Mede Tweakers,
Vandaag om 10:30 is mijn Touch Pro2 gearriveerd met tnt post. Ik heb hem sinds dinsdag 12 juni besteld bij studentmobiel.nl en vandaag is hij binnen (onder rembours).
Vorige week wilde ik hem halen als MDA Vario V, maar bij T-shop in Den Haag werd mij verteld dat hij op was. Er zou waarschijnlijk een voorraad binnen komen op vrijdag, maar helaas niet. Doordat ik de reviews op het internet heb gelezen en jullie reacties, kon ik gewoon niet meer wachten
Heb haar maar bij studentmobiel gescoord. Contract verlenging van 1 jaar (Flex 30)+ Web 'n' walk (9,95). Bij te betalen: €180, verzendkosten €0.
Voor de duidelijkheid: De HTC Touch Pro2 heeft
geen miniSD kaart inbegrepen. Als je nog eentje hebt liggen, goed zo!

Anders, moet je maar eentje halen.
De T-mobile versie heeft wel een 4Gb kaart inbegrepen. Gisteren ben ik door een salesmedewerkers van T-shop in Den haag (hoofdkantoor) gebeld en hij heeft in mijn voicemail ingesproken dat de MDA Vario V binnen was en dat ze hem voor mij appart zouden houden. Nou ja lekker leuk, ik heb voor de eerste keer een echte HTC-branded telefoon en geen T-mobile branded!
Voor de medetweakers die rond den haag/leiden/zoetermeer/rotterdam wonen, ga even langs bij je lokale T-shop. Blijkbaar is de voorraad eindelijk aangevuld.
Hoe goedkoop kan je de MDA Vario V krijgen? Als ik niet ongeduldig was geweest

, kon ik de MDA Vario V krijgen voor een bijbetaling van €120 (contractverlenging van 1 jaar, flex 30, web 'n' walk). Niet slecht voor wat je terug krijgt.
Als laatste nog: Hebben jullie interesse in High-res pics van de HTC Touch Pro2 (Doos, inhoud, afzonderlijke foto's?) Zo ja, laat maar hier weten en ik post wat leuke foto's.
Ik ga nog verder leren voor de tentamen die ik vanmiddag heb.
Ajoush..
[
Voor 0% gewijzigd door
Topsecret op 16-06-2009 11:27
. Reden: dik maken vergeten ]