Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
http://www.divxplayer.nl/...h=40_128&products_id=1856

Cfullhdmai is nu voor 150 euro te verkrijgen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je link doet het op die manier niet helemaal, tenminste ik krijg SQL errors: DivXplayer - CFULLHDMAi aanbieding

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13
psychoclown schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:17:
[...]

Je link doet het op die manier niet helemaal, tenminste ik krijg SQL errors: DivXplayer - CFULLHDMAi aanbieding
met jouw link wel... maar niet met die van Sauron.....

dussssss :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

zeroday schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:05:
[...]

opschoning gedaan van de week inderdaad
ik had en heb een aantal van de streams een paar maand geleden al onder een andere folder gegooid
maar deze laten bestaan omdat daar een crontabje op liep.
Afgelopen week ben ik bezig geweest met een backup migratie van mijn server naar Amazon S3 en kwam er toen achter dat ik ontzettend veel 'meuk' in mijn 'root-folder' had staan die weg kon
die rtlg was dus een foutje .. maar ook wel weer een goede want dat noodzaakte mij nu zojuist om de crontab en de file(s) aan te passen in de juiste folder

Volgens mij moet e.e.a. nu weer draaien voor RTL Gemist en de Snacks.
Ik heb hier een teleurgestelde vriendin.. RTL 4 doet het nog niet.. wil je er misschien nog even naar kijken?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:42
St@m schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:20:
[...]

Ik heb hier een teleurgestelde vriendin.. RTL 4 doet het nog niet.. wil je er misschien nog even naar kijken?
ik zou niet weten wat er niet werkt

Sommige programma's van RTL zijn voorzien van DRM en dat speelt de CFULLHDMAi niet af
dus geen My Name is Michael etc..
maar nieuws, poker, campinglife etc.. dat kan ik gewoon bekijken.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

zeroday schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:19:
[...]

ik zou niet weten wat er niet werkt

Sommige programma's van RTL zijn voorzien van DRM en dat speelt de CFULLHDMAi niet af
dus geen My Name is Michael etc..
maar nieuws, poker, campinglife etc.. dat kan ik gewoon bekijken.
Hij opent het hele RTL 4 gebeuren niet meer, Net 5, Veronica en die top 50 wel. Maar bij RTL doet ie gewoon niets meer. Vorige week nog prima gewerkt. Zal straks nog wel even kijken.

Edit:

Getest en de stream doet nog steeds helemaal niets.
Ik gebruik de volgende link:
HWICS://www.aroundmyroom.com/rtlg/rtlg.php zelfde als altijd gebruikt.
Het openen van de link in mijn browser geeft:
Oops.. 404 Error
We moved a bunch of stuff.The following resources may help you find what you are looking for ..

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 10-01-2010 16:09 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sliderhome
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 19:48
Zelfde probleem hier.

RTL gemist werkt niet meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
St@m schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:04:
[...]

Hij opent het hele RTL 4 gebeuren niet meer, Net 5, Veronica en die top 50 wel. Maar bij RTL doet ie gewoon niets meer. Vorige week nog prima gewerkt. Zal straks nog wel even kijken.

Edit:

Getest en de stream doet nog steeds helemaal niets.
Ik gebruik de volgende link:
HWICS://www.aroundmyroom.com/rtlg/rtlg.php zelfde als altijd gebruikt.
Het openen van de link in mijn browser geeft:

[...]
dan maak je dus gebruik van een outdated link

HWICS://www.aroundmyroom.com/conceptronic/rtlg/rtlg.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

zeroday schreef op maandag 11 januari 2010 @ 06:41:
[...]

Top, tnx. Waar kan ik dat soort wijzigingen vinden in het vervolg? Ergens op het forum van aroundmyroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
St@m schreef op maandag 11 januari 2010 @ 06:54:
[...]

Top, tnx. Waar kan ik dat soort wijzigingen vinden in het vervolg? Ergens op het forum van aroundmyroom?
iemand schreef wat in de comments op www.aroundmyroom.com
daar heb ik een antwoord gegeven, maar vergeten dat in dat antwoord op de vraag ik dezelfde fout maakte als hier. de CFULHDMAi heeft een 'Conceptronic Recommends' functionaliteit in de iMedia
datzelfde kan je doen met de CFULLHDMA maar dan moet je het handmatig in je favorieten geven met de HWICS link
als je de conceptronic recommends link gebruikt dan probeer ik zo goed mogelijk de linkjes valide te houden omdat dat ingebakken zit in het script

als je handmatig de url van mij gebruikt zoals bovenstaand dan is een update vanaf mijn kant wat lastiger. Volgens mij was dit nog het enige script wat niet in de /conceptronic/ folder draaide ;-)

als je nu HWICS://firmware.conceptronic.net/cfullhdma/prefchannel.xml
gebruikt dan ben je up to date ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door zeroday op 11-01-2010 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nice.. :D ty, daar staat nog wel iets meer in dat wat ik had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:21
Is het ook mogelijk de grootte van de subtitles aan te passen? Op mijn projectiescherm is de ondertiteling veel te groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batowhizz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 12:44
ja als je losse srt's gebruikt wel

met dvd en ingebakken subtitle werkt het niet
en je moet niet de laatste firmware hebben maar die daar voor uit is gekomen
v01.20.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
batowhizz schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:41:

v01.20.01
dat geldt alleen voor de CFULLHDMA en niet voor de CFULLHDMAi en voor de CFULLHDMA is het niet lekker geimplementeerd vandaar dat het eruit moest in 1.21.

[ Voor 11% gewijzigd door zeroday op 12-01-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batowhizz
ik vind het super werken
heb er een downgrade voor gedaan
plus dat 1.21 niet lekker werkte voor mij,weet alleen niet meer wat er mis was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-

v01.20.01
Met de nieuwe firmware is het niet mogelijk? En hoe stel je de grootte dan in? Komt er dan een menu optie bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batowhizz
nee met de laatste niet mogelijk
en lees ook zeroday zijn post even
met de juiste firmware druk je gewoon op de subtitle knop en krijg je een mooi menu voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: ik kan vanaf m'n DS209 .iso-files bekijken op m'n PC, maar via de CFULLHDMAi niet. Folder met de iso's is de standaard map "video" van de CFULLHDMAi. Ik lees hier dat dat gewoon zou moeten gaan. Iemand een tip wat er veranderd zou moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:04:
Vraag: ik kan vanaf m'n DS209 .iso-files bekijken op m'n PC, maar via de CFULLHDMAi niet. Folder met de iso's is de standaard map "video" van de CFULLHDMAi. Ik lees hier dat dat gewoon zou moeten gaan. Iemand een tip wat er veranderd zou moeten worden?
Waarschijnlijk kijk je via een UPnP server zoals bijvoorbeeld de door Conceptronic meegeleverde software.
Gebruik Windows 'shared folders' en het gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaalten schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:17:
[...]

Waarschijnlijk kijk je via een UPnP server zoals bijvoorbeeld de door Conceptronic meegeleverde software.
Gebruik Windows 'shared folders' en het gaat wel goed.
Nee, die software heb ik niet geinstalleerd. Wel heb ik op de NAS de UPnP aan staan. Moet ik die uitzetten en de Sambaserver gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batowhizz
helemaal correct

of verdiep je in nfs, dan kan je in 1 keer rechtstreeks naar de juiste folder op je cfull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:40:
Nee, die software heb ik niet geinstalleerd. Wel heb ik op de NAS de UPnP aan staan. Moet ik die uitzetten en de Sambaserver gebruiken?
Je kan beide gebruiken.
Ik heb zelf een UPnP server op m'n NAS/server draaien voor audio en gebruik een Samba-server voor video.
UPnP voor grote videobestanden gaat niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batowhizz schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:20:
helemaal correct

of verdiep je in nfs, dan kan je in 1 keer rechtstreeks naar de juiste folder op je cfull
In goed Nederlands: NFS rulezzzz. Werkt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-

v01.20.01
Nu kan ik alleen v01.20.01 nergens vinden :/ Is er iemand die deze met mij wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batowhizz
je hebt pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-
Nou het is gelukt om de oude firmware te installeren en ik zie nu inderdaad een subtitle menu en kan ze verkleinen. Helaas worden ze dan heel lelijk. Ik denk dat ik de cfullhdma maar weer verkoop. Zo is hij voor mij onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batowhizz
niet alles is op te lossen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleineheino
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-08-2024
zeroday schreef op maandag 11 januari 2010 @ 06:41:
[...]

Thanks, was RTL4 ook kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een vraagje. Ik ben inmiddels bezig met mijn tweede fullhdmai. De eerste had de geest gegeven. Een geweldig apparaat en ik gebruik hem vnl om films mee af te spelen via een aangesloten HD. Nu wil ik echter ook graag rtlgemist en zo kijken, alleen probeerde ik x factor te kijken, maar deze wilde niet starten. Ook andere programma's doet hij niet, terwijl hij bijv. het nieuws weer wel laat zien.
Doe ik iets verkeerd, of kan hij het niet meer afspelen? Ik snap er niets van.
Graag hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:24:
Hallo ik heb een vraagje. Ik ben inmiddels bezig met mijn tweede fullhdmai. De eerste had de geest gegeven. Een geweldig apparaat en ik gebruik hem vnl om films mee af te spelen via een aangesloten HD. Nu wil ik echter ook graag rtlgemist en zo kijken, alleen probeerde ik x factor te kijken, maar deze wilde niet starten. Ook andere programma's doet hij niet, terwijl hij bijv. het nieuws weer wel laat zien.
Doe ik iets verkeerd, of kan hij het niet meer afspelen? Ik snap er niets van.
Graag hulp.
volgens mij zijn sommige dingen met drm afgeschermd, maar dat weet ik niet zeker, gebruik het nooit eigenlijk :)

Is er miss nog hoop dat DTS in de CFULLHDMA komt of kan ik die hoop wel opgeven?
tis nogal rustig kwa updates op het cfullhdma vlak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

SaURoN schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:41:
[...]

Is er miss nog hoop dat DTS in de CFULLHDMA komt of kan ik die hoop wel opgeven?
Ja daar zit ik ook een beetje mee, ben alleen bang dat we dat op onze buik kunnen schrijven helaas :'(

-edit-
Toevallig nu net een mailtje met een nieuwe firmware en waarin wordt uitgelegd dat de ondersteuning afneemt.
Helaas geen DTS voor de CFH gebruikers in die firmware :'(

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 08-02-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
psychoclown schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:25:
[...]

Ja daar zit ik ook een beetje mee, ben alleen bang dat we dat op onze buik kunnen schrijven helaas :'(

-edit-
Toevallig nu net een mailtje met een nieuwe firmware en waarin wordt uitgelegd dat de ondersteuning afneemt.
Jammer dat er geen update is met 1 met al die iMedia rommel en zonder DTS en 1tje waar DTS inzit en zonder die iMedia rommel :P

Dat kan me gestolen worden, maar wil wel erg graag DTS ondersteuning....Weinig zin om me cfullhdma kastjes allemaal te vervangen, en begin dts toch wel te missen nu er steeds meer in DTS vorm te downloaden is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

SaURoN schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:01:
[...]

Jammer dat er geen update is met 1 met al die iMedia rommel en zonder DTS en 1tje waar DTS inzit en zonder die iMedia rommel :P

Dat kan me gestolen worden, maar wil wel erg graag DTS ondersteuning....Weinig zin om me cfullhdma kastjes allemaal te vervangen, en begin dts toch wel te missen nu er steeds meer in DTS vorm te downloaden is....
Ja klopt, zal voor de gewone consument wellicht niet interessant zijn maar ik zie zo'n optie ook wel zitten.
Sowieso zijn bijna alle films die ik kijk in DTS en op dit moment kijk ik alleen de series op de tv en de films in mijn studentenhuis/kamer omdat ik ze daar wel kan afspelen (pc/laptop + setje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
SaURoN schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:01:
[...]

Hetgeen wat jij schrijft klopt niet geheel

jij wil DTS omdat jij DTS af wil spelen. Nee jij wil DTS downmixing om stereo te kunnen afspelen omdat jij die andere kastjes niet op een DTS versterker aansluit. Apparaat geeft gewoon DTS passthrough door. DTS downmixing kan niet op de CFULLHDMA, wel op de CFULLHDMAi

heeft e.e.a. helaas te maken met het faillissement van 2L International die de CFULLHDMA op de markt heeft gebracht. 2Li had verder geen licenties voor de DTS downmix dus krijg je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
psychoclown schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:25:
[...]

-edit-
Dit even nuanceren:
jij als beta tester hebt vandaag een e-mail ontvangen waarin staat:

"Also the number of updates released will not that frequent anymore. Certain issues will still have our attention but key is the way to reproduce it."

Dit heeft weinig te maken met afname van de ondersteuning, dit heeft louter te maken dat de frequentie van de beta firmwares die gereleased worden minder zal zijn.

Als je kijkt hoeveel officiele releases er zijn geweest dan valt dat mee.
Als beta tester heb je zeer veel firmware versies kunnen gebruiken en feedback kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
SaURoN schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:41:
[...]

volgens mij zijn sommige dingen met drm afgeschermd, maar dat weet ik niet zeker, gebruik het nooit eigenlijk :)

klopt, wanneer je zwart beeld krijgt dan zit er DRM op de stream. Heeft vaak te maken met de muziek die erin zit of gespeeld wordt. Daarvan wil men niet dat dit zonder DRM gestreamed wordt. Het apparaat heeft geen ondersteuning voor DRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

zeroday schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:08:
[...]

Apparaat geeft gewoon DTS passthrough door. DTS downmixing kan niet op de CFULLHDMA, wel op de CFULLHDMAi

heeft e.e.a. helaas te maken met het faillissement van 2L International die de CFULLHDMA op de markt heeft gebracht. 2Li had verder geen licenties voor de DTS downmix dus krijg je het niet.
Kijk nu hebben we een echt antwoord wat duidelijkheid schept.
Helaas is het antwoord niet wat ik hoopte maar daar doe je niks aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
zeroday schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:08:
[...]

Hetgeen wat jij schrijft klopt niet geheel

jij wil DTS omdat jij DTS af wil spelen. Nee jij wil DTS downmixing om stereo te kunnen afspelen omdat jij die andere kastjes niet op een DTS versterker aansluit. Apparaat geeft gewoon DTS passthrough door. DTS downmixing kan niet op de CFULLHDMA, wel op de CFULLHDMAi

maar heeft 2L international wel licenties voor DTS downmixing op de i versie ? of is dat uitgegeven onder een andere naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
SaURoN schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:45:
[...]

maar heeft 2L international wel licenties voor DTS downmixing op de i versie ? of is dat uitgegeven onder een andere naam?
Zowel door 2L International als het 2L Central Europe waar het nu door verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er eigenlijk ook 3rd party firmware voor deze mediaplayer?
Als dat zo is, zou ik dat helemaal 8) vinden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:16
zeroday schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:14:
[...]

Dit even nuanceren:
jij als beta tester hebt vandaag een e-mail ontvangen waarin staat:

"Also the number of updates released will not that frequent anymore. Certain issues will still have our attention but key is the way to reproduce it."

Dit heeft weinig te maken met afname van de ondersteuning, dit heeft louter te maken dat de frequentie van de beta firmwares die gereleased worden minder zal zijn.

Als je kijkt hoeveel officiele releases er zijn geweest dan valt dat mee.
Als beta tester heb je zeer veel firmware versies kunnen gebruiken en feedback kunnen geven.
Dennis, wat is de reden dat de frequentie van beta firmwares verminderd wordt? Wordt de cfullhdmai als uit-ontwikkeld beschouwd en de nadruk meer op de yuixx gelegd? Ik heb nog altijd heel veel plezier van mijn cfullhdmai hoor en altijd uitgekeken naar nieuwe firmware-updates, dus de vraag is niet lullig bedoelt, meer uit nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:14:
Bestaan er eigenlijk ook 3rd party firmware voor deze mediaplayer?
Als dat zo is, zou ik dat helemaal 8) vinden! *O*
nee, 3rd party firmware vind je niet. Ik ben nog niemand tegengekomen die een poging gewaagd heeft ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
jesco_white schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:38:
[...]
Dennis, wat is de reden dat de frequentie van beta firmwares verminderd wordt? Wordt de cfullhdmai als uit-ontwikkeld beschouwd en de nadruk meer op de yuixx gelegd? Ik heb nog altijd heel veel plezier van mijn cfullhdmai hoor en altijd uitgekeken naar nieuwe firmware-updates, dus de vraag is niet lullig bedoelt, meer uit nieuwsgierigheid.
Heeft grotendeels te maken met einde van de beta-test.
ik heb genoeg informatie kunnen krijgen mbt het nut hebben van beta firmwares uitbrengen ja dan te nee.
ik heb een x aantal beta testers en daarvan weet ik nu wat ongeveer het percentage is wat feedback geeft.

De CFULLHDMAi zal niet zozeer nog grote updates krijgen. Wel wil ik zoveel mogelijke bugs eruit hebben zover dat binnen de SDK die Sigma Designs beschikbaar stelt mogelijk is.

de CFULLHDMAi wordt nog steeds verkocht, is nog steeds uniek in zijn mogelijkheden. Ja, we kijken uit naar de YuiXX maar dat is een ander soort speelveld met grote raakvlakken met de CFULLHDMAi

Dus de beta test van vandaag is de voorloper van een nieuwe officiele release en die kwam zover ik het min of meer kan nagaan ook alleen eens in de x maanden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Wij users en Beta testers hebben niks te klagen v.w.b. ondersteuning, we zijn gewoon verwend!
Dus de beta test van vandaag is de voorloper van een nieuwe officiele release en die kwam zover ik het min of meer kan nagaan ook alleen eens in de x maanden uit
Gelukkig zag ik op tijd dat NFS niet werkt, dat is het enige wat ik gebruik! Ik mag hopen dat het in de release wel weer werkt? (raar dat men dit 'zomaar' even stuk maakt in een Beta)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
Tijgert schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:08:
Wij users en Beta testers hebben niks te klagen v.w.b. ondersteuning, we zijn gewoon verwend!

[...]

Gelukkig zag ik op tijd dat NFS niet werkt, dat is het enige wat ik gebruik! Ik mag hopen dat het in de release wel weer werkt? (raar dat men dit 'zomaar' even stuk maakt in een Beta)
tjsa. NFS is niet zo bekend en wordt derhalve ook niet vaak gebruikt / getest.
ik wist dat iemand wat problemen met 1.21 had en dat heb ik vorige week eens getest en dat werkte toen, tsja als je die test opstelling nog hebt staan dan neem je dat even heel snel mee.

Note: ik heb het alleen op kernelspace en userspace met een CH3SNAS getest, dus als beta tester staat het je vrij mij van mijn ongelijk op de hoogte te stellen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

We hebben ook zeker niks te klagen (gehad) en zoals ik al vaker heb gezegd vind ik de ondersteuning altijd super. Wat DTS-downmixing betreft, ik vind het gewoon jammer dat dat niet mogelijk is voor de CFH en de reden dat ik (en wellicht de anderen ook) er steeds om vroegen is omdat het zo in het midden gelaten werd.
Nu is er eindelijk duidelijkheid en weet ik waar ik aan toe ben en dat doet echt geen afbreuk aan de eerdere support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:16:
[...]

klopt, wanneer je zwart beeld krijgt dan zit er DRM op de stream. Heeft vaak te maken met de muziek die erin zit of gespeeld wordt. Daarvan wil men niet dat dit zonder DRM gestreamed wordt. Het apparaat heeft geen ondersteuning voor DRM
Ja, dan is het een typisch geval van jammer. Zal ik gewoon op de pc moeten kijken.
Bedankt voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
psychoclown schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:38:
We hebben ook zeker niks te klagen (gehad) en zoals ik al vaker heb gezegd vind ik de ondersteuning altijd super. Wat DTS-downmixing betreft, ik vind het gewoon jammer dat dat niet mogelijk is voor de CFH en de reden dat ik (en wellicht de anderen ook) er steeds om vroegen is omdat het zo in het midden gelaten werd.
Nu is er eindelijk duidelijkheid en weet ik waar ik aan toe ben en dat doet echt geen afbreuk aan de eerdere support :)
Jup dan hoef ik er ook niet meer op te hopen, misschien de Yuixx maar aanschaffen en me ene Cfullhdma naar de slaapkamer verhuizen van me ouders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietes
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

nietes

Mep de mug

Wie kan mij vertellen hoe het komt dat sommige dvd's een zwarte balk onder en boven hebben als ik hem afspeel op mijn CFH(i). Speel ik de zelfde dvd af op mijn Xtreamer heb ik dat niet en ziet iedereen er ook niet zo klein en dik uit >:)

Afspelen op de zelfde tv en zelfde HDMI kabel !!!!!

[ Voor 10% gewijzigd door nietes op 09-02-2010 15:16 ]

Echte HD kijk je op een plasma TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinister82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 01:56
Wie heeft er een oplossing voor dit probleem:

vorige week een Windows SBS 2003 server opgezet en het gehele netwerk daar ingehangen. Alles draait perfect behalve.....de CFHi.
Wanneer ik een share wil benaderen van een client, moet ik login/password invoeren. Gaat goed totdat er een film of foto bekeken gaat worden. (Bladeren door de shares werkt dus)
Dan komt er elke keer een melding dat het formaat niet wordt ondersteunt.

'k weet zeker dat de shares read/write access geven tot echt alles en iedereen (moest toch iets proberen), alleen weet ik niet of dat er iets in de SBS 2003 server veranderd moet worden zodat de CFHi als vertrouwd wordt beschouwd.

(Vandaag of morgen komt er ook nog een CH3MNAS in, hopelijk gaat dit niet nog meer problemen geven......)

Hopelijk weet iemand iets... heb me rot gezocht maar kan niet echt iets vinden dat mijn probleem beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
Heb zelf thuis geen 2003 server, maar gebruik je domain\username om in te loggen?
wellicht dat je 2003 de authenticatie niet goed verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietes
  • Niet online

nietes

Mep de mug

nietes schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:15:
Wie kan mij vertellen hoe het komt dat sommige dvd's een zwarte balk onder en boven hebben als ik hem afspeel op mijn CFH(i). Speel ik de zelfde dvd af op mijn Xtreamer heb ik dat niet en ziet iedereen er ook niet zo klein en dik uit >:)

Afspelen op de zelfde tv en zelfde HDMI kabel !!!!!
Niemand ???? dan gaat die de deur uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinister82 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:24:

het formaat = welk formaat probeer je af te spelen?

Oplossing is meestal het maken van een NFS-map (dus geen gebruik maken van de UPnP mogelijkheid van de CFi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nietes schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:45:
[...]

Niemand ???? dan gaat die de deur uit >:)
Kwestie van de beeldinstellingen van de CFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietes
  • Niet online

nietes

Mep de mug

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:05:
[...]

Kwestie van de beeldinstellingen van de CFi?
Ik had 2 CFi's en op allebei diverse instellingen geprobeerd, zelfs s-video maar het bleven kleine dikke mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

nietes schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 17:34:
[...]

Ik had 2 CFi's en op allebei diverse instellingen geprobeerd, zelfs s-video maar het bleven kleine dikke mensen
Wel met de laatste (officiële) firmware neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
nietes schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 17:34:
[...]

Je signature zegt dat je echte hd op een plasma tv kijkt, sluit hem dan ook aan met HDMI ;)

Je hebt het signaal wel op PAL geprobeerd? Kan me voorstellen dat S-Video niet veel kan met 1080p ofzo, maar dat weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietes
  • Niet online

nietes

Mep de mug

SaURoN schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:35:
[...]

Je signature zegt dat je echte hd op een plasma tv kijkt, sluit hem dan ook aan met HDMI ;)

Je hebt het signaal wel op PAL geprobeerd? Kan me voorstellen dat S-Video niet veel kan met 1080p ofzo, maar dat weet ik niet zeker
Laatste firmware, kijk via hdmi op mijn plasma en op mijn lcd tv. Allebei het zelfde. Het gaat hier om gewone dvd's en geen HD movies. Ik denk dat het niemand opvalt om je tegenwoordig een hoop films kijkt die die twee zwarte balken hebben vooral HD films :) Breedbeeld noemen ze dat toch ? 16:9 en toch geen vol scherm

[ Voor 4% gewijzigd door nietes op 17-02-2010 23:40 ]

• SaURoN
  • Niet online
nietes schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:35:
[...]

Laatste firmware, kijk via hdmi op mijn plasma en op mijn lcd tv. Allebei het zelfde. Het gaat hier om gewone dvd's en geen HD movies. Ik denk dat het niemand opvalt om je tegenwoordig een hoop films kijkt die die twee zwarte balken hebben vooral HD films :) Breedbeeld noemen ze dat toch ? 16:9 en toch geen vol scherm
Durf het je niet te zeggen dan, kijk bijna geen dvd's alleen maar mkv's eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietes
  • Niet online

nietes

Mep de mug

SaURoN schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 07:07:
[...]

Durf het je niet te zeggen dan, kijk bijna geen dvd's alleen maar mkv's eigenlijk :)
Veel dvd's en ik HAAT die zwarte balken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinister82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 01:56
RoRoo schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:51:
Heb zelf thuis geen 2003 server, maar gebruik je domain\username om in te loggen?
wellicht dat je 2003 de authenticatie niet goed verwerkt
Wordt wel goed verwerkt. Dat heb ik namelijk gecheckt met Telnet. Daar werden de juiste gegevens weergegeven.
'k Ben nog even verder aan het zoeken geweest op het internet ('k zal vast niet de 1e zijn met dit probleem), en heb inderdaad iets gevonden wat over shares ging en het delen ervan en de juiste gebruikersgroepen toewijzen.
Dit heb ik dus netjes allemaal gedaan, maar mocht niet baten.
Op de een of andere manier blockt de SBS 2003 het en vraagt om een login met password.

Maar goed, 'k heb het opgegeven. Koste te veel tijd en energie.
Dus is er een CH3MNAS aangeschaft met 2x 1.5Tb. En ik moet zeggen dat die perfect werkt! (Ook in combinatie met de CFH(i) ).
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:04:
[...]

het formaat = welk formaat probeer je af te spelen?

Oplossing is meestal het maken van een NFS-map (dus geen gebruik maken van de UPnP mogelijkheid van de CFi)
Het maakte niet uit welk formaat en er werd geen gebruik gemaakt van UPnP. (Wat ik voor geen meter vind werken trouwens, streamen vanaf een share werkt prettiger en minder omslachtig)

In ieder geval: Iedereen bedankt voor het meedenken en(/of lezen van de post :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
In de laatste beta firmware wordt melding gemaakt van:
* Fixed: some M-JPEG files could not play
Wat is er gefixed? Mijn eerder ingezonden M-JPEG files van een Panasonic camera doen het ook in deze versie niet.

Verder...

Waar kan ik de feature vinden voor:
* New Feature: manual aspect ratio option for video (CFULLHDMAi only)

1. 1:1
2. Full
3. 4:3 LB
4. 4:3 PS
5. 16:9
6. 16:9 PS
7. 2.35:1
8. 1.85:1
Ik heb maar 3 keuzes bij Aspect Ratio in het instellingen menu. 4:3 LB, 4:3 PS, 16:9. Mijn CFULLHDMAi is aangesloten via HDMI

[ Voor 46% gewijzigd door Hotzenwalder op 20-02-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Veel dvd's en ik HAAT die zwarte balken
En ik haat het wanneer een film Full Screen op je tv komt terwijl het Widescreen is opgenomen.
Zwarte balken zijn beter dan de halve film missen.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Tijgert schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:01:
[...]

En ik haat het wanneer een film Full Screen op je tv komt terwijl het Widescreen is opgenomen.
Zwarte balken zijn beter dan de halve film missen.
Ja dat snap ik soms ook niet, een aantal vrienden van mij willen altijd perse fullscreen.. snap het echt niet hoe je naar uitgerekte beelden kan kijken (stoor me er dan gelijk aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Uitegrekte beelden zijn al helemaal niet kijkbaar... Met zwrate balken heb je tenminste de zijkanten nog intact. Menig western is zonder gewoo nn iet te kijken (nee, Pan&Scan zuigt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
Hotzenwalder schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 09:42:
In de laatste beta firmware wordt melding gemaakt van:

[...]

Wat is er gefixed? Mijn eerder ingezonden M-JPEG files van een Panasonic camera doen het ook in deze versie niet.
Verder...

Waar kan ik de feature vinden voor:

[...]

Ik heb maar 3 keuzes bij Aspect Ratio in het instellingen menu. 4:3 LB, 4:3 PS, 16:9. Mijn CFULLHDMAi is aangesloten via HDMI
CFULLHDMAi, druk op de SUB/CH+ als je een mkv afspeelt, DVD gaat nie werken.
niet alle M-JPEG's kunnen helaas goed ondersteund worden.

Tevens ben ik zelf na 1.23 uitgebreid geanalyseerd te hebben niet echt tevreden met de WLAN ondersteuning, want sommige nieuwe features laten een verminderde wlan performance zien.

Dus we gaan de aankomende weken wat meer dingen proberen te laten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 12-09 13:37
Vandaag sinds lange tijd weer een poging gewaagd om mijn Vista shares te zien op mijn Cfullhdma, lukt NIET!

Ik heb de link natuurlijk al gevolgd die in de openingspost staat. Via mijn XP install zie ik de share wel en Vista niet.

Ik heb wel "toegang" tot mijn vista install echter als ik dan verder ga zie ik 4 stadaard mappen en niet mijn gescharede map. Welke mappen zijn dit op mijn PC? Is dit een instelling van de CFULLHDMA zelf of van Vista. Als ik namelijk inlog op mijn Xp install zie op de CFULLHDMA meteen de mappen die ik geshared heb en niks anders.

Iemand anders nog een link voor me van wat ik zou kunnen proberen? Word gek van dat Booten iedere keer!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
kRiZzZiZ schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:01:
Vandaag sinds lange tijd weer een poging gewaagd om mijn Vista shares te zien op mijn Cfullhdma, lukt NIET!

Ik heb de link natuurlijk al gevolgd die in de openingspost staat. Via mijn XP install zie ik de share wel en Vista niet.

Ik heb wel "toegang" tot mijn vista install echter als ik dan verder ga zie ik 4 stadaard mappen en niet mijn gescharede map. Welke mappen zijn dit op mijn PC? Is dit een instelling van de CFULLHDMA zelf of van Vista. Als ik namelijk inlog op mijn Xp install zie op de CFULLHDMA meteen de mappen die ik geshared heb en niks anders.

Iemand anders nog een link voor me van wat ik zou kunnen proberen? Word gek van dat Booten iedere keer!
Ach..helemaal fijn...FW ge-update. Ik loop even weg om wat anders te doen, kom terug. CFULLHDMA staat al enige tijd aan maar op een zwart scherm en reageert niet meer op de ab. Ik stekker eruit voor reset. Druk hem via de ab aan, unit start op. Ik zie het beginscherm....en daar spring de unit weer op zwart!! Unit reageert wel op de ab want ik kan hem nog uitzetten en weer aan. Maar dat begint de loop weer van voren af aan.

Lekkere FW update! :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
Probeer de output knop eens.. ws stuurt ie het signaal naar de verkeerde uitgang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
RoRoo schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:21:
Probeer de output knop eens.. ws stuurt ie het signaal naar de verkeerde uitgang..
Ik voel me echt meteen de domste "tweaker" ooit haha...Mijn excuses voor de "te snelle" conclusie!

Outputsignaal was dus veranderd. Alles werkt weer behalve de shares voor Vista. Hier ga ik nog even op studeren....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
kRiZzZiZ schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:01:

Even dit topic "spammen"..

Zojuist mijn administrator account actief gemaakt in Vista en hierop ingelogd. Toen de CFULLHDMA aangezet en ja hoor ik kan de shares benaderen. Uitgelogd, administrator profiel uitgezet en ingelogd op mijn andere profiel (staat aangevinkt met administrator rechten!) en mijn shares zijn niet meer te zien.

Kortom, hoe zorg ik ervoor dat op mijn eigen account de shares zijn te zien?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
post eens wat screenies van je share, je share permissions en je NTFS permissions.
kunnen we vast wat meer mee :)

Blij dat je output hebt btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 23:29
Hier ook het bekende warmteprobleem met HD materiaal.

Ik heb de koeler van de chip gehaald en vervangen.
De koeler zit geplakt en bleek alleen op de hoeken contact te maken met de chip.

Nu zit er een oude Northbridge koeler op met warmte geleidingspasta en loopt de box goed.
Kan de box alleen niet rechtop zetten omdat de koeler los erop zit met alleen de pasta ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDC-O5-
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:18
Sinister82 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:24:
Wie heeft er een oplossing voor dit probleem:

vorige week een Windows SBS 2003 server opgezet en het gehele netwerk daar ingehangen. Alles draait perfect behalve.....de CFHi.
Wanneer ik een share wil benaderen van een client, moet ik login/password invoeren. Gaat goed totdat er een film of foto bekeken gaat worden. (Bladeren door de shares werkt dus)
[...]
Kijk eens naar http://www.aroundmyroom.com/forum/viewtopic.php?pid=208#p208 , daarin wordt uitgelegd dat het met je policy te maken kan hebben en hoe je dat kan oplossen. Voor mij werkte dit in combinatie met W2003. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-08 17:21
kRiZzZiZ schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:36:
[...]

Even dit topic "spammen"..

Zojuist mijn administrator account actief gemaakt in Vista en hierop ingelogd. Toen de CFULLHDMA aangezet en ja hoor ik kan de shares benaderen. Uitgelogd, administrator profiel uitgezet en ingelogd op mijn andere profiel (staat aangevinkt met administrator rechten!) en mijn shares zijn niet meer te zien.

Kortom, hoe zorg ik ervoor dat op mijn eigen account de shares zijn te zien?
Lukt het om via een andere pc in het netwerk in te loggen op de vista pc? Ik heb al ondervonden dat dit alleen maar lukt als het administrator profiel en een ander profiel aanstaan. Meestal is dit dus de administrator en gast-account. Indien ik de gastaccount af zet, was het niet meer mogelijk in te loggen op die pc. Zet ik de gastaccount aan, dan lukte dit wel.
In jouw situatie gaat het volgens mij lukken om in te loggen op beide profielen als zowel de administrator als gast-account aanstaan.
Je zal dan ook niet anders kunnen dan beide profielen actief te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Iemand nog meer last dat RTL Gemist niet meer werkt?
Ik krijg wel een overzicht van de dagen (wat geupdatet wordt) maar zodra ik een dag aanklik (any) dan geeft ie een 404 fout.

Ik heb de Cfullhdmai en gebruik de 'customer channels'

[ Voor 14% gewijzigd door Krypt op 04-03-2010 07:37 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Krypt schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 07:36:
Iemand nog meer last dat RTL Gemist niet meer werkt?
Ik krijg wel een overzicht van de dagen (wat geupdatet wordt) maar zodra ik een dag aanklik (any) dan geeft ie een 404 fout.

Ik heb de Cfullhdmai en gebruik de 'customer channels'
Ja, hier ook.. iig vorige week ofzo. Mijn vriendin wilde GTST kijken.. heb overgens de CFULLHDMA met customer channels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
St@m schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 07:53:
[...]

Ja, hier ook.. iig vorige week ofzo. Mijn vriendin wilde GTST kijken.. heb overgens de CFULLHDMA met customer channels.
dit komt omdat de site van rtl gewijzigd is, en daardoor de 'scraper' niet meer werkt zoals deze zou moeten.
service is dan ook ''as-is". Maker van het script is op de hoogte.

[ Voor 4% gewijzigd door zeroday op 04-03-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

zeroday schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 07:55:
[...]

dit komt omdat de site van rtl gewijzigd is, en daardoor de 'scraper' niet meer werkt zoals deze zou moeten.
service is dan ook ''as-is". Maker van het script is op de hoogte.
Ja, is ook verder geen "probleem" hoor, heb mijn vriendin ook uitgelegd dat de service "as is" is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obelix998
  • Laatst online: 16-01 09:49
Ik heb recent ook de CFULLHDMAi aangeschaft. Als eerste firmware upgrade uitgevoerd naar 01.21.01.10.
Apparaat is aangesloten op een Philips 32PFL 9603 en een 1 1TB externe harde schijf.
Gisteren heb ik een .torrent op de Lacie gezet en het bestand kunnen downloaden. Vandaag probeerde ik een ander bestand. Na deze geselecteerd te hebben, verschijnt deze echter niet meer in de lijst van torrents. Ook de torrent die ik gisteren kon downloaden, pakt hij niet meer.

Iemand een suggestie hoe dit te verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
Bittorrent :r

ding al een herstart gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obelix998
Ja, the Lacie ook. Geen succes :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
Na de firmwareupdate een factory default gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obelix998
Na de firmwareupdate een factory default gegeven?
Nee, had ik nog niet gedaan. Nu wel, en het werkt !
Dank voor de tip :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
St@m schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:19:
[...]

Ja, is ook verder geen "probleem" hoor, heb mijn vriendin ook uitgelegd dat de service "as is" is
Ik heb gisteren de updated file ontvangen van mr. Hargerre en deze er vanmorgen op gezet. Dus e.e.a. zou vandaag weer moeten gaan draaien.
jij blij, vrouw blij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
v/h weekend weer sex :9

of mag ik dat niet hardop zeggen?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
RoRoo schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:39:

van mij wel, maar naast dat RTL de site gewijzigd heeft blijkt (of lijkt het) dat RTL nu ook drm erop heeft gezet
stream start en loopt, maar geeft alleen en zwart scherm ..
dus scraper werkt weer, maar je hebt er eigenlijk niets aan :-(
zo heb ik wel beeld bij RTL weer maar de rest .. mmmm

[ Voor 6% gewijzigd door zeroday op 05-03-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

RoRoo schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:39:

Is deze vraag voor mij?
Waarschijnlijk heb ik wel sex van het weekend.. ik denk dat het zondag wordt :+
Verder ga ik van het weekend een PS3 ernaast draaien, even kijken welke functionaliteiten ik ook makkelijk op de PS3 kan doen, en als dat een beetje hetzelfde is dan verkoop ik de CFULLHDMA uit de woonkamer.

De CFULLHDMA op de slaapkamert blijft sowieso.. hoe moeten we anders onze pr0n streamen :+

tnx trouwens Zeroday, jammer van het DRM verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 05-03-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obelix998
Nog twee vraagjes waarover ik in deze threa niet ben tegengekomen:
- in het menu van Shoutcast radio blijft de CFULLHDMAi hangen, terwijl ik de ext. USB disk nog wel kan benaderen. Een reset is de enige oplossing. Is hier een fix voor bekend ?

- Kan ik de volgorde / aantal van de shoutcast zenders aanpassen ? Ik luister regelmatig naar Radop Paradise, maar moet wel door erg veel menu's om daar te komen. Of kan ik hem bij Favorieten zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
1.24.03 via internet upgrade beschikbaar

het is een officiele update. 2 mensen rapporteerden dat bij hen mkv niet meer werkte (maar dat kan ik niet reproduceren in mijn testomgevingingen) en die mensen hebben geen verdere data gegeven)

via de website kan je via usb altijd weer terugflashen naar een andere versie van de fimware

zie www.aroundmyroom.com voor release notes, als er verder geen problemen zijn dan wordt deze ook als usb upgrade van de week ter download van conceptronic.net aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
St@m schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:45:
[...]

Is deze vraag voor mij?
Waarschijnlijk heb ik wel sex van het weekend.. ik denk dat het zondag wordt :+
Verder ga ik van het weekend een PS3 ernaast draaien, even kijken welke functionaliteiten ik ook makkelijk op de PS3 kan doen, en als dat een beetje hetzelfde is dan verkoop ik de CFULLHDMA uit de woonkamer.

De CFULLHDMA op de slaapkamert blijft sowieso.. hoe moeten we anders onze pr0n streamen :+

tnx trouwens Zeroday, jammer van het DRM verhaal.
:P Pr0n moet je niet streamen maar bedrijven.. veel leuker :>

Ik gaat morgen die firmware testen.. ook weer een factory default erna doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
yep, factory reset, het lijkt er wel op dat een external sub met mkv iets doet wat ie niet mag doen en daarom iet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou, de PS3 getest, maar de mediaspeler blijft gewoon hoor. Heb nog niet iets anders gevonden wat eraan kan tippen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
St@m schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:06:
Nou, de PS3 getest, maar de mediaspeler blijft gewoon hoor. Heb nog niet iets anders gevonden wat eraan kan tippen!
De Yuixx??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:06:
Tot die conclusie ben ik ook gekomen. Heb de PS3-slim 2 maanden in huis gehad. De CFH is gebleven en de PS3 heeft het huis verlaten. Die PS3 is leuk als je primair een gamer ben en af en toe een HD film wil streamen/transcoden. Maar als het primair gaat om media, dan moet 'm vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kost te veel en is er nog niet..
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:38:
[...]

Tot die conclusie ben ik ook gekomen. Heb de PS3-slim 2 maanden in huis gehad. De CFH is gebleven en de PS3 heeft het huis verlaten. Die PS3 is leuk als je primair een gamer ben en af en toe een HD film wil streamen/transcoden. Maar als het primair gaat om media, dan moet 'm vergeten.
Tja, ik heb de PS3 in huis gehaald om (soms) te gamen, dan lees je hier op het forum dat ding een "geweldige" mediaspeler is.. dan hebben die mensen nog nooit een echte mediaspeler gehad denk ik dan.
De PS3 blijft dus gewoon :) maar dan waarvoor die bedoelt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinaldootje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:57
zeroday schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:04:
1.24.03 via internet upgrade beschikbaar

het is een officiele update. 2 mensen rapporteerden dat bij hen mkv niet meer werkte (maar dat kan ik niet reproduceren in mijn testomgevingingen) en die mensen hebben geen verdere data gegeven)

via de website kan je via usb altijd weer terugflashen naar een andere versie van de fimware

zie www.aroundmyroom.com voor release notes, als er verder geen problemen zijn dan wordt deze ook als usb upgrade van de week ter download van conceptronic.net aangeboden
Bij mij werken een aantal MKV's ook niet meer.
Welke gegevens wil je hebben?

Helaas gaat een (USB) downgrade ook niet meer (vanaf 1.24) naar 1.21. Wat hebben jullie verandert?

Edit:
Firmware downgrade gelukt met een portable externe HD. USB stick werkt niet.

Een van de MKV's die op 1.24 niet werkt en 1.21 wel is: Ghost.Whisperer.S05E15.720p.HDTV.x264-IMMERSE

[ Voor 17% gewijzigd door Rinaldootje op 14-03-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
Met of zonder subtitle file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
v01.24.04
Fixed: file number gives wrong color
Fixed: SRT crash issue
Fixed: MKV crash issue
Changed: media info AC3 as Doby Digital
Fixed: in a VOB file the total number of audio tracks could not be detected
Fixed: m2ts gave no audio
Fixed: some AVI file was having sync issues for Audio / Video

zojuist gereleased via de internet upgrade vanaf device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
coolllllll

heb het zelf nog niet ervaren, maar kieper em er maar lekker op :P

[ Voor 77% gewijzigd door RoRoo op 15-03-2010 12:56 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste