[Multi] Left 4 Dead - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ben plots al mn achievements kwijt :( . Gister dacht ik ff lekker online te gaan en keek eens welke achievements ik nou nog moest doen, nou ja alles dus :? Hmmm... irritant. Gekke wel is dat mn algehele score op de xbox nog steeds gelijk is, maar alles bij L4D is weg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322195

Pannekoek81 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:15:
Ben plots al mn achievements kwijt :( . Gister dacht ik ff lekker online te gaan en keek eens welke achievements ik nou nog moest doen, nou ja alles dus :? Hmmm... irritant. Gekke wel is dat mn algehele score op de xbox nog steeds gelijk is, maar alles bij L4D is weg. 8)7
Is het misschien niet tijdelijk? Normaal blijven die dingen met je account en is er geen optie om ze te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Anoniem: 322195 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:36:
[...]

Is het misschien niet tijdelijk? Normaal blijven die dingen met je account en is er geen optie om ze te resetten.
Geen idee, maar afwachten, straks nog maar eens kijken, keek er wel raar van op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice game gisteren gehad... helaas zijn mijn 3 achievements niet opgeslagen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 15:31

Matis

Rubber Rocket

Gisteren L4D2 gepreordered :D Ik kan niet wachten totdat ik vandaag de demo kan spelen :9~

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:29
Anoniem: 322195 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:58:
Nice game gisteren gehad... helaas zijn mijn 3 achievements niet opgeslagen =(
Ik heb net ff gekeken en de mijne staan er wel tussen waaronder ook Untouchables. Misschien als je straks kijkt dat ze er wel staan?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Matis schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:02:
Gisteren L4D2 gepreordered :D Ik kan niet wachten totdat ik vandaag de demo kan spelen :9~
Same here! Heb de demo gedownload, Ik kan niet wachten om te spelen! :D

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Fanatix schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:32:
[...]

Ik heb net ff gekeken en de mijne staan er wel tussen waaronder ook Untouchables. Misschien als je straks kijkt dat ze er wel staan?
Untouchables is bij mij ook opgeslagen, dus ik weet niet wat er mis is... al geven die achievements vaker problemen in left 4 dead.

Ik heb nog is gekeken hoe het met de tegenpartij zat van gisteren in versus, maar die gasten hadden allemaal meer dan 350 uur gespeeld :+ , dus dan vondt ik het gisteren nog niet zo slecht gaan.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 21:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Simon Verhoeven schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:27:
Nee, maar gezien het aantal Russen dat voice gebruiken zullen er wel genoeg TS servers zijn.
Misschien het leger dat bezig is met een oefening, je weet maar nooit :-p

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 09:55

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Demo komt toch pas dinsdag de 27e?.

[ Voor 30% gewijzigd door Tortelli op 26-10-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Wrong topic guys! :)

[Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 1

En ja @ hierboven.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Tortelli schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:46:
Demo komt toch pas dinsdag de 27e?.
Left 4 Dead 2 Demo Release!

October 27 @ 09:00pm

Ik weet niet wie gister aan mij vroeg hoe ik untouchables had gehaald, maar iig was dat bij dead toll, gingen we bij de wapens zitten 2 bij 2 in elke hoek.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-06 14:50
Descriptor schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Ik heb nog is gekeken hoe het met de tegenpartij zat van gisteren in versus, maar die gasten hadden allemaal meer dan 350 uur gespeeld :+ , dus dan vondt ik het gisteren nog niet zo slecht gaan.
Ging gisteren zeker niet slecht, nog een achievement gehaalt ook die ronde =all 4 dead.

Vanavond weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
kKaltUu schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:54:
[...]

Left 4 Dead 2 Demo Release!

October 27 @ 09:00pm

Ik weet niet wie gister aan mij vroeg hoe ik untouchables had gehaald, maar iig was dat bij dead toll, gingen we bij de wapens zitten 2 bij 2 in elke hoek.
Ja, was ik Kkaltu. Maar we hadden em daarna al gehaald in No mercy rooftop :)

Daarna nog een paar keer geprobeerd nothing special te halen wat vaak faalde in de 2de of 3de map.
jagana schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:30:
[...]

Ging gisteren zeker niet slecht, nog een achievement gehaalt ook die ronde =all 4 dead.

Vanavond weer?
Vanavond komt de demo van left 4 dead 2 uit, dus ik denk eerder dat we die eerder gaan spelen dan left 4 dead :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 21:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Left4Dead, House MD versie :-p
http://fav.me/d20ukuz

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 21:45

mvz

muziek verslaafde

Ik heb nu ook net L4D voor de xbox, is het verstandig om nu gelijk online co-op te gaan? of krijg je dan gezeur als noob zijnde? de game mechanics zijn voor mij niet nieuw, heb 'm ook op de pc. Alleen de controls moeten even wennen, gamepad enzo. Verder is en blijft het een awesome spel ;p

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Die HUD desktop is echt supervet! :D

Ik vind hem echt te cool! Werkt goed!

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Left4Dead is weer helemaal hot nu het 2e deel in aantocht is. Nu al een aantal avonden achter elkaar met de GoT crew versus games gemaakt en gister zowaar een zogenaamde "Pubstomb" gehad. Weer wat geleerd }:O

Kortom 4 mensen die tegen random spelen om ze te ownen, terwijl wij het gewoon voor de lol deden omdat er niet genoeg GoT-ers waren. :'(

Wij waren de pubstombers voor het geval iemand het afvraagt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als er toch te weinig GoTers zijn, hoe doe ik mee? Iemand van jullie pm-en? Neem aan dat jullie steam namen wellicht anders zijn dan de forum namen hiero. Lijkt me lache een keer mee te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
memoryandfate schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:29:
Als er toch te weinig GoTers zijn, hoe doe ik mee? Iemand van jullie pm-en? Neem aan dat jullie steam namen wellicht anders zijn dan de forum namen hiero. Lijkt me lache een keer mee te doen..
Mijne is hetzelfde, ook zelfde usericon dus mij moet je wel kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Crap, gister met Desc, Orion en Jagana die team versus getest, werkt behoorlijk goed.
Elke keer dat we zochten hadden we binnen een minuut een tegenstander.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hier nog 4 servers voor op het lijstje.. we hebben er straks 8 in totaal (4 l4d 1 en 4 lfd2)

93.190.139.111:27015
93.190.139.112:27015
93.190.139.113:27015
93.190.139.114:27015

Zie ook : www.dutch-esports.nl --> gameservers --> l4d

We overwegen om de servers BE/NL only te maken (met sourcemod plugin) om te voorkomen dat er te veel niet engels/nl sprekende spelers te hebben

Eerder hadden we op 1 van de servers 16 players maar door een steam update hebben we deze moeten uitschakelen :( Hopelijk brengen ze nog zoiets uit voor L4D2

[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 11-11-2009 12:44 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
kKaltUu schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:23:
Crap, gister met Desc, Orion en Jagana die team versus getest, werkt behoorlijk goed.
Elke keer dat we zochten hadden we binnen een minuut een tegenstander.
Crap? , en waarom kort je mijn nickname af :/
Maar het werkte inderdaad erg goed. Al waren de tegenstanders echt belachelijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Descriptor schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:44:
[...]

Crap? , en waarom kort je mijn nickname af :/
Maar het werkte inderdaad erg goed. Al waren de tegenstanders echt belachelijk slecht.
Dat doet ie altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-06 14:50
Alleen jammer dat mijn l4d vastliep en ik erna werd vervangen door orion.
Maar gaan we er vanavond weer voor?

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

WTF, bijna iedereen die in [GoT]L4D zit is momenteel Call of Duty aan het spelen :p

• Descriptor
YellowOnline schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:23:
WTF, bijna iedereen die in [GoT]L4D zit is momenteel Call of Duty aan het spelen :p
Klopt, maar ik trek ze allemaal weg bij COD , gister avond hadden we toch weer mooi 8 Gotters bij elkaar gevonden voor een leuke game ;)

• Fanatix
Descriptor schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:04:
[...]

Klopt, maar ik trek ze allemaal weg bij COD , gister avond hadden we toch weer mooi 8 Gotters bij elkaar gevonden voor een leuke game ;)
Mij krijg je niet :X

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

[...]

Nou, ik heb er straks wel zin in hoor. Zolang ik tegen 0u maar in bed lig.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
[...]

Ja, sorry dat ik wegmoest maar de nieuwe steam client was bokkig, had ook 21 drops in m'n tf2 match gister,

Maar als iemand nog kerstkaarten nodig heeft, staan wat in de steamstore:
Afbeeldingslocatie: http://store.valvesoftware.com/productshowcase/img.productshowcase/L4D-HolidayCards/Zoom_L4D_HolidayCards.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Damn, gisteren samen met Sinister, kKaltUu en Orion een aantal keren Team Versus gedaan. Van de 6 potjes die we gespeeld hebben waren er 5 met cheaters. Er was 1 team, waarin het gelijk opging, maar jammer genoeg werden we op moment suprême uit de server gekicked door de console :(

* Matis snapt niet wat er leuk is aan cheaten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 11:29

chromeeh

the Gnome

Ik heb sinds vrijdag ook L4D :)
Moet zeggen dat het een goede aanschaf was / is.

Heb me nog alleen maar verdiept in single player, en moet zeggen dat ik het boven verwachting vind :)
Ook de AI van de teamgenoten vind ik boven verwachting, meestal in co op is de AI nogal dom.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

chromeeh schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:12:
Heb me nog alleen maar verdiept in single player, en moet zeggen dat ik het boven verwachting vind :)
Ook de AI van de teamgenoten vind ik boven verwachting, meestal in co op is de AI nogal dom.
Als je versus speelt en je een AI-survivor tegen je hebt, dan is dat best wel vervelend. Doorgaans bashen ze je als hunter al uit de lucht wanner je ze wil pouncen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:04

Player1S

Probably out in the dark

Loont het zich nog om deze game te halen nu deel 2 eraan komt?
Qua prijs is ie nu erg gunstig.

[ Voor 20% gewijzigd door Player1S op 16-11-2009 12:13 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

L1nt schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:13:
Waarom niet? Het is een heel toffe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
L1nt schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:13:
Zoals Matis al zei, het loont nog steeds.
Echter zal de GoT community wel kleiner worden vanaf morgen. Dus als je echt actief wilt kunnen spelen ben je denk ik beter af met L4D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik ben niet van het online spelen dus hoeveel er online zijn maakt me weinig uit ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
L1nt schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:32:
Ik ben niet van het online spelen dus hoeveel er online zijn maakt me weinig uit ;)
Dat is toch wel jammer, want juist online met (bekende) spelers maakt het spel juist nog leuker. Zeker als je 4 vs 4 versus speelt en je weet dat je de mensen waar tegen je speelt helemaal gek aan het maken bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Voor de geintresseerden:

Hier een document van valve (denk van een presentatie oid) over left 4 dead. Met onder andere uitleg over de manier van spawnen, manier van programeren, manier van texture opbouw, bot scripts, en uitleg hoe ze de replay value willen verbeteren.

Als je left 4 dead speelt , is het wel een intressant document om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Descriptor schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:45:
Voor de geintresseerden:

Hier een document van valve (denk van een presentatie oid) over left 4 dead. Met onder andere uitleg over de manier van spawnen, manier van programeren, manier van texture opbouw, bot scripts, en uitleg hoe ze de replay value willen verbeteren.

Als je left 4 dead speelt , is het wel een intressant document om te lezen.
Ow, thx daarvoor, zeker interessant om te lezen. Tactisch valt er niet zoveel uit te halen aangezien de grote lijnen in mensentaal bekend zijn ("AI past zich aan de spelers aan"), maar het is fascinerend om te zien hoe ze er over nadenken en hoe de achterliggende mechaniek werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Descriptor schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:36:
[...]

Dat is toch wel jammer, want juist online met (bekende) spelers maakt het spel juist nog leuker. Zeker als je 4 vs 4 versus speelt en je weet dat je de mensen waar tegen je speelt helemaal gek aan het maken bent >:)
Mijn vrienden zijn niet zo van die gamers. Slechts 4 vrienden hebben een console.
Slechts 1 van de 4 op mijn lijst heeft Live en speelt geen L4D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
L1nt schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:35:
[...]

Mijn vrienden zijn niet zo van die gamers. Slechts 4 vrienden hebben een console.
Slechts 1 van de 4 op mijn lijst heeft Live en speelt geen L4D.
In dit geval hebben we het dus over een console + console versie van het spel. Via een console is het iets anders met het beheren van friends dan via steam. Via steam lijkt het mij iets makkelijker te beheren en te ordenen. Plus dat daar meerdere spelers zijn ;)
YellowOnline schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:26:
[...]

Ow, thx daarvoor, zeker interessant om te lezen. Tactisch valt er niet zoveel uit te halen aangezien de grote lijnen in mensentaal bekend zijn ("AI past zich aan de spelers aan"), maar het is fascinerend om te zien hoe ze er over nadenken en hoe de achterliggende mechaniek werkt.
Meer documenten (ook van andere games) kan je hier vinden. 2de link bevat nog meer info over de ins en outs van Left 4 Dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-06 23:22
Kijk, de perfecte plek om eens wat mensen te leren kennen die enthousiast zijn over L4D. Zelf al wel de demo gespeeld van L4D2 maar nog lang niet uitgespeeld met deel 1. Er zijn hier vast wel mensen die expert willen spelen of leuke Vs games? Als ik het van de ingame random selector moet hebben wordt het nooit wat :)

Ik zal dit topic wel in de gaten blijven houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
AHWolf schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:26:
Kijk, de perfecte plek om eens wat mensen te leren kennen die enthousiast zijn over L4D. Zelf al wel de demo gespeeld van L4D2 maar nog lang niet uitgespeeld met deel 1. Er zijn hier vast wel mensen die expert willen spelen of leuke Vs games? Als ik het van de ingame random selector moet hebben wordt het nooit wat :)

Ik zal dit topic wel in de gaten blijven houden!
Je bent een tikkie te laat, morgen komt deel 2 uit en ik denk dat er dan nog minder gepost zal worden in dit draadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-06 23:22
We gaan het mee maken. L4D blijft ongetwijfeld ook populair. Ik zag jullie trouwens praten over die 4packs, maar die kan ik niet vinden op Steam. Mochten die er zijn dan hou ik me warm aanbevolen O-)

edit: heb die 4 packs gevonden. Zijn er liefhebbers genoeg om zo'n pack te halen of is er een plaatsje vrij?

[ Voor 21% gewijzigd door AHWolf op 16-11-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.kkaltuu.nl/img/l4d_vs_farm03_bridge0000.jpg
Voordat l4d2 uitbreekt een potje versus met GoTTers gedaan, boomstroken ownen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky :P
Wij hadden bots inclusief mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
kKaltUu schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 00:06:
Voordat l4d2 uitbreekt een potje versus met GoTTers gedaan, boomstroken ownen :)
Dat was best wel pboomnage ;)

"zo ik heb zelfs meer dan 8K aan punten" :+

Anoniem: 329141

Hey mensen,

Ik kwam op dit forum, en dacht ik wil ook wel bij de GOT clan komen voor een potje L4D2...
Zelf ben ik er goed in, inmiddels al bijna 60 uur erop zitten..

Graag een linke naar jullie groep, dan zal ik me daar aanmelden als dat mag.

Hopelijk zie ik een van jullie vanavond wel online ;)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06 21:48
Anoniem: 329141 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:10:
Hey mensen,

Ik kwam op dit forum, en dacht ik wil ook wel bij de GOT clan komen voor een potje L4D2...
Zelf ben ik er goed in, inmiddels al bijna 60 uur erop zitten..

Graag een linke naar jullie groep, dan zal ik me daar aanmelden als dat mag.

Hopelijk zie ik een van jullie vanavond wel online ;)
Neem dan eens een kijkje in het juiste topic: [Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-06 23:38

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik heb dit spel eindelijk gespeeld! Wat een heerlijke game. Ik ben zelf een Q3A/UT gamer, dus deze viel gelijk goed. Ik ben benieuwd of het wel waard is om deel 2 te kopen, ik neem aan dat er niet zoveel verschil erin zit?!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Laatst online: 20-06 21:48
Wederom, neem eens een kijkje in het L4D2 topic. De gameplay verschilt toch best veel van L4D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ikzelf heb nu zowel deel 1 als deel 2 op XBOX en deel 1 op PC. Toch vind ik deel 1 vele malen leuker om te spelen als deel 2. Eventjes de nadelen van deel 2 voor mij op een rijtje:
- De komt van de spitter zorgt ervoor dat mensen continu levels proberen door te rushen omdat je toch niet stil kunt staan.
- De komt van bepaalde wapens maakt het minder leuk zoals ontvlammende munitie, boomerbile etc.... is niet echt realistisch.
- De meeste campaigns vind ik niet echt passen bij een zombieshooter... zeker niet de levels die overdag zijn. Het hele enge aspect valt daardoor af.
- Rochelle en die redneck zijn irritante personages. Vooral als die rochelle gaat gillen en die redneck zijn domme kennis probeert te verspreiden.
- De AI in deel 2 is velen malen slechter, betekend dat je score totaal afhankelijk is geworden van je teammaten en het bijna onmogelijk wordt om bijvoorbeeld met 1 medespeler en 2 bots een versus match te overleven... tenzei je tegenstanders dramatisch slecht zijn. Zo heb ik het meegemaakt dat tijdens een aanval van de infected rochelle ineens terug rende om iets te gaan pakken en toen ze terug was de meeste al dood waren. Ook reageren de bots gewoon veel trager op acties en lopen ze soms helemaal niet goed mee.

Ik ben dus weer totaal terug gegaan naar L4D1... is voor mij een echte topgame waar weinig aan veranderd hoeft te worden.

Zo hadden ze wat mij betreft de Hard Rain en Swamp Fever campaign erbij mogen doen als extra campaigns van L4D1. En bijvoorbeeld 3 melee weapons erbij mogen doen zoals het zweerd, knuppel en hakbijl. En bij de wapens de AK als vervanger van de M16 en asault rifle + deagle erbij. De rest mogen ze wat mij betreft weglaten inclusief die nieuwe lompe special infected.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CaVeFiSh schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:42:
Ikzelf heb nu zowel deel 1 als deel 2 op XBOX en deel 1 op PC. Toch vind ik deel 1 vele malen leuker om te spelen als deel 2. Eventjes de nadelen van deel 2 voor mij op een rijtje:
- De komt van de spitter zorgt ervoor dat mensen continu levels proberen door te rushen omdat je toch niet stil kunt staan.
De spitter is juist in het spel gekomen dat mensen niet gaan ophopen in een hoekje , en blijven meleen tot dat de horde weg is. Als kleine aanpassing heeft valve hiervoor ook de melee cooldown in left 4 dead 1 geïntroduceerd. In left 4 dead2 is dit ook , en zorgt de spitter er juist extra voor dat het spel niet stil gaat lopen op 1 gedeelte van de map. Je zult dan ook beter samen moet werken en elkaar in de gaten moeten houden. En dat is ook waar het gehele spel op draait: samenwerking.

Dat bepaalde spelers gaan rushen door een map moeten ze zelf weten, of dit ten goede komt voor de samenwerking is een 2de. Dus moet je ook met de juiste mensen gaan spelen of anders beter samenwerken.
- De komt van bepaalde wapens maakt het minder leuk zoals ontvlammende munitie, boomerbile etc.... is niet echt realistisch.
Er zijn meerdere dingen in left 4 dead onrealistisch.... de gehele infected groep, pipebombs die een horde aantrekken e.d? je moet het gewoon met een korrel zout nemen.
- De meeste campaigns vind ik niet echt passen bij een zombieshooter... zeker niet de levels die overdag zijn. Het hele enge aspect valt daardoor af.
Dat was iets waar ik zelf ook niet over te spreken was dat campaigns zich overdag afspelen. Maar eigenlijk nu ik het spel al heel wat uren gespeeld heb, is het toch een leuke afwisseling.

Immers is het niet zo dat de survivors alleen maar s'nachts zichzelf verplaatsen. Dus dat is voor de realiteit ook weer wat beter.
- Rochelle en die redneck zijn irritante personages. Vooral als die rochelle gaat gillen en die redneck zijn domme kennis probeert te verspreiden.
Een Zoey die alles bij elkaar schreeuwt is leuk :+. En je moet ellis gewoon vergelijken met francis. Ze hebben allebei droge humor en zorgen dat er af en toe een grappige lyric er tussen zit.
- De AI in deel 2 is velen malen slechter, betekend dat je score totaal afhankelijk is geworden van je teammaten en het bijna onmogelijk wordt om bijvoorbeeld met 1 medespeler en 2 bots een versus match te overleven... tenzei je tegenstanders dramatisch slecht zijn. Zo heb ik het meegemaakt dat tijdens een aanval van de infected rochelle ineens terug rende om iets te gaan pakken en toen ze terug was de meeste al dood waren. Ook reageren de bots gewoon veel trager op acties en lopen ze soms helemaal niet goed mee.
AI is in left 4 dead altijd slecht geweest of het nou deel 1 of Deel 2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Laatst online: 27-03 14:26
Tsja tuurlijk zijn er ook dingen in Left 4 Dead 2 wel weer leuk gedaan zoals de jockey en de charger. Maar op de XBOX is het gewoon niet leuk om zonder een vast team te spelen omdat juist bijna niemand echt meer samenwerkt in Left 4 Dead 2.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CaVeFiSh schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:32:
Tsja tuurlijk zijn er ook dingen in Left 4 Dead 2 wel weer leuk gedaan zoals de jockey en de charger. Maar op de XBOX is het gewoon niet leuk om zonder een vast team te spelen omdat juist bijna niemand echt meer samenwerkt in Left 4 Dead 2.
Koop het voor de pc, voeg wat gotters toe aan je steam list en gegarandeerd dat het spel een stuk leuker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heeft iemand hier ook last van dat ze met teamspeak 3 niet kunnen praten in L4D. Ik kan prima de andere speler horen maar hij hoort mij niet.

Ik heb op google al gezocht en kwam wel wat oplossingen tegen die varieerde van het aanpassen van de geluidskaart tot het opstarten van L4D met een extra commandline...

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Ik weet niet zeker of dit mag, maar ik ben nergens tegengekomen dat het niet mag.
Ik heb een tijd geleden een 4-pack gekocht en ik heb nog 1 licentie over. Denk niet dat ik die nog kwijt ga raken bij vrienden (iedereen heeft het al), dus ik wil het graag aanbieden aan een Tweaker.

Ik doe dit via het forum, omdat er geen game-categorie is bij vraag en aanbod. Ik zou er graag €17,50 voor willen. Waarschijnlijk heeft iedereen die dit topic bezoekt al een key, maar misschien dat iemand er nog een zoekt voor een vriend(in). Stuur mij een DM als je interesse hebt.

En sorry als dit eigenlijk niet mag.

EDIT: Dit gaat om een Steam-key (voor de PC dus). Geen doosjes of verzendkosten. Je krijgt een mailtje met de key.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 153298 op 21-02-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-06 13:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 153298 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:22:
Ik doe dit via het forum, omdat er geen game-categorie is bij vraag en aanbod. Ik zou er graag €17,50 voor willen. Waarschijnlijk heeft iedereen die dit topic bezoekt al een key, maar misschien dat iemand er nog een zoekt voor een vriend(in). Stuur mij een DM als je interesse hebt.
*Kuch*...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Die map in Survival mode waar je de Howitzer moet afvuren, krijg ik undone op 10 minuten. Het is eigenlijk vrij simpel maar het hoogste wat ik gehaald was is 8 en een halve minuut.

Baal er een beetje van want ik heb bijna alle maps in survival op Gold al staan.

Verder een ass uithangen in VS mode blijft lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Anoniem: 58485 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 04:01:
Die map in Survival mode waar je de Howitzer moet afvuren, krijg ik undone op 10 minuten. Het is eigenlijk vrij simpel maar het hoogste wat ik gehaald was is 8 en een halve minuut.

Baal er een beetje van want ik heb bijna alle maps in survival op Gold al staan.

Verder een ass uithangen in VS mode blijft lachen :P
Easy ;)

Gewoon ding afvuren, en met 4 man boven op de ''boeken kast'' gaan zitten. Ammo en spullen liggen onder je dus dat is ook geen probleem.

Zodra de het moment is dat er 2 tanks komen (ongeveer rond 7 minuten) dan even opsplitsen. Laat iedereen shotty gebruiken en concentreer je op 1 tank. Tanks down?, terug en eventueel healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Descriptor schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:02:
[...]

Easy ;)

Gewoon ding afvuren, en met 4 man boven op de ''boeken kast'' gaan zitten. Ammo en spullen liggen onder je dus dat is ook geen probleem.

Zodra de het moment is dat er 2 tanks komen (ongeveer rond 7 minuten) dan even opsplitsen. Laat iedereen shotty gebruiken en concentreer je op 1 tank. Tanks down?, terug en eventueel healen.
Ik herinner me anders redelijk wat geschreeuw op dat punt omdat er weer eens iemand van de boekenkast afviel om de Rambo te spelen of om ff ammo te pakken of iets dergelijks.
Uiteindelijk wel gehaald met bovenstaande tactiek maar niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Fanatix schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:42:
[...]

Ik herinner me anders redelijk wat geschreeuw op dat punt omdat er weer eens iemand van de boekenkast afviel om de Rambo te spelen of om ff ammo te pakken of iets dergelijks.
Uiteindelijk wel gehaald met bovenstaande tactiek maar niet direct.
Je weet toch hoe dat gaat..

''Even ammo pakken...SHIT SMOKER AAAAAAAAAAAAAAH''
''Volgens mij komt er een tank...... WAT HET ZIJN ER 2''
''Smoker!!!! Help!!!! oh tnx voor de release.... AARGH HUNTER HEEFT ME!!!!!!!!!!!!!''
''Nog maar 1 minuut jongens en we hebben goud........... (20 seconde later...) :( stomme hunters!''

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Ja meestal geef ik dat ook even met I'm about to grab some ammo! , je moet eigenlijk zoveel mogelijk met je pistols werken en je molovs sparen voor tanks alleen, alleen soms zit het gewoon dik tegen. Dan ploft er een boomer in je gezicht en dan trekt een smoker 1 van je teammates van je weg, waarop je wordt besprongen door een hunter en een tank je tot gort smasht. :P

Ik heb toen 40 minuten van mijn leven gespendeerd om een exploit te vinden maar tevergeefs. Kan me nog herinneren dat we een garbagecontainer in survivalmode helemaal richting de truck beneden gepushed hebben omdat daar bovenop 4 ruiten beschietbaar waren (m.a.w toegangkelijke ruimtes). Je kon de truk niet eens op , alles voor niets geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Speelt nog iemand dit ? Ik zou graag weer beginnen, want L4D2 vind ik maar aan de kiddy kant. (Sfeer in L4D1 vind ik een stuk grimmiger/donkerder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:13

XanderDrake

Build the future!

Ward Vr schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:33:
Speelt nog iemand dit ? Ik zou graag weer beginnen, want L4D2 vind ik maar aan de kiddy kant. (Sfeer in L4D1 vind ik een stuk grimmiger/donkerder).
Ik wel hoor, heerlijke game. Ik vind persoonlijk de extra's van L4D2 niet opwegen tov de het originele concept van L4D. Die was al goed genoeg in mijn ogen, voldoende om L4D2 te laten liggen.

Alleen vraagje, ben nu voor het eerst bezig met de Versus mode, en special infected zijn is erg vet. Alleen heb je dus een achievement, als je als special infected meer als 5000 schade doet krijg je hem. Hun heb ik net gecheckd; ik heb 5250 schade maar ik kreeg hem nog niet... :? Iemand een idee?

edit: Laat maar, kreeg hem net aan het einde van een spel :)

[ Voor 4% gewijzigd door XanderDrake op 04-08-2010 14:56 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-06 15:33

Sméagol

Master of Mayhem

Hier is 't nieuws:
De nieuwe DLC wordt "The Sacrifice".
Voor de zekerheid maar in spoiler:
spoiler:
Nu krijgen we dus eindelijk te zien wat er met Bill gebeurt, net voor de gebeurtenissen in The Passing. Althans.. In de campaign zelf hebben spelers zelf de keuze wie zich opoffert, deze keuze is puur gedaan voor de gameplay. Qua canon, is 't specifiek Bill die 't loodje legt.
Voorafgaand aan de release wordt vanaf September een 150 pagina's tellende webcomic in 4 delen uitgegeven, die de achtergronden van de 4 originele survivors vertelt, tot aan het moment van de laatste campaign, waar dus Bill, volgens canon, zich opoffert.

Gek genoeg nog steeds geen exacte releasedate, maar wel de volgende details:
- Zoals gebruikelijk gratis voor PC, niet gratis voor X-Box
- L4D wordt beschikbaar voor Mac, inclusief dlc
- Dit betekent niet het einde van dlc voor beide L4D's. Al zal voor toekomstige L4D1 dlc waarschijnlijk een nieuwe character komen.
Edit:- Releasedatum inmiddels bevestigd: 05-10-2010

Interview is hier te vinden:
http://www.gametrailers.c...h=1&sd=0?ep=101&ch=1&sd=0

Er is ook L4D2 nieuws, maar dat ga ik kort houden, en in 't L4D2 topic posten..

[ Voor 7% gewijzigd door Sméagol op 25-08-2010 17:59 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik speel het ook nu. Paar dagen geleden deel 1 aangeschaft, en straks ga ik ook deel 2 nog kopen denk ik :P

Vraagje trouwens: Kan je iets veranderen dat de zombie lijken blijven liggen? Want als ik ze nu kill, despawnen ze na ongeveer 1, 2 seconden. Wel jammer, ik heb liever dat er een grote berg zombies dood ligt na een shoutout zeg maar. Mijn PC kan het wel aan denk ik, maar kan je dit op de een of andere manier instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Volgens mij is dat niet normaal, ik heb ze nog nooit voor m'n ogen zien despawnen, die berg zombies die jij wilt is onderdeel van het spel.. Je zou kunnen proberen alle video opties zo hoog mogelijk te zetten als je daar nog niet goed naar gekeken hebt. Anders.. Er staat me iets bij over censuur. Heb je een Duitse versie toevallig? Wat is de kleur van 't bloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Ik zie ze inderdaad al verdwijnen als ze nog bezig aan het vallen zijn ja. Ik heb alles op high bij video settings en ik kan nergens wat vinden over gore level of iets wat mogelijk iets hiermee te maken heeft. Heb verder nooit aan mijn settings gerommeld ofzo, dit was standaard al zo toen ik het voor het eerst opstartte.
Bij het opstarten staat er wel een duitse tekst idd, maar de rest is gewoon engels (menu, ingame etc). Bloed is ook gewoon rood.

[ Voor 14% gewijzigd door Il 2 op 28-08-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik vind 't raar, maar ik kan niks vinden over censuur van L4D 1, alleen voor deel 2, en dat ziet er uit zoals jij beschrijft:
YouTube: Left 4 Dead 2 - Censor Comparison L4D2
Bloed is rood, maar er is veel minder, en geen gore. En ze verdwijnen dus. Maar over L4D 1 vind ik niks terug.

Waar heb je je game vandaan? Retail of puur digitaal? Volgens mij heb ik op 't forum wel 'ns gehoord van verhalen over mensen die L4D downloaden, maar de verkeerde (gecensureerde) versie kregen om 1 of andere reden, vandaar dat me zo iets bij staat. In dat geval zou je geloof ik contact moeten opnemen met Steam customer's support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Digitale versie heb ik ja. En precies zoals in dat filmpje heb ik ook. Maar dan met deel 1 dus. Heb zelf ook overal gegoogled maar niks kunnen vinden. Ik zal steam support dan wel even contacteren, hopelijk levert het iets op. Zoiets draagt natuurlijk wel enorm bij aan de game imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Il 2 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:55:
Ik zie ze inderdaad al verdwijnen als ze nog bezig aan het vallen zijn ja. Ik heb alles op high bij video settings en ik kan nergens wat vinden over gore level of iets wat mogelijk iets hiermee te maken heeft. Heb verder nooit aan mijn settings gerommeld ofzo, dit was standaard al zo toen ik het voor het eerst opstartte.
Bij het opstarten staat er wel een duitse tekst idd, maar de rest is gewoon engels (menu, ingame etc). Bloed is ook gewoon rood.
Zie je ERGENS bijv. bij je steam library "Left 4 Dead (cut)" staan? want het despawnen van een corpse is niet echt de bedoeling.En ja, steam support is een van de betere opties. ik zit zelf nu even de oude cvar list door te spitten, herriner me wel dat daar een aantal settings in staan die ermee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hey Mensen,

ben sinds kort begonnen met left 4 death deel 1 en 2 op de pc..

Zoek nog wat leuke mensen om mee te spelen..

voeg me maar toe:

Raptr: Rambie1980

See you in Zombie land :P

[ Voor 7% gewijzigd door Rambie op 06-09-2010 02:03 ]

Anoniem: 321103

Heb gister ook maar eens Left 4 Dead 1 gekocht.
Mn laptop kan hem al beter aan als L4D2.
Moet alleen nog de maps leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Voor de mensen die het interessant vinden, de comic die de "The Sacrifice" inluidt is al bij deeltje 2 terrechtgekomen.

Deel 3 komt 28 september
Deel 4 komt 5 oktober

de eerste 2 delen zijn al reeds verschenen, alhier in te zien.
Anoniem: 321103 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:26:
Heb gister ook maar eens Left 4 Dead 1 gekocht.
Mn laptop kan hem al beter aan als L4D2.
Moet alleen nog de maps leren kennen.
'allo

Als je hulp nodig hebt, en ik zit niet te spelen, gooi eens een bericht over Steam. Misschien geef ik wel gehoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
ik ben ook wel in voor een potje.
zie me sig voor me steam profile.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Anoniem: 196208

Heeft iemand de comics al gespot? Het geeft wat extra inzicht in hoe de survivors uit deel 1 elkaar hebben ontmoet en hoe het ze is afgegaan na de farm extraction. Je kunt de strips hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Zodat iedereen zich realiseert dat de DLC oorspronkelijk alleen voor L4D1 was bedoeld :P, dit topic ook maar even bumpen.

Trailer voor The sacrifice:
http://www.l4d.com/sacrifice/index.html#main

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Left 4 Dead 1 / 2 6,79/stuk, samen voor 10,19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Update is uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 14-06 12:59

aapelite

Do the kirby!

Ik zie dingen die me niet bevallen. Jockey, melee wapens in l4d 1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

aapelite schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:26:
Ik zie dingen die me niet bevallen. Jockey, melee wapens in l4d 1 :(
Alleen als je de DLC in deel 2 speelt. Geen jockeys te zien in deel 1.

The Sacrifice is op zich wel tof, maar ik had gehoopt dat 't wat langer duurde.. 't heeft even veel chapters als The Passing. Ook de finale is veel korter dan andere finales, al is 't op zich wel tof. Kan me voorstellen dat een adrenaline de sacrifice makkelijker zou maken op advanced of expert, zelf al is 't maar een klein kut stukje! Maar hier heb ie die dus niet. Jammer trouwens dat de sacrifisch erg komisch overkomt, had wat epischer verwacht, zoals de drama dat je in de comics had :D, maar dat terzijde :D.

Lachen trouwens dat er genoeg mensen zijn die deel 2 niet hebben of de comics niet hebben gelezen, en dus geen idee wat hun te wachten stond. Ik ging dood door een idiote blunder (op easy!! 8)7 ), maar bleef spectaten.. Ik vroeg al een keer "who sacs?". Misschien zijn ze niet bekend met Magic termen, dus ik vraag nog een keer duidelijk, "who sacrifices?". Geen antwoord. Ze zitten op de brug, en ik leg uit tijdens spectaten: "Someones has to go down and run past the tanks and go to the first generator to activate it". Niemand merkt 't blijkbaar (ook niet dat de generator oplicht), want ze blijven alle 3 boven zitten.. Ammo raakt op natuurlijk, en dan vragen ze zich af waarom 't na 13 Tanks nog niet afgelopen is :D. Overleefden ze niet natuurlijk, dus nog een keer, en toen deed ik 't maar even voor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Sméagol schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:47:
[...]

Alleen als je de DLC in deel 2 speelt. Geen jockeys te zien in deel 1.

The Sacrifice is op zich wel tof, maar ik had gehoopt dat 't wat langer duurde.. 't heeft even veel chapters als The Passing. Ook de finale is veel korter dan andere finales, al is 't op zich wel tof. Kan me voorstellen dat een adrenaline de sacrifice makkelijker zou maken op advanced of expert, zelf al is 't maar een klein kut stukje! Maar hier heb ie die dus niet. Jammer trouwens dat de sacrifisch erg komisch overkomt, had wat epischer verwacht, zoals de drama dat je in de comics had :D, maar dat terzijde :D.

Lachen trouwens dat er genoeg mensen zijn die deel 2 niet hebben of de comics niet hebben gelezen, en dus geen idee wat hun te wachten stond. Ik ging dood door een idiote blunder (op easy!! 8)7 ), maar bleef spectaten.. Ik vroeg al een keer "who sacs?". Misschien zijn ze niet bekend met Magic termen, dus ik vraag nog een keer duidelijk, "who sacrifices?". Geen antwoord. Ze zitten op de brug, en ik leg uit tijdens spectaten: "Someones has to go down and run past the tanks and go to the first generator to activate it". Niemand merkt 't blijkbaar (ook niet dat de generator oplicht), want ze blijven alle 3 boven zitten.. Ammo raakt op natuurlijk, en dan vragen ze zich af waarom 't na 13 Tanks nog niet afgelopen is :D. Overleefden ze niet natuurlijk, dus nog een keer, en toen deed ik 't maar even voor ;).
lol wat een lutsers

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Wil denk ik L4D halen voor de 360. Vraag me iets af; als je split-screen doet met iemand, worden de overige 2 personages dan door de AI gestuurd of speel je dan alleen met z'n tweeën?

...of zal ik maar meteen L4D2 halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 22:03
Anoniem: 311177 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:32:
Wil denk ik L4D halen voor de 360. Vraag me iets af; als je split-screen doet met iemand, worden de overige 2 personages dan door de AI gestuurd of speel je dan alleen met z'n tweeën?

...of zal ik maar meteen L4D2 halen?
De andere twee worden door AI gestuurd.

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Okee, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

gaan we lekker door met splitscreen xD
ik heb dus de afgelopen tijd (inclusief afgelopen nacht }:O ) de splitscreen uit te lopen vogelen
lukt allemaal lekker, krijg de splitscreen op m'n beeld, en m'n (PS3 sixaxis) controller op de 2de speler
ook zijn de knoppen allemaal behoorlijk ingesteld
alles werkt op 1 ding na:
ik kan niet opzij mikken met de controller!!!
heb door het hele .cfg bestand gekeken, en de enige plek waar iets mogelijk leek haalt niks uit :S
online had iemand hetzelfde probleem, waarop iemand anders antwoorde dat het met een "logitech gamepad" 8)7 makkelijk op te lossen was door datzelfde stukje te editten (vetgedrukt in de code hieronder) aan te passen waar ik dacht dat het zat
najah, mag zo zijn met een logitech gamepad, maar niet met een PS3 sixaxis controller dus :'(

ik gebruik motionjoy die ik een Xbox360 controller laat emuleren, op windows XP SP3
die as doet het iig, volgens windows spelbesturing is het de X-draaiing (rechter knuppel links naar rechts) en die beweegt :)

heb geprobeerd (in dat lapje text) met de U en de V assen te spelen, eerst beiden op 2, daarna 1tje op 2, beiden op 0, etc
zat ook ff met de look sensitivity te rommelen
helemaal niks had effect, heb dus geen enkel idee waar het eigenlijk voor dient |:(

heb het idee dat ik ergens overheen kijk, dus een paar verse ogen zou ik zeer dankbaar zijn _/-\o_

enorme lap tekst:

name2 nick
ss_splitmode 1
//ss_enable 1

bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "`" "toggleconsole"
bind "START" "gameui_activate"

bind "TAB" "+showscores"
bind "SPACE" "+jump"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind "a" "+moveleft"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "h" "motd"
bind "m" "chooseteam"
bind "c" "+voicerecord"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "x" "+mouse_menu QA"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "+mouse_menu Orders"
bind "c" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F1" "Vote Yes"
bind "F2" "Vote No"
bind "F5" "jpeg"
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
bind "MWHEELUP" "invprev"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "MOUSE3" "+zoom"

joystick 1
joy_advanced "1" // use advanced joystick options (allows for multiple axes)

joy_name "PS3 Configuration"

joy_advaxisx 3 // x-axis controls GAME_AXIS_SIDE (strafing left and right)
joy_advaxisy 1 // y-axis controls GAME_AXIS_FORWARD (move forward and back)

joy_advaxisz 4 // z-axis is treated like a button - L2 en R2

joy_advaxisr 2 // r-axis controls GAME_AXIS_PITCH (look up and down)
joy_advaxisu 2 // u-axis controls GAME_AXIS_YAW (look left and right)
joy_advaxisv 0 // v-axis is unused

joy_forwardsensitivity -1.0 // movement sensitivity
joy_sidesensitivity 1.0
joy_forwardthreshold 0.1 // movement dead zone settings
joy_sidethreshold 0.1
joy_pitchsensitivity 1.0 // look sensitivity
joy_yawsensitivity -1.5
joy_pitchthreshold 0.1 // look dead zone settings
joy_yawthreshold 0.15

//joy_variable_frametime 1
joy_autoaimdampenrange 0.85
joy_autoaimdampen 0.5
joy_lowend 0.65
joy_lowmap 0.15
joy_accelscale 3.0
joy_accelmax 4.0
joy_response_move 5
joy_response_look 1
joy_autoaimdampen 0.3
joy_autoaimdampenrange 0.85
joyadvancedupdate // advanced joystick update allows for analog control of move and look

// controller2 bindings
cmd2 +jlook
cmd2 bind "JOY1" "+jump;+menuAccept" // X button - jump
cmd2 bind "JOY2" "impuls 100" // O button - light
cmd2 bind "JOY3" "+reload" // SQUARE button - reload
cmd2 bind "JOY4" "+use" // TRIANGLE button - use/take
cmd2 bind "JOY5" "+duck" // L1 - duck
cmd2 bind "JOY6" "+attack" // R1 - FIAHR!
cmd2 bind "joy7"
cmd2 bind "joy8"
cmd2 bind "JOY9" "+zoom" //L3 - zoom sniper
cmd2 bind "JOY10" "+attack2" //R3 - shovel
cmd2 bind "L_TRIGGER" "invprev" //L2 - previous inventory slot
cmd2 bind "R_TRIGGER" "invnext" //R2 - next inventory slot

cmd2 bind "UP" "slot1" //up - mainweap
cmd2 bind "left" "slot3" //left - grenade
cmd2 bind "down" "slot4" //down - medkit
cmd2 bind "right" "slot5" //right -pills

edit:
na een paar uur geslapen helpt een frisse kop blijkbaar enorm :S
zat ff in de console te kijken wat de config nou precies deed bij elke variatie, en in tegenstelling tot wat ik had aangenomen -nummer bepaalt gevoeligheid oid- geeft het nummer een functie (move up/down, move left/right, pitch, yaw) aan een as
ff snel checken welk nummer de yaw (links/rechts) was (4) en de juiste as erbij zoeken (U) en dan krijg je dit:

code:
1
2
3
4
5
joy_advaxisx 3 // x-axis controls GAME_AXIS_SIDE (strafing left and right)
joy_advaxisy 1 // y-axis controls GAME_AXIS_FORWARD (move forward and back)

joy_advaxisu 4 // u-axis controls GAME_AXIS_YAW (look left and right)
joy_advaxisr 2 // r-axis controls GAME_AXIS_PITCH (look up and down)

en nu doet ie het dus :P
paar frisse ogen doet idd wonderen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door godofal op 15-01-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423960

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2n9kj03.jpg

Weet iemand hoe dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lol, goeie kick voor een probleempje :P

My guess, je gebruikt een AMD/ATi-videokaart? Toevallig ge-alttabbed naar je spel waarna textures de fuck opgingen? Update je drivers eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423960

Jejking schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:20:
Lol, goeie kick voor een probleempje :P

My guess, je gebruikt een AMD/ATi-videokaart? Toevallig ge-alttabbed naar je spel waarna textures de fuck opgingen? Update je drivers eens.
ik heb een palit gts 450 videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Missende textures. Verify integrity of game cache gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03-2024
geen idee of dat ie hier al staat maar dit is een meesterlijke fan film.

YouTube: Airsoft GI - Left 4 Dead - Impulse 76 Fan Film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Time Bandit schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:40:
geen idee of dat ie hier al staat maar dit is een meesterlijke fan film.

YouTube: Airsoft GI - Left 4 Dead - Impulse 76 Fan Film
De in-game Zoey is knapper :P

Voor de rest wtf @ andere game heroes. :o

Maar ze hebben het wel tof gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gaaf, beetje komedie ook met al die andere heroes erbij maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
Ok, ik wordt echt helemaal gestort van het spel...
ook heb ik hetzelfde probleem met L4D 2, en dat zijn de enigste 2.

het probleem is dat ik in elke server die ik ga, maakt niet uit wat het is, survival, 4 vs 4 of gewoon storymode.
ik kan elke keer maar tussen de 5-30 seconden spelen voordat het spelde connectie met de server kwijt raakt.

Het is echt raar, Validating the steam files en defragment chache files werken alle twee niet voor alle twee de spellen.

Dus wat te doen? de spellen staan pas sinds de Winter holiday van Steam geïnstalleerd op mijn nieuwe laptop van nog geen 2 maanden oud.

Ik had hetzelfde probleem ook op mijn oude pc maar wist het toen ook niet op te lossen.

Ik kan zo niet eens meer een beetje normaal zombies afschieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393995

Time Bandit schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:56:

het probleem is dat ik in elke server die ik ga, maakt niet uit wat het is, survival, 4 vs 4 of gewoon storymode.
ik kan elke keer maar tussen de 5-30 seconden spelen voordat het spelde connectie met de server kwijt raakt.

Het is echt raar, Validating the steam files en defragment chache files werken alle twee niet voor alle twee de spellen.

Dus wat te doen? de spellen staan pas sinds de Winter holiday van Steam geïnstalleerd op mijn nieuwe laptop van nog geen 2 maanden oud.

Ik had hetzelfde probleem ook op mijn oude pc maar wist het toen ook niet op te lossen.

Ik heb maanden het zelfde gehad, heb zelf mijn modemrouter naar fabrieksinstellingen gezet, toen werkte het voor mij weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Time Bandit schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:56:

Stel je router goed in.
Stel je firewall goed in (of uit)
Zet je virusscanner uit

Overigens klinkt dit het meest als een externe virusscanner/firewall schijf, hopelijk toch niet McAfee?

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 10-01-2012 02:48 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
dank jullie voor de antwoorden :)
ik zal er naar kijken of het een van die punten zijn ;)
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Het Left 4 Dead 2 topic vind je hier. Discussie over deel 2 van de game graag daar en niet hier.