Dat weet ikActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:51:
[...]
das 1500 punten meer dan iemand die geen arena speelt. 1500 punten die je tegenwoordig niet meer zo maar krijgt.
* -BB- gooit alles over boord
Ben benieuwd hoe het er aan toe gaat in m'n guild. Ben al een week niet meer online geweest, hoera voor groter wordende kinderen (avond4daagse)
Mis er geen ene kont aan, maar nieuwsgierig is de mensch altijd geweest
Ben benieuwd hoe het er aan toe gaat in m'n guild. Ben al een week niet meer online geweest, hoera voor groter wordende kinderen (avond4daagse)
Mis er geen ene kont aan, maar nieuwsgierig is de mensch altijd geweest
When all else fails, resurrect and start over
We hadden het hier over BG's
Je weet wel, WSG, 10 tegen 10
AB, 15 tegen 15
Misschien heb je ze weleens gespeeld, je hebt ook nog EotS, AV en SotA
Nee, nooit gedaanActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:52:
[...]
AB, 15 tegen 15
Resultaten uit het verleden weet je niet en doen er niet toe.Mektheb schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:51:
[...]
Dat weet ikmaar bedoelde het van de echte seasons
niet de burst dmg seasons
Nee dat weet ik want vroeger kon je naked van 1500 naar 2k rating komen..ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:54:
[...]
Resultaten uit het verleden weet je niet en doen er niet toe.
edit: nvm allemaal
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 29-05-2009 12:57 . Reden: sja ]
Tsja, die heb ik niet geupdate na WOTLK. Check ze maar op armory. Daar zie je Zarkul in bijna volledige ulduar gear rondlopen. Ik speel dus wel degelijk nog!ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:50:
[...]
Zarkul - Drae Shaman lvl 70, KillGhost - NE Rogue lvl 70, Dwarfski - Dwarf Paladin lvl 70 all @ Executus in the guild <eXistenZ>
alleen maar lvl 70's ?
No guts, no glory!
Ok, dat kon ik niet weten, sorry. Armory is down alleen, ik moet daar nog ff wat dingen van Hydra zijn mage checkenKillGhost schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:57:
[...]
Tsja, die heb ik niet geupdate na WOTLK. Check ze maar op armory. Daar zie je Zarkul in bijna volledige ulduar gear rondlopen. Ik speel dus wel degelijk nog!
[ Voor 12% gewijzigd door ActualFantasy op 29-05-2009 12:59 ]
Joh...doe eens even chillActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:52:
AB, 15 tegen 15

Reg. datum: 19 december 2006ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:49:
[...]
Ik ben hier gewoon op een pve forum terechtgekomen blijkt wel.
--------------------------------------------------------------------------------
Dat je daar nu pas achterkomt.
"Don't let your dreams be memes"
Wow, Emalon, moeilijke boss hoor. Dat je na 10x Molten Core farmen er schijtziek van wordt kan ik begrijpen. Maar probeer eens een echte moeilijke boss op progress dan, dat is ook het enige echte leuke imo. PvP vind ik juist geen reet aan omdat het ei'k puur een spelletje is waarbij je elkaar zoveel mogelijk moet irriteren met stuns en interrupts etc en ook daar zijn dingen voorspelbaar "oh een rogue, die gaat zo cheap shot en dan kidney shot op me doenActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:48:
[...]
nee, dat weet je niet, want er kunnen misschien wel 3 van mijn team in de buurt zijn die mij gaan helpen. of misschien ook niet. en dan halverwege kunnen er wel weer 2 van de tegenstander komen.. Of niet..
Terwijl in pve je zeker weet dat na 30 seconden emalon gedaan te hebben er ZEKER een lightning overload komt op 1 van zijn 4 adds.

Vooral hard modes brengen een extra dimensie in PvE.
No guts, no glory!
Euhm, Emalon is de laats toegevoegde boss, die dezelfde gear geeft als Ulduar. Dat is net zo goed een progress boss als Ulduar. Ulduar, Wat tegenwoordig al met 2 man gedaan word....Thijs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:59:
[...]
Wow, Emalon, moeilijke boss hoor. Dat je na 10x Molten Core farmen er schijtziek van wordt kan ik begrijpen. Maar probeer eens een echte moeilijke boss op progress dan, dat is ook het enige echte leuke imo. PvP vind ik juist geen reet aan omdat het ei'k puur een spelletje is waarbij je elkaar zoveel mogelijk moet irriteren met stuns en interrupts etc en ook daar zijn dingen voorspelbaar "oh een rogue, die gaat zo cheap shot en dan kidney shot op me doen". Daarnaast haal ik weinig voldoening uit iemand anders te "irriteren". Maar goed, ieder z'n ding.
Ik heb nog never-nooit Arena gedaan en dat zal ook niet snel gebeuren. Als Mage heb ik zero kans op overleven daar. Zels in een 3vs 3 gevecht met een Druidtank en een goede healer is de kans klein. Betekend overigens wel dat ik de achievement ervoor ook nog niet heb (toch eens een mock-battle regelen met wat guildies..)
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Oh, maar emalon is een pvp boss. Zodat ook pvp-ers hem neer kunnen krijgen.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:04:
[...]
Euhm, Emalon is de laats toegevoegde boss, die dezelfde gear geeft als Ulduar. Dat is net zo goed een progress boss als Ulduar. Ulduar, Wat tegenwoordig al met 2 man gedaan word....
En ulduar met 2 man, klopt, maarja, SerpentShrine Cavern werd in TBC al gedaan door 1 warlock. Dus je kan zeggen dat PvE 2 x zo moeilijk is gemaakt
Wat doe jij hier dan nog? Anders gezegd, wat wil je hier bereiken?ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:45:
Ik speel niet meer sinds gisteren en je blijft het maar herhalen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat het vrijdag is ! en dat me werktijd zo hard gaat !SinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:09:
[...]
Wat doe jij hier dan nog? Anders gezegd, wat wil je hier bereiken?
Ja je laat wel zien dat je geen bal begrijpt van echte progress bosses. Als je serieus denkt dat Emalon net zo moeilijk is als een Mimiron hardmode dan heb je er niks van begrepen.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:04:
[...]
Euhm, Emalon is de laats toegevoegde boss, die dezelfde gear geeft als Ulduar. Dat is net zo goed een progress boss als Ulduar. Ulduar, Wat tegenwoordig al met 2 man gedaan word....
Beide zijn niet moeilijk. Beide zijn een kewstie van gear ipv verstand.Thijs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:12:
[...]
Ja je laat wel zien dat je geen bal begrijpt van echte progress bosses. Als je serieus denkt dat Emalon net zo moeilijk is als een Mimiron hardmode dan heb je er niks van begrepen.
Zo is het ook bij arena, gear en verstandActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:13:
[...]
Beide zijn niet moeilijk. Beide zijn een kewstie van gear ipv verstand.
Serieus? Het lijkt wel alsof grinden de tijd nog sneller laat gaan dan deze vrijdagmiddag ...Mektheb schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:10:
[...]
Dat het vrijdag is ! en dat me werktijd zo hard gaat !
Precies. Dan geeft ie ook nog als voorbeeld een boss die gewoon praktisch gratis loot geeft.Thijs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:12:
[...]
Ja je laat wel zien dat je geen bal begrijpt van echte progress bosses. Als je serieus denkt dat Emalon net zo moeilijk is als een Mimiron hardmode dan heb je er niks van begrepen.
No guts, no glory!
Zelfde als PvP dus?ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:13:
[...]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ach gaat hier best hard, filmpjes checken en beetje neuzen hier-BB- schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:14:
[...]
Serieus? Het lijkt wel alsof grinden de tijd nog sneller laat gaan dan deze vrijdagmiddag ...
Anoniem: 51543
1 Baas.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:04:
[...]
Ulduar, Wat tegenwoordig al met 2 man gedaan word....
Misschien moet je je wat minder druk maken, WoW blijft eenmaal entertainment. Vind het grappig dat je je zo opwindt.
Anyway, even wat ander nieuws! Vandaag mijn priest weer opgepakt, UD Shadowpriest lvl 61. Werd mijn druid een beetje zat. Tanken word saai op een gegeven moment. Kan ik mijn priest ook op een andere manier een beetje normaal levelen dan shadow? Hoorde dat Smite Spec wel goed is, iemand ervaring ermee?
Daarom is er natuurlijk zo'n groot verschil op dit moment tussen de progress van verschillende guilds. Oh wacht, zo'n beetje iedereen had dezelfde gearActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Nee, want als je in pvp de gear hebt maar geen verstand kom je nergens.
Als je in Pve gear hebt en geen verstand kom je ook nergens ? get to the point sherlockActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:16:
[...]
Haha, niet moeilijk? Anders join je ff een degelijke guild en bewijs je dat even ipv hier tof te gaan lopen doen omdat in jouw ogen PvP >>>> PvE. Slechts wat, 8? guilds in de wereld hebben Mimiron 25-man op hard down, ik denk niet dat je kan zeggen dat dat niet moeilijk is.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:13:
[...]
lol wat een bashwars hier, maarja.. wel lekker om te lezen en zorgen dat het weekend word 
ondertussen genoeg honor verzamelt op mijn dr00d voor hatefull chest. mooie upgrade van de Kalu'ak chest dacht ik zo. Trouwens. je kunt in WG echt ziek veel honor scoren.. had in 1 run + quest's 14k honor.. op die manier gaat het erg hard
Het PvE gedeelte van WoW is echt veel beter dan het PvP gedeelte. Dit komt ook omdat in essentie WoW een PvE game is. Ik vind PvE ook erg leuk, maar voor raiden heb ik helaas geen tijd. Daarnaast is PvP lekker brainloos mannetjes rammen, zeker als moonkin.
ondertussen genoeg honor verzamelt op mijn dr00d voor hatefull chest. mooie upgrade van de Kalu'ak chest dacht ik zo. Trouwens. je kunt in WG echt ziek veel honor scoren.. had in 1 run + quest's 14k honor.. op die manier gaat het erg hard
Het PvE gedeelte van WoW is echt veel beter dan het PvP gedeelte. Dit komt ook omdat in essentie WoW een PvE game is. Ik vind PvE ook erg leuk, maar voor raiden heb ik helaas geen tijd. Daarnaast is PvP lekker brainloos mannetjes rammen, zeker als moonkin.
[ Voor 27% gewijzigd door Dakreal op 29-05-2009 13:18 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zoveel verschil is er niet tussen de echte pure raid guilds.VChunky schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:16:
[...]
Daarom is er natuurlijk zo'n groot verschil op dit moment tussen de progress van verschillende guilds. Oh wacht, zo'n beetje iedereen had dezelfde gear
Lekker is dat he? xD zo kan ik als PvE toch nog aan 889 res komen met all dat gegrind en de gratis pvp items die je krijgt bij die instance daaroSpoTs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:17:
lol wat een bashwars hier, maarja.. wel lekker om te lezen en zorgen dat het weekend word
Ik denk dat het bij mij ligt aan het feit dat een installatiebestand van bijna 1GB niet echt soepel werkt op een VMware sessie met een laptop met maar 2GB intern.Mektheb schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:15:
[...]
Ach gaat hier best hard, filmpjes checken en beetje neuzen hiervoor je het weet ben ik weer thuis
Heb je meteen de reden dat ik WoW niet zo soepel draai
QFT
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik zit in een degelijke guild, ik doe alleen niet mee met de hoofdraids. Ik heb tot ulduar nog alles gezien hoor, en onze guild zit zeker over de helft in ulduar.Thijs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:17:
[...]
Haha, niet moeilijk? Anders join je ff een degelijke guild en bewijs je dat even ipv hier tof te gaan lopen doen omdat in jouw ogen PvP >>>> PvE. Slechts wat, 8? guilds in de wereld hebben Mimiron 25-man op hard down, ik denk niet dat je kan zeggen dat dat niet moeilijk is.
Ja, mijn chars onderin mijn signature tellen niet. Het gaat om Nightcookie, op Bloodscalp.
Dit is zeker waar! Maar bij ons gaan ze tegenwoordig erg snelSpoTs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:17:
Mimiron op hardmode is idd, moeilijk...Thijs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:17:
[...]
Haha, niet moeilijk? Anders join je ff een degelijke guild en bewijs je dat even ipv hier tof te gaan lopen doen omdat in jouw ogen PvP >>>> PvE. Slechts wat, 8? guilds in de wereld hebben Mimiron 25-man op hard down, ik denk niet dat je kan zeggen dat dat niet moeilijk is.
We hebben tot nu toe geen problemen met 10man hardmode's (4 tot nu toe) en beginnen vanavond met de rest, mimiron hebben we ook een paar pogingen gedaan, maar is echt vies moeilijk met die flames + dat je ook nog eens superhad moet dpsen
PVE ook niet natuurlijk omdat er genoeg events om een boss gebeuren. Op trollbane zit iemand, Berserkermojo daar kan je goede vrienden mee worden. Die heeft het ook af en toe nodig om "mindere" spelers af te krakenActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:16:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door MrVegeta op 29-05-2009 13:23 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
ok, ok, je hoeft maar een keer verstand te hebben, daarna is het automatische piloot want je weet dan hoe het werkt.MrVegeta schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:22:
[...]
PVE ook niet natuurlijk omdat er genoeg events om een boss gebeuren.
niet echt, want de encounter is meer gebaseerd om je TEAM en hoe je TEAM spelers reageren, en doen als iemand niet op tijd de debuf weghaald gaat je tank dood, ja de debuff komt op de zelfde tijden en op de zelfde personen, maar als 1 iemand daar niets doet wipe je wel en dat is niet de schuld van de BOSS, maar je TEAM spelersActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:23:
[...]
ok, ok, je hoeft maar een keer verstand te hebben, daarna is het automatische piloot want je weet dan hoe het werkt.
En dat is exact hetzelfde als in PvP als jouw teammaatje geen blind / sheep / cyclone / what ever doet of heald ga jij ook dood ?..
Teamplay
Ja want de volgende keer gebruikt de boss zijn abbilitys niet wou je zeggen? Op een gegeven moment kun je bij bosses op autopilot maar vaak is het belangrijk om toch gefocussed te blijven. Ik vind de HC ook vrij easy, brainless bijna als je idd weet wanneer er veel AoE dmg komt. Maar goed daar hebben we hard modes voor.
Die zijn moeilijker omdat er veel minder fouten gemaakt kunnen worden
leuke uitdaging dus.
Als jij PVP leuk vind doe je dat toch, hoef je PVE'ers niet af te branden dat zij het makkelijk hebben.
Die zijn moeilijker omdat er veel minder fouten gemaakt kunnen worden
Als jij PVP leuk vind doe je dat toch, hoef je PVE'ers niet af te branden dat zij het makkelijk hebben.
ja maar no offence, maar iemand die een getimede debuff niet kan doen verdient het niet om mee te gaan op een raid. Als je precies weet wanneer, met een supergrote waarschuwing door je beeld dat je het moet doen, en je doet het niet... Tja...Mektheb schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:26:
[...]
niet echt, want de encounter is meer gebaseerd om je TEAM en hoe je TEAM spelers reageren, en doen als iemand niet op tijd de debuf weghaald gaat je tank dood, ja de debuff komt op de zelfde tijden en op de zelfde personen, maar als 1 iemand daar niets doet wipe je wel en dat is niet de schuld van de BOSS, maar je TEAM spelers
En dat is exact hetzelfde als in PvP als jouw teammaatje geen blind / sheep / cyclone / what ever doet of heald ga jij ook dood ?..
Teamplay
En nee, in pvp ga je niet dood dan, want je bent ook nog afhankelijk of die andere speler dan wel precies goed doet.
[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 29-05-2009 13:28 ]
Wat probeer je eigenlijk te bereiken met je comments de hele tijd?ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:27:
[...]
ja maar no offence, maar iemand die een getimede debuff niet kan doen verdient het niet om mee te gaan op een raid. Als je precies weet wanneer, met een supergrote waarschuwing door je beeld dat je het moet doen, en je doet het niet... Tja...
Jij geeft aan dat je alleen Arena leuk vind, als jij bereid bent om 13 euro te betalen voor zo een slecht uitgewerkt aspect van de game. Dan is dat jouw keuze.. netzoals de rest die van de rest van het spel houdt.
En nu weer lekker over de game discussieren ipv hakkie takkie
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Heb je iets van Ulduar gecleared? vraag ik me gewoon af.. Want volgens mij heb je Naxx een keer gepugged en dan denk je het wel te weten.. Naxx is way easier dan Ulduar.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:23:
[...]
ok, ok, je hoeft maar een keer verstand te hebben, daarna is het automatische piloot want je weet dan hoe het werkt.
Maar weet je wat nog leuker en moeielijker is IMO? Een raidleader zijn, probeer dat anders een keer.. Of healen of tanken.. Je hebt volgens mijn geen eens alle aspecten van PvE gespeelt, want als je dat wel gedaan had zou je anders piepen.
Tis geen getimede debuff.... DBM laat alleen zien wanneer er een cooldown is afgelopen.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:27:
[...]
ja maar no offence, maar iemand die een getimede debuff niet kan doen verdient het niet om mee te gaan op een raid. Als je precies weet wanneer, met een supergrote waarschuwing door je beeld dat je het moet doen, en je doet het niet... Tja...
In veel van de gevallen doet een boss op hard mode PRECIES hetzelfde als op normal. Alleen doet hij het vaker of meer damage. Hoe lost je dat op.MrVegeta schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:26:
Ja want de volgende keer gebruikt de boss zijn abbilitys niet wou je zeggen? Op een gegeven moment kun je bij bosses op autopilot maar vaak is het belangrijk om toch gefocussed te blijven. Ik vind de HC ook vrij easy, brainless bijna als je idd weet wanneer er veel AoE dmg komt. Maar goed daar hebben we hard modes voor.
Die zijn moeilijker omdat er veel minder fouten gemaakt kunnen wordenleuke uitdaging dus.
Juist, door beter gear te krijgen. Niet door meer verstand te kweken.
Vanavond 10m Lingering vs Vezax/Yogg Soran
. Zou leuk zijn als we eens 10m Yoggie kunnen neer krijgen. Interessie trollie om te joinen?
Ja ik noem ze dan ook R-tarded maar goed dat vind ik net zo r-tarded als dat me Rogue 2vs2 Maatje blind doet op een speler terwijl ik hem net sheep....ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:27:
[...]
En nee, in pvp ga je niet dood dan, want je bent ook nog afhankelijk of die andere speler dan wel precies goed doet.
Ik snap je wel
Zo moeielijk vind ik PvP ook weer niet als Resto DruidActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:29:
[...]
In veel van de gevallen doet een boss op hard mode PRECIES hetzelfde als op normal. Alleen doet hij het vaker of meer damage. Hoe lost je dat op.
sorry kon het niet laten
* -BB- sniffsMrVegeta schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:30:
Vanavond 10m Lingering vs Vezax/Yogg Soran. Zou leuk zijn als we eens 10m Yoggie kunnen neer krijgen. Interessie trollie om te joinen?
I smell a trap
Wil jij dan even een lijstje maken met de bosses die PRCIES hezelfde doen op non hard en hard mode? Ben benieuwdd.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:29:
[...]
In veel van de gevallen doet een boss op hard mode PRECIES hetzelfde als op normal. Alleen doet hij het vaker of meer damage. Hoe lost je dat op.
Vezax spawnd add (en 0 mana regen).
Freya heeft 3 buffs, tremmor, meer dmg, iron roots.
Mimiron spawnt vuur waardoor die ongelofelijk moeilijk wordt te tanken.
Flame spawnt adds, doet meer dmg, spawnt LASER BEAMS from hell.
Heeft Yogg een hard mode?
XT spawnt adds die ongelofelijk veel dmg doen, ook hij doet meer dmg.
Dat fix je niet door gear te hebben. Je kan iemand in full orange gear stoppen maar als die niet kan spelen houd het op.
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 29-05-2009 13:34 ]
Maar nogmaals, je hoeft het maar een keer op hard mode te weten en daarna..elke keer hetzelfde. Elke keer dezelfde routine.MrVegeta schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:32:
[...]
Wil jij dan even een lijstje maken met de bosses die PRCIES hezelfde doen op non hard en hard mode? Ben benieuwdd.
Vezax spawnd add (en 0 mana regen).
Freya heeft 3 buffs, tremmor, meer dmg, iron roots.
Mimiron spawnt vuur waardoor die ongelofelijk moeilijk wordt te tanken.
Flame spawnt adds, doet meer dmg, spawnt LASER BEAMS from hell.
Heeft Yogg een hard mode?
XT spawnt adds die ongelofelijk veel dmg doen, ook hij doet meer dmg.
Dat fix je niet door gear te hebben. Je kan iemand in full orange gear stoppen maar als die niet kan spelen houd het op.
John! Toch? Vinnu liet laatst je Druid zien
Volgens mij lees jij niet goed.... Iedereen geeft genoeg argumenten, maar je begrijpt het denk ik gewoon niet.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:34:
[...]
Maar nogmaals, je hoeft het maar een keer op hard mode te weten en daarna..elke keer hetzelfde. Elke keer dezelfde routine.
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 29-05-2009 13:38 ]
Nah, ik ben al slachtoffer voor een potje munchkin. Dus helaasch. Anders was ik graag meegegaanMrVegeta schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:30:
Vanavond 10m Lingering vs Vezax/Yogg Soran. Zou leuk zijn als we eens 10m Yoggie kunnen neer krijgen. Interessie trollie om te joinen?
Anoniem: 57942
hier gaat mijn tijd anders tergent traag.. zit bijna in f5 mode op dit forum om de tijd te doen 
Anyway hopelijk dit weekend level 77 nog aantikken en me proffs opvijzelen want die mogen ook wel eens naar de 450 getrokken gaan worden ^^ verder nog @ darnessus die saber mount kopen.. is de duurste die ze daar te koop hebben nou 100%? of is het een 60 % mount? want ik ben me death knight paardje zat.. heb liever een leuke poes
Anyway hopelijk dit weekend level 77 nog aantikken en me proffs opvijzelen want die mogen ook wel eens naar de 450 getrokken gaan worden ^^ verder nog @ darnessus die saber mount kopen.. is de duurste die ze daar te koop hebben nou 100%? of is het een 60 % mount? want ik ben me death knight paardje zat.. heb liever een leuke poes
ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:34:
[...]
Maar nogmaals, je hoeft het maar een keer op hard mode te weten en daarna..elke keer hetzelfde. Elke keer dezelfde routine.

CC speler 1
DPS speler 2
speler 1 breekt vrij/used trinket
CC speler 1
speler 2 dood door burst dps
"Same song and dance"
Ugh, wat wil je dan dat PVE elke keer een heel nieuw dynamisch gevecht wordt? Dat bosses 100.000 verschillende abilitys hebben zodat je nooit weet waar je aan toe bent? Dat werkt toch ook niet? En PVP heb je toch een strategie voor? Wat je tegen een bepaald team/combo doet.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:34:
[...]
Ik zou het niet weten want ik verspil mijn tijd niet aan PVP.
Munchkin?ImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:36:
[...]
Nah, ik ben al slachtoffer voor een potje munchkin. Dus helaasch. Anders was ik graag meegegaan
[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 29-05-2009 13:39 ]
Behalve als speler 1 net buiten range is doordat hij ipv vooruit achteruit liep. Of hij gebruikte zijn trinket niet en wachte ff net een paar seconden langer waardoor speler 3 speler 2 CC, die dan weer zijn trinket gebruikte, maar toen was speler 1 al buiten bereik.Wootlock schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:37:
[...]
![]()
CC speler 1
DPS speler 2
speler 1 breekt vrij/used trinket
CC speler 1
speler 2 dood door burst dps
"Same song and dance"
Get my point ? Je WEET het niet.....
En jij weet blijkbaar niet alles van PVE. Hiervoor hebben ze trouwens elitejerks forum gemaakt. Ga daar op verder moanen over PVE.
Nee maar het is constant hetzelfde (CC en DPS)ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:39:
[...]
Behalve als speler 1 net buiten range is doordat hij ipv vooruit achteruit liep. Of hij gebruikte zijn trinket niet en wachte ff net een paar seconden langer waardoor speler 3 speler 2 CC, die dan weer zijn trinket gebruikte, maar toen was speler 1 al buiten bereik.
Get my point ?
niet met de keepers praten nadat je ze hebt verslagen. iedere keeper geeft een paar buffs dus minder keepers is hard mode
Anoniem: 63072
Goh, net als pvp dus. Daar ben ik in seizoen 1 al mee gestopt omdat ik steeds dezelfde team setup tegen kwam en als feral druid volkomen kansloos en nutteloos was. En wat deden al die teams? iedere keer hetzelfde.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:34:
[...]
Face it, WoW is een PvE spel met wat aangebouwde PvP. Die PvP zorgt voor doorlopende ellende voor de PvE-ers door continu rebalancen van PvP. 1v1 en 2v2 PvP is unbalanced, blizzard geeft het toe en zegt er niets aan te zullen doen.
Het hele PvP gebeuren zou me aan mijn reet kunnen roesten, ware het niet dat zoals ik boven al zeg de PvP tweaks beïnvloeden wat ik in PvE doe/kan.
De grootste elende voor PvE is niet dat bosses te makkelijk zijn, de grootste elende voor PvE is PvP. En ik zie het dus niet anders als een last.
Graag! Wordt een beetje moe van dat gezever tbh....ActualFantasy ga fff ergens anders lopen flamen en QQ-en ofzo....SpoTs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:28:
En nu weer lekker over de game discussieren ipv hakkie takkie
Nee, want je point klopt niet.Wootlock schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:41:
[...]
Nee maar het is constant hetzelfde (CC en DPS)
Get my point ?
Het gaat toch over de game ? Arena is een onderdeel van World of Warcraft.Baator_Balasa schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:41:
[...]
Graag! Wordt een beetje moe van dat gezever tbh....ActualFantasy ga fff ergens anders lopen flamen en QQ-en ofzo....
Oh ja ik dacht dat dat alleen voor achievments was.Savageone schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:41:
[...]
niet met de keepers praten nadat je ze hebt verslagen. iedere keeper geeft een paar buffs dus minder keepers is hard mode
ImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:36:
[...]
Tic is dood, GM + 2 officer hebben baaaaai gezegd tegen wow en de rest guildtransfer/servergransfer of gestopt met wow.
TRAITORS !
BURN IN HELL !
; )
[...]
Malice op Trollbane en wowy (ofzo) op qual'thalas

Behalve als een DPS net buiten range is doordat hij ipv vooruit achteruit liep, waardoor een healer zijn cast moet onderbreken en iets naar voren moet lopen. Of de DPS gebruikte zijn Aggro Dump te laat gebruikt en paar seconden daar na Hij ge-oneshot word, waardoor de rest van de raid zijn dps moet goed maken, want anders gaat de baas niet zo snel neer.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:39:
[...]
Behalve als speler 1 net buiten range is doordat hij ipv vooruit achteruit liep. Of hij gebruikte zijn trinket niet en wachte ff net een paar seconden langer waardoor speler 3 speler 2 CC, die dan weer zijn trinket gebruikte, maar toen was speler 1 al buiten bereik.
SEE WHAT I DID THAR?
Waar is m'n 3000 gold !Savageone schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:41:
[...]
YupAnoniem: 51543 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:36:
[...]
John! Toch? Vinnu liet laatst je Druid zienNetjes man, kom anders een keer op onze server alten!
Super gezellig! Jaedenar Horde kant.
Ik heb een hekel aan PvP, maar ik kan best een keer een chat-alt aanmaken en tussendoor proberen wat levels te krijgen zonder al te veel geganked te worden
Ik zie wat je doet ja, maar der is 1 verschil.Anoniem: 51543 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:43:
[...]
Behalve als een DPS net buiten range is doordat hij ipv vooruit achteruit liep, waardoor een healer zijn cast moet onderbreken en iets naar voren moet lopen. Of de DPS gebruikte zijn Aggro Dump te laat en wachte ff net een paar seconden langer waardoor Hij ge-oneshot word, waardoor de rest van de raid zijn dps moet goed maken, want anders gaat de baas niet zo snel neer.
SEE WHAT I DID THAR?
Je dps loopt buiten range waarom ? de boss staat toch op een bekende plek ? Hij HOEFT niet buiten range te zijn, terwijl je dit in PVP niet KAN weten van je tegenstander en in PVE weet je het precies wanneer en waar.
Voids yo !ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:45:
[...]
Ik zie wat je doet ja, maar der is 1 verschil.
Je dps loopt buiten range waarom ? de boss staat toch op een bekende plek ? Hij HOEFT niet buiten range te zijn, terwijl je dit in PVP niet KAN weten van je tegenstander en in PVE weet je het precies wanneer en waar.
you know, flaming shit beneath your feet !
Alsof je met 25 man + boss + adds + voids + laserbeams weet waar iedereen rondloopt
[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 29-05-2009 13:47 ]
Eigenlijk zouden we allemaal beter moeten weten en deze gefrustreerde puber met rust moeten laten. Maarja, het is vrijdag, bijna weekend, en je moet toch wat!
Anywway,1500 rating is niet echt iets om over naar huis te schrijven, en al zeker geen basis om alles wat iedereen in het spelletje doet af te schilderen als makkelijk en voor noobs. Dat is hezelfde als opscheppen dat je Karazhan cleart als de rest van de wereld bezig is met Sunwell Plateau. Maargoed, niet iedereen is even goed, niet iedereen kan op een fatsoenlijke rating spelen.
Waar ik me enorm aan stoor is je elitaire gedrag. Ik kan dat al niet hebben van de echt goede spelers, maar van jou... pffft
Wat is je hoogste rating ooit gehaald? (Season 5 blijbaar ongeveer 1500) Ik ben zelf duidelijk niet de beste en snelste speler en relatief slecht in pvp. Mijn hoogste ratings in s3 en s4:
Priest: 1860
Rogue: 2098
Paladin: 1675 (dit was het in healing gear en protectionspec samen met een prot warrior)
Nu jij - dan kunnen we daarna kijken of het zin heeft verder te praten.
PS. Elk team heeft standaard strategieen voor de verschillende opponents, het is dus niet zo random als jij schetst. Dat kan ook niet, elke class heeft maar een beperkt aantal abilities. Hoe hoger je komt, hoe voorspelbaarder mensen worden.
(Trinket nooit op eerste CC gebruiken anyone?)
je beschrijft een raidsituatie tot in het fijnste detail... weet je zeker dat je niet PvE speelt?Behalve als speler 1 net buiten range is doordat hij ipv vooruit achteruit liep. Of hij gebruikte zijn trinket niet en wachte ff net een paar seconden langer waardoor speler 3 speler 2 CC, die dan weer zijn trinket gebruikte, maar toen was speler 1 al buiten bereik.
Anywway,1500 rating is niet echt iets om over naar huis te schrijven, en al zeker geen basis om alles wat iedereen in het spelletje doet af te schilderen als makkelijk en voor noobs. Dat is hezelfde als opscheppen dat je Karazhan cleart als de rest van de wereld bezig is met Sunwell Plateau. Maargoed, niet iedereen is even goed, niet iedereen kan op een fatsoenlijke rating spelen.
Waar ik me enorm aan stoor is je elitaire gedrag. Ik kan dat al niet hebben van de echt goede spelers, maar van jou... pffft
Wat is je hoogste rating ooit gehaald? (Season 5 blijbaar ongeveer 1500) Ik ben zelf duidelijk niet de beste en snelste speler en relatief slecht in pvp. Mijn hoogste ratings in s3 en s4:
Priest: 1860
Rogue: 2098
Paladin: 1675 (dit was het in healing gear en protectionspec samen met een prot warrior)
Nu jij - dan kunnen we daarna kijken of het zin heeft verder te praten.
PS. Elk team heeft standaard strategieen voor de verschillende opponents, het is dus niet zo random als jij schetst. Dat kan ook niet, elke class heeft maar een beperkt aantal abilities. Hoe hoger je komt, hoe voorspelbaarder mensen worden.
(Trinket nooit op eerste CC gebruiken anyone?)
En ook daarvan weet je DAT ze komen en ook ongeveer wanneer.ImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:46:
[...]
Voids yo !
you know, flaming shit beneath your feet !
XT-002 Lightbombs etc. genoeg voorbeelden waarbij dps weg moet rennen. Ik weet niet of je ulduar kent... maar je moet een stuk meer rennen dan voorheen..ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:45:
[...]
Boss kan ook rond getanked worden he.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:45:
[...]
Ach het is een nutteloze discussie, jij hebt blijkbaar niet alle bosses gedaan en ook al heb je dat wel gedaan probeer je ons te overtuigen om te gaan PVPen? Snap het niet.
Toch heb je een bepaalde techniek tegen een bepaalde setup en als je dat 1x hebt gedaan is het die keer erna in grote lijnen het zelfde net als bij pve. Kijk eens op arenajunkies.com daar staat de tactiek tegen bepaalde classes in bepaalde combi's.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:39:
[...]
Uit eindelijk is het gewoon ondanks dat spelers het spelen allemaal in grote lijnen hetzelfde, ik heb zelf de nodige potjes gespeelt en vind het best leuk maar ook pvp word ééntonig en een herhaling van de keer ervoor.
ik geloof je helemaal. Maar je WEET dat het gaat komen. terwijl je niet weet wat je tegenstander in pvp gaat doen. Een menselijke tegenstander is niet te voorspellen.Anoniem: 51543 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:48:
[...]
XT-002 Lightbombs etc. genoeg voorbeelden waarbij dps weg moet rennen. Ik weet niet of je ulduar kent... maar je moet een stuk meer rennen dan voorheen..
Maar goed, dit heeft verder geen zin zo.
Ben ik helemaal met je eens, behalve dan dat het dus blijkbaar zo is dat als ik een druid tegenkom dat ik net zo goed op de grond kan gaan liggen en /afk doen.MantaMania schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:49:
[...]
Toch heb je een bepaalde techniek tegen een bepaalde setup en als je dat 1x hebt gedaan is het die keer erna in grote lijnen het zelfde net als bij pve. Kijk eens op arenajunkies.com daar staat de tactiek tegen bepaalde classes in bepaalde combi's.
Uit eindelijk is het gewoon ondanks dat spelers het spelen allemaal in grote lijnen hetzelfde, ik heb zelf de nodige potjes gespeelt en vind het best leuk maar ook pvp word ééntonig en een herhaling van de keer ervoor.
Dat klopt momenteel niet.
Finaly. Het is maar goed je in PVE beetje kan voorbereiden op abilitys van de boss anders is het onmogelijk om te doen. Ga WoW PVE maar spelen zonder bossmods. GL.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:49:
[...]
ik geloof je helemaal. Maar je WEET dat het gaat komen. terwijl je niet weet wat je tegenstander in pvp gaat doen. Een menselijke tegenstander is niet te voorspellen.
//edit. Haha en we zijn terug naar OP druuds.
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 29-05-2009 13:52 ]
* -BB- sees a lightActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:49:
Bright light, bright light
* -BB- pats ActualFantasy on the head
Now find something to do that you actually like
Ja ik weet ook dat een Pala me in arena gaat stunnen, weet ook dat een DK me gaan Death Grippen..? dus ik begrijp dat hele argument niet... je weet toch meestal ook wel wat de meeste classes gaan doen... Kijk als een priest me gaat lopen meppen met zijn staff dan ben ik echt verbaasd maar dat is ook het enige dan.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:49:
[...]
ik geloof je helemaal. Maar je WEET dat het gaat komen. terwijl je niet weet wat je tegenstander in pvp gaat doen. Een menselijke tegenstander is niet te voorspellen.
Anyway, een feral tank hier die anzu heeft weten te solo'en? wil die raven mount namelijk heeel graag hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 29-05-2009 13:53 ]
Misschien omdat vanwege RANDOM abilities die persoon opeens ergens anders naartoe moet lopen? Dat je guild "al" over de helft van Ulduar is, is ook lachwekkend. Onze guild had Ulduar clear in de eerste week en like 3-4 andere guilds op onze server volgende al snel de reset erna. Dan noem ik jouw guild geen degelijke guild; ze zijn of casual en spelen weinig of zijn gewoon ronduit slecht. Hoe dan ook, het is duidelijk dat je of ons express zit op te fokken of je weet het gewoon niet. In beide gevallen heeft het geen zin meer om te reageren voor mij.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:45:
[...]
Duck and cover!Anoniem: 51543 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:52:
Kijk als een priest me gaat lopen meppen met zijn staff dan ben ik echt verbaasd maar dat is ook het enige dan.
Moet echt niet gekker worden, priests die gaan lopen meppen
Ik zie MrVegeta al lopen in een 2vs2
...ook naar het volgende topic geplaatst...
[ Voor 95% gewijzigd door liledevil op 29-05-2009 13:55 ]
if you pay peanuts, you get monkeys
Ronduit slecht dat we verder zijn dan 95 procent van de rest van de wereld die wow speelt ?Thijs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:53:
[...]
Misschien omdat vanwege RANDOM abilities die persoon opeens ergens anders naartoe moet lopen? Dat je guild "al" over de helft van Ulduar is, is ook lachwekkend. Onze guild had Ulduar clear in de eerste week en like 3-4 andere guilds op onze server volgende al snel de reset erna. Dan noem ik jouw guild geen degelijke guild; ze zijn of casual en spelen weinig of zijn gewoon ronduit slecht. Hoe dan ook, het is duidelijk dat je of ons express zit op te fokken of je weet het gewoon niet. In beide gevallen heeft het geen zin meer om te reageren voor mij.
Ik begrijp niet dat je zo erg trots bent op het feit dat je nieuwe content binnen een week uitspeelt. Dat bewijst alleen maar mijn punt dat pve het meest simpele en eenvoudigste en saaiste is wat je kan doen. En je vind het nog leuk om het 10 keer te herhalen ook.
Sommige mensen... zucht.
Maar in 90% van de encounters weet je niet waar en *precies* wanneer wat het juist weer moeilijker maakt.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:47:
[...]
En ook daarvan weet je DAT ze komen en ook ongeveer wanneer.
Simpelweg zeggen dat PVE == mindless buttonsmashen omdat het altijd hetzelfde is klopt gewoon niet.
Ignis OT slagpot kan zeer vervelend zijn voor mensen. Je weet dat het gaat gebeuren maar je weet niet wie er in de slagpot komt te zitten als het gebeurt, en als het de OT is dan wordt het verhaal toch best pittig.
Razorscale flame patches. Je weet dat er 3 liggen op enig moment, je weet alleen niet waar ze gaan landen. Als ze net bovenop je MT landen welke ff weg moet rennen dan en daardoor out of range van de healer komt... succes
XT-002. Tantrum + Lightbomb + Gravity Well. Succes met wegrennen tijdens tantrum en sterkte met healen van iedereen die dubbele damage vreet.
Thorim arena. 1 add welke aan de verkeerde kant van de arena spawnt en voor een healer gaat ipv voor de tank omdat de add out of range van de taunt is (of taunt is op CD) kan best desastreus zijn, en is iets wat je gewoon niet direct kunt verhelpen.
Zeggen dat PVE 100% statisch is dat is hetzelfde als zeggen dat PVP altijd anders is. Beide statements kloppen niet.
Ja in PVP speel je tegen echte mensen, welke nog steeds gebruik maken van de standaard pool aan abilities. En ja in PVE speel je tegen scripted encounters waar echter wel genoeg randomisation in plaats vindt om de encounters niet statisch te maken.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
niet op mijn chars, die hebben niks meer!
ja maar de vraag is op welke add komt de lightning! men that's the thrill!ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:48:
[...]
nee, dat weet je niet, want er kunnen misschien wel 3 van mijn team in de buurt zijn die mij gaan helpen. of misschien ook niet. en dan halverwege kunnen er wel weer 2 van de tegenstander komen.. Of niet..
Terwijl in pve je zeker weet dat na 30 seconden emalon gedaan te hebben er ZEKER een lightning overload komt op 1 van zijn 4 adds.
dropt jou loot of niet! de exctiment ! lool
en over je pvp verhaal nee ze komen niet want ze zijn aan het achievement whoren!
overload is niet echt random, komt altijd op de add met de meeste HP(wat best logisch is)Gohan-san schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:01:
[...]
ja maar de vraag is op welke add komt de lightning! men that's the thrill!
dropt jou loot of niet! de exctiment ! lool
De add die het krijgt wordt naar 100% hp geboost. Klopt dus niet.Savageone schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:07:
[...]
overload is niet echt random, komt altijd op de add met de meeste HP(wat best logisch is)
Vraagje in verband met PvP gear
.
Welke sets zijn er nu allemaal, want ik ging laatst eens rondneuzen voor men mage en er blijken wel meerdere "sets" te zijn. In wintergrasp is gear met wintergrasp marks te kopen, in de major citys heb je dan sets die enkel (VEEL) honor kosten, en dan zijn er nog bij waar je van verschillende BG's markt moet hebben. Hoe zit dat nu? Moet ik gewoon die hatefull of (hoe de hoogste non-arena set ook noemt) farmen of koop ik beter de wintergrasp gear?
Welke sets zijn er nu allemaal, want ik ging laatst eens rondneuzen voor men mage en er blijken wel meerdere "sets" te zijn. In wintergrasp is gear met wintergrasp marks te kopen, in de major citys heb je dan sets die enkel (VEEL) honor kosten, en dan zijn er nog bij waar je van verschillende BG's markt moet hebben. Hoe zit dat nu? Moet ik gewoon die hatefull of (hoe de hoogste non-arena set ook noemt) farmen of koop ik beter de wintergrasp gear?
en jij kan dat weten , dat is wel duidelijk ...ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:16:
[...]
vast een troll rogue of niet dan ?
anyway /ignore van nu af aan.
.Quod me nutrit me destruit.
Alles is een kwestie van gear en verstand in WoW, toch?
Als ik zonder enige gear en met een @!#$load aan debuffs naar Hogger toe gaat weet hij mijn mage ook nog vast te vloeren.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Dus heeft die de meeste HPVangelis schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:11:
[...]
De add die het krijgt wordt naar 100% hp geboost. Klopt dus niet.
magoed, die meuk is inderdaad wel random met 25% kans ofzo op een random add (duh).
Anoniem: 123304
Lief dagboek,
Goh wat zijn de mensen weer lief tegen elkaar op deze forum
Anyway, gisteren leuk Ulduar 25 weer gedaan. Bosses farmen begint een beetje eentonig te worden, go go nieuwe dungeon.
Al met al, ignis dropte weer Worldcarver...nu zit ik er aan 2 gebonden
beserker goes live! Alhoewel de dps nog steeds crap is vergeleken Arms.
Helaas voor de tigste keer dropte razorscale weer de cloak niet. Meh lame draakje! Thorim had ik nog de t8.5 helm nodig...bastard waarom drop je het gewoon niet! (Heb toch al bijna de emblems
)
Al met al een interessante avond met een demotion van rank van een warlock...heerlijk! Nu wachten op patch 3.1.3. die aankomende woensdag live gaat (Als ik het goed begrepen heb)
Zondag maar weer Yogg-Saron eens doen, 2h mace mag nu wel eens droppen zeg
Oh ja, de truuk met 2 man leviathan hebben wij ook maar eens uitgeprobeerd...7%..lame! We gingen niet door omdat het al 05:30 in de ochtend was en ik nog 2 uurtjes had voordat ik moest werken
Goh wat zijn de mensen weer lief tegen elkaar op deze forum
Anyway, gisteren leuk Ulduar 25 weer gedaan. Bosses farmen begint een beetje eentonig te worden, go go nieuwe dungeon.
Al met al, ignis dropte weer Worldcarver...nu zit ik er aan 2 gebonden
Helaas voor de tigste keer dropte razorscale weer de cloak niet. Meh lame draakje! Thorim had ik nog de t8.5 helm nodig...bastard waarom drop je het gewoon niet! (Heb toch al bijna de emblems
Al met al een interessante avond met een demotion van rank van een warlock...heerlijk! Nu wachten op patch 3.1.3. die aankomende woensdag live gaat (Als ik het goed begrepen heb)
Zondag maar weer Yogg-Saron eens doen, 2h mace mag nu wel eens droppen zeg
Oh ja, de truuk met 2 man leviathan hebben wij ook maar eens uitgeprobeerd...7%..lame! We gingen niet door omdat het al 05:30 in de ochtend was en ik nog 2 uurtjes had voordat ik moest werken
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.