107mb schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:33:
[...]
Het lijkt me wel grappig om te horen dat je niet bent geslaagd.
maanden kwijlen en spammen over die 24" iMac zo in één keer overboord... hehehe
maarre, ik hoop wel voor je dat je geslaagd bent.... Ik zou iig blijer zijn met het papiertje, dan met de toestemming om een computertje te mogen kopen

Grappig?

Dan moet ik het hele jaar weer over doen!

Maar ja, ik weet bijna zeker dat ik geslaagd ben.

Laten we daar dus maar op hopen!

Mij gaat het ook helemaal niet om die iMac, want met een diploma kun je veel meer en je hebt er je hele leven wat aan. Bovendien kan ik me dan gaan richten op m'n toekomstige beroep.

Met een iMac zou je maar 5 jaar kunnen doen, ofzo.

Deviruchi schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:48:
[...]
Kan uit eigen ervaring eigenlijk geen positieve dingen meegeven over de Amac in Amersfoort, het verkopend personeel daar is totaal niet op service gericht. Dus een verlaging in de prijs kun je waarschijnlijk vergeten.
Aan de positieve kant; de iMac is het zeker waard, prachtige machines en ze zijn net zoals alle recente Macs ontzettend snel.
Oké, m'n vader is in ieder geval niet bereid om naar Utrecht te rijden ondanks de 50 euro die ik dan bespaar. Hij zegt dat je dan met het gekloot zit met garantie, dat je niet zo makkelijk terug kan gaan en ik geef hem wel gelijk.

Mocht ik die 50 euro in Amersfoort er niet afkrijgen, dan betaal ik gewoon die 1249 euro.

Ik ga dan eerst nog wel even langs of ik die 50 euro bij Dynabyte of Dixons er wel af kan krijgen en anders haal ik hem gewoon bij Amac.
[
Voor 36% gewijzigd door
syltheboy op 10-06-2009 22:09
]