Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
CapTVK schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:55:
Och het is maar hoe boeiend je het spel vindt, ik heb L4D cadeau gekregen maar ik was er na een poosje op uitgekeken. L4D2 biedt in die zin vooral meer van hetzelfde, wat nieuwe wapens, wat nieuwe zombies (die normale zombies in een biosuit zijn wel grappig) etc...misschien dat de omgeving wat dynamischer is geworden met de director zodat je de ene keer wel/niet door een doolhof mag hollen in New Orleans, of door een moeras etc... Leuk de eerste paar keer maar daarna is het toch alleen voor de "diehards".
net zo dynamisch als met crash course? daar hebben ze soort van dynamisch iets ingebouwd dat als je easy speelt, er veel meer corners zijn waar wapens liggen en op hogere difficulties zijn die corners afgesloten

opzich hele verbetering, die ik in l4d2 wel verwelkom (niet dat ik l4d2 ga spelen, ben iemand die sterk voor zijn principes staat)

maarja, toch erg gelachen gisteren met versus groepje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Best beu, k'dacht vandaag nog eens left4dead te spelen, krijg ik doodleuk: "Steam has found a problem with your local game file. ..."

Iemand een workaround voor dit probleem. Enige wat ik gevonden heb is herinstalleren van de game. Nadeel is dat ik in Vlaanderen woon en dat betekent dat als ik dat doe ik meteen 25% van mijn maandelijkse download limiet kwijt ben. :(

Heb de game wel nog op cd staan, maar geen idee hoeveel er dan nog extra wordt gedownload.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kan je niet de integrity checken van L4D zodat hij het automagisch repareert?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Al geprobeerd, zonder veel succes :-(

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Vond dit wel een leuke comic voor de boycotters onder ons.
Gevonden in een topic op het steam forum.

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20091007.jpg

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Toet3r schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:58:
[...]
Denk alleen wel dat je zeker de eerste 2 maanden na de release niet op een 50% off weekend hoeft te rekenen. Duurt toch meestal wel een tijd voordat ze die doen.

Krijg ook wel het idee dat sommige mensen hier voor een dubbeltje op de de 1e rang willen zitten.
Het gaat mij niet om het voor een dubbeltje op de eerste rij zitten maar meer omdat L4D2 niet meer is wat L4D zou worden in mijn ogen en men L4D (waar veel extra content voor werd verwacht) nu laat vallen. De L4D spelers worden in de tussentijd nog met een zeer matige Crash Course campain (voor zover je daar van kunt spreken) afgescheept en cashen maar weer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Toet3r schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 20:57:
Vond dit wel een leuke comic voor de boycotters onder ons.
Gevonden in een topic op het steam forum.

[afbeelding]
misschien vind ik daarom die lui die madden zoveel, fifa 88 en pes9457 kopen ook wel de grootste sukkels aller tijden, dat die lui dat pikken betekent niet dat ik dat pik

Valve heeft gewoon meer belooft dan dat ze waar hebben gemaakt, helemaal in vergelijking met de TF2 updates komt l4d er gewoon ernstig karig vanaf. En als je dan hoopt op een goeie DLC, en inplaats daarvan kondigen ze L4D2 aan, tja, dan word je pissig... en blijf je pissig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
CTRL+ALT+DEL is nooit grappig. Zeker niet als hij de wijsneus uithangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Descriptor schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:44:
[...]

Zou eventueel ook nog kunnen ja. Echter is het probleem nu opgelost met een hele simpele manier: gewoon 1x de singel player opstarten met bots. (ik had dit nog niet gedaan)

Zowel in SP als campaign en versus zijn nu weer ''normaal'' te spelen :)
Blijkbaar waren er nog steeds problemen. Heel vreemd allemaal rond die crash course update...
Inmiddels is m'n left 4 dead alweer vanaf scratch aan het downloaden en dan hopen dat het ''irritante geluid'' weg blijft.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Bor de Wollef schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:02:
[...]

Het gaat mij niet om het voor een dubbeltje op de eerste rij zitten maar meer omdat L4D2 niet meer is wat L4D zou worden in mijn ogen en men L4D (waar veel extra content voor werd verwacht) nu laat vallen. De L4D spelers worden in de tussentijd nog met een zeer matige Crash Course campain (voor zover je daar van kunt spreken) afgescheept en cashen maar weer.
Valve is heus wel gaan nadenken na die boycot, vandaar dat ze ook 2 van die luitjes hadden uitgenodigd om te komen spelen, en zelfs zij waren overtuigd. Ik ben zelf ook kritisch geweest maar moet zeggen dat deel 2 met alle nieuwe elementen toch veel goeds belooft, en het de 37€ zeer zeker waard zal zijn. En l4d heeft voor mij persoonlijk iig genoeg spelplezier gegeven om het elke cent waard te laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik sluit me opzich wel aan bij Nickbn. Toch blijft deze discussie wel grappig. Niet alleen omdat er mensen zijn die zich blijkbaar druk genoeg maken om een computerspelletje om het te gaan boycotten maar ook omdat er zoveel verschillende meningen over bestaan.

Voor mij persoonlijk verdient L4D2 een aankoop gelijk op de eerste dag puur op basis van de kwaliteit van het 1e deel. Toegeven, de 4 campaigns heb je in een paar uurtjes doorlopen (maar dat was ook voor de aankoop al in reviews te lezen) en ze hadden idd meer DLC belooft dan tot nu toe is uitgekomen (ik wacht nog steeds op de vlammenwerper bijvoorbeeld!). Maar ik heb dit spel ondertussen al meer dan 50 uur met erg veel plezier gespeelt, als deel 2 zelfs maar de helft van de tijd leuk blijft is het al de moeite. Bovendien is 30 euro ook nog eens geen geld voor iets wat zo lang entertainment bied, op een avondje zuipen geef je soms meer uit.

Wellicht snijden l4d2 boycotters alleen zichzelf in hun vingers. Valve ligt er niet enorm wakker van, en uiteindelijk ontnemen ze zichzelf de kans om een vet spel te spelen. Ik vraag me dan ook af hoeveel boycotters uiteindelijk niet toch gewoon l4d2 kopen wanneer ze zien dat hun vrienden zich er wel relaxed mee aan het vermaken zijn tijdens de wintermaanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Ik vraag me af hoeveel games er het afgelopen jaar zijn geweest die meer gratis updates hebben gehad dan L4D.

Niet veel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

2 nieuvwe versus campaigns en nieuwe gewone campaign met versus mogelijkheden. L4D is een prima spel en zijn geld meer dan waar geweest. L4D2 is gewoon meer en beter. Het is hetzelfde als MW2 eigenlijk , dat is ook praktisch dezelfde game. Als je er net zo als jou naar kijkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik koop L4D2 niet meteen gelijk. Het eerste deel kocht ik wel snel en vond ik erg leuk, maar het was net als met een Wii: de eerste paar weken is het geweldig, daarna doe je er nooit meer wat mee. Ik heb L4D nu al maanden niet gespeeld, ook niet na die nieuwe campaign en ik ben bang dat ik hetzelfde zou krijgen met L4D2, dus koop ik hem niet voor het volle pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08

Arfman

Drome!

Ik kon geen nee zeggen tegen de cdwow aanbieding van 30 euro :X

Mag ik nog wel in dit topic komen? ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Arfman schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 07:56:
Ik kon geen nee zeggen tegen de cdwow aanbieding van 30 euro :X

Mag ik nog wel in dit topic komen? ;)
Ik kom hier toch ook nog :P

Net m'n preorder gezet voor L4D2 en Borderlands. Totaal: 61 euro.

Toch handig als je een Remote Desktop naar de US hebt :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Snake schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 08:17:
[...]

Ik kom hier toch ook nog :P

Net m'n preorder gezet voor L4D2 en Borderlands. Totaal: 61 euro.

Toch handig als je een Remote Desktop naar de US hebt :P
Dat is zeker niet slecht. Ik ga 4pack via amerikaan kopen... scheelt best veel.. dan is L4D2 nog maar €22 euro ongeveer. :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

JamesB009 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:53:
[...]

Dat is zeker niet slecht. Ik ga 4pack via americaan kopen... scheelt best veel.. dan is L4D2 nog maar €22 euro ongeveer. :)
Dat wou ik ook gaan doen, Het is inderdaad stukken goedkoper, precies mijn idee.
Waarom zou je het hier kopen voor veel meer, als je het cheap kan krijgen uit het buitenland.

Major Offtopic
*alles is goedkoop in het buitenland, wacht tot paar weekies voor oud en nieuw en gaat naar buitenland }) }) d:)b
*

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wat ik me wel afvraag: Valve zou wel eens mensen hebben geblokkeerd die hun games in Rusland hebben gekocht.

Ik hoop dat ik niet word geblokt :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Niet online
Je bedoeld winkels als G2play? Wat ik ervan begreep is dat spellen voor bv de Russische markt daar een stuk lager geprijsd zijn omdat Russen het anders niet kunnen betalen. Bedrijven die dan spellen bedoelt voor de Russische markt verkopen aan de westerse markt zijn in principe niet legaal bezig, of houden zich tenminste niet aan afspraken met Valve. Jij als koper doet echter niks fout, je mag toch best je spel in een ander land kopen? Het kan wel best zijn dat Valve hier in de toekomst maatregelen tegen gaat treffen omdat er nu misbruik van hun systeem wordt gemaakt. Maar je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je ineens geblokt wordt oid.

Trouwens nieuwe gamemode van l4d2 bekend gemaakt, "Scavenge Mode":
http://xbox360.gamespy.co...t-4-dead-2/1033133p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
memoryandfate schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 01:10:
Ik sluit me opzich wel aan bij Nickbn. Toch blijft deze discussie wel grappig. Niet alleen omdat er mensen zijn die zich blijkbaar druk genoeg maken om een computerspelletje om het te gaan boycotten maar ook omdat er zoveel verschillende meningen over bestaan.

Voor mij persoonlijk verdient L4D2 een aankoop gelijk op de eerste dag puur op basis van de kwaliteit van het 1e deel. Toegeven, de 4 campaigns heb je in een paar uurtjes doorlopen (maar dat was ook voor de aankoop al in reviews te lezen) en ze hadden idd meer DLC belooft dan tot nu toe is uitgekomen (ik wacht nog steeds op de vlammenwerper bijvoorbeeld!). Maar ik heb dit spel ondertussen al meer dan 50 uur met erg veel plezier gespeelt, als deel 2 zelfs maar de helft van de tijd leuk blijft is het al de moeite. Bovendien is 30 euro ook nog eens geen geld voor iets wat zo lang entertainment bied, op een avondje zuipen geef je soms meer uit.

Wellicht snijden l4d2 boycotters alleen zichzelf in hun vingers. Valve ligt er niet enorm wakker van, en uiteindelijk ontnemen ze zichzelf de kans om een vet spel te spelen. Ik vraag me dan ook af hoeveel boycotters uiteindelijk niet toch gewoon l4d2 kopen wanneer ze zien dat hun vrienden zich er wel relaxed mee aan het vermaken zijn tijdens de wintermaanden.
Daarnaast snap ik ook niet dat er mensen zijn die verwachten/eisen dat Valve korting geeft op l4d2 voor de mensen die l4d al bezitten. Alsof andere game fabrikanten dat wel doen. Heb nog nooit gehoord dat andere game ontwikkelaars dat wel doen met hun games. Iemand heeft dat waarschijnlijk een keer lopen blaten en iedereen neemt dat dan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zat eraan te denken om L4D2 gewoon via steam te kopen.
Ik ben een sucker voor extra items.

Als ik me goed heb gelezen speel je in L4D en L4D2 gewoon in een groepje van 4?
Blijft het wat leuk? Want ik zoek iets kleinschaligers dan tf2 om af en toe eens te spelen.
Gewoon omdat het me dan wat meer skillbased lijkt en je sneller een vol team hebt.

Hoe is het met de community gesteld?
Hoe lang duurt een gemiddelde potje?

En ik heb me nog niet ingelezen in L4D2 (en ik weet dat het nog niet uit is) maar vind het plaats naast of na L4D. Kwestie om te weten of het interessant is om voor L4D + L4D2 pack te gaan.

Sorry voor de noob vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Left 4 Dead 2's New Multiplayer Mode Revealed
Afbeeldingslocatie: http://www.shacknews.com/images/generated/4a24711178fbb_featured_without_text_12134_4a2470e93000f.jpg

While Valve has remained rather quiet regarding Left 4 Dead 2's new multiplayer mode, the developer took the wraps off it tonight at a press event in San Francisco.
Dubbed Scavenge the mode essentially combines Left 4 Dead's Versus and Survival modes. One team, the survivors, is tasked with retrieving scattered gas canisters and using them to fill up generators. As in Versus, the other team takes control of "special infected" and attempts to stop the survivors alongside legions of regular zombies.

A total of 16 gas cans appear every round--the goal is to use as many of those cans as possible within the time limit. Each round kicks off with a ticking 120 second timer, and every gas can used adds another 20 seconds to the clock.

As the canisters are a limited commodity, survivors have to be careful that they don't shoot them or otherwise cause them to explode. And they'll also have to watch out for the other team too, as enemies can detonate the canisters at points.

One match is comprised of three rounds, with each team getting a shot at the Survivor side in an attempt to collect the most gas cans. The team that wins two out of three rounds triumphs overall. If there is a tie in the number of gas cans used in a particular round, the side with the lowest recorded time gets the tally.

Six "Scavenge" maps will be including with Left 4 Dead 2 when it comes to PC and Xbox 360 on November 17, alongside the game's other co-op and competitive modes.

Source: Shacknews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

memoryandfate schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:25:
Je bedoeld winkels als G2play? Wat ik ervan begreep is dat spellen voor bv de Russische markt daar een stuk lager geprijsd zijn omdat Russen het anders niet kunnen betalen. Bedrijven die dan spellen bedoelt voor de Russische markt verkopen aan de westerse markt zijn in principe niet legaal bezig, of houden zich tenminste niet aan afspraken met Valve.
Ten eerste is het niet alleen de Russische markt. Spellen zijn in oost-Europa op Steam en in de winkel goedkoper. Dat brengt mij meteen naar het tweede punt: winkels als G2play kopen hun spellen in de retail store en maken foto's van de serials. Deze foto's verkopen zij weer op internet. Natuurlijk heb je geen garantie dat een code al is gebruikt, maar een webshop houdt snel op met bestaan als dit uitkomt. Er zijn geen afspraken/contracten met Valve gemaakt: het is alsof je een spel direct in de winkel koopt, om die vervolgens op Marktplaats te zetten (waarbij geen EULA gezien/erkend wordt). Enig verschil is dat je geen fysiek transport meer hebt.
Jij als koper doet echter niks fout, je mag toch best je spel in een ander land kopen? Het kan wel best zijn dat Valve hier in de toekomst maatregelen tegen gaat treffen omdat er nu misbruik van hun systeem wordt gemaakt. Maar je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je ineens geblokt wordt oid.
Heb al eens Left 4 Dead voor een kennis uit een Steam-alternative winkel gekocht. Werkte perfect. Ik had binnen 10 minuten een mail met de serial als bijlage. Geregistreerd op Steam en downloaden maar.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 07:42:
Ik koop L4D2 niet meteen gelijk. Het eerste deel kocht ik wel snel en vond ik erg leuk, maar het was net als met een Wii: de eerste paar weken is het geweldig, daarna doe je er nooit meer wat mee. Ik heb L4D nu al maanden niet gespeeld, ook niet na die nieuwe campaign en ik ben bang dat ik hetzelfde zou krijgen met L4D2, dus koop ik hem niet voor het volle pond.
Dan mis je de lol van "alles is nieuw voor iedereen". Kijk er nu al naar uit om het te spelen met 3 anderen schreeuwend op mumble :+ .

@ Simon: je kan beter een andere shooter spelen als je skill belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:33:

Blijft het wat leuk? Want ik zoek iets kleinschaligers dan tf2 om af en toe eens te spelen.
Gewoon omdat het me dan wat meer skillbased lijkt en je sneller een vol team hebt.

En ik heb me nog niet ingelezen in L4D2 (en ik weet dat het nog niet uit is) maar vind het plaats naast of na L4D. Kwestie om te weten of het interessant is om voor L4D + L4D2 pack te gaan.

Vraag 1: Klopt, in L4D en L4D2 werk je als een groepje van 4 door verschillende campaigns heen.
Vraag 2: Ja, L4D blijft leuk. Vooral Versus mode blijft geweldig!
Vraag 3: Community = a bitch. Meeste mensen gaan snel zeuren als je geen skills heb. Veel potjes oefenen in campaign mode en daarna met een paar vrienden spelen in versus mode zal zorgen dat je snel het spel onder de knie heb. Zorgt iig voor weinig tot geen kickvotes.
Vraag 4: Campaign Mode: 45 minuten tot 1,5 uur. Versus Mode: 1 uur tot 2 uur. Nieuwe Crash Course Campaign is gebaseerd op 2 maps en duurt 30 tot 45 minuten.

Ik hoop de meeste vragen accuraat te hebben beantwoord 8).
Edit: Naar mijn mening kan je beter L4D2 aanschaffen ipv deel 1 en 2. L4D verbleekt bij L4D2 naar mijn mening.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Item hunter! :>
Het blijft leuk met z'n 4en. Omdat je team kleiner is heb je ook minder mensen waarop je moet letten. Dat maakt het spel zeker bij chaotische momenten heel intens ;)

In versus speel je dan weer 4 tegen 4 waarbij het een kwestie van overleven en aanval planning is.
Naar mijn weten redelijk. Er wordt volop maps gemaakt (campaigns,survival, fun en training e.d)
Dit is afhankelijk van welk speel type je hebt. In left 4 dead zijn op dit moment 3 speltypen:

- Campaign
Het spelen van een campaign is met z'n 4en , 5 mappen spelen met een finale in level 5. Sommige community maps bevatten er ook 5. Soms meer (zelfs 7 tegen gekomen) of minder.

Gemiddeld duurt een potje op normal (zonder steeds een level opnieuw te spelen) 1.5 uur
Skill gehalte van jezelf en van je medespelers plus de moeilijkheidsgraad waarop je speelt hebben hier wel invloed op.

- Versus
Bij versus het zelfde verhaal als bij Campaign, echter speel je nu elke map 2x. Dit omdat je een keer speelt als survivor en als infected. Afhankelijk van hoe je eigen team en de tegenpartij speelt is de gemiddelde speelduur hier ongeveer 1.5 / 2 uur.

- Survival
Hierbij is de speeltijd afhankelijk van hoelang je team het volhoud om de hordes tegen te houden.
Ik dacht erna of dat het er helemaal los van staat. Ben hier alleen niet zeker over.
Geen probleem ;) kom maar een keer op mumble en dan spelen we wel een paar potjes. L4D2 zal er ook zeker komen dus maakt niet uit welke van de 2 het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Blijft het wat leuk?
De lol is er wat mij betreft snel af omdat elk potje (ondanks de marketings verhalen over hoe events aangepast worden aan wat jij doet) vrijwel hetzelfde is. Ook het gebrek aan goede maps draagt niet echt bij. Leuk voor even of af en toe te spelen maar geen topper die je telkens weer zult spelen voor lange tijd vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 02:21:
[...]

2 nieuvwe versus campaigns en nieuwe gewone campaign met versus mogelijkheden. L4D is een prima spel en zijn geld meer dan waar geweest. L4D2 is gewoon meer en beter. Het is hetzelfde als MW2 eigenlijk , dat is ook praktisch dezelfde game. Als je er net zo als jou naar kijkt.
Crash Course is van dermate magere kwaliteit dat ik die amper wil meerekenen. Dat kun je toch niet vergelijken met de campains die er vanaf het begin al inzitten?
RaCio schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 01:18:
[...]

Ik vraag me af hoeveel games er het afgelopen jaar zijn geweest die meer gratis updates hebben gehad dan L4D.

Niet veel in ieder geval.
Dat is totaal geen punt wat mij betreft. Het gaat niet om de vergelijken (en ja, bij TF-2 steekt L4D schraal af) maar om welk beeld men eerst naar buiten heeft doen komen. Daarbij is L4D2 zoals het nu lijkt niet veel meer dan een opgepoetst en aangepast deel 1. Als ik hem ga kopen zal dat tijdens een actie zijn of via andere wegen. Het volle pond heb ik ook niet voor L4D betaald gezien ik het dat niet waard vond gezien de beperkte herspeelbaarheid voor mijzelf.

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 08-10-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58
Bor de Wollef schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:16:
[...]

De lol is er wat mij betreft snel af omdat elk potje (ondanks de marketings verhalen over hoe events aangepast worden aan wat jij doet) vrijwel hetzelfde is. Ook het gebrek aan goede maps draagt niet echt bij. Leuk voor even of af en toe te spelen maar geen topper die je telkens weer zult spelen voor lange tijd vind ik.
Je verhoogt de lol van L4D aanzienlijk door met 3 vrienden te spelen. Want dan kun je heel veel potjes herhalen zonder in herhaling te vallen en ontiegelijk veel lol beleven. Echter als je dit spel "alleen" anschaft zul je na een bepaalde tijd waarschijnlijk snel uitgespeeld zijn. Omdat je dan a) frusteerd raakt van random medespelers of b) uitgekeken raakt op de +- 20 maps

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
memoryandfate schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:25:
Je bedoeld winkels als G2play? Wat ik ervan begreep is dat spellen voor bv de Russische markt daar een stuk lager geprijsd zijn omdat Russen het anders niet kunnen betalen.
en ik dan? ik kan het ook niet betalen, waarom mogen de russen dan wel minder betalen en moet ik volle mep betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Dalyxia schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:54:
[...]

en ik dan? ik kan het ook niet betalen, waarom mogen de russen dan wel minder betalen en moet ik volle mep betalen?
Omdat er genoeg suckers zijn die wel de volle mep betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Yes, De problemen met het (muziek) geluid is opgelost na een fresh clean install _/-\o_

Kan ik eindelijk crash course fatsoenlijk spelen in coop en versus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:54:
[...]

Omdat jij te lui bent om te gaan werken. Vergelijk de lonen in Nederland en Rusland eens ;) . Lijkt wel of er tegenwoordig in elk topic moet worden gezeurd over prijzen. Ik word daar een beetje moe van.
Bor de Wollef schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:19:
[...]

Crash Course is van dermate magere kwaliteit dat ik die amper wil meerekenen. Dat kun je toch niet vergelijken met de campains die er vanaf het begin al inzitten?
Je gaat compleet voorbij aan mijn punt m.b.t. MW2. Tevens ga je ook compleet voorbij aan de update die VS mogelijk maakte op alle campaigns. Daarnaast was de hoeveelheid content in L4D meer dan prima. Het is bij lange na niet de kortste game ooit. Neem bijvoorbeeld Batman: AA (een vrij korte game) mogen ze daar dan ook geen vervolg voor uitbrengen? Ik word een beetje moe van al het gezeur m.b.t. dit onderwerp. Het is meer zeiken om het zeiken dan wat anders.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Niet online
Nederland is ongeveer 5 keer zo rijk als Rusland, en het gemiddelde maandsalaris ligt daar op ongeveer 400 euro. In de praktijk is het echter nog veel lager omdat dit gemiddelde omhoog wordt getrokken door een klein groepje extreem rijken in Rusland. Het vereist geen hogere wiskunde om te begrijpen dat de gemiddelde bevolking daar het zich niet kan permitteren 50 euro voor een spel op te hoesten. Oftewel, als je het in Nederland niet kunt betalen ben je een uitzondering maar in Rusland is het de regel. Bedrijven willen een afzet markt dus moeten ze de prijzen wat realistischer maken. Persoonlijk vind ik het juist eerlijk dat mensen in arme landen wat minder hoeven te betalen voor entertainment, ze hebben het al vaak zwaar genoeg. Wat ik dan wel weer raar vind is dat ook binnen Europa andere prijzen worden gehanteerd. Terwijl wij op steam 45 euro voor l4d2 mogen neerleggen, is dat o,a. in Spanje, Polen en Noorwegen slechts 35 euro. En dat terwijl Noorwegen het rijkste land ter wereld is. Wtf?

Hier nog een discussie over G2Play: http://steamunpowered.eu/g2play-net-selling-stolen-cd-keys/
Schijnen toch wel wat legale issues aan te zitten en 1 uitgever heeft alle cd-keys die via g2play gekocht zijn gebanned. Zelf heb ik alleen goede ervaringen met G2Play trouwens.

En hier nog een doodsaai filmpje van Gabe in Australië:
http://byteside.com/blog/...meets-valves-gabe-newell/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Ik snap best wel dat sommige van de mensen hier neerkijken op een eurootje of 10 meer of minder. Het is volkomen logisch. Het is immers "relatief veel geld". Er zijn mensen in de wereld, waarvoor een eurootje of 10 een jaarsalaris is. Maargoed, ik mag die vergelijking eigenlijk evenmin trekken als de vergelijking van landen onderling waarvoor de prijs van l4d fluctueert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Koeitje, dat ze in Rusland minder betalen gaat nog gezien het loonverschil.
Maar het prijsverschil tussen USA en EU...
l4d + l4d2 is er een derde goedkoper.

[ Voor 8% gewijzigd door Simon Verhoeven op 09-10-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:44:
Koeitje, dat ze in Rusland minder betalen gaat nog gezien het loonverschil.
Maar het prijsverschil tussen USA en EU...
l4d + l4d2 is er een derde goedkoper.
Incl. of excl. VAT? Sowieso geen vergelijking. Leven in Europa is gewoon duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
vandaag heerlijk een potje gespeeld met 3 got3ers! heerlijk was het!

het spel heb ik pas sinds vorige week en nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die op bepaalde tijden spelen in servers, is dit het geval? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
De nieuwe voice sounds van Crashcourse:
Zoey
Zoey:''i love steam!''
Francis
"i hate birds/helikopters/walking...." "where passing gass" "i hate steam :P ''
Lewis

Bill heeft geen nieuwe lines in crash course? :?

Of alles in 1
They all hate canada!

Gisteren trouwens nog naar een feest geweest waar ik deze poster zag:

Afbeeldingslocatie: http://partyflock.nl/images/upload/212532_original.jpg

vondt em wel vet en left 4 dead achtig. Gelijk meegenomen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 21:17:
[...]

Incl. of excl. VAT? Sowieso geen vergelijking. Leven in Europa is gewoon duurder.
Inc.

Nu ja, ik heb het toch maar via onze steam gekocht, geen kans op problemen.
Net voor de 1ste keer l4d gespeeld en eens de 1ste campaign op normal gespeeld.
1ste indruk:
Alhoewel er een singleplayer modus is lijkt het me toch eerder bedoelt om multi player te spelen.
De AI gebruikt geen molotovs/grenades, geen machinegeweren, als je zelf een machinegeweer gebruikt moet je niet teveel dekking verwachten en verwacht niet dat ze eens voorop gaan.
Er mag ook wat meer wapenvariëteit zijn.

Nu ja, ik heb zo de indruk dat ik veel op mumble ga zitten als ik het speel. Dan gaat het volgens mij vooral lachen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:48
Ligt het nou aan mij? of is het spelen van L4d bijna omnogelijk door de weinige spelers online?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Valt wel mee lijkt me : atm 12000 spelers online en de piek vandaag was 20000 http://store.steampowered.com/stats/

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:48
punisher007 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 05:51:
Valt wel mee lijkt me : atm 12000 spelers online en de piek vandaag was 20000 http://store.steampowered.com/stats/
ja ok... maar hij vult mijn server lijst niet echt met 10000 mensen... hooguit 3... :( op 1 server... diep triest.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

HA... HAAAAAAAAAAAA. Stupid witch. Vandaag voor het eerst met een auto shotty naar dat kreng toegelopen en omver geblazen. Was eigenlijk weinig aan op die manier.

Overigens was wel een teken aan de wand dat ik in m'n 1e potje in een half jaar meteen tegen de vlakte aanging en m'n teammatties ook overwhelmed werden. Geen idee hoe dat mis kon gaan in het tweede level :X . Nu effe proberen om de crashes te verhelpen waarbij ie opeens terug op de desktop springt zonder een error report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Crypter schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:05:
Ligt het nou aan mij? of is het spelen van L4d bijna omnogelijk door de weinige spelers online?
Ik denk dat je eerder last hebt van het brakke matching systeem. Ik heb vanavond een paar keer achter elkaar een versus proberen te starten (quick). Van de 5 pogingen kreeg ik 2x server timed out, 1x kwam ik in een lobby (dat is geen quick match), en 3x achter elkaar op dezelfde server met dezelfde spelers. Met name dit laatste heb ik erg vaak. Ik kom echt regelmatig bekende spelers tegen waardoor ook ik het idee had dat de community / het aantal online spelers erg laag ligt. Zeker omdat de meeste potjes quick match beginnen met half lege servers.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 13-10-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Toeter,

Je moet de OP nog even aanpassen bij de campaigns. Crash Course staat er namelijk nog niet bij ;)
Dus de uitleg + achievements :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Descriptor op 13-10-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Damn, demo's recorden is best efficient. Net 47 minuten aan survival geschoten, bestandje was maar 6453KiB. Vannacht maar eens opnemen met FRAPS (en hopen dat de HDD niet vol gaat :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Jeoh schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:49:
Damn, demo's recorden is best efficient. Net 47 minuten aan survival geschoten, bestandje was maar 6453KiB. Vannacht maar eens opnemen met FRAPS (en hopen dat de HDD niet vol gaat :X )
en als je dan het .dem bestand zipped of rarred, dan kom je uit op een .zip/.rar van 300kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Ik probeer met Left 4 Dead om survival achievements te halen en ik blijf hangen op Construction Site (Dead Air) en Gas Station (No Mercy). Heeft iemand daar goede "strategy" om silver/gold te halen? Liefst zonder te glitchen.

YouTube heb ik een paar video's gevonden waar glitch strategies worden getoond (zijn helaas allemaal gefix't door Valve) en daar heb ik weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 20:31
Je kunt met L4D ook gewoon de demo laten renderen naar een avi bestand, dan kan je ook meteen kiezen welke codec je wilt zodat je niet een belachelijk groot bestand krijgt.
DM me maar voor uitleg als je daar behoefte aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:02:
YouTube heb ik een paar video's gevonden waar glitch strategies worden getoond (zijn helaas allemaal gefix't door Valve) en daar heb ik weinig zin in.
Je wilt niet glitchen maar vind het wel jammer dat de glitches / exploits gefixed zijn :? Die glitches verpesten het hele idee achter survival. De persoonlijke scores zeggen nu totaal niets meer. Soms zie je mensen met meer dan 40 minuten rondlopen op maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:11:
[...]

Je wilt niet glitchen maar vind het wel jammer dat de glitches / exploits gefixed zijn :? Die glitches verpesten het hele idee achter survival. De persoonlijke scores zeggen nu totaal niets meer. Soms zie je mensen met meer dan 40 minuten rondlopen op maps.
Oeps een beetje te snel getypt, mijn fout. Wat ik wou zeggen is dat ik het jammer vind dat bijna alle video's glitches tonen en niet effectieve (legitimate) manieren om maps af te maken. Ik heb zelf veel goede strategies kunnen ontdekken om maps af te maken zonder te glitchen, blijf alleen hangen op Construction Site (05:3x:xx) en Gas Station (07:5x:xx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:21:
[...]

Oeps een beetje te snel getypt, mijn fout. Wat ik wou zeggen is dat ik het jammer vind dat bijna alle video's glitches tonen en niet effectieve (legitimate) manieren om maps af te maken. Ik heb zelf veel goede strategies kunnen ontdekken om maps af te maken zonder te glitchen, blijf alleen hangen op Construction Site (05:3x:xx) en Gas Station (07:5x:xx)
Construction site is bovenin zitten bij die stellages. Goed team houdt het makkelijk 16 minuten uit.

En tankstation in het kamertje waarbij je via de vloer van de kamer erboven naar beneden springt. Goed team ook, minstens 12 mins.

Dit is niet glitchen - dit is schieten op zombies. Als ze komen. En ze komen. Met z'n 600'en. Het liefste tegelijkertijd. Spreek met maatjes af wie het eerste schiet om geen pauzes tussen het vuren te heben waarin eenieder herlaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Vrijwel iedereen glitched of maakt ernstig gebruik van fouten in de AI in survivor helaas. Met PUGS zie je eigenlijk bijna anders, of het is shiva laming, of het is het misbruiken van een exploit of glitch. Het is maar wat en leuk vind. Blijkbaar is de lengte van de e-penis (de achievement of tijd) belangrijker dan het plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Nickbn schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 21:42:
[...]

Construction site is bovenin zitten bij die stellages. Goed team houdt het makkelijk 16 minuten uit.

En tankstation in het kamertje waarbij je via de vloer van de kamer erboven naar beneden springt. Goed team ook, minstens 12 mins.

Dit is niet glitchen - dit is schieten op zombies. Als ze komen. En ze komen. Met z'n 600'en. Het liefste tegelijkertijd. Spreek met maatjes af wie het eerste schiet om geen pauzes tussen het vuren te heben waarin eenieder herlaadt.
Construction Site
Mijn Construction site tijd heb ik gehaald door in de hoek te gaan zitten naast een stapel zandzakken tegen over de plek waar de wapens liggen. 1 Persoon gaat aan de zeikant zitten en 1tje op de zakken. Deze 2 coveren de voorkant (richting de ammo point) en de rechter kant richting het lange steegje (waar je doorloopt in het begin van een coop campaign)

tegen over die 2 in de hoek heb je een hoekje van een pilaar staan met 2 grote houten stellingen. Deze 2 zijn dan smoker vrij en kunnen het dak en de andere hoek vanaf de ammo point coveren. Zodra er een tank komt gelijk met z'n allen schieten en eventueel richting de ammo spot te lopen ( = meer ruimte ).

Gebruik altijd shotty, dit vanwege de close combat die je hebt en de spread van de shotty zorgt er voor dat veel zombies neer gaan. Een tank is er ook zo mee neer als er 4 man op staat te knallen. Probeer je molo's te sparen tot de 7de minuut omdat het dan te druk kan worden.

Gas Station
Bij gas station zaten we bovenaan in de hoek (boven het liftje wat je aanzet). 2 man in de hoek coveren de achterkant/bovenkant en beneden. En de volgende 2 zitten achterelkaar 3 meter verderop en coveren de oostkant (waar het gebouw op de 2de verdieping zit) Blijf hier gewoon zitten , en af en toe 2 aan 2 een ammo rush doen ( ammo ligt gelijk beneden je )

Succes ;)

* Descriptor heeft alles op goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Niet online
Left 4 Dead 2 Boycott over. Haha
http://xbox360.gamespy.co...t-4-dead-2/1035046p1.html

Goede tips trouwens Descriptor, tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips Descriptor en Nickbn, ik ga ze vandaag met een paar vrienden proberen.

Trouwens Descriptor, welke wapens zou je aanraden voor de Gas Station, als ik het volgens jouw manier ga doen? En heb je dan ook veel last van Smokers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:55:
Bedankt voor de tips Descriptor en Nickbn, ik ga ze vandaag met een paar vrienden proberen.

Trouwens Descriptor, welke wapens zou je aanraden voor de Gas Station, als ik het volgens jouw manier ga doen? En heb je dan ook veel last van Smokers?
Gas station 2 Shotty's en 2 M16's. Shotty's voor tanks en M16's voor lange afstanden, (smokers of hunters die op een verre afstand spawnen). Smokers zullen voornamelijk op het dak spawnen boven je. Tanks meestal ook, echter is dat natuurlijk elke keer verschillend. Hou hoe dan ook het dak boven je goed in de gaten houden.

Mocht er een tank spawnen op het dak en naar beneden komen probeer dan zoveel mogelijk damage te doen en anders naar beneden te gaan (niet springen!). De tank zal je achter na lopen, dan weer naar boven en op het moment dattie klimt vol gooien met lood. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Descriptor schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:14:
[...]

Gas station 2 Shotty's en 2 M16's. Shotty's voor tanks en M16's voor lange afstanden, (smokers of hunters die op een verre afstand spawnen). Smokers zullen voornamelijk op het dak spawnen boven je. Tanks meestal ook, echter is dat natuurlijk elke keer verschillend. Hou hoe dan ook het dak boven je goed in de gaten houden.

Mocht er een tank spawnen op het dak en naar beneden komen probeer dan zoveel mogelijk damage te doen en anders naar beneden te gaan (niet springen!). De tank zal je achter na lopen, dan weer naar boven en op het moment dattie klimt vol gooien met lood. 8)
Bedankt nogmals, ik laat je weten hoe het afloopt vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Descriptor schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:31:
Toeter,

Je moet de OP nog even aanpassen bij de campaigns. Crash Course staat er namelijk nog niet bij ;)
Dus de uitleg + achievements :Y)
Ja klopt zal ik vandaag of anders morgen doen :)

edit: en startpost van Left 4 Dead 2 topic afmaken en posten

[ Voor 9% gewijzigd door Toet3r op 15-10-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Toet3r schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:44:
[...]

Ja klopt zal ik vandaag of anders morgen doen :)

edit: en startpost van Left 4 Dead 2 topic afmaken en posten
Woohoo! *O*

Vergeet ook niet die nieuwe game modes van 2 er in te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
http://www.insidegamer.nl/xbox360/left4dead2/achievements

De achievements voor de 360 van Left 4 Dead 2.

Zitten wel leuke tussen:

GUARDIN' GNOME
Rescue Gnome Chompski from the Carnival

Een (tuin?) kabouter redden? :P

SHOCK JOCK
Revive 10 dead Survivors with the defibrillator.

Hier is uit op te maken dat je elkaar gaat reviven door een defibrillator?

CL0WND
Honk the noses of 10 Clowns.

Clowns bashen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 14:10
Iemand zin een potje spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Descriptor schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:08:

SHOCK JOCK
Revive 10 dead Survivors with the defibrillator.

Hier is uit op te maken dat je elkaar gaat reviven door een defibrillator?
Hmm, moet zien hoe dat uitgewerkt gaat worden. Krijg je bv geen health pack meer mee of is de defibrilator een 3e kans op leven / health? Ik neem aan dat je hem in versus niet zult kunnen gebruiken (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zoek nog 3 mensen voor de Four Pack O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Dutchmega schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:29:
Hoe duur wordt 't dan pp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Bor de Wollef schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:58:
[...]

Hmm, moet zien hoe dat uitgewerkt gaat worden. Krijg je bv geen health pack meer mee of is de defibrilator een 3e kans op leven / health? Ik neem aan dat je hem in versus niet zult kunnen gebruiken (hoop ik).
dat was toch al bekend? je kan ipv een healthkit andere voorwerpen meenemen, zoals blijkbaar een defibrilator.

misschien kan je wel een gasoline can op je rug meenemen, we zullen zien wat ze allemaal bedenken

btw, die defibrilator zal wel een stukje rapper reviven als via de normale manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Ik zit er nog over na te denken.

Had het er vanavond met wat andere gotters over of dit mischien een handige optie is.

Via steam zelf ben ik 45,-- kwijt
bij G2play.net 32,--
en via de 4pack p.p 33,74

Dan heb ik nog een e-plaza bon van 10,-- liggen... maar daar staatie nog nergens op de site....
mmmm... dus mischien wordt het G2play....
Jup, en gelijk je eerste zilver medialle op crash course gehaald *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Descriptor schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:51:
[...]

Ik zit er nog over na te denken.

Had het er vanavond met wat andere gotters over of dit mischien een handige optie is.

Via steam zelf ben ik 45,-- kwijt
bij G2play.net 32,--
en via de 4pack p.p 33,74

Dan heb ik nog een e-plaza bon van 10,-- liggen... maar daar staatie nog nergens op de site....
mmmm... dus mischien wordt het G2play....
[...]

Jup, en gelijk je eerste zilver medialle op crash course gehaald *O*
hmm..denk dat ik dan ook maar via g2play doe, as usual :)

Jep, was gezellig! Binnenkort toch maar even die 10 minuten halen ofniet ;) heb jij die achievement al waarbij je 16 gold medals moet hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Aangezien er nog geen L4D2 topic is, maar effe hier...
Pre-Order Now and Be the First To Play

Oct 15, 2009 - Valve, creators of best-selling game franchises (such as Half-Life and Counter-Strike) and leading technologies (such as Steam and Source), today announced details and timing for the demo of its upcoming zombie thriller, Left 4 Dead 2.

The Left 4 Dead 2 demo will feature gameplay taken from "The Parish" campaign, set in the New Orleans French Quarter. Playable by 1 to 4 players over local or Internet connections on both the Xbox 360 and PC (with two-player split screen available on the Xbox 360), the demo features all the new boss infected zombies and all the new melee weapons included in the full product.

Those who pre-order the game (at participating retailers or via Steam) will obtain early access to the demo on October 27. The demo will then be made available to Xbox LIVE Gold members and all PC gamers on November 3. Then all Xbox LIVE members will obtain access to the demo on November 10.

Coming exclusively to Xbox 360 and PC, L4D2 promises to set a new benchmark for co-operative action games and become one of 2009's marquee titles. Set for release on November 17, the title adds melee combat to enable deeper co-operative gameplay, with items such as a chainsaws, frying pans, axes, baseball bats, and more.

With the AI Director 2.0, L4D's dynamic gameplay is taken to the next level by giving the Director the ability to procedurally change weather effects, world objects, and pathways in addition to tailoring the enemy population, effects, and sounds to match the players' performance. The result is a unique game session custom fitted to provide a satisfying and uniquely challenging experience each time the game is played.

Adding new Survivors, boss zombies, weapons, and items, Left 4 Dead 2 offers a much larger game than the original, featuring more co-operative campaigns, more Versus campaigns, new Survival maps, and the new competitive game mode, Scavenge, all available at launch.

For more information, please visit www.l4d.com
Dus als je...

pre-order van L4D2 hebt gedaan - 27 oktober demo
Xbox LIVE Gold members en PC gamers - 3 november demo
Xbox Live members - 10 november demo

Nog een reden om te pre-order.

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 16-10-2009 01:07 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Descriptor,

Dankzij jouw tips heb ik 11:4x:xx minuten weten uit te houden in Gas Station, zeer bedankt!
Construction Yard was wat minder, net geen 8 minuten gehaald, maar wel een grote stuk vooruit gegaan!
Ik blijf proberen om mijn tijden als nog te verbeteren.

Trouwens wie heeft zin om vanavond even Expert Campaign run te doen, voor achievements en fun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:29
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:27:
Beste Descriptor,

Dankzij jouw tips heb ik 11:4x:xx minuten weten uit te houden in Gas Station, zeer bedankt!
Construction Yard was wat minder, net geen 8 minuten gehaald, maar wel een grote stuk vooruit gegaan!

Trouwens wie heeft zin om vanavond even Expert Campaign run te doen, voor achievements en fun?
Als het goed is gaan Descriptor en ik vanavond nog knallen, dus als je van een aantal posts hierboven Descriptor ff toevoegd kom je ook bij mij uit ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Luqq schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:57:
[...] Heb jij die achievement al waarbij je 16 gold medals moet hebben :?
Legendary survivor heb ik gehaald :)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:27:
Beste Descriptor,

Netjes :) , wat betreft gas station kunnen we die vanavond wel even proberen voor je ;)
voeg me anders even toe.
Graham schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:02:
Aangezien er nog geen L4D2 topic is, maar effe hier...

Dus als je...

pre-order van L4D2 hebt gedaan - 27 oktober demo
Xbox LIVE Gold members en PC gamers - 3 november demo
Xbox Live members - 10 november demo

Nog een reden om te pre-order.
Dat is al over 11 dagen.... :)
Als ik dan die key gewoon bestel via g2play dan krijg ik direct een key die ingevoerd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08

Arfman

Drome!

Als Steam niet zo duur was, had ik wel willen preorderen bij Steam zelf. Nu niet, ga geen 2 tientjes meer neerleggen om alleen maar de demo iets eerder te kunnen spelen.

EDIT: wat echt netjes van Valve was geweest is om iedereen die L4D1 heeft gekocht, ook de demo van L4D2 op 3 november te geven. Maarja.

[ Voor 29% gewijzigd door Arfman op 16-10-2009 09:58 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent gek als je voor 1,- verschil bij g2play gaat kopen. Bij zo'n 4-pack via steam weet je zeker dat het geld ook echt bij Valve terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Ik denk niet dat G2play meteen de keys heeft Desc, zeker niet de gene die ook als pre-order werken.
Dus ik ga liever voor zo'n 4pack zoals we gisteravond besproken hebben. Dan weet je in ieder geval zeker zoals Koeitje zegt dat het geld bij Valve komt, en dat je dus ook de officiële pre-order hebt.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Fanatix schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:04:
Ik denk niet dat G2play meteen de keys heeft Desc, zeker niet de gene die ook als pre-order werken.
Dus ik ga liever voor zo'n 4pack zoals we gisteravond besproken hebben. Dan weet je in ieder geval zeker zoals Koeitje zegt dat het geld bij Valve komt, en dat je dus ook de officiële pre-order hebt.
Tja, wat koe zegt zit wel wat in, plus dat je 100% zekerheid heb dat je ook daadwerkelijk direct toegang hebt tot de game. En dat is eigenlijk wel belangrijk.

Laten we vanavond inderdaad even bespreken hoe en wie er mee gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik ben ook voor een 4 pack gegaan.
Het prijsverschil is miniem, en bij Steam kopen heeft zijn voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Dutchmega, als je eventueel interesse hebt om met ons dat 4pack te kopen stuur dan even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Descriptor ik heb je net toegevoegd, ik ga kijken of nog wat mensen erbij kan halen voor vanavond.

@Dutchmega, jammer dat ik gewoon de normale preorder heb gekocht, anders kon ik mee dokken voor de Four Pack :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat was ook een kansloze actie natuurlijk. Mensen die L4D echt leuk vinden kopen het toch wel, zie ook hier in het topic. Volgens mij is men er echt totaal niets mee opgeschoten. Men heeft de doelstellingen behaald? Wat een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:37:
@Descriptor ik heb je net toegevoegd, ik ga kijken of nog wat mensen erbij kan halen voor vanavond.

@Dutchmega, jammer dat ik gewoon de normale preorder heb gekocht, anders kon ik mee dokken voor de Four Pack :(
Kan je je order niet cancelen? Lijkt mij dat dit gewoon moet kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Is die 4 pack ook beschikbaar voor de Xbox 360? ik weet overigens nog niet zeker of ik L4D2 meteen koop, want Assassin's Creed II komt op de zelfde dag uit en met Left 4 Dead kan ik mij nog wel even vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik heb gisteren weer voor het eerst na een aantal maanden L4D gestart. Eigenlijk werkte het weer best verslavend. Die nieuwe course voelde erg leuk en uitdagend aan maar Survival mode had mij blij verrast.

Vanavond weer even verder kijken of het weer blijft boeien maar dat moet denk ik nu weer goedkomen. Voor de grote update van Survival leek voor mij L4D dood te bloeden. Toch zag ik gisteren dat de Community van L4D nog erg leeft.

De demo van L4D2 zal ik een kans geven, al vind ik het ook krom dat de game zo snel na deel 1 uitkomt. :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Niet online
Wow, wat een drukte hier ineens weer.

Ik wil ook best meedoen aan een 4 pack als het zo uitkomt. Wel relaxed dat je dan het spel gelijk kunt spelen als het uitkomt. Van de andere kant kost l4d2 bij cdwow nog steeds maar 30 euro incl verzendkosten. Persoonlijk zou ik het eerder daar kopen dan bij g2play: goedkoper, toch iets betrouwbaarder en gewoon 100% legaal.

Die demo komt eigenlijk zowiezo vroeg uit, zelfs als je het niet preordered. Dus over 2 weken kunnen we al een stukje l4d2 spelen? Mooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniëlpunt schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:55:
Is die 4 pack ook beschikbaar voor de Xbox 360? ik weet overigens nog niet zeker of ik L4D2 meteen koop, want Assassin's Creed II komt op de zelfde dag uit en met Left 4 Dead kan ik mij nog wel even vermaken :)
Ik weet niet of het bij Steam kan, even proberen.

Trouwens net Heroic Survivor gehaald. Legendary moet ik Construction Yard, The Street halen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mocht iemand last hebben van een constante hoeveelheid crashes in L4D... Multicore Rendering uitzetten helpt een hoop en volgens mij heeft het mijn problemen permanent gefixt. Was even experimenteren maar dit lijkt voorlopig te werken, verhalen op internet bevestigen het truukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net 14 minuten in Crash Course gehaald (map met de Howitzer) :)

Edit:

en net Legendary Survivor ook erbij. Heb echt veel geluk met deze team.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Eindelijk is het dan zover het eerste topic gewijd aan Left 4 Dead 2 is er :)
[Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 1

Alles wat betreft Left 4 Dead 2 graag in dat topic deponeren. Dank

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Descriptor schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:19:
[...]

Dutchmega, als je eventueel interesse hebt om met ons dat 4pack te kopen stuur dan even een DM.
Je hebt geen DM aanstaan :P

Mensen die geinteresseerd zijn in de Four Pack mogen me wel toevoegen op Steam (dutchmega@gmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Dutchmega schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:09:
[...]

Je hebt geen DM aanstaan :P

Mensen die geinteresseerd zijn in de Four Pack mogen me wel toevoegen op Steam (dutchmega@gmail.com)
mmm indeed... maar ik heb je al toegevoegd via steam. met je mail adres kan ik je trouwens niet toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een leuke Versus match gehad, bedankt jongens! Zin om vanavond of morgen nog een te hebben? Misschien dat we Survival kunnen spelen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 20:31
Was gisteren zeker een leuke versus match, alleen jammer van de cheater.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kHhH08zmXIE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat is wel extréém triest... hopen dat dat jochie even hard van Steam getrapt wordt :/

Droog muziekje trouwens met New Kids on the Block :+

Tussen haakjes... m'n config file is op de een of andere manier naar de Filestijnen gegaan, don't ask me how. Opeens stond ie weer op 640x480, low settings etc. Had weer een vette crash met multicore rendering uit (deze keer na een uur). Nu wil ik m'n settings (resolutie, keybinds) backuppen, kan ik het terugzetten. Scheelt me veel geklik en frustratie. Iemand de location? Ik las ergens left4dead/cfg/config.cfg... klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
jagana schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:09:
Was gisteren zeker een leuke versus match, alleen jammer van de cheater.

[video]
Als het op een VAC secured server was dan is er grote kans dat ie wordt ge VAC Banned en straks op geen enkele VAC server meer kan spelen.

Kan hem niet vinden als ik op naam zoek. Hij heeft hem mischien al veranderd.
Jagana kan je eens in je steam bij player list - recent games kijken of je hem daar kan vinden.
dan zet ik hem in mijn persoonlijke banlist :)
Jejking schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:24:
Dat is wel extréém triest... hopen dat dat jochie even hard van Steam getrapt wordt :/

Droog muziekje trouwens met New Kids on the Block :+

Tussen haakjes... m'n config file is op de een of andere manier naar de Filestijnen gegaan, don't ask me how. Opeens stond ie weer op 640x480, low settings etc. Had weer een vette crash met multicore rendering uit (deze keer na een uur). Nu wil ik m'n settings (resolutie, keybinds) backuppen, kan ik het terugzetten. Scheelt me veel geklik en frustratie. Iemand de location? Ik las ergens left4dead/cfg/config.cfg... klopt dit?
Ik heb ook regelmatig dat ie de video settings reset, rete irritant is dat.
ja klopt.

[ Voor 38% gewijzigd door Toet3r op 17-10-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net die youtube video gezien, echt triest die gozer... gelukkig was ik toen naar bed gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Toet3r schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:59:
[...]
Als het op een VAC secured server was dan is er grote kans dat ie wordt ge VAC Banned en straks op geen enkele VAC server meer kan spelen.

Kan hem niet vinden als ik op naam zoek. Hij heeft hem mischien al veranderd.
Jagana kan je eens in je steam bij player list - recent games kijken of je hem daar kan vinden.
dan zet ik hem in mijn persoonlijke banlist :)
Recent games is the place to be... als ie er zó lang na het potje nog instaat. Hoop het voor je, doorgeven die handel.
Ik heb ook regelmatig dat ie de video settings reset, rete irritant is dat.
ja klopt.
Weet jij in welke file die settings allemaal opgeslagen staan?
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
Het Left 4 Dead 2 topic vind je hier. Discussie over deel 2 van de game graag daar en niet hier.