En de druid class word niet generfed? Lifebloom is niet genoeg generfed? Armor van Tree of Life word volgende patch verminderd. Wat wil je nog meer? Misschien ligt het niet aan druids maar aan je skills in arena. Elke healing class kan OP zijn in 2vs2 als zijn partner weet wat hij doet.ActualFantasy schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:04:
[...]
Wat is jou char ? Feit is dat dit het 4de seizoen is waarin een druid bovenaan komt te staan, en ik ben het spuugzat. De constante stroom van nerfs op elke class, behalve de druid class die elke keer er weer als beste healer uitkomt in 2 man arena.
Korte update,
gisteren niet veel speciaals gedaan. De daily HC van DTK doorgelopen met vier PuG's. Het ging als een mes door boter. Ik ging 1 keer dood bij de summoner door de blizzard (eigen fout, retard moment, nuff said) en bij de eerste boss ging het bijna, bijna mis. De boss had 22 add counters op zijn buff en er was al iemand dood en de tweede tank ging bijna eraan. Gelukkig waren we nog net op tijd met de kill. Dit kwam voornamelijk doordat de maintank zat te slapen en de boss pullde perongeluk. Ik moet trouwens zeggen dat de endboss van DTK waarschijnlijk 1 van de makkelijkste ooit is.
gisteren niet veel speciaals gedaan. De daily HC van DTK doorgelopen met vier PuG's. Het ging als een mes door boter. Ik ging 1 keer dood bij de summoner door de blizzard (eigen fout, retard moment, nuff said) en bij de eerste boss ging het bijna, bijna mis. De boss had 22 add counters op zijn buff en er was al iemand dood en de tweede tank ging bijna eraan. Gelukkig waren we nog net op tijd met de kill. Dit kwam voornamelijk doordat de maintank zat te slapen en de boss pullde perongeluk. Ik moet trouwens zeggen dat de endboss van DTK waarschijnlijk 1 van de makkelijkste ooit is.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik heb mijn oude main, hunter, die al sinds de release van WOTLK een beetje stof staat te bijten weer eens opgepakt. De BOA shoulders gekocht voor 10% extra exp. Maar valt toch een beetje tegen als je lange tijd met een druid en DK hebt gespeeld. Ranged blijven en de hele tijd pet voorop sturen. Ben aan het levelen als BM, maar het afmaken van mobs lijkt echt zo traag te gaan. Iemand nog tips? Ben nu level 74, maar het schiet niet echt op zo.
Anoniem: 302138
Nou ik denk dat ik dan Arcane ga testen tot ik naar nagrand ga. Als dit goed bevalt blijf ik arcane en anders ga ik terug naar frost. Alhoewel ik wel arcane ga op lvl 80 denk ikImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:08:
[...]
Niets is beter dan een frost build om te levelen.
Positief
- Grote groepen killen met improved blizzard
- Single target met frostbolt. (neem geen glyph of frostbolt, hiermee verneuk je het nut tijdens solo-en)
- Laag manaverbruik.
- Survival (kiten + waterelemental + frostbarrier
Negatief
- DPS is niet top notch
Ik ben ook pas weer begonnen met mn 70 hunter, deze was BM en ook ik vond het killen ging idd traag na omgespecced te hebben naar survival ging het allemaal een stuk sneller.... ben nu 72shoombak schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:25:
Ik heb mijn oude main, hunter, die al sinds de release van WOTLK een beetje stof staat de bijten we eens opgepakt. De BOA shoulders gekocht voor 10% extra exp. Maar valt toch een beetje tegen als je lange tijd met een druid en DK hebt gespeeld. Ranged blijven en de hele tijd pet voorop sturen. Ben aan het levelen als BM, maar het afmaken van mobs lijkt echt zo traag te gaan. Iemand nog tips? Ben nu level 74, maar het schiet niet echt op zo.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Ja dat hoor ik vaker. Nooit zelf geprobeerd, juist omdat ik arcane zo fijn vind om te spelen en dood ga ik amper. Dan moet ik het wel heel gek gemaakt hebbenImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:08:
Niets is beter dan een frost build om te levelen.
When all else fails, resurrect and start over
2 verschillende classes kan iddd vrij lastig zijn. Ik heb eerst 2x dezelfde class (warlock) gedaan om het dualboxen onder de knie te krijgen en ben daarna pas aan 2 verschillende classes begonnen.Maduth schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:35:
[...]
Hehe... heb een Priest disc gelvl naar 71... toen nam ik duospec... beviel me prima.
Trouwens net een paar uur zitten duoboxen... valt me toch zwaar tegen... niet dat heel moeilijk is maar... 1 char lekker lvl-en is ook niet verkeerd. Misschien dat ik niet twee verschillende klasse tegelijk had moeten doen (shaman/druide)
Je zou helemaal gelijk hebben als niet meer dan 40 procent van de teams een Druid als healer heeft.Anoniem: 51543 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:22:
[...]
En de druid class word niet generfed? Lifebloom is niet genoeg generfed? Armor van Tree of Life word volgende patch verminderd. Wat wil je nog meer? Misschien ligt het niet aan druids maar aan je skills in arena. Elke healing class kan OP zijn in 2vs2 als zijn partner weet wat hij doet.
Het is zoeken naar stuk logica en balans, samen met die RAF60 guide is het na wat goed instellen vrij simpel.Maduth schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:35:
Trouwens net een paar uur zitten duoboxen... valt me toch zwaar tegen... niet dat heel moeilijk is maar... 1 char lekker lvl-en is ook niet verkeerd. Misschien dat ik niet twee verschillende klasse tegelijk had moeten doen (shaman/druide)
Op lagere lvls gaat het nog erg moeilijk, volgorde van aanvallen, range, keys, allemaal erg wennen. Ik heb bijna altijd een hunter als slave gehad, hotkey voor petattack, de ranged attacks, je pet kan makkelijk tanken, zolang je maar de pet steeds naar juiste mobs stuurt (heeft geen aoe taunt).
Survival gaan, best makkelijkshoombak schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:25:
Ik heb mijn oude main, hunter, die al sinds de release van WOTLK een beetje stof staat te bijten weer eens opgepakt. De BOA shoulders gekocht voor 10% extra exp. Maar valt toch een beetje tegen als je lange tijd met een druid en DK hebt gespeeld. Ranged blijven en de hele tijd pet voorop sturen. Ben aan het levelen als BM, maar het afmaken van mobs lijkt echt zo traag te gaan. Iemand nog tips? Ben nu level 74, maar het schiet niet echt op zo.
Inmiddels 63 met mijn priest, disc spec bevalt me wel
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2009 10:05 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat heeft dat er mee te maken? Als het volgende seizoen een resto shaman het meest gebruikt wordt als 2vs2 healer dan is die de klos bij jou?ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:02:
Je zou helemaal gelijk hebben als niet meer dan 40 procent van de teams een Druid als healer heeft.
Beetje jammer dat je ieder argument van de tafel schuift met een non-argument als tegenhanger. Eerst zijn ze te OP, dat wordt van tafel geveegd met een lijst waarin druids niet eens bovenin voorkomen. Dan geeft iemand aan dat ze geen problemen hebben met boompjes, jouw argument; ja maar jij speelt de andere OP klasse. Vervolgens geeft Kishii nogal duidelijke nerfs aan en dat verweer je met een aanwezigheidspercentage?
Ik heb een beetje het gevoel dat Arena's niet zijn gemaakt voor je. Je hebt er duidelijk moeite mee dat je een klasse niet aan kunt of dat je simpelweg niet snapt hoe ze werken. Ga iets doen dat je daadwerkelijk leuk vind in plaats van jezelf (en in dit geval anderen) met die frustraties op te zadelen. Het is een spelletje.
http://www.sk-gaming.com/arena/player/2/all/all/all/all-BB- schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:10:
[...]
Wat heeft dat er mee te maken? Als het volgende seizoen een resto shaman het meest gebruikt wordt als 2vs2 healer dan is die de klos bij jou?
Beetje jammer dat je ieder argument van de tafel schuift met een non-argument als tegenhanger. Eerst zijn ze te OP, dat wordt van tafel geveegd met een lijst waarin druids niet eens bovenin voorkomen. Dan geeft iemand aan dat ze geen problemen hebben met boompjes, jouw argument; ja maar jij speelt de andere OP klasse. Vervolgens geeft Kishii nogal duidelijke nerfs aan en dat verweer je met een aanwezigheidspercentage?
Druid staat bovenaan in zowel team als solo ranking voor 2 man.
Dat zegt genoeg.
Die nerfs doen niks nog. eerst resultaat zien, dan geloven.
[ Voor 3% gewijzigd door ActualFantasy op 29-05-2009 10:15 ]
ehm? in die link die je geeft staat er 1 druid in de top 10, en dan nog op de 3e plaats, dus waar jij bovenaan vandaan haalt?ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:13:
[...]
http://www.sk-gaming.com/arena/player/2/all/all/all/all
Dat zegt genoeg.
Zucht, je kan toch lezen wat het verschil is? Niet te geloven...ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:13:
Dat zegt genoeg.

Jammer dat Armory op dit moment dicht is. Ik zou er haast tijd in steken om cijfers te gaan genereren. Zoals iemand anders ook al aangaf, http://www.realmhistory.n...tics/class-breakdown.html geeft hele andere cijfers weer. Pas als een Blizzard pagina met cijfers komt dan weet je het zeker.
Maar dan blijf ik nog steeds bij mijn standpunt dat je het duidelijk niets vind, zoek dan iets anders om je geld in te steken. Persoonlijk vind ik PvP de slechtste implementatie ooit in een spel, daarom blijf ik er ook ver uit de buurt. Heb je meteen geen last van al die irritaties die je nu op anderen zit te botvieren, zelfs als ze je proberen te helpen meer inzicht te krijgen.
gek man, dat een class die voornamelijk met HoT's werkt beste healer is in een spel van "lolol kijk mij om het paaltje rennen"ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:13:
[...]
Dat zegt genoeg.
word tijd dat blizz volledig kapt met balancen op 2v2, kan je net zo goed gaan balancen op duals, en ik herinner me toch dat dat niet de bedoeling was voor wow. Door zulke jankerds word de andere 99.8% van het spel vernaggeld.
PSN & XBL: Denkoyugo
Shamans zijn de beste 3v3 en 5v5 healers. Moeten ze die ook nerfen omdat ze hier het beste in zijn? Moeten ze warriors hun MS effect afnemen omdat ze hiermee een belangrijke functie hebben in een arenateam? Of moeten ze rogues alle mogelijkheden om te stunnen afpakken omdat ze hiermee goed zijn in 2v2?ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:13:
[...]
Dat zegt genoeg.
Elke class heeft iets in zijn voordeel. Zo heb ik vaak moeite met frostmages, maar dan ga je toch naar manieren zoeken om hem toch te kunnen verslaan in plaats van te klagen dat ze te sterk zijn.
Heb je uberhaupt die link van me bekeken of is dat te confronterend voor je.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:02:
Je zou helemaal gelijk hebben als niet meer dan 40 procent van de teams een Druid als healer heeft.
Anyway, je speelt geen WoW meer zeg je, wat doe je dan in dit topic?
Hij denkt dat die lijst met popular specs iets zegt over hoe goed de druid is. Kennelijk snapt 'ie niet helemaal dat het nogal vertekend wordt doordat feral en balance nauwelijks voorkomt. Komt nog eens bij dat je eens naar 5v5 moet kijken, weg druids.M1lamb3r schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:20:
ehm? in die link die je geeft staat er 1 druid in de top 10, en dan nog op de 3e plaats, dus waar jij bovenaan vandaan haalt?
Als je naar paladins kijkt, en de percentages optelt, kom je op 3.3 + 5.2 + 5.7 = 14,2%. Als je Unholy en Frost DKs bij mekaar optelt kom je op 15.2 + + 2.8 = 18%. Da's nog meer dan druids.
[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 29-05-2009 10:31 ]
https://niels.nu
Hier mijn server
Vier hele mensen op die site voor 2vs2, geweldig. Als ik bij Arena's ga kijken dan wemelt het er altijd van de mensen. Guildies zitten ook in 2vs2 en 3vs3 teams en die spelen toch echt per week hun potjes, die staan er niet op.
Wat gek zeg, pff.
Vier hele mensen op die site voor 2vs2, geweldig. Als ik bij Arena's ga kijken dan wemelt het er altijd van de mensen. Guildies zitten ook in 2vs2 en 3vs3 teams en die spelen toch echt per week hun potjes, die staan er niet op.
Wat gek zeg, pff.
@pvp discussie
ik denk niet dat het de druid als class is die voor problemen zorgt, don't shoot me, lees ff verder
volgens mij zit het "probleem" erin dat healing relatief steeds sterker wordt nu resilience meer beschikbaar wordt en healing ook goed scaled met gear, aan het begin van WotLK had een healer heeeeeel veeeeeel moeite om zichzelf of de ander op te houden, nu gaat dat veel makkelijker
het verschil van een druid (sterke punt) t.o.v. andere healers is dat de healing vrij geleidelijk is en door blijft lopen als hij stopt met healing, als je dat combineert met de andere sterke punten van een druid zoals wegrennen om te drinken en CC dan kan de wat "OP" aanvoelen
dit "probleem" wordt extra groot met classes die uit zichzelf enorme defensives hebben (rogues tegen casters, DK's, retidins, etc.), zodra deze class zijn defensives popt heeft de druid ruim de tijd om andere dingen te doen (meer dan direct healing classes omdat die niet vast een voorsprong in healing op kunnen bouewn dmv hots)
maar de key question is of het nu aan druids als class ligt of niet, persoonlijk ben ik van mening:
- een heel klein beetje
- hangt erg af van hun partner
- maar arena design helpt daar enorm aan mee
- het dps/healing mechanisme is de dieper onderliggende problematiek
ok, shoot (heb wel vaker een heel stuk getypt en dan geen reactie meer gekregen, dus wacht nu ff of deze discussie niet opeens dood is voor ik verder tik)
ik denk niet dat het de druid als class is die voor problemen zorgt, don't shoot me, lees ff verder
volgens mij zit het "probleem" erin dat healing relatief steeds sterker wordt nu resilience meer beschikbaar wordt en healing ook goed scaled met gear, aan het begin van WotLK had een healer heeeeeel veeeeeel moeite om zichzelf of de ander op te houden, nu gaat dat veel makkelijker
het verschil van een druid (sterke punt) t.o.v. andere healers is dat de healing vrij geleidelijk is en door blijft lopen als hij stopt met healing, als je dat combineert met de andere sterke punten van een druid zoals wegrennen om te drinken en CC dan kan de wat "OP" aanvoelen
dit "probleem" wordt extra groot met classes die uit zichzelf enorme defensives hebben (rogues tegen casters, DK's, retidins, etc.), zodra deze class zijn defensives popt heeft de druid ruim de tijd om andere dingen te doen (meer dan direct healing classes omdat die niet vast een voorsprong in healing op kunnen bouewn dmv hots)
maar de key question is of het nu aan druids als class ligt of niet, persoonlijk ben ik van mening:
- een heel klein beetje
- hangt erg af van hun partner
- maar arena design helpt daar enorm aan mee
- het dps/healing mechanisme is de dieper onderliggende problematiek
ok, shoot (heb wel vaker een heel stuk getypt en dan geen reactie meer gekregen, dus wacht nu ff of deze discussie niet opeens dood is voor ik verder tik)
haha, jij bent grappigAnoniem: 302138 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:24:
[...]
Shamans zijn de beste 3v3 en 5v5 healers. Moeten ze die ook nerfen omdat ze hier het beste in zijn?
ms moet niet verwijderd worden maar dat het stackt met de healing debuff van ''Unrelenting Assault'' wel!Moeten ze warriors hun MS effect afnemen omdat ze hiermee een belangrijke functie hebben in een arenateam?
-X-
Arena Master Nowad
Kijk eens naar de 5v5 brackets. Dat zijn de brackets die wel gebalanceerd zijn. 2v2 is dat niet, en Blizzard heeft aangegeven daar geen moeite voor te gaan doen. Hoeveel druids komen daar voor? 2v2 is gewoon zuig, heeft niks met skill te maken. Helaas doet de overgrote meerderheid 2v2, en daar komt het meeste gezeik vandaan.Sandor Scheffer schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:30:
@pvp discussie
Ik heb mijn server ook even gecheckt, en een paar mensen die zeker hoge ratings hebben staan gewoon als '0' in de lijst. Klopt dus inderdaad ook nog eens geen zak van.-BB- schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:28:
Hier mijn server
[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 29-05-2009 10:34 ]
gebruik arenajunkies in plaats van skHydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:33:
Ik heb mijn server ook even gecheckt, en een paar mensen die zeker hoge ratings hebben staan gewoon als '0' in de lijst. Klopt dus inderdaad ook nog eens geen zak van.
http://www.arenajunkies.com/rankings/player/EU-Terenas/-BB- schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:28:
Hier mijn server
Wat gek zeg, pff.
dit zijn alleen mensen met teams boven de 2000 rating
[ Voor 47% gewijzigd door Nowad op 29-05-2009 10:39 ]
Ik speel samen met een feral druid. (zelf ben ik retri pala). Wij hebben geen moeite met resto druids. Ze zijn heel makkelijk zelfs! (met uitzonderingen daar gelaten.)
Begin met dmg. de druid opent met stun hierna stun ik en dan is het meestal wel over.
Hiernaast is het ook een mooie combo om mee te spelen. Aangezien er meestal op 1 iemand aangevallen wordt. Hierdoor krijg de ander van ons team de mogelijkheid om te healen. En we hebben behoud van veel dps indien nodig.
Begin met dmg. de druid opent met stun hierna stun ik en dan is het meestal wel over.
Hiernaast is het ook een mooie combo om mee te spelen. Aangezien er meestal op 1 iemand aangevallen wordt. Hierdoor krijg de ander van ons team de mogelijkheid om te healen. En we hebben behoud van veel dps indien nodig.
en op welke rating speel je dan?Vangelis schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:38:
Ik speel samen met een feral druid. (zelf ben ik retri pala). Wij hebben geen moeite met resto druids. Ze zijn heel makkelijk zelfs! (met uitzonderingen daar gelaten.)
Ja dat van die shamans kan misschien niet kloppen, maar het was maar even om mijn punt aan te geven.Nowad schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:32:
[...]
haha, jij bent grappig
[...]
ms moet niet verwijderd worden maar dat het stackt met de healing debuff van ''Unrelenting Assault'' wel!
-X-
Arena Master Nowad
En wat betreft unrelenting assault, dacht het niet he! Arms heeft erg veel last van rage starving. Daardoor kun je minder stance dancen. In battlestance heb je geen interrupts. De enigste "interrupt" is dan unrelenting assault. Ik had liever een soort van pummel/kick in battlestance.
Dus zo sterk is het ook weer niet, want het interrupt voor de rest je heals niet.
"Don't let your dreams be memes"
Momenteel nog 1200 maar daar komt verandering in. We gaan redelijk snel omhoog.
ja man, 2500 heals met holy light spam is normaal op je warlock, dan ga je nooit oom tegen druid warrior eghum, het is bullshit dat het stackt, en het is bullshit dat bijvoorbeeld shamans / paladins er echt last van hebben en druids / priests totaal niet (omdat die ''bijna'' nix casten dus komt er geen overpower op de cast dus komt de healing debuff er niet bij op) terwijl druids tegenwoordig niet meer oom kunnenAnoniem: 302138 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:42:
[...]
Ja dat van die shamans kan misschien niet kloppen, maar het was maar even om mijn punt aan te geven.
En wat betreft unrelenting assault, dacht het niet he! Arms heeft erg veel last van rage starving. Daardoor kun je minder stance dancen. In battlestance heb je geen interrupts. De enigste "interrupt" is dan unrelenting assault. Ik had liever een soort van pummel/kick in battlestance.
Dus zo sterk is het ook weer niet, want het interrupt voor de rest je heals niet.
ik zou zeggen, kijk mijn armory maar ff, trollbane eu, nowad
[ Voor 9% gewijzigd door Nowad op 29-05-2009 10:48 ]
Noem ze dan eens die mensen dan zoeken we ze ff op in de armory.Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:33:
[...]
Kijk eens naar de 5v5 brackets. Dat zijn de brackets die wel gebalanceerd zijn. 2v2 is dat niet, en Blizzard heeft aangegeven daar geen moeite voor te gaan doen. Hoeveel druids komen daar voor? 2v2 is gewoon zuig, heeft niks met skill te maken. Helaas doet de overgrote meerderheid 2v2, en daar komt het meeste gezeik vandaan.
[...]
Ik heb mijn server ook even gecheckt, en een paar mensen die zeker hoge ratings hebben staan gewoon als '0' in de lijst. Klopt dus inderdaad ook nog eens geen zak van.
dat jullie geen statistieken kunnen lezen kan ik niks aan doen.
SK-Gaming wordt al heel lang gebruikt om de top 100 van de wereld te bekijken. En ze zijn volkomen accuraat als het op teams aankomt. Dat er geen team van jou server bij staat zegt genoeg. Geen enkel team van jou server staat bij de top 100.
Anoniem: 51543
Even offtopic, maar gaat alles wel goed? Heb nog nooit een persoon zo gefrustreerd gezien om een spel. Doe even rustig aanActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:46:
[...]
Noem ze dan eens die mensen dan zoeken we ze ff op in de armory.
dat jullie geen statistieken kunnen lezen kan ik niks aan doen.
SK-Gaming wordt al heel lang gebruikt om de top 100 van de wereld te bekijken. En ze zijn volkomen accuraat als het op teams aankomt. Dat er geen team van jou server bij staat zegt genoeg. Geen enkel team van jou server staat bij de top 100.
On topic: Als je zo wilt beginnen, in welk team van de top 100 speel jij dan bij?
PvP zal altijd zo blijven, er zal altijd een class zijn die zijn werk makkelijker/beter kan doen. Het leuke van PvP vind ik om samen met je arena partner(s) hier iets op te vinden en toch een redelijke rating neer te zetten.
Daarbij heeft healing nog een "probleem" in pvp, of nou ja healing niet maar de rest wel.
De dmg die je neemt neemt af, wanneer de gear beter wordt. Daarbij neemt de healing toe. Het probleem is dus dat healing dubbel profiteert van betere gear.
Dit is moeilijk om op te lossen, tenzij je bv healing done laat afnemen op targets met resilliance. Dat hoeft niet zo hard als de damage afneemt, maar kan misschien wel een goed idee zijn.
Je duwt pvp dan wel weer in de disc richting om met shields enzo te "healen".
Druids zou je het wat moeilijker kunnen maken door een grotere cooldown op shapeshifts te zetten. Dit zou sowieso een goed idee zijn, want dat instant shapeshift is zeker in pvp wel erg goed.
De dmg die je neemt neemt af, wanneer de gear beter wordt. Daarbij neemt de healing toe. Het probleem is dus dat healing dubbel profiteert van betere gear.
Dit is moeilijk om op te lossen, tenzij je bv healing done laat afnemen op targets met resilliance. Dat hoeft niet zo hard als de damage afneemt, maar kan misschien wel een goed idee zijn.
Je duwt pvp dan wel weer in de disc richting om met shields enzo te "healen".
Druids zou je het wat moeilijker kunnen maken door een grotere cooldown op shapeshifts te zetten. Dit zou sowieso een goed idee zijn, want dat instant shapeshift is zeker in pvp wel erg goed.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Shamans kan ik inkomen, maar paladins? Alsof een warrior uberhaubt damage doet op zo een stuk gewapend beton met healing powers.Nowad schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:45:
[...]
ja man, 2500 heals met holy light spam is normaal op je warlock, dan ga je nooit oom tegen druid warrior eghum, het is bullshit dat het stackt, en het is bullshit dat bijvoorbeeld shamans / paladins er echt last van hebben en druids / priests totaal niet (omdat die ''bijna'' nix casten dus komt er geen overpower op de cast dus komt de healing debuff er niet bij op) terwijl druids tegenwoordig niet meer oom kunnen
En dan nog, het is toch ook de bedoeling dat ze er last van hebben. Ik ga toch niet iemand even een aai op de bol geven in pvp. En waarom zou nog iemand unrelenting assault nemen als het niet stackt met MS. MS is bijna constant op de target.
ik zou zeggen succesVangelis schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:43:
[...]
Momenteel nog 1200 maar daar komt verandering in. We gaan redelijk snel omhoog.
Wolfcharmer, een guildy van me (en een behoorlijk brilliante PvP speler) staat gewoon niet in de lijst terwijl hij zowel een 2v2 als een 3v3 rating van boven de 2000 heeft. Dat SK gaming als 'de' bron van stats gebruikt wordt wil ik graag sowieso bestrijden van Arenajunkies wordt veel meer gebruikt, maar het lijkt me duidelijk dat SK gaming kennelijk niet erg z'n best doet om up to date te blijven.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:46:
Hij heeft alleen een 2v2 rating: 1500. Ja echt. En dat geeft 'em kennelijk recht te beslissen wie wel en wie niet een mening mag hebbenAnoniem: 51543 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:50:
On topic: Als je zo wilt beginnen, in welk team van de top 100 speel jij dan bij?
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 29-05-2009 10:55 ]
Zo vermoord je dan weer wel feral en balance pvp.. of om in een instance als je OT bent even vlug een innervate/CR te gooien en weer terug te gaan in je bearform.Kevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:50:
Misschien moeten ze resselience gewoon ook laten werken op heals!
Hoe meer ress je hebt hoe minder healing!
edit: was al gezegd.
edit: was al gezegd.
[ Voor 10% gewijzigd door Valkyre op 29-05-2009 10:55 ]
Het zijn er sowieso meer dan die 4, waarvan er nota bene 2 helemaal geen 2vs2 rating hebben staan, van sk-gaming.Nowad schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:36:
http://www.arenajunkies.com/rankings/player/EU-Terenas/
dit zijn alleen mensen met teams boven de 2000 rating
Drill-down op class;
- 5 paladins
- 4 druids
- 4 rogues
- 3 death knights
- 2 priests
- 1 shaman/warrior/mage/warlock
Zegt vrij weinig over wat er nu beter is.
Omdat druids in 2v2 een voordeel hebben t.o.v. andere healers (veel mobieler), moeten druids dus kapot generfed worden. Echt, een cooldown op shapeshifts? Je speelt duidelijk geen druid. Nogmaals, kijk alsjeblieft eens naar de 5v5 brackets, DAT zijn de brackets die wel in balans zijn, en kijk daar eens naar hoeveel druids daar in meespelen.Kevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:50:
Het is resilience, en komop zeg, bizar idee.Gohan-san schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:54:
Misschien moeten ze resselience gewoon ook laten werken op heals!
[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 29-05-2009 10:58 ]
En dat zou niet moeten,Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:57:
[...]
Omdat druids in 2v2 een voordeel hebben t.o.v. andere healers (veel mobieler), moeten druids dus kapot generfed worden. Echt, een cooldown op shapeshifts? Je speelt duidelijk geen druid. Nogmaals, kijk alsjeblieft eens naar de 5v5 brackets, DAT zijn de brackets die wel in balans zijn, en kijk daar eens naar hoeveel druids daar in meespelen.
Er zijn namelijk 100 000 de 2 man teams, en maar enkele 1000den 5 man teams.
5 man is veel lastiger te organiseren.
In 2 man wordt de inbalance VEELS te veel eruitgelicht door de sterkte van de druids. 3 man en 5 man kunnen me gestolen worden. 2 man is het leukste wat er is. Maar als je 411 potjes moet spelen, een positieve win ratio heb en dan 3 punten boven de 1500 staat zoals ik, dan klopt er iets niet. Of met het systeem, of met de balans.
Aangezien druids gebuffed worden terwijl ze al sterk waren in pvp klopt dat niet.
En als laatste Hydra. Ik heb 100 procent meer recht om over pvp te praten. Jjij doet het niet eens, dus wat jij in deze discussie zoekt snap ik helemaal niet.
ik snap je punt niet echt-BB- schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:54:
[...]
Het zijn er sowieso meer dan die 4, waarvan er nota bene 2 helemaal geen 2vs2 rating hebben staan, van sk-gaming.
Drill-down op class;En die spelen allemaal tussen de 2290 en 2029 rating volgens ArenaJunkies. Alleen hebben de twee bovenste enorm veel meer matches gespeeld dan de rest uit die lijst. Dan schommelt je rating ook minder dan bij de rest als je er toevallig eentje verliest. Nummer 9, mage/paladin, heeft een ratio van +10% ten opzichte van de nummer 1. Ze hebben er alleen meer dan 400 minder gespeeld.
- 5 paladins
- 4 druids
- 4 rogues
- 3 death knights
- 2 priests

jij vind dat als je win / loss beter is je hoger moet staan ofzo?
zelf gebruik ik arenajunkies omdat ik het gevoel heb (uit ervaring) dat het vaker upate dan SK-gaming
Wat is er "nerf" aan iets wat toevallig een class kan en een andere niet. En ja healers zullen een nerf krijgen die ongeveer doet wat ik zeg, is het niet nu dan zal het later zijn.Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:57:
[...]
Omdat druids in 2v2 een voordeel hebben t.o.v. andere healers (veel mobieler), moeten druids dus kapot generfed worden. Echt, een cooldown op shapeshifts? Je speelt duidelijk geen druid. Nogmaals, kijk alsjeblieft eens naar de 5v5 brackets, DAT zijn de brackets die wel in balans zijn, en kijk daar eens naar hoeveel druids daar in meespelen.
[...]
Het is resilience, en komop zeg, bizar idee.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de + healing op pvp items generfed wordt maar iets zal er gebeuren. En een cooldown op shapeshifts zou gewoon heel normaal zijn hoor je moet dan gaan nadenken ipv mindless shapeshiften. Het hoeft ook niet lang te zijn 3-5 seconden zou ruim voldoende zijn.
het zou ook zomaar kunnen dat dingen cast time krijgen, al zou ik daar geen voorstander van zijn want dan zullen druids vs veel classes wel erg slecht worden met healing. Je laat een druid shiften en houd hem vervolgens in bear/travelform met interupts. Een 3-5 sec cooldown zorgt ervoor dat je net wat meer moet nadenken. Dat zal de echt goede spelers dan wel weer onderscheiden van de slechte
Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:57:
[...]
[...]
Het is resilience, en komop zeg, bizar idee.
valt eigenlijk nog best wel mee, ik ben helemeaal niet van de pvp. maar kevinp legt het een stuk beter uit dan ik.Kevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:50:
Daarbij heeft healing nog een "probleem" in pvp, of nou ja healing niet maar de rest wel.
Zeik toch niet zo man , neem dan een fucking druid als partner.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:13:
[...]
Dat zegt genoeg.
mijn god zeg , tig posts met QQ over druids , door een freaking rogue. (als voormallig mage kan ik je daar ook nog wel wat over zeggen

Elk argument dat je had is al onderuit gehaalt , zoek een partner die wel een brain heeft of blijf gestopt met arena want het is wel duidelijk dat je er niks van kan.
--> wow rogue QQ forums die kant op.
[ Voor 4% gewijzigd door dontcare op 29-05-2009 11:11 ]
.Quod me nutrit me destruit.
ff over wat Kevinp zegt, hij heeft gelijk daar, damage word ook meer geincreased voor melee vergeleken met casters en dat vind ik wel jammer voor de casters, die blijve dus zegmaar ongeveer hetzelfde terwijl melee echt gebuffed word als ze betere weaps krijgenGohan-san schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:04:
valt eigenlijk nog best wel mee, ik ben helemeaal niet van de pvp. maar kevinp legt het een stuk beter uit dan ik.
Nee daar hebben ze het rating systeem voor uitgevondenNowad schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:03:
ik snap je punt niet echt![]()
jij vind dat als je win / loss beter is je hoger moet staan ofzo?
zelf gebruik ik arenajunkies omdat ik het gevoel heb (uit ervaring) dat het vaker upate dan SK-gaming
Dat daarboven heet ActualFantasy-logica, een gemiddelde server genomen en de 40% aanwezigheid van druids weerleggen met een even zo nutteloos voorbeeld (18% is druid). Gooi er wat percentages tegen en je hebt chaos.
Sorry, ik word een beetje lam van figuren die met een bord voor hun hoofd gewoon door blijven gaan met hun eigen gelijk door te drammen.
Leuk lijstje, ik tel 9 classes....en welke ontrbreekt?-BB- schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:54:
[...]
Het zijn er sowieso meer dan die 4, waarvan er nota bene 2 helemaal geen 2vs2 rating hebben staan, van sk-gaming.
Drill-down op class;En die spelen allemaal tussen de 2290 en 2029 rating volgens ArenaJunkies. Alleen hebben de twee bovenste enorm veel meer matches gespeeld dan de rest uit die lijst. Dan schommelt je rating ook minder dan bij de rest als je er toevallig eentje verliest. Nummer 9, mage/paladin, heeft een ratio van +10% ten opzichte van de nummer 1. Ze hebben er alleen meer dan 400 minder gespeeld.
- 5 paladins
- 4 druids
- 4 rogues
- 3 death knights
- 2 priests
De hunter...tellen hunters echt niet meer mee qua PVP?
Note ik heb compleet geen kaas gegeten van PVP, het boeit me ook niet zo, maar ik vond het wel opvallend dat er in die lijst niet 1 hunter voor komt. (Ook in andere statisieken zie je amper hunters staan voor arena).
Waarom wardt er dan nog zoveel gewhined over hoe OP hunters zijn?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Zonder op de link te clicken durf ik al te zeggen dat het monk en skytjai zijn (of hun alts). En m0nk wil hier ook nog wel eens posten : P
Ja dat is allemaal wel leuk enzo, maar waarom een hele class dan verpesten voor 1 spec? Het zou in PvE een grote kracht van de druid weg nemen, flexibel zijn. Je wilt niet weten hoe vaak in in ulduar als OT even een CR moet uit voeren, of om even iemand te innervaten. Dit zou je allemaal verpesten door CD's op vormen te zetten.Kevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:03:
[...]
Wat is er "nerf" aan iets wat toevallig een class kan en een andere niet. En ja healers zullen een nerf krijgen die ongeveer doet wat ik zeg, is het niet nu dan zal het later zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de + healing op pvp items generfed wordt maar iets zal er gebeuren. En een cooldown op shapeshifts zou gewoon heel normaal zijn hoor je moet dan gaan nadenken ipv mindless shapeshiften. Het hoeft ook niet lang te zijn 3-5 seconden zou ruim voldoende zijn.
het zou ook zomaar kunnen dat dingen cast time krijgen, al zou ik daar geen voorstander van zijn want dan zullen druids vs veel classes wel erg slecht worden met healing. Je laat een druid shiften en houd hem vervolgens in bear/travelform met interupts. Een 3-5 sec cooldown zorgt ervoor dat je net wat meer moet nadenken. Dat zal de echt goede spelers dan wel weer onderscheiden van de slechte
Helemaal goed, geen alts want ik ken die mensen totaal niet. Zat er alleen doorheen te neuzen bij een paar bekende realms en zag ineens die ertussen staanImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:11:
Zonder op de link te clicken durf ik al te zeggen dat het monk en skytjai zijn (of hun alts). En m0nk wil hier ook nog wel eens posten : P
Hoe kom je nu weer bij gemiddelde server genomen ? Het gaat over all servers van zowel the US/EU in 2 man arena.-BB- schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:08:
[...]
Nee daar hebben ze het rating systeem voor uitgevonden
Dat daarboven heet ActualFantasy-logica, een gemiddelde server genomen en de 40% aanwezigheid van druids weerleggen met een even zo nutteloos voorbeeld (18% is druid). Gooi er wat percentages tegen en je hebt chaos.
Sorry, ik word een beetje lam van figuren die met een bord voor hun hoofd gewoon door blijven gaan met hun eigen gelijk door te drammen.
Dan heeft van de top 100 40% van de teams een druid. Welk gedeelte snap je daar niet van ?
Druid/Warrior 17.9
Druid/DK 15.8
Druid/Priest 5.3
Druid/Ret 4.2
Bijelkaar 17.9+15.8+5.3+4.2 = 43.2%
Ook op de wow stats staat hunter nagenoeg overal onderaan (uitzondering met een warlock). Hunters zouden sterk in open PvP of die zone PvP's, selectief de 'zwakke' uitzoeken en helemaal neer maaien. Ik moet zeggen dat ik inderdaad een bizar hoge spike eruit kan schieten in enkele seconden (proc'ed exp.shot, aimed, killshot) die maar weinig classes kunnen na doen. (al vraag ik me af of Exp.shot wordt gezien als DoT en dus geresist wordt door resilience)_Peter2_ schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:10:
[...]
Leuk lijstje, ik tel 9 classes....en welke ontrbreekt?
De hunter...tellen hunters echt niet meer mee qua PVP?
Note ik heb compleet geen kaas gegeten van PVP, het boeit me ook niet zo, maar ik vond het wel opvallend dat er in die lijst niet 1 hunter voor komt. (Ook in andere statisieken zie je amper hunters staan voor arena).
Waarom wardt er dan nog zoveel gewhined over hoe OP hunters zijn?
En moeten we nu echt 3 pagina's gaan vullen voor 1 QQ persoon die heel WoW niet eens meer speelt?

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2009 11:16 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe gaat het met de progress van The Inner Circle dan? al goed bezig met Ulduar hard modes?ImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:11:
[...]
Gniffel.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ben jij tegenwoordig druid? Grappig is datAnoniem: 51543 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:13:
Ja dat is allemaal wel leuk enzo, maar waarom een hele class dan verpesten voor 1 spec? Het zou in PvE een grote kracht van de druid weg nemen, flexibel zijn. Je wilt niet weten hoe vaak in in ulduar als OT even een CR moet uit voeren, of om even iemand te innervaten. Dit zou je allemaal verpesten door CD's op vormen te zetten.
Geef je broer een aai over zijn bol voor me
Dit wordt helemaal leuk als je niet eens weet wie ik ben bedenk ik me nu
Edit
ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:14:
[...]
Hoe kom je nu weer bij gemiddelde server genomen ? Het gaat over all servers van zowel the US/EU in 2 man arena.
Dan heeft van de top 100 40% van de teams een druid. Welk gedeelte snap je daar niet van ?
- Lezen wat er staat
- Genomen van een website waarvan al duidelijk was dat ze niet bepaald up-to-date zijn, maar dat was je nog niet opgevallen uit alle reacties op je eerdere posts, dat blijkt wel.

[ Voor 29% gewijzigd door -BB- op 29-05-2009 11:22 ]
Nu weet ik nog steeds niet waar de meeste mensen naartoe gegaan zijn van TiC
No guts, no glory!
Stik d'r in, echt. Types als jij moeten gewoon heel ahrd ophouden zich te bemoeien met andere classes. Een dergelijke cooldown zou gewoon de hele class verneuken. Die shifts zijn een integraal onderdeel van hoe een druid werkt. Dit is net zo'n bizar idee als op alle casts van een mage een 5s cooldown te zetten.Kevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:03:
Healing is een belangrijk onderdeel van PvP taktieken. Alleen mindless BG zergers gaan lopen mekkeren dat healing te sterk is. Healing per second zal altijd hoger zijn dan damage per second. Daarom CC je healers in plaats van dom op z'n warrior buddy te gaan hakken. Toen ik nog arenas deed met een warrior guildy had je echt letterlijk mensen die gewoon de warrior targetten en pas na een paar minuten bedenken dat z'n health harder omhoog gaat dan dat ze het eraf hakken.
Ik ben er klaar mee in ieder geval. Dergelijke domheid valt toch niet tegen te argumenteren.SinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:15:
En moeten we nu echt 3 pagina's gaan vullen voor 1 QQ persoon die heel WoW niet eens meer speelt?
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 29-05-2009 11:30 ]
waarbij ik het gevoel heb dat het gewoon eigenlijk (al vanaf het begin van wow) heel simpel isNowad schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:08:
[...]
ff over wat Kevinp zegt, hij heeft gelijk daar, damage word ook meer geincreased voor melee vergeleken met casters en dat vind ik wel jammer voor de casters, die blijve dus zegmaar ongeveer hetzelfde terwijl melee echt gebuffed word als ze betere weaps krijgen
slechte gear: casters>mellee
goede gear: melee > casters.
Waarbij warriors altijd de kroon zijn want die scalen het beste (en krijgen aan het eind ook vaak een nerf).
QFTKevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:29:
[...]
waarbij ik het gevoel heb dat het gewoon eigenlijk (al vanaf het begin van wow) heel simpel is
slechte gear: casters>mellee
goede gear: melee > casters.
Waarbij warriors altijd de kroon zijn want die scalen het beste (en krijgen aan het eind ook vaak een nerf).
helemaal gelijk
Nou ik zou niemand voor Dom uitmaken, zeker gezien jij geen argumenten levert waarom ik ongelijk heb.Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:28:
[...]
Stik d'r in, echt. Types als jij moeten gewoon heel ahrd ophouden zich te bemoeien met andere classes. Een dergelijke cooldown zou gewoon de hele class verneuken. Die shifts zijn een integraal onderdeel van hoe een druid werkt. Dit is net zo'n bizar idee als op alle casts van een mage een 5s cooldown te zetten.
Ik ben er klaar mee in ieder geval. Dergelijke domheid valt toch niet tegen te argumenteren.
het is nu eenmaal zo dat met pvp items (nieuwere) de dmg done toeneemt, dmg taken afneemt. En als dmg done kan je ook lezen healing done. Dus eigenlijk dmg dubbel zo hard gaat (en dus healing ook) op pvp items.
Je kan dit wanneer het echt uit de hand loopt (en dat gaat gebeuren, al is dat nu nog niet echt het geval) vermideren door: Alle dmg recudements ook door te rekenen naar healing. Al zou healing dan totaal nutteloos worden in pvp tenzij ze daar iets voor vinden. Of minder + spelldmg (aka healing) op items te gooien.
het probleem hiermee is dat dmg casters qua spelldmg dezelfde stat gebruiken en die dan ook geraakt worden terwijl dat dus niet de bedoeling is.
Oplossing is simpel, maar ik weet niet of het goed is, namelijk + healing weer invoeren op items. Eventueel alleen op pvp items, een basis + spelldmg en daarbij + healing of + frost/fire/nature dmg.
Tic is dood, GM + 2 officer hebben baaaaai gezegd tegen wow en de rest guildtransfer/servergransfer of gestopt met wow.Nowad schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:15:
[...]
Hoe gaat het met de progress van The Inner Circle dan? al goed bezig met Ulduar hard modes?
TRAITORS !
BURN IN HELL !
; )
Malice op Trollbane en wowy (ofzo) op qual'thalasKillGhost schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:25:
Nu weet ik nog steeds niet waar de meeste mensen naartoe gegaan zijn van TiC
[ Voor 25% gewijzigd door ImdaMned op 29-05-2009 11:44 ]
Nog even om terug te komen op een eerder genoemt punt van healing reducen bij meer resillience.
Dit zou totaal niet eerlijk zijn doordat de damage van dps'ers wel omhoog gaat naar mate ze betere gear krijgen. Anders zou je op deze manier bijna meer hebben aan gear zonder resillience.
Dit zou totaal niet eerlijk zijn doordat de damage van dps'ers wel omhoog gaat naar mate ze betere gear krijgen. Anders zou je op deze manier bijna meer hebben aan gear zonder resillience.
Weg met resilience. Gewoon veel stamina op PvP gear zou genoeg moeten zijn. Dan heb je die problemen allemaal niet.
Volgens mij sloeg die opmerking over "dom" niet op jouKevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:35:
[...]
Nou ik zou niemand voor Dom uitmaken, zeker gezien jij geen argumenten levert waarom ik ongelijk heb.
het is nu eenmaal zo dat met pvp items (nieuwere) de dmg done toeneemt, dmg taken afneemt. En als dmg done kan je ook lezen healing done. Dus eigenlijk dmg dubbel zo hard gaat (en dus healing ook) op pvp items.
Je kan dit wanneer het echt uit de hand loopt (en dat gaat gebeuren, al is dat nu nog niet echt het geval) vermideren door: Alle dmg recudements ook door te rekenen naar healing. Al zou healing dan totaal nutteloos worden in pvp tenzij ze daar iets voor vinden. Of minder + spelldmg (aka healing) op items te gooien.
het probleem hiermee is dat dmg casters qua spelldmg dezelfde stat gebruiken en die dan ook geraakt worden terwijl dat dus niet de bedoeling is.
Oplossing is simpel, maar ik weet niet of het goed is, namelijk + healing weer invoeren op items. Eventueel alleen op pvp items, een basis + spelldmg en daarbij + healing of + frost/fire/nature dmg.
Het hele samenvoegen van healing en dmg is geweldig omdat dit wat meer diepgang in het spel brengt voor healing classes. Ik begrijp gewoon niet waarom het zo moeielijk is voor mensen om gewoon ff de healer te CC'en... Of wil je weer terug naar Pre- TBC en mensen weer lekker two shotten? Ik niet in iedergeval.
Haha mooie discussie over pvp, borden voor hoofden, en druids. Echt genieten als je het even zwaar hebt op je werk. ActualFantasy, misschien moet je even de laatste 3 pagina’s doorlezen en proberen na te gaan hoe het overkomt op anderen...
Ik ben het overigens wel een klein beetje met je eens dat goede druids extreem lastig te slopen zijn in arena, maar het is niet onmogelijk. Ik was er vaak zeker 15-25 minuten mee bezig op level 70 in 2on2...
Er zijn alleen niet zo heel erg veel goede druids, een klein foutje is al fataal op wat hoger niveau. Uiteindelijk komt het toch neer op de speler die speelt, en de communicatie met de partner, welke class ze dan ook spelen.
Een tip: If you can’t beat them, join them! Ga lekker zelf met een druid spelen, dan zul je al snel merken dat ze helemaal niet zo onoverwinbaar zijn als je denkt...
Gister heb ik zelf een sloppy Ulduar25 raid gehad waarbij we meteen wilden doorstomen naar Mimi. Dat hebben we gedaan, de portal is vrij en 6 baasjes zijn dood. Vooral de kat-dame gaf wat problemen, onze minste tank had nogal moeite met interupts, die aoe damage die ze dan doet is niet fijn!
Ik heb zelf niks kunnen looten, voor andere mensen waren er wel mooie upgrades, dus dat is mooi!
Ik ben het overigens wel een klein beetje met je eens dat goede druids extreem lastig te slopen zijn in arena, maar het is niet onmogelijk. Ik was er vaak zeker 15-25 minuten mee bezig op level 70 in 2on2...
Er zijn alleen niet zo heel erg veel goede druids, een klein foutje is al fataal op wat hoger niveau. Uiteindelijk komt het toch neer op de speler die speelt, en de communicatie met de partner, welke class ze dan ook spelen.
Een tip: If you can’t beat them, join them! Ga lekker zelf met een druid spelen, dan zul je al snel merken dat ze helemaal niet zo onoverwinbaar zijn als je denkt...
Gister heb ik zelf een sloppy Ulduar25 raid gehad waarbij we meteen wilden doorstomen naar Mimi. Dat hebben we gedaan, de portal is vrij en 6 baasjes zijn dood. Vooral de kat-dame gaf wat problemen, onze minste tank had nogal moeite met interupts, die aoe damage die ze dan doet is niet fijn!
Ik heb zelf niks kunnen looten, voor andere mensen waren er wel mooie upgrades, dus dat is mooi!
Die quote ging niet over jou maar over die frust die zit te zeiken dat druids zo overpowered zijn.Kevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:35:
Nou ik zou niemand voor Dom uitmaken, zeker gezien jij geen argumenten levert waarom ik ongelijk heb.
Er zijn geen "healing" items. Met betere gear gaat zowel de damage als de healing omhoog. Resilience doet niks tegen normale non-crit damage. Resilience zorgt vooral dat damage spikes minder voorkomen, en dat damage minder snel schaalt dan zonder, maar het zorgt niet dat er geen damage bijkomt met betere gear.Je kan dit wanneer het echt uit de hand loopt (en dat gaat gebeuren, al is dat nu nog niet echt het geval) vermideren door: Alle dmg recudements ook door te rekenen naar healing. Al zou healing dan totaal nutteloos worden in pvp tenzij ze daar iets voor vinden. Of minder + spelldmg (aka healing) op items te gooien.
Het klopt wel dat healing beter schaalt dan damage door resilience. Bovendien zit er een soft cap van 1230 op resilience, dus als mensen dat halen zul je zien dat er meer op damage gegeared gaat worden. Dat healing MISSCHIEN relatief sterk gaat worden is hoe dan ook geen reden om een class te verneuken. Healing verminderen als het te sterk is, prima. Een enkele class aanpakken is gewoon grote kul.
Ik zie eerder een 'dimished' heal effect als balans issue. Dit hebben ze recent ingevoerd in een andere MMO wat eigelijk best bijzonder werkt. Je mag maar x-aantal keer in de x-aantal seconde worden gehealed en self-heals hebben een verlaagd effect op jezelf (75% van normaal). Het voordeel hiervan is dat je PvE amper raakt, hoevaak komt het nu echt voor op endraiding dat je jezelf nonstop staat te healen ipv anderen? Al zou ik beginnen met een verlaagt effect op jezelf, dat zal denk ik al flink wat schelen.Kevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:35:
Een druid bljift in leven niet om het healen van een ander, maar zichzelf, net als een healadin of mischien shaman (laatste class ken ik niet zo). Trap je dit wat naar beneden verlies je niets aan healkracht op je teamplayer, maar wel als je daar als immortal selfheal boompje staat.
Neem nu een hunter, mede een reden denk ik dat zij totaal niet meer in PvP meedoen is het melee probleem. Zelfs met deterrence (die backjump skill) wordt je in seconde tijd weer melee gehaald (deathgrip, rush, charge, etc) en juist daar is een hunter totaal kansloos. Zoals ik diverse fights heb gezien is heel veel nu melee based, waar meeste gevallen hunter gewoon simpelweg niet mee kan.
Maargoed ik ben geen pvp expert, ervaring heb ik enkel in de zones.
Maargoed, Blizzard heeft ongetwijfeld toegang tot een enorm grote bron van data dan wij enkel met die charts van arena's, dus echt recht van spreken hebben we niet echt.
Er is een reden dat in de volgende patch al begonnen wordt met het nerfen van druids. Ik kan je verzekeren dat dat niet komt omdat ze niet sterk genoeg zijn, de druids.Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:45:
[...]
Die quote ging niet over jou maar over die frust die zit te zeiken dat druids zo overpowered zijn.
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door ActualFantasy op 29-05-2009 11:55 ]
Ergens lijkt me dit juist ook geen goed idee! Want dan is het tactische spel weg. Kill de healer want hij kan maar 75% healing doen op zichzelf (2x dps ftw). Waar het nu wel een heel ander spel is. Ja ik ben druid die net begint met arena etc en de matches duren erg lang. Maar een priest tegenover je kan een hele uitdaging zijn moet ik zeggen. Zeker als beginner is het wennen om LoS te mis/gebruiken. Moet zeggen dat we van squishy in S5 naar toch wel sterk in S6 zijn gegaan. Maar dat we een buff moesten krijgen was wel duidelijk want tegen een pally en rogue waren we toen helemaal niets. Nu moet ik zeggen dat een goede rogue ook een lastige tegenstander is evenals een retridin.
@ ActualFantasy
Ja er wordt gebuffed en generfed in de volgende patch. In tree word de armor minder maar in travel werkt barkskin nu ook. Hence het design wat blizz implementeert in de druid. Het shiften en wegrennen is het hele design hierachter.
[ Voor 13% gewijzigd door TiMMieJ op 29-05-2009 11:59 ]
Serieus, ga Carebear online of My little pony RPG spelen ofzo, je bloeddruk is nog hoger dan gemiddelde healburst van een resto druidActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:54:
[...]
Er is een reden dat in de volgende patch al begonnen wordt met het nerfen van druids. Ik kan je verzekeren dat dat niet komt omdat ze niet sterk genoeg zijn, de druids.

Hiermee neem je gelijk aan dat blizzard "brainz" heeft.SinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:48:
[...]
Maargoed, Blizzard heeft ongetwijfeld toegang tot een enorm grote bron van data dan wij enkel met die charts van arena's, dus echt recht van spreken hebben we niet echt.
Voorbeeldje waaruit blijkt dat ze dat niet hebben:
Blizz gaat in de volgende patch JC nerven omdat ze willen dat je de bonus alleen krijgt als je ervoor gemmed. Daar zijn ze net achter gekomen. En dat terwijl er al genoeg spelers al voor WotLK zijn begonnen om JC te levelen omdat ze inzagen dat die prismatic gems heel erg goed waren.
Oh, tevens een rant van iemand die tailoring naar 450 heeft gebracht, zag dat tailoring sucked, JC heeft genomen waarna de cloak buff ongeveer 2 x zo goed is als de overige classes en daarna ziet dat JC verder word generfd
[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 29-05-2009 11:59 ]
Klopt, maar het probleem momenteel is dat resillience ook de incomming dmg erg verminderd. Hierin zal een onbalans komen en er zal iets aan veranderen.Vangelis schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:40:
Nog even om terug te komen op een eerder genoemt punt van healing reducen bij meer resillience.
ik hoop dat iig want zonder resillience pvp'en is nu onmogelijk, wat op zich jammer is want ik wil best zo af en toe een keer een potje bg doen, wat totaal niet leuk is want ik meot prot specc met prot gear gaan om nog enigsinds in leven te blijven.
Maar een goede balans vinden is lastig en zodra iemand een idee heeft wordt het toch altijd door degene die er mogelijk slechter van wordt met veel kritiek ontvangen. Ook dingen die blizzard doet worden nooit direct geaccepteerd.
Blizzard balanced niet voor 2v2, en druids komen in 5v5 nauwelijks voor. Ik weet dus niet waar je het over hebt. Die kleine nerf de gaat komen is omdat we een barkskin BUFF krijgen die het noodzakelijk maakt dat de armor van ToL wat omlaag gaat. Toch grappig dat je zo weinig weet van die class waar je zo vaak van verliest. Misschien als je je eens in de classes waar je moeite mee hebt verdiept, je beter hun zwakke punten kunt vinden. Jou probleem is gewoon een puur L2P issue. Je kunt bepaalde classes niet goed aan, dus gaat maar mekkeren om nerfs.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:54:
Er is een reden dat in de volgende patch al begonnen wordt met het nerfen van druids. Ik kan je verzekeren dat dat niet komt omdat ze niet sterk genoeg zijn, de druids.
BGs waren vroeger veel slechter gebalanceerd omdat PvE gear gewoon bizar goed was. PvP gear had alleen relatief veel STA, wat gewoon niet nuttig is tegen een groep die veel meer damage en healing doen. Resilience is gewoon een vooruitgang wat dat betreft.Kevinp schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:00:
ik hoop dat iig want zonder resillience pvp'en is nu onmogelijk, wat op zich jammer is want ik wil best zo af en toe een keer een potje bg doen, wat totaal niet leuk is want ik meot prot specc met prot gear gaan om nog enigsinds in leven te blijven.
[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 29-05-2009 12:07 ]
En jij speelt geen pvp.Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:04:
[...]
Blizzard balanced niet voor 2v2, en druids komen in 5v5 nauwelijks voor. Ik weet dus niet waar je het over hebt. Die kleine nerf de gaat komen is omdat we een barkskin BUFF krijgen die het noodzakelijk maakt dat de armor van ToL wat omlaag gaat. Toch grappig dat je zo weinig weet van die class waar je zo vaak van verliest. Misschien als je je eens in de classes waar je moeite mee hebt verdiept, je beter hun zwakke punten kunt vinden. Jou probleem is gewoon een puur L2P issue. Je kunt bepaalde classes niet goed aan, dus gaat maar mekkeren om nerfs.
Ik heb tenminste nog wat ervaring in mijn meer dan 400 games arena in dit seizoen. Jij hebt gewoon totaal geen idee waar je over praat en hoe sterk de verschillende spells en talents zijn van een druid tegenwoordig. Hoe kun jij nou in hemelsnaam over mij zeggen dat ik niet weet hoe bepaalde classes spelen in arena. Je DOET niet eens aan arena.
[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 29-05-2009 12:07 ]
Ehm de tanks? neem patchwerk,SinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:48:
[...]
Ik zie eerder een 'dimished' heal effect als balans issue. Dit hebben ze recent ingevoerd in een andere MMO wat eigelijk best bijzonder werkt. Je mag maar x-aantal keer in de x-aantal seconde worden gehealed en self-heals hebben een verlaagd effect op jezelf (75% van normaal). Het voordeel hiervan is dat je PvE amper raakt, hoevaak komt het nu echt voor op endraiding dat je jezelf nonstop staat te healen ipv anderen? Al zou ik beginnen met een verlaagt effect op jezelf, dat zal denk ik al flink wat schelen.
Razorscale wanneer hij geland is.... dan ben je continue de MT aan het spammen spammen en spammen.. noway dat dat gaat werken.
ik vond echt de reduced healing op ress een hele goede.. omdat je daar ook sowieso alleen de pvpers mee aanpakt en PVE daar moeten ze van afblijven..
Door het gebrek aan resilience werden healers in S5 juist buitenspel gezet en speelde iedereen volop dps classes met zo hier en daar een hybrid voor de occasional heal. Doordat mensen nu wel resilience hebben worden healers ook weer nuttig, je wordt namelijk niet meer in 3 seconden 25k damage kleiner gemaakt. Warriors met crits van 17k waren niet ongebruikelijk Ik kon mezelf met 200 resi (wotlk pvp slacking) en BiS raidgear niet in leven houden vs (soms 1) 2 dps. Tegenwoordig kunnen healers dit wel. Daarnaast zal de hoeveelheid resilience niet ontzettend veel meer toenemen tot de volgende expansion. Wat dat betreft geeft dit seizoen een veel beter beeld van de (on)balans in pvp arena op dit moment. Ik ga zelf mijn hunter in de kast zetten wat arena betreft omdat ik daar een totale pvp noob mee ben en mijn priestje weer een beetje gebruiken voor het betere pvp werk.
Ik speel geen PvP meer omdat ik daar geen tijd meer voor heb. Ik heb in S2 en S3 veel arenas gespeeld.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:07:
En jij speelt geen pvp.
Jij hebt een rating van 1500, jij doet ook niks aan Arena. Sorry, maar ik kan ook wel een team maken en dan opeens claimen dat ik weet waar ik het over heb. Ik speel dit spel sinds beta, heb VEEL PvP gespeeld zoals je aan de BG rank van m'n mage kunt zien, en weet heel waarschijnlijk meer van PvP dan jij. Sowieso zijn de meeste mensen die zo gefrustreerd zitten te whinen meestal de types die de fout niet in de eerste plaats bij zichzelf maar bij de tegenstander zoeken.Ik heb tenminste nog wat ervaring in mijn meer dan 400 games arena in dit seizoen. Jij hebt gewoon totaal geen idee waar je over praat en hoe sterk de verschillende spells en talents zijn van een druid tegenwoordig. Hoe kun jij nou in hemelsnaam over mij zeggen dat ik niet weet hoe bepaalde classes spelen in arena. Je DOET niet eens aan arena.
Als je een rating van 2k+ had gehad en met een fatsoenlijke argumentatie zou komen waarom bepaalde skills van een druid overpowered zouden zijn prima, dan had ik daar nog respect voor op kunnen brengen. Maar kom als scrub met je 1500 rating niet aan met een air van "jij weet niks van PvP".
Laat je dan ook geen pve wapens en armor meer toe in arena ?Gohan-san schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:10:
[...]
Ehm de tanks? neem patchwerk,
Razorscale wanneer hij geland is.... dan ben je continue de MT aan het spammen spammen en spammen.. noway dat dat gaat werken.
ik vond echt de reduced healing op ress een hele goede.. omdat je daar ook sowieso alleen de pvpers mee aanpakt en PVE daar moeten ze van afblijven..
Want dat moet dan ook niet.
Sowieso zou dat moeten.
Als je een arena team maakt, zou je een basic set moeten krijgen. Allemaal de savage set met wapens en alles. Iedereen gelijk beginnen en dan kijken hoe het gaat. Dat zou het veel eerlijker maken, en iedereen vanaf het begin gelijke kansen geven.
we zijn 3 seizoenen verder, toen was je nog 70. Dat kun je totaal niet vergelijken.Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:12:
[...]
Ik speel geen PvP meer omdat ik daar geen tijd meer voor heb. Ik heb in S2 en S3 veel arenas gespeeld.
[...]
Jij hebt een rating van 1500, jij doet ook niks aan Arena. Sorry, maar ik kan ook wel een team maken en dan opeens claimen dat ik weet waar ik het over heb. Ik speel dit spel sinds beta, heb VEEL PvP gespeeld zoals je aan de BG rank van m'n mage kunt zien, en weet heel waarschijnlijk meer van PvP dan jij. Sowieso zijn de meeste mensen die zo gefrustreerd zitten te whinen meestal de types die de fout niet in de eerste plaats bij zichzelf maar bij de tegenstander zoeken.
Als je een rating van 2k+ had gehad en met een fatsoenlijke argumentatie zou komen waarom bepaalde skills van een druid overpowered zouden zijn prima, dan had ik daar nog respect voor op kunnen brengen. Maar kom als scrub met je 1500 rating niet aan met een air van "jij weet niks van PvP".
Daarom weet je dus waarschijnlijk ook niet dat je tegenwoordig op 0 rating begint ipv 1500 en dat je dus helemaal vanaf 0 omhoog moet vechten.
Ik kan je armory niet zien, maar ik verwacht dat je niet eens in de buurt komt van hoeveel ik BG's en arena gedaan hebt sorry. Maar als de armory weer online is wil ik dat wel even controleren en rechtzetten.
Tevens is de gemiddelde rating momenteel rond de 1000 van alle teams. Items kun je al krijgen vanaf 1300 rating. Het is allemaal een beetje veranderd sinds ongeveer een jaar terug dat jij nog arena speelde.
[ Voor 13% gewijzigd door ActualFantasy op 29-05-2009 12:19 ]
Warrior's met 17k crits? 14k max. hahahulkie schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:11:
Door het gebrek aan resilience werden healers in S5 juist buitenspel gezet en speelde iedereen volop dps classes met zo hier en daar een hybrid voor de occasional heal. Doordat mensen nu wel resilience hebben worden healers ook weer nuttig, je wordt namelijk niet meer in 3 seconden 25k damage kleiner gemaakt. Warriors met crits van 17k waren niet ongebruikelijk Ik kon mezelf met 200 resi (wotlk pvp slacking) en BiS raidgear niet in leven houden vs (soms 1) 2 dps. Tegenwoordig kunnen healers dit wel. Daarnaast zal de hoeveelheid resilience niet ontzettend veel meer toenemen tot de volgende expansion. Wat dat betreft geeft dit seizoen een veel beter beeld van de (on)balans in pvp arena op dit moment. Ik ga zelf mijn hunter in de kast zetten wat arena betreft omdat ik daar een totale pvp noob mee ben en mijn priestje weer een beetje gebruiken voor het betere pvp werk.
Nvm
[ Voor 98% gewijzigd door Mektheb op 29-05-2009 12:17 . Reden: wrong ]
oh god! stop already met het Arena gezever
No guts, no glory!
Absoluut niet, ik geef enkel aan dat zij een veel grotere bron van informatie hebben, dat daar een foute keuze uitkomt is een jammer maar helaas. (niemand weet vooraf hoe pakembeet 2mil mensen omgaan met een change - nog recent maar al te goed meegemaakt met Architect in CoH).ImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:58:
Hiermee neem je gelijk aan dat blizzard "brainz" heeft.
Grappig genoeg bestaat dit systeem al, Aimed shot van Hunter geeft een 10seconde -50% healing, welke niet te dispellen is (weet niet hoe dit zit met shapeshift). Enkel dat een hunter totaal niet meer populair is, heeft een druid ook geen tegengas. (zie maar eens met halve HPS tegen een volle DPS door te blijven gaan).TiMMieJ schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:56:
Ergens lijkt me dit juist ook geen goed idee! Want dan is het tactische spel weg. Kill de healer want hij kan maar 75% healing doen op zichzelf (2x dps ftw). Waar het nu wel een heel ander spel is.
Initieel gaat het mij ook enkel om het dimished effect op selfheal, de x-heal in x-tijd zal inderdaad nooit werken binnen de wow mechanics, of maak het PvP only (tag?).Gohan-san schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:10:
Ehm de tanks? neem patchwerk,
Het was toch echt een 17k crit, en dat deed best wel pijn ja... Misschien had ik toen nog helemaal geen resi. Maar die 17k weet ik nog heel goed, heb de screeny zelfs nog gepost op een forum zodat mensen me konden uilachen 
ActualFantasy, je begint nu inderdaad op 0, maar als je wint krijg je +- 60 punten en als je verliest ongeveer -2 tot je behoorlijk veel punten hebt en het allemaal iets meer gebalanceerd is kwa puntenverdeling.
ActualFantasy, je begint nu inderdaad op 0, maar als je wint krijg je +- 60 punten en als je verliest ongeveer -2 tot je behoorlijk veel punten hebt en het allemaal iets meer gebalanceerd is kwa puntenverdeling.
Ja en dan juist is het een onderdeel van tactiek! Dan moet je dus als Druid LoS etc gaan gebruiken omdat te verminderen. En juist proberen weg te komen. Dat is precies wat ik bedoel met tactiek ipv domweg hele fight 75% healing te doen.SinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:20:
[...]
Grappig genoeg bestaat dit systeem al, Aimed shot van Hunter geeft een 10seconde -50% healing, welke niet te dispellen is (weet niet hoe dit zit met shapeshift). Enkel dat een hunter totaal niet meer populair is, heeft een druid ook geen tegengas. (zie maar eens met halve HPS tegen een volle DPS door te blijven gaan).
Helaas werkt het niet helemaal zoals jij zegt.hulkie schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:22:
Het was toch echt een 17k crit, en dat deed best wel pijn ja... Misschien had ik toen nog helemaal geen resi. Maar die 17k weet ik nog heel goed, heb de screeny zelfs nog gepost op een forum zodat mensen me konden uilachen
Het max is 50 punten, maar dat stopt hoe dichter je bij je Hidden rating komt.
De hidden rating is gebaseerd op je prestaties van het vorige seizoen. Dit maakt het in zekere zin ook oneerlijk. Ik had met mijn rogue niet gespeeld met deze rogue. mijn hidden rating was dus 1500.
Als je dan op de 1000 rating bent krijg je nog maar zon 20 per win en begin je al punten te verliezen als je een gevecht verliest. Iemand die vorig seizoen 2200 rating had zal nog zeker tot aan de 2000 rating 45 tot 50 punten per win krijgen.
Vandaar dat er teams zijn met een slechtere win ratio en veel minder games dan mijn team die toch al tegen de 2000 staan. dit klopt ook niet natuurlijk.
Ik ga een druid rollen voor PVP. Iemand interesse in een peeveepee two versas two team? Heb gehoord dat druids best goed zijn ofzo...
In other interesting news: hier iemand Yogg-Saron al neer?
[ Voor 13% gewijzigd door Ryceck op 29-05-2009 12:26 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ja hoor, ret pally nodig?Ryceck schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:26:
Ik ga een druid rollen voor PVP. Iemand interesse in een peeveepee two versas two team? Heb gehoord dat druids best goed zijn ofzo...
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Het zijn haters mon !ImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:58:
[...]
Oh, tevens een rant van iemand die tailoring naar 450 heeft gebracht, zag dat tailoring sucked, JC heeft genomen waarna de cloak buff ongeveer 2 x zo goed is als de overige classes en daarna ziet dat JC verder word generfd
"Don't let your dreams be memes"
Gisteren laat weer van het werk, daarom eigenlijk niet veel gedaan.
Een beetje op m'n mage gequest, nog een keer door stocks heen geren.
Zo waar een blue drop in Stockades, normaal is de loot daar echt 10x niets.
Vanochtend nog een friend geholpen in AN, best grappig om 50% van de total dmg te doen
Een beetje op m'n mage gequest, nog een keer door stocks heen geren.
Zo waar een blue drop in Stockades, normaal is de loot daar echt 10x niets.
Vanochtend nog een friend geholpen in AN, best grappig om 50% van de total dmg te doen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Sorry, ik dacht dat je interresant nieuws wilde ?Ryceck schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:26:
Een gescripte encounter die of je hem nu 1 of 100 keer doet steeds hetzelfde blijft is nou niet bepaald interresant.
Zijn denk ik meer mensen die daar niet zo over denkenActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:28:
[...]
Sorry, ik dacht dat je interresant nieuws wilde ?
Een gescripte encounter die of je hem nu 1 of 100 keer doet steeds hetzelfde blijft is nou niet bepaald interresant.
Maar goed een gescripte encounter is niet interresant maar jij hebt natuurlijk muru en Kj ook pre-nerfs gedaan ?
Yep, eerste keer nu een maand geleden. 25 man that is. 10 man was 2 weken daarvoor oid.Ryceck schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:26:
No guts, no glory!
25 man ... is nooit hetzelfde.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:28:
[...]
Sorry, ik dacht dat je interresant nieuws wilde ?
No guts, no glory!
Sorry, ik pve niet. Of iig zo min mogelijk en ik probeer het te vermijden.Mektheb schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:31:
[...]
Zijn denk ik meer mensen die daar niet zo over denken
Maar goed een gescripte encounter is niet interresant maar jij hebt natuurlijk muru en Kj ook pre-nerfs gedaan ?
Jawel, elke keer hetzelfde. Hoe je setup van je raid ook is, de boss doet elke keer precies hetzelfde op precies hetzelfde moment.
[ Voor 28% gewijzigd door ActualFantasy op 29-05-2009 12:34 ]
Nou ik speel wow voor pve, en heel afentoe doe ik eens pvp arena destijds met mijn priest wel gedaan.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:14:
[...]
Laat je dan ook geen pve wapens en armor meer toe in arena ?
Want dat moet dan ook niet.
Sowieso zou dat moeten.
Als je een arena team maakt, zou je een basic set moeten krijgen. Allemaal de savage set met wapens en alles. Iedereen gelijk beginnen en dan kijken hoe het gaat. Dat zou het veel eerlijker maken, en iedereen vanaf het begin gelijke kansen geven.
Maar wat is dat nu voor een onzin diminishing returns op heals... dat gaat toch nooit werken in PVE... en ja ik word wel ziek van PVP' ers die de beste wapens ninjaen voor pvp.
Nope, aardig wat bosses hebben wat randomn dingen. Plus je bent sterk afhankelijk van andere mensen. Als iemand een fout maakt heeft dat vaak gevolgen voor de hele groep wat weer een chain reaction geeft. Het is niet zo simpel als jij nu wilt beweren.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:33:
[...]
Sorry, ik pve niet. Of iig zo min mogelijk en ik probeer het te vermijden.
[...]
Jawel, elke keer hetzelfde. Hoe je setup van je raid ook is, de boss doet elke keer precies hetzelfde op precies hetzelfde moment.
No guts, no glory!
Lingering (zoekt nog een mageImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:36:
[...]
Tic is dood, GM + 2 officer hebben baaaaai gezegd tegen wow en de rest guildtransfer/servergransfer of gestopt met wow.
TRAITORS !
BURN IN HELL !
; )
[...]
Malice op Trollbane en wowy (ofzo) op qual'thalas

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Godzijdank doe je niet aan pve. Straks ga je nog whinen dat bosses 100.000.000 hp hebbenActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:33:
[...]
Sorry, ik pve niet. Of iig zo min mogelijk en ik probeer het te vermijden.
jajajajajaja, whiner !
broertje van AF btw? ; )
[ Voor 26% gewijzigd door ImdaMned op 29-05-2009 12:38 ]
Maar tis wel makkeljik toch alles Zwart Wit te zien als je het zelf toch niet speeldKillGhost schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:36:
[...]
Nope, aardig wat bosses hebben wat randomn dingen. Plus je bent sterk afhankelijk van andere mensen. Als iemand een fout maakt heeft dat vaak gevolgen voor de hele groep wat weer een chain reaction geeft. Het is niet zo simpel als jij nu wilt beweren.
Random die ze elke keer als je erheen gaat toch weer herhalen. Tuurlijk ben je afhankelijk van je groep, maar een boss zal nooit ineens iets onverwachts doen. Alles is bekend, en zal gebeuren. Dat het dan niet lukt om hem neer te krijgen is helemaal een spelers probleem, niet een encounter probleem.KillGhost schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:36:
[...]
Nope, aardig wat bosses hebben wat randomn dingen. Plus je bent sterk afhankelijk van andere mensen. Als iemand een fout maakt heeft dat vaak gevolgen voor de hele groep wat weer een chain reaction geeft. Het is niet zo simpel als jij nu wilt beweren.
Dit topic is gesloten.