Bij de App-store hoef je niet te betalen om te ontwikkelen, pas wanneer je gaat distribueren moet je betalen (de SDK en Simulator is gratis! (Dat zie ik Microsoft nog niet doen, en nee De Express editie van Visual Studio heeft geen ondersteuning voor Mobiele devices, je moet dus minsten 200 euro uitgeven voor het ontwikkelen.)
Ook krijg je voor die 90 euro een distributieplatform & updatemogelijkheid en automatisch reclame, ook al wordt je applicatie een miljoen keer gedownload dan hoef je alsnog niets extra's te betalen (op de 30% na, maar dat zou je normaal dan ook kwijt zijn aan distrubutiekosten)
Houding Apple algemeen:
Tsja, ik wil eerst wel eens een officieel statement horen over dat 'wurgcontract' en wat er echt in blijkt te staan, mocht hij al bestaan, dan zou het me ook niets verbazen dat 'papa' een beetje overdreef.
Over die 35 graden, heb je daar een bron voor? Ik heb nog nooit meegemaakt dat hij er mee stopte.
Over muziek beheren, dat gaat juist op de eenvoudige manier, wat is er makkelijker dan inpluggen, wachten klaar? Ipv alle tags, covers e.d met losse programma's beheren, en dan gaan heen en weer slepen, dat het niet jou manier is betekend niet dat het niet de makkelijke manier is.
Quicktime en Bonjour hoef je trouwens volgens mij niet persee installeren (Bonjour zo en zo niet).
Over die 'batterijzuipende' notifications, weet je waarom dat is ingevoerd? Om batterij te sparen, nu hebben ze 20% extra batterijloss, en anders 80% dusja.
Nu zal ik vast als een 'apple heilige' klinken door mijn volgende statement, maar het is gewoon waar, welk device het ook is, ik let niet op hoeveel tekens ik heb getyped, ik typ mijn verhaal, is dat 1 sms, ach ja, is dat 4 smsjes, tsja wat maakt het uit? Zolang mijn verhaal maar gezegd is.
Zosnel je een device veel gebruikt, dan gaat de batterij achteruit, dat geld voor ELK toestel. Wanneer je hem niet gebruikt gaat hij meerdere dagen mee.
Over het allerlaatste, jij vind dat je te veel betaald, ik had er het dubbele nog voor neergelegt. Dus je kan niet zeggen 'hij is het niet waard'. Hij is het jou niet waard, dat is iets compleet anders!
Zo kwam ik vandaag in de winkel, en hadden ze het over een matras van 1000 euro, nu zou ik dat er nu nooit voor neerleggen, maar een ander haalt een matras van 2000 euro. Dusja...
@Kokkie, dat is niet 'goedpraten' maar het vanaf een andere kant bekijken

Want immers, alles wat iedereen zegt is een mening, het is immers gebasseerd op eigen ervaringen.
Ik heb alleen mijn twijfels of die 35 graden eigen ervaring is, of dat hij dat van horen van horen van horen van horen zeggen heeft.
[
Voor 10% gewijzigd door
ZpAz op 04-08-2009 20:08
]