Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Gelukkig hebben de survivors genoeg ammo: 700 rounds voor je SMG :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ik ga dit spel binnenkort ook maar 'ns kopen :)

zou tof zijn als ze voor de community wat meer maps uitbrengen dan de 7/8 die er nu zijn. iig voor l4d2 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

Abbadon321 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:29:
ik ga dit spel binnenkort ook maar 'ns kopen :)

zou tof zijn als ze voor de community wat meer maps uitbrengen dan de 7/8 die er nu zijn. iig voor l4d2 uitkomt.
4 campaigns keer 5 maps plus een extra survival map (lighthouse) :)
maar uiteraard, meer official maps/campaigns zouden _heel_ fijn zijn.

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Iemand nog tips om de Death Toll campaing uit te spelen, met name de finale op Expert zonder te sterven?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:39
CaVeFiSh schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:33:
Iemand nog tips om de Death Toll campaing uit te spelen, met name de finale op Expert zonder te sterven?
Descriptor style op de steen helemaal rechts van het huis gaan staan 8)7 (als je er recht voor staat) alleen uitkijken voor Smokers vanuit het water.
Tanks zijn allang dood voordat ze op de steen kunnen klimmen en voor de rest gewoon één persoon met auto shotty daar plaatsen.

Als je hulp nodig hebt moet je me maar toevoegen (steamid staat ergens in dit topic en anders is het [GoT] Fanatix met dezelfde avatar als hier). Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld (TF2 jeuk ;) ) maar het jeukt wel.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Fanatix schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:04:
[...]

Descriptor style op de steen helemaal rechts van het huis gaan staan 8)7 (als je er recht voor staat) alleen uitkijken voor Smokers vanuit het water.
Tanks zijn allang dood voordat ze op de steen kunnen klimmen en voor de rest gewoon één persoon met auto shotty daar plaatsen.

Als je hulp nodig hebt moet je me maar toevoegen (steamid staat ergens in dit topic en anders is het [GoT] Fanatix met dezelfde avatar als hier). Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld (TF2 jeuk ;) ) maar het jeukt wel.
steen is bijna zowat bugabuse :), maar zo kan je hem wel makkelijk uitspelen ja

Zelf heb ik hem gehaald door gewoon in het huis te staan, als tank komt zorgen dat tie door dat kleine raampje gaat en dan je shotgun op hem leegknallen, vervolgens omlopen door dat gat in de muur bij minigun, dan weer shotgun legen, dan weer omlopen, zo, zodat tank steeds in dat raampje blijft crouchen

btw is er in boathouse survivor een bug gevonden (tijdje geleden al maar niemand heeft het erover) zodat je net als met crane, rooftop, runway en lighthouse de pathing van infected bugged

kijk ik net op mijn stat pagina, terwijl ik de achievement legendary survivor al heb, heb ik volgens community pagina The Construction Site 0s 1 (none)... daar is iets mis gegaan met updaten ofzo denk ik :)

edit: zie ik op de global stats trouwens dat 66% de Outbreak achievement al heeft.... waarom ik niet dan? :(

[ Voor 15% gewijzigd door Dalyxia op 31-07-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Dalyxia schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:16:
edit: zie ik op de global stats trouwens dat 66% de Outbreak achievement al heeft.... waarom ik niet dan? :(
Laat in Versus een Boomer die die achievement al heeft over je heen kotsen. Kots daarna als Boomer een andere speler onder die die achievement nog niet heeft. Je krijgt pas dan zelf die achievement.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
The Zep Man schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:20:
[...]
Laat in Versus een Boomer die die achievement al heeft over je heen kotsen. Kots daarna als Boomer een andere speler onder die die achievement nog niet heeft. Je krijgt pas dan zelf die achievement.
ok, versus mode dus, tja, ik doe nooit versus mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
dooie boel hier zeg, gedver, iemand nog iets leuks te vertellen? hoe lang is jouw virtuele L4D penis? (Mensen die SAM aan hun pik hebben laten zuigen mogen niet mee doen)

53/58 heb ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 04-08-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dalyxia schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:40:
dooie boel hier zeg, gedver, iemand nog iets leuks te vertellen? hoe lang is jouw virtuele L4D penis? (Mensen die SAM aan hun pik hebben laten zuigen mogen niet mee doen)

53/58 heb ik :)
55/58 8)
moet all 4 dead, heroic survivor, legendary survivor nog

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
We moeten binnenkort maar weer een keer spelen Toeter :P Kunnen we meteen weer wat Youtube filmpjes knallen!

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Alles Gold
Maar Legendary Survivor nog niet

Weer een ticket maken voor dit probleem, vind het wel echt faal van valve dat ze dit niet fixen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47
Left 4 Dead 2 doesn't mean the end of downloadable content for the original game, as Valve announces Crash Course, a new single-player, multiplayer, and versus mode campaign for the Xbox 360 and PC. :*)

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/9/2009/08/504x_crashcourse.jpg

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Mantis schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:10:
Left 4 Dead 2 doesn't mean the end of downloadable content for the original game, as Valve announces Crash Course, a new single-player, multiplayer, and versus mode campaign for the Xbox 360 and PC. :*)

[afbeelding]

bron
Leuk voor iedereen die liep te klagen over het feit dat ze een "dode" game gekocht hebben :*)
En natuurlijk weer keihard raggen op die ondode figuren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

hehe, vet vet vet :>

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Valve dacht waarschijnlijk dat ze toch maar wat moeten doen met L4D :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Zo zo, één campaign. :/

Inplaats ze nou even wat extra sleutelen aan de core gameplay en de content, maps komen vanzelf wel van de community. Of je nou één map of de ander speelt, het blijft behalve de key punten, toch allemaal hetzelfde.

Misschien toch een nieuw wapen? Hint: Bills' / Louis' wapen.

[ Voor 38% gewijzigd door Fox op 04-08-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
d:)b vind wel goed... kan ie weer uit de kast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Oe, goed nieuws. Hij is al weken digitaal stof aan het verzamelen, ik had alles wel gezien zo'n beetje. Ben geen achievement hoer, dus daar haal ik ook geen extra speeluren uit.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hmmm voor pc is de nieuwe campaign gratis en voor de xbox kost het 560MS.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Ik speel vaak zat op 16vs16 server, erg leuk. Wel een beetje laggy aangezien het een russische community server is. :)

Ook al eens 32v32 gedaan, helemaal awesome die chaos en huge zombie waves (500+).

Die nieuwe campaign mag van mij niet snel genoeg komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 19:59
Ze moeten een filter maken waarmee je kut spelers kan filteren want die zijn er veeeeeelste veel.
Voor de rest is er niks mis met l4d1,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kKaltUu schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:56:
Alles Gold
Maar Legendary Survivor nog niet

Weer een ticket maken voor dit probleem, vind het wel echt faal van valve dat ze dit niet fixen.
ik heb http://steamcommunity.com...tab=stats&subtab=survival

15 gold medals???

maar ik heb legendary survivor wel :) http://steamcommunity.com...tats/L4D?tab=achievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
http://www.youtube.com/watch?v=cLo5icCXtGE

dignitas Zaccubus & Craftbadger testen l4d2 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Nou, m'n ticket is er doorheen, en antwoord:
Hello Christian,

Thank you for contacting Steam Support.

Thank you for taking the time to report this issue. We are aware of the problem and are currently working on a fix for it.

We hope to have all of the known issues taken care of fairly soon.

Please check the SteamPowered News page (linked below) to get more information on the patches for known issues.

http://www.steampowered.com/v/index.php?area=news
Ja leuk, dit was precies hetzelfde antwoord wat ik 4 maanden geleden kreeg.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kKaltUu schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:05:
[...]

Nou, m'n ticket is er doorheen, en antwoord:

[...]

Ja leuk, dit was precies hetzelfde antwoord wat ik 4 maanden geleden kreeg.
standaard geautomatiseerd antwoord lijkt me dit

btw, dat filmpje... L4D 1? :Y precies hetzelfde, alleen dan overdag en andere models/sounds

wow, ik ruik nog steeds uitmelkerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme

nzyme

terror

moet zeggen dat 't er toch wel grappig uitziet, zo in de zon :) alleem lame dat ze stoppen met 't filmpje als er een nieuwe special ten tonele komt ;|

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Mantis schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:10:

[afbeelding]

bron
ok, dus nu kwam ik dit dus tegen: in je C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\sound\npc\chopper_pilot\ map, staan allerlei sounds die je in de game niet te horen krijgt, na het luisteren van die sounds, krijg je ineens het gevoel dat "crash course" de nieuwe DLC waar o zo hard aan gewerkt is, niet meer is als Opgewarmde alfa content die de beta test niet overleefd heeft, maar nu een oppoets beurt heeft gekregen om de fans tegemoet te komen bij hun claim dat ze met L4D2 aan het uitmelken geslagen zijn

Wat geven die geluidjes aan namelijk: dat de helikopter waarmee ze van No-Mercy vertrekken, de piloot geinfecteerd waardoor ze neerstorten... heej dat klinkt bekend

gadverdamme wat kots ik van valve op dit moment

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 07-08-2009 04:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Je kotst van een developer die een spel (vrijwel) gepolished heeft opgeleverd met 4 campaigns, en nu de moeite neemt om de campaign die ze niet meer op tijd af konden hebben alsnog gaat aanbieden?

Ik vind het belangrijker dat de content die je krijgt bij release goed werkt, en dat de release dan wat eerder is, dan dat ze nog een half jaar nemen om content af te krijgen en dan pas gaan patchen.

Doordat ze L4D nu al een tijd uit hebben, zijn ze ook in het bezit van de informatie om deel 2 te verbeteren. That said, ik ga wel af wachten op de geluiden na de release om te kijken of ik deel 2 ook ga aanschaffen.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
VyperX schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:14:
Je kotst van een developer die een spel (vrijwel) gepolished heeft opgeleverd met 4 campaigns, en nu de moeite neemt om de campaign die ze niet meer op tijd af konden hebben alsnog gaat aanbieden?

Ik vind het belangrijker dat de content die je krijgt bij release goed werkt, en dat de release dan wat eerder is, dan dat ze nog een half jaar nemen om content af te krijgen en dan pas gaan patchen.

Doordat ze L4D nu al een tijd uit hebben, zijn ze ook in het bezit van de informatie om deel 2 te verbeteren. That said, ik ga wel af wachten op de geluiden na de release om te kijken of ik deel 2 ook ga aanschaffen.
die vervolgens allerlei beloftes niet waar maken, ik denk dat deze Crash Course het produkt is van de L5D2 boycott community group.

Ik voel me gewoon als in een 5 sterren restaurant (betaal je goud geld voor iets) waar ik een magnetron maaltijd geserveerd krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik denk dat Valve zich niet veel aantrekt van een boycot groep. Ze gaan zeker niet opeens vanwege die groep resources investeren in het uitbrengen van een campaign voor L4D.

Also: ze bezorgen inderdaad niet wat ze beloofd hebben en L4D is nog steeds een spel dat redelijk snel saai wordt. Over L4D2 heb ik nog niet echt een mening. We zien het wel als het uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
zat er eigenlijk over te denken om toch nog L4D te kopen maar twijfel toch wel een beetje... wat ik hier begrijp, zijn er nog maar weinig mensen die het spelen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Laatst online: 13:43
darkpluisje schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:12:
zat er eigenlijk over te denken om toch nog L4D te kopen maar twijfel toch wel een beetje... wat ik hier begrijp, zijn er nog maar weinig mensen die het spelen of niet ?
Dat valt wel mee hoor, ik speel het in ieder geval nog.
Maar niet echt vaak, misschien een paar keer in de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
grmbl, hele avond "nothing Special" proberen te halen, eindelijk goeie run, blijft de newb van de groep 2 seconden te lang zitten voor die de helikopter in springt, wordt tie op het moment dat tie springt door een steen van een tank geraakt #@&$^@!(@!*&!$@^ zooooo heej gvd

net speedrun, easy, no mercy in 14 minuten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 11-08-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Dalyxia schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 01:50:
grmbl, hele avond "nothing Special" proberen te halen, eindelijk goeie run, blijft de newb van de groep 2 seconden te lang zitten voor die de helikopter in springt, wordt tie op het moment dat tie springt door een steen van een tank geraakt #@&$^@!(@!*&!$@^ zooooo heej gvd

net speedrun, easy, no mercy in 14 minuten :)
LOL dat noemen ze PWNAGE!. :9
Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt op Expert mode. Iedereen snel de heli in, net voordat ik inspringde, werd ik gepwned door een smoker. :(
Op dat moment was het voor mij :w :w :w

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

RaCio schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:45:
[...]

Het percentage van mensen dat klaagt is trouwens nihil als je nagaat dat het spel zo vaak verkocht is.
De vraag is of je moet kijken naar het aantal mensen dat het spel heeft gekocht of het aantal mensen wat actief speelt. Dit laatste aantal zal waarschijnlijk vele malen lager liggen. Vaak gehoord kritiek is dat de replay waarde van het spel te laag lig waar ik mij zelf wel in kan vinden overigens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Bor de Wollef schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:24:
[...]

De vraag is of je moet kijken naar het aantal mensen dat het spel heeft gekocht of het aantal mensen wat actief speelt. Dit laatste aantal zal waarschijnlijk vele malen lager liggen. Vaak gehoord kritiek is dat de replay waarde van het spel te laag lig waar ik mij zelf wel in kan vinden overigens.
zelf gamemodes bedenken kan de replay waarde erg omhoog gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
MOAW schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:12:
Ik speel vaak zat op 16vs16 server, erg leuk. Wel een beetje laggy aangezien het een russische community server is. :)

Ook al eens 32v32 gedaan, helemaal awesome die chaos en huge zombie waves (500+).

Die nieuwe campaign mag van mij niet snel genoeg komen. :D
16 vs 16 ??? hoe kom ik in die servers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Laatst online: 06:39
Met die aangekondigde campaign heb ik wel gelijk weer zin gekregen in dit spel zeg. Vandaag een tweede Xbox gehaald (HDMI poort is toch wel handig en garantie tov een launchbox ook natuurlijk) met een extra kopie van L4D en vanavond gelijk met een paar vrienden de hele avond het spel spelen. Met vier man uiteraard :), staan twee tv's klaar in dezelfde kamer dus samenwerking zou haast wel optimaal moeten gaan, kan ik eindelijk weer eens wat verder komen in het spel (ik ben eerlijk gezegd een ramp er in maar blijf het spel leuk vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Ik begrijp dat toch niet :p Een shooter op een xbox, en dan nog eens met 2 op 1 tv.
4 Vs. 4 (op pc's ;) ) in LAN is heerlijk :D De eerste dagen dat het spel uit was werd er geroepen en geschreeuwd dat het geen naam had >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Fanatix schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:04:
[...]

:z

Moeten maar weer eens nieuwe L4D campaigns gaan spelen ;)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Descriptor schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:17:
[...]

:z

Moeten maar weer eens nieuwe L4D campaigns gaan spelen ;)
:>

Dat zijn we nu aan het overleggen toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Fanatix op 17-08-2009 16:21 ]

• Pannekoek81
Screen in het donker van L4D2

http://games.fok.nl/news.php?newsid=34040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, hoeveel word dit spel eigenlijk nog gespeeld?

Gister gekocht, en even gespeeld met een maat van me. Ziet er vermakelijk uit, vooral als je een goed groepje hebt. Gister vern**kte ik het alleen wel voor mijn team. :P Nieuw in het spel he.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dalyxia schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:50:
[...]

zelf gamemodes bedenken kan de replay waarde erg omhoog gooien :)
Yep, custom maps ook maar ik mis nog echt een handige manier om custom maps direct vanuit de server browser te spelen (en een goede default server browser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:01:

Gister gekocht, en even gespeeld met een maat van me. Ziet er vermakelijk uit, vooral als je een goed groepje hebt. Gister vern**kte ik het alleen wel voor mijn team. :P Nieuw in het spel he.. :P
Speel het nog wel eens zo nu en dan, gisteren nog een paar uurtjes bijvoorbeeld :p. Blijft wel grappig om zo nu en dan met wat vrienden te spelen.

En ook al spelen we het al wat langer, we blijven het alsnog gewoon naar de klote werken voor elkaar ;), is wel grappig :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:01:

Ik speel eigenlijk nooit meer. De replay waarde is beperkt zoals ik eerder aangaf en op publics heb je een grote kans op lamers en scheldpartijen. Coop en vreemden gaat in veel gevallen niet goed samen heb ik gemerkt omdat veel mensen het bewust of onbewust toch voor de wat betere spelers verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
ik had laatst in m'n eentje een ace (heet dat zo in l4d?) op dead air als hunter xD

sommige mensen snappen niet dat ze bij elkaar moeten blijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Abbadon321 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:34:
ik had laatst in m'n eentje een ace (heet dat zo in l4d?) op dead air als hunter xD

sommige mensen snappen niet dat ze bij elkaar moeten blijven :p
sommige mensen zijn ook gewoon enorm traag hoor :)

anyway, ff l4d2 bashen, hun nieuwe campaign "dark carnival" showen ze nu, beetje clowns schieten, jeuj

het wordt echt net als tf2 zo'n cartoon shooter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
ja dalyxia we weten ondertussen wel dat je l4d2 niks vind. Niet echt nodig om dat te blijven herhalen.Voegt niet echt wat toe aan dit topic.

deze post trouwens ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Die Dark carnival missie is gewoon 1 grote rip-off. Op de Wii heb je een game, ik ben wel ff de naam kwijt, waarbij exact dezelfde missie zit. Zelfs de vijanden/gebouwen/sfeer komen 100% overeen. (iig met de screenshots)

Heb de naam gevonden: House of the dead Overkill. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.wonderwallweb.com/House_of_the_Dead__Overkill_-_GC_2008-Nintendo_WiiScreenshots14978HotD_OVERKILL_Getting_too_close.jpg

Erg orgineel bezig Valve, dit valt me toch zwaar tegen. :(

[ Voor 28% gewijzigd door Knaak op 31-08-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Dalyxia schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:05:
[...]

het wordt echt net als tf2 zo'n cartoon shooter....
En TF2 doet het slecht O-) ?
Ben nu na door Descriptor op een paar leuke campaigns gewezen te zijn te zijn weer flink bezig. Zitten echt een paar goede campaigns tussen die wat mij betreft gewoon in de release hadden gemogen.

Speel jij trouwens nog wel Toeter? of ben ik gewoon te weinig online :+

Ik zeg kom maar op met die demo voor L4D2 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fanatix op 01-09-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Fanatix schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:35:
[...]

Ben nu na door Descriptor op een paar leuke campaigns gewezen te zijn te zijn weer flink bezig. Zitten echt een paar goede campaigns tussen die wat mij betreft gewoon in de release hadden gemogen.

Ja speel nog wel, ben laatste week weer fanatiek bezig. Ben zelf ook mede door vakantie weinig online geweest afgelopen weken.
Ben ook nog verder bezig geweest met startpost voor l4d2 topic.Dat hopelijk snel te bewonderen zal zijn.

Heb net power station gedaan, die is echt prachtig. zit vol met boobytraps. dat maakt het echt leuk.
Deze campaigns kan ik ook echt aanraden.
- Death Aboard
- Death Knell
- Detour Ahead
- Heaven Can Wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 16:51

Christiano007

Ich bin der champion

Ik ga ook maar weer eens een keer spelen olé

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Christiano007 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:53:
Ik ga ook maar weer eens een keer spelen olé
Zozo het werd tijd! :O ;)

Maar goed, Het lijstje van Maaarten is zeker aan te raden. Evenals de campaign die hij al zegt: Power station.
Leuke en (Lange!) campaign waar je toch redelijk 2 uurtjes over doet. Misschien door de hoeveelheid booby traps, of anders door de lengte.

Als je hem nog niet gespeeld hebt, maak er een sport van om geen 1x dood te gaan. Lukt je dit , dan kan je je zelf een echte survivor noemen. Ik ging zelf rond de 5x dood. En ken inmiddels al de gehele campaign wel dus voor mij is de campaign niet zo uitdagend meer :P

In ja.... laat die Left 4 Dead 2 demo maar komen. Al verwacht ik die pas 10 November, 7 dagen voor de release. Pre-orders zullen de demo dan net als bij l4d vanaf 3 november kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51
Wellicht ook een idee voor de startpost:

3th party campaigns die de moeite waard zijn (weinig/geen bugs, veel gespeeld)

Het "nadeel" van al die custom campaigns is dat er nu ook veel rotzooi rondzwerft en je niet weet wat de moeite waard is te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Fanatix schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:35:
[...]

TF2 doet het niet slecht, maar ik speel het niet omdat het teveel cartoonie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:26:
[...]

TF2 doet het niet slecht, maar ik speel het niet omdat het teveel cartoonie is
Haha, je maakt je serieus druk om de artstyle van een game?

• Dalyxia
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:35:
[...]

artstyle bepaalt voor een groot deel de sfeer in een game

zie jij jezelf L4D spelen met hello kitty artstyle?

hoeveel mensen ik wel niet heb gehoord dat ze het enorm jammer vinden dat er ipv Zoey een negerin in L4D2 komt?

dat soort dingen maken fans zich druk om...

[ Voor 26% gewijzigd door Dalyxia op 03-09-2009 13:02 ]

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:35:
[...]

En jij bent geen graphics hoer :) ?

Tonnen gamers vinden graphics belangrijk. Jij denk ik ook, alleen in dit geval kan jij de TF2 graphics wel waarderen. Maar het perspectief wordt geheel anders als je vanuit clan/competatief verband gaat kijken ;) .

De meeste mensen deugen!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Er komt nog een DLC pack, met 2 nieuwe mappen voor L4D, wisten jullie dit?
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/67?ep=67

[ Voor 29% gewijzigd door ElementriX op 03-09-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
jep daar zijn al hevige discussie over geweest, omdat het erop lijkt dat Crash Course mappen zijn die er in de alfa/beta uit zijn gehaald omdat ze niet voldeden, en dat ze nu als een soort van magnetron maaltijd worden geserveerd, opgewarmde ouwe meuk als het ware

dit omdat er in L4D al geluiden zitten van de helikopter piloot die geinfecteerd is, die geluiden zitten in de map, maar worden in huidige l4d nergens gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Dalyxia schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:50:
[...]

jep daar zijn al hevige discussie over geweest, omdat het erop lijkt dat Crash Course mappen zijn die er in de alfa/beta uit zijn gehaald omdat ze niet voldeden, en dat ze nu als een soort van magnetron maaltijd worden geserveerd, opgewarmde ouwe meuk als het ware

dit omdat er in L4D al geluiden zitten van de helikopter piloot die geinfecteerd is, die geluiden zitten in de map, maar worden in huidige l4d nergens gebruikt.
Tegenwoordig maken mensen zich al druk om gratis dingen 8)7
ik zou zeggen wees blij dat ze het uberhaupt nog uitbrengen, maarja je hebt altijd mensen die overal wel wat commentaar op weten te geven

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Sinester schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:59:
[...]

Tegenwoordig maken mensen zich al druk om gratis dingen 8)7
ik zou zeggen wees blij dat ze het uberhaupt nog uitbrengen, maarja je hebt altijd mensen die overal wel wat commentaar op weten te geven
En dat is weer een gevolg van de uitmelkerij van Valve, maargoed daar kunnen we ondertussen ook een heel topic over openen. Laten we de DLC eerst spelen voordat we een conclusie trekken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Bedankt voor de link :) , kwamen zelfs nog wat dingetjes voorbij over Half-life 2 episode 3 :)

Laat die content maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Weet niet of het al bekend was. Datum voor de L4D DLC

http://www.xboxonly.nl/ni...aign_krijgt_releasedatum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Volgens de laatste update op Valve's officiële Twitter account zal de Crash Course campaign aanstaande donderdag op 9 september uitkomen. Deze downloadbare campaign bevat nieuwe locaties, nieuwe dialogen van de originele crew en een fantastische finale.

Voor PC gamers is deze downloadbare content gratis, terwijl Xbox 360 bezitters er 560 Microsoft Points voor moeten betalen. Zoals Valve echter al aangaf ligt deze beslissing niet bij hun.
ik weet niet hoor, de eerst volgende donderdag 9 september is in 2010...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hey, ik post hier niet zo vaak, ik lees meestal gewoon, maar bij deze dan.

Helaas heeft Valve helemaal geen twitter account, laat staan een officiële dus die nieuwssite checkt zijn feiten gewoon niet zo goed. Kan het nog steeds wel zo zijn dat deze info gewoon uitgelekt is en via twitter online is gekomen maar dit maakt het toch wat onwaarschijnlijker. Jammer want lijkt me wel weer leuk een nieuwe Valve map te spelen, de originele 4 zijn namelijk erg goed. We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Dalyxia schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:59:
[...]

artstyle bepaalt voor een groot deel de sfeer in een game

zie jij jezelf L4D spelen met hello kitty artstyle?

hoeveel mensen ik wel niet heb gehoord dat ze het enorm jammer vinden dat er ipv Zoey een negerin in L4D2 komt?

dat soort dingen maken fans zich druk om...
wat? |:(
Je zou je daar maar druk over gaan maken zeg...

De artstyle van een kermis level met hello kitty vergelijken is trouwens net zo absurd als de artstyle van het construction site level met bob de bouwer vergelijken.
Imo is het juist fijn dat er afwisseling in de levels gaat zitten, in l4d leken levels toch wel veel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
RaCio schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:33:
[...]

wat? |:(
Je zou je daar maar druk over gaan maken zeg...

De artstyle van een kermis level met hello kitty vergelijken is trouwens net zo absurd als de artstyle van het construction site level met bob de bouwer vergelijken.
Imo is het juist fijn dat er afwisseling in de levels gaat zitten, in l4d leken levels toch wel veel op elkaar.
campaignlevels horen toch op elkaar te lijken? zo werd het realistisch, misschien dat je door de levels heen een soort van dag nacht cycle in kunt bouwen.

het gaat om het realistische vs cartoony, ik hou niet zo van cartoony en daarom vind ik l4d ook mooi.

maar l4d2 met al zijn melee wapens, gaat er naar de arcade shooters kant, wat mijn voorkeur niet heeft

ik ventileer hier ook maar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
het enige nadeel dat ik heb gevonden is een wapen met een silencer (tmp), ik snap 't nut er niet van... l4d2 is alles behalve stealth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Abbadon321 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:19:
het enige nadeel dat ik heb gevonden is een wapen met een silencer (tmp), ik snap 't nut er niet van... l4d2 is alles behalve stealth :)
Juist zou stealth meer geïntroduceerd worden in L4D2. Ze gaan op dit punt uit van de zombies van Max Brooks: reageren voornamelijk op geluid om hun prooi te lokaliseren. Al ben je dus stil, dan heb je meer kans dat zombies je negeren.

Eigenlijk zou er een "Max Difficulty/Mode" moeten zijn, vernoemd naar Max Brooks: infected die alleen maar uitgeschakeld kunnen worden via een headshot of onthoofding. Echter zouden de infected dan wel een stuk trager moeten zijn om dit te compenseren.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Dalyxia
The Zep Man schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:33:
[...]
Juist zou stealth meer geïntroduceerd worden in L4D2. Ze gaan op dit punt uit van de zombies van Max Brooks: reageren voornamelijk op geluid om hun prooi te lokaliseren. Al ben je dus stil, dan heb je meer kans dat zombies je negeren.

Eigenlijk zou er een "Max Difficulty/Mode" moeten zijn, vernoemd naar Max Brooks: infected die alleen maar uitgeschakeld kunnen worden via een headshot of onthoofding. Echter zouden de infected dan wel een stuk trager moeten zijn om dit te compenseren.
leuk iets zou zijn dat je een special power hebt ala bullettime, die je een halve minuut per map kan gebruiken of die oplaad met de zombies die je neerknalt, waarmee je zeg maar gaat lopen als zombies, en dat special infected, zombies e.d. je allemaal ineens negeren :)maar dat je dan wel heeeeel traag loopt ofzo, dus dat je net ff uit een groep kan ontsnappen, maar niet de hele map door kan rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Dalyxia schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:55:
[...]

leuk iets zou zijn dat je een special power hebt ala bullettime, die je een halve minuut per map kan gebruiken of die oplaad met de zombies die je neerknalt, waarmee je zeg maar gaat lopen als zombies, en dat special infected, zombies e.d. je allemaal ineens negeren :)maar dat je dan wel heeeeel traag loopt ofzo, dus dat je net ff uit een groep kan ontsnappen, maar niet de hele map door kan rennen
Of zoiets geschikt en leuk is voor Left 4 Dead 2 lijkt me niet denk ik. Wat Zepman Zegt zie ik wel heel erg zitten. Meer stealth, of anders meer meegeleverde modussen. Headshot only e.d :)

En wat niet gemaakt wordt, verzint de community wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:32:
[...]

En jij bent geen graphics hoer :) ?

Tonnen gamers vinden graphics belangrijk. Jij denk ik ook, alleen in dit geval kan jij de TF2 graphics wel waarderen. Maar het perspectief wordt geheel anders als je vanuit clan/competatief verband gaat kijken ;) .
Graphics is iets anders dan artstyle ;). Voor mijn multiplayer games geef ik weinig om de art direction die de makers hebben gekozen.

En mijn TF2 ziet er zo uit: http://tweakers.net/ext/f/z1C2J2tdlHad7RlulDvDgsh4/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
http://www.rockpapershotg...tt-joes-l4d-map-campaign/

en:

http://flygabenewell.blogspot.com/

de moeite van het lezen waard!

zou geweldig zijn als hij genoeg binnenkrijgt. Ik zie die gasten van Valve er wel voor aan dat ze naar Australie vliegen!
_O-

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

rofl, wel weer typisch Valve zoals ik ze ken. Ook goed om te horen dat ze hard aan L4D2 werken, ik hoop alleen dat de replayability wat hoger is dan L4D1, dat heb ik nu wel een keer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
krakbracket schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:55:
http://www.rockpapershotg...tt-joes-l4d-map-campaign/

en:

de moeite van het lezen waard!

zou geweldig zijn als hij genoeg binnenkrijgt. Ik zie die gasten van Valve er wel voor aan dat ze naar Australie vliegen!
_O-
Geweldig :D, ook de droge reacties altijd van die valve medewerkers. Kort maar krachtig maar o zo droog :)

Als het hem lukt heeftie wel gelijk een populaire campaign ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Descriptor schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:36:
[...]

Of zoiets geschikt en leuk is voor Left 4 Dead 2 lijkt me niet denk ik. Wat Zepman Zegt zie ik wel heel erg zitten. Meer stealth, of anders meer meegeleverde modussen. Headshot only e.d :)

En wat niet gemaakt wordt, verzint de community wel ;)
Headshot only kan je in L4D ook bereiken met console commands.
cheats moet wel aanstaan dan.
code:
1
2
3
4
z_non_head_damage_factor_easy 0
z_non_head_damage_factor_normal 0
z_non_head_damage_factor_hard 0
z_non_head_damage_factor_expert 0

• krakbracket

Gabe en Erik kunnen gaan pakken!
ben benieuwd. >:)

• sj101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 08:09
Verbazingwekkend hoeveel mensen daadwerkelijk hieraan doneren. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
sj101 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:00:
[...]

Verbazingwekkend hoeveel mensen daadwerkelijk hieraan doneren. :o
3000 dollar al ook nog :) nou daar krijg je die lui wel voor naar australie, alleen moeten ze nog wel ff hulp krijgen van die robin walker en cohorten, dat ze gabe en die andere gast ff dat vliegtuig injagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket

Ze gaan!

respect voor Gabe& friends van Valve! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Geweldig. En ook gaaf dat hij binnen luttele tijd even 3K binnen haalt.

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
De vliegreis naar australie neemt een ironische wending.
Left for dead2 wordt schijnbaar verboden in australie 8)7
Thanks to the Australian Classifications Board, Aussie gamers have one more game to cross off their lists for the time being - Valve's highly-anticipated Left 4 Dead 2. The zombie-survival shooter has just been refused classification, preventing the title from being sold on Australian shelves.
http://www.kotaku.com.au/...ad-2-banned-in-australia/

pdf van het rapport hier: http://www.news.com.au/fi...rd%20decsion%20report.pdf

• Dalyxia
RaCio schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:36:
De vliegreis naar australie neemt een ironische wending.
Left for dead2 wordt schijnbaar verboden in australie 8)7

[...]

http://www.kotaku.com.au/...ad-2-banned-in-australia/

pdf van het rapport hier: http://www.news.com.au/fi...rd%20decsion%20report.pdf
gadverdamme hopelijk komt dat toch nooit hier in nederland, mensen die niks van games snappen en voor wat voor leeftijd veel games bedoeld zijn....

Verwijderd

Als er nog gasten zijn die met mij left 4 dead op de xbox 360 willen spelen. Feel free to add me: KhaosFoSho
Ben best vaak online. Versus, Campaign? Het maakt mij niets uit en waarschijnlijk ga ik ook crash course kopen. L4D2 eveneens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Ik zit nog steeds te wachten op een zobiemod, wat je ook in CS:Sourse. >:) :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Lord_Salo schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:45:
en nu in het nederlands...

je zit te wachten op een zombiemod zoals die er net zo is voor CS-Source?

misschien kun je een CS mod maken voor L4D, maar een zombiemod voor een zombiegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
Dalyxia schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:38:
[...]

misschien kun je een CS mod maken voor L4D, maar een zombiemod voor een zombiegame?
ik hoop voor hem dat het een sarcastische post is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan doe je toch wat verkeerd als je in dit spel verlangt naar een zombiemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Lord_Salo schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:45:
Zombie Panic Source al geprobeerd? Gratis mod gebaseerd op de Half-Life 2 engine.
Download em gelijk via steam zodat deze auto updates krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Dalyxia schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:38:
[...]

Haha, bedankt voor de vertaling. :9
Ik probeerde ff snel te typen (blind), moest me haasten voor de vergadering.
Descriptor schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:45:
[...]

Zombie Panic Source al geprobeerd? Gratis mod gebaseerd op de Half-Life 2 engine.
Download em gelijk via steam zodat deze auto updates krijgt ;)
Thanks for the tip.

[ Voor 25% gewijzigd door Lord_Salo op 18-09-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiang
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 15:59
En we blijven maar wachten op Crash Course :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
kiang schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:12:
En we blijven maar wachten op Crash Course :'(
Inderdaad, ik dacht dat de update vorige week al kwam. Maar nu is er nog steeds geen exacte datum bekend?

nog maar 2 maanden tot left 4 dead 2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 september komt hij volgens mij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Descriptor schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:38:
[...]

Inderdaad, ik dacht dat de update vorige week al kwam. Maar nu is er nog steeds geen exacte datum bekend?

nog maar 2 maanden tot left 4 dead 2 8)
Nog maar 2 maanden tot MW2 en ja ook l4d2

Toch maar wat vaker inloggen op Steam }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Heb dit spel ook maar gehaald. Ik speelde de laatste tijd niet echt meer op m'n Xbox dus ik ben even gaan kijken voor een leuk spel. Dit lijkt mij wel vet. Best een uniek spel eigenlijk en toch ook lekker old-skool op zombies knallen. Dat moet wel leuk worden. :D

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:23:
25 september komt hij volgens mij uit.
Any source for that?

Ik heb de officele blog en left4dead411 gechecked maar nergens is er iets te vinden over een update op korte termijn. En ik neem aan dat ze wel een blog post maken voordat er iets bekend is ;)
Fanatix schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:24:
[...]

Nog maar 2 maanden tot MW2 en ja ook l4d2

Toch maar wat vaker inloggen op Steam }:O
November zal weer een mooie games maand worden. Deze november komen grote titels als Assasins Creed 2 , Call of duty Modern Warfare 2 en left 4 dead 2 uit (en nog een paar). Ben benieuwd of Left 4 dead 2 de grote massa voor modern warfare 2 gaat bedwingen.

Veel grote titels in 1 maand is wel lekker veel speelvoer maar waarmee moet je nou beginnen :>

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Let op:
Het Left 4 Dead 2 topic vind je hier. Discussie over deel 2 van de game graag daar en niet hier.