop springt als je een minuutje niets hebt gedaan :P

[...]

ik lees vaker dat een reset een gewenste uitkomst geeft.
Miss is dit een optie voor mij?
Is resetten anders dan gewoon aan uitzetten? zoja, hoe doe ik dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een soft reset doen , je instelingen blijven staan maar je telefoon gaat wel geheugen resetten en zo....

Je kan ook een hard reset doen (*#7370#) , je bent dan al je instellingen kwijt en gegevens en je telefoon gaat terug zoals je hem ook vind als je hem net hebt gekocht , je laaste firmware blijft er wel op staan.

De hard reset zou eigenlijk iedereen moeten doen die een firmware update heeft gedaan , let op dat je (voor de zekerheid) eerst je sd kaartje verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:30:
De hard reset zou eigenlijk iedereen moeten doen die een firmware update heeft gedaan , let op dat je (voor de zekerheid) eerst je sd kaartje verwijderd
Is dat nog wel zo? Zeker met user data preservation waardoor je instellingen behouden blijven, je kunt wel een backup terugzetten maar met FP1 ben je dan nog een uur bezig om alles weer in de goede mappen te zetten en sommige programma's en thema's te herinstalleren. Tenzij je geen programma's en thema's erop gezet hebt en het alleen om de contacten, berichten en agenda gaat.

Ik heb in elk geval geen enkel probleem gehad bij de upgrade (moest alleen QuickOffice opnieuw registreren) en ik ga nu niet resetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:06
Heeft iemand hier ervaring met Fring, en dan met name het videobellen via Skype?

Mijn vriendin zit namelijk in Oz, dan zit je altijd met 8 uur tijdverschil. Tegen de tijd dat ik thuis ben van m'n werk ligt zij te slapen en andersom natuurlijk.

Als Fring mooi werkt kan ik in de pauze mooi via Wifi videobellen. Spreek ik haar iets vaker als alleen in de weekenden.

Dus ervaringen gevraagd, aangezien ik nog over het toestel twijvel of ik deze moet nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:24:
Hmmm ... ik heb firmware versie 031.024.
Middels OTA kan ik niet upgraden naar 051.018
"Geen updates beschikbaar" is de melding.

Het betreft een unbranded telefoon.

Iemand hetzelfde probleem?
Hier ook nog steeds :( Maar zoals ik eerder aangaf:
Bastiaan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:17:
[...]
Heb al vaker meegemaakt dat een update niet voor alle toestellen tegelijk beschikbaar is
[...]
Ik zit er ook nog met weinig geduld op te wachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Ik heb nog even een vraagje, waar kan ik instellen dat het 'lampje' van de Navi-toets niet standaard knippert? Zit al de hele dag te zoeken en handleiding te lezen, maar vind het niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Black-Death schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:17:
Ik heb nog even een vraagje, waar kan ik instellen dat het 'lampje' van de Navi-toets niet standaard knippert? Zit al de hele dag te zoeken en handleiding te lezen, maar vind het niet :')
Menu > Bed. paneel > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Meldingsindicatoren > Stand-by comm. > Comm. lampje > UIT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Black-Death schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:17:
Bed. Paneel > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Meldingsindicatoren > Stand-by comm. > Comm.lampje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Bedankt voor de snelle reacties ^O^ Na zoveel jaren een Samsung moet ik ff wennen aan Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Black-Death schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:34:
Bedankt voor de snelle reacties ^O^ Na zoveel jaren een Samsung moet ik ff wennen aan Nokia ;)
Geen Probleem ;), hij zit wel goed verstopt, duurde ook even voordat ik hem kon vinden net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:17
ik krijg steeds melding van Verbinding selecteren, zwaar irritant. krijg dat sinds ik me toegangspunten opnieuw ingevoerd heb (Hi). is het mogelijk dat ik die melding niet meer krijg ?

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:30:
Je kan een soft reset doen , je instelingen blijven staan maar je telefoon gaat wel geheugen resetten en zo....

Je kan ook een hard reset doen (*#7370#) , je bent dan al je instellingen kwijt en gegevens en je telefoon gaat terug zoals je hem ook vind als je hem net hebt gekocht , je laaste firmware blijft er wel op staan.

Hoe doe ik een soft reset dan?
Eerst dit een proberen en dan miss als nog een harde reset.

Heb net het boekje liggen lezen,
Maar het internet gebeuren kan ik dit ook zo instellen dat die alleen op internet gaat voor een mms of mij daar toestemming voor vraagt? (ik heb geen internet bundel).

Heb nu vaker dat mijn gsm in mijn broekzak zit dat ik opeens zon vrouwtje hoor praten en mijn smjes voorleest. Nou dat is niet altijd even handig kan ik je zeggen.
Kan ik dit ergens uitzetten? of dat hele spraak gebeuren verwijderen?

[ Voor 11% gewijzigd door Denthis op 07-09-2010 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi_S2 schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:09:
Iemand dit probleem al opgelost? Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Een update naar de nieuwe firmware helpt niet, bellen naar Nokia ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:47:
[...]

Hoe doe ik een soft reset dan?
Eerst dit een proberen en dan miss als nog een harde reset.

Heb net het boekje liggen lezen,
Maar het internet gebeuren kan ik dit ook zo instellen dat die alleen op internet gaat voor een mms of mij daar toestemming voor vraagt? (ik heb geen internet bundel).

Heb nu vaker dat mijn gsm in mijn broekzak zit dat ik opeens zon vrouwtje hoor praten en mijn smjes voorleest. Nou dat is niet altijd even handig kan ik je zeggen.
Kan ik dit ergens uitzetten? of dat hele spraak gebeuren verwijderen?
Hoe geef ik de Nokia E72 een reset?

U kunt uw Nokia E72 een softe reset en een harde reset geven.

Een softe reset is het heropstarten van uw telefoon. Hierbij blijven de instellingen op uw Nokia E72 bewaard.Een hard reset zorgt ervoor dat u het gehele toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen. Hierdoor raakt u wel alle door u zelf ingevoerde informatie kwijt. Een softe reset voert u uit door middel van de volgende handelingen:

Druk *#7780# in.
Vervolgens voert u de 'security code' in. Deze is standaard '12345'.
Bevestig dit door op ja te drukken.

Het toestel kan ook teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen door middel van een hard reset, doorloop onderstaande stappen om dit te doen.

Druk *#7370# in.
Voer de 'security code' in, deze is standaard '12345'.
Bevestig door ja in te drukken.
Klökske schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:44:
[...]

Iemand dit probleem al opgelost? Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Een update naar de nieuwe firmware helpt niet, bellen naar Nokia ook niet.
Zie boven , back up maken -> hard reset -> backup terug zetten

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, ik heb voor het eerst eens de soft reset gedaan. Nu is het opeens wel mogelijk om mijn hotmail in te stellen. Voorheen vulde je email-adres en wachtwoord in, en dan ging ie weer terug naar die mededeling waarmee de wizzard begint. Ook na de nieuwe firmware. Maar nu dus ook een soft reset na de firmware-update: et voila, het werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:18:
Mmm, ik heb voor het eerst eens de soft reset gedaan. Nu is het opeens wel mogelijk om mijn hotmail in te stellen. Voorheen vulde je email-adres en wachtwoord in, en dan ging ie weer terug naar die mededeling waarmee de wizzard begint. Ook na de nieuwe firmware. Maar nu dus ook een soft reset na de firmware-update: et voila, het werkt. :)
Het is logisch eigenlijk , als je een pc herinstalleert moet je ook opnieuw opstarten ....waarom een telefoon eigenlijk niet....

Mooi voor je dat je nu die problemen kwijt bent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:59:
[...]

Hoe geef ik de Nokia E72 een reset?

U kunt uw Nokia E72 een softe reset en een harde reset geven.

Een softe reset is het heropstarten van uw telefoon. Hierbij blijven de instellingen op uw Nokia E72 bewaard.Een hard reset zorgt ervoor dat u het gehele toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen. Hierdoor raakt u wel alle door u zelf ingevoerde informatie kwijt. Een softe reset voert u uit door middel van de volgende handelingen:

Druk *#7780# in.
Vervolgens voert u de 'security code' in. Deze is standaard '12345'.
Bevestig dit door op ja te drukken.

Het toestel kan ook teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen door middel van een hard reset, doorloop onderstaande stappen om dit te doen.

Druk *#7370# in.
Voer de 'security code' in, deze is standaard '12345'.
Bevestig door ja in te drukken.

[...]

Zie boven , back up maken -> hard reset -> backup terug zetten
dankje wel,
ik wacht nog ff tot ik thuis ben, ik heb er vandaag een hoop afspraken ingezet, en wil die niet kwijt raken.
Dus thuis eerst ff een backupje draaien en dan resetten :D!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:27:
[...]

Het is logisch eigenlijk , als je een pc herinstalleert moet je ook opnieuw opstarten ....waarom een telefoon eigenlijk niet....

Mooi voor je dat je nu die problemen kwijt bent 8)
Ja, op zich wel. Maar dat ding start zichzelf zo vaak op bij het installeren van de update dat ik dacht dat het wel goed zou zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:58:
[...]

dankje wel,
ik wacht nog ff tot ik thuis ben, ik heb er vandaag een hoop afspraken ingezet, en wil die niet kwijt raken.
Dus thuis eerst ff een backupje draaien en dan resetten :D!!!!
Haal voor je een back up gaat maken je MicroSd kaartje er uit , anders maakt ie daar ook een back up van en als dat kaartje 8GB is dan duurt het wel even voordat ie klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:58:
Heeft iemand hier ervaring met Fring, en dan met name het videobellen via Skype?
Skype en Fring hebben ruzie en nu werkt Skype via Fring niet meer. Maar gelukkig is er een native Symbian client voor Skype die wel werkt. Of die videobellen ondersteund weet ik niet, nooit geprobeerd. Hij werkt wel beter, Fring had veel last van lag omdat alles door een Israelische server gestuurd werd.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:42:
Haal voor je een back up gaat maken je MicroSd kaartje er uit , anders maakt ie daar ook een back up van en als dat kaartje 8GB is dan duurt het wel even voordat ie klaar is.
Huh? Als ik met PC-suite een backup maak staat "memory card contents" standaard al uitgevinkt. Je kunt het aanzetten, maar dat is meestal niet handig, die bestanden kun je beter los backuppen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexF83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-12-2024
Voor iedereen die het nog niet wist, pingen op je nokia kan nu met whatsapp!!!
Kijk hier voor meer details: http://www.whatsapp.com/download/

5200Wp(16x325)-SE4k || ZZW55 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
dhraom schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:57:
ik krijg steeds melding van Verbinding selecteren, zwaar irritant. krijg dat sinds ik me toegangspunten opnieuw ingevoerd heb (Hi). is het mogelijk dat ik die melding niet meer krijg ?
Ik krijg die melding ook, wel ook wel weten hoe dat uitgeschakeld kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Ik heb trouwens ook wat problemen met de navigatie, want hij blijft maar staan op GPS zoeken, maar verder gebeurt er niets.. zie ik iets over het hoofd?
Pagina: 1 ... 38 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.