Gister mn eerste wipeavond in Ulduar 10
De guild was zondag al begonnen, maar toen kon ik helaas niet mee (we zijn een casual guild, dus progress gaat niet echt hard), toen hebben ze 5 bazen omgelegd, zeer netjes dus, waarvan 1 nieuwe. Nou gisteravond kreeg ik opeens een whisper, en ik wilde wel mee natuurlijk

, eindelijk Ulduar eens van binnen bekijken. We begonnen bij Ignis (hadden ze overgeslagen). Als DK dps niet zo moeilijk, maar de moeilijkheid zat hem bij ons vooral in die slag pot. Als de OT of MThealer daar in komt, moet iemand zijn taak snel overnemen. Daar is bij ons nog wat finetuning nodig. Op een gegeven moment hadden we een mage die de adds zou pullen als de OT in de slagpot gaat, maar die deed dat niet echt lekker, en toen werd ie boos enzo, beetje pissig, dus zijn we na 9 wipes maar naar Freya gegaan. Hier hadden we eerst vooral wat moeite met de adds, hoe je deze moest splitsen. De minibosses gingen vlot neer (afgezien van een ninjapull van iemand -_-) en toen op naar Freya! Ik moet zeggen, we hadden nog maar weinig tijd voor freya, iets van 3 try's gedaan, maar ik vind het een erg leuke fight. We zijn nog alleen in ph1 gebleven, maar die waves vind ik erg origineel en een leuke uitdaging. De eerste try hadden we op een gegeven moment 3 waves door elkaar lopen

, vooral die bloemetjes die constant van target switchen waren irritant en daar moeten we ook nog een goede tactiek voor verzinnen. We kunnen ze nu wel neernuken, maar je mag ze niet allemaal tegelijk killen begreep ik, aangezien ze een soort van exploderen, iemand daar een tip voor?
Al met al stond ik tweede dps, en vooral met al die try's op Ignis (wat toch een beetje een dps race is) vind ik dat wel een mooi resultaat. Hopen dat er zondag weer een plekje voor mij is

.