PWM schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:12:
Pff, nog even en ik ben klaar het Halo online. De reden..... Armor Lock.
Hoe meer ik speel, hoe meer ik ze tegen kom, de Armor Lock spelers. Het lijkt inmiddels wel een wijvenspel. Zodra je begint te schieten, hup Armor Lock. Sta je 10 seconden te wachten, tot zo'n mietje eindelijk weer durft. Als je pech hebt, loopt er net een Rocket de hoek om.
Onbegrijpelijk dat ze zo'n verschrikkelijk defensieve optie erin hebben gestopt. Helemaal klaar mee. Halo moet gaan over snelle actie, niet dit soort onzin.
Op zich is het een handige ability, maar wel ontzettend cheap soms. Vooral de lockers die na 1 schot in lock gaan zodat je je 2e en 3e schot mist, dan heel even er uit komen en je schild leeg knallen, weer in armor lock gaan zodra je schiet, en er dan weer uit komen om je af te maken. Erg vervelend.
Zelf gebruik ik vooral/alleen armor lock bij elite gametypes (zoals iedereen). Lekker needelen en sticky's pleuren, en af en toe armor locken om de grote explosies te vermijden. Dat maakt het spel leuk. Armor lock in slayer DMRs is, inderdaad, ontzettend vervelend.
Om toch nog even door te ranten: Infection:
Geniale gametype, eentje die ik al sinds Halo 2 (op XBConnect, gentleman's rules) speel, alleen helemaal waardeloos als je Asylum speelt. Alle survivors gaan dan op een of andere onbereikbare cliffrand staan en halen makkelijk 30 kills in een potje. Lame lame lame.
Gewoon lekker beneden blijven, in mijn fileshare (Citruspers) staat een filmpje hoe ik een Hell's Jerome (15 zombie kills) haal terwijl ik gewoon een beetje rond ren in de basissen beneden. Het voelde echt ontzettend goed om meer kills te halen dan die laffe glitchende campers.....