Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:15:
http://www.wowhead.com/?item=45490
Pandora's Plea
Binds when picked up
Unique
Trinket
+108 Intellect
Requires Level 80
Equip: Your spells have a chance to increase your spell power by 850 for 10 sec.

Laatst een kleine discussie over gehad, ik zou dit item behoorlijk graag willen op mijn holy priest sinds intel nu gebuffed is voor ons en spir generfed en 850SP is insane voor onze AoE healing. Maar er zijn bepaalde paladins die zeggen dat zij er voorrang op zouden moeten hebben wat vinden jullie? En zou DPS hier wat aan hebben?
Onzin, iedere caster heeft hier baat bij. En ik weet niet hoe het met alle classes zit, maar zoals aangegeven op wowhead; de arcane mages onder ons krijgen inderdaad een leuke SP boost van die bak met intellect.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:20

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Pandora's Plea
Binds when picked up
Unique
Trinket
+108 Intellect
Requires Level 80
Equip: Your spells have a chance to increase your spell power by 850 for 10 sec.

Laatst een kleine discussie over gehad, ik zou dit item behoorlijk graag willen op mijn holy priest sinds intel nu gebuffed is voor ons en spir generfed en 850SP is insane voor onze AoE healing. Maar er zijn bepaalde paladins die zeggen dat zij er voorrang op zouden moeten hebben wat vinden jullie? En zou DPS hier wat aan hebben?
Let the DKP speak.

Ik denk niet dat DPS deze trinket zou moeten willen hebben, maar voor priests en ook zeker voor paladins is het een zeer goede trinket. De mana regen die paladins hebben is vrijwel 100% gebaseerd op intellect (replenishment en divine plea - illumination is geen regen). Voor priests geldt natuurlijk ook dat ze van replenishment gebruik kunnen maken, maar ze hebben niet iets als divine plea (en ook geen 15% meer intellect talent). Als deze trinket voor ons zou droppen zou ik er zeker op bieden, alhoewel mijn manapool al wel redelijk aan de grote kant begint te raken (32k buffed), maar mana heb je nooit genoeg van zeg ik maar ;)

Wel leuk, op mimiron was ik laatst na p2 helemaal out of mana, en met een manapool van 32k zit je dan percentueel gezien het laagste van iedereen. Dus toen 3 priests een Hymn of Hope deden kreeg ik 3x die hymn of hope. Ook was mijn trinket net geprocced en gebruikte ik divine plea. Met een manapool van bijna 65k mana tikte mijn divine plea voor 2700 mana / 3 seconden :X

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kees schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:53:
[...]

Als mijn gear straks eens geupdated is ben ik waarschijnlijk nr1 op mijn server. Op Armory lite hebben ze ook zo'n ranking, daar sta ik in mijn clown suit op plaats 15 world-wide.

Tja, clownsuits zijn leuk voor wintergrasp/sota/flame leviathan, meer niet.
ah, dan ben jij Aenae? ;) :P 'k sta zelf 2e zie ik (Tita, lock ;P) Heb niet echt een clown suit, alleen ff ilvl 226 trinket equipped ipv m'n ilvl 213 hit trinket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
-BB- schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:22:
[...]

Onzin, iedere caster heeft hier baat bij. En ik weet niet hoe het met alle classes zit, maar zoals aangegeven op wowhead; de arcane mages onder ons krijgen inderdaad een leuke SP boost van die bak met intellect.
Voor een arcane mage is het een boost van 24.155 op z'n hoogst mits arcane spec en kings. Nou, whoehoo. De 1e mage met brains die int stacked moet ik nog tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Viggen schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:28:
[...]

ah, dan ben jij Aenae? ;) :P 'k sta zelf 2e zie ik (Tita, lock ;P) Heb niet echt een clown suit, alleen ff ilvl 226 trinket equipped ipv m'n ilvl 213 hit trinket
Yep, was uitgelogt in mijn normale retribution gear, maar het kan hoger :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Kees schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:31:
[...]

Yep, was uitgelogt in mijn normale retribution gear, maar het kan hoger :P
uhm, aparte retgear heb je dan? :P zie wat gear met spellpower en mp5 @ armory lite ;) :P

en ik vind 't best knap van mezelf, aangezien we ulduar25 nog niet hebben gecleared ;( :P (teveel retards :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
tis op zich wel spijtig dat ik een heel verhaal typ en er geen enkele reactie op komt :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:36:
tis op zich wel spijtig dat ik een heel verhaal typ en er geen enkele reactie op komt :/
"flame on"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Pandora's Plea
Binds when picked up
Unique
Trinket
+108 Intellect
Requires Level 80

Dit is een heerlijke trinket voor een arcane mage. 1.3% crit ofzo en nog een leuk buffje voor spellpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

ImdaMned schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:31:
Voor een arcane mage is het een boost van 24.155 op z'n hoogst mits arcane spec en kings. Nou, whoehoo. De 1e mage met brains die int stacked moet ik nog tegenkomen.
:+

Zei al dat ik niet alle classes goed ken. Ik weet alleen dat mijn arcane mage (lvl71) met een paar levels van 8k naar ruim 11k mana ging en daarmee zijn SP meeging en ik dat echt merkte in de damage die ik deed. De npc's gingen ineens weer ouderwets neer voordat ze bij me kwamen (zonder te kiten :P ) en dat was ik rond level 68-70 toch een beetje kwijt in Northrend.

En verder dan die intellect en wat crit ging ik er niet op vooruit in die levels. Ja en armor, maar tja, cloth :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

SpoTs schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:36:
Noem je dat een verhaal, moet je de laatste post op pagina 9 eens zien :+

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
-BB- schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:52:
[...]

Noem je dat een verhaal, moet je de laatste post op pagina 9 eens zien :+

;)
Das een boek :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 21:17

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ey allen, in deze post heb ik kort beschreven wat onze Auriaya tactiek tot nu toe is. Is dit een goede manier, of kan het her en der nog beter? Alle tips zijn welkom :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Hey mensen, ben nieuw op dit forum, ik zal me even voorstellen :)
Ik speel nu zo'n 3 jaar WoW, eerste 1.5 jaar op private (schaam) daarna al snel op official.
Heb ondertussen de volgende chars:
Patserkin - lv 80 Feral/ Resto Druid
Priestian - lv 80 Holy Priest
Batsgeit - lv 80 Arcane Mage
Lumines - lv 80 Holy/Prot palladin

en nog aardig wat alts onder de lv 80 :)
Nou ben ik geen hardcore raider (ben 's avonds vrijwel nooit langer dan half 10 op WoW) en zit dus ook niet in een raiding guild :). Ik vind het levelen leuker :D

Ik speel op Lightbringer (PvE - Europe), meer mensen die daar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je moet QQ posts ook over meerdere posts verspreiden :D. Gister trouwens Yogg-Soran gedaan, zijn 3 keer in phase 2 gekomen maar de rest faalde allemaal in phase1, imo is er teveel raid dmg maar goed daar kunnen we wel doorheen komen, maar het duurt te lang voordat Sara op 0% is waardoor er teveel adds op zijn. Hilarisch ook wanneer er 3 adds tegelijk doodgaan in de raid. SHADOW VOLLEY MASTER ATTACK BOOOOOOOOOOOOOM!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Pandora's goed voor iedere healer, snap wel dat pallies voordeel denken te hebben doordat zij vooral voor int en crit gaan, imo istie voor elke healer goed. Zelfs voor holy priests geldt 1 int ~ 1 spi qua regen dus wat dat betreft bullshit om iemand voorrang te geven. Zoals Kees dacht ik zei: dkp ftw ;)

Gisteren een nogal crappy 25m raid gehad, maar 22 man exclusief wat vaste raiders, inclusief wat casuals. Freya oneshot maar Mimi tries schieten natuurlijk niet zo op. De eerste was de 2e beste, daarna een berg crappy tries met af en toe een goede tussendoor waarbij we toch weer ergens falen. (2/3/2 was beste geloof ik). Ach met 25 man gaat ie wel plat...

Ook nog 2 Uldu 10 runs gedaan, 1e met mains, Yogg in notime plat, daarna een met alts; tot Hodir gedaan, hopelijk kunnen we die morgen nog afmaken. Behoorlijke mazzel gehad, het zwaard van Yogg op m'n DK, en 'n nieuwe dagger op m'n priest en die trinket van Razor (terwijl ik vorige keer Spark of Hope al mocht looten Oo). Op m'n alts verrek ik altijd van de mazzel terwijl ik op m'n main altijd pech heb, zwaar irritant van de ene kant, wel aardig voor m'n alts van de andere kant ;)

Voor de 25 mans Mimi tanks onder ons: wat doen jullie in ph4 als ie zowel barrage als AOE doet? Over het algemeen draai ik em zelf voor barrage, dus gewoon maar een cd gebruiken voor die situatie (als de AOE klapt) of taunten jullie over bijv?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:31:
[...]

Die is inderdaad de intellect niet nodig :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dricus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:59:
Ey allen, in deze post heb ik kort beschreven wat onze Auriaya tactiek tot nu toe is. Is dit een goede manier, of kan het her en der nog beter? Alle tips zijn welkom :).
Kill de feral defender

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tip voor de pull, rag alle CD's er door heen priests DM, druid tranq (tank group), GS/PS alles. Als je de pull klaar hebt is het ook wel klaar.

@Mimiron tanking, (ook op 10m) vaak een CD zoals GS of PS gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 25-05-2009 15:06 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:02:
Je moet QQ posts ook over meerdere posts verspreiden :D. Gister trouwens Yogg-Soran gedaan, zijn 3 keer in phase 2 gekomen maar de rest faalde allemaal in phase1, imo is er teveel raid dmg maar goed daar kunnen we wel doorheen komen, maar het duurt te lang voordat Sara op 0% is waardoor er teveel adds op zijn. Hilarisch ook wanneer er 3 adds tegelijk doodgaan in de raid. SHADOW VOLLEY MASTER ATTACK BOOOOOOOOOOOOOM!
Maar het was dit keer geen eens een QQ! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@Bokkie:
Dat hebben we in de 10-mans eerst ook geprobeerd, maar uiteindelijk besloten hem in leven te laten omdat zijn damage gemakkelijk te outhealen was. Voordeel daarvan is dat je minder last hebt van die voidzones (vooral tijdens de fear). Maar het lijkt er inderdaad op dat in de heroic versie het in leven laten van de Defender toch nog wel wat problemen oplevert, alhoewel dat nog niet klip en klaar is. Ik ben ook wel een paar keer aangevallen door de Defender, maar ik werd niet geoneshot.

@MrVegeta:
Dat doen we inderdaad. De pull hebben we nu ook onder controle. Het lukte gisteren om 4 adds zonder doden neer te krijgen, waarna we ons dus met Auriaya + de rest bezig konden gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Feral Rush: Charges an enemy, dealing Shadow damage and interrupting spell cast for 6 sec. 80 yd range
Feral Pounce: The Feral Defender pounces the target stunning them for 5 sec and inflicting Shadow damage every 1 sec. 5-45 yd range

dag healers en casters, al je dps op dat beest en hij is zo down. vlak voor ie doodgaat door een tank buiten de raid laten pullen zodat de voidzone verderop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

of je MT naar een ander platform laten lopen. En ofc tremor totems up... dan kan je nooit lang in die voidzone staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:05:
[...]

Tip voor de pull, rag alle CD's er door heen priests DM, druid tranq (tank group), GS/PS alles. Als je de pull klaar hebt is het ook wel klaar.

@Mimiron tanking, (ook op 10m) vaak een CD zoals GS of PS gebruiken.
Hehe ja ofc, vraag is over 25m op 10m is het allemaal al plat :)

Dit vooral omdat we problemen met de combo's lijken te hebben en als ik + healers nou alle cds burn voor zoiets, en dan een 2e tank over laat pakken die hetzelfde evt. kan doen, dat me dat een stuk safer lijkt. Meh maar es wat dingetjes proberen... ging gistere ook al niet lekker door disconnects etc bah :(

Als je op Yogg overrun wordt door adds gebeuren er 1 of 2 dingen:
1) tards die door clouds rennen
2) te weinig dps op adds

Gewoon HEEL goed als een groep lopen lost beiden redelijk op :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Is de Defender op 25-mans te tanken dan? Op 10-mans was het onmogelijk om hem onder controle te krijgen, laat staan hem buiten de raid te pullen (of je moet een DK een heel goed getimede Death Grip laten doen ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Laatst online: 10-09 15:45
We gebruiken 5 tanks (baas+1 per kat). dps plate met critcap werkt prima. Kan iedereen naar hartelust aoe-en en liggen ze plat voor de eerste fear. Maakt die afstand ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Rustig WoW weekendje gehad, het was te mooi weer :) :+
Beetje cooking & fishing dailies gedaan verder eigenlijk niet.

Zondag ochtend was ik redelijk op tijd wakker, Orgrimmar in gereden om Old Crafty te vangen.
In Valley of the Spirits staat er een palmboom precies naar een hoge steen in een soort 'V' vorm, ik ben daar achter gaan staan om te vissen.
Na een uurtje vissen had ik 'm te pakken :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

chromeeh schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:32:
Rustig WoW weekendje gehad, het was te mooi weer :) :+
Jammer dat je daar niets van merkt met de gordijnen dicht 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Dricus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:24:
Is de Defender op 25-mans te tanken dan? Op 10-mans was het onmogelijk om hem onder controle te krijgen, laat staan hem buiten de raid te pullen (of je moet een DK een heel goed getimede Death Grip laten doen ofzo).
8)7

Dan doen je tanks iets niet goed, hij is namelijk goed te tanken.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wootlock schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:35:
[...]

8)7

Dan doen je tanks iets niet goed, hij is namelijk goed te tanken.
Dat ding is niet tankable hoor?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Atlas schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:38:
[...]

Aye niet tankable idd.....

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Atlas schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:38:
[...]

Eh ?
Zeker wel tauntable en laatste keer bleef hij lekker op de warrior tank kleven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Wootlock schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:40:
[...]

Eh ?
Zeker wel tauntable en laatste keer bleef hij lekker op de warrior tank kleven hoor.
taunt werkt maar daarna gaat ie weer vrolijk rondspringen

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wootlock schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:40:
[...]

Eh ?
Tauntable is wat anders dan tankable ;)
Je kan dat beest wel taunten en stunnen, maar hij gaat daarna weer lekker de verder de rest van de raid pesten.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Nou, ik heb hem met mijn DK tank geprobeerd te tanken, maar langer dan 0.5 sec bleef hij niet aan me plakken. Taunten hielp maar héél even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:35:
[...]
Jammer dat je daar niets van merkt met de gordijnen dicht 8) .
Terras (&bier :9) dan WoW :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:02:
Doet me denken aan een shaman bij HoL HC.

Loken doet zijn lighting, shaman in chat:
Loken says: IMMA CHARGIN MAH LIGHTNIN!

Shaman doet bloodlust:
BLOODLUST HOOOO!!!!

En als hij iemand rezzed:
Erm <name>, you do know Horde Health Insurance wont cover 'epic fail' right?

Eindelijk weer eens wat anders dat die deathgrip 'get over here' en de 'leeeroyyy' tankers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik wil wel een lijstje met qoutes hier plaatsen uit onze guild :p. Een Spriest die een poosje gestopt was met spelen, "WTF is a shadow fiend, i DO NOT have one of those!!".

Haha, Krook;

"In the criminal justice system, the people are represented by two separate yet equally important groups: the police, who investigate crime, and the district attorneys, who prosecute the offenders. These are their stories."

We hadden nog een veel mooiere maar goed...

[ Voor 89% gewijzigd door MrVegeta op 25-05-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

MrVegeta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:46:
Ik wil wel een lijstje met qoutes hier plaatsen uit onze guild :p. Een Spriest die een poosje gestopt was met spelen, "WTF is a shadow fiend, i DO NOT have one of those!!".
Spriest: "waarom is mijn dps zo laag?"
Ik: "dunno check je gear eens miss iets niet aan ofzo"
Spries:"Oh snap, heb een boeket bloemen in me main hand"
Ik: "lol"

:D

Tankadin bij Razorscale p2

Tankadin: "wtf ik ben ge-1shot
Officerschat: "lol hoe ?"
<lange stilte>
Tankadin: "Oh shit, max ilvl gear aan voor FL dus niet critimmune"
Officerchat: "Noob ! :D"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Wootlock schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:52:
[...]

Spriest: "waarom is mijn dps zo laag?"
Ik: "dunno check je gear eens miss iets niet aan ofzo"
Spries:"Oh snap, heb een boeket bloemen in me main hand"
Ik: "lol"
Had ik een keer bij Wintergrasp. Net de fishing dailies gedaan en daarna WG in. Pas na 10 minuten had ik door dat ik met m'n fishing pole aan het spelen was. :X kwam er wel gelukkig zelf achter.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gister ook in 10m, half uur met rode gear lopen klooien omdat ik met tinytip mijn armour op één of andere manier heb verplaatst waar het niet zichtbaar is. Sorry trollie ;x.

@hierboven, Lurker ook :p.

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 25-05-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Tjah, zo heb ik op mijn Warrior wel eens een duel verloren met een priest van 5 levels lager ofzo omdat ik met m'n fishing pole op hem in stond te hakken. De 2e poging heb ik maar even mijn normale wapens ge-equipped en was hij dead meat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:42:
Nou, ik heb hem met mijn DK tank geprobeerd te tanken, maar langer dan 0.5 sec bleef hij niet aan me plakken. Taunten hielp maar héél even.
Taunt em na het rondspringen, gedurende blijftie sowieso niet plakken. Anders wel 1-2 sec ofzo, beste kun je een extra tank of andere plate user af en toe ook eens laten taunten.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:02:
Tjah, zo heb ik op mijn Warrior wel eens een duel verloren met een priest van 5 levels lager ofzo omdat ik met m'n fishing pole op hem in stond te hakken. De 2e poging heb ik maar even mijn normale wapens ge-equipped en was hij dead meat :P.
Dat is echt onzin want je kan gewoon weaponswappen in combat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:22:
[...]
Dat is echt onzin want je kan gewoon weaponswappen in combat :p
Ja, maar dan moet je wel in de gaten hebben dat je je fishing pole ge-equipped hebt. Ik kwam daar pas achter nadat het duel verloren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Vandaag alweer 2 instances gedaan. Allereerst Sunken Temple, die had ik wel eens eerder gedaan, maar het is daar zo'n doolhof dat ik altijd verdwaal. We zijn begonnen met 2 warlocks, paladin, hunter en een priest. Na een tijdje moest 1 warlock er vandoor. Wij dus verder met zijn vieren. We hebben alle bosses omgekregen, zonder dat er iemand dood ging. Heb mezelf wel een keertje moeten redden met lay on hands, maar verder geen echte problemen. Best wel een prestatie, al zeg ik het zelf _/-\o_

Tweede instance was Zul'Farak. Dit keer met 2 paladins, een warrior en een druid. Tank had ook aardig de vaart erin, kon het maar met moeite bijbenen. Daardoor had ik ook niet in de gaten dat er meerdere diseases op me zaten en daardoor dood ging. Verder de instance wel gehaald in nog geen 30 minuten.

Helaas weer niets moois mogen looten, alle leuke spulletjes gingen naar anderen. Wel 100k xp erbij, dus weer een level up. Hoop toch echt dat ik een keer wat meer geluk heb met de loot. Heb nog steeds 3 mail items die dringend aan een upgrade toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Frodo19 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:28:
[...]

Hmm zeker vreemd want ik vind mijzelf wel hehe :P
lol, ok, dan ligt het aan mij :)

en ja , ben best een wow noob dus denk maar na of ik bij de guild mag :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
uashy schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:36:
Vandaag alweer 2 instances gedaan. Allereerst Sunken Temple, die had ik wel eens eerder gedaan, maar het is daar zo'n doolhof dat ik altijd verdwaal. We zijn begonnen met 2 warlocks, paladin, hunter en een priest. Na een tijdje moest 1 warlock er vandoor. Wij dus verder met zijn vieren. We hebben alle bosses omgekregen, zonder dat er iemand dood ging. Heb mezelf wel een keertje moeten redden met lay on hands, maar verder geen echte problemen. Best wel een prestatie, al zeg ik het zelf _/-\o_

Tweede instance was Zul'Farak. Dit keer met 2 paladins, een warrior en een druid. Tank had ook aardig de vaart erin, kon het maar met moeite bijbenen. Daardoor had ik ook niet in de gaten dat er meerdere diseases op me zaten en daardoor dood ging. Verder de instance wel gehaald in nog geen 30 minuten.

Helaas weer niets moois mogen looten, alle leuke spulletjes gingen naar anderen. Wel 100k xp erbij, dus weer een level up. Hoop toch echt dat ik een keer wat meer geluk heb met de loot. Heb nog steeds 3 mail items die dringend aan een upgrade toe zijn.
Respect op de oldfashion way. Dat je nog mensen kon vinden die die instances deden :) op deze manier beleef je het spel wel het mooist imo. Welke class speel je trouwens? Hunter zo te zien. en welke server e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:28:
[...]

uit mijn hoofd: Headpiece is een quest reward van 1 van de eerste quests in Area 52.
Even ter verduidelijking, dit is de head van mijn riding outfit. ;) Hij komt inderdaad uit A52. Normaal draag ik Cowl of the Vindictive Captain. Ik denk dat Armory toevallig ge update heeft terwijl ik (offline) mounted was.

Vroeger droeg ik Ruby shades als ik mounted was, samen met wat andere fungear. Maar die set heb ik toen verkocht voor 2K gold ofzo. Vlak daarna zijn de shades uit het spel gehaald. :( Wel jammer, die shades verkochten zo goed op de AH. (20g per stuk :D )

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
SpoTs schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:43:
[...]

Respect op de oldfashion way. Dat je nog mensen kon vinden die die instances deden :) op deze manier beleef je het spel wel het mooist imo. Welke class speel je trouwens? Hunter zo te zien. en welke server e.d.
Heb mezelf wel een keertje moeten redden met lay on hands, maar verder geen echte problemen
Volgens mij paladin ;)

Well, hier weinig te melden, afgelopen week niet veel gespeeld voornamelijk bezig geweest met een verbouwing/verhuizing
Borgoth schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:44:
[...]

Even ter verduidelijking, dit is de head van mijn riding outfit. ;) Hij komt inderdaad uit A52. Normaal draag ik Cowl of the Vindictive Captain. Ik denk dat Armory toevallig ge update heeft terwijl ik (offline) mounted was.

Vroeger droeg ik Ruby shades als ik mounted was, samen met wat andere fungear. Maar die set heb ik toen verkocht voor 2K gold ofzo. Vlak daarna zijn de shades uit het spel gehaald. :( Wel jammer, die shades verkochten zo goed op de AH. (20g per stuk :D )
Dan nog, probeer dan aub http://www.wowhead.com/?item=41984 te krijgen, headpiece met metagem > *

[ Voor 38% gewijzigd door Puc van S. op 25-05-2009 16:47 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
M1lamb3r schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:45:
[...]

[...]

Volgens mij paladin ;)

Well, hier weinig te melden, afgelopen week niet veel gespeeld voornamelijk bezig geweest met een verbouwing/verhuizing
Touché!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:04
-BB- schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:22:
[...]

Paladins krijgen van int:

- Mana
- Spellcrit
- SP
- Manaregen (DP)

En zover ik weet is de Paladin de enige class die zoveel profijt heeft van 1 specifieke stat... maargoed, om dat te stellen, moet ik ook bekennen dat ik teveel die ene class speel :P.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
StupidMonkey schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:01:
[...]

Paladins krijgen van int:

- Mana
- Spellcrit
- SP
- Manaregen (DP)

En zover ik weet is de Paladin de enige class die zoveel profijt heeft van 1 specifieke stat... maargoed, om dat te stellen, moet ik ook bekennen dat ik teveel die ene class speel :P.
is SP niet alleen talented in Holy? ik krijg met prot namelijk SP van Stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
SpoTs schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:43:
[...]

M1lamb3r schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:45:
[...]

[...]

Volgens mij paladin ;)
Ik speel een paladin. Ben in ST begonnen met level 49 en aan het einde van ZF was ik 50 :) .

Het zoeken naar mensen voor de instances is soms wel behoorlijk lastig. De keren dat ik mee ben gegaan ging het echter vrij soepel, in gemiddeld 20-30 minuten hebben we een groepje bij elkaar. Wat me trouwens wel meevalt is het feit dat de meesten behoorlijk soepel reageren als ik zeg weinig ervaring te hebben. Denk dat ik wel goed genoeg speel, want wordt nu regelmatig teruggevraagd, door zowel mensen uit de guild als door anderen met wie ik een keer samen gespeeld heb.

In ST was ik vanochtend trouwens de tank. Was voor mij de eerste keer. Had nog een mooi shield + 1H wapen op me bank, dus dat kwam goed uit. Wel grappig, dat ik nog tweede stond in het lijstje damage done. In lijstje damage taken stond ik uiteraard wel bovenaan 8) .

Afgelopen weekend - meen gister - ben ik trouwens meegeweest als healer (weet niet meer welke instance dat was :? ) . Dat ging nog best goed, ondanks dat ik niet gespecced ben voor healing. Zit er nu aan te denken om dual spec te nemen en dan deze build te nemen. Qua gear heb ik al redelijk wat verzameld nu, voornamelijk stamina en intellect.

[ Voor 0% gewijzigd door uashy op 25-05-2009 18:49 . Reden: Verkeerde link naar armory ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
SpoTs schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:05:
[...]

is SP niet alleen talented in Holy? ik krijg met prot namelijk SP van Stamina.
Klopt, maar zowel prot als retri willen geen int items... dus ga er vanuit dat het een holy paladin was ;)... Dus leek me overbodig erbij te zetten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StupidMonkey schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:20:
[...]

Klopt, maar zowel prot als retri willen geen int items... dus ga er vanuit dat het een holy paladin was ;)... Dus leek me overbodig erbij te zetten :P.
Je bent natuurlijk wel een beetje biased, net zoals ik dat voor priests ben. Vrijwel alle regen is tegenwoordig max-mana based (replenishment, Divine Plea, Rapture, etc etc) en daarom is ie imo voor iedereen goed. Een pala krijgt leuke stats van int, dat geldt voor een priest ook. Zo geldt dat vast ook voor druids en shammies, ken hun details minder (water shield bijv. ook max mana based of?). Bij ons wordt het dus gewoon ook DKP.

Overigens de stand voor mounts: ZG+Kara 62 - porn* 0 :'(

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 25-05-2009 17:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
porn* schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:28:
[...]

Je bent natuurlijk wel een beetje biased, net zoals ik dat voor priests ben. Vrijwel alle regen is tegenwoordig max-mana based (replenishment, Divine Plea, Rapture, etc etc) en daarom is ie imo voor iedereen goed. Een pala krijgt leuke stats van int, dat geldt voor een priest ook. Zo geldt dat vast ook voor druids en shammies, ken hun details minder (water shield bijv. ook max mana based of?). Bij ons wordt het dus gewoon ook DKP.
Bij ons ook hoor :P. Maar puur theorethisch gezien schieten Paladins er het meest mee op volgens mij. Maargoed, then again ken ik niet alle classes 110% helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StupidMonkey schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:34:
[...]

Bij ons ook hoor :P. Maar puur theorethisch gezien schieten Paladins er het meest mee op volgens mij. Maargoed, then again ken ik niet alle classes 110% helaas.
Dat kun je dus niet zeggen als je alleen pallies kent :)

Net zoals ik niet 100% kan zeggen dat het niet zo is. Magoed het is mana+regen welke healer wil dat niet?

* porn* wacht op de "ik want ik ga nooit oom" reacties :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
porn* schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:39:
[...]

* porn* wacht op de "ik want ik ga nooit oom" reacties :P
* Kees heeft al iets te zeggen over die reacties: dan doe je geen hard-modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
Kees schreef op maandag 25 mei 2009 @ 18:24:
[...]

Je bedoeld zoals S3d? nooit OOM gegaan :P... De rest moeten we nog gaan doen op 25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
StupidMonkey schreef op maandag 25 mei 2009 @ 18:26:
[...]

Je bedoeld zoals S3d? nooit OOM gegaan :P... De rest moeten we nog gaan doen op 25 ;)
Iets als Hodir-25 met 4 healers total, of Council hardmode met 5 healers total, of Vezax hard mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik zal mezelf ook eens voorstellen omdat ik dit topic al lange tijd volg. :P

Ik ben een lvl 75 76 Blood Elf Paladin, zowel retri als prot. En ik speel op Twilight's hammer. Ik ben voor de rest een sociale speler, en heb niet echt nood om lvl 80 te halen ;) Ik speel daarom al iets van 6 of 8 maanden. Hou ervan lagere of evenhoge lvl's te helpen met bepaalde dingen. Daarom blijf ik ook lang op een lvl hangen ;) Terwijl ingame friends binnen 2 maanden al 80 zijn.

http://eu.wowarmory.com/c...ght%27s+Hammer&n=Thrandul

Dacht wel weer even genoeg info ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:30:
[...]

Iets als Hodir-25 met 4 healers total, of Council hardmode met 5 healers total, of Vezax hard mode :P
Laat me nog iets langer in mijn droom dat ik un-OoM-able ben. ;)

De rogue is vandaag level 36 geworden. :) Valt me nog niks tegen, moet gewoon blik op oneindig zetten en questen maar. Jammer is wel dat ik (zoals met mijn andere alts) wat problemen heb met het vinden van een nieuwe questarea voor haar. Tot zover heb ik Arathi Highlands, Stranglethorn Vale(PvE server he) en Desolace als questgebieden bedacht. Heeft iemand nog een andere suggestie? (Ik kan wel een leuk lijstje opzoeken met questgebieden waar ik nu theoretisch terecht zou kunnen, maar in b.v. Swamp of Sorrows is niet veel te beleven atm ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op maandag 25 mei 2009 @ 18:24:
[...]

Nah zolang we nog niet eens een stabiele 25 man group hebben om te raiden (meestal moeten we met minder gaan de laatste tijd) is dat nog net iets teveel gevraagd ;)

Op 10m hebben we alleen FTL en Council semi hard mode gedaan daar gaan we de volgende keer wel e.e.a. op proberen :)

Edit: laatst moesten we geforceerd met maar 5 healers gaan waarvan 1 behoorlijk minder (casual) zowel geared als skill dus denk dat onze healers wel wat gewend zijn. Hoeveel HPS doen die van jullie zo op hard mode?

[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 25-05-2009 23:00 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:19:
Edit: laatst moesten we geforceerd met maar 5 healers gaan waarvan 1 behoorlijk minder (casual) zowel geared als skill dus denk dat onze healers wel wat gewend zijn. Hoeveel HPS doen die van jullie zo op hard mode?
At the end of the day is het belangrijk dat iedereen nog leeft. HPS is daar van ondergeschikt belang aan, imo.. Als veel mensen uit de raid doodgaan, kijk je naar de raidhealers. Maar als die vroeg doodgaan (regelmatig door damn clumsy acties bij ons hoor), dan daalt hun HPS ook gigantisch. Dus ik weet niet of het zo verstandig is om daar een pijl op (proberen) te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
porn* schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:19:
[...]

Nah zolang we nog niet eens een stabiele 25 man group hebben om te raiden (meestal moeten we met minder gaan de laatste tijd) is dat nog net iets teveel gevraagd ;)

Op 10m hebben we alleen FTL en Council semi hard mode gedaan daar gaan we de volgende keer wel e.e.a. op proberen :)

Veel; even wat kills opzoeken:
Thorim hard: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=1636&e=2104
Niet heel bijzonder, is voornamelijk heals snipen op de MT, en veel overhealing, healing is niet bijzonder lastig

Hodir hard: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=3331&e=3528
4 healers + ret paladin, meeste healers ruim boven de 3k hps

Council hard mode: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=2072&e=2433
5 healers + ret paladin. Ik als ret zit daar op 6.5k hps, maar wordt nog steeds voorbij gelopen door een druid op 7k hps. De paladin en disc priest zijn voornamelijk tank healers, dus die komen niet hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Kees schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:31:
[...]

Veel; even wat kills opzoeken:
Thorim hard: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=1636&e=2104
Niet heel bijzonder, is voornamelijk heals snipen op de MT, en veel overhealing, healing is niet bijzonder lastig

Hodir hard: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=3331&e=3528
4 healers + ret paladin, meeste healers ruim boven de 3k hps

Council hard mode: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=2072&e=2433
5 healers + ret paladin. Ik als ret zit daar op 6.5k hps, maar wordt nog steeds voorbij gelopen door een druid op 7k hps. De paladin en disc priest zijn voornamelijk tank healers, dus die komen niet hoog.
gz nog met thorim hardmode (25m) ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Viggen schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:56:
[...]

gz nog met thorim hardmode (25m) ;) :P
Volgens mij was dat een bugged kill, de hele avond hadden we 0 damage van lightening charges, erg vreemd.

Ik geloof trouwens dat mijn mede officers (nadat ze een link zagen) jou ook graag willen recruiten :P maar dat had je vast al wel door ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Kees op 26-05-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Kees schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 00:16:
[...]

Volgens mij was dat een bugged kill, de hele avond hadden we 0 damage van lightening charges, erg vreemd.

Ik geloof trouwens dat mijn mede officers (nadat ze een link zagen) jou ook graag willen recruiten :P maar dat had je vast al wel door ;)
ah k, /reported ;) :P

zelf geen raid gehad omdat we te weinig mensen hadden (da's echt nooit gebeurt sinds uhm... tbc)...

toen maar ff ulduar10 gecleared

en edit @ edit: ja, dat had ik al een beetje door ja ;) :P

[ Voor 41% gewijzigd door Viggen op 26-05-2009 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 dag en dan is het kijken of al mijn recruitment onze grote val kan tegenhouden. Vanaf morgen vertrekken er namelijk 4 spelers naar een "iets" betere guild. Ik heb zoveel mogelijk vervangers proberen aan te trekken. Gelukkig hebben de 4 het ruim van te voren aangegeven en gevraagd of ik ze nog in de guild wilde houden of dat ze gelijk moesten vertrekken.

Vondt het een beter idee om de reset af te maken en dat ze dan vanavond vertrekken. En nee het boeit me niet als ze hun laatste dkp gebruiken. Ze hebben er immers voor gewerkt dus die beloning wil ik ze niet afnemen. Kan ze het ook niet kwalijk nemen om het te proberen, 2 ervan gaan immers beduidend minder spelen en waarschijnlijk ook stoppen binnen nu en 2 maand.

Ik had zelf de aanbieding gekregen om met ze mee te gaan, maar ik heb ervoor gekozen te blijven in mijn eigen guild. Ik heb 1x eerder de keuze gehad naar een betere guild te gaan en destijds gedaan, maar nooit een lekker gevoel aan overgehouden. Vindt het nogal een matennaaier streek en éénmaal in mijn wow-tijd vindt ik voldoende.

Dan voorlopig maar geen hardmodes. Epics zijn niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
OMG, lies ><

Ontopic, 2 van de 4 gaan minder spelen en naar een betere guild, me no get it......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Morgen allen,

Ik ben bezig mijn 2de account in te regelen en ik bestel mijn Keys bij offgamers.com maar ik vroeg me af heeft er iemand nog geldige coupon liggen hiervoor of niet anders order ik het gewoon zo :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Update je van deze :+

Afgelopen weken redelijk druk geweest om me gear ready te krijgen voor Ulduar maar nu ligt het een beetje stil. Het is moeilijk om een group te vinden voor Naxx (die normaal reageert en niet gelijk begint te zeiken). Heb nu 5 bosses in Naxx10 gedaan en mis er nog 3 in Naxx25. Dus ik moet echt nog wat runs doen. DPS ligt nu (zonder externe buffs) op 2250 of zoiets (lijkt me niet verkeerd om Naxx in te gaan).

Wel wat dailies gedaan en dat tournement en het duelleren vind ik dus leuk :) Ook revered geraakt met de Son of Bitc.... Hodir. Nu nog exalted (gaat nog wel even duren). Vind die quest van Hodir Spears dus echt bagger :(.

Me Priest staat nu op 71 en 40% verwijderd van 72. Zit nu in dubio of ik echt veel tijd ga spenderen om me Priest naar 80 te rammen of verder met upgearen van me Lock. Heb trouwens ook nog een hunter maar die wil ik eigenlijk alleen lvl-en vanwege zijn JC ;)

Ach... wat een keuzes he :+
Ik ben bezig mijn 2de account in te regelen en ik bestel mijn Keys bij offgamers.com maar ik vroeg me af heeft er iemand nog geldige coupon liggen hiervoor of niet anders order ik het gewoon zo
Ga je dit doen vanwege RAF?

[ Voor 11% gewijzigd door Maduth op 26-05-2009 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:59:
[...]

OMG, lies ><

Ontopic, 2 van de 4 gaan minder spelen en naar een betere guild, me no get it......
Om nog snel wat gear te pakken en wat hardmodes te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yup inderdaad en om eens te testen hoe Multi boxen werkt lijkt me ook wel een uitdaging namelijk.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren mooie progressie geboekt in Ulduar25.
Koloarn down en de Iron council.
Iron council vindt ik toch nog een van de betere gevechten in Ulduar, lekker wat chaos (fusion punch, deathrunes <3)
Ook daar de achievement gehaald dat je als Iron dwarf de council omlegt
Mooie avond \o/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pak dan gewoon eerst die 10 dagen, dan kan je al genoeg testen (ok geen BE's of NE's, maargoed), hoef je niet meteen account voor aan te schaffen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
2 man Flame Leviathan 10 man

Door 2 nederlanders gedaan, zitten die niet hier ? :)

http://www.youtube.com/watch?v=Iha86gOgjrk

Warrior Strijder en Mage Bekstinker

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zit zelf ook te denken om een RAF (weer) te doen om een Druide om lvl 60 te krijgen maaruh... dat moet je weer iemand vinden om te lvl-en samen. Om hij/zij koopt of ik koop voor 14 euro even een extra key/account (dat kan toch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Maduth schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:07:
Zit zelf ook te denken om een RAF (weer) te doen om een Druide om lvl 60 te krijgen maaruh... dat moet je weer iemand vinden om te lvl-en samen. Om hij/zij koopt of ik koop voor 14 euro even een extra key/account (dat kan toch)?
Je kan voor jezelf zoveel accounts kopen als je zelf wilt. Als je de naam hetzelfde houdt als je main account kan je daarna ook nog je characters transferren naar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Gister mn eerste wipeavond in Ulduar 10 :)

De guild was zondag al begonnen, maar toen kon ik helaas niet mee (we zijn een casual guild, dus progress gaat niet echt hard), toen hebben ze 5 bazen omgelegd, zeer netjes dus, waarvan 1 nieuwe. Nou gisteravond kreeg ik opeens een whisper, en ik wilde wel mee natuurlijk :), eindelijk Ulduar eens van binnen bekijken. We begonnen bij Ignis (hadden ze overgeslagen). Als DK dps niet zo moeilijk, maar de moeilijkheid zat hem bij ons vooral in die slag pot. Als de OT of MThealer daar in komt, moet iemand zijn taak snel overnemen. Daar is bij ons nog wat finetuning nodig. Op een gegeven moment hadden we een mage die de adds zou pullen als de OT in de slagpot gaat, maar die deed dat niet echt lekker, en toen werd ie boos enzo, beetje pissig, dus zijn we na 9 wipes maar naar Freya gegaan. Hier hadden we eerst vooral wat moeite met de adds, hoe je deze moest splitsen. De minibosses gingen vlot neer (afgezien van een ninjapull van iemand -_-) en toen op naar Freya! Ik moet zeggen, we hadden nog maar weinig tijd voor freya, iets van 3 try's gedaan, maar ik vind het een erg leuke fight. We zijn nog alleen in ph1 gebleven, maar die waves vind ik erg origineel en een leuke uitdaging. De eerste try hadden we op een gegeven moment 3 waves door elkaar lopen :'), vooral die bloemetjes die constant van target switchen waren irritant en daar moeten we ook nog een goede tactiek voor verzinnen. We kunnen ze nu wel neernuken, maar je mag ze niet allemaal tegelijk killen begreep ik, aangezien ze een soort van exploderen, iemand daar een tip voor?

Al met al stond ik tweede dps, en vooral met al die try's op Ignis (wat toch een beetje een dps race is) vind ik dat wel een mooi resultaat. Hopen dat er zondag weer een plekje voor mij is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

redfoxert schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:08:
[...]

Je kan voor jezelf zoveel accounts kopen als je zelf wilt. Als je de naam hetzelfde houdt als je main account kan je daarna ook nog je characters transferren naar 1.
Maar het gaat om de bonus lvl's... oftewel het snellere lvl-en. Na 4 keer ben ik het wel zat om normaal te gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu 6 characters via RaF erbij gekregen, de lol gaat er toch wel vanaf hoor :P Maar die zebra mount maakt het dan wel weer goed :) Nu enkel nog een warrior en heb alles (naja, druid 50) op lvl60 met als top nu 4 hunters :+ (multi-box werken die erg handig).

edit, oh wacht, m'n mage is maar 22, maar die class vind ik niet echt interessant.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Maar dan MBoxje dus... daar heb ik geen behoefte aan ;)

Ben ik te dom voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maduth schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:07:
In principe kan je trial doen, dan vervolgens beginnen. Daarna lekker je trial account 1 maandje geven. En dan krijgt je main account ook 1 maand. oftewel.. daar verlies je niet echt munten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:00:
Gisteren mooie progressie geboekt in Ulduar25.
Koloarn down en de Iron council.
Iron council vindt ik toch nog een van de betere gevechten in Ulduar, lekker wat chaos (fusion punch, deathrunes <3)
Ook daar de achievement gehaald dat je als Iron dwarf de council omlegt
Mooie avond \o/ :)
have fun at mimiron, leukste gevecht in Ulduar. Vezax is de minst leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Dit weekend niet zo veel gespeeld, de guild heeft deze week alle tot Mimi neer. Dat betekent dat hij de hele avond zijn speeltjes kan loslaten op onze raid. Eens kijken wie er uiteindelijk als laatste lacht. Ik moet waarschijnlijk de starts van de invites missen maar hoop stiekem op een plekje later op de avond.

Gister ben ik even wat vrienden gaan helpen in een Naxx10 pugje die niet echt lekker liep. Uiteindelijk maar twee bazen gedaan.. Maexxna en Instructor Razuvious. Instructor was wel geinig om weer te doen, de dps was extreem laag, maar het taunt roteren tussen mij en een maatje op ventrilo ging erg goed waardoor we uiteindelijk de laatste paar % met die adds hebben afgemaakt. Ik heb daar nog de boog gewonnen, maar ik vraag me af of hij beter is als mijn epic boogje uit UP heroic. Iemand een idee? Zondag was ik nog even EoE heroic in gegaan met een pug van wat vriendjes, hier verloor ik de roll op echt goede boots (ik 96, de andere hunter 97, DoH!)

Ik heb vrijdag avond mijn paladin nog even gelevelled, die staat nu op 74, de weg naar 80 is nog lang met de tijd die ik heb, toch kijk ik nu alweer uit naar het gearen van deze dwerg, en natuurlijk het eindeloos heroics grinden!

@ Betthen: die range check die ingebouwd is in wow ga ik zeker uitproberen. Als het goed genoeg werkt scheelt dat weer een addon! Ik hou je op de hoogte!

/cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:32:
Maar dan MBoxje dus... daar heb ik geen behoefte aan ;)

Ben ik te dom voor :+
Hoeft nog niet eens :+ Enkel 2 wow clients, een lieve lvl80 en een berg instances op de menu kaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

SinergyX schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:38:
[...]

Hoeft nog niet eens :+ Enkel 2 wow clients, een lieve lvl80 en een berg instances op de menu kaart :P
Misschien even ter verduidelijking want vanuit mijn oogpunt heeft RAF geen zin als je alleen bent en niet kan/will Multiboxen. Heb het een keer gedaan met een vriend van mij en dat ging gewoon lekker... rammen en lol hebben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
dit is ook wel een leuke :P

link elke achievement complete ingame (ja ik weet dat ze via de armory kunnen kijken of het wel zo is)

http://vlacula.no-ip.com/achievements/

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:04
Als je echt multiboxen met RAF wilt gaan doen gaat het erg hard hoor, door de 3x XP die je krijgt. Heb het ook gedaan en moet zeggen dat ik het leuk vond om te doen. Gewoon dualboxen met 2 chars gaat ook veel sneller dan jezelf boosten met een level 80 (met de XP bonus). Had mn 2 lockjes in ongeveer 55 uur /played op lvl 60 en kon ik vervolgens vanaf mn 2e account ook nog 30 levels weggeven aan een altje op mn 1e account, plus een zebra mount ofc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

stefanass schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:48:
Als je echt multiboxen met RAF wilt gaan doen gaat het erg hard hoor, door de 3x XP die je krijgt. Heb het ook gedaan en moet zeggen dat ik het leuk vond om te doen. Gewoon dualboxen met 2 chars gaat ook veel sneller dan jezelf boosten met een level 80 (met de XP bonus). Had mn 2 lockjes in ongeveer 55 uur /played op lvl 60 en kon ik vervolgens vanaf mn 2e account ook nog 30 levels weggeven aan een altje op mn 1e account, plus een zebra mount ofc :)
zou je eens een overzichtje kunnen geven van de software die je gebruikt om te multiboxen want ik wil eigk ook een altje snel naar 60 brengen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Afgelopen weekend op vakantie geweest, dus niet heel veel tijd voor WoW. Gisteren en zondagmiddag wel weer heerlijk kunnen spelen. Ik moet wel zeggen dat ik helemaal niet snel meer level. Het questen in Dragonblight kost er veel tijd met reizen enzo. :( Ik ben twee weken geleden 73 gedingt, en heb nu een stuk of zes balkjes in level 74. En dan kun je je flying mount nog niet gebruiken, not funny.

Omdat ik het questen na verloop van tijd zat ben, ben ik gisteren wat andere dingen gaan doen. Ik heb eventjes staan vissen in SW toen ik dacht, laten we dat kunstje ook eens gaan flikken in Ogrimmar. Het kostte flink moeite om binnen te komen. De guards vonden me niet zo aardig, doh, en toen ik nog 400 HP had, kwam er een level 58 Orc DK aan. 8)7 Toen ik weer terug kwam, stond hij er nog steeds dus ik heb hem eventjes teruggepakt. Toen eventjes gevist en de achievement dus gehaald. Er kwam ook nog een 54 BE mage kijken. Gelijk /hug en /kiss enzo. Erg grappig. Al met al heb ik daar een half uur staan vissen en geen een keer lastig gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:36:
[...]

have fun at mimiron, leukste gevecht in Ulduar. Vezax is de minst leuke.
Vezax is ook leuk man.
laatste kill 1 mage met 11 flips op de killshot... :X (dus 11 keer geraakt door shadowcrash :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:44:
[...]

Misschien even ter verduidelijking want vanuit mijn oogpunt heeft RAF geen zin als je alleen bent en niet kan/will Multiboxen. Heb het een keer gedaan met een vriend van mij en dat ging gewoon lekker... rammen en lol hebben. _/-\o_
2 clients draaien is nog lang geen multi-box :) Als je doel is asap naar 60, vraag een 80 voor een berg boosts en je bent in no time 60, iemand hier in het topic had er 2-3 dagen voor nodig.
NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:51:
zou je eens een overzichtje kunnen geven van de software die je gebruikt om te multiboxen want ik wil eigk ook een altje snel naar 60 brengen?
Jamba, keyclone en de RAF60 guide, klaar :P Al is een G15 ook erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren weer aardig wat progressie geboekt in Ulduar 10. We hadden alles tot aan Hodir down. Toen stond Thorim op het programma. 3rd kill en hij was neer. Daarna naar Freya gegaan. Eerste keer daar en.....One shot!

vanavond Mimiron en mogelijk general Vexaz!!! Sweet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

Bartske schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:10:
vooral die bloemetjes die constant van target switchen waren irritant en daar moeten we ook nog een goede tactiek voor verzinnen. We kunnen ze nu wel neernuken, maar je mag ze niet allemaal tegelijk killen begreep ik, aangezien ze een soort van exploderen, iemand daar een tip voor?
op 25m gaan we allemaal om Freya heen staan AOE tot de bloemen ongeveer 30% zijn. en dan weer uitspreiden en singletarget neer nuken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

dev10 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:52:
Het questen in Dragonblight kost er veel tijd met reizen enzo. :( Ik ben twee weken geleden 73 gedingt, en heb nu een stuk of zes balkjes in level 74. En dan kun je je flying mount nog niet gebruiken, not funny.
De lvl's 73 t/m 77 vond inderdaad ook langzaam gaan maar daarna... knal je hard oor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dev10 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:52:
Afgelopen weekend op vakantie geweest, dus niet heel veel tijd voor WoW. Gisteren en zondagmiddag wel weer heerlijk kunnen spelen. Ik moet wel zeggen dat ik helemaal niet snel meer level. Het questen in Dragonblight kost er veel tijd met reizen enzo. :( Ik ben twee weken geleden 73 gedingt, en heb nu een stuk of zes balkjes in level 74. En dan kun je je flying mount nog niet gebruiken, not funny.
Heb je in howling fjord die hele quest chain al gedaan op dat eiland linksonderin?

Hele eiland heeft dacht 15 quests, heb je makkelijk 30-35% binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:51:
[...]

http://www.dual-boxing.com/

Ik gebruik KeyClone voor het kopieren van de keyboard commands en Jamba (addon) voor ingame kopieren van acties zoals het accepteren van Taxi requests en quests/rewards etc.

Verder heb je echt niet veel nodig eigenlijk. Een extra scherm is wel handig plus een aardige hoeveelheid geheugen :)
Maduth schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:58:
[...]

De lvl's 73 t/m 77 vond inderdaad ook langzaam gaan maar daarna... knal je hard oor :)
Ik heb op mijn priest tot level 75 in Outland gedaan, daarna Northrend in en in 3 dagen tijd level 80 gedinged. Diezelfde avond gelijk Naxx10 gedaan :D

[ Voor 29% gewijzigd door redfoxert op 26-05-2009 11:04 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.