Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik doe sinds 5 weken actief WG, maar sinds de Nerf heeft dat ook geen zin meer. Heroics zijn echt kut, mijn guild faalt er hard in en PuG leaven na de eerste wipe.

Ik ga zo nog een keer HC proberen met de guild, ben benieuw.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoorde in mijn guild dat er item is om je naar Blackrock Mountain te teleporten, maar ik kan niet vinden hoe dat dit item heet of waar je hem kan krijgen. Iemand die mij dit kan vertellen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

e-moll?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

HC Old Kingdom ging best ok, jammer dat er niets nuttigs voor mij dopte. :(

Nu probeer ik wat dailies te doen, dan kan ik wat gear kopen, maar waar zijn een beetje goede Quests te vinden? Iemand in me guild zijn sholazar, maar dan moet ik eerst een elite verslaan om weer verder te kunnen. (maar niemand is zo aardig om even te helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:55

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Rakkerzero schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:46:
Ik hoorde in mijn guild dat er item is om je naar Blackrock Mountain te teleporten, maar ik kan niet vinden hoe dat dit item heet of waar je hem kan krijgen. Iemand die mij dit kan vertellen?
Dat is deze: http://www.wowhead.com/?item=37863
De Direbrew's remote, maar deze dropte voor zover ik weet alleen tijdens brewfest.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Borgoth schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:51:
HC Old Kingdom ging best ok, jammer dat er niets nuttigs voor mij dopte. :(

Nu probeer ik wat dailies te doen, dan kan ik wat gear kopen, maar waar zijn een beetje goede Quests te vinden? Iemand in me guild zijn sholazar, maar dan moet ik eerst een elite verslaan om weer verder te kunnen. (maar niemand is zo aardig om even te helpen)
Download de Atlas Loot plugin eens, en kijk naar de dingen die je kunt halen mbv hoge reputation. Begin met de gene die een item verkopen waar je het meeste aan hebt. Koop hun tabard en doe HC terwijl je die tabard draagt. En vergeet de dailies niet ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Chester schreef op zondag 24 mei 2009 @ 14:14:
[...]

Download de Atlas Loot plugin eens, en kijk naar de dingen die je kunt halen mbv hoge reputation. Begin met de gene die een item verkopen waar je het meeste aan hebt. Koop hun tabard en doe HC terwijl je die tabard draagt. En vergeet de dailies niet ;)
En eventueel als je goed zit met gold, zou je wat craftable gear kunnen kopen. SInds de komst van Ulduar zie ik dat meeste gear al gedaald is in prijs, zo rond de +/- 600g per stuk nu.

Dagboekje,

Fishing en cooking dailies gedaan, sons of hodir bijne exalted. EoE25 gepugged, met mensen van de beste guilds op mn server, en Boots of Renewal flight mogen looten. :o

Ik vroeg me af, sinds ik wat betere gear gekregen heb wat mijn DPS ongeveer zou moeten zijn, want ik stond 11de in de EoE25 pug, met 4.8K DPS (P3 bij gerekend) dat is volgens mij wel echt diep triest, en gedurende p1 en p2 was mijn dps tussen de 3.2k~3.5k. :'(

Groeten,

Icey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Dagboekje

Gisteren en vandaag Scarlet Monestary armory en cathedral gedaan, ging eigenlijk best wel goed. Afgezien van 1 verkeerde pull in de cathedral waardoor iedereen tegelijk kwam, maar de tweede poging lukte wel.

Ook heb ik nog Uldaman geprobeerd, maar 10 minuten na het begin zaten we al vast omdat we geen staf hadden die nodig is. Daarop is er 1 vertrokken uit de party en waren wij genoodzaakt om de poging af te breken. Volgende keer maar weer. Was voor mij de eerste keer dat ik Uldaman deed, zag er op zich wel aardig uit, maar het zal denk ik nooit een favoriet van me worden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uashy schreef op zondag 24 mei 2009 @ 16:36:
Dagboekje

Ook heb ik nog Uldaman geprobeerd, maar 10 minuten na het begin zaten we al vast omdat we geen staf hadden die nodig is.
Die staff maak je door 2 items te combineren die van die 2 mini bosses droppen aan het begin van de instance, mocht je ooit eens teruggaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
uashy schreef op zondag 24 mei 2009 @ 16:36:
Dagboekje

Gisteren en vandaag Scarlet Monestary armory en cathedral gedaan, ging eigenlijk best wel goed. Afgezien van 1 verkeerde pull in de cathedral waardoor iedereen tegelijk kwam, maar de tweede poging lukte wel.

Ook heb ik nog Uldaman geprobeerd, maar 10 minuten na het begin zaten we al vast omdat we geen staf hadden die nodig is. Daarop is er 1 vertrokken uit de party en waren wij genoodzaakt om de poging af te breken. Volgende keer maar weer. Was voor mij de eerste keer dat ik Uldaman deed, zag er op zich wel aardig uit, maar het zal denk ik nooit een favoriet van me worden :) .
De staff (en crystal) droppen eerder in de instance, waarschijnlijk heeft iemand niet lopen looten, of heeft hij het over het hoofd gezien. Overigens is Uldaman best aan ondergewaarderde instance, die niet vaak gerunned wordt, maar er best wel leuk uitziet.

On a happy note: Gisteren weer eens Ulduar 10 in geweest, en XT was zo lief om voor mij http://www.wowhead.com/?item=45868 te droppen. Eindelijk een fatsoenlijke upgrade :) en BiS tot Vezax-25-hard-mode.

[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 24-05-2009 18:17 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Iedereen;

ik ben van plan weer te beginnen met WoW. Ik heb al een een lvl 40 mage.
Ik heb echter een paar vragen.

1. wat is beter om te levellen; frost of fire
2. wat is een goede talent build voor het antwoord op 1. voor een lvl 40 (wederom om te levellen)
3. wat is een goede plek om te levellen voor een lvl 40?

Conclusie: waar en hoe kan ik het beste levellen met mijn lvl 40 mage?

alvast bedankt

PS: ik ben human op een 'normal server'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een ander spel.

Leuk, proberen te gearen. Sta ik in de rij voor naxx 10. "Je hebt kut gear. Ga HC's doen, noob" *team kick* Dus ik opzoek naar een willekeurige HC. Ik vind wat voor UP. "je hebt kut gear" *team kick* Volgende, AN "Je hebt kut gear, noob" *team kick*

Dit gaat dus al een tijdje zo. Ik begin er nou wel een beetje depressief van te worden. Overal heb je max gear voor nodig, iedereen wil je achievement voor naxx/ulduar zien voor je mee mag. Iedereen vind maar dat ik HC's moet gaan doen, maar helpen is teveel gevraagd. Iedereen gaat zeiken na 1 wipe en gaat gelijk weg. Dropt er iets leuks wordt er ge ninja-loot. Zo komen we er natuurlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Dagboekje deel 2 :)

En 10 minuten na mijn vorige bericht werd ik uitgenodigd voor nog een run door Uldaman. Dit keer hadden we wel alle items en hebben we zowaar alle bosses om kunnen leggen :D . Lag ook wel aan het feit dat we nu vooraf even heel kort overlegd hebben bij elke boss, wie wat ging doen. Was wel even een klein momentje toen de healer even niet op mij lette en ik bijna dood ging. Gelukkig kon ik net op tijd lay on hands doen.

Helaas niets moois mogen looten, enige plate item dat interessant was voor mij ging naar een rogue.

En inderdaad, nu ik het helemaal gezien heb is Uldaman best een leuke instance instance.

Eerste keer heeft er dus waarschijnlijk iemand niet opgelet :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uashy schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:17:
Dagboekje deel 2 :)

Helaas niets moois mogen looten, enige plate item dat interessant was voor mij ging naar een rogue.
"I needed it to pay for reps!" of was t n BoE? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:52:
[...]

"I needed it to pay for reps!" of was t n BoE? :+
Nee, BoP. Heb er verder ook niet naar gevraagd. Wel jammer, maar er komt vast wel weer iets anders moois voorbij. Het levelen gaat best snel en nu ik vaker instances doe is de kans op mooie items ook wat groter :) .

[ Voor 5% gewijzigd door uashy op 24-05-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Leuk, proberen te gearen. Sta ik in de rij voor naxx 10. "Je hebt kut gear. Ga HC's doen, noob" *team kick* Dus ik opzoek naar een willekeurige HC. Ik vind wat voor UP. "je hebt kut gear" *team kick* Volgende, AN "Je hebt kut gear, noob" *team kick*
Heel eerlijk gezegt zou ik normals gaan doen (ik neem toch wel aan dat er in t guild animo voor is als er gegeared moet worden, anders zou ik van guild swappen), en iig je blauwe gear enchanten, dat scheelt al extreem veel.
Ik geef toe dat ik er soms verbaasd van sta wat men vraagt, maar ook waar mensen mee verwachten te raiden (want gezien je gear is het eerder normals/heroics)

Dit zal altijd gebeuren overigens in mmo's, zodra je later inspringt/weinig speelt en bijvoorbeeld geen effort steekt in je enchants etc (ik ga uit van je armory link) gaan mensen geen risico nemen, en wordt het een vicieuze circel.

selfcrated/repgear/heroic badge gear en eventueel pvp gear (hoewel er heel wat itembudget verspild wordt op die gear aan stamina en dmg mitigation), goede enchants en het moet al een heel stuk makkelijker worden, zeker als je je voorbereid voor je een groep ingaat (dan blijft je naam wel hangen als je t goed doet)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Borgoth schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:17:

Dit gaat dus al een tijdje zo. Ik begin er nou wel een beetje depressief van te worden. Overal heb je max gear voor nodig, iedereen wil je achievement voor naxx/ulduar zien voor je mee mag. Iedereen vind maar dat ik HC's moet gaan doen, maar helpen is teveel gevraagd. Iedereen gaat zeiken na 1 wipe en gaat gelijk weg. Dropt er iets leuks wordt er ge ninja-loot. Zo komen we er natuurlijk nooit.
Sowieso zijn er door tailors vrij gemakkelijk wat blue gear voor jou te maken zonder dat het heel erg prijzig word.

Je kan moeilijk verwachten dat iedereen jou even gaat helpen gearen zonder zelf even een kleine moeite te nemen om normals / craftables te zoeken. Als je dat hebt gedaan dan ga je heroics puggen.

Het jammere van een pug is inderdaad dat je net geluk moet hebben met je groep. Of het word een socialere guild zoeken waarmee je mooi instances kan doen totdat je betere gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

blouweKip schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:36:
[...]

Heel eerlijk gezegt zou ik normals gaan doen (ik neem toch wel aan dat er in t guild animo voor is als er gegeared moet worden, anders zou ik van guild swappen), en iig je blauwe gear enchanten, dat scheelt al extreem veel.
Ik geef toe dat ik er soms verbaasd van sta wat men vraagt, maar ook waar mensen mee verwachten te raiden (want gezien je gear is het eerder normals/heroics)

Dit zal altijd gebeuren overigens in mmo's, zodra je later inspringt/weinig speelt en bijvoorbeeld geen effort steekt in je enchants etc (ik ga uit van je armory link) gaan mensen geen risico nemen, en wordt het een vicieuze circel.

selfcrated/repgear/heroic badge gear en eventueel pvp gear (hoewel er heel wat itembudget verspild wordt op die gear aan stamina en dmg mitigation), goede enchants en het moet al een heel stuk makkelijker worden, zeker als je je voorbereid voor je een groep ingaat (dan blijft je naam wel hangen als je t goed doet)
Enchants vind ik persoonlijk zonde. Ik moet er aardig wat geld in steken voor wat enchants, eerste drop in HC is beter en kan ik het opnieuw gaan enchanten.Dan ben ik 2x geld kwijt, ik heb al niet zoveel.

In de guild ben ik vanmiddag meegenomen naar OK HC. Op een paar wipes ging het best goed. Alleen jammer dat er niets dropte. Zojuist in Os 25 ging het ook goed. Full buffed had ik zo'n 1.9K damage. (das veel met mijn gear) Een warrior begon te zeuren over mijn gear, wat in eerste instantie genegeerd werd. (goddank) Maar toen mijn eerste emblem dropte en ik de achie kreeg ging de warrior door het lint. Weer zeiken over me DPS, dat ik niet eens een emblem had en dat ik de tactics niet zou snappen. (ik heb wel vaker OS10 gedaan, alleen niet gewonnen) Terwijl zijn dps maar 0.2k hoger lag. (wel bijna fulll epic) Toen er een healer weg ging werd ik er ook ineens uitgezet. met een whisper van de warrior "haha". Kwam mooi uit, ik moest toch eten.

Verder kost het enorm veel tijd om normale pugs te vinden. Als je dan eenmaal 3 mensen hebt gaat er weer eentje weg omdat het te lang duurt. Maar daar ga ik woensdag wel weer mee verder, eerst examens afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Laat mij maar ff weten wie die warrior is ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24

das ook mijn reden dat ik gestopt ben(of een break)

guild zijn zo klein geworden dat je er niet in komt met middelmatige gear en dan doen ze ook geen herotics runs/naxx dus ik kon ook niet verder nadat ik me paladin in stalling had gezet en mijn priest geleveled had naar 80(priest was altijd me main en blijkt dat ik gewoon aan niets anders kan wennen dan healen :P)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haaai!

Ik zoek een raf partner..ik wil het liefst iemand recruiten, aangezien ik de laatste keer een beetje opgelicht werd toen ik een nieuw account had gekocht. =\
We bespreken de realm + faction en andere dingen wel even als je me toevoegt op wowraf@live.nl

Alvast bedankt,

Taery.

ps. ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen ;o anders verwijder ik het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nau ik je hebt met mij een keer pug vh gedaan toen was ik heel tevreden over je.
heb je nog steeds in mijn friendslist staan sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh shit, het is hoppeltje :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:08:
[...]

TiC be dyin' mon

Paling: Officer/RL -> casual/gestopt
Laeh: GM/RL -> casual/gestopt
Oizopower: MT/officer/RL -> casual/gestopt
Aily - /servermove qual'thalas
Eeb - /follow pussy
Derck - /follow pussy
Faitho - /join malice
Panakeia - /join malice

Deze volgorde ongeveer. Erg jammer, Met de meesten speel ik al samen sinds april 2005 en en aantal sinds augustus 2005 toen we begonnen met MC. Ik begrijp hun redenen ook wel. Ik zou er ook door stoppen maar dat zijn geen dingen die hier verteld hoeven te worden.

Full NL guild (ok, 1 belg) down op trollbane.
Hhhm, da's mooi klote :(
Doe als Caesartje ooit deed, en reroll naar Denial (maar niet als mage ><)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Warning: Possible wall of text

De afgelopen weken hebben we raids en heroics gedaan zonder dat onze Warlock/Druid raidleader online was. Toen deden we het met de tweede raidleader, onze primaire DK. Die heeft een main (Shaman) in een raiding guild en weet wat hij doet. De eerste komt in dat vak eigenlijk net kijken en weet dingen alleen uit eigen "ervaring" en wat hij op internet opzoekt. Als hij bijvoorbeeld een baas op variant A heeft gedaan en dat werkte, dan moet je vooral niet met variant B aankomen want dat werkt dan niet.

Maar goed, de afgelopen weken gingen erg goed en vooral erg leuk/gezellig. Donderdag begon voor mij een lekker lang weekend van vier dagen en ik had niet echt plannen. Mijn vrouw daarentegen wel, die wilde raiden. Dan ga ik wel mee, maar wie was er online? Jawel, de warlock RL. Eerst duiken we HoL in, wat ook de daily was. Enige jammere was dat we dat in de haast niet opgezocht hadden. We hadden maar 45 minuten voordat ze met OS10 wilden beginnen. We kwamen erachter dat HoL de daily was toen we bijna bij Loken waren en de warlock RL zei "oh dit heb je nodig voor de daily, ik vroeg het me al af". Sharen had toen al geen zin meer omdat we niet meer genoeg van die items zouden gaan krijgen. Er waren al twee van die gappies dood en je hebt ze allemaal nodig. Lekker is dat.

Goed, HoL netjes op tijd af zonder te wipen en met een bij mij al beginnend humeur. Maar dat viel nog mee omdat de RL op zijn boom aan het healen was en ik tank. Dan bepaal ik het tempo en wat er aangevallen wordt. Hij had daardoor niet veel te zeggen, en dan nog mij een klein humeur bezorgen :P

Daarna OS10, moesten we met 1 drake up proberen (nog nooit gedaan). Groep was dusdanig dat het best kon lukken. Aangezien RL nummer 2 met zijn main in Ulduar zat en de GM (warrior) moest werken, was ik de tweede aanwezige tank. Warlock RL blijft op zijn druid en switched naar feral. Gaat vervolgens MT spelen zonder dat hij mij de afgelopen weken had zien spelen. We willen gaan beginnen, buffs en fishfeast er overheen, ben ik "beter" dan hij wanneer we in beer gaan. Meer HP, meer armor, meer AP. Vond ik al vreemd want zoveel had ik niet weten te verbeteren, maar blijkbaar genoeg. Niets over gezegd verder, maakt toch niet uit bij de draakjes.

Draak 1 dood, draak 2 lopen we voorbij, draak 3 dood en we staan voor Sarth. Ik moest nog steeds OT zijn en kwam op draak 2 te staan, posities moest ik achterin innemen waar hij land. Sarth aan het begin van het eiland. Iedereen met mij mee en mijn vrouw op haar DK moest de adds oppikken. Dat werd lachen, dat wisten we van te voren al. Haar DK is namelijk nog niet zo lang 80 en heeft nog amper iets van binnen gezien. Nog gezegd, dat gaat niet werken, maar goed hij wist het beter. En ze deed echt haar best, maar de adds liepen overal heen om iedereen te zieken, ze was namelijk na een paar minuten al dood. Ze werd wel steeds beter, maar dat kwam ook omdat een shaman haar ging helpen.

Maar dat vond de RL blijkbaar niet goed genoeg. Niet dat hij wist waar het aan lag, want ik moest met hem van plaats wisselen. Hij ging de add tanken en ik moest Sarth bezig houden. Nou ja, wat je wil joh. Vervolgens was hij nog sneller dood dan mijn vrouw. En het was best nutteloos was om door te gaan, maar met healer heb ik het nog 2 minuten volgehouden en zonder healer (arme healadin met al die adds) zelfs nog 30 seconden op eigen houtje. Was wel leuk om te showcasen t.o.v. de RL. Na nog een paar tries de add niet neer te krijgen toch maar Sarth zonder draakjes up te doen. Dat ging weer zo makkelijk dat het niet eens grappig meer was. En ach, de dragon hide bag was voor mij dus dat was alweer een verlichting van mijn irritatie.

Daarna gingen we nog naar Naxx, RL nummer 2 was ondertussen klaar in Ulduar voor die avond en wilde daar graag heen. De standaard eerste drie wings waren al leeg en we gingen naar Military, maar de warlock RL vond dat die te moeilijk zou zijn voor ons. Ik reageerde een beetje verbaasd, je kunt toch op zijn minst clearen tot aan Four Horsemen en daar een paar pogingen doen. Nee dat kon niet want Razuvious was al te moeilijk voor ons omdat onze GM er niet was. Normaal gesproken doet hij samen met de DK raidleader de mindcontrol. De warlock RL wist alleen niet dat ik samen met de DK de week ervoor al Razuvious in 1x hadden liggen en in record time omdat ik mijn add toen niet had vrijgelaten na de tweede switch en bewust niet overgaf aan de andere understudy. Resultaat was een dode understudy, een dode Razuvious en nog 1 overgebleven understudy in een mind control. Die was daarna ook snel gehakt met iedereen er bovenop ;)

Maar goed, we "moesten het dan maar gaan proberen". Ik was ondertussen al behoorlijk brak en had echt geen zin meer. Ik had al aangegeven om mij als DPS mee te nemen, dan kun je op automaat spelen. Maar we hadden zogenaamd geen andere tanks omdat de RL moest healen. Toen zijn we eerst 2x gewiped omdat ik echt zat te suffen (letterlijk te knikkebollen). Daarna mijn vervanger geregeld en nog een laatste poging op Razuvious gedaan om niet iedereen stil te laten staan zo laat in de avond (middernacht) totdat mijn vervanger er was. Toen lukte het wel en kon ik naar mijn bed. Volgende ochtend word ik wakker, mijn vrouw een paar uur later, want die was wel doorgegaan, en wat blijkt; ze waren tot aan KT gekomen. Er waren twee mensen mee die wisten hoe ze bij Four Horsemen moesten backtanken en dat ging in 1x goed :+ Saph is een pushover, maar KT is best irritant om half 4 's nachts, daardoor hadden ze er een eind aan gemaakt.

Zaterdag zijn we vervolgens nog, en weer erg laat, teruggegaan om KT te gaan pijnigen. De DK raidleader had al mensen geregeld eerder op de dag en had er goed het ritme in lang voordat we gingen beginnen. Warlock RL begint een groep omdat er genoeg mensen online zijn. Hij had alleen niet gevraagd of er al dingen geregeld waren en of mensen uberhaupt wel mee wilden. Ik heb daarom publiekelijk aangegeven dat ik alleen als DPS mee wilde. GM en zijn vrouw waren wel online, maar die gingen niet mee. Normaal is zijn vrouw onze raidhealer op haar shaman, dat is al een aardig verlies voor onze groep. En vervolgens een tank minder waardoor we er weer maar twee en een half hadden als ik mezelf meerekende. Vervolgens geeft de DK raidleader na een paar minuten in raidchat aan dat we niet als laatste nog een DPS nodig hadden, maar ook nog een tank en weg was hij. Logged uit en logged aan op zijn main in zijn raidingguild.

Wat was er gebeurd? De warlock had geen rekening gehouden met het voorbereidende werk van de DK, ze kregen ruzie en dat was het resultaat. Dag laatste hoopje zin in raiden. Daarna een heel gesprek gehouden met de GM over de warlock. Klinkt alsof ik achter zijn rug om naar de GM loop om te klagen, maar ik ken de warlock via een "mutual" vriendin, al een paar keer op een verjaardag enzo gezien. Ook al een paar keer met hem over gehad over hoe je met mensen om kunt gaan als het gaat om RL-zijn. Ben niet geheel onwetend doordat ik bij Molten Core dik een half jaar RL ben geweest met 39 anderen die aan je hangen om er doorheen gejaagd te worden.

Die gesprekken liepen op niets uit. Dan geeft hij aan dat hij erg graag advies wil, maar vervolgens is hij er niet of heeft hij geen tijd om het erover te hebben. Dan houd het voor mij ook op. De GM was na een paar minuten me een beetje zat geloof ik, want ik kreeg de mededeling dat het leek alsof ik en mijn vrouw steeds over hem lopen te klagen terwijl die bewuste warlock deze casual guild had gebracht waar het nu is en dat hij er erg veel tijd in steekt etc etc. Toen brak mijn klomp, de meeste vooruitgang buiten de core-groep om in de guild is namelijk gemaakt met de DK raidleader waar de warlock RL helemaal niet bij was :+ Ik houd er alleen niet van als ik met een nutteloze conversatie bezig ben en heb de GM medegedeeld dat ik mijn mond wel dicht houd. Geen reactie en 5 minuten later zitten hij en zijn vrouw in een Naxx25 Hc PuG. Toen was ik mijn andere klomp ook kwijt door afbraak. De guild zit te ploeteren op KT (normal nota bene) en dan zit hij in een PuG voor de grotere versie? Klinkt echt alsof hij er helemaal geen zin meer in heeft, maar wel aanblijft als de grote meneer.

Hierdoor hebben we gisteren niet gespeeld. We hadden een hele leuke dag gehad en wilde dit niet laten vergallen door een spelletje. Ik heb de dagen ervoor ook weer veel op mijn alts buiten die guild gespeeld. Ik merk dat ik al die drama helemaal niet hoef en gewoon mijn eigen ding moet doen. Ik ben qua tijd te casual om goed te kunnen raiden, maar als ik begin dan moet het ook echt goed. Daardoor ben ik ook, als je naar de guild kijkt, in een maand tijd van een OS/Naxx nitwit naar een van de betere gegaan. Maar daar komt vermoed ik toch alweer een einde aan omdat ik zomaar denk dat ik niet meer ga raiden. Misschien dat ik nog mee ga als de warlock er niet is. Chaos en betweterigheid kan ik niet zo goed tegen heb ik weer gemerkt :+

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:55:
[...]
Enchants vind ik persoonlijk zonde. Ik moet er aardig wat geld in steken voor wat enchants, eerste drop in HC is beter en kan ik het opnieuw gaan enchanten.Dan ben ik 2x geld kwijt, ik heb al niet zoveel.
Maar er is niemand die je zegt dat je de duurste enchants moet nemen, juist in wotlk is er voor alle "goede" enchants wel een goedkopere versie. Neem bijv +10 stats, die is te prijzig voor een blue chest helemaal mee eens, maar dan ga je toch gewoon verder met +8 stats?

En ik heb even snel naar je armory gekeken, ik moet zeggen. Het viel me allemaal nog mee, dus snap ik het punt niet helemaal waarom iedereen zo'n drukte maakt over de gear voor een heroic. Zo lastig zijn die nou ook weer niet :+ . Alleen je headpiece, nu kan ik het helemaal mis hebben, maar ik herinner me volgens mij nog dat mijn alliance mage die ook had in tbc... Heb je echt geen betere kunnen vinden in Northrend? :)

Voor de rest zou ik gewoon blijven proberen in heroics te komen en probeer zo veel mogelijk in VoA25 te komen. Zal lastig zijn, maar tegen het einde van de week worden de meeste mensen wanhopig en willen ze toch VoA nog even snel doen voor de reset. Perfect moment voor jou om in te haken daarop. Zelfde voor Naxx runs etc.

Het is misschien niet de beste mentaliteit, maar je zult in WoW gewoon af en toe egoistisch moeten zijn voor je eigen spelplezier. Al zou je maar 1 epic pakken, scheelt je alweer enorm voor de week erop met heroics/raids. Lukt dat niet dan gewoon honor blijven farmen en jezelf de epic pvp set zien te fixen of zoals anderen ook al zeggen via tailoring zelf wat craften of anders AH'en.

Mogelijkheden genoeg, ik zou niet zomaar gelijk de game opgeven als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik zit erover te denken om de Wintergrasp BoA shoulders te kopen met mijn Stone keeper's shards. Ik speel weliswaar geen PVP, maar die mount boeit me niet en het zijn toch best leuke shoulders om te hebben :)

De gewone emblems kan ik bewaren voor andere (BoA) items.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Afgelopentijdverslagje maar weer eens :)

Gisteren zijn we weer naar Ulduar25 geweest om in ieder geval Ignis en Auriaya om te leggen. Op Ignis zijn we een paar keer gewiped omdat we problemen hadden om de MT en de mensen in de Slagpot in leven te houden. Uiteindelijk hebben we hem neergekregen na een zeer hectische laatste 3%. MT dood, veel DPS dood, maar Ignis nog net op tijd opgepakt door een OT (druid) en de overgebleven DPS'ers bleven hard doornuken. De ontlading op Ventrillo was groot toen hij dood was :). Onze 2e Ignis kill op Heroic. Hiermee kreeg ik ook de achievement voor het clearen van de Siege of Ulduar. Dat zijn toch wel de leuke momenten van het raiden vind ik, hectische gevechten en het op je tenen nog halen is gewoon erg leuk.

Daarna hebben we nog wat tries op Auriaya gedaan. We hadden al eerder tries gehad, maar we kregen de pull maar niet goed. Telkens waren er binnen de kortste keren tanks/healers dood. De tactiek voor de pull hebben we deze keer wat gewijzigd. In plaats van pullen met een Death & Decay van een DK hebben we 4 Snake Traps op diezelfde plek neergelegd, waardoor Auriaya en haar katjes even bezig zijn. Zodra ze met de slangen bezig zijn worden de katjes met een MD pull naar 2 tanks geleid. Elke tank tankt dus 2 katjes (en de MT tankt Auriaya natuurlijk). De 2 tanks houden afstand vanwege de +30% damage buff van de katjes. Skull en cross worden snel neergenuked. Daarna beginnen we met star, waar we halverwege onderbroken worden door een fear. Daarna weer snel terug in positie om star en nipple neer te leggen. Hierna full nuke op de boss, Feral Defender negeren en outhealen, kleine adds AoE'en en uitkijken voor de voidzone als de Feral Defender doodgaat tijdens de AoE.

Deze tactiek lijkt wel goed te gaan werken. De pull hebben we nu onder controle. We hebben haar nog niet neergekregen omdat er op de één of andere manier nog steeds mensen doodgaan, ook nadat de 4 katjes dood zijn. De pounce van de Feral Defender doet soms toch wel pijn blijkbaar, alhoewel ik er nog nooit door gedood ben. Een Retri Pala meldde echter wel dat hij een keer een 28k hit van de Feral Defender kreeg. Misschien dat meerdere mensen daar last van hebben gehad.

De laatste try hadden we 3 soulstones en een paar battlerezzes beschikbaar, maar ook dat mocht niet baten. Vanavond gaat de guild het weer proberen (zonder mij helaas). Ik ben benieuwd of het gaat lukken.

Op mijn Warlock heb ik ondertussen ook maar eens Dual Spec gekocht om af en toe eens met andere specs te kunnen spelen. Mijn 2e spec is nu deep Destro (0/13/58). Dit zag er op de training dummy veelbelovend uit. Ik deed hiermee veel meer DPS dan met 0/41/30. Ik heb hier vorige week dus wat mee gespeeld in Ulduar. Maar het blijkt maar weer dat de training dummy totaal niet representatief is voor een raid. In de raid deed ik met de Destro spec significant minder DPS dan met mijn Felguard spec. Binnenkort ga ik die Destro spec denk ik maar omzetten naar Affliction O+.

Ik zit er sterk aan te denken om mijn Extract of Necromantic Power weer in te wisselen voor mijn Mark of the War Prisoner uit HC VH. Ik kan dan wat hit gems en enchants gaan vervangen door spellpower gems en enchants, waardoor ik 'netto' denk ik meer DPS heb. Ik heb recentelijk een eigen configuratie van SimulationCraft gemaakt, dus daar ga ik dat binnenkort eerst maar eens mee uittesten.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, ik heb het rustigaan gedaan dit weekend. Beetje PvP-en en wat dailies doen plus wat fishing. Enige wat echt opviel in mijn weekend was dat ik de achievement [Silver in the City] heb weten te halen (alle zilveren munten en een kwartier eerder de achievement voor het opvissen van alle coperen munten. Alleen de goude munten nog (moet nog 5 goude munten)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Borgoth schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:55:
[...]
Deathchill Cloak
Ebonweave Gloves
Hat of Wintry Doom
BS dagger ( of Kirin Tor revered blade)

+armor op chest ! ?
Tailoring Cloak enchant ?
Wrist

9 stam in blauwe sockets ? -> 7 sp + 6 spirit (Purified Shadow Crystal)
16 Int in geel ? -> 7 sp + 6 hit (Veiled Huge Citrine)

Meta: 21 crit + 3% meer crit dmg (Chaotic Skyfire Diamond)

Blauwe quest trinkets:
Strike of the Seas
Horn of the Herald
Cannoneer's Fuselighter

besparen op enchants is nou niet echt geweldig. als ooit in echte raiding guild hoef je daar echt niet mee aan te komen, dan kom je niet eens je Trail periode door.
En als denkt dat raiden geld op brengt dan heb wel fout, als alles op farm is wel.
Anders kost het bakken goud, denk dat ik gemiddeld 100g per wipe night kwijt ben.
En enchants die rond de 600g kosten (Yeah go Beserker)

En voor enchanting ga wat low level instance soloen voor mats
Boven de 350 skill kost een hoop goud, maar daar onder is het prima te doen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dricus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:11:

Ik zit er sterk aan te denken om mijn Extract of Necromantic Power weer in te wisselen voor mijn Mark of the War Prisoner uit HC VH.
Of nog proberen Dying Curse nog uit Naxx 25 te halen ?
Dropt van 4 baasjes daar en ik zie hem altijd droppen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
@Hulkie, paar pagina's terug had ik het over die range check , zodat mensen 40y+ niet meer zichtbaar zijn, maar dit voor elkaar krijgen zonder overschot aan add-ons...

kheb het gevonden! Tis een optie ingame, bij interface options gewoon!! /jeej!!

Verder van het weekend nog even 10m general omgelegd voor het eerst... we hadden 3 vipers + 1 minuut over op enrage /drool, was nais!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zertaxka schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:40:
[...]

Bleh ... die dropte vrijdagavond in onze naxx25 semi-pug gewoon 3 keer :) Helaas niks voor mijn shaman maar mijn freshly dinged 80 priest gistermiddag lust daar wel pap van voor shadow :)

Een kleine 4k gold aan gear in gestoken (enchants en gems regel ik zelf) en gelijk naxx10 in. Helaas was er al het een en ander gecleared anders had ik gelijk een full naxx10 run gehad :) Wel KT omgelegd met maar 1 ranged dps. 2 rogues (minste dps) vielen om bij dr 3e frost block. Ik stond net te ver om te healen en mijn circle of healing raakte ze blijkbaar niet (genoeg).

Daarna kon ik tot de laatste 3 seconden de offtank nog omhoog houden gelukkig anders was het een wipe geweest :)

Moet zeggen dat het me best aardig bevalt dat healen. Leuk voor dr bij.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Zertaxka schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:40:
[...]

Tjah, ik heb aardig wat Naxx25 runs gedaan, maar ik heb hem welgeteld 1x zien droppen als ik me niet vergis. Dat was in mijn trail periode, er werd flink op geboden met DKP, dus ik was kansloos. Sowieso ga ik nu proberen de hit trinkets van Razorscale heroic en Auriaya normal te halen. Dat zal gemakkelijker gaan dan Dying Curse omdat ik daarvoor Naxx25 zal moeten PuGgen aangezien we die niet meer runnen met de guild.

Tot die tijd is Mark of the War Prisoner denk ik een betere optie dan die Extract. Als ik in mijn Recount kijk dan is de hoeveelheid DPS die ik daarvan krijg echt marginaal.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:31
Teunis schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:36:
[...]
En enchants die rond de 600g kosten (Yeah go Beserker)
Dat valt nog mee dan, ik zit gemiddeld rond de 1000g voor die enchant. En ik heb mijn wapens (x2 als rogue) al een stuk of 3 keer omgewisseld van hc -> naxx25 farm status.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:03:
[...]

Dat valt nog mee dan, ik zit gemiddeld rond de 1000g voor die enchant. En ik heb mijn wapens (x2 als rogue) al een stuk of 3 keer omgewisseld van hc -> naxx25 farm status.
Ach ja gelukkig valt het mee als je richting BiS gaat dan switch je niet meer zoveel. :D Maar helaas kwam toen Ulduar en kon ik ook weer opnieuw beginnen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Voor de tweede keer met mijn holy priest Ulduar 10 in vrijdag, t/m Hodir geen problemen maar een uur lopen wipen op hem; we verloren mensen aan vallend ijs, en verloren net teveel DPS aan het snel bevrijden van de NPCs. 2x op 400k gekregen, maar dan net een fout waarna het bergafwaards ging. Paar keer ook zelf de fouten mogen maken, ging minder goed dan de eerste keer dat ik bij deze baas was. Wel twee upgrades mogen looten, ignitor rod als kleine upgrade t.o.v. de accursed spine, en Binding of the Dragon Matriarch wat ik als een grote upgrade zie tov de badge reward girdle. Verlies MP5 en wat Intelect, maar win een bak crit & HP plus een klein beetje spellpower. Als guild zijn we er denk ik klaar voor om bij bv XT Deconstructor de hard-mode eens te proberen. Guild zelf is goed onderweg bij Mimiron, maar daar ben ik als "invaller" nog niet bijgeweest. Weet niet of ze hem gisternacht nog down hebben gekregen.

Op mijn paladin druk bezig met het samenstellen van een blacksmithing 0-450 kit, vooral 490 thorium ore verzamelen is nog een aardige klus. Ga met hem een alt-run Naxx 10 healen, niet echt zin in aangezien ik daar mijn priest al voor heb, maar gezien het -echt- met twee vingers in de neus bij elkaar looten van healing plate de afgelopen weken moet dat wel gaan lukken. Tevens is een 540 defense tanking kit in basis compleet, daar wil ik de komende tijd mee gaan experimenteren.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels 73 met mijn palatank :) Wat was die divine plea toch een verademing, zeker met die talent die de skill nonstop refreshed op elke hit. Nexus en UK al aantal keer getankt, nu vond ik mijn 14k armor (56%) niet zo bijzonder slecht maar is het normaal dat je bij bosses nog steeds enorme klappen krijg?

Ok, die eerste boss uit UK doet magic blasts, enkel shadow resist werkt daar enigzins tegen, maar die laatste boss (helgar nogwat?) in phase 2 ramt toch enorm hard :/

Of moet je zo blind vertrouwen op de healer dat hij je nonstop weet in leven te houden?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Even een wat langer dagboekje, tenslotte lang weekend geweest zo woensdag>vandaag.

Woensdag avond begon het weekend goed met een ulduar 25m raid. We hebben pas 6 bazen dood, en deze 6 gingen zo goed als 1shot stuk voor stuk down, waardoor we weer wat loot erbij hadden, maar niet te vergeten nog twee raiddagen over voor progress runs (maandag+dinsdag). Al met al, een goede raid!

Donderdag stond een 10m op de planning, wederom ulduar. Wij killen baas na baas, en staan na 3 1/2 uur raiden weer buiten , met 11/14 bazen down, wat zeker relax was. Ook die healer trinket nog mogen looten met 100spirit/-42mana. Super run dus!!!

Vrijdag was een offdagje, wat lopen chillen dus weinig wow.

Zaterdag was het ulduar 10m tijd. Alleen nog general + yogg up, welke beide nog niet down zijn gegaan. 1ste try op general 30% ofzo, dus de sfeer was gelijk goed. Try na try 20-30% en dan een pech moment bv de tank die doodgaat, healer oom.. maar in principe niet iets wat echt duidelijk fout ging , leek mee pech.

Uiteindelijk, de laatste try voor de break en de respawn terug zou komen general neer! 3 clouds over, en 1 minuut op de enrage... Disc is echt <3 op deze fight... als holy moest ik bijna continieu clouds aflopen, maar als disc heb ik aan 1 regen genoeg op heel de fight. (ligt natuurlijk ook dat mensen beter leren lopen).

Hierna nog even snel bij yogg gaan kijken, maar de voorbereiding hierop was minimaal waarop we besloten de raiddag te laten voor wat het was., en zondag verder te gaan.... ging echt niet door te weinig mensen die mee wilden/konden maja... volgende week een nieuwe try.

Vanaaf lekker ulduar 25m progress, hodir + ignis lijkt me reeel, maar we zullen zien,,,

We hebben inmiddels wel 2 members erbij gekregen in de guild, waardoor ons dps probleem iets kleiner is geworden.. een nieuwe mage die ready is, en een hunter. Helaas wel onze enige raidrogue gestopt met spelen :( maja kan niet alles hebben....

Voor geintereseerde NL/BE mensen, we zijn nog steeds op zoek naar rogues, enh shamans, druids.... dps!! Maar stel je ben nice, en ulduar ready zal er voor andere classes ook wel ruimte zijn denk
Ulduar 25m: 6/14 Ulduar 10m: 12/14
http://www.biergilde.be

/byebye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 08:41:
[...]
En ik heb even snel naar je armory gekeken, ik moet zeggen. Het viel me allemaal nog mee, dus snap ik het punt niet helemaal waarom iedereen zo'n drukte maakt over de gear voor een heroic. Zo lastig zijn die nou ook weer niet :+ . Alleen je headpiece, nu kan ik het helemaal mis hebben, maar ik herinner me volgens mij nog dat mijn alliance mage die ook had in tbc... Heb je echt geen betere kunnen vinden in Northrend? :)
uit mijn hoofd: Headpiece is een quest reward van 1 van de eerste quests in Area 52.

En als ik dan zie dat je de ebon weave chest hebt, kijk dan even verder voor wat meer tailoring items: Hat of Wintry Doom is er 1 van voor dps casters.

Als je overigens net 80 bent kan je waarschijnlijk nog flink questen voor gold. Ondertussen alle greenies disenchanten of verkopen (wat meer opbrengt). Voor het goud kan je een items kopen.

Wat je allemaal nog kan halen: BS dagger, INSC offhand, JC neck, JC ring

Ondertussen goed uitzoeken waar je nog wat kan halen. Goede bracers haal je uit HC VH samen met Mark of the Warprisoner voor de broodnodige +hit. Deze is ook redelijk te doen met matige gear (zo slecht is je gear voor net 80 niet, er lopen alleen nogal veel retards rond die zelf niets kunnen en dus alleen met naxx25 geared mensen heroics willen doen) Je kan ook WG doen voor wat pvp items, dat is beter dan veel (niet alle) blues en de idioten kijken toch alleen maar nof je wel 'epic bent'

Een guild die je een beetje helpt is toch wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 14:56

Seraphin

Meep?

[knip]

Was al beantwoord :/

[ Voor 92% gewijzigd door Seraphin op 25-05-2009 10:33 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Shao Kahn schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 17:50:
Hallo,

Weet iemand een NL/BE guild op Chamber of Aspects?
Ik zit ook op Chamber of Aspects alleen niet in NL guild....ze zijn er wel geloof ik alleen weet geen naam voor je. Maar maybe dat er in mijn guild een plek voor je is..zou zeggen whisper me maar eens op Kylan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:43
Vorige week Emalon in VOA 25 omgelegd met mijn druid, en dat met een pug! Naast de archievements ook de T8,5 hands gewonnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

./facepalm. Vind het maar jammer dat tegenwoordig iedereen tier items kan looten. Haalt toch een behoorlijke uitdaging uit de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:47:
./facepalm. Vind het maar jammer dat tegenwoordig iedereen tier items kan looten. Haalt toch een behoorlijke uitdaging uit de game.
Tja, zelfde dat je ze kan kopen met EoC/EoH/EoV
Beetje dom imo

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Gister met de guild naar OS gegaan we hadden te weinig mensen dus dan maar meteen voor de Achievement gaan "Less is More".

Toen we 1 drake down hadden dachten we dat 1d up ook wel moest lukken met 8 man (nog nooit geprobeert om meerdere drakes up te houden) dus hoppa de achterste inleven gelaten.

eerste 2 tries ginen aardig alleen de adds begonnen de healers te meppen dus dat ging niet lekker onze pala tank op het portal gezet zodat ie alle adds snel opzich had. Dat ging al een stuk beter, de drake ging neer en meteen gingen er 2 dps liggen en ofc was BR nog op cd dus maar door gaan met 6 man, duurde heel lang veel adds die heel langzaam neer gingen en er weinig tijd overbleef om Sarth te dpsen, de laatste 5% ging sarth zelfs nog in beserk maar ging toch neer.

Uiteindelijk dus sarth met 6 man gedaan :).

Staat wel erg leuk in achievement list:
Less is More & Twilight Assist op de zelfde datum :P

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
Meer een kwestie van geluk hebben met de groep. Heb in VOA 10 en VOA 25 met mijn shaman toch aardig wat repair kosten moeten slikken. Gelukkig is Emalon wel meer een uitdaging dan de oude baas, dat was echt een loot feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gloves en legs, poeh he :P

Van het weekend eindelijk weer eens een hol gedaan met mijn dk, en nu de Axe \o/
Ook maar meteen frost specced, fs spam ftw :P
Wootlock schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:51:
[...]

Beetje dom imo
mwoah vind de emblems prima, alleen voor eoh zou wat te zeggen zijn gezien je die kan halen zonder de betreffende raid instance te doen.

maar voor eoc en eov, vind ik het best, zeker aangezien we in udluar erg weinig lock/priest/pally tokens zien droppen (net als in naxx) en het nu voornamelijk dk/rogue/etc tokens zijn, waar in naxx onze shamans al alle 3 hun sets compleet hadden :P

[ Voor 41% gewijzigd door Bokkie op 25-05-2009 10:56 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
En als er iets een uitdaging is, is het een redelijk nieuwe baas slopen met een pug ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:51:
[...]

Beetje dom imo
EoC droppen alleen in Ulduar en die VoA baas, daar heb je er 58 van nodig, dat duurt wel een poosje. Ik heb mijn chest daar ook van gekocht, ach.
anda schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:53:
[...]

Meer een kwestie van geluk hebben met de groep. Heb in VOA 10 en VOA 25 met mijn shaman toch aardig wat repair kosten moeten slikken. Gelukkig is Emalon wel meer een uitdaging dan de oude baas, dat was echt een loot feest.
Och gut, heeft je dat repaircosts opgeleverd? Welkom to raiding yo, waar raiders weken voor zwoegen doet een pug in een avond. GG.

@Bokkie, chest toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:57:
[...]

Och gut, heeft je dat repaircosts opgeleverd? Welkom to raiding yo, waar raiders weken voor zwoegen doet een pug in een avond. GG.

@Bokkie, chest toch ook?
oja chest ook :) in ieder geval head en chest ookv an emblems
vanavond chest halen voor emblems, gisteravond geen zin in, wilde snel naar bed.

Vorige week iig cheap de craftable belt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:03:
[...]

oja chest ook :) in ieder geval head en chest ookv an emblems
vanavond chest halen voor emblems, gisteravond geen zin in, wilde snel naar bed.

Vorige week iig cheap de craftable belt gehaald.
Dus alles behalve de head? Jammer dat er in ulduar eigenlijk helemaal geen leuke trinkets droppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik heb altijd pech in VoA wat drops betreft, ben ik aan het tanken op me tankbeer dropt er T8 voor locks, ben ik aan het dpsen dropt er T8 feral voor druids.

Niet eerlijk :'(
quote: MrVegeta
Dus alles behalve de head? Jammer dat er in ulduar eigenlijk helemaal geen leuke trinkets droppen!
Eye of the broodmother Razorscale 10m is toch wel een mooie hoor :)

[ Voor 35% gewijzigd door Wootlock op 25-05-2009 11:20 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha lekker voor je! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:06:
[...]

En de shoulders :)
En zat leuke trinkets in udluar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

VoA25 duurt langer met het opzetten en inviten dan het uiteindelijke gevecht. Ben zo een uur verder kan je naar huis met wat emblems en misschien 1 of 2 items..of helemaal niks.

Ik loop nu liever een Naxx25 of OS25 waar er meer items droppen die een upgrade zijn voor me. Ik wil liever de T8 of 8.5 in Ulduar zelf looten. Uitzondering is mijn Druid, die had in 5 keer VoA al de T7.5 chest, legs en gloves.. Maar heel het gedoe er om heen boeit me steeds minder.

Steeds maar weer die vraag of we de oude boss doen of de nieuwe eerst. Zeg je dat je oude boss doet leaven er gelijk al een stel mensen. Tja en dat gaat zo een tijdje door.

Alleen met de guild willen we op zich nog wel een VoA10 doen, maar dan weet je wat je aan elkaar hebt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Mijn muurtje van tekst was zeker te lang op de maandag morgen?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ach doe je eens VoA, krijg je dit soort onzin,
Afbeeldingslocatie: http://www.no-illusions.nl/demo/images/fail.jpg

Wie wil nou tierset shoulders, die zijn altijd kut. Ik heb alleen de spark of hope in 10m zin droppen, ach die 25m Mimiron wil ook wel +108 intel en een sloot spellpower. Ideaal voor mij aangezien ik nog wat te veel spir heb en te weinig intel.

Ach ik heb altijd beroerde rolls, valt er een enchant en ik roll 5 x onder de 20. Zo win ik natuurlijk nooit wat, maar goed enchants verkopen schiet ook niet op. "Your mats and 25g fee" "fuck you retard." Ugh.

[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 25-05-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

-BB- schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:11:

Nou als je een samenvatting voor me hebt? Graag! :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
junglebeast schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:11:
VoA25 duurt langer met het opzetten en inviten dan het uiteindelijke gevecht. Ben zo een uur verder kan je naar huis met wat emblems en misschien 1 of 2 items..of helemaal niks.

Ik loop nu liever een Naxx25 of OS25 waar er meer items droppen die een upgrade zijn voor me. Ik wil liever de T8 of 8.5 in Ulduar zelf looten. Uitzondering is mijn Druid, die had in 5 keer VoA al de T7.5 chest, legs en gloves.. Maar heel het gedoe er om heen boeit me steeds minder.

Steeds maar weer die vraag of we de oude boss doen of de nieuwe eerst. Zeg je dat je oude boss doet leaven er gelijk al een stel mensen. Tja en dat gaat zo een tijdje door.

Alleen met de guild willen we op zich nog wel een VoA10 doen, maar dan weet je wat je aan elkaar hebt.
Pug VoA altijd nieuwe boss eerst. als je die omkrijgt weet je zeker dat de oude ook neergaat.
Niemand heeft zin om oude boss te killen en vervolgens te disbanden omdat er xx keer gewiped wordt op Emalon en vervolgens met 25 man saved zijn in een halve instance

Enchants verkopen die ik zelfden, laatst wel blood draining verkocht voor 50g fee.
Ik verkoop voornamelijk mats eigenlijk en dan zelfs alleen dust. Dust en Saronite ore zijn mijn voornaamste inkomens. En afgelopen weekend was er een rush op Mortal strike glyphs, een warrior riep in trade, verkocht voor 15g, vervolgens whisper van diezelfde gast dat ik er meer voor moest vragen omdat er meerder warriors in trade riepen :P dus maar 20 op ah gezet voor 50g p/s en op 4 na allemaal verkocht binnen 8 uur :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 25-05-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

Bokkie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:16:
[...]

Pug VoA altijd nieuwe boss eerst. als je die omkrijgt weet je zeker dat de oude ook neergaat.
Niemand heeft zin om oude boss te killen en vervolgens te disbanden omdat er xx keer gewiped wordt op Emalon en vervolgens met 25 man saved zijn in een halve instance

Enchants verkopen die ik zelfden, laatst wel blood draining verkocht voor 50g fee.
Ik verkoop voornamelijk mats eigenlijk en dan zelfs alleen dust. Dust en Saronite ore zijn mijn voornaamste inkomens. En afgelopen weekend was er een rush op Mortal strike glyphs, een warrior riep in trade, verkocht voor 15g, vervolgens whisper van diezelfde gast dat ik er meer voor moest vragen omdat er meerder warriors in trade riepen :P dus maar 20 op ah gezet voor 50g p/s en op 4 na allemaal verkocht binnen 8 uur :P
waar verkoop je Saronite Ore dan eigk voor? Ik prospect wel eens wat maar dat levert toch ook niet zo veel op.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
junglebeast schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:14:
[...]
Nou als je een samenvatting voor me hebt? Graag! :)
Das een makkie: Een zekere warlock raidleader is prut ^^, en BB moet daar toevallig zo nodig samen mee raiden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:16:
[...]

Ik doe geen moeite meer om met mijn awesome profs gold te verdienen, heb een stapel epix in me bags die niets lopen doen die ik kan DE, maar ach om nou op de AH te zetten. Ik loot lekker 10m BoE en flikker dat op de AH.

Nanananana. Oh ja, Tailoring is natuurlijk een awesome goldmaking bedrijfje, iedereen wil 22 slot bags en de leg enchants zijn niet aan te slepen. Waar je beide uren hebt voor lopen grinden. /sarc btw.

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 25-05-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ik zit erover te denken om een 2de WoW accountje te kopen ( ff uitzoeken waar ze het goedkoopst zijn de keys rest boeit me namelijk niet ) en hiermee een altje te levellen icm RAF ik vraag me alleen af of je die granted levels ook krijgt als je alleen speelt met die ALT dus ?

Ik weet dat je alleen triple XP krijg van Quests en Mobs als je in dezelfde party bent en in de zelfde area maar als ik alleen 2 levels speel of ik dan ook 1 granted level krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ShadowBumble schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:26:
ik zit erover te denken om een 2de WoW accountje te kopen ( ff uitzoeken waar ze het goedkoopst zijn de keys rest boeit me namelijk niet ) en hiermee een altje te levellen icm RAF ik vraag me alleen af of je die granted levels ook krijgt als je alleen speelt met die ALT dus ?

Ik weet dat je alleen triple XP krijg van Quests en Mobs als je in dezelfde party bent en in de zelfde area maar als ik alleen 2 levels speel of ik dan ook 1 granted level krijg.
Als het goed is wel. Die grant levels zijn gewoon elke 2 levels, onafhankelijk of de recruited wel of niet speelt met de recruiter.

Wat helemaal handig is, is als je een 3e persoon met een hoog level je kan boosten door wat dungeons. experience vliegt je dan echt om je oren :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

anda schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:23:
Das een makkie: Een zekere warlock raidleader is prut ^^, en BB moet daar toevallig zo nodig samen mee raiden >:)
Aanvulling: en dat doe ik dus niet meer tenzij de andere RL er is :P

je zou kunnen zeggen, doe /gquit en wees er klaar mee. Maar ja, de rest van die guild is prima, om dan zoiets drastisch te doen voor iets wat ik helemaal niet nodig heb, dan maar niet meer raiden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hox
  • Laatst online: 08:45

Hox

Om nog even terug te komen op Borgoth, ik heb net je spec bekeken, maar zo te zien heb je een FFB spec. Ik zou als ik jou was dan echt je Glyphs veranderen. Mana gem glyph kan je houden, maar de blink en mage armor kan je beter vervangen voor FFB glyph en Molten Armor glyph. Mage armor heb je met FFB spec eigenlijk niet nodig omdat dit de meeste mana efficiente spec is.

Verder wat tailoring items met juiste gems, VH heroic bracers, Kirin tor spell power dagger en eventueel de badges off hand. En voor de rest moeten ze niet zo zeuren over damage of achievements. Iedereen is onderaan begonnen. Gear zegt trouwens ook niet alles, gister in Gun'drak een full epic mage er uit geknalt met dps met me blue/epic gear :P (Ben zelf ook mage)

+ de tips van alle andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
-BB- schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:11:

Wel gelezen, maar zit niet echt op zo´n emotioneel drama te wachten O+
hoewel het natuurlijk een multiplayer ding is en interactie er bij hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:26:

Aanvullend, en enkel als voor beide personen de quest/mob niet grey is. (je kan dus niet een berg quests afmaken en dan in party met een 80 even alles inleveren voor de 300% exp).

Verder maakt het niet uit, elke 2 lvls dat je haalt (solo, party, boost whatever) op je alt kan je er 1tje teruggeven (naar enkel lager of gelijke lvl chars van je main account). Een lvl50 transferen naar je alt-account werkt dus niet ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

bertjeee schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:37:
Wel gelezen, maar zit niet echt op zo´n emotioneel drama te wachten O+
hoewel het natuurlijk een multiplayer ding is en interactie er bij hoort!
:)

Het stond er wel niet bij, maar ik vraag me dan altijd af of het aan mij ligt. Het is zo zonde om het door 1 persoon te laten verklooien.

Had ik er overigens niet bijgezegd, maar de GM gaf aan dat hij met de DK had gesproken en dat alles alweer pais en vree was een half uur later. Ik whisperde de DK op zijn main met de vraag of hij nog op zijn normale dagen met ons ging raiden en het antwoord was: "ik denk niet dat ik nog ga raiden, ik twijfel enorm"

Daar ga je dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren mijn shaman naar 80 laten dingen! Resto gespecced en meteen HC nexus gedaan (helaas geen mace). Had eerst een flink aantal blue's gecraft/gekocht en ook de Wispcloak voor m'n shaman gemaakt.

Ik las ergens dat de startwaarden voor heroics iets zoals dit zijn:

1400+ healing
325 mana regen

is die mana regen (while casting of out of combat)

Verder nog tips voor een beginnende resto shaman?

Ik cast bijna alleen maar Lesser Healing Wave (af en toe een Healing wave) en een riptide om mensen te toppen. Chain heal cast ik als ik tijd heb en als ik zie dat de raid dicht bij elkaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-BB- schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:45:
Het stond er wel niet bij, maar ik vraag me dan altijd af of het aan mij ligt. Het is zo zonde om het door 1 persoon te laten verklooien.
Deels wel, je trekt het je teveel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Hoeveel waarde geef aan de statistieken op de volgende site?

http://www.warcrafter.net/

Ik krijg wel een mooi overzich of je uitrusting voldoet of niet!
je ziet direct of je in de pas loopt of juist niet....

[ Voor 9% gewijzigd door Fermion op 25-05-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Fermion schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:04:

http://www.wow-heroes.com

Vind ik persoonlijk beter

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 25-05-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Vind je SinergyX?

Ik weet het niet, een aantal mensen hebben er moeite mee als je ze persoonlijk erop aanspreekt. Maar het publiekelijk laten weten doen ze niet. Dan blijven ze een tijdje weg bij raiden en heroics en proberen het later weer een keer. Dan laat je je speelplezier op dat vlak afhangen van 1 persoon, dat is toch bizar?

Komt misschien omdat ik vier jaar lang GM ben geweest bij een ander spel. Als er dan iemand tussen zat waar je aan zag dat ze anderen negatief beinvloedde dan sprak ik diegene erop aan om te kijken wat er aan veranderd kon worden. Als dat niet lukte dan helaas doei, maar een groep valt of staat niet met 1 persoon. Dat bestaat niet, genoeg anderen voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
NoTimeRemains schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:23:
[...]

waar verkoop je Saronite Ore dan eigk voor? Ik prospect wel eens wat maar dat levert toch ook niet zo veel op.
Blijf jij dat maar lekker geloven :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-BB- schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:07:
Vind je SinergyX?

Ik weet het niet, een aantal mensen hebben er moeite mee als je ze persoonlijk erop aanspreekt. Maar het publiekelijk laten weten doen ze niet. Dan blijven ze een tijdje weg bij raiden en heroics en proberen het later weer een keer. Dan laat je je speelplezier op dat vlak afhangen van 1 persoon, dat is toch bizar?
Als jij je speelplezier laat afhangen van juist 1 persoon, zit je verkeerd. Geen zin met hem? Pak een pug of organiseer zelf een naxx10 ofzo. Als die GM al weinig waarde hecht aan je klachten, heeft schijnbaar weinig 'moeite' over voor de guild, doe lekker wat je zelf leuk vind. Ongetwijfeld zijn er meer in de guild die deze manier niets vinden, kan je die mooi meenemen in een pug.

Wat zegt die RL DK er eigelijk over? Als het zijn alt is denk ik dat hij ook veel meer oog heeft voor ulduar, naja.. zo'n beetje iedereen die nu ulduar zit boeit het allemaal nog vrij weinig wat er 'daaronder' gebeurd.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

@SinergyX

Het gebeurde zaterdag en ik ben gisteren niet online geweest. Ik weet dan ook niet hoe de DK er nu tegenaan kijkt. En ja het is zijn alt, maar hij deed wel minstens 3 dagen met ons mee in raids. Volgens mij doet hij het vooral omdat de groep leuk is om mee te spelen.

Ze zijn als guild ook in redelijk korte tijd gegaan van een paar dragende spelers naar een aardige pool van zo'n 10-14 mensen die gewoon goed spelen voor het niveau wat we doen. Dat zal ook niet meehelpen in de manier van dingen opzetten enzo. Je moet met veel meer mensen rekening houden en dat is waarschijnlijk lastig in een casual guild.

Ach ik merk het vanavond wel. Eens kijken of onze DK er is en dan even met hem babbelen erover. Mits ik tijd heb, moet nog een site afmaken en ik moet vanavond met mijn dochter haar eerste avond 4 daagse gaan lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:13:
[...]

Blijf jij dat maar lekker geloven :7
Was wel gezellig he gister :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Met een beetje mazzel ding ik vanavond of morgen avond lvl 80 op mijn mage. Op zich moet ik zeggen dat ik me mage wel leuk vind. Alleen tot nu toe loop ik nog erg te klooien met mijn skill rotation+ dat ik nog een goede build zoek eigenlijk. Ik heb nu een fire build. Maar die is redelijk brak.

Iemand nog tips/links naar goede sites om dit op te zoeken?
armory link:
http://eu.wowarmory.com/c...r=Wildhammer&n=Wittemagie

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Frodo19 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:39:
[...]

Ik zit ook op Chamber of Aspects alleen niet in NL guild....ze zijn er wel geloof ik alleen weet geen naam voor je. Maar maybe dat er in mijn guild een plek voor je is..zou zeggen whisper me maar eens op Kylan.
Vreemd, ik vind je niet op Wowarmory in CoA
anyway, ik zal je een van deze avonden proberen te whisperen! Thanks alvast.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 13:04

JCG

PA1JCG

Van het weekend even een verse lvl 80 mage naar ulduar niveau gepompt >:) .
naxx10,naxx25 (net geen immortal :( de mage vond KTs iceblock niet leuk)), maly10, maly25, os10 +2d, os25 +2d en een hoop geluk met de drops.
En dan heb je een 3.5k dps mage die 14 uur lvl 80 is 8)7
Jammer genoeg geen ulduar25 gedaan, mensen vinden blijkbaar het te veel moeite om mee te gaan naar progression raids en willen alleen easymode epics :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:39:
[...]

Was wel gezellig he gister :D
Ik heb me wel vermaakt : )

En ik moet zeggen alu, zo retarded ben je niet met een 10 mans ulduar : P
Thrillseeka schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:02:
Met een beetje mazzel ding ik vanavond of morgen avond lvl 80 op mijn mage. Op zich moet ik zeggen dat ik me mage wel leuk vind. Alleen tot nu toe loop ik nog erg te klooien met mijn skill rotation+ dat ik nog een goede build zoek eigenlijk. Ik heb nu een fire build. Maar die is redelijk brak.

armory link:
http://www.wowhead.com/?talent#oZfVcbRhIhVhbhctbIccoc
Frostfire glyph
Molten armor glyph
Living bomb glyph
289 hitrating

gogo !

[ Voor 57% gewijzigd door ImdaMned op 25-05-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:15:
[...]

Ik heb me wel vermaakt : )

En ik moet zeggen alu, zo retarded ben je niet met een 10 mans ulduar : P
Let wel dit was de 'testversie' he :+
Heb helaas niet genoeg tijd voor Ulduar 10 :< worden altidj gedaan op off days en dan ben ik er nooit :P of te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
JCG schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:12:
Van het weekend even een verse lvl 80 mage naar ulduar niveau gepompt >:) .
naxx10,naxx25 (net geen immortal :( de mage vond KTs iceblock niet leuk)), maly10, maly25, os10 +2d, os25 +2d en een hoop geluk met de drops.
En dan heb je een 3.5k dps mage die 14 uur lvl 80 is 8)7
Jammer genoeg geen ulduar25 gedaan, mensen vinden blijkbaar het te veel moeite om mee te gaan naar progression raids en willen alleen easymode epics :|
It's called "The purple disease"

Kheb van het weekend maar weer is een maandje WoW genomen om lekker naast Warhammer te doen. Beide games blijven toch wel intressant. Gisteren met m'n pally ff Onyxia genakt en vervolgens UBRS in voor BWL attunement. Netjes doorgelopen en ook nog vrij rap ook. Na 3.1 is prot pally wel erg veel sterker geworden hoor..

Vervolgens ben ik nog even aan de slag gegaan met mijn Moonkin en daar heb ik nog wat daily's mee gedaan voor Oracles, bijna revered voor eitje nu ( nog 200 rep :P ).

Aan het einde van de avond nog eventjes op m'n rogue ingelogt en gekeken wat ik daarmee wou. Komt erop neer dat ik (aangezien AV weer gespeelt word :D) verder ga met mijn rogue. Mutilate spec beviel niet, dus ga weer terug naar Sub met Shadowstep. Vind ik nog steeds het leukste. Nog ff sparen voor de Titansteel Bonecrusher voor easy dps.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Thrillseeka schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:02:

armory link:
Frostfirebuild is leuk imo. Stukje mana efficienter dan ttw-fb maar iets lagere damage.
De rotatie is ook vrij simpel. Living Bomb -> Scorch -> FFB -> LB refresh -> scorch -> FFB -> ...

Bij de start Combustion bijgooien en zorgen dat je een mooie crit rating hebt geeft regelmatig een hot streak. Die hot streak pyro prul je dan tussen je rotatie :).

Eens je 80 bent heroics gaan doen en je hitcap aantikken en aan SP werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Was alleen jammer van die onnozele wipes 1/1/1% awesome. Normaal is het wel een one shot, iig niet meer dan 2 :(. Wel wat jammer hoor maar goed nadat we heilig voor wisper hadden geruild ging het al een stuk beter. Wipen kwam ook wel doordat de group niet helemaal focussed was, ik heb ook geen zin om s'avonds tot 01;00 te raiden tegenwoordig. Misschien na de reset maar weer eens kijken.

Wat ga je nu doen trouwens? We hadden gister moeite 25ppl in te krijgen en lacken smart dps.
Bokkie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:17:
[...]
Let wel dit was de 'testversie' he :+
Wat bedoel je bokkie?

[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 25-05-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Shao Kahn schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:07:
[...]

Vreemd, ik vind je niet op Wowarmory in CoA
anyway, ik zal je een van deze avonden proberen te whisperen! Thanks alvast.
Hmm zeker vreemd want ik vind mijzelf wel hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:21:
Was alleen jammer van die onnozele wipes 1/1/1% awesome. Normaal is het wel een one shot, iig niet meer dan 2 :(. Wel wat jammer hoor maar goed nadat we heilig voor wisper hadden geruild ging het al een stuk beter. Wipen kwam ook wel doordat de group niet helemaal focussed was, ik heb ook geen zin om s'avonds tot 01;00 te raiden tegenwoordig. Misschien na de reset maar weer eens kijken.

Wat ga je nu doen trouwens? We hadden gister moeite 25ppl in te krijgen en lacken smart dps.

[...]

Wat bedoel je bokkie?
De demo wordt altijd mooier voorgeschoteld dan het werkelijke produkt }>
Heb je al een nieuwe gitaar? want dan kom ik wel een keer langs op vent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

10m Alu RL totdat Fabi langs komt een QQ doet :p. Nee nog geen nieuwe gitaar, ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fermion schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:04:

Volgens die website ben ik nummer 6 op Ravencrest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://trollbane-eu.warcrafter.net/ haha Lingering #1 horde guild. Jammer dat die alts ook meetelt voor Malice, 190 members ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:33:
[...]

Volgens die website ben ik nummer 6 op Ravencrest :o
Volgens die Website ben ik Nummer 7 Prot warrior op SSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ShadowBumble schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:41:
[...]

Volgens die Website ben ik Nummer 7 Prot warrior op SSL.
Als mijn gear straks eens geupdated is ben ik waarschijnlijk nr1 op mijn server. Op Armory lite hebben ze ook zo'n ranking, daar sta ik in mijn clown suit op plaats 15 world-wide.

Tja, clownsuits zijn leuk voor wintergrasp/sota/flame leviathan, meer niet.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Kees schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:53:
[...]

Als mijn gear straks eens geupdated is ben ik waarschijnlijk nr1 op mijn server. Op Armory lite hebben ze ook zo'n ranking, daar sta ik in mijn clown suit op plaats 15 world-wide.

Tja, clownsuits zijn leuk voor wintergrasp/sota/flame leviathan, meer niet.
Clownsuits?? je bedoelt alles aantrekken wat het hoogste ilevel heeft?

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
killbillfast schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:59:
[...]

Clownsuits?? je bedoelt alles aantrekken wat het hoogste ilevel heeft?
Ja, zoveel mogelijk 226, 232 en 239 items aantrekken. De vehicles in de bovengenoemde bg's / encounters scalen op ilvl gear, ongeacht of ze geenchant of gegemmed zijn. Als een item voor iemand een ilvl upgrade is, dan krijgt hij dat item vaak. Zo loop ik dus in een mix van holy en ret gear rond in die vehicle fights. En dat merk je; als ik in een siege engine op FL zit heb ik iets van 1.98-1.99M HP. Nog een trinket en betere boots en dan heb ik alles op ilvl 226 of hoger zitten :)

De naam clownsuit komt van het feit dat je echt in een mix van allerlei gear rondloopt, waarbij lang niet alles in geenchant, en waarbij veel items niet voor je spec zijn (denk aan warriors met spellpower plate, hunters met spellpower mail etc). En doordat je zoveel verschillende stijlen doorelkaar draagt zie je eruit als een clown; vandaar de naam.

[ Voor 20% gewijzigd door Kees op 25-05-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Kees schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:03:
[...]
De naam clownsuit komt van het feit dat je echt in een mix van allerlei gear rondloopt, waarbij lang niet alles in geenchant, en waarbij veel items niet voor je spec zijn (denk aan warriors met spellpower plate, hunters met spellpower mail etc). En doordat je zoveel verschillende stijlen doorelkaar draagt zie je eruit als een clown; vandaar de naam.
Oftewel hoe de gemiddelde speler eruitziet, en hoe 96% eruit zag gedurende het levelen in TBC. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://www.wowhead.com/?item=45490
Pandora's Plea
Binds when picked up
Unique
Trinket
+108 Intellect
Requires Level 80
Equip: Your spells have a chance to increase your spell power by 850 for 10 sec.

Laatst een kleine discussie over gehad, ik zou dit item behoorlijk graag willen op mijn holy priest sinds intel nu gebuffed is voor ons en spir generfed en 850SP is insane voor onze AoE healing. Maar er zijn bepaalde paladins die zeggen dat zij er voorrang op zouden moeten hebben wat vinden jullie? En zou DPS hier wat aan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in Ulduar 25 nog even een resto shaman aan mijn ignore list toegevoegd. Die riep op ventrilo een paar keer dat de andere healers maar eens fatsoenlijk moesten gaan healen en hij was imba.

Tja wat moet je daat als resto druid nog als er een shaman staat die riptide en LHW oopt te doen op jouw healing targets. No way dat ik een <1 seconde LHW voor kan zijn, moest continu heals afbreken omdat ze toch over heal zouden zijn. Loopt er iemand met 90% health rond doe ik er een LB op, fractie van een seconde later gooit die shaman er een direct heal over voor de bloom.

Edit: @'de enige priest op trollbane': Normaal geen shamans op 1, maar dit was onze eerste keer Ulduar 25 en we waren nog leuk aan het wipen. En deze shaman stond zijn mana er doorheen te jagen met mijn inziens maar 1 doel, bovenaan staan in de healing. onze eigen Shaman healer was er niet, die healt wel normaal en gebruikt dan stukken minder mana maar staat ook niet boven de priests op de healing lijst.

Overigens is dat een nutteloze lijst. Afhankelijk van de healing orders is je healing done namelijk beperkt tot de damage die je healing target krijgt.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Shamans die bovenaan staan in healing, bij ons is het toch echt priests en druids. Nou ja priests, ik bedoel natuurlijk priest, alucardu.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.