Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:26
N-E-R-D schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:13:
Waar kan ik het beste een Magic bestellen?
Dat zal in het buitenland worden ben ik bang dan. Je moet een 32B 32A Magic hebben en mijns inziens zijn die niet te koop in Nederland.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 08-08-2009 13:53 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:12:
Gewoon bij de standaard Berichten applicatie de notificatie uitzetten in de opties.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
De Vodafone versie is juist de 32B met 192MB :-)

Hij wil juist de 32A hebben, maar die vind je hier niet in NL..
Brad Pitt schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:14:
[...]

Dat zal in het buitenland worden ben ik bang dan. Je moet een 32B Magic hebben en mijns inziens zijn die niet te koop in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
adgjm schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:48:
Hij wil juist de 32A hebben, maar die vind je hier niet in NL..
OMG, inderdaad, iets met laat geworden ensow. My bad. 32A it is! :P

Er is met een 32B en leuke Rom ook best okay te werken hoor, tis niet dat je dan meteen een überloser bent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Brad Pitt schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:14:
[...]

Dat zal in het buitenland worden ben ik bang dan. Je moet een 32B 32A Magic hebben en mijns inziens zijn die niet te koop in Nederland.
Volgens mij in België wel? Ik heb daar namelijk wel een HTC Magic gezien met HTC logo ipv Vodafone logo.

Iemand in België die een echte HTC Magic heeft?

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 08-08-2009 16:26 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:25
Phyxion schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 16:25:
[...]

Volgens mij in België wel? Ik heb daar namelijk wel een HTC Magic gezien met HTC logo ipv Vodafone logo.

Iemand in België die een echte HTC Magic heeft?
In België worden énkel de HTC's 32 A verkocht - 288M. 'k Had er zo eentje, doorgegeven aan de zoon. Miste de android dan toch en eentje aangeschaft via nl voor 250,00 € , maar dan de 188 MB en blijkbaar de 32B (wist dat niet). Wel degelijk verschil in gebruik (lag). In België kost de gsm evenwel 449,00 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:39
heb nog eens wat gelezen over de Magic en de Hero.
Hero lijkt me super, maar misschien kan ik beter voor een Magic gaan (goedkoper en ik wissel vaak van telefoon).

nou twijfel ik alleen over het onscreen toetsenbord van de Magic.
hebben er veel mensen last van de toetsen die rond de rand liggen?
is er een phone keypad op te installeren als toetsenbord?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Roodey schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:25:
Af en toe zijn de "p" en spatie bijv. wel eens wat minder responsive ja, vind ik dan.
is er een phone keypad op te installeren als toetsenbord?
Die zit er standaard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:17

nielsvv

100% Afol

Heb zelf een echte belgische magic met originele htc logos. Als mij iemand kan vertellen hoe ik dit kan controleren of ik een A of een 32B heb, kan ik het jullie vertellen. Heb de mijne wel €449 betaald!

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 21:55
nielsvv schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:12:
Heb zelf een echte belgische magic met originele htc logos. Als mij iemand kan vertellen hoe ik dit kan controleren of ik een A of een 32B heb, kan ik het jullie vertellen. Heb de mijne wel €449 betaald!
Schakel de telefoon uit. Druk daarna de back knop in en hou deze ingedrukt, druk daarna op de power knop. Je komt dan in het fastboot scherm. Hierin zie dan in de eerste regel je antwoord staan.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Same here, gisteren gekocht. Is ook met HTC logo's. Enkel bij het opstarten zie je even een "by proximus/belgacom" scherm. Wou een Iphone kopen maar de wachttijden zijn 2-3 maanden geworden aangezien Apple gewoon niet kan leveren. Ik moet zeggen, ik ben behoorlijk onder de indruk van Android!!

Eindelijk een deftig alternatief voor de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Roodey schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:25:
Ja, maar het toetsenbord opnieuw ijken maakt wel wat verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
k7of9 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:28:
Ik las dit op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=522701

Ik dacht, ik kijk ook even op mijn Magic, maar ik zal het vast niet hebben.
Maar ja hoor, op exact dezelfde plek zit bij mij ook een scheurtje :'( En ik ben er echt heel zuinig op, ik draag hem altijd mee in een beschermhoesje en gebruik hem nooit liggend op een harde ondergrond. Ik heb niet zo'n zin om straks met een steeds groter wordende scheur te zitten :(
Meer mensen die dit hebben? Lijkt toch sterk op een fabricage/ontwerp fout.

edit: ja dus: http://forum.vodafone.co.....php?showtopic=26511&st=0
Muppet schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:37:
[...]

Net even gekeken en zit bij mij op EXACT dezelfde plek ook een scheurtje en draag hem altijd bij me in het hoesje :S
Om even hierop terug te komen. Inmiddels heb ik het toestel ter reparatie gestuurd en is de back cover vervangen. Hopelijk blijft deze scheur vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 08-10 16:38

Len

Leeg

Wie gebruikt de telefoon als routeplanner? En vooral: Op welke manier zet je de telefoon in de auto. Dus welke standaard?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Laatst online: 11-05 11:16
Len schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:25:
Wie gebruikt de telefoon als routeplanner? En vooral: Op welke manier zet je de telefoon in de auto. Dus welke standaard?
even zoeken op autohouder, ze hebben multifuncionele, maar ook speciaal voor de magic.
HR Richter maakt die iig.

[ Voor 8% gewijzigd door libero op 10-08-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik heb vanochtend een Htc Magic opgehaald.
Tot nu toe super! Heb al 1 spel geinstalleerd via de Market.
Good old Snake :)

Gmail werkt super! Ik had net verbinding met wifi en m'n contacten stonden al op de Magic.
Wat werkt dat super! Nu alles even finetuning qua contacten.
Vanuit Outlook hebben veel contacten een prioriteit.

Toetsenbord werkt ook heel goed. De spatiebalk is idd wennen, maar mee te leven. Iets hoger het scherm aanraken.

EDIT:

Google Checkout zonder creditcard mogelijk?
Wil namelijk better keyboard aanschaffen.

[ Voor 9% gewijzigd door Roodey op 10-08-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:25:
Android: Turn by Turn Navigation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Past hier ook wel hoor vind ik. Het is een specifieke magic vraag, zo'n houder. imHo
libero schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:25:
[...]

even zoeken op autohouder, ze hebben multifuncionele, maar ook speciaal voor de magic.
HR Richter maakt die iig.
thnx :)

[ Voor 59% gewijzigd door Len op 10-08-2009 16:03 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
en, al gechecked welke je hebt?

ik ben zelf ook op zoek naar een 32A versie

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

JarlSX schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:01:
[...]

en, al gechecked welke je hebt?

ik ben zelf ook op zoek naar een 32A versie
Er kwamen allerlei getalletjes etc voor waaronder Saphire, maar heb inderdaad de 32A!

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:03

Fjeze

AllesPerfect!

Ik zit nog heel erg te twijfelen tussen de Magic en de Hero, als ik de magic neem wil ik eigenlijk toch wel een 32A versie, maar dan kan ik volgens mij net zo goed een Hero kopen, prijstechnisch gezien...
moeilijk, moeilijk, moeilijk....

Advies?

Of gewoon maar een 32B magic kopen?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@nielsvv: mooi, waar heb je 'm gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
N-E-R-D schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:19:
Ik zit nog heel erg te twijfelen tussen de Magic en de Hero, als ik de magic neem wil ik eigenlijk toch wel een 32A versie, maar dan kan ik volgens mij net zo goed een Hero kopen, prijstechnisch gezien...

Advies?

Weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb een Magic gekocht via Marktplaats voor 250.
Heb ook lange tijd getwijfeld tussen de Magic en de Hero. De Hero lag op Marktplaats vaak rond de 350.
Snelheid valt me 100% mee. En mocht ik standaard rom zat zijn gooi ik er een andere rom overheen, bijvoorbeeld de Hero rom (mits me het installeren lukt, lol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

JarlSX schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:02:
@nielsvv: mooi, waar heb je 'm gekocht?
Mediamarkt in Anderlecht.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lola
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-02-2023
N-E-R-D schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:19:

Advies?

Waarom zou je per se de 32A versie willen? Heb je ze beide kunnen testen, merk je veel verschil in snelheid?

Ik ben zelf heel tevreden met mijn 32B versie. Qua snelheid vind ik hem goed presteren en heb zelden last van lag. Zelf heb ik bewust voor de Magic gekozen, onder andere omdat ik geen Sense wilde en de lag bij de Hero.

Zou het verschil in geheugen met de 32A versie daadwerkelijk zoveel uitmaken als op de 32B versie alles al goed draait? Ik weet niet hoe merkbaar het verschil zou zijn, maar voor mezelf zou ik het dat extra geld niet waard vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
jlkiller schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:25:
[...]

Je hebt een programma genaamd APNDroid, die veranderd je APN-settings, gegarandeerd dat internet dan niet meer werkt, dat is het makkelijkst voor als je de grens overgaat. Ook het meest veilige, wil je geen dure rekeningen krijgen. :)

EDIT:
@DoeLauw: Er zijn geruchten dat T-Mobile dit toestel ook gaat verkopen. Maar zeker is dat nog niet. :)
Die Apndroid is net wat ik nodig heb, wil manueel snel mijn EDGE connectie opzetten. Want als je dat constant laat openstaan dan verbruikt hij redelijk wat en aangezien bij mijn provider het €0,6/MB loopt dit snel op.

Nu het werkt wel niet helemaal goed, als ik de connectie afzet met APN droid valt mijn GSM verbinding uit en moet ik opnieuw mijn pincode invoeren, dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Iemand een oplossing, of een vergelijkbaar alternatief?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
BTW weet iemand eigenlijk of je je Magic kunt updaten? Ik heb nergens op hun site enige soort van Software gevonden om de Magic te beheren. Zat ook geen software cdtje bij de GSM en vind nergens een update functie op het toestel. Of ben ik nu echt blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Nick87 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 21:56:
BTW weet iemand eigenlijk of je je Magic kunt updaten? Ik heb nergens op hun site enige soort van Software gevonden om de Magic te beheren. Zat ook geen software cdtje bij de GSM en vind nergens een update functie op het toestel. Of ben ik nu echt blind?
Instellingen > Over de telefoon > Systeemupdates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lola
Nick87 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 21:51:
[...]

Die Apndroid is net wat ik nodig heb, wil manueel snel mijn EDGE connectie opzetten. Want als je dat constant laat openstaan dan verbruikt hij redelijk wat en aangezien bij mijn provider het €0,6/MB loopt dit snel op.

Nu het werkt wel niet helemaal goed, als ik de connectie afzet met APN droid valt mijn GSM verbinding uit en moet ik opnieuw mijn pincode invoeren, dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Wat je beschrijft, herken ik niet. Bij mij sluit APNdroid gewoon de internetverbinding af. Toggle data is anders wellicht een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Roodey schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:38:
[...]

Instellingen > Over de telefoon > Systeemupdates
Dat zie ik dus niet bij mij. Ik heb hem wel in het engels staan. bij "about phone" staat er enkel "status" (waar je de batterijstatus etc ziet), "legal information", "setup wizard". en daaronder allemaal niet selecteerbare toetsen met de firmware versie, kernel info,...

Misschien ligt dit aan het feit dat ik een Belgische versie heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Dat kan maar zo, geen idee.
Bij mij staat Systeemupdates direct boven aan als je genavigeerd bent naar wat ik zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Roodey schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:22:
Dat kan maar zo, geen idee.
Bij mij staat Systeemupdates direct boven aan als je genavigeerd bent naar wat ik zei.
Hmm wel minder, zou toch graag updates in de toekomst installeren. Ook werkt de youtube applicatie niet in België, proximus heeft dit in de firmware laten afzetten. Waarschijnlijk om te vermijden dat hun netwerk te overbelast wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lola
Nick87 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:35:
[...]

Hmm wel minder, zou toch graag updates in de toekomst installeren. Ook werkt de youtube applicatie niet in België, proximus heeft dit in de firmware laten afzetten. Waarschijnlijk om te vermijden dat hun netwerk te overbelast wordt.
Voor zover ik weet, krijg je automatisch een melding zodra er een update beschikbaar is en kun je dan aangeven of je die wilt installeren. Toen ik mijn telefoon voor het eerst opstartte, kreeg ik al direct de melding dat er een beveiligingsupdate beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
lola schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:14:
[...]

Voor zover ik weet, krijg je automatisch een melding zodra er een update beschikbaar is en kun je dan aangeven of je die wilt installeren. Toen ik mijn telefoon voor het eerst opstartte, kreeg ik al direct de melding dat er een beveiligingsupdate beschikbaar was.
En dit is met de Belgische versie van de telefoon (by proximus)? of met de nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidZH
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:13
Ik las bij een andere site over een update van HTC sync.
Heb ik het juist als ik denk dat die niet werkt op Google branded Magics. Mijn Voda standaard bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheExperiment
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:09
Nick87 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:35:
[...]

Voor youtube toch te installeren op je Magic moet je hier eens kijken:
http://www.golb.be/youtube-op-je-proximus-htc-magic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Heb zelf ook een Proximus branded magic, en heb ook geen update knop! Ik draai volgens systeem instellingen wel versie 1.5.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
nielsvv schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:09:
Heb zelf ook een Proximus branded magic, en heb ook geen update knop! Ik draai volgens systeem instellingen wel versie 1.5.
Ja klopt, we zullen moeten wachten tot Proximus met een update komt. If ever they do that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Omfg....wat ik vanavond toch had moet niet aanhouden!
Ik was een lang berichtje aan mijn vriendin aan het typen. Ik tik op verzenden en zegt de telefoon:
'bericht kan niet worden verzonden. hij wordt alsnog verzonden als de service beschikbaar komt.'
Wordt een sms met meer dan 1000 tekens automatisch een mms? Wat het bericht werd van sms een mms.
En die kan ik niet versturen met mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten jullie dit?

Ik lees net dat de Hero een zogenaamd captive touchscreen heeft. iPhone heeft dit tevens als enige andere telefoon. Dit zou de reden zijn waarom de iPhone vwb touchscreen nog steeds subliem werkt tov toch het mindere van andere screens zoals die van de Magic die ik zelf heb.

Dit zou wat mij betreft een belangrijke reden kunnen zijn om alsnog een Hero aan te schaffen. Alleen die snelheid he... Heeft iemand al een Hero en ervaing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

Ik heb nota bene de video's zelf gemaakt, maar ik krijg ze niet op mijn Android, tenminste ze worden door de standaard media player (en andere versies) niet herkend. Het zijn mp4 files, en ik heb al heel veel converters gebruikt, zonder succes. Graag hulp.

EDIT:

Excuses, probleem is opgelost. Conversion voor Android naar mp4 werkt heel goed met Handbrake (preset: iPod), maar dan moet ik wel de juiste input gebruiken, shame shame. Ik gebruikte een video file dat al naar mp4 was omgezet via export uit Quicktime Pro, was dus al een mp4. Dat werkt dus niet. Heb nu maar het oorspronkelijke .mov bestand omgezet via Handbrake. Loopt als een zonnetje. Tja ik moet het allemaal nog leren 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Jammie op 13-08-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 07:54:
Wisten jullie dit?

Ik lees net dat de Hero een zogenaamd captive touchscreen heeft. iPhone heeft dit tevens als enige andere telefoon. Dit zou de reden zijn waarom de iPhone vwb touchscreen nog steeds subliem werkt tov toch het mindere van andere screens zoals die van de Magic die ik zelf heb.

Dit zou wat mij betreft een belangrijke reden kunnen zijn om alsnog een Hero aan te schaffen. Alleen die snelheid he... Heeft iemand al een Hero en ervaing?
Dan klopt je bron niet, de G1 Magic en Hero en I-Phone hebben een zelfde touch screen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Roodey schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:46:
Wordt een sms met meer dan 1000 tekens automatisch een mms? Wat het bericht werd van sms een mms.
En die kan ik niet versturen met mijn abonnement.
Van wat ik heb begrepen wordt een SMS die langer is dan drie normale SMS'jes inderdaad (bij Vodafone dan) verstuurd als zijnde een MMS. Echt belachelijk vind ik dat. Niet zelf getest nog. Maar met 1000 tekens zit je uiteraard zwaar boven de drie SMS'jes lengte dus het kan zomaar daar aan liggen ja... :(
cctl01 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:12:
Dan klopt je bron niet, de G1 Magic en Hero en I-Phone hebben een zelfde touch screen namelijk.
Nou ja, een zelfde sóórt touch screen. Die van de Apple is nog steeds superieur echter. Al zullen de meeste Android bezitters wellicht anders denken ;) Kan ook aan het OS liggen natuurlijk, dat de iPhone smoother werkt. Zowel de G1, Magic, Hero als wel iPhone hebben inderdaad echter een capacitieve touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
[b][message=32399961,noline]

[...]

Nou ja, een zelfde sóórt touch screen. Die van de Apple is nog steeds superieur echter. Al zullen de meeste Android bezitters wellicht anders denken ;) Kan ook aan het OS liggen natuurlijk, dat de iPhone smoother werkt. Zowel de G1, Magic, Hero als wel iPhone hebben inderdaad echter een capacitieve touchscreen.
Nu enkele dagen de Magic te hebben ben ik er heel tevreden van, gaat smooth, leuke tools beschikbaar via de market, Gmail sync is echt top (wie heeft er nog dure exchange push mail nodig zo?) loopt echt goed. Leuk is dat je je homescreen helemaal kan customizen met widgets wat niet op dezelfde manier gaat met de iphone

Ivm de Iphone, daar heb ik de indruk dat alles net nog iets smoother ga, dus er is op android nog ruimte tot doorontwikkeling dat de vensters allemaal even vlot en snel opengaan als op de iphone. Maar dit is echt muggenziften eerlijk gezegd aangezien het wel vlot gaat, soms heeft hij het wat moeilijk maar dit is heel sporadisch.

Gezien dat de Iphone nog net iets duurder is (de 3G S toch) en belachelijke levertermijnen hebben ben ik blij dat ik de Magic heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em per ongeluk op Engels gezet en krijg hem daar niet meer vanaf....

Hoe krijg ik em weer op Nederlands?
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:26:
[...]

Hij heeft 'm net gekocht dus ik denk dat ie de standaardkeyboard heeft. Geen idee hoe BetterKeyboard eruit ziet. Maar hij moet dit downloaden en installeren via Astro. Is de HTC Keyboard die ook op Hero staat en die jij in die afbeelding laat zien. Je kunt hem installeren zonder root. Heb ik ook gedaan en is stukken beter.

Hier downloaden.. op sdcard gooien.. installeren via astro of een andere filemanager.. in instellingen (locatie en tekst?) de nieuwe keyboard activeren.. naar ergens gaan waar je het toetsenbord nodig hebt (nieuw bericht).. de knop linksonder inhouden (123? staat daar volgens mij).. dan die nieuwe kiezen en wellicht instellingen veranderen (Nederlands staat er eerst niet bij, alleen Engels) .. telefoon opnieuw opstarten zodat je automatisch Nederlands hebt (Nederlands staat er dan nog niet tussen bij de instellingen maar je hoeft er ook niks voor te doen.. hij staat dan op Nederlands omdat dat je telefoontaal is, hij moet gewoon NIET op Engels staan).

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:24:
Ik heb em per ongeluk op Engels gezet en krijg hem daar niet meer vanaf....

Hoe krijg ik em weer op Nederlands?

[...]
Je moet wel opnieuw installeren denk ik..

Verwijderd

heb ik gedaan maar blijft telkens op engels staan, ik kan hem neit de-selecteren...

Verwijderd

Heb ik gedaan, alleen als ik opnieuw installeer krijg ik hem niet meer van Engels af, blijft ie op staan.

Ik krijg uberhaupt het hele T9 toetsenbord niet meer te zien...

• Nick87
Heeft er iemand tips voor een case voor de Magic?

Bent wat aan het rondkijken geweest maar heel veel vind ik niet.

Graag iets dat de achterkant afdekt en een deeltje van de voorkant mogelijks.
Zoek geen case met zo'n flapje dat de voorkant ook volledig bedekt.

Liefst in leder maar is niet noodzakelijk.

thx alvast voor de tips.

Verwijderd

Ik heb allerlei dingen gedaan, weggehaald vanaf de SD card, opnieuw erop gezet maar blijft op Engels staan.

Nu zie ik naast het bestand HTC_IME.apk tevens nog een map genaamd IME op de SD card. Zou ik die ook eens moeten/kunnen verwijderen? wellicht dat daar allelei instellingen staan of is t voor iets anders?

Enig idee?
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 00:50:
[...]

Je moet wel opnieuw installeren denk ik..

Verwijderd

hmmm, heb al geprobeerd met verwijderen IME map, werkt ook niet, aaaaaaaaah

Verwijderd

jawel, werkt wel!

dus eerst IME map verwijderen, daarna herstarten...

• Brad Pitt
Je kan berichten ook editten, weet je... ;)

Verwijderd

Ik had gisteren ineens een compleet defect toestel en vroeg me af of iemand de symptomen herkent!

Het toestel werkte gewoon maar de trackball bleef continu verlicht. Ik heb gezocht en gezocht wat het zou kunnen betekenen maar kwam er gewoon niet achter. Heb toen het toestel uitgezet en toen ik opnieuw probeerde op te starten lichte alleen de trackball fel en continu op direct na het aanraken van de rode toets, na 3 sec inhouden begon er continu een blauw lampje te branden bovenin. Als je de batterij eruit haalt en hetzelfde doet maar je raakt de rode toets kort aan gaat de trackball wel aan maar geeft het blauwe ledje alleen een korte flash.

Voor de rest deed hij niets, ik was bij de vodafone shop in Groningen de eerste die terugkwam met een defecte magic en de reparatieservice (belletje) had ook nog nooit een dergelijk defect meegemaakt.

Ik had niets met het toestel gedaan, heb niet aan het OS gefriemeld en geen rare programma's geinstalleerd.

Kreeg gelijk een nieuwe mee, werd behandeld als DOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Goed nieuwes voor de magic gebruikers die nieuwsgierig zijn naar de Rosie interface. Zojuist kwam ik dit bericht tegen op androidplanet.nl:
De HTC Magic krijgt een officiële update, zodat je de HTC Sense-interface ook op dit toestel kunt gebruiken. De Amerikaanse T-Mobile MyTouch 3G krijgt de update echter niet, terwijl het toch precies dezelfde telefoon is. Een mogelijke oorzaak daarvan zijn licentie-afspraken, maar het kan ook te maken hebben met de kleinere hoeveelheid RAM die in de Amerikaanse toestellen aanwezig is. Wat de licentiekwestie betreft: in juni maakte HTC op een persbijeenkomst bekend dat eigen aanpassingen voor het besturingssysteem (zoals HTC Sense) niet zijn toegestaan op Google Experience-telefoons, de telefoons met het Google-logo op de achterkant.

Het is nog even afwachten hoe dit uitpakt bij de Nederlandse HTC Magic, die via Vodafone wordt verkocht en ook ruim voorzien is van Google-branding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
De Magic in Nederland is ook Google branded en heeft ook minder geheugen dus ik zou niet weten waarom het hier anders zou zijn als in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Gistere een pakje binnen, het waren 2 stylussen die met de Magic zouden moeten werken. Maar helaas werkte ze niet. Ik vond het ook meteen al vreemd toen ik het pakje openmaakte dat ze een rubbere punt hadden :o
Wie gebruikt hier een een stylus? Lijkt mij best handing als ik veel moet typen :)

PS. het gaat om deze: Magic stylus
Afbeeldingslocatie: http://49psimcard.co.uk/fruit/LG/KM900/Stylus/4e38_12.gif
De punt op mijn stylus is anders, die van mij is afgevlakt.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k7of9 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:16:
De Magic in Nederland is ook Google branded en heeft ook minder geheugen dus ik zou niet weten waarom het hier anders zou zijn als in Amerika.
Volgens Androidworld.nl krijgen wij 'm ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:01:
Volgens Androidworld.nl krijgen wij 'm ook niet :'(
Daar hoef je niet van te balen. Die UI draait op onze Magic's toch niet optimaal. Vind Sense sowieso minder fijn dan de recente getweakte Magic Rom's, zal er geen traan om laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 15:19

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Weet iemand hoe je de bluetooth op always visible krijgt ipv. 120 seconden?

Mijn mediacenter detecteerd aan de hand van aanwezige bluetooth devices wie er thuis is en selecteerd de juiste playlist. Dit werkt nu niet meer sinds ik een HTC Magic heb :(

Kan het misschien in een getweakte ROM wel? Daar moet ik nog eens een avondje voor gaan zitten.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

DGTL_Magician schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:33:
Weet iemand hoe je de bluetooth op always visible krijgt ipv. 120 seconden?

Mijn mediacenter detecteerd aan de hand van aanwezige bluetooth devices wie er thuis is en selecteerd de juiste playlist. Dit werkt nu niet meer sinds ik een HTC Magic heb :(

Kan het misschien in een getweakte ROM wel? Daar moet ik nog eens een avondje voor gaan zitten.
Ik kan je niet helpen, maar ik vind het wel vet dat je zoiets geinstalleerd hebt... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Laatst online: 02-10 15:19

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

spaceboy schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:48:
[...]

Ik kan je niet helpen, maar ik vind het wel vet dat je zoiets geinstalleerd hebt... :)
offtopic:
Roomware + MPD + ons zelfgebakken MPDConnector script = Win!!
http://www.roomwareproject.org/
http://code.google.com/p/roomware/

[ Voor 10% gewijzigd door DGTL_Magician op 16-08-2009 17:25 ]

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Gekke vraag wellicht maar mijn vriendin heeft de Magic van het weekend aangeschaft. Maar krijg geen connectie tussen de telefone en Vista. Hij herkent de telefoon wel als een USb-device maar verder kan ik er niks mee, niet eens verkennen. Heb verder geen CD-rom oid erbij gehad. Wat doe ik verkeerd?

Moet zeggen dat mijn eerste bevibndingen (kom van WM6.1) aangenmaam zijn. Werkt zeer overzichtelijk en het voelt heel vertrouwd. En leuke feature is de "market" staan heel wat apps in.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Als er op je telefoon een inkomende oproep komt, hoe kan je deze stil laten verder bellen? Als ik op het rode telefoontje druk dan komt de persoon direct terecht op de voicemail, ik wil dit vermijden en hem gewoon laten bellen tot hij dan iets later automatisch op voicemail terecht komt.

Gaat dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
GG---77 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:06:
Gekke vraag wellicht maar mijn vriendin heeft de Magic van het weekend aangeschaft. Maar krijg geen connectie tussen de telefone en Vista. Hij herkent de telefoon wel als een USb-device maar verder kan ik er niks mee, niet eens verkennen. Heb verder geen CD-rom oid erbij gehad. Wat doe ik verkeerd?

Moet zeggen dat mijn eerste bevibndingen (kom van WM6.1) aangenmaam zijn. Werkt zeer overzichtelijk en het voelt heel vertrouwd. En leuke feature is de "market" staan heel wat apps in.
Ik heb ook geen CD-rom erbij gehad. Voor zover ik weet kan je hem enkel installeren als USB device, de rest zou je allemaal met de telefoon zelf moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nick87 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:16:
Als ik op het rode telefoontje druk dan komt de persoon direct terecht op de voicemail, ik wil dit vermijden en hem gewoon laten bellen tot hij dan iets later automatisch op voicemail terecht komt.
En als je op een van de volumeknoppies drukt tijdens het gebeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Laatst online: 11-05 11:16
GG---77 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:06:

je moet op de telefoon ook nog toestemming geven voor de verbinding.
je ziet dan linksboven zon usb tekentje staan, en dan moet je zeggen "ja prima ik wil"
ik had trouwens ook nog een probleem met vista x64, daarvoor heb je een andere driver nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Len schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:46:
Gistere een pakje binnen, het waren 2 stylussen die met de Magic zouden moeten werken. Maar helaas werkte ze niet. Ik vond het ook meteen al vreemd toen ik het pakje openmaakte dat ze een rubbere punt hadden :o
Wie gebruikt hier een een stylus? Lijkt mij best handing als ik veel moet typen :)

PS. het gaat om deze: Magic stylus
[afbeelding]
De punt op mijn stylus is anders, die van mij is afgevlakt.
Een stylus moet toch altijd werken? Het is gewoon een puntig voorwerp wat niet krast op het scherm.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Brad Pitt schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:24:
[...]

En als je op een van de volumeknoppies drukt tijdens het gebeld worden?
Inderdaad, dit werkt! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:48

DinX

Motormuis

Marzman schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:28:
[...]
Een stylus moet toch altijd werken? Het is gewoon een puntig voorwerp wat niet krast op het scherm.
Niet bij een capacitief touchscreen

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
klopt, je moet een speciale capactive stylus hebben.

las ergens dat HTC een patent heeft aanvraagd voor een capacitive stylus, met de accuraatheid van een gewone stylus, ben zeer benieuwd

overigens heb ik zelf een probleem met mijn Magic
zodra ik 'm aan een pc hang, via usb, waar ie nog niet eerder contact mee heeft gehad, reboot ie spontaan
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

JarlSX schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:02:
zodra ik 'm aan een pc hang, via usb, waar ie nog niet eerder contact mee heeft gehad, reboot ie spontaan
iemand een idee?
Deed hij bij mij de eerste keer ook, nadien nooit meer gehad.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
JarlSX schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:02:
klopt, je moet een speciale capactive stylus hebben.

las ergens dat HTC een patent heeft aanvraagd voor een capacitive stylus, met de accuraatheid van een gewone stylus, ben zeer benieuwd

iemand een idee?
Gaat het dan de tweede keer dat je hem eraan hangt wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
yep, da's dus ook het vreemde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn geheugen(ROM) eens in de gaten gehouden ik merk dat er wat schommelingen zijn.Vrije ruimte neemt toe en af. Bijvoorbeeld na een reboot. Nu zal dit voornamelijk door apps komen maar is er nog iets wat opgeslagen wordt wat ik misschien niet door heb? En waar worden Gmail bijlages opgeslagen als ik op voorbeeld druk? Want als ik later weer op voorbeeld druk hoeft ie ze niet meer te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 00:02:
Ik heb mijn geheugen(ROM) eens in de gaten gehouden ik merk dat er wat schommelingen zijn.Vrije ruimte neemt toe en af. Bijvoorbeeld na een reboot. Nu zal dit voornamelijk door apps komen maar is er nog iets wat opgeslagen wordt wat ik misschien niet door heb? En waar worden Gmail bijlages opgeslagen als ik op voorbeeld druk? Want als ik later weer op voorbeeld druk hoeft ie ze niet meer te downloaden.
Als je bv met een filemanager als ASTRO zoekt naar de bestandsnaam ben je er zo achter waar dat opgeslagen wordt, persoonlijk gok ik /sdcard/tmp

De ROM ruimte die schommelt komt waarschijnlijk door verschillende programma's die toestemming hebben om dingen automatisch voor je te updaten. Bv google latitude of een module die automatisch naar updates zoekt voor je programma's en niet te vergeten je gmail applicatie. Al deze applicaties loaden en unloaden kleine modules..

Niemand enig idee bij mijn verhaal een stukje terug?? > Verwijderd in "HTC Magic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatever7
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb een probleem met de internet verbinding van mijn Magic. Deze valt steeds weg na ongeveer een dag. Heb de APN al opnieuw ingevoerd, en ben al een paar keer terug geweest naar de Vodafone winkel waar ze hem weer 'gemaakt' hebben, maar de volgende dag kon ik weer geen gebruik maken van het internet. Ook heb ik regelmatig contact gehad met de helpdesk van Vodafone hierover.
Heb geen apps geinstalleerd die de internetverbinding kunnen beinvloeden (zoals APNDroid).
Wie heeft dit probleem ook of weet hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 09:14
Ik heb het wel eens dat als ik m'n wifi verbinding verbreek hij geen internet verbinding maakt. Als ik dan even klloi met het use 2G only dan gaat ie pas weer verbinding maken. Het is wel een beetje slordig, maar misschien komt het nog eens goed met een update :)

Verwijderd

Wat je kunt proberen is:

1. Zet 'm op wifi uit en alleen op 2g netwerken
2. Zet 'm uit
3. Trek de batterij eruit
4. Wacht 10 sec minimaal
5. Batterij er weer in
6. Opstarten
7. 3G aanzetten, wifi uitlaten

Dit moet een oplossing zijn voor een hele keur aan problemen maar ik weet natuurlijk niet waar de jouwe onder valt. Als het echt een puur 3G probleem is dan kun je proberen ipv. live.vodafone.nl, live1.vodafone.nl of live2.vodafone.nl te gebruiken. Kans is erg klein dat dit de oplossing is, grotere kans is dat je telefoon 'm zelf weer terug zet op de originele. Wellicht dat hij dan goed doorschakelt?

Vage telefoonproblemen soms tegenwoordig.. :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 16:00:
[...]

Als je bv met een filemanager als ASTRO zoekt naar de bestandsnaam ben je er zo achter waar dat opgeslagen wordt, persoonlijk gok ik /sdcard/tmp

De ROM ruimte die schommelt komt waarschijnlijk door verschillende programma's die toestemming hebben om dingen automatisch voor je te updaten. Bv google latitude of een module die automatisch naar updates zoekt voor je programma's en niet te vergeten je gmail applicatie. Al deze applicaties loaden en unloaden kleine modules..

Niemand enig idee bij mijn verhaal een stukje terug?? > Verwijderd in "HTC Magic"
Het wordt op de telefoon opgeslagen, niet op de sdcard. En tmp is bij mij altijd leeg. Heb sowieso geen idee waar de cache wordt opgeslagen, niet die van gmail, browser, youtube of market.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:24:
Het wordt op de telefoon opgeslagen, niet op de sdcard. En tmp is bij mij altijd leeg. Heb sowieso geen idee waar de cache wordt opgeslagen, niet die van gmail, browser, youtube of market.
De Market cache staat in /data/data/com.android.vending/cache/, de Gmail cache staat in /data/data/com.google.android.gm/cache, browser cache is /data/data/com.android.browser/cache enz.

Die clearen levert ietsjes meer vrij geheugen op plus je Market history en dergelijke zijn weer leeg.

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 20-08-2009 12:39 ]

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Brad Pitt schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:37:
[...]

De Market cache staat in /data/data/com.android.vending/cache/, de Gmail cache staat in /data/data/com.google.android.gm/cache, browser cache is /data/data/com.android.browser/cache enz.

Die clearen levert ietsjes meer vrij geheugen op plus je Market history en dergelijke zijn weer leeg.
De door jou genoemde paden bestaan niet. Mijn map data is leeg...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• Brad Pitt
MHTC06 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:56:
De door jou genoemde paden bestaan niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/cache_thumb.png
<clickable>

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 20-08-2009 13:03 ]

• MetalManic
_/-\o_

Ik zat natuurlijk gewoon met mn astro-app te kijken en dan is er niets te zien... Kan ik het misschien wel bekijken met de terminal emulator?? (of eh... waar gebruik je die app überhaubt voor??)

EDIT: Ik heb via Cyrket.com al een beschrijving gevonden wat je ermee kan doen... Lijkt me meer iets voor androidwizzards zoals Brad dan voor figuren zoals ik ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door MetalManic op 20-08-2009 13:22 ]

• Brad Pitt
MHTC06 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:15:
Kan ik het misschien wel bekijken met de terminal emulator?? (of eh... waar gebruik je die app überhaubt voor??)
Bij mij werkt met de nieuwe Cya-Rom het Touch Input keyboard niet goed met de Terminal Emulators waardoor je de Enter-toets niet kan gebruiken. En ga niet voor die ene app Touch Input uit zetten ;)

• MetalManic
Brad Pitt schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:21:
[...]

Bij mij werkt met de nieuwe Cya-Rom het Touch Input keyboard niet goed met de Terminal Emulators waardoor je de Enter-toets niet kan gebruiken. En ga niet voor die ene app Touch Input uit zetten ;)
Jij gebruikt het ook echt dat programma? Jij weet echt wat je ermee moet doen?? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Er is trouwens ook een magic-emulator (tik emulator in op cyrket, echte naam: better terminal emulator Magic) Misschien werkt die wel goed bij je...

[ Voor 14% gewijzigd door MetalManic op 20-08-2009 13:26 ]

• Brad Pitt
MHTC06 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:23:
Er is trouwens ook een magic-emulator (tik emulator in op cyrket, echte naam: better terminal emulator Magic) Misschien werkt die wel goed bij je...
Thanks, maar nope ;) Beiden dan ook net uninstalled. Zonde van de ruimte :) En gebruiken deed ik het niet echt hoor, af en toe om te zien hoeveel geheugen er vrij was, meer eigenlijk niet 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:24:
[...]

nee klopt, ik heb het net ook geprobeerd te vinden op internet maar het is zwaar onduidelijk waar het staat. Ik gok dat het verdeeld staat over heel veel kleine directory's en dat elke module z'n eigen cache oplost..

Iets anders btw, ik had nog oortjes liggen van m'n SE W890I, uitstekende inear dingen en wilde deze gebruiken op de magic i.p.v. die meegeleverde CRAP. Ik heb ze nu gecombineerd met dit ding >

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8422 (of mag je niet linken?, i.d.g. zet ik wel alleen een typenr neer..)

Werkt uitstekend, bass goed, hoge tonen prima, volume kan goed hard, htc koppelt 'm zonder problemen. Hele probleem met gemis aan 3.5 inch ingang verholpen :)

Heb 'm net even getest, zelfs met 8 meter tussen telefoon en bluetooth ding werkt hij prima zonder storen en er blijkt nu zelfs een microfoon in het apparaatje zelf te zitten waardoor je nog prima handsfree met je eigen oortjes kunt praten 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 14:42 ]

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:39:
[...]
nee klopt, ik heb het net ook geprobeerd te vinden op internet maar het is zwaar onduidelijk waar het staat. Ik gok dat het verdeeld staat over heel veel kleine directory's en dat elke module z'n eigen cache oplost..
Altijd fijn om te zien dat mensen je posts daadwerkelijk ook echt lezen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 20-08-2009 14:43 ]

Verwijderd

Iemand een idee of het mogelijk is om bijvoorbeeld muziek van de 3voor12 (luisterpaal, dj sets) site af te luisteren op mijn Magic?

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:39:
[...]

Iets anders btw, ik had nog oortjes liggen van m'n SE W890I, uitstekende inear dingen en wilde deze gebruiken op de magic i.p.v. die meegeleverde CRAP. Ik heb ze nu gecombineerd met dit ding >

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8422 (of mag je niet linken?, i.d.g. zet ik wel alleen een typenr neer..)

Werkt uitstekend, bass goed, hoge tonen prima, volume kan goed hard, htc koppelt 'm zonder problemen. Hele probleem met gemis aan 3.5 inch ingang verholpen :)

Heb 'm net even getest, zelfs met 8 meter tussen telefoon en bluetooth ding werkt hij prima zonder storen en er blijkt nu zelfs een microfoon in het apparaatje zelf te zitten waardoor je nog prima handsfree met je eigen oortjes kunt praten 8)
En de witte:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8098

alternativ

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:43:
[...]

Altijd fijn om te zien dat mensen je posts daadwerkelijk ook echt lezen ;)
mijn fout excuses, ik zat op een pagina eerder doordat ik via m'n eigen messages mijn bericht bekeek en vanaf daar verder las. Met meer dan 5000 posts zou ik beter moeten weten :P
Vet! Ik heb zwarte oortjes dus had toch nog de witte gekocht maar als je nog ipod oortjes hebt liggen ziet deze er zeker goed uit!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 15:34 ]

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:19:
mijn fout excuses, ik zat op een pagina eerder doordat ik via m'n eigen messages mijn bericht bekeek en vanaf daar verder las. Met meer dan 5000 posts zou ik beter moeten weten :P
No biggie, heb hetzelfde vaak genoeg zelf ook meegemaakt ;) Zeker met 30 tabjes open en zo :P

En het is inderdaad ook zo dat de lokatie van die bestanden "nogal" cryptisch en omgemakkelijk is :)

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:19:
[...]

[...]

Vet! Ik heb zwarte oortjes dus had toch nog de witte gekocht maar als je nog ipod oortjes hebt liggen ziet deze er zeker goed uit!
Witte oortjes en een witte mobiel dus ik ga ervoor, wel vreemd dat de witte duurder is dan de zwarte maar voor die drie euro laat ik het niet..

Zit er ook play/pause functionaliteit op? Dat kun je nu bereiken door op je originele oortjes etc op de opneemknop te rammen (2x snel is volgende nummer).

alternativ

Verwijderd

Alternativ schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:38:
[...]

Witte oortjes en een witte mobiel dus ik ga ervoor, wel vreemd dat de witte duurder is dan de zwarte maar voor die drie euro laat ik het niet..

Zit er ook play/pause functionaliteit op? Dat kun je nu bereiken door op je originele oortjes etc op de opneemknop te rammen (2x snel is volgende nummer).
jep, gewoon de grote knop drukken

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:34
Alternativ schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:38:
[...]Zit er ook play/pause functionaliteit op? Dat kun je nu bereiken door op je originele oortjes etc op de opneemknop te rammen (2x snel is volgende nummer).
_/-\o_ Wow geweldige feature ! Had ik zelf nog niet ontdekt.. misschien moet ik toch eens de gebruiksaanwijzing lezen.. :P

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
De Magic binnen sinds gister _/-\o_ wat een fijn toestel.

Wel de batterij binnen 24u leeg, hmmm teveel aant spelen denk ik zo en 3G staat ook hele dag aan. Nu net ook de task killer erop gezet, vraag me alleen af, scheellt het in batterij duur als ik wat applicatie's kill? en is er een tooltje voor film nieuws of reservering zoals op de site belbios.nl?

Daarnaast nog wat uitzoeken hoe het precies werkt met dat bureaublad instellen, ik zag in het topic al wel dat je namelijk sommige applicaties zoals het weer ook groot kunt krijgen ipv zo'n klein icoontje.

Maar goed, bellen is ook top :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Pannekoek81 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:33:
De Magic binnen sinds gister _/-\o_ wat een fijn toestel.

Wel de batterij binnen 24u leeg, hmmm teveel aant spelen denk ik zo en 3G staat ook hele dag aan. Nu net ook de task killer erop gezet, vraag me alleen af, scheellt het in batterij duur als ik wat applicatie's kill? en is er een tooltje voor film nieuws of reservering zoals op de site belbios.nl?

Daarnaast nog wat uitzoeken hoe het precies werkt met dat bureaublad instellen, ik zag in het topic al wel dat je namelijk sommige applicaties zoals het weer ook groot kunt krijgen ipv zo'n klein icoontje.

Maar goed, bellen is ook top :+
Qua batterij gaat hij bij mij meestal 2 dagen mee, soms 1,5 dag maar afhangende van het gebruik. Ik bel meestal wel wat en speel er vrij veel met Wifi & Bluetooth aan. 3G gebruik ik wel niet.

Is zowat hetzelfde als bij de meeste smartphones.

Applicaties groot krijgen zoals het weer is door widgets toe te voegen uit de market. Je installeert de widget via de market en dan druk je in het hoofdscherm "menu" -> "add" en dan widgets.
Duurde ook even voor ik dit door had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nick87 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:21:
[...]
Je installeert de widget via de market en dan druk je in het hoofdscherm "menu" -> "add" en dan widgets.
Of je drukt gewoon met je vinger lang op de lege plek op je desktop waar je de widget wilt, kan uiteraard ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Thnx, widgets ben ik ondertussen wel beetje uit hoe het werkt. Nog even een fijne weer widget vinden die ook met de locatie mee gaat zeg maar. Gezien er nog veel toepassingen zijn moet er vast wel wat bij zitten.

Thnx zover
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste