Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier ook een paar lui.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier.

Ik zit vast in de Nexus.

Zal wel weer iemand een routertje verkeerd geconfigureerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:18:
Met de 10 day Wotlk trail je die bij account management kan activeren he, kan je daar ook een DK mee aanmaken?
Nee je moet een level 60 char hebben eerst.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 20:29:
Iemand anders met XS4ALL ook last van constant dc's sinds ongeveer 19.45-20.00? Rest van net blijft stabiel lijkt t maar, net als n guildie met XS4ALL, ik kan geen 2mins online blijven...
Ik had rond 18:30 dat de verbinding plots verbroken werd (ook xs4all), na opnieuw inloggen is het wel stabiel gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Nitai schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:57:
[...]

Nee je moet een level 60 char hebben eerst.
Voor een death knight is toch een level 55 vereist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
naja destro voelt totaal out of control qua PvE dmg. 6K dps op emalon heb ik nog niet eerder gehaald en de 2e plaats voor een FG emberstorm bleef hangen op 5.1K in vergelijkbare gear. Ik voel een fix aankomen. (conflag 3.1 hotfix anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

uashy schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:23:
[...]

Voor een death knight is toch een level 55 vereist?
Je hebt gelijk, je moet een level 55+ char hebben, maar weet niet of dat met een trial account kan.
Je moet minstens al een WoTLK trail hebben en dan is het wel mogelijk (uitgaande dat je ooit een level 55 char had in TBC). http://us.blizzard.com/su...n_US&tag=wowwrathtrialfaq

[ Voor 27% gewijzigd door Nitai op 21-05-2009 07:59 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 07:57:
[...]

Je hebt gelijk, je moet een level 55+ char hebben, maar weet niet of dat met een trial account kan.
Je moet minstens al een WoTLK trail hebben en dan is het wel mogelijk (uitgaande dat je ooit een level 55 char had in TBC). http://us.blizzard.com/su...n_US&tag=wowwrathtrialfaq
Ik heb TBC..
Maar de wotlk trail activeer ik als ik 55 ben, ben nu 49 :D

Dan maak ik een Dk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:45
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 08:23:
[...]

Ik heb TBC..
Maar de wotlk trail activeer ik als ik 55 ben, ben nu 49 :D

Dan maak ik een Dk
De DK kan je wel alleen maken op de account waarop je je andere level 55 hebt. Met die trial zal je dus nog altijd vanaf level 1 moeten beginnen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Kapoen schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 10:19:
[...]

De DK kan je wel alleen maken op de account waarop je je andere level 55 hebt. Met die trial zal je dus nog altijd vanaf level 1 moeten beginnen.
Nee hoor, je moet wel TBC hebben eerst:
Who is eligible to try the Wrath of the Lich King 10-day free trial edition?

Anyone who has a current subscription or has ever had a subscription to World of Warcraft: The Burning Crusade can play the Wrath of the Lich King trial. There is a limit of one free trial per account. World of Warcraft "classic" trial accounts and World of Warcraft: The Burning Crusade trial accounts are not eligible for the Wrath of the Lich King 10-day free trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Bartske schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 10:25:
[...]

Nee hoor, je moet wel TBC hebben eerst:

[...]
Ehm ja, heb ik wat anders gezegd dan :? Ik zei dus dat de DK op de account moet gemaakt worden waarop je je level 55 hebt, op de trial account moet je nog steeds met een level 1 char beginnen. Klopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Kapoen schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 10:36:
[...]

Ehm ja, heb ik wat anders gezegd dan :? Ik zei dus dat de DK op de account moet gemaakt worden waarop je je level 55 hebt, op de trial account moet je nog steeds met een level 1 char beginnen. Klopt toch?
Neuh, hij kan gewoon niet verder dan level 70,99 komen. Ik heb ook een TBC trial gedaan met mijn level 60 char (toen kon je dus niet verder dan 60.99). Trial wordt gewoon als subscription aan je account toegevoegd.
30/08/07 N/A BC Trial – 10 days free time Expired

[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 21-05-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Kapoen schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 10:36:
[...]

Je post suggereerde dat je wel een DK kon maken, maar dat je die trial niet aan je eigen account kon toevoegen, maar dat je een nieuw account moet maken. Maar nu ik hem beter lees kan je hem ook anders opvatten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Volgensmij heeft "Kapoen" niet door dat deze trial op je huidige TBC account geactiveerd kan worden. Je begint dus niet met een leeg trial account zoals bij classic wow. Je "upgrade" je huidige account zodat je tijdelijk, beperkt gebruik kunt maken van alle features in WOTLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Racemol schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 12:14:
Volgensmij heeft "Kapoen" niet door dat deze trial op je huidige TBC account geactiveerd kan worden. Je begint dus niet met een leeg trial account zoals bij classic wow. Je "upgrade" je huidige account zodat je tijdelijk, beperkt gebruik kunt maken van alle features in WOTLK.
Als je het zo stelt volg ik ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Dagboekje

Vanochtend de 40 aangetikt en nu alweer half in de 41, gaat lekker dus. Jewelcrafting gaat langzaam, staat op 180 nu, maar ik farm alle mats zelf. Kost een hoop tijd, maar scheelt ook een hoop geld :) .

Zit nu te twijfelen, of ik ga met een 2H wapen verder, of ik neem een 1H wapen met een shield. Als ik de adds optel, dan heeft 1H + shield meer strength en meer stamina, maar wel minder dps (32.5 tegen 24.0). Denk dat ik voorlopig een 2H wapen blijf gebruiken, maar als ik een mooie 1H tegenkom met iets hoger dps, dan doe ik dat :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Lief dagboek

Vandaag na een lange periode van questen eindelijk opnieuw geleerd te vliegen. Blijkbaar moesten mijn longen zich aanpassen aan de grote koude en moest ik wat dingen leren om ervoor te zorgen dat er geen ijsvorming zou optreden op de vleugels van mijn trouwe paard. Ik heb gelijk maar gebruik gemaakt van de nieuwe kennis door de rest van de besneeuwde bergen op het continent te verkennen. Nu heb ik er wat nieuwe kleding bij en ben ik gerechtigd de "Explorer" titel te dragen. Het staat me goed, al zeg ik het zelf.

En nu dan weer verder. Wellicht is het eens tijd om te beginnen aan de gigantische bergen werk die verzet moeten worden voor het mogen dragen van de "Loremaster" titel. Gegeven mijn historie in de landerijen rond Elona, Cantha en Tyria mag het eigenlijk geen probleem zijn.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of er een addon bestaat waarbij verschillende characters van iemand onder 1 naam kan laten zien?
Dus als bijv. de main Pietje is die ook nog een 2 alts heeft Saartje en Klaasje. Dat dan de characternaam Saartje en Klaasje gewoon als Pietje worden weergegeven Of in iedergeval erbij ofzo.

Ik raak echt helemaal kwijt af en toe wie nou wie is in mijn guild.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 21-05-2009 18:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:57
Rakkerzero schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:42:
Weet iemand of er een addon bestaat waarbij verschillende characters van iemand onder 1 naam kan laten zien?
Dus als bijv. de main Pietje is die ook nog een 2 alts heeft Saartje en Klaasje. Dat dan de characternaam Saartje en Klaasje gewoon als Pietje worden weergegeven Of in iedergeval erbij ofzo.

Lijkt me niet. Als ze in je friendslist staan kun je er gewoon een note bijzetten voor jezelf, en bij ons de guild wordt er bij de guildnote altijd vermeld wie de eventuele main is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm. Zit nu ff te zoeken en heb nu wel een addon gevonden die enigzins in de buurt komt. GuildGreet

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh boy, Trollie, wat is er met TiC gebeurt?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit WoW filmpje is echt hilarisch :D

Edit: Hier nog meer van dit soort filmpjes :p
http://www.youtube.com/pr...er=Phixor2000&view=videos

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 21-05-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
LazySod schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:22:
Lief dagboek

Vandaag na een lange periode van questen eindelijk opnieuw geleerd te vliegen. Blijkbaar moesten mijn longen zich aanpassen aan de grote koude en moest ik wat dingen leren om ervoor te zorgen dat er geen ijsvorming zou optreden op de vleugels van mijn trouwe paard. Ik heb gelijk maar gebruik gemaakt van de nieuwe kennis door de rest van de besneeuwde bergen op het continent te verkennen. Nu heb ik er wat nieuwe kleding bij en ben ik gerechtigd de "Explorer" titel te dragen. Het staat me goed, al zeg ik het zelf.

En nu dan weer verder. Wellicht is het eens tijd om te beginnen aan de gigantische bergen werk die verzet moeten worden voor het mogen dragen van de "Loremaster" titel. Gegeven mijn historie in de landerijen rond Elona, Cantha en Tyria mag het eigenlijk geen probleem zijn.
Jij zit zeker op een RP server :D

Maar ik zit btw nu in ulduar 10, heb al 2 stuks loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha :D. Lingering maakt mooie progress, nu 3 avonden voor Yogg Soran!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Rakkerzero schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:35:
Dit WoW filmpje is echt hilarisch :D

Edit: Hier nog meer van dit soort filmpjes :p
http://www.youtube.com/pr...er=Phixor2000&view=videos
Haha ja erg leuk. Never Stay Tuned zeker een aanrader ook...

Oh en check deze: http://www.youtube.com/wa...SsQsC3pro&feature=related

[ Voor 32% gewijzigd door junglebeast op 22-05-2009 00:18 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je met bartender 1 knop meerdere toetsen kan geven? Bijvoorbeeld SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboek

Are you kidding me? Dit gaat echt te ver, man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:33:
[...]

Are you kidding me? Dit gaat echt te ver, man.
Ik vond het juist wel amusant. :P

In ander nieuws:

Rogue is level 30 (/slack) (echt grappig hoeveel BoA gear ik er nu al op heb gegooid
Ik ben nog steeds te cheap om epic flying + northrend flying + 60% mount te kopen voor mn priest, dus ze staat stil op 77!

...

De guild wilde Ulduar doen.. maar de retardfactor, ragende raidleader factor, en luiheidfactor lieten me besluiten om verstek te laten gaan. Dus mijn rogue geleveled, was wel leuk. mobs gaan snel neer (gelukkig) en ik heb nu Blade Flurry, welke best wel imba is in de zin van: Hoi 5 mobs .... doei 5 mobs. :P

Verder nog ff VoA25 gekeken, maar een falende Raidleader deed me om, na een honende opmerking aan eerdergenoemd adres (Hij deed 1.6k DPS en zat mensen op 1.5k uit te kafferen), te leaven (Hij wilde ook persé Emalon eerst doen). Grappig aangezien het niet lukte om de overcharged add te killen en deze met maarliest 50% hp besloot om ons toch maar allemaal op te blazen. Denk wel dat ik in mijn recht stond met die opmerking aangezien ik (op mijn lieve altje O+ ) 3.7k DPS haalde op de mobs voor Emalon. Even ter vergelijking: Dit was 3de op Damage Done.. Maar! Ik heb wel lol gehad met het spammen van "I told you so!" in de raidchat. Dat was die 5g repairs ook weer waard.

Verder niet zoveel te vertellen.. Ohja, ik heb op mn rogue Electrocuter 3000 en Crowd Pumeler (oid) compleet solo gekilled. Wel een beetje ziek, haha :P (lvl 29 tegen lvl 30 baasje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gegeven mijn historie in de landerijen rond Elona, Cantha en Tyria mag het eigenlijk geen probleem zijn.
Woooo guildwars :D
(legendairy explorer?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

SinergyX schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 01:14:
[...]

Woooo guildwars :D
(legendairy explorer?)
Legendary Cartographer, daar ben ik maanden mee bezig geweest. In vergelijk daarmee is World Explorer in Warcraft echt een eitje. Er mag dan meer land te ontdekken zijn, maar het wall-bounden van Guild Wars was een verscrhikking.

En nee, ik zit niet op een RP server. LOL. Daar heb ik de tijd niet voor. Maar ik speel al sinds 1992 diverse online spellen (in verschillende vormen) en role-playing heeft daar altijd een bepaalde rol in gehad.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, veel vrije tijd gehad, maar NIET veel gedaan. Wat WG gedaan, wat honopoints gefarmt en wat dailies gefarmt. De eerste boss van Spiderwing nog een keer gedowned. Fishing is nu 450/450 en daarmee zijn al mijn professions (op flying na) naar 450 geboost.
Ik denk dat het langzaamaam maar eens tijd wordt om mijn rep met de oude WoW fracties te boosten.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:55:
[...]

Verder nog ff VoA25 gekeken, maar een falende Raidleader deed me om, na een honende opmerking aan eerdergenoemd adres (Hij deed 1.6k DPS en zat mensen op 1.5k uit te kafferen), te leaven (Hij wilde ook persé Emalon eerst doen).
wij doen altijd emalon eerst, zodat je niet saved raakt op de eerste boss in een slechte pug. als dps te laag is bij 1-2 tries replacen we de slackers meestal , wat resulteert in een succes 10-25 man pug op emalon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Heb gister een druidje aangemaakt, zit alleen nog te twijfelen of in balance of feral zal gaan. Met feral heb ik in PvP denk ik meer overlevings kans. (meer armor/defence) Maar balance ben ik beter in door dat het distance casting is. (ik ben een mage gewent)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Auredium schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 08:30:
Ik denk dat het langzaamaam maar eens tijd wordt om mijn rep met de oude WoW fracties te boosten.
Dat kan je natuurlijk met de nieuwe daily quests van het Argent Tournament, maar ik zou aanraden om het met "good ol' " runecloth te doen. Zo verdien je nog wat gold er bij ook :) Als je nog start areas te doen hebt is dat ook een goede bron van rep natuurlijk :)
Borgoth schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:03:
Heb gister een druidje aangemaakt, zit alleen nog te tweifelen of in balance of feral zal gaan. Met feral heb ik in PvP denk ik meer overlevings kans. (meer armor/defence) Maar balance ben ik beter in door dat het distance casting is. (ik ben een mage gewent)
Level eerst lekker naar 80 en probeer wat specs onderweg, maak je pas zorgen over PvP/PvE aan de eindmeet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik doelde meer op dat ik op een pvp server speel. Met me mage maak ik geen schijn van kans als een warrior me aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Woensdag avond met de guild OS10 gedaan, nog een mooie ring kunnen looten :)
Gisteravond niet veel gedaan, ben op tijd naar bed gegaan, aangezien ik weer vroeg op moest vanochtend.

Waarschijnlijk vanavond staat Naxx op het programma :)

[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 22-05-2009 09:22 . Reden: linkje vergeten :P ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Borgoth schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:03:
Heb gister een druidje aangemaakt, zit alleen nog te twijfelen of in balance of feral zal gaan. Met feral heb ik in PvP denk ik meer overlevings kans. (meer armor/defence) Maar balance ben ik beter in door dat het distance casting is. (ik ben een mage gewent)
Als je maar Tree of Life kan doen.

Dan ben je onverlsaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Borgoth schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:11:
Ik doelde meer op dat ik op een pvp server speel. Met me mage maak ik geen schijn van kans als een warrior me aanvalt.
Op een PvP realm is het meestal zo dat degene die opent wint, dan maakt het geen bal uit welke klasse je speelt. Jij kan met je mage ook warriors vrolijk in 't rond kiten. Een druid is natuurlijk wel een goede ontsnapper van gank acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Borgoth schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:11:
No offence, maar dan ben je geen goede mage.

Een frost mage is juist heels terk tegen een warrior, een warrior heeft dan gewoon bijna geen kans om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Rakkerzero schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:42:

Ik zelf gebruik chatter, die zet de naam van de main achter de naam van de alt als hij in guild chat post.
voorbeeld:
als mijn main bijv boskat heet, en mijn alt verderf en ik zeg in guild chat iets onder verderf ziet dat er zo uit:
[Verderf][Boskat]<text>

ik geloof alleen dat hij de alts koppeld met de mains aan de hand van de text in notes, bijv "alt of Boskat"

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Nhaixatael schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:47:
[...]

Ik zelf gebruik chatter, die zet de naam van de main achter de naam van de alt als hij in guild chat post.
voorbeeld:
als mijn main bijv boskat heet, en mijn alt verderf en ik zeg in guild chat iets onder verderf ziet dat er zo uit:
[Verderf][Boskat]<text>

ik geloof alleen dat hij de alts koppeld met de mains aan de hand van de text in notes, bijv "alt of Boskat"
Ik gebruik zelf Altoholic / Guildgreet :)
Let wel op dat je met een guildswitch je db's wel even opnieuw opbouwt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
chromeeh schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:48:
[...]

Ik gebruik zelf Altoholic / Guildgreet :)
Let wel op dat je met een guildswitch je db's wel even opnieuw opbouwt :P
volgens mij werkt het allemaal via de dogtag lib als ik het zo zie :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
MrVegeta schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 20:59:
Oh boy, Trollie, wat is er met TiC gebeurt?
TiC be dyin' mon

Paling: Officer/RL -> casual/gestopt
Laeh: GM/RL -> casual/gestopt
Oizopower: MT/officer/RL -> casual/gestopt
Aily - /servermove qual'thalas
Eeb - /follow pussy
Derck - /follow pussy
Faitho - /join malice
Panakeia - /join malice

Deze volgorde ongeveer. Erg jammer, Met de meesten speel ik al samen sinds april 2005 en en aantal sinds augustus 2005 toen we begonnen met MC. Ik begrijp hun redenen ook wel. Ik zou er ook door stoppen maar dat zijn geen dingen die hier verteld hoeven te worden.

Full NL guild (ok, 1 belg) down op trollbane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Nhaixatael schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:00:
[...]
volgens mij werkt het allemaal via de dogtag lib als ik het zo zie :P
Dunno / don't care :P
Alleen het af en toe opschonen van je SavedVariables files is wel handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
ActualFantasy schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:33:
[...]

Mja, pas nog duel tegen een tree gedaan, moest flink doorbashen om er health af te krijgen. Uiteindelijk wel gewonnen, maar heeft even geduurd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal!

Gister lekker een dagje vrij, dus voor de verandering weer eens overdag gespeeld. Of naja, meer een beetje ge-afkt... Na een tijdje zag ik invites rond gaan voor Emalon25, armory wordt gechecked en je MOET de achievement hebben... Klinkt wel goed, even whisperen op mijn huntertje. “Hi, I would like to join, don’t have the achievement, but I know how to play, 10/14 down in Ulduar25 on my main”. Meteen een invite, geen gezeur van de raidleaders. Wel gezeur van een van de andere hunters: “Oh my god, an other hunter! His gear sucks, he does not have the achievement and we are 4 hunters now, please kick!” Mooi niet dus... Na een paar wipes krijg ik van de hunter die 1ste staat in dps complimenten over mijn dps (2900), best goed voor mijn gear. Ik check voor de gein even de hunter die mij niet mee wilde hebben: 1600 dps, wat de hel? Achja, viel te verwachten, typische hunter... Anyway, na 3 pogingen krijgen we de bass op 8%, tot de tank sneuvelt, healing was niet optimaal. Twee pogingen daarna hebben we hem op 0,5%. Van daar ging het alleen maar berg afwaards... Mensen leaven, replacements sucken nog harden dan de vorige, en 15 minuutjes later is de hele raid voorbij. Best zonde, er had absoluut een kill ingezeten.

Gisteravond was het tijd voor Ulduar25, en dat ging vlot. Na een uurtje hadden we FL, Razor (met achievement), XT (achievement dat geen bom hem haalt) en Kologarn neer. Daarna een korte break om de catlady te pakken, ook een oneshot, Hodir ging de 2de try neer met aanmerkelijk minder dps dan vorige keren...

Toen zijn we maar eens een kijkje gaan nemen bij Mimiron. Trash was hilarisch, toen we er eenmaal doorheen waren was het tijd voor de baas die we nog niet eerder hadden gezien. De eerste try kregen we de tank op 25%. Melee sneuvelde meteen bij de eerste AoE. Tweede try kwamen we tot P2, ONWIJS veel raidhealing nodig, we doen vast iets fout. De derde try haalden we P3, helaas maar voor 10 seconden... Toen de vierde en laatste try van de avond. Hier bleven we welgeteld 1 minuut in leven in P3, daarbij killden we zo een add waarmee je die helicopter neer kunt halen. Dat zal de sleutel zijn in P3. Nu nog de beruchte P4 zien waar iedereen het over heeft. Het lijkt vooral zaak de eerste 3 fases te overleven, enragetimers doen er niet echt toe.

Je kunt zien dat Blizzard zijn best heeft gedaan op dit gevecht, erg leuk! We zullen zien hoe ver we komen deze week, een paar concurrerende guilds zijn in ieder geval al avonden lang aan het wipen op deze gnome wannabe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Exitium schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:14:
[...]

Mja, pas nog duel tegen een tree gedaan, moest flink doorbashen om er health af te krijgen. Uiteindelijk wel gewonnen, maar heeft even geduurd. :p
Ja, dat is een duel, daar kan je niet weglopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Leuk, bijverdienste als tailorer. Alleen in de tijd dat de meeste hun mats zoeken kan ik al 10x zoveel farmen. Degene die het nu weer wil kan ook de pot op. Ik heb een WG battle gedaan en Eye of the storm. Nog had hij zijn mats niet. Ik ga weer lekker verder op me druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ActualFantasy schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:21:
[...]

Ja, dat is een duel, daar kan je niet weglopen. ;)
Doe eens een mounted combat duel tegen de Darnassus npc. Soms lopen ze zodanig ver weg dat jij het duel 'verliest', f*cking hippies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:08:
[...]

TiC be dyin' mon

Paling: Officer/RL -> casual/gestopt
Laeh: GM/RL -> casual/gestopt
Oizopower: MT/officer/RL -> casual/gestopt
Aily - /servermove qual'thalas
Eeb - /follow pussy
Derck - /follow pussy
Faitho - /join malice
Panakeia - /join malice

Deze volgorde ongeveer. Erg jammer, Met de meesten speel ik al samen sinds april 2005 en en aantal sinds augustus 2005 toen we begonnen met MC. Ik begrijp hun redenen ook wel. Ik zou er ook door stoppen maar dat zijn geen dingen die hier verteld hoeven te worden.

Full NL guild (ok, 1 belg) down op trollbane.
Dat hoeft ook niet, jammer, wat ben jij van plan? Apply @ lingering for big lulz? Weetje trouwens wat Agnax en Brutalbob gaan doen?

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 22-05-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borgoth schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:28:
Leuk, bijverdienste als tailorer. Alleen in de tijd dat de meeste hun mats zoeken kan ik al 10x zoveel farmen. Degene die het nu weer wil kan ook de pot op. Ik heb een WG battle gedaan en Eye of the storm. Nog had hij zijn mats niet. Ik ga weer lekker verder op me druid.
Probeer maar es enchanter te worden :P

"Wtb mongoose"
- 20g ur mats
"Can u link matz?"
- *links recipe*
"Relog for matz"

Minuten later...
"lul need more mats from AH"
- k
"Kk got it now can u come Ogri?"
- no
"HS is on cd QQ :'( craaaaiiiiiiii"
- sigh, ok.
"zomg i only have 10g left that ok?"
- Another 15 minutes wasted, bb & welcome to my ignore list

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
MrVegeta schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 10:49:
[...]

Dat hoeft ook niet, jammer, wat ben jij van plan? Apply @ lingering for big lulz? Weetje trouwens wat Agnax en Brutalbob gaan doen?
Dunno wat ze gaan doen. Ook geen idee wat ik ga doen. Misschien malice, misschien jullie, misschien stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 08:37:
[...]

wij doen altijd emalon eerst, zodat je niet saved raakt op de eerste boss in een slechte pug. als dps te laag is bij 1-2 tries replacen we de slackers meestal , wat resulteert in een succes 10-25 man pug op emalon.
Dan is de mentaliteit op jouw server anders dan de onze, na 1-2 wipes begonnen mensen al te leaven (voorspelt met mijn "I told you so" :9).

PUGs moeten zich realiseren dat je Emalon (bijna) niet kan doen als je in /2 gaat spammen en mensen invite zonder ze te kennen/kennis te nemen van hun gear en/of achievs(hoewel achievs en gear helaas ook lang niet alles zeggen). Ik was alleen maar gejoined om Archavon te downen (Gaat niet met de guild, die doen maar 1 main run naar VoA en ik moet verplicht op mn paladin komen), dus dan moet je een PUG vinden voor je alts.

iig, dat is de praktijk op Noobhammer, er zijn bijna geen goede PUGs (ik zeg bijna, maar ik geloof persoonlijk dat er geen een goede PUG, ooit is gemaakt op deze realm :p).
ActualFantasy schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:33:
[...]

Hmm gister toch meerdere keren een full PvP druid gepwned in 2v2 :P kwestie van timen en hem zijn anti-cc laten poppen, dan stunnen met HoJ en (in dit geval) de warrior hem laten rapen. Het viel ons reuze mee. (MS ftw, though). Was iig beter te doen dan een Holy Paladin killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:44:
[...]

Dunno wat ze gaan doen. Ook geen idee wat ik ga doen. Misschien malice, misschien jullie, misschien stoppen
Misschien Malice :'( scummbag ;). Ben je niet benieuwd hoe het is om te raiden met de beste priest van Trollbane? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:49:
[...]

Hmm gister toch meerdere keren een full PvP druid gepwned in 2v2 :P kwestie van timen en hem zijn anti-cc laten poppen, dan stunnen met HoJ en (in dit geval) de warrior hem laten rapen. Het viel ons reuze mee. (MS ftw, though). Was iig beter te doen dan een Holy Paladin killen :P
Der is een reden dat een Warrior samen met een Druid momenteel het meeste gespeeld wordt in 2vs2 arena. Beide klassen zijn een beetje te sterk vergeleken met de andere momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:02:
[...]

Misschien Malice :'( scummbag ;). Ben je niet benieuwd hoe het is om te raiden met de beste priest van Trollbane? ;).
Ik zal het hem vast verklappen :P het valt tegen }>

Had niet verwacht dat Oizo zou stoppen/casual zou gaan.
en ik wist niet eens dat Agnax weer speede

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 22-05-2009 12:19 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:19:
[...]

Ik zal het hem vast verklappen :P het valt tegen }>
:'(
Had niet verwacht dat Oizo zou stoppen/casual zou gaan.
en ik wist niet eens dat Agnax weer speede
Ik geloof dat oizo gaat trouwen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
even een vraagje, is het normaal dat er bijna geen groepen zijn te vinden voor lvl76 dungeons? (old kingdoms, Dk, violet hold etc), ik kan op mijn server bijna geen groepen vinden daarvoor.

als het op andere pvp(!) servers anders is, dan verhuis ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik weet niet wat voor class je bent. Als mage probeerde ik al met HoS mee te gaan op 75. Met een beetje een goed team lukt het best wel.

HoS is de enige die ik nog vol kreeg op 75, de rest was geen animo voor. Komt denk ik omdat iedereen naar 80 wil rushen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Borgoth schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:41:
Ik weet niet wat voor class je bent. Als mage probeerde ik al met HoS mee te gaan op 75. Met een beetje een goed team lukt het best wel.

HoS is de enige die ik nog vol kreeg op 75, de rest was geen animo voor. Komt denk ik omdat iedereen naar 80 wil rushen enzo.
Ben rogue, er zijn gewoon 0 groepen te vinden terwijl ik de 5 mans dungeons een erg leuke afwisseling tijdens het questen vind.

Maar als het op andere servers niet anders is, dan heeft het wat dat betreft natuurlijk geen zin om te verhuizen. Vandaar mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag mede-Tweakers en dagboekkie.. :)

Hier weer eens een update over m'n WotlK ervaringen etc etc. ;)

Ben een tijd terug op m'n DK gererolled(vanaf m'n priest) als tank, maar dat was niet echt een slimme keuze, aangezien ik echt als DK tank er geen reet van snap :? en m'n TPS echt veel te laag blijft :X
Aan m'n gear zal het niet liggen denk ik, want die is volledig naxx25. ;)

Ook destijds een andere guild gejoined, omdat de huidige guild waar ik in zat geen plek had voor nog een tank. Na enige tijd ontdekte ik dat ik een slechte tank ben(tenminste op een DK) :) , en ben ik weer op m'n oude, trouwe, dikke, short-legged Dwarf terug gererolled om weer full-time te gaan healen, maar niet in de guild waar ik ben gererolled naar DK want die zat vol met priest healers(/Dwarfs ;) ).
Nou liep ik op m'n priester dwergje(guild-loos) door dalaran, toen een oud guildie van me zei dat de guild die ik verliet om te rerollen nog wel een healer konden gebruiken, dus ik gelijk ff m'n oude vrienden/officers gewhispered en ja hoor! :) en wat ben ik blij weer terug te zijn op m'n oude Priester en bij m'n oude vrienden in Arise. *O*

Ik moest nog wel wat upgrades hebben op m'n priestje, maar dat was snel gebeurd. ;)
Ondertussen Ulduar10 gecleared en op Ulduar25 zitten we op die kleine robot met zijn tankje en gun turret(mimiron :? ).
M'n DK is nu Unholy dps en een flinke pvp whore geworden, blijft leuk pvpen met een unholy DK. _/-\o_
Ondertussen nog ff wat andere toons aan het lvlen, en m'n mage is nu 75 en m'n hunter 74 en dan heb ik nog een druid(50) en rogue(70) die ik graag naar 80 wil hebben(wtb time!). :)

Anyway...ik vind Ulduar een erg leuke instance, en ik hoop ook ooit nog eens tegen het Time-lost proto draakje aan te lopen/vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

gotfurrr schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:36:
even een vraagje, is het normaal dat er bijna geen groepen zijn te vinden voor lvl76 dungeons? (old kingdoms, Dk, violet hold etc), ik kan op mijn server bijna geen groepen vinden daarvoor.

als het op andere pvp(!) servers anders is, dan verhuis ik :)
Op Nordrassil (norm) zie ik toch wel dat de LK instances wel veel gespeeld worden.
Alles boven DeadMines & Outland instances zijn wel dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Nou die WG dailies naar weekly veranderen heeft goed geholpen. Vanochtend Met 20 man WG gedaan. (wel gewonnen overigens :P ) En nu net met 60 man ofzo. WG lijkt vrijwel leeg als je aan het vechten bent en je moet goed zoeken voor je een allie vind. Waar zijn de battles van 4+ Raidgroups?

De rewards zuigen nu ook kodoballen. 10 shards per Q voor een hele week :'( Dat zijn er 11 minder dan voor de Nerf! Zo kom ik nooit aan me gear...

[ Voor 3% gewijzigd door Borgoth op 22-05-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:54:
Goedemiddag mede-Tweakers en dagboekkie.. :)

Hier weer eens een update over m'n WotlK ervaringen etc etc. ;)
Leuk dat je je priest herontdekt hebt!

Ik speel hem ook nog steeds met plezier al is m'n DK nog steeds m'n main ;) Was je misschien Unholy, dat je TPS niet zo goed was? Ik gok dat pallies het nog beter kunnen maar de beertjes/warriors uit de guild klagen meestal dat ze m'n TPS niet bij kunnen houden als frost. Maarre Unholy PvP is erg leuk ja ;)

Edit: @Emeriss wordt alles nog wel gespeeld, maar je hebt niet binnen 1 minuut ofzo een normal instance. Heroics gewoon probleem iedere andere instance is gewoon ff zoeken en dan lukt 't ook wel.

[ Voor 14% gewijzigd door porn* op 22-05-2009 13:20 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:19:
[...]

Ik speel hem ook nog steeds met plezier al is m'n DK nog steeds m'n main ;) Was je misschien Unholy, dat je TPS niet zo goed was? Ik gok dat pallies het nog beter kunnen maar de beertjes/warriors uit de guild klagen meestal dat ze m'n TPS niet bij kunnen houden als frost. Maarre Unholy PvP is erg leuk ja ;)
Nee ik was Frost, maar ik zal wel de verkeerde specc hebben gehad ofzo, of een verkeerde rotatie, en tbh heb ik me er ook niet heel erg in verdiept(lazy ftw ;) ). :X
Heroics tanken doe ik nog wel hoor met Unholy, en vooral voor groepen tanked het wel lekker. :)
Maar nee geen full-time tanken meer voor mij op m'n DK, maar full time pvp ftw! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Als dk tank ik in een leuke blood spec: http://eu.wowarmory.com/c...Twisting+Nether&n=Lolizer

tps is ruim voldoende, haal toch de mt in als ik zelf niet aan het mt'en ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Oaky tsja dan valt er weinig aan te doen en is tanken mss de verkeerde keus geweest. Ach doen wat je leuk vindt ;)

@Reboot imo wel jammer dat je geen imp icy touch hebt, vind ik als tank toch nog steeds "verplicht" :P

Gisteren nieuwe shoulders, enige niet-setitem dat ik wil omdat de DK tanking set helemaal geen hit heeft uitgezonderd de helm, zit nu nog maar 0,5% hit van de cap selfbuffed dus is op zich prima. Wel een dijk expertise nu, maja da's minder waardevol als frost Oo

[ Voor 37% gewijzigd door porn* op 22-05-2009 15:09 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
porn* schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:00:
@Oaky tsja dan valt er weinig aan te doen en is tanken mss de verkeerde keus geweest. Ach doen wat je leuk vindt ;)

@Reboot imo wel jammer dat je geen imp icy touch hebt, vind ik als tank toch nog steeds "verplicht" :P
Blood geeft ook een buff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: nu lees ik em nog een keer en snap em nog niet. Wat bedoel je? Tuurlijk geeft het buffs anders zou je geen talent points nodig hebben he ;)

[ Voor 158% gewijzigd door porn* op 22-05-2009 15:49 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Je je zegt improved icy touch, dat geeft een buff aan raid, in blood is er ook een

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reboot schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:56:
Je je zegt improved icy touch, dat geeft een buff aan raid, in blood is er ook een
Ah de WF vervanger. Nee ik snap dat je de AP buff hebt, daar had ik 't niet over ;) Imp icy touch (tier 1 frost) geeft -6% extra attack speed reduction en is dus voor elke serieuze tank onmisbaar (imho).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
porn* schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:06:
[...]

Ah de WF vervanger. Nee ik snap dat je de AP buff hebt, daar had ik 't niet over ;) Imp icy touch (tier 1 frost) geeft -6% extra attack speed reduction en is dus voor elke serieuze tank onmisbaar (imho).
Oke maar, kijk wel even naar mijn gear :p, gistere wel dual wield gehaald (up + naxx 1h tank wep) maar armory nog niet geupdate :(.

Edit: en moet me spec nog aanpassen naar 2x 1h ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Reboot op 22-05-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:51
Kapoen schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:40:
[...]

Op een PvP realm is het meestal zo dat degene die opent wint, dan maakt het geen bal uit welke klasse je speelt.
Niet noodzakelijk. Was paar dagen geleden in ymirheim aan het daily'en (bestaat dat? :P) toen een rogue me net in een gevecht aanviel. Was eerst ff gedesorienteerd maar mijn partner "water elemental" heeft aardig geholpen. Resultaat: rogue neer en mob neer. Nu was die rogue naar alle waarschijnlijkheid een walt want ik ben zelf verre van een pro in PvP :X .

Ik denk dat het kennen van je eigen class en de class van de tegenstander het meeste invloed hebben. Een warrior kan ik met een frost build ook met wat opletten lekker neerkiten. Een huntard daarentegen is altijd een tripje naar de graveyard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reboot schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:21:
[...]

Oke maar, kijk wel even naar mijn gear :p, gistere wel dual wield gehaald (up + naxx 1h tank wep) maar armory nog niet geupdate :(.

Edit: en moet me spec nog aanpassen naar 2x 1h ^^
Ow wacht! Huh nu snap ik em niet meer, je linkte een andere DK dan in je sig staat he, ben ff verward :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Die dk in me sig zit op me horde char :p, die wat ik linkte zit op dezelfde server als mij druid ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Hallo,

Weet iemand een NL/BE guild op Chamber of Aspects?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Argh, die buy cheap wow gold accounts moet blizzard ook eens wat aan doen. Gewoon 3 in 1 minuut. :(

Hoe komt het dat mensen daar überhaupt intrappen?

edit:

De guild waar ik nu weer in zit is kut. Niemand praat gezellig en raids falen ook hard. Half pug half guild run is niks natuurlijk.

Woensdag middag maar eens een aplication naar Lingering gooien. Dan zijn mijn examens eindelijk klaar en heb ik volop tijd om alles te doen. Alleen zal mijn gear een klein probleempje zijn denk ik. Ben wel al aan het vervangen, maar met WG nerf gaat dat ook eeuwen duren.

[ Voor 57% gewijzigd door Borgoth op 22-05-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Borgoth schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 18:20:
Argh, die buy cheap wow gold accounts moet blizzard ook eens wat aan doen. Gewoon 3 in 1 minuut. :(

edit:

De guild waar ik nu weer in zit is kut. Niemand praat gezellig en raids falen ook hard. Half pug half guild run is niks natuurlijk.

Woensdag middag maar eens een aplication naar Lingering gooien. Dan zijn mijn examens eindelijk klaar en heb ik volop tijd om alles te doen. Alleen zal mijn gear een klein probleempje zijn denk ik. Ben wel al aan het vervangen, maar met WG nerf gaat dat ook eeuwen duren.
Waar zit je nu en wat is je class? Gear is voor Lingering nooit echt een probleem geweest :p. Een mage? Tja, hebben nu 2 active mage's en 25m zitten altijd wel vol. Gaat lasst worden.

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 22-05-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ben Frost mage. Ik zit nu Bij Rage of the Horns. Maar tis stil en veel noobs vragen naar boost. (invite zonder vragen, /w spam enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh da's inderdaad irriitant. Ach zijn nog genoeg horde guilds opzoek naar members, pressure bv. Maar goed probeer lingering maar ik vouch wel voor je ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Stel je eens voor ...

Je bent een warlock, level 74. Je bent lekker aan het questen en ineens SAP :z en drie seconden later ben je dood -O-

Ik werd dus aangevallen door een level 72 rogue en aangezien normale spelers slim zijn en zich altijd direct op mij storten en niet op mijn pet, ben ik dus vrijwel altijd de klos en kan ik niets beginnen als ik onverwachts wordt aangevallen.

In instances kan ik prima meekomen, maar tegen menselijke spelers blijft een groot probleem. Krijg steeds meer het gevoel dat een warlock gewoon niet geschikt is om tegen mensen te spelen. Tegen elke klasse leg ik het gewoon af. Of het nu een stun, sap, sleep of wat dan ook is, iedereen opent er mee en hoeft vervolgens maar een paar slagen te doen om me neer te krijgen.

Hoe ervaren jullie dat? Ligt het gewoon aan mij, dat ik slecht ben? In 99% van de gevallen ben je gewoon de sjaak als anderen beginnen met je onverwachts aan te vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ga eens een holy priest spelen. Da´s pas leuk in pvp ;). Als lock moet je gewoon ASAP gaan lopen fearen. Dus wanneer je uit een stunlock bent, deathcoil met daarna fear of beter nog howl of fear ofzo. Gaan fearen, pet er op af sturen en het op een rennen zetten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Lol, kwam net een of andere guild tegen genaamd; "Ur Mom Is My Mount' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:26:
Weet iemand hoe je met bartender 1 knop meerdere toetsen kan geven? Bijvoorbeeld SC
Er zit ergens in Bartender een optie om toets opname te maken. Hij registreert dan de toetsencombinatie.
Als dat niet werkt, kun je nog de toetsencombinatie invullen via Key Bindings in options van WoW zelf. Bartender heeft zijn eigen stukje daar ook bij staan ;)
uashy schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:56:
Stel je eens voor ...

Je bent een warlock, level 74. Je bent lekker aan het questen en ineens SAP :z en drie seconden later ben je dood -O-

Ik werd dus aangevallen door een level 72 rogue en aangezien normale spelers slim zijn en zich altijd direct op mij storten en niet op mijn pet, ben ik dus vrijwel altijd de klos en kan ik niets beginnen als ik onverwachts wordt aangevallen.

In instances kan ik prima meekomen, maar tegen menselijke spelers blijft een groot probleem. Krijg steeds meer het gevoel dat een warlock gewoon niet geschikt is om tegen mensen te spelen. Tegen elke klasse leg ik het gewoon af. Of het nu een stun, sap, sleep of wat dan ook is, iedereen opent er mee en hoeft vervolgens maar een paar slagen te doen om me neer te krijgen.

Hoe ervaren jullie dat? Ligt het gewoon aan mij, dat ik slecht ben? In 99% van de gevallen ben je gewoon de sjaak als anderen beginnen met je onverwachts aan te vallen...
Dat heb ik ook zo vaak met mijn hunter, nu lvl 80. Ik krijg het maar niet voor elkaar om fatsoenlijk te pvp'en. Dat kan ik gewoon niet. Ik krijg geen enkele tegenstander neer. Als ik aangevallen wordt, ben ik nooit voorbereid en moet dan mn spells nog gaan activeren. Ik ben dan al de helft van mn health kwijt en healen kan ik niet. Ik geef me vaak maar gewoon over, want ik bak er toch niks van. Wil wel graag beter worden in pvp, maar ik vrees dat ik nog een lange weg te gaan heb. Ben nu namelijk niet echt een stats-hoer of kraai die alle nummertjes op mijn scherm in de gaten houd als ik speel.

[ Voor 64% gewijzigd door Zeror op 22-05-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:51
Er is maar 1 manier om pvp te leren, en dat is doen :). Gewoon als je een aly/horde tegenkomt erop springen en proberen. Een PvP georiënteerde spec helpt soms ook wel eens een handje, en op WoWiki staan ook pvp tips per class. Daar staan een aantal handige tips die je in het achterhoofd kan houden als je desbetreffende class tegenkomt.

Owja, en battlegrounds spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
MrVegeta schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:00:
Ga eens een holy priest spelen. Da´s pas leuk in pvp ;). Als lock moet je gewoon ASAP gaan lopen fearen. Dus wanneer je uit een stunlock bent, deathcoil met daarna fear of beter nog howl of fear ofzo. Gaan fearen, pet er op af sturen en het op een rennen zetten :p.
een lock is dood na stunlock op dat level, zelf speel ik een rogue en heb sinds ik lvl 72 ben geen enkel probleem met locks tot en met lvl 79 (dit wel in world pvp en misschien waren ze slecht)

gaat meestal zo : sap -> cheap shot -> mutilate -> mutilate -> kidney shot -> mutilate -> mutilate -> cold blood evi -> is de lock niet dood? -> blind -> restealth -> etc.

niet iedereen heeft in world pvp zn pvp trinket, in zo'n geval kan je als lock gewoon je toetsenbord en muis laten voor wat het is, koffie halen en daarna gewoon naar je lijk rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
shoombak schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:03:
Lol, kwam net een of andere guild tegen genaamd; "Ur Mom Is My Mount' :D
Op Executus hebben/hadden we de guilds 'Exalted with your mom', later (ook) nog een 'Exalted with your sister', moest er wel om lachen :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Rakkerzero schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:07:
[...]

Er zit ergens in Bartender een optie om toets opname te maken. Hij registreert dan de toetsencombinatie.
Als dat niet werkt, kun je nog de toetsencombinatie invullen via Key Bindings in options van WoW zelf. Bartender heeft zijn eigen stukje daar ook bij staan ;)

[...]

Dat heb ik ook zo vaak met mijn hunter, nu lvl 80. Ik krijg het maar niet voor elkaar om fatsoenlijk te pvp'en. Dat kan ik gewoon niet. Ik krijg geen enkele tegenstander neer. Als ik aangevallen wordt, ben ik nooit voorbereid en moet dan mn spells nog gaan activeren. Ik ben dan al de helft van mn health kwijt en healen kan ik niet. Ik geef me vaak maar gewoon over, want ik bak er toch niks van. Wil wel graag beter worden in pvp, maar ik vrees dat ik nog een lange weg te gaan heb. Ben nu namelijk niet echt een stats-hoer of kraai die alle nummertjes op mijn scherm in de gaten houd als ik speel.
Naja, hunters is wel wennen maar in principe is het meestal. Disengage, frost trap/deterrence, en dan gelijk al je shots achteraan (ES, AS) en dan repeat. Paar concussives doorheen. Tis in principe beetje wennen aan je actionbars. O-)

Dagboekje,

Van de week nog een Naxx25 gepugged wat ik gewoonlijks doe, Arrowsong en Helms of the Grave mogen looten, vandaag Emalon gedaan en T8 25man gloves dropt, prachtig. Mining en JC nog omhooggehaald, en achteraf nog wat PvP met irl friends.

Ik vroeg me af, of het wijs zou zijn om de argent hippo te halen. Want op wowhead.com wordt een beetje verteld dat de aantal seals soort van gebalanceerd zijn tov future rewards.

Fijne nacht,

Icey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Borgoth schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 18:20:

Download de add-on BadBoy en stel 'm in om alle whispers van spelers lager dan level 5 (of zelfs 10) te blokkeren, problem solved :)
YBH schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 03:36:
[...]
Ik vroeg me af, of het wijs zou zijn om de argent hippo te halen. Want op wowhead.com wordt een beetje verteld dat de aantal seals soort van gebalanceerd zijn tov future rewards.
Als het je alleen om het model te doen is kan je natuurlijk ook de hippogryph aanschaffen van de Cenarion Expedition faction in Outland. Dan ben je alleen maar gold kwijt (en eventueel ook tijd moest je nog niet exalted zijn ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbessels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-07 21:12
Even een snelle vraag. Ik heb en char op Darkspear. Nou wil ik graag zijn naam veranderen. Maar deze toon staat op behoorlijk wat friends lists. Moet ik dan iedereen weer wispen met mijn nieuwe naam of wordt dat automatisch aangepast bij die mensen?

Zijn ook mensen waar ik graag van de friends list af will dus het zou zo zijn voor en nadelen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
mbessels schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:18:
Moet ik dan iedereen weer wispen met mijn nieuwe naam of wordt dat automatisch aangepast bij die mensen?
Dat wordt automatisch bijgewerkt, het is natuurlijk wel handig om iedereen te laten weten dat jij onder de nieuwe naam zit :) . Op de accountpagina kun je de faq lezen, staat alles in wat je moet weten ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hoezo geluk. Wilde nog graag me shoulders en gloves vervangen een dezer dagen/weken. Dus ik denk waarom niet even naxx25 induiken met een leuke pug ofzo.

Na lang wachten met het vullen van de raid gingen we na een klein uurtje van start. Spider dropt er niks speciaals.. we hebben een lekkere groep bij ons dat wel. Dan Plague in. Alles ge-oneshot en ja hoor Loatheb dropt 2 keer 7.5 token voor pala's. En ik win em op de eerste roll ook nog.

Op naar Militairy dan maar om testen of de priests de MC een beetje kunnen doen. We hadden er 2 mee dus geen fouten maken. Beetje rommelig begin maar ook een oneshot. Gothik was een eitje, dropte zelfs Helm of Unleashed Energy voor me offspec, en op naar 4HM. Niet iedereen was hier geweest en de eerst try ging dan ook mis op de switches. 2de try een iets andere setup achterin en boom 4HM dood in no-time. En joepie dropte de Zeliek's Gauntlets die ik ook won.

En als afsluiter was Patchwerk het haasje... Al in al een leuke avond/nacht.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
gotfurrr schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 23:11:
niet iedereen heeft in world pvp zn pvp trinket, in zo'n geval kan je als lock gewoon je toetsenbord en muis laten voor wat het is, koffie halen en daarna gewoon naar je lijk rennen.
Gelukkig had ik die trinket nog op de bank staan, zal daar eens mee gaan experimenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

uashy schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 13:59:
[...]

Gelukkig had ik die trinket nog op de bank staan, zal daar eens mee gaan experimenteren :)
Ach ik geloof dat ik de mijne ooit een gevendored heb zelfs jammer genoeg.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Hehe, even wit voetje halen bij mijn hopelijk toekomstige guild. :P Zabulus uit lingering vroeg om mana strudels. Eerst dacht ik dat hij wou gaan spammen, (can I ask you a favor?) maar toen ik /who deed bleek dat hij in lingering zat. :D Natuurlijk mag jij mana strudels van mij! Binnekort krijg je er waarschijnlijk nog veel meer. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ah je bent nu dus online? Was je nick, ik ben Alucardu je hebt me vast wel gezien vandaag :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik ben pas net online, moest werken vandaag. Ik heb je wel vaker zien rondlopen hoor. :) En ook vaak genoeg horen flamenspammen in /2. :D Geweldig!

Zie sig: Kawi dus :)

edit:
hey, MrVegeta. Doe eens lief! :>

[ Voor 46% gewijzigd door Borgoth op 23-05-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoho, ik flame niet, ik spam.
Ik heb mijn zegje gedaan, maar je gear is helaas erg ondermaats voor Ulduar en we gearen al lang niet meer in naxx. Wordt een lastige aangezien er misschien nog een mage is die naar lingering wil (right trollie)? Maar goed we zien het wel :).

[ Voor 81% gewijzigd door MrVegeta op 23-05-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Borgoth schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 21:53:
Ik ben pas net online, moest werken vandaag. Ik heb je wel vaker zien rondlopen hoor. :) En ook vaak genoeg horen flamenspammen in /2. :D Geweldig!

Zie sig: Kawi dus :)

edit:
hey, MrVegeta. Doe eens lief! :>
Slackergear :P Get some badge gear mate of doe eens een heroic ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.