Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
newsgroupie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:48:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan |:( , zat met mijn nagel onder de touch overlay te pulken ipv de screen protector!!
Dus het hoekje rechtsonderin is licht omhoog gebogen ;( Laat het een waarschuwing zijn!!!
Dat klinkt niet best :( Kan iemand omschrijven hoe je het eraf haalt zonder schade te maken?

[ Voor 64% gewijzigd door Joseph op 11-06-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newsgroupie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:07:
[...]

Je kan het ook op deze manier doen; hier op het XDA forum heeft iemand een klein progje gepost die een schermpje biedt om de verschillende gevoeligheids niveaus in te stellen. Origineel voor een Diamond geloof ik maar werkt prima op mijn TP2 en je kan zo ook een beetje vergelijken onderling!

Screenshotje:

[afbeelding]

Oh en als iemand me kan helpen met het volgende probleem: De back button gaat bij mij niet meer terug maar opent het volume control scherm, wat zeg maar ook niet meer standaard is.... heb alleen geen idee welke app of tweak dit heeft veroorzaakt :X 8)7 Zie hier de volledige beschrijving: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=524544

En voor iedereen die een goede (gratis!) screenlock app zoekt: S2U2! met ontzettend veel instellingen helemaal naar je wens te maken. Zo heb ik hem nu.
[afbeelding]

Super om elke keer even je accu te kunnen checken! _/-\o_
als ik die app installeer krijg de ik foutmelding bij het opstarten:
"Er is geen bijbehorende toepassing voor "TouchResponse". Start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing."

:? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:57:
[...]

als ik die app installeer krijg de ik foutmelding bij het opstarten:
"Er is geen bijbehorende toepassing voor "TouchResponse". Start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing."

:? :? :? :?
Lees dat topic eens goed ;) Je moet MortScript installeren ;) Nu hoort het te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:17
Sef24 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:00:
[...]

Lees dat topic eens goed ;) Je moet MortScript installeren ;) Nu hoort het te werken :)
Klopt dan werkt het!
Oh en om het zoeken te besparen je moet van de download in de cab folder MortScript-4.2-PPC.cab installeren that's it.

[ Voor 16% gewijzigd door Pimmr op 11-06-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
follower schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:47:
[...]

de ulta clear,
Mijn eerste protector was stof, door eigen schuld, onder gekomen. Dus moest ik een nieuwe bestellen.

Toen ik de brando er op had geplaats viel me op dat deze kleiner was dan de standaard protector van HTC. Dus wilde ik ik hem verplaatsen zodat deze mooier zou ogen. Bij het met mijn nagel proberen te tillen van de protector tilde ik waarschijnlijk te hard en te diep want ik zat met mijn nagel al min of meer tegen mijn scherm, dus nu zit er aan de linker kant een klein lelijk plekje (soort om hoogstaand deukje) door mijn nagel.
Hoe bevalt de Ultra Clear verder? Is het storend dat hij iets kleiner is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newsgroupie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:02:
[...]

Klopt dan werkt het!
Oh en om het zoeken te besparen je moet van de download in de cab folder MortScript-4.2-PPC.cab installeren that's it.
bedankt voor de info.
ff installeren....
merken jullie veel verschil? is het echt te vergelijken met de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:09:
[...]

bedankt voor de info.
ff installeren....
merken jullie veel verschil? is het echt te vergelijken met de iphone?
Vind het moeilijk te zeggen.... soms wil je zo graag verschil merken dat je nou niet weet of het daar aan ligt of dat het werkelijk verschil uitmaakt ;) Maar ik neig toch te zeggen dat het wel verschil uitmaakt. Misschien moet je gewoon een dag of paar dagen op de default en daarna op de maximum zetten? Het is in ieder geval handig dat je het zo makkelijk kan aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm merk niet echt veel verschil, jullie wel?
soft-reset gedaan en heb hem op maximun gezet, in tuchflo3d werkt die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
jagermeister schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:39:
[...]

Oh die dingen. Je ziet vaak mensen die maanden met zo'n sticker op hun scherm blijven rondlopen. Koop dan een echte screenprotector... :? Maar goed.. ieder zijn ding :)
Ik laat me pas idioot noemen als iedere TP2 gebruiker die doorzichtige stickers links en rechts van het toetsenbord verwijderd heeft!
Ik neem aan dat jullie "ik weet het beter" ook de twee witte viltjes aan de achterkant al verwijderd hebben.
Fijn om te weten dat hier mensen reageren die toch minimaal het iq van een bierviltje hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sef24 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:55:
[...]

Dat klinkt niet best :( Kan iemand omschrijven hoe je het eraf haalt zonder schade te maken?
Gebruik een goed plakbandje, en trek hem er daarme af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Peet73 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:23:
[...]

Ik laat me pas idioot noemen als iedere TP2 gebruiker die doorzichtige stickers links en rechts van het toetsenbord verwijderd heeft!
Ik neem aan dat jullie "ik weet het beter" ook de twee witte viltjes aan de achterkant al verwijderd hebben.
Fijn om te weten dat hier mensen reageren die toch minimaal het iq van een bierviltje hebben!
Al dat spul zit er op als bescherming in de doos, niet om erop te laten zitten nadat je het boeltje hebt uitgepakt. Tja en als jij vind dat je dat erop moet laten zitten, vooral doen. Maar het hoort er gewoon af te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 22:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Kom kom, ik bedoelde het verder niet kwaadaardig en ook niet op de manier zoals jagermeister het verwoordde. Toen ik je tekst las vatte ik dat even op alsof je bang was alsof de hele telefoon binnen een week uit elkaar zou vallen. Natuurlijk schat ik je hoger in dan dat maar dan nog wilde ik slechts een geruststelling (en geen verwijt) uitdelen dat die plasticjes (waar dan ook op de telefoon) er slechts zitten om de telefoon in goede staat bij de eindgebruiker te laten komen, en verder geen deel uitmaken van apparaat zelf :>
newsgroupie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:07:
Hoe bevalt de Ultra Clear verder? Is het storend dat hij iets kleiner is?
Heb de bijgeleverde protector niet geprobeerd: had de Brando Ultraclear reeds besteld voordat ik de foon in bezit had, door positieve ervaringen in het verleden met dit merk. Ultraclear bevalt prima, scherm is nog steeds superhelder en goed te bedienen. Is ook makkelijk schoon te maken zodat vingerafdrukken niet lang blijven zitten.

Als er gezegd wordt "te klein" moet je niet aan centimeters denken. Hij ging er bij mij in één keer goed op, en het is te zien dat de bochten die de protector maakt misschien iets te scherp gaan waar de hoekjes onderin naast de toetsen niet honder procent gedekt worden. Ook is (in tegenstelling tot de megeleverde protecter) het gedeelte boven de voorkantcamera niet bedekt. Er is een hapje uit de protector, als het ware, waar er in de bijgeleverde versie gewoon een rondje uit geponst is.

Volgens mij kon je met sterk plakband te protector eraf liften, maar dat heb ik nog nimmer geprobeerd.

[ Voor 30% gewijzigd door DUX op 11-06-2009 23:43 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de tp2 nu ruim een week in gebruik maar een minpuntje is dat je je accustatus niet kunt inzien in %. Weet iemand een freeware programma om de accu te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 22:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik gebruik (zoals eerder genoemd in dit topic) een programma dat een hele balk projecteert over de bovenkant van het scherm. Daar zijn meerdere plugins voor zoals Batti, of WkTASK wat ik zelf gebruik (krijg je ook meteen applicatieknoppen a la startbalk).

Wil je echt procenten op de Today Screen dan zijn daar ook wel opties voor, vaak meegeleverd in een totaalpakket met andere dingen zoals shortcuts naar programma's of meters die meteen aangeven hoe vol je schijven zijn.

Een script dat je batterijniveau in cijfers in de taskbar bovenin zet heb ik geloof ik wel 's voorbij zien komen maar heb geen idee hoe dat heet. Even Googlen moet dat vast verhelpen :)

[edit]
Er is klaarblijkelijk vanalles verkrijgbaar op een zeker geelkleurig forum waar niet naar gelinkt mag worden. Gebruik anders deze zoekopdracht :)

[ Voor 16% gewijzigd door DUX op 11-06-2009 23:50 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:22
Helaas een mindere eerste ervaring met de HTC Touch Pro2. Gisteravond het pakketje binnen. Al snel leek het er op dat de verpakking al eens open was geweest omdat er een scheur in de verpakking zat bij 1 van de openingen. Naja kan gebeuren dacht ik, maar voor de zekerheid aan de andere kant open gemaakt. Alles zat er in en leek prima. Totdat ik het toestel aan zette. Een heldere groene pixel in het midden van het scherm :(...

Nu heb ik een beetje rondgezocht op internet en het lijkt op een "stuck" pixel. Dus niet een dode pixel? Er zijn programma's die je kan laten draaien op het scherm (pixels die steeds wisselen van kleur) zodat de "stuck" pixel weer tot leven komt. Maar ik ga eerst gsmweb maar eens bellen of er garantie op zit. Dit kan ik namelijk niet terugvinden. Het is niet een pixel aan de zijkant maar echt bijna in het midden en erg storend op alle kleuren behalve wit.

Wat is jullie ervaring met dode/"stuck" pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:47
[...]
Zie ze nu pas zitten nu ik je bericht lees :+

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
bsmpower schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 07:38:
Helaas een mindere eerste ervaring met de HTC Touch Pro2. Gisteravond het pakketje binnen. Al snel leek het er op dat de verpakking al eens open was geweest omdat er een scheur in de verpakking zat bij 1 van de openingen. Naja kan gebeuren dacht ik, maar voor de zekerheid aan de andere kant open gemaakt. Alles zat er in en leek prima. Totdat ik het toestel aan zette. Een heldere groene pixel in het midden van het scherm :(...

Nu heb ik een beetje rondgezocht op internet en het lijkt op een "stuck" pixel. Dus niet een dode pixel? Er zijn programma's die je kan laten draaien op het scherm (pixels die steeds wisselen van kleur) zodat de "stuck" pixel weer tot leven komt. Maar ik ga eerst gsmweb maar eens bellen of er garantie op zit. Dit kan ik namelijk niet terugvinden. Het is niet een pixel aan de zijkant maar echt bijna in het midden en erg storend op alle kleuren behalve wit.

Wat is jullie ervaring met dode/"stuck" pixels?
Heb er op mijn laptop eentje, een rode, maar ik heb van allerlei software geprobeerd, ik krijg hem er niet af. Niet dat het heel veel uitmaakt want met een resolutie van 1920x1080 zie je hem toch niet als je er niet op gaat letten (en het ding zit aan de zijkant). Met 800 x 480 lijkt het me een stuk irritanter! Ik zou eerst kijken wat gsmweb zegt want die zogenaamde dead pixel removers werken volgens mij toch niet.

Weet iemand trouwens nog een programma zoals gyrator2, wat geen batterij vreet? Ik vind het toch behoorlijk irritant dat het scherm alleen draait als het tobo uit gaat..

[ Voor 5% gewijzigd door thecompany op 12-06-2009 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
terugsturen, desnoods naar htc. Je hebt recht op een fatsoenlijkwerkend apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Wie nog een goeie screenprotector zoekt: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=260422161860

Heb deze zojuist besteld, op de standaard screenprotector komen toch wel heel erg snel krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ga ik ook wel vanuit ja. Maar het is wel irritant dat het weer zoveel moeite gaat kosten om het ding om te ruilen en ik de telefoon nog niet kan gebruiken... 9 uur even bellen en dan zal ik hier melden wat er uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

thecompany schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 07:48:
[...]

Heb er op mijn laptop eentje, een rode, maar ik heb van allerlei software geprobeerd, ik krijg hem er niet af. Niet dat het heel veel uitmaakt want met een resolutie van 1920x1080 zie je hem toch niet als je er niet op gaat letten (en het ding zit aan de zijkant). Met 800 x 480 lijkt het me een stuk irritanter! Ik zou eerst kijken wat gsmweb zegt want die zogenaamde dead pixel removers werken volgens mij toch niet.

Weet iemand trouwens nog een programma zoals gyrator2, wat geen batterij vreet? Ik vind het toch behoorlijk irritant dat het scherm alleen draait als het tobo uit gaat..
Ik lees ook wel eens verhalen over het "masseren" van een stuck pixel. Dat doe je door met je vinger lichte druk uit te oefenen op het scherm, en dan te wrijven. Dat zou je pixel kunnen fixen. Lach me niet uit als het niet waar is a.u.b. :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ja ik heb meerdere dingen gelezen. Maar ik ga zo eerst bellen of ik hem terug kan sturen. Zo ja dan doe ik dat natuurlijk. Mocht het niet kunnen (wat me onwaarschijnlijk lijkt) heb ik een site gevonden waarbij je scherm continue veranderd van kleur. http://www.knoxing.com/iphone-app/fix.html (pas op je ogen ;))
Dit blijkt 50% van de gevallen te werken. Als laatste redmiddel kan je inderdaad het scherm lichtjes aandrukken tijdens het aan- uitschakelen van het toestel. Maar dit doe ik liever niet zo snel...

[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 12-06-2009 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Net gebeld met GSMWEB en kan hem terugsturen voor reparatie. Maar hij gaf gelijk aan dat het tot 4 weken kan duren voordat ik hem weer terug heb (een hele maand!) DAMN...

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 12-06-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Dat is foked up! ik had hetzelfde vorig jaar met de Touch Diamond (viel vanzelf uit).. ging ook al na 2 weken kapot.. heb hem toen ook 3-4 weken moeten missen, kreeg hem toen trug met nieuw mobo en nieuwe accu.
mjaa het wachten en niet kunnen spelen met je nieuwe gadget is klote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
bsmpower schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:14:
Net gebeld met GSMWEB en kan hem terugsturen voor reparatie. Maar hij gaf gelijk aan dat het tot 4 weken kan duren voordat ik hem weer terug heb (een hele maand!) DAMN...
Kun je niet regelen dat ze een nieuwe opsturen? Hij is namelijk gewoon een soort van DOA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Volgens mij niet. Moet ook alleen het toestel opsturen zonder de accessoires (batterij, oplader etc.)... Ik gaf al aan of ik niet beter het hele pakket kon sturen. Maar blijkbaar willen ze liever repareren dan een nieuwe zenden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischa_NL schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:27:
[...]
Kun je niet regelen dat ze een nieuwe opsturen? Hij is namelijk gewoon een soort van DOA.
volgens mij valt een dode pixel niet onder het begrip DOA. Sterker nog, veel schermfabrikanten maken een voorbehoud ten aanzien van een klein aantal dode pixels: dat schijnt inherent te zijn aan de produktie van dergelijke schermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:39:
[...]

volgens mij valt een dode pixel niet onder het begrip DOA. Sterker nog, veel schermfabrikanten maken een voorbehoud ten aanzien van een klein aantal dode pixels: dat schijnt inherent te zijn aan de produktie van dergelijke schermen
Dit klopt inderdaad voor tft schermen. Maar hier gaat het om een relatief klein scherm waarbij 1 dode/vaste pixel natuurlijk veel duidelijker te zien is. Maar de helpdesk melde dat ik hem moest opsturen, dus als 1 foute pixel was toegestaan had ik dat wel te horen gekregen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
bsmpower schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:31:
Volgens mij niet. Moet ook alleen het toestel opsturen zonder de accessoires (batterij, oplader etc.)... Ik gaf al aan of ik niet beter het hele pakket kon sturen. Maar blijkbaar willen ze liever repareren dan een nieuwe zenden |:(
Eisen!!! Zijn ze namelijk verplicht. Wet schrijft voor dat als het kapot gaat binnen 7 dagen het 1 op 1 vervangen moet worden. Pas na 7 dagen mogen ze het opsturen voor reparatie.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
newsgroupie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:07:
[...]
En voor iedereen die een goede (gratis!) screenlock app zoekt: S2U2! met ontzettend veel instellingen helemaal naar je wens te maken. Zo heb ik hem nu.
[afbeelding]

Super om elke keer even je accu te kunnen checken! _/-\o_
Heb jij toevallig je toestel al een keer gereset?
Applicatie was perfect.. heb um voornamelijk nodig voor screen lock en de accu check.. helaas na een reset van het toestel (had een bepaalde instelling aangepast..) kwam ik er achter dat touchflow niet meer werkte en mn startmenu gereset was naar het standaard.. vervolgens app er maar weer afgegooid.. doe ik iets fout in de instellingen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
AB-Systems schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:10:
[...]

Heb jij toevallig je toestel al een keer gereset?
Applicatie was perfect.. heb um voornamelijk nodig voor screen lock en de accu check.. helaas na een reset van het toestel (had een bepaalde instelling aangepast..) kwam ik er achter dat touchflow niet meer werkte en mn startmenu gereset was naar het standaard.. vervolgens app er maar weer afgegooid.. doe ik iets fout in de instellingen of?
Ik heb het toestel al een paar keer reset en ik heb nog nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB-Systems
  • Laatst online: 11-10-2023
hoe heb jij je startmenu staan? nog schermvullend zoals het default is of heb je hem 'uitklaptbaar' zoals op mobile versie standaard is / was.. ?

misschien dat ik dan een instelling verkeerd heb staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Xanion schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:46:
[...]

Eisen!!! Zijn ze namelijk verplicht. Wet schrijft voor dat als het kapot gaat binnen 7 dagen het 1 op 1 vervangen moet worden. Pas na 7 dagen mogen ze het opsturen voor reparatie.
Je hebt bij kopen op afstand zowieso recht om iets binnen 7 dagen terug te sturen. Porto kosten zijn volgens mij wel voor jezelf.

Of geldt dit alleen als je de doos niet open hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
yorroy schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:12:
[...]

Je hebt bij kopen op afstand zowieso recht om iets binnen 7 dagen terug te sturen. Porto kosten zijn volgens mij wel voor jezelf.

Of geldt dit alleen als je de doos niet open hebt gehad?
Volgens mij wel. Maar het is een contractverlenging i.c.m. een toestel. Dus ik kan het toestel wel terugsturen, maar daar schiet ik niet veel mee op want krijg geen geld terug ofzo. Het 1 op 1 omruilen van het toestel klinkt beter. Ik heb hem dinsdag ontvangen (donderdag bekeken omdat ik voor werk dinsdag en woensdag in een hotel zit) dus dan zou ik hem maandag aangetekend kunnen terugsturen voor omruilen? Straks nog maar eens gsmweb bellen hierover.. want dan stuur ik het hele pakket op ipv alleen de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gisteren gehaald en ben er echt heel blij mee

ben al druk bezig geweest met het tweaken van de phone ( niets leukers als een beetje dingen uitproberen)
heb nu onderandere de volgende programma's erop gezet

total comander ( voor de registry )
gyrator2 ( zodat het scherm ook kantelt als je de toetsenbord niet hebt uitgeschoven)
background changer ( zodat de background bij alle tabs toont)
divx player
adobe flash player ( nog niet getest of het werkt)
en een tweak om meerdere camera modes te unlocken

igo8 zit er nog aan te komen

ben nu nog druk op zoek naar spelletjes voor de tp2 en nog andere handige tweaks om men telefoon nog beter naar men wensen aan te passen
heeft iemand nog goede dingen?

als iemand geinteresseerd is in 1 van de dingen die ik erop heb zitten post ik er wel links bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:09:

ben al druk bezig geweest met het tweaken van de phone ( niets leukers als een beetje dingen uitproberen)

gyrator2 ( zodat het scherm ook kantelt als je de toetsenbord niet hebt uitgeschoven)
divx player

ben nu nog druk op zoek naar spelletjes voor de tp2 en nog andere handige tweaks om men telefoon nog beter naar men wensen aan te passen

als iemand geinteresseerd is in 1 van de dingen die ik erop heb zitten post ik er wel links bij
In plaats van divx player zou je coreplayer misschien kunnen overwegen, kan vrijwel alles afspelen, zelfs mkv (moet niet al te hoge bitrate hebben) en het ziet er fantastisch uit. Ook een goede muziek speler trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Misschien een hele domme vraag...ik heb voorheen een Touch HD gehad en recht boven bij je icoontjes kon je op batterij of verbinding klikken en kreeg je de informatie of je kon verbinding uitschakelen. Nu op de touch pro2 als er op klikt (bijv 3G icoon) dan krijg notifications te zien. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
AleSyS schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 19:43:
Misschien een hele domme vraag...ik heb voorheen een Touch HD gehad en recht boven bij je icoontjes kon je op batterij of verbinding klikken en kreeg je de informatie of je kon verbinding uitschakelen. Nu op de touch pro2 als er op klikt (bijv 3G icoon) dan krijg notifications te zien. Doe ik iets verkeerd?
Nee, dat is veranderd. Nu kun je het beste de bel toets als snelkoppeling voor de comm Manager maken, bij instellingen - meer - persoonlijk en dan knoppen. In de comm manager kun je heel makkelijk alle verbindingen wijzigen..

Ook kun je de ophang toets 2 seconden inhouden, dan gaat bij mij de 3g verbinding ook uit, dat is ook bij het knoppen menu te doen..

[ Voor 6% gewijzigd door thecompany op 12-06-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08-2020
Ik heb al diverse positieve reacties over dit geweldige apparaat gegeven, en daar blijf ik bij.
Jammer is dat ik nu ook ervaar dat de screenprotector onderin bij de "telefoontoets" een klein beetje omhoog is gaan staan. Dus maar even op zoek naar een andere.

Hebben jullie al ervaring met andere merken? Zoals die Brando wordt omschreven: gaatje voor de camera aan de voorkant niet geponst, dat vind ik jammer.

Anders bestel ik gewoon nog 1 of 2 originelen (waar?), wil er toch nog een soft / slim fit pouch bij kopen (tips, ik hou me aanbevolen....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

newsgroupie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:54:
Na een paar dagen met mijn TP2 gespeeld te hebben (wat een mooi toestel _/-\o_ ), veel forums gelezen en de handleiding uitgepluist blijven er een aantal specifieke vragen over:

• 1.Kan je de e-mail account iconen die in de rechter kolom staan op het hoofd T3FD e-mail scherm individueel aanpassen? Ik heb nu 4 accounts staan en zou graag in een oogopslag zien welke welke is.
Long press op de icoontjes rechts, vervolgens kan je ook slepen over de andere heen, dan komt de naam groot in beeld.

Afbeeldingslocatie: http://star-lite.nl/meuk/longpressemail.png

Ik ben echt onder de indruk van de TP2 & Touchflo.
Over alles is nagedacht, mijn vorige telefoon (MDA Vario II / TyTN) was echt een PDA die ook toevallig nog kon bellen, bij de TP2 voelt het echt alsof ik een telefoon heb die ook nog eens als PDA dienst kan doen.
Je merkt het aan bijvoorbeeld simpele dingen zoals: als je een gesprek hebt gehad met iemand die niet in je adresboek staat, vraagt de TP2 na het gesprek of je het nummer wilt opslaan in je adresboek.
Dit soort dingen maakt het echt helemaal af.

[ Voor 31% gewijzigd door StarLite op 12-06-2009 23:42 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
Ik heb een probleem bij het verzenden van email. Het ontvangen lukt wel, maar bij het verzenden krijg ik een fout code. Het gaat om een Orange email account wat nu Online is geworden. Mijn instellingen zijn:
pop.orange.nl, smtp.orange.nl. Bij smtp is het hokje '' uitgaande server vereist bevestiging'' niet aangevinkt.
Bij de geavanceerde instellingen zijn de beide hokjes van ssl ook niet aangevinkt en netwerkverbinding staat om Tmobile internet.

Wat wel raar is, als ik met Wifi inlog dan werkt alles wel. En met mijn Tmobile internet niet.

Waar kan dit aan liggen? Ik heb Orange al wel vervangen door Online bij de instellingen, maar nog steeds hetzelfde.

[ Voor 7% gewijzigd door shorty_ op 13-06-2009 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
shorty_ schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:55:
Ik heb een probleem bij het verzenden van email. Het ontvangen lukt wel, maar bij het verzenden krijg ik een fout code. Het gaat om een Orange email account wat nu Online is geworden. Mijn instellingen zijn:
pop.orange.nl, smtp.orange.nl. Bij smtp is het hokje '' uitgaande server vereist bevestiging'' niet aangevinkt.
Bij de geavanceerde instellingen zijn de beide hokjes van ssl ook niet aangevinkt en netwerkverbinding staat om Tmobile internet.

Wat wel raar is, als ik met Wifi inlog dan werkt alles wel. En met mijn Tmobile internet niet.

Waar kan dit aan liggen? Ik heb Orange al wel vervangen door Online bij de instellingen, maar nog steeds hetzelfde.
welke smtp server heb je opgegeven? (faal ik had je bericht niet goed gelezen)
Volgens mij moet je de smtpserver van je mobiele provider opgeven.
Dat moest ik wel bij telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
shorty_ schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:55:

Zoals 5V1NA70G hierboven inderdaad zegt: je zult inderdaad de SMPT van je provider moeten gebruiken, dus van T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
Gister leek het voor mij vrijdag de 13e... ondanks dat het gelukkig pas de 12e was.

Eerst was ik de hele ochtend niet bereikbaar, kon wel uitbellen maar niet gebeld worden (Telfort).
Om dit proberen op te lossen mijn TP2 uitgezet en een minuutje later aangezet waarna TouchFlo niet meer wil opstarten! Een paar keer gereset, maar TouchFlo was en bleef weg :s (ik kon wel weer gebeld worden).
Ik heb gezocht in de Opstarten map in windows en bij programma's maar nergens kan ik echt vinden hoe TouchFlo op te starten. Gek genoeg was TouchFlo er op een gegeven moment ineens weer...

Hoe start je in zo'n geval TouchFlo op? Zonder een harde reset te doen (wat misschien momenteel wel een slim idee is) en alles opnieuw te moeten installeren en instellen.

Dan nog een vraag, weet iemand of het mogelijk is om de verlichting (met automatische regeling AAN) meer te laten dimmen als het donker is. Bijvoorbeeld als je 's avonds in de auto TomTom gebruikt. Van mij zou de verlichting meer mogen dimmen in een donkere omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-08 14:25
Sinds gister ook mijn TP2 binnen. Tot nu toe geweldig speeltje _/-\o_ , FM radio geïnstalleerd en works like a charm.
Helaas 1 min puntje.. Leuk leder hoesje maar je kan het niet echt gebruiken als je je headphones in hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Heb hem ook binnen :) Wat een mooi apparaat zeg!

Maar, als ik via de computer het register probeer te bewerken van het apparaat, krijg ik "Access Denied", terwijl het de eerste keer wel lukte :(

Wie weet hoe ik dit ga oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:09:

divx player

ik kan daar niks over vinden, werkt dat goed met de pro2 samen?
en heb je misschien een link waar je die kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huupke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 20:25
Heb de TP2 nu een aantal dagen en ik raak steeds meer teleurgesteld en wel om het volgende:

- Heb al 3 vastlopers gehad in het startscherm/ "home"
- Na synchroniseren via internet (dus niet USB) of na ontvangen van e-mails (IMAP of POP3) moet ik volgens WM mijn telefoon telkens herstarten ("Vanwege recente wijzigingen moet het apparaat....enz.")
- Bij het ontvangen van oproepen en smsen gaat de telefoon van toetsenblokkering af, zodat als ik hem uit mijn broekzak haal, er telkens verschillende applicaties opgestart zijn zoals agenda en instellingen
- Tijdens het bellen in de auto (Seat Ibiza SC 2009 Standaard Bluetooth carkit) gaat het geluid netjes over de speakers totdat er wordt opgenomen. Mensen horen mij dan nog wel maar mijn muziek (radio) gaat weer aan zodat het lijkt alsof er al opgehangen is.
- Inzoomen op internetpagina's door te dubbelklikken reageert vaak niet goed
- Ik mis configuratie van het startscherm ("Begin" / "Home")
- Google Maps vertelde mij 1 keer dat ik me ergens in de USA bevond terwijl dit andere dagen prima werkt
- Vaak sluiten applicaties niet echt af en moet ik dit alsnog doen via de taakbalk rechtsboven (EDIT: dit is een instelling bij Taakbeheer dus geen Bug)

Verder vindt ik de telefoon natuurlijk prachtig en vindt ik de TouchFlo 3D interface zeer goed werken. Ook de applicaties die er op staan zijn erg handig. Het weer, mijn aandelen en het nieuws altijd direct beschikbaar met push of gewoon browsen. En zoals al eerder werd aangegeven is inderdaad het contact-beheer geweldig opgezet voor de zakelijke gebruiker.

Iemand ook deze ergernissen behalve de Prius rijder?

i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 16:18:
[...]

ik kan daar niks over vinden, werkt dat goed met de pro2 samen?
en heb je misschien een link waar je die kan downloaden.
werkt perfect geen enkel probleem mee.
het enige wat het doet is de achtergrond die je bij je home pagina hebt staan ook gewoon bij je andere tabs doorblijft schijnen zoals bij de eerste.

heb hem van het xda forum af gehaald
http://www.ad-grafiska.se..._TREME_10_BG_ALL_TABS.cab

ben zelf nu nog op zoek naar een manier om men smsjes niet te tonen in het hoofdscherm.
behalve dan de tab weg te halen.

dus wel de gfx maar niet het laatst ontvangen bericht, iemand een idee? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:04:
[...]

werkt perfect geen enkel probleem mee.
het enige wat het doet is de achtergrond die je bij je home pagina hebt staan ook gewoon bij je andere tabs doorblijft schijnen zoals bij de eerste.

heb hem van het xda forum af gehaald
http://www.ad-grafiska.se..._TREME_10_BG_ALL_TABS.cab

ben zelf nu nog op zoek naar een manier om men smsjes niet te tonen in het hoofdscherm.
behalve dan de tab weg te halen.

dus wel de gfx maar niet het laatst ontvangen bericht, iemand een idee? :)
bedankt hiervoor,, ik ga hem vanaaf even uitproberen.
dat wilde ik ook, maar kon het helaas niet vinden.
heb je trouwens iets waarmee ik mijn berichten kan beschermen met een wachtwoord ofso?
dus dat mensen mijn berichten niet kunnen lezen, behalve met het wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:05
Hallo,

ik heb een vraag over opera op de tp2.
op mn td1 meld ik me op alle websites aan als zijnde "normale pc" op de tp2 meld ik me aan als "mobiel toestel".
als ik bijv naar voetbal international ga, word ik doorgelinkt naar de mobiele versie van de website, waar ik dat op mn td1 niet heb.
is dit een instelling ergens?
en zo ja weet iemand waar ik dit kan aanpassen?
het is bijzonder hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 20:39:
[...]

bedankt hiervoor,, ik ga hem vanaaf even uitproberen.
dat wilde ik ook, maar kon het helaas niet vinden.
heb je trouwens iets waarmee ik mijn berichten kan beschermen met een wachtwoord ofso?
dus dat mensen mijn berichten niet kunnen lezen, behalve met het wachtwoord.
ik zit dus ook precies met hetzelfde probleem

ben niet zozeer op zoek naar een wachtwoord ervoor maar eerder zodat het niet op men home screen gelijk te lezen is.
ook ben ik nog opzoek naar een manier om ervoor te zorgen dat hij al men berichten niet langer aan elkaar koppelt als een soort chat
maar ach door een simpele druk op de knop is het ook anders te zien dus dat is niet zo'n probleem

ik blijf druk doorzoeken naar een manier voor die sms afscherming
zal het hier posten als ik iets vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Kan iemand mij vertellen hoe ik de contacten van My Phone Xplorer op dit toestel krijg?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huupke
dimocash schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 21:42:
Hallo,

ik heb een vraag over opera op de tp2.
op mn td1 meld ik me op alle websites aan als zijnde "normale pc" op de tp2 meld ik me aan als "mobiel toestel".
als ik bijv naar voetbal international ga, word ik doorgelinkt naar de mobiele versie van de website, waar ik dat op mn td1 niet heb.
is dit een instelling ergens?
en zo ja weet iemand waar ik dit kan aanpassen?
het is bijzonder hinderlijk.
klik in je browser rechtsonder (pijl naar boven) zodat je een balk met opties krijgt. kies dan het meest rechtse icoontje zodat je weer een aantal opties krijgt. de bovenste moet je kiezen voor instellingen. kies vervolgens weergave en dan "mobiele weergave".
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
En nog een vraagje :p Hoe zet ik de nummerherkenning uit, zodat ik anoniem kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Cable_boy schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:03:
[...]

klik in je browser rechtsonder (pijl naar boven) zodat je een balk met opties krijgt. kies dan het meest rechtse icoontje zodat je weer een aantal opties krijgt. de bovenste moet je kiezen voor instellingen. kies vervolgens weergave en dan "mobiele weergave".
succes!
hier was ik al eerder gaan kijken
hier staat "mobiele weergave" NIET aangevinkt.
dit zou dus moeten betekenen dat hij NIET naar de mobiele versie van de websites moet gaan.
Echter linkt hij meerdere sites door naar de mobiele versie.
ik heb het aan en uitgevinkt en beide hebben het zelfde resultaat.
ook na een soft reset.

dit lijkt dus niet op de oplossing hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand me vertellen hoeveel geluid de Pro2 maakt als ie trilt in vergelijking met andere toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ook nog een vraagje van mij i.v.m. de dode pixel in het scherm. Hoe start het toestel bij jullie op. Dus welke schermen komen voorbij? Bij mij begint ie namelijk met een zwart scherm en wat rode letters rechtsonderin (iets met rgb?). Hierna komt het groene windows mobile scherm. Ik ben benieuwd of dat eerste scherm misschien een soort foutmelding is of dat het er bij hoort? Anders zet ik dat nog even bij de probleem omschrijving. Alvast bedankt!

En moesten jullie het toestel nog installeren bij de eerste keer opstarten (uitlijnen beeld etc). Want mijn toestel kwam direct in het hoofdmenu. Dit betekend dat het toestel wat ik heb gekregen als eens in gebruik is geweest. Mijn verpakking had namelijk ook wat gebruikers sporen... :(

[ Voor 24% gewijzigd door bsmpower op 14-06-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

bsmpower schreef op zondag 14 juni 2009 @ 14:26:
Ook nog een vraagje van mij i.v.m. de dode pixel in het scherm. Hoe start het toestel bij jullie op. Dus welke schermen komen voorbij? Bij mij begint ie namelijk met een zwart scherm en wat rode letters rechtsonderin (iets met rgb?). Hierna komt het groene windows mobile scherm. Ik ben benieuwd of dat eerste scherm misschien een soort foutmelding is of dat het er bij hoort? Anders zet ik dat nog even bij de probleem omschrijving. Alvast bedankt!
Dat hoort zo. Dit scherm geeft de versies van de ROM's weer etc.
bsmpower schreef op zondag 14 juni 2009 @ 14:26:
En moesten jullie het toestel nog installeren bij de eerste keer opstarten (uitlijnen beeld etc). Want mijn toestel kwam direct in het hoofdmenu. Dit betekend dat het toestel wat ik heb gekregen als eens in gebruik is geweest. Mijn verpakking had namelijk ook wat gebruikers sporen... :(
Toestel moet altijd geinstalleerd worden. Zo niet, dan is dit reeds gedaan door de winkel (demo?) of doordat die al gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
Is er ook een mogelijkheid om foto's en muziek vanaf de begin scherm te verzenden? Als ik met Touchflo naar foto's en video's ga, dan kan ik niet voor bluetooth kiezen om hem te verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
StarLite schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:27:
[...]

Long press op de icoontjes rechts, vervolgens kan je ook slepen over de andere heen, dan komt de naam groot in beeld.
Thanks, ja dat werkt net zoals de favorieten contacten. Maar ik bedoel gewoon instant view welke account. Tuurlijk hebben ze een vaste volgorde, maar ik wil hem niet uit me hoofd leren :)
Sef24 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:00:
En nog een vraagje :p Hoe zet ik de nummerherkenning uit, zodat ik anoniem kan bellen?
Instellingen > Telefoon >Telefoondiensten. Die was nie zo moeilijk hé :X

Voor wie nog de taskbar wilt opleuken:

Afbeeldingslocatie: http://img30.imageshack.us/img30/3182/screen01wince.jpg

Icoontjes vindt je hier
Gekleurde TF3D iconen heb ik hier vandaan.

Heb Skyfire erop gezet, is stukken sneller dan Opera maar ja de resolutie is ook bagger.... Kent Skyfire een resolutieinstelling of is deze auto-detect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
newsgroupie schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:35:
[...]

Instellingen > Telefoon >Telefoondiensten. Die was nie zo moeilijk hé :X
Zal ik jouw eens wat vertellen? Er staat nergens een optie daarvoor bij... Dat is namelijk het eerste waar ik heb gekeken :X
Sef24 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:14:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de contacten van My Phone Xplorer op dit toestel krijg?

Alvast bedankt :)
Iemand daar nog een oplossing voor? Ik wil mijn contacten wel graag op mijn nieuwe foon hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Sef24 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:49:
[...]

Zal ik jouw eens wat vertellen? Er staat nergens een optie daarvoor bij... Dat is namelijk het eerste waar ik heb gekeken :X

[...]

Iemand daar nog een oplossing voor? Ik wil mijn contacten wel graag op mijn nieuwe foon hebben :p
bij mij staat het onder instellingen --> telefoon --> services

hier staan

oproep blokkeren
nummerweergave
oproep doorschakelen
gesprek in wachtstand
voicemail en sms diensten

wellicht dat het bij jou anders staat, ik heb nl spb shell 3.0.1 erop gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
Icoontjes vindt je hier
En welke van de downloadlinks moet je hebben dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
newsgroupie schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:35:
[...]
Heb Skyfire erop gezet, is stukken sneller dan Opera maar ja de resolutie is ook bagger.... Kent Skyfire een resolutieinstelling of is deze auto-detect?
Skyfire resolutie is niet hoog genoeg voor het scherm, ik had skyfire namelijk ook op m'n TD2 en het werkt gewoon niet lekker met die resolutie. Je zou Opera Mobile 9.7 Beta1 kunnen proberen, die werkt met hetzelfde principe als skyfire (pagina's laden via servers) en hier is de resolutie wel normaal (mits je inzoomt), maar in ieder geval beter dan skyfire dus. Helaas werkt de zoombar nog niet op 9.7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Ik ervaar het toch als zeer lastig dat bij het toetsenbord niet alle toetsen even goed reageren. Met name als je sms of email wilt toetsen mis je spontaan letter omdat sommige toetsen harder ingedrukt moeten worden dan andere. In mijn geval o.a. A en de V. Op diversw fora lees je dat meer mensen hier last van hebben.

Heb dan ook erg de neiging om het apparaat weer retour te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
AleSyS schreef op zondag 14 juni 2009 @ 18:14:
Ik ervaar het toch als zeer lastig dat bij het toetsenbord niet alle toetsen even goed reageren. Met name als je sms of email wilt toetsen mis je spontaan letter omdat sommige toetsen harder ingedrukt moeten worden dan andere. In mijn geval o.a. A en de V. Op diversw fora lees je dat meer mensen hier last van hebben.

Heb dan ook erg de neiging om het apparaat weer retour te sturen
ik heb daar totaal geen last van.
wellicht dat dit te maken heeft met early releases?
geen idee maar als het je zo dwars zit zou ik wel een nieuwe eisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem: touchflow 3d start sinds kort (meestal) niet op

Ik heb nu 10 dagen de pro2. Sinds 2 dagen start touchflow 3d niet meer consequent op. Vandaag zelfs pas na een paar keer opstarten. Na vervolgens weer af te sluiten, start het programma weer niet op. Onder instellingen / vandaag / items staat het als enige aangevinkt.
Mogelijk helpt een harde reset maar er staan inmiddels zoveel programma's en data op m'n pro2 dat ik daar liever niet aan begin.
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
TouchFlo start niet meer op? Zet je je toestel uit dan? Of uit standbye?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op zondag 14 juni 2009 @ 14:57:
[...]

Dat hoort zo. Dit scherm geeft de versies van de ROM's weer etc.

[...]

Toestel moet altijd geinstalleerd worden. Zo niet, dan is dit reeds gedaan door de winkel (demo?) of doordat die al gebruikt is.
volgens mij hoef je niet meer, zoals vroeger, te wachten tot het gehele windows opstart en uitlijnen. Dat is sinds de diamond 2 al niet meer. Alles gaat nu veel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Sef24 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:49:
[...]

[...]
My bad, miste een level... dus moet zijn instellingen > communicatie > telefoon > telefoondiensten... :D
Gamepie56 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:11:
[...]

En welke van de downloadlinks moet je hebben dan? :P
Als het maar een WM6.1 is (tenzij je 6.5 er al op hebt ;) ), en dan verschilt alleen het start menu icoontje. HTC voor HTC logo, MSN voor MSN, SE voor Sony Ericsson etc, zie het plaatje. En vergeet niet skdcerts.cab (zie onderaan post) eerst éénmalig te installeren, anders werkt het niet.
Tk55 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 18:13:
[...]

Skyfire resolutie is niet hoog genoeg voor het scherm, ik had skyfire namelijk ook op m'n TD2 en het werkt gewoon niet lekker met die resolutie. Je zou Opera Mobile 9.7 Beta1 kunnen proberen, die werkt met hetzelfde principe als skyfire (pagina's laden via servers) en hier is de resolutie wel normaal (mits je inzoomt), maar in ieder geval beter dan skyfire dus. Helaas werkt de zoombar nog niet op 9.7...
Die gaan we maar es proberen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:00:
TouchFlo start niet meer op? Zet je je toestel uit dan? Of uit standbye?
Zowel uit als standby. Softe reset, batterij er uit geprobeerd.

Update
* Verder voor de beeldvorming: heb er de afgelopen dagen vrij veel software opgezet en weer afgehaald.
* na opstarten verschijnt groen windows scherm, inlogscherm voor 1 seconden, dan windows logo dat er op de achtergrond iets opstart, dan weer inlogscherm. Ik log in, zwarte htc scherm verschijnt en 'tot voorkort' verscheen dan na 1 of 2 seconden een mededeling dat touchflow werd opgestart maar dat verschijnt dus niet meer.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Ik heb tomtom erop gezet, alleen hij laat niet zien met hoeveel satelieten hij verbinding heeft.

Iemand die hetzelfde probleem heeft met een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Laatst online: 12-09 18:14
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:32:
[...]
Ik log in, zwarte htc scherm verschijnt en 'tot voorkort' verscheen dan na 1 of 2 seconden een mededeling dat touchflow werd opgestart maar dat verschijnt dus niet meer.
Had ik gisteren plotseling ook na een boot.
- TF3D op todayscherm uitgezet en opnieuw aan: geen effect
- soft reboot: geen effect
- uitzetten en opnieuw aanzetten: geen effect
- uitzetten, minuut wachten en opnieuw aanzetten: voila, TF3D wordt weer opgestart.

Géén idee hoe dit kwam of hoe ik er vanaf kwam, maar wellicht is het een kwestie van geluk hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackbird-ce schreef op zondag 14 juni 2009 @ 22:21:
[...]

Had ik gisteren plotseling ook na een boot.
- TF3D op todayscherm uitgezet en opnieuw aan: geen effect
- soft reboot: geen effect
- uitzetten en opnieuw aanzetten: geen effect
- uitzetten, minuut wachten en opnieuw aanzetten: voila, TF3D wordt weer opgestart.

Géén idee hoe dit kwam of hoe ik er vanaf kwam, maar wellicht is het een kwestie van geluk hebben. 8)7
Ik ben inmiddels een stapje verder, maar het probleem is nog niet opgelost.

Als ik de pincode weghaal dan start touchflow wel op. Zet ik vervolgens er weer een pincode op dan ontstaat het probleem weer. Alsof door het opstarten van het invoerscherm voor de pincode het opstarten van TF wordt onderbroken/tegen gehouden.
Mogelijk is dit probleem gerelateerd aan volgende (maar staar je er svp niet blind op): ik heb een paar dagen virtual mobile op men pro2 gehad. Dit programma had ook een eigen inlogscherm bij het opstarten van de pro2 om toegang te krijgen tot de VM omgeving. Dit inlogscherm beinvloedde de grafische presentatie van het pro2 inlogscherm (zag er plots anders uit). Ik heb virtual mobile van m'n pro2 gehaald omdat ik de meerwaarde onvoldoende vond. Of daarna de problemen met opstarten van touch flow 3d ontstonden weet ik niet 100% zeker. Voor mijn gevoel moet het probleem echter wel liggen in het opstart proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimocash schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:30:
[...]

hier was ik al eerder gaan kijken
hier staat "mobiele weergave" NIET aangevinkt.
dit zou dus moeten betekenen dat hij NIET naar de mobiele versie van de websites moet gaan.
Echter linkt hij meerdere sites door naar de mobiele versie.
ik heb het aan en uitgevinkt en beide hebben het zelfde resultaat.
ook na een soft reset.

dit lijkt dus niet op de oplossing hiervoor
Zelfde probleem hier.

Als ik ga naar www.detelegraaf.nl, kom ik op een mobiele site die niet wordt verkleind.
Kan geen setting vinden die het oplost. Anderen die dit ook hebbnen ervaren en/of een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Nog iemand die weet hoe ik data van My Phone Explorer over kan zetten?

Verder vreemd dat bij de G-Sensor instellingen in TF3D automatische scherm rotatie aanstaat, terwijl dit niet gebeurd. Oplossing? Of een bug in de ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Sef24 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:28:
Verder vreemd dat bij de G-Sensor instellingen in TF3D automatische scherm rotatie aanstaat, terwijl dit niet gebeurd. Oplossing? Of een bug in de ROM?
Het werkt alleen bij bepaalde applicaties, bv Opera. Niet op de home pagina of bv file explorer. Wil je dit wel zul je een programma zoals Gyrator 2 moeten installeren. Ik had hier alleen niet zo'n succes mee, het werkte mij te traag.

[ Voor 6% gewijzigd door Pimmr op 14-06-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Misschien niet exclusief aan de Pro 2 gerelateerd, maar ik kwam vandaag deze blogpost tegen, waarin bewerd wordt dat iemand zn Pro 2 nogal snel leeg was ook al gebruikte hij hem niet veel. Oorzaak: het magneetje in de etui die meegeleverd wordt.

Ik heb (aangezien het een hoax genoemd werd in de comments) een klein testje gedaan met de (magnetische) stylus van de Diamond (1) die ik hier toevallig naast mn PC had liggen en... de Pro 2 reageert inderdaad hierop. Beetje extra oppassen met magnetische velden dus (voor zover je dat al niet zou doen ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huupke
Blackbird-ce schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:51:
Misschien niet exclusief aan de Pro 2 gerelateerd, maar ik kwam vandaag deze blogpost tegen, waarin bewerd wordt dat iemand zn Pro 2 nogal snel leeg was ook al gebruikte hij hem niet veel. Oorzaak: het magneetje in de etui die meegeleverd wordt.
Deze ervaring had ik ook al. 1 dag het etui gebruikt en binnen 12 uur leeg.

Iemand nog ervaringen met Bluetooth carkits? Of met de vraag van WM dat je het toestel opnieuw op moet starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Cable_boy schreef op maandag 15 juni 2009 @ 08:04:
[...]
Deze ervaring had ik ook al. 1 dag het etui gebruikt en binnen 12 uur leeg.

Iemand nog ervaringen met Bluetooth carkits? Of met de vraag van WM dat je het toestel opnieuw op moet starten?
Ik heb mijn TP2 vaak in het meegeleverde hoesje zitten (met magneetsluiting) en merk niets van een sneller oprakende batterij maar zal er op gaan letten.

In mijn auto heb ik een Parrot MK6100 Bluetooth Carkit en mijn TP2 werkt perfect ermee. Het enige probleem wat ik in het begin had is dat de Parrot het eerste uur na verbinden niet goed reageerde omdat hij al mijn contacten (722 stuks) naar de Parrot aan het synchroniseren was. Dit heb ik 'm vergeven... :)

Het bellen, radio muten, etc etc werkt allemaal zonder problemen.

Het mooie aan de MK6100 is dat ik er de mp3tjes die op mijn TP2 staan via de boxen in de auto kan afspelen, ook via een bluetooth verbinding. Dit werkt ook zonder problemen.

Ik heb nog wel een vraag, ik wil van TouchFlo af, iemand een idee hoe ik het uit kan zetten?

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IloveMyHenB schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:54:
[...]

Ik heb mijn TP2 vaak in het meegeleverde hoesje zitten (met magneetsluiting) en merk niets van een sneller oprakende batterij maar zal er op gaan letten.

In mijn auto heb ik een Parrot MK6100 Bluetooth Carkit en mijn TP2 werkt perfect ermee. Het enige probleem wat ik in het begin had is dat de Parrot het eerste uur na verbinden niet goed reageerde omdat hij al mijn contacten (722 stuks) naar de Parrot aan het synchroniseren was. Dit heb ik 'm vergeven... :)

Het bellen, radio muten, etc etc werkt allemaal zonder problemen.

Het mooie aan de MK6100 is dat ik er de mp3tjes die op mijn TP2 staan via de boxen in de auto kan afspelen, ook via een bluetooth verbinding. Dit werkt ook zonder problemen.

Ik heb nog wel een vraag, ik wil van TouchFlo af, iemand een idee hoe ik het uit kan zetten?
uitvinken bij instellingen, meer, persoonlijk vandaag

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Gisteren eens aan het register-bewerken gegaan en twee (voor mij) leuke aanpassingen doorgevoerd:

1) Bij gebrek aan een (werkend) Action Screen zoals ik die op de Diamond draaide en wat issues met Bluetooth-aan/uit zetten, heb ik gisteren de softkeys van de TF3D Home maar aangepast.

Mijn linker soft-key is nu een snelkoppeling naar de Bluetooth settings, de rechter naar mn Agenda (vind de TF3D agenda niet helemaal geweldig, en de afspraken op de Home verwijzen direct naar DIE afspraak).

Heb ze gisteren dus handmatig aangepast via het register, maar weet iemand of hier al een applicatie voor bestaat? In feite zijn het slechts 6 reg-keys die een andere waarde krijgen (HKLM/software/htc/manilla/Home[LSK/RSK]...).

2) Voor hen die wat meer controle willen over de Programs-tab (default staan er wat shortcuts die niet te verwijderen zijn): op "HKLM/software/htc/manilla/ProgramLauncher" staat per shortcut een 'reg-folder' met wat sleutels. Eén daarvan is "IsReadOnly". Door die op '0' te zetten kun je de shortcut gewoon verwijderen.

In beide gevallen overigens géén softreset nodig. Simpelweg even een ander tabje openen in TF3D is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK wil eigenlijk graag mijn pro2 als navigatie gebruiken in de auto. Heb al ff flink gestruind op internet voor houders voor in de auto. Is iemand al tegen een houder aangelopen waar de pro 2 mooi in past?

Ik zou um het liefst horizontaal plaatsen omdat je het meest profijt hebt van het mooie grote scherm.
Alvast bedankt voor eventuele reacties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat hij wel past in elke algemene houder.
Ik moet het zelf nog wel proberen als ik hem heb.

Kan iemand mij vertellen wat de prijs van dit toestel is bij MediaMarkt en of hij daar al leverbaar is? (ik wist niet zo goed waar ik deze vraag moest stellen, die andere topic is voornamelijk abonnementen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:06:
Denk dat hij wel past in elke algemene houder.
Ik moet het zelf nog wel proberen als ik hem heb.

Kan iemand mij vertellen wat de prijs van dit toestel is bij MediaMarkt en of hij daar al leverbaar is? (ik wist niet zo goed waar ik deze vraag moest stellen, die andere topic is voornamelijk abonnementen)
zaterdag lag hij bij de MM in Maastricht... voor 630 euro als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, ik hoef dus niet naar MM te gaan, haha ... wat een tegenvaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
dimocash schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:07:
[...]

ik heb daar totaal geen last van.
wellicht dat dit te maken heeft met early releases?
geen idee maar als het je zo dwars zit zou ik wel een nieuwe eisen...
Inmiddels kontakt gehad met Algebeld.nl (waar de HTC vandaan komt). Die geven aan dat 1 op 1 swap mogelijk is. Alleen zou dit via HTC lopen en niet via hun. Nu heeft HTC weer aan dat binnen 8 dagen na levering de ruiling via Algebeld,nl moet lopen.

Gaat weer lekker soepel dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleSyS schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:29:
[...]

Inmiddels kontakt gehad met Algebeld.nl (waar de HTC vandaan komt). Die geven aan dat 1 op 1 swap mogelijk is. Alleen zou dit via HTC lopen en niet via hun. Nu heeft HTC weer aan dat binnen 8 dagen na levering de ruiling via Algebeld,nl moet lopen.

Gaat weer lekker soepel dit :(
had je er vanaf het begin last van? of was het in het begin niet merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:19:
[...] hoe zet ik Touch Flo 3D uit? [...]
uitvinken bij instellingen, meer, persoonlijk vandaag
8)7 Dit is wel erg makkelijk, had ik zelf moeten kunnen vinden! Ik dacht dat ik een of andere registry hack nodig zou hebben... Bedankt!

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:47:
[...]

had je er vanaf het begin last van? of was het in het begin niet merkbaar?
Heb de de telefoon afgelopen donderdag ontvangen toen viel het me wel op, maar had ik nog niet veel tijd om de telefoon intensief te testen. Pas van het weekend merktte ik het pas tijden smsjes en emails schrijven

Nu lees ik op het forum dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben, maar dan met andere letter op het toetsenbord

[ Voor 31% gewijzigd door AleSyS op 15-06-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08-2020
Hoe is jullie ervaring met de screenprotector?
Ik wil die van Brando bestellen maar kan iemand aangeven of het gaatje voor de camera aan de voorkant geponst is? Zo niet: dan heb ik nl. geen zin daar geld aan uit te geven. Voor tips hou ik me aanbevolen.

Hetzelfde geldt voor een soft/slim fit pouch. Weet iemand al waar deze te bestellen zijn? De meegeleverde is erg solide maar maakt het geheel wel erg groot. Een alternatief zou handig zijn.

Als ik iets heb gevonden laat ik het uiteraard ook weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook ergens in te stellen dat wanneer er een SMS binnenkomt de telefoon niet gelijk uit zijn toetsen blokkering gaat. Als die dan in je zak zit en nog uit het hoesje moet dan heb je zo al een paar knoppen aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huupke
Hiervoor heb ik de app "LockMeLite" geinstalleerd zodat je altijd eerst de telefoon moet unlocken door over het scherm te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreuzel78
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Snowboarder! schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:35:
Hoe is jullie ervaring met de screenprotector?
Ik wil die van Brando bestellen maar kan iemand aangeven of het gaatje voor de camera aan de voorkant geponst is? Zo niet: dan heb ik nl. geen zin daar geld aan uit te geven. Voor tips hou ik me aanbevolen.
Ik heb de Brando Ultraclear Screenprotector vorige week binnen gekregen. Gaatje voor camera zit er keurig in, en de protector zit uitstekend op het scherm.
Denk dat het me totaal 30 seconden heeft gekost om deze netjes te plakken.
Bevalt mij uitstekend... net als de TP2 trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een irritant probleem.
Internet Explorer heb ik per ongeluk op volledig scherm gezet.
Hoe krijg ik hem weer terug met adresbalk?

Kan het in de manual nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
Wordt de werking van het touchscreen niet slechter als er nog zo'n protector op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:39:
Ik zit met een irritant probleem.
Internet Explorer heb ik per ongeluk op volledig scherm gezet.
Hoe krijg ik hem weer terug met adresbalk?

Kan het in de manual nergens vinden :(
Hou het scherm paar seconden ingedrukt: menu verschijnt. Scrollen naar beneden en 'volledig scherm' uitzetten.

Overigens als iemand nog een tip heeft t.a.v. mijn probleem met niet automatisch opstarten van touchflow 3d dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, wilde al bijna een harde reset doen 8) (vorige keer gedaan)

[/quote]
Overigens als iemand nog een tip heeft t.a.v. mijn probleem met niet automatisch opstarten van touchflow 3d dan hoor ik dat graag [quote]

Touch Flow helemaal uitzetten:
instellingen - meer - persoonlijk- vandaag vervolgens bij items Touch Flow uitzetten

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:14:
Thanx, wilde al bijna een harde reset doen 8) (vorige keer gedaan)

[/quote]
Overigens als iemand nog een tip heeft t.a.v. mijn probleem met niet automatisch opstarten van touchflow 3d dan hoor ik dat graag[quote]

Touch Flow helemaal uitzetten:
instellingen - meer - persoonlijk- vandaag vervolgens bij items Touch Flow uitzetten

Succes
Helaas.. Het gaat me er niet om hoe het uit moet: het start niet op zodra ik een pincode heb draaien. Geen pincode = touchflow start soepel op. Wel pincode: opstarten komt niet op gang (zie ook post van vorige pagina). Ik denk dat er een verband is met gebruik van virtual mobile (vereiste ook inloggen bij opstarten pro2: heb ik verwijderd maar mogelijk is daarbij iets corrupt geraakt. Aan harde reset wil ik even niet denken, of iemand moet me kunnen aangeven hoe ik alle data, instellingen e.d. 1 op 1 kan bewaren en na reset weer terugzetten.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.