Crash Course 29 September?
http://www.destructoid.co...september-29-149580.phtml
[ Voor 78% gewijzigd door Herzeleid op 23-09-2009 15:13 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Herzeleid op 23-09-2009 15:13 ]
Herzeleid schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:10:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
nog weer een weekje wachten dusHerzeleid schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:10:
Verwijderd
naam van de map is mischien wel handig om te verklappenEnfer schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:43:
Ik heb laatst ook een erg goede custom map gevonden. Bevatte onder andere de Mines of Moria uit de LOTR serie, echt een aanrader die map! (Vooral het "spookhuis" is erg leuk gedaan, meer verklap ik niet)
Nieuwe custom maps die goed beoordeeld worden zijn altijd welkommaaarten schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:08:
[...]
naam van de map is mischien wel handig om te verklappen
maakt zoeken naar die map eens stuk eenvoudiger.
Mooi, over 5 dagen weer nieuwe contentHerzeleid schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:10:
Winners never cheat, Cheaters never win
Verwijderd
Weet je ook wanneer we die nieuwe content kunnen verwachten? Trouwens die update van de infected werkt wel goed. Nu kun je nog beter je attacks coördineren zeker met mensen zonder mic. Al krijg je bij de hunter geen rode rand als hij klaar is om aan te vallen.Mooi, over 5 dagen weer nieuwe content, via een andere link werd ook vermeld dat valve al bezig is met de volgende content update.
29 September , zie een aantal posts terug daar is het al vermeld. Valve heeft zelf ook een update gegeven via steam waarin staat dat de update voor de pc & xbox op 29 september beschikbaar is. Dat zal voor ons dan de dinsdag avond/woensdag ochtend zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:51:
[...]
Weet je ook wanneer we die nieuwe content kunnen verwachten? Trouwens die update van de infected werkt wel goed. Nu kun je nog beter je attacks coördineren zeker met mensen zonder mic. Al krijg je bij de hunter geen rode rand als hij klaar is om aan te vallen.
[ Voor 18% gewijzigd door Descriptor op 25-09-2009 23:41 ]
jahoor als ik het niet dacht, nee, niet ongeveer, maar PRECIES op de dag dat ik de sleutel van mijn nieuwe huis krijg.... ik heb dan dus echt geen tijd om l4d te spelen... de komende 3 weken, gadverdammeDescriptor schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:40:
[...]
29 September , zie een aantal posts terug daar is het al vermeld. Valve heeft zelf ook een update gegeven via steam waarin staat dat de update voor de pc & xbox op 29 september beschikbaar is. Dat zal voor ons dan de dinsdag avond/woensdag ochtend zijn.
Gefeliciteerd. Maar een nieuw huis lijkt me ook een leuker ''cadeau'' dan een update van een spelDalyxia schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:17:
[...]
jahoor als ik het niet dacht, nee, niet ongeveer, maar PRECIES op de dag dat ik de sleutel van mijn nieuwe huis krijg.... ik heb dan dus echt geen tijd om l4d te spelen... de komende 3 weken, gadverdamme
[ Voor 13% gewijzigd door Descriptor op 27-09-2009 23:58 ]
ja ok, maar het is nog leuker als het niet tegelijk valt, dan heb je van beide veel plezierDescriptor schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:56:
[...]
Gefeliciteerd. Maar een nieuw huis lijkt me ook een leuker ''cadeau'' dan een update van een spel
De verbouwing/verhuizing die er alleen na komt is alleen wat minder. Maar tussendoor heb je vast wel even wat tijd om te relaxen
Ik zat vanavond toevallig op 1 van m'n favoriete TF2 servers waarbij er een remake was gemaakt van de no mercy rooftop finaleerg grappig om deze in tf2 te spelen.
For shure! , grabbin' som pillsmaaarten schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:04:
Woensdag avond eff spelen dan Descriptor?
andere zijn natuurlijk ook welkom
[ Voor 13% gewijzigd door HADES2001 op 29-09-2009 12:13 ]
pc versie is nog niet te downloaden.... flauw weer dat pc weer achtergesteld word, nouja, pc versie is dan gratis, dat klopt ook niet voor xbox bezitters, vind ik 800 punten wel erg duur voor iets wat anderen gratis krijgen, vond 500 al duur, toen kwam het bericht dat het 560 zou kosten (zal wel 560 kosten in USA) oftewel, europese xbox bezitters worden vandaag dubbel genaaidHADES2001 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:39:
Crash Course staat online mensenhij is bij mij al aan het downloaden.
Helaas wel 800 punten dacht dat het 560 zou zijn ?
achja hopelijk is het het wel waard zoiezo is 10 euro voor een extra campaign niet veel als je bedenkt dat je bij de launch van het spel 60 betaalde voor 4 campaigns
EDIT:
Helaas maar 2 maps 1 echt level en 1 ending level wel heel erg mager helaas
Op de xbox360 heeft maken met een contract & geld deal tussen microsoft en valve. Dit is met meerdere expensions/dlc's gebeurd. De COD5 expension packs zijn dacht ik ook niet gratis.Dalyxia schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:46:
[...]
pc versie is nog niet te downloaden.... flauw weer dat pc weer achtergesteld word, nouja, pc versie is dan gratis, dat klopt ook niet voor xbox bezitters, vind ik 800 punten wel erg duur voor iets wat anderen gratis krijgen, vond 500 al duur, toen kwam het bericht dat het 560 zou kosten (zal wel 560 kosten in USA) oftewel, europese xbox bezitters worden vandaag dubbel genaaid
hij is verkeerd geprijsd , wordt nu aangepast ! (kan ff duren)Dalyxia schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:46:
[...]
pc versie is nog niet te downloaden.... flauw weer dat pc weer achtergesteld word, nouja, pc versie is dan gratis, dat klopt ook niet voor xbox bezitters, vind ik 800 punten wel erg duur voor iets wat anderen gratis krijgen, vond 500 al duur, toen kwam het bericht dat het 560 zou kosten (zal wel 560 kosten in USA) oftewel, europese xbox bezitters worden vandaag dubbel genaaid
Hoe bedoel je hij is verkeerd geprijst gaan ze de prijs alsnog omlaag halen ?hij is verkeerd geprijsd , wordt nu aangepast ! (kan ff duren)
[ Voor 19% gewijzigd door MLM op 29-09-2009 14:48 ]
-niks-
Oost west, 127.0.0.1 best!
edit: hij is al wel beschikbaar alleen moet je in sommige gevallen steam herstarten om er voor te zorgen dat de update ook daadwerkelijk download.memoryandfate schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:05:
Ok, hij is nu ook uit voor de pc. Alleen zijn de steam servers nog een beetje overbelast..
[ Voor 82% gewijzigd door Descriptor op 29-09-2009 20:38 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Toet3r op 29-09-2009 20:22 ]
3kb/s is in ieder geval beter dan ditgeerttttt schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:13:
... loop de update nu binnen te halen met moeite met 3kbps.
Niet zo gek want er is een nieuwe campagn...die moet je dus ook ffe op goud halenEn inderdaad. Bij iedereen is de ''alles-op-goud-in-survival-mode'' achievement weg gehaald...
Asus Zenbook i7 256gb
| Hardcore - Terror |
Etuuuuuh!
nzyme schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:30:
is die nieuwe campaign ook voor survival dan?
Update News - Left 4 Dead
A new campaign, "Crash Course", is now available for play in Campaign, Versus and Survival modes
Je kan wel single player spelen door steam in offline mode te herstarten, File > Go Offline.Dalyxia schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:01:
ik wil eigenlijk gewoon single player spelen, maar dat mag ik niet van steam....
Ja dan was over een week nog niet klaargeerttttt schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:08:
Als de wereld nou geen tijdzones zou hebben zou het helemaal chaos zijn. nu ligt de halve wereld iig nog op 1 oor.
Klopt, maar hij was wel verdwenen bij de steam achievement list (niet ingame maar bij de community) daar stond namelijk alleen brons en zilver) echter nog geen uurtje later stond er wel weer goud. En in-game heb ik nog steeds m'n goud staan, dus het zal wel een fout met de update zijn, en anders met die nieuwe survival map.Ghostrider schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:26:
[...]
Niet zo gek want er is een nieuwe campagn...die moet je dus ook ffe op goud halen
Ik heb de map gister avond rond 23:00 kunnen spelen samen met 2 andere , en moet zeggen dat het een best leuke map is. Alleen zijn er wel heel veel steegjes en plekjes (wat het voor versus wel leuk maakt) maar om de 100 meter ligt er wel een pistol en/of tier 2 wapens. Het schieten met dat kanon is dan wel weer heel vetJeoh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 01:54:
Vind het eigenlijk best wel een slecht level. Leuk dat het voor versus is, maar met zo veel molotovs / pipe bombs / wapens is er ook niet veel meer aan.
[ Voor 13% gewijzigd door Graham op 30-09-2009 18:46 ]
Zoals al eerder vermeld vanavond om 20:00. Ik maak wel een lobby en zie de rest wel er in jumpen. Daarna kunnen we ook gelijk even de versus mode testen en de survivalGraham schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:38:
Gisteren nog wel even door de map gelopen in single player. Wil vanavond wel spelen iig.
huh? kanon? heb ik iets gemist gisteren? heb crashcourse 2 keer doorlopen, maar ben geen kanon tegen gekomenJeoh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:57:
Eigenlijk dacht ik bij de beschrijving van de map dat je dat kanon ook zelf zou kunnen richten![]()
Was wel ideaal voor korte Versus matches, een hoop lol gehad om de 30 minuten. Alleen jammer dat mijn teamgenoten niet zo goed zijn met tanks...
(wel de eerste keer dat ik de map speelde (campaign) gelijk 2 tanks in het eerste level, hilariteit alom)
ik doe wel meeDescriptor schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:46:
[...]
Zoals al eerder vermeld vanavond om 20:00. Ik maak wel een lobby en zie de rest wel er in jumpen. Daarna kunnen we ook gelijk even de versus mode testen en de survival
Dan heb je of niet opgelet of de verkeerde campaign gespeeldDalyxia schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:19:
[...]
huh? kanon? heb ik iets gemist gisteren? heb crashcourse 2 keer doorlopen, maar ben geen kanon tegen gekomen
-niks-
lol ziet er leuk uit en die geluidjes erbij zijn ook echt prachtigFunkyPunky schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:20:
Iemand toevallig de teletubbie mod gezien/geprobeert? Klikkerdeklik
Waarschijnlijk denk hij bij een kanon aan zo'n ding op een schip (zou ik ook doen) maar tis meer een Howitzer artillerie gevaarteDescriptor schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:52:
[...]
Dan heb je of niet opgelet of de verkeerde campaign gespeeld![]()
In het eerste level schiet je namelijk met het kanon de deur op de brug kapot zodat je naar de overkant kan lopen
[ Voor 15% gewijzigd door Graham op 01-10-2009 02:32 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Left 4 Dead (PC)
* Item density calculation corrected for Versus games
* Fixed weapon density in Crash Course
* mp_gamemode now a valid command
* New localized audio for Crash Course now available
* Fixed achievement issues in Crash Course
* Fixed dedicated servers not updating correctly to master server
* Increased the timeout to fallback to listen server when searching for a dedicated server to 45 seconds
Left 4 Dead (360 dedicated only)
* Item density calculation corrected for Versus games
* Fixed weapon density in Crash Course
* Player controlled special Infected will no longer be trapped if they spawn in rescue closets
* Weapons and health kits in cabinets are now correctly respawned in the second Versus round
* Fixed a deploment issue on Xbox 360 dedicated servers that resulted in collisions not being properly detected. This issue is a server only issue
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Meh, niet zo creepy als dit (moest meteen eraan denken toen ik het geluid hoorde op het filmpje).
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik krijg ook steeds die vage muziek, en het is dan ook weer opeens weg.kKaltUu schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:18:
Hmm, raar iets wat zich voordeed bij descriptor vandaag
http://downloads.descript...oads/Filmpjes/l4dvaag.wmv
Iemand anders hier last van?
btw, als iemand nog een goeie L4D server nodig heeft, connect string:
connect kkaltuu.nl:27019
Vond het beetje irritant dat we 2 uur moesten zoeken voor een goede server, en m'n server updaten moet niet voor niets zijn
Dat is nog eens een bad tripkKaltUu schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:48:
[...]
Meh, niet zo creepy als dit (moest meteen eraan denken toen ik het geluid hoorde op het filmpje).
[ Voor 72% gewijzigd door Toet3r op 02-10-2009 19:41 ]
[ Voor 52% gewijzigd door punisher007 op 02-10-2009 19:29 ]
Veel mensen wilde dat maar valve heeft van af begin al gezegd dat ze dat niet zouden doen.punisher007 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:28:
YEAH 45 euro ..... en dat voor de pre-order. Dacht dat ze nog iets zouden gaan doen voor mensen die deel 1 hadden ?
Stelletje melkers
Zijn ze toch eerlijk vanaf het beginToet3r schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:33:
[...]
Veel mensen wilde dat maar valve heeft van af begin al gezegd dat ze dat niet zouden doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Graham op 02-10-2009 19:56 ]
Heel makkelijk op te lossen: gewoon niet kopen zoals veel L4D spelers L4D-2 nog steeds boycotten.punisher007 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:28:
YEAH 45 euro ..... en dat voor de pre-order. Dacht dat ze nog iets zouden gaan doen voor mensen die deel 1 hadden ?
Stelletje melkers
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bij mij zegt ie op de pagina voordat je order bevestigd dat ie 44,99 EUR isGraham schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:53:
[...]
Zijn ze toch eerlijk vanaf het begin
* Graham gaat bestellen....nu
Trouwens met CC is ie 37,81 EUR
Je hebt gelijk...ik keek een regeltje erbovenToet3r schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:46:
[...]
Bij mij zegt ie op de pagina voordat je order bevestigd dat ie 44,99 EUR is
Inderdaad. HEEL irritant geluid.kKaltUu schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:18:
Hmm, raar iets wat zich voordeed bij descriptor vandaag
http://downloads.descript...oads/Filmpjes/l4dvaag.wmv
Iemand anders hier last van?
btw, als iemand nog een goeie L4D server nodig heeft, connect string:
connect kkaltuu.nl:27019
Vond het beetje irritant dat we 2 uur moesten zoeken voor een goede server, en m'n server updaten moet niet voor niets zijn
Ben ik dus gelukkig niet de enige. En sowiso klopt er iets niet met het geluid. Bij de start van crashcourse is m'n geluid zacht , en werken de quikchats pas na 3x klikken en is er geen muziek aan het begin. na 1 minuut krijg ik weer volledig volume.Toet3r schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:21:
[...]
Ik krijg ook steeds die vage muziek, en het is dan ook weer opeens weg.
[...]
Dat is nog eens een bad trip
Verwijderd
4-pack is het antwoord. 134,99 voor 4 is 33,75 per stuk. Bij mij staat hij iig al in mijn steam game list.Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:45:
[...]
Heel makkelijk op te lossen: gewoon niet kopen zoals veel L4D spelers L4D-2 nog steeds boycotten.
Verwijderd
Tja, ik heb dan ook met mijn UK-clannies de 4-pack gekocht en heb 20.25 GBP betaald.punisher007 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:15:
Of via cdwow gratis thuisbezorgd voor 30 euro: http://www.cdwow.nl/games/PC/LEFT-4-DEAD-2/dp/pc/10243227
Eigenlijk te triest voor woorden de prijs op steam. Denk dat ik nog even wacht op een goede aanbieding bij g2play.
Hierzo idem dito. Absurd dat Europeanen zo veel meer moeten betalen (ik geloof dat ik uitkwam op 11 euro extra per 4-pack per persoon).Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:23:
[...]
Tja, ik heb dan ook met mijn UK-clannies de 4-pack gekocht en heb 20.25 GBP betaald.
Ik zie maar weinig improvements eigenlijk. Als ik bij Play online een filter instel voor Difficulty: Expert en bij Campaigns: Offcial krijg ik niks te zien. Als ik dan de filter op Any zet bij difficulty zie ik genoeg expert games.Matchmaking has had several improvements to make finding and joining games even faster
Ook ik krijg alleen maar matches met spelers met pings van plm 120 tot 3xx. Bijna tot helemaal onspeelbaar vaak.hgp schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:20:
Bij de 1e update van 29 september:
[...]
Ik ben sinds de update ook alleen nog maar verbonden met local servers van spelers met een ping hoger dan 200. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
-niks-
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Helemaal mee eens. Het is geen echt goede level, veel te kort maar ook het overlevingsgevoel krijg ik bij het spelen echt veel minder.Arfman schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:03:
Crash Course is wel geinig, maar veel te kort. 1 level en een finale, alsjeblieft zeg ...
Meh, ik ben nou aan het rondvragen of niemand die 4pack wil kopen, moet nog 2 personen iigArfman schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:03:
Qua L4D2 ga ik wel wachten op een goede aanbieding, of een 50% off weekend. 44 euro voor een spel wat ik eigenlijk al heb is me teveel.
Crash Course is wel geinig, maar veel te kort. 1 level en een finale, alsjeblieft zeg ...
Helemaal mee eens. Ik koop 'm ook via een ander (fysiek kanaal) of wacht op een aanbiedingweekend. Schandalige actie van Valve.Arfman schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:03:
Qua L4D2 ga ik wel wachten op een goede aanbieding, of een 50% off weekend. 44 euro voor een spel wat ik eigenlijk al heb is me teveel.
Ik wil em ook sowiso gaan halen. Maar niet voor de volle pot via steam. Ik heb nog wat e-plaza bonnen liggen dus ik haal em wel in de winkel tijdens de release.kKaltUu schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:19:
[...]
Meh, ik ben nou aan het rondvragen of niemand die 4pack wil kopen, moet nog 2 personen iig
[ Voor 37% gewijzigd door Descriptor op 05-10-2009 10:10 ]
Hier ook en ik lijk ook geen nieuwe achievements meer te halen op dit moment. Ook krijg ik nu regelmatig een kick vanwege " no steam login ". Hopelijk is dit van korte duur.Descriptor schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
In-game crash course achievements zijn trouwens weer weg
-niks-
Zou eventueel ook nog kunnen ja. Echter is het probleem nu opgelost met een hele simpele manier: gewoon 1x de singel player opstarten met bots. (ik had dit nog niet gedaan)Herzeleid schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:11:
Als je problemen met het geluid hebt in Crash Course: Vink alle addons uit
je bedoelt legendary survivor? heeft me 4 maanden gekost om deze uiteindelijk te krijgen (was bugged bij mij), was die verwijderdMLM schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:37:
ik ben 1 achievement echt kwijt geloof ik, ik kan hem ook niet meer vinden ingame
op de steam community site staat het wel weer goed... een raar verhaal...
mensen vanavond nog zin in een rondje anders? gisteren was wel leuk
-niks-
Verwijderd
Juist. Uitzuigtechnieken? L4D2 is DLC toch? DLC die groter is dan L4D1?Bor de Wollef schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:07:
De kans op een 50% off weekeind is behoorlijk. Zo heb ik L4D ook gekocht gezien ik het volle pond er niet voor over had. Ik denk dat ook ik daar op ga wachten gezien ik niet van plan ben dit soort uitzuig tactieken te sponsoren.
Denk alleen wel dat je zeker de eerste 2 maanden na de release niet op een 50% off weekend hoeft te rekenen. Duurt toch meestal wel een tijd voordat ze die doen.Bor de Wollef schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:07:
De kans op een 50% off weekeind is behoorlijk. Zo heb ik L4D ook gekocht gezien ik het volle pond er niet voor over had. Ik denk dat ook ik daar op ga wachten gezien ik niet van plan ben dit soort uitzuig tactieken te sponsoren.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
[ Voor 4% gewijzigd door RaCio op 06-10-2009 15:08 ]
Interessant. Heb je de kans gehad om het te spelen dan? Ben wel benieuwdRaCio schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:05:
De gameplay is stukken beter geworden. L4D1 was veel corner campen en melee spammen, L4D2 wordt wat dat betreft veel beter, vooral qua replay value.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq