Ik heb die van mij binnen en ook inmiddels erop geknutseld. De shield voor op het scherm is zeker een aanrader. Hij glijd lekker en je hebt zo goed als geen vingerafdrukken/ranzige vlekken meer op je scherm. Voorheen zat ik steeds het scherm op te poetsen. Er wordt ook geen gevoeligheid ingeleverd. De body shield valt mij persoonlijk tegen. Het opplakken was een HEL en daardoor ook wat stof eronder gekregen. Erg lastig om alles er netjes recht op te krijgen. Toch ben ik wel relatief tevreden ermee aangezien de behuizing van de HTC Magic erg kwetsbaar is door de glossy afwerking. Nu kan ik in ieder geval mijn telefoon zonder zorgen overal neer "gooien." Shield zit er nog steeds (na een weekje) perfect op en laat nog niet los. Wel heb ik last van wat stof die aan de randen van de shield stukjes zitten.Pizr schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:29:
[...]
Ben wel benieuwd naar je ervaringen, als hij aangekomen is verwacht ik dan ook een post hier op tweakers :)!
Mocht je wat geld kunnen missen dan zou ik de full body shield proberen. Anders alleen de screen protector halen om teleurstelling te voorkomen.
Hierzo overigens wat onduidelijke foto's

[ Voor 16% gewijzigd door ndsc op 27-06-2009 02:52 ]