Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:45:
[...]
zoals ik al melde heb ikzelf versie S5230ARIE2.

kan iemand mij vertellen van welke datum deze is?

mvg marco
volgens [url="deze site"]http://samsung-firmware.webs.com/fwlistpsu.htm[/url] is die van mei 2009

zelf heb ik al nieuwere firmware geïnstalleerd (XXIG2 oa), en die hebben idd 4 tabbladen in het menu. Maar blijkbaar hebben die geen .jar support :s
nu heb ik S5230XFIF2, maar die heeft maar 1 tabblad in het menu (en net die 3 andere wil ik + .jar support uiteraard :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zit er precies meer op die andere 3 tabbladen? en wat bedoel je met de jar ondersteuning van die tabbladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:02:
wat zit er precies meer op die andere 3 tabbladen? en wat bedoel je met de jar ondersteuning van die tabbladen?
die andere 3 tabbladen zijn allemaal snelkoppelingen naar bvb bluetooth, muziek, films, fotos, internet, google, facebook, youtube... (zodat je die niet op je widgetbalk moet zetten)

Ik bedoel de jar ondersteuning van het toestel. Als ik naar een van die firmwares update, kan ik geen jar/jad bestanden installeren (type not supported) :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja mijn toestel is vodafone sp locked en network locked dus durf hem niet te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het antwoord niet vinden zo snel, maar welk navigatie programma werkt het best op de star? Ik heb een externe gps receiver (voor het geval er opmerkingen komen dat er geen interne gps inzit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick5425
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2023
Heej

ik heb vandaag de samsung s5230 gekocht
mijn vraag is of ze hier voor ook mooie lederen hoesjes hebben en zo ja waar je die kunt kopen ?
zoek eigenlijk eentje die vooral het scherm beschermt

Mvg Nick

[ Voor 14% gewijzigd door nick5425 op 26-08-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

nick5425 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:08:
Heej

ik heb vandaag de samsung s5230 gekocht
mijn vraag is of ze hier voor ook mooie lederen hoesjes hebben en zo ja waar je die kunt kopen ?
zoek eigenlijk eentje die vooral het scherm beschermt

Mvg Nick
probeer een Http://ww.devilpower.nl of http://www.gsm-cover.nl/
Ze hebben daar assecoires en hoesjes voor weinig geld en bij devilpower ook nog gratis verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Ik doe het met een screenprotector (2 stuks voor 10 euro bij mediamarkt, maar ze zijn op andere plaatsen nog wel goedkoper te vinden, denk ik) en een crystal case. Voortdurende bescherming van je Star en toch zonder meer volledig bruikbaar (op mobilesupplies.nl heb je dacht ik een crystal case en een screenprotector samen voor nog geen 10 euro).
Screenprotector kun je vervangen als je vindt dat er te veel krassen op komen, de crystal case zorgt dat de rest minder last heeft van krassen en dat je mobiel niet kan buigen (wat weer slecht is voor je scherm). Wat mij betreft zijn die twee dingen samen dus de optimale bescherming van mn Star.
Btw, ik ben erg blij met mn Star, heerlijk telefoontje. En de snelheid van het internet is een goede onthaaster, daarmee ga je terug naar the good old times ;) Ik vind 1 ding wel echt een nadeel: de plaats van het micro-SD-slot. Verder erger ik me (tot nog toe in ieder geval) nergens echt aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kwam vandaag een vertaalfout tegen in het menu ;)

Instellingen - Geheugen - Detail geheugenkaart

Dan staat er linksonder in beeld FORMAAT - dat is een wat slechte vertaling van Formatteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick5425
ok bedankt allebij

heb nou een probleempje ondekt bij mij als ik muziek aan het afspelen ben en als ik hem dan op pauze zet dan blijft het icoontje voor het op pauzen te zetten blijft staan en krijgt het dan niet meer voor elkaar om weer verder af tespelen alleen door de muziek weer opnieuw af tespelen
zijn er meer mensen met dit probleem ?

probleem opgelost heb mijn mobiel even uit en weer aangezet nu heb ik er geen last meer van
uhm maar nou heb ik er toch al weer last van :?

[ Voor 49% gewijzigd door nick5425 op 26-08-2009 22:58 ]

• .joepiedepoepie
  • Laatst online: 13:08
nick5425 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:30:
[...]

[...]

ok bedankt allebij

heb nou een probleempje ondekt bij mij als ik muziek aan het afspelen ben en als ik hem dan op pauze zet dan blijft het icoontje voor het op pauzen te zetten blijft staan en krijgt het dan niet meer voor elkaar om weer verder af tespelen alleen door de muziek weer opnieuw af tespelen
zijn er meer mensen met dit probleem ?

probleem opgelost heb mijn mobiel even uit en weer aangezet nu heb ik er geen last meer van
uhm maar nou heb ik er toch al weer last van :?
Ik had hetzelfde probleem. Kheb de Star nu ongeveer 1 maand en voor circa één week terug begon het probleem. Na het lezen van uw bericht heb ik de Star ook maar eens uit- en weer aangezet. Het probleem is bij mij weer opgelost, maar wel balen dat u er wel weer last van heeft. Misschien helpt het aan- en uitzetten nog een keer?? maar het is en blijft irritant. Voor de rest ben ik zéér tevreden met mn Star, vooral over de batterijduur (bij "normaal" gebruik gaat ie minstens een week mee). Toppie dus!!!

Verwijderd

iemand al leuke applicaties gevonden voor de star? zelf ben ik opzoek naar iets van een decibelmeter(zoals de iphone heeft) ook ben ik opzoek naar games die werken met de acceloremeter van de star. echter niet erg veel kunnen vinden. helaas...

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik heb een stomme vraag.

Ik krijg het klepje van de telefoon niet open ?? Ik heb lopen schuiven en schuiven maar er komt maar geen beweging in :?

Weet iemand wat ik fout doe ??

• .joepiedepoepie
Kheb al vele films bekeken op de Star. Eerst zette ik de avi bestanden om naar mp4 met behulp van de PC Studio. Al snel kwam ik erachter dat dit programma het converten echt bagger deed. Als alternatief heb ik Format Factory 1.70 gebruikt altijd zonder problemen, maar nu heb ik opeens een probleem. Bij de instellingen is het mogelijk om ondertiteling toe te voegen, dit ging ook altijd zonder problemen. Nu geeft het na het converten geen ondertiteling meer weer. Kheb al veel geprobeerd zoals: verwijderen en opnieuw installeren en een andere versie (2.10). Allemaal zonder resultaat. Misschien weet iemand wat ik fout doe???

Verwijderd

Ik wil mijn breedband internet delen via bluetooth, zodat ik met de Star op het internet kan surfen via mijn vaste computer.
Het delen op de computer lukt (ik kan op mijn pda via bluetooth op het internet surfen) maar kan dit via de Star ook?

Volgens mijn moet de Star hiervoor het PAN-bluetooth profiel ondersteunen maar dit is volgens mij niet aanwezig. Kan ik hiervoor een java-applicatie downloaden?

Verwijderd

Jeffrey88 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:32:
Ik heb een stomme vraag.

Ik krijg het klepje van de telefoon niet open ?? Ik heb lopen schuiven en schuiven maar er komt maar geen beweging in :?

Weet iemand wat ik fout doe ??
Bij mijn Star heb ik hier absoluut geen probleem mee en gaat het verwijderen van het batterijklepje vrij soepel. Gisteren samen met een kameraad voor hem ook een Star gekocht en ook daar was het batterijklepje enorm stroef. Met geen macht beweging in te krijgen. Na ettelijke malen proberen en echt hard duwen uiteindelijk toch los gekregen. Gewoon hard duwen tegen de zijkant zou dus uiteindelijk toch moeten werken. Geeft een beetje een raar gevoel omdat je schrik hebt om het te forceren, maar blijkbaar zit het klepje bij sommigen zeer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixzzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-08 21:09
@ el Torito

Hier ben ik ook in geinterreseerd. Hoe heb je je internetverbinding via bluetooth gedeeld?

Edit:

ik had dit al gevonden, maar loop steeds vast op stap 1b, 2 en 3 :P

Quote:

Voor iedereen die met Bluetooth en internet toegang via de pc worstelt is dit topic interessant: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=26857

Zojuist heb ik daarin geplaatst hoe ik het bij mij werkend heb gekregen, deels gebaseerd op eerdere guides. Voor het gemak post ik dit hier (voor mijn gemak in het engels).
quote:

Guide for Bluetooth PAN Internet Access:

1. Pair your phone to your Bluetooth PC ensuring Network Access is enabled.

2. In network connection on your PC select your net connection and go to Properties>>advanced>>enable connection sharing (make sure Bluetooth Network is also enabled)

3. Goto Internet accounts on your M600 and create a new account, give it a name and add your PC from he devices tab, add it to the "Internet" group when prompted.

4. Edit this group to set the connection as 1st Priority and then try and connect via the browser, the fist time you do it there is a pop-up callon on t PC where you click to accept th connection and tick box to always allow this connection

And there you have it, free and fast connection to the net at home.

After some hours of trying I found out the steps in this guide are fine, so I'm also happy to be able to browse on my M600i with bluetooth!
However, I missed another important step (or it is hidden in step 1).

So, to complete this guide, I'd like to add step 1b) (translated from dutch software versions)
Rightclick on Blue Icon of Bluetooth device in tasktray. Go to "advanced configuration". Go to tab: "local services", double click "network access. In the new window a 3 option pull-down menu is shown. By default "allow private network with this computer" is selected. Change it to "allow internet and LAN connection with this computer

And another tip: it does *not* work with the free version of Kerio Personal Firewall (but it does if you switch the firewall off for a while...).

Notes:
- Also installed the Sony Ericsson software with m-router
- Belkin bluetooth dongle
- Widcomm bluetooth stack
- No special routing steps needed, windows ICS (internet connection sharing) is sufficient
Ik hoop dat er zo meer mensen geholpen worden!

link: fmb in "Het Sony Ericsson M600i topic"

bij mij kan ik geen ''advanced configuration'' of vertaling daarvan vinden, en al helemaal geen local services. iemand een idee?

[ Voor 92% gewijzigd door Marnixzzz op 28-08-2009 16:35 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick5425
.joepiedepoepie schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:46:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Kheb de Star nu ongeveer 1 maand en voor circa één week terug begon het probleem. Na het lezen van uw bericht heb ik de Star ook maar eens uit- en weer aangezet. Het probleem is bij mij weer opgelost, maar wel balen dat u er wel weer last van heeft. Misschien helpt het aan- en uitzetten nog een keer?? maar het is en blijft irritant. Voor de rest ben ik zéér tevreden met mn Star, vooral over de batterijduur (bij "normaal" gebruik gaat ie minstens een week mee). Toppie dus!!!
had hem nog maar eens aan en weer uitgezet maar tot nu toe heb ik geen last meer van gehad dus
en hij bevalt mij ook zeer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de s5230(star) ondersteunt geen PAN service en daardoor kan je dus niet op internet via bluetooth.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Marnixzzz

Je internet verbinding delen over bluetooth werkt enkel als je bluetooth apparaat wordt aanzien als een netwerkadapter in Windows. Bij mijn laptop met een interne bluetooth adapter lukt het niet, maar op mijn vaste computer met een bluetooth-dongle lukt het wel.
Voor de rest kun je het gewoon delen met ICS in Windows XP of Vista.

Ik denk echter dat de Star gewoon het PAN-profiel van bluetooth niet ondersteunt en het niet mogelijk is om te surfen op de Star via de internet verbinding van je computer. Tenzij er natuurlijk ergens een java-applicatie bestaat die dat wel kan...

Echt jammer, ik heb een router met usb-poorten op basis van Linux en kan m'n bluetooth dongle aansluiten zodat ik eigenlijk een 'bluetooth-router' maak. Op die manier zou ik thuis heel goedkoop kunnen bellen en sms'en met de Star...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
ik heb een vraagje omtrent de mp3 speler.
kan het zijn dat het nergens mogelijk om een liedje snel te vinden in de lijst van je muziek? ik heb ongeveer 450 songs staan, deze staan alfabetisch maar als ik bijvoorbeeld een liedje wil onderaan de lijst dan moet ik heel de lijst overlopen vooraleer ik dit liedje kan openen... kan er niet gezocht worden op letter zoals bij de contactpersonen?? ik vind het alleszins niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixzzz
@biene88

misschien een idee om de muziek overzichtelijk in mappen te plaatsen? Die zoekfunctie zit er niet in namelijk...

@ de rest

kent iemand een java-programma die PAN ondersteuning toevoegt aan de mogelijkheden van de Star?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die pan service die zal enkel toegevoegt kunnen worden via een firmware update lijkt me. of dit al in nieuwe firmwares zit weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Marnixzzz schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:52:
@biene88

misschien een idee om de muziek overzichtelijk in mappen te plaatsen? Die zoekfunctie zit er niet in namelijk...

@ de rest

kent iemand een java-programma die PAN ondersteuning toevoegt aan de mogelijkheden van de Star?
Volgens mij kan dat niet met een java app, want dan zou je ook al in die app moeten internetten en ik verwacht dat samsung al die functies wel heeft geblokkeerd en dat er niet zo'n app voor samsung is

[ Voor 3% gewijzigd door musicer op 31-08-2009 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
Ik heb sinds een week de Samsung Star ook in het bezit en ik moet zeggen: Puik toestelletje voor die centen!
Mijn vorige toestel was de Nokia N95 waar ik op ben gaan staan vandaar dat ik vervanging nodig had :)
En Wifi gebruik ik toch niet, het browsen\werken op een toestel is het toch ook nog niet.

De touch werkt goed, en het scherm is helder.
Applicaties en dergelijke starten vlot op, en mijn 4GB micro-sd werdt zonder problemen gelezen.
Ook contactgegevens van mijn oude nokia overgekopieerd naar de Samsung ging helemaal goed.

Enige nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden is dat Bluetooth niet gelijkertijd aan mag staan met de USB aansluiting (massa-opslag bijvoorbeeld)
Ik krijg dan de melding dat bluetooth moet worden uitgeschakeld, deze wordt echter niet vanzelf weer ingeschakeld!

Ik heb verder alleen een klein probleem/vraagje.
Ik heb een carkit in de auto welke de telefoon overneemt, de zogenaamde Externe SIM Modus.
Nu is dit geen probleem en het werkt vlekkeloos alleen vraagt de Samsung elke keer na het ontkoppelen met de carkit opnieuw om de SIM Pincode.
Dit is erg vervelend aangezien ik dus na elke keer de auto uit te stappen de Samsung moet pakken om de code in te geven. Ook ben ik die tijd dus niet bereikbaar!

Nokia toestellen vragen echter nooit om de SIM Pincode, heeft iemand enig idee of dit ook mogelijk is op de Samsung??

Uiteraard heb ik zelf al gezocht maar kan het vinden, het apparaat heb ik al goedgekeurd en dergelijke.

Gedeelde Oplossing!
ik heb nu bij Beveiliging alle blokkeringen uit gezet. nadeel dat als mijn toestel gevonden wordt er dus geen pincode meer gevraagd wordt. terwijl dit bij Nokia nog wel steeds het geval is.

[ Voor 16% gewijzigd door GeeMoney op 31-08-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDBRINKM
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-01-2022

CDBRINKM

CDBRINKM

Ik heb sinds een paar dagen ook de samung star in bezit en ben er voorlopig zeer tevreden mee, ik kijk alleen op tegen een probleem:

Ik wil graag de nieuwe firmware op mijn star zetten om java applicaties te installeren wat mij tot nu toe op geen enkele manier lukt, ik heb gekeken via de p.c suite en de telefoon te updaten, maar deze weigert connectie te maken met de server van samsung?

Verder op het internet gezocht en wel wat sites gevonden waar op stond hoe je de nieuwe firmware op de star moest zetten, maar dit ging vooral om de star die 3g ondersteund en deze heb ik niet. Voor de rest ben ik niet zo bekend met het updaten van firmware en waag ik mij nu in een onbekende weg waar alles nieuw is.

Is er misschien een how to voor dummies die ik niet gevonden heb of is het updaten van firmware niet verstandig om te doen (ik heb nu een vodafone abbonement).

When the cap fits it's manpower!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Retteket schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:48:
Ik heb sinds een paar dagen ook de samung star in bezit en ben er voorlopig zeer tevreden mee, ik kijk alleen op tegen een probleem:

Ik wil graag de nieuwe firmware op mijn star zetten om java applicaties te installeren wat mij tot nu toe op geen enkele manier lukt, ik heb gekeken via de p.c suite en de telefoon te updaten, maar deze weigert connectie te maken met de server van samsung?

Verder op het internet gezocht en wel wat sites gevonden waar op stond hoe je de nieuwe firmware op de star moest zetten, maar dit ging vooral om de star die 3g ondersteund en deze heb ik niet. Voor de rest ben ik niet zo bekend met het updaten van firmware en waag ik mij nu in een onbekende weg waar alles nieuw is.

Is er misschien een how to voor dummies die ik niet gevonden heb of is het updaten van firmware niet verstandig om te doen (ik heb nu een vodafone abbonement).
even googlen:
http://www.lmgtfy.com/?q=flashing+firmware+samsung+star

En een een heleboel informatie zoals bijvoorbeeld deze guide over hoe je precies alles moet flashen:
http://www.gsmhelpdesk.nl...iewtopic.php?f=21&t=14674

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDBRINKM
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-01-2022

CDBRINKM

CDBRINKM

Bedankt voor de snelle reactie, haha blijkt maar weer dat ik gewoon de verkeerde trefwoorden gebruikte.

When the cap fits it's manpower!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ook ik ben tevreden over het toestel, maar heb een paar vraagjes. Hopelijk weet iemand daar antwoorden op?:

1) Hoe kan ik zien dat ik aan het einde van 1 SMS bericht zit? Hij zegt met het versturen bv., 3 sms versturen? Maar dat is er dan gewoon 1. Tijdens het tikken zie je alleen het aantal karakters, maar niet wanneer je aan het einde van het 1e bericht bent.

2) Hoe kun je 1 of meerdere karakters terug? heb alleen ontdekt met je vinger op die letter gaan staan, maar dan moet je wel goed mikken ;-)

3) Tijdens elk telefoon gesprek komt er om de minuut ongeveer een pieptoon. Er gebeurt verder niets. Maar geen idee wat dat is, het is irritant, want degene met wie je belt valt daardoor even weg.

4) Wat gebeurt er als er links bovenin een G met een rondje erom verschijnt?

5) Ik heb geen internet abonnement erbij genomen. Maar kun je wel via Wifi (als dat ergens is), oftewel gratis internetten?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_hc
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:17
1) Er staat create(1/15) dat dus aangeeft dat je 15 berichten kan typen en bij tekens 2295 dus 2295 / 15 = 153 tekens per bericht en dan moet je zelf bijhouden hoever je bent
2) Is alleen mogelijk met je vinger.
3)-
4) Dat geeft aan dat er een gprs verbinding beschikbaar is
5) De telefoon bevat geen wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor je snelle reactie, toch nog een paar vragen:

1) Hij zegt als ik een bericht ga tikken inderdaad 1/15. Maar 1005 tekens ipv 2295 wat jij zegt.
En hij telt af, dus je moet ook nog eens gaan rekenen? Wat raar van zo'n modern toestel!
3) ga ik maar voor bellen met Samsung dan
5) jammer.....maar je kunt niet alles hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Ga je echt voor zo'n piepje met Samsung bellen?

Volgens mij bedoel je gewoon de minutenteller.
Menu - Instellingen - Toepassingen - Oproepen - Alle oproepen - Statustonen oproep - Minutenteller

Over het GPRS.
Bij mij staat er midden in beeld altijd een R in een rood vakje (vlgs mij betekent dat verbinding beschikbaar)

Zodra je daadwerkelijk gaat internetten verschijnt er linksbovenin een wereldbolletje met wat cirkeltjes eromheen.

[ Voor 38% gewijzigd door Cheesy op 31-08-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Cheesy schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:20:
Ga je echt voor zo'n piepje met Samsung bellen?

Volgens mij bedoel je gewoon de minutenteller.
Menu - Instellingen - Toepassingen - Oproepen - Alle oproepen - Statustonen oproep - Minutenteller

Over het GPRS.
Bij mij staat er midden in beeld altijd een R in een rood vakje (vlgs mij betekent dat verbinding beschikbaar)

Zodra je daadwerkelijk gaat internetten verschijnt er linksbovenin een wereldbolletje met wat cirkeltjes eromheen.
R betekent roaming. dat je dus niet via get eigen netwerk van je provider belt. Dat kan zo zijn in het buitenland, maar in jouw geval lijkt het me dat je met een andere provider over het kpn netwerk belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:20:
Kan iemand mij nog vertellen hoe dat zit met die widgets?ik selecteer er 5 en de anderen blijven terugkomen?,ik las er wel over in de openings post.
Ik wil er gewoon 5 in hebben staan en niet allemaal.
Awel ik heb hetzelfde want ik wil al die widgets ook niet op die balk enkel die ik echt wil maar dat gaat precies niet. En de games waarom kan je die niet allemaal verwijderen een aantal zijn gelocked... Ik wil ze allemaal weg want ik ben daar niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
musicer schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 07:00:
[...]

R betekent roaming. dat je dus niet via get eigen netwerk van je provider belt. Dat kan zo zijn in het buitenland, maar in jouw geval lijkt het me dat je met een andere provider over het kpn netwerk belt
Ah weer wat geleerd!
Ik bel inderdaad met Tele2 over het KPN-netwerk.
Toevallig vandaag een brief gekregen dat het vanaf nu omgezet wordt naar T-mobile netwerk.
Kan me nog herinneren dat ze het 1 jaar geleden ook al veranderden, maarja, dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Nieuwe bug naast het niet automatisch aanmelden bij mijn provider na de modus Remote SIM . Doen daarna ook af en toe mijn contacten en berichten het niet.
Ik moet de telefoon dan uit en aan zetten en dan doet alles het weer.
Ik krijg wel het scherm initialiseren te zien maar vervolgens gebeurd er niets.
Iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:35:
[...]

Awel ik heb hetzelfde want ik wil al die widgets ook niet op die balk enkel die ik echt wil maar dat gaat precies niet. En de games waarom kan je die niet allemaal verwijderen een aantal zijn gelocked... Ik wil ze allemaal weg want ik ben daar niets mee.
Gewoon de overtollige widgets op display 1 en 3 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
  • Laatst online: 05-12-2023
Lukt het bij iemand om naar youtube filmpjes te kijken?

Ik zit sinds bij 3 dagen bij mobile vikings en internet werkt goed enkel als ik naar een filmpje wil kijken krijg ik direct het schermpje van de mediaspeler te zien maar nog voor er iets geladen is "opnieuw proberen aub", iemand een idee?
edit: heb op internet gezocht en heb het gevonden
Voor de geïntresseerden: menu->instellingen->toepassingen->mediaspeler->vod instellingen->mobile internet

[ Voor 21% gewijzigd door ugc2 op 02-09-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst een Samsung Touchwizz, maar die is helaas dit jaar op vakantie gestolen. Mijn abbo loopt nog tot volgend jaar oktober door en ik moet er dus een nieuwe toestel bij bestellen.
Ik denk nu dat ik voor de Samsung Star ga, aangezien ik van de verzekering 185 euro terugkrijg en mijn telefoon dus geheel wordt vergoed. Vraag is alleen of als ik er een los koop, of er 1 met een nieuw abbo neem, die allebei dan simlock vrij zijn zodat ik er een andere SIM-kaart in kan stoppen?

En zit er een groot kwaliteitsverschil tussen de Touchwizz en de Star? Aangezien de Star een stuk goedkoper is, vraag ik me af of die dan ook zoveel slechter is of dat er veel minder mogelijkheden mee zijn? Behalve dat de camera een stuk slechter is dan.

Kan iemand mijn vragen beantwoorden?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verschillen kan ik je niet vertellen maar weet wel dat ze bij typhone simlockvrije toestellen verkopen(ook icm abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 11:58
Ik heb op mijn STAR een Engels-chinees dictionaire erop gezet, lijkt te werken. alleen..... de Chinese karakters ontbreken. Ik zie dus het fonetische gedeelte met daarnaast symbolen waar ik niks aan heb.

De kunst is om Chinese karakters op mijn phone te krijgen, maar hoe. Iemand een idee? via google kom nog niet veel verder.

MSDict Oxford is wat ik had geïnstalleerd.

• senyo
  • Laatst online: 10:42
Zijn er toevallig meer mensen die er last van hebben dat de instellingen voor standaardgeheugen niet goed worden onthouden? Ik heb het zo ingesteld dat het standaardgeheugen van bijv. de camera op geheugenkaart staat, zodat mijn foto's op de geheugenkaart worden opgeslagen.

Maar nu lijkt het net of dat steeds gereset wordt. Meer mensen last van dit probleem of weet iemand er een oplossing voor?

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
Hopelijk kan iemand me helpen...
Is het in godsnaam mogelijk om die toetsgeluiden uit te zetten maar zodat wel alle andere geluiden nog werken ? Als ik naar Menu - Instellingen - Telefoonprofielen ga en daar op dat pijltje druk kan ik wel toetsgeluid veranderen naar 'Piep' of 'Glossy' maar niet uit ? Ik kan wel het 'Telefoonvolume' onderaan op 0 zetten, maar dan werkt men geluid van de camera niet, geluid van berichten is dan stil, geluid van bellen is dan stil... Kortom alles is stil... Dit moet toch anders kunnen ???
Bedankt !

• .joepiedepoepie
430xlkod schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:33:
Hopelijk kan iemand me helpen...
Is het in godsnaam mogelijk om die toetsgeluiden uit te zetten maar zodat wel alle andere geluiden nog werken ? Als ik naar Menu - Instellingen - Telefoonprofielen ga en daar op dat pijltje druk kan ik wel toetsgeluid veranderen naar 'Piep' of 'Glossy' maar niet uit ? Ik kan wel het 'Telefoonvolume' onderaan op 0 zetten, maar dan werkt men geluid van de camera niet, geluid van berichten is dan stil, geluid van bellen is dan stil... Kortom alles is stil... Dit moet toch anders kunnen ???
Bedankt !
Kheb foon zo niet ff bij de hand, maar volgens mij was het zo dat je vanuit de stand-by stand (hoofdscherm) met de volume toetsen moet klooien.

haha kzie net dat je op 9lives ook reactie hebt geplaatst. Reactie van iemand:
"Stap
1) Ga naar je "bureaublad"
2) Druk op de "volumetoets"
3) Je kan dan je "volume" of je "trilsterkte" vermeerderen of verminderen

Groetjes"

Dus ik had toch wel gelijk. Succes verder ;)

[ Voor 15% gewijzigd door .joepiedepoepie op 03-09-2009 22:12 ]

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
.joepiedepoepie schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:59:
[...]

Kheb foon zo niet ff bij de hand, maar volgens mij was het zo dat je vanuit de stand-by stand (hoofdscherm) met de volume toetsen moet klooien.

haha kzie net dat je op 9lives ook reactie hebt geplaatst. Reactie van iemand:
"Stap
1) Ga naar je "bureaublad"
2) Druk op de "volumetoets"
3) Je kan dan je "volume" of je "trilsterkte" vermeerderen of verminderen

Groetjes"

Dus ik had toch wel gelijk. Succes verder ;)
Klopt, ik ben op beide aanwezig. Lees mijn reactie daar eens op bovenstaande uitleg...
Jammer genoeg -O- ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:41
Hey,

Ik heb sinds kort ook een Samsung Star geval. Wat ik nu graag wilde doen is kaarten installeren d.m.v. MGMaps (Google Maps Mobile Kaarten downloaden). Inmiddels heb ik dus de .jad en .jar bestanden en probeerde deze op mijn telefoon te installeren, hij zegt echter dat een niet ondersteund bestandstype is. Heb ik misschien een andere filmware nodig en zo ja waar kan ik die in vinden en welke moet ik precies hebben? Ik heb voor de kaart (van Västerås, een stad in Zweden waar ik woon) een .map bestand gedownload, ik snap nu alleen echt niet hoe ik verder moet.

Hopelijk kan iemand me helpen, ik zag al dat Amdk6II er flink verstand van heeft dus misschien weet jij wat?

Groetjes!

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook te kijken naar dit toestel, maar heb wat vagen. Ik heb nu een Sony Ericsson W910i, die is best maar niet geweldig.
-Het gaat me echter bij een nieuwe telefoon vooral om de mp3functie. Hoe is dat bij deze telefoon? Ik luister er namelijk meer muziek mee dan ik er iets anders mee doe :P
-Ik hoef er niet mee te internetten, dat is geen punt gok ik? Of kan ik dan beter voor een ander toestel gaan?
-Hoe is het smsen met een touchscreen? Ik heb altijd alleen gewoon knoppentelefoons gehad, ben bang dat ik er moeilijk of niet aan kan wennen..
-Ik wil hem met een abo van Vodafone (cheap! Snap niet hoe dat kan :o), is hij na dat jaar abo simlockvrij?
-Ik las dat er een sence ding op zit zodat hij automatisch door b.v. foto's scrolt als je hem beweegt, kun je dit ook uitzetten? Het lijkt me namelijk bijzonder irritant.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
@Heaven7, ik zal je lijstje even afwerken:

-Persoonlijk vind ik de mp3 functie echt brak. Ik ben echter een iPod gewend dus misschien verwacht ik er teveel van. Het zal je dan ook niet verbazen dat ik de iPod nog gebruik ipv de mp3-speler van de Star
-Internetten doe ik er ook niet mee, heb alle verbindingen er voor de zekerheid uitgegooid dat ik niet per ongeluk verbinding maak (dat is duur op een prepaidkaartje...)
-Het touchscreen is niet echt mijn ding ben ik al achtergekomen. Er zijn veel mensen die zeggen dat ze het heel fijn vinden en dat het wel wendt maar dat is mij nog niet gelukt.
-Volgens mij is hij met abo altijd simlockvrij? Ik dacht dat alleen prepaid simlocked was.
-Die functie kende ik nog niet eens! :P Ik denk dus niet dat je het per ongeluk zal doen en er last van zal hebben.

Hopelijk maakt dat je keuze makkelijker ;)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tack så mycket Sverige! :) Dat maakt het het zeker. Denk dat ik dan nog even verder moet kijken omdat ik toch écht een goede mp3functie wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Varsågod! ;)

Owja nog een nadeel m.b.t. geluid is dat je altijd moeilijk moet doen met een verloopje om je eigen oortjes/koptelefoon te kunnen gebruiken. En ik kan me niet voorstellen dat iemand de standaard wil gebruiken...

Let er dus op bij je telefoon dat hij standaard een 3,5mm stereo jackplug heeft, stukken handiger :)

[ Voor 20% gewijzigd door MiBe op 04-09-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
430xlkod schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:17:
[...]

Klopt, ik ben op beide aanwezig. Lees mijn reactie daar eens op bovenstaande uitleg...
Jammer genoeg -O- ...
Ja ik kwam er ook achter, nadat ik me had uitgelogd :9 Kheb er zelf geen problemen mee, want ik maak gebruik van het "Stil-profiel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
ktov schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:03:
Ik heb op mijn STAR een Engels-chinees dictionaire erop gezet, lijkt te werken. alleen..... de Chinese karakters ontbreken. Ik zie dus het fonetische gedeelte met daarnaast symbolen waar ik niks aan heb.

De kunst is om Chinese karakters op mijn phone te krijgen, maar hoe. Iemand een idee? via google kom nog niet veel verder.

MSDict Oxford is wat ik had geïnstalleerd.
Dan zal je een firmware moeten installeren waar de Chinese taal in voorkomt.
Als je zoekt op "samsung-firmware" in google kom je een heel eind.
Itt. Sony Ericcson raak je jouw garantie kwijt als je firmware update, een uitzondering is als Samsung het mogelijk maakt om je star via Pcstudio te updaten. Alleen zou ik niet op dat laatste rekenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje. Ik heb de radio aangehad op mijn mobiel. Maar nu blijft de laatste zender op het hoofdscherm staan. Wat ik ook aan instellingen wijzig, ik krijg het niet weg!
Weet iemand hoe je dit weg krijgt?

Toch nog even over de sms. je kunt 15 berichten verzenden wat je te zien krijgt. Maar op het moment dat ik mijn getikte sms wil verzenden, vraagt hij soms 2/15 verzenden? Lijkt dus alsof het 2 berichten zijn, maar het is er maar 1-> bij navraag bij degene waar ik hem naartoe stuur. Hoe zit dit nu?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
2 berichten worden gewoon aan 1 stuk afgeleverd maar wel gerekend bij je provider voor 2 maal de kosten. Je ontvanger is dus een beetje dom :)

Heb zelf nog een vraag / opmerking.

Onlangs kreeg ik telefoon van een bekende uit m'n adresboek, maar het NUMMER verscheen op het scherm. (ik had dus geen idee dat een bekende belde)... Diegene stond met 06-nummer in mijn telefoonboek, dus direct veranderd naar +316-nummer.

Maar vandaag kreeg ik telefoon van iemand anders (die al met +316-nummer in mijn telefoonlijst staat!!!) en die werd op het scherm weergegeven als 06-nummer. Zonder naam dus.

Snap er zelf nu helemaal niets meer van. Wat wil die star nou? Dat je je hele telefoonboek als +316 invoert, of als 06?

Zo ja, hoe doe ik dat het snelst bij alle nummers? Mijn vorige telefoon (Nokia herkende in Nederland gewoon beide vormen, waarom de Star niet? Is er iets in te stellen?)

Iemand een oplossing / workaround?

[ Voor 10% gewijzigd door Cheesy op 04-09-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb indd hetzelfde als hierboven met de nummers, hij wil ze met +316 ingevoerd hebben.

iemand al leuke games of applicaties gevonden? zoals de iphone heeft? decibelmeter, waterpas(zo ding met water en luchtbelletje) of acceloremeter spellen/applicaties?

of heeft iemand al geprobeert zelf games te maken? ik wel maar is nog bet ingewikkeld die java taal

EDIT: mensen ik heb zojuist een game gevonden die de motionsensor aanspreekt en perfect werkt op de s5230.
het is pacman. die doormiddel van telefoon kantelen zich voortbeweegt KLIK

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heeft iemand al (goede) ervaringen met bepaalde crystal covers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 01:07:
ik heb indd hetzelfde als hierboven met de nummers, hij wil ze met +316 ingevoerd hebben.
Bij mij is dat dus niet per definitie zo.
Vandaag ook weer.
Even uitgeprobeerd met vrienden, maar die nummers wil de Star als 06 hebben ingevoerd :S Wat moet je daar nou mee! Handig ook in het buitenland.

[ Voor 3% gewijzigd door Cheesy op 07-09-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Cheesy schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:16:
[...]

Bij mij is dat dus niet per definitie zo.
Vandaag ook weer.
Even uitgeprobeerd met vrienden, maar die nummers wil de Star als 06 hebben ingevoerd :S Wat moet je daar nou mee! Handig ook in het buitenland.
Vreemd, ik heb hier tot nu toe geen problemen mee.
Ik ben gebeld door 06..... maar ik heb in mijn telefoonboek +31 ervoor staan en toch herkent hij het.
De nummers staan wel allemaal op het toestel en niet op de SIM, misschien dat dat nog uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staan alle contacten op de sim. denk dat het daaraan ligt. of misschien iets in de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heb alle contacten op foon staan en hij wil ook de +31 ervoor hebben anders krijg ik geen naam te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Zijn er nog meer mensen die Externe SIM Modus gebruiken??
Vervelende bug is dat na het afkoppelen van de telefoon van de carkit hij het telefoonboek en berichten venster niet meer kan laden van de SIM.
Ik moet de telefoon dan uit en aan zetten, erg vervelend!

Verwijderd

Ik heb dus ook een Samsung Star, en hij werkt heel goed, vrijwel niks op aan te merken, maar er is wel iets waar ik me aan stoor:

ik gebruik mijn Star ook om muziek te luisteren, en ik zet mijn muziek op de gsm door middel van 'Massa opslag'. Ik heb de PC studio (of hoe dat ook noemt) software al geprobeerd (cd rom zat bij de gsm), maar deze werkte niet. Toen heb ik datzelfde programma van de site van Samsung gedownload, omdat die versie wel zou moeten werken, maar na alles geprobeerd te hebben lukte het ook niet.

Daarom neem ik dus 'massa opslag', en kopieer/plak ik mijn mapjes met muziek in de verwisselbare schijf.
Hetgeen ik mij aan stoor is dat wanneer ik dan naar de Muziekspeler op mijn Star ga, en naar mijn Artiesten ga, ik gewoon àlle liedjes van die artiest in 1 lijst zie staan. Ik zie dus niet eerst het album van die artiest. Dit is heel storend, vooral als ik dan bijvoorbeeld 5 albums van dezelfde artiest heb, dan is het gewoon 1 lange lijst. Ik vind dit best vreemd, omdat elk album in een apart mapje staat, en ik deze mapjes zo op mijn Star gezet heb.

Weet iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 01:31 ]

Verwijderd

Ik heb een vraag. Onlangs heb ik de Samsung Star aangeschaft, en zou graag mijn agenda willen zien op het "bureaublad". Dit lukte mij niet, want de widget agenda gaf alleen aan: "Geen agenda items", terwijl er wel degelijk afspraken in de agenda stonden.

Ik heb op het Internet gezocht, en de widget agenda schijnt volgens de Samsung helpdesk alleen te zijn voor gemist oproepen (waarom ze het dan agenda noemen weet ik ook niet).

Nou is mijn vraag of het wel mogelijk is om op een andere manier mijn agenda items op het "bureaublad" te krijgen?

• Cheesy
  • Niet online
Je kunt de (een andere?) Agenda wel naar het 'bureaublad' slepen. Gebruik ik zelf ook. Zijn alleen geen afspraken te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSuperMegaM
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09-2009
Hi Everybody!

Ik heb dit toestel vandaag gehaald en het punt is als ik internet wil gebruiken dan doet ie dat zomaar zonder me te vragen wat voor internet ik wil gebruiken.
mn punt is dus, hoe kan ik instellen dat ik via mn draadloze router internet kan verbinden? of hoe dat ingesteld kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixzzz
Er zit geen wifi op, kan dus niet. Wat voor internet je wilt gebruiken kan je instellen bij toepassingen -> browserprofielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het uischakelen van mijn wagen komt de telefoon opnieuw naar de pin code vragen en schakelt dan de externe SIM modus uit. (ik heb het eenmaal gehad dat het niet werkte en dan as het idd uischakelen)
GeeMoney schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:53:
Zijn er nog meer mensen die Externe SIM Modus gebruiken??
Vervelende bug is dat na het afkoppelen van de telefoon van de carkit hij het telefoonboek en berichten venster niet meer kan laden van de SIM.
Ik moet de telefoon dan uit en aan zetten, erg vervelend!

• GeeMoney
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:04:
Bij het uischakelen van mijn wagen komt de telefoon opnieuw naar de pin code vragen en schakelt dan de externe SIM modus uit. (ik heb het eenmaal gehad dat het niet werkte en dan as het idd uischakelen)

[...]
Kan jij kijken welke firmware je erop hebt staan?
*#1234#

Misschien dat we verschillen qua firmware, het is mij uber hinderlijk aangezien ik meerdere keren per dag de auto in en uit ga....

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

Ben ik nou zo een }:O ? Kan je geen woorden toevoegen aan het woordenboek bij T9 invoer?

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 09:58
melvie schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:15:
Ben ik nou zo een }:O ? Kan je geen woorden toevoegen aan het woordenboek bij T9 invoer?
Jawel, op de kleine pijltjes drukken en dan komt er op een gegeven moment woord toevoegen staan.

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

blubbers schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:52:
[...]

Jawel, op de kleine pijltjes drukken en dan komt er op een gegeven moment woord toevoegen staan.
Thanks! Waarom zetten ze zoiets niet in de handleiding? Trouwens wel erg lastig die kleine pijltjes met mijn lompe vingers, maarja het is mijn vriendin haar telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Ik was al een tijdje op zoek naar een verloopje om m'n eigen oordopjes aan te sluiten op m'n Star. Na lang zoeken deze gevonden: linkje

Iemand ervaring met deze? Of een beter alternatief? Ben namelijk niet zo te spreken over de geluidskwaliteit in de standaard oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Niet online
gerwinbosscha schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:38:
Ik was al een tijdje op zoek naar een verloopje om m'n eigen oordopjes aan te sluiten op m'n Star. Na lang zoeken deze gevonden: linkje

Iemand ervaring met deze? Of een beter alternatief? Ben namelijk niet zo te spreken over de geluidskwaliteit in de standaard oordopjes.
1 euro:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:29
Iemand die misschien een truucje weet om afzenders zoals KPN (Zonder nummer) bij binnekomende smsjes in je contactlijst te krijgen zodat je ze een aparte ring/smstoon kan geven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Top! Dank! Zal volgende keer zelf eens beter het topic doorspitten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 09:58
Hey mensen, is het mogelijk om als je gebeld wordt eerst de speaker op te zetten en daarna pas op te nemen? Voor in de wagen zou dat wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Geen idee. Probeer het uit met je huistelefoon.
Wel even van vergrendeling afhalen, want die gaat er standaard op zodra je gebeld wordt.

Verwijderd

Hallo,

Vraagje: klopt het dat je de samsung star niet kan opladen met de bijgeleverde USB-kabel?
Als ik mijn star met mijn laptop verbindt met de usb-kabel dan geeft mijn telefoon wel aan dat hij aan het opladen is, maar als ik de usb-kabel uit trek, dan is de batterij terug in de zelfde toestand als ervoor.

Met mijn vroeger toestel, Samsung D900, ging dit wel.

Thx

• senyo
Bij mij laadt ie wel gewoon op, gaat echter niet zo snel als via netstroom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier laad ie ook gewoon op.
echter alleen als ik verbonden in het scherm zie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
M'n vriendin heeft vandaag ook een Samsung Star gehaald als telefoon bij een verlenging bij Hi/KPN. Dit was het enige enigszins mooie toestel dat je op dit moment gratis kan krijgen bij de 'lagere' abonnementen (iig als het toestel een beetje gelijkwaardig moet zijn aan haar vorige telefoon, een SE K810i).

Erg leuk toestel voor dit 'bedrag' (gratis bij zelfs het laagste abbo). touch werkt goed (zelfs met mijn vingers) en het ding reageert snappy. Camera is minder dan die van de K810i maar nog zeer acceptabel.

We zitten nu echter met een probleem: Zowel met de bijgeleverde cd als met een download van de laatste versie van Samsung Studio weigert het programma de telefoon te gebruiken. Via USB en/of bluetooth vindt het programma de telefoon wel maar als je verbinding wil leggen blijft het programma heel lang hangen op "toestel identificeren" om uiteindelijk te falen met de mededeling dat de telefoon niet reageert... en dat dat kan komen omdat de telefoon zich nog aan het initialiseren is na het opstarten. Wat wel raar is als het ding al een uur aan staat :P. We hebben 'm netjes in studio modus gezet natuurlijk.

En dan nog iets: Hoe kan je de piepjes bij het navigeren uitschakelen? Bij profielen en dan telefoongeluiden kun je alleen kiezen uit een luxe piepje of een simpel piepje. Alle telefoongeluiden zacht zetten kan wel, maar hoor je dan nog wel andere waarschuwingstonen, zoals wanneer de batterij leeg is?

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ok.... verbinding met Studio deed het na nog een keer usb eruit en weer erin ineens wel :-). Contacten nu succesvol geimporteerd en vriendin happy :-).

Maar een suggestie m.b.t. de feedback-piepjes is nog steeds welkom! :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Leuk toestel, het scrollen met je vinger moet wel wennen. Heb al een paar keer gehad dat ik iemand belde tijdens scrollen. :/

Ik heb via PC Studio de contacten in groepen gesorteerd en toen ge-upload naar de telefoon, alleen staan ze nu in de telefoon niet meer in groepen ook al staat de telefoon wel op groepen, vreemd. :?

Nog maar even kijken hoe dit kan, verder bevalt ie prima! :)

• senyo
eymey schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:45:
Maar een suggestie m.b.t. de feedback-piepjes is nog steeds welkom! :)
Gewoon op je 'bureaublad' even op de volumetoets aan de zijkant van je toestel drukken. Er verschijnt dan een scherm, waarin je zowel het volume van de druktoon als de trilling kunt regelen.

• eymey
Zo simpel :D. Thanx, gerwinbosscha!

Net trouwens ontdekt dat toegang via "usb massagopslag" tot het SD-kaartje dat we er vanavond in hebben gestopt best rap is, maar dat bij grote hoeveelheden data erheen transporteren de transfer op een gegeven moment stokt en (in mijn geval) Linux zelfs compleet vastloopt :S :{.

Maar goed, USB op mijn systeem blijft sowieso dubieus, want met mijn eigen N96 had ik ook al steeds ge-emmer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em toch maar besteld :) Maar zie ik het nu goed dat dit: http://mobilesupplies.nl/...da22203991af7ea51dbdd8e97 zowel een Samsung verloopstukje is als de Sony Ericsson dopjes? Dat je met dit pakketje dus in 1 keer klaarbent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:13:
Heb em toch maar besteld :) Maar zie ik het nu goed dat dit: http://mobilesupplies.nl/...da22203991af7ea51dbdd8e97 zowel een Samsung verloopstukje is als de Sony Ericsson dopjes? Dat je met dit pakketje dus in 1 keer klaarbent?
Ben benieuwd, heb deze nu net besteld dus hopelijk binnenkort verslag te geven hoe de kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt die headset? Is het dan zo'n adapter én oordopjes? Want ik heb alleen maar Sony Ericsson dopjes die te kort zijn om in die adapter te pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:56:
Je bedoelt die headset? Is het dan zo'n adapter én oordopjes? Want ik heb alleen maar Sony Ericsson dopjes die te kort zijn om in die adapter te pluggen.
Klopt zoals ik het bekijk is het compleet en is het te gebruiken voor de S5230 die staat in die lijst.
Dus de adapter met in-oor dopjes en je kunt dan ook je eigen oordopjes nog gebruiken mochten die beter zijn van kwaliteit,(welke ik bij de star heb dat is niet veel bijzonders en die vallen steeds uit heb liever in oor)
De prijs stond mij wel aan heb alleen nog nooit eerder wat via die side besteld dus maar even afwachten of alles via wens verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook erg benieuwd! Wanneer krijg je het binnen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:54:
Ik ben ook erg benieuwd! Wanneer krijg je het binnen denk je?
Als die op voorraad is dan een dag of 3 meen ik te hebben gelezen ik meld me wel weer als ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, thanks :)

Verwijderd

Euh ok, ik heb een 2GB microSD kaartje van mijn Sony Ericsson telefoon nog maar die past niet in de Star?? :?

• senyo
Weet je zeker dat je Sony Ericsson een microSD kaartje had en geen ander type kaartje? Een microSD kaartje moet sowieso in je Star passen. Welk type SE telefoon had je?

Verwijderd

Ja blijkbaar is het een ander kaartje idd. Er staat M2 op. Altijd gedacht dat het een microSD was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
hallo allemaal,

sinds gister ben ik ook in het bezit van de S5230, heerlijk apparaatje. Echter ben ik op zoek naar een Widget (java based?) om automatisch te syncen met Google Calendar. Dus niet via een URL checken, maar echt op de telefoon.

Andere Samsung varianten hebben dit wel, maar kan voor de S5230 helaas niks vinden... iemand ervaring mee?

De agenda widget van de S5230 is overigens best beroerd, ik las dat meerdere mensen hier last van hadden.

Alvast bedankt.

[ Voor 20% gewijzigd door M-Opensource op 01-10-2009 11:45 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Je kunt Gcal bèta proberen. Die is uitsluitend voor Google Calendar, maar ik vond 'm niet zo fijn werken.

Ik gebruik nu zelf Snaptu, een applicatie met onder meer ondersteuning voor Google Calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
Zo vandaag bestelde in oor binnen gekregen van Samsung moet zeggen geluid is absoluut niet slecht en ook de radio werkt goed maar er zit dus ook 3.5 jackplug op dus je kunt ook je eigen in oor gaan gebruiken.
Is al met al snel gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 17:02
Heb net de Samsung Star besteld. Is het de moeite waard om een (8GB?) Micro SDHC kaartje te kopen? Denk het wel toch?
En dan misschien ook nog betere oordopjes... Het schijnt dat je er nogal crappy oordopjes bij krijgt... Of is het wel uit te houden met de standaard oordopjes die je erbij krijgt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
gerwinbosscha schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:20:
Je kunt Gcal bèta proberen. Die is uitsluitend voor Google Calendar, maar ik vond 'm niet zo fijn werken.

Ik gebruik nu zelf Snaptu, een applicatie met onder meer ondersteuning voor Google Calendar.
Snaptu is geniaal! Dank voor de tip... Heb me echt rot lopen zoeken naar een handig programma'tje... Nu ben ik helemaal gelukkig! :D

"Find what you love and let it kill you"

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste