Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:50

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mijn eerste 2 online potjes: Eerste potje online: Dik in gevecht met een andere vijand :) weet nog een mooie stuck te maken, komt er zo'n idioot van een team maat aangelopen wil hem een mep geven terwijl ik al lang die granaat op hem geplakt had... Tjah hij natuurlijk ook dood, en ik wordt gekicked..........

2de potje: In een kleine ruimte aan het vechten tegen 2 vijanden, komt er zo'n mafkees binnen met een ghost precies voor me langs wanneer ik een rocket schiet = weer kick.....

Echt JEMIG na 1 teamkill kom op zeg! Dat was het begin van online halo reach voor me......... hoop dat ze dit nou toch eens eens veranderen....
De singelplayer is echt gaaf, ik vind het verhaal en de uitwerking echt goed :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als ik goed gelezen heb (heb pagina niet meer bij de hand) gaat de teamkill limiet opgerekt worden van 1 naar 2 bij de eerstvolgende update.

Het zegt overigens meer over de speler die je kickt, dan over de kromme regel. Juist dit was 1 van de top requests voor een nieuwe Halo game. Vroeger werd je gekicked na 3 of 4 kills. Blijkbaar zijn veel spelers echter dermate dom, dat ze niet snappen dat ze vooral zichzelf benadelen.

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 24-09-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

PWM schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:30:
Het zegt overigens meer over de speler die je kickt, dan over de kromme regel. Juist dit was 1 van de top requests voor een nieuwe Halo game. Vroeger werd je gekicked na 3 of 4 kills. Blijkbaar zijn veel spelers echter dermate dom, dat ze niet snappen dat ze vooral zichzelf benadelen.
Blijkbaar snappen ze dat gewoon echt niet. Ik vind het een super gaaf spel, maar ik wordt van de multiplayer zo dermate moe van 1x team kill=kick... Net weer 1 potje gespeeld en ja hoor ik scheur met mijn ghost weg spawnt er dus net iemand voor me=weer kick.... heb echt nog bijna geen 1 normaal potje kunnen spelen.. :( Hoe verwacht je een game normaal te kunnen spelen als je steeds gekicked wordt. Ik weet mijn manier van spelen is een beetje lomp... (Melee altijd het meest) Please Fix it = perfect game _/-\o_

Wat is jullie ervaring met Multiplayer met stabiliteit? ik heb erg vaak dat ingame komt: Starting game, en verdwijnt er iemand (waar het waarschijnlijk gehost werd ofzo) Maar loopt daarna ook echt vast (voor het hele team) niemand komt daarna terug in het potje, miss een paar man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Eigenlijk heeft het geen introductie nodig: Grifball

Voor de niet kenner: Grifball is een Halo 3 playlist doe zorgt voor totale gekte. 8 man, 1 vierkante kamer zonder atributen en 1 bal. Het speelt als American Football, het eerste team wat een touchdown maakt met de bal, scoort, best of 7. Makkelijk? Ja, ware het niet dat iedereen als standaard wapen heeft: Een Sword en de Gravity Hammer :P

Griffball is een speelsoort waarmee je online simpel 10 kills kan maken in 5 seconde, totale mayhem. Erg leuk, en het komt terug :)

Meer info hier: http://www.bungie.net/News/Blog.aspx?mode=news#cid28818

Er is ook een speciale griffball site: http://www.grifballhub.com/
Mother_Goozz schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:38:
[...]
Wat is jullie ervaring met Multiplayer met stabiliteit? ik heb erg vaak dat ingame komt: Starting game, en verdwijnt er iemand (waar het waarschijnlijk gehost werd ofzo) Maar loopt daarna ook echt vast (voor het hele team) niemand komt daarna terug in het potje, miss een paar man...
Heb jij bij je searchopties staan dat hij voorkeur moet geven aan goede connecties? Ik heb er nauwelijks tot geen last van, alleen bij Big Team Battle.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 24-09-2010 19:53 ]

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

PWM schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:42:

Heb jij bij je searchopties staan dat hij voorkeur moet geven aan goede connecties? Ik heb er nauwelijks tot geen last van, alleen bij Big Team Battle.
(Grifball :*) leukste gametype die er is) Filmpje is echt geweldig, krijg er nu alweer zin in :z (zolang ik niet na 1 teamkill gekicked wordt :9 )

Ja ik heb heb dat aanstaan. Speel veel met me broertje in een potjes, en soms komt hij wel terug in het potje samen met nog maar 2/3 anderen rest is of weg, of blijft hangen zoals ik....

[ Voor 9% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 25-09-2010 08:18 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vind het matchmaking systeem echt niet meer leuk worden, Het is enkel Swat ongeveer wat de klok luidt... Zeker in je uppie zonder mensen die een microfoon hebben is het dan gewoon zwaar bagger. In de laatste 9 potjes, 6 keer swat... Jah dan is de lol er snel af... Meer mensen dit gevoel?

Edit: Gaat al de hele dag kut met al dat geswat... Toen een keer arena geprobeerd. Gaat supergoed, echt veel kills, weinig deaths, ook mooie kills, bijna afgelopen, stuck ik iemand, loopt men teamie er naar toe om hem te meleen, en ik wordt gekickt... Echt wat een waardeloos systeem... Ik ben echt zo over de zeik. Vond Halo Reach echt supertof om te doen met een paar vrienden in een party, maar al deze minpunten bij elkaar maken het echt de meest irritante mp die ik gespeeld heb. Nog irritanter dan MW2 met zijn killstreaks en dat zegt vrij veel...

[ Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2010 15:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:49

Vrijdag

De Zwarte

Jeej! Ik heb Reach van mijn vriendinnetje gekregen! *O* Nu kan in eindelijk meepraten 8-)

Vanavond meteen maar beginnen met de campaign.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:58:
Ik vind het matchmaking systeem echt niet meer leuk worden, Het is enkel Swat ongeveer wat de klok luidt... Zeker in je uppie zonder mensen die een microfoon hebben is het dan gewoon zwaar bagger. In de laatste 9 potjes, 6 keer swat... Jah dan is de lol er snel af... Meer mensen dit gevoel?
Nou dan zal je het mooi vinden dat in oktober de playlists worden geupdate, geen SWAT meer in BTB of slayer, en SWAT krijg zn eigen playlist :)

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Heeft iedereen zoveel lag op Live vandaag? Is echt niet leuk meer, potje duurt 2x zo lang zo...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Wel de afgelopen 3 ofzo potjes dat hij tot 2 keer toe de game opnieuw opzet (Zonder dat er iemand weggaat, en ook niet helemaal nodig imo)

Ben wel heel blij dat ze bij hemorrage de scorpions er uit halen en wraiths er in doen trouwens, nonstop geowned worden door 2 scorpions die om je base heen circelen wordt wel snel oud.

On a sidenote, voor als iemand elite slayer doet: kies de saboteur class!
Heerlijke combinatie van needelen en armor locken met stickies etc, laatste game die ik er mee heb gespeeld +27 K/D spread :D

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Wat een geweldig spel. Heb de Limited Edition gekregen van mijn ouders voor mijn verjaardag. Heb alle Halo boeken gelezen en vind de LE edition meer dan de moeite waard, mocht je Reach nog moeten kopen. De diary van Dr. Halsey is erg mooi uitgewerkt en als je de boeken leuk vond kom je nog interessante informatie tegen.

Ben op het moment nog maar halverwege, heb besloten om het eerst op Legendary uit te spelen. Kom zo nu en dan wel een bugje tegen
spoiler:
In de missie Nightfall verdween mijn teammate (A.I.) uit het spel. Hij was van de kaart verdwenen, er werden nog wel aanwijzingen door hem gegeven (door triggers in het spel). Maar hij was nergens meer. Dus kon gezellig het level in mijn eentje afmaken. Legendary+?
Bovendien moet je soms je teammates een beetje opzij duwen, omdat ze vast zitten achter obstakels.

Multiplayer is ook tof, alleen al de hoeveelheid spelmodes. Ben het trouwens wel eens dat na 1 teamkill gekickt worden veel te snel is. Het mag dan wel aan de tegenspeler zijn om jou eruit te kicken, maar aangezien mensen niet inzien dat het niet altijd jouw eigen fout is ben ook voorstander om dat naar 2 teamkills te veranderen.

...

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Rav schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:42:
Ben op het moment nog maar halverwege, heb besloten om het eerst op Legendary uit te spelen. Kom zo nu en dan wel een bugje tegen
spoiler:
In de missie Nightfall verdween mijn teammate (A.I.) uit het spel. Hij was van de kaart verdwenen, er werden nog wel aanwijzingen door hem gegeven (door triggers in het spel). Maar hij was nergens meer. Dus kon gezellig het level in mijn eentje afmaken. Legendary+?
Bovendien moet je soms je teammates een beetje opzij duwen, omdat ze vast zitten achter obstakels.
Heb ik ook zo vaak, donderen ze een ravijn in, zijn ze er dus niet meer, maar je hoort ze inderdaad nog wel door de triggers :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Rav schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:42:
Kom zo nu en dan wel een bugje tegen
spoiler:
Klopt, heb ik ook regelmatig last van. Gelukkig spawnen ze vaak weer bij het eerst volgende checkpoint. Hoef je niet alles in je uppie te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
veel problemen heb ik nog niet gehad met de A.I. behalve dan het rampzalige rij werk dan. staan ze tegen een paal rijden ze eerst nog een 5 keer tegen die paal voordat ze er om heen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Ik ben een beginnende Halo speler (als het om online gaming gaat) maar ik vind dat er toch wel wat haken en ogen aan zitten. Vrij vaak de melding dat de servers niet beschikbaar zijn, of dat er 0 spelers online zijn (terwijl hij wel spelers kan vinden), soms 'vergeet' hij zelfs mijn rank. Ik blijf de rank gewoon houden, later staat er gewoon weer keurig dat ik 38.000 cR heb ,met de bijbehorende rank.

Het matchmaking systeem vind ik een nadeel. Als ik gewoon een potje teamslayer wil doen kom ik vaak onbedoelt in een snipergevecht terecht met allemaal spelers die nog gewoon veels te goed voor mij zijn, of in een SWAT fight waarin ik al helemaal weinig bescherming heb;)

Ik blijf gewoon rustig door oefenen en zal vanzefl wel mee komen met het niveau, maar vind het jammer dat het spel aanvoelt alsof er nog aantal bugs inzitten. Bij de campaign bijv. haal ik bepaalde missies op heroic niveau (soms met saven en uitschakelen tussendoor) maar krijg ik hier geen achievement voor en zie ik ook niet dat ik hem uberhaupt gespeeld heb op heroic niveau (terwijl de volgende mssie wel gewoon beschikbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
thobe schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:07:
Ik ben een beginnende Halo speler (als het om online gaming gaat) maar ik vind dat er toch wel wat haken en ogen aan zitten. Vrij vaak de melding dat de servers niet beschikbaar zijn, of dat er 0 spelers online zijn (terwijl hij wel spelers kan vinden), soms 'vergeet' hij zelfs mijn rank. Ik blijf de rank gewoon houden, later staat er gewoon weer keurig dat ik 38.000 cR heb ,met de bijbehorende rank.

Het matchmaking systeem vind ik een nadeel. Als ik gewoon een potje teamslayer wil doen kom ik vaak onbedoelt in een snipergevecht terecht met allemaal spelers die nog gewoon veels te goed voor mij zijn, of in een SWAT fight waarin ik al helemaal weinig bescherming heb;)

Ik blijf gewoon rustig door oefenen en zal vanzefl wel mee komen met het niveau, maar vind het jammer dat het spel aanvoelt alsof er nog aantal bugs inzitten. Bij de campaign bijv. haal ik bepaalde missies op heroic niveau (soms met saven en uitschakelen tussendoor) maar krijg ik hier geen achievement voor en zie ik ook niet dat ik hem uberhaupt gespeeld heb op heroic niveau (terwijl de volgende mssie wel gewoon beschikbaar is).
Je moet maar zo denken. Hoe beter de tegenstander, hoe sneller het leerproces :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Dat klopt. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe iedere dag wat beter ben geworden. Vooral na het beter instellen van de controller (B voor melee-attack, RB voor acties) en een hogere sensitivity (10 ipv standaard) gaat het al een stuk beter:)

En oefening baart inderdaad kunst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 05:41
ArgantosNL schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:42:
veel problemen heb ik nog niet gehad met de A.I. behalve dan het rampzalige rij werk dan. staan ze tegen een paal rijden ze eerst nog een 5 keer tegen die paal voordat ze er om heen rijden.
Zo is er ook een level
spoiler:
waarin je wordt gereden door de AI, en over een brug heen moet rijden. Er lag bij mij vlak voor de brug een obstakel, waardoor de auto langzamer ging rijden. Iedere keer haalde we de overkant dus niet, en moesten we weer terug naar de vorige checkpoint (al in de auto). En nogmaals proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 11:10
thobe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:30:
Dat klopt. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe iedere dag wat beter ben geworden. Vooral na het beter instellen van de controller (B voor melee-attack, RB voor acties) en een hogere sensitivity (10 ipv standaard) gaat het al een stuk beter:)

En oefening baart inderdaad kunst..
Ieder zijn ding. Ik vind mezelf vrij vaak bovenaan de ranglijst en speel zelf op Bumper Jumper (dit bood mij vooral in Halo 3 veel voordeel), en een look sensitivity van 5-7, afhankelijk van het scherm waarop ik speel.

I'm a photographer, not a terrorist

• ArgantosNL
mat.hi.as schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:36:
[...]

Zo is er ook een level
spoiler:
waarin je wordt gereden door de AI, en over een brug heen moet rijden. Er lag bij mij vlak voor de brug een obstakel, waardoor de auto langzamer ging rijden. Iedere keer haalde we de overkant dus niet, en moesten we weer terug naar de vorige checkpoint (al in de auto). En nogmaals proberen...
dacht dat ik dat stuk zelf gereden had.
Waar de AI bij mij het meeste problemen gaf, was
spoiler:
op de quad waar je over een brugetje moest waar net na de brug nog een brug overheen stond. Hier zat een wraith en zo'n gtoot covernent vliegtuig

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Gisteren captain geworden. Ik zit me nog even af te vragen of ik nu nog wel veel verder ga spelen. Het gebrek om zelf te bepalen wat je speelt begint me helaas toch echt te irriteren. :) Daarnaast is het zo dat ik geen vaste groep heb waar ik mee speel, dus samenwerking is ook niet mogelijk. Ik zal het in de tussentijd nog wel een paar keer spelen totdat MoH en CoD er weer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:45:
[...]

spoiler:
op de quad waar je over een brugetje moest waar net na de brug nog een brug overheen stond. Hier zat een wraith en zo'n gtoot covernent vliegtuig
spoiler: missie
Rustig aan doen hier. Eerst de banshees die bij de door jouw vriendjes geplaatste brug staan kapot maken. Van onderen kapot maken dus. Als je naar boven gaat begint die enorme Wraith te knallen.(Ze komen steeds het randje over kijken en lusten headshots van de DMR.) Daarna met een grote boog achter de wraith komen. Schild kapot, waardoor ie niet meer rijdt, met plasma pistol en erop springen. Granaat erin en klaar. Tenminste zo heb ik het gedaan op legendary. Paar keer mislukt doordat ik slecht mik met plasma pistooltjes maar voor iemand met een normale schietvaardigheid prima te doen. :P

Wat een vet spel. Mimimaal 24 uur over campaign gedaan. Nooit Halo gespeeld maar nu op legendary begonnen. Halo 3 is van broertje geleend. Ga denk ik terugwerken richting Halo 1. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
@Exactor: Ga dan na reach door met halo 1, dan 2, en dan 3, dan speel je ze in (verhaal)chronologische volgorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

ArgantosNL schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:45:
[...]

spoiler:
Ik herken het stukje.. daar ben ik gewoon langsgeraced :p :D :+ Vlak daarna zat ik echter wel lang vast..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

WTF...!!
Me xdoos doet de laatste tijd wat raar. Heb van alles geprobeerd waaronder de hd gewist.
Wat denk je...was op 2/3 van de campaign en kan nu dus mooi overnieuw beginnen want de progress is kennelijk ook gewist. ;w Heb nog wel de behaalde achievements.

Ik ben eerlijk gezegd geen Halo fan. Heb Halo 3 gehad maar die aan een neefje gegeven.
Ik speel voornamelijk Gears of War 2. Maar heb zoveel last van lag dat ik m'n toevlucht zocht naar wat anders. In dit geval Halo Reach.
In vergelijking, als dat al kan, met Gears 2 vind ik de besturing wat houterig en de graphics 'n beetje armzalig. Vooral de multiplayer maps vind ik erg statisch en hoekig aandoen in vergelijking met de dynamische Gears maps. Heb pas 1 online potje gedaan maar heb me wel erg vermaakt.

Al met al vind ik het toch een erg goede game. De controls vind ik, passend bij de game, goed, de campaign tot nu toe schitterend en de multiplayer heel erg goed. Afgezien van dat ene potje heb ik het eerverleden week al wat uren gespeeld bij me neefje.
Tot nu toe vind ik het zo goed dat ik het kan afwisselen met Gears 2. Hoewel ik niet zeker ben of Halo:Reach Gears 3 gaat overleven...

[edit]
Gelukkig maar...vanuit de party kan je verder gaan met waar je bent gebleven en als je daarna Halo opnieuw opstart kan je weer verder met de solo-campaign... d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door mowa op 01-10-2010 14:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Jemig wat is Firefight toch lame af en toe.. Laatste enemy, een elite hero, ik schiet een raket op hem af, duikt er net een teammate op hem af, waardoor ik een betrayal heb, en wordt automatisch gekicked :( Wat een bullshit zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Je wordt niet automatisch gekickt, je teammaat krijgt de optie je te kicken (X) of te vergeven (B). Maar wel vervelend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
citruspers schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:28:
Je wordt niet automatisch gekickt, je teammaat krijgt de optie je te kicken (X) of te vergeven (B). Maar wel vervelend inderdaad.
Kwam hier net idd achter, werd geteamkilled, maar toen kreeg ik niets te zien, daarna nog een keer, en toen kon ik kiezen voor kicken of vergeven, heb hem toen vergeven (3v4 is ook niet alles).

Zojuist m'n 1e en 2e potje competitive online gespeeld, en beide potjes gewonnen + bovenaan gestaan :Y)

Vooral het 2e potje was dramatisch.. Heb persoonlijk nagenoeg de helft van de kills verzorgd. Ook al was het 50-44, het eerste potje was toch een stuk spannender, betere spelers met net iets minder geluk denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 02-10-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Yep, Bungie's trueskill is zeker nog niet perfect. Kleine fluctuaties vind ik niet meer dan normaal, maar als ik in mijn eentje meer kills heb dan het complete vijandige team bij elkaar is er toch wat mis.
Werkt ook wel eens in je nadeel, dan heb jij een +20 K/D, en je teammaten -20 of soms zelfs -30...verlies je alsnog (en kom nou niet aanzetten dat ik ze dan moet beschermen, ik ben geen babysitter) :p

Ik ben geen lone wolf, maar als de tegenstander aan het respawnen is, kunnen ze mijn teammaten niet killen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Gisteren de laatste missie uitgespeeld, solo Legendary. :)
Wat een drama is het af en toe om voorbij bepaalde stukken te komen. Uiteindelijk is het gelukt, maar heb er 164 minuten over gedaan :X

Iets te laat ontdekt dat plasma pistol + grenade launcher een fantastische combi is tegen Elites.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 03-10-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dinsdag komt de playlist update. O.a. het betrayal systeem word aangepakt, en bij FireFight wordt friendly fire sowieso uitgezet.

SWAT word een aparte playlist, dus komt niet meer bij Slayer. Rocket Race komt terug, en tientallen performance fixes worden doorgevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Angeloonie schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:35:
Gisteren de laatste missie uitgespeeld, solo Legendary. :)
Wat een drama is het af en toe om voorbij bepaalde stukken te komen. Uiteindelijk is het gelukt, maar heb er 164 minuten over gedaan :X

Iets te laat ontdekt dat plasma pistol + grenade launcher een fantastische combi is tegen Elites.
Heb er zelf 51min over gedaan zie ik, maar dan wel Co-op (3 man). Heb het hele spel op Co-op uitgespeeld, behalve 1 level omdat een vriend me kickte toen ik hem betrayde :P en daarna moest ik het level helemaal opnieuw doen :').

Wel vet hoor, al die stats die je kunt zien.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
PWM schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:58:
Dinsdag komt de playlist update. O.a. het betrayal systeem word aangepakt, en bij FireFight wordt friendly fire sowieso uitgezet.

SWAT word een aparte playlist, dus komt niet meer bij Slayer. Rocket Race komt terug, en tientallen performance fixes worden doorgevoerd :)
Hoera, hoera, en hoera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Argh!
Net de campaign gehaald op Legendary, maar nu telt hij niet mee!
Ik was in de campaign al in het laatste level, maar toen heb ik een potje co-op gedaan met een vriend van me vanaf het begin.
Later wilde ik dus verder gaan met mijn single player, maar moest ik bij Rally Point Bravo starten en vanaf daar heb ik hem met veel bloed, zweet en tranen uitgespeeld op legendary.

Maar nu erkent het spel niet dat ik het level heb uitgespeeld :(

Geweldig spel, maar dit vind ik wel zwaar kut. Zie er nogal tegenop om dat level helemaal opnieuw te doen.
Wel mooi einde trouwens.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Als je vanaf een later checkpoint dan de eerste start krijg je geen achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
^En voor de duidelijkheid, dat is Mission Start, niet Rally Point Alpha. Ik weet hoe je je voelt, is mij ook weleens overkomen in Halo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Soms houdt een game net te vroeg op:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6ZNavtvT2nIGAxEQKcYiLpGa/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
+24 en 0 deaths? OF je bent heel goed, OF je bent een gigantische camper :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 08:00
citruspers schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:32:
Aan het hoge aantal headshots te zien zal het wel een camper zijn :P

Ben erg benieuwd naar het multiplayer gedeelte van de game, maar ik moet 'm eerst solo uitspelen van mezelf. Ben gisteravond geëindigd in mission 10. Het liefste ging ik nog even door tot het einde, maar het werd toch wel wat laat :( Dan maar weer wachten tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog drie achievements te gaan. Captain, lt colonel en invasion. Dat gaat goed. Net als schieten. Enige is nades. Ik krijg er niemand mee dood, ik ga er constant door dood (in mp). Iemand tips voor een nooby halo-er?

Offtopic; morgen komen halo 3 en ODST binnen. Weeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

InZane schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:01:
[...]

Aan het hoge aantal headshots te zien zal het wel een camper zijn :P

Ben erg benieuwd naar het multiplayer gedeelte van de game, maar ik moet 'm eerst solo uitspelen van mezelf. Ben gisteravond geëindigd in mission 10. Het liefste ging ik nog even door tot het einde, maar het werd toch wel wat laat :( Dan maar weer wachten tot vanavond.
Zie de link niet tussen campen en headshots :P Maar ik neem aan dat peeweetje gewoon erg goed is, gezien hij volgens mij een van de grootste fans is van deze gameserie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:00:
Nog drie achievements te gaan. Captain, lt colonel en invasion. Dat gaat goed. Net als schieten. Enige is nades. Ik krijg er niemand mee dood, ik ga er constant door dood (in mp). Iemand tips voor een nooby halo-er?
Stuiteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
uchiha tijntje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:44:
[...]

Zie de link niet tussen campen en headshots :P Maar ik neem aan dat peeweetje gewoon erg goed is, gezien hij volgens mij een van de grootste fans is van deze gameserie :P
goed in campen en kill-joetsen :+ . Ben persoonlijk geen fan van dit soort spelers, maar dat komt misschien omdat ik daar niet goed in ben :X

edit: veel geluk heb ik ook nooit met campen. Zit een vriend van mij op een bepaalde plek komt de een naar de ander langs. Als ik daar zit is het enige wat ik hoor zijn krekels :|

[ Voor 17% gewijzigd door ArgantosNL op 05-10-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
@Exactor: granaten bouncen, zoals al gezegd. Ik pleur ze meestal een metertje voor iemand tegen de grond, zodat ze precies op diegene ontploffen (in theorie, uiteraard). Dan is het nog een kwestie van 1 headshot en je hebt de kill. Gebeurt vooral veel in MLG gametypes, in gewone games pleur ik mn granaten maar naar de tegenstanders toe als ze net een maatje hebben doodgeschoten.

Moet alleen nog maar de lt. cnl achievement.....en nog even doorsparen voor die oh-zo toffe helm die je unlockt als je major bent:
spoiler:
Mjolnir mk. V, oftewel de helm uit halo 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handige tip, waarvoor dank. Nu ontploffen mijn nades tenminste in de buurt van die rottige tegenstanders. :P

Edit: en nu zelfs in tegenstanders hun gezichtjes. Dit is mooi. Die plasma nades blijven zelfs plakken. Fun times! Wat een goed spel is dit zeg (dat staat los van die nades maar moest ik even kwijt). :D

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
stucky's zijn inderdaad leuk, het leukste van de hele elite slayer hoewel die needler ook wel leuk kan zijn. Best wel lopen rapen bij een multi-team met de needler lekker sproeien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
citruspers schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:32:
Het was een Sniper game, dus dan blijf je sowieso een beetje zitten waar je zit ;)
ArgantosNL schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:07:
[...]

goed in campen en kill-joetsen :+ . Ben persoonlijk geen fan van dit soort spelers, maar dat komt misschien omdat ik daar niet goed in ben :X
Ik pas mijn spel aan, aan de andere spelers. Als die als idioten gaan rondrennen, hoef ik dat natuurlijk niet te doen.

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 06-10-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Hm, ik niet. Los meestal een paar schoten, dan heeft de halve map mijn trails wel gezien, en dan relocate ik weer. Langzaam doorpushen naar de tegenstander totdat je ze helemaal gepind hebt. Niet spawnkillen though, dat vind ik echt lame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
citruspers schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:34:
Hm, ik niet. Los meestal een paar schoten, dan heeft de halve map mijn trails wel gezien, en dan relocate ik weer. Langzaam doorpushen naar de tegenstander totdat je ze helemaal gepind hebt. Niet spawnkillen though, dat vind ik echt lame :p
Spawnkillen is zelfs reden voor een ban :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Iemand die een potje willen knallen kan mij toevoegen Gamertag : Turbo Tijger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
citruspers schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:34:
heeft alleen heel weinig zin in een multi team game. veel te veel tegenstanders die overal spawnen.

Heb een keer een leuke oddball game gehad op the cage. de bal lag op mijn spawn plek(laagste punt van het level). Dat was chaos 12 oddball kills gemaakt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Haha nice. The cage vind ik wel echt een rotmap, vooral de spawn beneden is bagger. Vind de flow van het level gewoon niet lekker. Ik mis Lockout/blackout....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Vandaag met een party van 3 en een losse gozer bezig in Rocket Firefight, kickte die gozer een teammate omdat hij zelf richting een tank rende waar 3 man op schoot. Knap irritant inderdaad. Hij heeft daarna nog 2 raketten te vreten gekregen van mij en mijn maat. Ook niet netjes maar lucht wel goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Heb gisteren voor het eerst iemand gekicked.. Was gewoon aan het rennen, komt hij van grote afstand met z'n Ghost recht over mij heengeboost. Ja sorry maar dan ben je gewoon lomp, doei!
Als het om een verdwaalde raket gaat boeit het me niet zo, maar gewoon duidelijk mij overrijden slaat nergens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
citruspers schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:36:
Haha nice. The cage vind ik wel echt een rotmap, vooral de spawn beneden is bagger. Vind de flow van het level gewoon niet lekker. Ik mis Lockout/blackout....
helemaal mee eens, hopen dat er in de dlc een paar leuke maps zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Laatst online: 29-06 00:29
Wat maakt deze Halo beter dan de delen 2 en 3? Ik twijfel nog steeds over het aanschaffen van dit spel of alle tijd in BO steken.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Beter? Moeilijk te zeggen. Je karakter is wel minder sterk dus je bent minder een superheld zoals de Masterchief dat was. Ook voegen de Armor Abilities veel leuks toe, vooral de Jet Pack en Armor Lock zijn erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
xV0rtexx schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:13:
Wat maakt deze Halo beter dan de delen 2 en 3? Ik twijfel nog steeds over het aanschaffen van dit spel of alle tijd in BO steken.
Halo 2 en 3 ken ik niet, Halo Reach is mijn eerste FPS op een console, voorheen speelde ik alleen (de oudere) FPS'en (UT meestal) op de pc. Ik kan wel zeggen wat ik leuk vind aan Halo Reach tot nu toe. Waarschijnlijk zijn een hoop van die punten van toepassing op alle shooters van de afgelopen jaren, maar toch is het voor mij wel een reden om deze game te spelen.

Jetpacks, ongelofelijk leuk om in Matchmaking Firefight met je vrienden raketten al jetpackend af te schieten op steeds sterker wordende groepjes aliens. De singleplayer-missies zijn ook in co-op te spelen, dat was voor mij ook een nieuwe ervaring en leuk om te doen. Je kunt zelfs terwijl iemand gewoon singleplayer of co-op aan het spelen is gewoon ineens mee gaan doen door te joinen, erg grappig. Soort van inbreken in de game. Ook geinig dat je tegenstanders uit een tank, hovercraft of zelfs een vliegtuigje kan gooien door er op te springen. Dan neem je het voertuig gewoon over, al heb je ook met enige regelmaat eigen voortuigen zoals jeepjes ter beschikking.
Angeloonie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:26:
Heb gisteren voor het eerst iemand gekicked.. Was gewoon aan het rennen, komt hij van grote afstand met z'n Ghost recht over mij heengeboost. Ja sorry maar dan ben je gewoon lomp, doei!
Als het om een verdwaalde raket gaat boeit het me niet zo, maar gewoon duidelijk mij overrijden slaat nergens op :P
Ik kick ook maar heel zelden iemand. Ook in dat soort gevallen, als iemand gewoon doelbewust de zaak loopt te zieken door meerdere keren mensen plat te rijden of als ze teammates headshots geven in Team Slayer of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Angeloonie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:26:
Iemand pletten met een voertuig gaat wel echt snel hoor. Accidents happen, zeker met een snel voertuig als een ghost. Dan hoop je erlangs te zoeven, gaat iemand ineens sprinten en plet je hem. Zou 't niet leuk vinden als ik daarvoor geboot zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
citruspers schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:30:
[...]

Iemand pletten met een voertuig gaat wel echt snel hoor. Accidents happen, zeker met een snel voertuig als een ghost. Dan hoop je erlangs te zoeven, gaat iemand ineens sprinten en plet je hem. Zou 't niet leuk vinden als ik daarvoor geboot zou worden.
Dit was niet een ongelukje, hij kwam over een afstand waarin een correctie makkelijk gemaakt kon worden, maar hij ging gewoon recht op mij af. Tuurlijk een ongelukje kan ik wel mee leven, maar dit leek meer opzet, of gewoon niet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Net een of andere kneus die het leuk vond om bij de start al iedereen een headshot te geven in Firefight :( Hij had ons alle drie al te pakken voor de eerste hem kon kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Zag dat er vandaag een Challenge was voor 10.000 punten in Firefight, ik zat te balen, want gisteren had ik 2x 11.000 gehaald, en dat lukt niet altijd, meestal eindig ik tussen de 6-10K. Vandaag dus geprobeerd, maar het lukte niet echt, uiteindelijk kwam ik in een groep terecht van gasten die echt slecht, maar dan ook heel slecht waren. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/07/1286471017-720.jpg
*klikbaar*

Hoe kun je nou 0 punten halen en 4x dood gaan, of maar 4 kills halen op de makkelijkste Firefight/Sniperfight map die er is? 8)7 Zelfs die gast met 29 kills viel tegen, op die map haal ik altijd wel de 40 ofzo tegen alleen maar grunts..

Meteen mijn persoonlijke record verbeterd naar 73 kills in 1 ronde 8)

Show je playermodel en emblem *O*
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/Stats/emblem.ashx?s=70&0=0&1=27&2=0&3=2&fi=10&bi=38&fl=1&m=3
Eerste paar weken / huidig:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/07/1286472724-920.pngAfbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/stats/reach/playermodel.ashx?rpis=6rKrSjDYQBxet%2FljuG59xg%3D%3D

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 07-10-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
10000 heb ik nog nooit gehaald. Meestal strand ik tussen 4 en 7000. De andere 3 challenges heb ik wel en de weekly challenge gaat ook nog wel lukken deze week. 50 potjes Firefight zonder andere eisen is alleen tijdrovend maar wel makkelijk haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag, en ik kon het niet vinden op de Wiki paar weken geleden.

Halo Reach is een enorm vet spel. Komt dit nog naar de PC? Ik hoop het wel... Alleen voor dit spel zou ik bijna een X-box kopen, Feit is alleen dat ik slecht wen aan nieuwe dingen en ik wil niet helemaal moeten wennen aan een andere gameplay.

Iemand antwoord? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:29:Show je playermodel en emblem *O*
[afbeelding]
Eerste paar weken / huidig:
[afbeelding][afbeelding]
NL Tintje voor mij ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/Stats/emblem.ashx?s=70&0=22&1=19&2=12&3=25&fi=37&bi=0&fl=0&m=3

Mijn playermodel is op de bungiesite niet up to date :?

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 08-10-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:56:
Feit is alleen dat ik slecht wen aan nieuwe dingen en ik wil niet helemaal moeten wennen aan een andere gameplay.
Ik kon in het begin ook niet echt soepel spelen na tig jaar pc gamen en het is mij ook gelukt om er aan te wennen. Richten gaat nog niet heel soepel. Anders gewoon gaan proberen bij een mediamarkt. Daar staan meestal wel van die palen met een Xbox om te proberen. In Eindhoven in ieder geval wel, ik verwacht bij de rest ook wel. Als ik nu toetsenbord en muis pak dan is dat meer wennen dan dat ik nu moeite heb met de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Megaflix schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:55:
10000 heb ik nog nooit gehaald. Meestal strand ik tussen 4 en 7000. De andere 3 challenges heb ik wel en de weekly challenge gaat ook nog wel lukken deze week. 50 potjes Firefight zonder andere eisen is alleen tijdrovend maar wel makkelijk haalbaar.
Ik had vanmiddag 20.000+ punten in 1 potje (score attack, regular firefight). Bij gruntpocalypse kwam ik hooguit op 9000. De truuk is: headshots en multikills, en eventueel killing sprees als je goed granaten kan ontwijken.

Je hebt nog tot ~12 uur morgenochtend om 'm te halen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Probleem is dat je hem in Firefight matchmaking moet doen, multiplayer dus. Hoe voorkom ik dat die andere 3 ook kills doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Megaflix schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 01:30:
Probleem is dat je hem in Firefight matchmaking moet doen, multiplayer dus. Hoe voorkom ik dat die andere 3 ook kills doen dan?
Geluk hebben.
Geluk dat een teammate gekicked wordt, dropped of dramatisch slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:56:
Ik had een vraag, en ik kon het niet vinden op de Wiki paar weken geleden.

Halo Reach is een enorm vet spel. Komt dit nog naar de PC? Ik hoop het wel... Alleen voor dit spel zou ik bijna een X-box kopen, Feit is alleen dat ik slecht wen aan nieuwe dingen en ik wil niet helemaal moeten wennen aan een andere gameplay.

Iemand antwoord? Bij voorbaat dank.
Het komt niet naar de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Leuk Halo Reach stripje.

Mijn playermodel is ook niet up to date trouwens. Mijn icon wel. Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/Stats/emblem.ashx?s=70&0=21&1=28&2=15&3=22&fi=54&bi=11&fl=1&m=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 08:00
Dit is mijn emblem momenteel: Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/Stats/emblem.ashx?s=70&0=0&1=25&2=25&3=15&fi=12&bi=13&fl=0&m=3

Mijn player model is ook niet up to date op de site.

Heb gisteravond eindelijk maar eens even de tijd genomen om mission 10 af te maken. Nu dus uitgespeeld op normal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Is de MP wat? Bij halo had ik het na true skill lvl 43/44 wel gezien. Ergerde me teveel aan mn teamgenoten. Zeker bij 4v45 moet je vrij hardcore spelen en tis nogal kut als je skillvl 44 is en je wordt 4 a 5 keer MVP van het verliezende team...RAGE.

En als je bij iemand die 24-0 staat meteen moet zeggen dat het een camper is ben je een aardig grote noob. Vraag me af wat gemiddeld skill lvl hier op tweakers is? 20?

[ Voor 25% gewijzigd door Postius op 08-10-2010 13:37 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik gaf camper zijnde als een optie, en de speler in kwestie gaf het zelf toe. Ik zou het dus waarderen als je me geen noob noemt. ;)
Mijn skill level in Halo 3 was 38 in team slayer, toen vond ik het genoeg geweest en ging ik alleen nog maar social doen. Ik heb in Reach nog wat arena gespeeld met MLGers en kwam daarin aardig mee, meestal wel 1400-1550 trueskill punten.

Ik heb het in gewone team slayer ook vaak genoeg dat ik bovenaan sta met +10 en mijn teammaatjes allemaal op -11. Shit happens, tijd om vrienden te maken en in een party gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Een eerste draft van een nieuwe TS voor het topic staat online, ik werk momenteel nog aan een stukje over wapens. Verder staan nog op de to-do-list: iets kleinere pics bij de voertuigen, die zijn nu wel erg groot; stukje over loadouts bij multiplayer. Als er nog meer wensen zijn, dan hoor ik het graag :) Is er behoefte aan bijv een lijst met gamertags/GoT-nicknames van mensen die Halo Reach spelen?

[ Voor 13% gewijzigd door Megaflix op 09-10-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ja, zo'n lijst is wel handig inderdaad. Ik mis wel goede spelers in mijn team. Ik ben zelf overigens een LvL 40 ongeveer (halo 2 en 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Gooi maar op die lijst, gamertag Haijo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Doe mij er ook maar bij op de lijst: Citruspers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

Ik wil ook op de lijst :)

Pacificgasten

Lvl 48 in Halo 3 :D

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Er staat een tabelletje met namen in nu. Ik heb van de gamertags even een linkje gemaakt naar de stats-site van Bungie. Dan kun je ook zien wat de skills/ranks zijn van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
I WhiteViper I

Pleur mij d'r ook maar in :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik had net een Yoink geval (geestig als hij dat roept).

Ik wilde een gast schieten die een teamgenoot aanviel. Terwijl ik schoot was teammate het gelukt achter die gast te komen, en begon zijn assasination. Helaas, voor hem, mijn kogel was eerder :+ Ik had het echt niet door, en wilde hem echt helpen.

Gast meteen helemaal door het lint, en begon mij ook te teamkillen. Ik geniet altijd van zo'n woedeuitbasrting, maar snap ze nooit. Het is een fucking TEAM bases game, maar mensen spelen blijkbaar alleen voor eigen stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Voor de TS: AngeloonieNL

:)

Net 795 Grunts opgeblazen in een custom firefight voor de daily Challenge :P

[ Voor 74% gewijzigd door Angeloonie op 09-10-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Owja, ik ben Peewee79

Zal mijn lijst even opschonen. Just so you know, ik heb geen headset, moet er van de week even 1 halen. Dan weet je waarom ik zo stil ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
PWM schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:02:
Ik had net een Yoink geval (geestig als hij dat roept).

Ik wilde een gast schieten die een teamgenoot aanviel. Terwijl ik schoot was teammate het gelukt achter die gast te komen, en begon zijn assasination. Helaas, voor hem, mijn kogel was eerder :+ Ik had het echt niet door, en wilde hem echt helpen.

Gast meteen helemaal door het lint, en begon mij ook te teamkillen. Ik geniet altijd van zo'n woedeuitbasrting, maar snap ze nooit. Het is een fucking TEAM bases game, maar mensen spelen blijkbaar alleen voor eigen stats.
Het is wel leuk om een assasination te doen, omdat het de tegenstander vernedert. Daarbij krijg je extra punten voor de Assasin medaille. Als jij willens en wetens de kill steelt is dat gewoon niet cool (wat je niet expres deed).

Kills stealen is uncool, maar ik doe het ook vaak genoeg. Als je immers met 2 man op iemand schiet gaat hij eerder dood, heeft hij niet de kans om mijn team of mij te killen, en is de kans groter dat we het potje winnen. Als ik echter met 1 DMR schot de kill steel zeg ik meestal wel even sorry ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Overigens is er natuurlijk een handige tool van gamertags. Elke echte GoTTer heeft zich natuurlijk aangemeld bij mygamercard, en dus weten we dat er minimaal 27 mensen van GoT nu Reach spelen:

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor het beantwoorden. Moet wel zeggen dat ik hier super van baal. Vind het echt een supervet spel :-(.

Dank in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:37:
[...]

Dank je voor het beantwoorden. Moet wel zeggen dat ik hier super van baal. Vind het echt een supervet spel :-(.

Dank in ieder geval.
Voor 179,- heb je een Xbox, en dan krijg je er gratis Halo Reach bij ;)

EDIT: Zelfs de arcade telt, dan heb je voor 149,- een Xbox met Reach ;)

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 09-10-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben super slecht maar wil er wel bij. :D exctor it

Top spel. Heb de granaten (zie twee paginas terug) nu redelijk onder de knie. Net nog een pot waarin 14 van mijn 20 kills een plasma stick waren. :D (MW2 is volgens mij voorgoed de kast in.)

Enige twee minpunten tot nu toe:

De mensen die vertrekken net voor de pot begint of na een minuut. Liggen we weer stil en hebben we daarna scheve verhoudingen. Wat mij betreft maken ze de straf voor leaven direct geldend. Daarnaast kun je veel te snel kicken voor betrayal. Loopt dezelfde idioot tweemaal op rij de kamer in waar hun hele team staat en wij met zijn drie-en granaten naar binnen gooien worden twee van ons gekickt. imo had die idioot gekickt moeten worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

Ik word echt gek van dat betrayal systeem.
De game gaat gewoon lekker, team swat. 15-10, waarvan 10 kills van mij.
Ik schiet per ongeluk een teammate dood, maar bijna tegelijk ook een vijand.
Dan is het toch logisch dat dit nooit express kan gebeuren?

Hoe komt het dan dat ik geboot word?
En zeker aangezien het team verder slecht was en ik hun enige hoop was..
Ik word echt gek van dit domme systeem..

Trouwens, als iemand mij 2x dood schiet, express, en ik kan hem niet booten, dan ben ik de weg helemaal kwijt.. Als je team doodschiet dan is het echt 50/50 of het systeem je mag op dat moment. Want hoe goed je het ook doet, je team drukt toch wel op x...

[ Voor 24% gewijzigd door painkill op 09-10-2010 22:30 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Lastly, in addition to everything listed below, today's update also makes some tweaks to the betrayal system. Hopefully players will feel it's a bit more 'fair' now and it should behave closer to what you're used to in Halo 3.
Het zou al enigszins gefixt moeten zijn, maar net werd ik gewoon gekickt omdat een vent in mijn granaat wandelt die ik gooi naar een stuk of 8 Covenant die op een hoopje bij elkaar stonden. Zij springen aan de kant, gast wandelt er gewoon op. Ik stond ruim bovenaan op dat moment. Binnen een fractie van een seconde was ik er uit, gewoon jaloezie denk ik.

Net nog een leuk gevalletje "dude, your head's on fire". Linkje.
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/Stats/Reach/Screenshot.ashx?fid=5721316&size=medium
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 21:28:
Ik ben super slecht maar wil er wel bij. :D exctor it
Zegt iemand met ruim 4500 Covenant kills, 1936 Matchmaking MP medals en Warrant Officer Grade 3 als rank :+

[ Voor 14% gewijzigd door Megaflix op 09-10-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zegt iemand met ruim 4500 Covenant kills, 1936 Matchmaking MP medals en Warrant Officer Grade 3 als rank :+
<< levende bewijs dat tijd in iets steken je vooruit helpt. In de zin dat punten afhangen van aantal kills en dat deaths daarbij niet uitmaken. Je wil niet weten hoe vaak ik doodging tijdens de campaign. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Heb je je sensitivity wel goed ingesteld? Hoe gevoeliger hoe beter. Dan kun je bliksemsnel omdraaien, sneller mikken. Dan moet je er wel aan wennen dat het bewegen heel snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik vind hoge sensivity juist irritant bij console shooters, omdat je dan amper een ventje in de verte in je crosshair kan krijgen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Megaflix schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 22:41:

Net nog een leuk gevalletje "dude, your head's on fire". Linkje.
[afbeelding]
Ik ren ook rond met een vlammend hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Is dat een optie of zo dan?

Net de weekly challenge binnengeharkt, kost best wel wat tijd, 50 potjes Firefight.

[ Voor 61% gewijzigd door Megaflix op 10-10-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Die flaming skull helmet krijg je als je de Legendary Edition hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Haijo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:36:
Die flaming skull helmet krijg je als je de Legendary Edition hebt gekocht.
Dat dus :P

Kan je hem niet ook kopen in de Armory?
Megaflix schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:25:
Net de weekly challenge binnengeharkt, kost best wel wat tijd, 50 potjes Firefight.
Moet er vandaag nog 17 doen :/ Vind ik dat je er maar weinig voor krijgt... 3000 puntjes. Maar goed, elk potje firefight is ook al 800-1000 punten meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ligt 't aan mij of zijn de Firefight potjes in matchmaking wel erg kort? Kan mij bij ODST herinneren dat je soms makkelijk een uur bezig bent, bij Reach is het na 10 min. al weer voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Het is maar 1 set ja, erg jammer, maar soms niet erg ivm incompetente teamgenoten.

Vanmiddag 3x(!) gekicked door idioten die in mijn raket liepen (2x) en achter een jackal gingen staan die ik snipete (1x).

WAAROM komt Bungie niet gewoon met een systeem waar de 1e keer Betrayal automatisch vergeven wordt, en pas bij de 2e keer je kunt kicken?

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste