Graag wat advies want ik vraag me af hoe dit Juridisch in elkaar zit.
Ik heb op 11 Mei 2009 een Camcorder voor 177 euro aangeschaft (en direct betaald via iDEAL) bij een webshop, welke ik nog niet noem.
Edit: betreffende winkel is: 4Launch
Dit product was op voorraad, ik heb dit nog specifiek nagevraagd, na een week bleek het product opeens niet op voorraad te zijn en moest ik wachten. Het mooie is dat exact dit product op hun website nu 233 euro is.
Er worden mij constant in allerlei e-mails gevraagd of ik niet een ander product wil bestellen. Mijn idee hierover is dat ze mijn product niet willen verkopen voor 177 euro. Dit is niet mijn probleem, ik heb het product immers voor 177 euro gekocht en betaald.
Er is weer een tijd over heen en het product staat gewoon op voorraad op hun website, ik heb hierover uiteraard contact opgenomen, waarom ze mij vertellen dat het product niet op voorraad is terwijl hun website aangeeft van wel. Ze geven toe dat het product op voorraad is, maar niet voor mij ??
Zie hieronder reactie:
Ik heb op 11 Mei 2009 een Camcorder voor 177 euro aangeschaft (en direct betaald via iDEAL) bij een webshop, welke ik nog niet noem.
Edit: betreffende winkel is: 4Launch
Dit product was op voorraad, ik heb dit nog specifiek nagevraagd, na een week bleek het product opeens niet op voorraad te zijn en moest ik wachten. Het mooie is dat exact dit product op hun website nu 233 euro is.
Er worden mij constant in allerlei e-mails gevraagd of ik niet een ander product wil bestellen. Mijn idee hierover is dat ze mijn product niet willen verkopen voor 177 euro. Dit is niet mijn probleem, ik heb het product immers voor 177 euro gekocht en betaald.
Er is weer een tijd over heen en het product staat gewoon op voorraad op hun website, ik heb hierover uiteraard contact opgenomen, waarom ze mij vertellen dat het product niet op voorraad is terwijl hun website aangeeft van wel. Ze geven toe dat het product op voorraad is, maar niet voor mij ??
Zie hieronder reactie:
Mijn vraag kan dit zomaar, ik heb er immers voor betaald, dan moet ik dit product ook gewoon krijgen..Betreft het artikel, zoals u wellicht weet leveren wij rechtstreeks uit de voorraad van een 8-tal leveranciers. Op het moment dat de bestelling bij ons binnen komt bestellen wij de artikelen direct bij onze leveranciers. Het komt helaas wel voor dat een goedkopere leverancier door zijn voorraad raakt op het moment van bestellen en dit pas bij de volgende update bij ons te zien is.Wij proberen deze informatie vervolgens z.s.m. naar de klant door te spelen, nagenoeg is prijsverhoging vaak het geval.Aangezien het prijsverschil te groot is en de winstmarge zeer miniem is kunnen wij u hier helaas niet in tegemoet komen
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 30-05-2009 13:06 . Reden: Webshop naam toegevoegd ]