Ik zie hier al een hoop mooie plaatjes staan:
@Younes, lekker scherp, al is de tekst op het bord achter een beetje korrelig (op dit formaat). Zal wel door de compressie oid komen. De kleur van de auto is dan wel niet natuurlijk, maar bij deze foto vind ik het kunnen. Minder vind ik de uitsnede, en dan vooral de verhoudingen. Het is niet vierkant, het is niet rechthoekig, als je begrijpt wat ik bedoel

@Arrien, 3 erg mooie foto's. Lekker scherp, mooie auto ook. De vignetting op foto 1 vind ik al storen, maar op foto 3 is ie écht teveel aanwezig. De lucht is nu ook zo onnatuurlijk... Composities zijn goed, zeker over nagedacht

@wolver1ne, Zwart wit doet me niet zoveel, en zelf zou ik de foto iets meer naar links hebben genomen, omdat nu rechts niet veel aan is, en mijn ogen naar links worden getrokken, en daar de foto helaas ophoudt. De motorkap staat er ook net niet helemaal op.
@Rudedadude, Lekker kleuren, mooie compositie. Naar mijn mening 1 van de weinige foto's waar het scheve wat toevoegt. Niet alleen met auto-fotografie, maar in het algemeen. Mijn hoofd wil zich niet draaien als ik naar je foto kijk, dus top!
@Dit is meer het vastleggen van een auto, dan er echt over na te denken. Mijn mening uiteraard. Wat ik hier zie zijn een aantal auto's, die maar allemaal scheef op de foto zijn gezet, zodat ze zoveel mogelijk de foto vullen. Verder leid op elke foto de achtergrond heel erg af. Welk diafragma gebruik je zoal voor deze foto's (is geen EXIF te vinden), want ze zijn overal scherp. Totaal geen scherptediepte te zien. Zou als tip aandragen, om eens wat meer met DOF te spelen, en de foto's eens recht proberen te maken. Een supergroothoek is leuk, maar het trekt voorwerpen op de voorgrond zo lekker uit elkaar, want bij sommige van je foto's niet meer mooi is.
Nog een paar van mij. Aangezien ik niet zoveel heb met statische auto's, maar liever langs het circuit auto's probeer vast te leggen, en om een andere vorm van autofotografie te laten zien:
Meer op mijn Flickr (zie sig)