Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:16
Zo ik heb msn met t-mobile aan de praat gekregen,

Ik heb de msn gedownload uit het Touch hd topic start post, Toen ik hem wilde installeren, kreeg ik een error omdat er een nieuwere versie op stond. Dus ik probeerde hem te instaleren op mijn geheugenkaartje en dat werkte wel, er stonden geen msn files op het geheugen kaartje dus dat was dus gewoon in de goede map terecht gekomen en het werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:17
Blackbird-ce schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:53:

Mijn linker soft-key is nu een snelkoppeling naar de Bluetooth settings, de rechter naar mn Agenda (vind de TF3D agenda niet helemaal geweldig, en de afspraken op de Home verwijzen direct naar DIE afspraak).
Ook een mogelijkheid: als je Diamond Tweak installeert (ff zoeken op XDA forum) dan kan je de linker softtoets instellen als "Acties". Als je dan een aparte cab installeert dan krijg je het volgende scherm als je op de linker softkey drukt. Ideaal om gelijk een sms, mail, taak etc op te stellen én je kan zo bij je BT of wifi settings ;)

edit: ik had het nog niet eens geprobeerd via het action screen maar alles behalve de wifi en BT knop lijkt te werken..... vindt het zelfs zonder dat alleen al superhandig! Maar goed dus geen oplossing voor jou dan. Misschien dat er nog een aparte voor de TP2 wordt gemaakt, deze is origineel voor de Diamond.

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/3182/screen01wince.jpg
Cable_boy schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:37:
Hiervoor heb ik de app "LockMeLite" geinstalleerd zodat je altijd eerst de telefoon moet unlocken door over het scherm te slepen.
Die had ik ook totdat ik merkte dat hij helemaal vast zit als je naast Lockmelite ook per ongeluk de screenlock van de TP2 hebt geactiveerd door wat langer op de hangup toets te drukken... :( Uiteraard kan je het gedrag van de toets ook aanpassen maar sindsdien S2U2 geinstalleerd die tijdens screenlock ook handige info zoals berichten, agenda items, weer etc kan weergeven!

[ Voor 9% gewijzigd door Pimmr op 15-06-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
newsgroupie schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:28:
[...]

Ook een mogelijkheid: als je Diamond Tweak installeert (ff zoeken op XDA forum) dan kan je de linker softtoets instellen als "Acties". Als je dan een aparte cab installeert dan krijg je het volgende scherm als je op de linker softkey drukt. Ideaal om gelijk een sms, mail, taak etc op te stellen én je kan zo bij je BT of wifi settings ;)

[...]
Fabliv's Action Screen had ik op mn Diamond draaien, maar die doet het om de een of andere reden niet op mn Pro 2. Zal hem later nog eens proberen, misschien dat er iets anders dwars zat... (overigens regelde de Action Screen cab zelf ook de linker softkey)

[edit] meteen maar even geprobeerd en inderdaad doet de Bluetooth-button van Fabliv's niets.

[ Voor 5% gewijzigd door Blackbird-ce op 15-06-2009 22:40 . Reden: probeersel... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Blackbird-ce schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:36:
[...]

Fabliv's Action Screen had ik op mn Diamond draaien, maar die doet het om de een of andere reden niet op mn Pro 2. Zal hem later nog eens proberen, misschien dat er iets anders dwars zat... (overigens regelde de Action Screen cab zelf ook de linker softkey)

[edit] meteen maar even geprobeerd en inderdaad doet de Bluetooth-button van Fabliv's niets.
OK nou ik had het in die volgorde gedaan, zo kwam ik er eigenlijk op :)
Maar idd BT en wifi werkt niet. (zelfs niet met de "fix" voor BT die je er ook kan vinden dus hoef je niet te proberen:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:20:
[...]

Helaas.. Het gaat me er niet om hoe het uit moet: het start niet op zodra ik een pincode heb draaien. Geen pincode = touchflow start soepel op. Wel pincode: opstarten komt niet op gang (zie ook post van vorige pagina). Ik denk dat er een verband is met gebruik van virtual mobile (vereiste ook inloggen bij opstarten pro2: heb ik verwijderd maar mogelijk is daarbij iets corrupt geraakt. Aan harde reset wil ik even niet denken, of iemand moet me kunnen aangeven hoe ik alle data, instellingen e.d. 1 op 1 kan bewaren en na reset weer terugzetten.
Ik heb dit probleem steeds vaker. Na het uitzetten of resetten van de TP2 start TouchFlow gewoon niet meer op. Heb echt al vanalles aan en uit gezet, ook in Vandaag. Maar niks werkt. En dan ineens is TF er weer...
Ik begin er irritant van te worden.

Dan daarbij het keyboard met een toets die slecht reageert op aanraking en als laatste de accu!

Soms is die heel snel leeg heeft die echt UREN nodig om bij te laden. Soms lukt het laden via een usb-poort niet eens. De lader in mijn auto wordt letterlijk bloedheet soms tijdens het laden, begint gewoon te stinken door de hitte. En soms is de accu gewoon normaal snel geladen en gaat die behoorlijk lang mee...

Heb ik een maandagochtend model??? Of moet ik deze gewoon voor garantie terugsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een DOS emulator geinstalleerd op de HTC TP2 die met het apparaat overweg kan? Zo ja, welke? En werkt dit goed met bv. de 800x480 resolutie en het geluid?

Heeft iemand al een Remote Desktop Client geïnstalleerd op de HTC TP2 die, samen met T-Mobile WnW+ internet, een thuiscomputer over kan nemen? Zo ja, welke? En werkt dit goed met bv. de 800x480 resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB-Systems
  • Laatst online: 11-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 01:21:
Heeft iemand al een Remote Desktop Client geïnstalleerd op de HTC TP2 die, samen met T-Mobile WnW+ internet, een thuiscomputer over kan nemen? Zo ja, welke? En werkt dit goed met bv. de 800x480 resolutie?
ik heb op de TP2 de normale RDP client standaard geinstalleerd staan.. en deze werkt prima.. weet niet naar wat voor remote desktop client jij zoekt maar dit is de meest standaard en die doet het bij mij uitstekend om servers over te nemen dus zal een thuiscomputer ook niet zo heel spannend zijn.. je moet er alleen wel op letten dat je de leuke poespas op je PC uitzet zodat het sneller wordt (aero etc bij windows...) en zorgen dat ie geen achtergrond enzo overneemt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit probleem doet zich ook voor met phoneAlarm: de BT-knop werkt niet. Ik heb hierover contact gehad met de maker van pA. Die komt tot de conclusie dat de TP2 een zeer merkwaardige Bluetooth-stack heeft, en hoopt een oplossing te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huupke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 20:25
Ongetwijfeld een vreemde bluetooth stack want mijn carkit blijft raar doen met welke telefoon- of bluetooth-instellingen dan ook.

Verder heb ik alweer:
- meerdere vastlopers gehad
- Opera die zeurt dat er te weinig geheugen is terwijl dat helemaal niet het geval is
- Mail die soms uren niet meer automatisch wordt opgehaald
- ...+ zie vorige post

Wat zou de WM6.5 update brengen? Ik neem aan dat bijvoorbeeld TF en BT ongewijzigd blijven gezien deze los staan van WM. En zijn er nog andere manieren om dit soort software te updaten of mischien beter nog downgraden?

i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:05
St!nG schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:51:
Zo ik heb msn met t-mobile aan de praat gekregen,

Ik heb de msn gedownload uit het Touch hd topic start post, Toen ik hem wilde installeren, kreeg ik een error omdat er een nieuwere versie op stond. Dus ik probeerde hem te instaleren op mijn geheugenkaartje en dat werkte wel, er stonden geen msn files op het geheugen kaartje dus dat was dus gewoon in de goede map terecht gekomen en het werkt :D
vreemd dat het bij jou niet standaard werkt.
bij mij out of the box werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
newsgroupie schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:42:
[...]

Maar idd BT en wifi werkt niet. (zelfs niet met de "fix" voor BT die je er ook kan vinden dus hoef je niet te proberen:))
WiFi dus weer wél voor mij :?

Weet iemand hoe Fabliv's Action Screen werkt? Roept hij de standaard executable van WinMobile aan met wat parameters (die is namelijk vervangen door HTC's versie, wat zou verklaren waarom hij niets doet) of probeert ie direct de BT stack aan te spreken?
In het eerste geval valt er misschien nog iets te knutselen door door te lussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08-2020
Peet73 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:17:
[...]

Ik heb dit probleem steeds vaker. Na het uitzetten of resetten van de TP2 start TouchFlow gewoon niet meer op. Heb echt al vanalles aan en uit gezet, ook in Vandaag. Maar niks werkt. En dan ineens is TF er weer...
Ik begin er irritant van te worden.

Dan daarbij het keyboard met een toets die slecht reageert op aanraking en als laatste de accu!

Soms is die heel snel leeg heeft die echt UREN nodig om bij te laden. Soms lukt het laden via een usb-poort niet eens. De lader in mijn auto wordt letterlijk bloedheet soms tijdens het laden, begint gewoon te stinken door de hitte. En soms is de accu gewoon normaal snel geladen en gaat die behoorlijk lang mee...

Heb ik een maandagochtend model??? Of moet ik deze gewoon voor garantie terugsturen...
Zou hem maar terugsturen...

Ik heb hem vanaf de dag dat hij in Nederland beschikbaar kwam en geen enkel probeem ervaren tot nu toe.
Stabiel, geen vastlopers, Touch Flo werkt perfect (alleen even wennen, 't is net even anders dan ik was gewend) en een batterij die dagen mee gaat. Dat is wat anders dan mijn vorige pda (ipaq 614). Opladen via de usb kabel aan de computer gaat niet altijd goed maar dat geeft de T2 zelf dan aan. Daarnaast gaat opladen via de adapter erg snel.

Wat mij betreft: niets anders dan lof over dit apparaat.

Ik heb er overigens nog weinig andere software opgezet en ook geen aanpassingen gedaan of cab files geinstalleerd zoals die in dit topic veel worden beschreven.

Top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Zelf werk ik sinds zondagavond met mijn Tmobile MDA Vario V toestel, oftewel de Tmobile branded Touch Pro 2. Na dit topic gelezen te hebben verwachtte ik geen radio, maar die staat bij mij wel in het menu. Geprobeerd heb ik hem nog niet. Touch Flo bevalt me niet verkeerd na wat wennen, maar ik mis vooral Taken, die worden gewoon genegeerd, en die zou ik het liefst op mijn today scherm hebben met agenda.
Daarnaast is het echt vreemd dat Tmobile widgets heeft geinstalleerd voor internet, maar die werken niet, en als ik wil updaten (wat moet volgens het programma) dan komt ie niet verder dan 90%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:43:
Is er ook ergens in te stellen dat wanneer er een SMS binnenkomt de telefoon niet gelijk uit zijn toetsen blokkering gaat. Als die dan in je zak zit en nog uit het hoesje moet dan heb je zo al een paar knoppen aangeraakt.
Google en gij zult vinden! Dit kan met een registryhack, en wel de volgende:

HKEY LOCAL MACHINE\Drivers\BuiltIn\RIL:

Maak/verander DisableSMSWakeUpEvent van 1 naar 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowboarder! schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 08:39:
[...]

Zou hem maar terugsturen...

Ik heb hem vanaf de dag dat hij in Nederland beschikbaar kwam en geen enkel probeem ervaren tot nu toe.
Stabiel, geen vastlopers, Touch Flo werkt perfect (alleen even wennen, 't is net even anders dan ik was gewend) en een batterij die dagen mee gaat. Dat is wat anders dan mijn vorige pda (ipaq 614). Opladen via de usb kabel aan de computer gaat niet altijd goed maar dat geeft de T2 zelf dan aan. Daarnaast gaat opladen via de adapter erg snel.

Wat mij betreft: niets anders dan lof over dit apparaat.

Ik heb er overigens nog weinig andere software opgezet en ook geen aanpassingen gedaan of cab files geinstalleerd zoals die in dit topic veel worden beschreven.

Top apparaat!
ik deel jou mening. Wij hebben 4 Nederlandse toestellen (zeer intensief) in gebruik. Niks geinstalleerd, gewoon standaard, en nu (3 weken in gebruik) nog geen enkel toestel ooit moeten resetten. Lof voor HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:51

Topsecret

Got IT?

Mede Tweakers,

Vandaag om 10:30 is mijn Touch Pro2 gearriveerd met tnt post. Ik heb hem sinds dinsdag 12 juni besteld bij studentmobiel.nl en vandaag is hij binnen (onder rembours).

Vorige week wilde ik hem halen als MDA Vario V, maar bij T-shop in Den Haag werd mij verteld dat hij op was. Er zou waarschijnlijk een voorraad binnen komen op vrijdag, maar helaas niet. Doordat ik de reviews op het internet heb gelezen en jullie reacties, kon ik gewoon niet meer wachten :9

Heb haar maar bij studentmobiel gescoord. Contract verlenging van 1 jaar (Flex 30)+ Web 'n' walk (9,95). Bij te betalen: €180, verzendkosten €0.

Voor de duidelijkheid: De HTC Touch Pro2 heeft geen miniSD kaart inbegrepen. Als je nog eentje hebt liggen, goed zo! :> Anders, moet je maar eentje halen.

De T-mobile versie heeft wel een 4Gb kaart inbegrepen. Gisteren ben ik door een salesmedewerkers van T-shop in Den haag (hoofdkantoor) gebeld en hij heeft in mijn voicemail ingesproken dat de MDA Vario V binnen was en dat ze hem voor mij appart zouden houden. Nou ja lekker leuk, ik heb voor de eerste keer een echte HTC-branded telefoon en geen T-mobile branded!

Voor de medetweakers die rond den haag/leiden/zoetermeer/rotterdam wonen, ga even langs bij je lokale T-shop. Blijkbaar is de voorraad eindelijk aangevuld.

Hoe goedkoop kan je de MDA Vario V krijgen? Als ik niet ongeduldig was geweest :+ , kon ik de MDA Vario V krijgen voor een bijbetaling van €120 (contractverlenging van 1 jaar, flex 30, web 'n' walk). Niet slecht voor wat je terug krijgt.

Als laatste nog: Hebben jullie interesse in High-res pics van de HTC Touch Pro2 (Doos, inhoud, afzonderlijke foto's?) Zo ja, laat maar hier weten en ik post wat leuke foto's.

Ik ga nog verder leren voor de tentamen die ik vanmiddag heb.

Ajoush..

[ Voor 0% gewijzigd door Topsecret op 16-06-2009 11:27 . Reden: dik maken vergeten ]

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Snowboarder! schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 08:39:
Opladen via de usb kabel aan de computer gaat niet altijd goed maar dat geeft de T2 zelf dan aan.
Ik vraag me af of dit niet onjuist is en misleidend. Bedoel je niet dat ActiveSync niet altijd goed gaat, want dat is namelijk wel het geval. Maar ongeacht of de ActiveSync goed opgezte wordt of niet: zodra je de USB-kabel verbindt met de computer, opladen zal hij (tenzij je dat expliciet uitgeschakeld hebt)!

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Topsecret schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:25:
Mede Tweakers,

Vandaag om 10:30 is mijn Touch Pro2 gearriveerd met tnt post. Ik heb hem sinds dinsdag 12 juni besteld bij studentmobiel.nl en vandaag is hij binnen (onder rembours).

Ajoush..
vrijdag 12 juni? O-) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
DUX schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:28:
[...]

Ik vraag me af of dit niet onjuist is en misleidend. Bedoel je niet dat ActiveSync niet altijd goed gaat, want dat is namelijk wel het geval. Maar ongeacht of de ActiveSync goed opgezte wordt of niet: zodra je de USB-kabel verbindt met de computer, opladen zal hij (tenzij je dat expliciet uitgeschakeld hebt)!
Had ik het begin ook problemen met Activesync. Totdat ik deze instelling vond.
Zie instellingen > meer > verbindingen >USB aan PC > Vink "geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" uit.
Nooit meer Activesync problemen.

Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/7650/screen02wince.jpg

En alleen als je de TP2 aan de laptop hangt die op zijn beurt niet aan een netadapter hangt, wil hij soms nog wel eens een melding geven dat het geleverde vermogen te laag is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022

Voor de duidelijkheid: De HTC Touch Pro2 heeft geen miniSD kaart inbegrepen.
Vind ik ook niet zo gek, want er gaat ook microSD in ;)
En die kaartjes zijn ook niet zo duur bij de BelCompany nu 4GB voor ik meen 11€

En ik ben wel nieuwsgierig naar wat pics ja :).

[ Voor 6% gewijzigd door T.Struik op 16-06-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
[...]

Heb er nog een gevonden, daarbij werkt de BT en Wifi knop dan ook niet maar wel drie extra knoppen:

(indien geinstalleerd wel eerst Fabliv's action screen netjes verwijderden, en alleen installeren op telefoon geheugen!)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=479206

+camera _/-\o_
+soft reset _/-\o_
+power off _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat na het installeren van tomtom 7910 touchflo niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:29:
Weet iemand hoe het komt dat na het installeren van tomtom 7910 touchflo niet meer werkt?
Heb er geen problemen mee.
Draai 7.915.9196 met Benelux en Europa zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Laatst online: 08-08-2020
DUX schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:28:
[...]

Het zou toch wat zijn als ik jullie ga misleiden....
Nee, bij sommige computers zal de HTC aangeven dat de spanning via de USB-kabel onvoldoende is. Kan het niet helpen: staat gewoon in het scherm van de HTC. Dit is ook op andere fora gemeld.
Of dat met ActiveSync te maken heeft? Ik weet het niet. Maar op sommige computers wil je wellicht geen ActiveSync geactiveerd hebben maar wel kunnen opladen. Dat lukt dus niet altijd. Minor detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik merk steeds dat de klok per dag enige minuten achterloopt. Ik gebruik mijn Pro2 als wekker en dan is het best lastig. Kent iemand dit probleempje en weet een oplossing? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

hoefniks schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:25:
Ik merk steeds dat de klok per dag enige minuten achterloopt. Ik gebruik mijn Pro2 als wekker en dan is het best lastig. Kent iemand dit probleempje en weet een oplossing? :z
misschien sync je hem met een pc waarvan de tijd niet goed staat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 24-08 09:25
Hebben meer mensen er last van dat wanneer je het scherm omhoog schuift en daarna schuin zet het een beetje "wiebelig" is? Ik kan mijn scherm als het schuin staat een klein stukje naar voren halen en dan valt hij terug naar achteren, er zit zegmaar wat speling in. Als ik het toestel een beetje heen en weer schud voel je het scherm ook naar voor en achter wiebelen (het is maar een klein beetje, aantal millimeters i guess. Hebben jullie hier ook last van? anders ga ik terug naar de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat is bij voor zover ik weet alle toestellen met dit systeem.. (HTC TyTN)
Als hij echt strak zou zitten en je zou al 'n beetje druk uitoefenen zou het *krak* zijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
CLB schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:47:
Als hij echt strak zou zitten en je zou al 'n beetje druk uitoefenen zou het *krak* zijn.
Nja dat is ook weer zo. Ik kan er dus vanuit gaan dat meer mensen er hier last van hebben en ik niet terug hoef naar de winkel?

Nog even ter verduidelijking:

Het is alleen wanner het scherm schuin staat, dus uitgeschoven en daarna omhoog gezet. Ik kan het scherm een klein beetje naar voor en achter wiebelen (3 / 4 mm speling misschien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
Op hoeveel % staat bij jullie het geheugengebruik bij niets doen. Bij mij staat die gemiddeld op 68%. Ik kan me herinneren dat heb in het begin iets van 40-45% was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huupke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 20:25
Die speling heb ik ook op het schem. En wat betreft geheugen gebruik staat hij bij mij ook gemiddeld rond de 68%.

i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nog steeds vast op verzenden van email via tmobile. Ik heb ingesteld als uitgaande mail smtp.gprs.t-mobile.nl dat hebben ze mij verteld bij de helpdesk van tmobile, maar ik krijg dan de melding:

Kan bericht(en) niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens ...

Accountgegevens zijn gewoon goed, want mail komt wel gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:10:
Ik loop nog steeds vast op verzenden van email via tmobile. Ik heb ingesteld als uitgaande mail smtp.gprs.t-mobile.nl dat hebben ze mij verteld bij de helpdesk van tmobile, maar ik krijg dan de melding:

Kan bericht(en) niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens ...

Dat heb ik ook. Wat ik wel kan is emails beantwoorden. Dan worden ze wel verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:46:
Hebben meer mensen er last van dat wanneer je het scherm omhoog schuift en daarna schuin zet het een beetje "wiebelig" is? Ik kan mijn scherm als het schuin staat een klein stukje naar voren halen en dan valt hij terug naar achteren, er zit zegmaar wat speling in. Als ik het toestel een beetje heen en weer schud voel je het scherm ook naar voor en achter wiebelen (het is maar een klein beetje, aantal millimeters i guess. Hebben jullie hier ook last van? anders ga ik terug naar de winkel :)
Dat heb ik ook hoor. Geen probleem wat mij betreft, lijkt me niet dat het erger word, want het michanisme oogt verder meer dan degelijk. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:10:

Ik had het vanmiddag, en vond een fix op de microsoft site, die wilde echter niet installeren op mijn tmobile mda vario v. Ik zag ook dat ik geen onderwerp in de email had staan, en toen ik daar wel iets neerzette wilde hij wel versturen. Maar het bleef vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:29:
[...]

Dat heb ik ook hoor. Geen probleem wat mij betreft, lijkt me niet dat het erger word, want het michanisme oogt verder meer dan degelijk. .
Precies, ik maak me er verder ook niet zo veel zorgen om, vroeg me gewoon af of meer er hier last van hebben. Dat er speling in zit lijkt me opzich ook wel logisch, te strak is ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:19:
[...]

Ik had het vanmiddag, en vond een fix op de microsoft site, die wilde echter niet installeren op mijn tmobile mda vario v. Ik zag ook dat ik geen onderwerp in de email had staan, en toen ik daar wel iets neerzette wilde hij wel versturen. Maar het bleef vreemd.
En jouw instellingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreuzel78
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
satoer schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:51:
Wordt de werking van het touchscreen niet slechter als er nog zo'n protector op zit?
In mijn ogen niet. Heb totaal geen problemen met het touchscreen, ook niet met de protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

newsgroupie schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:35:
Had ik het begin ook problemen met Activesync. Totdat ik deze instelling vond.
Zie instellingen > meer > verbindingen >USB aan PC > Vink "geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" uit.
Nooit meer Activesync problemen.

[afbeelding]

En alleen als je de TP2 aan de laptop hangt die op zijn beurt niet aan een netadapter hangt, wil hij soms nog wel eens een melding geven dat het geleverde vermogen te laag is....
Dat kan inderdaad een werkende oplossing zijn voor de situatie die ik aandraag, maar werkt niet in alle gevallen. Heb die andere melding ("spanning te laag") nimmer eerder gehad, vandaar mijn verbazing :)
Snowboarder! schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:15:
Het zou toch wat zijn als ik jullie ga misleiden....
Nee, bij sommige computers zal de HTC aangeven dat de spanning via de USB-kabel onvoldoende is. Kan het niet helpen: staat gewoon in het scherm van de HTC. Dit is ook op andere fora gemeld.
Of dat met ActiveSync te maken heeft? Ik weet het niet. Maar op sommige computers wil je wellicht geen ActiveSync geactiveerd hebben maar wel kunnen opladen. Dat lukt dus niet altijd. Minor detail.
Tja, zie hierboven :>
Nipje schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:46:
Ja, daar heb ik ook last van, zeker in vergelijking met:
CLB schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:47:
Dat heb ik dus totaal niet bij m'n TyTN2. Ik vrees dan ook beetje voor ongelukjes met de TP2 en zal voorzichtiger om moeten gaan met deze tilting display. Al moet ik wel zeggen dat ik voor het eerst met plezier de onscreen keyboard gebruikt met tactile feedback waardoor ik het toetsenbord minder vaak uitklap dan bij z'n voorganger. Zeer prettig :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Blackbird-ce schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:51:
Misschien niet exclusief aan de Pro 2 gerelateerd, maar ik kwam vandaag deze blogpost tegen, waarin bewerd wordt dat iemand zn Pro 2 nogal snel leeg was ook al gebruikte hij hem niet veel. Oorzaak: het magneetje in de etui die meegeleverd wordt.
Hé, dat is grappig. Daar reageert ie inderdaad op. Ik hoor ook de geluidjes van het in/uitschuiven van het tobo: kennelijk zit aan de onderkant de 'ben-ik-open-of-dicht'-sensor :p

Ik gebruik overigens m'n 'oude' P4350 hoesje, die had tenminste een riemclip. Past precies en het magneetje zit in het midden: ik krijg het niet voor elkaar het scherm aan te krijgen als ik m op een normale manier in het hoesje steek. Als ik het echt er voor ga houden reageert ie wel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret

Topsecret

Got IT?

Oopss, sorry voor mijn foutjes, maar ik was heel gespannen toen ik mijn vorige bericht schreef. Eindelijk had ik de touch pro 2 binnen.

Ik zal vanavond high-res foto's plaatsen zoals gevraagd. Bedankt voor de tip van de microSD kaart bij Belcompany voor 11 euro. Ik wilde net 8 Gb gaan halen bij Paradigit in Den Haag voor €14,99

Wat een fijn telefoon is dit. Ik heb hem al 1 dag aanstaan (volledig opgeladen) met internet aan en wifi+bluetooth uit. Hij staat nu op 3 strepen. Ik denk dat ik hem vrijdag moet opladen. Als het zo is, dan is het een kanjer! Ik weet wel dat de batterij nog moet inwerken, voordat hij zijn maximale capaciteit benut. Dat komt goed.
De nieuwe Touchflo interface is geweldig! lekker snel en soepel en mooier dan de standaard windows mobile interface (control panel bijv). Binnen 30 minuten wist ik precies hoe alles in elkaar zit ;)

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:10:
[...]

En jouw instellingen zijn?
Ik verbind middels Imap met de server van One.com, dus niet mijn tmobile mailserver.
Voor de rest alle instellingen zoals vermeld op one.com, alleen poorten instellen ging niet, maar toch doet ie het nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:33

rCk

Damn ik raak toch wel gecharmeerd van dit toestelletje! Heb sinds Januari een Omnia, ben er erg over te spreken maar kan maar niet echt wennen aan het typen erop. Daarom lijkt me dit ee nstuk beter met dat qwerty toetsenbordje. (en groter scherm dus ook met normaal typen gaat t beter, lijkt mij). Want op de Omnia vind ik het nog net iets te klein voor mijn grote handen :P. Had ook al wat reacties gezien van de batterijduur, zit dus best goed of sommige mensen wat minder te spreken? Mijn omnia gaat meestal 3-5 dagen mee, dus tja minder dan die 3 dagen wil ik dan ook niet.

Kijken of ik mijn moeder deze telefoon kan slijten, dat zij een Touch Pro 2 neemt bij haar Vodafone abo nu ze binnenkort moet verlengen, en kijken of ik als ik wat bijbetaal dus kan ruilen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:13
rCk schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:12:
...Heb sinds Januari een Omnia, ben er erg over te spreken maar kan maar niet echt wennen aan het typen erop. Daarom lijkt me dit ee nstuk beter met dat qwerty toetsenbordje. (en groter scherm dus ook met normaal typen gaat t beter, lijkt mij)...
Grappig, ik heb precies hetzelfde. Nu een Omnia maar mis het toetsenbord... Ik had de Pro al binnen maar helaas teruggestuurd ivm een dode pixel. In de tussentijd heb ik, na een tip op dit forum, FingerKeyboard 2.1 geinstalleerd. Ik weet niet hoe het kan maar ik typ stukken sneller/nauwkeuriger dan met het originele toetsenbord. Dus inderdaad een aanrader als touchscreen toetsenbord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Laatst online: 08:22
Bij deze: een T.net-review van dit ding: reviews: HTC Touch Pro2: überphone met obesitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Vind ze niet echt positief moet ik zeggen. Vooral over de bouwkwaliteit en bel kwaliteit zitten ze nogal te klagen. In andere reviews zijn ze juist wel tevreden over de bel kwaliteit.

Hoe is de ervaring van Pro2 gebruikers!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 10:32
;(

Vanochtend zou mijn Pro2 afgeleverd worden bij mij op werk, mag de TNT niet afleveren op ons adres omdat er geen bedrijfsnaam bij staat vermeld (multi bedrijven complex op 1 adres).
Wordt de telefoon dus éérst retour gestuurd, waarna hij opnieuw verstuurd moet worden naar hetzelfde adres, maar dan mét ons bedrijfsnaam erbij..

en ik had me zo verheugd op vandaag ;(

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met Pocket Informant op de tp2? Gebruik ik nu op mijn Ipaq en wil dat prg. weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:52

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

misschien wel handig als de TS even de volgende link achter het "FM-Radio + RDS (Nog onbekend)" neerzet in de startpost:

http://wiki.xda-developer...me=HTC_Rhodium%2FFM_Radio

Dit is een directe link naar een wiki-pagina speciaal voor de FM Radio op de Rhodium.

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:17
Ik zag hem idd net langs komen. Complimenten voor de review in ieder geval. Ik zat eerst te twijfelen tussen deze en de N97. Na deze review en die op ZDnet ben ik overtuigd en ga ik in Juli de HTC halen.

De nadelen wegen mij niet zwaar genoeg op tegen de voordelen en waar de N97 vooral om multimedia draait is de HTC toch vooral geent op zakelijke (lees: Lean and mean) gebruikers. althans, zo komt het bij mij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:33

rCk

bsmpower schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:30:
[...]

Grappig, ik heb precies hetzelfde. Nu een Omnia maar mis het toetsenbord... Ik had de Pro al binnen maar helaas teruggestuurd ivm een dode pixel. In de tussentijd heb ik, na een tip op dit forum, FingerKeyboard 2.1 geinstalleerd. Ik weet niet hoe het kan maar ik typ stukken sneller/nauwkeuriger dan met het originele toetsenbord. Dus inderdaad een aanrader als touchscreen toetsenbord!
Oke en hoe had jij het geregeld met die nieuwe? Gewoon een nieuwe zonder abo gekocht of?

En hoe zit het met de helderheid buiten met zon of minder sterk zonlicht erop. Soms is dat hier op de Omnia nogal tegenvallend vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Is er eigenlijk nog steeds een probleem met TomTom en te vroeg afgekapte spraakaanwijzingen op de nieuwe HTC's?

Was voor mij tijdje terug de reden om geen Diamond 2 te halen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Even bij de weg, in de OP staat MSM7201A, dit moet MSM7200A zijn voor de Europese versie. De AT&T versie gebruikt wel MSM7201A, en de Sprint versie MSM7600.

Driewerf hoezee, er is nu ook een 1% battery driver _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door BoomSmurf op 17-06-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
rCk schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:06:
[...]

Oke en hoe had jij het geregeld met die nieuwe? Gewoon een nieuwe zonder abo gekocht of?

En hoe zit het met de helderheid buiten met zon of minder sterk zonlicht erop. Soms is dat hier op de Omnia nogal tegenvallend vind ik...
Ik heb hem nieuw gekocht (bij een abonnement verlenging). Ligt nu alweer bij de reperatie afdeling helaas (wel garantie uiteraard)..

Grootste nadeel van de Omnia is inderdaad de leesbaarheid van het scherm in fel zonlicht. Soms zie ik echt niks en moet ik het toestel op de gok unlocken. Vraag me af of dit bij andere toestellen (zoals de Pro 2) veel beter zal zijn? Verder wel tevreden met de Omnia (Met SPB Shell 3!) en hou hem ook voor als ik naar een feest ofzo ga. De Pro2 gebruik ik straks meer voor zakelijke doeleinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:26:
Iemand al ervaringen met Pocket Informant op de tp2? Gebruik ik nu op mijn Ipaq en wil dat prg. weer gebruiken.
Geen probleem, werkt goed.

Ben trouwens na wat gestoei met TFDetacher en het uitzetten van Touchflo de juiste koppeling naar de contacten van PocketInformant kwijtgeraakt voor de rechter softkey op het vandaagscherm (dus niet in TF). Wie weet welke string ik hiervoor moet gebruiken in het register bij
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113\Open?

edit: zelf gevonden, moet zijn \Windows\Startmenu\Contacten.lnk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2009 21:31 . Reden: "(Default)" in regkey moet zijn "Open" + oplossing zelf gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Is het iemand al gelukt om flash content via opera werkend te krijgen?
Ik heb al verschillende cabs geprobeerd (Flash lite, Adobe Flash 3.1, Flash Mobile), maar geen blijkt te werken.
Heb ook op xda een ini edit gevonden (axobjects.ini), maar dit hielp ook niet.

Tevens vroeg ik mij af hoe je snel eigen geinstalleerde programma's kunt toevoegen aan het startmenu van de touchflo? En misschien zelfs eigen gemaakt snelkoppelingen naar files (docs, txt, etc.)?

[ Voor 13% gewijzigd door Bld- op 17-06-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Nu online
Widget Update van Tmobile is inmiddels gelukt, snap nog niet waarom dat eerst 2 dagen niet wilde.
Nieuwe vraag: Waarom vraagt de telefoonfunctie me om een nummer op te slaan na een gesprek, als dat nummer al bij de weergegeven contactpersoon bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Uit een review: "While looking at a picture, you cannot turn the device to portrait or landscape to change the picture's orientation. Weird."

"Since the Touch Pro2 has a keyboard, the on screen keyboards aren't that important unless you plan on doing some thumb-typing while walking down the street. Oddly, the T9 and SureType style keyboards aren't included on the Touch Pro2."

Klopt dit?
Dit zouden toch wel twee enorme minpunten zijn? Vooral als je geen T9 keyboard hebt? Ik bedoel met 2 handen typen is leuk en aardig, maar 50-60% zal ik toch met één hand doen.

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 18-06-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even gekeken maar er is een optie genaamd XT9 welke ook woorden voor je maakt, maar je hebt geen telefoon toetsenbord zoals 1 is abc enz

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:30:
Heb even gekeken maar er is een optie genaamd XT9 welke ook woorden voor je maakt, maar je hebt geen telefoon toetsenbord zoals 1 is abc enz
Ok... *zucht* kan ik weer opnieuw beginnen met de zoektocht naar mijn Diamond vervanger... ik weiger gewoon een hypePhone te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:02:
...

"Since the Touch Pro2 has a keyboard, the on screen keyboards aren't that important unless you plan on doing some thumb-typing while walking down the street. Oddly, the T9 and SureType style keyboards aren't included on the Touch Pro2."

Klopt dit?
Dit zouden toch wel twee enorme minpunten zijn? Vooral als je geen T9 keyboard hebt? Ik bedoel met 2 handen typen is leuk en aardig, maar 50-60% zal ik toch met één hand doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:45:
[...]

Ben er achter; na heel wat gepuzzel (misschien heeft iemand er nog wat aan).
- Tik een nieuwe SMS
- Schuif het toetsenbord uit.
- Druk op FN + SPATIE

Een "verborgen" menu verschijnt, waar je keurig de T9 taal kunt installeren.
Je moet het maar weten.....
Kan dus wel!?

[ Voor 40% gewijzigd door bsmpower op 18-06-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:44:
[...]

Ok... *zucht* kan ik weer opnieuw beginnen met de zoektocht naar mijn Diamond vervanger... ik weiger gewoon een hypePhone te kopen
XT9 werk nagenoeg hetzelfde als T9. Je kunt worden selekteren uit een voorstel wat op het scherm verschijnt. Ook worden woorden automatisch toegevoegd als ze vaker gebruikt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:07:
[...]

XT9 werk nagenoeg hetzelfde als T9. Je kunt worden selekteren uit een voorstel wat op het scherm verschijnt. Ook worden woorden automatisch toegevoegd als ze vaker gebruikt worden
Het gaat mij niet om T9, maar ik wil gewoon onscreen kunnen typen met het standaard telefoon keypad zoals ik dat gewend ben (zo type ik ook op mijn Diamond 1, omdat die andere knopjes te klein zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:12:
[...]

Het gaat mij niet om T9, maar ik wil gewoon onscreen kunnen typen met het standaard telefoon keypad zoals ik dat gewend ben (zo type ik ook op mijn Diamond 1, omdat die andere knopjes te klein zijn).
Begrijp ik het nou goed? Kun je geen smsjes typen op het scherm? Dus je moet het toetsenbord uitschuiven om een sms te typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:16:
[...]

Begrijp ik het nou goed? Kun je geen smsjes typen op het scherm? Dus je moet het toetsenbord uitschuiven om een sms te typen?
Het begint een eigen leven te leiden zo, ik quote een review waarin staat dat je dus geen T9 style keyboard onscreen hebt. Dus geen toetsenbord met 1, 2 ,3 etc waarmee je dus typt zoals op een ouderwetse koelkast telefoon.

En dat moet ik dus wel hebben, niemand hier die zo'n ding heeft?

Volgens mij kan het dus wel; een andere site post namelijk dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://pic.gsmarena.com/vv/reviewsimg/htc-touch-pro2/sshot/gsmarena_042.jpg

en dat is wat ik zoek

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 18-06-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam de plaatjes net tegen op gsmarena ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Het kan ook gewoon bij de instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok, en nu nog een winkel vinden die hem hier in de buurt op voorraad heeft, en waar ik hem even in mijn broekzak kan stoppen :) om te kijken of ie niet te dik is. Ben nu de Touch Diamond gewend, en die voel ik niet eens zitten, soms denk ik zelfs dat ik em vergeten ben zo licht en dun issie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het nu ook idd. Naast het toetsnbord tekentje staat een pijltje. Druk daarop en je krijgt de opties mbt je toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:18:
[...]

Het begint een eigen leven te leiden zo, ik quote een review waarin staat dat je dus geen T9 style keyboard onscreen hebt. Dus geen toetsenbord met 1, 2 ,3 etc waarmee je dus typt zoals op een ouderwetse koelkast telefoon.

[afbeelding]

en dat is wat ik zoek
Jep, het plaatje klopt. Je hebt zelfs meerdere opties. Als je -zoals Piete ook zegt- op het pijltje rechts naast het toetsenbord icoontje helemaal onderin op het pijltje klikt, krijg je de volgende opties:
• Toetsenblok van telefoon (deze is dezelfde als de screenshot die jij postte)
• Volledige QWERTY, deze heeft mijn voorkeur.
• Toetsenbord (is meer het oude QWERTY toetsenbord van vorige WM versies).

Verder heb je, zoals je op je screenshot kunt zien, de mogelijkheid om XT9 aan te zetten (ook te zien in je screenshot). In QWERTY modus houdt dit in dat terwijl je typt er een regel boven het toetsenbord verschijnt met mogelijke woorden die je wilt gaan typen. Je kunt hier dan op klikken om ze sneller af te maken. Gebruik ik zelf nooit.
In "Toetsenblok" modus is de werking zoals je zou verwachten: 4 - 2 - 5 - 5 - 6 maakt automatisch "hallo".

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:37

WoutF

Hoofdredacteur

Hoe goedkoop kan je de MDA Vario V krijgen? Als ik niet ongeduldig was geweest :+ , kon ik de MDA Vario V krijgen voor een bijbetaling van €120 (contractverlenging van 1 jaar, flex 30, web 'n' walk). Niet slecht voor wat je terug krijgt.
Ben je zeker van deze gegevens? Ben net bij T-Mobile in Leiden geweest en daar is ie bij een 1-jarige Flex 30 verlenging samen met WnW+ €189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:40
Hola,

al flink wat topics doorgeworsteld kan het niet vinden. hoe zet ik op dit toestel de touchflo 3d uit?

kan het even nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
Locks schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:01:
Hola,

al flink wat topics doorgeworsteld kan het niet vinden. hoe zet ik op dit toestel de touchflo 3d uit?

kan het even nergens vinden :(
Tja, een simpele Google zoek-opdracht levert dit op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:40
Tnx,

einde van de dag noemen we het maar ik bleed maar in het nl zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
  • Laatst online: 25-07-2015
Hmmz. De foon net gehaald bij KPN. Beetje er mee spelen, en nu ontdek ik dat de telefoon steeds uitschakeld en hij echt moet rebooten nadat ik hem weer dicht schuif.

Op het moment dat ik hem dicht schuif zie je halverwege het sluiten het scherm al zwart worden. Een keer op de aanknop duwen laat mooi het startschermpje met ROM nummer etc. zien waarna windows boot. Pincode invoeren en hij werkt pas weer.

Iemand bekend met dit probleem? En zo ja, makkelijke oplossing... anders morgen maar weer terug naar KPN business centre....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
Rowel81 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:57:
Hmmz. De foon net gehaald bij KPN. Beetje er mee spelen, en nu ontdek ik dat de telefoon steeds uitschakeld en hij echt moet rebooten nadat ik hem weer dicht schuif.

Op het moment dat ik hem dicht schuif zie je halverwege het sluiten het scherm al zwart worden. Een keer op de aanknop duwen laat mooi het startschermpje met ROM nummer etc. zien waarna windows boot. Pincode invoeren en hij werkt pas weer.

Iemand bekend met dit probleem? En zo ja, makkelijke oplossing... anders morgen maar weer terug naar KPN business centre....
Al een hard reset geprobeerd? Misschien dat er bij het eerste keer opstarten iets is misgegaan?
Anders inderdaad even mee terug na de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Een aanrader voor iedereen: probeer eens FingerKeyboard! Gratis, en werkt zo veel beter als het standaard on screen keyboard!! Sneltoetsen zorgt ervoor dat een long press in één keer bv www. of .nl of http:// invult, alle tekens waar je normaal FN voor moet gebruiken kan je ook door een long press invoeren. Nog langer indrukken en de het teken wordt herhaald, ideaal voor de !!!!!!! en ??????

Hij werkt prima op de TP2, is me alleen nog niet gelukt om het als standaard keyboard in te stellen.
Ik betrap mezelf erop dat ik zonder dat ik het merk dit toetsenbord ga gebruiken terwijl ik voorheen altijd de slide keyboard gebruikte!
Rowel81 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:57:

Heel vervelend maar hier is nog eenzelfde geval... lijkt in ieder geval niet op iets wat softwarematig te verhelpen is helaas....

Iets anders:
Heb opera 9.7 geinstalleerd, en door Opera9.exe uit de Opera 9.7 installatiefolder naar Windows te kopieren (eerst het origineel ff renamen) start hij nu ook op vanuit TF3D (alleen T3FD bookmarks werken niet).
Deze browser is echt stukken sneller en vriendelijker dan de meegeleverde versie!
Alleen lijkt deze versie een soort autostart functie te hebben, direct na TF3D start hij op... echter in de opstarten map van windows staat geen opera link en ook in de opera:config settings kan ik niets vinden.... iemand een idee hoe dit uit te zetten?

[ Voor 1% gewijzigd door Pimmr op 18-06-2009 20:12 . Reden: warrig verhaal.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat ik nog niet heb gevonden is of het klopt dat foto's niet meer meedraaien als je het toestel draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ PhuseBox: Misschien snap ik je niet goed hoor, maar waarom ben je in helemsnaam geintersseerd in een telefoon met een (FULL QWERTY) hardware toetsenbord, als je verknocht bent aan zo'n beknopte toetsenbordje. Dit mag bij zo'n toestel toch geen punt van betekenis zijn?

Ik ben juist blij dat ik dat geouwehoer met die T9 niet meer heb. Dit is toch veel sneller met 2 handjes?
Voor die paar sms'jes die je met 1 hand typt?
Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:01:
Wat ik nog niet heb gevonden is of het klopt dat foto's niet meer meedraaien als je het toestel draait?
Klopt, dat is de enige waar het niet meer bij meedraait; rest wel via registry tweak. Dus geen Gyrator oid.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het SD-kaartje dat ik heb.
Het is een 8gb microsdhc class 6 van Transcend.

Zo nu en dan (best vaak) verdwijnt het kaartje gewoon voor de TP2. Dan ziet hij hem gewoon niet meer.
Haal ik het kaartje eruit, en doe hem er vervolgens weer in dan ziet de GSM hem weer.

Is dit een telefoon probleem of een kaartjes probleem? Wat denk jullie?

EDIT: VRAAG 2

Is het mogelijk om een externe HDD aan te sluiten op de TP2? Het zij met Wifi of bluetooth oid .... en nee ik wl niet een grote microsd kaart kopen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:36:
@ PhuseBox: Misschien snap ik je niet goed hoor, maar waarom ben je in helemsnaam geintersseerd in een telefoon met een (FULL QWERTY) hardware toetsenbord, als je verknocht bent aan zo'n beknopte toetsenbordje. Dit mag bij zo'n toestel toch geen punt van betekenis zijn?

Ik ben juist blij dat ik dat geouwehoer met die T9 niet meer heb. Dit is toch veel sneller met 2 handjes?
Voor die paar sms'jes die je met 1 hand typt?

[...]

Klopt, dat is de enige waar het niet meer bij meedraait; rest wel via registry tweak. Dus geen Gyrator oid.
Nou omdat ik 50-60% van mijn berichten met 1 hand zal versturen, als ik ergens zit en de tijd heb kan ik net zo goed achter een pc/laptop kruipen.

Helaas is er geen Touch Diamond 2 slider variant met maar 12 keys, anders ging ik daar wel voor. Met mijn huidige Diamond 1 mis ik toch wel een hardware keyboard...

En dat roteren is minder, is dus ook niet mogelijk via een fix ofzo? Beetje vreem dat ze dat eruit hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:19:
[...]

Nou omdat ik 50-60% van mijn berichten met 1 hand zal versturen, als ik ergens zit en de tijd heb kan ik net zo goed achter een pc/laptop kruipen.

Helaas is er geen Touch Diamond 2 slider variant met maar 12 keys, anders ging ik daar wel voor. Met mijn huidige Diamond 1 mis ik toch wel een hardware keyboard...

En dat roteren is minder, is dus ook niet mogelijk via een fix ofzo? Beetje vreem dat ze dat eruit hebben gehaald.
Ik zie het verband tussen het gebruik van 2 handen gebruiken bij je TP2 en even snel achter je pc gaan zitten niet echt...... in welke situatie zou je even snel met 1 hand een sms moeten sturen, waarom kan je in die situatie niet met 2 handen versturen.... heb je in andere hand een glas bier of het stuur vast ofzo?

even je toetsenbord uitschuiven ergens buiten, gaat denk toch sneller dan ff snel ergens een pc op zoeken of je laptop op starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:29:
[...]

Ik zie het verband tussen het gebruik van 2 handen gebruiken bij je TP2 en even snel achter je pc gaan zitten niet echt...... in welke situatie zou je even snel met 1 hand een sms moeten sturen, waarom kan je in die situatie niet met 2 handen versturen.... heb je in andere hand een glas bier of het stuur vast ofzo?

even je toetsenbord uitschuiven ergens buiten, gaat denk toch sneller dan ff snel ergens een pc op zoeken of je laptop op starten?
Lopend (door de stad) bv, ga ik niet met 2 handen typen, want je kunt met een hand je telefoon wat hoger houden en beter in de gaten houden waar je loopt dan met 2 handen. Ok kan wel, ziet er alleen een beetje dom uit :)

En volgens mij ben ik met 1 hand sneller dan met 2. Zullen genoeg mensen zijn die sneller zijn met 2 handen maar ik niet voor mijn gevoel. Keyboard zal ik alleen gebruiken voor email en internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommaay
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 19:36
Kan ik op mijn HTC TP2 eigenlijk hotmail ook instellen?

Vind die live mobile website maar niet te best en ik kan niet in mijn mail zelf iets schrijven. Zou de mail graag ontvangen als een soort sms die ik opvraag als ik wifi-verbinding heb. En tegelijk eigenlijk ook ontvangen op mijn computer dan.

Of is het enkel te doen via de website?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
[b][message=32127583,noline]
Is het mogelijk om een externe HDD aan te sluiten op de TP2? Het zij met Wifi of bluetooth oid .... en nee ik wl niet een grote microsd kaart kopen ;)
Je zou een netwerkshare kunnen proberen. Total Commander kan daar wel bij. In hoeverre je daar ook direct gebruik van kunt maken (bijv voor opslag van gemaakte foto's of het installeren van apps) is mij onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:45:
[...]

Lopend (door de stad) bv, ga ik niet met 2 handen typen, want je kunt met een hand je telefoon wat hoger houden en beter in de gaten houden waar je loopt dan met 2 handen. Ok kan wel, ziet er alleen een beetje dom uit :)

En volgens mij ben ik met 1 hand sneller dan met 2. Zullen genoeg mensen zijn die sneller zijn met 2 handen maar ik niet voor mijn gevoel. Keyboard zal ik alleen gebruiken voor email en internet.
denk dat na een tijdje je toch echt wel sneller kan werken met het qwerty toetsenbord maar dat is wel wennen
maar als je op de fiets zit heb je maar 1 hand :D dan komt het ook van pas
maar zo gauw als ik 2 handen vrij heb en dus ook als ik zou lopen door de stad zou ik zoiezo 2 handen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:52:
Ik heb een probleem met het SD-kaartje dat ik heb.
Het is een 8gb microsdhc class 6 van Transcend.

Zo nu en dan (best vaak) verdwijnt het kaartje gewoon voor de TP2. Dan ziet hij hem gewoon niet meer.
Haal ik het kaartje eruit, en doe hem er vervolgens weer in dan ziet de GSM hem weer.

Is dit een telefoon probleem of een kaartjes probleem? Wat denk jullie?

EDIT: VRAAG 2

Mijn ervaring met SD kaartjes is dat het meestal aan het kaartje zelf ligt. Gewoon even een SD kaartje van iemand anders lenen en dan ben je er snel genoeg achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Tommaay schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 01:20:
Kan ik op mijn HTC TP2 eigenlijk hotmail ook instellen?

Vind die live mobile website maar niet te best en ik kan niet in mijn mail zelf iets schrijven. Zou de mail graag ontvangen als een soort sms die ik opvraag als ik wifi-verbinding heb. En tegelijk eigenlijk ook ontvangen op mijn computer dan.

Of is het enkel te doen via de website?

Groetjes
Dit is inderdaad mogelijk!

Hij synchroniseert je telefoon dan met je hotmail, dus je hebt dan je mail op de computer en je telefoon.
De methode om te synchroniseren kun je zelf instellen, handmatig, automatisch, of als er een mail binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
hmm ik ben een probleem tegengekomen.
als ik s2u2 en opera 9.7 installeer, dan doet touch flo het niet meer.
Heel jammer want nu moet ik een keuze maken.

Wat vinden jullie? s2u2 of opera 9.7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
5V1NA70G schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:04:

Nieuwe opera komt er binnenkort toch met een update, dus dan zou ik gewoon even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Phusebox schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:06:
[...]

Nieuwe opera komt er binnenkort toch met een update, dus dan zou ik gewoon even wachten.
ja ik denk dat ik dat doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Heb je de nieuwste S2U2 afgehaald want deze is vandaag pas gereleased? Mss dat dat je probleem kan oplossen?

link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=527523

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5V1NA70G schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:16:
[...]

ja ik denk dat ik dat doe
Morgen komt mijn TP2 binnen, maar ik heb mezelf al lekker zitten te maken en het gehele topic doorgelezen. Ik zelf heb de TP nu een jaar in bezit en dat vond ik al een fijn toestel, nu maar hopen dat de tp2 echt een verbetering is. Ik zal het merken als ik het toestel binnen heb.

Een ding wat mezelf nu afvraag na het lezen van 5V1NA70G's bericht; Komt die update van htc dan? Zou wel beter zijn als bookmarks e.d. namelijk het ook gewoon deden. Lijkt mij dat HTC het best integratie van de verbeterde Opera in tf3d kan verzorgen.

Als ik trouwens zou moeten kiezen tussen s2u2 en opera 9.7 zou ik voor de laatste gaan. Deze zorgt er immers voor dat je internet ervaring beter wordt. Je scherm locken kan je ook gewoon met de reguliere software, het enige verschil hiermee is dat het er alleen minder goed uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
jebuske schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:19:
Heb je de nieuwste S2U2 afgehaald want deze is vandaag pas gereleased? Mss dat dat je probleem kan oplossen?

link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=527523
ja die heb ik juist geïnstalleerd

ik heb toch voor s2u2 gekozen. opera 9.7 integreert gewoon nog niet lekker. Je moet je opera.exe in je windows folder vervangen en hij blijft dan steeds meebooten als je je toestel opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret

Topsecret

Got IT?

WoutF schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:54:
[...]

Ben je zeker van deze gegevens? Ben net bij T-Mobile in Leiden geweest en daar is ie bij een 1-jarige Flex 30 verlenging samen met WnW+ €189
Yup, ik ben zeker van gegevens.
Ik heb gisteren een nieuw abbonement gesloten voor mijn broertje die op Curacao woont. Hij wilde de MDA Vario V ook hebben.

Kosten:
Flex 30 (contract 1 jaar) + Web 'n' walk (€10) = €40 per maand
Bijbetaling: €170

Als ik vorige week de HTC TP2 niet had besteld bij studentmobiel.nl, kon ik maandag de mda vario v halen bij T-mobile HQ in Den haag voor €120 bijbetaling omdat ik al 4 jaar lang abbonee bent bij T-mobile.

Je kunt kijken voor hoeveel T-mobile het wilt laten in Den Haag. Ik zou zeggen, kom eens naar T-mobile shop HQ in Den Haag (achter Hollands Spoor) en maak een deal.

Tip: Smooth talking helps!, Ze wilden me nog €26,50 activatiekosten in rekening brengen, maar de medewerker die mij hielp heeft ict gestudeerd. Dus met een beetje lul verhaal, krijg je extra korting

Suc6 en laat maar weten voor hoeveel je de mda vario v hebt gekregen.

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret

Topsecret

Got IT?

Vandaag had ik even tijd om een rom dump te maken van de HTC Touch Pro 2 en de MDA Vario V.

Mijn post is te vinden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=527315
Ook heb ik de geheugen map bewaard samen met de rom info.

De rom in de HTC TP2 is iets nieuwer dan de MDA Vario V.

Nu wachten op een Hard-SPL op xda-developers.com 8)

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
E2TK schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:05:
[...]

Dit is inderdaad mogelijk!

Hij synchroniseert je telefoon dan met je hotmail, dus je hebt dan je mail op de computer en je telefoon.
De methode om te synchroniseren kun je zelf instellen, handmatig, automatisch, of als er een mail binnenkomt.
Kan toch ook gewoon via pop3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:18:
[...]

[afbeelding]

en dat is wat ik zoek
ik snap ook niet waarom iemand met een osd-keypad wil gaan typen als er een keyboard onder zit. Ik heb lang zitten twijfelen tussen de HD en de Pro(2). Sinds kort een blackberry bold van de zaak en ik moet zeggen de het keyboard super is. Wordt binnenkort dus een een Pro2

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
5V1NA70G schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:04:

Heb beide geinstalleerd, zonder problemen.... alleen Opera start automatisch op wat ik nog niet heb kunnen uitschakelen, maar TF3D doet het gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s2u2 in de landscape mode werkt niet bij mij :(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.