Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
Avenger 2.0 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:13:
[...]

Toestel ondersteunt toch blijkbaar ook EDGE van wat ik lees, en haal momenteel daarbij met mijn WM6 toch snelheden tot 30KB/s wat toch nog snel genoeg moet zijn om te surfen. Als ik met mijn WM6 het internet deel naar de laptop is surfen natuurlijk trager maar nog aangenaam. In WM6 zelf echter duurt het laden (of beter gezegd renderen) echter veel langer (5 min ofzo). Ik gok dat dit voornamelijk door het beperkt geheugen (64MB) en de tragere omap CPU (200Mhz) komt.

Mag ik verwachten dat dit bij deze Samsung Star geen probleem vormt? Gaat het renderen, zoomen en scrollen door de pagina's vlot? Is het kijken naar youtube videos ook vlot? Of is ook hier de cpu en het geheugen de bottleneck? Ik kan spijtig genoeg maar weinig hierover terugvinden...
Daar heb je inderdaad gelijk in, had ik even over het hoofd gezien. WM6 draait uiteraard op een smartphone, en ik denk dat als je van een Smartphone afkomt, even de snelheid uitgesloten, dat je dan flink in gaat leveren qua functionaliteit (ook op het browser gedeelte). Waarschijnlijk zit hier gewoon een klein ingebakken cpu chipje in welke qua snelheid niet eens in de buurt komt van je huidige toestel. Dit is eigenlijk niet erg aangezien de software nog niet half zo zwaar is als WM6 :) Oftewel je gaat geen vertraging merken in normale handelingen. Op internet surfen (vooral met grote/zware sites) zal echter wel vertraging opleveren. Of het merkbaar is weet ik niet, wel weet ik dat mijn huidige samsung (welke over het algemeen een categorie boven de star zit) al snel last krijgt van lag. Oftewel scrollen wanneer er bijv een plaatje ingeladen wordt reageert hij pas laat op (1-2 seconde erna pas). Prettig werkt het dus niet (zelfs met mijn HDSPA verbinding). Echt intern geheugen heeft de star ook niet voor zover ik weet (vast wel 'iets' maar niet zo specifiek als in een smartphone).

Volgens mij ondersteund de star geen flash variant voor in de browser dus youtube zal sowieso niet mogelijk zijn. Hier kunnen eigenaren waarschijnlijk meer over zeggen. Misschien komt er wel een java applicatie beschikbaar om alsnog op youtube te kunnen, echter is dat zelfs met die 30KB/s niet echt vlot te noemen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Wackoz op 15-07-2009 07:09 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Daar heb je wel gelijk in. Neem aan dat msn messenger en internet sharing ook niet zal werken bij de samsung star. Misschien dan maar beter bij WM blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Voor MSN messenger is er een alternatief, namelijk Ebuddy. Dit kun je gratis installeren als JAVA applicatie of gewoon gebruiken in de webbrowser. Zelfs de lulligste telefoons ondersteunen dit dus dat zal geen probleem zijn. In jouw geval is een snellere smartphone denk ik idd een betere optie. Een leuke HTC is bijvoorbeeld al een hele verbetering, alhoewel een toestel als de Omnia ook zeker niet verkeerd is :) Er zitten iig al snellere processors in waardoor je de vertraging al minder merkt.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 18:11
Sp!tF!re schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:37:
Ik heb even geïnformeerd over het feit dat Outlook 2007 niet te synchroniseren is met de Star en heb hierover antwoord gekregen. Samsung Nederland reageerde eerst met de reactie: "Dat kan niet, moet gewoon werken". Na alle software versies e.d. van New! Samsung PC Studio te hebben doorgegeven blijkt dat het inderdaad niet mogelijk is, ze hebben het zelf geprobeerd en kwamen er toen tot hun verbazing ook achter dat de Star niet kan synchroniseren met Outlook 2007.

Ze zijn nu bezig met een software update zodat het allemaal moet gaan werken, als het goed is kun je hem binnenkort dus bij Samsung aanbieden voor een software update (ik begreep dat de software van de Star nog niet zelf up te daten is via de officiële software van Samsung) zodat dit allemaal weer moet gaan werken. Mocht iemand hier interesse in hebben, dan kan ik het doorgeven als deze daadwerkelijk ter beschikking komt.

EDIT: In de Start post staat dat je wel kan updaten via de software van Samsung, Samsung Nederland gaf aan dat het slechts bij enkele toestellen kan, maar niet bij de Star (klopt dit?).
Ik heb vandaag anders zonder problemen met mijn outlook 2007 gesynchroniseerd via bleutooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hye xx ik en mijn vriend hebben onlangs de nieuwe samsung star gekocht .
alles gaat echt perfect,het is een pracht van een gsm.
Mar mijn vriend zit met een probleem
op een dag wou hij een sms versturen en het lettertype grootte was gigantisch :s
op het scherm geraakt met moeite vijf woorden :/
en ook als hij een bericht ontvangt en die wil lezen is het een gigantisch lettertype grootte.
hij weet niet wat hij fout heeft gedaan en het lukt ons niet om het ongedaan te maken want we weten niet hoe hij dat geflikt heeft
ik hoop dat een van julie een oplossing weet en zo rap mogelijk

alvast bedankt mensjeuss

xx kiani 16j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn33ky schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:23:
[...]

Ik heb vandaag anders zonder problemen met mijn outlook 2007 gesynchroniseerd via bleutooth!
Ik heb het nog niet via bluetooth geprobeerd, synchroniseert hij ook je agendaitems? In dat geval ga ik het eens op die manier proberen en als het werkt een bluetoothsticky voor mn laptop aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:02:
Hye xx ik en mijn vriend hebben onlangs de nieuwe samsung star gekocht .
alles gaat echt perfect,het is een pracht van een gsm.
Mar mijn vriend zit met een probleem
op een dag wou hij een sms versturen en het lettertype grootte was gigantisch :s
op het scherm geraakt met moeite vijf woorden :/
en ook als hij een bericht ontvangt en die wil lezen is het een gigantisch lettertype grootte.
hij weet niet wat hij fout heeft gedaan en het lukt ons niet om het ongedaan te maken want we weten niet hoe hij dat geflikt heeft
ik hoop dat een van julie een oplossing weet en zo rap mogelijk

alvast bedankt mensjeuss

xx kiani 16j
beste Kiani, wanneer je het bericht opent op de volume toets drukken ;) zo vergroot je het lettertype en verklein je het ook :)
grtz Sam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 20:33
sn33ky schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:23:
[...]

Kan het kloppen dat je dit zonder tussenkomst van de Samsung Software hebt gedaan? Dus met behulp van de PIM functionaliteit in Bluetooth die standaard in Windows ingebakken zit? Want via de Samsung Software werkt het dus kennelijk niet (dat is bekabeld).

En gaat het dan zowel van je telefoon > outlook als outlook > telefoon met de synchronisatie van contactpersonen en agenda?

EDIT:
Zelf net geprobeerd met mijn laptop en de telefoon van mijn vriendin en inderdaad, via Bluetooth werkt het gewoon! Ik gebruik overigens Vista Ultimate 64-bit en de New! Samsung PC Studio. Zal hier Samsung zelf ook even van op de hoogte brengen, dat ze dit zelf niet hebben geprobeerd 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Arjan90 op 19-07-2009 14:30 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

heb de s5230 nu een paar dagen en heb wat lopen aanklooien met een microSD kaartje en wat programmaatjes en spelletjes. Nu wil de tel. niet meer opstarten op een of andere manier. Hij blijft hangen op het laatste frame van het filmpje met de blauwe lijnen. Dan staat er dus in witte letters: "Samsung www.samsungmobile.com".
Ik heb het reset knopje geprobeerd aan de achterkant rechts naast de simkaart, maar er gebeurt dan niets.
Daarnaast heb ik ook de tel. aan de pc gehad en dan zie ik het batterij icoon in beeld en het blauwe balkje loopt dan vol. Balkje blijft vol en blijft dan hangen. Batterij-oplaad-animatie gaat niet lopen.

Iemand ervaring hiermee of ideeën?
Is er misschien iets van een toetscombinatie zodat je in een menuutje komt om te resetten?
Ik las iets van je telefoon "flashen". Zou dat een oplossing kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_hc
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:04:

Iemand ervaring hiermee of ideeën?
Is er misschien iets van een toetscombinatie zodat je in een menuutje komt om te resetten?
Ik las iets van je telefoon "flashen". Zou dat een oplossing kunnen zijn?
Als je je telefoon flasht dan ben je je garantie kwijt en de meeste firmware versies zijn niet in het nederlands te downloaden.

Verder is het goed mogelijk dat het je probleem oplost omdat je daarmee alles reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik op de internetsite van Samsung deze mobiele telefoon bekijk dan krijg ik een aantal foto's te zien waar ook zo'n stokje bij wordt weergegeven. Op andere sites zie ik dit helemaal niet staan. Zit er nou wel of niet zo'n stokje bij en zo ja, ben je verplicht om deze te gebruiken of kan je de mobiel ook gebruik zonder de aanwijsstok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Er zit geen stylus bij,je heb hem niet nodig ik gebruik er ook geen een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie avond,

Ik zou graag de firmware van m'n Star updaten, maar ik heb tot nog toe niet gevonden hoe dit moet. Ik heb wel al de nieuwe firmware gedownload. De vraag is nu alleen nog hoe ik deze installeer op mijn gsm. Kan iemand mij dit uitleggen?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
Inmiddels v1.20x van "new pc studio" gedownload.
De foutmeldingen lijken weg te zijn die ik eerder wel had.

Updaten van de telefoon geeft nu geen foutmelding meer, maar de boodschap dat toestel niet ondersteund word.
Hopelijk veranderd dat!

[edit]@ hierboven.. firmware update kan met andere software als ik het goed heb. Heb er nog niet echt naar gezocht omdat ik niet echt veel firmwares gevonden heb en nog geen enkele waarvan ik release notes heb kunnen lezen.
Wellicht dat een ander al wat verder is met firmwares?

[ Voor 36% gewijzigd door Amdk6II op 25-07-2009 23:14 . Reden: Reactie boven mij niet gezien. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 15:22
Bij kpn nu een mooie "zomerweken" actie.
Zit kpn prepaid kaartje bij, maar is wel kpn simlocked.
Iemand ervaring of ie wel gewoon werkt met een KPN vast abonnement kaartje?

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwoe schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:55:
Bij kpn nu een mooie "zomerweken" actie.
Zit kpn prepaid kaartje bij, maar is wel kpn simlocked.
Iemand ervaring of ie wel gewoon werkt met een KPN vast abonnement kaartje?
Hallo
Ik heb geen ervaring met een KPN vast abbonement kaartje, maar wel met een T-mobile prepaid kaart. Volgens mij kunnen er T-mobile, KPN en Hi simkaarten in, dus je hebt een kans dat het werkt. Ik gebruik nu de Samsung Star van KPN met een T-mobile prepaid simkaart. Als het niet werkt kan je hem wel simlockvrij laten maken voor 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amdk6II schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:15:
Nog wat issues dat ik heb:

- Telefoon wil niet gedetecteerd worden door de Samsung PC suite. Er word gezocht naar een usb driver die ik niet op de cd kan vinden. Mijn OS is Vista 64bit. Ik kan wel verbinding maken met mijn machine door op "mediaspeler" modus te verbinden. Hierdoor kan ik bestanden direct op telefoon geheugen zetten. "Massa opslag" modus zal ook wel werken, helaas kan ik dit niet controleren.

- "Operator" widget word standaard gestart als ik de telefoon uit en aan doe. Dit hoeft persoonlijk niet voor mij, andere widgets blijven netjes op en of dicht mits op scherm gezet of weggesleept.

- Scrollen door widgetlijst resulteerd soms in ongewild widget op bureaublad zetten.

- Als de 'icon' view word aangezet in "mijn bestanden" word dit weer gereset als je uit deze optie gaat en deze opnieuw opent.

- Nog steeds geen verloopstukje gevonden naar 3.5mm jack... :'( Dat terwijl mediaspeler echt niet slecht is!
Bijgeleverde headset zit niet lekker maar geluidskwaliteit is wel oke (maar niet te vergelijken met mijn EP830 oordopjes).
Zodra ik hier iets op heb gevonden kan ik een vergelijking maken met een creative mp3 speler.

[update] - Agenda widget krijg ik niet aan de praat, tot nu toe heeft deze nog geen agenda item laten zien.
Deze schijnt te werken met de star
http://www.mijnwebwinkel....403&articleID=6822858

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Heb inmiddels al een Rokr S9-HD gekocht uit USA, vergeleken met mijn EP-640 geluidskwaliteit wel minder.
Toch klinkt het heel aardig; pairen met de star geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 21:22
Ik sta op het punt om deze telefoon te kopen. Heb al de keuze gemaakt tussen de LG Cookie en deze (het is dus de Star geworden). Rest mij nog één vraag: hoe is de compatibiliteit met OS X? Ik lees namelijk allerlei verhalen over de Samsung PC Suite, maar die lijkt mij niet voor OS X. Is er een OS X alternatief, ziet OS X de telefoon gewoon als USB-apparaat of zit ik vast aan Windows?

Ik heb Windows XP wel geïnstalleerd via Virtualbox, maar gebruik het alleen bij hoge uitzondering en wil het eigenlijk niet gebruiken om bestanden op mijn telefoon te zetten, dat wil ik gewoon via OS X kunnen doen.

Schiet mij nog een vraag te binnen: Heeft er iemand ervaring met Hi PrePay Eindeloos Online (link)? Ik wil mijn Hi PrePay nummer behouden, i.c.m. Hi PrePay Eindeloos Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klie2003
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-08 01:31
Weet iemand hoe je kan instellen dat je via een bluetooth connectie kan internetten op je samsung star?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwinbosscha schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:07:
Ik sta op het punt om deze telefoon te kopen. Heb al de keuze gemaakt tussen de LG Cookie en deze (het is dus de Star geworden). Rest mij nog één vraag: hoe is de compatibiliteit met OS X? Ik lees namelijk allerlei verhalen over de Samsung PC Suite, maar die lijkt mij niet voor OS X. Is er een OS X alternatief, ziet OS X de telefoon gewoon als USB-apparaat of zit ik vast aan Windows?

Ik heb Windows XP wel geïnstalleerd via Virtualbox, maar gebruik het alleen bij hoge uitzondering en wil het eigenlijk niet gebruiken om bestanden op mijn telefoon te zetten, dat wil ik gewoon via OS X kunnen doen.
Je kan bij instellingen ingeven hoe hij verbinding maakt met je PC (of mac in dit geval), kies dan voor massaopslag en OS X zou het moeten herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
klie2003 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:49:
Weet iemand hoe je kan instellen dat je via een bluetooth connectie kan internetten op je samsung star?
We verwachten op GoT zelfinitiatief voordat je een vraag plaatst. Dus, wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:19:
[...]

Je kan bij instellingen ingeven hoe hij verbinding maakt met je PC (of mac in dit geval), kies dan voor massaopslag en OS X zou het moeten herkennen.
Op zich goed genoeg voor mij hoor. Maar voor de duidelijkheid; er bestaat dus geen Samsung PC Suite voor Mac (dan zou 't vast anders heten :P)? Ik kan 't niet vinden, maar als iemand het weet... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet weten of er iets is op de Mac maar hij doet het er perfect op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag willen weten of het gebruik van google maps geld kost.
ik heb de star met een 22,50 abbonement van Vodafone maar geen internet abbonement.
Standaard zit google maps erop bij de applicaties maar als ik op google kijk naar of hij wel of geen verbinding nodig heeft met internet zijn de meningen sterk verdeeld.

weet iemand met bijvoorbeeld een prepaid telefoon die het geprobeerd heeft, of dit geld kost?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Google Maps heb je geen kaarten op je telefoon staan. Deze worden opgehaald van internet. Als je geen internet abonnement hebt worden kosten hiervoor apart in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon afgelopen zaterdag gekocht, voor maar 80 euro bij de Primafoon. :)
Maar dat even terzijde.

Ik vind het een mooie telefoon, ben er erg blij mee. Maar ik moet wel zeggen dat ik de camera vind tegenvallen.
De camera van mijn vorige telefoon; Samsung D900i (ook 3.2 MP) maakt veel scherpere foto's. Maar dat is zo'n beetje mijn enige minpunt.

Heb ook nog wat vraagjes...
Is er een manier om het geluid te dempen wat de telefoon maakt, als de batterij bijna leeg is? Ik vind dat een irritant geluid. De telefoon op het profiel 'stil' zetten helpt niks...

En verder vroeg ik mij af waarom ik geen filmpjes af kan spelen op youtube.. Zijn mijn instellingen dan niet juist ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Gisteren heb ik een Star gekocht en ben zeer tevreden over het toestel, geen stylus nodig, oogt mooi, is licht en redelijk gebruiksvriendelijk.

Wel een paar minpuntjes..
De gebruiksaanwijzing is nogal beknopt, zo staat er bijv. wel in hoe je de widgets uit het balkje op je 'bureaublad' kan zetten maar niet hoe je ze er weer in terug krijgt..(terugschuiven werkte niet, na reset wel) Ik heb ze maar uitgevinkt in het instellingen menu, alleen waren toen niet alleen de uitgevinkte widgets verdwenen maar ook de rest van het scherm was leeg.
Verder heb ik nog wat met de achtergrond, wanneer ik een foto maak of upload naar het toestel en deze als achtergrond wil gebruiken moet ik een gedeelte van de foto selecteren, wat dan vervolgens in het drieluik wordt weergegeven.
Ik wil natuurlijk die hele foto als achtergrond, gewoon in 1 scherm en wil dan van dat drieluik gedoe af..iemand enig idee hoe?

Alvast bedankt!

*edit: verdorie, kan iemand m ff knippen plakken naar het Samsung Star topic aub?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2009 12:58 . Reden: verkeerde thread ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Ik heb nu ook een Samsung Star gekocht, maar vraag me af of er een manier is om alle standaard afbeeldingen, geluiden etc. te verplaatsen naar een andere map (of te verwijderen van de telefoon). Krijg dit tot nu toe nog niet voor elkaar en wil het graag even netjes ordenen. Weet iemand een manier?

Edit:
Zojuist eBuddy Messenger geïnstalleerd op m'n Star, maar wanneer ik daar wil inloggen krijg ik de melding "Invalid session". Geen idee hoe ik dit kan oplossen, kan ook geen oplossing vinden. Heeft iemand dit probleem ook gehad en weet die een oplossing?

[ Voor 30% gewijzigd door senyo op 31-07-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yspriem
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
Ik wil graag de samsung widget uit de linker balk verwijderen. Kan dat?
Zo nee, hoe kan ik alle mogelijke internetverbindingen uitschakelen? Ik wil geen ongewenste hoge rekening en hoef niet met de telefoon te internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Er staat tussen je widgets een icoontje met een donkergeel tandwieltje en een blauw en groen vakje er voor. Dat is de widget voor widgetinstellingen, als je hem aantikt krijg je een lijst met alle widgets die je vervolgens stuk voor stuk kunt aan- of uitvinken.

Heeft iemand het trouwens voor elkaar gekregen om Gmail (of andere mail) aan de praat te krijgen op de Star? Het wil mij maar niet lukken, met geen enkel account, dus niet alleen Gmail. Qua mobiel internet maak ik gebruik van Hi PrePay Eindeloos online, weet niet of dat van belang is. Iemand een idee waarom het niet werkt bij mij?

Alvast bedankt!

[ Voor 40% gewijzigd door senyo op 01-08-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Op dit moment ben ik mij aan het orienteren voor een nieuwe telefoon.
Daarbij ben ik ook aan het kijken voor een Samsung Star.
Er is al veel geschreven en gevraagd over het internet... maar ik heb zelf ook nog een vraagje.
Aangezien ik geen trek heb in (dure) internet abbo's (bijna altijd 10 euro per maand) wil ik de Star dus zónder internet gebruiken.
In hoeverre is het ding bruikbaar zonder internet?
Ik zie op de persplaatjes allerlei leuke widgets zoals weerberichten. Deze info wordt opgehaald via internet lijkt mij. Is dat uit te schakelen, heb je dan nog wat aan de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Cheesy schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 21:26:
Op dit moment ben ik mij aan het orienteren voor een nieuwe telefoon.
Daarbij ben ik ook aan het kijken voor een Samsung Star.
Er is al veel geschreven en gevraagd over het internet... maar ik heb zelf ook nog een vraagje.
Aangezien ik geen trek heb in (dure) internet abbo's (bijna altijd 10 euro per maand) wil ik de Star dus zónder internet gebruiken.
In hoeverre is het ding bruikbaar zonder internet?
Ik zie op de persplaatjes allerlei leuke widgets zoals weerberichten. Deze info wordt opgehaald via internet lijkt mij. Is dat uit te schakelen, heb je dan nog wat aan de telefoon?
Ik heb geen internet abonnement voor mijn telefoon, desondanks heb ik toch googlemaps wel eens geprobeerd en de weer widget.
Ik vind de "notitieblaadjes-widgets", mp3 en profiel het handigst.
Wat ik verder nog gedaan heb is een "bodymassindex" widget gedownload die je gewoon offline kan gebruiken. Ook heb ik de weer widget up mijn telefoon geupdate (grote voordeel van star tov. cookie is dat je widgets kan downloaden en updaten).
Verder heb ik ook de "dieet" widget draaien die standaard op de telefoon zit (dat is een simpele counter die telt hoeveel dagen je op dieet zit).

Verder raad ik je aan om in de OP te kijken welke widgets er nog meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb sinds gisteren de Samsung Star.
Zou iemand eens duidelijk kunnen uitleggen hoe je het azerty toetsenbord kan instellen?

mvg,
Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:10:
Hallo,

ik heb sinds gisteren de Samsung Star.
Zou iemand eens duidelijk kunnen uitleggen hoe je het azerty toetsenbord kan instellen?

mvg,
Bart
Uhm.. probeer eens op FR van Frans te drukken als je een bericht wil tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:49:
Heb ook nog wat vraagjes...
Is er een manier om het geluid te dempen wat de telefoon maakt, als de batterij bijna leeg is? Ik vind dat een irritant geluid. De telefoon op het profiel 'stil' zetten helpt niks...

En verder vroeg ik mij af waarom ik geen filmpjes af kan spelen op youtube.. Zijn mijn instellingen dan niet juist ofzo?
Dat geluid zit tot nu toe in al mijn samsung telefoons die ik gehad heb. Idd een kut geluidje en is niet te dempen op welke manier dan ook. Hij blokeert (iig bij mij wel) ook direct even alle functies behalve bellen/smsen enz om niet te snel leeg te gaan. Heb eindeloos geprobeerd om dit eraf te krijgen maar dat gaat helaas niet.

Ik heb geen ervaring met de browser op de star, maar is het niet gewoon omdat hij geen flash ondersteund? De browsers op normale telefoons (non-smartphones) hebben meestal geen flash en/of java ondersteuning dus dan zal een youtube filmpje afspelen (wat flash nodig heeft) niet werken. Ook betwijfel ik of dit sowieso wel handig was geweest aangezien de star alleen maar traag internet heeft, en dat op z'n hoogst ~30 kb/s kan ontvangen/versturen :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:38:
[...]

Hallo
Ik heb geen ervaring met een KPN vast abbonement kaartje, maar wel met een T-mobile prepaid kaart. Volgens mij kunnen er T-mobile, KPN en Hi simkaarten in, dus je hebt een kans dat het werkt. Ik gebruik nu de Samsung Star van KPN met een T-mobile prepaid simkaart. Als het niet werkt kan je hem wel simlockvrij laten maken voor 10 euro.
Waar heb jij hem voor 10 Euro laten unlocken?

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zou mij kunnen helpen, ik heb wat films op mijn pc staan en dat zijn bestanden die zo van een DVD afkomen, het zijn VIDEO_TS bestanden met het formaat AVD en PDVD. In het kort, dit zijn gewoon de bestanden die op een DVD staan, en die bestanden zijn bij elkaar dan dus ook gewoon rond de 5GB. Nu de vraag: hoe zet ik zo'n film op mijn samsung star? Ik snap hoe je een WMV filmpje in een MPEG-4 bestand veranderd en dat op je telefoon zet, maar hoe zet je er dus films op? Het zijn namelijk meerdere bestanden, maar hoe zet ik dat om in 1 MPEG-4 bestand zodat ik hem op mijn mobiel kan kijken?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Vandaag bij de lokale phoneboer naar binnen gegaan en die melde mij dat de Star niet te unlocken was.
Heb me dan maar een simlockvrije gekocht bij typhone, die morgen geleverd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwoe schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:14:
[...]

Waar heb jij hem voor 10 Euro laten unlocken?
In een plaatselijke winkel in Assen. Ik ben helaas de naam van de winkel vergeten.
*edit: ik zelf heb hem nier laten unlocken, ik weet alleen dat het daar kan voor 10 euro.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat zal dan niet de Star zijn.... Die is moeilijk te unlocken, er zijn slechts enkele plekken in het land waar dat kan, en dan moet je rekenen op prijzen tussen de 25 en 30 euro.

Het kan onder andere bij 123unlock.nl in Apeldoorn.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_hc
Ik heb gisteren vodafone blox zorgeloos online genomen.
Maar gisteren ging 2 keer terwijl ik muziek aan het luisteren en internetten op mijn mobiel was, mijn mobiel uit.
Dat is toch niet normaal?

posted on samsung star

[ Voor 1% gewijzigd door michiel_hc op 07-08-2009 22:27 . Reden: formulering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_hc
lol mijn star gaf een 503 error maar hij is wel geplaatst 2x 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door michiel_hc op 07-08-2009 22:28 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Is het mogelijk om een volledige achtergrond erop te zetten (240x400) of blijven sommige iconen erop staan(display)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Haha :P die is goed ;)

Eergisteren avond om 20.00 uur de Star simlockvrij besteld bij Typhone
Gisteren om 17.00 uur binnen gekregen.

Ik moet zeggen, het ding werkt erg intuïtief! Hulde. Daar kan Sony Ericson nog wat van leren... :P
Ding startte in Duits (wtf?) op.

Beetje raar vind ik wel dat ik in de Browser 5 (wederom Duits genaamde) favorieten niet kan verwijderen (staat een slotje op).
Iemand met een hack daarvoor toevallig?

Daarnaast moet ik elk bestand apart goedkeuren die ik met mijn laptop via bluetooth verstuur. Dat hoort zo?

Leuke vind ik dat je in de oproepen lijst ook je smsjes ziet. Handig navigeren zo!

[ Voor 7% gewijzigd door Cheesy op 07-08-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Beetje raar vind ik wel dat ik in de Browser 5 (wederom Duits genaamde) favorieten niet kan verwijderen (staat een slotje op).
Iemand met een hack daarvoor toevallig?
Zelfde hier, vervelend. Dit geldt ook voor alle standaard bestanden (afbeeldingen, geluiden etc.) die op de telefoon staan, ik wil ze er wel af hebben of verplaatsen naar een andere map, maar dat kan dus niet.

Nog een probleempje waar ik tegenaan loop. Ik heb zelf een MacBook, maar heb Windows XP wel draaien in VirtualBox. Nu heb ik Samsung New PC Studio in Windows geïnstalleerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid verbinding met m'n telefoon.
Heb al verschillende dingen geprobeerd, de software van de bijgeleverde cd, software van de Samsung website, maar geen resultaat. Heeft iemand hier een oplossing voor? Of een idee waar het aan kan liggen? Ik weet 't zo onderhand niet meer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb ooit de LG viewty gehad,beviel me niet,reageerde niet goed op scrollen!! en aantikken.
Heb dus toch gisteren deze besteld en is n uur geleden gebracht,merk direkt het verschil met de viewty!!! dit werkt écht veel beter.
Ook deze startte in het duits op,en het batt.klepje is érg moeilijk open te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Laguna

Connaisseur

Moet je voor de grap eens proberen de camera aan te zetten en dan de lock knop gebruiken :+

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Laguna schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 10:41:
Moet je voor de grap eens proberen de camera aan te zetten en dan de lock knop gebruiken :+
Ja zo ver ben ik nog niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Laguna schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 10:41:
Ja, ik snapte er geen zak meer van _O-
Zag opeens het lock knopje ;)

Ben nu op zoek naar hoe ik mijn eigen(!) nummer kan laten weergeven.
Ik zag wel een optie in de telefoon, maar die werkt niet.
Als ik *#31# toets krijg ik de melding dat mijn nummerweergave uitstaat... lastig voor anderen.

-edit:
Gevonden:
Instellingen - Toepassingen - Oproep - Alle oproepen - Mijn nummer tonen - Verzenden

Diep weggestopt... las ook net dat nummerweergave bij Tele2 standaard uit staat :S

[ Voor 16% gewijzigd door Cheesy op 08-08-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Blijven die widgets steeds terugkomen? heb er 5 geselecteerd,na een tijdje andere dingen gedaan te hebben met de foon staan alle widgets er ineens weer in?
Ik heb versie S5230XXIF4
En kan ik die vreselijke bloem wegkrijgen (achtergrond menu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
rooie60 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 01:33:
Kan ik die vreselijke bloem wegkrijgen (achtergrond menu)
Normale achtergrond:
Menu - instellingen - display en verlichting - achtergrond - afbeeldingen

Achtergrond menu:
Menu - instellingen - display en verlichting - stijl hoofdmenu
Stijl instellen op aangepast
Achtergrond selecteren

[ Voor 18% gewijzigd door Cheesy op 09-08-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Cheesy schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:00:
[...]

Normale achtergrond:
Menu - instellingen - display en verlichting - achtergrond - afbeeldingen

Achtergrond menu:
Menu - instellingen - display en verlichting - stijl hoofdmenu
Stijl instellen op aangepast
Achtergrond selecteren
Nou daar zat ik vannacht mee te rommelen en idd! dat was het,toch bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackoz schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:51:
[...]

Dat geluid zit tot nu toe in al mijn samsung telefoons die ik gehad heb. Idd een kut geluidje en is niet te dempen op welke manier dan ook. Hij blokeert (iig bij mij wel) ook direct even alle functies behalve bellen/smsen enz om niet te snel leeg te gaan. Heb eindeloos geprobeerd om dit eraf te krijgen maar dat gaat helaas niet.

Ik heb geen ervaring met de browser op de star, maar is het niet gewoon omdat hij geen flash ondersteund? De browsers op normale telefoons (non-smartphones) hebben meestal geen flash en/of java ondersteuning dus dan zal een youtube filmpje afspelen (wat flash nodig heeft) niet werken. Ook betwijfel ik of dit sowieso wel handig was geweest aangezien de star alleen maar traag internet heeft, en dat op z'n hoogst ~30 kb/s kan ontvangen/versturen :)
Oke, jammer. Maar dan weet ik dat ook weer. ;)

Is er dan geen mogelijkheid om flash en/of java te installeren? Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk niet voor internet. Het zou mij gewoon wel leuk lijken als ik af en toe eens op youtube kan gaan en filmpjes kan bekijken...

En iemand nog tips voor de camera? Met welke instellingen enzo, hij de scherpste foto's maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Camera staat standaard op de beste instellingen.
Vind 'm alleen niet zo erg goed... M'n camera van de D900i was volgens mij beter.

[ Voor 46% gewijzigd door Cheesy op 09-08-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Ik heb zonder problemen mijn KPN prepaid Samsung Star kunnen synchroniseren met Outlook 2007.

Gewoon Samsung new PC studio installeren, en de wizards volgen. Mijn gegevens:
SW versie: S5230CEIF5
SW FTA: S5230.005
HW FTA: REV 1.3

New PC studio versie 1.2.0 IF1
Outlook versie 2007 12.0.6504.5000 + SP1 12.0.6320.5000

Dit samen met Windows XP. Ik weet dus niet wat er anders is aan mijn Samsung, maar voorlopig heb ik geen problemen.

Alleen wel jammer dat een titel van een afspraak maar 15 karakters mag zijn...
Bij 'verjaardag van meneer x' heb je dan niet zoveel aan die kalender...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_hc
Ik heb nog enkele problemen met mijn samsung star:

-Het toestel valt zomaar uit en gaat direct weer aan (o.a. bij internetten en mp3 luisteren tegelijk)
-Soms kan ik geen verbinding meer krijgen met internet. Moet dan mijn toestel opnieuw opstarten.
-Het toestel word voelbaar warm tijdens het internetten(niet bij de batterij maar bovenin de telefoon).

Zijn er nog andere mensen met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Ik heb een vervelend probleem, ik heb het topic al doorgespit en ook de handleiding, maar nog geen antwoord kunnen vinden.

Ik heb een Parrot in de auto, en de Star blijft dus lekker in m'n broekzak zitten tijdens het rijden.

Echter, als er een gesprek binnenkomt neem ik dat aan, en gaat de telefoon op toetsenblokkering.

Als ik daarna het gesprek beëindig, springt de telefoon van toetsenblokkering af. Niet handig als de telefoon in m'n broekzak zit. :P

Dit doet de telefoon trouwens ook als ik 'gewoon' bel, dus als ik niet in de auto zit, maar dat is het eenvoudig op te lossen door even het knopje aan de zijkant in te drukken.

Is dit een instelling ergens in de telefoon of moet ik er mee leren leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Mark_640 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:26:Is dit een instelling ergens in de telefoon of moet ik er mee leren leven?
Volgens mij moet je er mee leren leven, helaas...

Heb ik ook nog een vraagje: Ik wil gebruik maken van de mogelijkheid om e-mail op te halen, gewoon met de standaard software van de telefoon (onder Berichten).

Maar op de een of andere manier krijg ik met geen mogelijkheid verbinding met m'n accounts. Begin te denken dat het niet aan de instellingen van de verschillende accounts ligt, want geen van alleen doet het (Gmail, Hotmail en eigen accounts allemaal niet). Ik heb internet via Hi Prepay Eindeloos Online.

Weet iemand wat de goede instellingen zijn (misschien zit het in het browserprofiel?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net, hoe verwijder ik dat oer lelijke operator logo van mijn achtergrond?
En hoe zet je uit dat hij niet bij iedere touch een geluidje produceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 06:06
Hier ook een Duitse S5230 van Typhone (van m'n zusje). En ik heb het rare dat als ik bel of SMS vanaf m'n iPhone dat mijn nummer als +316.. word doorgegeven, maar als anderen bellen of SMSen wil het wel eens als 06.. in de nummerherkenning staan.

Dit levert problemen op met het telefoonboek op de SIM, want je moet mensen dus eigenlijk met +316.. én 06.. invoeren. Weet iemand hier een fix voor, bijvoorbeeld waar je het landnummer (NL = 31) kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:33:
Heb hem net, hoe verwijder ik dat oer lelijke operator logo van mijn achtergrond?
En hoe zet je uit dat hij niet bij iedere touch een geluidje produceert.
Heeh, rustig.. Dat operator logo is ofwel gewoon een achtergrond plaatje. Maar het staat ook een een widget. Het widget kan je verplaatsen, of minimaliseren door het naar links in de balk te slepen.

Voor het instellen van het achtergrond plaatje zou je toch eens de handleiding er bij moeten pakken. Staat ook in uitgelegd hoe je de geluidsprofielen kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
Mark_640 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:26:
Als ik daarna het gesprek beëindig, springt de telefoon van toetsenblokkering af. Niet handig als de telefoon in m'n broekzak zit. :P
Als ik jou was zou ik het bij Samsung melden. Alleen zij kunnen dat aanpassen in de firmware en een patch naar de Samsung New PC Studio sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk Poley schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:53:
[...]

Heeh, rustig.. Dat operator logo is ofwel gewoon een achtergrond plaatje. Maar het staat ook een een widget. Het widget kan je verplaatsen, of minimaliseren door het naar links in de balk te slepen.

Voor het instellen van het achtergrond plaatje zou je toch eens de handleiding er bij moeten pakken. Staat ook in uitgelegd hoe je de geluidsprofielen kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
RTFM! :-P

Pag. 24..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Mark_640 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:26:
Na 10 seconden gaat 'ie bij mij weer automatisch op toetsen vergrendeling. Dat werkt ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Waar zit de optie voor automatisch vergrendelen dan? Ik kan 'm niet vinden, en in de handleiding wordt er ook niet over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Mark_640 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:57:
Waar zit de optie voor automatisch vergrendelen dan? Ik kan 'm niet vinden, en in de handleiding wordt er ook niet over gesproken.
Instellingen - Telefoon - Autom. toetsvergrendeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Cheesy schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:16:
[...]

Instellingen - Telefoon - Autom. toetsvergrendeling
Die optie heb ik niet??

Bij Instellingen - Telefoon heb ik staan:

Taal
Feedback Trilsignaal
Kalibratie
Aanraakpaneel Vergrend. AAN of UIT
Bellergegevens TONEN of VERBERGEN
PC-verbindingen
Instellingen Licentie

Als ik de optie Aanraakpaneel Vergrend. AAN zet, gaat de telefoon niet automatisch op vergrendeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 20:35:
KHeb dit toestel ook gekocht, prachtig ding! Ik kreeg er samsung speakers bij als actie.

Een vraagje nog: Kan je uitschakelen dat je telefoon automatisch vergrendelt bij bellen?

En ja, de optie 'Automatisch vergrendelen' staat al uit.
Zelfde " probleem"

Als je een oproep beantwoord en je wilt bijv. de telefoon via de interne speaker laten lopen, moet je het toestel eerst ontgrendelen :?

Iemand al een oplossing voor?

• Cheesy
  • Niet online
Dat is dat je niet per ongeluk dingen uit laat voeren door met je oor tegen het touchscreen te komen.
Juist handig imo.

• Cheesy
  • Niet online
Mark_640 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:06:
[...]

Die optie heb ik niet??

Bij Instellingen - Telefoon heb ik staan:

Taal
Feedback Trilsignaal
Kalibratie
Aanraakpaneel Vergrend. AAN of UIT
Bellergegevens TONEN of VERBERGEN
PC-verbindingen
Instellingen Licentie

Als ik de optie Aanraakpaneel Vergrend. AAN zet, gaat de telefoon niet automatisch op vergrendeling?
Bij mij is het inderdaad ook optie 4.
En bij AAN gaat het wel automatisch.

Ik heb het echter weer uitgezet, want de toetsenvergrendeling is dermate goed dat die nooit m'n broekzak eraf gaat.
Daarnaast is die vergrendeling zeer onhandig als ik een sms aan het typen ben, even 10 seconden wat anders doe en weer verder wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Kan iemand mij nog vertellen hoe dat zit met die widgets?ik selecteer er 5 en de anderen blijven terugkomen?,ik las er wel over in de openings post.
Ik wil er gewoon 5 in hebben staan en niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem vandaag gehaald bij vodafone, bijna alles perfect maar hoe krijg je een heel plaatje op de achtergrond? want als ik bij een afbeelding op instellen als achtergrond druk krijg ik zon vierkant?:P
enn als ik een alarm instel gaat die niet af en ik krijg ook geen melding vn een alarm?

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Staat één pagina terug.......

Voor de belangstellende....ik heb de overbodige widgets in display 1 en 3 gezet zodat ik er nu maar 5 over hou in de balk en ook na opnieuw aanzetten van de foon blijft dat staan :)

[ Voor 76% gewijzigd door rooie60 op 16-08-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt internet een beetje op dat ding? Iemand die dat werkend heeft? Email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 23:13:
Werkt internet een beetje op dat ding? Iemand die dat werkend heeft? Email?
Heb uiteindelijk wat gevonden (gaat over browser/ internet op de Star):
http://www.youtube.com/watch?v=a58jdrU7vYs

Is het ook mogelijk om het journaal te kijken of een streaming filmpje van CNN, youtube etc? Radio via internet is dat mogelijk?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Hoe het met streaming video zit weet ik niet precies.

Internet werkt gewoon op de Star. Voor de kosten moet je bij je provider zijn. E-mail heb ik niet standaard via de telefoon aan de praat kunnen krijgen. Maar vanmiddag heb ik iMobileMail gevonden. Een Java applicatie die verschillende mailaccounts en zowel pop als imap ondersteund. Ik doe m'n email voorlopig daar wel mee.

Mocht iemand weten hoe gewoon via de telefoon werkt, of een betere java app weet, laat het maar weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Weet iemand of de radio goed werkt op de star?
En over het internet. Ik zag dat er alleen GPRS op zit. Op dit moment heb ik voor werk ook een blackberry 8820 met GPRS. Dat vind ik voor mij acceptabel. Beetje nu.nl en soms wat email.nl. Verder niets. Is het GPRS hetzelfde als op deze blackberry (want ik hoorde dat er ook verschillende class-es zijn)

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen bestanden verzenden van mijn bluetooth op de laptop naar de Star. (Het ligt niet aan de bluetoothstick op de laptop)
Bestanden van een andere mobiel pakt de Star wel.

Andere bluetoothstick kopen? Wel raar.......

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Dag mensen,
hier mijn eerste post op het forum :)

Ik mijn star nu al een maandje en hetgeen me het meeste frustreert is:

- als ik een pdf bestand bekijk dan kan ik de zoom net niet goed instellen zodat er een gehele regel op het scherm kan (gsm horizontaal houdend) Weet iemand een oplossing zodat je aan 'smooth zooming' kan doen of zoiets?

- Als ik een javagame erop speel (bijvoorbeeld WiseStar) dan blijft er constant onderaan het scherm de 4 pijl toetsen staan een 'ok' knop en wat andere rommel die je helemaal niet nodig hebt om een spelletje te spelen. Weet iemand hoe ik deze eraf kan kijlen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
Edit:
NVT 8)7

[ Voor 130% gewijzigd door mwoe op 19-08-2009 12:25 . Reden: al opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

ugc2 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 00:39:
Dag mensen,
hier mijn eerste post op het forum :)

Ik mijn star nu al een maandje en hetgeen me het meeste frustreert is:

- als ik een pdf bestand bekijk dan kan ik de zoom net niet goed instellen zodat er een gehele regel op het scherm kan (gsm horizontaal houdend) Weet iemand een oplossing zodat je aan 'smooth zooming' kan doen of zoiets?

- Als ik een javagame erop speel (bijvoorbeeld WiseStar) dan blijft er constant onderaan het scherm de 4 pijl toetsen staan een 'ok' knop en wat andere rommel die je helemaal niet nodig hebt om een spelletje te spelen. Weet iemand hoe ik deze eraf kan kijlen?

Alvast bedankt!
die pijltjestoetsen kun je niet weg halen, want die spellen zijn niet gemaakt voor de star en voor die resolutie. De telefoon zet daar dan zo'n balk neer, maarja wel jammer dat je dat niet zelf weg kan halen.

Als het goed is kun je ook zoomen met de pijltjestoetsen en dat werkt volgens mij best precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 14:49:
[...]

Oke, jammer. Maar dan weet ik dat ook weer. ;)

Is er dan geen mogelijkheid om flash en/of java te installeren? Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk niet voor internet. Het zou mij gewoon wel leuk lijken als ik af en toe eens op youtube kan gaan en filmpjes kan bekijken...

En iemand nog tips voor de camera? Met welke instellingen enzo, hij de scherpste foto's maakt?
je moet zorgen voor genoeg lichtinval (geen tegenlicht) en verder kun je dan nog een beetje spelen met de iso waarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op mijn displee van mijn mobiel klik,wordt hij verlicht als ik hem dan aan mijn oor zet dan zit er een ruis in.
wat moet ik hier mee en wie heeft er nog meer daar last van.
het klinkt misschien raar maar ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.

huisvrouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortalsin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
heb ook een star best leuk ding bevalt me prima maar heb 2 iseus
1 over de widget agenda items waar geen items in worden gegeven, iemand idee hoe dat zit

2 ik heb alle mogelijke internet verbindingen verwijderd omdat ik geen hoge kosten van inet wil
maar op het moment dat ik mijn telefoon van scherm vergrendeling haal zie ik dat ie ergens verbinding mee probeert heeft te maken ( niet dat dit lukt ) maar toch ,
ik weet dus niet wat er dan verbinding probeert te maken,
maar dat moet hij zo wiezo niet doen

iemand een idee hoe dit zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortalsin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
mortalsin schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:27:
heb ook een star best leuk ding bevalt me prima maar heb 2 iseus
1 over de widget agenda items waar geen items in worden gegeven, iemand idee hoe dat zit
zojuist met samung gemaild hun antwoord :

willen u informeren dat de agenda item widget alleen dient om
gemiste oproepen te weergeven en/ of ontvangen berichten die nog niet
gelezen zijn.

De agenda item widget geeft geen agenda afspraken aan.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact
Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet
uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst
kunnen zijn.

:? waarom noemen ze het dan agenda widget ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

mortalsin schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:27:

2 ik heb alle mogelijke internet verbindingen verwijderd omdat ik geen hoge kosten van inet wil
maar op het moment dat ik mijn telefoon van scherm vergrendeling haal zie ik dat ie ergens verbinding mee probeert heeft te maken ( niet dat dit lukt ) maar toch ,
ik weet dus niet wat er dan verbinding probeert te maken,
maar dat moet hij zo wiezo niet doen

iemand een idee hoe dit zit ?
Ik denk dan toch met UMTS. Dat kun je instellen bij netwerkinstellingen als je dan alleen het 1e gsm netwerk selecteert en dus niet UMTS of Automatisch zou hij dat niet moeten doen. (ik weet niet precies waar het in het menu zit, want ik heb zelf een jet, maar het zou volgens mij moeten werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik vroeg mij af.

Ondersteund deze telefoon ook een stylus ??.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey88 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:47:
Ondersteund deze telefoon ook een stylus ??.
Die vraag is al een aantal keer langsgekomen. Even zoeken in het topic, en je vind het antwoord.
ja je kunt er een gebruiken, maar die wordt niet bijgeleverd en je kunt hem ook niet 'in' de telefoon opbergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:03:
[...]

Die vraag is al een aantal keer langsgekomen. Even zoeken in het topic, en je vind het antwoord.
ja je kunt er een gebruiken, maar die wordt niet bijgeleverd en je kunt hem ook niet 'in' de telefoon opbergen
Toevoeging:
Soms mis ik wel een stylus... Er zitten een aantal kleine toetsen soms in een menu.
Wat helpt is echt even goed kalibreren. Met een stylus, of als je die niet hebt met een potlood / pen / andere harde punt. Kan ook achteraf via het menu.

Ik had dus in alle snelheid tijdens het eerste keer opstarten een kalibratie gedaan met m'n vinger, en die was behoorlijk onnauwkeurig bleek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Is het ook mogelijk om je eigen MP3 beltonen in te stellen?
Hij laat er geen in het lijstje zien...

Bedankt.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
The Milkman schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:31:
Is het ook mogelijk om je eigen MP3 beltonen in te stellen?
Hij laat er geen in het lijstje zien...

Bedankt.
Bij het instellen van je beltoon staat rechtsonder een knopje GELUIDEN. Daarna kun je navigeren naar je mapje met MP3-bestanden

[ Voor 6% gewijzigd door Cheesy op 22-08-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allen,

ik heb de samsung s5230 en bevalt me echt prima.
echter wil ik er wat meer uit halen, alleen heb ik een simlock op mijn toestel.
kan het kwaad als ik dan de firmware ga updaten?

ik heb nu versie S5230ARIE2

kan iemand mij vertellen van welke datum deze firmware is?
en welke eventueel de nieuwste is(wel met nederlandse taal ondersteunt en dat ik nogsteeds gewoon mijn vodafone sim kan gebruiken).

mvg marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Een simlock verwijder je toch niet met een firmware upgrade :? Of maak ik nou een denkfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een aantal vraagjes...

1. Er zit dus geen WiFi op, wat voor andere internet mogelijkheden blijven er dan nog over?

2. Moet je een USB kabel gebruiken om er nieuwe bestanden op te zetten of kan bluetooth ook gebruikt worden?

3. Werkt een 16 gb micro SD kaart ook of ondersteunt hij alleen t/m 8 gb?

4. Wat is de beste maatschappij om dit toestel bij te verzekeren?

5. Belangrijkste vraag: Nogal onduidelijk met Java applicaties, zijn die nou wel of niet gemakkelijk op je telefoon te zetten en te draaien? Heb mensen met nogal wat problemen zien worstelen in dit topic.
Dus is het nou mogelijk om een .jar bestand vanaf je PC op je Star te zetten en die probleemloos te draaien, zo ja hoe? :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
1. Nee, geen WiFi. Wél GPRS / EDGE. Je kunt dus niet thuis op je draadloze netwerk, maar zult (betaald) via GPRS / EDGE moeten surfen.
2. Nee dat hoeft niet. USB is wel mogelijk, bluetooth ook.
Als je je Star met je pc verbindt (via USB), krijg drie keuzes: Mediaspeler, PC Studio en Massaopslag. Als je hier voor Massaopslag kiest, krijg je gewoon een extra schijf in je verkenner. Hier moet je echter wel een geheugenkaart voor hebben, zonder werkt deze optie niet.
3. Wat ik tot nu toe heb gelezen ondersteunt hij max. 8GB.
4. Geen idee, ik heb mijn toestel niet verzekerd.
5. Ik heb nog nooit problemen gehad met .jar. Je zet ze via je pc, of gewoon rechtsreeks op je telefoon en daarna kun je ze installeren en afspelen. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheesy schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:10:
Een simlock verwijder je toch niet met een firmware upgrade :? Of maak ik nou een denkfout.
nee dat kan indd niet, en zola sje terug kan lezen heb ik het ook niet gezegt.
ik heb namelijk gelezen dat als je een firmware upgrade doet en je hebt een simlocked toestel datje dan hele grootte kans hebt dat hij na de upgrade nietmeer werkt. echter kan je op internet via een online service je s5230 laten unlocken. je krijgt hier dan 4 codes voor 12 euro(moet je een nieuw account maken dan moet je eerst minimaal 30 dollar storten op je account.1 credit = 1 euro =1,45 dollar ongeveer.(denk niet dat ik de link mag plaatsen hier)

ook heb ik al mensen gezien die een firmware upgrade hebben gedaan, en die hebben nu een 4 paginas lang menu. met mijn firmware heb ik maar 1 pagina :S.

zoals ik al melde heb ikzelf versie S5230ARIE2.

kan iemand mij vertellen van welke datum deze is?

mvg marco
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste