Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Tranen in mijn ogen van het lachen om dat filmpje. Zonder ondertitels :D Is dat filmpje echt of gefaked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil_Inside
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:26
RedHat schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:10:
Is dat filmpje echt of gefaked?
Dat is een sketch uit In De Gloria :-)

Wel goed gedaan met die ondertitels. Past zeer goed erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06 19:34

Matis

Rubber Rocket

Hulde voor de film. Ik weet al wie dit jaar de Oscars gaat krijgen :) Het filmpje is overigens niet echt, maar een soort van koefnoen oid.

Anyway, geniaal. Ik was ROFL :9

* Matis zwaait naar Devil_Inside :w

[ Voor 120% gewijzigd door Matis op 09-06-2009 14:29 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:33

ErikKo

Rippie

Dat filmpje was echt meesterlijk. _/-\o_
Edit: Die was bedoeld voor de vorige, niet die van hierboven. :')

[ Voor 45% gewijzigd door ErikKo op 09-06-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
ErikKo schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:52:
Dat filmpje was echt meesterlijk. _/-\o_
Edit: Die was bedoeld voor de vorige, niet die van hierboven. :')
zeker :D , zo wordt dit stukje van der untergang al meerdere keren gebruikt op internet voor spel problemen :)

Ik las zojuist ook op youtube bij het filmpje van ''in de gloria'' met die lachende gast een reactie van iemand die beweerde:

Valve-> Valvea -> ValvEA -> EA

Het lijkt er helaas wel op, maar ik hoop van harte dat ze nooit maar dan ook nooit worden overgenomen door ea, of hun stijl van publiceren gaan overnemen.

daarnaast wil ik de oude characters in het 2de spel hebben... is veel leuker :)

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/21/Left_4_Dead_2_Cast.jpg

Dat ziet er niet uit... zeker de ''nieuwe'' francis en zoey.... :/

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-06 19:28

flessuh

Set sail for fail!

die nieuwe francis lijkt wel zo'n maffia figuur :P

ik hoop overigens wel op korting ofzo, maar ik ga L4d2 wel halen.

zolang ze me niet zo naaien als met prototype.....pre-order je hem voor 59.99, kijk je 3 dagen later, is hij ineens 49.99 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door flessuh op 09-06-2009 20:45 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de prijs ja. Denk niet dat ze erg veel kunnen vragen voor de game.
Het is toch gewoon dezelfde engine van L4D of niet? Ik ga er een beetje vanuit dat ze niet de volle mep vragen voor een redesign en uitbreiding van het spel.
Misschien moet ik dat toch maar doen, zodat het alleen maar kan meevallen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dit zijn de prijzen volgens amzon.com.

PC - $49.99 / € 32.92
Xbox360 - $ 59.99 / €39.50

Pc versie is zo goed als de prijs van wat L4D nu kost op steam.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
maaarten schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:06:
Dit zijn de prijzen volgens amzon.com.

PC - $49.99 / € 32.92
Xbox360 - $ 59.99 / €39.50

Pc versie is zo goed als de prijs van wat L4D nu kost op steam.
Nu nog maar eens zien dat het in de winkels voor deze prijs wordt verkocht... en niet voor $ 49.99 / € 49.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Ja, dat weet ik wel zeker. Heb je het ooit gezien dat de dollar terecht omgerekend werd tot euro? Tot nu toe zie ik alle prijzen simpelweg de dollar met een euro vervangen. Gelukkig kunnen we hem kopen van steam die (vaak) wel terechte prijzen hanteert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:33

Arfman

Drome!

HanteerDE. $ = €, ook op Steam tegenwoordig.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ywa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-05 11:33

Ywa

Arfman schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:12:
HanteerDE. $ = €, ook op Steam tegenwoordig.
Bij een aantal spellen is dat inderdaad zo. Andere spellen hebben wel de goede prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:12
Als je ziet wat L4D kost en wat je er voor krijgt is het eigenlijk veel te duur. Bij TF2 vind ik het eerder andersom. Goedkoop spel met veel maps en wapens er in. En grote updates om dingen te verbeteren.

L4D2 moet een aantal dingen aangepast hebben wil ik het spelen.
Fatsoenlijke characters
Mogelijkheid om weer in de nacht te spelen wat overdag is dikke onzin
Prijs moet rieel zijn als je L4D1 al hebt.
Geen TF2 achtige dingen in L4D2. Dus niet happy en blij doen. Daar hebben we TF2 al voor.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Of wel. Als je niet happy en blij wil, speel je L4D. Als je wil happy en blij wil, speel je L4D2. Daar zou je hem voor kunnen kopen. Het heeft misschien wel een hele andere insteek. L4D moest realistisch zijn, tegenover L4D2 als grappige zombie shooter.

Besides, ik loop tijdens L4D ook altijd lol te trappen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Of ze moeten alles van L4d 1 ook in 2 proppen en ze compatibel maken voor online mp?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:12
Daar ben ik voor ja.

L4D1 vind ik te Beta achtig aan doen. Te weinig maps en wapens + zombies die je kunt spelen. Op dit moment wordt L4D2 een hele andere stijl veel te blij. Dus je splitst de community op. Maar goed misschien passen ze die dingen nog aan voordat het spel uit komt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Ik heb geruchten gehoord/gelezen dat ze misschien L4D gaan meeleveren in L4D2. En ik denk niet dat L4D2 de community zal opsplitsen. Sterker nog, ik denk dat hij hierdoor groter zal worden, aangezien het een grotere en bredere doelgroep aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
ErikKo schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:03:
Ik heb geruchten gehoord/gelezen dat ze misschien L4D gaan meeleveren in L4D2. En ik denk niet dat L4D2 de community zal opsplitsen. Sterker nog, ik denk dat hij hierdoor groter zal worden, aangezien het een grotere en bredere doelgroep aanspreekt.
ja, maar wel een andere doelgroep waar ik niet bij hoor, das dan zo jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Jammer dat ze l4d2 zo snel uitbrengen. Ik ga em iig niet halen, zo snel dat ik klaar was met l4d1. En die nieuwe characters halen het echt niet bij zoey en die ouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:07:
Jammer dat ze l4d2 zo snel uitbrengen. Ik ga em iig niet halen, zo snel dat ik klaar was met l4d1. En die nieuwe characters halen het echt niet bij zoey en die ouwe.
Heb je alleen SP gespeeld met L4D? Ik snap niet hoe je anders "zo snel klaar was met L4D".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 123662 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:22:
[...]

Heb je alleen SP gespeeld met L4D? Ik snap niet hoe je anders "zo snel klaar was met L4D".
Ook multiplayer, we hebben het wel veel gespeeld. Maar niet erg lang. Het kreeg al erg snel een been there done that gehalte.(Xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kom ik net op een server.... unlimited ammo, unlimited grenade/molotovs, tanks gaan met 10 kogels van m4 dood, als je down bent revived een teammate je in een halve seconde en..... je haalt gewoon achievements.

zo gaat bij mij de lol er snel van af... zo kan iedereen die moeilijke achievements wel halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-06 14:42
Heb eindelijk alle levels met een gold afgerond, zo dat moest ik even kwijt, heb ik lang over gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

jagana schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:07:
Heb eindelijk alle levels met een gold afgerond, zo dat moest ik even kwijt, heb ik lang over gedaan :)
Feli! Ik heb ondertussen ook al Legendary Survivor gehaald ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De overige vier campaigns van L4D2, die we dus nog niet gezien hebben, zijn volgens mij gewoon donker/'s nachts, voor zover ik het begrijp. Wie weet valt het super happy fun time gehalte nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ywa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-05 11:33

Ywa

LUH-3417 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:45:
De overige vier campaigns van L4D2, die we dus nog niet gezien hebben, zijn volgens mij gewoon donker/'s nachts, voor zover ik het begrijp. Wie weet valt het super happy fun time gehalte nog mee.
Wel jammer dat dan alleen die campaign in de trailer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Kan me niet voorstellen dat L4D2 happy a la TF2 wordt. Ik weet ook niet wie daar bij is gekomen, ik heb daar nog geen bewijs van gezien. De zombies in de E3 filmpjes zien er niet echt happy uit. Overdag: misschien. Blij a la TF2: nee, zeker niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
zeg ik heb een weekje of 3 geen l4d online gespeeld, maar nu ik weer speel lijkt het net of ze survival moeilijker hebben gemaakt, rond 4 a 5 minuten krijg ik constant 2 tanks tegelijk op mijn dak, dat was eerst nooit zo

hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Jawel, dat is altijd zo geweest. Misschien ben je het wel verleerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Arfman schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:31:
Kan me niet voorstellen dat L4D2 happy a la TF2 wordt. Ik weet ook niet wie daar bij is gekomen, ik heb daar nog geen bewijs van gezien. De zombies in de E3 filmpjes zien er niet echt happy uit. Overdag: misschien. Blij a la TF2: nee, zeker niet.
Arfman, als je een aantal filmpjes bekijkt hoor je bij een horde aanval een kermis muziekje wat nogal erg ''blij'' is. Ook de kleding van sommige characters doet niet echt survival achtig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Inderdaad, de sfeer is er niet meer, als je de zombies weghaalt lijkt het net alsof de survivors op vakantie zijn. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

Descriptor schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:39:
[...]

Arfman, als je een aantal filmpjes bekijkt hoor je bij een horde aanval een kermis muziekje wat nogal erg ''blij'' is. Ook de kleding van sommige characters doet niet echt survival achtig aan.
Wellicht heeft men er bij Valve besloten om meer de richting van "Scary Movie" op te gaan... vandaar dat "happy-gedoe"...

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293626

jah idd de filmpjes viele mij ook erg tegen...
geen egte l4d sfeer iig.. zoals het mij leek maar wie weet. :D
die bijl is zowiezo wel geniaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Bardirella schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:33:
[...]

Wellicht heeft men er bij Valve besloten om meer de richting van "Scary Movie" op te gaan... vandaar dat "happy-gedoe"...
Dan hebben ze een enorme blunder gemaakt. En de community neemt het niet met dank af. En dat is ook wel te merken op de diverse fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Voor zover ik weet zijn al die filmpjes gebaseerd op 1 level. De andere 4 zijn (volgens mij) nog helemaal niet bekend, dus ik wacht nog even met mijn mening vormen. Zouden meer mensen moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 07:56

Christiano007

Ich bin der champion

Ik weet nu al dat ik deel 2 niet ga kopen, veel te "cartoon" achtig wat ik heb gezien op de filmpjes, en kom op zeg, klaarlichte dag zombie's knallen dat haalt heel de sfeer uit het spel en wordt het één van de tig shooters die er zijn.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Op klaarlichte dag zombies afknallen haalt inderdaad wel het enge sfeertje eruit wat L4D kent. Bovendien vind ik een aantal karakters teveel ghetto en lijken zij aardig de fun in te hebben met het afschieten van zombies ipv dat ze steeds op de vlucht zijn. Ik wil niet dat l4D gaat kruisen met NBA games ofzo. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 12-06-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella

Bardirella

What! Are you crazy?

Met welk survivor spelen jullie het liefst in L4D? Als ik kan kies is Zoey... Sweet!

En versus? Ik ga meestal voor Boomer!

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Aan de ene kant is het natuurlijk spanned om niets te kunnen zien, maar als er een gigantische horde op je af komt lopen in het dag licht schrik je net zo hard.
En zoals Arfman al zei er is nog niets bekend over de andere campaings, just wait and see imo.

De recensies zullen vanzelf wel verschijnen :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Bardirella schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:27:
Met welk survivor spelen jullie het liefst in L4D? Als ik kan kies is Zoey... Sweet!

Volgens mij kan je niet echt kiezen, wordt je meer geslingerd in wat nog vrij is. Als een Smoker + Boomer al bezet is wordt je automatisch een hunter.

Is wel grappig als je met z'n 3én hunter speelt :P

Maar is het niet handig om gewoon een L4D2 topic aan te maken zodat hier over L4D1 nog gediscusseerd kan worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Een L4D2 topic? Nu al? Enige wat we weten is dat het in November uitkomt en dat er een 5 tal (crappy) filmpjes zijn met 1 level. Lijkt me niet genoeg stof om een goede OP mee te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Bardirella schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:27:

Als het even kan wil ik wel Boomer spelen vind de beste in Versus maar helaas kan je niet kiezen.

Als survivor toch heel vaak Bill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Samenwerken met een smoker als boomer is ook erg leuk.

Smoker trekt de survivor mee, waarop de boomer z'n ding doet op ook hopelijk de rest :P

Vind het alleen jammer dat vaak in VS mode teveel wordt gecampt in huizen enzo. Uiteindelijk verlies je zo de map omdat je out of resources loopt ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Weet iemand hier hoe het komt dat ik op Lighthouse een record heb van 12 minuten, maar dat ik niet het legendary survivor vinkje heb?

moet ik gvd allen nog gas station en lighthouse die ik eigenlijk al heb, dan heb ik legendary survivor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
trouwens lijkt me het wel heel leuk als de personages wat extra diepte en verschil krijgen, bijvoorbeeld dat bill meer ammo bij zich kan houden, zoey 2 medkits mee kan dragen of dat zoey sneller teammates kan reviven, louis heeft 30 hp meer en Francis genereert elke x aantal tikken waarop francis niks doet een molotov grenade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Bill zijn en "vocalize ConceptBlock608" spammen is altijd geweldig.
Heel mijn KP is volgebind met vocalize commands die hele dialogen starten, leuk als er een horde aankomt en Louis ineens over WE ARE UNSTOPPABLE gaat roepen.
Dalyxia, je weet wel dat het andere team op 1 bepaald persoon afgaat die een buff voordeel heeft? Net als dat iedereen op de medic gaat bij TF2.

[ Voor 24% gewijzigd door kKaltUu op 15-06-2009 07:12 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben jij zo'n vocalbinder? Dat vind ik nou zo ontzettend reteirritant .. laatst ook een gastje die dat had, echt niet mee te spelen. En ophouden ho maar, ook al vroeg ik het netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 10:51

The Zep Man

🏴‍☠️

Dalyxia schreef op maandag 15 juni 2009 @ 02:25:
Weet iemand hier hoe het komt dat ik op Lighthouse een record heb van 12 minuten, maar dat ik niet het legendary survivor vinkje heb?

moet ik gvd allen nog gas station en lighthouse die ik eigenlijk al heb, dan heb ik legendary survivor :)
Nogmaals: iedereen die het idee heeft dat hij/zij bepaalde achievements verdient: zie Steam Achievement Manager.
Dalyxia schreef op maandag 15 juni 2009 @ 03:00:
trouwens lijkt me het wel heel leuk als de personages wat extra diepte en verschil krijgen, bijvoorbeeld dat bill meer ammo bij zich kan houden, zoey 2 medkits mee kan dragen of dat zoey sneller teammates kan reviven, louis heeft 30 hp meer en Francis genereert elke x aantal tikken waarop francis niks doet een molotov grenade
Dat is nou net dat ze (terecht) bij de ontwikkeling besloten hadden om elke karakter qua gameplay gelijk te maken. Anders wilt iedereen met Francis, wat veel meer 'ragequits' tot gevolg heeft.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

vocalbinders ... als daar een hunter op zit laat ik die er mooi opzitten :) . Suicide screamers schiet ik zelf gewoon dood als ze het niet verwachten :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Cassius schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:13:
vocalbinders ... als daar een hunter op zit laat ik die er mooi opzitten :) . Suicide screamers schiet ik zelf gewoon dood als ze het niet verwachten :) .
Jaja, ik hoor het alweer. Volgende keer laat ik je ook lekker hangen als een smoker je pakt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Ik vind "PILLS HERE" spammen af en toe gewoon grappig..maar meestal niet tijdens het spelen zelf, als we net in de saferoom zitten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Weiman schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:53:
Ik vind "PILLS HERE" spammen af en toe gewoon grappig..maar meestal niet tijdens het spelen zelf, als we net in de saferoom zitten ofzo.
Ik voicespam altijd de lach van Bill, die rokerslach. Ghahaghahgahaaaaa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Spammen van geluiden zijn sterk verschillende meningen over. Ik vind dat het wel kan, zolang het maar 'lollig' blijft. Er zijn van die mensen die expres anderen willen irriteren. Die moet je dan ook per direct kapotschieten en kicken. :)

Edit: Ik doe wel eens de "Sorry!", afhankelijk van de persoon die ik dan speel. Maar dan volgens het x/z menuutje. :>

[ Voor 20% gewijzigd door ErikKo op 15-06-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
dit vind ik de leukse vocalize commands.

vocalize playerdeath - die van zoey zijn erg grappig.
vocalize playerlaugh - vooral bij bill en zoey
zoey - vocalize bouncereaction - Yeah, yeah i'm ready to bounce *giggles*
zoey - vocalize conceptblock037 - "What a dick"
zoey - vocalize conceptblock647 - game over man, game over
francis - vocalize conceptblock009 - Let's see, I'm Francis and that's Grandpa Bill and THERE'S ZOMBIES OUT HERE OPEN THE GODDAMN DOOR
francis - vocalize conceptblock607 - "What if just your beard starts to turn? Can I shoot that?"
francis - vocalize conceptblock709 - i hate .....

hier staat een mooi lijstje met vocalize commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Feli cassius en timebender met het behalen van legendary survivor :)

waren gister avond weer een aantal goede potjes :) , zelfs construction site in 1x boven de 10 minuten :)

Wie doet er vanavond mee om wat expert campaigns te doen? Gezien het achievement systeem nu stabiel is wil ik wel even ''what are you trying to prove'' halen, No mercy was wel opgeslagen toen het nog brak was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Ik doe wel mee descriptor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Ik wil het zeker wel proberen, heb echter nog geen expert campaings voltooid (wel geprobeerd).
Dus mocht je iemand tekort komen wil ik graag helpen :)

Je hebt me al op steam dus ik zorg wel dat ik online ben.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Expert campaigns. Good ol' times. :')
Afleren dat je in paniek doelloos om je heen schiet (en een teammate raakt) en goed samenblijft.
En blijf van die tank vandaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella

Bardirella

What! Are you crazy?

welk uur spreek je af Descriptor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik ben wss wel beschikbaar en anders 2nd opninion. Mocht je me nodig hebben, ik ben op Stoom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Bardirella schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:28:
welk uur spreek je af Descriptor?
Meestal beginnen we rond 20:00 in de lobby. Dan kan iedereen even lock 'n loaden (bier.chips,cola /andere meuk halen) en dan 20:10 server zoek en starten.

Gemiddeld heb je 1.5 uur / 90 minuten nodig voor no mercy en death toll en voor dead air en blood harvest heb je ongeveer 75 minuten nodig. Alleen de final's van dead air en blood harvest vergen wat meer tijd.

als ik je nog niet in m'n lijst heb staan voeg me gerust toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
Als je nog iemand nodig hebt voor de campains op expert, ik ben te vinden op steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Laatst online: 12-03 20:38
Ik doe ook wel mee, als het kan. Heb zelf ook nog geen campaigns in expert af kunnen ronden. Is Descriptor ook je steam naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

maaarten schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:39:
dit vind ik de leukse vocalize commands.

vocalize playerdeath - die van zoey zijn erg grappig.
Jou zou ik dus meteen achterlaten/neerschieten...

Nofi natuurlijk :> ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Dionisio schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:33:
Ik doe ook wel mee, als het kan. Heb zelf ook nog geen campaigns in expert af kunnen ronden. Is Descriptor ook je steam naam?
yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
We kunnen beter een potje versus doen met z'n alle :P aangezien zoveel mensen met Descriptor willen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Fanatix schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:49:
We kunnen beter een potje versus doen met z'n alle :P aangezien zoveel mensen met Descriptor willen spelen :D
im famous? :9

Versus kunnen we altijd daarna nog doen. Als we geen 4 uur over een expert campaign doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Snap niet waarom Desc famous is, hij is helemaal nie goe nie en draait stomme muziek :< !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Cassius schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:04:
Snap niet waarom Desc famous is, hij is helemaal nie goe nie en draait stomme muziek :< !
wat is er mis met dit liedje tijdens een horde aanval?

Cassius is just jalous :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
Desc, ik heb je toegevoegd. Heb je een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Ik kan dat liedje wel waarderen, hoor het toch bijna iedere ochtend :p
Waarom hij beroem is blijkt wel uit het aantal reacties, toen ik het vroeg voor af en toe een potje kreeg ik maar 2 mensen :(

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Dionisio schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:59:
Desc, ik heb je toegevoegd. Heb je een invite?
yes, je staat er bij :)

Ging gister avond wel lekker. Gelijk death toll en dead air op expert gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
Ben aan het uploaden geweest:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=58qbAXfuiDs]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MUTk6L_nN24]

We hebben ook vanavond weer lol gehad :)

[ Voor 11% gewijzigd door jagana op 17-06-2009 00:41 . Reden: extra video ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Kerel helemaal los gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was wel gay de laatste paar rondes te hebben gespeeld steeds door die tank te worden gebeukt. Dan spring je naar beneden om je eigen hachje te redden ( :P ) waarop je nog eens fall damage krijgt en die tank je dan zonder problemen nog bijbeent ook.... Uiteindelijk wel gewonnen met 1 dead en 3 de truck in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Descriptor met zn fratsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
Hahaha @ video :)

Hoe doen jullie dat?
De partij was leuk, tot ik per ongeluk een molotov binnen dat kamertje gooide.
Ik scrollen naar de pills om ze in te nemen en ineens stond alles en iedereen in de fik.
Bleek dat ik de molo had geselecteerd ipv de pills. 8)7

Toen konden we weer opnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

HLSS, let wel op. Soms is het leuk om te spammen, maar lang niet elke server waardeert het. De kans is groot dat je op een externe server gemute wordt ivm excessive mic use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 29-05 15:26
Of gewoon gekicked, is mij na 6keer 'pills here' te roepen ook wel eens gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik kan vanavond misschien weer een keer co-op spelen, merk 't wel of er mensen willen ;)

Chr1st1aan007 of Chr1st2aan007 is de steamnaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 10:51

The Zep Man

🏴‍☠️

Matis schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:14:
[...]

HLSS, let wel op. Soms is het leuk om te spammen, maar lang niet elke server waardeert het. De kans is groot dat je op een externe server gemute wordt ivm excessive mic use
Of je wordt gekicked door je medespelers wanneer je op pubs speelt. Overigens terecht, wanneer blijkt dat zij zich aan je ergeren.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

The Zep Man schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:30:
Of je wordt gekicked door je medespelers wanneer je op pubs speelt. Overigens terecht, wanneer blijkt dat zij zich aan je ergeren.
Absoluut terecht. IK kan me ook mateloos irriteren in pubs. Met tweakers gamen is toch de tolerantie wat hoger. En als iemand kappen schreeuwt dan houdt het ook gewoon op.
Je moet ook de goede momenten uitzoeken waar en wanneer je een bepaalde track opzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Begon inderdaad goed maar op een gegeven moment nam FF de overhand :P wat resulteerde in het feit dat ik op de laatste tank in de finale dood ging.

@ Jagana ik kan mezelf niet los zien gaan :p filmpje word niet geladen ofzo (in FF, IE en Chrome).

En dan ook nog eens 2x uit een server gekicked te worden, eerst keer in de tweede map in BH en daarna halverwege de derde, tja zo kan ik het ook. :X

Maar wel veel gelachen, avondje duurde wat lang maar het was het waard :D

[ Voor 19% gewijzigd door Fanatix op 17-06-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
@ fanatix:

Hier de directe links naar de youtube filmpjes :
http://www.youtube.com/watch?v=58qbAXfuiDs
http://www.youtube.com/watch?v=MUTk6L_nN24

En het was weer gezellig alleen wel jammer dat het zo lang duurde voor we hem eindelijk gehaald hadden, anders hadden we er nog wel een kunnen doen misschien, vanavond?

En de tanks zijn wel moeilijker dan bij survival, dus allemaal een autoshotty bij de final, dan redden we het teminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Edit: Vuurmuur blokkeert het :'(

Moeten maar ff kijken wanneer we NM gaan doen en BH overnieuw :P wil natuurlijk wel die achievement.
Maar dat zal wel tegen het weekend aanworden denk ik, aangezien er mensen moeten werken etc.
Kunnen hooguit snel een potje doen, maarja dat zien we dan wel weer :D

[ Voor 14% gewijzigd door Fanatix op 17-06-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Je moet wat als je wacht op een 4de speler :)
Leven in de brouwerij brengen, anders is het ook zo saai he ;)
Dionisio schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:01:
Hahaha @ video :)

Hoe doen jullie dat?
De partij was leuk, tot ik per ongeluk een molotov binnen dat kamertje gooide.
Ik scrollen naar de pills om ze in te nemen en ineens stond alles en iedereen in de fik.
Bleek dat ik de molo had geselecteerd ipv de pills. 8)7

Toen konden we weer opnieuw beginnen :(
Die actie van jouw van gisteren was niet heel slim nee. Zeker omdat we die ronde lekker snel
door konden rushen en allemaal nog een medkit hadden... Tot dat alles in de fik ging en ontplofte..
:/
Matis schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:32:
[...]

Absoluut terecht. IK kan me ook mateloos irriteren in pubs. Met tweakers gamen is toch de tolerantie wat hoger. En als iemand kappen schreeuwt dan houdt het ook gewoon op.
Je moet ook de goede momenten uitzoeken waar en wanneer je een bepaalde track opzet ;)
Klopt, timing en soort muziek is wel belangrijk. En op tijd stoppen natuurlijk ook :)

Maar gelukkig levend gebleven in de truck en eindelijk ''what are you trying to prove'' gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Descriptor schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:18:
Maar gelukkig levend gebleven in de truck en eindelijk ''what are you trying to prove'' gehaald :)
Het doel heiligt de middelen ;) Mooi dat je die achievement gehaald hebt. Weinig (m.i.) hebben die achievement gehaald _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
voor de geintreseerde, er is ondertussen een L4D2 subforum op steamforums
klik

iemand nog zin om vanavond potje te knallen?

[ Voor 13% gewijzigd door Toet3r op 17-06-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
maaarten schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:28:
klik
Het is er eindelijk rustig geworden, eerste 2-3 weken was er in het L4D en L4D2 forum alleen maar rants op Valve te vinden.
En mensen reageerden niet op topics, ze maakte ze zelf maar aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
klik

Deze net gevonden via het L4D2 Forum van steam. Een humoristischer kijk op het gehele sequel gedoe:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

LMAO. Same old S*** :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
precies zoals ik er over denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

klik

Ik ben van plan vanavond nog wel wat te spelen. steamid = mlmnl, je kan me via steam chat wel bereiken :)

Edit: @onderstaande, toegevoegd

[ Voor 4% gewijzigd door MLM op 17-06-2009 19:03 ]

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Ik wil vanavond ook nog wel ff knallen, ik zal zo mensen ff adden :) ben te vinden in de GoT Lef4Dead steamgroup en dan als Fanatix (zelfde ava als hier) :)

@ hierboven: geaccepteerd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Fanatix op 17-06-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
In veel source spellen heb je een ingame fps meter van valve zelf geloof ik. Met je fps, ping en meer info. Alleen weet iemand hier toevallig waar die "in" & "out" waarden voor staan? Ik kan het nergens vinden :-(

Random intern pic ervan:
http://media.photobucket....z/dods/dod_donner0230.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Postius op 17-06-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Postius schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:00:
In veel source spellen heb je een ingame fps meter van valve zelf geloof ik. Met je fps, ping en meer info. Alleen weet iemand hier toevallig waar die "in" & "out" waarden voor staan? Ik kan het nergens vinden :-(

Random intern pic ervan:
http://media.photobucket....z/dods/dod_donner0230.jpg
eeeuhw, waar heb je dit op gereageert? want niemand vroeg dit :)

commands
cl_showfps 1
net_graph 1
net_graph 2
net_graph 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Yup, heb ik ook aanstaan. Altijd nummertje 5 (dacht ik was de max).

In en out staan voor het aantal kbps dat je ontvangt/verstuurd. dat mag duidelijk zijn. Je hebt nog LERP:
Verplicht leesvoer: http://en.wikipedia.org/wiki/Lerp_(computing)
en die /s is volgens mij je verbinding van of naar de server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Matis schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:56:
Yup, heb ik ook aanstaan. Altijd nummertje 5 (dacht ik was de max).

In en out staan voor het aantal kbps dat je ontvangt/verstuurd. dat mag duidelijk zijn. Je hebt nog LERP:
Verplicht leesvoer: http://en.wikipedia.org/wiki/Lerp_(computing)
en die /s is volgens mij je verbinding van of naar de server!
Aha bedankt! En als de in waarden extreem hoog zijn, dan is dat niet goed als de out waarde laag is? Maw, dat zorgt voor fps-lag? Of maakt het niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Postius schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 02:41:
[...]

Aha bedankt! En als de in waarden extreem hoog zijn, dan is dat niet goed als de out waarde laag is? Maw, dat zorgt voor fps-lag? Of maakt het niks uit.
Out moet sws lager zijn dan in. Immers moet jij van alle mensen gegevens in krijgen en hoef je alleen maar van jezelf gegevens uit te sturen. FPS lag heeft niets met de in/out bytes te maken. Zelfs met 0kbps in en out (theoretisch voorbeeld) kun je nog gemakkelijk 100fps halen. Wel kun je FPS lag krijgen wanneer er ineens heel veel gegevens ontvangen wordt (een klepperende verbinding) dan moet je PC ineens veel gegevens verwerken en kan de FPS droppen. Meestal zie je dan ook de lerp een beetje inkakken (geel of zelfs rood). Dat kan storend zijn, maar als je op een fatsoenlijke server speelt zal dit meestal niet voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Wanneer de FPS dropt wanneer je PC ineens veel gegevens verwerkt ivm een klepperende verbinding wordt vaak een 'lag spike' genoemd als ik me niet vergis. Toch heb ik deze nog weinig gezien in L4D. Ik heb het idee dat de client/server code in L4D prima in elkaar steekt tov andere games.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
Het Left 4 Dead 2 topic vind je hier. Discussie over deel 2 van de game graag daar en niet hier.