Wil ik lekker gaan knallen gisteren avond, is mijn videokaart overleden
maar heb nu een vervanger dus ben vanavond weer van de partij
Miste je al, uiteindelijk nog staan hakkuh met Descriptor.
Maar was niemand bij die lights, camera.. ACTION ! riep
Maar was niemand bij die lights, camera.. ACTION ! riep
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Jagana kan praten over een microfoon
?
really?
really?
De meeste mensen deugen!
Fanatix had denkt hij beter typt neer kunnen zetten
Gaat om het idee toch
?
Gaat om het idee toch
[ Voor 19% gewijzigd door Fanatix op 18-06-2009 15:21 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
volgens mij werkt dat zo niet hoor, fps drops hebben met je eigen hardware zoals de hardeschijf te maken, niet met je internetverbinding, zelfs als je ineens veel gegevens ontvangt, dan nog is je fps drop minimaal, sinds "veel gegevens" vrijwel alleen "spawn 20 zombies" "spawn 1 boomer 1hunter 1smoker" "witch zit op locatie xx,xx,xx"Matis schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:03:
[...]
Out moet sws lager zijn dan in. Immers moet jij van alle mensen gegevens in krijgen en hoef je alleen maar van jezelf gegevens uit te sturen. FPS lag heeft niets met de in/out bytes te maken. Zelfs met 0kbps in en out (theoretisch voorbeeld) kun je nog gemakkelijk 100fps halen. Wel kun je FPS lag krijgen wanneer er ineens heel veel gegevens ontvangen wordt (een klepperende verbinding) dan moet je PC ineens veel gegevens verwerken en kan de FPS droppen. Meestal zie je dan ook de lerp een beetje inkakken (geel of zelfs rood). Dat kan storend zijn, maar als je op een fatsoenlijke server speelt zal dit meestal niet voorkomen!
misschien is het wel wat simpel gezegd, maar zo werkt het volgens mij, en fps drops komen doordat jouw hardware alles niet snel genoeg af kan handelen
gvd, boathhouse finale aangeland op expert, ga ik net dood bij de laatste tank die me heel vreemd door de muur raakt (bij het raampje waar die zo langzaam doorheen kruipt) ben ik direct incapacitated en slaat tie me terwijl die door het raampje klimt dood... geen achievement... aargh frustratie ! ! !
ook schijnt er nog weer een bug te zijn, unlimited molotovs, iemand dat al gehoord?
als je een gasoline can naast je hebt liggen, moet je de molotov gooien, en dan direct de gasoline can oppakken
ook schijnt er nog weer een bug te zijn, unlimited molotovs, iemand dat al gehoord?
als je een gasoline can naast je hebt liggen, moet je de molotov gooien, en dan direct de gasoline can oppakken
[ Voor 25% gewijzigd door Dalyxia op 18-06-2009 21:55 ]
Anoniem: 58485
Bevestigd.
Molotov gooien, direct die gasoline oppakken, raakt die molotov niet uit je items. Kan je oneindig blijven doen (tenzij je je gasolinetank verliest of een teammate die oppakt).
Continue de fik erin is ook niet alles.
Molotov gooien, direct die gasoline oppakken, raakt die molotov niet uit je items. Kan je oneindig blijven doen (tenzij je je gasolinetank verliest of een teammate die oppakt).
Continue de fik erin is ook niet alles.
Bestaat die bug niet al een tijdje? Ik kan me herinneren dat dat ook werkte als je i.p.v een gastank een pipebomb/molotov oppakte. Dat die bug nog steeds niet is gefixed.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De L4D 2 boycot groep zit al op 30k+ menseng0tanks schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:10:
Bestaat die bug niet al een tijdje? Ik kan me herinneren dat dat ook werkte als je i.p.v een gastank een pipebomb/molotov oppakte. Dat die bug nog steeds niet is gefixed.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik had net al een andere weer, 5 infected en in de survivor-team 2x billg0tanks schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:10:

Ik vind het wel jammer dat L4D ook echt L4D blijft nu qua bugs en maps ...
wel... één extra survivor kan ook van pas komen toch?Anoniem: 58485 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 06:49:
[...]
Ik had net al een andere weer, 5 infected en in de survivor-team 2x bill![]()
Ik vind het wel jammer dat L4D ook echt L4D blijft nu qua bugs en maps ...
Gisteren co-op gespeeld en het moet gezegd: de laaste tijd kom in veel vriendelijke players tegen... geen macho-gedoe.
Tweakers-servers zijn wel altijd zo goed als leeg?
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
Wij kapten gisteren rond kwart over 11 met versus, co-op hebben we toen ook al gedaan.
No Mercy op Expert twee man dood laatste tank
maar wel in één keer gehaald.
Technisch gezien zou ik nu alle Expert campaigns moeten hebben, alleen jammer genoeg staat er iets over survive ofzo
Zo voor het eerst versus gespeeld met twee serieuze groepen (tweakers en vrienden van) en wat een ander spel speel je dan zeg, echt vele malen beter.
No Mercy op Expert twee man dood laatste tank
Technisch gezien zou ik nu alle Expert campaigns moeten hebben, alleen jammer genoeg staat er iets over survive ofzo
Zo voor het eerst versus gespeeld met twee serieuze groepen (tweakers en vrienden van) en wat een ander spel speel je dan zeg, echt vele malen beter.
Ga met de boathouse finale gewoon op de steen helemaal links staan. Daar kan de tank zeer sloom op komen, plus dat je openveld hebt voordat de tank eenmaal bij je is. Boomers spawnen daar niet en hunters eigenlijk ook niet. Voor smokers moet je alleen even oppassen in het water. Dus zet iemand uiterst op de hoek van de steen die de smokers covert. Na de 2de tank en 3de horde gelijk richting de dock lopen, pipe en molo gooien (indien je die nog over hebt) en dan er in. KlaarDalyxia schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:54:
gvd, boathhouse finale aangeland op expert, ga ik net dood bij de laatste tank die me heel vreemd door de muur raakt (bij het raampje waar die zo langzaam doorheen kruipt) ben ik direct incapacitated en slaat tie me terwijl die door het raampje klimt dood... geen achievement... aargh frustratie ! ! !
Winners never cheat, Cheaters never win
Jij watje ook altijd met je tactieken desc
... gewoon in open VELD met vier shotties en om en om reloaden tot je niet meer kan wewt
. Heb het gevoel dat jij veel te veel zoekt naar glitches / makkelijke uitweggetjes. Het spel is op zijn best als de chances of survival ... very slim at best zijn
!
De meeste mensen deugen!
iis idd goede tactiek maar het wordt door sommige als exploit beschouwd.Cassius schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:00:
Jij watje ook altijd met je tactieken desc... gewoon in open VELD met vier shotties en om en om reloaden tot je niet meer kan wewt
. Heb het gevoel dat jij veel te veel zoekt naar glitches / makkelijke uitweggetjes. Het spel is op zijn best als de chances of survival ... very slim at best zijn
!
Ik beschouw het ook als exploit ja. Ik ben het eens met Cassius. Open veld, vier shotties, bring it on!
Dan is expert pas een uitdaging. Het heeft ons de nodige uren gekost, maar het is wel gelukt.
I'm so proud.
Dan is expert pas een uitdaging. Het heeft ons de nodige uren gekost, maar het is wel gelukt.
I'm so proud.
Cassius schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:00:
Jij watje ook altijd met je tactieken desc... gewoon in open VELD met vier shotties en om en om reloaden tot je niet meer kan wewt
!
maaarten schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:11:
[...]
iis idd goede tactiek maar het wordt door sommige als exploit beschouwd.
Natuurlijk is open veld veel wreder, 4 auto shotties en gaan. Het is slechts een "mogelijkheid" die er is in de map.ErikKo schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:22:
Ik beschouw het ook als exploit ja. Ik ben het eens met Cassius. Open veld, vier shotties, bring it on!
I'm so proud.
En ik zie het zelf ook als exploit, zeker omdat er geen boomers en hunters spawnen wanneer je op de steen zit.
Ik heb ze zelf alle 4 netjes op de manier gehaald zonder exploits
ik moet alleen nog untouchables en nothing special is proberen.
Dat is toevalig, untouchables en nothing special moet ik ook nog halen, iemand zin om het te proberen vanavond?
Ik doe wel mee.
Heb je toegevoegd op stoom..
Heb je toegevoegd op stoom..
Gisteren een rondje of 4 VS gespeeld, echt de meest bizarre momenten geowned worden ermee en wanneer we hunter waren bakte niemand er wat van. Tot de laatste ronde, de krachten gebundeld werden. Farm-house-finale. Alles ging goed totdat 1 dweep besluit het huis uit te rennen.... Ik zeg 'm nog zo als je gaat en je wordt gepakt laten we je liggen... En ja hoor... zowiezo ga je niet rambo spelen in je eentje en zeker niet als je de tijd moet uitzitten Vervolgens gaat het erna ook compleet mis, boomers, smokers, 3x tanks (sommige maps spawnen ineens 3x tanks ipv 1 of 2.) Uiteindelijk de geest gegeven na 4x te zijn geslagen door een tank en nog es besprongen door een hunter. Heerlijk, hoe een goed potje eindelijk zo ineens de fout in kan gaan.
De " Crowned Club " heeft een nieuw lid
wel is waar op normal gedaan maar het is en blijft de techniek waar het om gaat.
Eerste poging dat ik het online doe, eenmalig 5 minuten geoefend in singleplayer.
Eerste poging dat ik het online doe, eenmalig 5 minuten geoefend in singleplayer.
cr0wnen is echt simpel, heb eigenlijk nooit dat het fout gaat.
ik ga pal naast d'r staan aan welke kant je gaat staan maakt niet uit.
Zodra ze overeind komt en bijna staat pomp ik d'r vol lood.
Je hebt ook van die idioten die op een paar meter afstand met m16 of uzi op d'r gaan lopen knallen. 100% zeker dat je d'r alleen maar pissed maakt en je ge0wned wordt.
ik ga pal naast d'r staan aan welke kant je gaat staan maakt niet uit.
Zodra ze overeind komt en bijna staat pomp ik d'r vol lood.
Je hebt ook van die idioten die op een paar meter afstand met m16 of uzi op d'r gaan lopen knallen. 100% zeker dat je d'r alleen maar pissed maakt en je ge0wned wordt.
Er is een nieuwe post op L4D blog over aankomende update.
De update bevat in ieder geval de volgende dingen:
• add-ons
• verbeterd match making systeem met support voor custom campaigns
• Authoring tools/SDK
In het bericht staat dat de update volgende week beschikbaar komt.
Ben benieuwd
• add-ons
• Authoring tools/SDK
Ben benieuwd
Eindelijk de SDK... Dat werdt tijd. En ook makkelijk dat je nu een custom campaign server kan joinenmaaarten schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:55:
• add-ons
• Authoring tools/SDK
Ben benieuwd
Hoop dat het allemaal soepeltjes gaat verlopen zonder al te veel bugs.
De SDK en de community gaan wel het verschil maken tussen leven of dood qua die game tbh. We shall see.
De meeste mensen deugen!
had ik ff niet gelezen dit, maar, mja, vind die steen idd een exploit, heb alles "zoals het bedoeld was" behaald, ook de survivor maps waar ik een glitch record op heb, heb ik ook gehaald zonder glitchDescriptor schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:43:
[...]
Ga met de boathouse finale gewoon op de steen helemaal links staan. Daar kan de tank zeer sloom op komen, plus dat je openveld hebt voordat de tank eenmaal bij je is. Boomers spawnen daar niet en hunters eigenlijk ook niet. Voor smokers moet je alleen even oppassen in het water. Dus zet iemand uiterst op de hoek van de steen die de smokers covert. Na de 2de tank en 3de horde gelijk richting de dock lopen, pipe en molo gooien (indien je die nog over hebt) en dan er in. Klaar
alleen die stomme gas station lukt maar niet, en tis nou ook niet echt 1 van de populairste maps heb ik het idee
Gas station is easy. Iedereen auto shotty nemen, pipe, en dan boven aan het liftje gaan zitten in de hoek.Dalyxia schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:23:
[...]
had ik ff niet gelezen dit, maar, mja, vind die steen idd een exploit, heb alles "zoals het bedoeld was" behaald, ook de survivor maps waar ik een glitch record op heb, heb ik ook gehaald zonder glitch
alleen die stomme gas station lukt maar niet, en tis nou ook niet echt 1 van de populairste maps heb ik het idee
2 coveren van voren, 2 van achteren en de achter/zeikant. Als de tank komt, zal deze vaak of naar beneden vallen en moeten opklimmen, en anders gewoon vol pompen
Hoe zit dat nou met die add-ons ?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Er zijn geen add-ons nog. De vraag is of deze er ook nog gaan komen nu men LFD laat vallen voor LFD-2.Christiano007 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:12:
Hoe zit dat nou met die add-ons ?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Er zijn wel al meerdere mappen en campaigns als addon beschikbaar. Heb er zelf nu 4 geïnstalleerd.
Als je een server probeert te joinen die een custom map runt krijg je in aantal gevallen een pop-up melding met een link naar een website waar je de .vpk file kan downloaden. Als je de vpk file hebt gedownload zou dubbel klikken op de file genoeg moeten zijn om de map/campaign te installeren in
\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\addons
In het hoofdmenu kan je onder Extra's -> Add-ons zien welke addons je momenteel geïnstalleerd hebt. En kan je ze aan of uit schakelen.
Op de Valve Developer Community staat een tutorial hoe je .vpk files moet maken voor addons.
klik
Goede sites waar custom maps/campaigns te vinden zijn:
l4dmaps.com
l4dmapdb.com
l4dmods.com
Als je een server probeert te joinen die een custom map runt krijg je in aantal gevallen een pop-up melding met een link naar een website waar je de .vpk file kan downloaden. Als je de vpk file hebt gedownload zou dubbel klikken op de file genoeg moeten zijn om de map/campaign te installeren in
\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\addons
In het hoofdmenu kan je onder Extra's -> Add-ons zien welke addons je momenteel geïnstalleerd hebt. En kan je ze aan of uit schakelen.
Op de Valve Developer Community staat een tutorial hoe je .vpk files moet maken voor addons.
klik
Goede sites waar custom maps/campaigns te vinden zijn:
l4dmaps.com
l4dmapdb.com
l4dmods.com
[ Voor 22% gewijzigd door Toet3r op 27-06-2009 13:18 ]
Vooral dat verbeterde systeem is echt geweldig, ahum. Sinds die update kan ik ineens geen maps meer joinen die ik aan geef en heb gehoord dat er meerdere mensen last van hebben. Ook kloppen de plaatjes van The Crane/Construction Site niet meer. Steeds als ik een game met Construction Site probeer te joinen dan kom ik of een level ervoor of een level erna uit, of soms een geheel andere campaign. Lekker handig...maaarten schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:55:
• add-ons
• Authoring tools/SDK
Ben benieuwd
Construction Site is nog de enige die ik op Survival mode gold moet halen, heb 09:55:40 gehaald, 4,6 seconden te weinig, en dat met wat onbekende lui en ik had een ping van 400+... maar misschien doet dat juist wel goed. Op de een of andere manier zit er altijd minimaal 1 noob bij die het verpest, soms zelfs 2.
57696520646974206c65657374206973206e657264
vooral mensen met hoge pings vindt ik heel vervelendSluuut schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:46:
[...]
Vooral dat verbeterde systeem is echt geweldig, ahum. Sinds die update kan ik ineens geen maps meer joinen die ik aan geef en heb gehoord dat er meerdere mensen last van hebben. Ook kloppen de plaatjes van The Crane/Construction Site niet meer. Steeds als ik een game met Construction Site probeer te joinen dan kom ik of een level ervoor of een level erna uit, of soms een geheel andere campaign. Lekker handig...
Construction Site is nog de enige die ik op Survival mode gold moet halen, heb 09:55:40 gehaald, 4,6 seconden te weinig, en dat met wat onbekende lui en ik had een ping van 400+... maar misschien doet dat juist wel goed. Op de een of andere manier zit er altijd minimaal 1 noob bij die het verpest, soms zelfs 2.
Ik heb ondertussen een begin gemaakt met TS voor een L4D2 topic.
Welke hier binnenkort te bewonderen zal zijn
Tips en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
Heb je een tip of suggestie voor de TS stuur me dan een DM
Anoniem: 109640
ik boycot L4d...maaarten schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 07:19:
Ik heb ondertussen een begin gemaakt met TS voor een L4D2 topic.

ik ben toch juist als ik zeg dat deel 2 medio november '09 uitkomt? Of heb ik het mis?
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
Ik heb gisteren een leuke custom campain gedaan online die me wel beviel, als je "Death Aboard" kan vinden (http://l4dmapdb.com/) probeer het uit, vooral het einde vind ik leuk gedaan.
klopt, op 17 novemberBardirella schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:59:
ik ben toch juist als ik zeg dat deel 2 medio november '09 uitkomt? Of heb ik het mis?
Death aboard is inderdaad een hele mooie campaign. Vooral de 4e map.jagana schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:49:
Ik heb gisteren een leuke custom campain gedaan online die me wel beviel, als je "Death Aboard" kan vinden (http://l4dmapdb.com/) probeer het uit, vooral het einde vind ik leuk gedaan.
met alles wat ik lees over l4d2 + de reactie van valce beschreven hier http://www.l4dmods.com/in...tt&catid=2:news&Itemid=13 krijg ik alleen maar meer het gevoel dat l4d2 niet meer dan een dure DLC ismaaarten schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:02:
[...]
klopt, op 17 november
[...]
Death aboard is inderdaad een hele mooie campaign. Vooral de 4e map.
net Death aboard gespeeld, erg leuke campaign, alleen moeilijk om spelers te vinden, want ik heb nu al 2 versies van death aboard, 6.0 en 5.1 en die werken vast niet met elkaar
Ik heb zelf versie 6.0 (beta) en die gaat meestal goed als ik zelf geen host ben (wireless internet), een van de voordelen van L4D vind ik dat je met een ping van 100 nog steeds goed kan spelen.
Misschien is het iets om deze (death aboard) op een got server te hosten? er is animo genoeg voor.
Misschien is het iets om deze (death aboard) op een got server te hosten? er is animo genoeg voor.
E komt binnenkort weer een DLC voor L4D.
Verder heeft Valve bevestigd dat nog voor de release van L4D2 er een multiplayer demo komt
bron
Verder heeft Valve bevestigd dat nog voor de release van L4D2 er een multiplayer demo komt
bron
Ja ik had het gehoord. Misschien dat er toch een beetje is geluisterd naar de L4D2 kritiek en hebben ze besloten een DLC te maken.
Met een demo kunnen ze mensen bewijzen dat dit spel het wel degelijk waard is te kopen.
Met een demo kunnen ze mensen bewijzen dat dit spel het wel degelijk waard is te kopen.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nog een interview met Chet Faszilek hier. Hoofdontwikkelaar L4D? If I'm not mistaken.
http://www.bit-tech.net/g...erview-a-chat-with-chet/1
http://www.bit-tech.net/g...erview-a-chat-with-chet/1
Something something
Leuk interview, het leest alleen soms wat moeilijk, had liever een filmpje ervan gezien.
Maar ik wacht nog steeds op een update die het match making system fixed want dit is echt dike crap
Maar ik wacht nog steeds op een update die het match making system fixed want dit is echt dike crap
Gisteren eens een custom campaign gespeeld met Descriptor en een vriend van hem, Death Aboard, best een goede eigenlijk. Vooral als je aan boord van het schip gaat, een aparte ervaring aangezien het schip niet bepaald waterpas ligt.
Inderdaad, Death Aboard is zeker een aanrader als je nieuwe campaigns wilt gaan spelen in l4d. Zeker het schip level en die van het eiland waren zeer mooi gemaakt.Graham schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:43:
Gisteren eens een custom campaign gespeeld met Descriptor en een vriend van hem, Death Aboard, best een goede eigenlijk. Vooral als je aan boord van het schip gaat, een aparte ervaring aangezien het schip niet bepaald waterpas ligt.
vind wel beetje fout dat je in een luchtballon ontsnapt, dat ziet er echt te nep uitDescriptor schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 00:14:
[...]
Inderdaad, Death Aboard is zeker een aanrader als je nieuwe campaigns wilt gaan spelen in l4d. Zeker het schip level en die van het eiland waren zeer mooi gemaakt.
moet wel toegeven dat, sinds de add-on's en nieuwe levels erbij gekomen zijn, de speelbaarheid van L4D een stuk toegenomen is... vind ik toch :-)
HERspeelbaarheid misschien, het speelde zowiezo wel lekker weg, alhoewel ik wel vind dat de normal zombies + special inefcted me iets te makkelijk zijn soms, alleen de tank wil op expert nog is flink uithalen (heb ik dan over campaigns heb) boomer doet alleen iets als hij heel nep vlak achter je spawned, hunter alleen de pounce damage is vervelend en smoker is al helemaal niet echt bijzonder.Bardirella schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:51:
moet wel toegeven dat, sinds de add-on's en nieuwe levels erbij gekomen zijn, de speelbaarheid van L4D een stuk toegenomen is... vind ik toch :-)
moet ik er wel bij zeggen dat noobs misschien wel het moeilijkste van het hele spel zijn
Ik moet nog steeds een opname maken van wanneer ik zeg, use RMB to release someone faster and THEN shoot! Plus nog wat minder sociale woorden.Dalyxia schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:50:
[...]
moet ik er wel bij zeggen dat noobs misschien wel het moeilijkste van het hele spel zijn
Zelfs als je het al 3-4 zegt dan gebeurt er nog niets.
Sommige mensen luisteren niet, of snappen gewoon de hele taal niet.

WTF, ik join net een game Death Aboard, is al in de laatste fase, contact met rescue vehicle is al geweest, loop ik naar beneden de luchtballon in, krijg ik de "untouchables" achievement..... terwijl er fucking 1 teammate dood is.....
ook hebben ze de bug in the Crane gefixed
maar ik heb nog steeds die stomme Gasstation gold medal niet... kan maar geen goeie game vinden en volgens mij is gasstaion 1 van de minst populaire maps
maar ik heb nog steeds die stomme Gasstation gold medal niet... kan maar geen goeie game vinden en volgens mij is gasstaion 1 van de minst populaire maps
[ Voor 30% gewijzigd door Dalyxia op 16-07-2009 01:22 ]
Toch wel lame dat sommige mensen nu op speciale campaigns of mappen de wat moeilijkere achievements krijgen. Ik spotte laatst al een achievement mapDalyxia schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 00:31:
WTF, ik join net een game Death Aboard, is al in de laatste fase, contact met rescue vehicle is al geweest, loop ik naar beneden de luchtballon in, krijg ik de "untouchables" achievement..... terwijl er fucking 1 teammate dood is.....

Gastation is easy. Gewoon boven in de hoek boven het liftje gaan zitten. Iedereen auto shotty, 2 voor en 2 in de hoek die de trap coveren. Zo had ik em in 1x gehaald.
Weet iemand nog andere campaigns die al volledig klaar zijn? (naast death abord)
Death AboardDescriptor schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 00:54:
Weet iemand nog andere campaigns die al volledig klaar zijn? (naast death abord)
Detroit Detour
Red Sea
The Mortuary
Moet maar roepen als je de overige drie wil spelen.
Er wordt ook aan andere gewerkt, zie hier voor een volledig overzicht.
Je kan ook SAM downloaden en alles met één klik oplossen. Leuk? Nee. Effectief? Ja. Geen achievement servers/mappen nodig.Descriptor schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 00:54:
[...]
Toch wel lame dat sommige mensen nu op speciale campaigns of mappen de wat moeilijkere achievements krijgen. Ik spotte laatst al een achievement map
Voor de achievements in Left 4 Dead krijg je eigenlijk niets (in tegenstelling tot Team Fortress 2). Ik zie daarom eigenlijk meer nut in het uitschakelen van achievements in SAM dan het inschakelen (bijvoorbeeld als je denkt dat een achievement onrechtmatig is verkregen).
Geen van deze campaigns zijn "volledig af": het zijn beta's en/of ze zijn incompleet.
Ik speel wel wat er uit is in plaats van hoopvol af te wachten.Moet maar roepen als je de overige drie wil spelen.
Er wordt ook aan andere gewerkt, zie hier voor een volledig overzicht.
[ Voor 34% gewijzigd door The Zep Man op 17-07-2009 10:35 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
nou we hebben weer een mooie update hoor, eindelijk de "openserverbrowser" als een linkje in je menu
ze zijn er eindelijk achter dat iedereen dat toch wil 
oh wacht tis nog iets anders, werkt ook voor geen meter... prima + mijn custom models zijn ineens weg

oh wacht tis nog iets anders, werkt ook voor geen meter... prima + mijn custom models zijn ineens weg
[ Voor 24% gewijzigd door Dalyxia op 17-07-2009 15:50 ]
voor de volledigheidLeft 4 Dead Update Released
July 16, 2009, 2:44 pm - Valve - Product Update
Left 4 Dead has been updated to include a lobby browser. The lobby browser (under Play Online) will show you a list of optimal games available for you to join. The browser pares down the thousands of lobbies and games currently being played to show you the best list of games available to you. This list includes official and add-on campaigns, including add-on campaigns you have not yet installed, making it a great way to discover them. You can filter by difficulty, official and/or add-on campaigns and by lobbies and/or games in progress. The specific changes include:
Left 4 Dead
* The Play on Steam Group Server screen now displays which Steam group it's searching while updating the list
* After calling a vote to change difficulty in game it is now correctly updated in matchmaking
Add-on Campaigns
* When downloading a new version of an add-on and installing it (by double clicking the .VPK file), it will now correctly overwrite the previous version, even while Left 4 Dead is currently running
* Addressed a crash when two mission files with the same name are installed
* Steam Group Servers now will now correctly offer download links when running add-on campaigns
Server
* The server will now warn if the public or private tags exceed their limits. Public tags are limited to 63 characters. Private tags used for matchmaking are now limited to 1024 characters. Note that the private tags include the name of each add-on campaign installed on the server, so an excessive number of add-on campaigns can hit this limit
SDK
* The VPK tool should be able to handle campaigns larger than 500MB now
* You can now drag and drop or pass a VPK file to the vpk.exe tool to have it extract the contents of the add-on to a folder. This mirrors the functionality of passing a folder and having it create a VPK file
* Detail.vbsp and lights.rad have been added to the distribution
http://store.steampowered.com/news/2666/
| Hardcore - Terror |
Ik heb trouwens sinds een paar dagen eindelijk alle Survivals Gold!
Ik heb Death Aboard getest (laatste beta). Goede campaign. Beetje raar dat er bijvoorbeeld een hendel een "Emergency Door" zou openen, terwijl er een container (die verdacht veel op de container uit Dead Air lijkt) wordt verplaatst door een kraan, waardoor de Survivors weer verder kunnen. Ook waren de wapens in de keer dat ik het speelde niet goed verspreid. Zo hadden we tegen het einde driemaal vlak achter elkaar tier 2 wapens, terwijl we die in de campaign maar één keer eerder waren tegengekomen (Safe Houses hebben geen wapens of medpaks in deze campaign).
Voor de rest vond ik de final iets te makkelijk. Er is zelfs een exploit dat je op het dak kan komen van het halve gebouw aan de zijkant van de vuurtoren. Ook zijn de twee kamers in dit halve gebouw iets te makkelijk te verdedigen. Zodra je weet dat er een Tank komt, heb je bijna een minuut om terug te lopen naar de vuurtoren om kogels te halen en te healen. De Tank moet namelijk ook dat hele eind omhoog klimmen.
De escape vond ik dan wel weer origineel. Ik en degenen die deze campaign voor het eerst speelden lachten ons rot toen die luchtballon kwam, om daarna tot onze verbazing erachter te komen dat de luchtballon niet bij de vuurtoren zou landen, maar helemaal beneden bij de steiger. Dat hele stuk rennen was zeer intensief (drie personen vooruit en naar de zijkanten schieten, de achterhoede constant de zombies weghouden die achter de groep aanlopen), maar de Tank had ik nooit gezien tijdens deze trip (terwijl ik wel halverwege de bijbehorende muziek kon horen).
Al met al een erg vermakelijke campaign. Wel erg veel krappe ruimtes (shotgun is godlike), maar dat heeft ook zijn charme.
Voor de rest vond ik de final iets te makkelijk. Er is zelfs een exploit dat je op het dak kan komen van het halve gebouw aan de zijkant van de vuurtoren. Ook zijn de twee kamers in dit halve gebouw iets te makkelijk te verdedigen. Zodra je weet dat er een Tank komt, heb je bijna een minuut om terug te lopen naar de vuurtoren om kogels te halen en te healen. De Tank moet namelijk ook dat hele eind omhoog klimmen.
De escape vond ik dan wel weer origineel. Ik en degenen die deze campaign voor het eerst speelden lachten ons rot toen die luchtballon kwam, om daarna tot onze verbazing erachter te komen dat de luchtballon niet bij de vuurtoren zou landen, maar helemaal beneden bij de steiger. Dat hele stuk rennen was zeer intensief (drie personen vooruit en naar de zijkanten schieten, de achterhoede constant de zombies weghouden die achter de groep aanlopen), maar de Tank had ik nooit gezien tijdens deze trip (terwijl ik wel halverwege de bijbehorende muziek kon horen).
Al met al een erg vermakelijke campaign. Wel erg veel krappe ruimtes (shotgun is godlike), maar dat heeft ook zijn charme.
safehouses hebben wel medpacks in deze campaign hoor, alleen niet als je een eindpunt net inkomt, maar dan laad de game het volgende gedeelte en heb je wel medpacksThe Zep Man schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 22:24:
Ik heb Death Aboard getest (laatste beta). Goede campaign. Beetje raar dat er bijvoorbeeld een hendel een "Emergency Door" zou openen, terwijl er een container (die verdacht veel op de container uit Dead Air lijkt) wordt verplaatst door een kraan, waardoor de Survivors weer verder kunnen. Ook waren de wapens in de keer dat ik het speelde niet goed verspreid. Zo hadden we tegen het einde driemaal vlak achter elkaar tier 2 wapens, terwijl we die in de campaign maar één keer eerder waren tegengekomen (Safe Houses hebben geen wapens of medpaks in deze campaign).
volgens mij is dit gedaan om te voorkomen dat noobs die eerst in de saferoom aankomen, dan medpack pakken, healen en dan nog een medpack pakken, waardoor een ander teamlid zonder medpack komt te zitten
hoezo bovenop de finale uitvechten? gewoon die luchtballon oproepen en dan keihard naar beneden rennen en dan op de kisten naast de plek waar de luchtballon aanmeert gaan zitten, 4 shotguns, der komen geen smokers en als er een tank komt blaf je met zijn 4en hem helemaal vol lood als tie op de kisten wil klimmen
gedver, heb ik ineens "your string table differs from the server's" bij death aboard sinds vandaag.... heb al de campaign opnieuw gedownload, maar dat helpt niks....
[ Voor 3% gewijzigd door Dalyxia op 19-07-2009 23:41 ]
Zijn er hier eigenlijk nog Tweakers die L4D op de XBOX360 spelen. Ik ben namelijk op zoek naar mensen die ook de Expert achievements willen halen... Nu is het heel vaak zo dat je een spel start en dan ben je bijna op het einde en dan gaat er weer iemand lopen kloten en teammaten knallen enzo. Wil niet opscheppen.. maar heb het spel zelf wel redelijk goed onder knie en zou graag met mensen willen spelen die ook gewoon serieus die achievements willen halen. Mijn XBOX Live nick is: lord jos
BTW... in L4D2 vind ik het best wel jammer dat het ook overdag is enzo. Vond het juist wel een spannend sfeertje hebben in het donker
Ook ga ik Zoey missen
BTW... in L4D2 vind ik het best wel jammer dat het ook overdag is enzo. Vond het juist wel een spannend sfeertje hebben in het donker
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Even een vraagje. Ik vind het leuk om competitief te gamen ( cod en pes ) en nu weet ik dat dit ook bij l4d gebeurt maar tot welke mate? Heb hem op de Xbox 360 maar brengt het echt wat schaf ik hem ook voor de pc aan.
HOI.
Het is mij met verschillende personen al meermaals voorgekomen dat er geen medpaks en wapens waren in het safe house net voordat je aan het schip begint. Er zijn geen wapens of medpaks voordat je de deur van de safe room sluit, er zijn geen wapens voor- of nadat je de andere safe room deur opent. Na het laden van de map zijn er dus geen wapens of medpaks. Het is mij maar een enkele keer voorgekomen dat dit er wel was.Dalyxia schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:44:
[...]
safehouses hebben wel medpacks in deze campaign hoor, alleen niet als je een eindpunt net inkomt, maar dan laad de game het volgende gedeelte en heb je wel medpacks
volgens mij is dit gedaan om te voorkomen dat noobs die eerst in de saferoom aankomen, dan medpack pakken, healen en dan nog een medpack pakken, waardoor een ander teamlid zonder medpack komt te zitten
Kan ook (gisteren met succes gedaan), maar dat is geen uitdaging.hoezo bovenop de finale uitvechten? gewoon die luchtballon oproepen en dan keihard naar beneden rennen en dan op de kisten naast de plek waar de luchtballon aanmeert gaan zitten, 4 shotguns, der komen geen smokers en als er een tank komt blaf je met zijn 4en hem helemaal vol lood als tie op de kisten wil klimmen
Heb ik ook meerdere malen gehad. Waarschijnlijk zijn er twee versies in omloop. Gewoon een andere lobby proberen.gedver, heb ik ineens "your string table differs from the server's" bij death aboard sinds vandaag.... heb al de campaign opnieuw gedownload, maar dat helpt niks....
Je kan overigens echt merken dat deze campaign nog steeds niet af is. Het komt nog voor dat een speler vast komt te zitten in het decor of dat de Tank vast zit. Ook werkt melee op het schip niet lekker, door de schuine hoogteverschillen.
[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 21-07-2009 22:04 ]
Competitief is niet het goede woord denk ik, samenwerkend wel. En in VS kan het misschien wat competitief overkomen maar het blijft draaien om samenwerking. Als jij wilt rondrennen en "eerste" staan op Expert wens ik u veel succes want dan kom je van een koude kermis thuis (lees zombified)Dennizzz33 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:02:
Even een vraagje. Ik vind het leuk om competitief te gamen ( cod en pes ) en nu weet ik dat dit ook bij l4d gebeurt maar tot welke mate? Heb hem op de Xbox 360 maar brengt het echt wat schaf ik hem ook voor de pc aan.
Dus als je gewoon van een lekker potje online gamen geniet met samenwerking als grootste doel is het zeker een tip. Voor competitieve gameplay zou ik eerder Team Fortress 2 aanraden. Daar draait het ook om samenwerking maar op Pubs kan je nog wel wat rambo acties uithalen
Ah bedankt Fanatix, al doel ik dan ook wel wat meer op de games tegen elkaar in team verband. Vroeg me echter af of dat wel lekker werkt etc.. en of je niet vrij snel moe word van dezelfde maps over and over again
HOI.
Doet me denken aan een potje Death Aboard die ik laatst speelde. Was één sukkel (irritante stem van een 12-jaar achtige, Counter-Strike speelstijl, je kent het wel) die overal vooruit rende op de rest. Toen kwamen we aan bij het einde van het schip en drukte hij 15 seconden voordat wij aan konden komen alvast op de knop om de deur te starten. Grootste fout die hij kon maken. Alle zombies doken daar beneden op hem en de deur was voor ons al open. Door de spam kon hij de deur niet meer bereiken. Wij rennen naar het safe house (je dacht toch niet dat we hem gingen helpen?) en daar alvast de deur dicht gedaan. Op afstand zagen we dat hij uiteindelijk door een Hunter gegrepen werd. Vervolgens een mooie 'ragequit', zoals de community het noemt.Fanatix schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:09:
[...]
Competitief is niet het goede woord denk ik, samenwerkend wel. En in VS kan het misschien wat competitief overkomen maar het blijft draaien om samenwerking. Als jij wilt rondrennen en "eerste" staan op Expert wens ik u veel succes want dan kom je van een koude kermis thuis (lees zombified)
De enige map die ik single player in mijn uppie uit kan spelen (andere Survivors afschieten) is de eerste map van No Mercy. Snel doorlopen en zorgen dat er geen horde kan spawnen is hier erg belangrijk.
[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 22-07-2009 08:50 ]
dat "event" als je het schip uit gaat is een lachertje, die doe ik in mijn eentje, je springt oven op de knop, drukt de knop in en 2 seconden later kan je tussen het kiertje dat is onstaan naar buiten en ren je naar de saferoom, nog voor de eerste zombies bij je zijnThe Zep Man schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 08:49:
[...]
Doet me denken aan een potje Death Aboard die ik laatst speelde. Was één sukkel (irritante stem van een 12-jaar achtige, Counter-Strike speelstijl, je kent het wel) die overal vooruit rende op de rest. Toen kwamen we aan bij het einde van het schip en drukte hij 15 seconden voordat wij aan konden komen alvast op de knop om de deur te starten. Grootste fout die hij kon maken. Alle zombies doken daar beneden op hem en de deur was voor ons al open. Door de spam kon hij de deur niet meer bereiken. Wij rennen naar het safe house (je dacht toch niet dat we hem gingen helpen?) en daar alvast de deur dicht gedaan. Op afstand zagen we dat hij uiteindelijk door een Hunter gegrepen werd. Vervolgens een mooie 'ragequit', zoals de community het noemt.
De enige map die ik single player in mijn uppie uit kan spelen (andere Survivors afschieten) is de eerste map van No Mercy. Snel doorlopen en zorgen dat er geen horde kan spawnen is hier erg belangrijk.
Dan raad ik je Team Fortress 2 aanDennizzz33 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:48:
Ah bedankt Fanatix, al doel ik dan ook wel wat meer op de games tegen elkaar in team verband. Vroeg me echter af of dat wel lekker werkt etc.. en of je niet vrij snel moe word van dezelfde maps over and over again

Zie ook: [Multi] Team Fortress 2, deel 11
Left4Dead in Versus mode is heel leuk, zeker als je 7 anderen van GoT bij elkaar trekt dan krijg je onwijs leuke potjes. Maar goed dat lukt niet altijd en een random potje Versus zorgt alleen maar voor irritatie teminste 99% van de gevallen.
[ Voor 0% gewijzigd door Fanatix op 22-07-2009 21:22 . Reden: 8 moest 7 worden ]
Ik heb in een interview met de creators gehoord dat er heel weinig levels overdag zijn.. Dat level hebben ze nu eenmaal laten zien. Kan 'm zo gauw niet terug vinden.[b][message=32288674,noline]
BTW... in L4D2 vind ik het best wel jammer dat het ook overdag is enzo. Vond het juist wel een spannend sfeertje hebben in het donkerOok ga ik Zoey missen
ga zoeken danaicaramba schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:57:
[...]
Ik heb in een interview met de creators gehoord dat er heel weinig levels overdag zijn.. Dat level hebben ze nu eenmaal laten zien. Kan 'm zo gauw niet terug vinden.
| Hardcore - Terror |
ik heb gelezen dat alleen campaign 'the parrish' overdag zal zijn, de andere dus niet.aicaramba schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:57:
[...]
Ik heb in een interview met de creators gehoord dat er heel weinig levels overdag zijn.. Dat level hebben ze nu eenmaal laten zien. Kan 'm zo gauw niet terug vinden.
Snap al dat gezeur over dat het overdag is niet zo. Is toch juist realistischer zo, het zijn zombies geen vampieren die zich overdag niet laten zien.
http://www.bit-tech.net/g...erview-a-chat-with-chet/2BT: One of the new features is that the game is all set in daylight too --
CF: No, no. There’s just one campaign that’s all in daylight and it's just that that’s the one we’ve shown off so far. The rest of the campaigns are a mix of dark and light and each level is set at a different time to help create changes in the gameplay. The infected are more active during the day and you see some things differently in daylight, like the Witch will get up and wander around. There’s some other AI stuff that we’re not actually showing yet that’ll only happen too.
Als we dan toch bezig zijn met wat L4D 2 nieuws, hieronder wat nieuwe gameplay filmpjes (xbox volgens mij)
http://link.brightcove.co...1388001?bctid=30363445001
http://link.brightcove.co...1388001?bctid=30359628001
http://link.brightcove.co...1388001?bctid=30359622001
Ik weet niet waarom, maar deze screenshot geeft mij echt een "been there, done that" gevoel.
http://www.gamespot.com/x...g-lombardi-interview?hd=1nzyme schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:31:
[...]
ga zoeken danDat is namelijk wel 'belangrijke' info. Dat en de komst van de koekenpan
@ 6:20
console idd, je ziet de controls en A knoppen enzo in 't scherm voor bij komen. Daarnaast komt de 'muis' te houterig over en moet dat imho gewoon een controller zijnFunkyPunky schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:45:
Als we dan toch bezig zijn met wat L4D 2 nieuws, hieronder wat nieuwe gameplay filmpjes (xbox volgens mij)
| Hardcore - Terror |
De zombies in left4dead2 zijn nog steeds hetzelfde 
In plaats van te zorgen voor wat variatie in grootte/dikte.
Als er nu een horde afkomt, is het nog steeds gewoon kwestie van op één lijn hoofdjes te knallen met de m4.
Ik zie nog steeds niet in wat dit een l4d2 maakt en niet een addon.

Als er nu een horde afkomt, is het nog steeds gewoon kwestie van op één lijn hoofdjes te knallen met de m4.
Same here, zie het ook nog steeds als een addon.. hopelijk word het nog wat beter. Van mij mogen ze de oude specials (tank ook) eruit halen en ~6 nieuwe verzinnen.Mantis schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:15:
zou idd tof zijn om geen uber-special meer te hebben maar (zoals je aangeeft) 6(+) 'normale' specials te hebbenSluuut schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:22:
[...]
Same here, zie het ook nog steeds als een addon.. hopelijk word het nog wat beter. Van mij mogen ze de oude specials (tank ook) eruit halen en ~6 nieuwe verzinnen.
* nzyme ziet hoe dan ook uit naar de nieuwe melee weapons
| Hardcore - Terror |
Als jullie nu eens wat previews gingen lezen ipv bij voorbaat al te gaan zitten klagen.Mantis schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:15:
6 posts boven je had ik nog naar de volgende preview gelinked (die overigens al eerder gelinked was in dit topic)
En voor de mensen hierboven:BT: You mentioned some new zombies and one that we’ve seen today is the, well, is it supposed to be the CDC? The zombies in the hazmat suit?
CF: Oh, so those are what we call the uncommon common. There’s a lot of common infected that you fight and there’s a lot of variation in there. There are thousands of variations you’ll see. With that though, we want to have some characteristics that were unique for each one to kind of create a broken-up experience. In Left 4 Dead 1 you might kill about a thousand zombies in a campaign at the high end, but here you’ll kill around two thousand zombies. You kill a lot of zombies, so we have to kind of mix it up and keep it fresh for everybody. So, we had this idea where you’re looking at the hazmat guy and he’s fireproof, so you throw down a molotov and he has no reaction to it. It changes things about just a little and each campaign has some new little thing like that added in
http://www.bit-tech.net/g...erview-a-chat-with-chet/1BT: And have we seen most of the new content for Left 4 Dead 2 now or is there still a lot left to unveil?
CF: Oh, no no, all we’ve shown is the Charger special infected. There are three to four new special infected, they are all playable in Versus Mode. We’ve only shown a couple of the melee weapons too, we have new things like incendiary ammo, more items besides pipe bombs and molotovs. We’re just giving a little sample out for now.
oftewel, L4D1 was gewoon een beta waarop ze hebben voorgeborduurd, dus kan je L4D2 alleen een "patch" of "addon" noemenRaCio schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:06:
[...]
AlBT: And have we seen most of the new content for Left 4 Dead 2 now or is there still a lot left to unveil?
CF: Oh, no no, all we’ve shown is the Charger special infected. There are three to four new special infected, they are all playable in Versus Mode. We’ve only shown a couple of the melee weapons too, we have new things like incendiary ammo, more items besides pipe bombs and molotovs. We’re just giving a little sample out for now.
Een spel dat over de 3 miljoen keer verkocht is en een review gemiddelde heeft van bijna 9 bestempelen als "beta" is complete onzin.Dalyxia schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:37:
[...]
oftewel, L4D1 was gewoon een beta waarop ze hebben voorgeborduurd, dus kan je L4D2 alleen een "patch" of "addon" noemen
Het percentage van mensen dat klaagt is trouwens nihil als je nagaat dat het spel zo vaak verkocht is.
Ik ben gaan klagen sinds de een naar laatste update, sinds het match systeem is aangepast en totaal naar de klote is. Voor de rest vind ik het nog steeds een vette gameRaCio schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:45:
[...]
Een spel dat over de 3 miljoen keer verkocht is en een review gemiddelde heeft van bijna 9 bestempelen als "beta" is complete onzin.
Het percentage van mensen dat klaagt is trouwens nihil als je nagaat dat het spel zo vaak verkocht is.
144 uur playtime erop zitten, dat is die 50 euro die ik ervoor heb betaald wel waard; 35 eurocent per uur
Er zijn weer een aantal nieuwe l4d2 details bekend. 2 nieuwe special infected, de spiker en de spitter. Ammopacks en adrenaline pills die je ipv de pills en health kits kunt meenemen. En nieuwe uncommon common infected.
http://left4dead.gameriot...naline-1/1#comment_446706the first mention of the second of the three to four new special infected named the Spitter. [...] This special infected can shoot ranged blasts of some sort of poison that causes damage if it hits survivors or if they maintain position within the blast radius.
We have seen the flame retardant-suited zombies already and those are specific to that level. The Swamp features mud men that run around on all fours very fast and they are quite hard to detect.
http://www.examiner.com/x...ecial-infected-The-SpikerRumor has it that some attendees at Comic-Con have heard details from a loose-mouthed Valve employee about a new special infected in L4D2 called "The Spiker". The Spiker, true to his name, has spikes all over his body. Like the boomer, he will rush into the group of survivors and then unleash all of his spikes into the group. The spikes go in all directions so they hurt everybody.
Jammer dat ze dit inderdaad als een deel 2 verkopen en niet als een add on of DLC. Laat ze eerst maar HL EP 3 (inclusief engine) uitbrengen en L4D 1 supporten. Dit lijkt gewoon op een paar nieuwe models voor zombies, nieuwe wapens en een aantal nieuwe specials. Sorry, maar met een goede SDK hadden modders dit er ook in kunnen zetten.
idd, zowiezo is de "spitter" een special infected die ze in de "alfa" van L4D1 eruit hebben gehaald en samen met de screamer gecombineert hebben tot de boomerBrons schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:29:
Jammer dat ze dit inderdaad als een deel 2 verkopen en niet als een add on of DLC. Laat ze eerst maar HL EP 3 (inclusief engine) uitbrengen en L4D 1 supporten. Dit lijkt gewoon op een paar nieuwe models voor zombies, nieuwe wapens en een aantal nieuwe specials. Sorry, maar met een goede SDK hadden modders dit er ook in kunnen zetten.
gewoon ouwe meuk die ze opgeleukt hebben,
Ik hoop dat ze deze keer wel wat meer gamemaps voor de xbox360 uitbrengen. Of het nou een add-on te noemen is of niet... ik ga het hoe dan ook spelen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Louis en Francis maar rondjes rennen en ''pills here!'' roepen
Vindt die 2 nieuwe infected wel heel vet. 1 Daarvan kan enorm snel naar de survivors rennen wat voor leuke choas kan zorgen in versus.
IddDescriptor schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:37:
[...]
Vindt die 2 nieuwe infected wel heel vet. 1 Daarvan kan enorm snel naar de survivors rennen wat voor leuke choas kan zorgen in versus.
Wat ik er zo over gelezen/gezien heb wordt het weer een leuk spel waar ik denk ik weer heel wat uurtjes zoet mee zal zijn
ben benieuwd wanneer de demo komt. Zal wel vlak voor release van 17 november zijn.
Laten we hopen dat met de komst van melee wapens dat ammo schaars is. Dat zou het spel een stuk interessanter maken.
Je kunt geen vuurwapens gebruiken zolang je een melee wapen vast hebt, dus ik denk niet dat er minder ammo komt ofzo. Wel komen er ammopacks die je mee kan nemen ipv healthpacks.Brons schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:17:
Laten we hopen dat met de komst van melee wapens dat ammo schaars is. Dat zou het spel een stuk interessanter maken.
Wat is het doel dan van een melee wapen als je met je ranged wapens toch veel beter bent? Dat is nog altijd een van de dingen die ik jammer vind van L4D: unlimited ammo, niet erg zombie film achtig
Als ik me niet vergis is de damagebonus die de hunter krijgt als hij in brand staat erui gehaald in de eerste patch, waardoor het nu nutteloos is expres in brand te staan.
Misschien al eerder gepost, wist niet zeker. Maar in game filmpje van L4D2. Eerst level
http://games.fok.nl/news.php?newsid=33498
Ziet er toch erg leuk uit
http://games.fok.nl/news.php?newsid=33498
Ziet er toch erg leuk uit
dat lijken me deze: nieuws: Video's Left 4 Dead 2 maar dan met wat comments.
wat trouwens ook wel grappig zou zijn is als je op een stealth manier door de maps zou kunnen gaan. Dus sneaken langs zombies met je flashlights uit ofzo (daar reageren ze bijv. op) en dan maar proberen om ongezien naar een safehouse te komen.
wat trouwens ook wel grappig zou zijn is als je op een stealth manier door de maps zou kunnen gaan. Dus sneaken langs zombies met je flashlights uit ofzo (daar reageren ze bijv. op) en dan maar proberen om ongezien naar een safehouse te komen.
| Hardcore - Terror |
Let op:
Het Left 4 Dead 2 topic vind je hier. Discussie over deel 2 van de game graag daar en niet hier.
Het Left 4 Dead 2 topic vind je hier. Discussie over deel 2 van de game graag daar en niet hier.