Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:56:
Het is maar 1 set ja, erg jammer, maar soms niet erg ivm incompetente teamgenoten.
Als je competente gasten tegenkomt kun je ze natuurlijk uitnodigen om een private sessie firefight te doen. Al tellen die weer niet mee voor de matchmaking challenges. Wat mij enigszins irriteert. Speel liever met leuke lui die ik ken dan random 14 jarigen die in mijn oor piepen dat ze net een double kill hebben gehaald. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:44
Exactor, je kan ook met een party (in-game reach, niet in het xbox dashboard) firefight matchmaking doen ;)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Krijg je nou wel of geen extra punten als je Commendations haalt, bijvoorbeeld van Silver naar Gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
PWM schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:27:
Krijg je nou wel of geen extra punten als je Commendations haalt, bijvoorbeeld van Silver naar Gold?
Van Silver naar Gold weet ik niet, zo ver ben ik niet. Van niks naar Iron krijg je in ieder geval een klein beetje, van Iron naar Bronze krijg je ook extra geld en ook naar Silver toe kreeg ik extra voor Commendations. Ik neem dus aan dat het ook zo is van Silver naar Gold toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
PWM schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:27:
Zeker, 2000 geloof ik (of dat was voor Onyx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=49611347
Je krijgt in ieder geval credits tot en met Onyx, als je hem daarna maxt krijg je niks meer. Dus als je Onyx bent in een commendation, dan kun je het beste verder gaan met de andere commendations :)

Iron rank (1 bar): rewards 100 cR
Bronze rank (2 bars): rewards 600 cR
Silver rank (3 bars): rewards 1200 cR
Gold rank (4 bars): rewards 2400 cR
Onyx rank (black bars): rewards 4800 cR
Onyx Max (black bars with fire): 0 cR
Bron: http://halo.wikia.com/wiki/Commendations

Edit: dit is misschien wel een handige om ook in de TS op te nemen in de FAQ bedenk ik me net :+

[ Voor 45% gewijzigd door Megaflix op 10-10-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

Maar wie gaat er nu 20.000 kills met bijvoorbeeld precision weapons halen?
Zelfs als je er per game 10 maakt, wat al erg veel is. Dan heb je er 2000 games voor nodig.

Om maar te zwijgen over die ene waar je moet rijden en jouw gunner kills moet maken. Voordat dit op 20.000 zit ben je heel wat BTB's verder..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
painkill schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:56:
Zelfs als je er per game 10 maakt, wat al erg veel is. Dan heb je er 2000 games voor nodig.
Ik heb wel games dat ik er 40 maak hoor (Sniperfight in Firefight), maar dan nog is het 500 games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ik heb nog een avatar item redeem code voor Halo Reach liggen die ik niet gebruik omdat ik het spel niet speel.
Heb namelijk de Halo Reach xbox controller gekocht en daar zat het bij. :P

V6CVP-XM8BJ-8JDQQ-QXB2X-72D46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
painkill schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:56:

Om maar te zwijgen over die ene waar je moet rijden en jouw gunner kills moet maken. Voordat dit op 20.000 zit ben je heel wat BTB's verder..
Die zijn er :) Voor de hoogste rank zijn 50.000 potjes nodig ongeveer, da's ook een hoop ;)

Ik heb zelf ruim 8500 potjes in Halo 2 gespeeld, toen ik nog tijd had zeg maar. Toen waren er ook veel mensen die veel meer speelden dan ik. Het zullen er geen duizenden zijn, maar reken maar dat ze er zijn. Daarbij, persoonlijk vind ik het wel fijn dat je altijd ergens voor speelt. Zelf als je 25.000 potjes hebt gespeeld, heb je nog niet alles ;)

Ik let trouwens niet echt op die Commendations, maar ik kreeg er gisteren 2 bij Firefight, en bedacht me opeens dat die er ook nog waren :) De meeste MP heb ik zie ik nu op Silver, maar wel ver gevorderd.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 11-10-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 08:00
Ik wil ook wel op de lijst: InZane NL

Ik sta ook op dit lijstje trouwens http://www.mygamercard.ne...gt=&g=1347&z=&c=&x=48&y=7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

kazuka schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:20:
Ligt 't aan mij of zijn de Firefight potjes in matchmaking wel erg kort? Kan mij bij ODST herinneren dat je soms makkelijk een uur bezig bent, bij Reach is het na 10 min. al weer voorbij...
In matchmaking wel, je kunt echter ook een custom game opzetten en daar voor Firefight Classic kiezen. Dan speel je op de manier zoals je van ODST gewend bent.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citruspers schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:02:
Exactor, je kan ook met een party (in-game reach, niet in het xbox dashboard) firefight matchmaking doen ;)
Ik was ook aan 't liegen (niet bewust). Ontdekte net dat score attack ook meetelt voor firefight matchmaking challenges. Handig als de challenge shotgun kills is. Anders maken al je collegas multikills met fatsoenlijke wapens en heb jij niets om close up af te raggen. Net op holdout wat brutes af zitten knallen. Sterk maar oerdom die gasten. :P

Leuk dat die challenges je semi-dwingen om andere game soorten uit te proberen. Had anders waarschijnlijk nooit aan firefight gedaan (of lopen jet packen in campaign).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint wel vervelend te worden dat soms zo vaak achter elkaar dezelfde mappen worden gespeeld. had volgens mij vanochtend 10games gespeeld en zoo vaak dat the cage en asylum worden gespeeld:( voeg mij ook maar toe aan die lijst. Misschien leuk om samen te spelen.

Gamertag: Roonney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Vind het erg jammer dat de vele leuke Halo 3 maps er niet meer in zitten. Hadden ze best direct over kunnen zetten.. Daarnaast ook jammer dat sommige armours uit Halo 3 er niet meer in zitten, die waren gaaf!

Verder was de singleplayer wel geweldig, veel leuker dan Halo 3, veel uitdagender. Ik heb hem op Heroic (soms met veel moeite) uitgespeeld. De laatste Elite die je tegenkomt voor het einde is bizar uitdagend en slim.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Collaborator schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:41:
De laatste Elite die je tegenkomt voor het einde is bizar uitdagend en slim.
Slim? Noem het eerder goed in verstoppen en wegduiken. Hij duikt telkens weg nadat je hem een keer raakt. Zelf had ik hem vrij snel dood door een goed gemikte granaat en een paar keer te schieten op/door/richting zijn hoofd. Uitdagend is hij wel:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

thobe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:56:
[...]

Slim? Noem het eerder goed in verstoppen en wegduiken. Hij duikt telkens weg nadat je hem een keer raakt. Zelf had ik hem vrij snel dood door een goed gemikte granaat en een paar keer te schieten op/door/richting zijn hoofd. Uitdagend is hij wel:p
Ik had weinig/geen kogels, granaten etc.. het was dus erg uitdagend. Heb de eerste keer een kwartier rondjes lopen rennen met hem. Ze weten mooi afstand te houden en als je dichtbij komt gaan ze vol in de aanval.. Pure evil. Uiteindelijk was hij me te slim af en had hij me van achter te pakken :X (ik was me in een hokje onder hem aan het verstoppen)

2e poging, naar hem toe rennen en slaan! :+ oeps een zwaard :F

poging 3, rushen en slaan/zwaard ontwijken _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 12-10-2010 11:16 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Binnenkort nieuwe maps in Matchmaking. Bungie gaat de beste, door users gemaakte, Forge maps meenemen in de playlists. Fijn voor de afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:31:
Binnenkort nieuwe maps in Matchmaking. Bungie gaat de beste, door users gemaakte, Forge maps meenemen in de playlists. Fijn voor de afwisseling :)
Super , waar heb je dit gelezen als ik vragen mag :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
I know you’re also eager to find out when/how/where the first Forge community maps will appear in matchmaking. We’re working on it. And thankfully, so are many of you. We’ve already seen some great maps turning up out there with countless more already in development. As soon as we have a formal pipeline and policy implemented we’ll be happy to share those details.

For now our initial plan is to work closely with some of the major Reach community groups as the front line for finding, testing and submitting Forge variants for matchmaking. It’s our goal to roll out a community Forge World playlist that’s a staging ground for all sorts of sweet Forge content before the best of the best gets rolled out into proper matchmaking as appropriate.

This community playlist will function a lot like the old “Bungie vs. the World” of Halo 3 and it’s our hope to make it a fun battleground that’s exclusively populated with a steady stream of maps created by you. We’ll have more details to share soon. In the interim, current plans are to release "one or more" Forge variants into Matchmaking in our next update (pending final testing).
Aldus Bungie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Collaborator schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:15:
[...]

Ik had weinig/geen kogels, granaten etc.. het was dus erg uitdagend. Heb de eerste keer een kwartier rondjes lopen rennen met hem. Ze weten mooi afstand te houden en als je dichtbij komt gaan ze vol in de aanval.. Pure evil. Uiteindelijk was hij me te slim af en had hij me van achter te pakken :X (ik was me in een hokje onder hem aan het verstoppen)

2e poging, naar hem toe rennen en slaan! :+ oeps een zwaard :F

poging 3, rushen en slaan/zwaard ontwijken _/-\o_
Uh daar vlak voor kun je ergens binnen toch een DMR + lading ammo pakken?

Ik heb in ieder geval eerst de DMR gebruikt om z'n shield neer te halen en vervolgens een melee gebruikt voor de genadeslag. Maar goed, ik speelde dan ook op normal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Rockvee2 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:34:
[...]

Super , waar heb je dit gelezen als ik vragen mag :) ?
De bungie update van bungie.net :)

Verdere veranderingen binnenkort:

Aparte Snipers playlist
Grifball *O*
Aparte infection playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ligt het aan mij, of zijn de challenges en de verkregen Cr per challenge compleet willekeuring? Ik bedoel, kijk naar gisteren, allemaal 600-750 Cr challenges die nog wel wat tijd kosten, terwijl het vandaag 4500 Cr in max 10 minuten tijd te verkrijgen is (Shootin' and Lootin' + Return of the Mack). Terwijl Above the Law + Home Field Advantage 1900 Cr is en wel "moeite" vergt.

[ Voor 11% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 12-10-2010 14:16 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:15:
Ligt het aan mij, of zijn de challenges en de verkregen Cr per challenge compleet willekeuring? Ik bedoel, kijk naar gisteren, allemaal 600-750 Cr challenges die nog wel wat tijd kosten, terwijl het vandaag 4500 Cr in max 10 minuten tijd te verkrijgen is (Shootin' and Lootin' + Return of the Mack). Terwijl Above the Law + Home Field Advantage 1900 Cr is en wel "moeite" vergt.
Dan mag je mij wel eens uitleggen hoe je 50 elites in 10 minuten neerkrijgt:O Helemaal vervelend als je tussendoor dood gaat, want dan moet je de missie weer opnieuw opstarten...

Shootin and Lootin is vandaag natuurlijk een makkelijke,m aar ik vind Return of the Mack echt niet zo simpel gaan zoals jij het beschreef.

Above the Law is dan makkelijker denk ik. Als je het erg kinderachtig wilt doen dan verstop je je gewoon (zag ik net iemand ook doen) en kom je pas op het eind tevoorschijn om wat kills te maken. Wat mij betreft zit er wel degelijk een verband tussen moeilijkheid en cR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 11:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
thobe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:41:
[...]

Dan mag je mij wel eens uitleggen hoe je 50 elites in 10 minuten neerkrijgt:O Helemaal vervelend als je tussendoor dood gaat, want dan moet je de missie weer opnieuw opstarten...

Shootin and Lootin is vandaag natuurlijk een makkelijke,m aar ik vind Return of the Mack echt niet zo simpel gaan zoals jij het beschreef.

Above the Law is dan makkelijker denk ik. Als je het erg kinderachtig wilt doen dan verstop je je gewoon (zag ik net iemand ook doen) en kom je pas op het eind tevoorschijn om wat kills te maken. Wat mij betreft zit er wel degelijk een verband tussen moeilijkheid en cR.
50 elites? Gewoon de tagetlocator truck gebruiken op Oni swordbase (hierbij heb je dan dus beide challegens te pakken, youtube link --> YouTube: Halo: Reach - Easy Credit Farming Walkthrough) of bij nightfall de eerste elite die je moet assasinaten farmen (dus kill, reload, kill, reload). Hier kun je ook ideaal je headshots kills en precision kills farmen aangezien de checkpoint er vlak voor zit en je de crosshair al op zijn hoofd kan hebben voor de checkpoint en dus alleen nog maar de trekker over hoeft te halen. Het maakt namelijk niet uit of je dood gaat/save reload o.i.d., de kills tellen gewoon door hoor (behalve als er uiteraard bij staat "without dieing").

Als je dit verhaal dan gaat vergelijken met 77 multiplayer (niet firefight) kills, daar doe ik echt een hele avond over voor 500 punten. Die sla ik dan echt wel over, ik kan die 500 punten wel sneller verdienen zoals een potje firefight van 5-8 min voor 500-700 punten.

[ Voor 20% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 12-10-2010 15:09 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

InZane schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:54:
[...]

Uh daar vlak voor kun je ergens binnen toch een DMR + lading ammo pakken?

Ik heb in ieder geval eerst de DMR gebruikt om z'n shield neer te halen en vervolgens een melee gebruikt voor de genadeslag. Maar goed, ik speelde dan ook op normal :P
Ik heb niks gezien op Heroic.. misschien vanwege de moeilijkheidsgraad. Of deze was al op voor ik bij de laatste elite aan kwam, er waren namelijk nog 3 elites voor de laatste :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:52:
[...]

50 elites? Gewoon de tagetlocator truck gebruiken op Oni swordbase (hierbij heb je dan dus beide challegens te pakken, youtube link --> YouTube: Halo: Reach - Easy Credit Farming Walkthrough) of bij nightfall de eerste elite die je moet assasinaten farmen (dus kill, reload, kill, reload). Hier kun je ook ideaal je headshots kills en precision kills farmen aangezien de checkpoint er vlak voor zit en je de crosshair al op zijn hoofd kan hebben voor de checkpoint en dus alleen nog maar de trekker over hoeft te halen. Het maakt namelijk niet uit of je dood gaat/save reload o.i.d., de kills tellen gewoon door hoor (behalve als er uiteraard bij staat "without dieing").

Als je dit verhaal dan gaat vergelijken met 77 multiplayer (niet firefight) kills, daar doe ik echt een hele avond over voor 500 punten. Die sla ik dan echt wel over, ik kan die 500 punten wel sneller verdienen zoals een potje firefight van 5-8 min voor 500-700 punten.
tsja. Zo kan het ja. Eerlijk gezegd niet echt mijn manier van spelen. Tenzij je dit soort trucjes toepast is het doden van 50 elites in 10 minuten echt onmogelijk lijkt mij :+ Ik heb hem nu wel gehaald overigens, heb Oni Swordbase gespeeld en Exodus. Dat een paar keer herhaald. Heb ook nog jouw trucje toegepast maar dat doodt maar een paar Elites per keer, dus meot je het wel vaak herhalen.
Collaborator schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:09:
[...]

Ik heb niks gezien op Heroic.. misschien vanwege de moeilijkheidsgraad. Of deze was al op voor ik bij de laatste elite aan kwam, er waren namelijk nog 3 elites voor de laatste :)
Ik speelde hem ook op Heroic. Ik dacht dat een stukje daarvoor een soort paal (steunpilaar of hoe je het wilt noemen) stond. Daar lag een granaat en wat ammo voor volgens mij de assaultrifle of DMR. Dan kom je wat gasten van de convenant tegen, en verovlgens die laatste Elite, die telkens erg vervelend weg springt als je in de buurt komt :)

Edit: Als je bovenaan binnen komt nadat je de opdracht krijgt om die gun weer te activeren ligt inderdaad een gesneuvelde soldaat met een granaat, een assault rifle, en een DMR. En beneden kon je sowieso de assault rifle bijvullen + een granaat vanwege een andere dode soldaat. Dus ammo te weinig op Heroic is er niet.

[ Voor 6% gewijzigd door thobe op 12-10-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
thobe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:10:
[...]

tsja. Zo kan het ja. Eerlijk gezegd niet echt mijn manier van spelen. Tenzij je dit soort trucjes toepast is het doden van 50 elites in 10 minuten echt onmogelijk lijkt mij :+ Ik heb hem nu wel gehaald overigens, heb Oni Swordbase gespeeld en Exodus. Dat een paar keer herhaald. Heb ook nog jouw trucje toegepast maar dat doodt maar een paar Elites per keer, dus meot je het wel vaak herhalen.
Klopt, je moet het wel vaak herhalen, maar daarintegen is het ook goed voor de Splash Damage en Walking Tank commendations en je bent toch makkelijk binnen 10 minuten klaar (wat is het, 3-5 elites per schot van 10 sec?). :)

[ Voor 7% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 12-10-2010 17:20 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:19:
[...]

Klopt, je moet het wel vaak herhalen, maar daarintegen is het ook goed voor de Splash Damage en Walking Tank commendations en je bent toch makkelijk binnen 10 minuten klaar (wat is het, 3-5 elites per schot van 10 sec?). :)
Inderdaad 3 -5 per keer, maar ik had er al een stuk of 30 voordat ik het trucje deed en heb toen Exodus nog een keer gespeeld en kwam toen aan de 50. Wel moet ik toegeven dat het er mooi uitziet als je zoveel tegenstanders in 1 x uitschakeld:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik ga maar eens beginnen met de campaign. Gewoon even op normal voor het verhaal en het gevoel, om daarna in coop Legendary te doen.

Tellen die punten eigenlijk mee voor je rank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
In de campaign verdien je gewoon cR en kun je commendations behalen, dus ja.

Overigens is solo op heroic ook goed te doen hoor, op normal wandel je er soms net te makkelijk doorheen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Gisteravond weer eens wat potjes firefight gedaan. Heerlijk afreageren is dat toch. Vooral het laatste potje op Beachhead was erg gezellig (rocketfight). Ik bleef in mijn eentje over en heb me toch op een tactische locatie nog goed staande weten te houden :)

Van de week maar een keer beginnen aan coop campaign op heroic of legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
thobe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:54:
In de campaign verdien je gewoon cR en kun je commendations behalen, dus ja.

Overigens is solo op heroic ook goed te doen hoor, op normal wandel je er soms net te makkelijk doorheen;)
Let overigens op dat je wel scoring aan moet zetten om medals te kunnen verdienen.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
gnimmeL_kraD schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Let overigens op dat je wel scoring aan moet zetten om medals te kunnen verdienen.
Ik zie mijn puntenaantal wel stijgen, en ook de Commendations op bungie.net lopen netjes mee. Ik heb scoring verder niet aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
PWM schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:15:
[...]

Ik zie mijn puntenaantal wel stijgen, en ook de Commendations op bungie.net lopen netjes mee. Ik heb scoring verder niet aan staan.
Dan had ik het verkeerd begrepen denk ik ;)

Overigens weer makkelijke challenges voor veel punten en moeilijke/langdradige voor weinig zeg.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik vind het echt opvallend dat dit topic veel minder leeft dan COD en MOH. Het zijn allemaal populaire shooters.. Nja. Wie het weet mag het zeggen.

Ontopic: ik was nooit zo van de shooters en heb Halo 3 heel weinig gespeeld. Pas bij MW2 kreeg ik wat interesse voor shooters en nu bij Reach ben ik hooked.
Ik vind SP ook belangrijk en die van Reach vind ik erg fijn. Reach is een erg positieve verassing voor mij.

En nu ben ik heel hard puntjes aan het sprokkelen om mijn armor mooier te maken :P

[ Voor 4% gewijzigd door veincode op 14-10-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Die mensen die COD spelen zitten alleen maar te zeiken over cheaters, wij Reachers hebben het gewoon druk met het spelen van het spel!

/troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Nee hoor, wat ik zelf merk is dat de COD spelers sowieso anders zijn. Grotendeels hetzelfde, maar toch anders… Ze praten bijvoorbeeld veel meer In-Game, doen veel meer aan Clans, en zijn over het algemeen redelijk druk. De Halo Reach spelers zijn over het algemeen wat rustiger en denken wat meer na over hun acties. Ik zelf speel beide spellen, dus ik heb een beetje van beide :P

En inderdaad, je speelt de game gewoon, gezeur over cheaters en xp boosters etc, welke je in het COD forum hebt is hier niet.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb gister de hele avond zitten klooien om de achievement "If They Came To Hear Me Beg". Ofwel spring van een rots af en land met een stealth kill bovenop een Elite. De dichtste bij wat ik kwam was hem een flinke fatale pets op zijn achterhoofd verkopen, maar zon mooie kill zoals bedoeld lukt helemaal niet :'(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

citruspers schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:28:
Die mensen die COD spelen zitten alleen maar te zeiken over cheaters, wij Reachers hebben het gewoon druk met het spelen van het spel!

/troll
Er zit wel een kern van waarheid in, sommige hele goeie games speel je gewoon, daar word echt weinig over gepraat. Merk je ook vaak in het wii topic met goeie first party titels (metroid, mario, zelda) die worden gewoon gespeeld, maar weinig echte discussie.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
90% van de posts in het CoD topic is inderdaad klagen over van alles en nog wat. Wat dat betreft mogen we ons gelukkig prijzen dat dat hier niet het geval is. Sowieso wordt Halo echt meer gespeeld dan CoD op de Xbox, maar CoD is natuurlijk wel multiplatform :)

Gisteravond even 1100XP gehaald met 11 headshots in Swat. Prima challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
PWM schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:44:
90% van de posts in het CoD topic is inderdaad klagen over van alles en nog wat. Wat dat betreft mogen we ons gelukkig prijzen dat dat hier niet het geval is. Sowieso wordt Halo echt meer gespeeld dan CoD op de Xbox, maar CoD is natuurlijk wel multiplatform :)

Gisteravond even 1100XP gehaald met 11 headshots in Swat. Prima challenge.
Daar ga ik weer :P

Maar die 1100 Cr voor 11 headshots staat toch niet in verhouding met 2000 Cr voor een missie voltooien op normal met de thunderstorm skull aan. Alsof het daardoor moelijker wordt. In de eerste missie hoef je maar 2-3 vijanden in de allerlaatste (een zwaard-elite en een fuelgun-elite geloof ik) te slopen en daardoor is het op Legendary niet eens moeilijk zonder uberhaupt dood te gaan (en de hele missie duurt ook maar 15 min ofzo).

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
gnimmeL_kraD schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:55:
[...]

Daar ga ik weer :P

Maar die 1100 Cr voor 11 headshots staat toch niet in verhouding met 2000 Cr voor een missie voltooien op normal met de thunderstorm skull aan. Alsof het daardoor moelijker wordt. In de eerste missie hoef je maar 2-3 vijanden in de allerlaatste (een zwaard-elite en een fuelgun-elite geloof ik) te slopen en daardoor is het op Legendary niet eens moeilijk zonder uberhaupt dood te gaan (en de hele missie duurt ook maar 15 min ofzo).
Die 11 headshots had ik ook gewoon in 1 potje, dus ongeveer 10 minuten. Nu moet je 77 kils halen voor 750Cr, dat kost je inderdaad meer tijd. Het zal er ook wel een beetje voor bedoeld zijn om mensen met meer gamemodus in aanraking te laten komen.

Vandaag met 2 potjes Score Attack 3 Challenges gehaad, 4500 5100punten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Bijna klaar met campaign, alleen mission 10 nog. Wat een episch goede campaign heeft Reach zeg, ongeloofelijk, wat enorn goed d:)b

Van de Halo games, is dit voor mij de beste.

Ohja, dat was een vruchtbare middag :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KxiiK7i0vxOSBzomY6slyaQj/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
PWM schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:02:
Bijna klaar met campaign, alleen mission 10 nog. Wat een episch goede campaign heeft Reach zeg, ongeloofelijk, wat enorn goed d:)b

Van de Halo games, is dit voor mij de beste.

Ohja, dat was een vruchtbare middag :P

[afbeelding]
Netjes! Heb weinig tijd ivm school nu, dus heb nu 2 dagen geen halo gespeeld :( ziet er naar uit dat ik vanavond ook niet aan toe kom, jammer, want deze challenges had ik wel allemaal kunnen halen zo te zien.

en je hebt gelijk, de campaing vind ik ook erg goed, veel afwisseling, maar moet eerlijk zeggen dat ik de campaing van Halo altijd wel goed vond (geen ervaring met Halo 3: odst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

PWM schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:02:
[afbeelding]
Ik vond hem ook zeker wel goed en heb er ook echt van genoten, maar miste je niet wat epische gevechten, zoals in halo 3 met die gigantische robotspin oid :P Ik zag ze namelijk in de game wel voorbij komen, dus ik zat er alweer op te wachten om een dergelijk gevecht aan te gaan, maar het kwam niet :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die challenges zijn een top manier om door de rangen te stappen. Begon gisteren op het einde van Warrant officer grade 3. Vanavond ben ik captain grade 2. (zo dadelijk als ik in een paar potjes 77 MM kills heb.) Alleen challenges gedaan. Kreeg ook nog wat commendation upgrade dingetjes geloof ik. Sowieso is het allemaal fijner na warrant officer. Geloof dat grade 3 66k credits is. Terwijl een captain upgrade maar 23k is. Snap niet waarom dit zo is, prettig is het wel. :P

Ben grunts afknallen wel spuugzat. Weliswaar maar 2 potjes vandaag voor die challenges, maar toch. Wat uitdaging is af en toe leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Collaborator schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:55:
Ik heb gister de hele avond zitten klooien om de achievement "If They Came To Hear Me Beg". Ofwel spring van een rots af en land met een stealth kill bovenop een Elite. De dichtste bij wat ik kwam was hem een flinke fatale pets op zijn achterhoofd verkopen, maar zon mooie kill zoals bedoeld lukt helemaal niet :'(
ja leuke challange is dat, beetje buggie ik heb ook 5 keer het goed moeten doen voordat ik hem kreeg. en 25 dood vallen minimaal :P.

kijk op youtube daar staat wel een filmpje hoe je dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Kom net bij een vriend thuis, meldt die dat hij Reach heeft gekocht:

- Heb wel de limited Edition meegenomen, was maar 49,- bij de Bart Smit

Ik denk nog, leuke deal.

- Kijk, mooi beeldje he

Ik: WTF :?

Komt die met een Legendary editie binnenlopen. 8)7 49,- de rukker. Het Bart Smit meisje had naar een collega geroepen (iets van): Neem jij even voor de man een Halo: Reach mee, zo'n speciale versie.

Kreeg die dus Legendary in zijn handen gedrukt. :+ Hij had het zelf niet eens in de gaten. Nu kijken of ik voor 10,- het beeldje kan overnemen :P
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:52:
Die challenges zijn een top manier om door de rangen te stappen. Begon gisteren op het einde van Warrant officer grade 3. Vanavond ben ik captain grade 2. (zo dadelijk als ik in een paar potjes 77 MM kills heb.) Alleen challenges gedaan. Kreeg ook nog wat commendation upgrade dingetjes geloof ik. Sowieso is het allemaal fijner na warrant officer. Geloof dat grade 3 66k credits is. Terwijl een captain upgrade maar 23k is. Snap niet waarom dit zo is, prettig is het wel. :P

Ben grunts afknallen wel spuugzat. Weliswaar maar 2 potjes vandaag voor die challenges, maar toch. Wat uitdaging is af en toe leuk. :)
Ik ben nu inderdaad Warrent Officer Grade 3.... Pff, dat duurt lang :z

Nog 20K, en ik ben eindelijk door die ellendige Warrent Officer heen :)

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 15-10-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Iedereen de Master Chief al gespot in Reach :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BVNsLh0LFzT9YnirokCOM4ln/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Yep, al gespot. Zal niet spoilen waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
citruspers schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:38:
Yep, al gespot. Zal niet spoilen waar.
Hoezo niet spoilen? Is gewoon op het schip waar blijkt dat Noble 6 eigenlijk the Master Chief is, en Cortona zijn zus blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

PWM schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:44:
[...]

Hoezo niet spoilen? Is gewoon op het schip waar blijkt dat Noble 6 eigenlijk the Master Chief is, en Cortona zijn zus blijkt te zijn.
Als je het zo stelt klinkt het heel GTST-achtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand tips voor de achievement voor Invasion? Of ik ben slecht of ik heb pech met mijn teammates of het is bizar lastig om de aanvallers bij de eerste fase af te houden. Alle ervaringsdeskundigheid hiermee is welkom. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:31:
Heeft iemand tips voor de achievement voor Invasion? Of ik ben slecht of ik heb pech met mijn teammates of het is bizar lastig om de aanvallers bij de eerste fase af te houden. Alle ervaringsdeskundigheid hiermee is welkom. :D
Beetje geluk hebben met team, maar 50% van de achievement ligt aan jou. Als je zelf slecht ben dan heeft je team als het ware 1 persoon minder, en dat kan veel uitmaken. Ikzelf had hem de 1ste dag dat ik speelde al :P

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
PWM schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:44:
[...]

Je vergat dat Dr. Halsey de moeder is van de Chief..... :F

Wat betreft invasion: Veel spelen, en tegenstanders zoveel mogelijk weg proberen te houden. Hou een soort midden tussen de 2 takeover points zodat je snel uit kan vallen naar beide richtingen (de meeste teammaten staan bij een van de 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
citruspers schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:40:
[...]

Je vergat dat Dr. Halsey de moeder is van de Chief..... :F
Daar zit je niet eens zo ver naast :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Angeloonie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Daar zit je niet eens zo ver naast :P
Zijn die Halo boeken een beetje makkelijk te lezen? Het Halo verhaal is best ingewikkeld, en ik ben (buiten Halo en Star Wars) niet echt een SF man. Toch lijkt het me wel leuk om die boeken eens te bekijken. Is het zware SF kost, of kan een SF leek er zo doorheen?

EDIT: mmm, ook alleen in Engels te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 16-10-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Je komt er redelijk makkelijk doorheen, ik ben net weer begonnen. Het engels is niet al te moeilijk, en het is redelijk vlot geschreven. (Heb de 1e 3 in een box)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
De eerste in de serie, is dat: Contact Harvest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nope, die "hoort" niet bij die reeks.

The Fall of Reach, The Flood, First Strike is die box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ok :) Dan ga ik eens de fall of reach maar eens bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Let er wel op dat The Fall of Reach niet echt lijkt op het verhaal van de game. Halo: the flood is wel een 1:1 kloon van Halo 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
citruspers schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:43:
Let er wel op dat The Fall of Reach niet echt lijkt op het verhaal van de game. Halo: the flood is wel een 1:1 kloon van Halo 1.
Klopt idd :)

The Flood was erg leuk om te lezen, omdat je in heel veel situaties je precies het beeld er bij kon bedenken, omdat het allemaal op het verhaal van John-117 gebaseerd is, net als de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Inderdaad. Sommige dialoog van Cortana was letterlijk uit de game gehaald (stukje op die covenant ijsbrug onder andere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

De boeken zijn inderdaad erg leuk. Heb er hier ook 6 staan.
Ik heb ze zelf gelezen in volgorde van uitgave. Als je ermee wil beginnen is The Fall of Reach inderdaad de beste om mee te beginnen en misschien ook wel het beste boek. Ik stond er eigenlijk van te kijken dat de kwaliteit van schrijven erg goed is, al ben ik niet thuis in de science-fiction wereld (op zombie boeken na :)).

Ben op het moment veel MP aan het spelen, ik vind de free for all varianten niet zo heel leuk, maar aangezien er zo ontzettend veel teambased varianten zijn kan ik mijn lol zeker op! Jammer dat de toekomstige map pack maar uit 3 maps bestaat, er hadden van mij nog wel wat extra Invasion maps bij gemogen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Rav schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:43:
De boeken zijn inderdaad erg leuk. Heb er hier ook 6 staan.
Ik heb ze zelf gelezen in volgorde van uitgave. Als je ermee wil beginnen is The Fall of Reach inderdaad de beste om mee te beginnen en misschien ook wel het beste boek. Ik stond er eigenlijk van te kijken dat de kwaliteit van schrijven erg goed is, al ben ik niet thuis in de science-fiction wereld (op zombie boeken na :)).

Ben op het moment veel MP aan het spelen, ik vind de free for all varianten niet zo heel leuk, maar aangezien er zo ontzettend veel teambased varianten zijn kan ik mijn lol zeker op! Jammer dat de toekomstige map pack maar uit 3 maps bestaat, er hadden van mij nog wel wat extra Invasion maps bij gemogen.
Er komen nog meer maps in de matchmaking. Een paar maps die door users zijn gemaakt in Forge worden geport naar de matchmaking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Pffff wordt helemaal gek van Warrant Officer Grade 3 :/

Ben nu echt al een week bezig met Challenges en Commendations om maar punten te halen, lijkt wel een bodemloze put :/ Zit nu bijna op 40K van de 66K..

Zijn alle ranks daarboven ook zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:30:
Pffff wordt helemaal gek van Warrant Officer Grade 3 :/

Ben nu echt al een week bezig met Challenges en Commendations om maar punten te halen, lijkt wel een bodemloze put :/ Zit nu bijna op 40K van de 66K..

Zijn alle ranks daarboven ook zo lang?
Nee. Ze worden een stuk korter. De captain grades zijn maar 23k credits per keer. Op de een of andere manier geeft dat meer voldoening. Twee dagen op rij alle challenges halen en je bent er. Leuke progressie.

Baal een beetje van de challenges vandaag. Ga denk ik niet twee keer dezelfde missie lopen doen. Vind het sowieso irritant om campaign missie te moeten doen hiervoor eigenlijk. En hoe zit het voor mensendie de campagne (nog) niet helemaal op legendary hebben gedaan. Kunnen zij wel een willekeurige missie in legendary opstarten? Anders is het well irritant om al die credits te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Je kunt geen missie starten die je nog niet hebt gespeeld (welke moeilijkheidsgraad dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dinsdag een uitgebreide playlist update. Verder wordt friendly fire uitgezet in Firefight, en krijgen we 2 nieuwe maps :)

http://www.bungie.net/New...px?type=topnews&cid=29272

Vet hoor:

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 18-10-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

PWM schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:13:
Dinsdag een uitgebreide playlist update. Verder wordt friendly fire uitgezet in Firefight, en krijgen we 2 nieuwe maps :)

http://www.bungie.net/New...px?type=topnews&cid=29272

Vet hoor:

[video]
En we krijgen Team Snipers en Infection als playlist.
Maar die betrayal booting is inderdaad ook wel mooi :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Infection! En geen team snipers meer in team slayer. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Iemand een idee waarom bij veel mensen hun player model niet wordt geupdate op bungie.net?

Ik ben eindelijk Captain PWM (en wens derhalve ook zo aangesproken te worden), maar mijn stoere poppetje, die zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik ben daar ook erg benieuwd naar! Ik dacht dat het wel bijgewerkt zou zijn na afgelopen weekend gamen, maar neen.

En een beetje off-topic: heeft matchmaking echt te lijden onder NAT-type=strict? Ik heb aardig wat porten geforward, maar hij staat nog steeds op strict.
Ook load de game de map regelmatig niet (zowel bij matchmaking als campaign). Ik moet dan de game herstarten en dan is het vaak binnen een paar tellen gebeurd.

En los daarvan ben ik helemaal down omdat ik vorige week zo graag de weekly challenge wilde halen (haal alle daily challenges). Helaas kon ik een paar dagen niet, en afgelopen vrijdag/zaterdag lukte me de 6 assists in 1 game niet. Alas, genoeg whinen.

Wat ik me nog afvroeg: heeft het armor trouwens enige functie buiten het esthetische?

Verder vermaak ik me nog prima, moet er nog aardig wat uurtjes in investeren om de campaign op heroic uit te spelen, legendary is echt een stap te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
PWM schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:44:
Iemand een idee waarom bij veel mensen hun player model niet wordt geupdate op bungie.net?

Ik ben eindelijk Captain PWM (en wens derhalve ook zo aangesproken te worden), maar mijn stoere poppetje, die zie ik niet.
Zelfde probleem hier. Mijn player model is nog nooit aangepast op de Bungie website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik ben net terug van vakantie, ik heb alle nickname requests in de TS opgenomen. Ik verwerk deze week ook de playlist update met de nieuwe maps van de dlc van november nog. Ik ga hem eerst even uitpluizen om te zien wat er gaat wijzigen.
Achronos | Bungie.net Overlord
The front page has notice on this - some low priority systems on bungie.net go off and on to deal with incredible load due to the launch traffic. One of these is the Player Avatar updating.
09.16.2010 12:13 PM PDT
Het updaten van player models pleegt een dusdanige aanslag op de server, dat ze het een groot deel van de tijd uit hebben staan.
veincode schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:51:
Wat ik me nog afvroeg: heeft het armor trouwens enige functie buiten het esthetische?
Nee, is puur esthetisch. Zelfs de uitstekende delen op je helm hebben geen enkele invloed op de hoeveelheid bodymass die geraakt kan worden.

[ Voor 63% gewijzigd door Megaflix op 19-10-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Woah! Firefight is nu een volledige set geworden :o

Is op zich wel leuk, maar misschien net weer te lang.. Kost nu bijna een half uur, terwijl je voorheen even snel 10 minuten kon spelen.

Ben in ieder geval ook in volledige sets veel beter dan mijn teamgenoten :') Nu in ongeveer 70% van de games #1 geëindigd :)

49K vs 18K voor #2, 143 kills:
http://www.bungie.net/Sta...59834&player=AngeloonieNL

42K vs 28K voor #2, 160 kills:
http://www.bungie.net/Sta...35835&player=AngeloonieNL

Voor het eerste deze gescoord:
InvincibleTripleAssist

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 19-10-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Megaflix schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:39:
Het updaten van player models pleegt een dusdanige aanslag op de server, dat ze het een groot deel van de tijd uit hebben staan.
Volgens mij wordt hier bedoeld dat de player model update server bij hoge load ingezet wordt als additionele game server (omdat matchmaking nou eenmaal belangrijker is dan een modelletje op een website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
citruspers schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:52:
Volgens mij wordt hier bedoeld dat de player model update server bij hoge load ingezet wordt als additionele game server (omdat matchmaking nou eenmaal belangrijker is dan een modelletje op een website)
Zoiets zal het inderdaad wel zijn ja, maar dat kon ik er niet specifiek uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:55

Shin_Alu

Ranger/Ninja

citruspers schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:52:
[...]

Dat betwijfel ik eerlijk gezegd, omdat dat gewoon via Xbox Live zal gaan, maar wat wel zo is, is dat er een gigantische lading gegevens per potje verwerkt wordt. Alle informatie zoals de heatmaps, medals, challenges, die ook nog eens vaak bekeken worden (in mijn geval vaak zo'n beetje tussen elk potje door ;) ), moet ook verwerkt worden.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Als alles via xbox live gaat, waarom krijg ik dan soms de melding dat er niet verbonden kan worden met de Bungie servers, en ik geen matchmaking kan spelen? Bij mijn weten is de trueskill ranking bijvoorbeeld gehost door bungie, een redelijk fundamenteel onderdeel in de matchmaking uitloting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:10
Ik heb vandaag ook Halo Reach besteld. Hij is nu tijdelijk 40 euro bij de Free Record Shop en had nog 10 euro cadeaubon liggen, dus maar 30 euro bij hoeven leggen. Dat vind ik dan wel een leuk prijsje voor een nieuw spel :)

Wat mij alleen irriteert is dat de X en LB zijn omgedraaid. Dat is heel erg wennen aan het begin. Zag niet zo snel een controller layout die dat weer omdraaide of heb ik erover heen gekeken?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ophidian schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:22:
Wat mij alleen irriteert is dat de X en LB zijn omgedraaid. Dat is heel erg wennen aan het begin. Zag niet zo snel een controller layout die dat weer omdraaide of heb ik erover heen gekeken?
Daar heb je inderdaad overheen gekeken ;) Dat is ook het eerste wat ik heb veranderd. Het "normale" controller scheme zoals je wss wil hebben heet "Recon". Staat onder controller settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:10
PWM schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:51:
[...]

Daar heb je inderdaad overheen gekeken ;) Dat is ook het eerste wat ik heb veranderd. Het "normale" controller scheme zoals je wss wil hebben heet "Recon". Staat onder controller settings.
Aah top! Kon er toch al moeilijk aan wennen, kan ik dit meteen terugzetten. Bedankt.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
PWM schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:51:
[...]

Ik vind de nieuwe controller scheme toch fijner spelen dan de oude. nu kun je teminste richten en slaan of armor abilitie gebruiken tegelijk. Ik vind dat er niks mis is met de nieuwe controller scheme past beter bij de huidige gameplay wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik vind de nieuwe layout een verbetering, maar ik gebruik hem zelf niet. Ik ben sinds Halo 3 helemaal gewend aan bumper jumper (springen met de linkerbumper, slaan met de rechter). In Halo 3 was dit echt een groot voordeel in melee battles, in Reach heeft het iets minder voordeel, met als grootste nadeel dat de jetpack niet echt praktisch meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pff, nog even en ik ben klaar het Halo online. De reden..... Armor Lock.

Hoe meer ik speel, hoe meer ik ze tegen kom, de Armor Lock spelers. Het lijkt inmiddels wel een wijvenspel. Zodra je begint te schieten, hup Armor Lock. Sta je 10 seconden te wachten, tot zo'n mietje eindelijk weer durft. Als je pech hebt, loopt er net een Rocket de hoek om.

Onbegrijpelijk dat ze zo'n verschrikkelijk defensieve optie erin hebben gestopt. Helemaal klaar mee. Halo moet gaan over snelle actie, niet dit soort onzin.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 22-10-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

PWM schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:12:

Hoe meer ik speel, hoe meer ik ze tegen kom, de Armor Lock spelers. Het lijkt inmiddels wel een wijvenspel. Zodra je begint te schieten, hup Armor Lock. Sta je 10 seconden te wachten, tot zo'n mietje eindelijk weer durft. Als je pech hebt, loopt er net een Rocket de hoek om.

Onbegrijpelijk dat ze zo'n verschrikkelijk defensieve optie erin hebben gestopt. Helemaal klaar mee. Halo moet gaan over snelle actie, niet dit soort onzin.
Klinkt alsof je net flink hebt verloren :P.
Ik vind het juist een leuke ability, ook al speel ik er zelf veel te weinig mee. Vooral bij close quarter combat is het een goede. Dan kun je als er te veel tegenstanders zijn ze afleiden en kan je team het afmaken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers

Op zich is het een handige ability, maar wel ontzettend cheap soms. Vooral de lockers die na 1 schot in lock gaan zodat je je 2e en 3e schot mist, dan heel even er uit komen en je schild leeg knallen, weer in armor lock gaan zodra je schiet, en er dan weer uit komen om je af te maken. Erg vervelend.

Zelf gebruik ik vooral/alleen armor lock bij elite gametypes (zoals iedereen). Lekker needelen en sticky's pleuren, en af en toe armor locken om de grote explosies te vermijden. Dat maakt het spel leuk. Armor lock in slayer DMRs is, inderdaad, ontzettend vervelend.

Om toch nog even door te ranten: Infection:

Geniale gametype, eentje die ik al sinds Halo 2 (op XBConnect, gentleman's rules) speel, alleen helemaal waardeloos als je Asylum speelt. Alle survivors gaan dan op een of andere onbereikbare cliffrand staan en halen makkelijk 30 kills in een potje. Lame lame lame.
Gewoon lekker beneden blijven, in mijn fileshare (Citruspers) staat een filmpje hoe ik een Hell's Jerome (15 zombie kills) haal terwijl ik gewoon een beetje rond ren in de basissen beneden. Het voelde echt ontzettend goed om meer kills te halen dan die laffe glitchende campers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zo irritant als sprint double melee-ers? Of energy sword invisible campers?

Ik heb geen moeite met die armor lockers. Als ze slecht zijn, zijn ze toch alleen en gebruiken ze armor lock omdat ze bijna dood zijn. Na 1 seconde pleur je een nade bij hun voeten en gaan ze alsnog dood als ze eruit komen.

Als ze goed zijn dan gaan ze in de lock en komen hun 3 team maten de hoek om en ben jij dood en hij niet. Lijkt me prima tactisch verantwoord toch?

Ben het wel met je eens dat erin en eruit sneaken irritant is. Anderzijds heb je terwijl hij in zijn animatie zit even de tijd om op hem te knallen.

Maar goed ik heb al een week niet meer gespeeld dus mijn irritatieniveau over andere spelers is momenteel laag. :D (De irritatieniveau op halo 3 is hoog. Damn wat is die voorlaatste floodmissie slecht zeg.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Haha de Cortana missie beschouw ik als een van de vervelendste in Halo 3. Heb hem nota bene 3x met vrienden op legendary moeten uitspelen.....

Vanavond ging het wel lekker. Eindelijk de killtacular in matchmaking gehaald, en ook meteen "The fourth horseman" challenge. Niet dat ik er nu wat aan heb, want de level cap zit er nog op, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Vandaag ein-de-lijk Captain geworden, sjees wat duurde dat lang zeg. De easy challenge van 4000cr gaf het laatste duwtje. Half uurtje later ben ik alweer op 1/3 van Captain Grade 1 zonder moeite te doen.. Lekker verdeeld maar niet heus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
De Warrant Officer rank duurt inderdaad gigantisch lang, 3x 60.000 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar toen ik in het begin nog speelde was het nog niet zo erg, echter zodra ik het toen tegenkwam vond ik het ook al ontzettend misplaatst in een spel zoals Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
citruspers schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:01:
De Warrant Officer rank duurt inderdaad gigantisch lang, 3x 60.000 dacht ik?
2x 33.000, 1x 66.000, totaal 132.000

Van Captain naar Major is 3x 23.000, 1x 46.000, totaal 115.000.

Sterker nog, de Warrant Officer Grade 3 naar Captain is de langste van alle promotions.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Tot nu toe ja, daarna, dan gaat het pas echt lang duren :) De laatste zijn 3.500.000 per stuk, daarvoor een 1.000.000+

Even voor de zekerheid: Ik heb nu op Normal gespeeld. Ik kan nu toch in elke volgorde de levels op Legendary spelen voor de achievement?

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 23-10-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
PWM schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:18:
Tot nu toe ja, daarna, dan gaat het pas echt lang duren :) De laatste zijn 3.500.000 per stuk, daarvoor een 1.000.000+
Hmm zat op een incomplete lijst met Halo Reach ranks te kijken, die ging maar tot Lt. Colonel :P
Even voor de zekerheid: Ik heb nu op Normal gespeeld. Ik kan nu toch in elke volgorde de levels op Legendary spelen voor de achievement?
Yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
PWM schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:18:

Dat kan, MAAR als je save and quit doet, en het spel later weer laad telt dat niet mee voor de achievement (bij mij niet in ieder geval in co-op)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste