[ Voor 24% gewijzigd door Jejking op 17-10-2009 16:51 ]
Zo heet de persoon uit het filmpje
[ Voor 19% gewijzigd door Fanatix op 17-10-2009 17:44 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
je hebt gelijk, keybinds en andere settings zitten wel in config.cfg de video instellingen staan in video.txt in de cfg folder.Jejking schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:50:
Heb net even in die file gekeken. Zeker weten dat de graphics settings daar ook bij zitten? Ik kan me vergissen maar ik heb ze er niet kunnen vinden.
Had hem al gekregen van Jagana, toch bedankt Fanatix
[ Voor 7% gewijzigd door Toet3r op 17-10-2009 17:49 ]
Was bij tijden wel eens lachen, maar de serveradmin zat in mijn team.
En wat was me dat een irritant rotventje om het vriendelijk te zeggen.
Caps en geen caps door elkaar, zijn gedrag, ...
Zijn Orion en co goed bezig zijn dan cheaten ze volgens hem.
Desondanks dat ze meestal verloren en niet tegenstaande dat de admin als smoker nogal een sterke tong had als ik mumble mag geleven.
Voor de rest wel eens gelachen, maar Orion en co bleven af en toe toch eens wat te lang plakken wat voor hen niet goed afliep.
Dat wordt zeker in l4d2 afgestraft.
[ Voor 18% gewijzigd door Simon Verhoeven op 17-10-2009 23:32 ]
Nadat jij weg was, kregen wij een gigantische, ja gigantische wave op ons af net voor de laatste tank. Wat natuurlijk ook voor geen kant klopteSimon Verhoeven schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:23:
Net een paar potjes met Orion, Sinister, Smeerkoe en Fanatix gespeeld.
Desondanks dat ze meestal verloren en niet tegenstaande dat de admin als smoker nogal een sterke tong had als ik mumble mag geleven.
Voor de rest wel eens gelachen, maar Orion en co bleven af en toe toch eens wat te lang plakken wat voor hen niet goed afliep.
Lijkt wel alsof mensen van GoT hackers en misbruikers op zich afroepen, zijn we zo goed?

[ Voor 5% gewijzigd door Fanatix op 17-10-2009 23:43 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Goed advies en idd wat een gast was dat. Leek wel zo'n 16 jarige breezer sl*tje met z'n teksten.Simon Verhoeven schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:23:
Net een paar potjes met Orion, Sinister, Smeerkoe en Fanatix gespeeld.
Tja die cheater werdt ik echt schijt ziek van..... durf te wedden dattie zonder cheats keihard geraped werdtJejking schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:24:
Dat is wel extréém triest... hopen dat dat jochie even hard van Steam getrapt wordt
Droog muziekje trouwens met New Kids on the Block![]()
Zo'n grote vuurbal jong...... BAM! , HLSS was weer van de partij
[ Voor 4% gewijzigd door Descriptor op 17-10-2009 23:54 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Daarvoor hebben we beide crash course surivor maps gehaald met Fanatix ipv Sinister. Wat alleen bij The Bridge wat lastig ging, The Truck Depot was erg simpel. Gewoon goed je benzine/propaan tanks verdelen en dan op de bus met z'n vieren. The Bridge boven op de kast met heel het team. De meest linker goed op de linker kant letten vooral op smokers die uit de breakaway wall komen.
Nog een screenshot lang geleden gemaakt van the witch.
[ Voor 1% gewijzigd door Graham op 18-10-2009 13:33 . Reden: credits voor Fanatix ]
Waar zijn mijn credits voor de andere 2 mapsGraham schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:48:
Gisteren (eigenlijk meer vannacht) eindelijk construction site gehaald (gewoon onder pipebombs/molotovs in de main stellage). 13:12.40, al hadden we wel langer kunnen uithouden maar helaas. Eindelijk dus ook Legandary Survivor gehaald met hulp van Smeerkoe, Descriptor en Sinister. Thx guys.
Daarvoor hebben we beide crash course surivor maps gehaald. Wat alleen bij The Bridge wat lastig ging, The Truck Depot was erg simpel. Gewoon goed je benzine/propaan tanks verdelen en dan op de bus met z'n vieren. The Bridge boven op de kast met heel het team. De meest linker goed op de linker kant letten vooral op smokers die uit de breakaway wall komen.
Nog een screenshot lang geleden gemaakt van the witch.

hier een aantal dingen die ik tegenkwam.
- pipe bomb gooien naar een tank

- tank in de fik zetten terwijl ie net dood is

- jezelf healen terwijl je rond 80 hp hebt er je teammates rond de 15-30 zitten
- denken een tank op point-blank range neer te kunnen schieten op expert
- met een uzi op een witch schieten op expert

- molotov voor iemand z'n poten pleuren. Op expert ben je dan binnen ongeveer 5 sec incapped
- als een kip zonder kop overal voorbijlopen -> pill, molotovs, pipebombs
sommige mensen snappen het spel echt gewoon totaal niet.
Dat kom je inderdaad regelmatig tegen, dat is ook de enige reden dat ik nog speel met mensen van GoT of bekenden daarvan. Sinds ik dit "eis" speel ik wel minder, maar m'n spelervaring is beter gewordenToet3r schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:10:
net weer een aantal potjes gespeeld met random mensen en ging weer gewelidg. NOT
hier een aantal dingen die ik tegenkwam.
- pipe bomb gooien naar een tankalsof dat veel zin heeft gooi dan een molotov
- tank in de fik zetten terwijl ie net dood is![]()
- jezelf healen terwijl je rond 80 hp hebt er je teammates rond de 15-30 zitten
- denken een tank op point-blank range neer te kunnen schieten op expert
- met een uzi op een witch schieten op experteen proppenschieter doet nog meer damage
- molotov voor iemand z'n poten pleuren. Op expert ben je dan binnen ongeveer 5 sec incapped
- als een kip zonder kop overal voorbijlopen -> pill, molotovs, pipebombs
sommige mensen snappen het spel echt gewoon totaal niet.
Nog zo iets dat je met mensen komt te zitten die niet communiceren of in een taal waar 2 man niets van snapt, Russisch anyone? Misschien toch maar eens langs de LOI.
Gister ook iemand die maar in het frans bleef lullen. terwijl ik zei dat ik geen frans kan.
Zie editFanatix schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:51:
[...]
Waar zijn mijn credits voor de andere 2 maps
Genoeg goede russen, maar als er meer dan 1 rus op een server zit en ze weten het dan blijven ze gewoon tegen elkaar lullen via de voice ipv mumble/ts/vent/... te gebruiken.
Fanatix schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:13:
[...]
Dat kom je inderdaad regelmatig tegen, dat is ook de enige reden dat ik nog speel met mensen van GoT of bekenden daarvan. Sinds ik dit "eis" speel ik wel minder, maar m'n spelervaring is beter geworden![]()
Nog zo iets dat je met mensen komt te zitten die niet communiceren of in een taal waar 2 man niets van snapt, Russisch anyone? Misschien toch maar eens langs de LOI.
Als ik zoiets heb dan druk ik gewoon op m'n Samuel Lee Jackson knopToet3r schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:18:
ja die russen zijn over het algemeen echt erg. zeg dan soms 'ya vas liubliu' terug tegen ze. (is enige Russisch dat ik ken)
Gister ook iemand die maar in het frans bleef lullen. terwijl ik zei dat ik geen frans kan.
''English MF do you speak it!"
En nu eindelijk ook de 2 crashcourse mappen op gold
Anoniem: 322195
edit:
Gisteren weer een mooie versus gehad, deze keer op een low ping server en geen cheaters
Zodra de demo uitkomt ook even een avondje organiseren om te gaan spelen.
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 322195 op 19-10-2009 12:34 ]
Nog op de zelfde dag ook
Alsof Rusland 1 centrale TS-server heeftSimon Verhoeven schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:57:
Russen zijn altijd erg.
Genoeg goede russen, maar als er meer dan 1 rus op een server zit en ze weten het dan blijven ze gewoon tegen elkaar lullen via de voice ipv mumble/ts/vent/... te gebruiken.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Is het misschien niet tijdelijk? Normaal blijven die dingen met je account en is er geen optie om ze te resetten.Pannekoek81 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:15:
Ben plots al mn achievements kwijt. Gister dacht ik ff lekker online te gaan en keek eens welke achievements ik nou nog moest doen, nou ja alles dus
Hmmm... irritant. Gekke wel is dat mn algehele score op de xbox nog steeds gelijk is, maar alles bij L4D is weg.
Geen idee, maar afwachten, straks nog maar eens kijken, keek er wel raar van opAnoniem: 322195 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:36:
[...]
Is het misschien niet tijdelijk? Normaal blijven die dingen met je account en is er geen optie om ze te resetten.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik heb net ff gekeken en de mijne staan er wel tussen waaronder ook Untouchables. Misschien als je straks kijkt dat ze er wel staan?Anoniem: 322195 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:58:
Nice game gisteren gehad... helaas zijn mijn 3 achievements niet opgeslagen =(
Same here! Heb de demo gedownload, Ik kan niet wachten om te spelen!Matis schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:02:
Gisteren L4D2 gepreorderedIk kan niet wachten totdat ik vandaag de demo kan spelen
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Untouchables is bij mij ook opgeslagen, dus ik weet niet wat er mis is... al geven die achievements vaker problemen in left 4 dead.Fanatix schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:32:
[...]
Ik heb net ff gekeken en de mijne staan er wel tussen waaronder ook Untouchables. Misschien als je straks kijkt dat ze er wel staan?
Ik heb nog is gekeken hoe het met de tegenpartij zat van gisteren in versus, maar die gasten hadden allemaal meer dan 350 uur gespeeld
Misschien het leger dat bezig is met een oefening, je weet maar nooit :-pSimon Verhoeven schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:27:
Nee, maar gezien het aantal Russen dat voice gebruiken zullen er wel genoeg TS servers zijn.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
[ Voor 30% gewijzigd door Tortelli op 26-10-2009 15:47 ]
Left 4 Dead 2 Demo Release!Tortelli schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:46:
Demo komt toch pas dinsdag de 27e?.
October 27 @ 09:00pm
Ik weet niet wie gister aan mij vroeg hoe ik untouchables had gehaald, maar iig was dat bij dead toll, gingen we bij de wapens zitten 2 bij 2 in elke hoek.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ging gisteren zeker niet slecht, nog een achievement gehaalt ook die ronde =all 4 dead.Descriptor schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:22:
[...]
Ik heb nog is gekeken hoe het met de tegenpartij zat van gisteren in versus, maar die gasten hadden allemaal meer dan 350 uur gespeeld, dus dan vondt ik het gisteren nog niet zo slecht gaan.
Vanavond weer?
Ja, was ik Kkaltu. Maar we hadden em daarna al gehaald in No mercy rooftopkKaltUu schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:54:
[...]
Left 4 Dead 2 Demo Release!
October 27 @ 09:00pm
Ik weet niet wie gister aan mij vroeg hoe ik untouchables had gehaald, maar iig was dat bij dead toll, gingen we bij de wapens zitten 2 bij 2 in elke hoek.
Daarna nog een paar keer geprobeerd nothing special te halen wat vaak faalde in de 2de of 3de map.
Vanavond komt de demo van left 4 dead 2 uit, dus ik denk eerder dat we die eerder gaan spelen dan left 4 deadjagana schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:30:
[...]
Ging gisteren zeker niet slecht, nog een achievement gehaalt ook die ronde =all 4 dead.
Vanavond weer?
http://fav.me/d20ukuz
Ik vind hem echt te cool! Werkt goed!
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Kortom 4 mensen die tegen random spelen om ze te ownen, terwijl wij het gewoon voor de lol deden omdat er niet genoeg GoT-ers waren.
Wij waren de pubstombers voor het geval iemand het afvraagt
Mijne is hetzelfde, ook zelfde usericon dus mij moet je wel kunnen vinden.memoryandfate schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:29:
Als er toch te weinig GoTers zijn, hoe doe ik mee? Iemand van jullie pm-en? Neem aan dat jullie steam namen wellicht anders zijn dan de forum namen hiero. Lijkt me lache een keer mee te doen..
Elke keer dat we zochten hadden we binnen een minuut een tegenstander.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
93.190.139.111:27015
93.190.139.112:27015
93.190.139.113:27015
93.190.139.114:27015
Zie ook : www.dutch-esports.nl --> gameservers --> l4d
We overwegen om de servers BE/NL only te maken (met sourcemod plugin) om te voorkomen dat er te veel niet engels/nl sprekende spelers te hebben
Eerder hadden we op 1 van de servers 16 players maar door een steam update hebben we deze moeten uitschakelen
[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 11-11-2009 12:44 ]
Crap? , en waarom kort je mijn nickname afkKaltUu schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:23:
Crap, gister met Desc, Orion en Jagana die team versus getest, werkt behoorlijk goed.
Elke keer dat we zochten hadden we binnen een minuut een tegenstander.

Maar het werkte inderdaad erg goed. Al waren de tegenstanders echt belachelijk slecht.
Dat doet ie altijdDescriptor schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:44:
[...]
Crap? , en waarom kort je mijn nickname af![]()
Maar het werkte inderdaad erg goed. Al waren de tegenstanders echt belachelijk slecht.
Maar gaan we er vanavond weer voor?
Klopt, maar ik trek ze allemaal weg bij COD , gister avond hadden we toch weer mooi 8 Gotters bij elkaar gevonden voor een leuke gameYellowOnline schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:23:
WTF, bijna iedereen die in [GoT]L4D zit is momenteel Call of Duty aan het spelen
Mij krijg je nietDescriptor schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:04:
[...]
Klopt, maar ik trek ze allemaal weg bij COD , gister avond hadden we toch weer mooi 8 Gotters bij elkaar gevonden voor een leuke game

Nou, ik heb er straks wel zin in hoor. Zolang ik tegen 0u maar in bed lig.Descriptor schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:04:
[...]
Klopt, maar ik trek ze allemaal weg bij COD , gister avond hadden we toch weer mooi 8 Gotters bij elkaar gevonden voor een leuke game
Ja, sorry dat ik wegmoest maar de nieuwe steam client was bokkig, had ook 21 drops in m'n tf2 match gister,Descriptor schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:04:
[...]
Maar als iemand nog kerstkaarten nodig heeft, staan wat in de steamstore:

* Matis snapt niet wat er leuk is aan cheaten

Moet zeggen dat het een goede aanschaf was / is.
Heb me nog alleen maar verdiept in single player, en moet zeggen dat ik het boven verwachting vind
Ook de AI van de teamgenoten vind ik boven verwachting, meestal in co op is de AI nogal dom.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Als je versus speelt en je een AI-survivor tegen je hebt, dan is dat best wel vervelend. Doorgaans bashen ze je als hunter al uit de lucht wanner je ze wil pouncenchromeeh schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:12:
Heb me nog alleen maar verdiept in single player, en moet zeggen dat ik het boven verwachting vind
Ook de AI van de teamgenoten vind ik boven verwachting, meestal in co op is de AI nogal dom.
Qua prijs is ie nu erg gunstig.
[ Voor 20% gewijzigd door Player1S op 16-11-2009 12:13 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waarom niet? Het is een heel toffe game.L1nt schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:13:
Loont het zich nog om deze game te halen nu deel 2 eraan komt?
Zoals Matis al zei, het loont nog steeds.L1nt schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:13:
Loont het zich nog om deze game te halen nu deel 2 eraan komt?
Echter zal de GoT community wel kleiner worden vanaf morgen. Dus als je echt actief wilt kunnen spelen ben je denk ik beter af met L4D2.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat is toch wel jammer, want juist online met (bekende) spelers maakt het spel juist nog leuker. Zeker als je 4 vs 4 versus speelt en je weet dat je de mensen waar tegen je speelt helemaal gek aan het maken bentL1nt schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:32:
Ik ben niet van het online spelen dus hoeveel er online zijn maakt me weinig uit
Hier een document van valve (denk van een presentatie oid) over left 4 dead. Met onder andere uitleg over de manier van spawnen, manier van programeren, manier van texture opbouw, bot scripts, en uitleg hoe ze de replay value willen verbeteren.
Als je left 4 dead speelt , is het wel een intressant document om te lezen.
Ow, thx daarvoor, zeker interessant om te lezen. Tactisch valt er niet zoveel uit te halen aangezien de grote lijnen in mensentaal bekend zijn ("AI past zich aan de spelers aan"), maar het is fascinerend om te zien hoe ze er over nadenken en hoe de achterliggende mechaniek werkt.Descriptor schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:45:
Voor de geintresseerden:
Hier een document van valve (denk van een presentatie oid) over left 4 dead. Met onder andere uitleg over de manier van spawnen, manier van programeren, manier van texture opbouw, bot scripts, en uitleg hoe ze de replay value willen verbeteren.
Als je left 4 dead speelt , is het wel een intressant document om te lezen.
Mijn vrienden zijn niet zo van die gamers. Slechts 4 vrienden hebben een console.Descriptor schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:36:
[...]
Dat is toch wel jammer, want juist online met (bekende) spelers maakt het spel juist nog leuker. Zeker als je 4 vs 4 versus speelt en je weet dat je de mensen waar tegen je speelt helemaal gek aan het maken bent
Slechts 1 van de 4 op mijn lijst heeft Live en speelt geen L4D.
In dit geval hebben we het dus over een console + console versie van het spel. Via een console is het iets anders met het beheren van friends dan via steam. Via steam lijkt het mij iets makkelijker te beheren en te ordenen. Plus dat daar meerdere spelers zijnL1nt schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:35:
[...]
Mijn vrienden zijn niet zo van die gamers. Slechts 4 vrienden hebben een console.
Slechts 1 van de 4 op mijn lijst heeft Live en speelt geen L4D.
Meer documenten (ook van andere games) kan je hier vinden. 2de link bevat nog meer info over de ins en outs van Left 4 Dead.YellowOnline schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:26:
[...]
Ow, thx daarvoor, zeker interessant om te lezen. Tactisch valt er niet zoveel uit te halen aangezien de grote lijnen in mensentaal bekend zijn ("AI past zich aan de spelers aan"), maar het is fascinerend om te zien hoe ze er over nadenken en hoe de achterliggende mechaniek werkt.
Ik zal dit topic wel in de gaten blijven houden!
Je bent een tikkie te laat, morgen komt deel 2 uit en ik denk dat er dan nog minder gepost zal worden in dit draadjeAHWolf schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:26:
Kijk, de perfecte plek om eens wat mensen te leren kennen die enthousiast zijn over L4D. Zelf al wel de demo gespeeld van L4D2 maar nog lang niet uitgespeeld met deel 1. Er zijn hier vast wel mensen die expert willen spelen of leuke Vs games? Als ik het van de ingame random selector moet hebben wordt het nooit wat![]()
Ik zal dit topic wel in de gaten blijven houden!

edit: heb die 4 packs gevonden. Zijn er liefhebbers genoeg om zo'n pack te halen of is er een plaatsje vrij?
[ Voor 21% gewijzigd door AHWolf op 16-11-2009 23:05 ]

Voordat l4d2 uitbreekt een potje versus met GoTTers gedaan, boomstroken ownen
Dat was best wel pboomnagekKaltUu schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 00:06:
Voordat l4d2 uitbreekt een potje versus met GoTTers gedaan, boomstroken ownen
"zo ik heb zelfs meer dan 8K aan punten"
Anoniem: 329141
Ik kwam op dit forum, en dacht ik wil ook wel bij de GOT clan komen voor een potje L4D2...
Zelf ben ik er goed in, inmiddels al bijna 60 uur erop zitten..
Graag een linke naar jullie groep, dan zal ik me daar aanmelden als dat mag.
Hopelijk zie ik een van jullie vanavond wel online
Neem dan eens een kijkje in het juiste topic: [Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 1Anoniem: 329141 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:10:
Hey mensen,
Ik kwam op dit forum, en dacht ik wil ook wel bij de GOT clan komen voor een potje L4D2...
Zelf ben ik er goed in, inmiddels al bijna 60 uur erop zitten..
Graag een linke naar jullie groep, dan zal ik me daar aanmelden als dat mag.
Hopelijk zie ik een van jullie vanavond wel online
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
- De komt van de spitter zorgt ervoor dat mensen continu levels proberen door te rushen omdat je toch niet stil kunt staan.
- De komt van bepaalde wapens maakt het minder leuk zoals ontvlammende munitie, boomerbile etc.... is niet echt realistisch.
- De meeste campaigns vind ik niet echt passen bij een zombieshooter... zeker niet de levels die overdag zijn. Het hele enge aspect valt daardoor af.
- Rochelle en die redneck zijn irritante personages. Vooral als die rochelle gaat gillen en die redneck zijn domme kennis probeert te verspreiden.
- De AI in deel 2 is velen malen slechter, betekend dat je score totaal afhankelijk is geworden van je teammaten en het bijna onmogelijk wordt om bijvoorbeeld met 1 medespeler en 2 bots een versus match te overleven... tenzei je tegenstanders dramatisch slecht zijn. Zo heb ik het meegemaakt dat tijdens een aanval van de infected rochelle ineens terug rende om iets te gaan pakken en toen ze terug was de meeste al dood waren. Ook reageren de bots gewoon veel trager op acties en lopen ze soms helemaal niet goed mee.
Ik ben dus weer totaal terug gegaan naar L4D1... is voor mij een echte topgame waar weinig aan veranderd hoeft te worden.
Zo hadden ze wat mij betreft de Hard Rain en Swamp Fever campaign erbij mogen doen als extra campaigns van L4D1. En bijvoorbeeld 3 melee weapons erbij mogen doen zoals het zweerd, knuppel en hakbijl. En bij de wapens de AK als vervanger van de M16 en asault rifle + deagle erbij. De rest mogen ze wat mij betreft weglaten inclusief die nieuwe lompe special infected.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
CaVeFiSh schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:42:
Ikzelf heb nu zowel deel 1 als deel 2 op XBOX en deel 1 op PC. Toch vind ik deel 1 vele malen leuker om te spelen als deel 2. Eventjes de nadelen van deel 2 voor mij op een rijtje:
De spitter is juist in het spel gekomen dat mensen niet gaan ophopen in een hoekje , en blijven meleen tot dat de horde weg is. Als kleine aanpassing heeft valve hiervoor ook de melee cooldown in left 4 dead 1 geïntroduceerd. In left 4 dead2 is dit ook , en zorgt de spitter er juist extra voor dat het spel niet stil gaat lopen op 1 gedeelte van de map. Je zult dan ook beter samen moet werken en elkaar in de gaten moeten houden. En dat is ook waar het gehele spel op draait: samenwerking.- De komt van de spitter zorgt ervoor dat mensen continu levels proberen door te rushen omdat je toch niet stil kunt staan.
Dat bepaalde spelers gaan rushen door een map moeten ze zelf weten, of dit ten goede komt voor de samenwerking is een 2de. Dus moet je ook met de juiste mensen gaan spelen of anders beter samenwerken.
Er zijn meerdere dingen in left 4 dead onrealistisch.... de gehele infected groep, pipebombs die een horde aantrekken e.d? je moet het gewoon met een korrel zout nemen.- De komt van bepaalde wapens maakt het minder leuk zoals ontvlammende munitie, boomerbile etc.... is niet echt realistisch.
Dat was iets waar ik zelf ook niet over te spreken was dat campaigns zich overdag afspelen. Maar eigenlijk nu ik het spel al heel wat uren gespeeld heb, is het toch een leuke afwisseling.- De meeste campaigns vind ik niet echt passen bij een zombieshooter... zeker niet de levels die overdag zijn. Het hele enge aspect valt daardoor af.
Immers is het niet zo dat de survivors alleen maar s'nachts zichzelf verplaatsen. Dus dat is voor de realiteit ook weer wat beter.
Een Zoey die alles bij elkaar schreeuwt is leuk- Rochelle en die redneck zijn irritante personages. Vooral als die rochelle gaat gillen en die redneck zijn domme kennis probeert te verspreiden.
AI is in left 4 dead altijd slecht geweest of het nou deel 1 of Deel 2 is.- De AI in deel 2 is velen malen slechter, betekend dat je score totaal afhankelijk is geworden van je teammaten en het bijna onmogelijk wordt om bijvoorbeeld met 1 medespeler en 2 bots een versus match te overleven... tenzei je tegenstanders dramatisch slecht zijn. Zo heb ik het meegemaakt dat tijdens een aanval van de infected rochelle ineens terug rende om iets te gaan pakken en toen ze terug was de meeste al dood waren. Ook reageren de bots gewoon veel trager op acties en lopen ze soms helemaal niet goed mee.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Koop het voor de pc, voeg wat gotters toe aan je steam list en gegarandeerd dat het spel een stuk leuker isCaVeFiSh schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:32:
Tsja tuurlijk zijn er ook dingen in Left 4 Dead 2 wel weer leuk gedaan zoals de jockey en de charger. Maar op de XBOX is het gewoon niet leuk om zonder een vast team te spelen omdat juist bijna niemand echt meer samenwerkt in Left 4 Dead 2.
Ik heb op google al gezocht en kwam wel wat oplossingen tegen die varieerde van het aanpassen van de geluidskaart tot het opstarten van L4D met een extra commandline...
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Anoniem: 153298
Ik heb een tijd geleden een 4-pack gekocht en ik heb nog 1 licentie over. Denk niet dat ik die nog kwijt ga raken bij vrienden (iedereen heeft het al), dus ik wil het graag aanbieden aan een Tweaker.
Ik doe dit via het forum, omdat er geen game-categorie is bij vraag en aanbod. Ik zou er graag €17,50 voor willen. Waarschijnlijk heeft iedereen die dit topic bezoekt al een key, maar misschien dat iemand er nog een zoekt voor een vriend(in). Stuur mij een DM als je interesse hebt.
En sorry als dit eigenlijk niet mag.
EDIT: Dit gaat om een Steam-key (voor de PC dus). Geen doosjes of verzendkosten. Je krijgt een mailtje met de key.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 153298 op 21-02-2010 19:37 ]
*Kuch*...Anoniem: 153298 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:22:
Ik doe dit via het forum, omdat er geen game-categorie is bij vraag en aanbod. Ik zou er graag €17,50 voor willen. Waarschijnlijk heeft iedereen die dit topic bezoekt al een key, maar misschien dat iemand er nog een zoekt voor een vriend(in). Stuur mij een DM als je interesse hebt.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Anoniem: 58485
Baal er een beetje van want ik heb bijna alle maps in survival op Gold al staan.
Verder een ass uithangen in VS mode blijft lachen
EasyAnoniem: 58485 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 04:01:
Die map in Survival mode waar je de Howitzer moet afvuren, krijg ik undone op 10 minuten. Het is eigenlijk vrij simpel maar het hoogste wat ik gehaald was is 8 en een halve minuut.
Baal er een beetje van want ik heb bijna alle maps in survival op Gold al staan.
Verder een ass uithangen in VS mode blijft lachen
Gewoon ding afvuren, en met 4 man boven op de ''boeken kast'' gaan zitten. Ammo en spullen liggen onder je dus dat is ook geen probleem.
Zodra de het moment is dat er 2 tanks komen (ongeveer rond 7 minuten) dan even opsplitsen. Laat iedereen shotty gebruiken en concentreer je op 1 tank. Tanks down?, terug en eventueel healen.
Ik herinner me anders redelijk wat geschreeuw op dat punt omdat er weer eens iemand van de boekenkast afviel om de Rambo te spelen of om ff ammo te pakken of iets dergelijks.Descriptor schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:02:
[...]
Easy
Gewoon ding afvuren, en met 4 man boven op de ''boeken kast'' gaan zitten. Ammo en spullen liggen onder je dus dat is ook geen probleem.
Zodra de het moment is dat er 2 tanks komen (ongeveer rond 7 minuten) dan even opsplitsen. Laat iedereen shotty gebruiken en concentreer je op 1 tank. Tanks down?, terug en eventueel healen.
Uiteindelijk wel gehaald met bovenstaande tactiek maar niet direct.
Je weet toch hoe dat gaat..Fanatix schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:42:
[...]
Ik herinner me anders redelijk wat geschreeuw op dat punt omdat er weer eens iemand van de boekenkast afviel om de Rambo te spelen of om ff ammo te pakken of iets dergelijks.
Uiteindelijk wel gehaald met bovenstaande tactiek maar niet direct.
''Even ammo pakken...SHIT SMOKER AAAAAAAAAAAAAAH''
''Volgens mij komt er een tank...... WAT HET ZIJN ER 2''
''Smoker!!!! Help!!!! oh tnx voor de release.... AARGH HUNTER HEEFT ME!!!!!!!!!!!!!''
''Nog maar 1 minuut jongens en we hebben goud........... (20 seconde later...)
Anoniem: 58485
Ik heb toen 40 minuten van mijn leven gespendeerd om een exploit te vinden maar tevergeefs. Kan me nog herinneren dat we een garbagecontainer in survivalmode helemaal richting de truck beneden gepushed hebben omdat daar bovenop 4 ruiten beschietbaar waren (m.a.w toegangkelijke ruimtes). Je kon de truk niet eens op , alles voor niets geweest
Ik wel hoor, heerlijke game. Ik vind persoonlijk de extra's van L4D2 niet opwegen tov de het originele concept van L4D. Die was al goed genoeg in mijn ogen, voldoende om L4D2 te laten liggen.Ward Vr schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:33:
Speelt nog iemand dit ? Ik zou graag weer beginnen, want L4D2 vind ik maar aan de kiddy kant. (Sfeer in L4D1 vind ik een stuk grimmiger/donkerder).
Alleen vraagje, ben nu voor het eerst bezig met de Versus mode, en special infected zijn is erg vet. Alleen heb je dus een achievement, als je als special infected meer als 5000 schade doet krijg je hem. Hun heb ik net gecheckd; ik heb 5250 schade maar ik kreeg hem nog niet...
edit: Laat maar, kreeg hem net aan het einde van een spel
[ Voor 4% gewijzigd door XanderDrake op 04-08-2010 14:56 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
De nieuwe DLC wordt "The Sacrifice".
Voor de zekerheid maar in spoiler:
Voorafgaand aan de release wordt vanaf September een 150 pagina's tellende webcomic in 4 delen uitgegeven, die de achtergronden van de 4 originele survivors vertelt, tot aan het moment van de laatste campaign, waar dus Bill, volgens canon, zich opoffert.
Gek genoeg nog steeds geen exacte releasedate, maar wel de volgende details:
- Zoals gebruikelijk gratis voor PC, niet gratis voor X-Box
- L4D wordt beschikbaar voor Mac, inclusief dlc
- Dit betekent niet het einde van dlc voor beide L4D's. Al zal voor toekomstige L4D1 dlc waarschijnlijk een nieuwe character komen.
Edit:- Releasedatum inmiddels bevestigd: 05-10-2010
Interview is hier te vinden:
http://www.gametrailers.c...h=1&sd=0?ep=101&ch=1&sd=0
Er is ook L4D2 nieuws, maar dat ga ik kort houden, en in 't L4D2 topic posten..
[ Voor 7% gewijzigd door Sméagol op 25-08-2010 17:59 ]
Make lovecraft not warcraft.
Vraagje trouwens: Kan je iets veranderen dat de zombie lijken blijven liggen? Want als ik ze nu kill, despawnen ze na ongeveer 1, 2 seconden. Wel jammer, ik heb liever dat er een grote berg zombies dood ligt na een shoutout zeg maar. Mijn PC kan het wel aan denk ik, maar kan je dit op de een of andere manier instellen?
Bij het opstarten staat er wel een duitse tekst idd, maar de rest is gewoon engels (menu, ingame etc). Bloed is ook gewoon rood.
[ Voor 14% gewijzigd door Il 2 op 28-08-2010 23:56 ]
YouTube: Left 4 Dead 2 - Censor Comparison L4D2
Bloed is rood, maar er is veel minder, en geen gore. En ze verdwijnen dus. Maar over L4D 1 vind ik niks terug.
Waar heb je je game vandaan? Retail of puur digitaal? Volgens mij heb ik op 't forum wel 'ns gehoord van verhalen over mensen die L4D downloaden, maar de verkeerde (gecensureerde) versie kregen om 1 of andere reden, vandaar dat me zo iets bij staat. In dat geval zou je geloof ik contact moeten opnemen met Steam customer's support.
Zie je ERGENS bijv. bij je steam library "Left 4 Dead (cut)" staan? want het despawnen van een corpse is niet echt de bedoeling.En ja, steam support is een van de betere opties. ik zit zelf nu even de oude cvar list door te spitten, herriner me wel dat daar een aantal settings in staan die ermee te maken hebben.Il 2 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:55:
Ik zie ze inderdaad al verdwijnen als ze nog bezig aan het vallen zijn ja. Ik heb alles op high bij video settings en ik kan nergens wat vinden over gore level of iets wat mogelijk iets hiermee te maken heeft. Heb verder nooit aan mijn settings gerommeld ofzo, dit was standaard al zo toen ik het voor het eerst opstartte.
Bij het opstarten staat er wel een duitse tekst idd, maar de rest is gewoon engels (menu, ingame etc). Bloed is ook gewoon rood.
ben sinds kort begonnen met left 4 death deel 1 en 2 op de pc..
Zoek nog wat leuke mensen om mee te spelen..
voeg me maar toe:
Raptr: Rambie1980
See you in Zombie land
[ Voor 7% gewijzigd door Rambie op 06-09-2010 02:03 ]
Anoniem: 321103
Mn laptop kan hem al beter aan als L4D2.
Moet alleen nog de maps leren kennen.
Deel 3 komt 28 september
Deel 4 komt 5 oktober
de eerste 2 delen zijn al reeds verschenen, alhier in te zien.
'alloAnoniem: 321103 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:26:
Heb gister ook maar eens Left 4 Dead 1 gekocht.
Mn laptop kan hem al beter aan als L4D2.
Moet alleen nog de maps leren kennen.
Als je hulp nodig hebt, en ik zit niet te spelen, gooi eens een bericht over Steam. Misschien geef ik wel gehoor
Het Left 4 Dead 2 topic vind je hier. Discussie over deel 2 van de game graag daar en niet hier.