Ik heb gisteren bij een webshop een aantal dingen besteld, onder andere een moederbord van 97 euro.
Gisteren kreeg ik gelijk een mailtje over deze bestelling en heb het geld via internet bankieren overgemaakt.
Vandaag kreeg ik echter het volgende mailtje :
Het lijkt mij dat het voor hun rekening is, moeten ze maar beter inkopen of de prijs sneller veranderen. Op het moment dat ik aangeef iets te willen kopen en van hun een mailtje krijg waar en hoe en hoeveel ik moet betalen moet de koop toch voor dit bedrag doorgaan?
Weet iemand hier meer over? Het liefst met een link naar een officiele site van een instantie die hier ook echt iets over te zeggen heeft.
Gisteren kreeg ik gelijk een mailtje over deze bestelling en heb het geld via internet bankieren overgemaakt.
Vandaag kreeg ik echter het volgende mailtje :
Kan dit zomaar?Beste,toon volledige bericht
u heeft bij ons besteld:
GPEAC1 Asus, P5N-D&NVIDIA nForce 750i SLI&1.333 MHz&2x PCIe 2.0 x16&Socket 775&Sound/G-LAN/FW/SATAII RAID& (€ 97)
Door de recente koerswijzigingen van de euro tov de dollar zijn de producten duurder geworden, kleine prijsverschillen kunnen wij nog opvangen, echter gezien onze lage marge van 2-4 euro product kunnen wij de prijs van 97 euro niet hanteren. Onze nieuwe prijs is:
Asus, P5N-D NVIDIA nForce 750i SLI 1.333 MHz 2x PCIe 2.0 x16 Socket 775 Sound/G-LAN/FW/SATAII RAID € 117 GPEAC1
Graag verneem ik of u akkoord gaat met deze nieuwe prijs ofdat u een ander moederbord wenst uit te zoeken, wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Het geheugen is inmiddels ook 3 euro duurder geworden per set, dit verschil kunnen wij nog net opvangen.
Met vriendelijke groet,
Best regards,
Het lijkt mij dat het voor hun rekening is, moeten ze maar beter inkopen of de prijs sneller veranderen. Op het moment dat ik aangeef iets te willen kopen en van hun een mailtje krijg waar en hoe en hoeveel ik moet betalen moet de koop toch voor dit bedrag doorgaan?
Weet iemand hier meer over? Het liefst met een link naar een officiele site van een instantie die hier ook echt iets over te zeggen heeft.
486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22