Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Ik doe er weinig bijzonders mee. Ik dl applicaties, speel met de applicaties en heel soms bel ik ook even. Verder natuurlijk internetgebruik en af en toe internetradio (met natuurlijk Imeem)

Ik moet er echt een batterij bij hebben. Dat ik meerdere maken per dag moet laden is irritant. Misschien de nieuwe batterij wel eerst helemaal opladen. Had ik met deze niet gedaan... ben meteen gaan spelen ;-) Missschien is dat de oorzaak wel...
CAFC1905 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:28:
[...]

Dan weet ik niet wat jij er allemaal mee doet maar als ik wifi of 3G aan heb staan, dan gaat hij gewoon 2 dagen mee hoor.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
MHTC06 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 09:09:
Ik doe er weinig bijzonders mee. Ik dl applicaties, speel met de applicaties en heel soms bel ik ook even. Verder natuurlijk internetgebruik en af en toe internetradio (met natuurlijk Imeem)

Ik moet er echt een batterij bij hebben. Dat ik meerdere maken per dag moet laden is irritant. Misschien de nieuwe batterij wel eerst helemaal opladen. Had ik met deze niet gedaan... ben meteen gaan spelen ;-) Missschien is dat de oorzaak wel...

[...]
Probeer dat eens inderdaad: eerst helemaal ontladen en daarna pas (wanneer hij bijna leeg is) opladen.
Met mijn vorige toestel (een Nokia N82) was de batterijduur in het begin ook bedroevend maar nadat ik een aantal keer deze procedure heb gedaan werd de batterij inderdaad beter!
Heb ik ook trouwens met de Magic gedaan en deze gaat beduidend langer mee op dit moment dan in het begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Zowiezo is het qua batterijduur enorm wennen als je overstapt van non-smartphone naar smartphone. Maar de Magic is zeker niet slecht qua batterijgebruik in vergelijking met andere smartphones. De eerste generatie iPhones was ook om te huilen, pas na een paar software updates werd dit beduidend beter omdat toen een aantal stroomverbruik optimalisaties werden gedaan. Ik verwacht dat dit met android ook nog wel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
Aan het begin dacht ik ook... f*ck wat is die batterij snel leeg...
Maar dat komt inderdaad doordat je er eerst erg veel mee download / install
filmpjes bekijkt op internet en dat soort dingen.

nu doe ik gemiddeld 2,5 dagen met een batterij. ik wacht echt totdat de batterij helemaal leeg is.En laat hem dan weer compleet op ( in 3 uur is ie ook weer op 100% )
Bel per dag ( 10 a 15 minuten ) 15 a 20 smsjes per dag. en haal mijn mail er mee op. Voor de rest niet veel bijzonders. Af en toe youtube filmpje bekijken.
Ben erg tevreden over de accu duur. ( natuurlijk is langer altijd beter. )

[ Voor 3% gewijzigd door Snyder op 07-07-2009 12:43 ]

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Laatst online: 18-09 17:33
Snyder schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:42:
Aan het begin dacht ik ook... f*ck wat is die batterij snel leeg...
Maar dat komt inderdaad doordat je er eerst erg veel mee download / install
filmpjes bekijkt op internet en dat soort dingen.

nu doe ik gemiddeld 2,5 dagen met een batterij. ik wacht echt totdat de batterij helemaal leeg is.En laat hem dan weer compleet op ( in 3 uur is ie ook weer op 100% )
Bel per dag ( 10 a 15 minuten ) 15 a 20 smsjes per dag. en haal mijn mail er mee op. Voor de rest niet veel bijzonders. Af en toe youtube filmpje bekijken.
Ben erg tevreden over de accu duur. ( natuurlijk is langer altijd beter. )
Het is voor Li-ion batterijen trouwens beter om ze zo vaak mogelijk op te laden. Het helemaal leeg laten lopen heeft zelfs een slechte invloed op de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
Is mij ooit eens verteld dat je de eerste paar keer de batterij zo ver mogelijk leeg moet hebben...
goed voor de batterij. Heb ik altijd gedaan met mijn smartphone. Maar bedankt voor de tip.

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Ik weet zelf niet hoe het precies zit, zal vast wel op te zoeken zijn. Ik weet wel dat het beter zou moeten zijn voor de batterij om ze steeds kleine beetjes op te laden dan helemaal leeg laten lopen steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

Len

Leeg

Als ik het goed samenvat, moet je hopen op een goede oplader van je fabrikant ;) en de telefoon na het opladen weer loskoppelen?
En het helemaal leeg laten lopen heeft geen effect op de batterijduur.

:)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Len schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:42:
Als ik het goed samenvat, moet je hopen op een goede oplader van je fabrikant ;) en de telefoon na het opladen weer loskoppelen?
En het helemaal leeg laten lopen heeft geen effect op de batterijduur.

:)
Ik had beter deze kunnen posten:
http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm
Avoid frequent full discharges because this puts additional strain on the battery. Several partial discharges with frequent recharges are better for lithium-ion than one deep one. Recharging a partially charged lithium-ion does not cause harm because there is no memory. (In this respect, lithium-ion differs from nickel-based batteries.) Short battery life in a laptop is mainly cause by heat rather than charge / discharge patterns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De brightness lager en de screentime-out sneller instellen helpt ook voor batterijbesparing als je dat niet al gedaan had.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
[quote]vickypollard schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:42:
[...]

Het is voor Li-ion batterijen trouwens beter om ze zo vaak mogelijk op te laden. Het helemaal leeg laten lopen heeft zelfs een slechte invloed op de batterij.
[/quote

Ben het met je eens en wil dit eraan toevoegen;

de uk forum (vodafone) heeft een topic hierover als ik het goed heb.
Men adviseert om je Magic op te laden (overnight), je batterij geheel ontladen is voor sommigen wel van toepassing maar op 40 of 50% op laden schijnt veel beter te zijn.

Ik merk ook dat wanneer je buitenshuis wifi, gps en 3G uitzet je toestel een veel langere baatyerijduur heeft.
Ik had hiervoor de BlackBerry Storm 9500 en die was dramatisch in batterij duur en memory.
De Magic behoort tot de smartphones en smartphones hebben nu eenmaal een nadeel nl. de batterijduur.

2 dagen is vaak het gemiddelde van smartphones en afhankelijk hoe intensief je hem gebruikt.
Wat ik meestal doe is in huis aan de lader (netstroom maar meestal via de laptop).
En 100% is het maximum. Maar door hem aan de lader te laten schijnt het proces dan toch op een of andere manier invloed te hebben op de standby tijd/duur van de batterij.

En ik moet zeggen dat het merkbaar is, het heeft een maal meerdere en l;angdurige laadprocessen nodig.
Een extra batterij is misschien ook een optie...maar functies uitschakelen zal meer opleveren zodra je buitenshuis bent.

Wifi gebruik je wanneer je het nodig hebt, GPS bij navigeren of als je bijv. Where's my Android erop hebt.
Verder werkt het voor de een wel en voor de ander weer niet.
Dit toestel is gezien de toestellen die ik al heb versleten een van de betere in overall gebruik.
Google's bijdrage en de open source structure (Market) en Android besturingssyteem maken dit mogelijk.
Waarom meerdere brands op Android's succes mee willen travelen zegt genoeg.

Aan de andere kant zijn er natuurlijk phones die weer beter zijn in functies en weer slechter zijn qua gebruiksvriendelijkheid.

De Magic is een waardige en zeker een goede phone.
En de mogelijkheden worden alleen maar meer.

Bijv. Een Magic met het O.S. van de Hero is/schijnt al mogelijk te zijn.

Als je twijfelt over je batterij is terugbrengen (reparatie) de enigste mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 00:24:
De brightness lager en de screentime-out sneller instellen helpt ook voor batterijbesparing als je dat niet al gedaan had.
Weer 2 bruikbare tips. _/-\o_
Wie heeft er nog meer......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Voor wie hem nog niet kent en vooral voor de nieuwe gebruikers;

http://www.htc.com/www/fa...px?p_id=246&act=faq&cat=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Tanakiam schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:31:
Weer 2 bruikbare tips. _/-\o_
Wie heeft er nog meer......?
Overclockwidget installeren en bij idle je CPU op 128/245Mhz zetten ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Brad Pitt schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:53:
[...]

Overclockwidget installeren en bij idle je CPU op 128/245Mhz zetten ;)
Wat is hiervan de bedoeling of meerwaarde (meer uitleg voor de nieuwere gebruikers). Is een goede heb hem er ook opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:20

KingCrash

Angry Rabbit

Ik heb mijn Magic ook ontvangen!
Ziet er prachtig uit. Ik heb nog geen idee hoe het toestel werkt,want ik moet nog bijna een maand wachten voor mijn nummerbehoud/omzet actie rond is.

Hierbij is toestel helaas simlocked. Dat wordt dus nog bijna een maand tegen het toestel aankijken.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Een prepaid simkaartje van vodafone gaat niet werken?
Kan je er in elkgeval meer mee dan kijken..

Achja, en aders zijn er wel andere oplossingen.. ook niet duur.

[ Voor 25% gewijzigd door job op 08-07-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 20:52
Prepaid simkaartje is inderdaad een optie. Gebruik ik ook, zodra je google account is ingesteld kun je het simkaartje er wel weer uit halen en de telefoon verder gebruiken met een wifi verbinding zodat je iig wat kunt spelen.

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:40
Zo, dit gaat toch ook maar mijn nieuwe toestel worden. Wilde eerst wachten op de HTC Hero, maar geen idee of Vodafone deze ging verkopen, dus toch maar een knoop doorgehakt.

Aanbieding die ze deden was niet echt je-van-het, eerst 160e bijbetalen met een één-jarig abonnement. Toen maar contract opgezegd, en nu het is 80e, bij hetzelfde abonnement. :)

En nu maar hopen dat ik geen spijt krijg dat ik niet op de HTC Hero heb gewacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
MDtje schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:58:
Prepaid simkaartje is inderdaad een optie. Gebruik ik ook, zodra je google account is ingesteld kun je het simkaartje er wel weer uit halen en de telefoon verder gebruiken met een wifi verbinding zodat je iig wat kunt spelen.
Vreemd.. Want ik wilde laatst mijn abo-simkaart in een prepaid toestel van mijn vriendin doen, maar kon er helaas niet verder mee.. Schijnbaar zit er dan een andere lock op (dus geen prepaid-lock)

Over die overclock programma in IDLE stand.. wat is hiervan inderdaad het nut?

@Phyc: Van de HTC Magic zul je geen spijt krijgen, maar ik denk dat je beter een weekje gehad had kunnen hebben op de HTC Hero. Deze heeft iets meer RAM geheugen en is niet branded en ook simlockvrij.. Maarja dat is mijn mening.. Ik wilde eerst voor de Samsung i7500 gaan, deze duurde me te lang voordat hij uit kwam en heb ik mijn keuze bij de HTC Magic gemaakt.
Toen ik hem net een weekje had kreeg ik te horen dat de HTC Hero kwam.. Balen.. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet tevreden ben over de HTC Magic, integendeel ben er juist heel blij mee!

[ Voor 31% gewijzigd door DaJohn op 08-07-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu maar hopen dat ik geen spijt krijg dat ik niet op de HTC Hero heb gewacht..
Kan ik me niet voorstellen, het is een stukje prachtige gadget hardware.

Amplicon heeft hem ook net een week in bezit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tanakiam schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:12:
Wat is hiervan de bedoeling of meerwaarde (meer uitleg voor de nieuwere gebruikers). Is een goede heb hem er ook opgezet.
Okay ja is waar. De CPU van de Magic draait normaal gesproken constant op 384Mhz. Dat is ietwat onnodig als het toestel idle is (met scherm uit zeg maar, dan doe je er meestal geen intensieve dingen mee ;) ). Dan is 128 of 245Mhz ruim voldoende.

Met dit tooltje kan je ook variabele snelheden instellen, bij zowel gebruik als tijdens idle. Heb hem in idle nu tussen de 128 en 245Mhz staan, zal hem ook wel eens op 128Mhz fixed zetten, zal best okay gaan.

Tijdens het gebruik staat ie nu op 384 of soms 527Mhz, in het geval van het laatste draait ie dan even snel als een HTC Hero bijvoorbeeld. Dit gaat dan logischerwijs wel weer ten koste van de accuduur ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 08-07-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:08
@ Brad pitt: welk programma gebruik jij om de huidige frequentie van de cpu uit te lezen? De widget refresht maximaal een keer in de 10 minuten ofzo. Of neem je hier genoegen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Paulusbrand schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:53:
@ Brad pitt: welk programma gebruik jij om de huidige frequentie van de cpu uit te lezen? De widget refresht maximaal een keer in de 10 minuten ofzo. Of neem je hier genoegen mee?
Minimale update tijd is 5 seconden, heb het hier gewoon op het maximum staan, 300 seconden. Als je vanuit idle naar de desktop gaat zie je ook heel eventjes staan dat de frequentie aangepast is, en op dat moment lees je de huidige active-waarde af. Dus in idle verandert 'ie sowieso. Dat is voor mij voldoende info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
DaJohn schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:45:
[...]
Toen ik hem net een weekje had kreeg ik te horen dat de HTC Hero kwam.. Balen.. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet tevreden ben over de HTC Magic, integendeel ben er juist heel blij mee!
Was idd ook mijn dilemma.. Maar aangezien Vodafone niet alle toestellen levert, en ik het vreemd zou vinden als ze met de opvolger van de Magic zouden komen, aangezien ze hier zo gigantisch veel reclame voor maken, ben ik toch maar voor de Magic gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp dat niet hoor... Net of je perse bij Vodafone zelf moet verlengen om 'n HTC Hero te scoren..
Zoals je misschien niet weet, is de HTC Hero bij tientallen (web)shops gewoon icm VF te bestellen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Je kan mijns inziens véél beter een Hero halen. Als ik nu de Magic kwijt zou kunnen voor een leuk bedrag zou ik dat meteen doen. Alles werkt prima hoor, daar niet van, maar het feit dat deze telefoons zoveel minder geheugen hebben stoort me immens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
De software moet je natuurlijk ook wel bevallen. Ik vind Sense UI veel te flashy, allemaal toeters en bellen waar ik een hekel aan heb. Ik ben dan ook erg tevreden met de standaard ROM op mijn Magic :) Bovendien vind ik de Hero op zich ook niet mooi :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vickypollard schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:26:
De software moet je natuurlijk ook wel bevallen. Ik vind Sense UI veel te flashy, allemaal toeters en bellen waar ik een hekel aan heb. Ik ben dan ook erg tevreden met de standaard ROM op mijn Magic :)
Hero Rom er op, Sense uitzetten. Heb je zowel de normale en snelle interface PLUS de eenmaal gebruikte en daarna onmisbare dingen als Multitouch, Personenlijst etc. Best of both worlds. Dán heb je inderdaad aan een Magic ook genoeg hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 08-07-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 23:15
Bestaat er toevallig een screenprotector die de werking van het capacitive scherm verbeterd? Ik heb nog niks kunnen vinden..

Wat betekent Rooted phones only bij overclock widget?

[ Voor 18% gewijzigd door Chiii op 08-07-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Chiii schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:37:
Bestaat er toevallig een screenprotector die de werking van het capacitive scherm verbeterd? Ik heb nog niks kunnen vinden..

Dat betekent dat je je telefoon moet rooten (superuser toegang) om het te kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Chiii schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:37:
Dat staat hier allemaal uitgebreid beschreven. Als je niet weet waar je mee bezig bent of je "mist" niets zou ik daar niet aan beginnen ;)
Spuit 11 :/

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 08-07-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Tnx voor reply, nah ben ik ook niet van plan :P
Heeft iemand al een equalizer app gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zit te twijfelen.. ik kan hem nemen i.v.m een verlenging van mijn abonnement.. Maar ik wil eigenlijk wel weer een toetsenbord net zoals mn TyTN 2 die ik toentertijd had. Ik heb nu bijna een jaar een HTC Touch HD en ik mis het toetsenbord toch wel heel erg... weet iemand of er toestellen uitkomen medio september/november met android én toetsenbord? de G1 vind ik al wat verouderd eigenlijk.. en aangezien de G2 technisch bijna hetzelfde is? Maar wie zegt dat de G3 wel met vodafone te krijgen is..

[ Voor 11% gewijzigd door Imperium op 08-07-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imperium schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:18:
Maar wie zegt dat de G3 wel met vodafone te krijgen is..
Ik, want elk toestel is met elke provider te krijgen in Nederland, op de iPhone na :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Een Touch HD heeft wel een resestief scherm he, volgens maakt dat wel erg veel verschil en dan vooral met typen.

Maar voor de rest zijn er toch nog helemaal geen android telefoons met keyboard aangekondigd? Die van sony ericson heeft ook al geen keyboard. Wel iets van een moterola aan het einde van het jaar met een keyboard, maar dat is T-Mobile of Verizon (US dus).

Maar ik wil je wel aanraden het een keer uit te proberen :P

[ Voor 14% gewijzigd door HammerT op 08-07-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
CLB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:15:
Ik begrijp dat niet hoor... Net of je perse bij Vodafone zelf moet verlengen om 'n HTC Hero te scoren..
Zoals je misschien niet weet, is de HTC Hero bij tientallen (web)shops gewoon icm VF te bestellen.
Klopt, maar via VF krijg ik een aardig korting. Een HTC Hero via een derde partij zou me daar +-180e gekost hebben. Begin je 't zo meer te snappen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat begrijp ik, maar die kortingen moet de BC / PhoneHouse ook gewoon geven =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Phyc schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:33:
[...]

Klopt, maar via VF krijg ik een aardig korting. Een HTC Hero via een derde partij zou me daar +-180e gekost hebben. Begin je 't zo meer te snappen? :P
Jij kan kiezen bij vodafone voor een Hero? is dat een nieuw abonnement of een verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
HammerT schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:32:
Een Touch HD heeft wel een resestief scherm he, volgens maakt dat wel erg veel verschil en dan vooral met typen.

Maar voor de rest zijn er toch nog helemaal geen android telefoons met keyboard aangekondigd? Die van sony ericson heeft ook al geen keyboard. Wel iets van een moterola aan het einde van het jaar met een keyboard, maar dat is T-Mobile of Verizon (US dus).

Maar ik wil je wel aanraden het een keer uit te proberen :P
Ik heb al even met de G1 kunnen spelen en dat was wel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imperium schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:54:
Jij kan kiezen bij vodafone voor een Hero? is dat een nieuw abonnement of een verlenging?
Dat kan beter worden besproken in [ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt nog wel n android met qwerty fysiek keyboard dit jaar. Ff googlen naar de screenshot met de aangekondigde android toestellen voor semester 2. Overigens is n fysiek keyboard n beetje overrates ivg met virtual keyboards in landscape mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Ergens eerder in dit topic was een vraag over uitzending gemist. Deze was op de HTC Magic niet mogelijk (http://m.uitzendinggemist.nl) als je op WiFi zat, maar wel op 3G.

Weet iemand inmiddels al hoe dit wel werkende te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
adgjm schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:49:
Weet iemand inmiddels al hoe dit wel werkende te krijgen is?
Uitzendinggemist via 3G werkt hier niet, ook niet met de Hero browser. Het enige dat je ziet is een zwart vlak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mn tmobile g1 via 3g werkt de site prima! Speelt ze fullscreen af net als met youtube filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Youtube doet het uiteraard wel prima ja ;) Vaag dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn HTC Magic werkt uitzendinggemist ook gewoon hoor. m.uitzendinggemist.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:51:
Bij mij geeft hij aan dat mijn toestel geen streaming video's ondersteund.. :|

Edit 1: Ik heb hem wel geroot, maar als daar het probleem in zit.. lijkt me vreemd!

Edit 2: Als iemand ook een geroote HTC Magic heeft met een andere ROM, kan iemand dan bevestigen of hij of zij op de mobiele versie van uitzending gemist kan of niet?

[ Voor 32% gewijzigd door DaJohn op 10-07-2009 10:28 . Reden: Toevoeging ter verduidelijking.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
m.uitzendinggemist werkt bij mij ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaJohn schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:31:
[...]

Bij mij geeft hij aan dat mijn toestel geen streaming video's ondersteund.. :|
Vreemd :?
Heb je een andere ROM erop of geroot ofzo? Bij mij is ie standaard Vodafone en werkt ie goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:51:
Ja okay, via de "m" site inderdaad wel, via de normale www versie doet ie niets. Alsnog geen optimaal werkende streaming/Flash browser dus. Komt nog wel een keertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Htc extusb naar 3,5 mm in het wit op http://www.netimes.com/sh...e-p-742.html?cPath=80_613. Ik kreeg een mail van expansys dat zij die niet kunnen leveren :(.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ik heb even een vraagje. De laatste paar dagen heb ik het probleem dat mijn telefoon bij smsjes niet meer trilt, dit terwijl trillen wel aanstaat. Ook als alleen trillen aanstaat doet hij het niet. Ik heb net bijvoorbeeld 5 smsjes ontvangen waarbij de telefoon niet trilde. Bij email en oproepen trilt hij wel.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
Alternativ schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:04:
Htc extusb naar 3,5 mm in het wit op http://www.netimes.com/sh...e-p-742.html?cPath=80_613. Ik kreeg een mail van expansys dat zij die niet kunnen leveren :(.
Hmm.. Dan neem je hem toch in het zwart? Op DX staat er één: werkt perfect!
En mocht je toch wit willen hebben, dan verf je hem toch wit? :P

@vickypollard: Heb je niet toevallig een ander SMS programma zoals ChompSMS of een programma die de meldingen geeft of aanpast? Werkt trillen wel bij andere toepassingen? Als dat niet zo is, is je trilfunctie misschien defect..

[ Voor 20% gewijzigd door DaJohn op 10-07-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
DaJohn schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:50:
[...]

Hmm.. Dan neem je hem toch in het zwart? Op DX staat er één: werkt perfect!
En mocht je toch wit willen hebben, dan verf je hem toch wit? :P

@vickypollard: Heb je niet toevallig een ander SMS programma zoals ChompSMS of een programma die de meldingen geeft of aanpast? Werkt trillen wel bij andere toepassingen? Als dat niet zo is, is je trilfunctie misschien defect..
Ik heb heb geen ander SMS programma geïnstalleerd. En de trilfunctie werkt wel bij emails en oproepen. Het lijkt wel op een of andere instelling, maar wel een die ik niet kan vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Laatst online: 08-10-2022
@ Alternativ;
je kunt echt beter een blokje nemen ipv een connector met snoer, zie mijn eerdere post in dit forum, even zoeken op Marktplaats.
Is helaas wel in het zwart maar ja met een witte spuitbus natuurlijk zelf te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

stonie76 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:14:
@ Alternativ;
je kunt echt beter een blokje nemen ipv een connector met snoer, zie mijn eerdere post in dit forum, even zoeken op Marktplaats.
Is helaas wel in het zwart maar ja met een witte spuitbus natuurlijk zelf te modden.
Ik ga toch even deze uit proberen, mocht deze niet voldoen dan ga ik op zoek naar een bluetooth stereo headset.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Gebruikt iemand trouwens een autolader voor de HTC Magic?

Ik heb er namelijk nog een liggen die een usb-mini uitgang heeft, al ben ik een beetje huiverig om die te gebruiken namelijk.

Op de officiele lader staat output 5V, en op de autolader staat output 5.4V. Kan dit kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
vickypollard schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:00:
[...]

Ik heb heb geen ander SMS programma geïnstalleerd. En de trilfunctie werkt wel bij emails en oproepen. Het lijkt wel op een of andere instelling, maar wel een die ik niet kan vinden :o
Heb je anders gekeken onder Berichten -> Menu -> Instellingen -> Meldingen of daar Trillen 'wel' aangevinkt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
DaJohn schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:48:
[...]

Heb je anders gekeken onder Berichten -> Menu -> Instellingen -> Meldingen of daar Trillen 'wel' aangevinkt is?
Held _/-\o_ Daar had ik het niet gezocht. Ik snap niet dat dat niet bij de gewone geluidsinstellingen staat :o Wat ik ook niet snap is hoe ik het voor elkaar heb gekregen dat uit te zetten, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04
Iemand anders hier last van dat de andere kant van de lijn jou amper hoort praten? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 11:16
adgjm schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:25:
Gebruikt iemand trouwens een autolader voor de HTC Magic?

Ik heb er namelijk nog een liggen die een usb-mini uitgang heeft, al ben ik een beetje huiverig om die te gebruiken namelijk.

Op de officiele lader staat output 5V, en op de autolader staat output 5.4V. Kan dit kwaad?
bij mij nog niet in ieder geval, i gebruik hem dagelijks, en voor als nog doet alles het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorzoR schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:23:
Iemand anders hier last van dat de andere kant van de lijn jou amper hoort praten? :X
Nope. Bij mij is het geluid zeer goed. Maar als ik iemand bel hoor ik wel steeds twee keer dat ie over gaat.. één harde en één zachte. TUUT..tuut.........................TUUT..tuut....................
Is dat normaal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:27:
[...]
Nope. Bij mij is het geluid zeer goed. Maar als ik iemand bel hoor ik wel steeds twee keer dat ie over gaat.. één harde en één zachte. TUUT..tuut.........................TUUT..tuut....................
Is dat normaal? :P
In zekere zin normaal, als in: dat heb ik ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:41:
[...]
In zekere zin normaal, als in: dat heb ik ook. :)
Hier hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo.. bedankt :)

Ik vind mijn internet wel verschrikkelijk traag. Ook al is t 3G en woon ik in de stad. Mijn broer merkte t ook meteen op toen hij wat sites bezocht. Hij heeft zelf een BlackBerry met 3G en bij hem is t sneller ;(

En is er ergens een accu te koop die langer meegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:58:
...

En is er ergens een accu te koop die langer meegaat?
Volgens mij nog niet. Maar die dingen die komen denk ik over een paar maandjes uit :) Ik vind de batterij op zich prima, maar wat extra power kan natuurlijk geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05
is iemand er al uit hoe je het licht van de trackball kan laten gloeien bij een ontvangen sms of gemiste oproep??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
z0bin schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:37:
is iemand er al uit hoe je het licht van de trackball kan laten gloeien bij een ontvangen sms of gemiste oproep??
Nee :o Ik zag wel dat Meebo IM bij het ontvangen van een berichtje de trackball laat oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar met de app Missed Call kun je instellen dat ie je later opnieuw waarschuwt(zowel trillen als geluid) en dat ie met de LED blijft knipperen(jij kan ook kiezen welke kleur). Geweldige app.

Heb zelf ook een vraag. Gisteren heb ik een audiobestandje gedownload op een site en toen is het tussen de alarmtones gekomen. Nu ik het wil het verwijderen staat het niet in sdcard/download (via Astro). Hij stond wel bij downloads in de browser en daar heb ik het al verwijderd.. maar toch staat ie nog tussen de alarmtones :?
Waar zou het bestandje kunnen zijn en hoe krijg ik 'm weg?

Edit: dat bestandje eindigt op .dm. Mijn laptop kan 'm ook niet vinden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik gebruik de laatste europese rom van SFR (zie xda of het andere roms topic) en mijn trackball gaat gloeien bij nieuwe mails of smsjes, heb ik niets voor hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
wessel99 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:59:
[...]

Ik gebruik de laatste europese rom van SFR (zie xda of het andere roms topic) en mijn trackball gaat gloeien bij nieuwe mails of smsjes, heb ik niets voor hoeven doen.
Bedoel je dat hij gaat gloeien op het moment dat je het smsje of de email krijgt? Dat gebeurt namelijk bij iedereen wel voor zover ik weet. Het ging er echter om of de trackball kon blijven gloeien als je het smsje nog niet gelezen hebt. Misschien eens per minuut ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
vickypollard schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:11:
[...]
Het ging er echter om of de trackball kon blijven gloeien als je het smsje nog niet gelezen hebt. Misschien eens per minuut ofzo.
Dat doet 'ie niet nee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Iets waar ik nu trouwens ook achter kwam, het scherm is er ook een van de echte "transflectieve" soort, zoals je ook bij de zakelijke nokia lijn ziet. Dus zonder backlight in het zonlicht te lezen!! Ik had nog geen HTC gezien die dat ook had (mijn touchpro etc waren alleen met backlight vol aan en een theme met hoog contrast in de zon te lezen). Helemaal goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
wessel99 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:10:
Iets waar ik nu trouwens ook achter kwam, het scherm is er ook een van de echte "transflectieve" soort, zoals je ook bij de zakelijke nokia lijn ziet. Dus zonder backlight in het zonlicht te lezen!! Ik had nog geen HTC gezien die dat ook had (mijn touchpro etc waren alleen met backlight vol aan en een theme met hoog contrast in de zon te lezen). Helemaal goed!!
Wat ik merk als je ook in de zon kijkt, is dat het laatst gebruikte applicatie die je naar de achtergrond hebt verwezen nog op je scherm staat.
Moeilijk uit te leggen, maar wat ik bedoel is dat als je een programma geopend had en daarna een ander programma weer opent dan zie je als het ware in lijnen nog de applicatie geopend staan wanneer je het toestel een beetje kantelt. Dit zie ik alleen in de zon trouwens.
Iemand dit ook al een keer opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

is er in nederland ook een versie verkrijgbaar met 288mb rom? of alleen de 192mb versie..

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DaJohn schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:47:
[...]
Iemand dit ook al een keer opgemerkt?
Dit zie je ook (héél goed) als je hem uitzet. Zie je ook het laatst-gebruikte-scherm echt heeel langzaam faden. En dan ook normaal bedoel ik hè, niet specifiek in de zon, gewoon altijd.

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 15-07-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mavel 128 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:52:
is er in nederland ook een versie verkrijgbaar met 288mb rom? of alleen de 192mb versie..
Daar zit ik ook wel wat mee, de Magic vind ik een erg leuk toetsel maar 192MB is maar weinig wat je overhoudt, de Hero heeft wel gewoon 288MB.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Brad Pitt schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:58:
[...]

Dit zie je ook (héél goed) als je hem uitzet. Zie je ook het laatst-gebruikte-scherm echt heeel langzaam faden. En dan ook normaal bedoel ik hè, niet specifiek in de zon, gewoon altijd.
Klopt, was ook een van de eerste dingen die me opviel toen ik hem uitzette. Maar ik kan me aan dat soort dingetjes niet ergeren ofzo :)
Phyxion schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:01:
[...]

Daar zit ik ook wel wat mee, de Magic vind ik een erg leuk toetsel maar 192MB is maar weinig wat je overhoudt, de Hero heeft wel gewoon 288MB.
De Hero draait dan ook Android met een behoorlijke laag er overheen. Dat vereist gewoon meer geheugen.

[ Voor 29% gewijzigd door vickypollard op 15-07-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

Zijn er al mensen met hun HTC Magic in het buitenland geweest? Ik ben namelijk 2 dagen in het buiteland geweest, en ik heb een probleem met dataverkeer in het buiteland.

Ik had de instelling "Gegevens roaming" uit staan (dat is hij default al) zodat er bij roaming geen dataservices gebruikt worden. Dit leek te werken, ik kreeg een waarschuwing te zien dat ik geen internet had en ik had daadwerkelijk geen internet.

Echter kreeg ik opeens 's avonds een notificatie van een twitter bericht! Bleek ik opeens internet te hebben! Terwijl ik op dat moment zelfs helemaal geen (gsm) operator had.. Er stond "Geen Service". Er waren ook geen icoontjes in beeld van 3G of G, en toch had ik internet.

Vervolgens heb ik mijn telefoon gereboot, toen had ik wel weer een operator, en geen internet... Mijn telefoonrekening bevat nu 7,33 euro aan datakosten... :(

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Het lijkt bijna een bug, omdat je geen operator hebt hij niet kan zien dat je roaming bent ofzo? :S De instelling gegevensroaming zou toch alle dataservices uit moeten schakelen? Ik denk dat ik mijn vakantie maar APNDROID ga installeren, die de apn instelling stuk maakt..

[ Voor 7% gewijzigd door MethinX op 15-07-2009 14:51 ]

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vickypollard schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:41:
[...]

Klopt, was ook een van de eerste dingen die me opviel toen ik hem uitzette. Maar ik kan me aan dat soort dingetjes niet ergeren ofzo :)

[...]

De Hero draait dan ook Android met een behoorlijke laag er overheen. Dat vereist gewoon meer geheugen.
Hero heeft dan nog steeds meer RAM vrij dan de Magic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phyxion schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:51:
Hero heeft dan nog steeds meer RAM vrij dan de Magic :)
Ik denk dat zo ongeveer elke (smart)phone die ooit is gemaakt meer geheugen vrij heeft dan deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Maar is de 288mb variant in nederland te verkrijgen?

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mavel 128 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:39:
Maar is de 288mb variant in nederland te verkrijgen?
Nog maar eens, nope.

offtopic:
5800e post, had beter hier Nokia 5800 Tube - Deel 2 gepast :>

[ Voor 20% gewijzigd door Phyxion op 15-07-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zijn er hier mensen die vandaag een software-update hebben gehad voor hun Magic? Heb zelf niets ontvangen, maar dat komt (denk ik) door de veranderde Rom-versie.

Neem aan dat de originele Rom's wel zullen worden bijgewerkt, met een notificatie in de status-balk of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

stonie76 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:14:
@ Alternativ;
Ik heb de extusb to 3,5 mm connector binnen, ik moet zeggen dat de geluidskwaliteit beter is dan verwacht alhoewel de uitvoerig zelf wat goedkoop aan doet, then again wat wil je voor een totaal van €7,12 inclusief shipping. Voorlopig hier het maar mee uitzingen totdat de officiële in het wit uitkomt :*)

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05
Brad Pitt schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:20:
Zijn er hier mensen die vandaag een software-update hebben gehad voor hun Magic? Heb zelf niets ontvangen, maar dat komt (denk ik) door de veranderde Rom-versie.

Neem aan dat de originele Rom's wel zullen worden bijgewerkt, met een notificatie in de status-balk of zo...
ik heb vandaag een update gehad maar kon niet echt vinden wat er nieuw/veranderd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 22-08 08:59
z0bin schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:44:
[...]

ik heb vandaag een update gehad maar kon niet echt vinden wat er nieuw/veranderd is
gewoon een security update toch, niets nieuws dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ik heb tot nu toe nog geen update gekregen (standaard ROM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 20:52
Ik had gisteravond al een (beveiligings) update op mijn stock vodafone rom.

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Nog steeds geen update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers (die er ongetwijfeld zijn) een exchange app. Zelf niet getest maar als je die reacties leest...

http://www.cyrket.com/package/com.nitrodesk.nitroid

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Ik kreeg vanmorgen een melding met de update. (Heb swisscom, met vodafone ROM)

Iets anders, gebruiken jullie ook een alarmfunctie, zoja welke?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DeoDupke schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:47:
Standaard alarm is toch prima genoeg of niet? Al was/is de Hero versie wel een stuk mooier, maar ja ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/alarm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
DeoDupke schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:47:
[...]

Ik kreeg vanmorgen een melding met de update. (Heb swisscom, met vodafone ROM)

Heb hem vanmorgen ook gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Brad Pitt schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:06:
[...]

Standaard alarm is toch prima genoeg of niet? Al was/is de Hero versie wel een stuk mooier, maar ja ;)

[afbeelding]
ik vind de geluiden die je kunt kiezen bij het standaard alarm niet echt relaxed om wakker te worden. Ik moet er dan ook aan denken om het volume hoger te zetten ( wat eigenlijk altijd laag staat) anders hoor je niks.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:24
Ik twijfel een beetje tussen de Magic en de HTC Touch Pro... Iemand ervaring tussen deze 2? En is het gemis van een toetsenbord echt zo extreem als dat er soms gezegt word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 28-07 19:03
ik zeg 1 ding: Android Rulezzzz!!!!!!!! :-)

Dus eh... Neem de magic, of liever, wacht heel even en neem de Hero!!

Geen toetsenbord hebben went erg snel. Heb er geen problemen mee...
Pannekoek81 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:39:
Ik twijfel een beetje tussen de Magic en de HTC Touch Pro... Iemand ervaring tussen deze 2? En is het gemis van een toetsenbord echt zo extreem als dat er soms gezegt word?

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:24
Heb nog maandje, maar goed beetje rond kijken kan geen kwaad... nu vind ik de htc touch pro erg net toestel... maar vandaag ff in een phone shop en zag daar de Magic staan... ook netjes, alleen geen toetsenbord...

Hero zla ik eens naar kijken
Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste