Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Pizr schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:29:
[...]

Ben wel benieuwd naar je ervaringen, als hij aangekomen is verwacht ik dan ook een post hier op tweakers :)!
Ik heb die van mij binnen en ook inmiddels erop geknutseld. De shield voor op het scherm is zeker een aanrader. Hij glijd lekker en je hebt zo goed als geen vingerafdrukken/ranzige vlekken meer op je scherm. Voorheen zat ik steeds het scherm op te poetsen. Er wordt ook geen gevoeligheid ingeleverd. De body shield valt mij persoonlijk tegen. Het opplakken was een HEL en daardoor ook wat stof eronder gekregen. Erg lastig om alles er netjes recht op te krijgen. Toch ben ik wel relatief tevreden ermee aangezien de behuizing van de HTC Magic erg kwetsbaar is door de glossy afwerking. Nu kan ik in ieder geval mijn telefoon zonder zorgen overal neer "gooien." Shield zit er nog steeds (na een weekje) perfect op en laat nog niet los. Wel heb ik last van wat stof die aan de randen van de shield stukjes zitten.

Mocht je wat geld kunnen missen dan zou ik de full body shield proberen. Anders alleen de screen protector halen om teleurstelling te voorkomen. :)

Hierzo overigens wat onduidelijke foto's :+ Het ziet er eigenlijk beter uit dan op de foto hoor. Maar slechte camera + weinig licht + reflecties = horror.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/ixz97m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/104kfu9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/fax8x1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/28hjvy8.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door ndsc op 27-06-2009 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
ndsc schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:14:
[...]

Ik heb die van mij binnen en ook inmiddels erop geknutseld. De shield voor op het scherm is zeker een aanrader. Hij glijd lekker en je hebt zo goed als geen vingerafdrukken/ranzige vlekken meer op je scherm. Voorheen zat ik steeds het scherm op te poetsen. Er wordt ook geen gevoeligheid ingeleverd. De body shield valt mij persoonlijk tegen. Het opplakken was een HEL en daardoor ook wat stof eronder gekregen. Erg lastig om alles er netjes recht op te krijgen. Toch ben ik wel relatief tevreden ermee aangezien de behuizing van de HTC Magic erg kwetsbaar is door de glossy afwerking. Nu kan ik in ieder geval mijn telefoon zonder zorgen overal neer "gooien." Shield zit er nog steeds (na een weekje) perfect op en laat nog niet los. Wel heb ik last van wat stof die aan de randen van de shield stukjes zitten.

Mocht je wat geld kunnen missen dan zou ik de full body shield proberen. Anders alleen de screen protector halen om teleurstelling te voorkomen. :)
De mijne is al in bestelling, maar het is goed om te horen dat het bevalt. Ik zit ook nog steeds te poetsen :P Wat dat betreft ben ik blij dat ik voor de witte ben gegaan want volgens mij vallen vegen daarbij nog meer op.
Het erop plakken lijkt mij ook erg lastig. Bij m'n vorige telefoon had ik er ook een stuk of vier keer voor nodig voor het er naar tevredenheid op zat. En dat was een Touch HD, dat ding is helemaal vlak! :D

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
k7of9 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 01:01:
[...]

De mijne is al in bestelling, maar het is goed om te horen dat het bevalt. Ik zit ook nog steeds te poetsen :P Wat dat betreft ben ik blij dat ik voor de witte ben gegaan want volgens mij vallen vegen daarbij nog meer op.
Het erop plakken lijkt mij ook erg lastig. Bij m'n vorige telefoon had ik er ook een stuk of vier keer voor nodig voor het er naar tevredenheid op zat. En dat was een Touch HD, dat ding is helemaal vlak! :D
Ik wens je in ieder geval succes :P. Ik ben ruim een uurtje bezig geweest en het vereist dus ook erg veel geduld. Er waren momenten dat ik dacht: "Ok, ik trek alles er maar af want dit wordt niks." Gewoon even doorzetten dus. Eén kleine tip: Houd je handen GOED schoon, ook tussen de velletjes door even goed wassen want vet op de sticker zijdes is echt funest. Ik heb daardoor een klein hoekje moeten afknippen omdat het gewoon niet meer bleef plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
Heb de magic nu een aantal dagen in gebruik. Ben er al 1 keer mee terug geweest naar vodafone. De 1ste magic die ik kreeg was de speaker van kapot. Als je ging bellen leek het net alsof er iemand een radio zender aan het zoeken was :P KRAAK-KRAAK.
mee terug geweest, omgeruild en deze doet het gelukkig prima :)

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 20:45

Len

Leeg

Ik heb het volgende probleem. Niet alle foto's die ik maak hoeft iedereen te zien. Maar ik wil natuurlijk ook wel graag mijn g2 showen. Daarom heb ik een dir gemaakt die begint met een punt .pictures dus.

Maar ik doe dus het volgende:

1. Ik maak een foto, die staat dan in de galarie
2. Met een file-explorer cut/paste ik die in .pictures
3. In de galarie staat het nu 2x en heel de .pictures dir ook.
4. Ik reset de magic
5. De galarie is weer ok
6. Maar alle plaatjes zijn uit de .pictures dir :(

heeft iemand tijd om dit te checken op zijn android toestel?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:44:
Ik heb het volgende probleem. Niet alle foto's die ik maak hoeft iedereen te zien. Maar ik wil natuurlijk ook wel graag mijn g2 showen. Daarom heb ik een dir gemaakt die begint met een punt .pictures dus.

Maar ik doe dus het volgende:

1. Ik maak een foto, die staat dan in de galarie
2. Met een file-explorer cut/paste ik die in .pictures
3. In de galarie staat het nu 2x en heel de .pictures dir ook.
4. Ik reset de magic
5. De galarie is weer ok
6. Maar alle plaatjes zijn uit de .pictures dir :(

heeft iemand tijd om dit te checken op zijn android toestel?
Welk file-explorer gebruik je? Ik gebruik Astro en als ik stap 1 en 2 van jouw reactie doe staan ze niet meer in de Gallerij. (Of bedoel je iets anders?)

Heb zelf ook een vraag:

In dit Youtube-filmpje krijgt hij steeds een waarschuwing van zijn HTC Magic dat hij een ongelezen bericht heeft. Bij mij verlicht de trackball maar 1 keer als ik een bericht krijg en vervolgens gaat de LED knipperen. Ik wil hetzelfde als hem hebben. Hoe kun je dat voor elkaar krijgen?

Alvast bedankt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
ik gebruik ook Astro file manager. aanrader!

heeft iemand nog een bluetooth tooltje zodat ik wel kan verzenden en ontvangen? ( free )

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 20:45

Len

Leeg

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 15:13:
[...]

Welk file-explorer gebruik je? Ik gebruik Astro en als ik stap 1 en 2 van jouw reactie doe staan ze niet meer in de Gallerij. (Of bedoel je iets anders?)
Nee, nu ik Astro gebruik blijven de jpg's staan. De filemanager die ik gebruikte was ES File Explorer. Ik zal op zoek gaan of ik daar deze bug kan melden :D

Bij mij is het opgelost (hoop ik ;)) thnx!

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Ik wilde zonet naar m.uitzendinggemist.nl gaan (waar ik al meedere keren gebruik van heb gemaakt) en ik krijg dan nu de melding dat mijn toestel geen streaming video ondersteund :?

Ik heb het nog met de Steel browser geprobeerd aangezien je daarin de user agent kan aanpassen naar iphone of desktop maar dat mocht ook niet baten.

Beetje vaag aangezien het voorheen zonder problemen werkte, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Heeft de Magic nou wel multi touch of niet? Ik lees steeds verschillende dingen.. En zo ja, werkt dat nu al, of moet dat met een nieuwe update komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

barzi schreef op zondag 28 juni 2009 @ 15:36:
Heeft de Magic nou wel multi touch of niet? Ik lees steeds verschillende dingen.. En zo ja, werkt dat nu al, of moet dat met een nieuwe update komen?
Met custom roms moet dat mogelijk zijn.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Ik las dit op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=522701

Ik dacht, ik kijk ook even op mijn Magic, maar ik zal het vast niet hebben.
Maar ja hoor, op exact dezelfde plek zit bij mij ook een scheurtje :'( En ik ben er echt heel zuinig op, ik draag hem altijd mee in een beschermhoesje en gebruik hem nooit liggend op een harde ondergrond. Ik heb niet zo'n zin om straks met een steeds groter wordende scheur te zitten :(
Meer mensen die dit hebben? Lijkt toch sterk op een fabricage/ontwerp fout.

edit: ja dus: http://forum.vodafone.co.....php?showtopic=26511&st=0

[ Voor 7% gewijzigd door k7of9 op 28-06-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 22-08 08:59
Hmm dat is niet zo vet, maar ik heb het niet iig. Ik heb ook niet echt het idee dat het punt waar kracht op komt te staan.

Maar 'gelukkig' is het het kapje, misschien kan je 'gewoon' een nieuwe krijgen oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verbaast me op zich niet zo heel veel aangezien ik de builq-quality van het ding niet echt geweldig vind. Kraakt nogal, en dat binnen een week. Voorspelt weinig goeds voor de toekomst. Zal wellicht toch geen langdurige relatie worden want ondanks de Ion ROM issie wederom niet vooruit te fikken, na het afsluiten van de browser of Google Maps. Waanzinnig irritant om 10+ seconden te moeten wachten op je desktop. Zal best aan 'een' applicatie liggen, maar dan nog. Meer mensen hebben er last van en het lijkt me stug dat we allemaal identieke dingen hebben draaien.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

k7of9 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:28:

Maar ja hoor, op exact dezelfde plek zit bij mij ook een scheurtje :'( En ik ben er echt heel zuinig op, ik draag hem altijd mee in een beschermhoesje en gebruik hem nooit liggend op een harde ondergrond. Ik heb niet zo'n zin om straks met een steeds groter wordende scheur te zitten :(

Net even gekeken en zit bij mij op EXACT dezelfde plek ook een scheurtje en draag hem altijd bij me in het hoesje :S

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 12:51
Muppet schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:37:
[...]

Net even gekeken en zit bij mij op EXACT dezelfde plek ook een scheurtje en draag hem altijd bij me in het hoesje :S
Hier niet! Duidelijk een productiefout, ik zou even afwachten, wanneer het erger wordt zou ik gebruik maken van je garantie, gelukkig is het wel alleen de cover. Hopelijk is het een fout die inmiddels is verbeterd, anders zal op den duur iedereen het hebben en daarna op de vervangende covers weer. Waarschijnlijk ontstaat de scheur onder de druk van je broekzak ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
iemand..... help!!

Ik zoek de juiste instellingen voor internet voor een telfortabo. Van alles geprobeerd maar krijg het niet aan de praat :-( Via Wifi wel dus is geen ander probleem...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:43
k7of9 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:28:

Heb dit zelfde 'scheurtje' ook sinds vanmorgen. Telefoon was gevallen (1m hoogte ongeveer, viel niet heel hard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Laatst online: 18-09 17:33
Het lijkt wel alsof dat metaal in het plastic snijdt of zo. Hebben de mensen die hier last van hebben trouwens allemaal een witte Magic? In dat topic op het Vodafone forum staan namelijk 2 foto's en die zijn allebei van een witte Magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt bij jullie WiFi ook constant uit als je de telefoon even niet gebruikt? Ik heb in de instellingen bij slaapeloosheid ofzo als voor 'Nooit' gekozen maar toch doet ie het. :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:51:
Valt bij jullie WiFi ook constant uit als je de telefoon even niet gebruikt? Ik heb in de instellingen bij slaapeloosheid ofzo als voor 'Nooit' gekozen maar toch doet ie het. :? :(
WiFi werkt bij mij ook niet lekker. Na een tijdje WiFi op mijn telefoon in gebruik te hebben stopt mijn router (van Tele2) gewoon met werken en kom ik er niet meer op. Dan moet ik hem restarten en dan werkt het weer.

Daarom heb ik WiFi maar opgegeven en zit ik nu gewoon constant op 3G. Het is snel genoeg en onbeperkt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Ga naar Wi-Fi settings (waar je ook je wifi netwerk kiest), druk dan op menu, en dan op advanced. Daar kan je de Wi-Fi sleep policy opgeven.

M'n telfoon hangt soms de hele dag aan wifi, echt geen enkel probleem met uitvallen. Maja ik meen ook dat ervaringen met van die live boxen en dat soort meuk ook eigenlijk nooit goed is.
vickypollard schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:50:
Het lijkt wel alsof dat metaal in het plastic snijdt of zo. Hebben de mensen die hier last van hebben trouwens allemaal een witte Magic? In dat topic op het Vodafone forum staan namelijk 2 foto's en die zijn allebei van een witte Magic.
Misschien zien mensen met een zwarte het gewoon niet? Misschien moet je er dan wel echt goed naar gaan kijken, was hier ook iemand met een witte die het pas zag nadat iemand er over poste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
Blubkens schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:20:
onbeperkt dat zeggen ze altijd :P
De vraag is kan je gewoon radio streamen? ja dat kan :P. Maar dan is de vraag hoelang mag ik blijven streamen. Mb's tikken snel aan :P
Daar heb je wel gelijk in ja. Ik stream zelf niet echt veel dus het blijft binnen de perken. 8)
HammerT schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:31:
[...]

Misschien zien mensen met een zwarte het gewoon niet? Misschien moet je er dan wel echt goed naar gaan kijken, was hier ook iemand met een witte die het pas zag nadat iemand er over poste ;)
Ik heb een zwarte en zie, voor zover te zien valt met mijn invisible shield, geen scheurtje. Hopelijk houdt de shield het geheel wat beter bij elkaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerT schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:31:
Ga naar Wi-Fi settings (waar je ook je wifi netwerk kiest), druk dan op menu, en dan op advanced. Daar kan je de Wi-Fi sleep policy opgeven.
Al gedaan.. hij valt toch uit. WiFi-locks uit de Market helpen ook niet.

Lekker als je straks op vakantie bent :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
Brad Pitt schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:25:
Verbaast me op zich niet zo heel veel aangezien ik de builq-quality van het ding niet echt geweldig vind. Kraakt nogal, en dat binnen een week.
Oh nou op zich vind ik de bouwkwaliteit verder best goed, hij voelt solide aan en ik heb geen last van gekraak. Maar dat scheurtje is wel balen. Maar goed, ik ga ervanuit dat het goed opgelost zal worden.
Voorspelt weinig goeds voor de toekomst. Zal wellicht toch geen langdurige relatie worden want ondanks de Ion ROM issie wederom niet vooruit te fikken, na het afsluiten van de browser of Google Maps. Waanzinnig irritant om 10+ seconden te moeten wachten op je desktop. Zal best aan 'een' applicatie liggen, maar dan nog. Meer mensen hebben er last van en het lijkt me stug dat we allemaal identieke dingen hebben draaien.
Muppet schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:37:
[...]
Ja, zo te lezen ontstaat hij overal op precies dezelfde plek. In dat forum staat er nog wel een foto van iemand die het aan de linkerkant heeft zitten, maar dan wel precies op dezelfde hoogte.
Pizr schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:43:
[...]
Hier niet! Duidelijk een productiefout, ik zou even afwachten, wanneer het erger wordt zou ik gebruik maken van je garantie, gelukkig is het wel alleen de cover. Hopelijk is het een fout die inmiddels is verbeterd, anders zal op den duur iedereen het hebben en daarna op de vervangende covers weer. Waarschijnlijk ontstaat de scheur onder de druk van je broekzak ofzo...
Hij is vandaag al een stuk verder gescheurt, is nu zeker twee keer zo groot als gisteren :(
Zou kunnen van de broekzak maar ik moet zeggen dat ik m'n telefoons eigenlijk weinig in de broekzak meedraag. meestal in een binnenzak van m'n jas, maarja met dit weer moet je wel :)
zedonite schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:24:
[...]
Heb dit zelfde 'scheurtje' ook sinds vanmorgen. Telefoon was gevallen (1m hoogte ongeveer, viel niet heel hard)
Waarschijnlijk heeft het niet eens met de val te maken, want ik heb hem geen enkele keer laten vallen, de scheur is er echt spontaan in gekomen.
vickypollard schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:50:
Inderdaad, dat vond ik ook al opvallend. Ik heb een witte in ieder geval. Maar ik denk dat het wellicht op de witte ook eerder opvalt misschien? En ik denk dat de witte ook meer verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat wanneer ik een sms langer dan 3 berichtjes typ, het automatisch een mms wordt :?

Is dit normaal of heb ik iets gedaan? Op de Engelstalige sites die ik via google vindt schijnt t normaal te zijn maar kan geen enkele Nederlandse site vinden waar hierover iets gezegd wordt.

:(

Edit: Crap, het staat gewoon in de manual :/ Wat ongelofelijk klote!
Zag wel in een programma(ChompSMS of een andere) dat ie vraagt of je een mms ervan wilt maken of niet. Betekent dit dat ie t ook echt niet doet of...?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik ga van het weekend met mijn "scheur" langs een Vodafone shop ... kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:41:
Ik ga van het weekend met mijn "scheur" langs een Vodafone shop ... kijken wat ze zeggen.
Hier rapporteren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Brad Pitt schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:30:
Wat dan wel weer vreemd is, als ik kijk bij opties/SD card en Telefoon staat er 255MB vrij geheugen. Dat snap ik dan weer niet helemaal. Zal wel telefoongeheugen zijn + soort van swap of zo. Verwarrend ;)
Vreemd inderdaad! Ik zie via Useful Switchers ook het volgende: Intern geheugen: 251MB / 295MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:06:

Edit: Crap, het staat gewoon in de manual :/ Wat ongelofelijk klote!
Zag wel in een programma(ChompSMS of een andere) dat ie vraagt of je een mms ervan wilt maken of niet. Betekent dit dat ie t ook echt niet doet of...?
Shit dit wist ik ook niet.Ik stuur geregeld langere smsjes.
Net Chomp SMS geprobeerd maar vindt het een waardeloos. ( kan ook even wennen zijn )

Iemand anders nog andere opties?

[ Voor 6% gewijzigd door Snyder op 30-06-2009 11:36 ]

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Snyder schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:29:
[...]

Net Chomp SMS geprobeerd maar vindt het een waardeloos. ( kan ook even wennen zijn )

Het is wel een ontzettend laffe restrictie :/ Het is overigens wel zo dat als je geen SMS verdubbelaar bij je abonnement zou hebben (aannemend dat je Vodafone hebt), die MMS goedkoper zou zijn dan de SMS.

Bij 22,50 abonnement:
4 SMSjes = 4x0,15 = 0,60 euro
1 MMS = 1x0,50 = 0,50 euro

Bij 27,50 abonnement:
4 SMSjes = 4x0,14 = 0,56 euro
1 MMS = 1x0,50 = 0,50 euro

Eigenlijk ben je dus genaaid met een SMS verdubbelaar als je SMSjes stuurt die langer zijn dan 3 SMSjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand eigenlijk enig idee hoe het zit met de GPU van de Magic/Hero? Of is alles via CPU? OpenGL ES 1.0 moet er op draaien maar wat zijn de mogelijkheden van dit ding met OpenGL?
Op Google kon ik er helemaal niks over vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snyder schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:29:
[...]

Ik gebruik zelf nu Handcent SMS. Veel opties, waaronder 1 waarmee je kan kiezen om de hoeveel minuten je telefoon je opnieuw moet waarschuwen dat je een bericht hebt(geluid en trillen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
vickypollard schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:35:
[...]

Eigenlijk ben je dus genaaid met een SMS verdubbelaar als je SMSjes stuurt die langer zijn dan 3 SMSjes 8)7
ik heb onbeperkt sms`en voor 10 euro in de maand. maar hier valt mms niet onder.. best genaaid :(

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snyder schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:07:
[...]

ik heb onbeperkt sms`en voor 10 euro in de maand. maar hier valt mms niet onder.. best genaaid :(
Klopt. Maar dat was dus mijn vraag.. die app(Handcent bijvoorbeeld) vraagt of je er een mms van wilt maken. Wat doet ie dan als ik nee kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
verstuurd het niet en daarna slaat ie het op als concept.

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05
Dit voegt niets toe aan het topic.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 30-06-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Misschien is dit een bruikbaar idee om ipv 3 smsjes een email sturen.

Want kan iemand mij duidelijk maken wat het nut van 10 euro voor 1000 smsjes per maand.

Wat 120 euro in een jaar is.
Komt het internet abo voor 10 euro bij, dus weer 120 euro op je maandelijkse last.( hoogte van belgedrag niet meegerekend.

Dus 240 euro waarvan de helft (sms abo) simpelweg een besparing kan zijn.

Want met het internetabo kun je meer doen;

- Internetten
- chatten (yahoo,MSN of welke vorm dan ook)
- Emailen

Het is een kwestie van je kennissen,werk en overige relaties duidelijk maakt dat je rechtstreeks je mails kan ontvangen en lezen. op je android

Het is een mindset.
Men schets het beeld dat smssen (€ 10,00 per mnd), veel goedkoper is!
Ik zie het nut niet in en goedkoper is het nooit niet.
bijna iedereen loopt met een smartphone zoniet een phone met internet mogelijkheden.

Probeer het maar eens een maandje uit, en kom tot je eigen conclusie dat de Magic een internet verbinding heeft die als het ware (blackberry) altijd actief is. Je kan al smssen vanuit je bundel inclusief of niet.
Maar geloof me alle mensen waarmee ik bel of mail zijn blij met dese manier van en de 120 euro besparing.

Let wel! niks moet, je hebt de mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Als ik eerlijk moet zijn zijn veel van de smsjes niet eens echt nodig. E-mail is goed genoeg en dan hoor ik t later wel. En die 10 euro p/m zou ik ook nooit doen.. liever af en toe te veel betalen door overschrijding van mijn bundel dan elke maand.

Las trouwens op sommige Engelse android sites dat die chat-programma's de berichten als sms versturen... kan dat kloppen? :? Hoe komen ze dan bij de andere in MSN bijvoorbeeld? Maar misschien hebben de providers een manier gevonden om geld eraan te verdienen?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelk1607
  • Laatst online: 27-02 21:35
Leuk toestel alleen hoe moet je in hemelsnaam bellen met een helpdesk?
Ik kan nadat ik het nummer heb gebeld geen nummers kiezen voor het keuzemenu!
Hoe los je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Onderaan kan je toch het nummerblok "omhoog trekken", net zoals je met je geïnstalleerde apps doet?! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:15:
[...]

Inderdaad. Als ik eerlijk moet zijn zijn veel van de smsjes niet eens echt nodig. E-mail is goed genoeg en dan hoor ik t later wel. En die 10 euro p/m zou ik ook nooit doen.. liever af en toe te veel betalen door overschrijding van mijn bundel dan elke maand.

Las trouwens op sommige Engelse android sites dat die chat-programma's de berichten als sms versturen... kan dat kloppen? :? Hoe komen ze dan bij de andere in MSN bijvoorbeeld? Maar misschien hebben de providers een manier gevonden om geld eraan te verdienen?
In de UK heb je nogal snel unlimited sms-jes, kijk maar eens op vodafone.co.uk

Ik heb wel het idee dat het tegenwoordig zo wazig wordt met communiceren. Je stuurt een sms, krijgt een e-mail terug die je beantwoord met een twitter direct message vervolgens krijg je weer wat terug over msn/g-talk omdat die persoon toevallig online is...

Maar ik vind het wel vet eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 goede morgen behulpzame GT-vrienden,

Ik sta op het punt om de HTC Magic te bestellen. Min of meer ter vervanging van mijn HTC P3600, die gaar is.

Ik heb wat simpele vragen:
-Kan je de agenda gewoon blijven syncen met windows outlook op de PC?
-Kan mijn TomTom SD kaart er in en werkt het dan net zo simpel las met de HTC P3600?

Kortom: ik wil dit nieuwe toestel met al zijn nieuwe gadgets, maar ben stiekum bang om oude functionaliteit, waaraan ik gehecht ben, kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag.

Werkt mijn KPN sim (van mijn werk) in dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Stapel, we stellen het op prijs dat je eerst zelf probeert je vragen te beantwoorden. Je vraagjes zijn erg simpel, en GoT is er niet als helpdesk. Gebruik aub ook de editknop ipv 2x achter elkaar te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:48:
1 goede morgen behulpzame GT-vrienden,

Ik sta op het punt om de HTC Magic te bestellen. Min of meer ter vervanging van mijn HTC P3600, die gaar is.

Ik heb wat simpele vragen:
-Kan je de agenda gewoon blijven syncen met windows outlook op de PC?
-Kan mijn TomTom SD kaart er in en werkt het dan net zo simpel las met de HTC P3600?

Kortom: ik wil dit nieuwe toestel met al zijn nieuwe gadgets, maar ben stiekum bang om oude functionaliteit, waaraan ik gehecht ben, kwijt te raken.
Syncen outlook met google calendar (zie ook http://www.google.com/sup...in/answer.py?answer=89955) en je magic doet de rest.

Tomtom werkt (nog) niet op deze telefoon.
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:56:
Nog een vraag.

Werkt mijn KPN sim (van mijn werk) in dit toestel?
Als je de simlockvrije besteld wel!

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 16:41
Dit is niet de bedoeling.

[ Voor 107% gewijzigd door RoD op 01-07-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

*kuch*

http://tweakers.net/aanbod/

Maak dan even een topicreport.

[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 01-07-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:04:
Stapel, we stellen het op prijs dat je eerst zelf probeert je vragen te beantwoorden. Je vraagjes zijn erg simpel, en GoT is er niet als helpdesk. Gebruik aub ook de editknop ipv 2x achter elkaar te posten.
Okidoki
Alternativ schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:48:

Syncen outlook met google calendar (zie ook http://www.google.com/sup...in/answer.py?answer=89955) en je magic doet de rest.
Juist, ik moet dus alleen eerst agenda functionaliteit op de HTC zetten.
Tomtom werkt (nog) niet op deze telefoon.
Dat had ik ook begrepen. Maar er is hier&daar en links&rechts wat tegenstrijdige info te vinden. Na een partijtje googelen kom ik tot de conclusie dat de bal bij TomTom ligt. Dat verbaast mij een beetje. Dan heb ik dus sowieso niets aan mijn oude TomTom (SD)-kaart? Enniewee, google maps kan er weer wel op. Dan heb je geen stemgeluid erbij, maar dat boeit me toch niet zo. In de toekomst kun je altijd nog een TomTom of andere nav erop gooien.
Als je de simlockvrije bestelt wel!
Ik sta op het punt om Vodafone abo te verlengen. De vorige keer kreeg ik een simlockvrij (simpele Nokia) toestel. Ik zal dat moeten checken bij de winkel, denk ik.

@Struik,
Nee bedankt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:25:

Juist, ik moet dus alleen eerst agenda functionaliteit op de HTC zetten.
Agendafunctionaliteit zit al ingebouwd, het enige wat jij hoeft te doen is het aanmaken van een google-account mits je die nog niet hebt, vervolgens sync je je outlook calendar met je google account en stel je deze google account op je telefoon in.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 23:15
Aan de achterkant van de klep zit een gat, wat is daar het nut van? Is het de bedoeling dat je daar een phonestrap doorheen kan lussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Bij je google contactpersonen kun je de verjaardag er oook in zetten. Dat leek me handig dus dat heb ik gedaan. Afijn, na het syncen ging ik kijken in mn agenda op de magic, maar daar kwam ik ze niet tegen. Iemand enig idee of je je agenda op de magic kunt koppelen aan de verjaardagen die zijn genoemd bij de contactpersonen?

Kan iemand me vertellen hoe je switcht tussen aplicaties zonder dat je ze hoeft af te sluiten en weer opnieuw moet openen? Welke app is daar geschikt voor? Of heeft de Magic zelf al die functionaliteit. Mn vorige toestel de viewty had dat wel (al kon die echt veeeeeeeeeeeeeeel minder dan dat mn magic nu al na een paar dagen kan...)

Ik heb trouwens mn internet kunnen opstarten door mn gegevensroaming aan te zetten. Klopt het dat dit roamen alleen duur is in het buitenland??? (ik hoop het, anders ben ik nu al een aardige duit lichter...)

Volgende keer als je iets wil toevoegen, mag je de edit knop (rechtsboven elke post) gebruiken :)

[ Voor 53% gewijzigd door Ginz op 01-07-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MHTC06 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:55:
Kan iemand me vertellen hoe je switcht tussen aplicaties zonder dat je ze hoeft af te sluiten en weer opnieuw moet openen? Welke app is daar geschikt voor? Of heeft de Magic zelf al die functionaliteit. Mn vorige toestel de viewty had dat wel (al kon die echt veeeeeeeeeeeeeeel minder dan dat mn magic nu al na een paar dagen kan...)
De 'home' knop ingedrukt houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
thnks!!! hahaha, dat werkt!!!

Nog een vraag. elke app die ik download komen op de magic zelf terecht. Kan het kwaad als ik ze via mn laptop op mn SD zet??? Worden ze dan wel gezien door mn magic als apps???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Moet je met een file browser naar je SD kaart toe, bijvoorbeeld Linda, en je moet in je Magic instellen dat Unknown Sources geaccepteerd worden voor het installeren van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:58:
[...]

De 'home' knop ingedrukt houden :?
Wist ik ook niet. Maar als ik die home-knop ingedrukt houd krijg ik 6 apps te zien. Staan die dan dus nog open? Hoe SLUIT ik dan fatsoenlijk een app eigenlijk? Ik doe het altijd door de home-knop even in te drukken, maar dan draait hij dus nog op de achtergrond? Hoe zit dat?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ik gebruik TasKiller voor het sluiten. Werkt goed. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:28:
[...]

Wist ik ook niet. Maar als ik die home-knop ingedrukt houd krijg ik 6 apps te zien. Staan die dan dus nog open? Hoe SLUIT ik dan fatsoenlijk een app eigenlijk? Ik doe het altijd door de home-knop even in te drukken, maar dan draait hij dus nog op de achtergrond? Hoe zit dat?
Je kan (en hoeft) geen applicaties te sluiten in Android. Bij de 7e applicatie sluit hij automatisch je 1e. De 6 items die je ziet staan zijn je laatste 6 gebruikte applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Dat Linda gebeuren heb ik. Dus de laptop komt er niet aan te pas? Met Linda kan je dan ook aangeven dat voortaan alle downlioads naar de SD moeten? Volgens mij moet iok mn Magicgeheugen zo schoon mogelijk houden... (?)
Muppet schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:27:
Moet je met een file browser naar je SD kaart toe, bijvoorbeeld Linda, en je moet in je Magic instellen dat Unknown Sources geaccepteerd worden voor het installeren van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Nee met Linda kan je apps die je kopieert vanaf je laptop openen en installeren.

Om je apps voortaan naar je SD te laten wijzen heb je andere middelen voor maar dat moet je Rom wel ondersteunen.

google > Apps2SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:33:
[...]

Je kan (en hoeft) geen applicaties te sluiten in Android. Bij de 7e applicatie sluit hij automatisch je 1e. De 6 items die je ziet staan zijn je laatste 6 gebruikte applicaties.
Precies, ik kan het niet mooier verwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Yes heb nu ook taskiller (is gratis)
Vraagje op internet zie ik twee HTC magic met verschillende knoppen, zoals in de OP met vierkante knoppen (vodafone) en een met rechthoekige knoppen.
Afbeeldingslocatie: http://i163.photobucket.com/albums/t292/Takashi_photo/knoppen.jpg
Zijn dit verschillende versies (hardware)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Chiii schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:07:
Vraagje op internet zie ik twee HTC magic met verschillende knoppen, zoals in de OP met vierkante knoppen (vodafone) en een met rechthoekige knoppen.
[afbeelding]
De linker versie is het pre-productie model. Dat is later veranderd naar het rechter model. Het rechter model is het model dat nu geproduceerd en verspreid wordt. Eigenlijk zou je het linker model dus vrijwel niet meer tegen moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Chiii schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:07:
[afbeelding]
Volgens mij is dat nog de versie bij de introductie van vodafone (je zou het een prototype kunnen noemen), als je even youtubed hoor je ook dat de keyboard layout nog aan verandering onderhevig is (op dat moment).
MHTC06 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:53:
Bij je google contactpersonen kun je de verjaardag er oook in zetten. Dat leek me handig dus dat heb ik gedaan. Afijn, na het syncen ging ik kijken in mn agenda op de magic, maar daar kwam ik ze niet tegen. Iemand enig idee of je je agenda op de magic kunt koppelen aan de verjaardagen die zijn genoemd bij de contactpersonen?

Ik heb trouwens mn internet kunnen opstarten door mn gegevensroaming aan te zetten. Klopt het dat dit roamen alleen duur is in het buitenland??? (ik hoop het, anders ben ik nu al een aardige duit lichter...)

[mbr]Volgende keer als je iets wil toevoegen, mag je de edit knop (rechtsboven elke post) gebruiken :) [/]
Wikipedia: Roaming

[ Voor 55% gewijzigd door Alternativ op 01-07-2009 19:54 ]

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 15:13:
[...]

In dit Youtube-filmpje krijgt hij steeds een waarschuwing van zijn HTC Magic dat hij een ongelezen bericht heeft. Bij mij verlicht de trackball maar 1 keer als ik een bericht krijg en vervolgens gaat de LED knipperen. Ik wil hetzelfde als hem hebben. Hoe kun je dat voor elkaar krijgen?

Alvast bedankt :)
Ben je hier inmiddels al achter? Zelf ben ik ook opzoek naar deze feature. Met googlen ben ik weinig wijzer geworden. De applicatie 'Missed Call' schijnt het te kunnen, maar deze doet hier niets met de trackball led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
koos.d schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:27:
[...]

Ben je hier inmiddels al achter? Zelf ben ik ook opzoek naar deze feature. Met googlen ben ik weinig wijzer geworden. De applicatie 'Missed Call' schijnt het te kunnen, maar deze doet hier niets met de trackball led.
Schijnbaar heeft dit met een bepaalde ROM maken. Het schijnt dat de Rogers ROM dit zou moeten kunnen.
Heel misschien ligt het wel aan de hardware van het toestel. Er is nog geen programma dat meteen trackball kan toveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternativ schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:51:
[...]

Volgens mij is dat nog de versie bij de introductie van vodafone (je zou het een prototype kunnen noemen), als je even youtubed hoor je ook dat de keyboard layout nog aan verandering onderhevig is (op dat moment).

[...]

Wikipedia: Roaming
Ik weet nu pas wat roaming is. Maar waarom zou ik 'm dan aandoen? Wat zijn de voor- en nadelen? En kan ik niet bellen in t buitenland als ik t uit heb? :?
koos.d schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:27:
[...]

Ik heb die youtube-user maar gemailed en hij zei dat het in de Canadese versie gewoon bij de instellingen staat.. wij hebben dat dus niet :( Dan maar hopen dat het met de Donut-upgrade komt ;( Snap niet dat er nog geen apps zijn dit mogelijk maken. Er zijn ook apps die de LED verlichting kunnen controleren, dan zou dit toch ook wel mogelijk zijn :?

Vind t toch wel tof.

Ik wil het ergens wel neerzetten om developers eraan te laten werken maar zou niet weten waar en hoe dat moet. Volgens mij weten heel veel niet dat dit mogelijk is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:06:
[...]

Ik weet nu pas wat roaming is. Maar waarom zou ik 'm dan aandoen? Wat zijn de voor- en nadelen? En kan ik niet bellen in t buitenland als ik t uit heb? :?
[...]
T-mobile users schijnen het nodig te hebben
Ik krijg mijn Vodafone HTC Magic niet aan de praat met Telfort Spot. Ik heb mijn vodafone HTC Magic unlocked en mijn telfort sim erin gedaan. Als ik Telfort Spot instel doet ie het alleen als ik data roaming aanzet.
Als je naar het buitenland gaat moet je het gewoon uit zetten om extra kosten te voorkomen, bellen werkt prima zonder data-roaming aan.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternativ schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:50:
[...]

T-mobile users schijnen het nodig te hebben
[...]

Als je naar het buitenland gaat moet je het gewoon uit zetten om extra kosten te voorkomen, bellen werkt prima zonder data-roaming aan.
Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Weet iemand hoe ik een snelkoppeling van een website op mijn homescreen krijg? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Bladwijzer aanmaken van een website. Vervolgens op home screen, ingedrukt houden en dan kiezen voor sneltoets en vervolgens bladwijzer kiezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Chiii schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 01:03:
Bladwijzer aanmaken van een website. Vervolgens op home screen, ingedrukt houden en dan kiezen voor sneltoets en vervolgens bladwijzer kiezen. :P
Helemaal top, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 11:16
wanneer krijgen wij eigenlijk de donut 2.0 versie als update gepresenteerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

libero schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:39:
wanneer krijgen wij eigenlijk de donut 2.0 versie als update gepresenteerd ?
"When it's finished."

1.5 is van begin mei ofzo, dus reken er nog maar niet al te snel op..denk aan dec 09.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:48:
[...]

"When it's finished."

1.5 is van begin mei ofzo, dus reken er nog maar niet al te snel op..denk aan dec 09.
op de hero draait toch ook 2.0 ?
die komt over een week uit, op xda zie ik ook dat ie al te downloaden is, of haal ik nu iets door elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens deze bron zou het op 3 augustus uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

libero schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:16:
[...]

op de hero draait toch ook 2.0 ?
die komt over een week uit, op xda zie ik ook dat ie al te downloaden is, of haal ik nu iets door elkaar?
Nee, op de htc hero draait gewoon 1.5 met hun eigen schil er over heen: sense. Sense is van htc zelf en heeft niets met de upgrade van 1.5 naar 2.0 van google te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Was een fout van HTC, er staat namelijk in een reclame folder dat hij wel op Android 2.0 draait maar dat klopt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Laatst online: 08-10-2022
extusb -> jack verloop.

Heb al wat vragen & reacties voorbij zien komen omtrent een verloopje tussen de usb aansluiting en een jackplug. Heb zelf zo'n goedkoop snoertje gehad uit verwegistan wat na 2 keer gebruiken al defect was, heb nu een usb blokje gekocht, werkt super en is heel degelijk:

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_NE3xcZcGTYk/Sk3K4A4Y13I/AAAAAAAAADI/Rb8kVdGYLJY/s720/2009-07-03%2011.06.25.jpg

handig kabeltje eraan waarmee je hem bijvoorbeeld aan je sleutelbos kunt hangen.
Weet niet of ik nu reclame mag maken maar heb hem hier gekocht:
http://link.marktplaats.nl/250494365

Contact via email, geld overgemaakt en keurig met een paar dagen via post ontvangen.

Zeker een aanrader dit blokje boven die verloopstekkers met een snoertje, enig nadeel is dat hij niet in het wit is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik een shortcut voor 'Nieuw bericht'(sms) op mijn homescreen kan krijgen? Met AnyCut lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik heb gisteren ook een Magic gekocht. Ik heb zelf tmobile en heb dan ook gelijk een unlockcode op internet aangevraagd. Het kon tot 2 dagen duren. Nu kan ik natuurlijk niet wachten! Ik kan alleen nu nog helemaal niets??? Ook al heb ik er geen sim in, dan moet ik toch wel gewoon met het ding kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:15:
[...]

Yes, MSN, AIM en Yahoo gaan over SMS. Daarom dat dit ook alleen werkt in de States, en niet hier in BE / NL.

Als ik het probeer op mijn telefoon (ik heb een G1 US) geeft hij een error. Er is dus ergens een server van T-Mobile die de vertaling afhandeld. Blijkbaar is dit gemakkelijker, misschien heeft het MSN protocol teveel overhead, ik weet het niet.

Google Talk daarintegen werkt wel over data, Google zal mobile wel in gedachten hebben gehad bij het ontwerpen van het protocol.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MSN via Meebo doet het toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Brad Pitt schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:37:
MSN via Meebo doet het toch prima?
Ja zij zullen dan die overhead van het protocol meenemen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Snake schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:43:
Ja zij zullen dan die overhead van het protocol meenemen he.
Dus elke keer als ik chat kost me dat m'n SMS-tegoed? Da's lekker dan. Niet dat ik het veel doe, chatten met iemand die achter een PC zit is niet te doen, tempo is "iets" anders dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
hoe krijg ik m foto's van de telefoon op mn computer? uploaden naar picassa, of emailen gaat prima, alleen lukt het mij alleen maar om dat 1 voor 1 te doen. ik wil gewoon vanaf windows kunnen bladeren op mijn phone zodra ik hem aansluit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
eclipsejos schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:50:
Ook al heb ik er geen sim in, dan moet ik toch wel gewoon met de telefoon kunnen spelen?
Niemand die hier wat over kan zeggen?

[ Voor 9% gewijzigd door josss9 op 05-07-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

eclipsejos schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:19:
[...]

Niemand die hier wat over kan zeggen?
Volgens Google wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
Brad Pitt schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:03:
[...]

Dus elke keer als ik chat kost me dat m'n SMS-tegoed? Da's lekker dan. Niet dat ik het veel doe, chatten met iemand die achter een PC zit is niet te doen, tempo is "iets" anders dan ;)
Meebo gaat gewoon via data (internet) dus daar hoef je geen zorgen over te maken. Voor zover ik weet ondersteunen Nederlandse providers deze ongein niet. Ik heb er in ieder geval nog nooit iets over meegekregen.

MSN, AIM enzo staan in de US beter in verbinding met de mobiele netwerken. Daarom kan je bijvoorbeeld ook naar mensen in de US sms'en via MSN of AIM op je computer.

Correct me if I'm wrong. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

libero schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:11:
hoe krijg ik m foto's van de telefoon op mn computer? uploaden naar picassa, of emailen gaat prima, alleen lukt het mij alleen maar om dat 1 voor 1 te doen. ik wil gewoon vanaf windows kunnen bladeren op mijn phone zodra ik hem aansluit...
Dat kan toch ook? Gewoon aansluiten met je USB-kabel, die meldingenbalk naar beneden schuiven, op USB.... drukken en 'koppelen' kiezen. Dan staat ie bij Deze Computer net als een MP3-speler of USB-stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

ndsc schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:22:
[...]

Meebo gaat gewoon via data (internet) dus daar hoef je geen zorgen over te maken. Voor zover ik weet ondersteunen Nederlandse providers deze ongein niet. Ik heb er in ieder geval nog nooit iets over meegekregen.

MSN, AIM enzo staan in de US beter in verbinding met de mobiele netwerken. Daarom kan je bijvoorbeeld ook naar mensen in de US sms'en via MSN of AIM op je computer.

Correct me if I'm wrong. :)
Dat laatste gaat hier ook, maar jij moet dat smsje betalen (omdat de ontvangende provider Microsoft zoveel cent aansluitingskost aanrekend).

Dit itt de US, daar kost het ontvangen van een SMS geld voor de ontvangende partij (de aansluitingskost wordt betaald door te ontvanger). Daardoor is het mogelijk dat MS gratis een smsje stuurt naar een bepaalde gsm, er wordt hun toch niets aangerekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:06:

Ik heb die youtube-user maar gemailed en hij zei dat het in de Canadese versie gewoon bij de instellingen staat.. wij hebben dat dus niet :( Dan maar hopen dat het met de Donut-upgrade komt ;( Snap niet dat er nog geen apps zijn dit mogelijk maken. Er zijn ook apps die de LED verlichting kunnen controleren, dan zou dit toch ook wel mogelijk zijn :?

Vind t toch wel tof.

Ik wil het ergens wel neerzetten om developers eraan te laten werken maar zou niet weten waar en hoe dat moet. Volgens mij weten heel veel niet dat dit mogelijk is.
De applicatie Missed Call is afgelopen weekend geupdated. Deze laat bij mij nu het kleine ledje naast de speaker knipperen bij gemiste oproepen en smsjes. Helaas dus niet het balletje, maar in iedergeval iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koos.d schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:44:
[...]

De applicatie Missed Call is afgelopen weekend geupdated. Deze laat bij mij nu het kleine ledje naast de speaker knipperen bij gemiste oproepen en smsjes. Helaas dus niet het balletje, maar in iedergeval iets :)
Ik ben 3/4 dagen geleden ook achter deze app gekomen en vind 'm echt geweldig. Heb zo ingesteld dat als iemand heeft gesmst of gebeld de LED blijft knipperen (rood, want dat kan je ook kiezen). Hetzelfde als bij een BlackBerry. Bovendien laat ik 'm om de 5 minuten opnieuw trillen en geluid maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:29:
[...]

Ik ben 3/4 dagen geleden ook achter deze app gekomen en vind 'm echt geweldig. Heb zo ingesteld dat als iemand heeft gesmst of gebeld de LED blijft knipperen (rood, want dat kan je ook kiezen). Hetzelfde als bij een BlackBerry. Bovendien laat ik 'm om de 5 minuten opnieuw trillen en geluid maken.
Kijk er zit progressie in!
Ik denk dat ik Missed Call ook maar eens ga downloaden!

Wat ik wel fijn vindt bij ChompSMS is dat je daar voor smsjes ook een bepaalde ritme van trillen en kleur van led-lampjes kunt kiezen. Dat is ook fijn.. Ik voel dan waneer er nu een e-mail of een smsje binnen komt.
Oh ja: de e-mail melding kan ook tevens een Twitter bericht zijn, maar zo kan ik wel de prioriteiten stellen van wat voor bericht er binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
De batterij van de magic is ronduit slecht. Bestaan er batterijen voor de magic die aanzienlijk langer meegaan? Vind het een onwijs tof toestel maar om elke 12 uur te moeten laden is gewoon erg rot...

Oh ja, de meeste coole app ever is trouwens toch wel Imeem Mobile. Je hebt echt geen mp3's meer nodig op je toestel, bijna iedere artiest is via Imeem wel te vinden (enige keer dat ik niets kon vinden was op de zoekterm: Manke Nelis... hehehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
MHTC06 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 17:23:
De batterij van de magic is ronduit slecht. Bestaan er batterijen voor de magic die aanzienlijk langer meegaan? Vind het een onwijs tof toestel maar om elke 12 uur te moeten laden is gewoon erg rot...
Dan weet ik niet wat jij er allemaal mee doet maar als ik wifi of 3G aan heb staan, dan gaat hij gewoon 2 dagen mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
Inderdaad. Batterij gaat niet zo lang mee als een non-smartphone. Maar daar doe je ook veel minder mee. Ik wil zelf alleen niet zo ver gaan om hem slecht te noemen. Ik zit ook rond de 1-2 dagen op één charge. Daar luister ik muziek mee, check ik rss feeds en gebruik ik twitter naast het normale telefoon gebeuren.

Wanneer je de telefoon net hebt lijkt die erg snel leeg te gaan maar dat komt omdat je er veel mee bezig bent. Dit trekt wel bij zodra je een weekje ofzo hebt en je hem wat minder gebruikt. :P
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste