Eigenlijk zouden we allemaal beter moeten weten en deze gefrustreerde puber met rust moeten laten. Maarja, het is vrijdag, bijna weekend, en je moet toch wat!
Behalve als speler 1 net buiten range is doordat hij ipv vooruit achteruit liep. Of hij gebruikte zijn trinket niet en wachte ff net een paar seconden langer waardoor speler 3 speler 2 CC, die dan weer zijn trinket gebruikte, maar toen was speler 1 al buiten bereik.
Get my point ? Je WEET het niet.....
je beschrijft een raidsituatie tot in het fijnste detail... weet je zeker dat je niet PvE speelt?
Anywway,1500 rating is niet echt iets om over naar huis te schrijven, en al zeker geen basis om alles wat iedereen in het spelletje doet af te schilderen als makkelijk en voor noobs. Dat is hezelfde als opscheppen dat je Karazhan cleart als de rest van de wereld bezig is met Sunwell Plateau. Maargoed, niet iedereen is even goed, niet iedereen kan op een fatsoenlijke rating spelen.
Waar ik me enorm aan stoor is je elitaire gedrag. Ik kan dat al niet hebben van de echt goede spelers, maar van jou... pffft
Wat is je hoogste rating ooit gehaald? (Season 5 blijbaar ongeveer 1500) Ik ben zelf duidelijk niet de beste en snelste speler en relatief slecht in pvp. Mijn hoogste ratings in s3 en s4:
Priest: 1860
Rogue: 2098
Paladin: 1675 (dit was het in healing gear en protectionspec samen met een prot warrior)
Nu jij - dan kunnen we daarna kijken of het zin heeft verder te praten.
PS. Elk team heeft standaard strategieen voor de verschillende opponents, het is dus niet zo random als jij schetst. Dat kan ook niet, elke class heeft maar een beperkt aantal abilities. Hoe hoger je komt, hoe voorspelbaarder mensen worden.
(Trinket nooit op eerste CC gebruiken anyone?)