Ik zal ook maar eens een foto'tje posten om weer wat leven in de brouwerij te krijgen
Maar eerst zoals gebruikelijk de feedback op mijn voorgangers:
@Richard! Witte jaguar, vette foto het smetteloze wit en dan het industriele van een verlaten garagebox passen goed bij elkaar. Je foto's zijn sowieso van een andere planeet. Dus helemaal top, toch had ik die bumper nog wat meer 'in my face' gewild.
@Richard! de R8 vind ik goed gelukt de achtergrond met met namen de Opel Corsa vind ik dan weer niet passen net als de flat rechts op het scherm. Doet een beetje afbreuk aan zo'n vette bak. Die moet een foto voor alleen hemzelf krijgen met voor de rest niets erop
@Hahn, je serie is strak, scherp en geeft perfect het Amerikaanse gevoel weer.
@MarkCantPark, je foto's zijn lekker strak. Die Audi's plakken er lekker op, toch is er een enkele foto die ik had weggelaten omdat het een beetje afbreuk doet op je kwalitatieve goede serie. (nl. de WEC Spa, mist wat scherpte vind ik bij de helm, de foto onder de 458 Italia vind ik door de hoeveelheid panning in de foto het onderwerp eigenlijk te klein, had van mij groter gemogen maar ik weet hoe lastig het is

)
@Dickio, lose the bars en die tint eroverheen had voor mij ook niet gehoven. Gewoon kleurtjes lekker fell ophalen had ik mooier gevonden. Voor de rest zie ik wel wat snelheid als ik me niet vergis maar het is dan weer zo weinig dat het net lijkt alsof ie stil staat en dat hoort niet, zeker niet bij een rally auto
@Johann3s, tis analoog las ik en ja de schemering is leuk maar voor de rest vind ik dit gewoon een kiekje van je auto, niets bijzonders.
@J-M-T, niets op aan te merken gewoon goede foto's
@acidd91, leuke foto toch had ik hem liever met de klep dicht en het wiel en accu (weg) gezien. Zo'n fiat 500 is gewoon een leuke fotogeniek autotje die je op een leuke locatie prima op de gevoelige plaat kan zetten
@.Sjoerd ik snap de bedoeling wel een beetje denk ik (die gebouwen moeten de foto wat kracht bij zetten maar dan moet je ze wel eruit laten springen, nu leiden ze af van het voorwerp.. je auto.) Vind het verder niet heel bijzonder.
@.Sjoerd 2de foto is het ook niet voor mij
@m.lammers die mitsubishi heeft gewoon een vette neus, dat i.c.m. de scherpte, kleurstelling en snelheid gewoon een vette plaat
@bennyd, prima foto's
Zo hierbij mijn bijdrage dan, 2 weken geleden was er een Fiat 500 treffen op de markt waarbij ook andere modellen stonden opgesteld. Deze foto sprong er uit voor mij.
Fiat 500 Treffen, Pinksterzondag Sittard by
loewie1984, on Flickr
Watermerkje niet op letten, site is nog in ontwikkeling
Geschoten met een 7D + 50mm 1.4 op f2.8 1/2000 en ik houdt van die scherptediepte wat een fantastische lens is dat toch zeg
edit: schaduw opgehaald, je hebt gelijk! Thanks