Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
citruspers schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:55:
[...]

Dat kan, MAAR als je save and quit doet, en het spel later weer laad telt dat niet mee voor de achievement (bij mij niet in ieder geval in co-op)
Wel in solo iig.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:36
Ik ben bezig met de challenges, en wil de 30 kills in 1 matchmaking game doen. Maar wat is een goede mode om die te krijgen?

Gister ook nog een firefight voor de miljoen gedaan. Binnen 50 minuten hadden we hem met zijn tweeen. Was wel tof met rocketfight. Hij is alleen wel erg makkelijk.

Shit, was ik net klaar met de laatste daily challenge. Zijn de nieuwe er opeens :( Daar gaat me achievement, bah...

[ Voor 16% gewijzigd door Ophidian op 24-10-2010 12:39 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:44
De beste gametype voor 30 kills is denk ik iets van big team battle one flag CTF, of Invasion. Maar in beiden heb ik hem nog niet gehaald. 30 Kills is gewoon ontzettend veel.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
citruspers schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:57:
De beste gametype voor 30 kills is denk ik iets van big team battle one flag CTF, of Invasion. Maar in beiden heb ik hem nog niet gehaald. 30 Kills is gewoon ontzettend veel.
Mja idd, het is mij ook nog niet gelukt. Mijn hoogste haalde ik bij big team battle, 23 kills en toen was het potje klaar :(

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Is er geen langere vorm van Team Deathmatch dan? Ik heb in 2 potjes Team Deathmatch respectievelijk 21 en 23 kills gehaald. Als de game langer zou duren is het makkelijk te halen toch?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ophidian schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:32:
[...]

Mja idd, het is mij ook nog niet gelukt. Mijn hoogste haalde ik bij big team battle, 23 kills en toen was het potje klaar :(
Ik 29 kills in een invasion potje, how's that for bad luck. :p
Er is een langere variant van team slayer, big team battle (gaat tot de 75 of 100 kills), maar dta speel je met meer man, dus dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Angeloonie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:34:
Is er geen langere vorm van Team Deathmatch dan? Ik heb in 2 potjes Team Deathmatch respectievelijk 21 en 23 kills gehaald. Als de game langer zou duren is het makkelijk te halen toch?
Dat klopt, maar dan moet het ook wel langer duren :P
citruspers schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:47:
[...]

Ik 29 kills in een invasion potje, how's that for bad luck. :p
Er is een langere variant van team slayer, big team battle (gaat tot de 75 of 100 kills), maar dta speel je met meer man, dus dat helpt ook niet.
Ah das inderdaad balen. Een mode die ook een half uur duurt zoals Firefight zou best leuk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 30 kills zijn wel te doen bij een king of the hill als iedereen toch als een blinde naar de hill rent. Kan je van een afstand mooi wat afknallen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:03:
Die 30 kills zijn wel te doen bij een king of the hill als iedereen toch als een blinde naar de hill rent. Kan je van een afstand mooi wat afknallen hoor!
En multi team battle. In ieder geval die met 2vs2vs2vs2. Ook in Arena doubles (wat een leuke gamemode is als je vaak met je broertje speelt.) Dag te laat maar toch. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Hebben jullie ook problemen met Live en Reach? Vanochtend na de update van het dashboard prima online kunnen spelen. Maar nu kan ik alleen op het dashboard online zijn en zodra ik Reach opstart wordt de verbinding verbroken en komt er een melding dat er geen verbinding met Live mogelijk is.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Net nog zitten spelen, zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Iedereen even zijn gamertag linken op Bungie.net en een potje spelen, 3000 credits ;)
Kan nog tot Dinsdag 12 uur 'smorgens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
citruspers schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 00:51:
Iedereen even zijn gamertag linken op Bungie.net en een potje spelen, 3000 credits ;)
Kan nog tot Dinsdag 12 uur 'smorgens :)
Sterker nog je hoeft alleen maar op start matchmaking te drukken en naar spelers te zoeken. Dat is al genoeg om deze challange binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Yup, en er is nu weer een simple, een local file uploaden naar je fileshare.

Gisteren eindelijk Lt. Colonel behaald en de achievement behaald. Nu alleen nog een Invasion winnen in de eerste ronde, dan heb ik alle achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Haijo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:04:
Yup, en er is nu weer een simple, een local file uploaden naar je fileshare.

Gisteren eindelijk Lt. Colonel behaald en de achievement behaald. Nu alleen nog een Invasion winnen in de eerste ronde, dan heb ik alle achievements.
Dat is een redelijk makkelijke achievements. 3 potje Invasion kreeg ik hem al! Je moet puur geluk hebben en een beetje een goed team ;) Weet niet of je hem in Invasion slayer kunt halen, ik had hem in de normale Invasion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Hoe werkt Invasion eigenlijk? Het is gewoon een soort Territories ofzo? En als je alle territories in de eerste ronde in 1 keer weet te pakken dan heb je gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Niet precies. Het idee is dat je checkpoints over neemt, waarna je verder kan in de map. De eerste 2 delen bestaan uit het veroveren van territories, en het laatste deel bestaat uit het brengen van de Core naar het moederschip. Gedurende het spel worden meerdeere loadouts en voertuigen beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Wat zijn ronden dan? Als er nieuwe loadouts beschikbaar komen dan is er toch al een nieuwe ronde geweest? Of moet je zorgen dat je in 1 keer de Core naar het moederschip brengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Er zijn eigenlijk 2 ronden, na de eerste ronde worden de rollen omgedraaid.

• Ophidian
Deze weekly challenge is wel heel makkelijk zeg! Net half uurtje bezig geweest en ik had hem. Je moet 70 sniper headshots halen op Nightfall on Heroic. Als je net bij dat gebouw komt en ze hebben je nog niet gezien, dan zie je of links of rechts op het gebouw vier elites staan. Knal er 3 van de 4 af en maak jezelf dood. Ze spawnen steeds op hetzelfde gebouw, het kost even tijd maar je hebt hem zo!

• Haijo
Ophidian schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:48:
Deze weekly challenge is wel heel makkelijk zeg! Net half uurtje bezig geweest en ik had hem. Je moet 70 sniper headshots halen op Nightfall on Heroic. Als je net bij dat gebouw komt en ze hebben je nog niet gezien, dan zie je of links of rechts op het gebouw vier elites staan. Knal er 3 van de 4 af en maak jezelf dood. Ze spawnen steeds op hetzelfde gebouw, het kost even tijd maar je hebt hem zo!
Yuk. Dan liever geen weekly, dit is net zoiets als met die truuk op Sword Base en de Target Designator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Haijo schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:05:
[...]
Yuk. Dan liever geen weekly, dit is net zoiets als met die truuk op Sword Base en de Target Designator.
Ik snap dit sentiment, maar voor mij persoonlijk was het een erg nuttige oefening. Ik speel weinig shooters, en bij Reach zitten de hoofdjes van de vijanden niet altijd op de standaard plaats. Vóór deze challenge maaide ik altijd van hun middel naar boven, maar na het finishen van deze challenge vind ik het een leuke uitdaging om headshots te maken. Mijn gameplay is ervan verbeterd iig.
Toevallig speel ik al op heroic, maar ik kan me voorstellen dat bij andere mensen dat ook nog een uitdaging kan zijn bij het behalen van de challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 11:39
Ik dacht misschien vinden jullie dit ook leuk, Halo Reach met real-life acteurs:
http://vimeo.com/17402387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

dreamwalker schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:04:
Ik dacht misschien vinden jullie dit ook leuk, Halo Reach met real-life acteurs:
http://vimeo.com/17402387
Die had ik nog niet gezien idd, heel gaaf gedaan.
Iemand al een mening over de nieuwe map pack?
Moet hem zelf nog kopen, maar ga het wel zeker doen. Al is het maar om eindelijk een nieuwe invasion te kunnen spelen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik heb hem gespeeld bij een vriend, het zijn wel leuke maps, maar eigenlijk hadden ze al in het spel moeten zitten. Het beginaanbod vond ik gewoon karig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

citruspers schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:51:
Ik heb hem gespeeld bij een vriend, het zijn wel leuke maps, maar eigenlijk hadden ze al in het spel moeten zitten. Het beginaanbod vond ik gewoon karig...
Heb ze vanmiddag gekocht en gespeeld, het zijn inderdaad leuke maps. Vind het eigenlijk wel een beetje duur voor slechts 3 maps maar gelukkig zijn ze goed ingericht voor meerdere spelmodi.
Ik vind het beginaanbod prima, enige klacht die ik zou hebben is dat de DLC iets goedkoper had gemoeten, 600 punten bijvoorbeeld.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Megaflix schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:39:
Ik verwerk deze week ook de playlist update met de nieuwe maps van de dlc van november nog. Ik ga hem eerst even uitpluizen om te zien wat er gaat wijzigen.
Ja, dat wordt dus deze week :X Iets met geheugen en zeef en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat ik deze game toch ook maar ga halen. veel goede reviews. speel nu veel battlefield online. das toch wat minder hectisch. wel leuk als afwisseling wat meer futuristisch en hectisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Is die mappack verplicht om online te gaan? Ik vind ze namelijk veel te duur maar ik heb gisteren zowat een half uur gewacht maar kon maar geen potjes vinden. Zonder filters en diverse filters geprobeerd.

En ik zit al tijden vast op Nightfall. Speel het op Legendary (cheevos :9 ) maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de Covenant om te leggen. Van de voorkant word ik bestookt door een onzichtbare sniper die me in twee schoten dood heeft en van links en rechts komen twee goudkleurige elites met een zooi grunts die blijkbaar een joekel van shields hebben en maar granaten blijven gooien.

Gisteren was ik eindelijk zover dat ik de twee omcirkelende groepen had verslagen en ik ging daarna van gebouw tot gebouw, staat die onzichtbare sniper ineens voor mijn neus terwijl ik dacht die al neergeschoten te hebben. >BLAM<, dood. Waar is daar een checkpoint? Want mijn checkpoint is nu dat er net een Covenant schip versterking heeft gedropt.

Iemand tips of moet ik niet zeuren en de moeilijkheidsgraad verlagen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet zoiezo niet zeuren en al helemaal de moeilijkheidsgraad niet verlagen!!! je gaat het hoe dan ook halen!
Legendary is het mooiste wat er is! Het zit hem meestal in geduld, moment kiezen en en plek hebben om een beetje te schuilen! Legendary vergt volledige toewijding, maar aan het eind mag je jezelf in de selecte club van moeilijke koningen wanen. Of je kan het gewoon niet! ;)

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo: Reach op Legendary uitspelen geeft veel voldoening. Er zitten stukken in die onmogelijk lijken maar dat zijn ze niet. Het kan de moeite lonen om naar video walkthroughs te zoeken. Minder voor hoe doe ik het exact, meer voor hoe spel je slim op Legendary.

Korte tips: heb altijd cover in de buurt, gebruik veelvuldig de grunt pistol om shields in 1 keer weg te blazen, gebruik als main een headshot wapen als de DMR/Needle rifle om direct nadat je de shields hebt verwijderd de elite af te knallen en ook om ammo te besparen tegen grunts en andere mindere tegenstanders. Leg je controller even weg als je 10 keer op hetzelfde stukje bent afgegaan. Een kop koffie/thee/grenadine limonade doet wonderen voor je frustratie en geeft misschien een andere kijk op de onmogelijkheid van het stukje.

Succes en plezier toegewenst bij het spelen van 1 van de topgames van 2010. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi spel. sniper is nu stukje makkelijker en dat bevalt me wel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 18:03
Als iemand nog speelt en deze topic bekijkt..
Ik zoek luitjes om mee te spelen, hoe meer zielen hoe meer vreugd ofnietdan?
Gamertag=Tasqa en vermeld effe dat je van T.net komt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Niet veel Reach players? :o

Blijf toch leuk om online te spelen. Erg goede support met weekly/daily challenges, game modes enz.
Levelen duurt alleen eeuwig :+ Hoop ooit inclement weather te bemachtigen maar dan moet ik nog wel effe.

Ben nu captain grade 2. Als iemand nog een teammate zoekt voeg me maar toe GamerTag: Laidback Luc
Zeg wel even dat je van t.net bent.

@tasqa, zie net je post, speel je nog? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Laidback Luc op 01-07-2011 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 17:59
hey kan je nou gewoon mappen downloaden voor halo reach zonder xbox live silver/gold ?
Of wat is de gratis xbox live? Ik wil namelijk gewoon nieuwe mappen hebben hoef niet perse maandelijks te lappen om soms eens een potje te spelen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Jasper 99 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:35:
hey kan je nou gewoon mappen downloaden voor halo reach zonder xbox live silver/gold ?
Of wat is de gratis xbox live? Ik wil namelijk gewoon nieuwe mappen hebben hoef niet perse maandelijks te lappen om soms eens een potje te spelen online.
Sommige mappacks zijn gratis voor Silver(de gratis Xbox live variant). Om online kunnen te spelen heb je sowieso Gold nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Jasper 99 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:35:
Voor online multiplayer heb je XBL Gold nodig en voor de mappacks die uitgekomen zijn heb ik gewoon voor moeten betalen.

Halo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
ReFresh F5 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:10:
Niet veel Reach players? :o

Blijf toch leuk om online te spelen. Erg goede support met weekly/daily challenges, game modes enz.
Levelen duurt alleen eeuwig :+ Hoop ooit inclement weather te bemachtigen maar dan moet ik nog wel effe.

Ben nu captain grade 2. Als iemand nog een teammate zoekt voeg me maar toe GamerTag: Laidback Luc
Zeg wel even dat je van t.net bent.

@tasqa, zie net je post, speel je nog? :P
ik voeg je vanavond wel toe.
ben net colonel grade 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
Ben laatste tijd weer begonnen met Halo. Wat ik echt niet kan uitstaan is dat mijn teammates soms zo ultiem slecht zijn... Je kan beter met een groep gaan matchmaken.
Qua skill fluctueer ik echt enorm de laatste tijd... KD is nog wel 1.4 gelukkig. Iedereen die zin heeft in een potje, voeg me maar toe op Live: RIMKINGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:45
Hallo, heeft er iemand zin om Halo op legendary te spelen in co-op? Ik zie dat het niet mogelijk is met onbekende lui :| mijn account: Kaaarls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hmm, kijk net op de website van xbox, en blijkbaar kun je al halo 4 bestellen :D
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste