• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:22
Crash Course 29 September?
http://www.destructoid.co...september-29-149580.phtml

[ Voor 78% gewijzigd door Herzeleid op 23-09-2009 15:13 ]

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Ik heb laatst ook een erg goede custom map gevonden. Bevatte onder andere de Mines of Moria uit de LOTR serie, echt een aanrader die map! (Vooral het "spookhuis" is erg leuk gedaan, meer verklap ik niet :+ )

Verwijderd

Jammer, dat je deze custom maps niet kan downloaden op de xbox. Misschien moet ik L4D2 toch maar voor de pc halen.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Enfer schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:43:
Ik heb laatst ook een erg goede custom map gevonden. Bevatte onder andere de Mines of Moria uit de LOTR serie, echt een aanrader die map! (Vooral het "spookhuis" is erg leuk gedaan, meer verklap ik niet :+ )
naam van de map is mischien wel handig om te verklappen :P
maakt zoeken naar die map eens stuk eenvoudiger. :)

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
maaarten schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:08:
[...]

naam van de map is mischien wel handig om te verklappen :P
maakt zoeken naar die map eens stuk eenvoudiger. :)
Nieuwe custom maps die goed beoordeeld worden zijn altijd welkom :)
Mooi, over 5 dagen weer nieuwe content :), via een andere link werd ook vermeld dat valve al bezig is met de volgende content update.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, over 5 dagen weer nieuwe content :), via een andere link werd ook vermeld dat valve al bezig is met de volgende content update.
Weet je ook wanneer we die nieuwe content kunnen verwachten? Trouwens die update van de infected werkt wel goed. Nu kun je nog beter je attacks coördineren zeker met mensen zonder mic. Al krijg je bij de hunter geen rode rand als hij klaar is om aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:51:
[...]

Weet je ook wanneer we die nieuwe content kunnen verwachten? Trouwens die update van de infected werkt wel goed. Nu kun je nog beter je attacks coördineren zeker met mensen zonder mic. Al krijg je bij de hunter geen rode rand als hij klaar is om aan te vallen.
29 September , zie een aantal posts terug daar is het al vermeld. Valve heeft zelf ook een update gegeven via steam waarin staat dat de update voor de pc & xbox op 29 september beschikbaar is. Dat zal voor ons dan de dinsdag avond/woensdag ochtend zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Descriptor op 25-09-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Descriptor schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:40:
[...]

29 September , zie een aantal posts terug daar is het al vermeld. Valve heeft zelf ook een update gegeven via steam waarin staat dat de update voor de pc & xbox op 29 september beschikbaar is. Dat zal voor ons dan de dinsdag avond/woensdag ochtend zijn.
jahoor als ik het niet dacht, nee, niet ongeveer, maar PRECIES op de dag dat ik de sleutel van mijn nieuwe huis krijg.... ik heb dan dus echt geen tijd om l4d te spelen... de komende 3 weken, gadverdamme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Dalyxia schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:17:
[...]

jahoor als ik het niet dacht, nee, niet ongeveer, maar PRECIES op de dag dat ik de sleutel van mijn nieuwe huis krijg.... ik heb dan dus echt geen tijd om l4d te spelen... de komende 3 weken, gadverdamme
Gefeliciteerd. Maar een nieuw huis lijkt me ook een leuker ''cadeau'' dan een update van een spel ;)
De verbouwing/verhuizing die er alleen na komt is alleen wat minder. Maar tussendoor heb je vast wel even wat tijd om te relaxen ;)

Ik zat vanavond toevallig op 1 van m'n favoriete TF2 servers waarbij er een remake was gemaakt van de no mercy rooftop finale :) erg grappig om deze in tf2 te spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Descriptor op 27-09-2009 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Descriptor schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:56:
[...]

Gefeliciteerd. Maar een nieuw huis lijkt me ook een leuker ''cadeau'' dan een update van een spel ;)
De verbouwing/verhuizing die er alleen na komt is alleen wat minder. Maar tussendoor heb je vast wel even wat tijd om te relaxen ;)

Ik zat vanavond toevallig op 1 van m'n favoriete TF2 servers waarbij er een remake was gemaakt van de no mercy rooftop finale :) erg grappig om deze in tf2 te spelen.
ja ok, maar het is nog leuker als het niet tegelijk valt, dan heb je van beide veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Woensdag avond eff spelen dan Descriptor?
andere zijn natuurlijk ook welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
maaarten schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:04:
Woensdag avond eff spelen dan Descriptor?
andere zijn natuurlijk ook welkom :)
For shure! , grabbin' som pills 8)

Voor de TF2 bezitters, hier is de rooftop finale voor tf2 te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Crash Course staat online mensen :) hij is bij mij al aan het downloaden.
Helaas wel 800 punten dacht dat het 560 zou zijn ?
achja hopelijk is het het wel waard zoiezo is 10 euro voor een extra campaign niet veel als je bedenkt dat je bij de launch van het spel 60 betaalde voor 4 campaigns

EDIT:
Helaas maar 2 maps 1 echt level en 1 ending level wel heel erg mager helaas :(

[ Voor 13% gewijzigd door HADES2001 op 29-09-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
HADES2001 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:39:
Crash Course staat online mensen :) hij is bij mij al aan het downloaden.
Helaas wel 800 punten dacht dat het 560 zou zijn ?
achja hopelijk is het het wel waard zoiezo is 10 euro voor een extra campaign niet veel als je bedenkt dat je bij de launch van het spel 60 betaalde voor 4 campaigns

EDIT:
Helaas maar 2 maps 1 echt level en 1 ending level wel heel erg mager helaas :(
pc versie is nog niet te downloaden.... flauw weer dat pc weer achtergesteld word, nouja, pc versie is dan gratis, dat klopt ook niet voor xbox bezitters, vind ik 800 punten wel erg duur voor iets wat anderen gratis krijgen, vond 500 al duur, toen kwam het bericht dat het 560 zou kosten (zal wel 560 kosten in USA) oftewel, europese xbox bezitters worden vandaag dubbel genaaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

2 levels vind ik eigenlijk ideaal. Kan ik lekker die campaign achievements eens makkelijk halen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Dalyxia schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:46:
[...]

pc versie is nog niet te downloaden.... flauw weer dat pc weer achtergesteld word, nouja, pc versie is dan gratis, dat klopt ook niet voor xbox bezitters, vind ik 800 punten wel erg duur voor iets wat anderen gratis krijgen, vond 500 al duur, toen kwam het bericht dat het 560 zou kosten (zal wel 560 kosten in USA) oftewel, europese xbox bezitters worden vandaag dubbel genaaid
Op de xbox360 heeft maken met een contract & geld deal tussen microsoft en valve. Dit is met meerdere expensions/dlc's gebeurd. De COD5 expension packs zijn dacht ik ook niet gratis.

Pc versie zal wel morgen avond sowiso te spelen zijn. Wie heeft er zin om em morgen avond (rond 20:00?) met wat gotters te spelen voor de 1ste keer?, je kent de levels dan nog niet wat het leuker maakt voor iedereen :)

uitaard is er daarna nog tijd zat voor een potje versus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59
Dalyxia schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:46:
[...]

hij is verkeerd geprijsd , wordt nu aangepast ! (kan ff duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
hij is verkeerd geprijsd , wordt nu aangepast ! (kan ff duren)
Hoe bedoel je hij is verkeerd geprijst gaan ze de prijs alsnog omlaag halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

ik doe wel mee, maar ik moet even toevoegen dat de laatste tijd mijn huisgenoten nogal een handje van hebben om de al slechte internetverbinding die er ligt vol te trekken met P2P programma's, en vinden het hun volste recht om dat vooral 's avonds te doen :(

Mocht ik dus een ping van 500 hebben, dan gaat het iets minder leuk worden voor mij, en speel ik wel op een andere dag ;)

[ Voor 19% gewijzigd door MLM op 29-09-2009 14:48 ]

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Ok zojuist gezien de prijs staat nu op 560 :( hang al met xbox aan de telefoon voor een correctie hopelijk komt het goed tis niet veel maar meer een princiepe kwestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Irritant dat het voor de Xbox mensen eerder uitkomt. Klinkt leuk die nieuwe uitbreiding.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ok, hij is nu ook uit voor de pc. Alleen zijn de steam servers nog een beetje overbelast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
memoryandfate schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:05:
Ok, hij is nu ook uit voor de pc. Alleen zijn de steam servers nog een beetje overbelast..
edit: hij is al wel beschikbaar alleen moet je in sommige gevallen steam herstarten om er voor te zorgen dat de update ook daadwerkelijk download.

edit: hier de post:

L4D1 DLC2 Expands Award-Winning Game

September 29, 2009 - Valve, creators of best-selling game franchises (such as Half-Life, Portal, Team Fortress, and Counter-Strike) and leading technologies (such as Steam and Source), today announced that Crash Course -- the second downloadable content (DLC) update for its zombie thriller, Left 4 Dead (L4D) -- is available now for Xbox 360 and PC. To celebrate, Left 4 Dead is available via Steam for 50% off its regular its regular price thru Oct 1.

Entitled "Crash Course," the latest DLC delivers new single-player, multiplayer and co-operative gameplay to both platforms. Targeted for release in September, "Crash Course" bridges the gap between the end of the "No Mercy" campaign and the beginning of "Death Toll" in the original game, expanding the game universe with new locations, new dialogue from the original cast, and an explosive finale.

While containing both Survival maps and a Co-operative Campaign, the primary goal of "Crash" is to deliver a complete Versus mode experience in just 30 minutes, resulting in a streamlined version of the game's existing Versus campaigns. A recharge timer for infected teammates has also been added, and item spawn behavior has changed for more balanced gameplay.

Left 4 Dead is an action horror game from Valve that blends the social entertainment experience of multiplayer games such as Counter-Strike and Team Fortress with the dramatic, narrative experience made popular in single player action game classics such as the Half-Life series of games. Released in November of 2008, L4D has earned over 50 industry awards from outlets around the world and sold over 3 million copies worldwide.

For more information, please visit www.l4d.com. Xbox 360 players may also obtain Crash Course via http://marketplace.xbox.c...0045410830?cid=ValveL4DSP.

Dus wie left 4 dead met 50% korting wilt hebben heeft tot donderdag 1 oktober de tijd :)

Verder zijn er 10 nieuwe achievements te behalen.

[ Voor 82% gewijzigd door Descriptor op 29-09-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Is nu wel beschikbaar Descriptor. bij mij is ie aan het updaten :)

Ze hebben er gelijk ook een 50% off korting aan vast geplakt. interessant voor de mensen die l4d nog niet hebben. Je kan eigenlijk nog beter anderhalve maand wachten op l4d2

[ Voor 58% gewijzigd door Toet3r op 29-09-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ja, ik zit hier zelfs al in de lobby, wacht nog op 3 andere spelers. Alleen om een of andere reden als er iemand in de lobby bij komt is die binnen een fractie van een seconde weer weg, snap het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
En de eerste bug is al gevonden nog voordat ik het spel opstart.......

Iemand zei net al tegen me: jij hebt toch legendary survivor gehaald?
Eh ja :?
waar staatie dan?

En inderdaad. Bij iedereen is de ''alles-op-goud-in-survival-mode'' achievement weg gehaald...

hopelijk is het een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ze hadden die update wel even mogen preloaden ofzo. Dat je hem al de hele dag vandaag of gister kon pre-loaden maar pas vandaag kon spelen. Dat spreidt de bandbreedte een beetje, loop de update nu binnen te halen met moeite met 3kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:33
Heb me server geupdate met de hlsdtool, ik kan hem nu niet meer opstarten vanwege een engine error

"could not load library matchmaking "

Andere mensen hier ook nog last van, heb geprobeerd opnieuw te downloaden maar krijg nu peer resets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
hldsupdatetool wil ook niet bij mij, servers zijn denk gewoon te druk. zou later nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:56

hgp

geerttttt schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:13:
... loop de update nu binnen te halen met moeite met 3kbps.
3kb/s is in ieder geval beter dan dit :+ :
The steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

En inderdaad. Bij iedereen is de ''alles-op-goud-in-survival-mode'' achievement weg gehaald...
Niet zo gek want er is een nieuwe campagn...die moet je dus ook ffe op goud halen ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

is die nieuwe campaign ook voor survival dan?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
koop je een spel.... kun je hem niet spelen omdat het te druk is....

is een beetje hetzelfde als naar een dierentuin gaan als er geen dieren zijn.

:(:(

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
Heb het spel maar eens gekocht, altijd geupdate met de ander versie steamless.
Maar merk dat ik niet enige ben die het spel wil downloaden 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp

hgp

nzyme schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:30:
is die nieuwe campaign ook voor survival dan?
Update News - Left 4 Dead
A new campaign, "Crash Course", is now available for play in Campaign, Versus and Survival modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
http://store.steampowered.com/stats/content/

Momenteel vliegt er 85000 mbit doorheen, normaal maar zo'n 35000 mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:55
Gaat nu inderdaad een beetje traag. Morgen dan maar eens proberen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
The steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes

heb ik dus ook, fijn, en ik wil eigenlijk gewoon single player spelen, maar dat mag ik niet van steam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Als de wereld nou geen tijdzones zou hebben zou het helemaal chaos zijn. nu ligt de halve wereld iig nog op 1 oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp

hgp

Dalyxia schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:01:
ik wil eigenlijk gewoon single player spelen, maar dat mag ik niet van steam....
Je kan wel single player spelen door steam in offline mode te herstarten, File > Go Offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
geerttttt schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:08:
Als de wereld nou geen tijdzones zou hebben zou het helemaal chaos zijn. nu ligt de halve wereld iig nog op 1 oor.
Ja dan was over een week nog niet klaar ;).
Maar ik even een trucje gedaan. Had nog de cracked versie er op staan alles van die versie in steam gezet, dat scheelde mij weer een paar uur _/-\o_

• Jeoh

Jeoh

blaat

Vind het eigenlijk best wel een slecht level. Leuk dat het voor versus is, maar met zo veel molotovs / pipe bombs / wapens is er ook niet veel meer aan.

• Descriptor
Ghostrider schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:26:
[...]

Niet zo gek want er is een nieuwe campagn...die moet je dus ook ffe op goud halen ;)
Klopt, maar hij was wel verdwenen bij de steam achievement list (niet ingame maar bij de community) daar stond namelijk alleen brons en zilver) echter nog geen uurtje later stond er wel weer goud. En in-game heb ik nog steeds m'n goud staan, dus het zal wel een fout met de update zijn, en anders met die nieuwe survival map.
Jeoh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 01:54:
Vind het eigenlijk best wel een slecht level. Leuk dat het voor versus is, maar met zo veel molotovs / pipe bombs / wapens is er ook niet veel meer aan.
Ik heb de map gister avond rond 23:00 kunnen spelen samen met 2 andere , en moet zeggen dat het een best leuke map is. Alleen zijn er wel heel veel steegjes en plekjes (wat het voor versus wel leuk maakt) maar om de 100 meter ligt er wel een pistol en/of tier 2 wapens. Het schieten met dat kanon is dan wel weer heel vet :> Binnen 37 minuten waren we al klaar wat dus klopt met de geschatte tijd van 30 mins door valve.

Gisteren kwam ik nog achter een leuk ''annoying point'' tegen voor een campaign of versus match.

Gelijk bij het begin van het eerste level, zit ongeveer 100meter voorbij de helikopter een hoek waar een groene afval container staat. Naast deze container staan 2 gastanks. Als deze opgeblazen worden, dan schiet de container naar links, precies voor de ingang van een gebouw waar je inkan. Als 1 van je teammates dus daar naar binnen gaat , en je blaast die gastanks op, kandie er niet meer uit en is suicide the only option :>

• Jeoh

Jeoh

blaat

Eigenlijk dacht ik bij de beschrijving van de map dat je dat kanon ook zelf zou kunnen richten :9~

Was wel ideaal voor korte Versus matches, een hoop lol gehad om de 30 minuten. Alleen jammer dat mijn teamgenoten niet zo goed zijn met tanks...

(wel de eerste keer dat ik de map speelde (campaign) gelijk 2 tanks in het eerste level, hilariteit alom)

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Gisteren nog wel even door de campaign gelopen in single player. Zie er goed uit iig. Wil vanavond wel spelen iig.

[ Voor 13% gewijzigd door Graham op 30-09-2009 18:46 ]

grahamofthewheels.com

• Descriptor
Graham schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:38:
Gisteren nog wel even door de map gelopen in single player. Wil vanavond wel spelen iig.
Zoals al eerder vermeld vanavond om 20:00. Ik maak wel een lobby en zie de rest wel er in jumpen. Daarna kunnen we ook gelijk even de versus mode testen en de survival :)

• Dalyxia
Jeoh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:57:
Eigenlijk dacht ik bij de beschrijving van de map dat je dat kanon ook zelf zou kunnen richten :9~

Was wel ideaal voor korte Versus matches, een hoop lol gehad om de 30 minuten. Alleen jammer dat mijn teamgenoten niet zo goed zijn met tanks...

(wel de eerste keer dat ik de map speelde (campaign) gelijk 2 tanks in het eerste level, hilariteit alom)
huh? kanon? heb ik iets gemist gisteren? heb crashcourse 2 keer doorlopen, maar ben geen kanon tegen gekomen

• Toet3r
  • Niet online
Descriptor schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:46:
[...]

Zoals al eerder vermeld vanavond om 20:00. Ik maak wel een lobby en zie de rest wel er in jumpen. Daarna kunnen we ook gelijk even de versus mode testen en de survival :)
ik doe wel mee

• Descriptor
Dalyxia schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:19:
[...]

huh? kanon? heb ik iets gemist gisteren? heb crashcourse 2 keer doorlopen, maar ben geen kanon tegen gekomen
Dan heb je of niet opgelet of de verkeerde campaign gespeeld 8)7

In het eerste level schiet je namelijk met het kanon de deur op de brug kapot zodat je naar de overkant kan lopen ;)

• Jeoh

Jeoh

blaat

Nieuwe patch is weer uit, paar kleine fixes:

Updates to Left 4 Dead have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Left 4 Dead

Made the variable "mp_gamemode" available again. Note that you can also load maps directly with different game modes by specifying it in the map command. For example, "map l4d_garage01_alleys versus" will set mp_gamemode versus for you automatically and load the first map of Crash Course

Added "mm_dedicated_force_servers" to allow specification of a list of dedicated server addresses manually used for searching (ms_force_dedicated_server is depreciated)

Updated shared libraries and DLLs preventing dedicated servers listing correctly, appearing on Steam groups, and being found via sv_search_key

---

Heb zelf best wel zin om eens met wat Tweakers te spelen, alleen doet mijn mic het nog steeds niet.

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58
Iemand toevallig de teletubbie mod gezien/geprobeert? Klikkerdeklik

http://miagaming.com

• MLM

MLM

aka Zolo

mijn mic is kapot, maar ik kan nog steeds wel meespelen :P

gewoon morse-signalen doorgeven met je shotty!

-niks-

• Toet3r
  • Niet online
FunkyPunky schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:20:
Iemand toevallig de teletubbie mod gezien/geprobeert? Klikkerdeklik
lol ziet er leuk uit en die geluidjes erbij zijn ook echt prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Descriptor schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:52:
[...]

Dan heb je of niet opgelet of de verkeerde campaign gespeeld 8)7

In het eerste level schiet je namelijk met het kanon de deur op de brug kapot zodat je naar de overkant kan lopen ;)
Waarschijnlijk denk hij bij een kanon aan zo'n ding op een schip (zou ik ook doen) maar tis meer een Howitzer artillerie gevaarte ;) Maar het principe komt op hetzelfde neer.

[ Voor 15% gewijzigd door Graham op 01-10-2009 02:32 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik vind de nieuwe map echt goed gedaan. Maar 2 maps vind ik ideaal, kan je lekker een snel een potje spelen.

Map is goed uitgewerkt. Bij de howitzer is het leuk om met de minigun de auto's voor de brug te schieten. Kom je er erg lastig doorheen.. :P (Kwamen we gisteren achter, haha..)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Er is wederom een update gereleased met voornamelijk bug fixes :)
Left 4 Dead (PC)

* Item density calculation corrected for Versus games
* Fixed weapon density in Crash Course
* mp_gamemode now a valid command
* New localized audio for Crash Course now available
* Fixed achievement issues in Crash Course
* Fixed dedicated servers not updating correctly to master server
* Increased the timeout to fallback to listen server when searching for a dedicated server to 45 seconds

Left 4 Dead (360 dedicated only)

* Player controlled special Infected will no longer be trapped if they spawn in rescue closets
* Weapons and health kits in cabinets are now correctly respawned in the second Versus round
* Fixed a deploment issue on Xbox 360 dedicated servers that resulted in collisions not being properly detected. This issue is a server only issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

In de nieuwe map waren inderdaad wel erg veel plekken om wapens te pakken. :P
vond het al vreemd, maar het was ook niet de bedoeling... Wel relax om zo snel in de eerste map al wapens te hebben.. :D

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Hmm, raar iets wat zich voordeed bij descriptor vandaag
http://downloads.descript...oads/Filmpjes/l4dvaag.wmv
Iemand anders hier last van?

btw, als iemand nog een goeie L4D server nodig heeft, connect string:
connect kkaltuu.nl:27019
Vond het beetje irritant dat we 2 uur moesten zoeken voor een goede server, en m'n server updaten moet niet voor niets zijn :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:23

g0tanks

Moderator CSA
Goddamn, dat is echt fucking creepy. :|

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
g0tanks schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:22:
Goddamn, dat is echt fucking creepy. :|
Meh, niet zo creepy als dit (moest meteen eraan denken toen ik het geluid hoorde op het filmpje).

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
kKaltUu schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:18:

Vond het beetje irritant dat we 2 uur moesten zoeken voor een goede server, en m'n server updaten moet niet voor niets zijn :)
Ik krijg ook steeds die vage muziek, en het is dan ook weer opeens weg.
kKaltUu schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:48:
[...]

Meh, niet zo creepy als dit (moest meteen eraan denken toen ik het geluid hoorde op het filmpje).
Dat is nog eens een bad trip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
YEEEEAAAH

Left 4 Dead 2 pre-purchase is gestart :)

Wie pre-orderd krijgt het volgende:
* 10% korting op L4D2
* Eerder beschikking tot demo
* Als eerste krijg je baseball bat melee wapen
(niet pre-order spelers krijgen het zodra ze met iemand spelen die spel heeft pre-orderd)

Daarnaast heb je ook nog de opties
Left 4 Dead 2 four pack - 4 kopien van het spel
Left 4 Dead Bundle - Left 4 Dead 1 en 2

Zie hier voor aankondiging.
en hier voor steam store pagina

[ Voor 72% gewijzigd door Toet3r op 02-10-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 09-09 00:29
YEAH 45 euro ..... en dat voor de pre-order. Dacht dat ze nog iets zouden gaan doen voor mensen die deel 1 hadden ?

Stelletje melkers :(

[ Voor 52% gewijzigd door punisher007 op 02-10-2009 19:29 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
punisher007 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:28:
YEAH 45 euro ..... en dat voor de pre-order. Dacht dat ze nog iets zouden gaan doen voor mensen die deel 1 hadden ?

Veel mensen wilde dat maar valve heeft van af begin al gezegd dat ze dat niet zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Toet3r schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:33:
[...]

Veel mensen wilde dat maar valve heeft van af begin al gezegd dat ze dat niet zouden doen.
Zijn ze toch eerlijk vanaf het begin ;)

* Graham gaat bestellen....nu :P

Trouwens met CC is ie 37,81 EUR

[ Voor 13% gewijzigd door Graham op 02-10-2009 19:56 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

punisher007 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:28:

Heel makkelijk op te lossen: gewoon niet kopen zoals veel L4D spelers L4D-2 nog steeds boycotten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Graham schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:53:
[...]

Zijn ze toch eerlijk vanaf het begin ;)

* Graham gaat bestellen....nu :P

Trouwens met CC is ie 37,81 EUR
Bij mij zegt ie op de pagina voordat je order bevestigd dat ie 44,99 EUR is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Toet3r schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:46:
[...]
Bij mij zegt ie op de pagina voordat je order bevestigd dat ie 44,99 EUR is :?
Je hebt gelijk...ik keek een regeltje erboven :P

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Na een tijd niet meer gespeeld te hebben heb ik gister een ronde crash course gedaan. Ik moet zeggen dat het mij niet echt mee valt. Het lijkt een beetje een community achtige map in de minder positieve zin en het geheel is nogal kort en afgeraffeld vind ik. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
kKaltUu schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:18:

Inderdaad. HEEL irritant geluid.

En dit is wat ik bedoelde kkaltuu gisteren:

Left 4 Dead (PC)

* mp_gamemode now a valid command
* New localized audio for Crash Course now available
* Fixed achievement issues in Crash Course
* Fixed dedicated servers not updating correctly to master server
* Increased the timeout to fallback to listen server when searching for a dedicated server to 45 seconds

Dat zorgt dus voor die rare geluiden tijdens crash course :/
Toet3r schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:21:
[...]
Ik krijg ook steeds die vage muziek, en het is dan ook weer opeens weg.

[...]

Dat is nog eens een bad trip :P
Ben ik dus gelukkig niet de enige. En sowiso klopt er iets niet met het geluid. Bij de start van crashcourse is m'n geluid zacht , en werken de quikchats pas na 3x klikken en is er geen muziek aan het begin. na 1 minuut krijg ik weer volledig volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:45:
[...]

Heel makkelijk op te lossen: gewoon niet kopen zoals veel L4D spelers L4D-2 nog steeds boycotten.
4-pack is het antwoord. 134,99 voor 4 is 33,75 per stuk. Bij mij staat hij iig al in mijn steam game list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 09-09 00:29
Of via cdwow gratis thuisbezorgd voor 30 euro: http://www.cdwow.nl/games/PC/LEFT-4-DEAD-2/dp/pc/10243227
Eigenlijk te triest voor woorden de prijs op steam. Denk dat ik nog even wacht op een goede aanbieding bij g2play.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punisher007 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:15:
Of via cdwow gratis thuisbezorgd voor 30 euro: http://www.cdwow.nl/games/PC/LEFT-4-DEAD-2/dp/pc/10243227
Eigenlijk te triest voor woorden de prijs op steam. Denk dat ik nog even wacht op een goede aanbieding bij g2play.
Tja, ik heb dan ook met mijn UK-clannies de 4-pack gekocht en heb 20.25 GBP betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh

Jeoh

blaat

Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:23:
[...]

Tja, ik heb dan ook met mijn UK-clannies de 4-pack gekocht en heb 20.25 GBP betaald.
Hierzo idem dito. Absurd dat Europeanen zo veel meer moeten betalen (ik geloof dat ik uitkwam op 11 euro extra per 4-pack per persoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp

hgp

Bij de 1e update van 29 september:
Matchmaking has had several improvements to make finding and joining games even faster
Ik zie maar weinig improvements eigenlijk. Als ik bij Play online een filter instel voor Difficulty: Expert en bij Campaigns: Offcial krijg ik niks te zien. Als ik dan de filter op Any zet bij difficulty zie ik genoeg expert games.

Ik ben sinds de update ook alleen nog maar verbonden met local servers van spelers met een ping hoger dan 200. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

hgp schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:20:
Bij de 1e update van 29 september:

[...]
Ik ben sinds de update ook alleen nog maar verbonden met local servers van spelers met een ping hoger dan 200. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ook ik krijg alleen maar matches met spelers met pings van plm 120 tot 3xx. Bijna tot helemaal onspeelbaar vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

mja, de servers lijken overbelast te zijn ofzo, ik zie ook best vaak een 200-300 server langskomen, en soms ook een 40-50... ligt dus niet aan mijn verbinding, maar aan servers die ver weg zijn ofzo.

ik denk dat het wel beter word naarmate meer mensen uitgekeken raken op de nieuwe map. ik ga komende week wel weer een paar rondjes crash course, ik moet nog heel wat achievements (ik heb er 2, CC uitspelen, en CC winnen in VS), maar dat zijn de makkelijkste ;)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh

Jeoh

blaat

Vaag, ik heb opeens maar 30 FPS ipv 120 FPS sinds ik van Catalyst 9.7 naar 9.9 ben gegaan. Heeft iemand anders hier problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Qua L4D2 ga ik wel wachten op een goede aanbieding, of een 50% off weekend. 44 euro voor een spel wat ik eigenlijk al heb is me teveel.

Crash Course is wel geinig, maar veel te kort. 1 level en een finale, alsjeblieft zeg ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Arfman schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:03:
Crash Course is wel geinig, maar veel te kort. 1 level en een finale, alsjeblieft zeg ...
Helemaal mee eens. Het is geen echt goede level, veel te kort maar ook het overlevingsgevoel krijg ik bij het spelen echt veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Qua L4D2 ga ik wel wachten op een goede aanbieding, of een 50% off weekend. 44 euro voor een spel wat ik eigenlijk al heb is me teveel.

Meh, ik ben nou aan het rondvragen of niemand die 4pack wil kopen, moet nog 2 personen iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Helemaal mee eens. Ik koop 'm ook via een ander (fysiek kanaal) of wacht op een aanbiedingweekend. Schandalige actie van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De kans op een 50% off weekeind is behoorlijk. Zo heb ik L4D ook gekocht gezien ik het volle pond er niet voor over had. Ik denk dat ook ik daar op ga wachten gezien ik niet van plan ben dit soort uitzuig tactieken te sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
I'm with stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
kKaltUu schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:19:
[...]

Meh, ik ben nou aan het rondvragen of niemand die 4pack wil kopen, moet nog 2 personen iig :+
Ik wil em ook sowiso gaan halen. Maar niet voor de volle pot via steam. Ik heb nog wat e-plaza bonnen liggen dus ik haal em wel in de winkel tijdens de release.

En wat betreft de tip van KKaltu om dat geluid probleem op te lossen, ik heb de integrity check gedaan voor L4D in steam zelf. Maar zonder succes. Het probleem blijft zich nog steeds voordoen in Crash Course en dan met name in map 1 vooral. In Survival helemaal geen problemen en in Versus weer wel. Andere campaigns geen problemen. Audio settings ook gechecked... reinstall dan maar :|

In-game crash course achievements zijn trouwens weer weg :O

[ Voor 37% gewijzigd door Descriptor op 05-10-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Descriptor schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
In-game crash course achievements zijn trouwens weer weg :O
Hier ook en ik lijk ook geen nieuwe achievements meer te halen op dit moment. Ook krijg ik nu regelmatig een kick vanwege " no steam login ". Hopelijk is dit van korte duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:22
Als je problemen met het geluid hebt in Crash Course: Vink alle addons uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

ik ben 1 achievement echt kwijt geloof ik, ik kan hem ook niet meer vinden ingame :)
op de steam community site staat het wel weer goed... een raar verhaal...

mensen vanavond nog zin in een rondje anders? gisteren was wel leuk :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Herzeleid schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:11:
Als je problemen met het geluid hebt in Crash Course: Vink alle addons uit
Zou eventueel ook nog kunnen ja. Echter is het probleem nu opgelost met een hele simpele manier: gewoon 1x de singel player opstarten met bots. (ik had dit nog niet gedaan)

Zowel in SP als campaign en versus zijn nu weer ''normaal'' te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
MLM schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:37:
ik ben 1 achievement echt kwijt geloof ik, ik kan hem ook niet meer vinden ingame :)
op de steam community site staat het wel weer goed... een raar verhaal...

mensen vanavond nog zin in een rondje anders? gisteren was wel leuk :)
je bedoelt legendary survivor? heeft me 4 maanden gekost om deze uiteindelijk te krijgen (was bugged bij mij), was die verwijderd :(
is als het goed is weer teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

die heb ik nooit gehad ben ik bang, ik heb 1/4 expert's maar :)
nee, de "win een crash course als survivor" heb ik al 2x gewonnen, en ook 2x kwijt geraakt...

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:07:
De kans op een 50% off weekeind is behoorlijk. Zo heb ik L4D ook gekocht gezien ik het volle pond er niet voor over had. Ik denk dat ook ik daar op ga wachten gezien ik niet van plan ben dit soort uitzuig tactieken te sponsoren.
Juist. Uitzuigtechnieken? L4D2 is DLC toch? DLC die groter is dan L4D1? |:(

Heb gisteren iig mijn pre-order geplaatst met 3 anderen. Gaat weer lachen worden op mumble :D . Achievements e.d. geef ik eigenlijk niet om, ik zou ook niet weten welke ik wel en niet gehaald heb in L4D1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:07:
Denk alleen wel dat je zeker de eerste 2 maanden na de release niet op een 50% off weekend hoeft te rekenen. Duurt toch meestal wel een tijd voordat ze die doen.

Krijg ook wel het idee dat sommige mensen hier voor een dubbeltje op de de 1e rang willen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Och het is maar hoe boeiend je het spel vindt, ik heb L4D cadeau gekregen maar ik was er na een poosje op uitgekeken. L4D2 biedt in die zin vooral meer van hetzelfde, wat nieuwe wapens, wat nieuwe zombies (die normale zombies in een biosuit zijn wel grappig) etc...misschien dat de omgeving wat dynamischer is geworden met de director zodat je de ene keer wel/niet door een doolhof mag hollen in New Orleans, of door een moeras etc... Leuk de eerste paar keer maar daarna is het toch alleen voor de "diehards".

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
De gameplay is stukken beter geworden. L4D1 was veel corner campen en melee spammen, L4D2 wordt wat dat betreft veel beter, vooral qua replay value.

[ Voor 4% gewijzigd door RaCio op 06-10-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

RaCio schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:05:
De gameplay is stukken beter geworden. L4D1 was veel corner campen en melee spammen, L4D2 wordt wat dat betreft veel beter, vooral qua replay value.
Interessant. Heb je de kans gehad om het te spelen dan? Ben wel benieuwd :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al door Valve aangegeven dat ze het shiva-en (cornercampen) gefixed hebben in l4d2. Daarmee is dus ook versus misschien een stuk leuker, maar goed ik speel l4d nog af en toe en alleen maar met bekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

In de US 45 USD en hier 45 EUR. 45 USD is 31 EUR.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Het Left 4 Dead 2 topic vind je hier. Discussie over deel 2 van de game graag daar en niet hier.