Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 01:18:
s2u2 in de landscape mode werkt niet bij mij :(
Dat klopt, bij mij ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
newsgroupie schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 08:55:
[...]

Dat klopt, bij mij ook niet...
dat is op te lossen door, in de opties onder advanced, de display mode te zetten in RawBuffer =)
ik ga nog maar eens opera 9.7 proberen samen met s2u2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5V1NA70G schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 09:58:
[...]

dat is op te lossen door, in de opties onder advanced, de display mode te zetten in RawBuffer =)
ja maar dan heb je hem niet in de landscape mode, bij de xperia kon het gewoon wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:40:
[...]

ja maar dan heb je hem niet in de landscape mode, bij de xperia kon het gewoon wel :'(
huh?
ik wel, als ik hem in rawbuffer zet dan doet landscape het bij mij wel.
gebruik je 2.01?

[ Voor 3% gewijzigd door 5V1NA70G op 20-06-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:05
ik heb vandaag per ongeluk een vinkje gezet bij "vraag mij niet nogmaals" toen ik usb kabel aansloot op mn toestel.
weet iemand hoe ik dit weer teniet kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

offtopic:
Waarom moet er bij het openen van topics wel moeite gedaan worden om het zelf op te lossen en hoeft dat in grote topics ineens niet meer? Er komen echt veel vragen voorbij hier die makkelijk zelf opgelost hadden kunnen worden als er een beetje moeite gedaan werd. Wat heb je zelf gedaan om dit op te lossen?

Instellingen » Tabblad "Verbindingen" » USB aan PC » VInkje bij "Vragen naar verbindingstype als ik verbinding maak"

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:21
5V1NA70G schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 09:58:
[...]

Goeie tip, werkt prima! Thanks _/-\o_

:( Dat leek alleen maar zo.... nog steeds een scrambled scherm als je terwijl S2U2 gelockt is het toetsenbord in landscape openklapt...

[ Voor 18% gewijzigd door Pimmr op 20-06-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
hmmm touch flo start soms niet op als ik mijn telefoon opstart.
Maar als ik s2u2 deinstalleer dan weer wel.
Maar soms start hij wel op als ik s2u2 heb geistalleerd.
Iemand hier nog meer last van?

ik gebruik ook m6 Taskbar WM6.1 v6.1 MSN en Touch of Color Icons

*edit: hmmm hij lijkt nu weer mee te booten. vreemd
*edit2: en hij vertoont het gedrag weer, ik heb verder niets geinstalleerd, waar slaat dit op...
*edit3: na 3x opnieuw opstarten en dreigen met een hardreset doet hij het weer...

[ Voor 30% gewijzigd door 5V1NA70G op 20-06-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 16:11
Wat een heerlijk telefoontje zeg! Mooi, ben er erg blij mee.
Waar ik echter bij mijn oude touch ook al last van had, was dat hij niet alle emails synchroniseerde met outlook.
Dan staat er onderaan de email "de rest van het bericht ophalen". En ja dat lukt natuurlijk niet als je niet geconnect bent met outlook...

Hoe kan dit? Ik heb heel veel emails, niet alleen in mijn postvak in, maar ook in zelf aangemaakte mappen daarbinnen, maar daar synchroniseerd hij nooit iets van.. Die komen niet op mijn telefoon te staan. Welke instelling zie en zag ik altijd over het hoofd, of kan dit ook niet?

[edit] laat maar, de meest wijze ingevingen ontstaan volgens mij als je een vraag stelt. Ik heb het nu gevonden :P

[ Voor 9% gewijzigd door Goofyduck384 op 20-06-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Krijgt iemand hier mail verstuurd met zijn touch pro 2 via smtp.telfortmail.nl ?
ik krijg het namelijk niet voor elkaar.
ik krijg een fout dat hij de berichten niet kan downloaden naar het toestel.
Maar hij moet ze juist verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Ik heb door gebruik van msn messenger ook mijn hotmail inbox gedownload. Alleen wil ik deze account helemaal niet op mijn Touc Pro 2 hebben.
Hoe haal ik deze account weg? Er staat namelijk een klein sterretje voor bij Accounts, en ik zie geen mogelijkheid om hem weg te halen...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5V1NA70G schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:10:
Krijgt iemand hier mail verstuurd met zijn touch pro 2 via smtp.telfortmail.nl ?
ik krijg het namelijk niet voor elkaar.
ik krijg een fout dat hij de berichten niet kan downloaden naar het toestel.
Maar hij moet ze juist verzenden.
Precies hetzelfde probleem met tmobile. Mails binnen halen werkt perfect verzenden werkt niet. Heb de helpdesk gebeld en die vertelde mij dat ik smtp.gprs.t-mobile.nl moest invullen, maar blijf de zelfde melding krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
DUX schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:45:
offtopic:
Waarom moet er bij het openen van topics wel moeite gedaan worden om het zelf op te lossen en hoeft dat in grote topics ineens niet meer? Er komen echt veel vragen voorbij hier die makkelijk zelf opgelost hadden kunnen worden als er een beetje moeite gedaan werd. Wat heb je zelf gedaan om dit op te lossen?

Instellingen » Tabblad "Verbindingen" » USB aan PC » VInkje bij "Vragen naar verbindingstype als ik verbinding maak"
thx

wat ik gedaan?
de verbindingen allemaal eruit gegooid.
soft reset.
eindstand hard reset en nogmaals alle menu's doorgelopen als ik een optie zag...hierna express het vinkje erbij gezet en nogmaals de menu's doorgelopen, echter niet het juiste menu.
ook op google kwam ik niets hierover tegen.

wat voor de een soms een simpele vraag is, is het voor de ander niet...
tis maar een tip want jij komt ook weleens voor een vraagstuk waar jij niet uitkomt en wat voor de ander "simpele zielen werk" is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:10:
[...]

Precies hetzelfde probleem met tmobile. Mails binnen halen werkt perfect verzenden werkt niet. Heb de helpdesk gebeld en die vertelde mij dat ik smtp.gprs.t-mobile.nl moest invullen, maar blijf de zelfde melding krijgen.
ik bekijk mijn telfort email (pop3) en heb de telfort smtp server ingevuld en krijg geen foutmeldingen tijdens het versturen van emails.
ook ik heb een t-mobile abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 18:25
zo heb nu ook eindelijk me htc pro 2 binnen via me werk wel zo makkelijk:P
en gelijk goed in gebruik ziet er goed uit werkt lekker tot nu
en dat mag ook wel had 3 jaar lang een E-Ten Glofiish M700

gsplayer werkt lekker voor de internet radio
en de normale radio werkt ook wel lekker alleen beetje jammer kwa ontvangst mocht wel wat meer

maar ik had nog een vraagje aan jullie

ik gebruikte altijd PocketDivXEncoder voor me oude pda om films mee om te zetten

heb nu ook wel de Encoder programma gedownload die hier op het form staat van xda

maar wat nu het geval is dat die het naar mp4 zet
maar heb ze liever als .avi want ik vind ze als mp4 nog te groot
heb wel even iron man gedaan ziet er wel mooi op me pro2 maar is toch 650mb als mp4 zou die als avi kleiner worden ???zo ja met welke programma ken ik dat het beste doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
NLMarcel194 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 02:38:

maar ik had nog een vraagje aan jullie

ik gebruikte altijd PocketDivXEncoder voor me oude pda om films mee om te zetten

heb nu ook wel de Encoder programma gedownload die hier op het form staat van xda

maar wat nu het geval is dat die het naar mp4 zet
maar heb ze liever als .avi want ik vind ze als mp4 nog te groot
heb wel even iron man gedaan ziet er wel mooi op me pro2 maar is toch 650mb als mp4 zou die als avi kleiner worden ???zo ja met welke programma ken ik dat het beste doen???
ik gebruik coreplayer om mn avi's te bekijken.
werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Ik heb gisteren even in een winkel mogen spelen met de TP2, paar dingen vielen me op:

- Slider ging erg stroef, had het idee dat het ding zo uit mijn hand ging schieten omdat ik zoveel kracht moest zetten (en nee het was geen dummy)
- Achterkant was helaas erg plastic... hopelijk komen daar aftermarket versies van die beter zijn
- Touchscreen werkte niet echt fijn, op mijn Diamond 1 ging het beter volgens mij

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Laatst online: 14-09 18:25
@ dimocash of andere die willen helpen:P

snap dat je coreplayer gebruikt om avi te kunnen bekijken

maar was niet echt mijn vraag :P

wil graag dat me film nog kleiner kan worden ken dat??

weet niet als er nou echt veel verschil in zit tussen mp4 en avi als het gaat om bestand groote

als het kan welke programma moet ik dan gebruiken om films mee om te zetten

al vast bedank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
newsgroupie schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:30:
[...]

Goeie tip, werkt prima! Thanks _/-\o_

:( Dat leek alleen maar zo.... nog steeds een scrambled scherm als je terwijl S2U2 gelockt is het toetsenbord in landscape openklapt...
had ik ook, dan weer gewoon terugzetten op directdraw, is het probleem verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
NLMarcel194 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:59:
@ dimocash of andere die willen helpen:P

snap dat je coreplayer gebruikt om avi te kunnen bekijken

maar was niet echt mijn vraag :P

wil graag dat me film nog kleiner kan worden ken dat??

weet niet als er nou echt veel verschil in zit tussen mp4 en avi als het gaat om bestand groote

als het kan welke programma moet ik dan gebruiken om films mee om te zetten

al vast bedank...
ah ok
ik heb zelf altijd avi's.
mp4's zijn meestal groter heb ik gemerkt.
mn zelfgemaakte filmpjes converteer ik met pinnacle naar avi omdat mp4 bestanden groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
Phusebox schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:18:
Ik heb gisteren even in een winkel mogen spelen met de TP2, paar dingen vielen me op:

- Slider ging erg stroef, had het idee dat het ding zo uit mijn hand ging schieten omdat ik zoveel kracht moest zetten (en nee het was geen dummy)
- Achterkant was helaas erg plastic... hopelijk komen daar aftermarket versies van die beter zijn
- Touchscreen werkte niet echt fijn, op mijn Diamond 1 ging het beter volgens mij
Wat voegt dit toe aan dit forum? Koop een ander toestel zou ik zeggen!
Ons bevalt die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met push internet van de TP2. Ik heb 4 extra pagina's ingesteld. Nu.nl, gpupdate.net, fok.nl en tweakers.net.

Als ik nu op nu.nl klik, krijg ik tweakers te zien, als ik op gpupdate klik fok.nl ... etc etc.
Ik heb de instellingen gecontroleerd, die kloppen ..... iemand anders dit al opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:53
Phusebox schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:18:

- Mijn slider gaat heerlijk.. Hoef maar een beetje kracht uit te oefenen en de rest gaat vanzelf
- Plastic? Dat ervaar ik helemaal niet zo, de achterkant ziet er geweldig uit!
- Mijn touchscreen komt in de buurt van iphone's touchscreen dus ik heb niks te klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5V1NA70G schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:42:
[...]

huh?
ik wel, als ik hem in rawbuffer zet dan doet landscape het bij mij wel.
gebruik je 2.01?
ja ik gebruik die versie inderdaad, maar met rawbuffer doet die het niet.
als ik hem in de landscape mode zet blijft de s2u2 gwn in de normale stand... hooort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikaza
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 22:14
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:23:
Ik heb een probleem met push internet van de TP2. Ik heb 4 extra pagina's ingesteld. Nu.nl, gpupdate.net, fok.nl en tweakers.net.

Als ik nu op nu.nl klik, krijg ik tweakers te zien, als ik op gpupdate klik fok.nl ... etc etc.
Ik heb de instellingen gecontroleerd, die kloppen ..... iemand anders dit al opgemerkt?
Had ik ook last van, ik heb toen even gerestart en toen was het weer goed... Komt volgens mij omdat Opera niet echt afsluit maar aan blijft staan en dan gaat er wat mis, maar wat weet ik nog niet. Maar dat zou ik natuurlijk wel moeten weten als tweaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Gisteravond was de accu van mijn Touch Pro 2 helemaal leeg.
Telefoon stond dus gewoon uit alleen het ledje knipperde nog.
Vannacht aan de lader gehad.
Maar de telefoon gaat gewoon niet meer aan :/ .
Enige remedie was accu eruit halen en er weer in doen.
Wat ik op z'n minst vervelend vind.
Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben?

Tevens is de accu wel erg snel leeg. 1 tot 1,5 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
M.Koers schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:45:
Gisteravond was de accu van mijn Touch Pro 2 helemaal leeg.
Telefoon stond dus gewoon uit alleen het ledje knipperde nog.
Vannacht aan de lader gehad.
Maar de telefoon gaat gewoon niet meer aan :/ .
Enige remedie was accu eruit halen en er weer in doen.
Wat ik op z'n minst vervelend vind.
Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben?

Tevens is de accu wel erg snel leeg. 1 tot 1,5 dag.
volgens mij is er iets niet goed met je telefoon.
ik neem aan dat je niet de hele dag aan het internetten en bellen bent.
ik bel ongeveer een half uur per dag, internet ongeveer 15 min en heb push email em blouetooth aan staan.
mn batterij staat na 3 dagen op 20%.
ik heb het toestel nu 9 dagen en heb hem 3x opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Nu online
volgens mij is er iets niet goed met je telefoon.
ik neem aan dat je niet de hele dag aan het internetten en bellen bent.
ik bel ongeveer een half uur per dag, internet ongeveer 15 min en heb push email em blouetooth aan staan.
mn batterij staat na 3 dagen op 20%.
ik heb het toestel nu 9 dagen en heb hem 3x opgeladen.
Ik heb denk ik ongeveer half uur gebeld.
Ongeveer 25 smsjes verstuurd en ontvangen.
Paar foto's gemaakt stuk of 10.
Bleutooth heeft helft van de tijd aan gestaan.

Ik zal eens in de gaten houden wat die doet.
Heb geen bluetooth aan staan en doe nu alleen bellen en sms's de komende dagen.
Kijken hoelang die meegaat.
Ik maak geen gebruik van het hoesje dat meegeleverd is waarvan weleens gezegd word dat de magneet sluiting de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Peet73 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:15:
[...]

Ons bevalt die wel.
Omdat ik me afvraag of dat standaard is. Ik dacht eerst dat er nog een of andere sticker over zat geplakt waarom ik hem niet kreeg opgengeschoven. Weet ik in ieder geval dat ik dat eerst ff moet checken in de winkel als ie dus niet zo stroef hoort te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi,

Ik heb sinds gistere middag de HTC touch Pro 2.
Ben er helemaal blij mee!

Maar er is bij mij een probleem en dat ik dat ik geen internet pagina kan openen, Want krijg na lang laden een fout van de proxyserver gemeld.
En Als ik Messenger wil aanmelden wil hij meteen aanmelden maar krijg ik nergens een aanmeld scherm te zien ofzo.
En dan geeft hij ook weer een foutmelding op.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Ben echt er echt al uren mee bezig geweest.
maar zoveel verstand heb ik er niet van.

Met google of het instructie boekje kwam ik er niet uit in ieder geval.

Alvast bedankt

groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:17
Zelfs zonder de TP2 te bezitten weet ik dat dat inmiddels al 4 keer in dit draadje gepost is. Beetje beter zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:48:
Hoihoi,

Ik heb sinds gistere middag de HTC touch Pro 2.
Ben er helemaal blij mee!

Maar er is bij mij een probleem en dat ik dat ik geen internet pagina kan openen, Want krijg na lang laden een fout van de proxyserver gemeld.
En Als ik Messenger wil aanmelden wil hij meteen aanmelden maar krijg ik nergens een aanmeld scherm te zien ofzo.
En dan geeft hij ook weer een foutmelding op.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Ben echt er echt al uren mee bezig geweest.
maar zoveel verstand heb ik er niet van.

Met google of het instructie boekje kwam ik er niet uit in ieder geval.

Alvast bedankt

groetjes,
Probeer de proxy server eens uit te zetten, start -> instellingen -> verbinding -> verbindingen en daar staat het ergens bij (zo 1-2-3 uit me hoofd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Forumers
Ik heb de pro 2, vanaf het prille begin (nu 3 weken) ik ben een echte HTC fan,mijn eerste was de Qtek 9100 en daarna heb ik een waslijst van HTC's gehad, mijn vorige was de HTC Touch HD, prima toestel echter het Qwerty toetsenbord he!? ;) Deze Pro2 is echt een geweldig toestel, maar ook ik herken een aantal van de problemen die op dit forum worden aangegeven. o.a. het plotseling zonder reden leeglopen van de batterij!? Nu 2 keer gehad, het scherm op zwart en niet meer aan de praat te krijgen, pas bij baterij eruit doet hij het weer, ook 3x gehad. Het niet opstarten van TouchFlo? Vaak gehad, maar nu blijkt echter dat ik te ongeduldig ben, Touch Flo start wel op maar doet er soms wat langer over. Gisteren stond in ene de schermverlichting in de laagste stand, best lastig als de zon schijnt. Al met al, prachtig toestel, ligt prima in de hand maar er zijn nog al wat "dingentjes" aan de hand, zal mij niks verbazen als HTC binnenkort met een fix of rom update komt.
Ooh ja voor iemand het voorstelt!? Ik heb net vrijdag voor de 3e keer een hardreset gedaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
Peet73 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:15:
[...]
Ons bevalt die wel.
Wat voegt jou reactie toe aan dit forum? Er mag ook kritiek zijn. Volgensmij is dit nog altijd 'Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic' en niet 'Het HTC pr0n2 propaganda topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:08:
[...]

Probeer de proxy server eens uit te zetten, start -> instellingen -> verbinding -> verbindingen en daar staat het ergens bij (zo 1-2-3 uit me hoofd) :)
Oke dankjewel,

Het is voor mij echt een totaal nieuw soort telefoon.
Heb nog nooit een windows mobile of HTC gehad.

Nu krijg ik oppeens een gewoon standaart msn erop.

Volgens mij ben ik hem meer aan het slopen dan aan het maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een vorige goede uitgebreide review vern de tp2 zelf komen de jongens van Teknoreview.com nu met een mobiele browser vergelijker:
http://www.youtube.com/wa...9&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaring met een (gratis) programma waar je Powerpoint kan worden bestuurd vanuit de TP2. Powerpoint staat wel op een macbook. En de verbinding wil graag via bluetooth tot stand brengen....

Iemand suggesties. Ik heb wel Sallinger Clicker gevonden, maar die is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
5V1NA70G schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:57:
hmmm touch flo start soms niet op als ik mijn telefoon opstart.
Maar als ik s2u2 deinstalleer dan weer wel.
Maar soms start hij wel op als ik s2u2 heb geistalleerd.
Iemand hier nog meer last van?

ik gebruik ook m6 Taskbar WM6.1 v6.1 MSN en Touch of Color Icons

*edit: hmmm hij lijkt nu weer mee te booten. vreemd
*edit2: en hij vertoont het gedrag weer, ik heb verder niets geinstalleerd, waar slaat dit op...
*edit3: na 3x opnieuw opstarten en dreigen met een hardreset doet hij het weer...
om men maar even up2date te houden.
Het blijkt toch s2u2 te zijn, die doet iets waardoor touch flo niet meer mee wilt booten.
Dus die gebruik ik maar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:45:
heeft iemand ervaring met een (gratis) programma waar je Powerpoint kan worden bestuurd vanuit de TP2. Powerpoint staat wel op een macbook. En de verbinding wil graag via bluetooth tot stand brengen....

Iemand suggesties. Ik heb wel Sallinger Clicker gevonden, maar die is niet gratis.
Als ik het goed begrijp wil jij je telefoon gebruiken als afstandbediening, om van de één naar de andere slide te klikken? Zo ja, google --> hier
En volgensmij is de tweede hit gratis (blueshareware.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
op mijn vorige touch pro had ik zo'n progje om de batterijstatus te laten weergeven. je zag dan een groen accu symbooltje met een percentage erbij staaan. bestaat zoiets ook al voor de TP2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

directjohan schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:11:
[...]

Als ik het goed begrijp wil jij je telefoon gebruiken als afstandbediening, om van de één naar de andere slide te klikken? Zo ja, google --> hier
En volgensmij is de tweede hit gratis (blueshareware.com)
Jep, maar ik moet er dus 1 hebben die niet op windows werkt maar op Mac. Voor Windows zijn er idd voldoende te vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:29:
[...]

Jep, maar ik moet er dus 1 hebben die niet op windows werkt maar op Mac. Voor Windows zijn er idd voldoende te vinden ...
Oh sorry, daar had ik dus overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:09:
[...]

Oke dankjewel,

Het is voor mij echt een totaal nieuw soort telefoon.
Heb nog nooit een windows mobile of HTC gehad.

Nu krijg ik oppeens een gewoon standaart msn erop.

Volgens mij ben ik hem meer aan het slopen dan aan het maken
Wat bedoel je precies met "Nu krijg ik oppeens een gewoon standaart msn erop.".
Want msn zit standaard erop geinstalleerd (dat hoort zo) ik snap je probleem dan ook niet echt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 21:27

d0s

sssst

Dacide schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:14:
op mijn vorige touch pro had ik zo'n progje om de batterijstatus te laten weergeven. je zag dan een groen accu symbooltje met een percentage erbij staaan. bestaat zoiets ook al voor de TP2?
Kijk even op xda-developers daar hebben ze dat soort proggies (vaak ingebakken in een rom) ook los te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Dacide schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:14:
Ik zou het programma gebruiken wat je hebt, ik zou denken dat het nu ook weer doet wat het op je vorige telefoon deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kan iemand trouwens bevestigen of het probleem van TomTom met de afgebroken stemmen inmiddels is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimocash schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 08:13:
[...]

vreemd dat het bij jou niet standaard werkt.
bij mij out of the box werkt het.
En jij hebt ook T-mobile? Zou je dan je instellingen kunnen posten. Ik heb vandaag mijn TP2 binnengekregen maar kamp met hetzelfde probleem als St!ing. Als het bij jou wel werkt, zou er misschien is niet kloppen in mijn instellingen.

Grtz.

TouchRies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Phusebox schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:32:
Kan iemand trouwens bevestigen of het probleem van TomTom met de afgebroken stemmen inmiddels is opgelost?
Probleem is opgelost, is een fix voor beschikbaar.

weet zo niet waar hij te krijgen is, zag hem vorige week tussen de nieuwsgroepen staan.

EDIT: google!
De eerste link moet genoeg zijn om het probleem te fixen!

[ Voor 27% gewijzigd door E2TK op 22-06-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdveek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-02 08:10
Heb ook de pro2 en heb even een vraagje mbt tot de verjaardagen en de agenda.
Ik heb op mijn contacten de verjaardagen ingevoerd, maar had deze nu terug verwacht in de agenda.
Weet iemand waarom dat niet zo is en is er een manier om dat voor elkaar te krijgen??

Pioneer KRP-600A | Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Toen ik mijn Touch virjdag haalde, toen draaide het scherm automatisch als ik het toestel kantelde.
Echter dat doet hij nu ineens niet meer. Hij kantelt nog wel wanneer ik het scherm openklap, maar hij kantelt niet als ik het toestel kantel.

Dit was toch wel zo, of ben ik nou gek/vergeetachtig?

Kunnen jullie bevestigen dat hij hoort te kantelen, want dan kan ik terug naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Goofyduck384 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:29:
Toen ik mijn Touch virjdag haalde, toen draaide het scherm automatisch als ik het toestel kantelde.
Echter dat doet hij nu ineens niet meer. Hij kantelt nog wel wanneer ik het scherm openklap, maar hij kantelt niet als ik het toestel kantel.

Dit was toch wel zo, of ben ik nou gek/vergeetachtig?

Kunnen jullie bevestigen dat hij hoort te kantelen, want dan kan ik terug naar de winkel...
Je bent niet gek of vergeetachtig. :)
Normaliter kantelt die niet automatisch - via reg tweaks op hiero dit even doorlezen en je vind nog meer tips om je aparaat te tweaken!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
E2TK schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:34:
[...]

Probleem is opgelost, is een fix voor beschikbaar.

weet zo niet waar hij te krijgen is, zag hem vorige week tussen de nieuwsgroepen staan.

EDIT: google!
De eerste link moet genoeg zijn om het probleem te fixen!
Ok thanks. Ben benieuwd wanneer mijn toestel binnenkomt, vandaag besteld via Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Merlijn_merlin schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:54:
[...]

Je bent niet gek of vergeetachtig. :)
Normaliter kantelt die niet automatisch - via reg tweaks op hiero dit even doorlezen en je vind nog meer tips om je aparaat te tweaken!
Mmm, in mijn herinnering deed hij dit dus al, maar misschien ook niet. Maar ik vind wel een .reg bestandje op dit forum, (Enabling Screen Rotation via Gyrator ) Maar waar moet ik dit neerzetten dan? Want dat kan ik daar eigenlijk neit vinden, of ik moet er overheen lezen.
Maar bij jullie kantelt het scherm nu dus ook niet wanneer je het toestel kantelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scherm kantelt alleen (automatisch) in Opera, en nog iets waar ik nu niet op kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:53
Wie trouwens niet helemaal tevreden is over de standaard mail client (zoals ik, html ondersteuning is niet helemaal geweldig met dat gescroll etc): Profimail! Wat een geweldige applicatie is dit! Had um eerst op mijn e71 en ik wist niet dat profimail ook voor de winmobile is gemaakt maar het werkt echt geweldig, vooral het imap gedeelte (push mail) en html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Nu online
Zoals ik had gemeld zou ik de accuduur van mijn toestel in de gaten houden.
Gister middag om 3 uur uit de lader gehaald.
Nu bijna 30 uur verder heb ik nog een half volle accu.

Hierbij heeft tomtom 5 minuten gedraaid voor het instellen van kaarten , en heb 2 smsjes verstuurd en 5 minuten gebeld meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:15:
[...]

En jij hebt ook T-mobile? Zou je dan je instellingen kunnen posten. Ik heb vandaag mijn TP2 binnengekregen maar kamp met hetzelfde probleem als St!ing. Als het bij jou wel werkt, zou er misschien is niet kloppen in mijn instellingen.

Grtz.

TouchRies
naam verbinding : t-mobile internet
kies een modem : mobiele verbinding (gprs,3G)

naam toegangspunt : internet
gebruikersnaam : leeg
wachtwoord : leeg
domein: leeg

onder geavenceerd :
server toegewezen IP-adres gebr.

voor mn email maak ik gebruik van telfort
ik heb hiervoor mijn pop3 instellingen gebruikt.
dus:
pop3.telfort.nl
smtp.telfort.nl
mn gebruikersnaam en wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St!nG schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:51:
Zo ik heb msn met t-mobile aan de praat gekregen,

Ik heb de msn gedownload uit het Touch hd topic start post, Toen ik hem wilde installeren, kreeg ik een error omdat er een nieuwere versie op stond. Dus ik probeerde hem te instaleren op mijn geheugenkaartje en dat werkte wel, er stonden geen msn files op het geheugen kaartje dus dat was dus gewoon in de goede map terecht gekomen en het werkt :D
zou je misschien de link van dat topic even kunnen geven? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem
Ik zou graag willen weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt
bedankt alvast
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
.....maar ik mis vooral Taken, die worden gewoon genegeerd, en die zou ik het liefst op mijn today scherm hebben met agenda....
Dit is eigenlijk ook nog steeds een stille wens voor mij. Ik zoek ook een optie/proggie etc waardoor mijn taken op mijn beginscherm kunnen worden weergegeven. Hierdoor wordt ik er net ff wat vaker aan herinnert, zodat ik ze ook doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
dit ben ik tegengekomen http://www.expansys.com/d.aspx?i=179108
Ik heb zelf een cradle gekocht toen ik een pro had :)

Misschien hebben meer mensen zo'n cradle, in ieder geval er is nu een insert voor de touch pro 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hier nog een review:

Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=VgTjSbpFDhQ
Part 2: http://www.youtube.com/wa...NMuEeTo7A&feature=related

Valt me op dat de review die ik op de FP lees, de meest negatieve is die ik ben tegengekomen. Vooralsnog neem ik het commentaar op de FP dus met een korreltje zout.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:46
Goofyduck384 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:06:
[...]

Mmm, in mijn herinnering deed hij dit dus al, maar misschien ook niet. Maar ik vind wel een .reg bestandje op dit forum, (Enabling Screen Rotation via Gyrator ) Maar waar moet ik dit neerzetten dan? Want dat kan ik daar eigenlijk neit vinden, of ik moet er overheen lezen.
Maar bij jullie kantelt het scherm nu dus ook niet wanneer je het toestel kantelt?
Je kunt .reg bestandjes makkelijk importeren als je Task Manager van fdcsoft installeert. In dat programma zit ergens een optie om deze bestandjes met dat programma te associëren, waarna je, net zoals op de desktop, gewoon op het .reg bestandje kan klikken om het te importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:52:
Het scherm kantelt alleen (automatisch) in Opera, en nog iets waar ik nu niet op kan komen
De rekenmachine?

Ik heb overigens ROMeOS's "upgrade pack" eens geprobeerd (nokia font, battery indicator en nog wat kleine dingetjes). Was er niet erg tevreden mee, sowieso na het gehele "alles-of-niets" installeren, maar heb sindsdien bij het opstarten van de Pro2 een wit scherm dat ik eerst weg moet klikken. Nu is dat geen groot probleem totdat HardSPL uit komt, maar fijn is anders. Iemand ervaring mee? :-/
dimocash schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:03:
[...]
voor mn email maak ik gebruik van telfort
ik heb hiervoor mijn pop3 instellingen gebruikt.
dus:
pop3.telfort.nl
smtp.telfort.nl
Heb jij ook tergend vaak dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de Telfort servers? Heb dat nu al een jaar lang...

[ Voor 24% gewijzigd door Blackbird-ce op 22-06-2009 23:56 . Reden: een mede-Telfort-probleemgenot? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
Aangezien er geen ledje meer opzit die gebruikt kan worden als zaklamp... vroeg ik me af of er een programma is waarmee je het beeldscherm volledige wit kan maken.. dat geeft namelijk ook een hoop licht..

googlen op combinaties met white screen levert alleen maar White screen of death op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Gamepie56 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:57:
Aangezien er geen ledje meer opzit die gebruikt kan worden als zaklamp... vroeg ik me af of er een programma is waarmee je het beeldscherm volledige wit kan maken.. dat geeft namelijk ook een hoop licht..

googlen op combinaties met white screen levert alleen maar White screen of death op..
Gewoon een spierwitte vlak maken in een tekenprogramma en deze dan laden in afbeeldingen? ? >:)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Blackbird-ce schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:52:
[...]

D

[...]

Heb jij ook tergend vaak dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de Telfort servers? Heb dat nu al een jaar lang...
nee
hij kan alleen geen verbinding maken als je bijv telfort webmail open hebt staan of als je Outlook iedere 30 sec checkt op nieuwe email. dan kan je telefoon geen verbinding maken en krijg je dus een scherm waarin hij vraagt om je credentials :S
mn telefoon laat ik iedere 10 min kijken als ik nieuwe mail heb en mn Outlook iedere 5 minuten.
sindsdien heb ik geen problemen meer.

oh ja, wat ik raar vind is dat mn telefoon geen cijfers herkent in mn email wachtwoord.
deze heb ik aangepast zonder cijfers erin en wonder boven wonder heb ik geen enkel probleem meer, waar ik daarvoor bijna dagelijks wel een probleem had dat hij niet kon connecten met de telfort servers.

[ Voor 18% gewijzigd door dimocash op 23-06-2009 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Gamepie56 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:57:
vroeg ik me af of er een programma is waarmee je het beeldscherm volledige wit kan maken..
Op XDA hebben ze alles. Deze zaklamp is zelfs een aansteker, kaars of lightsaber >:)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=458269

Vult op ons toestel overigens niet het hele scherm wbt de animaties, maar gewoon full screen op wit werkt wel en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30
5V1NA70G schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:16:
dit ben ik tegengekomen http://www.expansys.com/d.aspx?i=179108
Ik heb zelf een cradle gekocht toen ik een pro had :)

Misschien hebben meer mensen zo'n cradle, in ieder geval er is nu een insert voor de touch pro 2 :)
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ga misschien zo'n ding kopen als hij goed blijft zitten en het design mooi is. Heeft iemand foto's van de Touch Pro2 in deze cradle, of kan deze posten als ie binnen is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weet iemand of er al een HR houder is voor de TouchPro 2? kan ik die fijn met mijn bestaande systeem gebruiken. Of andere aanraders voor autohouders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Phusebox schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:53:
Weet iemand of er al een HR houder is voor de TouchPro 2? kan ik die fijn met mijn bestaande systeem gebruiken. Of andere aanraders voor autohouders?
Hier een overzichtje van de enkele autohouders voor de TP2, de meesten zijn nog niet leverbaar:
http://www.pdashop.nl/acc...touch-pro2-qwerty-nl.html

Zelf heb ik net een uurtje geleden deze besteld. Een universele dus niet specifiek voor de TP2 maar is wel draaibaar zodat ik kan TomTommen in landscape modus:
http://www.mobilesupplies...r-verstelbare-p-6158.html

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
IloveMyHenB schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:00:
[...]

Hier een overzichtje van de enkele autohouders voor de TP2, de meesten zijn nog niet leverbaar:
http://www.pdashop.nl/acc...touch-pro2-qwerty-nl.html

Zelf heb ik net een uurtje geleden deze besteld. Een universele dus niet specifiek voor de TP2 maar is wel draaibaar zodat ik kan TomTommen in landscape modus:
http://www.mobilesupplies...r-verstelbare-p-6158.html
Hmm dan wacht ik wel even op de release van die houders... die universele zijn meestel huge omdat ze in formaat aan te passen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimocash schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:03:
[...]

naam verbinding : t-mobile internet
.........
Thanks,

Momenteel zit op de uni met een zo goed als lege accu (waarover mijn lof; gisteren uit de box gehaald, niet geladen, alleen maar films gekeken met coreplayer, wezen internetten, filmpjes op youtube gekeken, gebeld, gesmst, ge-e-maild, push-internet en mail aangehad en u pas leeg aan het raken) dus nu even geen getest, maar zodra ik thuis ben ga ik het even onderzoeken. E-mail werkt wel prima, zowel verzenden als ontvangen zonder probleem. Ik zal het laten weten of het heeft geholpen.

Grtz,

TouchRies

EDIT: Even gekeken naar mijn instellingen, maar die komen overeen met die van jou. Tevens contact gezocht met HTC, hun eerste reactie was om de proxy uit te zetten en het dan nog een keer te proberen. Die stond echter al uit, dus heb ze gevraagd om een andere oplossing. Als er via HTC uiteindelijk geen oplossing of fix oid. voor wordt bedacht, ga ik hetzelfde proberen als St!ng en dan maar msn downgraden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:32:
[...]

Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Ga misschien zo'n ding kopen als hij goed blijft zitten en het design mooi is. Heeft iemand foto's van de Touch Pro2 in deze cradle, of kan deze posten als ie binnen is?!
De cradle had in de tijd van Diamond1 al standaard een houdertje waar ook de TP2 in past. Je kreeg er toen al 3 standaard meegeleverd. Het is niet een houder die perse voor de TP2 is, maar het past wel prima ..... Ik denk dat deze origineel voor de TP1 of de TTyN bedoelt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:58:
[...]

De cradle had in de tijd van Diamond1 al standaard een houdertje waar ook de TP2 in past. Je kreeg er toen al 3 standaard meegeleverd. Het is niet een houder die perse voor de TP2 is, maar het past wel prima ..... Ik denk dat deze origineel voor de TP1 of de TTyN bedoelt was.
daar had ik al een post voor gemaakt, daar komt binnenkort een nieuwe insert voor, waar je dus de pro2 in kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ook trotse bezitter van de PRO 2, hiervoor de s710 gehad, wat ik overigens nog steeds een super toestelletje vindt. Maar gezien mijn vele internet gebruik is de snelheid en scherm natuurlijk een enorme vooruitgang.
Dank aan allen hier met de nuttige info!

Gebruik nu de standaard case, maar zit wel te zoeken naar iets handigers.
Kent iemand de "Krusell Orbit Flex Leather Case ". Deze lijkt mij zelf wat beter aansluiten bij deze phone. Dan hoef je hem niet uit de case te peuteren als hij afgaat. Iemand al gebruikerservaringen voor deze case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:16
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:06:
[...]

zou je misschien de link van dat topic even kunnen geven? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem
Ik zou graag willen weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt
bedankt alvast
;)
kampvuur in "Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - De..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Boktor schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:52:
Ik heb een probleem met mijn toestel.. Ik krijg bluetooth niet aan de praat. Als ik in 'communicatie manager' bluetooth in wil schakelen, dan krijg ik de volgende foutmelding:

[...]

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en/of een oplossing heeft?

Wat mij ook opvalt aan de pro2 is dat het geluid bij het telefoneren minder hoge tonen doorgeeft dan mijn oude hp ipaq. Ik heb hierdoor het idee dat ik de andere persoon soms minder goed kan verstaan dan bij mijn oude telefoon.
Weet niet of het al gemeld is, maar ik heb het probleem hier ook op 2 toestellen gehad.

tomtom schrijft 2 bestanden over.BtSdKCE30.dll & BtCoreIF.dll. Daarom werkt het niet meer.

Wat ik heb gedaan, ik heb een custom versie van TT7 gemaakt middels Win CE CAB manager (trial voldoet). Dit lijkt moeilijker dan het is, maar met dat programma open je het CAB bestand en daarin gooi je de 2 files weg en sla je deze op als een nieuwe CAB file.

Echter ik moest zelf wel eerst mijn toestel HARD resetten om de fout er uit te krijgen, omdat ik de originele DLL's niet meer had. Maar misschien is er nu iemand in de gelegenheid om die files beschikbaar te stellen, anders wil ik het zelf t.z.t. nog wel doen.

Dit kun je doen door het toestel uit te zetten (helemaal uit, niet standby) en dan opnemen en ophangen ingedrukt houden en daarna power ook tegelijk vasthouden, en daarna op volume up drukken. Je bent dan wel alle instellingen kwijt!

[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 23-06-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt !ik ga gelijk even kijken ;) ben alleen niet zo handig helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ook trotse bezitter van de PRO 2, hiervoor de s710 gehad, wat ik overigens nog steeds een super toestelletje vindt. Maar gezien mijn vele internet gebruik is de snelheid en scherm natuurlijk een enorme vooruitgang.
Dank aan allen hier met de nuttige info!

Kent iemand de "Krusell Orbit Flex Leather Case ". Deze lijkt mij zelf wat beter aansluiten bij deze phone. Dan hoef je hem niet uit de case te peuteren als hij afgaat. Iemand al gebruikerservaringen voor deze case?

Heb er trouwens CoPilot live bijgekregen (west europa) denk deze echter niet te gaan gebruiken, dus als iemand een leuk bod doet?

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ben op zoek naar een goede vergelijking tussen de N97 en de Pro2

Ben al een tijdje aan het zoeken en kom steeds vergelijkingen tegen die geschreven zijn door fanboys. Weten jullie een goede neutrale(!!!) review van beide apparaten online te staan?

Heb momenteel nog de Diamond en ben er niet zo heel tevreden over. o.a. het sms-en wat bij mij van 250-300 naar 50 per maand is gegaan. Puur omdat het gewoon klote gaat op de diamond. Snelheid en gebruiksvriendelijkheid van HTC is ook niet echt geweldig, maar je hebt ontzettend veel vrijheid om toch dicht tegen het gewenste resultaat te komen. Het wordt wel een telefoon waar ik 2 jaar mee moet doen en ben al blij dat ik de Diamond na bijna een jaar op marktplaats kan zetten straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Floris-K schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:53:
Ik ben op zoek naar een goede vergelijking tussen de N97 en de Pro2

Ben al een tijdje aan het zoeken en kom steeds vergelijkingen tegen die geschreven zijn door fanboys. Weten jullie een goede neutrale(!!!) review van beide apparaten online te staan?
http://blogs.zdnet.com/cell-phones/?p=1415&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Had zelf deze gevonden: http://www.allaboutphones...01-page-10/Nokia-N97.html
En als je kijkt naar de review van phonearena.com, dan wint de Pro2 het met een 9 tegenover een 7 voor de N97.

Tot nu toe komt er niet echt een oordeel uit.. Gelukkig heb ik nog een paar weken om te beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Nu online
Accu duur bij mij is 2 dagen.

Van de week ook Tom Tom Navigator 7 geinstalleerd.
GPS ontvanger wordt gevonden maar ik krijg geen goed gps signaal.
Sta gewoon buiten.

In de auto had ik met mijn tytn2 altijd goed ontvangst.
Nu met de Pro2 op een gegeven moment een fix.
Stel m'n route in en weg signaal.
Aantal gevonden satelieten is ook maar 4.

Telefoon heeft soft reset gehad zonder resultaat.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommaay
  • Laatst online: 09-06 19:36
Die mail instellingen zijn me nu nog altijd niet gelukt..

Ik zou graag mijn hotmail willen lezen via de mail tab in het hoofdmenu en niet telkens naar de mobile.live.com website gaan. Als ik mijn account met wachtwoord geef, dan opent hij meteen de mobile.live.com website.
Ik zou hem dus als exchange mail moeten instellen neem ik aan? Maar dan krijg ik een paar zaken als domein/server die ik niet ken.. pop3 enzo vraagt hij niet..

Of is het nog altijd enkel mogelijk om hotmail te bereiken via de mobiele website? Indien het toch anders kan, kan iemand me de stappen geven want voor de touch HD staat de tutorial er wel, maar die zijn anders als bij de TP2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
M.Koers schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:18:
Accu duur bij mij is 2 dagen.

Van de week ook Tom Tom Navigator 7 geinstalleerd.
GPS ontvanger wordt gevonden maar ik krijg geen goed gps signaal.
Sta gewoon buiten.

In de auto had ik met mijn tytn2 altijd goed ontvangst.
Nu met de Pro2 op een gegeven moment een fix.
Stel m'n route in en weg signaal.
Aantal gevonden satelieten is ook maar 4.

Telefoon heeft soft reset gehad zonder resultaat.

Iemand enig idee?
heb je al eens custom instellingen geprobeerd?
Com 4 en een baudrate naar keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
5V1NA70G schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:41:
[...]

heb je al eens custom instellingen geprobeerd?
Com 4 en een baudrate naar keuze?
Ik ga er toch ook vanuit dat de GPS net zo goed werkt als met mijn Touch Diamond 1, en dat is eigenlijk altijd perfect geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de touch pro 2 gebruikers, is het ook mogelijk om de touch flow 3d uit te zetten en het liefst te verwijderen? Ik wil graag de originele rom houden en de spb mobile shell 3d erop installeren omdat ik die veel beter vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:56:
Vraagje aan de touch pro 2 gebruikers, is het ook mogelijk om de touch flow 3d uit te zetten en het liefst te verwijderen? Ik wil graag de originele rom houden en de spb mobile shell 3d erop installeren omdat ik die veel beter vindt.
kwestie van een vinkje uitzetten bij het today veldje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers.

Na veel gelezen te hebben over de htc toch pro2, ook op got, leek mij dit een ideaal toestel.
Echte zie ik in de topics ook allerhande problemen:
Van korte accuduur, wiebelende schermen tot het moeilijk kunnen krijgen van gps signaal.
Dit maakt mijn keuze voor een nieuw toestel helaas niet makkelijker.

Mijn hierover is devolgende:
Zijn er hier toch pro2 bezitters die geen last hebben van problemen met hun toestel?

Ik zit te dubben tussen de toch pro2 samsung, nokia n97 en de samsung i8910.
Ook ben ik op zoek naar een betrouwbare webshop.
De meeste GSM stunters die ik ben afgegaan scoren aardig alleen niet op het gebied van aftersales wat wel erg belangrijk is. Ik zit te denken aan pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:11:
De meeste GSM stunters die ik ben afgegaan scoren aardig alleen niet op het gebied van aftersales wat wel erg belangrijk is. Ik zit te denken aan pdashop.nl
Garantie gaat via HTC, dus met de webshop heb je na aanschaf niets meer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:27:
Garantie gaat via HTC, dus met de webshop heb je na aanschaf niets meer te maken.
Bedankt voor de reply.

Weet je toevallig of een eventuele garantie-procedure via HTC snel gaat, of ben je dan meer dan 1 maand je toestel kwijt?

Qua specs is dit toestel imho beter dan de samsung en nokia.
Maar ik moet zeggen ik heb alleen ervaring met samsung en nokia kwa telefoons en die zitten over het algemeen degelijk in elkaar.
Ben mede door de gemengde reactie een beetje huiverig om de sprong te wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Beste tweakers.

Na veel gelezen te hebben over de htc toch pro2, ook op got, leek mij dit een ideaal toestel.
Van korte accuduur, wiebelende schermen tot het moeilijk kunnen krijgen van gps signaal.

Zijn er hier toch pro2 bezitters die geen last hebben van problemen met hun toestel?

Ik heb totaal geen problemen met mijn TP2! Mijn scherm wiebelt niet, ik heb geen knoppen op het toetsenbord die het minder goed doen, mijn GPS ontvanger vind ik uitstekend (binnen krijgt hij geen signaal, maar da's logisch toch?) Accuduur is inderdaad minder lang dan een Nokia, maar ja, da's geen eerlijke vergelijking. Met een Nokia bel je alleen, bellen is voor mij bijna bijzaak geworden met de TP2 :X Terwijl het wel gewoon mijn zakelijke telefoon is... O-). Ik doe gemiddeld 48 uur met een acculading. En ik bel veel, wifi veel en heb 'm over het algemeen veel aanstaan.
Kortom, een bijna volledig tevreden gebruiker! (Bijna, want je blijft tweaker dus het kan altijd beter/sneller/efficienter/l33ter.)

pdashop is een goede en betrouwbare winkel, heb ik mijn vorige pda gekocht. Algebeld.nl is goedkoper maar ook betrouwbaar, heb daar mijn TP2 gekocht.

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08-2020
Beste tweakers.

Hoi!
Als ik jou was zou ik de HTC Touch Pro 2 direct aanschaffen. Het is een top apparaat. Vergeet niet dat de meeste mensen op deze fora inzoomen op details. Begrijp met niet verkeerd: dat is belangrijk als je er tegen aan loopt maar geeft absoluut geen goede algemene indruk. Lees alle echte recenties, reviews etc. van de echte PDA sites er maar op na. Daarnaast: dit toestel heeft zo enorm veel goede eigenschappen, waarom uren discuseren over 1 puntje waar iemand moeite mee heeft? Nobody is perfect. Nothing is perfect.

Mijn ervaring is dat het apparaat geweldig is. Erg handig, batterij gaat lang mee (vergeet niet dat je in het begin bijna full time met het apparaat bezig bent, logisch dat hij dan wat sneller leeg loopt), toetsenbord is super handig. Kopen!

Tip voor een webshop? De duurste (veel te duur, ik heb hem daar ook aangeschaft) is wel de beste. Vandaag besteld, morgen in huis. Reageren snel op vragen, goede service. Je weet welke ik bedoel, je hebt hem zelf genoemd.

Ik hoor wel of je nog specifieke vragen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties IloveMyHenB en Snowboarder!
48 uur vind ik zeer acceptabel. (maar had reacties gelezen van mensen die maar 1 dag ermee deden, das weinig ;))

Ben blij met jullie positieve reacties, krijg toch meer de moed om de 'gok' te wagen.
Ik heb hem nu als sinds 6 uur in de winkelmand staan maar durf nog niet te klikken :D

Trouwens nog een vraag: ik zag dat pdashop als accessoire een exusb naar 3.5mm jack heeft.
Als je daar oordoppen met microfoon op aansluit werkt dat dan gewoon?

edit: ligt het nou aan mij (of mijn berekeningen) maar is hij niet goedkoper als je hem bij een abbo neemt?
los 2jaar:
toestel: 599
simonly vodafone van 35 voor 17,50 p/m voor 8.95 p/m
inet: 9,95 p/m
totaal na 2 jaar: 1053.80

abbo 2jaar:
toestel: gratis
abbo: 35 p/m eerste 12 maanden voor 28.
inet: 9,95 p/m eerste 6 maanden voor 5 euro.
totaal na 2 jaar: 965.10

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
mm deze is niet helemaal correct ivm software matige vergelijkingen zoals fm radio etc is gewoon een kwestie van software

enne estranged.dream daar is een ander topic voor in een ander forum gedeelte :D

[ Voor 12% gewijzigd door the boiler op 23-06-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:29:
mm deze is niet helemaal correct ivm software matige vergelijkingen zoals fm radio etc is gewoon een kwestie van software

enne estranged.dream daar is een ander topic voor in een ander forum gedeelte :D
Oh sorry dat wist ik niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:45:
[...]

Oh sorry dat wist ik niet :o
had het topic ff moeten linken voor je

[ABO] HTC Touch Pro2 levertijden- en abonnementen-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommaay schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:30:
Die mail instellingen zijn me nu nog altijd niet gelukt..

Ik zou graag mijn hotmail willen lezen via de mail tab in het hoofdmenu en niet telkens naar de mobile.live.com website gaan. Als ik mijn account met wachtwoord geef, dan opent hij meteen de mobile.live.com website.
Ik zou hem dus als exchange mail moeten instellen neem ik aan? Maar dan krijg ik een paar zaken als domein/server die ik niet ken.. pop3 enzo vraagt hij niet..

Of is het nog altijd enkel mogelijk om hotmail te bereiken via de mobiele website? Indien het toch anders kan, kan iemand me de stappen geven want voor de touch HD staat de tutorial er wel, maar die zijn anders als bij de TP2..
Bij de eerste opstart van messenger, kreeg ik een paar opties die ik kon instellen, als ik het mij goed herinner. Een hiervan was of ik mijn e-mail uit hotmail wil kunnen synchroniseren. Deze optie heb ik aangevinkt en automatisch is er een tabje hotmail in touchflo 3d gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx zal gelijk eens gaan lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:21:

Heb er trouwens CoPilot live bijgekregen (west europa) denk deze echter niet te gaan gebruiken, dus als iemand een leuk bod doet?
Iemand?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.