offtopic reageren op iTunes:
Je moet het programma zijn werk laten doen. En dat klinkt als windows gebruiker heel onlogisch. Moest je vroeger met windows 2 partities maken met op de ene je pagefile, je temp-files etc... iTunes kan alles zelf en dan werkt het al!
Je moet dus iTunes alles ook zelf laten doen. Ik heb daar als verstokt winamp gebruiker nooit aan willen geloven tot afgelopen vakantie... Want daar was mijn iPhone... Voorheen had ik de instellingen binnen iTunes uitstaan zodat ik zelf de mapindeling van mijn muziek bepaalde met het gevolg dat ik nog steeds met winamp werkte.
Nu heb ik alles door iTunes laten regelen. Toegegeven, het was even wennen, maar iTunes is echt gebruikersvriendelijker -hoe tegenstrijdig dat ook klink- ==> je moet leren los te laten.
Het enige nadeel van iTunes vind ik dat het niet met cue-files overweg kan zoals winamp dat wel kan. Nou ja, daar heb ik een wat
omslachtige oplossing voor gevonden die in iedergeval werkt.
Maar na bijna een maand weet ik zeker dat ik de iPhone niet vaarwel ga zeggen.
Sync met agenda / contacten via google (ala MobileMe maar dan gratis)
Bestanden meenemen via AirSharing (en straks DropBox)
Overal internet, zoals thuis (ik ben waarschijnlijk de enige iPhone gebruiker die wél tevreden is met het t-mobile netwerk)
Geweldige apps
En een batterijduur van bijna 1,5 dag... ok, das echt klote maar dat boeit me niet zo, daar is een autolader of een docking station voor. En mocht de accu stuk zijn over een jaar, dan komt er maar een nieuwe, gadgets zijn meestal duur, deze helaas ook.
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.